סוכות

by

חג סוכות שמח לכולם!!!

28 תגובות to “סוכות”

  1. בר Says:

    היי לכולם…
    איזו התרגשות! אחרי 5 שנים גלעד חוזר הביתה!!!

    שיהיה לכולנו חג סוכות שמח 🙂

  2. בר Says:

    מ', עמיתוש ואילנה- תודה רבה!!
    גם אני התגעגעתי להיות כאן 🙂 הייתי לי בעיה במחשב, אבל עכשיו זה הסתדר.

    האמת שאצלי אין הרבה חדש… התחלתי לברר על לימודים באוניברסיטה כי הגעתי למסקנה שאין לי טעם לבזבז עוד את הזמן, אם אני יכולה להתחיל ללמוד בשנה הבאה ולסיים את הלימודים מהר יותר מהשאר אז זה עדיף. חשבתי ללכת לכיוון שוב פעם של ערבית- מזרחנות. ביררתי באוניברסיטת ת"א אני צריכה תעודת בגרות ופסיכומטרי 580. האמת שהתנאים לא כל כך קשים.
    חוץ מזה, אני כרגע לומדת לבגרות אני רוצה לשפר בלשון (לא קיבלתי ציון כל כך טוב-63) ובמתמטיקה אני רוצה להשלים לחמש יחידות במקום 4.
    אחרי סוכות אני רוצה להתחיל לחפש איזושהי עבודה. חשבתי לגשת לקניון לשאול אם צריך עובדים בקרביץ, צומת ספרים, בודי שופ וכו'..

    מה שלומכן?
    מה שלום נוגה ואלה? 🙂

  3. ilana pa Says:

    שלומות לכולם !
    תודה לבר על הרשומה החדשה.
    אלו ימים מרגשים ומפעימים לכולנו. סוף סוף, אחרי כל כך הרבה זמן, גלעד עומד לשוב לחיק משפחתו ועמו. אני כל כך מקווה שנפשו לא נפגעה וגופו בריא. אני מתפללת ומחזיקה אצבעות עד לרגע שנדע שהגיע.

    זה הרגע לבקש ממנו סליחה. סליחה שלקח לנו כל כך הרבה זמן – חמש שנים
    סליחות !!
    http://www.youtube.com/watch?v=jZ_8rSmLFwU

  4. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    בר – בהצלחה. אני בטוחה שתצליחי בכל תחום לימודים שתבחרי. קחי את הזמן ותעשי הכל ברגוע, אין מה למהר.

    הנה כל התמונות של שפרה ומולי מהחתונה של יונית ועידו אתמול.

    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-b100c4f1b92f231006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=237936823

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4126250,00.html

  5. מ Says:

    גם כאן

    http://www.xnet.co.il/xo/articles/0,14718,L-3089767,00.html

    וגם כאן

    http://www.nrg.co.il/online/7/ART2/295/111.html?hp=7&cat=1001

    שיהיה חג שמח.

  6. תיתוש Says:

    צהריים טובים וחג שמח חברים יקרים שלי 🙂
    גם אני מאוד התרגשתי אתמול מהחדשות המשמחות על חתימת ההסכם לשחרורו של גלעד שליט. אתמול בשעה 7:30 פתאום היתה התמונה שמבשרת שתכף יהיו חדשות ואני מיד נלחצתי ואמרתי לעצמי הנה שוב הורסים לנו את החג ושוב פיגוע לפני ערב חג ואני כבר נכנסת לדריכות ושק הדמעות שלי מתמלא אוטומטית ומחכה לרע ביותר. אבל לשמחתי התבדיתי ובמקום לשמוע על פיגוע שמעתי שנחתם ההסכם לשחרור גלעד שליט ושיש ישיבה מיוחדת לכל שרי הממשלה כדי לעדכן אותם בחדשות. מיד הבנתי שהפעם זאת אמת ומיד התחלתי לדמוע דמעות של שמחה (לשמחתי שק הדמעות שימש הפעם לשמחה ולא לעצב).

