מזל טוב לתיתוששש היקרה שלנו

by

מזל טוב גדול עד 100 ו-20
לך נשלח צרור ענק ועצום של פרחים
כל פרח הוא תכונה שבך אנו אוהבים
אז הנה כמה מהן, תהיי מרוכזת:
היושר, הנחמדות, הכושר והנדיבות
טוב הלב והשמחה, החברות, ההצלחה.
היופי שבך מקרין החוצה בחוזקה,
ורק בשבילנו, אל תישתני, נוו בבקשה…
אותך אנו אוהבים כחברה בלי שום טריק
ואת לא יכולה לגרום לנו להפסיק…
אז מזל טוב עד אינסוף הימים
מאיתנו אלייך בנשיקות וחיבוקים. =)

בלוג ויק!

76 תגובות to “מזל טוב לתיתוששש היקרה שלנו”

  1. Amit Says:

    תיתוש שלי יקירת ליבי,
    איחולים לרוב
    והמון מזל טוב
    ברכות ליוםהולדתך

    את כה אדיבה וכל כך טובה
    משרה תחושה של רוגע ושלווה
    חברה כמוך זה ממש מתנה משמיים
    אֶת טוּב ליבך אפשר לראות בעיניים
    אני אסירת תודה שנפל בחלקי
    חברה נהדרת כמוך להכיר
    מאחלת לך את כול האושר והאהבה שיש בעולם הזה. אוהבת אותך המוןןןןןןןןן!!!
    עמית

  2. SARI Says:

    תיתוש יקרה,
    יום הולדת חורפי מקסים!שפע של מחשבות טובות ,ברכות ואהבה.בריאות ,אושר וכל קסם אפשרי.

  3. SARI Says:

    היי
    לגבי המירוץ למיליון-שוב מרחו לנו הפרק אמש..והנה הערה שמצאתי בפייסבוק..מענין אם זה אכן נכון..

    "אביבה רז יואב הכל כבר ידוע , התימניות מודחות בפרק הבא , ואח"כ טום ואדל , והשאר בגמר , מה עומרי חיון כבר מחדש לנו ? היה פרק יפה אתמול , התימניות עשו את העונה עם שמחת החיים שלהן , היה ליהוק טוב אין ספק , שבת שלום לצוות המירוץ למיליון ולכולםםםםם ♥ מחכים לפרק הבא .
    "

  4. מ Says:

    תיתוש אהובה ויקרה,

    מזל טוב ענקי !!!! מאחלת לך בריאות, אושר,נחת ,שלווה והמון אהבה. את מקסימה, תמשיכי להיות השומרת שלנו שתמיד עוטפת אותנו בחום ואהבה ואנרגיות טובות.
    אוהבת אותך.

    http://www.youtube.com/watch?v=uV5TtLuHWt8

  5. אוריתי Says:

    תיתוש קרידה מיה,
    הרבה ברכות ליום ההולדת. שיתגשמו כל משאלותיך, שתדעי רק שמחה ואושר, הרבה בריאות, הרבה אהבה,הרבה כוחות להתמודד עם חמסינים והרבה כח להיכנס לבלוג ולכתוב.
    את מקסימה ואנחנו אוהבים אותך, מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. michal Says:

    תיתוש יקרה מאוד שלנו

    יקירת הבלוג

    נעלמת לאחרונה אבל אי אפשר להיכנס לבלוג מבלי לחשוב עלייך.
    מקווה שאת בטוב ברוב התחומים (מה שעוד לא טוב, יהיה בעתיד)
    מזל טוב ורק אושר ובריאות.
    \מגיע לך, את גוש חום, אהבה וטוב לב.
    שולחת לך חיבוק חזק.

  7. אילנה Says:

    שבת שלום

    תיתוש יקרה שלנו
    מזל טוב ליום הולדתך
    שתזכי להרבה שנים טובות ,מאושרות ובריאות טובה.
    מתגעגעת לכתיבתך בבלוג,נוכחותך חסרה לי עם מילותייך החמות לכל אחד ואחת מאיתנו.
    אוהבת אותך המון.

  8. תיתוש Says:

    שבוע טוב חברים יקרים שלי 🙂
    תודה רבה לכולכם אתם כל כך מרגשים אותי עם המילים החמות והאהבה שאתן מרעיפות עלי. דמעות של אהבה כלפיכן זולגות מעיניי. אני אוהבת אתכן מאוד. בשלוש שנים האחרונות אתם האשרתם את חיי מאוד ואתם הדבר הכי טוב שקרה לי בשנים האחרונות. אני לעולם לא אשכח את האהבה שקיבלתם אותי לבלוג, הביטחון שנתתם לי בכתיבה הכלוכלת שלי עם שגיאות הכתיב החיזוקים שנתתם לי ממש חיממו לי את הלב.

    עמיתוש יקרה שלי. תודה רבה על בלוג יום ההולדת המרגש.
    אני אוהבת אותך מאוד ומאוד נהנית מהשיחות שלנו בפרטי.אני אוהבת לשמועה ולראות על התפתחותה וגדילתה של ללי האלה ושל יוני ואלעד.
    שולחת לך ולמשפחתך חיבוק ענק מלא באהבה. בריאות שלמה לכולם.

    שרי יקרה תודה רבה. אני מקווה שבקרוב תמצאי עבודה טובה עם שכר והארכה אולמת מצד המעסיקים ושאר העובדים מגיע לך.
    שולחת לך חיבוק ענק של אהבה

    ממוש יקירה שלי. מלכת הקישורים שתמיד ממשיכה להביא לנו חדשות משפרה.ותמיד מקפידה להביא לנו קישורים של שירים חדשים. בעיקר בימי שישיתודה לך על כך. תודה רבה על הברכה המרגשת.
    שולחת לך חיבוק ואהבה ענקית.

    אוריתיס מי ארמנה מי קרידה תאמו מונצ'ו. גרסיס פרה טודו 🙂
    אוריתיס יקירתי תודה רבה על הברכה החמה והאוהבת.מאחלת לך עבודה קלה עם הרבה חופשות וטיולים ברכבי העולם.
    שולחת לך חיבוק ענק והרבה הרבה אהבה.

    מיכל יקרה תודה רבה על הברכה המחממת את הלב. שולחת לך בריאות שלמה והרבה אהבה ממני. וכמובן גם חיבוק ענק מלה באנרגיות מבריאות.

    אילנוש יקרה שלי. תודה רבה על ברכתך המחממת. מאחלת לך שכל התיקונים והתקלות בביתך החדש יתוקנו במהרה ושתהני מהבית כמה שיותר מהר. בשעה טובה לבניך שהציאה סוף סוף נשואים לחברתו.
    שולחת לך חיבוק ענק מלה בחום ואהבה שיצליח לחמם גם את ביתך. עד שתצליחו לחבר את המזגנים 🙂

    חברים יקרים שלי שוב תודה לכולכם. אוהבת אתכם מאוד חיבוק ענק לכולם 🙂

  9. אוריתי Says:

    שבוע טוב,
    סוף סוף חורף! מקווה שלמרות מזג האויר הקר לכולם היה חם ונעים בב בבית, אילנה גם לך. אני מקווה שהצלחתם לחמם את הבית ולא נאלצתם לשבת את ותמיר על יד מדורה שהדלקתם באמצע הסלון החדש בכדי להתחמם 🙂
    תיתוש, תודה על הברכות. היום הוא היום שלך ובסוף יצא שאת בירכת אותנו. כמו שאמרנו, יקירת הבלוג. חסרה לי איזו מגילה ארוכה של אירית שלנו לכבוד יום ההולדת של תיתוש.
    ראיתי היום קצת האח הגדול במחשב, אני אוהבת את העונה הזו למרות שלא פתחתי את הערוץ בטלויזיה.מקווה שידיחו השבוע את זיוה או את קותי או את ברי .

