ברכות לשנה האזרחית החדשה 2013

by

happy_new_year_2013_with_flying_balloons_sjpg11264רוחות טובות של שינוי מבורך
באוויר כבר מנשבות
אנו מקבלים את השנה החדשה ברצון
בשמחה ובכבוד
שתהיה לכם שנה טובה באמת, בכל
התחומים ומכל היבט
אושר נחת בריאות טובה וקורת רוח
יהיו נחלתכם
ושכל
הדברים החשובים באמת אכן יתגשמו עבורכם
שחשבון הבנק שלכם יתמלא ויעלה על
גדותיו
ושכל
הדברים הטובים יתחילו להתחולל ברגע זה, ממש עכשיו.
2013 מוצלחת!

71 תגובות to “ברכות לשנה האזרחית החדשה 2013”

  1. ilana pa Says:

    תודה על רשומה יפה, עמית!
    אני מאחלת לכולנו שתהא שנה אזרחית מוצלחת
    שכולם ירוו נחת מבני משפחותיהם
    בריאות איתנה לכם וליקירכם
    ובכלל – אהבה ונתינה מניבות כפליים חזרה
    באהבה גדולה
    אילנה.פ.

  2. אילנה Says:

    בוקר טוב

    עמיתושקה,תודה רבה על הפוסט החדש ועל הברכות.

    שתהייה לכולנו שנה אזרחית נהדרת,טובה,מלאה בתענוגות,שמחה ואושר.

    יום נעים .

  3. אילנה Says:

    אבי,תודה על הקישור ,אכן שפרה תהייה מרתקת בהרצאותיה ואני שמחה שהיא בוחנת אפיקים חדשים,הבחורה מוכשרת .
    שתהייה לה הצלחה.

    מ יוחדת , תודה על הקישור לטור של שפרה,נהניתי מקריאתו ונזכרתי באפיית החלות שלה בבית האח,כיצד אפתה עד השעות הקטנות של ליל חמישי.

    מיכלי,שמחתי לקרא על צבר,הבחור מוכשר וחמוד כל כך,שיצליח.

  4. אבי Says:

    עמית, תודה על הברכות. שנה אזרחית טובה לכולם.

  5. michal Says:

    שנה אזרחית טובה, מאושרת ובריאה

    ובנימה פוליטית- מי ייתן ונופתע בבחירות. הגיע הזמן.

  6. michal Says:

    אילנה

    אכן צבר בחור מוכשר וכנראה עשה נכון שהתרחק מעולם הזוהר.

    הוא יצירתי מאאוד, רעיונותיו יפים ונראה כי הוא מתכוון להתרחב לתחומי מסחר רבים
    במקביל, לא זנח את הלימודים

    יש לי תחושה שבעתיד נראה אותו גם בפוליטיקה

  7. אבי Says:

    מיכל. אופטימיות זה תמיד טוב, הסיכוי להפתעה קלוש לצערי. הלואי ואתבדה.

  8. צביה Says:

    שנה אזרחית טובה שמחה ובריאה לכולם.

  9. אילנה Says:

    בוקר טוב

    שנה אזרחית טובה.

    מיכלי,אני בדעתו של אבי,לצערי הרב אין סיכוי לשינוי.
    שמעתי עכשיו פרשנות ל"תופעה" שנקראת נפתלי בנט ,פרופסור שטרן אמר שהם מסתירים את כל הרבנים שלהם ,לא מזכירים אותם ורק אחרי הבחירות יצוצו.
    אולי בשל כך חילוניים רבים הולכים שבי אחריו.
    אין ספק שהוא חמד של אדם,נראה ונשמע אמין,כבעל כושר שכנוע ומגיע מסקטור שלא כל כך מוכר במגזר הדתי ובכל זאת איני מבינה את הנהירה אחריו,אולי זאת הפתעת הבחירות.

    יום נעים ומהנה לכולם.

  10. michal Says:

    לפחות אני רוצה לקוות..

    לגבי נפתלי בנט- יש לו את זה, יש פן כריזמטי
    אתמול ראיתי עימות שלו עם לבני, היא הייתה טובה ומשכנעת יותר
    לדעתי, אלה שהולכים אחריו הם ימניים וצעירים

  11. Satati Sari Says:

    שנה אזרחית נהדרת לכולנו,שפע של בריאות ואושר.
    עמיתי,תודה על הפוסט ועל העזרה שהושטת לי כדי שאצליח להיכנס לכאן..

