יום העצמאות

by

91 תגובות to “יום העצמאות”

  1. Amit Says:

    חג עצמאות שמח לכולם!
    תודה ברבר על הפוסטים 🙂

  2. Amit Says:

    אני עם עצמי היום 🙂 טוב כולכם אני מניחה חוגגים ברחובות
    הנה קטע מצחיק
    http://www.youtube.com/watch?v=Ms8gEpkmh88

  3. Amit Says:

    ודודו טופז ז"ל
    http://www.youtube.com/watch?v=d0lSwDeW4tI

  4. תיתוש Says:

    חג עצמאות שמח חברים יקרים שלי 🙂
    שלא יהיו לנו עוד מלחמות ופעולות תרור. שנחיה בשלום עם שכננו. שנשאר בארץ האבות שלנו מעתה ועד עולם. וכמובון שיהיה לנו שלום מבית דתיים וחילונים נוצרים ומוסלמים שנימצא את הדרך לחיות יחד בכבוד בין אדם לחברו

    פה בארץ חמדת אבות
    http://www.youtube.com/watch?v=sfvuNLq4_c8
    שורו הביטו וראו
    http://www.youtube.com/watch?v=hA-lFklg4mo
    פנינו אל השמש העולה
    http://www.youtube.com/watch?v=8dpkPagYv14&feature=related
    בהרים כבר השמש מלהטת
    http://www.youtube.com/watch?v=0JzIWk8WNAs&NR=1
    תודה לזמר רשת שמשמרת לנו את השירים מלפני קום המדינה ושיפים וטובים לנו גם עכשיו

    ברוש יקרה תודה על הפוסט 🙂

    עמיתוש גם אני פה את לא לבד. חחחחחחחחח תודה על הקישורים קוראים מצחוק

    חיבוק גדול לכל החברים מתגעגעת מאוד 🙂

  5. Amit Says:

    שרי המרוץ נגמר 🙂

  6. תיתוש Says:

    מנהלים יקרים
    משום מה התגובה שלי מחכה לאישור אנא ממכם אשרו לי אותה

  7. תיתוש Says:

    חג עצמאות שמח חברים יקרים שלי
    שלא יהיו לנו עוד מלחמות ופעולות תרור. שנחיה בשלום עם שכננו. שנשאר בארץ האבות שלנו מעתה ועד עולם. וכמובון שיהיה לנו שלום מבית דתיים וחילונים נוצרים ומוסלמים שנימצא את הדרך לחיות יחד בכבוד בין אדם לחברו

    פה בארץ חמדת אבות
    http://www.youtube.com/watch?v=sfvuNLq4_c8
    שורו הביטו וראו
    http://www.youtube.com/watch?v=hA-lFklg4mo

  8. תיתוש Says:

    פנינו אל השמש העולה
    http://www.youtube.com/watch?v=8dpkPagYv14&feature=related
    בהרים כבר השמש מלהטת
    http://www.youtube.com/watch?v=0JzIWk8WNAs&NR=1
    תודה לזמר רשת שמשמרת לנו את השירים מלפני קום המדינה ושיפים וטובים לנו גם עכשיו

    ברוש יקרה תודה על הפוסט

    עמיתוש גם אני פה את לא לבד. חחחחחחחחח תודה על הקישורים קוראים מצחוק

    חיבוק גדול לכל החברים מתגעגעת מאוד

  9. תיתוש Says:

    מנהלים יקרים לא צריך לאשר את התגובה שביקשתי פשוט פיצלתי אותה ועכשיו היא עברה. סליחה שלא הורדתי את הhttp משתי הקישורים הראשונים

  10. Amit Says:

    איך קוראים לילדים של הסלבס- שפרה ומולי מוזכרים
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-5af6cdee65fcf21006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153

  11. Amit Says:

    תיתושששששש חג שמח יקירתי!!
    תודה על ההתייחסות, כבר חשבתי שאני סכיזופרנית 🙂
    תודה על השירים!

  12. תיתוש Says:

    עמיתוש אל דאגה את לא כריסופרנית 🙂

  13. אילנה Says:

    חג עצמאות שמח

    תודה על הקישורים לשירים.

    אני צופה בטלויזיה ,שידור ישיר מבית הנשיא עם חיילים מצטיינים,זמרים,שרי ממשלה ובעיקר התרגשות של כולם.

    חג עצמאות שמח לכל עם ישראל.

  14. אוריתי Says:

    בוקר טוב וחג עצמאות שמח.
    גם אני צפיתי בטקסים, עכשיו צריכה להתנתק מהטלויזיה ולהצטרף להמוני ישראל שעושים "על האש". 🙂
    המשך יום נעים לכולם.

  15. SARI Says:

    חג עצאות שמח לנו ולמדינה שלנו-63 שנים זה הישג מדהים..בהצלחה בהמשך בדרך לשלום-אמן..!! ושלא יהיו עוד הרוגים ,פצועים,אלמנות ויתומים…וכפי שנאמר..וחתתו חרבותם לאתים…אמן!

    אתמול הבנים שלי יצאו לבלות ואני כמו כל שנה מאוהבת בטכס של תחילת חגיגות העצמאות ..אוהבת את תרגילי הצעידה ..ת"ס בלשון הצבאית ובכלל…די מתקשה אני כל שנה לעבור מצב של בכי וההשתתפות שלי בכאב של המשפחות הכואבות עם הסרטים על חיים שנגדעו לשמחה ולחגיגות…אך זו מצווה שלנו למען זכרם!