  10. אבי Says:

    תיתוש. יום הולדת שמח. שתתגשמנה כל משאלותיך. הרבה בריאות ואושר.

  11. michal Says:

    אכן,

    גם אני חשבתי על אירית

    מה קורה איתה? משיהו יודע?

    תיתוש
    תודה על המילים החמות.

    היה כייף לקרוא את דברייך

  12. michal Says:

    מה קרה לכם?
    איפה כולם?

  13. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    עמיתוש – מקווה שאת מרגישה יותר טוב.

    אילנה – מקווה שהכל הסתדר עם הבית.

    מקווה שאתם מרוצים מההדחה הערב בבית האח הגדול.

    לכל אוהבי מירי מסיקה, מאקו סידרו לנו השמעת בכורה של ארבעה שירים חדשים,תהנו.

    http://www.mako.co.il/music-news/local/Article-916c23e9351e431006.htm&sCh=f6750a2610f26110&pId=786102762

  14. Amit Says:

    לילה טוב לכולם
    ממוש – תודה, אני מרגישה יותר טוב.
    אני מאוד מאוד שמחה מההדחה . הצלחנו להיפטר משתי הבעיתיות והשמחה כפולה! רק שלא יתחיל לשעמם פתאום..
    מאחלת לזיווה טיסה מהנה חזרה הביתה ושלא נשמע ממנה עוד. 🙂
    תיתוששש, 7ודה על המילים החמות עבור כול אחד מאיתנו..מקווה שקיבלת את החיזוקים והאנרגיות שהיית זקוקה להן.
    את אכן מאוד חסרה מאוד בבלוג לאחרונה.
    חוסר הכתיבה בבלוג מאוד מורגש…מקווה שאתם לא התייאשתם.
    ליל מנוחה לכולם!

  15. SARI Says:

    היי,
    אמש הודחה זיווה וברי סימון הצטרפה לחגיגה ועפה מהתוכנית…האמת גנבה הפוקוס של זיווה..הכל היה פתאום על ברי סימון ואילו בבית האח"ג נהיה שקט…איזה כיף…
    היום הם קיבלו משימה לכמה ימים וקוראים לה-שבוע חיובי…כל פעם הדיירים השונים נכנסים לחדר האח ונשאלים שאלות או עומדים במטלות..אם הם עונים כן המשימה ממשיכה..עד כה היו קטעים ..רק קותי דאג לומר לא-הראשון במשימה..יש להם אפשרות לומר לא מס' פעמים אך לא אמרו להם כמה פעמים מותר..

    קטעים מצחיקים..

  16. מ Says:

    ערב מעולה לכולם.

    כן, כפי שהטיבו להגדיר אתמול היתה תוכנית ההתנתקות של ברי וזיוה וטוב שכך.
    עכשיו יתחיל המשחק האמיתי.
    עוד טעימות מאלבומה החדש של מירי מסיקה….

    http://e.walla.co.il/?w=%2F272%2F2501275

    וגם סינגל חדש להראל סקעת, שוב מאושר… תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=f00tGYG7snY

  17. אילנה Says:

    ערב טוב

    תיתושקה,תודה תודה.

    ראיתי את המרוץ למיליון וכה שמחתי שבר ואינה חזרו למרוץ.

    ברי וזיווה לא חסרות לי באח הגדול,
    למען האמת אין לי שום אהדה במי מהדיירים,לא נוצרה בי שום אמפתיה מיוחדת .
    לכאורה היה צריך להיות מאוד מעניין ,קבוצה של אנשים השונים כל כך ובכל זאת זה לא מרתק אותי,אין שם שמחת חיים אך יש …..הרבה קנוניות ובניית אסטרטגיות.
    אולי זה עוד יקרה 🙂

    עמיתושקה,שמחה שאת חשה טוב יותר.
    גם אני הייתי מקוררת חזקקקק כשבוע וחצי,הבית הקררר:-)

    מ יוחדת,תודה על השירים.

    המשך ערב מהנה,חיבוק חם ואוהב לכולם.

  18. michal Says:

    בוקר טוב

    אני לא התחברתי לאח הגדול. אחרי כשבועיים שצפיתי בערוץ 20 הבנתי שהשנה כל המתמודדים משחקים למצלמות. אותי זה פחות מעניין.
    לכן, אחרי שערוץ 20 נסגר התנתקתי מהתוכנית וןאפילו לא ראיתי אותה ביום שלישי.

    שמעתי מה קרה באח הגדול ברזיל ואני חוששת שבכל העולם, התוכנית מתחילה לאבד גובה.

    אילנה
    תרגישי טוב.
    מרק עוף?? הסבתות אומרות שזה עוזר.

  19. אילנה Says:

    ערב טוב

    תודה רבה מיכלי.
    התרופה שהכי עוזרת לי בהצטננויות ושיעול היא פשוטה ויעילה מאין כמוהה.
    מים רתוחים עם כף דבש וחצי כפית תערובת שנקראת "חוואיג' לקפה".(בדומה לחוואיג' למרק,תערובת שמכינים בחנויות תבלינים)
    זו תערובת המכילה ג'ינג'ר,הל,ציפורן ואולי קצת קינמון.
    התימנים נוהגים לשים מעט מתערובת זו בקפה שחור.
    במשך יומיים כמה כוסות כאלה ליום והכל נעלם,פשוט תרופת פלא.

    בנוגע לאח הגדול,ברור שכולם משחקים ומודעים למצלמות,לעולם לא תהייה תוכנית כמו הראשונה,הכי אוטנטית ואמיתית.
    המלהקים פישלו,אם תוך שלושה שבועות שניים יצאו מרצונם,הם נכשלו.

    אני צופה בתוכנית אך לא מרותקת.

    מה שלום כולם?

  20. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    מה שלום כולם?
    לא זוכרת מתי היה קור מקפיא כמו בימים האחרונים,מהיום שעברנו דירה גשוםםם וקר,הבאנו את ברכת הגשם 🙂

    עדיין לא התחברתי לאף אחד מהאח הגדול וממש לא איכפת לי מי יודח ומי יועמד להדחה.
    האם יחול שינוי ? ימים יגידו.

    המשך ערב נעים,חמים ומהנה לכולםםםםםםםםםםם.

  21. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי 🙂
    אילנוש ליבי איתך. אני מקווה שכבר החלמת ואת מרגישה טוב למרות הקור. כן כבר כמה שנים לא היה קר כמו השנה. אני לא מחזיקה תנור בבית לא אוהבת את תחושת המחנק. אבל באמת שגם לי קר מאוד. ואני כמעת מתגעגעת לקיץ 🙂 אפ פעם לא חשבתי שאומר את המילים האלה געגוים לקיץ 🙂
    אני אוהבת את יעל אשה חכמה שיודעת לנתח מצבים ודיי משמשת אוזן קשבת ויועצת לכל דיירי הבית. גם יוסי נחמד עושה חור בראש אבל מצחיק מאוד ודואג שלא ישעמם בבית. אני מעדיפה את הצחוקים של יוסי על המריבות של קים והילדותיות של קוטי. אני ממש לא אוהבת את שי בן אדם חתרך ושקרן שלא תורם כלום לבית אז אני מקווה שהוא יודח השבוע. בסך הכול לדעתי השנה יש אנשים מאוד אטלגנתים בבית

    חיבוק חם חם חם לכולם 🙂

  22. אילנה Says:

    היי תיתושקה
    אני בסדר,תודה.
    הפתעת אותי בגעגועייך לקיץ, אך אני בההחלט יכולה להבין אותך.
    פשוט קרררר.

