התכוננו לחורף בריא ללא שפעת! 10 טיפים לשמירת הבריאות

by

10 טיפים לשמירה על הבריאות (מהאגודה הישראלית לנטורופתיה):

1. ‏להימנע מאכילת יתר. יש לאכול בבוקר כמו מלך, בצהרים כמו נסיך, ובערב כמו עני.
2. להפחית את צריכת הקפאין (קפה, תה, קקאו, קולה, שוקולד ) והאלכוהול. ‏
3. להפחית בצריכת שומנים מן החי (שומן רווי).
4. להוסיף לתזונה סיבים תזונתיים ( נמצאים בדגנים מלאים, פירות, ירקות).
5. לשתות מיצים טבעיים ומים, ללא משקאות תוססים, ממותקים ומכילים קפאין.‏
6. לבצע בפעילות גופנית, בהתאם ליכולת, 3 – 4 פעמים בשבוע.
7. להימנע מחומרים משמרים וצבעי מאכל.
8. לאמץ גישה חיובית לחיים: חשיבה חיובית, הגשמה עצמית, אהבה עצמית.
‏9. לכעוס פחות, לא שמור טינה, לא לאגור רגשות שליליים.
10. להיעזר ביוגה ומדיטציות להרפיה ושיחרור מתחים.

 

שיהיה לכולנו חורף טוב ובריא!

55 תגובות to “התכוננו לחורף בריא ללא שפעת! 10 טיפים לשמירת הבריאות”

  1. Amit Says:

    שבוע טוב קריר בחוץ וחמים בבית לכולם!!
    אילנוש, שתהיה לתמיר טיסה נעימה ושיעשה חיים. מקווה שאת תצליחי להתמודד עם כול המוטל עלייך ושמחה לשמוע שבקרוב הבית החדש יהיה מוכן וערוך לכניסתכם. שיהיה בהצלחה!

  2. תיתוש Says:

    ערב טוב וגשום חברים יקרים שלי 🙂
    עמיתוש תודה על הפוסט החדש 🙂 איזה כיףףףףףףף סוף סוף החורף הגיעה וכבר לא חם ומחניק לי ואני כבר מרגישה יותר טוב 🙂 רק שלא יהיו רעמים וברקים זה הדבר היחיד שאני לא אוהבת בחורף 🙂
    חיבוק גדול לכולם 🙂

  3. תיתוש Says:

    אילנוש נסיעה נעימה לתמיר. חבל שאת לא יכולה לנסוע איתו ואז לפגוש את הבנות ולהמשיך לטיל איתן. אני שמחה לשמוע שבקרוב השיפוצים יסתימו ואז תוכלו להכנס סוף סוף לבית החדש שלכם.

  4. ilana pa Says:

    ערב טוב לכולם !
    על פי התגובות אני מבינה שאילנה נוסעת, אז שתהיה נסיעה טובה ובילוי נפלא.
    החורף הגיע, ואני עדיין לא ארגנתי את הארון… אוף כמה שהמטלה הזו שנואה עלי… בכל פעם אני שולפת חולצה ממרומי הארון וכך המדף המרכזי מתמלא בבליל של קיץ וחורף…!

    תודה על הטיפים. משתדלת לשמור ולקיים את רובם. כושר זה משהו שאני ממש מתעצלת לעשות…. אז לפחות סותמת את הפה ולא אוכלת. בחדשיים הצלחתי לרדת כמעט 7 ק"ג… והיד עוד נטויה [והפה סגור….חח].

    שיהיה שבוע נפלא ובעיקר גשום
    אילנה.פ

  5. Amit Says:

    תיתוששש שמחה שטוב לך ונעים לך עכשיו. זהו נגמרו התרוצים שחם ומעיק וקשה לך להגיב…מהיום אני רוצה לראות אותך כול יום בבלוג 🙂

  6. אוריתי Says:

    שבוע טוב חברים.
    מקווה שכולם בריאים, ראיתי שבקופות החולים כבר מחסנים נגד שפעת, אז בבקשה להתחסן. אני לא אוהבת את החיסונים האלה אבל מי שרגיש -כדאי. זהו, סיימתי את תפקידי כדוברת קופת החולים 🙂
    תיתוש, אני עובדת עם לקוחות עסקיים כך שתמיד יש לי עבודה, אין לי עונה בוערת. באמצע דצמבר נחלשת העבודה עד לאמצע ינואר וזו התקופה ה"חלשה" שלנו. אהבתי את הרעיון שלך שאסע קצת ליוון, באמת עכשיו בדקתי טיסות כי חברים שלנו נוסעים בסוף נובמבר והזמינו אותנו להצטרף אבל לא נראה לי כרגע. למרות שיש לי כרטיסים עדיין זה יקר וצריך לחשוב פעמיים. מקווה שלא יחזרו לדרכמה כי זה אומר שיעזבו את השוק האירופאי וזה בהחלט לא מתאים לי.
    גם אני צופה במירוץ למיליון, נהנית מה"תימניות" ואולי בזכות הזוג הדתי אחזור בתשובה. אני רואה שאלוקים עוזר להם אפילו שנגעו בחזירים,
    אולי יעזור גם לי 🙂
    עבר עלי סוף שבוע מעייף. אתמול אחותי חגגה יום הולדת חמישים, אז התפנקנו יחדיו בספא ואחר כך הלכתי איתה ועם חברותיה לאכותל צהריים. היום הזמנתי את המשפחה המורחבת לארוחת צהריים כך שבישלתי המון ועבדתי קשה כדי שהכל יהיה טעים ומוצלח. לאחר שהלכו וגמרנו לפנות ולסדר, בעיקר בן זוגי, השתרעתי באפיסת כוחות על הכורסא.

