יום הולדת שמח לשרי

by

Image

מזל טוב לשרי שחוגגת יובל

נאחל לך את כול הטוב שניתן לאחל.

מזל טוב גדול עם המון חיבוקים לעוד המון שנים מלאות בחיוכים.

אוהבים

בלוג ויק

147 תגובות to “יום הולדת שמח לשרי”

  1. Amit Says:

    שרי יקירתי,
    מזל טוב ליום הולדתך שחל אתמול. מצטערת מאוד שלא הצלחתי לשבת אתמול ולהכין לך פוסט ביום ההולדת אך מכיוון שהפעם זהו יום הולדת גדול וחשוב, יהיה ראוי לחגוג אותו כול השבוע 🙂
    מקווה שחגגת אתמול בקרב יקירייך וקיבלת מתנות יפות ומעניינות.
    נשיקות ממני!

  2. Amit Says:

    מיכלי ואוריתי היקרות
    תודה על העידוד 🙂
    אילנוש,מחכים לשמוע חוויות!! מזל טוב לזוג הצעיר והמון הצלחה.
    שבוע טוב

  3. אילנה Says:

    ערב טוב

    מזל טוב לשרי
    בריאות,אושר,פרנסה טובה ונחת מהילדים.
    שיהיו לך עוד הרבה שנים מאושרות ושמחות.
    נשיקות וחיבוק גדול.

  4. אילנה Says:

    עמיתושקה,תודה על הפוסט,לא ידעתי ששרי חוגגת יובל שנים,אני כה עסוקה ומתרגשת.
    ענבר אצלי,אני עם נוגה ועם ההכנות האחרונות,עכשיו אני הולכת לגהץ לתמיר את החולצה החדשה שהבנות קנו לו ביו יורק,לגהץ לעירא ואת השמלה המהממת של הנסיכה נוגה.
    נצטלם בבית לפני שאנו יוצאים ואשלח תמונות, גם מהחתונה,מבטיחה.

    נשיקות ותודה לכולם על הברכות.

  5. michal Says:

    מזל טוב לכל האירועים

    שרי
    שיהיה לך רק כייף ואושר

    אילנה
    מזל טוב והרבה נחת

    לכולנו
    המשך שבוע נעים

  6. ilana pa Says:

    שרי יקרה – מזל טוב ליום ההולדת שלך !!
    בריאות טובה, תהיי תמיד שמחה וומאושרת
    ודעי אך נחת וחדווה מכל יקירייך !.

    אם עדיין לא ראיתם, מצרפת קישור לפורום בו שפרה
    עונה לשאלות קוראים
    http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1928,00.html

    רק ימים טובים !

  7. אוריתי Says:

    מזל טוב שרי, מקווה שהיה לך יום הולדת נפלא.
    אילנה פ, תודה על הקישור, סוף סוף פירגונים.

  8. קסם Says:

    http://e.walla.co.il/?w=/266/2541029

    כתבה יפה מעניינת ומחמיאה מאד לספר ולשפרה

  9. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    קסם – תודה על הקישור. אכן שפרה ממשיכה לקבל פרגונים ומחמאות וטוב שכך.

    שימו לב לתמונה היפה המצורפת, אותה צילם אחיה של שפרה,אברהם.

    אילנה – נו ? איך היתה החתונה ? אני בטוחה שהיה מעולה ומאוד שמח.

    מקדישה לזוג הצעיר את השיר החדש והמקסים של שירי מימון, "שלג בשרב".

    http://www.youtube.com/watch?v=uMIHKxbWfoE

  10. michal Says:

    קסם
    תודה על הכתבה. הביקורות על הספר מחמיאות.

  11. אילנה Says:

    ערב טוב חבריי היקרים

    קסם ואילנה'לה,תודה על הקישורים.
    מישהו נכנס לקהילת התרבות לשאול את שפרה שאלות על הספר?

    קראתי המון ביקורות יפות ומפרגנות לשפרה,היא ראויה לכל הפרגון הזה.
    קראתי את הספר ונהניתי מאוד!
    ממליצה בחום לקרא .

    החתונה היתה יפה מאוד מאוד,קיבלנו המון מחמאות.אבל…
    ביציאה מהבית הכל התנהל כשורה,תמיר ואני נסענו ואחרינו הילדים,משום מה ענבר, עירא ונוגה התמהמהו,הסתבר שלא רצו להדאיג אותי,ממש לפני שיצאו נוגה החלה להקיא,עירא הצליח לשמור על השמלה שלה ובגדיו,חיכו מעט ויצאו לאולם,מיד כשהגיעו,נוגה הקיאה שוב והחלה גם לשלשל ואני עמדתי בצד,לא יכולתי לעזור לו,ממש התחלתי לבכות,היא בכתה ,שילשלה והקיאה ככה עד כמעט 8,הייתי מוטרדת,לא מפוקסת באורחים,כולם ניסו להרגיע אותי אך היה לי קשה לצפות בזה מהצד,כל החתונה היתה מצוברחת,חיוורת ולא עלינו איתה לחופה כפי שתכננו,כשלא הקיאה ישנה בעגלה.
    הוריו ואחיותיו של עירא סייעו לו וקצת יכולתי להתפנות לאורחים,חשתי יותר רגועה ובאמת כל הערב הם דאגו לה ויצאו איתה החוצה כשהיה צריך ,כמובן שנאלצו להחליף לה את השמלה ועוד כמה סטים של בגדים.
    בקושי הצלחנו להצטלם איתה כמה תמונות כשפניה עצובות 😦
    היום היא מרגישה טוב יותר הוירוס הארור הזה בדרך החוצה .

    כשנקבל תמונות אשלח לכם.לא הספקנו להצטלם,חשבנו כשנגיע לאולם נצטלם במצלמה שלנו אבל..

    מה שלום כולם?

  12. SARI Says:

    סופשבוע מקים לכולם,
    תודה על הפוסט המקסים ועל כל הברכות היפות.השבוע חגגתי-יותר נכון ציינתי את יום הולדתי ה -50 ביום ראשון ואילו היום אני עורכת ארוחת ערב למשפחתי כדי לשמוח עם כולם ביחד.ביום שלישי -אחותי הצעירה התחתנה עם בן זוגה ,לאחר כמעט 12 שנים של הכירות ומתוכן 7 שנים של זוגיות…אז השמחות היו מנת חלקנו השבוע ושרק יהיה כך בעתיד.

    רכשתי את ספרה של שפרה,אך טרם הגעתי לשקט כדי לקרוא.
    הפעם הרשיתי לעצמי להינות ממבצעי שבוע הספר בהמון הנאה..ואולי עוד אספיק ל'פוץ היום לסיבוב האחרון.

    אילנה מאושרת בשמחתכם לחתונת הבן.נשמח לתמונות..אנחנו גם ממתינים לתמונות.כל אחיותי 4 אחיות כולל הכלה עשו מבצע דיאטה רציני כל אחת לפי מה שהיתה צריכה וכולן נראו יפיפיות ודי רזות אני היחידה שלא צלחה המשימה מי יודע מה..הן לבשו כולן שמלות יפיפיות ואילו אני מכנס וחולצה-זו היתה חתונה די אינטימית והיה מאוד נחמד.

    תודה לכולכן\ם

    כיף לקרוא על שפרה דברים טובים.

  13. SARI Says:

    עמיתי אהובה-כפי שברכתי קודם-המון תודה על הפוסט ואין זה חשוב מתי העלית אותו -תודה על ההתכוננות והאיכפתיות.לגבי מתנות-אז קיבלתי מסג' מ- 2 אחיות שלי והאחרות כנראה יביאו משהו צנוע הערב כיון שלכולנו הכיס לוחץ.

    אני הענקתי לעצמי 2 מתנות …האחת די רגילהספרים בשבוע הספר-זו מתנה של כל שנה…והשניה -הזמנתי להיום עוזרת בית חד פעמית שתקפיץ לי את רמת הניקיון של הבית..6 שעות בבית שבו חיים 2 מתבגרים וכלב ,שלא ממש שומרים על הבית ….אז אלה הן מתנותי לעצמי..

    מה דעתכן מתנה יפה לא?

  14. Amit Says:

    שלום לכולם וצהרי יום שישי טובים 🙂
    מה שלומכם?
    אילנוש יקירתי, כולכך הצטערתי לקרוא על נוגה המסכנונת ועל הערב הלא קל אך מרגש שעברתם. איזה ביש מזל…מקווה שנוגה מחלימה ומרגישה כבר יותר טוב. איזה וירוס נוראי ומרגיז!! הלוואי שכבר ימצאו תרופות לכול החולרות האלו!! ממש נורא 😦 מקווה שבאמת הצלחתם קצת להנות מהחתונה לאחר שנוגה הועברה לידי הוריו של עירא. שיהיה במזל טוב והמון הצלחה, אהבה,בריאות ופרנסה טובה לזוג הטרי. מחכה לתמונות בסבלנות 🙂
    שרוש, שמחה שחגגת ושאת עדיין ממשיכה לחגוג! לא כול יום חוגגים יובל 🙂
    בחרת לעצמך יופי של מתנות. תהני!
    שבת שלום

  15. קסם Says:

    שבת שלום לכולם המון מזל טוב לחוגגים שחגגו ויחגגו בהמשך.
    קראתי את הספר וריפרפתי שנית בכמה פרקים ,

    הספר גרם לי להרהר בכתות שונות ומשונות ששמענו עליהם לאורך השנים ,

    כן הספר מעניין ופותח צוהר לחיים שאינם מוכרים לי (למרות שהשפה מוכרת לי היטב מבית הסבים) .

    נהנתי להעביר את הזמן איתו.

    שבת שלום

  16. אוריתי Says:

    שבת שלום,
    אילנה, שוב ברכות לזוג הצעיר. באמת מזל ביש הוירוס המעצבן הזה, כנראה שהוא תוקף תמיד בזמן הלא מתאים. חבל שקלקל לכם את מצב הרוח אבל אני בטוחה שהחתונה היתה נהדרת.
    שרי, נהדר שפרגנת לעצמך, פשוט נפלא. אני יודעת כמה קשה לשמור על בית נקי ומסודר כשעובדים ונמצאים הרבה שעות מחוץ לבית.
    בתי חגגה אתמול יום הולדת, יצאה אתמול והיום שוב לחגוג עם חברים ומחר אנחנו הולכים לחגוג במסעדה.
    שבת נפלאה לכולם.