    כיף לקרוא פעילות נרגשת כאן בבלוג…אנחנו כבר 5 שנים ביחד..לא?
    מיכל הלוואי והנס יקרה ולא נקבל את מה שצופים הסקרים והמציאות תהיה טובה יותר אמן.
    צבר -מיכל כיף לקרוא עידכונים לגביו..איך את יודעת מה הוא עושה..הרי אין עליו ממש ציוצים ברשת..הוא תמיד ענין אותי.
    מה אתם אומרים לגבי האח"ג התוכנית לא חוזרת?

    אילנה גם אני נזכרתי באפיית החלות והעוגות של שפרה וגם צבר למקרא תיאוריה של שפרה..

    מפלגתו של בנט מחביאה את ה "שדים " שלה כדי לצבור תאוצה בבחירות..אנחנו נאכל אותה קשה אם אכן נהפוך למדינה עם ממשלה ימנית כזו קיצונית..

  12. Amit Says:

    שבת שלום
    מה שלום כולם?
    אצלנו אין חדש,חזרנו לעבודה ולספסל הלימודים אחרי חופשה ארוכה למדי.
    אני קוראת שלבני מנסה להתאחד עם יאיר ושלי,מקווה מאוד שאכן יהיה איחוד .זה הולך להיות מעניין.נותן קצת תקווה….
    מפלס הכינרת עלה פלאים,כבר התחלה מעולה של שנה חדשה.אני מריחה הרבה שינויים ודברים טובים בפתח,מקווה מאוד לשמוע ולראות עוד ניסים ונפלאות שיקרו השנה.
    סוף שבוע נעים ומהנה לכולם .שמרו על עצמכם

  13. אבי Says:

    הטור השבועי:
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/426/160.html?hp=1&cat=479&loc=11

  14. michal Says:

    אבי
    תודה על הטור
    הפעם, הטור חמוד מאוד.
    הנטייה של שפרה לביקורתיות ולווכחנות, עלתה הרבה בבית האח, בשיחות שלה עם צבר.

    שרי
    אני מכירה מישהי שהיא חברת משפחת גדיש והיא, מדי פעם, מעדכנת.
    בזמנו, מ' העלתה את האתר של החברה של צבר וגם שם היו כמה עדכונים לגביו (נדמה לי החברה נקראת גרין לנד)

  15. אילנה Says:

    ערב טוב
    אבי,תודה רבה על הטור של שפרה,אני כל כך מכירה את הנטיה להעיר לאחרים,לשנות את העולם ולנסות שכולם יתנהגו כמו שצריך,קראתי את הטור וחייכתי,לא אחת אני מעירה לאנשים ברחוב.
    השבוע בדיוק ראיתי אבא מטייל עם שני תנוקות ,לתינוק בעגלה שנראה כבן שנה הוא קנה סוכריה על מקל,לא הבנתי איך הוא לא פוחד ולאחר היסוס אמרתי לו "לילד בגיל כזה לא נותנים סוכריה על מקל ובפרט לא כשהסוכריה עגולה וקטנה,זה מסוכן" הוא הביט בי ובודאי לא אהב את התערבותי וענה"זה בסדר…", מה בסדר מה,הוא יכול להחנק,ביקשתי סליחה על התערבותי והלכתי משם עם דאגה לתינוק.
    מעירה לאנשים שחוצים כביש ברמזור אדום.
    לא אחת קורה לנו שאנו רואים התנהגות שאינה ראויה בעיננו,חושבים בלב שזה לא בסדר וממשיכים הלאה,אני לרוב מעירה והולכת משם,זהו הרגל מגונה אך איני יכולה שלא להעיר כשזה מסוכן .

    מיכלי,כלכבוד לצבר ותודה על העדכונים.

    ערב נעים לכולם.

  16. michal Says:

    שלום לכולכם

    מקווה שעברתם את הסופה בשלום.
    אילנה
    הבית החדש עמד בכמויות הגשם המטורפות?

    אצל הבן שלי, הקרמיקה בחוץ נפלה מהקיר.

    תיתוש,
    קצת דואגת לך
    איך את מסתדרת עם הקור?

  17. Satati Sari Says:

    אבי תודה על הטור של שפרה.

    מיכל תודה על ההסבר לגבי צבר.