  7. תיתוש Says:

    נסיון אחד שתיים שלוש 🙂

  8. תיתוש Says:

    היי אוריתיס אולי באמת תקבלי את ההצעה של חברייך ותסעי איתם מגיע לך את עובדת קשה מידי ולא תזיק לך חופשה של שבוע ביוון. אולי יש עכשיו מבצעים זאת לא עונת התיירות ואולי גם הם מורידים מחירים (חחחח מה אני נותנת לך עיצות ארי את יודעת יותר טוב ממני אם יש מבצעיים) בשביל שיבואו יותר תיירים ויכניסו כסף לקופתם הריקה 🙂
    מזל טוב לאחותך שהתחילה את היובל השני לחייאה

    אילנה.פ בהצלחה עם הדייטה. אבל אל תגזימי. לי יש בעיה דווקה בלילה אני מרגישה שאני מליינית ואוכלת כמו חזירה 🙂 אך את עושה את הלייקים לבלוג? גם אני רוצה לעשות לייק אבל לא יודעת אך :

  9. אילנה Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב

    עמיתושקה ,תודה על הפוסט.
    הייתי רוצה לאמץ את כל הטיפים ,האמת חייבת להאמר,זה קשה 🙂
    כמו תיתוש אני אוהבת לנשנש בלילה ליד הטיוי או כשאני קוראת.
    העיקר לכולם חורף מהנה וללא שפעות.

    בנות,תודה על הברכות לנסיעתו של תמיר.

    אילנה'לה,טוב לראותך,מה שלום יונתן?

    אוריתי,מזזזזזזזזזזזזזזזזל טובבבבבבבבבב ליום הולדתה של אחותך,עד מאה כשרים ושתמשיכו להיות מחוברות אחת לשניה בכזאת אהבה,ודאגה.

    תיתושקה, אני שמחה לשמוע שאת חשה טוב יותר ,חיבוק.

    שיהייה לכולנו שבוע טוב ומבורך,שבוע של בשורות טובות ומשמחות.

  10. michal Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב

    עמיתוש,
    תודה על הפוסט. נראה כי אלה טיפים טובים לחיים קלים, בלי קשר לעונת השנה. תמיד טוב לשמור.
    אילנה פ' כל הכבוד על הדיאטה. זה קשה ולא פשוט להיות מאוזן.

    אילנה,
    כל הכבוד לך. יכולת התפקוד שלך מדהימה. שמחה בשביל תמיר ובשביל ילדייך. איזה כייף להם.
    אני מבינה מדברייך שהשיפוץ שלכם מתקדם יפה.

    תיתוש
    שמרי על עצמך, הרבה מיץ תפוזים.

  11. michal Says:

    אגב,
    חשבתי על שפרה בימים האחרונים. היא ממש ממש נעלמה.
    גם הספר טרם יצא. עמליה שלה צריכה להיות בת שנה בתחילת ינואר. לשפרה עצמה יום הולדת 31 בחודש הבא.

    מקווה שהיא לא תסתפק בלהיות אשתו של…היא יותר מדי מוכשרת לכך.

    ארנוס
    מה קורה איתך?

  12. אילנה Says:

    היי מיכלי

    מה שלומך?
    מטלות נעשות קשות או קלות בדרך קבלתם,תיקח קשה יהייה קשה,תיקח בהבנה ובקלות יהייה קל.
    לא אומר שקל לי אך הדברים צריכים להעשות ,לא משנה כמה זה קשה,אם ארטון ,אכעס,אדאג הדברים ייעשו במרמור,עדיף לעשותם בקבלה והבנה וכך הם ייעשו הכי טוב.

    לדעתי שפרה לא נעלמה,היא פועלת בשקט ותוך חודשים ספורים ייצא הספר שאני ממש מחכה לו 🙂
    אין ספק שהיא מוכשרת ודי בורחת מהתקשורת שאורבת לה לתמונות עם עמליה,
    שפרה די צודקת,אין סיבה לחשוף את הקטנה לתקשורת.

    אחלה יום לכולם.