    אני תמיד הייתי בעד שחרור גלעד ולא משנה מה המחיר. כי כמו שאנחנו שולחים את החיילים שלנו לחזית כך אנחנו העורף צריכים לדאוג לחיילנו שישובו בשלום מהחזית. היה אפשר לשחרר אותו כבר לפני שנים באותו מחיר ולהפסיק את הסבל של גלעד ומשפחתו.
    אני מקווה שיחזור הביתה בריא ושלם פיזית ונפשית. והלוואי שלא ישארו בו משקעים. אני גם מקווה שיתנו לו ולמשפחתו כמה שבועות של מנוחה והתיחדות ולא יציקו להם בחקירות ולא יהפכו אותם לעבדים של ראיונות לכלי התקשורת ושגם הפוליטיקאים יניחו להם ולא יתעקשו לעלות אליהם לרגל וגם שלא יזמינו אותם למשרדיהם רק כדי להצטלם איתם ולקחת אליהם את הקרדיט לשחרור של גלעד. כמובן שאני מקווה שגם הציבור הישראלי יניח להם. נכון שכולנו אימצנו את גלעד כאילו היה בן, אח, אחיין או חבר שלנו ודאגנו לו ורצינו שישתחרר כמה שיותר מהר אבל בבקשה שגם עכשיו העם הנפלא שלנו יקח אחריות ויתנהג ברגישות כלפי גלעד ומשפחתו.
    בשעה טובה גלעד חוזר הביתה למשפחתו שמצפה לו ולא התיאשו כבר 5 שנים. אני מקווה שיחזור כבר בימים הקרובים ולא בעוד חודש.

    אילנוש איך מתקדמים השיפוצים? גם אני הייתי רוצה תמונות חדשות של נוגה המתוקה 🙂

    ממוש תודה על הקישורים שאת תמיד דואגת לשים לנו

    עמיתוש יקרה מה שלומך? האם יש שיפור אצלך? ומה שלום שני השחיינים ומתעמלת המכשירים. אני מקווה שכולכם בקו הבריאות.

    אוריתיס יקרה מזל טוב מאוחרת על חתונת הכסף עם בעלולך ומאחלת לכם לפחות עוד שתי חתונות כסף מאושרות ביחד 🙂

    ברוש יקרה תודה על הפוסט לסוכות. אני שמחה לראות אותך וכמובן שמחה שהבעיה שהיתה לך במחשב הסתדרה כך שנחזור לשמוע ולראות אותך בבלוג הרבה. טוב שהתחלת לחשוב על לימודים. אני גם הייתי מציעה לך לחשוב על לימודים של מקצועות שתוכלי לעבוד עם אנשים כמו עבודה סוציאלית או פסיכולוגיה וכיוצא באלה. אני חושבת שאת מאוד טובה בקשרי אנוש.

    מה עם מיכל יש לי הרגשה שהיא שוב בניתוח. מיכל יקרה השמיעי קול. אני מקווה שאת בקו הבריאות

    אילנה.פ מה שלומך? ומה שלום יונתן הקטן?

    אירית מה עם איזו מגילה לכבוד סוכות או אולי לכבוד חזרתו של גלעד שליט הביתה

    חג שמח חברים יקרים שלי חיבוק ענק ממני אוהבת ומתגעגעת אליכם מאוד 🙂

  7. בר Says:

    תיתוש, אני גם מקווה כמוך שכשגלעד יחזור התקשורת תעזוב אותם לכמה זמן ולא תציק להם. צריך לתת להם את הזמן שלהם להירגע מכל התקופה הזאת שהם עברו.
    לגבי העסקה שאת אומרת שהיא הייתה אמורה להתבצע לפני כמה שנים, אתמול דיברו על זה בחדשות ואמרו שלפני שנתיים גם יכלו לשחרר אותו, אבל לביבי לא היה מספיק אומץ להגיע להסכם הזה של שחרור 1000 מחבלים. צריך הרבה אחריות ואומץ מה שלא היה לו לפני שנתיים וחצי.

