מזל טוב לאוריתי

by

לאוריתי היקרה שלנו

מזל טוב ושפע ברכות לבביות ליום הולדתך החל היום

מאחלים לך את כול האושר האהבה, בריאות ושמחת החיים שרק אפשר לאחל.

כול שתבקשי    לו יהי!

צרור של פרחים נשיקות וחיבוקים

הויקינגים 🙂

39 תגובות to “מזל טוב לאוריתי”

  1. Amit Says:

    אוריתי
    מזל טוב גדול ממני אלייך
    שולחת לך חופן של חיבוקים ונשיקות.
    יום הולדת שמח ומאושר יקירתי.

  2. michal Says:

    אורית יקרה

    מצטרפת לברכות ולאיחולים.
    מאחלת כייף והרבה אושר

  3. מ Says:

    אוריתי היקרה, מזל טוב ! מקווה שעובר עלייך יום משגע, עתיר פינוקים ותענוגות.
    מאחלת לך את כל הטוב שבעולם וגם בריאות, אושר, נחת ושלווה.
    השיר הזה הוא בשבילך.

    http://www.youtube.com/watch?v=xubavlo3CFk

  4. אוריתי Says:

    עמעתוש, מיכל וממוש,
    תודה על הברכות, היה לי באמת יום הולדת שמח.
    נשיקות

  5. ilana pa Says:

    אוריתי יקרה !
    אני יודעת שאני לא מהמתמידים והרבה פעמים מחסירה…
    אבל תמיד אני שמחה לברך ברכה נאמנה ומכל הלב
    אותך אוריתי חמודה
    שארועי השנה הזו יהיו שמחים ומלאי אור ותתברכי בבני ביתך
    והכי חשוב – בריאות משובחת לך וליקיריך
    נשיקות ממני

  6. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂
    אוריתיס מי ארמנה מי קרידה. מזל טוב עד 120 שנים בריאות אנרגטיות שתמשיכי להיות טורבו (אני אף פעם לא הבנתי אך את עושה כל כך הרבה. את עושה ומספיקה ביממה אחת מה שאני לא עושה בחודש 🙂 ) הרבה בריאות לך ולכל בני ביתך. שולחת לך חיבוק גדול עם הרבה הרבה אהבה 🙂

  7. תיתוש Says:

    עמיתוש יקרה שלי סליחה על האיחור רק עכשיו קראתי על פתירתו של סבך. משתתפת בצערך ושלא תדעי עוד צער. אני מקווה שאת והילדים וגם הבעלול מרגישים טוב. שולחת לך חיבוק גדול מלה באנרגיות מבריאות 🙂

  8. Amit Says:

    אוריתי, שמחה לשמוע שהיה לך יום הולדת שמח ומהנה!!
    תיתוש, תודה רבה. חיבוק גדול בחזרה.
    שבת שלום וסוף שבוע מפנק לכולם.

  9. michal Says:

    שבת שלום

    מזג האויר שוב משתנה, מחר יהיה חם
    אני מרגישה את זה בעצמות

    סוף שבוע נעים לכולכם

    תיתוש,
    מה שלומך?

  10. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    אוריתי,מזל טוב ליום הולדתך,בריאות ואושר.
    בדיוק באותו יום תמיר חגג יום הולדת ,חגגנו לו בחוג המשפחה,הילדים ובני זוגם.
    ביום שישי ארחנו לארוחת הערב את ההורים של ליליה,היה ערב נחמד ביותר,יש לה משפחה מקסימה.
    היום הם התקשרו להודות על הארוח הנפלא,המרגש והכה חם.

    ברוכה הבאה תיתוש,כיף לראותך.

    שיהייה לכולנו שבוע טוב ומבורך,שבוע של בשורות טובות ומשמחות.

  11. michal Says:

    אילנה

    היה לי ברור שהמחותנים יהנו אצלכם.
    איזה כייף שמתחברים למשפחה חמה, מלוכדת ואוהבת.