    תיתושקה,יעל אישה אינטלגנטית ומאוד נעימה וגם יוסי בסדר,תמיר חמוד ומשעשע ומזכיר קצת את ליאון.
    אני מסכימה איתך שיש אנשים אינטלגנטיים אך משהו בבית חסר בשמחת חיים.

    הערב יכנס האקס של אביבית ויהייה שמח 🙂

  23. michal Says:

    בוקר טוב

    אילנה,
    אכן, הבאתם את ברכת הגשם.
    מה /שלומכם? איך הסתדרתם?

    תיתוש

    ברוכה הבאה לבלוג. אכן, קר. אני משתדל לשתות תה חם (גם עכשיו)

  24. michal Says:

    שרי, עמיתוש וכולם.
    נעלמתם.

    הכל בסדר?

  25. אילנה Says:

    בוקר טוב

    מה שלום כולם?

    מיכלי,אנו מתארגנים לאט לאט…. עם הגשם קצת קשה לסיים את העבודות שנותרו בחוץ,אדמה בוצית ויש קושי,לכן הכל מתנהל לאט לאט.
    בתוך הבית טרם סיימנו הכל ,נסיים בשבוע הבא לאחר הביקורת של חברת החשמל.

    מי לדעתכם יודח היום?
    האמת שכל המועמדים בסדר ,נעימים ונבונים כל אחד בדרכו,חבל לי אך אלה כללי המשחק ולא נותר לי אלא להמר על סופי , היא הכי פחות מועילה לבית.

    יום נעים ומהנה לכולם.

  26. michal Says:

    אילנה

    אני ממש לא צופה באח כך שלא יודעת מי יודח.

    שרי
    מה קורה? את לא צופה? איפה את?
    עמיתוש?
    מה איתך?

    אני חייבת לומר שיותר מכל אני מבינה את שפרה שמתרחקת מהזדהות עם התוכנית והיא לא מוכנה לקחת חלק בשום פרוייקט קידומי שלה.
    שפרה מנסה לבנות את עצמה עצמאית ולהשכיח את היותה פליטת ריאליטי

    נאחל לה בהצלחה עם הספר

  27. Amit Says:

    שלום לכולם
    סליחה על ההעדרות.
    מה שלומכם?
    מיכלי, תודה על ההתעניינות אני בסדר,עסוקה עם הילדים כרגיל.
    אני חושבת כמוך לגבי שפרה, היא אכן לא מעוניינת בשום צורה להיחשף שוב לתקשורת ובטח לא בהקשר לאח הגדול….זה ממנה והלאה.
    בעקרון, היא היתה יכולה להיות יופי של קריינית ברדיו,או בחדשות או בכלל כמנחה בתוכנית טלויזיה. היא בחורה אינטלגנטית ,יפה ובעלת קול נעים..חבל אבל זו בחירתה. מי יודע, אולי בסופו של דבר היא תחליט שכן לנסות.
    אני עוקבת אחר האח הגדול, העונה הזו בהחלט עונה שונה ומשונה. לא יודעת אם האנשים שם משחקים או שהם לא שפויים בדעתם. אביבית למשל, או שהיא שחקנית מעולה או שהיא חולת נפש. ללא ספק יש לה בעיות קשות. אני פשוט צופה בתוכנית כאילו שזו איזו טלנובלה או סרט הוליוודי…לא מצליחה לקלוט שזה ריאליטי.. בחיי.
    אוריתי, שרי, מה אתכן?
    אילנוששש, מקווה שכבר תסדרו את כול נושא החשמל בביתיכם, לא לעניין כול הסחבת הזו ובעיקר עכשיו בחורף הקר….
    שולחת לך מזג אויר אביבי ונעים היישר מעירי אלייך 🙂 השבוע אנחנו מתפנקים במזג אוירחמימי וקייצי וזה כיף לא נורמלי!
    שיהיה המשך יום טוב לכולם.

  28. michal Says:

    היי עמיתוש

    שמחה לקרוא שאת בסדר. יש חדש בעניין עבודה?

    ממה שאני הבנתי, שפרה כן רצתה להיכנס לטלוויזיה בתחום האקטואלי/הנחיית תוכניות אבל, דווקא זה לא כל כך צלח
    היא לא רצתה, ובצדק, תוכניות בידור וכד'

    אני שמחה בשבילה שהיא יכולה להרשות לעצמה לכתוב, מבלי לדאוג לענייני פרנסה. מספרים, היום, אי אפשר להתקיים.

  29. michal Says:

    ככל שעבורות השנים ואנחנו עדים לעונות נוספות של האח הגדול ולתוכניות ריאליטי חדשות, אנחנו רואים כמה שפרה הייתה יחידה ומיוחדת. לא פלא שהצליחה לגרום לכל כך הרבה אנשים להתאהב בה

  30. אילנה Says:

    בוקר טוב

    עמיתושקה,תודה על שליחת מזג אויר אביבי ונעים,בחיי שקיבלתי אותו כי גם כאן אתמול והיום מזג האויר נעים ושמשי 🙂
    ביום שני יסתיים סיפור החשמל,סוף סוף ייעשו התיקונים הדרושים בתקרות,צביעתם ,התקנת הספוטים ,ניקיון יסודי ,שטיחים,וילונות והבית יראה כבית שאני אוהבת 🙂
    עוד טיפונת של סבלנות.

    דעתי כדעתך,אביבית חולת נפש,בחורה דוחה ,אין בה שום דבר מעניין,נראית כבובת פלסטיק וכל מה שמעניין אותה זה חיזור ולכידת הגברים,כשנופלים ברשתה מועפים ומיד מתחילה בחיפוש אחר אובייקט אחר.
    סליחה,אותי היא דוחה במראה,במראה הידיים,בשיער שתמיד נראה לי מלוכלך,בחזה שאותו נוהגת להבליט ולחשוף,בפה ,השפתיים והעיניים כמו של בובה מפלסטיק,
    עמיתושקה,תסתכלי עליה ומיד תדמייני את הבובה עם הריסים שעוצמת ופוקחת עיניים,רק מה בובה מכוערת ביותר 🙂

    אתמול צפיתי במרוץ למיליון,אני כה בעד החברות החמודות בר ואינה וממש ממש מייחלת שתעבורנה עוד שלב לגמר!
    מגיע להן!

    המשך יום נעים,חמים ומהנה.

  31. אילנה Says:

    אהלן מיכלי

    את צודקת,שפרה היתה מיוחדת במינה וליהוק הכי מוצלח,לא נראה לי שתהייה להם דמות כה מסקרנת,מעניינת וחכמה כמו שפרה.

    אני מחכה לספר שתוך זמן קצר,ממש ימים ספורים ,אמור לצאת לאור ומאחלת לשפרה שיהפוך לרב מכר.

  32. michal Says:

    חברה שלחה לי קישור למאמר חמוד על ענייני הטאבו.
    הכותב: עו"ד צבר גדיש (המאמר פורסם ב-13.01.12)
    מסתבר שהוא מנהל פיתוח עסקי בחברת נדל"ן גדולה וגם עובד כעו"ד במשרד של אביו.

    שמחה בשבילו וכמו שאמרנו כבר מספר פעמים, אין ספק שהליהוק של העונה הראשונה היה הטוב ביותר.