    מקודם אמרו בערוץ 2 שביום שני ישחררו 450 מחבלים ובאותו זמן גלעד יועבר למצרים מה שאומר זה שעד יום רביעי הוא כנראה יהיה כבר כאן בישראל.

    לגבי הלימודים שלי, האמת שפסיכולוגיה זה לא תחום שאני כל כך טובה בו. המקצוע הראשי של בתיכון היה מדעי החברה וזה היה קצת קשה.

    מ', תודה!!!
    ותודה על כל הקישורים לתמונות של שפרה ומולי.

  8. תיתוש Says:

    ברוש נכון לנתנייהו לא היה האומץ לעשות מהלכים. והיום הוא קיבל יותר אומץ בגלל כל ההבפגנות לשינוי חברתי. הוא רוצה לשנות קצת את דעת הציבור בגלל שמצבו הפוליטי בכי רע לא נורא העיקר שיצה מזה משהו טוב וגלעד יחזור הביתה בשלום. ושלא יציקו לו לפחות לכמה שבועות.
    תלמדי מה שאת מרגישה שאת יכולה לעשות אני איתך בכל החלטה שתעשי 🙂

  9. Amit Says:

    צהריים טובים לכולם
    ברבר, תודה על הפוסט.תחשבי מה את אוהבת ללמוד ובמה תרצי לעסוק בעתיד לפני שאת מתחילה בלימודים אקדמאיים. מאוד חשוב! לכן קחי את הזמן אין לך מה למהר.
    מקווה שכול הרעש בנוגע לחמאס לא יפר את החוזה להחזרת גלעד. אני כבר לא יכולה לחכות עד שבוע הבא ולראותו חוזר הביתה.
    איך עובר עליכם החג? כאן הילדים בבית היום ומחר אז "שמח" לי.
    ממוש תודה על העדכונים לגבי החתונה. אני בהלם כמה אנשים לא יודעים להתלבש לארועים בארץ…אומנם החתונה היתה בדירתם של הזוג ולא באולם ארועים אך זו לא סיבה להגיע לחתונה בלבוש זרוק שכזה. שפרה היחידה באמת שהתלבשה יפה. כול הכבוד.

  10. אילנה Says:

    מועדים לשמחה
    בר יקירה,תודה על הפוסט.
    בנוגע להמשך לימודייך אומר לך מה שאמרתי לילדיי,תלמדי משהו שאת מאוד אוהבת ,משהו שתהני ללמוד ולעסוק בו.
    בהצלחה בכל מה שתבחרי ואני שמחה מאוד ששבת אלינו.

    אילנה'לה,תודה על הקישור.

    מ יוחדת,תודה על הקישורים ,שפרה נראית נפלא.

    עמיתושקה,גלעד ישוב ארצה ביום שלישי! מזל שאני בחופש,נראה שאהייה מרותקת למסך.

    תיתושקה,השיפוצים מתקדמים בסדר,החגים קצת עיכבו אך בחול המועד יעבדו כרגיל עד יום שלישי ושוב חופש מערב חג עד יום ראשון,אני מקווה שאחרי החג העבודה תיכנס להילוך גבוהה יותר.
    הקבלן איש מקסים , אמין והגון.
    מחר אשלח לכן תמונות של נסיכתי נוגה,ענבר תהייה כאן בערב ותעלה לי תמונות חדשות למחשב.

    חג שמח ומהנה לכולם.

  11. בר Says:

    בוקר טוב לכולם

    עמיתוש, דווקא אני לא ממהרת.. הרבה זמן אני חושבת על המקצוע מזרחנות, ברור שזה עדיין לא המקצוע שאני בטוחה ב-100% שאני רוצה ללמוד, אבל כרגע זה הכיוון. אני לוקחת את הזמן יש לי לפחות עוד שנה עד שאחליט סופית מה אני רוצה.

    אילנה, תודה רבה!!
    זה בדיוק מה שאמא אמרה גם לי: תלמדי משהו שאת אוהבת
    ושיעניין אותך- זה הכי חשוב.