    אילנהל'ה כמוני כמוך..אני נוהגת להעיר כשמשהוא נראה לי חשוב..גם אני הייתי מעירה לאותו אב עם הסוכריה על מקל..
    הבנים שלי לא אוהבים שאני מעירה ..הם שואלים אותי מה איכפת לך..?אינך מכירה אותם..אך קשה לי יותר לא להעיר בסיטואציה כמו שציינת..

    איזה שבוע של מזג אויר..והרגע ציתי בחדשות על הקיצוניות של מזג האויר…בסין למשל 40 קור ואילו באוסטרליה 50 מעלות חום רצחני ואילו כאן שבוע משוגע..

  18. אוריתי Says:

    קררררררר….
    מקווה שכולם בסדר ולא קפאו. תיתוש, מה שלומך? אני יודעת שאת אוהבת קור אבל בכל זאת, איך את מסתדרת?
    היום יצאנו לכבוד יום ההולדת של בעלי, בילינו עם חבריםאבל היה לי קר.
    גם אני כמו שכבר כתבו כאן התלבטת למי להצביע, לרע במיעוטו,חבל שכך.
    תודה לכל המעלים את הטור של שפרה ובכלל על כל החדשות. אני נהנית מאוד מהטור, אוהבת מאוד את כתיבתה. לעיתים אני עושה את הטעות החמורה וקוראת טוקבקים ולא מבינה מאיפה מגיע הרוע הזה של האנשים. אין גבול. שפרה משום מה מושכת אליה הרבה תגובות שכלל לא שייכות לטור עצמו. לא כל כך ברור לי למה.
    לילה טוב וחם.

  19. Satati Sari Says:

    שבת שלום לכולם,
    אוריתי קפוא בחוץ, אך כ"כ כיף בבית.

    איני קוראת טוקבקים בכלל ולכן לא נתקלת בסוג הרוע עליו כתבת לגבי שפרה..

    היום פינקתי עצמי בפדיקור ואיזה כיף זה אחרי.נכון?

    הערב החדשות מדשדשות עדיין לגבי הבחירות..הבעיה היא שהבחירה של רוב האנשים ברורה מידי ועבורי זה נראה כמו אסון שלא ניתן לחמוק ממנו..כלומר בחירתו של ביבי מחדש.

    אהבתי את ששפרה כתבה…

    היי מה עם כולם?

  20. אבי Says:

    הטור השבועי.
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/427/732.html?hp=1&cat=479&loc=11

  21. אוריתי Says:

    שבוע טוב,
    אבי, תודה על הטור השבועי. יש לי קצת בעיה עם פלפולי הדת של שפרה. יש הרגשה כאילו היא לא מצליחה להתנתק מהעולם הדתי. אולי זו רק הרגשה שלי, לא יודעת.

  22. אוריתי Says:

    תיתוש, מזל טוב ליום ההולדת. עוד הרבה שנים מלאות שמחה ואושר ובריאות טובה.
    נשיקות

  23. michal Says:

    אבי
    תודה על הטור של שפרה.
    אוריתי
    מסכימה, הפעם היא קצת חפרה…

    תיתוש

    השמיעי קול

    מזל טוב

  24. מ Says:

    ערב / לילה טוב לכולם.

    תיתוש יקרה – מזל טוב ליום ההולדת. מאחלת לך בריאות, אושר, שלווה ,שמחה וכל מה שיתרצי יתגשם.
    מקדישה לך באהבה את השיר הבא

    http://www.youtube.com/watch?v=Qa3tT6xZ9VU

    מזל טוב גם לעמליה הנסיכה המתוקה.

  25. Amit Says:

    מזל טוב לתיתוש !!!
    יקרה שלנו,מאחלת לך בריאות שמחה אהבה והצלחה .מקווה שאת מרגישה טוב,לא קר לך מדי ולא חם לך ושנףהחיים מחייכים אלייך.אהבה רבה ממני אלייך ,מתגעגעת מאוד 🙂
    נשיקות

  26. אילנה Says:

    ערב טוב יקירים

    אבי,תודה על הטור של שפרה.
    שפרה מתעסקת לא מעט בדת,היא חיה וגדלה בתוךאורח החיים הזה,לא יכולה לשכוח ולהשוות למצבים בעולם החילוני,תמידזה יהייה חלק ממנה.

    מזל טוב ענק לתיתוש ,שיהיו לך שנים טובות ומאושרות,בריאות ושמחה.
    נשיקות וחיבוק .

