גלעד חוזר הביתה

by

אחרי 1941 ימים בשבי גלעד חוזר היום הביתה!

כמה מרגש לראותך בריא ושלם. מקווים מאוד שהנחיתה בבית תהיה רכה כמה שאפשר ושתוכל לחזור לחיים תקינים ובריאים בחיק משפחתך האוהבת.

כמה טוב שבאת הביתה!!

"הנה באתי הביתה"- דנה ברגר ואיתי פרל:

*תודה לעמית שעזרה בהכנת הפוסט.

91 תגובות to “גלעד חוזר הביתה”

  1. אילנה Says:

    בר ועמיתוש,תודה על הפוסט.
    אני מלאה בהתרגשות,בכיתי ללא שליטה כשהתמונה הראשונה משחרורו של גלעד שודרה.

    גלעד שליט,ברוך שובך הביתה.

  2. קסם Says:

    התרגשתי בכיתי אך את המילים בלעתי הקשיבו
    http://music.walla.co.il/song/981813/%D7%A2%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%95_%D7%9B%D7%A9%D7%90%D7%AA%D7%94_%D7%9B%D7%90%D7%9F

  3. קסם Says:

    אילנה לכולם אני מאמינה חונקות הדמעות את המילים צירפתי שיר שאריק אינשטיין הקליט לשובו של גילעד

  4. Amit Says:

    זהו!! אפשר לנשום לרווחה. מאוד שמחה שגלעד בבית עם אבא ואמא זה מה שהכי חשוב! הוא נראה לא טוב,רזה מאוד מאוד וחלש….כול כך כואב הלב שעבר כזו התעללות. לראות את האסירים חוזרים הביתה כול אחד מפוטם ושמן מכול הטוב שקיבלו ב"כלא" וגלעד שלנו חוזר כמעט מפורק…
    כמה טוב שבאת הביתה גלעד!! תהיה חזק.

  5. אוריתי Says:

    איזה יום, איזו התרגשות, אין מילים.
    הרגשת השמחה ואנחת הרווחה היו משותפים לכולנו.
    ברוך שובך גלעד, מאחלת לך שיקום מהיר !!!!

  6. michal Says:

    שלום לכולכם וחג שמח

    מצטערת שלא הייתי כאן. הרגשתי רע והייתי מאושפזת
    עכשיו יותר טוב

    עברנו יום מרגש, הייתי צמודה לטלוויזיה כמעט כל היום הזה

  7. ilana pa Says:

    חג שמח באמת … כל כך מרגש היה יום אתמול ! סוף סוף נסתיימה הצפיה שארכה והתארכה לחמש שנים וחמשה חדשים. גלעד ספון לבטח בביתו ובחברת בני משפחות הקרובים ביותר. אני מאחלת לו שיתחזק, פיזית ומנטלית וימשיך בחייו מהנקודה בה הם התהפכו. רציתי לצרף את המכתב של אריק איינשטיין, שיר כל כך נפלא, שכתב גיא בוקאטי, אולם ראיתי שהקדימוני.

    אני מאחלת החלמה מהירה למיכל – הרגישי טוב ! ותודה לבר ועמית על הרשומה היפה. שמחתי לשמוע את השיר של דנה ברגר !!

    אילנה.פ

  8. ilana pa Says:

    לא מכתב של אריק, אלא שיר, כמובן 🙂

  9. אוריתי Says:

    חג שמח!!!

  10. Amit Says:

    חג שמח לכולם
    איפה אתם?

  11. michal Says:

    היי לכולם

    אילנה
    אני מבינה שאת עסוקה עם הבית החדש, איזה יופי. תהני מהשיפוץ ותקחי את הדברים בקלות.
    בדרך כלל, בניית בית חדש מעוררת מתחים וכעסים (בעלי טוען שאיבד שנות חיים בעקבות בניית הבית שלנו)

    תיתוש,
    מה שלומך? אחרי כמה ימים נעימים, היום מתחמם, מקווה שאת בסדר.

    שבת שלום

  12. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    מה שלומכם ? מקווה שהחג עבר נהדר,בהחלט היתה סיבה לשמוח.

    האמת, עוד לא ממש נחתתי או נרגעתי מיום שלישי, הדמעות זולגות מעצמן
    החיבוק של אבא נועם וההתרפקות של גלעד עליו(כגור שמצטנף) היה השיא מבחינתי.בהחלט שאין מחיר לרגע שכזה. הדבר הראשון שחשבתי עליו כשראיתי את גלעד היה העסקה הזאת באה בזמן אחרת היינו מחזירים שלד או חלילה ארון.
    ומגיע לו חיים רגועים, מאושרים ומלאים.

  13. Amit Says:

    שלום לכולם
    מיכלי, שמחה לראות אותך עימנו שוב. מקווה שאת מרגישה יותר טוב ושהחגים עוברים עלייך ועל משפחתך בנעימים.
    ממוש, גם אני עדיין מתרגשת מחזרתו של גלעד.
    כמובן שמתעדכנת בכול פיפס של מידע לגבי חזרתו ותפקודו בבית.
    הוא אכן חזר אלינו שלד עצמות וכולם רוצים לעטוף אותו באהבה ולפטם אותו בדברים טובים. מדהים לראות את כול האזרחים נוהרים לביתו מחכים לו מחוץ לבית ורק רוצים לראותו ולהגיש לו מכול טוב.
    כמה מחמם את הלב…
    אני עדיין מחכה לראות את הקלטת שאנשי החמ"ס רצו לשחרר שמראה על תנאי הכליאה ה"האנושיים" שטענו שגלעד קיבל…..
    רק מלראות את החיוך של אמא אביבה לא יורד מהפנים גורם לפרץ דמעות של אושר…אין מילים פשוט.

  14. אילנה Says:

    שבת שלום

    מצטערת שלא הייתי כאן,בערב חג יצאנו לטיול לא מתוכנן ,היה נחמד.
    היינו ב"מעיינות חוגה" מקום מקסים,מטופח,ומאוד נעים,לנו שם לילה וחזרנו אתמול,יום של טיול יומיים עבודה לכבס,לארגן ולהכין לשבת ובין כל אלה לטפל בנושא השיפוץ.

    מיכלי הצטערתי לקרא שלא חשת בטוב,שולחת לך חופנים של אנרגיות טובות וברכות לבריאות ,החלמה מהיר ושתדעי רק ימים טובים.
    אנו לא בונים בית חדש,משפצים את הקיים וגם כאן כמו בבניה המון עבודה וריצות.:-)

    תיתושקה,לאן נעלמת??

  15. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך לכולם,שבוע של בשורות טובות ומשמחות.

    לילה טוב ושינה ערבה.

  16. michal Says:

    שבוע טוב

    אצל הדתיים מברכים היום- חורף טוב.
    הלוואי

    תיתוש
    את בסדר?

    שרי
    מה קורה איתך? מצאת כבר עבודה חדשה?

    לכל אלה שחוזרים לשגרה אחרי חודש של חגים- שיהיה בהצלחה

  17. אילנה Says:

    ערב טוב

    מיכלי,איך את מרגישה?

  18. michal Says:

    אילנה,

    תודה. אני מרגישה טוב יותר.

    חברים, איפה אתם?