    עמית
    -טרם הצלחתי להוריד הפרק האחרון של המירוץ…אז אהיה מזוכיסטית ואבקש שתספרי לי מי זכה…לא יכולה לחכות עוד…זה בסדר..זה לא ממש הורס לי…אני בחורה שמאז שאני מכירה את עצמי-אני קוראת את הכתוב על הכריכה של הספר וגם את הדפים האחרונים ורק אז ניגשת לקרוא הספר…כן כן מוזרה\מיוחדת…אך ככה אני אוהבת…הילדים שלי לא ממבינים אותי..ובעצם אף אדם שסיפרתי לו…אז חברתי בעלת חנות ספרים ברעננה שיודעת על תהליך הקריאה המיוחד שלי פתחה שיחה בפייסבוק על כך ופתאום גיליתי שאיני לבד…יש מיוחדים נוספים כמוני בענין הקריאה מהסוף…

    אז עמית ,בבקשה,מי זכה בגמר המירוץ?הרי הסקרנות אוכלת אותי…

    היום צפיתי כמו רבים כאן ובארץ בכלל בחיילים המצטיינים אך בעיקר תשומת ליבי נתונה כל שנה לחידון התנ"ך…איני חסידה של תנ"ך בחיי היומיום ומתקשה להסביר לבנים שלי מדוע חשוב ללמוד אותו,אך תמיד אהבתי את חידון התנ"ך…ותמיד נהנית ונדהמת מהידע הרב של הצעירים הללו….והיום היתה סגנית לחתן מכפ"ס ואין זו הפעם הראשונה….גם בשנה הקודמת יצאו מכאן טובים…

    השירים שהעליתם יפים..התוכניות אמש היו נהדרות…

    הבנים שלי נסעו לאביהם לאכול על האש…הוא מצטיין בזה…

    יום עצמאות שמח!

  16. Amit Says:

    היי לכולם חג שמח ומזל טוב למדינת ישראל!!
    אני אכולת קינאה וגעגועים. היום נתקפתי בעצבות על היותי כאן בגולה ממשיכה את החיים כסדרם וכולם בארץ חוגגים ממנגלים ונושמים את יום העצמאות כמו שאני הייתי רוצה לנשום. שרי הזכרת לי את חידון התנ"ך,אני זוכרת שהייתי קטנה היינו צופים בחידון ובסרטים ישראלים שהיו משדרים בערוץ הראשון והיחידי שהיה 🙂 כמה געגועים יש לי לילדות המדהימה שהיתה לי, לחגי ישראל שאני כה אוהבת ובכלל לכולם אני מתגעגעת…:(
    שרי, לגבי הזוג שניצח במרוץ, אני אתן לך רמז…לא אהבנו את הזוג הזה 🙂
    היו להם משימות לא פשוטות. בברזיל היתה להם משימה ממש ממש לא לעניין. הורדת שיער בשעווה!!! גברים ונשים.הגברים ממש התענו המסכנים. תארי לך להוריד שערות מהחזה….הזוג שחיבבנו סבלו קשות. ממש ריחמתי עליהם, איזו משימה מטורפת. לא הלך להם והם הודחו ונשארו מקום רביעי.

  17. SARI Says:

    עמית-תודה.אם אני מנחשת נכון ..או מבינה רמזים אז זאב והחבר שלו ג'סטין..נון?הם הודחו מקום רביעי?אז מי ניצח הזוג השחורים או זוג השחורות…כנראה השחורים…חבל.רציתי את זאב הוא מקסים.
    בשבוע שחלף הרא "לקראת" הפרק שאת ראית וראיתי שיש מריטת שערות..ולא איני מרחמת…אני בתור אישה עושה זאת כל הזמן ועם השנים וכיון שאני בשוק הפנויים ואין לי מילה אחרת מעבר לשוק!! אז יש דרישות כל הזמן….ואם פעם עשינו שעווה פשוטה אז היום זה ברזילאי…אז "שיהנו"טיפה ממה שכל בחורה עוברת…חוץ מזה אני אישית בעד גברים מטופחים ומעוטי שיער-תמיד הייתי…אז…סבבה…

    האם ניחשתי נכון?מה קרה לאב ולבת?אני מנסה להוריד הפרק וכיוון שהוא היה ארוך מהרגיל המשקל שלו גבוה וזמן ההורדה הוא כמה שעות טובות…בהנחה שלא יתקע לי…אז אני בהמתנה…

  18. Amit Says:

    שרי, זאב וג'סטין הגיעו למקום רביעי. הודחו בפרק שלפני אחרון.הם מאוד סבלו מהמריטה הברזילאית. מאוד מאוד לא נעים ואגב, למרוט שיערות מבית החזה זה מאוד לא נעים(נשים ברוך השם בזה פטורות) זאב וג'סטין די שעירים ושניהם במיוחד סבלו הכי הרבה משאר המתמודדים. לשחורים אין הרבה שיערות בגלל עורם השחור.
    המנצחות היו השחורות. הבנים הגיעו מקום שני ומקום שלישי הבת והאב. חבל רציתי שהם יקחו הם הגיעו ראשונים בתוכנית שלפני אחרונה וציפיתי שהם גם יגיעו ראשונים בסוף אבל נתקעו ממש על ההתחלה בדרך למשימה הראשנה במיאמי.

  19. בר Says:

    חג שמח לכולם 😛

    עמיתוש, אפשר להבין אותך, זה באמת מעצבן כשאת יודעת שכולם חוגגים ואת ממשיכה את הכל כרגיל…
    תודה על הכתבה- איך קוראים לילדים של הסלבס.

    אז מה שלומכם? איך חגגתם היום?

  20. SARI Says:

    עמית-תודה.ההורדה נתקעה לי ונאלצתי לבטל …אחפש לינק אחר…את צודת שיער בחזה זה כואב…אבל ה לא עושים למען האפשרות לזכות במיליון…לא?איזה באסה שדוקא הזוגות הללו הגיעו ל- 2 הקומות הראשונים…לפחות אם האב והבת היו מקום שני….לא נורא זה רק משחק וההנאה היא גם במשחק עצמו ובהזדמנות לחוות חוויות אקסטרימיות כאלה ועוד בפעם השנייה!
    כולם היו כאן על סיבוב שני…זאב וג'סטין זכו כ- 4 פעמים מקום ראשון בתחנות השונות ואחת מהמתנות היתה רכב לכל אחד מהם..וחופשות חלומיות מסביב לגלוב…אז יחסית לאחרים הם יצאו די טוב…האב והבת נדה לי זכו פעם אחת במקום ראשון באחת התחנות לא??

    הפרק היה כפול נכון…?לכן איני מצליחה להוריד…נקווה לטוב.