  17. SARI Says:

    בוקר טוב ושבת נפלאה,
    התעוררתי מוקדם כיון שהגיס החדש שלי הוא חתן שבת ועולה לתורה לומר כמה מילים..לא חוויתי זאת בעבר אז איני יודעת במה מדובר.הפעם בית הכנסת יהיה מקום חדש לגמרי עבורי כיון שהוא נוהג ללכת לבית כנסת רפורמי ליד בית אמא שלו ואנחנו כולם מצטרפים…האמת הכל למען אחותי…רק בשבילה אני מתעוררת מוקדם בשבת..

    אוריתי-מזל טוב לבתך-אמן שתחגגו המון שמחות ורגעים של אושר..אני בעד כמה שיותר שמחות.

    אצלנו אתמול היה כיף בארוחה..ובסיומה רצו כולם לראות איזה ספרים רכשתי לעצמי בשבוע הספר…אני היחידה בד"כ שממש רוכשת ספרי קריאה ולא ספרי בישול וכדומה-ואז החלו הבקשות…האם אפשר לקחת הספר?האם אני יכולה הערב לקחת ואחזיר לך…אז כיון שאני כבר קוראת ספר בעברית ואחר באנגלית..חילקתי 2 ספרים..אחד מהם-למרות שממש היה לי קשה להיפרד ממנו-אך זו חזירות לא לתת כשיש כל כך הרבה..-זה הספר של שפרה..כשאחותי תסיים אקרא אותו בעצמי…היה לי קשה להיפרד מהספר.

    קסם לי מאוד לשמוע מאחיותי שהקשיבו לראיונות של שפרה וחוות הדעת השונות וכמה הן רצו הספר.

    אילנה מקווה שנגה כבר בסדר.אמש סיפרתי על החתונה שלכם לאחיותי וכולן היו עימך בתחושה של ההחמצה,הכאב והאיכפתיות הן לחתן והכלה והן לנגה והוריה.

    המון בריאות לכולם אני הולכת להעיר את בי הבכור כד שיסע עימי לבית הכנסת…

  18. אילנה Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב

    שרי,שמחה עבורך,הענקת לעצמך יופי של מתנה.

    אוריתי,מזל טוב ליום ההולדת של הבת,נחת,אושר ורק שמחה.

    קסם יקרה,תודה על השיתוף.

    תודה לכל המברכים והמאחלים,נוגה מרגישה טוב מאוד,נסיכה ומתוקה.

    יום נעים ומהנה לכולם ושבוע טוב,מבורך ובשורות טובות ומשמחות.

  19. אילנה Says:

    ערב טוב,
    מה שלום כולם?
    אנחנו בסדר,תודה לאל.

  20. michal Says:

    זבזבתי היום והגעתי לערוץ 8 לתוכנית "הינשופים" לראיון מ ד ה י ם עם שפרתנו.

    הבחורה הייתה רהוטה, הצליחה להדוף התנגדויות, סיפרה על הקושי עם האח הגדול אך, גם כמה זה עזר לה להוציא את הספר.
    ישנה השלמה, יש בגרות והמשפט שהכי אהבתי: "באח הגדול הייתי עסוקה שיאהבו אותי. עכשיו זה לגמרי בסדר מבחינתי, שיהיו אנשים שלא יקנו את הספר בגלל השם שלי"..

    שפרה עמדה יפה בשאלות לא קלות והייתה מדהימה

    אני ממליצה לכם לחפש את התוכנית וראות אותה

  21. michal Says:

    כדאי לכם לחפש את התוכנית ולראות את הראיון עם שפרה
    היה מקסים

  22. Amit Says:

    שלום לכם,
    מה שלומכם?
    אילנוש, אני שמחה שאתם אחרי ושנוגה המתוקה והמקסימה חזרה לעצמה ומרגישה טוב.
    אוריתי, מזל טוב לבת, שמחה שחגגתם ומקווה שנהנתם מארוחה משפחתית מיוחדת!
    שרי, שמחה בשמחתך ומקווה שגם את חגגת ונהנית ביום הולדתך.
    מיכל, תודה על ההמלצה, אתמול נכנסתי לאתר של ערוץ 8 ולתוכנית הינשופים אך התוכנית עדיין לא ירדה. היום עוד לא בדקתי אולי כבר ניתן לראות.
    אצלנו שמח, הילדים בחופש והעבודה רבה.הם הולכים השבוע לקייטנה אך הנסיעות מתישות אותי. מה גם שליוני יש כרגע גם בעיות בריאות שאנחנו בודקים ומקווה מאוד שזה לא משהו רציני.
    אני חייבת לעדכן לגבי מצבה של אלה שלי, עשינו צילום חוזר כדי לראות אם ישנה איזו התפתחות בנוגע לעקמת שאובחנה לפני שלושה חודשים והפלא ופלא, הילדה ישרה!! כך שלא ידוע מה בדיוק היה הקטע, או שהיא באמת עמדה בצורה לא נכונה או שהיא אכן התיישרה..
    בכול אופן אבן גדולה ירדה מליבי 🙂 מקווה שמצבו של יוני בסופו של דבר יצא שגוי.
    המשך יום נעים לכולם!!
    עמית

  23. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    עמיתוש – כיף לקרוא בשורות טובות.

    אילנה – שמחה לקרוא שנוגה הנסיכה חשה בטוב.

    אוריתי – מזל טוב לנסיכה.

    מיכל – תודה על העדכון.

    לכל מי שפספס או לא ראה … הנה הקטע של שפרה מתוך ינשופים אתמול

    http://www.f2h.co.il/zeaz2hw8zu4l

  24. אבי Says:

    מ' תודה על הקישור.
    נהניתי מאוד. 🙂

  25. אוריתי Says:

    תןדה לכולם על הברכות ולמיכל ומ על הינשופים.
    עמיתוש, אני מאוד שמחה שההבחנה של אלה היתה שגויה,ואני אומרת לך בשמחה:"אמרתי לך". נהדר. אני מקווה שגם יוני יהיה בסדר ותמשיכו לבלות.

  26. אילנה Says:

    ערב טוב
    מיכלי,תודה על ההמלצה ולמ יוחדת תודה על הקישור,נהניתי לשמוע את שפרה משיבה לשאלות.

    עמיתושקה,איזו בשורה משמחת! שמחתי מאוד מאוד ומאחלת שגם הבעיה אצל יוני לא רצינית וניתן לטפל בה,תהנו מהחופשה!

    ערב נעים ומהנה.

  27. SARI Says:

    עמיתיל'ה רק בשורות טובות והמון בריאות.

    מ' תודה על הקישור ..שפרה התבגרה יפה.

    המון בריאות ואושר לופשבוע מקסים לכולנו.

  28. SARI Says:

    נהניתי מאוד להקשיב לשיחה עם שפרה.היא כל כך מצדיקה את הבחירה שלנו בה.

    שוב תודה מ' על הלינק.

  29. אילנה Says:

    מי שעוד לא קרא את הספר אני ממליצה בחום,נהניתי מכל שורה בקריאתו .

    תיתושקה,השמיעי קול,פליז.

    סןפשבוע נעים ומהנה.

  30. Amit Says:

    שבת שלום
    תודה לכולם.
    מקווה לשמוע בשורות טובות גם בקשר ליוני. אם הכול יהיה בסדר ודברים יסתדרו אז יש לי הפתעה קטנה לספר לכם. נחכה עוד קצת בסבלנות לפני שאהיה בטוחה לגביה 🙂
    סוף שבוע מהנה לכולם!

  31. אוריתי Says:

    יו, עמיתוש!!!!!!!!!!!!!!!!!

  32. אילנה Says:

    שבת שלוםםם
    עמיתושקה,אני במתח!

  33. SARI Says:

    עמיתי מתי תדעו ?

  34. Amit Says:

    עוד השבוע אני אדע יותר פרטים 🙂 סבלנות

  35. michal Says:

    בעקבות הראיון של אילן רבינוביץ ביום שישי-

    הסתבר שחלק גדול מדבריו אמיתיים. רן תלם, כנראה, עשה דברים איומים.

    לכל אלה שחשבו ששום דבר לא קרה ושסער שיינפיין הגזים…..

    אני יותר ממקווה שלא תהייה עונה נוספת לתוכנית הזו
    סליחה לכל אלה שאוהבים אותה

  36. michal Says:

    לא יודעת אם פתחו פוסט חדש או שאנשים נרדמו ולא נכנסים לבלוג

    בYNET יש כתבה המספרת, שהרשות השנייה אסרה על קשת להעלות את "האח הגדול" במתכונת הנוכחית.
    הם יצטרכו לעשות שינויים ואז, לבקש שוב אישור

    סוף כל סוף

  37. אוריתי Says:

    היי מיכל,
    לא ראיתי את הכתבה אבל אני מניחה שיעשו את מינימום השינויים כדי לעמוד בקריטריונים של הרשות השניה ואח"כ יעשו מה שהם רוצים.
    אנחנו היינו היום במחזמר "אחים בדם", נחמד. כנראה שכבר אין לי סבלנות למיוזיקל שכאלה.
    בשבוע שעבר הייתי בהצגה "סוף טוב" ושם ממש נהנתי, למרות שבעצם זו לא מילה מתאימה להצגה שכזו. בכל אופן הצגה מומלצת בחום.
    לילה טוב.

  38. michal Says:

    אורית
    אנחנו הולכים לסוף טוב בשבוע הבא
    צר לי שזהרירה חריפאי כבר לא משחקת (מאחלת לה בריאות) תיקי דיין מחליפה אותה.
    תודה על ההמלצה

  39. אוריתי Says:

    היי מיכל. באמת עצוב על שזהרירה חריפאי חלתה. כשאנחנו היינו שיחקה ג'טה מונטה במקומה.