  19. אילנה Says:

    מיכלי,שמחה לקרא שהוטב לך,הרבה בריאות והחלמה מהירה.

    באמת לאן כולם נעלמו? מילא אני,אורזת וטרודה 🙂

  20. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום נעים לכולם.

  21. michal Says:

    תגידו מה דעתכם על "היציאה" של ציפי לבני?

    אותי היא אכזבה. נראה לי שהיא מקבלת ייעוץ בעייתי

  22. אילנה Says:

    אהלן מיכלי
    לדעתי לציפי ליבני כאם,כאדם היה קשה לצאת נגד העיסקה שמא חלילה נושא השבתו של גלעד יטורפד וזה ירבוץ על מצפונה ,אבל עכשיו כשגלעד בבית היא אומרת את האמת שלה.

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

  23. אילנה Says:

    בוקר טוב בלוג רדום

    יום נעים לכולם.

  24. michal Says:

    לא כייף ממש לא כייף להיכנס לבלוג רדום

    שרי, תיתוש, עמיתוש, אורית, אירית ואחרים- איפה אתם? השמיעו קול

  25. Amit Says:

    הי מיכלי ואילנוששש
    באמת שלא נעים כאן….מאוד חבל שאנשים לא רציניים.
    הנה שיר אופטימי לנוכח המצב 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=WALmDsMxwTM

  26. Amit Says:

    התחיל המרוץ למיליון…לא הבנתי את הזוג שבסופו של דבר הודח.
    הוא נשוי למישהי אחרת אבל נראה שהוא בכלל בקטע אחר…לא הבנתי את המערכת יחסים הזו בכלל. מישהו הבין? בכול אופן, הולך להיות מצחיק לאללה אני כבר רואה את זה. הזוג הדתי משעשע מאוד וגם האמא והבת הפייטריות מצחיקות אותי מאוד. כמובן שלתיימניות לא חסר….יהיה מעניין!
    שרי, לאן נעלמו עקבותייך??
    תיתוששש לא מתאים לי מגילה אחת ל….תתחילי לחזור לתפקוד נורמלי בבקשה!!
    אוריתי, מה קורה??
    איריתיייי, איך הבריאות? מה שלום היד? האם טופלה הבעיה? נשיקות וחיבוקים חמים ממני להחלמה מהירה.
    ממוש, חזרת לעצמך? אני שמחה לשמוע שגלעד נפגש עם חברים, יוצא מטייל ומנסה לנשום מהכול מכול. ילד מקסים!
    אילנוששש, איך מתקדמים השיבוצים 🙂 מתחיל להראות כבר כמו מה שאתם מפנטזים? מה שלום נוגה הנסיכה?
    אלה שלי מקשקשת כול היום….אני מתה על הדיבור הזה, זה כולכך מצחיק!!
    אז בוקר טוב ישראל, שיהיה לכם יום נעים ומעניין.
    צ'או

  27. אילנה Says:

    בוקר טוב

    אמש חוינו פרפורי לב ופחד למשמע האזעקה שהושמעה לפתע בשעה 23.15 .
    לא הבנתי מה קרה,שכנים יצאו למרפסות ושאלו בתמיה מה קרה,הילדים התקשרו אלינו ואני לתומי חשבתי שבטעות הופעלו הצופרים עד שנכנסתי לרוטר וקראתי,היה מפחיד מאוד,האזעקה היה חזקה מאוד והדהדה בבית.
    לדעתי בני העוולה ניסו טיל ארוך טווח ורצו לבדוק עד לאן הוא מגיע 😦

    עמיתושקה,נוגה הנסיכה מקסימה,היום תהייה אצלי משעות הצהריים עד מחר בצהריים,לענבר יש ישיבות עד שבע בערב ואחר כך חתונה של חבר קרוב ומחר עבודה,הולך להיות לי יום נהדר וכיפי.
    נוגה כבר עומדת ומקשקשת משמחה כל פעם שהיא מצליחה לעמוד 🙂
    השיפוצים מתקדמים,הקבלן אמר לי הבוקר שתוך חודש וחצי יסיים,בינתיים עובדים במרץ.

    איפה כולם? השמיעו קול שנדע שאתם חשים טוב,דואגים לכם.

    יום נפלא לכולםםםםםםםםם!

  28. michal Says:

    בוקר טוב

    גם אני לא הבנתי את היחסים בזוגיות הזו. מעניין מה עשתה להם העובדה שהודחו ראשונים, די בגללה.

    הדתיים נראים חזקים אך, גם האחים. מעניין יהיה לצפות ביחסים שלהם.
    האמא והבת- את האמא פחות אני אוהבת.

    מעניין

  29. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי 🙂
    אני מתנצלת שלאחרונה לא כל כך כתבתי בבלוג.
    הקייץ הזה היה לי קשה מאוד והייתי כל הקייץ חסרת אנרגיות ועם כאבי גב ורגליית חזקים מאוד שדיי השביתו אותי. חשבתי שלקראת החורף אני אתחזק קצת אבל זה לא קורה. הלילה כל הלילה וגם בבוקר ירד אצלנו גשם שניקה את האוויר וגם קירר לי את הבית וזה נעים לי ואני מרגישה קצת יותר טוב 🙂

    אילנוש חשבתי עליך הבוקר כששמעתי שהיו צפירות גם ברחובות. אני מקווה שלא תצתרכו לחוות שוב את הצפירות וכמובן שלא ירדו עליכם טילי גרדים.
    איזה כיך לך להיות עם הנסיכה נוגה. יופי שבקרוב השיפוץ יגמר ומי יודעה אולי אפילו לפני חודש וחצי 🙂 שולחת לך חיבוק גדול ואוהב 🙂

    עמיתוש יקירתי כמו שכתבתי השנה אני בלי אנרגיות וגם קצת עם בעיות ביני לביני ולכן קשה לי לכתוב. אני אשתדל לכתוב יותר. מה שלומך עמיתוש? האם יש שיפור בדלקת הפרקים? כייף לשמוע על אלה וגם על נוגה של אילנוש. אז גם אני אשוויץ עם האחיינית שלי (יותר נכון הבת של האחיין שלי) היא כבר בת שנה ומקשקשת וכבר עושה צעדים ראשונים לבד בלי להעזר בכלום והיא כזאת מתוקה אך שהיא מתלהבת מזה שהיא מצליחה ממש מצחיקה 🙂 יש לי גם זוג תאומיים בין ובת ילדים של האחיינית (זוג תאומים שלי לאותה אחינית הגדולים גם בן ובת בני 7 )שלי מהצפון הם בני כמה חודשים אבל עוד לא יצא לי לראות לפגוש אותם אני רואה אותם רק בתמונות והם כאלה מתוקים ממש לאכול אותם 🙂
    גם אני ראיתי את המירוץ למיליון ולא אהבתי את ההתנהגות של הזוג שהודח בעיקר את של הבחורה שכל הזמן עגבה על הבחור בלי בושה והתחשבות בילדיו ובאישתו. ההתנהגות שלה כל כך זולה. ואני הרגשתי רחמים על אשתו. אני שמחה שהודחו כבר ביום הראשון אחרת אי אפשר לדעת מה היה קורא בניהם לעיניי כל מדינת ישראל.