    מ יוחדת,מתי היומולדת של עמליה?

  27. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    אילנה – עמליה חגגה שנתיים אתמול ב- 13/1 (יחד עם תיתוש).

  28. תיתוש Says:

    תודה רבה חברים יקרים שלי 🙂
    אוהבת ומתגעגעת אילכם.
    מצתעת שאני לא כל כך כותבת בבלוג. בזמן האחרון קצת קשה לי הכל.אבל בכל זאת אני מקפדה להכנס לבלוג כל כמה ימים. לא תמיד מגיבה אבל קוראת הכל.
    אוריתיס ומיכל בסך הכל אני מסתדרת עם החורפים שלנו הם לא כל כך נוראיים (כמובן שאני מעבירה את רובו במיטה מתחת לשמיכה 🙂 ) אבל גם אני הרגשתי את הקור בשבוע שעבר עם הגשמים החזקים שהיו. והפעם אפילו הכנסתי תנור הביתה להבדיל משנים קודמות.
    אילנוש מה שלומך? ומה שלום אמא שלך. האם היא מתחילה להסתגל קצת למצב החדש בלי אבא שלך. אני מקווה שכן.שולחת לך חיבוק גדול ואנרגיות טובות
    מיכל יקרה מה שלומך אך עברת את הימים הקרים. אני מקווה שלא סבלת מכאבים קשים.
    תודה לממוש ולאבי על הקישורים לטור של שפרה.
    מזל טוב לשפרה על עמליה ולעמליה על עצמה. יום הולדת שמח ושנים מאושרות ובריאות להן 🙂

    חיבוק גדול לכולם אוהבת אתכם מאוד מאוד 🙂

  29. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    הטור השבועי כבר כאן

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/429/395.html?hp=1&cat=468&loc=5

    המשך שבת מעולה.

  30. michal Says:

    מ'

    תודה על הטור של שפרה

    כל פ]עם שאני קוראת על עברה, כילדה, אני מתאהבת בה יותר. הילדות שלה הייתה לגמרי לא פשוטה

  31. אילנה Says:

    ערב טוב

    תיתושקה,שמחה לביקורייך,אמא יותר טוב,לאט לאט.

    מ יוחדת , תודה על הטור של שפרה,אהבתי את הטור והרעיון המרכזי בכתיבתו.

    מיכלי, היו לה חיים אחרים שלא התאימו לאישיותה ואולי גם לכמה מאחיה ומכאן החזרה בשאלה אך אני בטוחה שהיתה לה ילדות יפה ומעניינת.
    אני שמחה שהיא נמצאת במקום שטוב לה מכל ההיבטים.

    מי צופה בדה וויס?

  32. Satati Sari Says:

    תיתוש אהובה מזל טוב,
    בריאות אושר ושפע.

    הערב צפיתי בתוכנית אנשים בכתבה על מעיין חודדה מהאח"ג עונה 2-אותה אחת שזיעזעה אותי בזמנו בשפה הבוטה שלה הערב שוחחו עימה וערכו עליה קטע בתוכנית אנשים והיא רזתה בצורה מוגזמת עד לכמעט אנורקטיות..והבחורה אשר הכינה את הכתבה זו יסכה קורנפלד..

    הדגישו את שמה של יסכה גם בסיום הקטע על מעיין בכך שהיא זו ששוחחה עם הסלבס לגבי הבחירות וההצבעה שלהם..

    אילנה'לה אני צופה בדה וויס גם את?

  33. Satati Sari Says:

    היי חברים יש לכולנו ד"ש מ- רמה המתוקה.

  34. Satati Sari Says:

    יסכה קורנפלד כעת בערוץ 2 בתוכנית של יום חדש..בנוגע לסלבס בבחירות

  35. Amit Says:

    שלום לכולם
    בהצלחה היום בקלפי,מקווה שהתוצאות מפתיעות לטובה.הלוואי והייתי יכולה להצביע מכאן איך זה בלתי אפשרי ובצדק….
    בהצלחה ללפיד,הלוואי ויהיה מהפך.
    תיתוש, שמחה לשמוע ממך.מנסה ליצור קשר עסקיים אך לא מצליחה.צרי קשר.
    ערב טוב

  36. אילנה Says:

    ערב טוב
    בציפיה לשמיעת מילת המחץ : מ ה פ ך !
    בשעה עשר .