  40. michal Says:

    אני מתחילה לדאוג לאילנה
    לא מתאים לה לא להיכנס לבלוג כך כך הרבה זמן

    עמיתוש
    מה אתכם? מחכים לשמוע על ההפתעה

  41. ilana pa Says:

    שבת שלום לכולם
    ראיתי את ההצגה "סוף טוב" עם זהרירה חריפאי. היא שחקנית ממדרגה ראשונה ומאד נהניתי מהוורטואוזיות שלה. האמת שלא ידעתי שהיא עדיין מופיעה ושמחתי שזכיתי לראותה. צר לי לשמוע שאינה מופיעה עוד. להצגה עצמה אני ממליצה ללכת. אמנם מדובר בסוף ידוע מראש, אבל תמיד אפשר לראותה מהזוית של ההשלמה וההכרה במה שממתין לכל אחד מאיתנו ולדעת שיש רבים מאיתנו שמאמינים שהסוף הפיזי אינו הסוף הרוחני וכאשר הקליפה סיימה את תפקידה הנפש משתחררת למרחבי אין סוף ודרכה ארוכה ובלתי מסתיימת.
    זה האני מאמין הפרטי שלי שלמדתי את עצמי לאחר מות אמי, אבי וחמי האהובים.

    הקניה של הספר של שפרה בשבוע הספר לא יצאה אל הפועל, כפי שקיוויתי, אבל אני לא מוותרת וארכוש אותו כשהזמן יאפשר לי. מצפה לי חופשת קיץ עמוסה בהמון דברים, ביניהם שהייה עם הנכד בזמן, שבתי וחתני יסעו לחו"ל ואחכ הופעות שלי עם המקהלה ונסיעה קצרה שלי ושל אלוף נעורי לחו"ל [החזוקו אצבעות שזה אכן יקרה..]
    מקווה שהכל טוב אצלכם, סליחה שאני רק מרפרפת על ההודעות ברשומה זו. אני מקווה שגם לכם תהייה חופשת קיץ נהדרת !

    שלכם – אילנה.פ

  42. michal Says:

    אילנה יקרה

    מה קורה ? נעלמת לנו.
    מעל שבוע ימים לא נכנסת לבלוג.

    עמיתוש
    מה קורה אצלכם?

  43. michal Says:

    אילנה פ'
    הסבתאות כייפית. להישאר עם הילד כשהוריו נוסעים זו חויה שהוא יזכור.
    כשיגדל, זה יהיה עוד אחד מהזכרונות שילוו אותו…..

  44. מ Says:

    צהריים טובים

    שפרה מפרגנת ל"פרלמנט" ובאה להקרנת בכורה בשישי

    תהנו והמשך יום נפלא

    http://celebs.walla.co.il/?w=/3600/2545928

  45. אילנה Says:

    שלום יקירים
    נעלמתי קצת כי החיים זה לא פיקניק,עליות ירידות,ילדים משפחה, ,ענבר צריכה קיסרי כי העובר בצג עכוז,אי אפשר לעשות היפוך ועוד כל מיני עניינים,יהייה בסדר.

    אילנה'לה,תהני מהחופשה עם הנכד,זה כיף גדול ולא קל,ראי הוזהרת 🙂
    מיכלי,תודה על הדאגה.
    מ יוחדת,תודה על הקישור.

    עמיתושקה,מה שלומכם?

    יום מהנה ושבוע טוב ומבורך עם בשורות טובות ומשמחות.

  46. מ Says:

    אחה"צ נעימים לכולם.

    עוד קצת שפרה גם כאן

    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-a5b21eb4cd14831006.htm&sCh=46bbe76404864110&pId=237936823

    המשך יום מעולה

  47. Amit Says:

    שלום ולילה טוב
    מצטערת שהחסרתי השבוע, הילדים היו חולים והיום הגיע תורי…וירוסי הקיץ התחילו ואיתם כאבי הבטן וכול התוספות הנלוות….לא נרחיב בפרטים 🙂
    אילנה פ' טוב לראותך,קיץ נעים ועמוס מצפה לך, תהני!!
    אילנושש, מקווה שהעובר יתהפך מעצמו. אם לא, קיסרי זה לא נורא בכלל!! עברתי שניים ללא צירים-תענוג!
    מיכלי, עושה רושם שיקח הרבה זמן עד שתתחיל אם תתחיל עונה נוספת של האח הגדול. בטוח יצוצו עם משהו חדש במקום. כאן התחיל ריאליטי חדש שנקרא בית הזכוכית(בתרגום לעברית) נראה לי שבארץ מהר מאוד יאמצו את הרעיון.
    אני עוקבת אחרי כוכב נולד,המון זמרים מוכשרים הפעם, בעיקר הבנות!!
    תוצאות הבדיקות של יוני יצאו תקינות(בנוגע למה שנבדק) נקווה לטוב וזה שלא משהו אחר.
    לגבי ההפתעה, אז ככה- אבי היקר החליט להזמין אותנו לביקור בארץ על חשבונו 🙂
    אז אחרי התלבטויות קשות מצידי, החלטתי שאני אלך על זה. הבעלול לא יכול להצטרף מכיוון שרק עכשיו נכנס לעבוד בתור עובד קבוע ועדיין לא מגיעים לו ימי חופשה…לכן לא היה קל לי להגיע להחלטה שאני הולכת על זה מכיוון שהטיסה הקשה הזו עם שלושה ילדים זה לא דבר של מה בכך ובסופו של דבר, החלטתי שאין מה לעשות. אחרי ארבע שנים שלא ביקרנו בארץ הגעגועים עזים מדי ואם ניתנת לי הזדמנות שכזו, אני לא אפספס אותה.מקסימום אני אקפוץ מהחלון 🙂
    אז בינתיים אני לא יודעת לגבי פרטים מדוייקים של תאריך הגעה וחזרה אבל זה הולך להיות בסיביבות סוף יולי עד אמצע אוגוסט.
    אשמח לפגישה עם כול מי שיחפוץ בכך 🙂
    ליל מנוחה .

  48. מ Says:

    ערב טוס לכולם.

    שפרה מוזכרת ב"ישראל היום"

    http://digital-edition.israelhayom.co.il/Olive/ODE/Israel/Default.aspx?href=ITD%2F2012%2F07%2F02&pageno=25&entity=Ar02502&view=entity

  49. אילנה Says:

    עמיתושקה,תרגישו טוב והחלמה מהירה.
    שמחה שתגיעו לארץ ואין לי ספק שניפגש! איזה כיףףף.

    מ יוחדת,תודה על הקישור,אני מבינה שמחר הסיור בעקבות הספר של שפרה,מישהו רכש כרטיס ונוסע לסיור?
    אני קצת עסוקה,אחרת הייתי נוסעת,צריך להיות מעניין ביותר.

  50. michal Says:

    אילנה

    שמחה שחזרת. באמת דאגתי.

    אני מקווה שהלידה תעבור על ענבר בקלות. נראה לי שעדיף שאי אפשר לעשות היפוך, זו חוויה לא קלה.
    היום, ניתוח קיסרי הוא לא נורא.

    עמיתוש
    כל הכבוד שהחלטת לעשות את הדרך הזו, למרות הקושי

    ההורים בוודאי שמחים.

    אגב, מה שלום אבא? אני מבינה שטוב יותר

  51. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    עוד ביקורת אחת על הספר של שפרה

    קריאה נעימה והמשך ערב נפלא

    http://saloona.co.il/blog/%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A2%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%9D/?ref=cat_archive

  52. אוריתי Says:

    עמיתוש, איזה יופי. אולי בזכותך נוכל שוב להיפגש.
    אילנה, מקווה שהלידה תהיה קלה ותעבור בשלום.
    חם!!!!!
    לילה טוב.

  53. Amit Says:

    מיכלי,כן ההורים שמחים כולם שמחים 🙂 הדרך לא תהיה קלה זה בטוח. מקווה שנשרוד את הכול בשלום. אבא בסדר גמור חזר לעצמו.
    אוריתי, אולי באמת נארגן שוב פגישה. יהיה נחמד 🙂
    לילה טוב

  54. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    בפייסבוק של תרבות ירושלים פורסמו תמונות מתוך הערב השני של פסטיבל בבית עם שפרה

    התמונות מאתמול -יום רביעי,תמונות יפות

    http://www.facebook.com/JerusalemSeasonOfCulture

    בנוסף ,כיח"צ לאירוע, פורסם קטע אודיו, בו שפרה מקריאה פרק מהספר

    (כך היה גם במפגש)

    הנה הקישור

    http://www.icast.co.il/PlayerWin.aspx?file=http://pod.icast.co.il/45db0d88-6c32-4c53-83d4-4dc3c6a9a5e0.icast.mp3&IndexID=422947&name=iCast

    תהנו וסופ"ש מקסים

  55. אילנה Says:

    ערב טוב

    עמיתוש,יש תאריך לטיסה?

    מ יוחדת , תודה על הקישורים.

    שבת נעימה ומהנה לכווווווווווווווולם.

  56. Amit Says:

    שבת שלום ומבורך
    אילנוש, יש תאריך. 21 לחודש 🙂

  57. michal Says:

    אילנה

    הכל בסדר אצלך? ההודעות שלך ממוקדות ונראה כי יש מתח מאחוריהן (או שאני רגישה מדי)

    אם את דואגת לענבר, אני בטוחה שיהיה בסדר

  58. אילנה Says:

    ערב טוב חברים יקרים
    במזל טוב ובשעה טובה ענבר ילדה ויש לי נכד מתוק מתוק.
    אתמול בשעה 2 לפנות בוקר ענבר התקשרה ,היו לה צירים והודיעה לנו שהם בדרכם לבית החולים עם נוגה,הגענו כעבור חצי שעה ועירא שקידם את פנינו מסר שענבר כבר בחדר ניתוח ,רצתי יחד איתו לחדר הלידה ושם מיד יצאו ומסרו לנו את התינוק,הכל הלך כל כך מהר ומפתיע,הלידה היתה מתוכננת להיום בשעה 3 בצהריים אך התפתחה לידה ,ממש ממש לפני לידה והיא הוכנסה לניתוח.
    תודה לאל הכל מאחורינו ולפני כחצי שעה חזרנו.
    ענבר כואבת מאוד,אך יעבור .

    מיכלי,את צודקת,היה מתח רב ולא רק בגלל ענבר,את יודעת,ילדים ,דאגות ,תודה לאל כעת בסדר.

    ת

  59. ilana pa Says:

    אילנה'לה – המון המון מזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת !
    תודה לאל שהכל עבר בשלום.. אני כל כך מכירה את המתח הזה
    תחושת החוסר האונים… שאת לא יכולה באמת לעזור.
    אני שמחה שהכל הסתיים סוף סוף וכעת כל שנותר הוא שהשעות והימים יעברו
    וענבר תתחזק ותחלים.
    אני בטוחה שהנכד מתוק וכולכם מוקסמים ממנו !
    אני מאחלת לך ולמשפחה המון נחת ממנו 🙂
    אילנה.פ

  60. אוריתי Says:

    אילנה סבתא כפול שניים,
    מזל טוב, הרבה ברכות מעומק הלב להולדת הנכד. אני שמחה שהכל עבר בשלום.
    בטוח שהוא יהיה מקסים ומתוק כמו אחותו הגדולה.
    תמסרי מזל טוב גם לתמיר, ענבר ועירא.
    נעים לשמוע בשורות טובות.