  33. מ Says:

    ערב טוב לכולם

    הנה הקישור למאמר של צבר, לכל מי שרוצה לקרוא…

    http://www.reader.co.il/article/111356/מה-7-טאבו-פרטי-לא-רק-מטבע-לשון-
    של-הגשש

    המשך ערב נפלא.

  34. Amit Says:

    צהריים טובים
    שוב המחשב עושה לי בעיות ואני מתקשה להיכנס לבלוג לכתוב.
    מיכלי, אנחנו בסדר, יש עבודה בינתיים אז דברים מתחילים להסתדר…חושבים שוב על חזרה הביתה. נראה אם זה יוביל למשהו.
    אילנוש שמחתי לקרוא על כך שכבר חם ונעים אצלכם. כאן גשום היום אבל לא קר בכלל. אצלנו החורף השנה לא קר ונראה שכבר לא יהיה יותר קר מזה.
    אביבית בהחלט טיפוס הזוי,ידעו יפה מאוד ללהק השנה אנשים מאוד מוזרקים.
    ממוש, התמונה של צבר בלינק שצרפת מאוד מרשימה. מקווה שהוא נהנה בתחום שבחר לעסוק…די משעמם הייתי אומרת.
    אתמול במרוץ נהנתי מאוד. שמחתי מאוד שהבנות הגיעו ראשונות ושהן נכנסות לרבעיית הגמר. מאוד צחקתי מהמכתב של ההורים הפולנים של האחים הראל…כמה שהם מצחיקים זה משהו.
    שבת שלום ומבורכת לכולם!

  35. SARI Says:

    היי לכולם,
    שבוע מוצלח לכולנו עם בריאות ואושר ושכל שאנו צריכים שיסתדר לנו בחיים שאכן יקרה על הצד הטוב ביותר עבורנו ועבור בני המשפחות שלנו.

    אני הייתי צופה די אדוקה של האח"ג..אך מהשבוע האחרון הורדתי פרופיל..אני נגעלת..די דוחה אותי כל ההתנהלויות המזויפות הללו..כל אלה שליהקו את בובת הסיליקון ומאפשרים לה לעשות כרצונה..השבוע עוד סידרו לה משדר ממש מיוחד עבורה..ובנוסף דחו הדחה לשבוע הקרוב..ונתנו לדיירים משימה בה הם נכשלו והארבעה שבחרו בסוף ללחוץ על כפתור סיום המשימה משמע כישלון המשימה הם אלה שיעמדו להדחה בשבוע הבא..כלומר איפשרו לאביבית לחמוק מהאפשרות בה תועמד להדחה עד לבואם של החדשים..כלומר לאחר חודש וחצי של התוכנית..אין לי מושג למה דוקא הדמות הזו נבחרה..אך היא גורמת לכל כך הרבה אנטי מסביב ..כך שהרבה מדירים רגלם מהצפייה…אני כותבת הרבה בפייסבוק ואנשים כותבים ומספרים בדיוק כמו בבלוגים של האתרים השונים ..וואלה,נענע ועוד על התמוטטותה של העונה והליהוק הגרוע.

    לגבי המירוץ..אני די מזפזפת..די לא ממש מסוגלת ..לא היה לי יותר כוח לתימניות ואין לי כוח יותר לתום ואדל והאמת גם לא לבלונדיניות אשר לצערי הצליחו להדביק לעצמם את התוית הידועה והמגעילה ש בלונידיות מטומטמות..אז זהו שהן לא כאלה אך מאוד מבולגנות ומתישות…

    אני בעד ענהאל ועקיבא או האחים…

    כאב לי לקרוא בעיתון ש אוסי מהתימניות הגיע לחרפת רעב לאחר המרוץ כיון שנשברה לה היד ולא היתה מסוגלת לעבוד ושההפקה לא עזרה לה במיוחד..

    אני מאוד נהנית מתוכנית השירה THE VOICE

    כיף לקרוא כאן..

    שפרה לדעתי כמו רבים כאן..צדקה שהתרחקה מהשואו ביז עבורה..

  36. SARI Says:

    תודה על הקישור לצבר..איזה מדהים הבחור…מענין מה איתו במישור האישי..בזמנו רצה להיות לאב טרום גיל 30..ואילו כאן היו שמועות שהוא בכלל לא מהסוג המתחתן עם אשה..אז מסקרן מה איתו..

  37. michal Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב

    אכן, צבר בחור מוכשר.
    גם אותי מעניין לאן לקח את חייו בפן האישי והאם באמת השמועות נכונות. אם כן, מאחלת לו כוחות שיצליח למצוא אהבה וחיים פתוחים בלי סודות.

  38. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    שרי ומיכל – השמועות על צבר, הן שמועות בלבד, אין בהן גרעין של אמת.

    תראו מה שפרה עשתה בסופ"ש… האמת, מיוחד

    http://untitled.org.il/?p=10340#comments

    הראל סקעת הוציא היום אלבום חדש, "שוב מאושר" , הנה השמעת בכורה

    http://www.mako.co.il/music-news/local/Article-966bcbb4dd72531006.htm

    המשך ערב נפלא ושבוע מעולה.

  39. SARI Says:

    מ' יקרה
    איך את יודעת לגבי צבר?הרי מיד אחרי העונה של שפרה יצאו בשמועות ואפילו אמרו שהראל סקעת היה הבן זוג שלו…
    איך את יודעת?

    בהצלחה לסקעת…

    ובריאות לכולם..

    האם מישהו קרא את הספר של קרית גולדווסר-הדרך אליך…אני קוראת בשלבים..כתוב די ברגישות וכאילו אני נמצאת שם לידה בחדר..

    ישנו סופר טוב חדש(לפחות עבורי)של ספרי מתח בשם מתיו דן-והספר שתורגם הוא "מגידו"…ספר מתח לאוהבי הז'נר..עשוי היטב.

  40. michal Says:

    אכן מ' את מאוד נחושה שאין גרעין של אמת בשמועות.
    אם זה כך, אני שמחה.

    קראתי שבX פקטור כל השופטים יוחלפו
    מפתיע

    שרי,
    תודה על ההמלצה. אחפש את הספר של קרנית גולדווסר

    אילנה
    השמיעי קול. הכל בסדר? קיבלתם אישור מחברת החשמל?

  41. Amit Says:

    שלום חברים
    מה שלומכם?
    ממוש, תודה על הקישו…שפרה נהנית מאפייה ומכתיבה בבלוג. נחמד! מעניין אם הלחמניות סלק יצאו טובות…אהבתי את הצורות שהחלות והבייגלה השאירו.ממש אומנות.
    לגבי צבר, איש אינו יודע מה קורה איתו לדעתי. הוא שומר על דסקרטיות רבה כיאה לצבר. אני מניחה שממוש גם אינה יודעת פרטים שאנו לא, פשוט לא צריך באמת להאמין לכול מני שמועות ששומעים במדורי הרכילות.
    אוריתי, איפה את? שוב ביוון?
    אילנוששש אני מקווה שחברת החשמל הגיע לביקורת והבית מתפקד עכשיו כמו שצריך. אנא עדכני אותנו .
    לדעתי היום סופי הולכת הביתה…היא באמת יותר מדי רעשנית ומעצבנת כך שאהיה שמחה אם תלך.
    המשך יום נעים לכולם.

  42. SARI Says:

    היי בוקר טוב,
    מיכל קראת באתר של אקס פקטור?מענין למה כולם?כנראה הביקורות לא היו הכי הכי למרות שאהבתי את אל א ריד.

