שנה טובה

by

שנה טובה ומתוקה מדבש

שנת בריאות,הצלחה וברכה

שנת אושר ,פריחה ושמחה.

44 תגובות to “שנה טובה”

  1. Amit Says:

    לילה טוב לכולם
    אלנוש, תודה על הפוסט!!
    שנה טובה ומתוקה לכולם.
    מיכלי, אין לי עזרה לצערי, זה אני והבעלול לבד…
    ליל מנוחה

  2. ilana pa Says:

    בוקר אור לכל קוראי הבלוג!!
    שדבריה של אילנה יתגשמו הלכה למעשה ותהא לנו שנה מוצלחת,
    שנת בריאות, נחת מבני המשפחה, יצירה נפלאה ושמחת חיים – אמן!

  3. צביה Says:

    שנה טובה
    שנת בריאות ושמחה אמיתית
    לכל חברי הבלוג

  4. אילנה Says:

    בוקר טוב

    עמיתושקה,את לא יודעת כמה זמן ישבתי על זה,החלטתי שאני חייבת ללמוד לבד והצליח לי 🙂

    צביה ואילנה יקרות,שמחה לראותכן כאן,שנה טובה ומבורכת גם לכן.

    מ יוחדת,לא הצלחתי לפתוח את הלינק ולהאזין לשפרה,אשמח אם תשלחי שוב משהו שאוכל בקלות לפתוח ולהאזין,תודה.

    בפוסט הקודם היתה ברכה מקסם,אעתיק לכאן.

    יום טוב ומהנה לכולם.

  5. אילנה Says:

    קסם אומר/ת:

    קסם אומר/ת:

    10/09/2012 בשעה 22:03 לערוך

    לכל מבקרי הבלוג שנה טובה נעימה ומאושרת

  6. ilana pa Says:

    אילנה, צריך להמתין כמה שניות ורק אח"כ אפשר להוריד הקובץ.
    גם אני התבאסתי בתחילה אך אחכ הבנתי שזו דרך הפעולה של האתר, עבור מי שאינו רשום בו.

  7. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    אילנה – לבקשתך, קישור נוסף לקטע של שפרה ב"עושים סדר" עם בן כספית

    בקישור הזה, את יכולה לצפות אונליין,תהני.

    http://www.putlocker.com/file/7961C6F2733ACD47

  8. קסם Says:

    אילנה את אכן מיוחדת שנה נהדרת

  9. אבי Says:

    שנה טובה ומאושרת שנת בריאות ואושר, שמחה והצלחה.

  10. אילנה Says:

    אבי וקסם,שנה טובה ושמחה לכם.

    מ יוחדת,תודה רבה על הקישור,ראיתי,שפרה מתוקה אמיתית,כיף לשמוע אותה ובן כספית צדק,יופי של אייטם 🙂

  11. אוריתי Says:

    שנה טובה חברים יקרים,
    שתהיה לכולנו שנה מוצלחת, מלאת שמחה, אהבה ויצירה.
    תודה על הקישור, צפיתי בתוכנית הנעימה עם שפרה.
    אילנה, כל הכבוד לך על השמירה על הבלוג. מקווה שתהיה לך שנה קלה ותראי רק נחת מהילדים והנכדים.

  12. michal Says:

    אני כתבתי בפוסט הקודם

    אילנה, לא הודעת שיש פוסט חדש ואני המשכתי לכתוב ולא הבנתי למה לא עונים לי

  13. michal Says:

    צבר גדיש אכן עושה חייל

    הקים חברת השקעות "גרין לנד" בתחום הנדל"ן
    בנוסף, תלמיד לתואר שני, באונ' תל אביב, במדיניות ציבורית.

    באף עונה לא היו חברה רציניים, כמו בעונה הראשונה.