    עמית-אני מבינה אותך לגבי געגועים לחוויות ילדות …לי יש זכרונות לשנים שבהם הייתי בת 20+עד 30…כעשר שנים בהן נסעתי כל פעם למקום אחר עם תרמיל על הגב וחיפשתי עולמות חדשים..שנים בהן למדתי באוניברסיטה..התנסיתי בכל מיני דברים יפים ופגשתי מלא אנשים מקסימים ולא ממש פחדתי לאן אני נוסעת ואת מי אני פוגשת..המון זכרונות טובים מהתקופה הזו מלווים אותי כיום וגם ליוו אותי בנישואי ואחכ בשנים הראשונות של הגירושים…היום אני הרבה יותר איכפתית לגבי מקום הנסיעה עם מי ואת מי פוגשים…יש לי אחריות…אני אמא!אז היתה לי אחריות רק על עצמי…לא ממש חשבתי על מישהו אחר…רק על החוויות שאני צוברת בדרך…

  21. מ Says:

    ערב טוב וחג שמח לכולם.

    מה שלומכם ? מקווה שנהניתם וחגגתם כהלכה.

    עמיתוש – תודה על הקישור. מבינה את הבאסה שלך אבל תחשבי על זה ככה לפחות לא היית צריכה להריח ריחות של מנגל מ- 7 בבוקר. בכל האתרים ברשת (ערוץ 1, 2 ו- 10) יש הקלטות של כל הטקסים המסורתיים של יום העצמאות , כך שאת יכולה לראות אותם, ולהרגיש בבית.

    שרי – מצאתי לך קישורים למירוץ הנה…

    http://www.fileserve.com/file/8uDG3vf

    או זה

    http://www.filesonic.com/file/951787621

  22. מ Says:

    ואיך אפשר בלי שיר ? השיר הרשמי של טקס המשואות , "מחר יגיע בחצות",תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=1QlKKHqeMK4

    והביצוע מהטקס

    http://www.youtube.com/watch?v=9g2pqI-BWyo

  23. Amit Says:

    תודה לכן על העידוד ברבר ממוש ושרי.
    אני בכוונה לא רציתי לצפות בטקסים המרגשים כי אותי זה מרגש הרי כפליים וגם ככה אני בדאון מעצם היותי מחוץ לארץ כך שעדיף לי להימנע ולא לשקוע ביגון. יש לי הרי תינוקת מתוקה בבית שצריכה אמא עליזה ולא בוכיה 🙂
    שרי, אני בעיקר מתגעגעת לתקופת הילדות שלי בעיקר בתקופות החגים כנראה בגלל החיסרון הגדול של להיות לבד כאן ולא לחגוג כמו שהורגלתי בילדותי. גם עצוב לי שילדי לא מבינים ולא מודעים לשמחה שיש לכול חג להציע. אומנם הם הולכים לבית ספר יהודי ולומדים עברית מסורת וחגים אבל כול מה שקשור לחגים שלא על רקע דתי לבית הספר אין הרבה מה להציע. היום לכבוד יום העצמאות הם ערכו יום כיף בחוץ עם תחרויות. לכול קבוצה ניתן שם של עיר בישראל. כול קבוצה היתה צריכה ללבוש חולצה בצבע שונה. הבנים שלי השתייכו לקבוצת תל אביב לבשו חולצה בצבע ירוק….דברים משונים שצריך להסתגל אליהם כאן 🙂
    ממוש- ריחות מנגל מ 7 בבוקר??? מי מסוגל לאכול על האש בשעות האלו? או שמע אילו שאריות של ריחות מליל אמש?
    שרי- הפרק האחרון אכן כפול, אולי בגלל זה לוקח הרבה זמן להורידו. באתר של המרוץ לא ניתן לראות? מעולם לא בדקתי אולי תבדקי.
    גם אני התבאסתי שהבנות ניצחו אבל זה מה יש.לפחות הן ריגשו אותיבראיון שעשו להן בסוף. שהניצחון עבור אימם…היה נחמד.
    טוב אז לילה טוב לכולם ושיבוא שלום עלינו 🙂

  24. Amit Says:

    שמע= שמא

  25. אבי Says:

    רמה.
    יום הולדת שמח. שתדעי רק אושר ושמחה.
    🙂

  26. Amit Says:

    מזל טוב לרמה! יום הולדת שמח ומאושר. מקווה שאת בקו הבריאות ושהדברים הסתדרו ושאת נמצאת על הגל! תבואי לבקר מדי פעם, התגעגענו.

  27. אוריתי Says:

    רמה יקרה,
    מזל טוב ליום הולדתך, הרבה אושר בריאות ושמחה.

    נשיקות 🙂

  28. בר Says:

    ערב טוב לכולםםםם

    רמה,
    יום הולדת שמח! 🙂

  29. SARI Says:

    מזל טוב רמה..מקווה שאת קופצת לכאן..אכנס אלייך לכתוב ברכה בפייסבוק.המון בריאות ואושר ואהבה מתוקה!

    עמית יקרה-מרוב שרציתי שהפרק של המירוץ למיליון ירד לי אז ניסיתי בכמה מקומות ובסוף הצלחתי והורדתי את זה כמה פעמים פשוט לא רציתי להפסיד.עצוב היה לי על ג'סטין וזאב -חמודים וגם על הבת והאב..מקסימים-אף לא פעם אחת הם ליכלכו על מידהו או נהגו דלא כדשורה…אך כמו שהבת אמרה…שכחתי לרגע את שמם…העיקר זו החוויה ולהם היתה ההזדמנות לפעמיים!
    2 המקומות הראשונים-לא התחברתי עליהם בכלום…

    עצוב לי להיפרד מהטיול בעולם הזה…אך בהמשך תהיה העונה הישראלית…אז יש למה לצפות…

  30. Amit Says:

    שרי,
    אמרתי לך שלראות אותם עוברים את העינוי הזה לא יהיה פשוט. מסכנים 🙂 עכשיו הם ללא ספק יודעים מזה לעבור שעווה! אני מעולם לא הורדתי שיער בשעווה רק בגלל הפחד מהכאב הזה..שעווה ברזילאית בכללללל נראה לי סיוט בהתגלמותו!!
    אני מחכה בקוצר רוח לראות את המרוץ הישראלי, בטוח בטוח שיהיה מעניין ומותח!
    אני אודיע לך מתי וכאשר תתחיל העונה החדשה אצלנו.
    אילנוששש איפה את?
    ליל מנוחה לכולם.