    הערב הודח קים..אני מחבבת את סופי וחושבת שהיה זה נכון להשאיר אותה בבית…יש לה נקודת ראות על ארועים מענינת ולמרות שהיא בחברות עם אביבית-אותה איני אוהבת-סופי לא מהסת לומר דדעתה וגם להתחבר עם כולם..וכשאביבית חוזרת וטוענת כלפיה-אבל את חברה שלי-סופי אומרת שהיא ביחסים גם עם אחרים ובבית כזה אי אפשר ר אדם אחד..אך תמיד מבטיחה ואכן מקיימת שלא מעבירה מסיפוריה של אביבית הלאה-מי ירצה בכלל..כשהיא על המסך אני בוחרת להשתיק..

    הערב התוכנית THE VOICE מעלה הילוך ונכנסת לשידור בימי רביעי בנוסף למוצ"ש-יהיה מענין…קצת בא לי שיתחילו העבודה ושיגמרו הראיונות…גם ככה הם נראים די מתוכננים שכן אנו רואים רק מקבץ מסוים..וזה בסדר..אך רוצה לראות העבודה בקבוצות..

    היום בבית האח תחל משימה"מתחת למים" או משהו דומה..סגרו אותם בחדר השינה בסיבות 12:30 בלילה אמש ואמרו שרק בבוקר יפתחו הדלת…

    הראו אמש רמז לדג…כנראה שימי הדג חוזר השבוע וכראה יהיו תחפושות של דגים..מענין..

    העונה הזו לא ממש מתרוממת..

    רמזו אמש שלהדחה הבאה כנראה יצרפו מודחים נוספים..בכל אופן תהיה בחירת מועמדים להדחה בשבת הקרובה..ככה שנראה לי שרוצים לאפשר לרביעייה המועמדת לא להיות לבד למול הקהל..

    איזה מזג אויר סוער כאן..גשם זלעפות כל הלילה וגם עכשיו שהילדים צריכים להתעורר..

    היי היכן כולם…

  43. SARI Says:

    מיכל היי,סיקרנת אותי לגבי אקס פקטור אז צפיתי בתוכנית של גיא פינס ושם פורסם שהצוות הנשי מפוטר ויש סקרנות מי יהיו אלה שיחליפו את ניקול ואת פאולה עבדול…

    תודה.

  44. הדרומית Says:

    שלום לכולם פה
    אני דורשת שיחזירו לי את הענה הראשונה!
    איפה שפרה וחבריה ואיפה הדיירים בשאר העונות.
    מודה, אני מכורה לתוכנית האח הגדול.
    כגודל ההתמכרות גודל הסילדה שלי.
    העונה אני מחבבת את יעל אבל לא בשביל לסמס
    מאחר ואני יודעת אייך הפורמט עובד אני לא מסמסט
    שיחזירו לי את העונה הראשונה.
    הכל מוקלט שם 7\24 ואני מוכנה לסמס למרות שהסוף ידוע

  45. אוריתי Says:

    מצטרפת לדרישה של דרומית: החזירו לנו את העונה הראשונה.

  46. אילנה Says:

    ערב טוב

    דרומית,ברוכה הבאה,געגעגעגענו 🙂

    סוף סוף עברנו את בקורת חברת החשמל! מחר יחובר המזגן בסלון.
    עבדנו קשה אחרי הבקורת מאחר והתקינו את כל הספוטים וחלק מהנברשות,חלק צריך לקנות ונעשה זאת כשירווח לנו.
    המון אבק,תקוני צבע,ובקיצור באלגןןןןןן.

    אני מסכימה איתכם בנוגע לצבר.

    מ יוחדת ,תודה על הקישור ללחמניות הסלק ששפרה אפתה ומיד נזכרתי בחלות לשבת.

    מיכלי ,לשאלתך בנוגע לספר של שפרה,יש דחיה אך די בקרוב 🙂

    המשך ערב נעים ומהנה.

  47. הדרומית Says:

    תודה אילנה
    קחי את הבלגן באיזי,כך זה כשעוברים דירה לאחר שיפוץ לפעמים יש עיקובים.
    שמעתי צבר? על מה את מסכימה?
    אח שפרה שפרה האחת והיחידה.

  48. michal Says:

    היי אילנה

    שמחה בשבילכם. את הקשה כבר עברתם.

    על מה את מסכימה בעניין צבר?

  49. אילנה Says:

    בוקר טוב

    מסכימה שהכל שמועות ולא ראינו/שמענו מפיו דבר אודות זהותו המינית .

    דרומית,אכן שפרה אחת ויחידה בכל תוכניות הריאלטי,במקרה במקרה הצליח להם 🙂

    אתמול קצת צפיתי באח הגדול,המשימה סתמית.
    התלבושות יפות יפות,מעניין מי מעצב ותופר .

    יום מהנה לכולם.

  50. אבי Says:

    שוב חוזר הנגון…
    http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4184273,00.html

  51. אילנה Says:

    ערב טוב

    אבי'לה,לא יאומן אם יסופר,האיש לא נח! קשה לו להשלים עם ההפסד!
    תודה על הקישור.

    מה שלום כולם?

  52. אוריתי Says:

    לילה טוב,
    לא להאמין ששוב חוזר האיש הזה. עד שהצלחתי לשכוח אותו…איזה הזוי. עכשיו גם קראתי שבנו הואשם בגניבת נשק, משפחה למופת.
    אני צופה בעיקר בלילה באח הגדול, נהנית מהויכוחים שלהם, ממש אין אף אחד שראוי שיזכה כך שאין סכנת מעורבות אישית. הפעם ההפקה השקיעה בתפאורה ובתלבושות של המשימות הבית נראה יפה, כל הכבוד למעצבים. חבל שלא השקיעו יותר בבחירת הדיירים.
    אילנה, שמחתי לשמוע שחזרת למאה ה21 ואפילו התחברת לחשמל.

  53. SARI Says:

    לילה טוב לכולם,
    היי אילנה..את עוד ש עם הרגלים במצב מנוחה..איזה כיף.

    דרומית יקרה -כן גם אני בעד העונה הראשונה לגבי חלק מהאנשים אך ברור שלא לגבי השליליים שבה..או לעונה 2 לאלירז ואלין בשיחות הלילה..

    לעונה הראשונה אני מתגעגעת לכל הביחד שהיה לכולנו..לכל הבתוליות הזו שלנו בבלוג..ובכלל לגבי הפורמט..הכיף של האפייה עם שפרה וצבר ובכלל השיחות שהיו בינהם..

    העונה אני צופה,אך בימים האחרונים כבר התחלתי בנטישה כיון שמאוד ריק לי בתוכנית..חסר לי להתאהב בדמות ולרצות בטובתה..יש שם כמה ניצוצות..אך הם קצרי מועד..

    לעומת זאת יש כמה שאיני סובלת ממש..עד כדי כך שאני עוברת ערוץ כשיש פוקוס עליהם…

    הערב צפיתי בשידור שלפני החצי גמר של המירוץ למיליון ונהניתי..
    יום חמישי הבא ושבת הבאיהיה שידור מחצית הגמר והגמר…

    והתוכנית הזו שמרחו אותה כל כך עומדת להתיים..

    כעת אני צופה בתוכנית בערוץ 23 בהוט-שיחת נפש עם הפסיכולוג יורם יובל ודליה מזור…זו גב' מדהימה…סיימה את הערוץ ה-1 ועברה לעבוד בערוץ 2 בבקרים .. בקרים בהם היא מגישה מ 6:30 עד 9:00 ביחד עם המנחה שאיתה ואח"כ היא ממשכיה לבד במעין תוכנית בה היא מראיינת אחרים…כאן הערב היא מספרת על הבת הבכורה שלה שנפטרה בגיל שנה+ ממחלה גנטית..