  12. בר Says:

    פפראצי של שפרה, מולי ועמליה-
    http://www.xnet.co.il/xo/articles/0,14718,L-3089492,00.html

    עמליה כזאת חמודההההה 🙂

  13. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    בר – תודה על הקישור. עמליה דומה קופי לאמא שפרה. יופי של מתנה לחג סידרו לנו.

    סינגל 3 חדש לרונית שחר – "יכולת להציל אותי" מתוך האלבום החדש המשובח,תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=KOPVCnq1YyM

  14. אילנה Says:

    שבת שלום ומועדים לשמחה

    בר ,תודה על הקישור,קשה לראות למי עמליה דומה,לא ממש רואים אותה אך אני בטוחה שהיא מתוקה וחייכנית 🙂

    מ יוחדת,תודה על הקישור,אחלה שיר.

    שבת נעימה ומהנה לכולם.

  15. אירית השפירית Says:

    חג סוכות שמח לכולכם יקרות ויקרים שלי,

    שתי זוויות שונות:

    ביום שלישי האחרון, יום לפני ערב החג, הוזמנתי לבדיקה רפואית כלשהי בשעת ערב מאוחרת. היינו שם 8 פציינטים, כל אחד מלווה על ידי קרוב משפחה ופשוט המתנו והמתנו והמתנו, ממש עד צאת הנשמה. פתאום אחד מאתנו קיבל הודעה בסלולרי, ומייד אחריו כמו פטריות אחר הגשם כולנו התחלנו לקבל הודעות: "קורה משהו עם גלעד שליט". היינו אנשים זרים זה לזה שממתינים בתור לרופאה, אבל תוך שנייה הפכנו לשותפים, לחברים, לשווים, ולא משנה אם אנחנו יהודים או מוסלמים, אשכנזים או ספרדים, צעירים או מבוגרים, חילונים או חרדים. מישהו מאתנו איתר לא רחוק טלוויזיה בחדר שמיועד לממתינים וכולנו התקבצנו סביבה והקשבנו להודעות, מנסים לנחש עד כמה הבשורה אמיתית, האם גלעד באמת עומד להשתחרר. התרגשתי מאוד וחשתי את הדמעות מתחילות לזלוג מקצות העיניים. ראיתי את אביבה ואת נועם שליט עם קצה של חיוך חושש על פניהם. ובלב שלי – איזו שמחה אדירה!!!! כולנו מחכים בקוצר-רוח ליום שלישי לראות את גלעד, לפחות לעת עתה הילד של כולנו, נמצא בארץ ומחבק את הוריו ואחיו, סבו וסבתו, נושם נשימות חופש ראשונות וטועם מן האהבה האדירה של כל המדינה כלפיו.

    עכשיו מוצאי שבת, או נכון יותר כבר השעות הראשונות של יום ראשון. אני נכנסת לאתר של שירות בתי-הסוהר ועוברת על רשימה ארוכה ארוכה של אנשים ונשים שיילכו לביתם בעוד יומיים וחצי. יש שם אנשים שהורשעו בשל מעורבות בארגון טרור, או בשל יידוי אבנים, וכמה אנשים שבמילא היו משתחררים בעוד זמן קצר, אבל לצערי רבים מאוד הם פשוט רוצחים, חד וחלק. כל רוצח כזה הותיר אחריו קורבנות ואת משפחות הקורבנות, אנשים שחרב עליהם עולמם, ומעגלים רחבים יותר ויותר של אוהביהם ומכריהם של הנרצחים. נכון שרגש הנקמה הוא רגש שאין לו יחסי ציבור טובים והוא נחשב לבזוי ועלוב ונקלה. אני מאחלת לכל אחד ואחד מכם שלעולם לא תחושו רגש כזה. אבל אני יודעת שלמשפחות הקורבנות אין אופציה אחרת ובנפול האב או האם, האח או האחות, הבן או הבת כל שנותר להם הוא האפשרות שהרוצח השפל לפחות יישב במאסר שנים רבות ויימנע ממנו החופש. אני לא נכנסת כאן לשאלה אם המחיר שווה את חייו של גלעד. אני חושבת שכן, אבל כל אחד יכול לחשוב כרצונו. אבל בל נשכח את מאות המשפחות האומללות, חברינו ואחינו, שישלמו בעצמם, בפעם השנייה, את המחיר הכבד. הפעם הראשונה היתה כאשר יקירם נרצח, והפעם השנייה היא כאשר הרוצח משוחרר לחיות את חייו בשלווה. זה כואב לי מאוד.