    שרי יקרה,כן , שמעתי מספר פעמים את יסכה בתוכנית אנשים,הקול כל כך דומה לקולה של שפרה 🙂

    אני ממליצה לכם לקרא את הבלוג הזה :

    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2481812&skip=1

    זה בלוג של חתני .

    להשתמע לאחר הכרזה על מהפך.

  37. אוריתי Says:

    טוב, אז לא ממש מהפך אבל רוח חדשה מנשבת. מעניין איזו ממשלה יצליח נתניהו להרכיב.
    אילנה, אהבתי את הבלוג של חתנך. מרץ אומנם עלתה באופן משמעותי אבל לא מספיק.
    ראיתי בתוכנית הבוקר את יסכה, כמה שהיא דומה לשפרה זה מדהים. גם בפנים וגם בקול ובתנועות הגוף. הלוואי ותצליח להתקדם בטלוויזיה.
    אני הולכת לישון בהרגשה טובה שלמרות הכל העם מתחיל להתעורר. אולי בעוד ארבע שנים יהיה מהפך אמיתי.

  38. אילנה Says:

    בוקר טוב

    האמנם אין מהפך אך הבחירות הוכיחו על תחילתו של שינוי שבבחירות הבאות השינוי יתחזק , הכל בתנאי שיאיר לפיד יעמוד מאחורי הבטחותיו לבוחרים ויחבור לעבודה,התנועה ומרץ.

    שיהיו לנו ימים טובים במדינה הנהדרת הזאת.

    אוריתי, לא ראיתי את יסכה ,שתצליח .

    שרי, אני צופה בדה וויס ומאוד נהנית,יש כמה כשרונות מיוחדים שכרגע איני זוכרת את שמם,כשתסתיים התחרות הזוגית ותהייה נבחרת לכל מנטור אזכור,בינתיים קצת מאוכזבת מהבחירות של המנטורים בתחרות הזוגית.

    יום נעים לכולם.

  39. Satati Sari Says:

    אילנה אני הלכתי לערב בו יאיר לפיד דיבר עם אנשים מעירי כפר בא לפני הבחירות ולפיד חזר ואמר לאורך כל הדרך שהדרך הכי נכונה להשפיע היא להיכנס לממשלה של ביבי ולפעול מבפנים.הוא ממש לא רצה גוש חוסם שמאלי למרות שיש לו אנשים מהשמאל אצלו כמו עופר שלח וכדומה..הוא בחר לדבר בשפה אחרת שפה של שיחה וסובלנות.יאיר הדגיש כמה חשוב לו לא להיות חותמת גומי לאף לא אחד ואינו מוכן לשבת עם ש"ס עימם הוא חש את הניצול בלוא כיעורו..הוא רוצה כפי שאמר שיהיה שיח מדיני אך המהפכה החברתית בוערת בתוכו.איכפת לו מהדיור לצעירים יוצאי צבא ולא רק לדתיים.רוצה שיצאו הדתיים לעבוד ולא רק לעשוק את קופת המדינה ועוד הרבה.רבים ממשפחתי ומחברי בחרו לתת לעצמנו צאנס עם לפיד ואני מאושרת שהוא בוחר להיכנס לממשלה ולמתן אותה.

    יסכה כפי שכתבתם ממש מזכירה את אחותה בקולה ובמניירות ההתנהגותיות כפי שאני זוכרת.היא מקימה.

    אכן דה וויס מענינת..את התוכנית של יום רביעי אני צופה דרך ההקלות אך במוצ"ש אני צופה בשידור ישיר.

    כמוך אילנה גם אני לא תמיד מאושרת מבחירות המנטורים.

  40. אבי Says:

    לא לומדים לקח. שוב מצביעים למפלגת אוירה, (הפעם לפיד), שתחבור לשלטון, תהנה ממנעמיו ותתפוגג לרסיסי מפלגות עד הבחירות הבאות שבהן נבחר במפלגת אוירה חדשה אחרת.