    מיכל יקרה את צודקת הבלוק ריק ולא נעים וגם אני אשמה בזה. אבל לפעמים יש מצבים שהיא אפשר לכתוב בגלל כל מיני סיבות שלא קשורות לבלוג.
    אני מקווה שאת מרגישה טוב ושפחות כואב לך. ושאת מצליחה לישון.

    אוריתיס מיארמנה כומו סטסס אך בעבודה? אני מקווה שעכשיו אחרי החגים ירד הלחץ.

    ברוש ועמיתוש תודה מאוחרת על הפוסט לגלעד שליט. במשך שלושה ימים לא זזתי מהטלביזיה וראיתי את גלעד מהתמונות הראשונות במצריים ומהרעיון שעשו לא העיתוניים החוצפנים והדריכה הראשונה שלו בארץ והמפגש שלו עם אביו והחזרה שלו הביתה והקהל הרב שחיכה לו הכל היה כל כך מרגש ולא הפסקתי לבכות מרוב התרגשות 🙂

    אירית,קסם,ארנוס,אילנה.פ,ממוש,שרי,ברוש,אילנוש,עמיתוש,אוריתיס וכל מי שלא הזכרתי.שולחת לכם חיבוק ענק ואוהב 🙂
    אני מתגעגעת לימים אחרים בבלוג 😦

  30. michal Says:

    אילנה

    את גרה באשדוד? הבנתי לשם הגיע הטיל.

    לא נעים, מזל שלא היו נפגעים ולא נגרם נזק

  31. תיתוש Says:

    ברוש יקרה אולי את יכולה לסדר את השעון של הבלוג? תודה מראש 🙂

  32. תיתוש Says:

    מיכל אילנהגדרה ברחותות ואתמול בלילה כשהיו הטילים היתה אזעקה גם ברחובות וגם בראשון לציון

  33. michal Says:

    תיתוש,
    בעוד אני כותבת תגובה לאילנה אני רואה שנכנסת והראת סימן חיים.

    שמחה לראותך, מקווה שעם ההתקררות במזג האויר יהיה לך גם יותר נעים עם עצמך ושתפתרי את הקשיים.
    תזכרי, אמנם לא כולנו נפגשנו פנים אל פנים אך, בבלוג זה ישנה אנרגיה מדהימה של אהבה ואת אחת מהחשובות כאן.

  34. michal Says:

    תיתוש
    תודה על ההבהרה.
    לא ידעתי שזה הגיע לרחובות ולראשון

  35. תיתוש Says:

    תיקון גרה ברחובות

  36. michal Says:

    תיתוש,
    הטעות שלך פרודייאנית. שמעתי שהיה טיל קרוב לגדרה….

  37. תיתוש Says:

    מיכל כן ממש מתקרב למרכז הארץ

  38. michal Says:

    אבי

    יכול להיות שאני זוכרת נכון ואתה מכרמי יוסף? אם כן, גם אתם שמעתם את הטיל?

  39. michal Says:

    תיתוש

    את גרה צפון יותר?

    אני רוצה להאמין שהטילים אתמול אינם קשורים לחמאס

  40. michal Says:

    תיוש

    קראת את מה שכתבתי לך קודם? זכרי, אוהבים אותך כאן

    אני חייבת לצאת מהבלוג, הגיעה אלי אורחת ואני הולכת לקבל את פניה

    להתראות וכמו שאמר מישהו מיוחד…באנרגיות חיוביות.

  41. תיתוש Says:

    מיכל תודה רבה את צודקת יש אנרגיות טובות אהבה רבה בבלוג ובאמת אני מקבלת הרבה כוחות נפש מהבלוג 🙂
    אני לא חושבת שהטילים הגיעו לרחובות ולראשון לציון אבל האזעקה נשמעה שם בזמן שהיו הטילין

  42. תיתוש Says:

    מיכל אני גרה בחולון

  43. תיתוש Says:

    כן מיכל קראתי וגם השבתי לך. אין כמו האנרגיות של הבלוג לתת הרגשה טובה.ההתכתבות שלנו עכשיו מזכירה את הימים הטובים בבלוג כשהתכתבנו ודיברנו והגבנו אחת לשניה על המקום ולא חיכינו שעות עד שמישהו יגיב 🙂
    בילוי נעים עם האורחת. והכול באנרגיות חיוביות 🙂

  44. אילנה Says:

    תיתושקה יקרה ,שמחה שאת חשה קצת יותר טוב ומזג האויר מטיב עימך,חיבוק ענק ואנרגיות טובות.

    מיכלי,זה היה פשוט מפחיד,ללא כל מוכנות ומעין חוסר אונים.
    האזעקה היתה בעוצמה גבוה מאוד.

    הנה נוגה שלי הגיעה,אכתוב מאוחר יותר,נשיקות לכולםםםםםםםםםםםם.

  45. תיתוש Says:

    תודה אילנוש יקרה. תהני עם נוגה המתוקה היא תשכיח ממך את הטראומה מאתמול. חיבוק ענק לך ולנסיכה נוגה 🙂

  46. אבי Says:

    מיכל
    נכון ולא שמענו כלום. שמעתי על זה רק מגלישה באינטרנט.
    אני לא רוצה להשמע כררואה שחורות אבל צריך לדעת שבמלחמה הבאה (שלצערי ודאי שתבוא) כל העורף יהיה חזית.

  47. אילנה Says:

    ערב טוב

    היי אבי,טוב שלא שמעתם,נחסכו מכם פחד וחוסר אונים.
    אתה צודק,במלחמה הבאה העורף הוא החזית לצערי.

  48. Amit Says:

    איזה יופי של התעוררות 🙂 מאוד שמחה לראות שהבלוג פורח היום!
    אילנוששש אני שמחה שלא קרה שום דבר אצלכם ובכלל…מאוד מפחיד ואני מקווה שלא תחוו זאת שוב.המצב באמת מדאיג… זה לא חדש שהטילים שלהם כבר יכולים להגיע לכול מקום בארץ.
    תהני מנוגה המקסימה,כול הכבוד לה שהיא כבר עומדת…אלה התחילה לעמוד לבד ונהנית מכך מאוד.היא עומדת עד שנופלת על התוסיק וזה משעשע אותה משהו 🙂 היא אומרת כבר "את זה" "הי" מנפנפת לשלום ולהתראות.
    תיתושששש תהני מאחיינייך גם כן, לאחיינית שלך יש שני זוגות תאומים?? הבנתי נכון? איזה כיף לא נורמלי זה. מקווה שיצא לכם להיפגש בקרוב.
    אני בסדר מרגישה רגיל…היום אכלתי משהו שאסור היה לי לאכול ואני מרגישה התוצאה עד עכשיו…כול הגוף כואב…למדתי לקח.
    שמחה שמזג האויר יותר טוב ומקווה שתתחזקי ותחזרי לעצמך במהרה.
    לגבי המרוץ, הזוג הזה נראה לי זוג לכול דבר, הוא כנראה בוגד באשתו והאישה מודעת לכול אחרת לא היו נחשפים בצורה שכזו. כנראה שמסתתר שם סיפור רציני. מזל באמת שהודחו! לא חינוכי ולא מוסרי מה שהולך ביניהם.
    ברבר איפה את?
    סוף שבוע רגוע ונעים לכולם ושבת שלום.