    אני מבקשת מכולכם בימים האלה לשמוח עם גלעד ועם בני משפחתו, לשמוח עם כל עם ישראל, אבל לזכור גם את הקורבנות ואת משפחותיהם, להבין את המחיר הקשה שהם משלמים ולחבק אותם.

    הביתה – ירדנה ארזי
    http://www.youtube.com/watch?v=NCFOi6NWFqs

    אנחנו לא צריכים – שלמה ארצי נוהג להקדיש את השיר הזה בהופעות לגלעד שליט
    http://www.youtube.com/watch?v=HSR40XoN12w&feature=related

  16. אירית השפירית Says:

    שובה הביתה – שיר למען גלעד שליט
    http://www.youtube.com/watch?v=bnTvtG-xFo4

    אמני ישראל שרים "גלעד"
    http://www.youtube.com/watch?v=ziCH2h5Hjs4&feature=related

  17. אירית השפירית Says:

    home – מייקל בובלה
    http://www.youtube.com/watch?v=lbSOLBMUvIE

    The Long And Winding Road- The Beatles
    http://www.youtube.com/watch?v=Jt-YSHAr7c0

  18. אירית השפירית Says:

    Take Me Home Country Roads – John Denver
    http://www.youtube.com/watch?v=3BpjN4xHEuQ&feature=related

    ואיך אפשר בלי "כמה טוב שבאת הביתה" של אריק איינשטיין, כמעט המנון הבלוג
    http://www.youtube.com/watch?v=U58uKBDtZyo

    לילה טוב לכל הגלויים והסמויים ושנה טובה!!!!

  19. אירית השפירית Says:

    ולא שכחתי: אהלן וסהלן ברי-בר מתוקה שלנו, ברוכה השבה השווה 🙂 התגעגעתי מאוד ואני מנצלת את ההזדמנות לחבק אותך חיבוק ענק ולאחל לך הצלחה בכל דרך שתבחרי.
    תודה לברי-בר ולממינקה היקרות על הקישורים לשפרה היפה שלנו.

    אילנה'לה, בהצלחה בשיפוצים ואני מקווה שהכול ירוץ חלק, בלי שום סיבוכים, לשביעות רצונכם ושיבנו לכם בית מן החלומות.

    נשיקות לאלה, נוגה ויונתן הקטנים וברכות לכל בני משפחתם של חברי הבלוג.

    תיתושקלה, הכנתי לך קנקן לימון-נענע קפוא וגם בואיקוס טעימים וטריים.

    ועכשיו באמת לילה טוב ושינה מתוקה לכוווווולם.

  20. אבי Says:

    אירית
    התרגשתי…
    חג סוכות שמח לכולם.

  21. אוריתי Says:

    אירית, צודקת כרגיל. אני מאמינה שבלב כולנו פנימה, עם כל השמחה על חזרתו של גלעד שליט, ציש צביטה של כאב או זעם על שחרורם של כל כך הרבה רוצחים נתעבים שלא מתחרטים ואפילו לא קצת על שהרסו משפחות שלמות, ילדים, נשים, גברים, זקנים ללא כל הבחנה ועל לא עוול.
    המחיר הוא עצום אבל לא היתה ברירה, בעיניי אין מצב שהוא היה נשאר ונרקב בכלא כמו רון ארד האומלל.
    מקווה שיחזור בלי עיכוב ובשלום.