  14. michal Says:

    לכולם

    שנה טובה, כייפית ובעיקר- בריאה

  15. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    מיכל – תודה על העדכון על צבר. הנה דף הפייסבוק של החברה

    http://www.facebook.com/pages/GreenLand-%D7%A6%D7%91%D7%A8-%D7%92%D7%93%D7%99%D7%A9-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%9F/456643541033232?ref=stream#!/pages/GreenLand-%D7%A6%D7%91%D7%A8-%D7%92%D7%93%D7%99%D7%A9-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%9F/456643541033232

  16. מ Says:

    לכל חברי הבלוג ומשפחותיהם, שתהיה שנה נהדרת ולתפארת , שנה בריאה ומפנקת, עוצמתית ומרגשת.
    מפנקת אתכם בשיר חדש ונפלא של יסמין לוי – "חופש"… תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=AmwvyrL3

  17. תיתוש Says:

    לכל חברי היקרים שנה טובה.
    שנת בריאות, אושר ועושר.
    שנה טובה לכל האמהות והאבות.
    שנה טובה לכל הסבתות והסבים של הבלוג.
    שנה טובה לכל המארחים (אל תעבדו קשה מדי).
    שנה טובה לכל העובדים.
    שנה טובה לכל הנחים.
    שנה טובה לכל האוהבים.
    שנה טובה לכל החיילים.
    שנה טובה לכל עם ישראל.
    שנת שלום וביטחון.
    אוהבת אתכם מאוד.
    חיבוק גדול גדול גדול.
    תיתוש.

  18. אילנה Says:

    שבת שלום
    איזה יופי לראות שחברים שלא כתבו כאן זמן רב הגיחו לבלוג,פשוט שמחה לקרא את שכתבתם.

    מיכלי,מתנצלת,הייתי צריכה לכתוב שיש בלוג חדש.

    שתהייה לכולנו שנה נהדרת ושמחה.

    אני מארחת אצלי בבית,ענבר עירא והילדים הגיעו היום ואני עסוקה מאוד ונהנית מהנכדים המתוקים.

    שבת נפלאה לכולם.

  19. michal Says:

    לכולנו

    שנה טובה.

    שנת אושר, שמחה ובריאות

    חג שמח

  20. michal Says:

    ראיתי היום הקלטה של X פקטור
    סיימון קאוול נהייה אכזרי ביותר

  21. אילנה Says:

    ערב טוב

    מה שלום כולם?איך עבר החג?
    ארחתי ועבדתי קשה אבל היה כיף,חג ארוך,מנוחה והנאה.

    מיכלי,איך היה?

    צפיתי בתוכנית "אבודים" של צופית גרנט,כל תוכנית אני נפעמת מהעבודה שצופית מקדישה,הרגש,החום והאמפתיה שהיא חשה לאלה שלהם הם מסייעת למצוא את ההורים/אחים.

    שיהייה ערב נפלא,שנה טובה וגמר חתימה טובה לכולם.

  22. sari Says:

    שנה נהדרת לכולם,
    אילנה גם אני צופה בצופית גרנט-אבודים..ותמיד אני נרגשת עד דמעות מהסיפורים השונים וגם הפעם .

    צפיתי אמש בתוכנית אקס פקטור מס' 3 והבוקר אני צופה בתוכנית 4-הורדתי אותן..לא אוהבת להמתין ל-הוט עד שתשדר אותן…ושוב היו זמרים מתוקים וטובים.

  23. ilana pa Says:

    שלום לכולם וכולן
    למרות שאני לא מצליחה להתמיד ולהכנס בכל פעם לבלוג, אני אוהבת את אנשי הבלוג ואת הדברים שנכתבים בו.
    אני מאחלת לכולכם ולכל עם ישראל – שנה רגועה, שקטה, מעניינת, יצירתית, עם בשורות טובות לכולנו בכל תחומי החיים. שנהיה סובלנים וסבלנים אחד כלפי רעהו ונדע לקבל דעות ומעשים של האחר [גם אם לא תמיד אנו מסכימים]. לחייך על הבוקר ולחשוב מחשבות חיוביות – לאחר מכן, הכל יילך טוב יותר, מבטיחה 🙂

    הבוקר העלתי רשומה חדשה בבלוג שלי. זהו סיפור משפחתי, סיפור שהוא בעצם נס שקרה לי, נס משולש וכל זאת, בגלל יום הולדתי הקרב ובא ולכבוד הורי, שנמצאים בלבי תמיד, באהבה רבה.
    http://ilanapa.wordpress.com/2012/09/21/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%99-%D7%A0%D7%A1-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%A9/#comments

    שנה טובה, יקיריי וחתימה טובה!
    אילנה.ט.פ.