  49. אילנה Says:

    שבת שלום ומבורך

    תיתושקה,שני זוגות תאומים זה קשה,קשה מאוד אפילו.
    שיגדלו אותם בנחת ורק אושר.

    עמיתושקה,תמנעי מאכילת מוצרים שאסור לך,אני מבינה את החשק והפיתוי אבל….,נשיקות.

    נוגה עומדת מצחיק , על קצות האצבעות ועדיין לא יודעת לרדת ממצב של עמידה לישיבה,היא נופלת או שצורחת ואז אנו מגיעים להושיע.
    היה לי כיף איתה,תמיר ואני טיילנו איתה והשתעשענו כמו ילדים והיא נהנתה מאוד.

    הילדים תכיף יגיעו לארוחת שבת,שבת שלום לכולם וסופשבוע נפלא.

  50. michal Says:

    ערב טוב ושבת שלום

    אבי, לצערי אני מסכימה איתך המלחמה הבאה תהייה מלחמת העורף וזה יהיה נורא.
    אני גדלתי בקיבוץ בצפון הארץ, בימים שהסורים היו יורים עלינו. החוויות היו קשות
    נראה לי כי העורף מותש ובאמת זה מפחיד להתעורר לילה אחד, ללא הכנה מוקדמת מהזעקה….

  51. michal Says:

    אילנה

    אני נהנת לקרוא את סיפורי הסבתא שלך. כייף שאת כל כך נהנת.
    אין ספר סבתאות זו הנאה גדולה.
    עם בנים זה קצת אחרת, כי הכלה יותר קשורה לאמא שלה ולכן, פחות נותנת לנו להיות מעורבים. למרות זאת, גם אנחנו נהנים מאוד.

  52. אבי Says:

    קודם כל טוב שהבלוג התעורר קצת 🙂
    הבעיה במלחמה הבאה תהיה בעיקר חוסר הלכידות. נהיינו חברה בה איש איש לנפשו ואיש איש לביתו. אין תחושה של ביחד ואין מוכנות לעשות למען הכלל. כל זאת בצרוף העובדה שנהיינו חברה גזענית וחסרת סובלנות השונאת את השונה, אינו מבשר טובות.

  53. אבי Says:

    עכשיו אני שם לב שהבלוג עדיין בשעון קיץ :):):)

  54. michal Says:

    אבי

    אני מסכימה איתך

    כשהיינו ילדים, היה קשה לגור ליד הגבול אבל ההורים שלנו היו חדורי אמונה בציונות ובישראליות החילונית.
    חומרנות הייתה מעין קללה. עכשיו אנחנו חברה קלוקלת. אימצנו סגנון אמריקאי אבל את רוב החלקים השליליים וויתרנו על החיוביים.

    מעניין מה יקרה בבחירות הבאות

  55. אוריתי Says:

    שבוע טוב חברים,
    קשה לברך היום, מפחיד מה שקואה בדרום הלא כל כך רחוק. נראה ממש כמו מלחמה. יותר מעשר רקטות, תושבים במרחבים המוגנים.
    אני מתחלחלת כשאני חושבת כמב זה קרוב אלינו במרכז, אין לנו מרחב מוגן והמקלט בבנין קטן ולא נראה לי שבשעת צרה נוכל לשהות בו.
    התמונות בטלויזיה מפחידות, מזל גדול היה שם.
    אוף, עד מתי?

  56. Amit Says:

    הי לכולם
    אוריתי, אני איתך, מאוד מדאיג ומעציב שזה המצב…מרכז הארץ בהחלט כבר לא אזור מוגן . לדעתי כבר ממש לא משנה היכן גרים בארץ, בכול מקום מסוכן.
    מקווה מאוד שזה יפסק עוד היום.
    אבי, אני דווקא חשבתי שהאנשים בארץ דווקא מאוד מלוכדים לאחרונה. כול המחאות שנעשו לאחרונה,עיחר האוהלים. הצעדה עבור גלעד שליט וחזרתו הביתה…דווקא עשה רושם שהביחד כן השתפר מאוד. ככה זה נראה לי מכאן. לגבי חברה גזענית, לדעתי, לנצח אנשים בארץ ישארו ככה…וזה לצערי בגלל רמת החינוך הירודה בארץ. כאן מחנכים ילדים קטנים עוד בגיל הרך בגן על השוני בין אנשים,אנשים עם מגבלויות, אנשים מדתות שונות ומנהגים שונים, צבע עור וכו'.זה חלק מהמערכת הלימודית כאן. חבל שבארץ זה לא כך.
    אילנושש, אני מנסה להימנע מאכילה זל דברים אסורים אבל לא מצליחה לעמוד בפיתוי…אני באמת חלשת אופי 😦
    חחח נוגה בקרוב תלמד להתיישב על התוסיק , עוד כמה ימים וזה יגיע. בגיל הזה כול יום לומדים משהו חדש.
    ערב טוב

  57. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    אוריתי,אכן ערב קשה ולא נעים בלשון המעטה,אני דרוכה שמא תהייה כאן אזעקה.

    מיכלי,אני מאוד נהנית מהסבתאות וקשורה לנוגה ,קשה לי להסביר במילים את הקשר הזה.
    ועכשיו תשמעי סיפור,נוגה היתה כאן מיום חמישי בצהריים כי לענבר יום חמישי הוא יום חופשי ,אולם,בצהריים נקבעו לה ישיבות ועד שעות הערב המאוחרות ואחר כך חתונה של חבר קרוב שלהם,כך שהצעתי להם ללכת הביתה אחרי החתונה ולבוא לכאן ביום שישי בצהריים כי ענבר עובדת ביום שישי וכך היה.
    ביום שישי בצהריים הם הגיעו,נוגה ישנה ואני נחתי קצת,פתאום נוגה התעוררה וענבר רצה אליה כי היא מאוד התגעגעה,נוגה המשיכה לבכות, ניגשתי לחדר,נוגה ראתה אותי והחלה לשלוח ידיים אלי ,רצתה אותי ,ענבר קצת נבהלה שהיא מעדיפה אותי על אמא,צחקנו צחוק גדול,נוגה הביטה בנו והחלה לחייך אלינו והעבירה מבטה פעם אלי ופעם לענבר,לא ידעה במה לבחור 🙂
    טוב נו,אני סבתא שמשתטה קצת,זוחלת יחד איתה,שרה לה,רוקדת לה,מציגה לה את השירים ונהנית מכל שניה 🙂

    עמיתושקה,גם אני חושבת שזה עניין של ימים עד שהיא תדע לעבור ממצב עמידה לישיבה,היא כזאת מתוקה 🙂

    שיהייה שבוע טוב,מבורך ושקט.

  58. אילנה Says:

    ערב טוב

    מה שלום כולם?

    הערב המרוץ למיליון,אחרי שהזוג שלא מצא חן בעיני הודח,נראה מה יהייה היום.
    אהבתי את הברית שנכרתה בין החברות התחמניות לשני האחים 🙂

  59. אבי Says:

    אילנה
    מצטער, בד"כ לא רואה תכניות ריאליט למעט האח הגדול והדור הבא.
    מאחל לכולנו ערב שקט ורגוע.