  41. michal Says:

    אבי
    מסכימה עם כל מילה

    מפלגה טרנדית

    לצערי, השנה האלטרנטיבה לא הייתה טובה מספיק
    אני מרגישה ששלי יחימוביץ גנבה לי את המפלגה
    היא בטוח לא הייתה מסוגלת להיות ראש ממשלה.(וגם לא גן הילדים שסבב אותה) לכן, הצבעתי מרצ
    אגב, בקיבוץ שגדלתי בו מספר המצביעים לעבודה היה קטן מאי פעם וזה "בזכותה".
    מקווה שהיא תסיק את המסקנות ויבוא במקומה מישהו טוב יותר

  42. Satati Sari Says:

    מיכל ואבי לא מסכימה עימכם לגבי היות המפלגה של יאיר מפלגה שתחלוף..יש שם אנשים טובים ששוה היה לתת להם צאנס לנסות להציע שיח חדש במדינה הזו כיון שכל העבר לא הוכיח את דרכו..לא ימין ולא שמאל הרגילים הוכיחו הצלחה..
    אני בעד השינוי.

  43. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    אני מסכימה איתך שרי. אני מקווה שמשהו ישתנה , למרות שקשה להאמין שזה יקרה, אני עדיין רוצה להאמין.

    הטור של שפרה כבר כאן

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/431/555.html?hp=1&cat=479

    סופ"ש רגוע ונעים.

  44. אילנה Says:

    בוקר טוב

    אבי ומיכלי,גם לדעתי לפיד גימיק שיחלוף וישקע אחרי קדנציה אחת,הלוואי ואתבדה אך מהכירות המפה הפוליטית ומפלגות אחרות שבבת אחת הגיעו לפסגה הנחיתה לקרקע קשה וכואבת.
    קראתי הבוקר את הרקע למתיחות בן גב' נתניהו הרודנית והשולטת לבנט,אין ספק האישה פשוט דוחה!

    מ יוחדת , תודה רבה על הטור של שפרה המתוקה ושמחתי על פתיחת דף בפייסבוק ובכלל נהניתי מהטור.

    יום נעים לכולם.

  45. michal Says:

    מה דעתכם על ליהי גרינר? נהייתה זמרת

    ל א י א ו מ ן

  46. אילנה Says:

    ערב טוב

    מיכלי,ליהי בחורה הזויה ברמות שאיני מכירה.
    בחיי שעתי ניצל וקיבל החלטה נכונה כשהחליט שהיא לא בשבילו.

    קראתי שפסטיבל הזמר חוזר ואסתר עופרים תהייה אורחת,לזה אני מחכה 🙂

  47. michal Says:

    בעלי חולה על אסתר עופרים

    לפני כ-20 שנה קניתי כרטיסים להופעה שלה בהיכל התרבות
    היה מדהים. הוא זוכר את זה עד היום
    יש לו תקליטים שלה והוא מסרב להיפרד מהם.
    אני חושבת שאכן, יש לה קול מקסים ואיכות שירה מיוחדת.
    מקווה שהשנים לא פגמו

  48. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    שפרה בשיחה

    http://untitled.org.il/?p=13621

    שפרה ב"טיים אאוט"

    ותודה לצביה היקרה שדאגה להעביר את הקישורים,תהנו.

  49. צביה Says:

    שפרה עכשיו בערוץ 2 בתוכנית באים לשבת

  50. מ Says:

    ערב טוב ושבוע מעולה לכולם.

    הטור השבועי

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/432/923.html

  51. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    צביה ומ יוחדת,תודה רבה על הטור של שפרה והכתבות.
    לא הספקתי לראות את התוכנית בערוץ 2,היה לי שבוע מתיש.

    עירא חתני טס לארצות הברית לעשרה ימים ,שליחות מהעבודה , לענבר היה מאוד קשה עם שני תנוקות,יומיים הייתי שם לעזור,סוף שבוע היא היתה כאן ותודה לאל ביום שני הוא חוזר 🙂

    מיכלי,גמני מאוד אוהבת את אסתר עופרים והתרגשתי לשמוע אותה ביום חמישי,האמת שהשיר "נעמה" אהוב עלי במיוחד ואני שרה אותו המון לנכדים כשיר ערש ולא ידעתי שהיא שרה אותו במקור.
    עדיין עם איכות קולית ומרגשת בשירתה.

    שבוע נפלא לכולם,שבוע של בשורות טובות ומשמחות.