  13. michal Says:

    היי אילנה

    צריך הרבה כוחות לתפקד כמו שאת מתפקדת ולקבל את הדברים באופן שאת מקבלת.
    כלומר, צריך להיות חזק, כדי לקבל את הכל בקלות….

    בעניין שפרה, אני חוששת שהיא מתרחקת מתחות התקשורת, כבר לא מופיעה בדיונים שונים שהייתה לוקחת בהם חלק לא תוכניות טלויזיה ואפילו לא כתיבת מאמרים.
    אין ספק שלא דוחק לה כספית אבל מה עם הרוח? שפרה רצתה מאוד להיות עיתונאית, לכתוב מטורים, לקחת חלק בתחום הרוח בארץ.
    משום מה, היא ויתרה ולדעתי, רק הספר זה לא מספיק.
    יחד עם זאת, יתכן וישנה עשייה בחדרי חדרים, שלא מפורסמת ואולי היא עוד תפתיע אותנו לטובה.

    בעניין חשיפת הקטנה לתקשורת- שפרה ומולי יותר מצודקים. אין טעם ואפילו, לטעמי, אסור.

  14. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    תראו איך פנאי פלוס פינקו אותנו בתמונה משובחת של שפרה ועמליה ,תהנו

    המשך יום נפלא ושבוע מעולה

  15. SARI Says:

    מ' יקרה את נהדרת..בעודי קוראת את שכתבו אילנה ומיכל וכבר מגיעה תמונה..את מוכשרת והטיימיניג שלך ענק.תודה.

    אילנה הגישה שלך לדברים נובעת מהיותך אישה מדהימה וחכמה.רבים לא פועלים ככה..הרבה מעדיפים לשבת ולהתמרמר..אך אח"כ העומס גדל ולא רואים האור בקצה המנהרה.בריאות ואושר .

  16. SARI Says:

    הערב בשעה 21:00 המירוץ למיליון עונה 2..היום לפי הפרומו יש משימה בתוך גיגית שוקולד..מעין היאבקות בשוקולד..יהיה מענין?נראה..

    הלילה זה גם יום השידור של המירוץ למיליון האמריקאי..כך ,שהערב אצפה בישראלי ומחר אוריד לי הפרק האמריקאי..וביום שלישי שוב פרק ישראלי..איזה כיף!

  17. אילנה Says:

    ערב טוב

    מ יוחדת , תודה על התמונות,עמליונת מתוקה מתוקה שבא לי לקחת בידיים ולנשק 🙂

    מיכלי,יכולנו לכתוב פה ולהתדיין על המנוי פיס שלי מזה 20 שנה למשל,אולי היה יוצא משהו 🙂

    שרי יקרה,תודה רבה.

    הערב במרוץ למיליון באמת יהייה מצחיק,סיפרו לי שאחת התימניות שברה את ידה במהלך אחת המשימות ולא יכלה להמשיך את המשחק ,חבל לי וכאב לי לשמוע.

    המשך ערב נעים ומהנה.

  18. SARI Says:

    ביום חמישי הקרוב במשדר של עובדה מפרסמות תמי ויובל ארד את 5 המכתבים של רון ,שהועברו להן בשנת 2008 .המכתבים מהתקופה הראשונה של השבי..הימים הראשונים לאחר שנפל ועוד היה בלבנון.הפירסום כעת הוא כדי לשמור את זכרו של רון בליבנו..מי יתן ויצליחו להביאו הביתה חזרה.אמן.

  19. Amit Says:

    הי לכולם
    ממוש אחלה תמונות!!
    עמליה ענקיתתתתת
    אלה שלי חצי ממנה והיא גדולה ממנה בחודשיים.
    אילנה פ', גם אני שונאת לסדר את בגדי העונה בארון… תארי לך שלי יש עבודה כפולה ומכופלת…שלושה ילדים ואנחנו…. סיוט גדול.
    אני צופה כרגע יחד אתכם במרוץ, נראה עד מתי אצליח לצפות חי.
    שרי, ראיתי את הפרומו לעובדה…מאוד מאוד כואב הלב לראות את היומן של רון הלוואי ויתקבל מידע עליו . זה חור בלב שלא נסגר ולא יסגר עד שנדע מה עלה בגורלו.
    ערב טוב לכולם.

  20. michal Says:

    בוקר טוב

    מ' תודה על התמונות. אכן, עמליה חמודה מאוד. נהנתי לראות עד כמה שפרה מאושרת איתה.

    הסיפור של רון ארד הוא בהחלט טראומה לאומית. האיש ישב כל כך הרבה שנים בשבי ובסוף…..
    נורא
    המשפחה לא יכולה לסיים את הסיפור, כי אין להם קבר ואין הוכחה אמיתית שהוא מת. זה דבר נוראי, תאמינו לי….