  61. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    מזל טוב ענקי לסבתא אילנה וכל המשפחה !
    כיף להיכנס ולקרוא בשורות משמחות ונעימות שכאלה.
    אני בטוחה שהנכד החדש מהמם בהתאם למסורת המשפחתית.
    שתזכו להרבה בריאות, אושר ונחת.

  62. אבי Says:

    אילנה
    מזל טוב. ברכות לך ולמשפחה.

  63. Amit Says:

    מזל טוב להולדת הנכד המתוק והחדש דנדש אילנוששש!!
    שמחה שהכול עבר בשלום ושהעולל הקטן בריא שלם ומקסים. החלמה מהירה וקלה לענבר ושוב המון מזל טוב לכולכם.

  64. michal Says:

    אילנה יקרה

    מזל טוב לחיזוק מעמד הסבתאות….
    הרבה נחת ואושר לכולכם

  65. תיתוש Says:

    שלום חברים יקרים שלי 🙂

    אילנוש יקרה קולולולולולולו מזל טוב להולדת הנכד הבכור אח לנוגה הנכדה הבכורה 🙂 כן ירבו נכדיך ושתראו מהם רק נחת. אני שמחה שהלידה של ענבל עברה בשלום למרות שהיתה צריכה ניתוח קיסרי. מאחלת לה מזל טוב והחלמה מהירה.קבלי חיבוק גדול ואוהב ממני 🙂

    עמיתוש מתי את באה לארץ? האם מתגבש מפגש חברתי עם מי שנשאר בבלוג? אני מקווה שהטיסה תהיה לך קלה ותעבור בלי שום תקלות. מחכה כבר לפגוש אותך ואת חברי הבלוג במידה שתהיה פגישה. קבלי חיבוק ענק ממני 🙂

    חברים יקרים יש לי בעיות עם המחשב אני לא כל כך מצלחה להכנס לאינטרנט וזה נמשך כבר שלושה שבועות ויותר. ( ולכן לא עקוותי אחרי הבלוג ולא הגבתי לחדשות בזמן ) אני מקווה שזה יסתדר היום אני כבר שעתיים באינטרנט ולא עשה לי בעיות אז אולי זה סימן טוב 🙂

    אוריתיס מי אמנה קומו סתס?

    חיבוק גדול לכולם מתגעגעת אילכם מאוד 🙂

    חםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ליייייייייייייייייייי
    אני מתגעגעת לימים שהכנתם לי קנקנים של לימונענע קרה ושלחתם לי פינגווינים הישר מהמזגנים שלכם 😦

  66. אילנה Says:

    ערב טוב חברים יקרים
    תודה רבה לכולכם על הברכות והאיחולים.
    מחר ענבר והתינוק משתחררים ויהיו אצלנו כמה ימים.
    אני כה נרגשת 🙂
    נוגה המתוקה מקסימה פשוט,מלטפת אותו ומחייכת חיוך של אושר,עבורה זה כמו בובה 🙂

    תיתושקה,אכן אכן אנו מתכוונים להיפגש כשעמיתושקה תהייה בארץ,איזה כיף לראות את כולם,התגעגעתי,אשמח אם גם מיכלי תגיע,מיוחדת,אבי,אילנה'לה ובקיצור את כולם.
    נשיקות וחיבוק לכולכם.

  67. michal Says:

    תיתוש

    אני בלב כל הזמן שולחת לך קרח ופינגווינים, לימונדה ועוגיות

    השבוע יצא לי להיות בחולון וחשבתי עליך.
    מקווה את מתמודדת עם החום.

    אילנה,
    תהני מהילדים. איזה כייף שיש נכדה בכורה ואחריה נכד- נוגה תהייה אמא קטנה .
    מתי הברית?

  68. מ Says:

    צהריים טובים וקרירים לכולם.

    ביקורת על הספר של שפרה ב"נענע 10", אתם מוזמנים לפרגן בטוקבקים.

    http://bidur.nana10.co.il/Article/?ArticleID=910426

  69. Amit Says:

    צהריים טובים ושבת שלום לכולם
    אילנוש, אני מקווה שענבר מחלימה ומרגישה יותר טוב. חשוב מאוד אחרי ניתוח קיסרי ישר לקום על הרגליים ולהסתובב. לחזור לפעילות השגרתית שהיתה קודם כמובן ללא יותר מדי מאמץ וכך ההחלמה מהירה יותר. בטח עכשיו גם כול נושא ההנקה קצת לא הכי מסתדר וזה מוסיף עוד על הקשיים אך בקרוב הכול יסתדר וכולם יהיו מרוצים. שמחה לשמוע שנוגה מתנהגת בעדינות כלפי הקטן, היא
    נסיכה אמיתית ומתוקה. בהצלחה בברית ונשמח לשמוע גם מה שמו בישראל 🙂

    תיתוש יקרה, שמחה לראותך!!! מה הסיפור עם האינטרנט? למה הוא נעלם לך כול הזמן??
    אנחנו מגיעים שבוע הבא ומאוד אשמח למפגש עם כול מי שיחפוץ בכך. חיבוק גדול בחזרה עם המון קרח,פינגווינים ושלג 🙂

  70. אילנה Says:

    ערב טוב חברים

    מחר הברית לנכד ואני נרגשת.
    מחר יעשה לו מילה רופא-מוהל רק עם ההורים הסבים הסבתות וכמובן ההורים שלי,את המסיבה נעשה כשענבר תתאושש.

    עמיתושקה,אשלח לך במייל את מספר הניידים שלי וכשתגיעי ארצה תתקשרי.
    ענבר חשה טוב יותר,ביום שלישי יורידו את התפרים,אני מניחה שזה יקל עליה,נושא ההנקה מעסיק אותה מאוד,מייאש אותה שאין לה מספיק חלב אך עם ההתמדה שלה זה יסתדר ואם לאו יש תחליפים מצויינים.

    מ יוחדת,תודה על הקישור.
    ערב מהנה לכוווווווווווווולם.

  71. michal Says:

    אילנה

    שיהיה במזל טוב ויעבור בקלות (הרופאים-מוהלים (גונן?) מיומנים ובדרך כלל הברית קלה יותר ממה שעברו הבנים שלנו, בזמנו.

  72. Amit Says:

    אילנה, מחכה למייל. מה שלום ענבר? איך היתה הברית? מה שמו של הפשוש הקטן בישראל? מקווה שהכול עבר בשלום ושענבר והתינוקי מחלימים. מזל טוב!!
    נשיקות וחיבוקים

  73. אילנה Says:

    חברים יקרים

    לנכד שלי קוראים דותן.
    עברנו את הברית,ענבר מתאוששת לאט לאט,סופשבוע יהיו אצלנו.

    מיכלי,הרופא/מוהל היה נחמד ומיומן,לא גונן,אחר ששמו פרח מזכרוני 🙂

    תודה על דאגתכם.

    ליל מנוחה ושינה מתוקה.

  74. אבי Says:

    שפרה והמשפחה בים
    http://www.nrg.co.il/online/7/ART2/386/569.html?hp=7&cat=1010&loc=14

  75. ilana pa Says:

    אילנה אני שמחה שהברית עברה בשלום ומאחלת לבתך ענבר שתרגיש טוב. כל יום שעובר… טוב יותר 🙂
    שתדעו הרבה נחת מדותן !! יש לו שם מקסים ואני מאד אוהבת אותו. בשלב מסויים שם זה עלה גם אצל בתי וחתני.
    לילה טוב לכל החברים והחברות כאן }{

  76. Amit Says:

    שלום לכולם
    אילנוש, שמחה שאתם אחרי ושהכול עבר בשלום. דותן שם מקסים ומיוחד.
    בקרוב אני מגיע, ההכנות בעיצומן וההתרגשות רבה.
    המשך ערב מהנה לכולם!

  77. michal Says:

    אבי
    תודה על הלינק.
    חשבתי כמה שפה התבגרה.
    בבחורה צעירה, רווקה, הפכה להיות אישה-אמא-רעיה
    כבר 4 שנים עברו מאז האח הגדול ומבחינתה=שנים משמעותיות

  78. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    תודה רבה לכולם.
    ענבר אצלי ורק עכשיו התפניתי לכאן,כל היום אורחים ונוגה המהממת משגעת את כולם,פשוט מדהימה!

    עמיתושקה,אם אין לך את הנייד שלי אשלח לך במייל,מתנצלת שלא עשיתי זאת לפני ומקסימום תתקשרי אלי הביתה.
    מקווה שהטיסה עברה בשלום ,מחכה לטלפון.

    אבי,תודה על הלינק,שפרה נראית נהדר,שמחה עבורה שהספר הצליח,שמחה עבורה על המשפחה שהקימה,מתוקה אמיתית.

    שיהייה לכולם שבוע טוב ומבורך,שבוע של בשורות טובות ומשמחות.

    לילה טוב ושינה ערבה.

  79. אילנה Says:

    ערב טוב
    עמיתושקה,אני מקווה שהכל בסדר,מחכה לטלפון.

    מה שלום כולם?????????? נעלמתם 😦

  80. michal Says:

    היי אילנה

    החום מעיק וכנראה משפיע גם על חברי הבלוג

  81. אילנה Says:

    היי מיכלי
    כנראה שהחום,חופש,נסיעות וסתם כי לא בא 🙂
    אני מחכה לטלפון מעמיתושקה וניפגש.

  82. michal Says:

    לצבר גדיש יש בלוג חדש בו הוא מפרסם פוסטים בנושאי משפטים (התמונה שלו שם מקסימה)

    לפי הבלוג, צבר תלמיד תואר שני, במדיניות ציבורית למנהלים, באוני' תל אביב

    כל הכבוד לו. הבחור מוכשר. אין ספק ! עשה בחירה נכונה

  83. ilana pa Says:

    אהלן כולם 🙂
    אילנה מה שלום בתך ודותן הקטן ??
    אני מקווה שהכל בסדר אצלכם ואצל שאר החברים בבלוג.
    אצלי הכל בעצילתיים, החום באמת הורס כל חלקה טובה.
    מחר אנחנו עושים בייבי סיטר על יונתן שלנו… ואני כבר סופרת
    את השעות עד למפגש.