  24. sari Says:

    עמיתי-פחות נהניתי מתוכנית 4 של האקס פקטור מה את חושבת?הראשון היה מדהים..כל כך לא צפוי בן 17 שחור ופתאום שר מוזיקה כזו ועם קול כזה דרמטי בטונים הנמוכים-מדהים וגם האב בן ה 36 שבנו רץ לבמה ביום..מדהים שלא שר עד היום..אך הרבה אחרים סתם קישקשו ועוד השחורה שקיללה וזרקה כסאות בסוף הגזימה-אמא שלה התנצלה וחשה מבויישת עבורה.אהבתי את הבחורה שהיתה עם להקה אך באה להיבחן לבד על הבמה..החבר לשעבר שלה חתיך וכאב לי עליו כשהוא ראה שהיא מצליחה לכבוש הקהל והשופטים..אך היא באמת טובה..

    אתמול היו צעירים..

    וכן גם אני מקווה שהפעם הצעירים ידעו להחזיק עצמן בפרופורציה ולא לאבד הראש..אני גם יודעת שסיימון פיטר את המנחה של עונה קודמת על זה שלא ידע לתת "גב" למתמודדים הצעירים כשלא הצליחו לעבור שבוע..אז בטוח שהפעם יהיה אחרת.

    עמית מי המנחה העונה?כעת עדיין האודישנים..

    ובארץ שלנו אני שולחת ברכות להחלמה לצביקה הדר מכוכב נולד ,שניצל השבוע בנס ממות.

    סופשוע מדהים לכולם.

    ליחה מכל מי שפגעתי ללא כוונה..שיהיה צום קל לצמים ושכולנו נקבל שפע של בריאות,אור ואהבה לחיינו ושיהיה לנו גמר חתימה טובה!

  25. sari Says:

    ניסיתי לכתוב-סליחה מכל מי שפגעתי בו ,אך ברחה לי האות ס..אז סליחה וגמר חתימה טובה!

  26. michal Says:

    היי אילנה פ'

    ריגשת אותי מאוד.

    אילנה, מבינה שנהנת בראש השנה

    לשאלתך, האירוח היה קשה. היו לנו הרבה מאוד אורחים, חלקם נשארו לישון.
    היה כייף אבל מעייף מאוד.

    גמר חתימה טובה

  27. Amit Says:

    שבת שלום ושנה טובה מתוקה וחדשה לכולם. תודה לכול הברכות של כולם לשנה החדשה, מקווה שאכן תחול עלינו שנה מיוחדת מלאה בניסים ורק דברים טובים!!!
    שמחה לשמוע שהחג עבר על כולכם בשלום ובנחת והיה לכם נעים וטעים.
    גם אצלנו הכול עבר בשלום וכולכם נהנו מן החברה ומהסעודה.
    עכשיו מתחילים להרגיש קצת את הסתיו הקרב ובא. הטמפרטורות מתחילות לרדת ואני נהנית מן הרוח הנעימה ומהשלכת שמתחילה….תענוג.
    גם אני שמחתי לראות כאן חברים יקרים שכבר לא כותבים כאן זמן רב…נחמד שבאתם לומר שנה טובה ומקווה לראותכם שוב בקרוב.
    אילנה, שמחה שהצליח לך עם הפוסט. אכן ההתחלה היתה לא פשוטה אך עכשיו כשאת כבר מבינה בעניינים אז הפעם הבאה תהיה יותר קלה 🙂 מבטיחה
    שרי יקריתי, האודישנים מתישים אותי באקס פקטור, כמעט כול אודישן אחד או שניים יוצאים לפירסומות ואן לי זמן לזה… אני לא מקפידה כולכך בצפיה אך כשהתוכנית תתחיל סוף סוף אני אצפה יותר ברצינות.
    צפיתי בתוכנית האחרונה ואני מסכימה איתך,כול אלו שעברו אכן מרשימים ומיוחדים. את הבחורה השחורה שקיבלה נסיון נוסף פיספסתי. מה אמרו לה שהרגיז אותה כולכך? לא הצליחה לשיר טוב? כי היא התחילה יפה בנסיון הראשון כששרה שיר של אדל…
    סוף שבוע נעים לכולם
    עמית