    מתי החתונה? כבר הוחלט על תאריך?

    שבוע טוב

  12. אילנה Says:

    שלום חברים יקרים

    הללויה הללויה,בשעה טובה ומוצלחת היום יצא הספר של שפרה.

    מחזיקה אצבעות שיהפוך לרב מכר וספר זה יהייה רק הסנונית הראשונה לעוד הרבה ספרים.

    בהצלחה לשפרה!

  13. אילנה Says:

    מיכלי
    כן,נקבע תאריך,12.6 בעזרת השם.

  14. michal Says:

    בהצלחה לשפרה
    אתם זוכרים מה שמו של הספר?
    נראה כי בשבוע הספר שפרה תחתום על הספר שלה…. ארנוס, איכה?

    אילנה,
    בשעה טובהובמזל טוב

  15. אילנה Says:

    תודה רבה מיכלי.

  16. Amit Says:

    שלום לכולם
    אילנוש, מזל טוב גדול גם לתמיר אישך היקר!! מאחלת לו המון שנים של אושר בריאות ואהבה. שמחה שחגגתם בחיק המשפחה.
    בשעה טובה גם לשפרה היקרה 🙂 שיהיה בהצלחה רבה.
    ערב טוב

  17. אילנה Says:

    תודה רבה עמיתושקה.
    מה שלום הילדים ובכלל המשפחה?

  18. Amit Says:

    הי אילנושש
    אצלנו כרגיל, אין חדש וכולם בסדר. מריחים כבר את סוף שנת הלימודים ואני מתחילה לחפש לילדים קייטנות לימי הקייץ החמים והארוכים. כאן הילדים יוצאים לחופשה כבר בתחילת יוני….יהיה לנו שמייח שלושה חודשים 🙂

  19. אילנה Says:

    וואוו,באמת חופשה ארוכה מידי.
    כאן קיצרו את חופשת הקיץ ומתחילים ללמוד ב- 26.8.

  20. אוריתי Says:

    לילה טוב,
    בהצלחה לשפרה לרגל הוצאת ספרה. אילנה, מזל טוב לתמיר, אני יודעת שאנחנו חולקים את אותו תאריך הלידה, מעניין אם אנו גם דומים באופי 🙂
    בשעה טובה לחתונה הקרבה, כבר הכל מוכן?
    עמיתוש,בהצלחה בחופש הגדול, אכן צריך לשבור את הראש ולמצוא סידור לשלושה ילדים.
    אילנה, תגלי לנו איך את מעודכנת עדיין בכל העובר על שפרה?

  21. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    כיף להיענס לבלוג ולקרוא בשורות טובות….

    מזל טוב לשפרה היקרה על יציאת הספר,כן יירבו !

    הנה תראו

    http://www.booknet.co.il/prodtxt.asp?id=58019&perur=1&t=319

  22. אילנה Says:

    מ יוחדת ,תודה על הקישור.

    אוריתי,יש לי קשר מעת לעת 🙂

  23. אילנה Says:

    ערב טוב

    מה שלומכם היום?

  24. michal Says:

    בוקר טוב

    מ' תודה על הקישור.
    תקציר הספר כבר עושה חשק לקרוא אותו.
    בתוכנית, שפרה דיברה הרבה על החיים הקשים של הנשים בעולם החרדי

    יום טוב לכולנו

  25. Amit Says:

    ערב טוב
    תודה על הקישור לתקציר הספר. בהחלט נשמע ספר מעניין ומותח.
    אוריתי תודה 🙂 יהיה לנו חופש גדול בהחלט גדול, כמו בכול שנה….כאב ראש ענק למצוא לילדים תעסוקה. בעקרון לא חסר קייטנות אך המחירים בשמיים וזה בלתי אפשרי לסדר להם קייטנות לשלושה חודשים מבחינה כלכלית. לכן הרבה יפול עלי כמובן.
    חג מדורות שמח לכולם. אני מקווה שלא יסריח לכם בחוץ יותר מדי 🙂