    ליל מנוחה ורק טוב לכולם
    אילנה.פ.

  84. michal Says:

    לא כולם יחד

    אחד אחד בתורו………..

    עמיתוש הגיעה לארץ?

  85. אילנה Says:

    ערב טוב
    מה שלום כולם????
    מיכלי,עמיתושקה בארץ,דיברתי איתה בסקייפ,היא עסוקה מאוד בביקורי משפחה ,אולי השבוע תתפנה קצת ונקבע מפגש.

    אילנה'לה,תודה ,ענבר ודותן בסדר גמור,דותן גדל ונוגה מתייחסת נאליו נפלא,רוב תשומת הלב מוקדשת לה .

    שיהייה ערב נפלא.

  86. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    תראו מה מצאתי- כמה קסם בשלוש דקות

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=10151081400437329

    קישור להורדה של הקטע

    http://f2h.nana10.co.il/ugxklyq0gjfg

    וגם את זה

    http://www.kneller.co.il/person_141/%D7%A9%D7%A4%D7%A8%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%A4%D7%9C%D7%93

    לרכישת הספר הקולי

    http://books.icast.co.il/%D7%A1%D7%A4%D7%A8/%D7%94%D7%97%D7%A6%D7%99-%D7%94%D7%A9%D7%A0%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%94

  87. michal Says:

    שבת שלום

    מישהו יודע מה עם עמיתוש?

  88. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    מיכלי, לפני שבוע דיברתי איתה והיא מאוד עסוקה,מטיילת בארץ ומנצלת כל רגע,סיכמנו שרק אם וכשתוכל ניפגש,בינתיים היא ממלאת מצברים עד לגעגוע הבא.

    מה שלום כלם?
    אני בסדר,ענבר עברה לקיבוץ ועכשיו יהייה לי יותר זמן להיות כאן אבל….אף אחד לא כותב כאן 😦

  89. michal Says:

    אילנה יקרה

    איך ענבר מרגישה?
    איך נוגה? מקנאת?
    אם כן, זה מאוד טבעי

  90. אילנה Says:

    מיכלי,
    ענבר בסדר,מתאוששת ,נוגה מקסימה,היא האמנם קטנה אך מבינה,מנשקת ומלטפת את דותן,תרשמי לי את המייל שלך,אשלח לך תמונה חמודה שלהם.

  91. ilana pa Says:

    אילנה יקירה
    אני מקווה ששלומה של בתך טוב ואת נהנית מ"הריבית"…כך גם אני 🙂
    כנראה שאחת הסיבות שממעטים לכתוב היא שימי הקיץ האלה מוציאים מאיתנו את טיפת האנרגיה האחרונה שעוד נותרה לנו. אני כבר מתפללת לבוא הגשם.
    חשבנו שנתרענן קצת בחו"ל, ננשום אויר [קר] אחר, אך התבדנו.
    חרשנו את רומניה והיה….חם כמו בארץ ולח מאד.!!!!!
    היום חזרתי לעבודה וזה היה נורא.. כל ביה"ס בבלאגן ונראה שלא נצליח לסיים את כל השיפוצים עד תחילת שנה"ל… אבל זה כך כל שנה.. כך שאני אופטימית 🙂
    ליל מנוחה לכל הקוראות והקוראים של הבלוג המקסים הזה
    אילנה.פ.

  92. sari Says:

    היי לכולם
    ולאילנה והמשפחה המון מזל טוב,אומנם שוחחנו בטלפון לאחר הלידה אך לצערי לא חזרתי שנית אליך מאוחר יותר כיון שאני בעבודה חדשה יחסית(3 חודשים) ומגיעה הביתה מותשת..אני נותנת שרות בתוכנות הנהלת חשבונות למנהלי חשבונות ורואי חשבון….ממש כמו שאני קיבלתי בעבר..ובסוף היום יש את הבית ..וגם היתה האולימפיאדה אליה נצמדתי חזק חזק…היה כיף בעיקר בענף השחייה אותו אני אוהבת.
    שמחתי לקרוא את אשר כתבתם ואת הלינקים שצרפתם.

    עמיתי האם הינך עדיין בארץ? תצא פגישה בחופשה שלך עם כולם ?או שפיספסתי?

    בריאות לכולם והתמודדות עם החום המתיש..

    שרי

  93. michal Says:

    הי שרי

    שמחה לראות שמצאת עבודה. האם את מרוצה? נראה כי יש פחות לחץ, נכון?

    בהצלחה

  94. michal Says:

    מישהו מכם רואה הישרדות?
    השנה, אני לא כל כך צופה בכוכב נולד, לא ממש מעניין. אולי אני מפספסת…

  95. ilana pa Says:

    היי מיכלי
    אני דווקא לא רואה את "השרדות". למעשה, אף פעם לא אהבתי את כל ההתרוצצויות והמבחנים, אבל זו רק אני. אני יודעת שאנשים אוהבים את התכנית. גם בעלי היה צופה נאמן [של העונה הראשונה, אח"כ הפסיק להתעניין].
    כוכב נולד מעניין ולו בשל הזכות לראות זמרים בראשית דרכם ואת התפתחותם במהלך התכנית וכמובן אח"כ, הסקרנות לראות מי מהזוכים אכן נשאר בתודעת הקהל ומי "כוכבו דועך" לאחר 15 דקות ה"תהילה"…

  96. אילנה Says:

    ערב טוב
    אילנ'לה,אכן אני נהנית מהנכדים המקסימים שלי.

    אני רואה השרדות ואף נהנית,אהבתי את המהלך של בוקי נאה,קצת להוריד לתורג'י ,אנה וענת את האף ,היהירות והתחושה שהם שלישית הגמר.
    האמת היא שענת בחורה נחמדה,נבונה מאוד וטובה ,אנה איכזבה אותי.
    אני צופה גם בכוכב נולד, כאוהבת מוסיקה מושבעת איני מפספסת את התוכנית ואתמול היה בי כעס על הדחתה של אנה,זמרת נפלאה עם קול ויכולת שירה אדירים,הקהל אוהב את אלה שלא ממש שוים בעיני כמו רן שפיר שהוא חיקוי של כמה זמרים מזרחיים ביחד או אור בן ברוך.
    אני אוהבת את לינוי,שרון קידושין ואיטן המיוחד.

    שרי יקירה,בהצלחה בעבודה! שמחתי מאוד לקרא שאת עובדת כשלושה חודשים,היה שווה לחכות.

  97. SARI Says:

    ערב מקסים כן טוב לי באופן יחסי בעבודה הזו-אני משרתת קהל דרך הטלפון והמחשב ע"י השתלטות על המחשב שלהם..יחסית למקומות העבודה בעבר,כאן יש לפעמים לחץ..בעיקר כיון שאיני מגיעה מתחום הנדסת מחשבים אלא מהפרקטיקה של הנהלת חשבונונות..הכיף הוא שיש שם אנשים נחמדים ובסוף היום אני מפילה העט ולא לוקחת העבודה עימי הביתה…מן שקט בנשמה..השכר לא גבוהה אך מקווה שיהיה יותר טוב בהמשך..

    אילנה כיף לקרוא מחוויותיך עם הנכדים… היום הלכתי להצגה יומית של סרט שרציתי לצפות בו-סטפ אפ 4-מדהים .נהניתי מאוד מהסרט אך כיון שכ-20 שנה לא הייתי ביומית איני רגילה לקהל בקולנוע..גם המון זמן לא ביקרתי בקולנוע..היו הרבה נוער והם מגיבים מצחיק…

    הסרט טוב.

    אני התאכזבתי שבחרו להדיח את אנה המקסימה…היא,איטן ושרון קידושין הם הפייבוריטים שלי..

  98. michal Says:

    אנחנו ראינו השבוע את הסרט של וודי אלן- מרומא באהבה

    אני אישית אוהבת את אלן אך, זה לא אחד הסרטים הטובים שלו.
    לפחות היה כייף לראות את ניופי רומא האהובה

  99. אילנה Says:

    בוקר טוב

    זמן רב לא ביקרנו בקולנוע 😦
    אולי באמת הגיע הזמן לחדש ימנו כקדם.

    עמיתושקה טסה אתמול הביתה ,לא היה לה רגע אחד פנוי למפגשון,אני מקווה שהתוכניות שלהם לעשות עליה יצאו לפועל ואז…ניפגש.
    הכי הרגיז אותי ששכחתי לשאול אותה על שעת הטיסה,אולי כי לא תמיד היתה זמינה בסקייפ,אתמול כלתי היתה בטיסת בוקר לניו יורק וביתי בטיסת לילה,אני לא יודעת מתי בדיוק הם טסו,שלחתי הודעה לכלתי שאותה ראתה רק אחרי הנחיתה כי שלחתי אותה מאוחר….

    מה שלום כולם?

    אני נהנית מהשרדות ושמחה שתורג'י הודח סופית,ככה ייעשה לאיש היהיר והשחצן שחושב שכל העולם מסתובב סביבו ושלא נדבר על הפה המלוכלך שלו.
    הלוואי ובוקי יגיע לגמר מה שלא נראה בטוח ,אלא אם נופתע ואיתי או בוקי יזכו בצמיד הוטו.

    המשך יום נעים ומהנה לכולם.

  100. sari Says:

    שבוע טוב,
    אילנה המשפחה אצלך במטוסים…אחת בבוקר האחרת בערב..וואו…
    שתהיה להן שהייה נעימה וחזרה בשלום הביתה…
    אני תמיד רציתי להיות אחת שעובדת על הקו-ישראל-לונדון..אך לא הצלחתי…אני כאן.

    מה שלום הנכדים?יש תמונות?

    איני צופה בהישרדות,אך בכוכב נולד כן…ואין לי מושג איך כמה מהזמרים נמצאים ברבע הגמר ואילו אנה הודחה…מקווה שהיא תצליח כמו שהראל סקעת,אשר לא זכה במקום הראשון אבל הקריירה שלו ענקית…

    הערב נותרו לי 2 פיבוריטים בלבד..שרון קידושין ואיטן המקסים…איזה בחור מדהים הבחור הזה ועם כזה שם מיוחד..