  21. אילנה Says:

    ערב טוב

    מיכלי,אסור שהטרגדיה של רון ארד תרד מסדר היום הציבורי, חי או מת חייבים לעשות הכל הכל להחזירו,גם תמורת כל האסירים בכלא.
    השכל הישר מסרב לקבל ולהבין שהיה איש ואיננו מבלי לקבל שום הוכחה למצבו.

    אתמול במרוץ למיליון לא הבנתי למה המשתתפים נטפלו לחן שילוני ובן זוגה,הכעיס אותי שזוגות קבועים שמים את שמם לעיכוב,הרי החזקים ואלה שמגיעים תמיד הכי מהר הם הזוג הדתי ושני החברים ,הם מאיימים ואותם צריך לעכב,כאב לי לראות את חן שילוני עד כמה היא נפגעת ונעלבת.
    החברות בר ואינה יודחו מחר? כך נראה לי.

    המשך ערב מהנה.

  22. SARI Says:

    היי אני כותבת כל פעם בפייסבוק על רון ארד אך אין זה מספיק ..צריך לעשות הרבה רעש ציבורי..

    לגבי אתמול אילנה כמו שאמרתי לך כמוני כמוך לגבי חן שילוני ובעלה..זה סתם רוע של אנשים כיון שנכון לעכשיו יש תמיד 3 זוגות אחרים המצךיחים ולהם לא עושים כלום למה?האם פוחדים מהזוג הדתי?או מהאחים..האחים בכלל דוחים אותי עם הגישה שלהם כלפי חן ובעלה..

  23. michal Says:

    ראיתי עכשיו בVOD את המירוץ למליון.

    לדעתי, חן ובעלה חזקים ופוחדים שהם יגיעו לגמר. זה לגיטימי במשחק הזה, למרות שכאב לי לראות עד כמה היא נפדעה.

    הזוג הדתי עובד באופן אסטרטגי נכון. למרות שהם תמיד ראשונים הם צנועים יותר ולכאורה- פחות מאיימים.

    התקשורת בין האחים מעניינת. נראה כי זה שאחד כל כך מוחצן והשני כל כך מופנם ומאופק, הקשתה עליהם.
    אני חושבת שהמירוץ הזה יכול לקרב ביניהם. הם שניהם אינטליגנטים למרות שנראה שדווקא העו"ד יותר חלש.

    לי נראה שישנה קצת גזענות בעניין הזוג המעורב. מעניין איך זה יתפתח.

    אילנה,
    יכול להיות שהבנות תלכנה הביתה (סה"כ הן די חלשות) לי יש הרגשה שפיפי וניצן יודחו. הקשר ביניהם לא מספיק עמוק, כדי לחזק אחד את השנייה וגם הם די חלשים.

    אילנה אמרה משהו על היד של אחת התימניות. האם זה מה שקרה באמבט השוקולד?

    יום טוב

  24. michal Says:

    אילנה,

    בעניין רון ארד.

    היה עיתונאי – רן אדליסט (נעלם לאחרונה) שחיכה אחרי שאמא של רון נפטרה ויצא בסדרת מאמרים הטוענת שרון ארד אינו בין החיים.
    לדבריו, הרבנות איפשרה לתמי לנהל זוגיות עם אחרים.

    אין לי מושג. אני מאמינה שהוא לא חי. אני מסכימה שצריך להביא את ארונו לארץ, כדי שזה יהיה מוחלט. אגב, משפחתו הפסיקה את המלחמה להחזירו לבית, אחרי מותה של בתיה ארד (אימו) כנראה מאותה סיבה.

    אסור, אסור לשכוח אותו. המכתבים שלו מרגשים מאוד.

  25. Amit Says:

    שלום ולילה טוב לכולם
    מיכלי, אני כמוך, לא מאמינה שרון עדיין בחיים,אחרת ממזמן כבר היו שולחים אות חיים ממנו. רק מאוד כואב הלב ששום מידע לא הגיע לגבי גורלו והמשפחה שנותרה לבדה לא יכולה לסגור מעגל…
    הלוואי והיו מקבלים איזה קמצוץ של אינפורמציה לגבי סופו הטראגי ובאיזו שנה הוא הלך לעולמו. מאוד מוזר שעד היום לא הצליחו למצוא אינפורמציה לגביו. מאוד מאוד עצוב.
    הצלחתי לצפות גם היום במרוץ, אומנם באיחור של חצי שעה אבל העיקר שהספקתי משהו. שמחתי מאוד שאינה ובר הצליחו בסופו של דבר להגיע לקראת הסוף ולא אחרונות. הגיע להן יותר מפיפי ומה שמו להמשיך הלאה. הן אבל חייבות להתחזק ולהפסיק להתמהמה יותר מדי, הן ביזבזו המון זמן בלמצוא אנשים ולצלם אותם בתפקיד הרצל..אם ימשיכו כך הן לא תגענה רחוק. התימניות כרגיל שיחקו אותה אבל צמד האחים הפעם שיחקו אותה בגדול!! יפה מצידם שעזרו לתימניות זה מראה כמה הם אנשים חמים ואנושיים. אהבתי לראות איך אחרי משימת שבירת גוש הקרח הצעיר החמיא לגדול והבין סוף סוף שאחיו פרטנר חזק ואיכותי ולדעתי, הם הצליחו לשבור את הקרח שהיה ביניהם עד עכשיו. בזכות זה הם עוד יגיעו לסוף אתם תראו.
    ליל מנוחה

  26. michal Says:

    בוקר טוב

    צדקתי, פיפי וניצו הודחו. הגיע להם. הם היו הכי חלשים.
    חושבת שהבנות לא מספיק יעילות.