  31. SARI Says:

    עמית-שעווה ברזילאית זה השם שנתנו לניקוי "שטח" מלא…והיום יש דרכים יותר נעיות ובכלל לא מכאיבות..הפדיקוריסטית שלי..שהיא גם קוסמטיקאית חשפה בפני את המכשיר הכי מדובר היום…טיפול באינפרא …מס' שניות של עיקצוץ והשטח נקי..היכן שלא תבחרי…וההרגשה מפנקת…ללא כאבים ולאחר מס' טיפולים גם ללא צורך בבשם שעווה או גילוח..והיות שאנחנו לפני הקיץ..אז הצטרפתי לברזילאיות למינהן…ואני עושה זאת בחיוך….לידע כללי למי שפוחד.

    תודה על האיתות מתי תחל העונה הבאה..די בטוח שאעקוב אחריה גם..מקווה לקבוצה פחות אנמית מזו שהיתה הפעם…למרות שהיום ראיתי זוג שאהבתי בהתחלה…איני זוכרת את שמם -אבדוק אחכ…הוא שחור שיער -חתיך והיא בלונדינית…הם נראים טוב ונדמה לי שהיו גם חמודים…אעשה קפיצה אחכ לתיקיית המירוץ ואציץ…

  32. אבי Says:

    עמיתוש יקרה.
    יום הולדת שמח. ברכות לך לילדים ולבעלול. שתדעו רק אושר שמחה והרבה בריאות. 🙂

  33. אוריתי Says:

    אבי, איזה מזל שאתה פה.
    עמיתוש, מזל טוב יקרה. שיהיה לך יום הולדת שמח. שחייך יהיו מלאים אושר ושמחה. הרבה נחת מהילדים המקסימים ושבקרוב בקרוב נתראה בארץ.

  34. תיתוש Says:

    עמיתוש יקר מזל טוב עד 120 ש/נים בריאות ומאושרות שתראי מחת מהילדים והנכדים והנינים שבדרך בעוד כ20 שנה 🙂

    המון המון ברכות
    קטנות וגדולות
    לשנים שכבר היו
    ולאלה שבאות,
    שיהיה לך הרבה
    אושר ועושר,
    יושר וכושר,
    שכל מה שתיקחי על עצמך לעשות
    ייצא הכי טוב שרק יכול להיות!
    איחולי הצלחה בכל התחומים
    והכי חשוב –
    שתמשיכי להיות אהובה על ידי כל אוהביך

    היום בו נולדת ,
    הוא היום בו החליט הקדוש ברוך הוא
    שהעולם אינו יכול להתקיים בלעדיך.

  35. אירית השפירית Says:

    צרור ברכות ענקי וצבעוני
    מלא נוריות, רקפות, חרציות, נרקיסים וצבעונים
    לשלוש היפהפיות של הבלוג.

    יומולדת שמח לעמיתילה הנחמדה והמקסימה (היום).
    יומולדת שמח לרמה'לה היפה והנעימה (אתמול).
    יומולדת שמח לאוריתילה הכשרונית והחמה (בשבוע שעבר).

    מאחלת לכן חופני חופנים של אושר ושמחה, בריאות והגשמה.
    מאחלת שהחיים יחייכו אליכן ויהיו מתוקים לפחות כמו שוקולד גודייבה.
    שתגשימו חלומות אבל תדעו לשמור גם על הקיים,
    שתחוו הרבה הרפתקאות מהנות אבל תמיד תרגישו מוגנות ובטוחות.
    והכי הכי חשוב, שתמיד תהיו מוקפות באהבה ובהצלחה.

    http://www.123greetings.com/birthday/birthday_flowers/birthflw9.html

    http://www.123greetings.com/birthday/birthday_songs/songs66.html

    באהבה רבה,
    אירית

  36. michal Says:

    עמיתוש

    מזל טוב. מתי התאריך שלך?

    מאחלת לך המון אושר, כייף ונחת מהילדים

  37. Amit Says:

    תודה רבה לכולם על הברכות. מאוד מרגש 🙂
    מיכל- היום אני חוגגת יום הולדת 12 לחודש מאי. 36 אביבים 🙂

  38. רמה Says:

    היייי
    חברים יקרים כמה געגועיםם!! תודה לכולכם על שזכרתם את יום הולדתי וכמובן על הברכות, ליום הולדתי קיבלתי בשורות טובות על המצב הבריאותי כך שיותר טוב מזה לא יכולתי לבקש 🙂
    עמיתוש המון המון מזל טוב, בריאות, אושר, שמחה ואהבה. עד 120 כ-20, מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ❤
    נשיקות וחיבוק לכולכם 🙂

  39. אילנה Says:

    ערב טוב

    עמיתושקה,מזל טוב ליום ההולדת,נחת מהאיש שאיתך והילדים,בריאות וחיים טובים ומאושרים.

    רמה יפה שלנו,מזל טוב ,בריאות וחיים מאושרים.

    אוהבת אתכן מלכות יום הולדת,חיבוק ענק ונשיקות.

    סליחה שרק היום אני מברכת,הראש לא עבד וממש לא הייתי מאופסת,אמא שוב אושפזה ביום העצמאות ,היום שוחררה ואני ממש מותשת.

  40. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    עמיתוש – יום הולדת שמח ! הרבה בריאות, הנאה, כיף וכל שתרצי.

    רמה – מזל טוב ,כיף לראות אותך כאן ולקרוא בשורות טובות.

    השיר המקסים הבא מוקדש לכן.

    http://www.youtube.com/watch?v=_k8vtbJxOdw

  41. Amit Says:

    אילנוש תודה! החלמה מהירה לאימך. שלחת לך אנרגיות מחזקות. יהיה בסדר!
    ממוש תודה רבה. השיר מקסים! אדל זמרת מוכשרת.

  42. Amit Says:

    תודה רבה! שמחה לשמוע בשורות טובות בקשר לבריאותך. העיקר הבריאות!

  43. Amit Says:

    רמה התגובה היתה עבורך…

  44. יוסי Says:

    בלוג מצוין!