  60. אילנה Says:

    היי אבי,את התוכנית הראשונה לא ראיתי ואני די נהנית מהתוכנית,ארועים מצחיקים מאוד ,משימות קשות ומרתקות.
    לא הייתי עומדת במשימות אלה.
    אני אוהבת את הזוג הדתי ושני האחים,התימניות בסדר.
    לא אוהבת את שני החברים,טל ו…לא זוכרת את שמו 🙂

    לילה טוב,שינה מתוקה וערבה.

  61. אילנה Says:

    בוקר טוב

    לנסיכה שלי נוגה יש חום ואני עצובה 😦
    לענבר יש ישיבות שנקבעו מראש עם צוותים מהחינוך,לעירא יש ישיבות צוות חשובות ולכן נוגה אצלי.

    מה שלומכם?

    יום נעים לכולם.

  62. michal Says:

    היי אילנה

    את סבתא מקסימה.

    קראתי את אשר כתבת על התגובה של ענבר, כשראתה שנוגה שמחה לקראתך. זה צריך להרגיע אותה, לסבתא יש קשר נפלא עם הנכדה… איזה כייף.
    אין לה מה לדאוג, זה לא יבוא על חשבון הקשר שלה עם נוגה.
    אצלנו זה קצת אחרת, בגלל שהסבתאות היא מצידו של הבן, אשר רעייתו יותר קשורה לאמא שלה.

    אז, תמשיכי להנות. אין ספק, מדובר בקשר שנבנה עכשיו בכייף…

  63. michal Says:

    אבי

    גם אתה סבא? מעניין לשמוע את התחושולת מהצד הגברי יותר.
    אילנה השנייה – סבתא של יונתן- חווה את זה בעוצמות, כמו כל הסבתות כאן (וזה חוזר אצל חברותי) אגב, בחו"ל, אצל הגויים, זה קצת אחרת.

  64. michal Says:

    משפ' שליט מבקשת מהתקשורת לצאת ממצפה הילה, כדי שהוא לא יהפוך להיות "שבוי בביתו".

    מקווה שיהיו מספיק רגישים לכך.

  65. אילנה Says:

    היי מיכלי
    ענבר מאוד נהנית לראות את הקשר שלי עם נוגה,היום היא הגיעה עם חום גבוה,ראתה אותי ומיד חייכה והושיטה לי ידיים,נסיכה קטנה.

    עכשיו נתתי לה אקמולי להורדת חום ,החזקתי אותה על הידיים והיא נרדמה,היא תתעורר בעוד כמה דקות,אינה ישנה ברציפות וליבי נקרע לראותה בלי מצב רוח.

    אני יודעת שסבתאות מצד בן שונה,זה דרך הטבע,הבת נוטה יותר לצד האמא שלה ורק שם היא חופשיה לעשות ולומר מה שבא לה ללא שום חשש
    חברותיי הסבתות שלהן נכדים מבנים ובנות חשות זאת הייטב.

    משפחת שליט צודקת,התקשורת והמבקרים צריכים להניח להם ולנסות לחזור לשיגרת חיים אם כי זה קשה בשלב זה,גלעד הפך לסמל לאומי ויקח זמן עד שההתעניינות בו תיפסק.

  66. Amit Says:

    הי לכולם
    אילנושש, החלמה מהירה לנוגה המתוקה. לא נעים שיש חום,מקווה שתרגיש טוב במהרה. מזל שיש סבתא שיכולה להושיט עזרה כשצריך…הלוואי עלי.
    עוד לא הספקתי לצפות בפרק של המרוץ, אולי היום יצא לי.
    איך מזג האויר? אצלנו גשום וקריר.

  67. אילנה Says:

    היי עמיתושקה,תודה רבה.

    מזג האויר כאן נעים,קצת סגרירי אך לא ממש חורפי,על פי התחזית ביום חמישי יחל לרדת גשם.

    תהני מהצפיה במרוץ למיליון,נהנתי מאוד ומחר נראה מי יודח.

  68. Amit Says:

    שלום לכולם
    אילנוש, מקווה שהנסיכה שלך מרגישה יותר טוב היום.
    אתמול חגגנו את חג ההלואין, בעברית זה ליל כול הקדושים… הילדים התחפשו והלכו לעשות טריק או טריט. היה נחמד,אפלו אלה התחפשה למיני מאוס 🙂
    תמונות בפייסבוק למי שמעוניין.
    עוד לא יצא לי לראות את המרוץ..קשה למצוא זמן לשם כך.
    המשך יום נעים לכולם!

  69. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    אילנה, אני מקווה שנגה מרגישה טוב יותר, בכל מקרה כיף לה שיש לה סבתא כמוך.
    עמיתוש, ראיתי את התמונות של הילדים החמודים. אלה מיני מאוס מקסימה. תגידי לבנים שהם הצליחו להפחיד אותי עם התחפושות שלהם. 🙂
    מקווה שהחיים בדרום יחזרו לשגרה והשקט יחזור לישובי הדרום.
    חזרתי מאוחר מהעבודה אז אני מזדרזת ללבוש בגדים נוחים כדי לצפות במירוץ למיליון. הכנתי את החרוזים שלי ומקווה לסיים את הצמיד שהתחלתי . 🙂

  70. אילנה Says:

    עמיתוש ואוריתי ,תודה רבה.
    נוגה מרגישה הרבה יותר טוב,היום היה עוד קצת חום ומקווה שמחר כבר לא יהייה לה חום,יש לה פצעים בפה,לדברי הרופאה זו הדבקה כנראה מהמשפחתון וזה ויראלי ומכאן החום.

    כמובן שענבר ונוגה אצלי,עירא היה כאן גם,היום השתתף במרוץ בתל אביב מחר הוא יהייה כאן לשמור על נוגה כי אני חייבת להיות בתל אביב ,יש לנו ועדת ערעורים שאני מרכזת וחברה.

    עמיתושקה ,ראיתי את הילדים המקסימים מחופשים ,הנסיכה אלה מהממת.
    התחפושות בארצות הברית זולות ,הבנות הביאו לנוגה תחפושת של חתול ,משהו מיוחד ויפה ב-7 דולר 🙂

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה לכולםםםםםםםם .

  71. michal Says:

    היי אילנה

    אני בטוחה שענבר שמחה לקשר המיוחד שנרקם בין שתי הנשים החשובות של חייה- הבת שלה (כן, כבר אישה) והאמא שלה.

    אני רואה שאת מבינה על מה כתבתי בעניין הסבתאות מצד הבים. לא נורא, מחכה שקרן שלי תהפוך אותי לסבתא אז, בטוח יהיה קל יותר.

  72. michal Says:

    ראיתי אתמול את המירוץ למליון (מהחצי) ריחמתי על האמא והבת. מעניין היה לראות את הזוג הדתי מצליח, בכל פעם, לצאת מקשיים בזכות שיתוף הפעולה והיכולת של שניהם לחזק אחד את השנייה.
    כן, גם לאמונה יש כוח (הלוואי שיכולתי להיות יותר מאמינה ופחות צינית)

  73. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂

    אילנוש יקרה שלי החלמה מהירה לנסיכה נוגה. אני מקווה שהיום היא כבר מרגישה הרבה יותר טוב. תהניי היום בתל אביב.