    חבל שלא הצלחתנו לפגוש את עמית…

    הערב שמענו בחדשות שהוועד המנהל של האולימפיאדה שוקל לקחת ממייקל פלפס את התארים והמדליות כיון שפרסומת שלו ל-"לואי ויטון"..התפרסמה באינטרנט 3 ימים..לפני סיום המשחקים האולימפיים ואשר עפ"י התקנון האולימפי
    זה אסור לפרסם משהו שאינו קשור לאולימפיאדה…

    זה יהיה עצוב…למרות שהוא מרוויח המון על "לואי ויטון"..אך הפסגה של שנות ההשקעה בבריכה…..

    ואילו ראיין לוכטה..השחיין האמריקאי בו התאבתי באולימפיאדה הזו ,מתחיל לפצוח בקריירה נוספת בנוסף לשחייה..כשחקן…בהצלחה ראיין!

  101. sari Says:

    העונה קיבלנו בכוכב נולד את משה ואת גידי ובעיני הם נחמדים מאוד…אוהבת את הרצינות של משה בשיפוט..פחות אוהבת את הביקורת של מירי אך בעיני היא הרבה יותר מאשר מרגול..פחות רעשנית מהקודמת…

    צדי הוא ישות מיוחדת..בעברי עבדתי פעם עם צדי והוא כמו ילד שלא התבגר..מקסים…

    לא ברור לי מה אור בן ברוך עושה בשלב כזה….

  102. אילנה Says:

    ערב טוב
    שרי,הפייבוריטים שלי בכוכב נולד הם: אייטן,שרון,לינוי !

    היתר בסדר אחרי שאור הודח נותרו אלה שבסדר,לא מבינה את התפעלות השופטים מאניטה.

  103. sari Says:

    איני אוהבת את לינוי וגם לא ממש מבינה כמוך את ההתלהבות מאניטה..היו טובות ממנה…

  104. michal Says:

    אילנה
    אני מבינה שאת התאכזבת שבוקי עף בהישרדות
    אני, אישית, לא ממש אוהבת אותו ולא את המניפולציות שהפעיל

    היום ראינו סרט ישראלי – העולם מצחיק

    מומלץ ובהחלט לא סרט קומדיה (ולא מצחיק)

  105. sari Says:

    היי מיכל..אכן השם של הסרט מבלבל..גם אצלי בעבודה הלכו לראות הסרט והמליצו עליו בחום…והדגישו שאין מדובר בצחוק או מצחיק!

  106. michal Says:

    לא, ממש לא מצחיק אבל יש כן הומור

    סרט חכם, משחק מצוין (בעיקר של אסי לוי ושל אלי פיניש שמפתיע ביותר)ותסריט טוב
    בעיני, קצת ארוך מדי (שעתיים)

    ממש ממש מומלץ

  107. sari Says:

    מה אתם אומרים על כוכב נולד עם ילדי בי"ס למוסיקה?אני נהניתי מהביצוע המדהים של שרון קידושין ושלו המהמם…

    כעת יש את שי האהובה שלי שקיבלה ללוות את לינוי…שי מדהימה…פחות אוהבת את לינוי..אך הן שרות יפה יחד…

  108. sari Says:

    מאוד אהבתי הביצוע של איתן וליבי..וכעת מישל ואור טרגן…וואו מישל איזה קול אלוהי יש לנער..ולאור איזה עינים חמות ומקסימות…בכלל אם מתבוננים בעינים של שרון קידושין..נמסים וכנ"ל אצל הדר אור טרגן והכי הכי אצל איטן…

  109. אילנה Says:

    אהלן חברים

    מה שלום כולם?

    שרי,אני אוהבת את לינוי,יש לה קול נעים והיא יודעת לשיר,הנערה מלאת רגש ומוכשרת,שמחתי מאוד שנשארה ורן הודח.
    שלישית הגמר שלי: לינוי,שרון ואיטן.

    מיכלי,תודה על המלצתך לסרט.
    פעם אהבתי קולנוע ולפחות פעם בשבוע היינו בסרט מאז עידן הכבלים,הורדת הסרטים והמחשב שכחתי מה זה קולנוע,כל סרט חדש החתן שלי מוריד ואנו רואים בבית.

    עמיתושקה,מקווה שהכל בסדר,מחכה לשמוע איך היתה החזרה וההכנות לחזרה לבית הספר.

    לילה טוב לכולם וחיבוק ענק.

  110. Amit Says:

    שלום לכולם
    מאודדדד מאודדדד מאודדדד מצטערת שלא הצלחתי להיכנס לבלוג בתקופת שהותי בארץ והכי מצטערת שלא יצא לי להיפגש עמכם.השהות בארץ היתה מאוד אינטנסיבית והחום התיש אותי מאוד. לא הכי הרגשתי טוב כנראה בגלל המחלה שלי והשילוב של החום והלחות הזוועתית הזאת. העייפות גברה עלי ופשוט לא הצלחתי לעשות את כול מה שרציתי. לקח לילדים שלי למעלה משבוע להתרגל לג'טלג ובמקביל כול אלד בתורו חלה במשהו לא סימפטי כך שהייתי טרודה ורצוצה סביבם ובלרצות את המשפחה הקרובה.
    הטיסה חזרה הביתה היתה הקש ששבר את גב הגמל,,,לא מתכוונת לעשות שוב את הנסיעה הזו לבד עם הילדים זה בטוח. לא בעד שום הון שבעולם!!!
    הגענו לניו יורק בזמן וללא בעיות במהלך הטיסה(אילנושש הטיסה היתה בסדר גמור למרות שלא קיבלנו פינוקים מלליה) 🙂
    אךמרגע הנחיתה בני יורק הכול הפך לשחור…הגענו למזג אויר סוער וגשום, המזוודות הוצאו באיחור רב וכך המון נוסעים פספסו את טיסות ההמשך שלהם. למרבה המזל(למרות שלא ממש עזר לנו) היה מספיק זמן לטיסת ההמשך שלנו הביתה אך שלמרבה הצער, היא בוטלה עקב סופת ברקים שהתחוללה בפלורידה. זאת נאמר לי שעתיים וחצי שאני עומדת בתור עם המזוודות והילדים לקבלת כרטיסי הטיסה…כשהם כבר מתים מעייפות כי לא ישנו בטיסה(טיסת יום) בארץ השעה כבר היתה אחר חצות ואנחנו נאלצים לאסוף כוחות ולחפש לנו מלון ללילה. כמו שאתם מתארים לעצמכם, זה לא היה קל להתרוצץ בשדה התעופה העמוס ועם המון נוסעים שגם מחפשים לעצמם סיפור ללילה ולחפש לנו מלון. זה לא היה פשוט מכיוון שכול המלונות היו מלאים אך בסוף הצלחנו למצוא מלון. קיבלנו גם כרטיסי טיסה לבוקר שאחרי בשעה 10. אך לצערי, גם הפעם לא התמזל לנו מזלנו ולא עלינו על המטוס. הגענו בזמן לשדה אך לקח לנו המון זמן לאסוף את המזוודות (שהשארתי שם) מהטרמינל הנכון…התברר שהגעתי לטרמינל שהטיסה היתה צמריכה לצאת אך לא מהטרמינל שהגענו לילה לפני וששם השארתי את המזוודות. מאון לאון, לאחר שמצאתי את המזוודות ורצנו לצ'ק אין המציגה מדלתא מבשרת לי שהכרטיסי הטיסה לא טובים ושחברת התעופה אל על צריכה לסדרם. כמובן שבאלעל לא הבינו מה הספור שלהם ועל מה ולמה הכרטיסים לא טובים אך זה כבר לא עזר לי יותר מדי כי הטיסה כבר היתה בשלבי יציאה. כך שנשארנו בשדה בתקווה לקבל טיסה חדשה בשעה נורמלית אחרת אך שוב, גם הפעם נדפקנו. טיסה נוספת מהשדה לבית יוצאת רק בשבע וחצי בערב…כך שנותר לנו לחכות לטיסה הביתה יום שלם בשדה. כמובן שהציעו לעי הצעה מאוד לא הגיונית, לנסות לטוס משדה אחר!! כן, לקחת את שלושת הילדים והמזוודות ולנסוע לשדה תעופה אחר!! כדי לסות לקחת טיסה בשלוש בצהריים. כמובן שסרבתי כי ממש לא הייתי בכיוון של לענות את עצמי עוד ולכן נשארנו עד הערב בשדה.
    הגענו הביתה ב11 בלילה שפוכים מעייפות ומתוסכלים מאוד.
    כתבנו מכתב תלונה לדלתא ואני מקווה שנקבל תגובה בקרוב.
    הילדים התחילו בית ספר ביום שני ואלה ואני התחלנו אתמול את הגן. כך שבאמת לא הצלחתי עד עתה למצוא דקה זמן כדי לספר את שעברנו.
    מקווה שכולכם מרגישים טוב ובאמת שחבל מאוד שלא הצלחנו להיפגש.
    עקבתי אחרי כוכב נולד בארץ וגם אני מחבבת את לינוי שרון ואיטן.פיספסתי את התוכניות האחרונות לצערי ולפי איך שזה נראה, אני לא אצליח לעקוב אחר התוכניות הבאות. המון עבודה בבית עם הילדים ועכשיו שאני חזרתי לעבוד זה מאוד לא פשוט. מקווה שאתם סולחים לי על העדרותי.
    לילה טוב!!

  111. michal Says:

    עמיתוש

    מצטערת לקרוא את אשר עברת בחזרה הביתה, אני לא יכולה אפילו לתאר לעצמי, כמה זה קשה.

    מקווה שהימים הבאים ישכיחו את סוף הטיול שלך והחלקים הטובים והכייפים יתחזקו.

    אני לא צופה בכוכב נולד, קצת התעייפתי

  112. sari Says:

    וואו עמיתיל'ה איזו "חוויה" ישראלית וחזרה הביתה היתה לכם.המון רגיעה ובריאות לכולם.שנת לימודים מוצלחת ועבודה פוריה.ראיתי התמונות מהפייסבוק שלך חמודות מאוד.

    אמש הקשבתי לכל השירים ששרה אנה אקהרד המתוקה..ואיזו אכזבה לי שאינה בכוכב נולד..ואחרים פחות מוכשרים המשיכו במקומה..

    אילנה מקבלת את אהבתך ללינוי והערכתך אותה.

    מענין מי יהיה במקומות הראשונים ומי בעצם אכן יעשה קריירה בתחום.