  45. אבי Says:

    כתב: פרופ' עוז אלמוג,
    ככה מתנהגים הישראלים –
    אנחנומייצרים גאוני מחשב ומאדירים אהבלות בלונדיניות.
    קוראים לצביקה פיק 'המאסטרו' ושורקים בוז לזובין מהטה.
    קונים ארבע על ארבע וצמודי-קרקע ומתלוננים על קשיים כלכליים.
    כועסים על הצעירים המפונקים ומלטפים להם את האגו.

    קוטלים אחרים ונעלבים מביקורת.
    בולסים מכל הבא ליד ובוכים על עודף משקל.
    עושים דאווין של שף ומעמיסים לתוך הפיתה עמבה, טחינה וסלט טורקי.
    מוקפים בחברים ולא רואים את הזולת ממטר.
    רוצים מנהיג חזק ורודפים פוליטיקאים.

    מפרגנים ! למי שתרם למדינה, אבל רק אחרי פרישתו או מותו.
    מבקרים את תרבות הרייטינג ומכורים לריאליטי ושעשועונים.
    לא ממלאים פקודות ואוהבים לפקד.
    מפיקים חתונות גרנדיוזיות ומתגרשים אחרי המשבר הראשון.
    נוסעים לסוף העולם לחפש את עצמם ומוצאים ישראלים אחרים.

    שואלים 'מה קורה?' ונענים ב'מה המצב?'
    חוגגים את החיים עם שירי דיכאון.
    אוהבים את השירות הצבאי, אבל רק אחרי השחרור.
    מעניקים לילדים שמות דו-מיניים ומתבדחים על חשבון הומואים ולסביות.
    מקרינים 'סמוך עלי' ומייחלים ל'עזרת השם'.

    מתפלצים מהשחיתות ומתחמנים את כל העולם ואשתו.
    מעריצים קשיחות ונחישות ומעודדים קיטורים והגרת דמעות.
    מתגאים במצליחנים ומייחלים למעידתם.
    חיים בפזרנות ומתמקחים על כל שקל.
    שקועים באוברדרפט תמידי וזוכים להלוואות בנקאיות נדיבות.

    מחפפים במצוות ורצים לבקש את ברכת הרבנים.
    שרים את ההמנון בשפתיים רוטטות מבלי לדעת את המילים.
    בטוחים שביבי, ברק, מופז ולבני נכשלו ומריצים אותם לראשות הממשלה.
    ככה זה בחברה שבה חוויה חיובית היא 'משהו בן זונה חבל על הזמן' ואפילו הקפה הפוך.
    לכן, כשהישראלי משלשל פתק בקלפי הוא שם בכיס פתק החלפה.

    פרופ' עוז אלמוג, סוציולוג מהחוג ללימוד א'י באוניברסיטת חיפה

  46. Amit Says:

    אבי,
    יפה אמר פרופ' עוז אלמוג, כול מילה בסלע. מדהים כמה שהוא צודק….

  47. בר Says:

    עמיתוש, למרות שזה קצת באיחור, אני מאחלת לך יום הולדת שמח!!!
    שתצליחי בכל מה שתרצי ושתמיד תהיי מאושרת 🙂

  48. בר Says:

    תודה רבה יוסי…
    ברוכים הבאים לבלוג 🙂
    בפעם הראשונה שכותבים צריך אישור ומעכשיו אתה יכול לכתוב כרגיל

  49. Amit Says:

    תודה ברבר!!
    יוסי, ברוך הבא לבלוג שלנו.

  50. קסם Says:

    שבת שלום מזה תקופה ארוכה שלא ביקרתי כאן .
    מזל טוב לכל אלה שחגגו ימי הולדת המון מזל טוב, הרבה בריאות והחלמה מהירה לכל החשים ברע.

    אבי יפה כתב פרופ' עוז אלמוג ויש הרבה מן האמת באשר כתב אך למורת הכל אני גאה להיות "ישראלית" .

    שבת שלום

  51. אילנה Says:

    שבת שלום

    יוסי,ברוך בואך לבלוג שלנו,מקווה שתהייה פעיל ותהנה מהחברות הנפלאה והאהבה שיש כאן.

    אבי,תודה על הציטוט,כה נכון ואמיתי .

    קסם יקרה,שמחה לראותך .

    שבת נעימה ומהנה לכולם.

  52. SARI Says:

    עמית יקרה-המון מזל טוב,שהשפע יהיה חלק מחייך ומחיי אהובייך.המון חום אהבה,בריאות ושמחת חיים.הרבה נחת ואושר בכל אשר תבקשי.

    טיפ טיפונת באיחור …אך עבדתי סביב השעון כדי להספיק הכל…

    אך אף פעם לא מאוחר לברך…אז ברכות!

  53. SARI Says:

    איזה כיף להיכנס לבלוג שלנו…יש התעוררות באויר…כאילו הגשם שהיה בחוץ היום באמצע הקיץ שטף המון אבק מבחוץ…הרבה אושר חברים…שהשבת תהיה נהדרת עבורינ.

    אילנה בריאות לאמא וגם לאבא..ובכלל…
    מה שלום התינוקות המקסימות אלה ונוגה…?

    אילנה פ-אייכה…מה שלום ביתך…?אם איני טועה תאריך הלידה הוא עכשיו..בימים האלה לא?או שטעיתי..בכל מקרה מה שלומך ומה איתה?

    אבי-מענין היה מה שהבאת…כיף להיות כאן!

  54. אילנה Says:

    אהלן שרי
    מה שלומך?
    נוגה המתוקה היום בת חודשיים,הזמן חולף ביעף.
    ראיתי תמונות של אלה הנסיכה בפייסבוק,גדלה ואוטוטו ….בת חצי שנה,נכון עמיתושקה?

  55. SARI Says:

    עמית מה הדרך לפייסבוק שלך…גם אני רוצה לראות תמונות…אצלי זה השם שלי באנגלית SARI SATATI

  56. Amit Says:

    שרי יקרה, תודה רבה על הברכות!!
    מחכה לך בקשה בפייסבוק..
    אילנוששש, מה שלומך? איך אמא מרגישה? אני מקווה שהוטב לה.
    מזל טוב לנוגה המתוקה!!! חוגגת חודשיים היום 🙂 יש תמונות חדשות?
    אלה שלי בת חמישה חודשים וחצי. ב30 תהיה בת חצי שנה…איך הזמן עף…בחיי.
    היא מקסימה כבר בן אדם לכול דבר, מבינה צוחקת ממזרה לא קטנה.
    היום הסתובבתי בטוייסאראס איתה…היא רצתה ידיים ופשוט התמוגגה מכול האקשן מסביב הפנתה את הראש קדימה אחורה בטרוף וממש השתוללה לי בידיים חחחחח זו כבר ילדה לא תינוקת!! משהו…
    ליל מנוחה לכולם ושבת שלום. סופש מהנה ונעים!