  52. Amit Says:

    הי לכולם
    איך עובר עליכם החורף הקשה? מקווה שכולכם בקו הבריאות ושומרים על חמימות בבית ובלב 🙂
    אצלנו החורף השנה לא קשה בכלל, יש לנו די הרבה ימי קיץ חמימים אך גם ימים קרים מגיעים להם תוך כדי ומביאים עימם וירוסים ,נזלות ואיכסות למיניהם. אלה היתה חולה בשבועיים האחרונים,גם וירוס וגם סטרפטוקוקו בגרון…הכול יחד 😦 לא היה רגע דל… היא גם בנוסף החליטה שנשבר לה מהחיתולים וגמלה את עצמה. רק שהגמילה לא הכי כייפית שצריך לרוץ כול כמה דקות לשרותים ואם אנחנו בחוץ אז בכלל זה מטרד נוראי…לא פשוט.
    מישהו יצא לבקר בצפון? איך הפריחות? בטח הולך להיות אביב משגעעעע אני מקנא בכם.
    אני מחכה כבר לראות איך תורכב הממשלה החדשה. יש לי הרגשה שש"ס תישאר בחוץ ודווקא תהיה קואליציה עם לפיד. אני מחזיקה ממנו וחושבת שלביבי יש נכונות לעבוד עימו. מקווה לטובה.
    היום מתחיל בית ספר למוזיקה נכון? אני מאוד אשמח לצפות(בתקווה שאצליח) סוף סוף תוכנית ריאליטי מעניינת,מרגשת ומענגת.
    שבוע טוב לכולם 🙂

  53. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    שפרה באה לשבת

    http://reshet.tv/Shows/Baim_Leshabat_Video/videomarklist,216510

  54. אילנה Says:

    צהריים טובים

    מ יוחדת,תודה רבה על הקישור,צפיתי ונהניתי, שפרה נהדרת,מעניינת ויוצרת אמפתיה באופן מיוחד.

    עמיתושקה,בריאות טובה לכל המשפחה,נשיקות לאלה הנסיכה.

    בית ספר למוסיקה תוכנית חמודהההה,נהנית לראות את הקטנים מלאי ביטחון וכישרון.

    דה וויס העונה עם כשרונות יוצאים מין הכלל,רודי הפייבוריטית שלי לעת עתה.

    יום נעים וטוב לכולם.

  55. מ Says:

    צהריים טובים וסופ"ש נפלא לכולם,

    הטור של שפרה כבר כאן

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/435/114.html

  56. מ Says:

    מפנקת אתכם בשיר החדש של שירי מימון, "כמה את יפה", שכתב קובי אפללו
    מאוד מתאים לשפרה ,בייחוד לאור הטור השבוע והראיון בתוכנית "באים לשבת"
    תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=sWKY82U2sLE

  57. אילנה Says:

    שבוע טוב

    מ יוחדת , תודה על הטור של שפרה.
    אני מצדיקה ותומכת בכל התהיות שהועלו וממתינה לטור בו תספר על הביקור בכותל..

    מה שלום כולם?

    שבוע מבורך ויום נעים .

  58. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    זוכרים את הטור של שפרה השבוע ? מעניין אם גם היא נעצרה…

    http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-f769e3d56c8cc31004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153

  59. michal Says:

    היי לכולם

    כשהתפוצצה הפרשה של סער שייפיין רובכם הייתם סקפטים

    הפרשה נגמרה בפשרה, שהובילו קשת ורבינוביץ
    אתמול פורסם בחדשות הבידור שסער שיינפיין קיבל 700000 ש"ח וגם השניים האחרים קיבלו סכומים גבוהים.
    קשת ורבינוביץ שילמו להם כדי שישתקו.

    אני רמזתי לכם שמה שנעשה באח הגדול (מאז התוכנית השנייה) הוא מניפולציות בעייתיות מאוד.
    קשת ידעו שאם זה יגיע למשפט, הם אפילו עלולים לאבד את הרישיון ואת הזכיון לערוץ 2
    אגב, סער שייפיין קיבל סכום הדומה לזוכה במקום הראשון (שמקבל 750000 ש"ח נטו)

    כל הכבוד לו שפוצץ את הפרשה. במידה ותעלה שוב תוכנית האח הגדול, אני בטוחה שהיא תהייה שפויה יותר.

  60. michal Says:

    מ'

    תודה על הקישור

    יש לי הרגשה ששפרה לא נסעה, בסופו של דבר. במידה והייתה, היינו רואים על זה כיתוב במאקו, בידיעה שצרפת

  61. Satati Sari Says:

    היי לכולם ,
    סופשבוע מקסים.בריאות לכולם.

    מיכל אני ממש לא מתגעגעת לאח"ג..ההתמכרות שלי היתה קצת יתר מידי עבורי.