    היא מדהימה.

  54. אילנה Says:

    שבת שלום

    מזג אויר אביבי,סוף סוף אחרי ימים רצופים של גשמי ברכה.

    שרי,כל כך שמחתי לראות שהחברות הצליחו להגיע למקום השלישי ואני מקווה שתעפלנה לגמר , על מי אתם מהמרים שיזכה במיליון?
    אני מהמרת על האחים.

    שבת נעימה ומהנה לכולם.

  55. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    תראו את מי רואים ברחובות ת"א…. וכמה טוב לראות

    http://www.xnet.co.il/xo/articles/0,14718,L-3093063,00.html

    המשך שבוע משובח

  56. Amit Says:

    ערב טוב
    ממוש, תודה על הקישור, שפרה חמודה. מזל שהכול נגמר בשלום ללא נפגעים.
    לגבי בובליל,שיהיה לו בהצלחה 🙂 עדיין חי בסרט.
    אילנוש שמחה שדברים מתחילים להסתדר אצלכם. גם אני שמחה שהבות הצליחו להתברג לגמר המרוץ. התבאסתי שאדל וטום קיבלו צ'אנס נוסף אבל ללא ספק בטוחה שהאחים הראל ינצחו גם ככה.
    לגבי האח, אין לצופים בחול יותר אפשרות לצפות בהם דרך המצלמות,כמובן תמורת תשלום זה אפשרי אבל אני ממש לא אתן להם לרקוד על תושבי חו"ל. מעכשיו אני צופה רק בשידורים החיים. יותר טוב, פחות התמכרויות ויותר זמן לעסוק בדברים חשובים יותר.
    אני מאוד מחבבת את תמיר, כמה שהוא מוזר מאוד הוא אדם טוב, כנה ומצחיק בטרוף.
    אני מהמרת על יוסי שיהיה המודח הבא, מה דעתכם?
    לילה טוב!!

  57. michal Says:

    בוקר טוב

    השמועות אומרות שדווקא שושי ושושה זוכים במירוץ. חבר סיפר לנו שיש רכילות שאומרת שהם קנו בית השבוע. ….

    אני אישית חושבת שהכי מגיע לאחרים. הם היו חזקים לא אהבתי את המ שהבלונדיניות עשו בשביל להגיע לגמר- קעקוע של חצי לב? יש גבול.

  58. michal Says:

    מ'

    תודה על הקישור. שפרה נראית נפלא ונחמד שהיא רוכבת עם בתה על האופניים.

    בשבת אכלנו במסעדה טובה בזכרון – אדמה. בעלי המסעדה הם הורים שכולים, הבן שלהםפ נהרג בתאונה של השייטת.
    האוכל מצויין והאוירה נעימה.

    לשמחתי, לא יצא לי לראות אתמול האח הגדול ואני ממש מנותקת מהתוכנית. כך שאין לי דעה לגבי הדיירים

  59. michal Says:

    קראתי שוב את אשר כתבתי בעניין המירוץ למיליון- כמה טעויות…..ככה זה כשיש כאבים.

    בכל מקרה, התכוונתי לאחים שלדעתי עליהם לזכות, הם חזקים וטובים (למרות שהם גם מתנשאים)

  60. SARI Says:

    בוקר טוב,
    האחים הינם הבחירה שלי לגבי המירוץ אך לא אצטער אם ענהאל ועקיבא יזכו..הם מקסימים והיו כך רוב המירוץ.אני מאושרת שזה עומד להסתיים כיון שמרחו התוכנית לכל כך הרבה פרקים שקצת יצא לי החשק..ומצאתי עצמי בזמן האחרון מזפזפת תוך כדי משיעמום..(אדל וטום התימניות והבלונדיניות "גמרו" עלי בתהליכים שלהם לקראת הגמר…)
    מיכל לגבי הבלונדיניות והכרטיס לגמר..הן עדיפות על 2 האחרים שהיו..אדל וטום וחוץ מזה זה אחד מכללי המשחק..ניתן לזכות בקפיצה הזו אם עושים את המשימה שבד"כ היא משוגעת מאוד..לא ממש איכפת לי איזה קעקוע עשו..ברור שהדתיים לא היו עושים הקעקוע..

    לגבי תוכנית האח"ג -איני צופה כבעבר.מזפזפת לפעמים אך לרוב מעדיפה שלא להיתקע עם השיעמום של כמה דמויות שם.
    יש שם כמה ששוים תשומת לב מבחינתי כמו..
    סער-שבחירותיו הפוליטיות מאוד קיצוניות ואיני מקבלת את בחירתו ,אך למרות זאת הוא כאדם מקסים,רגיש ,איכפתי ,רגיש חכם ומאוד נבון שתורם בבית לעומת אחרים שם.
    יאנה-בחורה שקצת מבולבלת בתוך עצמה,יפיפיה..אך כשמקשיבים לה בד"כ היא מענינית..מגיעה מרקע מסובך מאוד של אמא מוסלמית ואב יהודי.בחורה שגדלה בבית המכבד את היהדות ואם שלומדת גיור..בית קשה יום אשר בגדים החלק שמגיע בקלות שם והיא בד"כ מתלבשת מבגדים שאמא שלה מצליחה לאסוף מתרומות של אנשים עשירים…(סיפור זה גרם לי לדמוע..על המצב בו יש אנשים הנזקקים לתרומות אשר כלפי חוץ נראים כמו כולם אך בפנים הלב קרוע להם..

    שרי-פנונה-חכמה,איכפתית רגישה ומאוד חכמה .גם שרי מגיעה ממציאות קשה בחיים ונוהגת להתיחס לכולם כאנשים אותם ניתן "לתקן" גם אם הם לא ממש רוצים.

    איתם-אוהבת לצפות ב-איתם וההתנהלות שלו בבית…הוא לא חושך את שבטו מהאחרים…אוהבת את היחסים והאיכפתיות של כולם עם הכלב וולטר.

    צפוי יהי שאומר ש-תמיר אחת הדמויות שעושה לי את זה גם..כיון שהוא גבר חכם מאוד ואיכפתי,אך אני מתקשה בכך כיון שיש לו כל מיני נוירויטיות מעצבנת בעינים..וגם הצמוד לאביבית מחד ורגב מאידך וגם ליוסי והאחרים ומתקשה לעמוד על שלו…

    קותי-מראה רגעי חוכמה,אך לרוב מעדיף להתחפר במיטה או לעשן בחצר..ובבית לא מרים אצבע על מנת להיות חלק אלא אם זה בניקיונות הכלליים..
    איכפת לי מהיחס שלו כלפי יאנה..השיחות שלו בד"כ מתובלות בהומור מיוחד..

    רגב,אביבית,יעל,יוסי..ערן,סופי…..

    איני סובלת את אביבית ואת הפוקוס אותו היא תופסת בתוכנית..
    איני סובלת את היחס של ערן כלפי אביבית ומאידך את היות רגב מסובב לה על האצבע ..