  57. Amit Says:

    אני אנסה מהיום לשים בבלוג כול ערב שבת שיר עברי לעונג שבת.
    אז היום השיר שמתנגן לי בראש הוא- עטור מצחך
    http://www.youtube.com/watch?v=wRIAm6ibmtw
    תהנו יחד איתי 🙂

  58. אילנה Says:

    עמיתושקה יקרה,
    תודה רבה.

    אמא משתפרת תודה לאל,יהייה רק יותר טוב.

    אלה האהובה אכן ילדה גדולה 🙂
    היא כה בובתית שקשה שלא להתאהב בה.
    אשלח תמונות של נוגה במהלך השבוע.

    תודה על השיר.

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

  59. אילנה Says:

    בוקר טוב

    אמצע מאי ,גשום ומעט קריר.
    אני נהנית מהרביצה בבית ומחוסר המעש 🙂

    שבת נעימה לכולכם.

  60. SARI Says:

    בוקר שבת מקסים!
    אני,כמו אילנה,חושבת על הכיף שברביצה בבית ללא מעש…אך אצלי זה בלתי אפשרי…כיון שבתקופה האחרונה עבדתי סביב השעון ומעט מאוד הייתי בבית….ככה הוא נראה…אז אני אאלץ גם לנקות.הילדים בצהרים יסעו לאבא שלהם לכמה שעות לחגוג בחוג משפחתו את יום ההולדת של הצעיר שלי שחגג ביום ראשון האחרון…אז יהיו לי כמה שעות לבד…מקווה שאתאפס על עצמי ואנקה…

    עמית תודה על החרות בפייסבוק-תמונות מקסימות.

    מזל טוב לתינוקות אלה ולנוגה…איך שהזמן עובר..חולף…הם גדלות…אני מתבגרת..ומתקדמת בצעדי ענק לגיל 49 בעוד פחות מחודש…וואו.

  61. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי 🙂
    אילנוש יקרה בריאות מהירה שלמה לאימך ואביך.
    גם אני רוצה לראות תמונות חדשות של נוגה המתוקה 🙂 תהנו מהבטלה בבית לפעמיים צריך גם את זה.
    שולכת לך ולכול משפחתך חיבוק ענק עם ים של אנרגיות טובות מחזקות.

    רמה יקרה שמחתי לשמוע בשורות טובות ממך. שולחת לך חיבוק עם אנרגיות טובות ןמחזקות.

    אילנה.פ איפו את. האם יש כבר בשורות טובות. ונולד לך נכד\ה בכור\ה? אני מקווה שהכל בסדר ומחכה להדכוניים ממך. קבלי חיבוק ענק 🙂

    עמיתוש יקרה אך שהזמן עובר עברה כמעת חצי שנה מאז שהנסיכה אלה נולדה. פששששש אך שהזמן עובר עוד מאט היא כבר תתחיל לזחול בכל הבית. תודה על השיר המקסים אני אשמח שתשימי לנו בבלוג כל יום שיר שמתנגן לך בראש. אפילו שיר ילדים שאת שרה לנסיכה אלה 🙂 חיבוק ענק ואנרגיות טובות לך לילדודים ולבעלול 🙂

    אירית יקירתי שמחתי לראות אותך בבלוג אפילו שזה היה קצר. אשמח לראותך יותר. את יודעת שכולם בבלוג אוהבים את כתיבתך 🙂 קבלי ממני חיבוק ענק וים של אנרגיות טובות 🙂

    מיכל מה שלומך? אני ממקווה שאת ממשיכה להבריא ולהשתקם ושאת חוזרת לעשות דברים שהיית עושה לפני התאונה. קבלי ממני חיבוק ענק וים של אנרגיות מבריאות

    יוסי ברוך הבאה לבלוג ויק, הבלוג הכי מקסים ברשת 🙂

    וכמובן שחיבוק ענק גם לכל שאר חברי הבלוג הגלויים והסמויים אוהבת ומתגעגעת אליכם 🙂

  62. michal Says:

    שבת שלום

    אבי,
    הציטוט שהבאת נכון מאוד. כמו שאומרים החבר'ה – אם זה לא היה מצחיק זה היה מאוד עצוב….

    תיתוש,
    אני מנסה לחזור לתפקוד אבל לא תמיד זה מצליח.
    תודה על הברכות אני מקבלת את האנרגיות שלך ונטענת מהן.

    אתמול היינו במסעדה תל אביבית פלצנית ומאכזבת- התרנגול הכחול.
    מדובר בשף כישרוני, אשר מחזיק שנים רבות במסעדה טובה (קימל) אך, בחר לפתוח במקום פלצני (מתחם G ליד מגדלי אקירוב) מסעדה וניסה להתאים את עצמו וזה נכשל.

    המחירים- יקרים האוכל, לא משהו

    אילנה,
    מקווה שאמא הולכת ומשתפרת.

    לכולנו,
    שיהיה רק טוב

  63. SARI Says:

    עית-צפיתי שוב בפרק האחרון של המירוץ…כיון שבפעם הקודמת הייתי לחוצה להגיע לסוף…לראות את הזוכים..אז פיספסתי וזיפזפתי….הפעם נהניתי…כן היה לי נחמד לראות את הפרק על השעווה הברזילאית אפילו חייכתי ..עד הקטע של ג'סטין וזאב…כאילו מהתחלת הפרק הם נכשלו בכל סיבוב שלקחו..ובסוף עם השעווה זה זה היה קצת יותר מידי עבורם…חבל…אך כפי שאמרתי הם זכו בהמון מתנות לאורך הדרך והכי חשוב החוויה…הם הוכיחו שאספרגר לא צריכה להיות סיבה לעצור אותם והחברות היפה שלהם..נהדרת!