    מיכל ממה שסיפרת על האפגזות של הסורים על הקיבוץ שלך נראה לי שגרת באחד הקיבוצים בעמק אחולה. ואם כן מי יודע אולי אנחנו מכירות מימים ימימה. כי אני בנעוריי הייתי כ4 שנים בקיבוץ חולתה. אז הכל אפשרי 🙂

    במירוץ למיליון הזוג הדתי מצליח הרבה בזכות הזוגיות הטובה שלהם וגם בזכות האמונה שלהם. בלי שום קשר אם יש אלוהים או אין אנשים שיש להם אמונה תמיד יצליחו יותר מאנשים שאין להם אמונה ולא חשוב במה מאמינים האמונה נותנת כוח (גם אני לא כל כך מאמינה ואולי בגלל זה התקיעות שלי)
    אתמול מאוד התרגשתי מהתימניות ואך הן טיפלו יפה וברגישות בזוג הצעיר. הן הוציאו פאן אחר מאישיותם שבדרך כלל רעשנית מאוד.ולמרות שכל רגע של יתרון חשוב מאוד הן ויתרו על היתרון כדי להרגיע ולהשלים שלום בין הזוג הצעיר. הן עשו את זה גם ביום הראשון של התחרות כאשר עזרו לאחים לחפש את הכדורים ובזבזו הרבה זמן יקרה. חבל רק שהן קצת גזעניות.
    האמת שאני מרחמת כמעת על כולם במסימות שלהם כולם קשות בדרך זאת או אחרת פיזית,נפשית.מנטלית. גם לי כאב ההדחה של האמא והבת ובמיוחד האמה שהיא ספורטאית וספורטאים בדרך כלל לא נכנעיים. אני בטוחה שהיא נשברה נפשים. יותר מזה שהיא נכנעה אני חושבת שהיא מאוד התבישה מזה בעיקר מהבת שלה היא הרגישה שהכזיבה את שתיהן. מאוד אהבתי את הקשר של הבת לאמא אך היא דעגה לה ועודדה אותה לפרוש ולא חשוב מה המחיר.
    קראתי שיש אנשים שקוראים להחרים את התכנית בגלל הזוג המעורב. ואני כותבת שאני בכלל לא אוהבת גזענים ומצידי הם יכולים לא לצפות בתכנים וגם יכולים לעזוב את הארץ לי הם לא יחסרו. האפך אולי רק אז נצליח לעשות שלום עם שכנינו הערבים.

    עמיתוש איזה מתוקים הילדים ממש לאכול אותם. ואותי הבנים בכלל לא הפחידו כי ידעתי מי מסתתר מאחורי התחפושות 🙂 ואלה הנסיכה המתוקה. אך הצלחת למצוא לה מוצץ תואם לשמלה? 🙂

    אוריתיס יקירתי למה את עובדת כל כך קשה? חשבתי שעונת התיירות נגמרה ועכשיו יהיה פחות אומס בעבודה. שולחת לך חיבוק גדול ותשתדלי לעבוד פחות. תזכרי שאת לא חמור עבודה. את בת אדם 🙂
    בכלל מזמן לא ביקרת ביוון אולי תצאי לנופש. הם מאוד צריכים את כספך. או שאולי את מחכה עד שהם יחזרו לדרכמות. ואז הכל יהיה יותר זול 😀

    חיבוק גדול לכולם 🙂

  74. Amit Says:

    שלום וערב טוב
    תודה רבה תיתוש,אוריתי ואילנוששש. התחפושות היו באמת מוצלחות והילדים נהנו זה מה שחשוב. אני לא מתה על החג הזה בגלל שנשארים עם סטוקים של ממתקים והילדים שלי כול יום רוצים כמה. ממש זוועה.
    עדיין לא הצלחתי לראות את מרוץ. אני מקווה שהיום אני אצליח. שמעתי שהמשימות מאוד קשות. לא יודעת למה הם חייבים להקשות כולכך, במרוץ אצלנו האמריקאי, מאוד לא קשות המשימות. תמיד הישראלים חייבים לעשות דרמות מיותרות..
    אילנוששש, התחפשות כאן לא יקרות כולכך אבל זה מאוד תלוי. המבוקשות ביותר כמו אלו ממלחמת הכוכבים שהילדים שלי רצו, עולות 40 דולר…כך שלא הכול ב7 דולר 🙂 עכשיו הכול ב50 אחוז ואפילו יותר, השאלה מה נשאר 🙂 אתמול רצתי לחפש לילדים משהו שיהיה או לפורים או לשנה הבאה כבר. 🙂

  75. SARI Says:

    היי לילה טוב לכולם,
    כיף לקרוא כאן בבלוג את אשר כתבתם.תודה על ההתענינות..(אני עדיין מחפשת עבודה מיכלי..)
    לא הייתי הרבה זמן על המחשב..לא ממש היה לי מה לתרום..כיף לקרוא ולהקשיב לכם.
    כמוכם גם אני צופה במירוץ ודי חושבת כמוכם לגבי הזוגות השונים.אני עוקבת באדיקות אחרי המירוץ למיליון האמריקאי ונהנית ממנו כבר 19 עונות ואילו בישראל אהבתי את המנחה הקודם על פני רון שחר..רון עובר לי בצורה די משעממת ורובוטית..אך לעומת עונה קודמת הפעם יש שיפור רב מאוד במשימות..רואים שיש המון השקעה ..מקווה שכל אלה שלא צריכים להיות במירוץ ,לדעתי,יצאו די מהר..כמו הההדחה בפרק הראשון..והאמת בשמחה הייתי מדיחה את הכדורגלן וחברתו..יש עוד כמה שאינם לטעמי..לעומתם מחבבת אני את הזוג הדתי..לא מהכיוון של האמונה ,אלא,מכיון הזוגיות ההדוקה והיפה ובעיקר השפה הנעימה..
    קשה לי מעט עם עודף הליהוק הסטריאוטיפי הצפוי.."הדתי"ההומו" "התימניות"הבלונדיניות"..הכדורגךן "הטיפש"..

    כאב לי על האם והבת ,שהודחו השבוע..כיון שהמשימה האחרונה היתה מלחיצה..אני נלחצתי עבורם ..

    כשגלעד שליט חזר ארצה..ובכלל באותו השבוע כתבתי המון בפייסבוק שלי בעיקר על משפחת ארד היקרה..כבר 25 שנה שאינו כאן והרבה אנשים נעלמו מהחים והוא טרם חזר..חזרתו המוצלחת של גלעד רק חיזקה את האובדן הזה..כאב לי על אמו של רון ,על אחיו על תמי אשתו ובתו,שלא הכירה את אביה…

    מאחלת למשפחת שליט הצלחה בשיקום גלעד..לא אהבתי את מצעד המציצנים..אני לא עוקבת יותר אחריו מערב שמחת תורה..הפסקתי לחפש ידיעות אחריו…זהו הוא בבית וזה מספיק לי.

    מאחלת לכולנו שנגיע לשקט ושלווה ושלא נדע עוד מלחמות..הפחדים שלי מתעצמים ,כיון שאני אם ל- 2 בנים מתבגרים..וכל שנה כשהגיוס מתקדם הלחץ מעיק על הנשמה..

    שיהי מחר או בעצם כבר היום יום מקסים וסופשבוע נהדר..בריאות לכולם ושלום.