  28. michal Says:

    ראיתי היום הקלטה של התוכנית השנייה של צופית גרנט
    היה מרגש, היא מנחה את התוכנית באופן אנושי, רגיש ומרתק.

    המחשבה על אותם ילדים אבודים, שננטשו בגיל כל כך צעיר….

  29. sari Says:

    היי לכולם,
    מיכל את צודקת המחשבה על כל הילדים האבודים כואבת לי מאוד,אך אני משתדלת תמיד לצפות בתוכניות של צופית..היא מרגשת אותי.

    עמיתי אני פחות אוהבת את תקופת הסתיו מלבד היופי של שינוי הצבעים באויר..בטבע..אני לפעמים מרגישה כאילו אני אוחזת במצלמה ומסוגלת לצלם השינויים אך במציאות אני פשוט מתבוננת בצבעים המתחלפים.

    שעון החורף הזה מעצבן..גם התעוררתי בגללו ב- 5 בבוקר..כיון שהגוף עוד לא מורגל אליו וגם כשסיימתי לעבוד ב-17:30 היה חשוך מאוד!

    עמיתי הבחורה עליה דיברת זייפה נוראות..בשיר הראשון שלה של אדל הראתה ניצנים של משהו יפה אך סיימון ממש לא יכול יותר לשמוע אדל אז הוא ביקש שתשיר משהו אחר שייצג אותה יותר והיא זייפה בצורה צורמת אז היא קיללה והתעצבנה במקום לומר תודה שקיבלה הזדמנות נוספת לעומת אחרים.

    לגבי כל המיונים אני די אוהבת וכשאני מורידה את זה מהאתר או צופה אצלנו בכבלים אז זה ללא פרסומות…

    אני מחכה לסדנא והמיונים השונים..כשהם ישירו בצותים שונים..מסקרן אותי אך אני גם אוהבת לראות ולהקשיב להם כשהם עדיין תמימיים..מין בתוליים כאלה.

    היו 2 אבות הפעם ושניהם מצאו חן בעיני..האב לילד בן הארבע והאב לילדה בת ה 11..שניהם בסביבות 36 ורק כעת מנסים מזלם…

    הערב אצל גיא פינס הראו את כל ריצ'יל קרו מהעונה הראשונה שמוציאה בימים אלה אלבום 1 והיא מופיעה בערוץ הילדים האמריקאי-ניקולידון..כיום היא כבר בת 14 והיא נראית מאוד מאושרת כשיש גם תוכנית שנבנית עבורה..סה"כ לא זכתה בפרס הענק אך סיימון דאג לה היטב…

    אני סקרנית מה קורה עם דרו רינוביץ מהעונה הראשונה…?שמעת משהו לגביה?

    שמחתי לקרוא שצביקה הדר יצא מבי"ח..בריאות לכולם .צום קל וגמר חתימה טובה.

  30. sari Says:

    אילנה פ' את מרגשת מאוד.תודה! שנה מקסימה עם המון אור ,אהבה ושפע של בריאות.

  31. sari Says:

    מה אתם אומרים על הטרילוגיה של צבי יחזקאלי על האיסלם באירופה-ערוץ 10?2 הפרקים הראשונים שיקפו היטב כמה מפחיד נהיה כאן ובכלל..

  32. michal Says:

    היי שרי

    היום ראיתי את הפרק השלישי אני חושבת, שסיימון היה חולה.
    היה לי קל עם המחליף שלו, שנראה רציני ופחות אכזרי מסיימון.