    אני יודעת שהאחים הכעיסו חלק מהצופים על שלא הסכימו לתת את התשובה לזוג הדתי. אני לא מבינה אותם, מדוע חיזקו את שני החברים הם גם זוג די חזק.
    אני שמחה שסייעו לתימניות.

    אילנה,
    מה קורה? מה איתך? את לבד. תמיר והבנות טרם חזרו נכון?

  27. אילנה Says:

    ערב טוב

    אתמול הייתי בחתונה ורק כשחזרתי ראיתי את המירוץ למיליון,שמחתי שהחברות לא הודחו למרות שאינן ממש חזקות.
    בנוגע ליד של אחת התימניות,כנראה שזו רק שמועה מרושעת,לדעתי הן תגענה לגמר.

    עמיתושקה,תמיר עוד בחו"ל עד יום שלישי,אני לא לבד בבית,אורזת ועובדת קשה 🙂

    ערב נעים ומהנה.

  28. אוריתי Says:

    חברים יקרים.
    זו8כרים שלפני שנתיים אירית, תיתוש ובר המקסימות העלו פוסט מקסים עם ברכות לנסיכתי החיילת הטרייה? אז הנה חלפו להן שנתיים ובשבוע הבא הסמלת משתחררת. היום אפינו עוגות ופשטידות, הכנו סלטים לשתיה שהיא עורכת מחר בבסיס. קנינו גם מתנות לחברות, למפקדים ולמחלקה כי מסתבר שככה נהוג עכשיו. כמובן שהמשכורת הצבאית הגבוהה של 350 שח בחודש לא הספיקה לכל זה, אז אבא ואמא תרמו גם את המתנות לצבא. רק בשמחות.
    עמיתוש, בהצלחה בעסק החדש. חבל שאני לא יכולה לעזור לך, הייתי אופה לך בורקס מעולים. 🙂
    לא ראיתי אתמול את המירוץ למיליון כי יצאנו, אז עכשיו אני רואה. משעשע ביותר. אני כבר יודעת שמיצי ופיצי עפו, וטוב שכך.
    לילה טוב.

  29. Amit Says:

    אוריתייי, ברכות לשחרור מצה"ל!! אני מתרגשת יחד אתכם!! השחרור מרגש בדיוק כמו הגיוס רק בלי החששות והדאגות. כול הכבוד לכם ההורים על תרומתכם היפה לצוות הפיקודי,באמת מפתיע שאלו המנהגים שיש עכשיו…כאילו החיילים שלנו טובעים בכסף שהם יכולים גם לערוך שתיה וגם לחלק מתנות… מזל שבזמני זה לא היה 🙂
    תודה על הברכה לעסק החדש שלי, בינתיים רק הישראלים מפרגנים לי ,רק שבניתי יותר על האמריקאים ומהם לא קיבלתי אף לא תגובה אחת…נראה אם העסק הזה יניב פירות. בכייף הייתי מאמצת אותך כעוזרת ראשית!! את בטח יודעת להכין יופי של בורקסים עקב היותך יווניה. אולי תגלי לי כמה סודות מפתח? 🙂

    אילנוששש, מיכלי זו שהתעניינה בשלומך כך שהתגובה שלך היתה מיועדת אליה כמדומני. אני שמחה שאת עסוקה בדברים טובים וזה בטח תורם לך להעברת הזמן. בטח ענבר ונוגה באות לבקר אותך יותר אם את לבד לא?
    לילה טוב לכולם

  30. אילנה Says:

    ערב טוב

    עמיתושקה,איזה עסק?מה פספסתי?

    אוריתי,איך שהזמן חלף,לא ייאמן,רק כתבנו ברכות לגיוס הנסיכה וכבר משתחררת…
    שיהייה לה בשעה טובה ומוצלחת עם חזרתה לחיים האזרחיים,כל נתיב שתבחר יאיר את דרכה.

    מחכה לתוכנית עובדה הערב,הלב בוכה למשמע מכתביו של רון ארד.

    ערב מהנה לכולם.

  31. אילנה Says:

    אני צופה ומקשיבה למכתביו של רון ארד והלב נשבר,פשוט כך.
    לא יכולתי לעצור בדמעותיי ונעור בי כעס רב על הממשלה שלא הבינה את חומרת העניין ולא עשתה מספיק להחזירו.