    שנת לימודים מוצלחת לכל הילדים ושנה של בריאות ושפע לכולנו!

  113. אילנה Says:

    ערב טוב
    אוי עמיתושקה,איזה קושי עברת בחזרה הביתה,ממש כאבתי כשקראתי.
    צר לי,ליליה ראתה את ההודעה רק בנחיתה,כששלחתי אותה המריאה והנייד כמובן כבוי.
    ברח מזכרוני לבדוק איתך את שעת הטיסה ועם כלתי או בנותיי מי מהן בטיסה ,הן היו יכולות קצת להקל עלייך במהלך הטיסה.
    מאחלת לילדים חזרה טובה ומהירה לשגרת החיים.

    לכל התלמידים שנה טובה ומוצלחת.

    שרי,אהבתי את אנה אקהרד,זמרת מופלאה ולא מובן לי איך היא הודחה ואור טרגן עוד שם!
    הדר עמרם מבחינתי בסדר,ילדונת ששרה יפה אבל את אניטה אני לא אוהבת לשמוע!לא מבינה למה השופטים כה אוהבים אותה.

  114. Amit Says:

    הי
    תודה לכולם על התנחומים 🙂 יהיה בסדר, החלמנו מהסיוט וחזרנו לעצמנו.
    אילנוש, איך נראית ליליה? אולי ראיתי אותה ולא ידעתי שזו היא 🙂
    האמת, צוות הדיילים בטיסה הזו לא היה מוצלח למדי…משום מה רובם היו די אנטיפתים לעומת הצוות שהיה בטיסת ההלוך. כמובן שהיו יוצאי דופן אך מעט.
    גם אני חושבת שאנה זמרת גדולה, חבל שהודחה. לצערי לא יוצא לי להמשיך לצפות בתוככנית אך עוקבת אחר הדיווחים. הבנתי שהדר הודחה..חבל מאוד. היא שרה יפה מאוד.
    מעניין מי יקח בהשרדות, אני בעד ענת!
    אצלנו שנת הלימודים נפתחה שבוע שעבר, הילדים התחילו ללמוד בבית ספר חדש וחבלי הקליטה לא קלים. במיוחד לאמצעי. הוא בוכה כול יום וממש לא רוצה ללכת לבית הספר. קשה לי שרע לו ואני מקווה מאוד שהשבוע הזה יהיה לו יותר קל. אלה התאקלמה יפה בגן. לי קשה מאוד בעבודה, אין לי תנאים טובים ואני מרגישה שנדפקתי קצת.
    לי מנוחה

  115. michal Says:

    אני לא רואה את כוכב נולד אך, זוכרת את אנה מאחת התוכניות שכן ראיתי. אהבתי אותה מאוד. גם בחור בשם איטן היה מצויין. הוא עוד שם?

    עמיתוש,
    מאחלת לכם הסתגלות קלה. לאיזה כיתה בנך עלה? הוא עבר בית הספר בגלל שינוי מקום מגורים? לעיתים, זה מה שמקשה על ההסתגלות.

  116. תיתוש Says:

    שלום חברים יקרים שלי 🙂
    עמיתוש יקרה שלי הצתערתי לשמועה על תלעותיך בדרך חזרה הביתה וגם על התחלואה שחליתם בארץ לפי התור ולא הצלחתם לנצל את כל מה שרציתם לעשות בארץ (למשל פגישה עם חברי הבלוג). אני מאמינה שאלעד יתרגל לבית הספר החדש. זה מקום חדש בלי החברים שהיו איתו בגן ובכיתה. תוך כמה ימים הוא יתחיל להתרגל לבית הספר למורה ולתלמידים החדשים. בהצלחה גם ליוני וגם לאלה הנסיכה הקטנה 🙂 בהצלחה גם לך בעבודה החדשה אני מקווה שבהמשך תרגישי יותר טוב ותנאיך יוטבו. לא קל לחזור לעבודה אחרי שנתיים. מחזיקה לך ולילדים אצבעות ושולחת לכם חיבוק גדול מלא באנרגיות טובות 🙂

    גם אני אהבתי את אנה וחבל שהודחה. אני גם מצתערת שהדר הודחה. אני חושבת שאור היה צריך להיות מודח.
    אילנוש אני לא כל כך אוהבת את שרון קידושין. היא שרה בסדר לא מזיפת אבל היא משעממת אותי.
    אני נקווה שאיתם ולינוי לא יודחו לפני הגמר. הם חייבים להיות בגמר.

    גם אני חושבת שבשלשית הגמר של השרדות לענת הראל הכי מגיע לזכות

    מיכל יקרה מה שלומך. אני מצתערת שלא הגבתי לך ולכולם שהגיבו לי אחרי שכתבתי. כמו שכתבתי לכם כבר קודם יש לי בעיות עם המחשב שמתנתק לי כל הזמן. וגם הקייץ הזה היה מאוד קשה ולא השאיר לי שום אנרגיות לכלום.

    אוריתיס קרידה אנדה סתסס? (תרגום אוריתיס יקרה איפו את) 🙂

    חיבוק גדול לכולם אוהבת ומתגעגעת איליכם מאוד מאוד 🙂

  117. michal Says:

    תיתוש

    איזה כייף לראות שנכנסת לבלוג
    אני מקווה שתרגישי טוב יותר כשמזג האויר יחזור להיות שפוי

    שרי, אילנה
    אתן מרוצות מהגמר של כוכב?

  118. sari Says:

    מיכל אני עצובה שרק זמר אחד טוב מבחינתי נמצא בגמר והאחרות ..שרון קידושין ואנה אקהרט נפלו בהצבעות של הקהל…

    אני מאחלת הצלחה לאיטן מכל הלב..הבחור הזה מרגש אותי תמיד.

    אילנה כנראה לא אוהבת את התוצאה כיון שרשמה כאן שהיא אוהבת את לינוי…בכלל אור היה צריך לעזוב מזמן ולא לעלות לגמר..

  119. אילנה Says:

    ערב טוב

    אהלן תיתוש,שמחתי לראות שכתבת כאן,עוד כמה שבועות מזג האויר יהייה נוח והאנרגיות ישובו אלייך.

    מיכלי ושרי,אני מאודד מאוכזבת מכוכב נולד,לינוי שרה נפלא ומאוד מיוחדת,שרון קידושין שרה נהדר ומאוד מיוחדת,איטן בסדר,קצת קשה לי לשמוע איך הוא מדקלם כל שיר ולטעמי הוא תאטראלי.
    אור טרגן,חמוד וסתמי,אניטה צעקנית ותו לא.
    פעם ראשונה בכוכב נולד אין לי אף אחד מועדף בשלישית הגמר וממש לא איכפת לי מי יהייה כוכב.

    הערב גמר השרדות,אני בעד ענת כי היא היתה השורדת שהיתה הכי שורדת…ניצחה במשימות רבות ונלחמה כמו לביאה.

    ערב מהנה לכולם.

  120. michal Says:

    בוקר טוב

    גם אני חושבת שהגיע לענת לזכות
    בוקי הוביל קמפיין בעד איתי, כדי שתורג'י לא ישמח…
    התוכנית אתמול הייתה ארוכה מדי ודי צפויה.

    היום בבוקר היה מרגש בערוץ 10 מקווה שלא יסגרו אותו

  121. מ Says:

    צהריים טובים לכולם,

    באשר להישרדות, קראתי את המאמר הזה ואהבתי

    http://www.onlife.co.il/%D7%A4%D7%A0%D7%90%D7%99/%D7%AA%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%AA/48464/%D7%92%D7%9E%D7%A8-%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%95%D7%AA-vip-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%94-%D7%9B%D7%A7%D7%A0%D7%90%D7%AA-%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D

    הנה משהו שמאוד שימח אותי היום, שירי מימון הוציאה את אלבומה השלישי ,"שלג בשרב" וחושפת מתוכו שירים להאזנה,ממש ממש יפה
    תהנו והמשך יום נפלא.

    הנה הקישורים

    http://bidur.nana10.co.il/Article/?ArticleID=921934

    http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,1141,209,69859,.aspx

    http://e.walla.co.il/?w=%2F6%2F2562633

    http://www.nrg.co.il/online/47/ART2/399/786.html?hp=47&cat=309&loc=69

    וגם קליפ חדש

    http://www.mako.co.il/music-news/singles/Article-f9ef5bca8f57931006.htm

  122. מ Says:

    תיקון לקישור

    http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,1141,209,69859,.aspx

  123. מ Says:

    http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,1141,209,69859,.aspx

  124. michal Says:

    מ' יקרה

    אי אפשר להיכנס לקישור שצרפת

  125. אילנה Says:

    ערב טוב
    מה שלום כולם?
    אני בסדר,מחר אנו יוצאים לשלושה ימי השתלמות בחיפה,נטייל בראש הנקרה,עכו ועוד …

    אני כה עסוקה עם הילדים,נוגה ודותן מקסימים
    לענבר קצת קשה הריחוק מאיתנו אך ההורים של עירא נפלאים ומסייעים לה המון.

    מחר גמר כוכב נולד,האמת שלא ממש איכפת לי מי יזכה כי שרון קידושין ולינוי אקלה לא שם.

    ערב מהנה לכולם.

  126. Amit Says:

    לילה טוב
    מה שלומכם?
    הי תיתושש, שמחה לראות אותך, חבל שלא הצלחנו להיפגש בסוף 😦
    אילנוש, איך התינוקי דותן? ל קיבלתי מייל עם תמונות של הפשוש ואחותו המתוקה, מתי תשלחי? 🙂
    אוריתי, איפה את?
    הבנתי שאיתי ניצח בהישרדות, חבל לי על ענת, היה מגיע לה! כרגיל אין צדק.
    מכיוון שלא עקבתי כבר מאז חזרתי הביתה בכוכב נולד, קשה לי להגיד מי לדעתי ראוי לזכות. אני חושבת שהיו זמרים הרבה יותר טובים מהשלישיה שנשארה וחבל שהם הודחו ולא זכו להגיע לגמר.
    אלה היתה חולה מאמצע השבוע עד סופו והייתי איתה בבית. היתה יומיים שלושה עם חום וכאב גרון. מסכנונת רק שבוע שני בגן וכבר חטפה חולרה 😦
    היום היה כאן איזה חג קטן אז לא היה בית ספר ועבודה. נהננו ביום כיף בבריכה כולנו. מחר חוזרים לעבודה ללימודים ולשיגרה.
    שבוע טוב!