    טרם ראיתי את תוכניתו של יחזקאלי. אבל אני מכירה, מחברים שגרים באירופה, את התחושה של התחזקות האיסלם שם.
    אירופה הופכת להיות מסוכנת ליהודים. ההסטוריה חוזרת.

  33. אילנה Says:

    צהריים טובים

    אילנה'לה,מזל טוב ליום הולדתך,שתדעי רק ימים שמחים וטובים.

    שרי ומיכלי,ראיתי את כל הפרקים של התוכנית על התחזקות האיסלם באירופה,צבי יחזקאלי עשה עבודת תחקיר מצויינת ומרתקת.
    ידעתי שבאירופה האיסלאם מתחזק אך לא ידעתי עד כמה,מפחיד לראות את ההשתלטות האיטית והבטוחה שלהם ואיך כל הממשלות ביבשת לא עושים דבר למנוע ולטפל טיפול שורש בבעיה,אולי התוכנית הזאת תאיר את עיניהם.

    המשך יום נעים לכווווווווווווולם.

  34. ilana pa Says:

    אילנה'לה, כתבתי לך בפייסבוק ואני מבקשת לשוב ולהעלותה גם כאן, במקום המיוחד שלנו.
    **
    אילנהל'ה יפתי
    יש בינינו קווים מצטלבים ואני שמחה על כך; אנחנו בעלות אותו שם, בין ימי ההולדת שלנו מפרידות 48 שעות בלבד, שתינו הפכנו סבתות כמעט ביחד ומלבב לא פחות: שתינו אוהבות את הסופרת המשובחת: שפרה קורנפלד 🙂
    אז מה אאחל לך חברתי היקרה
    שתדעי המוני רגעים של נחת,
    שמחה ואושר בחברת בני משפחתך.
    שתמצאי זמן לתחביבייך
    וגם לבלוג המקסים שבבעלותך
    והכי חשוב, בריאות מצוינת,
    כדי להמשיך להגשים
    את כל מאווייך וחלומותייך במלוא המרץ.
    באהבה ובהערכה רבה – אילנה.פ ♥ ♥

  35. sari Says:

    אילנה פ' ברכה מדהימה.
    אילנה יקרה ,שלחתי לך ברכה בפייבוק ,אך כפי שאילנה ' כתבה כאן המקום שלנו..
    המון אושר ,בריאות אור ואהבה.שמחה בכל רגע מחיך והגשמה של חלומות ומשאלות..ורק חגיגות של אושר.

    מיכל אני לפעמים בשוק מההגזמה של סיימון ףאך מאידך הוא מאוד דייקן בתחושות ,עבורי.

    אהבתי ש-הומלנד,זכתה הלילה בשלל פרסים במקום מד מן…קצת נמאס לי מ מד מן…בהתחלה נהניתי אך עם העונות כבר ממש לא צופה…

    צבי יחזקאלי מביא צילום וקולות של מציאות שגם נראית כבר מסביבנו..והחיים בתוך הלחץ הכללי הזה גורמים כל הזמן לחשוב על לברוח עם הבנים שלי אך להיכן…?

  36. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    עברתי כאן לאחל מזל טוב ויום הולדת שמח לאילנה ו-אילנה פ' . שיהיה לכן רק טוב, בריאות,אושר,שלווה ונחת מהנכדים המקסימים והמדהימים.

    http://www.youtube.com/watch?v=sIBXTHB0QDw

  37. אוריתי Says:

    אילנה יקרה,
    גם אני כבר ברכתי בפייסבוק, אבל חייבים גם כאן.
    אז מזל טוב, עוד הרבה שנים מאושרות עם אהובייך, שנים של עשיה, של שמחה ובריאות.

  38. sari Says:

    הערב צפיתי בתוכנית שהשאירה בי המון מחשבה בערוץ 8 של הוט..-ערוץ של תוכניות מדע ,סרטים דוקומנטרים ועוד והפעם על הסופר טרי פרי'צר הסובל מאלצהיימר ובוחר למות..הסרט ישן צולם ב- 2010 ובו טרי חוקר את האפשרויות שעומדות בפניו אם יבחר למות עם כבוד בשוויץ והוא מתלווה ל2 אנשים שבחרו למות ע"י דיגניטס השויצרי,שם גם עדי טלמור ז"ל בחר לסיים את חייו לפני כשנה.