  76. אילנה Says:

    בוקר טוב

    תיתושקה,תודה רבה על ברכתך.
    נוגה החלימה ומרגישה טוב ועכשיו ענבר עם שפעת :-(.
    הם אצלי,היום עירא יטפל עד 2 ואז אחליף אותו כי אני רוצה שענבר לא תדביק את נוגה.

    נהנתי מהמרוץ למיליון ומאוד מאוד כאב לי על האם והבת,לא פשוט להיכנע למשימה ולהרים ידיים.
    הזוג הדתי חמודים כל כך,התמיכה ,האהבה ,הכבוד וההערצה אחד כלפי השניה כל כך יפים,כיף לצפות בהם.ראיתם איך התפעלו מריקוד הואלס שלהם?
    הזוג המעורב לא מוצא חן בעיניי,הוא די חסר סבלנות כלפיה ופניו ליעד תוך התהגות דוחה כלפיה.
    במקומה הייתי חושבת פעמיים אם להמשיך את המערכת הזוגית הזאת.
    החברות התימניות חמודות,רעשניות אבל מגלות איכפתיות לאחרים ,מעודדות ותומכות.

    שרי יקרה,שולחת לך חיבוק ענק ואיחול מכל הלב שתמצאי מהר עבודה.

    יום נעים ומהנה.

  77. michal Says:

    בוקר טוב

    אילנה,
    החלמה מהירה לענבר. החורף התחיל ואיתו הגיעו השפעות.

    תיתוש,
    אני גדלתי בקיבוץ אחר בגליל ואני גם חושבת שיש בינינו פער גדול בגיל (אני בת 62)

    שרי,
    בהצלחה עם חיפוש העבודה

    לכולנו
    יום נעים, קריר ושקט

  78. אילנה Says:

    תודה רבה מיכלי.

    איך את מרגישה?
    תשמרי על עצמך לבל תדבקי בשפעות האלה.

  79. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי:)
    אילנוש אני שמחה לשמוע שנוגה כבר בריאה. החלמה מהירה לענבר. את גם צריכה להשמר לא לחלות. לא נעים להיות עם שפעת. אחרת מי יטפל בכולם.
    שולחת לך חיבוק ענק ואנרגיות מבריאות לכל המשפחה 🙂

    מיכל ההבדל ביננו לא כל כך גדול. רק קצת יותר מ10 שנים בעוד כחודשיים אני ההיה בת 52 🙂

    שרי שמחתי לשמוע ממך ותעיתי לאן נעלמת. אני מקווה שתמצאי בקרוב מאוד עבודה. שולחת לך חיבוק גדול ואנרגיות חיוביות.

    עמיתוש בטח לילדים ממש כיף להם יש פורים פעמיים בשנה וגם בפורים יש משלוח מנות 🙂

    חיבוק גדול לכולם אהבת אתכם 🙂

  80. SARI Says:

    תודה חברים על הכל..איזה ברקים היו כאן אצלנו בשרו..ואח"כ הגשם..הילדים שלי בדיוק יצאו מהבית לנסיעה לביתו של אבא שלהם ואנוכי והכלב נותרנו לבד..והוא נבהל כ"כ..הוא פתח לי את דלת המקלחת..העיקר לא להיות לבד…והוא "מת" מפחד ממקלחת!

    אילנה איך השיפוצים מתקדמים..לא שוחחנו כבר מזמן..בריאות לכל המקוררים..גם אצלנו "הצננת" נמצאת..המון ויטמין סי+שתיה ומנוחה.
    בריאות לכולנו..

  81. Amit Says:

    הי לכולם
    שרי, טוב לראות אותך כאן שוב. תרגישי טוב.
    אילנוש, המון בריאות לענבר ולנוגה. מקווה שענבר אכן לא תדביק את נוגה חזרה, עושה הרושם שנוגה הדביקה אותה כך שאני מקווה שלא תידבק שוב.
    הצלחתי סוף סוף לראות את שני הפרקים של המרוץ שפיספסתי. מאוד מאוד נהנתי, כרגיל מתעדים את המשימות שעות מה שלא עושים במרוץ האמריקאי,מתמצתים כמה שאפשר כי התוכנית היא אחת לשבוע במשך שעה אחת בלבד.אני לא חושבת שהאמא הפייטרית התאמצה מספיק ומגבלת הראיה שלה לא היתה מוצדקת מהסיבה שכולם לא הצליחו לראות כלום אלא פשוט ניסו וניסו למרות התסכול הרב. גם צמד האחים היה מאוד מתוסכל אך בסוף הם הצליחו. היא אולי חזקה פיזית אבל מנטלית היא נשברה די מהר. גם משתיית הסודה….אפשר לחשוב מה נתנו לה לשתות…היא בפרוש חלשה מנטלית ולכן הם הפסידו. חבל!
    התימניות חמודות מאוד ואכן עושות הרבה רעש אבל הדינמיקה ביניהן מאוד טובה וזה מה שחשוב. בר ואינה גם מתוקות מאוד. אלון וחן מאוד חזקים.
    הכדורגלן וחברתו….זוג מהסרטים,מקווה שיודחו כי כול עוד הם במשחק זה רק בזכות מזל ולא בזכות כישרונם. כמו שאומרים-יותר מזל משכל!
    תיתוששש, חיבוק גדול!! 🙂

  82. SARI Says:

    עמיתי אהבתי את התגובה והניתוח שלך..גם אני חשבתי כך לגבי נושא השתיה של משימת הסיפולוקס..אך לגבי משימת הודיני הצלחתי להיכנס ללחצים שלה ולהזדהות עימה..בלי קשר לזה ,שכולם בסוף הצליחו..הרי לא הגבילו אותם במספר ניסיונות..אך אני יודעת שיש לחץ מנטלי חזק כשאתה קשור ונכנס לקופסה מלאה במיים…וזה אכן לא קשור לראייה לקויה,אלא לחוזק פנימי ולראייה האחים שעברו המשימה מס' ניסיונות בסוף צלחו אותה..

    אני מחכה שדהכדורגלן וחברתו יודחו..הפרק ה- 3 הספיק לי מהם..

  83. Amit Says:

    שרי, תודה!
    היא ממש הצחיקה אותי במשימת הסופולוקס…זו הרי סודה שהיו מכינים פעם בעבר הרחוק, ללא רעלים וגופרית שהיום מכניסים במשקאות קלים. סך הכול פחמן דו חמצני, וצבע מאכל זה כול מה שהיה שם. אבל היא הכניסה לעצמה לראש שיש שם עופרת ןגופרית ובנזין ורעלים ולכן היא הקיאה את נשמתה. זה היה הכול בראש שלה. היא הרי גורו של בריאות.לכן אני טוענת שהיא חלשה מנטלית.
    במשימת ההודיני, היא לא היתה חזקה מספיק. לא סתם קראו למשימה משימת הודיני, זו משימה שדרושים לה הפעלת חושים והמון סבלנות ורצון..מה שלה לא היה. כולם לא ראו ולכולם היו אותם הקשיים.מאוד חבל הן היו מאוד נחמדות ונורמליות 🙂

  84. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    מקווה שכולכם בקו הבריאות.

    אילנה – החלמה מהירה לענבר ולנוגה המתוקה.