  32. michal Says:

    מודה,
    לא הייתי יכולה לצפות במשדר זה.

    לא יאומן , המחשבה, מה שעבר עליו….

    מעניין מה אומרים עכשיו, אלה שהתנגדו להחזרתו של גלעד שליט הביתה, בכל מחיר…

  33. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    אוריתי – ברכות לנסיכה, באמת הזמן טס, לא יאומן שהיא כבר משוחררת…

    אילנה – גם אני כמוך , ישבתי, ראיתי ובכיתי , לא האמנתי איך השתיקו את המשפחה ככה. אין ספק שהיום הזמנים השתנו ולא יוכלו להשתיק או להסתיר לאורך כ"כ הרבה זמן.

    מפנקת אתכם בשני שירים הפעם, מקווה שתאהבו ותהנו.

    קובי אפללו – צחורת כנף

    http://www.youtube.com/watch?v=pkD3ayGKDOY

    הראל סקעת – המאה ה-21

    http://www.youtube.com/watch?v=tRoARY6OE6g

  34. SARI Says:

    אוריתי-מזל טוב לשחרור מצה"ל של הנסיכה שלך.עמיתי -מזל טוב על העסק החדש(איזה עסק?סליחה לא הבנתי במה מדובר..?)
    אילנה,גם אני בכיתי כשהקשבתי למכתבי רון ארד..הכעס העצום חזק יותר כששומעים את המחיר המגוחך ,נכון להיום,לשיחרורו דאז..כמה עצוב.
    עצוב שלא ידעו כיצד לנהוג עם המשפחה..די השתיקו אותם והיוןם ראינו ,שמשפחת שליט ממש למדה את הלקח של רון…
    מחר בפארק 4 העונות בהוד השרון תהיה צעדה לזכרו של רון ארד לציון 25 שנה לנפילתו בשבי..

    לגבי המירוץ..גם אני שמחתי ,שהבנות לא נפלו הפעם..למרות שאינן חזקות במיוחד…האמת מתגלה שם די הרבה רוע בעיקר כלפי חן ובעלה והזוג המעורב..ושוכחים שהדתיים מובילים קדימה..היה מוזר לראות אותה בוכה כשהגיע לתחנה ..והבדיחה של בעלה,..ככה היא כשאינה מגיעה ראשונה…

    היום בני בכורי חוגג 17 שנים ובעוד מס' דקות אנחנו יוצאים לבית קפה לחגוג עם משפחתי..בלילה שמתי לו כסא מלא ב-18 בלונים על סרט עם ברכה ואחיו שם את המתנות ,שהוא הכין לו…בהמשך רכשתי לו את הביוגרפיה של סטיב ג'ובס באנגלית..לא ידעתי ,שזה יהי מירוץ אמיתי..משום מה הדפיסו המון העתקים של הביוגרפיה בעברית,אך הביאו לארץ מעט העתקים באנגלית..וכיון שבכורי קורא היטב אנגלית בחר להתמודד עם הספר הענק הזה באנגלית דוקא…בחנות תמהו למה אני לחוצה לרכוש לו את הספר דוקא להיום..לא הבינו כמה חשוב היה לי לתת לו המתנה בדיוק ביום ההולדת…היום לפני 17 שנה ביום שישי כמו היום חורפי עם שמש איתי בכורי נולד ב-05:35 לפנות בוקר..איזה אושר…המון בריאות אושר ואהבה -לאיתי יקירי..

  35. אילנה Says:

    שבת שלום

    שרי , מזל טוב לבן,בריאות אושר והצלחה,עד מאה ועשרים.
    בטוחה שהבן שמח למתנות ונהנתם בבילוי המשפחתי.

    מ יוחדת, תודה על השירים היפים.

    שבת נעימה ומהנה לכולם.

  36. SARI Says:

    אילנה,תודה.
    חזרנו מהקפה-מסעדה בה חגגנו לבכורי כל אחיותי(אנחנו 5 בנות)והילדים אמא שלי ובן זוגה ודודה שלי..אחייני הגיע מהצבא וזו היתה חגיגה נוספת..אכלנו ,ברכנו,החלפנו מתנות..תמונות ובסוף כשהגיע החשבון יצא שאחיותי בחרו לשלם את החשבון כולו ביחד ואני רק שילמתי הטיפ..כיון שאיני יכולה שלא לשלם העדפתי לעגל פינות ולאחר שאחיותיי סיימו לסכם החשבון עיגלתי הפינה עם המלצר,שהיה מאוד קשוב לכולנו..ברור לי ,שהכל נעשה עם המון אהבה..(כיון שאיני עובדת הן בחרו לעזור לי..-ואילו לי קשה מאוד לקבל מתנה..למרות שקיבלתי באהבה..פשוט אני רגילה להיות זו ,שמשלמת על אחרים..זו שנותנת מתנות..).
    מקווה שכבר אמצא משהו במהרה.
    שבת שלום יקרים..