    אהבתי מאוד לראות את החיבור היפה בין גארי ומלורי בתו…אב ובת מקסימים ..אשר גם אצלם יום הסיום לא ממש היה היום שלהם ,אך במירוץ הזה לעומת העבר הם זכו בכמה פעמים..והחוויה..אדירה והפליא לומר זאת גארי כשנשאל ע"י פיל בגמר ..איך היה לו והוא ענה שכילדים בגיל של מלורי בוחרים לעוף מהקן של ההורים היא בחרה באביה לעבור עימה את החוויה ועוד פעמיים ברצף ואם יש צ'אנס הם יצאו אפילו בשלישית בשמחה!הוא קרא לה בריקוד הברזילאי-"טום בוי" וכנראה שהיא פחות נשית היתה בצמיחה שלה וברוח שלה אך הם אב ובת מקסימים!

    הזכרתי בפעם הקודמת זוג שאהבתי וראיתי בגמר …כאלה שנשרו לאורך הדרך…אז ניגשתי להתחלה לראות את שמם ואלה הם אמנדה וכריס שבמירוץ הקודם קיבלו סיבוב חוזר ע"י האם והבן החרש…עכשיו הם זוג מאורס שניסה שוב את מזלו אך שוב לא הלך להם…כריס מאוד תחרותי …אני אהבתי אותם.

    הסוף עם הבנות השחורות והבנים השחורים היה בסדר לא הכי הפי אנד עבורי אבל בסדר…נחכה לעונה הבאה..

  64. SARI Says:

    עמית-שמך התקצר לי משום מה במה שכתבתי קודם-סליחה…

  65. SARI Says:

    אירית ותיתוש-שלחתי אליכן בקשת חברות הבפייסבוק דרך ה"חברים "מרשימת החברים של אילנה.

    מי שמע ה עם הבת של אילנה פ'…מה מצב היולדת?מחכים לבשורות טובות.

  66. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    שפרה ב 7 ימים של ידיעות,תהנו.
    המשך שבת מצויינת.

  67. בר Says:

    מ', תודה על התמונה של שפרה מידיעות 🙂

    אילנה, אני מקווה שאמא מרגישה יותר טוב…

    מישהו יודע מה אם ארנוס? כבר המון זמן שהוא לא כתב כאן

  68. ארנוס Says:

    ברברונת מתוקה 🙂
    היה לי בלגן רציני בלימודים ולכן לא יצא לי להיכנס בערך שבועיים. זה עדיין לא נגמר, מקווה שבימים הקרובים חלק מהלחץ ירד קצת.

    ברוך הבא יוסי!

    ותודה ל-מ' על התמונה המושלמת של שיפ, מתי כבר יוצא הספר?

  69. אילנה Says:

    שבוע טוב

    ארנוס,באמת תהיתי לאן נעלמת לנו,בהצלחה בלימודים.

    מ יוחדת,תודה על התמונה,ראיתי אותה בעיתון וחשבתי לעצמי האם הצלמים אורבים לידוענים ולשווים כתבה/תמונה? גם בשבת הפפרצי לא נחים 🙂

    שבוע טוב ומבורך לכולם.

  70. ארנוס Says:

    יש בלגן רציני, גם בלימודים עצמם וגם בעניין חילופי סטודנטים שאני מת לעשות והמקום שאני לומד בו "קצת פחות" מת שאני אעשה…

  71. misha30792 Says:

    לייק לפוסט!

  72. אילנה Says:

    בוקר טוב

    יום נעים ומהנה לכולם.

  73. בר Says:

    misha30792 ברוכים הבאים לבלוג ויק 🙂

    בפעם הראשונה שכותבים צריך אישור ומעכשיו אפשר לכתוב כרגיל.

  74. בר Says:

    ארנוס- שיהיה לך בהצלחה!! מקווה בשבילך שבימים הקרובים הלחץ בלימודים ירד קצת…

    אני נוסעת עם אמא ליום כיף בת"א..
    שיהיה לכולכם יום נפלאאאא

  75. אילנה Says:

    misha30792 ,ברוך בואך לבלוג הכי טוב ברשת,בלוג עם חברות אמת ואהבה.

    ברוש,תהני מיום הכיף עם אמא.

    המשך יום נעים .

  76. Amit Says:

    שלום לכולם ושבוע טוב
    ברבר- מקווה שנהנית בתל אביב 🙂 גם לי בא יום כיף בת"א!
    שרי,כן…זאב וג'סטין בהחלט יצאו נשכרים מהתוכנית כך שגם אם לא ניצחו הם את שלהם הרוויחו ובגדול! האב ובתו בהחלט נחמדים הגיע להם להגיע לסוף.
    המשך יום נעים לכולם שמעתי שמזג האויר יפה היום.

  77. אילנה Says:

    היי עמיתושקה
    בואי ליום כיף בתל אביב,מבטיחה להתלוות אלייך 🙂

  78. ארנוס Says:

    תודה ברבר!
    בכל מקרה הלחץ כרגע הוא לא הבעיה, אלא העניין עם חילופי הסטודנטים. עד שלא אקבל תושבה חיובית שאי יכול לפחות להירשם ולנסות, עניינים לא יסתדרו. שקלתי אפילו להכשיל את עצמי בכוונה בקורס העיקרי כדי לחזור על שנה ב' ולנסות להירשם בשנה הבאה…

  79. אילנה Says:

    ארנוססס,שלא תעז להכשיל את עצמך 🙂

    לאן היית רוצה לטוס במסגרת חילופי הסטודנטים?
    אני מקווה שתקבל תשובה חיובית.

  80. Amit Says:

    אילנוששששש עכשיו הייתי באה 🙂
    שאגיע לביקור(כנראה בקיץ הבא) נתכנן משהו יחד עם כול מי שירצה להצטרף!
    ארנוס,מה משעמם לך בחיים??? להכשל בכוונה? מה האוצייה של חילופי סטודנטים קיימת רק בשנה ב'? ומי מבטיח לך שאז תינתן לך האפשרות? אני לא הייתי הולכת על הצעד הזה… אבל שיהיה בהצלחה!