    גם בערן וגם ברגב יש גם דברים יפים..אך הכל נעלם מעיני כשהם צמודים לאביבית.
    רגב חבר טוב של איתם וגם של תמיר..
    ערן מופיע כשמות "טובה" השואפת לעשות הכי טוב לכולם..על הדרך הוא יוצר מתח וסיכסוכים בין רגב בקשר לאביבית ואצל קותי בהקשר של יאנה …

    יוסי-יצור מעצבן הנכנס לכל השיחות השונות שמתנהלות בבית כאילו זו זכותו..הפלוס שלו זה שהוא הקונטרה לאביבית במטבח..הוא עדיף אצלי עליה…ובמקביל הוא משמש כספר של הבית..הוא תמיד מספר את כולם וגם מסרק את הבנות בתסרוקות יפות..

    הפעם-כיון שתמיר,יאנה וסער העמידו את עצמן להדחה יש 7 מועמדים..ואם בשבוע קודם חשבתי שאולי שרי-פנונה-השקטה תעוף..הפעם יש עןד אנשים..

    אני יודעת שדיירי הבית מהמרים ש-סער יודח היום..כיון שהדיעות הפוליטיות שלו קיצוניות…אך אני אישית מאוד הייתי רוצה שישאר בבית..כיון שהוא הדוגמא לכך שגם אם מישהו אשר אינך מסכים בדיעות בעזרת איכפתיות ואנושיות טובה ניתן לחיות ביחד(התקווה שלי לשלום)

    חוץ מזה ששיחות עימו עולות רמה מהשטויות של רגב ואחרים..

    אלמלא העמידו עצמם תמיר יאנה וסער להדחה..היו אמורים להצטרף למועמדים סופי ורגב…שיותר רצוי שיעמדו..

    אז הפעם איני מהמרת…אך חושבת שזה יפול על העריכה הערב..אם ירצו להוציא את סער -כעוכר ישראל הוא יעוף..אם לא זה שוה בשווה לגבי האחרים.

    אתמול בשעה 16:00 קפצתי לתוכנית ופתאום אני שומעת בכריזה ש-הם עומדים להפיק קליפ שחלקו יצולם ליד הקהל וישודר הערב..קליפ לשיר "אהבה היא באויר" באנגלית..ו-2 נציגים -זמרים מתוך הדיירים יצאו לשיר את הפתיח לשיר למול הקהל.

    .אמרו להם שהדיירם החדשים נכנים בדיוק בעוד שבועיים והקליפ הוא קבלת פנים וזו יירה מיוחדת שלא נעשתה באף בית עד כה..
    יוזמה זו שהחלה אתמול-יום שני ומופקת מאתמול ועד הערב..נחשבת כמשימה ואם יעברו אותה בהצלחה..(אם יהיו מאה אלף כניסות לאתר..)הם יוכרזו כמנצחים ויזכו בתקציב גדול ..

    עצם הבחירה לבצע זאת ביום שני עד שלישי ולא כרגיל בימי רביעי-חמישי..נותנת לי תקוה לגבי סער המועמד האפשרי להדחה..כיון שהוא שחקן בעל קול מעולה ומקסים והם כנראה מכוונים לכך שיהיו לו עוד קולות…

    סער הוכיח את כישוריו הבימתיים כבר במשימת מייקל ג'קסון…

    אם יודח-הם מרויחים קליפ מדהים בכיכובו..

    בנוסף העבודה על הקליפ יצרה מתח אצל הבנות…אביבית רוצה להיות הנציגה מהבנות אשר תשיר למול הקהל..ויש לה תחרות…אצל הבנים מי שמועמד זה סער אך מי שממש מעונין בפירסום זה רגב שנוהג לשיר בכל פינה אפשרית..וחושב עצמו כבעל קול יפה..

    בקיצור הערב צפוי יום מענין…וערב מותח מבחינתי.

  61. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    לבקשתה של צביה, מעבירה לכם את הסקר הבא….

    http://omritv.co.il/archives/3719

    וגם, דואט חדש ויפה של שני הענקים,שלמה ארצי ואריק איינשטיין, "חוזרים הביתה", תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=_8HaVV549tg

  62. SARI Says:

    לילה טוב,
    לחובבי האח"ג..הערב היתה הדחה די מפתיעה עבור הדיירים אשר חשבו שסער עם הדיעות הפוליטיות הקיצוניות יהיה המודח הרביעי אך לא כך היה ..יוסי הספר מקרית אתא הודח הערב.
    הדיירים די באופוריה ..מבחירת הקהל.
    מחר הם ממשיכים בעבודה על הקליפ ל"קבלת הדיירים החדשים.." עם השיר "אהבה באויר.."..אהבתי היום לצפות בתירגול הריקוד שלהם..הביאו להם מורה לריקודים ,שחיבר ריקוד לשיר והם תירגלו מס' שעות..מחר יהיו הצילומים..ואחכ הקליפ יעלה לאתר מאקו לצפייה של הצופים..

  63. Amit Says:

    שלום שלום
    ההימור שלי היה נכון! תארתי לעצמי שיוסי יודח.
    העונה העכשווית ממש הזויה…עוד לא היתה עונה שכזאת עם כולכך הרבה דיירים מטורללים אחד אחד. אני רק יושבת וצוחקת כאילו שאני צופה בקומדיה ולא בתוכנית ראליטי. הזוי!
    מה שלומכם?
    ממוש, ברגע שראיתי ששלמה ואריק התאחדו לשיר ביחד ישר קפצתי על הלינק כמו חיית פרא!! 🙂 דואט של שני זמרים גדולים שכאלה לא שומעים כול יום. נהדר ממש.
    מסרי לצביה תודה ותאמרי לה שהיא חסרה!
    יום נעים

  64. אילנה Says:

    ערב טוב

    איזה שבוע לא נעים עבר עלי,הייתי חולה וכל השבוע הייתי בבית,עכשיו חשה בטוב.
    יש תאריך לחתונה של יניר וליליה ואני מאוד שמחה,12.6

    מה שלום כולם?

    מ יוחדת,תודה על הסקר והקישורים.

    מסכימה איתכם שהאח הגדול עונה עם דיירים הזויים ומוזרים,אני מתחילה לחבב שוב את ערן,אין לי שום פייבוריט ולא שקועה עמוק בתוכנית האמת שגם אין לי זמן .

    ערב נעים ומהנה.

  65. michal Says:

    בוקר טוב

    אילנה,
    שמחה שאת מרגשיה טוב יותר.

    בשעה טובה ומזל טוב לסגיר תאריך החתונה

    לא יכולה לתרום כלום בעניין האח הגדול, אפילו את התוכניות בערוץ 2 אני כבר לא רואה. השנה זה כל כך נמוך…

  66. SARI Says:

    ערב טוב,
    אילנה בריאות.העלית לי חיוך לפנים כשקראתי את תאריך החתונה כיון שאחותי הצעירה תינשא בדיוק באותו יום ..כאן בכפ"ס…ביקשתי ממנה בזמנו לא לבחור את מוכ=עד הולדתי ה- 10.6 כיון שאחגוג יום הולדת של 50 שנה..והיא הרחיקה ובחרה אולם אליו אני יכולה להגיע בהליכה מהבית..כלומר אם אחפוץ בכך אוכל גם לשתות ולא להיות הנהג האחראי…
    אז אילנה המון ברכות.

    אני צופה כבר 4 ימים בהקלטת הקליפ האינטרקטיבי הזה..וזה מדהים איזו השקעה יש מצד ההפקה באביזרים וביגוד וצוות צילום ובמאי ועוד…הם מקליטים בכל מיני קטעים והתלבושות מתחלפות..ה"כ חמוד מאוד..

    אביבית הרדודה ויאנה פצחו אתמול במריבה על תשומת לב…ואביבית לא הפיקה אח"כ לקשקש על זה שעות ..