    יש צילום של התהליך ושל ההתחבטויות השונות ובסוף הסרט טרי אומר שהוא עצוב שלחולי אלצהיימר לפעמים אין ברירה אלא להקדים את תהליך ביצוע המוות היזום כיון שניתן לבצע אותו רק אם אתה צלול ויכול לשתות את כוס הרעל לבדך..התהליך מאוד מכבד..חבל רק שצריך ליסוע רחוק ולשלם הרבה כסף…כאילו מבצעים חטא בל יתואר…

    אני חושבת שבסיטואציות שתוארו כאן ואחרות עליהם קראתי ..יש במוות זה המון כבוד ואחריות אישית.

    זה משאיר בי עצבות..

  39. michal Says:

    אילנו יקרות

    מזל טוב.

    שרי,
    גם אותי מעסיקה השאלה לגבי מוות בכבוד. האם בבאמת אנחנו יכולים להחליט על המוות שלנו.
    כאדם נכה, שאיבד את העצמאות הפיסית שלו, אני רוצה לקוות שלפחות יש לי עצמאות מחשבתית ושאוכל לקבל החלטה נכונה, בבוא היום.

  40. אילנה Says:

    צהריים טובים

    מיכלי,תודה רבה.

    שרי,אכן זה מעציב אבל אני חושבת שזו החלטה קשה ולא פשוטה ולכן נמנעים בארץ לתת את ההחלטה לחולה ונותנים להליך הטבעי לקרות אלא אם מתרחשים ניסים ואנו יודעים שזה קורה.

    לכל הצמים ,צום קל,גמר חתימה טובה ושנה טובה לכל החברים היקרים ובני משפחותיהם.

  41. michal Says:

    גמר חתימה טובה לכולכם

    לאלו שצמים, צום מועיל (הדתיים אינם מברכים בצום קל, כי לפי הבנתם, אסור שיהיה קל, שהרי צריך לסבול)
    ובכל זאת, אני מאחלת צום קל לכולכם

  42. sari Says:

    חתימה מוצלחת לכולנו ושנה נהדרת של בריאות אושר ואהבה הצלחה בכל שנבחר..

    כתבתי כאן קטע ארוך קודם אך האינטרנט נפל לנו והכל נמחק..מה שנשאר לי זה רק לברך את כולנו בחלומות והגשמה שלהם ,הצלחה ואושר והמון בריאות!
    שנה טובה!

  43. michal Says:

    חג שמח

    שפרתנו הופיעה היום בתוכנית על חג הסוכות, ששודרה בערוץ 2.
    שפרה נראתה מקסים (יפהיפיה) האריכה את השיער והייתה רכה יותר באופן הדיבור (הייתה יחד עם הרב אמסלם ועם קובי אפללו)
    עם זאת, לאחרונה שפרה לא נראית שמחה ומאושרת. יש בה משהו "כבוי" ועצוב.
    אגב, כשיואב לימור הציג אותה אמר: "שפרה קורנפלד, סופרת"

  44. sari Says:

    היי
    למי יש את הלינק לתוכנית של שפרה?אשמח לצפות.

    הערב צפיתי בתוכנית מהשידור של אתמול של דה וויס האמריקאי-הערב בו כל 4 המנטורים מילאו את הקבוצות שלהם..היה כיף ומענין..הערב יהיו לקטים של כל הנבחרים אך בשבוע הבא יתחילו קרבות הדואטים והחידוש העונה שיש למנטורים אפשרות "לחטוף" אומן ממנטור אחר..טרם מבינה כיצד זה יעשה ..אך מתרגשת..אוהבת את הדואטים …אהבתי גם בגירסא העיברית..

    מה עם כולם לא שומעים מכם…

    לילה טוב..

להשאיר תגובה