  26. michal Says:

    כנראה שיש משהו במים של ק. מלאכי שגורם לגברים שם להיות אנסים, בעיקר אם הם בתפקיד ראש העיר……
    לא יאומן…

  27. ilana pa Says:

    מ יוחדת יקירה = המון תודה על הקישור לצומת ספרים.
    הסיפור נראה, בקריאת התקציר, מושך ומעניין מאד.
    אני תמיד אהבתי לקרוא על החברה הסגורה של החרדים.
    ויהיה מעניין לקרוא מה חושבת על חברה זו, ממנה צמחה וגדלה,
    שפרה שלנו.

    ל"ג בעמר שמח [אני בחופשה כיוון שאין לימודים היום] וסופ"ש נעים\
    אילנה.פ.

  28. michal Says:

    שלחו לי עכשיו תמונה של שפרה מהבכורה של הסרט יוסי וג'אגר.
    הכותרת הייתה- שפרה מציגה גזרה רזה, מתאים לה?

    אני לחייבת לומר ששפרה מאוד מאוד מאוד רזה בתמונה ולא נראית טוב
    מקווה שהכל בסדר אצלה

  29. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    שפרה בבכורת "הסיפור של יוסי"

    http://celebs.walla.co.il/?w=/3600/2531888

    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-b254053a8e53731006.htm&sCh=46bbe76404864110&pId=976147211

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4227329,00.html

    http://www.nrg.co.il/online/7/ART2/366/581.html?hp=7&cat=1001

  30. תיתוש Says:

    שלום חברים יקרים שלי 🙂
    שימו לב מה מצאתי אתמול בכתבה בישראל היום – לא, אני לא מתייחסת לסער אלא דווקא למה שכותבים על שפרה שלנו. מבתבר שהיא מופיע גם בהצגות 🙂 http://f2h.nana10.co.il/31tvn14n8xnx

    מזל טוב ובשעה טובה לשפרה בהוצאת ספרה הראשון. הספר נשמע מעניין
    מסתבר שהיא גם עושה דברים רק שאנחנו לא יודעים. ורק במקרה אני יודעת עכשיו שהיא גם משתתפת בהצגה (אני משארת שלא במשחק. נראה לי שבטח היא קוראת שם משהוא) אני מרגישה שהיא עושה הרבה דברים ואנחנו לא יודעים

    אילנוש מזל טוב מאוחר לתמיר 🙂

    עמיתוש לא נורא הילדים יהיו קצת בקייטנות קצת בבית אני בטוחה שתהני מהם גם בבית 🙂

    חיבוק גדול לכולם. אוהבת ומתגעגעת אילכם מאוד. סליחה שאני לא כותבת מספיק.

  31. מ Says:

    תיתוש – תודה על הכתבה. מצאתי פרטים על האירוע של שפרה שצפוי להתקיים במסגרת "פסטיבל בבית" 2012 בתאריכים 3-5/7/12
    כאן יש תיאור של האירוע של שפרה.

    http://jerusalemseason.com/he/general-page/%D7%91%D7%A2%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%A6%D7%99-%D7%94%D7%A9%D7%A0%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%94

  32. תיתוש Says:

    ממוש תודה על הקישור והפרטים החדשים למופע של שפרה.אני מאוד שמחה ומתרגשת גם בשביל שפרה שסוף סוף מוציאה את הקישרונות שלה ונותנת גם לנו הציבור להנות ממנם 🙂

  33. אילנה Says:

    ערב טוב

    מ יוחדת תודה על הקישור.
    אני חושבת שהמפגש עם שפרה בבית בעיר העתיקה צריך להיות מרתק ומעניין .
    אבדוק רכישת כרטיס 🙂
    ב ה צ ל ח ה ל ש פ ר ה !

    מיכלי,פשוט מזעזע ובלתי נתפס החוסר שליטה והניצול של ראש עירית קרית מלאכי וחבריו.
    הם יפגשו עם תושב העיר בין כתלי הכלא,חבורת אנסים.