  22. Amit Says:

    ערב טוב לכולם
    אבי, מועדים לשמחה! מה שלומך?
    איריתיל'ה יקירתי, כרגיל הצלחת לרגש אותנו. ללא ספק הכאב על שיחרורם של מרצחים הוא כאב לב ענק. הלוואי וידעו רק עצב וחוסר מנוחה עד יום מותם. לא קל הצעד הזה אך אין ברירה כמו שאוריתי אמרה, אי אפשר לתת לחייל להינמק בשבי כול עוד ידוע שהוא בחיים. מקווה לראותו חוזר הביתה על רגליו ביום שלישי הקרוב….
    תודה רבה על השירים המרגשים!! כול שיר שכזה צובט את הלבבבב
    ברבר, תודה על התמונה, עמליה מתוקה אך נראית דומה דווקא לאבא 🙂
    מקווה שסוף השבוע עבר על כולם בנעימים.

  23. אילנה Says:

    ערב טוב ומועדים לשמחה

    קסם האירית,איזו כתיבה מרגשת,תענוג!

    לדעתי צריך להציע הצעת חוק עונש מוות למחבלים,נכון שקשה לעשות הפרדה בין רצח אחר שאינו ע"י מחבלים אך אני בטוחה שניתן למצוא איזו דרך ולגבש חוק כזה.
    הייתי מוציאה להורג את כל המחבלים המשוחררים אך הם למול גלעד שליט ,עדיף לי את גלעד חי ושישוב למשפחתו.
    אני כה מתרגשת לחזרתו הביתה ומחכה בכיליון עיניים לראות אותו,מבט אחד ודי,להניח לו לחזור לחייו עד כמה שאפשר בלי שיציקו לו ולמשפחתו שעברה ימים קשים מנשוא.

    חג סוכות שמח לכולם.

  24. אילנה Says:

    אילנה'לה,מה שלום יונתן?

  25. בר Says:

    היי לכולם!!

    איריתוש, את צודקת. אנחנו שמחים מאוד שגלעד חוזר, אבל מצד שני גם זוכרים את כמות המחבלים שמשתחררים, אבל אין ברירה. גלעד חייב לחזור הביתה, הוא מספיק זמן נמצא בשבי.

  26. בר Says:

    ותודה רבה אירית 🙂
    אני שולחת לך בחזרה חיבוק ענק!!

  27. קסם Says:

    את ההרוגים מהפיגועים אין להשיב את כאב המשפחות בילתי אפשרי להקל ליבי אתם ואת כאבם הקשה אני מבינה אבל…….יש ילד חי שיושב בהסגר כבר חמש שנים וארבעה חודשים על לא עוול ולילד אם ואב שהפסיקו לחיות את חייהם באותו זמן על המאוזנים (מזל חודש תשרי) מה שוקל יותר קשה לי לכתוב ….מוות או חיים?
    בתוך ליבי לכל אורך הימים אין איזון ואין צד שגובר כל רגע תחושותיי משתנות רק דבר אך נשאר יציב ה"אושר הגדול בחיבוק הראשון אותו תיתן לו אימו גב' שליט".
    האושר של כולנו מהול בכאב וכעס מחר יהיה יום קשה מהול בעצב ושמחה כאב ואושר וגם אז המאוזנים לא יהיו יציבים.

    לכולם כולם שנה טובה גמר חתימה טובה "תיכתבו ותיחתמו " לשנה מאושרת שלווה מלאה בבריאות אושר ונחת.. הברכה באה מאוחר (לברכה אין מאוחר) מאחר ובעת החגים אני בורחת מכאן .

  28. Amit Says:

    הי קסם טוב לראותך!!
    גם לך, שנה טובה וחתימה טובה! בריאות אושר ושמחה זה מה שחשוב.
    מחכה כבר בכליון עיניים לראות כבר את גלעד!!

    http://www.youtube.com/watch?v=ITagsvGEbnQ&feature=player_embedded

    לילה טוב לכולם

סגור לתגובות.