    אמש נרדמתי במהלך התוכנית "דה ווי"כך שאיני יודעת את מי בחר אביבי לגירת הנבחרת שלו ,אך יהיה שידור חוזר אז אציץ…
    היום מתחיל פרק הגמר-חלק א'..בו נראה כנראה מי יהיו בשלישיה של הגמר..

    שמעתי היום את השידור שערכו גואל וליהיא באולפן עם ארוח של קים והוא כ"כ כועס..

    הדיירים החדשים יכנו ביום שלישי הבא..מענין כמה כנים…?

  67. SARI Says:

    טוב אז נפלו לי 2 ש/גיאות בכתיבה..התכוונתי במשפט האחרון-כמה דיירים חדשים יכנסו?

    כעת בצילום הקליפ היה קטע של מריבת כריות עם נוצות מתעופפות..וכולם מאושרים ומתפקדים כפי שהבמאי מבקש רק אביבית רצה למראה מידי פעם לראות שהפנים שלה עדיין במקום..

    ההשעה בקליפ מהממת…

  68. אילנה Says:

    היום הייתי בכנס הגיונרים-חובבי תשבצי היגיון ,בראשון לציון,היה מדהים!
    חידות היגיון,ראש העיר עם חידה משלו והכי הכי יורם טהרלב במופע מהנה ושנון.

    הו שרי,מזל טוב לאחותך!

    לא ראיתי המירוץ למיליון,אשמח לקבל קישור ולצפות .

    שרי,הקליפ מושקע מאוד,התלבושות יפות יפות,אני נהנית לראות אותם מבצעים את הקליפ,לדעתי יעברו את ה- 100.000 כניסות .

    לילה טוב,סופשבוע מהנה ונעים.

  69. SARI Says:

    לילה טוב,
    באח"ג ממשיכים בצילומי הקליפ האינטרקטיבי-כעת הקטע הואבגנון ההיפ הופ..הם לבושים בהתאם והצילומים מתבצעים בחצר..כולם עייפים אך חייבים לסיים, כדי שהקליפ יועלה לאתר מאקו ביום א'..
    המון השקעה ..היום שני הדיירים הקליטו את השירה ומהם נבחרו מבצעי הסולו השונים בגנונות השונים..למשל שנות ה-60-70 זמר מוביל היה ערן .. תמיר ויאנה …במיבת השינה בחדר השינה..אביבית ..וסופי…כעת בהיפ הופ..רגב קיבל קטע קצר עם אביבית ואחכ תמיר ויאנה..
    יש קטעי ריקוד ולו..

    הצחיק אותי איך אביבית עדיין מנסה לחוש כאילו היא מרכז הבית,אך לא צולח לה כיון שיאנה מקבלת המון פוקוס מההפקה של הקליפ…

    נראה שהלילה עוד ארוך ויש עוד "שוטים" רבים לצילום…גם הצוות המאפר,ומפיק עייפים אך כולם חדורי מוטיבציה.
    התוצאות יהיו מדהימות…

    אני צפיתי בתחילת הפרק של המירוץ ואז נרדמתי ולפתע התעוררתי ממש כשהיתה שיחה עם תום ואדל שלא צלחו חלק זה…

  70. Amit Says:

    צהריים טובים לכולם ושבת שלום
    מה שלומכם?
    איפה אתם?
    אתמול פספסתי את המרוץ אך אני מקווה שאצליח לראות את התוכנית היום. הבנתי שטום ואדל הודחו. סוף סוף.
    מחר יש לנו ארוע בבית הכנסת, אלעד מקבל את הסידור שלו יחד עם ילדי כיתתו וכאן עושים מזה ממש טקס רציני. כמו בארץ שילדי כיתה ב' מקבלים את ספר התנ"ך ומתחילים ללמוד תורה. כאן ילדי כיתה אלף חוגגים את קבלת הסידור וההתחלה של לימודי דת ויהדות. אתמול הגעתי לחזרה הגנרלית לצלם אותו מכיוון שמחר לא נוכל לצלם בשבת בבית הכנסת. לכן פספסתי את המרוץ אתמול וכנראה שגם מחר…לא נורא אפשר לראות מוקלט.
    אתם ראיתם את עינב בובליל כאן :
    http://www.mako.co.il/pride-lifestyle/fashion-K-lonk/Article-338804f64026531006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1018193925

    ממש מפחידה!! כול המשפחה הזו מצחיקה אותי. נהנתי מאוד מהטוקבקים. מומלץ מאוד למי שבא לצחוק טוב 🙂
    שבת מהנה לכולם וסוף שבוע רגוע
    עמית

  71. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    וואווו,איך שאני שמחה שבר ואינה זכו במירוץ למיליון!!!!
    כל העונה תמכתי בהן ושמחה עבורן.

  72. אילנה Says:

    עמיתושקה,טקס קבלת הסידור כמו טקס קבלת ספר התורה מרגש מאוד,לפחות אותי.
    אשמח לראות תמונות.

    עינב בובליל נראית זוועת אלוהים,מפחידה!
    אין לה מודעות עצמית בשקל.

  73. SARI Says:

    שבוע טוב,
    אילנה המון אושר לזוג המתחתן וגם לכם.תודה על הברכות לאחותי.
    עמיתי-שיהיה טכס כיפי לאלעד עם קבלת הספר..זו התרגשות.
    גם אני לא צפיתי בתוכנית בה הודחו אדל וטום..לא הסתדר לי..

    הערב צפיתי במירוץ למיליון במקביל לטכס ההעמדה של ההדחות באח"ג..ואני מאחלת אושר לבלונדיניות אך הן לא היו הפיבוריטיות שלי כיון שהתנהלו די בשלומיאליות לאורך כל העונה ..איני אוהבת כזו התנהלות אך בשלוש התוכניות האחרונות הן צלחו והשיגו את המיליון ומקום ראשון.
    אני הייתי מאושרת בניצחון של ענהאל ועקיבא או האחים כיון שהם עשו דרך נכונה לאורך המירוץ עם המון התמדה..אהבתי את המילים של האחים ושם ענהאל ועקיבא..

    אכן כתבו שהבלונדיניות הסתובבו בעיר עם חיוכים..אך אמרו אותו הדבר גם לעקיבא וענהאל…שהם רכשו דירה…אז שיהיו כולם מאושרים.

  74. אילנה Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב

    לאן כולם נעלמו?

    עורו קומו,יום חדש,שבוע חדש 🙂

    יום נעים לכולם.

  75. Amit Says:

    הי אילנוששש
    מה שלומך?? איך הבית? חם ונעים לכם עכשיו? הכול סודר?
    איזה כיף שהבנות ניצחו במרוץ? שמחתי מאוד עבורן, הן באמת היו האנדרדוג כול המרוץ, זימברו אותן בלי סוף ובסופו של דבר הכול יצא לטובה.
    שרוש ואילנושש תודה רבה!! אתמול היתה חגיגת הסידור, היה נחמד אבל ארוך מאוד. היינו צריכים להיות כמעט בכול התפילה של יום שבת וזה היה כבד לנו. לי היה את תפקיד הגוללת אז היינו חייבים להקפיד להגיע בזמן. בסוף התפילה התחיל הקטס של הילדים. הם עשו עבודה טובה מאוד. התאמנו יחסית כמה חודשים כך שכולם נשמו לרווחה שזה נגמר.
    שבוע טוב לכולם. יש כאן כמה חילות וחיילים שדופקים נפקדות!! ראו הוזהרתם 🙂

  76. Amit Says:

    פוסט חדש

    https://viksfriends.wordpress.com/

כתיבת תגובה