  127. Amit Says:

    אילנוש, חופשה מהנה!! ביקרנו בראש הנקרה הקיץ והיה מאוד נחמד יפה וחםםםם 🙂 חיפה משגעת, כמובן שגם שם ביקרנו.

  128. michal Says:

    אילנה
    תעשי חיים. אני אוהבת את הצפון

    עמיתוש
    הבנתי שהתחלת עבודה חדשה. בתור מה? שיהיה בהצלחה

    השנה, החלטתי לעשות את החג אצלנו ולארח את כל המשפחה (27 אנשים)
    קצת לחוצה מזה אבל, יהיה בסדר

  129. sari Says:

    היי ערב טוב,
    עמיתוש בריאות לכולם.אשמח לקרוא על עבודתך החדשה..
    אילנה המון הנאה..
    לגבי כוכב נולד מאד מאד התאכזבתי ששרון קידושין לא בגמר..אך איטן מדהים בעיני ומאחלת לו הצלחה…אור בחור מתוק וזהו את אניטה איני אוהבת..

    הרבה אצבעות מוחזקות עבור איטן גרינברג…כאב לי לקרוא על מעורבותו כילד בתאונה ההיא של האוטובוס עם הילדים ..בהיותו בן 10 כבר נחשף למוות..

    הבחור רגיש ומדהים.

    אילנה יש תמונת של הנכדים?

  130. Amit Says:

    הי לכולם
    ברכות לאור על הזכיה למרות שלא מצאתי בו שום דבר מיוחד. בכלל, כוכב נולד העונה היה לא כמו עונות קודמות ובכלל לא אהבתי את השינוי. לא היה פייר להעמיד זמרים טובים שמגיע להם גמר להתחרות אחד בשני ראש בראש…כך קרה שהודחו זמרים שלהם הגיע יותר הנצחון.
    שרי ומיכלי, אני חזרתי אומנם לעבודה לאחר חופשת לידה ארוכה אך לאותו המקצוע. אני גננת 🙂
    לילה טוב לכולם

  131. michal Says:

    לכל אוהבי תחרות המוסיקה – X פקטור מגיעה לעונה השנייה

    בשנה שעברה היה מקסים והזוכה הייתה מצויינת

    אני הבנתי שכוכב נולד, ניסתה לחקות את המתחרה שלה ובפועל- הייתה לא מעניינת השנה.
    הנבחר- אהוד על בנות הטיפש עשרה שהיו אלה שבחרו, בעיקר.

    עמיתוש,
    את עובדת בגן יהודי? גם בארץ היית גננת?

  132. Amit Says:

    ערב טוב,
    מיכלי, כן בקרוב מאוד יתחיל האקס פקטור. מעניין איזו עונה תהיה הפעם. יש שופטים חדשים ביניהם-בריטני ספירס….מקווה שהתוכנית לא תרד ברמתה.
    לגבי שאלתך, לא עסקתי בחינוך בארץ, למדתי כאן חינוך לגיל הרך. בארץ עדיין לא הספקתי לרכוש מקצוע. אני חיה כאן מגיל 26.
    גם אני מארחת הפעם חברים לחג. לא יהיו עשרים איש אך עדיין זו עבודה. שיהיה בהצלחה 🙂 תקבלי עזרה?

  133. michal Says:

    היי עמיתוש

    יש לי אישה מדהימה שהגיעה לטפל בי בעקבות התאונה
    היא נפאלית, השתלבה מצוייןם כאן ואפילו למדה עברית

    אינטליגנטית מאוד, מעניינת וכייף לי איתה.
    היא תסייע לי בכל מה שקשור לאירוח. חלק מהאוןכל אנחנו נזמין בחוץ

    אני מתרגשת לקראת החג הזה, זו הפעם הראשונהש אני מאחרת כמות כזו של אנשים, מאז התאונה

  134. michal Says:

    אילנה

    איך היה בצפון?

  135. אילנה Says:

    בוקר טוב

    עמיתושקה,בהצלחה לילדים ולך בחזרה לעבודה.
    אחרי תקופה ארוכה של חופש קשה לחזור לעבודה,יקח לך זמן ותתרגלי,אין כמו סדר יום עם שילוב של עבודה וטיפול במטלות הבית והילדים.

    מיכלי,בהצלחה בארוח,גם אני עושה את החג בבית ומארחת,טרם הוחלט סופית מי מגיע,המקסימום 23 והמינימום 10,נראה.

    הטיול בצפון היה נהדר אך היה כל כך חם שהי קשה לטייל,אך עשינו זאת ונהננו מכל רגע,חופש מהעבודה וחופש מהבית.

    עמיתוש ,אשלח תמונות.

    שרי,התאכזבתי מכוכב נולד,אהבתי לצפות בתוכנית המושקעת והיפה אך מה לעשות,הנערות סימסו לחתיך שלהם,איןספק שלאור יש חיוך כובש ועיניים טובות,בהצלחה לו.

    סופשבוע נעים ומהנה לכוווווווווווווווווולם.

  136. Amit Says:

    שבוע טוב
    מיכלי, אני שמחה לשמוע שהמטפלת שלך מוצאת חן בענייך ואתן מסתדרות. שיהיה בהצלחה בארוח, כול הכבוד לה על עזרתה!
    אילנוש, שמחה שנהנית בצפון. אכן החום הכבד מאוד מכביד ומקשה על ההטיול.אבל אין כמו הצפון!
    לא קל לחזור לעבוד ועוד במשרה מלאה. כשמגיעים הביתה העבודה השניה מתחילה (ניקיון,בישולים והטיפול בילדים)והעייפות חוגגת…
    הילדים היום התחילו את לימודיהם בבית הספר היהודי(סנדיי סקול) בינתיים הם מרוצים 🙂 נראה איך זה ישתלב להם במהלך הזמן….
    לילה טוב

  137. michal Says:

    בוקר טוב

    אתמול שפרה הופיעה בתוכנית עושים סדר עם בן כספית
    היא הייתה בצוות עם אורי אורבך והם דיברו על הסרט של הבחורה החרדית (לא זוכרת את שמו) שהשחקנית הראשית שלו קיבלה את פרס ונציה.

    שפאה דיברה מקסים על התרבות בעולם החרדי. כמובן שהזכירו גם את הספר שלה

    בסוף האייטם בן כספית אמר: "רבותי, האייטם הזה היה מקסים"

    שפרה נראתה מקסים. היה כייף לשמוע אותה

  138. michal Says:

    עמיתוש

    אכן, לנהל בית ולעבוד במשרה מלאה זה קשה מאוד
    אין לך עזרה? לפחות יש לכם סוף שבוע ארוך

  139. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    מיכל – תודה על העדכון.

    הנה הקטע של שפרה מתוך "עושים סדר" עם בן כספית מאתמול, צפייה נעימה.

    http://www.f2h.co.il/2s4dykfom8lq

  140. קסם Says:

    לכל מבקרי הבלוג שנה טובה נעימה ומאושרת

  141. michal Says:

    צבר גדיש אכן עושה חייל

    הקים חברת השקעות "גרין לנד" בתחום הנדל"ן
    בנוסף, תלמיד לתואר שני, באונ' תל אביב, במדיניות ציבורית.

    באף עונה לא היו חברה רציניים, כמו בעונה הראשונה.

  142. michal Says:

    אילנה??????
    כל כך הרבה ימים לא נכנסת?

  143. sari Says:

    סופשבוע מקסים לכולם,שנה נהדרת ,בריאות,אושר ושפע לכולנו,פרנסה טובה והמון אהבה.
    ממניSARI

  144. sari Says:

    בהצלחה לכל המארחים,בישולים וניקיונות מנת חלקי השנה בחרתי לארח.אומנם אנחנו רק כ-עשרה חברי משפחה,אך עדיין רוצה שיהיה כיף וטעים..טרם נכנסתי לניקיונות והבישולים רק בראש..מסדרת לי תפריט..אנחנו נוהגים לחלק מטלות בישול אך למארח תמיד יש לארגן הבית והשולחן ובכלל..האוירה.

    מיכל בהצלחה עם הכמות הגדולה של המתארחים אצלך.עמיתי תהני מהעבודה ובהצלחה לילדים.
    כאן יש פירסומים לגבי אקס פקטור וראיתי שהיה כבר פרק ראשון בארה"ב..מענין איך היה.

    איני צופה הרבה בטלויזיה עכשיו שהמשחקים האולימפים והפראלימפיים הסתיימו וגם כוכב נולד…אך כנראה עכשיו כשיתחיל פקטור אחזור לצפות..

    לכל אחד מאיתנו חלומות עבור עצמו ועבור משפחתו..אני משום מה תמיד מפנטזת שאזה בסכום ענק..כן..כן כמו אותה סבתא שזכתא ב- 30 מיליון בלוטו לפני שבוע ואיך אחלק הכסף בין משפחתי וכמה בסוף אשאיר לעצמי..מדהים איך תמיד יוצא שלא ממש נשאר לי עבור עצמי..

    שנה מקסימה לכולנו,שנהיה בריאים ומאושרים ושילדינו לא יצטרו עוד לשרת בצבא.אמן!

  145. sari Says:

    היי הערב צפיתי ב-אק פקטו פרק 1 והיה בסדר..מחר יהיה פר 2

  146. sari Says:

    שבת מקסימה לכולם,
    המון הכנות לקראת ארוחת החג מחר..אך כמו תמיד לפני ארוע מלחיץ..כמו לשטוף ולסדר הבית לארוחת החג ,אני מעדיפה "לברוח" קצת..אז צפיתי בפרק 2 של אקס פקטור ושוב התאהבתי בילדונת צעירה.עונה קודמת היתה זו דרו והפעם זו קרלי בת ה-13..איזה קול מדהים.היא שרה שיר של נינה ימון האגדית..הנוער לא מכיר אותה והשופטים לא היו בטוחים שבחרה נכון עד שהחלה לשיר..היא מדהימה!

  147. Amit Says:

    שלום וחג שמח
    איך עבר עליכם החג? אצלנו היה שמח ונעים האוכל יצא טעים טעים.
    שרי, אכן שרה מצויין הילדה. מקווה שהיא בוגרת מספיק בכדי להתמודד בתוכנית שכזו. הולך להיות מעניין למדי.
    ליל מנוחה

כתיבת תגובה