    תיתושקה יקרה,מה שלומך?
    לא הצלחתי להוריד את הקובץ ולקרא את הכתבה.
    תודה על ברכתך.

    ערב נעים ומהנה.

  34. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    אילנה – הנה הקישור לכתבה, שפרה מוזכרת בקשר לפרוייקט:"פסטיבל בבית"

    http://digital-edition.israelhayom.co.il/Olive/ODE/Israel/Default.aspx?href=ITD%2F2012%2F05%2F09&pageno=43&entity=Ar04300&view=entity

    מיכל – הגבתי בדיוק כמוך לנעשה בקריית מלאכי…

    אתמול, בשעה טובה ומוצלחת, רכשתי את הספר של שפרה, התרגשתי מאוד

    וכעת נותר רק לקרוא. בניגוד לדחף לקרוא בנשימה אחת, החלטתי לקרוא לאט לאט.

    אגב, הספר משתתף במבצע של "צומת ספרים"- 3 ספרים ב-99 ש"ח.

    מפנקת אתכם בשיר חדש ונפלא לטעמי של עברי לידר, "מישהו פעם", תהנו וסופ"ש מקסים לכולם.

    http://www.youtube.com/watch?v=3kJiCtRlVTo

  35. ארנוס Says:

    היי כולם!

    משמח מאד שהספר יצא, החלטתי להתאפק עד שבוע הספר וכך אולי לזכות לפגוש את שיפ ולקבל חתימה. בכל מקרה הלכתי לחנות להחזיק את הספר ביד, העטיפה משגעת וממש ממש היה לי קשה להתאפק ולא לקנות עדיין.
    מצחיק להשוות לעטיפת הספר שהצעתי בזמנו אחרי התוכנית, כשעוד לא ידענו ורק חשבנו שיש מצב שהיא תכתוב ספר. תאריך יצירת הקובץ אצלי במחשב – 17/2/09 ! (כמובן שהגרסה של שיפ טובה יותר…)

    וקישור לאתר יותר סימפטי עם הכתבה שהעלתה תיתוש-

    נשתמע 🙂

  36. אילנה Says:

    שבת שלום

    מ יוחדת תודה על הקישורים.

    מי רכש את הספר?אקרא אותו בשבוע הבא.

    ארנוס,ברוך בואך.
    איך התאפקת ולא רכשת? מי אמר ששפרה תהייה,תחתום… לא נראה לי שזה יקרה.

    אחלה שבת נעימה וכיפית לכולם.

  37. מ Says:

    ערב טוב ושבוע נפלא לכולם,

    עמיתוש יקרה – יום הולדת שמח !!!! המון מזל טוב, בריאות, אושר וכל שתרצי יתגשם.

    מקדישה לך את השיר הבא של שלומי שבת – "יש לך" , אני מאוד אוהבת, אותו מקווה שגם את תאהבי.

    http://www.youtube.com/watch?v=J2yMP7sgu9I

    .

  38. ilana pa Says:

    שבוע משובח לכל חברי הבלוג !!
    @@** לעמיתוש היקרה **@@
    זר ברכות ואיחולים מקרב לב ליום הולדתך. המוני רגעים של שמחה ואושר בחברת יקיריך והגשמת כל חלומותיך.

    אני ממתינה עם רכישת ספרה של שפרה עד לשבוע הספר [בערך עוד חודש].
    נראה לי שבשבוע הספר זה זמן שבו סופרים מגיעים בד"כ לחתום על ספרם,
    בעיקר כשהספר רק יצא "מהתנור".
    מי יודע, אולי אצליח לקבל חתימה על הספר ובשבילי זו תהא חגיגה.
    אילנה.פ.

  39. אילנה Says:

    שבוע טוב
    יש פוסט חדש
    https://viksfriends.wordpress.com/

כתיבת תגובה