  81. בר Says:

    חזרתי לפני שעתיים בערך מת"א… טיילנו ברוטשילד, אחרי זה החלטנו שאנחנו נוסעות לקניון רמת אביב. הסתובבנו בקניון, ישבנו במסעדה שאמא אוהבת- איינשטיין, קנינו בגדים וחזרנו הביתה 😀

    ארנוס, להכשיל את עצמך רק בגלל חילופי סטודנטים?? שלא תעיז לעשות את זה. מי מבטיח לך ששנה הבאה תהיה לך את האפשרות הזאת? אל תיקח סיכון.

  82. אילנה Says:

    בר,שמחה שנהנית מהיום כיף עם אמא.
    אני אוהבת את ימי הכיף האלה עם הבנות שלי 🙂

    לילה טוב יקירים,שינה ערבה ומתוקה.

  83. אילנה Says:

    ערב טוב

    מקווה שהכל בסדר אצל כולכם.

    אני כאן עם נוגה,נהנית מכל שניה 🙂

  84. Amit Says:

    חבר'ס, מה קורה? נכנסתם לתרדמת חורף בקיץ???
    איפה כולם? מה חדש? מה נשמע?
    תיתוש לקבלה בבקשה!

  85. SARI Says:

    הי לכולם מה שלומכם?אני כאן כעת…עומס בעבודה ושיעורים עם הצעיר..מביאים לעייפות מוגברת ..אילנה שמחה שהיה לך זמן סבתא עם הנכדה נגה המתוקה.מה שלום ההורים הצעירים ואיך זה להיות סבא וסבתא בפעם הראשונה?

    עמית …אני כאן..ואת?

  86. SARI Says:

    הייתי השבוע בהנחייה של פסיכותרפיסט כשהנושא היה אבא למה?בשביל מה..?המון מדברים על הקשר אמא ילדים..אך לא מספיק על דמות האב …לפחות אני לא שמעתי מספיק אז היה נחמד להאסף לערב אחד ודבר כל אחד מנקודת המבט שלו…זה קורה בחנות הספרים שאני אוהבת..ברעננה החנות נקראית "בוק שופ" וכל פעם יש נושא אחר ובתחומים שונים…אני לרוב בוחרת להצטרף כשיש שיחות עם קשר לעולם הילדים או ההתבגרות ובכלל ע"י פסיכולוגים שונים…איני מצטרפת כשיש אומנות…ידיעותי דלות ומכאן גם הסבלנות שלי…איני ששה ליצור איזו יצירה…מעדיפה לקרוא או לשוחח…

    אהבתי באותו הערב לראות זוג צעיר אחד שלהם יש זוג תאומים בני 3+_ והאב עצמו מגיע ממשפחה של תאומים והוא תאום בעצמו…בכלל תאומים זה נושא שתמיד מרתק אותי..

    אהבתי לשמוע את קו המחשבה שלהם על אבהות וגם לראות את הקשר היפה שלהם מכזוג…ככה מהצד…אני לא חוויתי אף לא פעם אחת זוגיות כזו נחמדה..ואפילו מתוקה כזו …אני גם הגעתי לזוגיות לנישואין בגיל 30+_ואילו הם בשנות העשרים וחמש שלהם..וזה יפה.

    הבחור הביע דעות מעולמן..בעלה של בעלת החנות…הביע גם הןא וגברים אחרים הגיבו..הנשים שבעיקר הצטרפו לשיחה היו האישה הצעירה זו עם התאומים אשה אחרת ואני וכאילו לרגע כולנו היינו במין עולם קטן…החוויה כיפית כיון שהחנות אינה גדולה ואתה מוקף ספרים למכביר ומאידך שלא כמן בספריה אתה יכול לדבר…היה ממש כיף.

  87. Amit Says:

    היי שרי, אני כאן מדי פעם בודקת את שנעשה בבלוג ושמחה שהגחת לומר שלום 🙂
    נחמד שאת מצטרפת לשיחות מעניינות שכאלו. נשמע נושא מאוד ענייני וחשוב לדסקוס.
    את מזכירה המון את חנות הספרים הזו ברעננה…את מרעננה? כי אני מרעננה 🙂
    אילנושש איך היה עם נוגה? למה לא שלחת תמונות עדיין? לא הגיוני שלא מצלמים 🙂

  88. SARI Says:

    היי עמית,
    אני מכפר סבא,אך מאז שהחנות הספציפית הזו נרכשה על ידי הבעלים מיכל בר…היא בפייסבוק אצלי…במקום הבעלים הקודמים אז אני מגיעה לחנות לקנות ספרים. ..כך שבמרחק של פחות מ-10 דקות מהבית אני נמצאת בגן עדן …מוקפת אנשים אוהבי ספרים אך ללא רעש מיותר הכל בנעימות…כשמחזירים ספר מקבליםצ עליו מחצית ממחיר הרכישה…מיכל שומרת לי את הספרים האובים עלי.. כשמגיעה החבילה שלי וגם מסמסת או שולחת הודעה בפייסבוק.מיכל ואני משוחחות על הרבה דברים..נוח לי איתה והאמת אני מאד אוהבת את האישיות שלה..היא חמה..חכמה ומקסימה ואוהבת אנשים…ומארגנת ערבים מקסימים ודי אינטימיים בחנות.

    איני אוהבת כל הזמן להיות בהרצאות עם קהל ענק…אני מעדיפה את הקטנות בהן יש אינראקציה אישית יותר…

  89. Amit Says:

    שרי,
    שמחה בשבילך! חנות ספרים קטנה ומטריפה 🙂 אבקר בחנות הזו כשאגיע לביקור זה בטוח.
    כמה אני שמחה לקרוא כתבה שכזו
    http://www.mako.co.il/news-israel/health/Article-3c68babfff30031004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153
    בשעה טובה! ישראל כבר לא מיובשת ישששש איזה בשורות טובות. שימשיך כך!

  90. SARI Says:

    כתבה מענינת על מה קורה לנו כשאנו ישנים…http://www.brainleadersandlearners.com/serotonin/dream-of-finer-sleep/

  91. בר Says:

    ערב טוב לכולם 🙂

    יש פוסט חדש- לחלום ולבצע:
    https://viksfriends.wordpress.com/2011/05/19

סגור לתגובות.