    עמיתוש – נראה לי שסוף סוף נחתתי מאופוריית גלעד, רק שבניגוד לשרי אני עדיין
    עוקבת אחריו בשקט,עדיין דואגת ורוצה שיהיה לו טוב… למרות שהוא מפתיע אותי בכוחות שלו וברצון שלו להשקיע בעצמו ולא לשקוע…פשוט אדיר.

    מפנקת אתכם בשיר חדש ומאוד יפה לדעתי של עמיר בניון – "עד מתי",תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=9xyxfyXzsSw

  85. Amit Says:

    אגב, לכולם היו אותם הקשיים אבל לחלקם היה מזל כמו הזוג עם הכדורגלן והזוג המעורב. פשוט שלפו ישר את המפתח הנכון…
    אגב, הזוג הדתי ממש עושה חשק לחזור בתשובה 🙂 כול פעם אלוקים עוזר להם!
    ממושששש, שמחה לראותך!! גם אני דואגת לגלעד ומאוד גאה בו על כך שהוא לא נסגר בביתו ומתבודד. מאחלת לו המשך חיים תקינים ושמחים בחיק משפחתו האוהבת וחבריו הנהדרים והתומכים. מאמינה שבקרוב נשמע עליו עוד. כרגע כנראה מכבדים את רצון המשפחה לפרטיות(סוף סוף) אז אין כמעט מידע עליו אבל זה בטוח עוד יגיע. מאוד מעניין לשמוע על שהותו בשבי ועל מה שעבר.
    תודה על השיר!!

  86. SARI Says:

    מ' איני עוקבת אחרי גלעד מתוך כבוד לפרטיות המשפחה…אך אני עוקבת אחרי רון ארד כבר 25 שנה..אני כיום תושבת כפ"ס ומשפחתו מהוד השרון…5 דק' מכפ"ס…בשבת הקרובה אמורה להתבצע צעדה לכבודו..ע"מ להזכיר שאינו עימנו תקופה כזו בלתי נתפסת ..
    אני מאחלת רק טוב לגלעד ומשפחתו..ומהיותי בחורה מאוד מאוד סקרנית..ובד"כ אני מחפשת מידע מתחת לאדמה ע"מ לדעת..הפעם בחרתי לא לעשות כך עם גלעד..ושלא תהיה טעות..אני "מתה" לקרוא עליו איך הוא מה הוא עובר מה שלומו ומה קורה ומה יקרה איתו..אך משהו במשפחה שלו גורם לי פשוט לסגת אחורה ורק לברך אותם בבריאות ואושר…שימצא דרכים ל"נצח" את ה"חוויה" הזו שעבר ולצאת הכי ענק שהוא יכול..להקים בית ולהיות מאושר…זה עבורי הניצחון שאני מאחלת לו.

    עמיתיל'ה..אלוהים עוזר לכולם..רק לדבר..רק להקשיב..לחשוב..או יותר נכון להיות פתוח לקבל טוב בעולם.. השמיים פתוחים תמיד….אני אוהבת את החיוך שצרפת..איני מצליחה לעשות כאלה כאן..

    הצחיק אותי איך רובם טעו בקריאה של משימת הסיפולוקס..רובם שיבשו את השם של זה ..אפילו המבוגרות שבחבורה.."התימניות"…גם אני זוכרת המכשיר מילדותי בבית הורי..היינו מכינים פטל או אורנג'דה עם גזים קופצים במכשיר..אני עדיין זוכרת את הבלונים הקטנים שהצטרכנו להכניס למתקן…חוויות ילדות..פתאום ראיתי את הסיפולוקס בכל מיני צבעים ואילו בזכרוני זה היה נדמה לי מתקן אפור עם ידית אדומה?

    כן האמא טל..אכן נלחצה מעבר לצורך..אך זה היה עבורה אובר מכל היום הארוך..

    כולם נלחצו במשימת ההודיני והתקשו לקחת החוויה בצחוק..יש כאן המון לחץ מנטלי..טביעה\קשירה..מים ..חנק..

    זיפזפתי בטלויזיה קודם..התקשיתי להירדם והגעתי לערוץ כלשהו ב-הוט ..ששידר סרט ישן מאוד משנת 1978 והשחקן הראשי מייקל דגלס….זה מה שעצר אותי ללהתענין..שם הסרט "עילפון חושים-במאי מייקל קרייטון …סרט מתח המבוסס על ספר מתח מאותה תקופה..והוא היה טוב..ללא יותר מידי פעלולים ואקשנים כפי שיש היום..בכל אופן סרט משנת 1978…

    אך נהניתי..היו קטעים שרציתי להריץ קדימה(אני רגילה לצפות בסרטים במחשב..ואז אני יכולה להתקדם בעלילה..)אך הסרט יכול למשוך גם אחרים כמוני..

    (עילפון חושים (באנגלית: Coma) הוא סרט מתח אמריקאי משנת 1978, בבימויו של מייקל קרייטון. הסרט מבוסס על ספר באותו שם מאת רובין קוק, שפורסם ב-1977.)

  87. אילנה Says:

    שבת שלום

    מ יוחדת,תודה על ברכתך.

    עכשיו הילדים הלכו ואני אורזת לתמיר,הלילה הוא טס לניו ג'רסי מטעם העבודה ,הוא אמור להיות שם במסגרת העבודה עד יום חמישי ואז הבנות יצטרפו אליו ויטיילו עד יום שני ובשלישי יגיעו הביתה.
    ואני אורזת וחיה בתוך מחסן אחד גדול,השיפוץ אמור להסתיים בסוף החודש.
    שבת נעימה ומהנה לכולםםםםםם.

  88. SARI Says:

    היי אילנה ,
    וואו איזה עומס על הכתפיים שלך..שמחה לשמוע שתוך חודש הבית החדש שלך יהיה לפי תוכניותייך..-המון הצלחה.
    טיסה מוצלחת תמיר -קר מאוד בניו ג'רסי עכשיו..החורף שלנו זו טיפה בים לעומת ארה"ב..אז מעיל חם מאוד מומלץ.הרבה חוויות לבנות..איזה כיף להן..חבל שאינך יכולה להצטרף הפעם..מאחלת שבמהרה תצאי מהתחושה של חיים "במחסן"..זה קורה כשאורזים ואח"כ פורקים..אך זהו את כמעט בסוף..
    מתי את נוסעת לגרמניה..זה אמור להיות בקרוב לא?

    אשמח לשמוע ממך.
    שרי

  89. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך.
    תודה שרי.
    אני עייפה מאוד אך אין ברירה,צריך לעבור את השלב הזה.
    אני אמורה לטוס ב- 27.11 עד 1.12 , התאריך שונה מ-13.11 וזה קצת מקשה עלי,אני עוד תוהה וחושבת באם לנסוע,נראה איך כל נושא השיפוץ יתקדם.

    ארזתי לתמיר בגדים חמים ומקווה שיהייה בסדר.
    בכיף שרי,יש טלפון 🙂

  90. Amit Says:

    טיסה נעימה לתמיר אילנושש
    יש פוסט חדש 🙂

  91. Amit Says:

    https://viksfriends.wordpress.com/2011/11/05/%d7%94%d7%aa%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%a3-%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%90-%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%a9%d7%a4%d7%a2%d7%aa-10-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a9%d7%9e/

להשאיר תגובה