  37. Amit Says:

    שלום לכולם
    שרי, מזל טוב ענק לאיתי שלך בן ה17!! שימשיך לצמוח ולגדול והרחיב את עולמו בדברים טובים ומהנים. אושר ועושר והמון הנאה מבנייך הנהדרים.
    מקווה שכולם בקו הבריאות.
    שתהיה שבת שלום וסופ"ש רגוע לכולם!

  38. אוריתי Says:

    שבת שלום.
    שרי, הרבה ברכות לאיתי, החל מיום ההולדת הבא הוא כבר גבר אז שיהנה מהשנה הזו.
    תודה על האיחולים לחיילת המשתחררת, אני מקווה שתדע לבחור בתבונה את דרכה החדשה.

  39. michal Says:

    שבוע טוב

    איחולים לכל החוגגים.

    שרי,
    יש שלב שצריך גם לדעת לקבל. תהני מזה שנותנים לך באהבה ואל תרגישי אשמה. אין צורך.
    כנראה שהיית נדיבה, בכל השנים ואחיותייך רוצות "להחזיר" לך. הן בוודאי נהנו מכך. תני להן להנות.
    החיים בנויים מהרבה שלבים ובכל תקופה יש אחר שיותר נותן ואת יותר לוקחת. לא נורא גם זה כייף.

  40. SARI Says:

    תודה על הברכות.
    הערב המירוץ למיליון ..

  41. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    שרי,תחושי נוח,את רגילה לתת ,מותר לך גם לקבל.
    שמחה מאוד שכך ביליתם את יום ההולדת.

    במרוץ למיליון אני קצת מאוכזבת מהאחים והערות הביניים שלהם על מתמודדים אחרים ותגובתם לכך שהם מעוכבים לא ברורה,להם מותר לשים פעם אחר פעם את חן ואלון וכששמו אותם נראה להם שזה לא בסדר.מגיע להם להיות מודחים ביום שלישי.
    שמחתי שהחברות הצליחו ולא הגיעו אחרונות.
    התגלגלתי מצחוק כשהתימניות חיפשו גשר מוסתר 🙂
    היתה תוכנית נחמדה,נהנתי.

  42. Amit Says:

    ואני כרגיל פיספסתי את המרוץ 🙂
    לילה טוב לכולם

  43. אוריתי Says:

    היי,
    אהבתי את המירוץ למיליון אתמול, צחקתי.
    אילנה, גם בעיני האחים ירדו מאוד. התגובות שלהם דוחות אותי. התימניות כרגיל מצחיקות וגם הזוג הדתי משעשע ביותר.
    איך מתקדמת האריזה? מתי צפוי המעבר? בכל מקרה שיהיה בשעה טובה.

  44. אילנה Says:

    היי אוריתי,תודה רבה.
    השיפוץ מתקדם יפה וכך גם האריזות,אפשר לומר שארזתי את כל מה שלא ממש נחוץ לנו בשלושת השבועות הקרובים.
    אני די מתרגשת ומוטרדת שהכל יילך טוב,השיפוץ יסתיים בזמן וללא עיכובים והוצאות נוספות.
    מחר אחר הצהריים תמיר חוזר,יש הרבה דברים שהוא צריך לבדוק ולהחליט,נושאים שאני לא ממש מעורבת כמו למשל איפה לשים את מנועי המזגנים,לא בטוח שישאר לנו כסף למיזוג ,אנו מכינים את כל התשתית ,אולי נדחה קצת.
    כשנסיים יהייה מפגש אצלי בבית 🙂

    יורד כאן גשם זלעפות.

    ערב מהנה.

  45. אוריתי Says:

    אילנה , אני כבר מתחילה להתכונן למפגש.
    אני מקווה שהשיפוץ יסתיים בזמן ולשביעות רצונכם. יופי שתמיר חוזר,יהיה לך יותר קל .
    גם כאן גשם כמו באמצע החורף. מצחיק, אנחנו כבר לא רגילים לגשם בנובמבר. אפילו לא חשבתי להוריד את בגדי החורף 🙂
    לילה טוב וחלומות פז. (איפה תיתוש שתבוא לכסות אותנו?)

  46. Amit Says:

    חורף 🙂 הגשם מטפטף על העורף
    ליל טוב לכם.
    אילנוש שמחה לשמוע שיש התקדמות ושאתם אוטוטו עוברים. אשמח לגי למפגש ) רק תודיעי לי מתי..
    הצלחתי לראות את המרוץ אתמול בלילה…היה מצחיקעד דמעות, אני מאוד נהנית. משחק הכיסאות המוזיקליים היה מצחיק עד דמעות ממש נפלתי מהכיסא.
    מחכה כבר לפרק הבא בכליון עיניים.
    נשיקות לכולם

  47. michal Says:

    בוקר טוב

    גם אני נהנתי מהמרוץ למיליון. האחים באמת מתנשאים וכך, הם צוברים אוייבים.