    נכון להיום אני צופה בעיקר בחדשות.בי"ס למוסיקה ודה וויס ישראל..הפעם בלי הלחץ שהיה לי בעבר..אם פיספסתי..אז מה..

    אוהבת לקרוא את כתיבתה של שפרה..ראתי את הכתבה לגבי נשות הכותל ודי התרעמתי..אני מרגישה שכאן בארץ מחזקים תהליכים אידיוטים כיון שכך זה נוח וככה יש איזה שקט עם הדתיים ואני מדברת על נשים שהגיעו ומגיעות לכותל ובוחרות להתפלל ולשיר שם ממש כמו הגברים לממש את זכותן להיות חופשיות במדינה דימוקרטית אך הכללים של החרדים גורמים להן להיאסר ע"י המשטרה כיון שכולם הצליחו לשכנע את בית המשפט שזו הדרך הנכונה.

    מה שלום כולם?

    מ' תודה על הכתבות והשירים.

    תוכנית אחרת שאני נהנית ואפילו בוכה מהתרגשות היא -בוס בתחפושת בימי
    חמישי..

  62. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    הטור השבועי של שפרה

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/436/635.html

    המשך שבת מהנה.

  63. אילנה Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב

    מ יוחדת תודה רבה על הטור של שפרה.
    אהבתי מאוד את הטור.

    מה שלום כולם?

    שיהייה לנו שבוע טוב ומבורך,שבוע של בשורות טובות ומשמחות.

  64. Amit Says:

    הי לכולם
    מה שלומכם?
    אילנוש יקירתי, תודה רבה!! אלה שוב היתה חולה ועברנו שבוע לא קל בכלל…מקווה שזה הסוף.
    החורף הזה כבר צריך להיגמר, נמאס מכול הוירוסים הנוראיים שהוא מביא עימו . מזג אויר משוגע,פעם חם ופעם קר…אין לי כבר כוחות לשגעון הזה.
    אני מאוד נהנית לצפות בבית הספר למוזיקה!! הילדים מקסימים ומתו'ים ושרים כולכך יפה וצלול…ממש תענוג לאוזניים 🙂 הם כולכך מרגשים שזה משמח את הלב.
    שרי, התחיל המרוץ למליון!! אתמול זה בא לנו בהפתעה, כלל לא ידענו!
    שיהיה שבוע טוב לכולם, עצוב שאתם לא מרבים להיכנס לאחרונה.. חבל.

  65. michal Says:

    שלום לכולכם

    עמיתוש

    מחלות החורף מעיקות ולעיתים, מקשות

    קצת נלחצנו ממותו של שמוליק קראוס משפעת החזירים

    שנהייה בריאים

  66. Satati Sari Says:

    סופשבוע יפה לכולנו,
    בריאות לכל מי שחש שלא בטוב.
    עמיתיל'ה את צודקת לגבי הקולות המדהימים והנקיים של הקטנים האלה מבי"ס למוסיקה-אני נהנית מאוד מהתוכנית.
    טרם קראתי את המדור של שפרה-תודה מ'.

    עמיתי -תודה לגבי המירוץ למיליון -זה אומר שהתוכנית משודרת במימי ראשון-כדי שאדע מתי לחפש הורדות של הפרקים..?
    איך היה הפרק?איך המתחרים הפעם?
    אני רכשתי לעצמי ספר מתנה מבית היצר של רובין שארמה-האיש שכתב את הנזיר שמכר את הפרארי ורבים אחרים…שם הספר הוא:המכתבים הסודיים של הנזיר שמכר את הפרארי שלו…
    נראה מענין..

  67. Satati Sari Says:

    טוב אז הסקרנות "אכלה" אותי וכמובן שרצתי לחפש את הפרק של הירוץ למיליון עונה 22-ונהניתי.תודה עמית.

  68. הטור השבועי Says:

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/443/530.html?hp=1&cat=479&loc=11

  69. מ Says:

    צהריים טובים וחג שמח לכולם.

    הטור השבועי של שפרה

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/443/530.html?hp=1&cat=479&loc=11

    המשך שבת נהדרת.

  70. מ Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב לכולם.

    הנה משהו שיעשה לכם טוב

    שפרה הגישה הבוקר את "יוצאים לאור" בגל"צ

    האזנה נעימה

    http://glz.fm/index.php?action=media;sa=item;id=16516

  71. Amit Says:

    יש פוסט חדש
    https://viksfriends.wordpress.com/

כתיבת תגובה