    אילנה,
    מתארת לעצמי שאת כבר ארוזה כמעט. בטוחה שהכל יהיה מקסים.

  48. אוריתי Says:

    האח הגדול חוזר:
    http://msn.nana10.co.il/omri/?p=2029

  49. אילנה Says:

    ערב טוב

    מה שלום כולם?
    אתמול במרוץ למיליון לא היתה הפתעה ומתח מי יודח,לרגע היה נדמה לי שלא תהייה הדחה.
    שמחתי עבוא הבנות החברות שהצליחו להגיע במקום השביעי,הן חמודות 🙂
    גם הזוג הדתי מתחיל להכעיס, מה יש לשושה מחן שילוני ובעלה? לא אהבתי את תגובותיה כשהם הגיעו לאכילת הקרמשניט.
    התוכנית היתה נהדרת ומצחיקה .

    אני צופה גם בתוכנית שלוש,היום היתה תוכנית די מעניינת ולדעתי הזוג הכי טבעי וזורם הוא קים וארז.

  50. אירית השפירית Says:

    שלום יקירות ויקירים שלי
    אני מבקשת להתנצל בפניכם ולבקש סליחתכם על כך שגנבתי לכם, לזמן קצר, את תיתוש. בשבוע האחרון עברתי ניתוח ביד ותיתוש התנדבה לסייע לי. היא התייצבה במלוא תיתושיותה בירושלים הבירה ועזרה לי לשמור על שפיות וחוש הומור בביקורי הלא כל כך מהנה בבית החולים.
    לסיכום: שלום לכולנו. הניתוח הצליח ושתינו התלוצצנו עם רופאיי. כעת אני בהתאוששות בבית ומתכוננת בקרוב לאולימפיאדת מנותחי כף ידם השמאלית.
    אני מבקשת מכולם להירגע, אל תדאגו, אני מחזירה לכם את תיתוש כבר מחר. תיתוש מוסרת בינתיים (ובמיוחד לאוריתי) שהיא דאגה לכסות אתכם בכל לילה, גם ללא ידיעתכם.
    אירית מוסרת: לילה טוב ושינה מתוקה.
    תיתוש מוסרת: לילה טוב וחיבוק גדול, חברים יקרים שלי, מתגעגעת אליכם מאוד. 🙂

    לילה – שלום חנוך
    http://www.youtube.com/watch?v=cG_chE9vWnE&ob=av3e

    גשם בעיתו – רותי נבון
    http://www.youtube.com/watch?v=G0ntWknaF4o

  51. michal Says:

    אירית

    מקווה שאת מרגישה טוב יותר.
    כל הכבוד לתיתוש- חברה נפלאה.

    אילנה

    אני התגלגלתי מצחוק, בעיקר עם הגשר המוסתר….
    גם אני חשבתי שלא תהייה הדחה.
    נראה שאם התימניות תגענה אחרונות אז, אולי, לא תהייה הדחה. הן חשובות להפקה

    אני חו/שבת שכבר רואים מי הזוגות החלשים. נראה כי בפעם הבאה הבנות/תימניות/טום ואדל יהיו המודחים.

  52. אבי Says:

    אירית
    החלמה מהירה.

  53. אוריתי Says:

    אירית, החלמה מהירה. מקווה שהכל בסדר עם היד המסכנה. כל הכבוד לתיתוש המקסימה שהתייצבה במועד כדי לסייע למנותחת אבל לא שכחה את חובתה לחברי הבלוג.
    מה דעתכם על החורף שנפל עלינו פתאום? אני מניחה שכל חובבי החורף חוגגים ואילו אנשי הקייץ כמוני, סובלים. לא ציפיתי שהחורף יגיע כל כך מוקדם, בשנים האחרונות החורף טרח להגיע רק בדצמבר. 🙂
    מיכל, גם אנחנו התפקענו מצחוק עם הגשר המוסתר, נהדרות התימניות, מקווה שימשיכו עוד בתוכנית.

  54. אילנה Says:

    ערב טוב
    קסם האירית,החלמה מהירה מהירה וחיבוק ענק לתיתושקה החברה הנפלאה ,נעימה ופשוט מקסימה!
    נשיקות לשתיכן.

    מיכלי,חיפוש הגשר המוסתר היה מצחיק ביותר.

    אוריתי,החורף הגיע מוקדם מהצפוי וקצת משבש את השיפוץ,אני מניחה שהקבלן יעמוד בלוח זמנים.

    אבי יקר,מה שלומך?

    עמיתושקה,מה קורה?

    סופשבוע נעים וחמים לכולם.

  55. Amit Says:

    יש פוסט חדש
    https://viksfriends.wordpress.com/2011/11/18/%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%97-%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%A9%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%AA/

להשאיר תגובה

