savage garden – affirmation ‏

by

שיר מדהים!! ממליצה לשמוע ולהקשיב לפזמון…

50 תגובות to “savage garden – affirmation ‏”

  1. תיתוש Says:

    ברוש תודה על הפוסט החדש 🙂

    אוריתיס מי ארמנה מקירידה 🙂
    מזל טוב אשה יקרה שיהיו לך חיים ארוכים ומאושרים עם בריאות שלמה ונחת מהמשפחה.
    שולחת לך חיבוק ענק ומיוחד ליום הולדתך 🙂

    חיבוק גדול לכל החברים אוהבת אותכם כרגיל 🙂

  2. Amit Says:

    ברבר תודה על הפוסט החדש, לא מצליחה לשמוע את השיר. כתוב שלי שזה בלתי אפשרי לשמוע מהארץ שבה אני נמצאת…מוזר.
    מזל טוב לאוריתי היקרה.
    מקווה שהיה לך יום מרגש ושלמרות יום השואה אנשים ברכו אותך . אני מניחה שעכשיו בצאת יום השאוה את בטח חוגגת עם יקירייך עם עוגה ונרות 🙂
    אז יום הולדת שמח ומאושר שיהיה לך! שולחת לך חופן נשיקות. מזל טוב עד מאה ועשרים כעשרים 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=QMf04ubvEhY&feature=related

  3. אילנה Says:

    בר ,תודה על הפוסט.
    אחלה שיר.

    אוריתי,את חוגגת יום הולדת יחד עם תמיר.
    מזל טוב,בריאות,אושר,נחת מהבנות והאיש שאיתך.
    כל שתבקשי לו יהי!
    חיבוק גדול ונשיקות.

  4. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    אוריתי – מזל טוב, בריאות, אושר וכל מה שתרצי. מפנקת אותך בשיר מקסים ורומנטי

    מקווה שתאהבי ותהני.

    http://www.youtube.com/watch?v=bZfXdrwJ1iQ

  5. תיתוש Says:

    אילנוש מזל טוב לתמיר חיים מאושרים ובריאים 🙂

  6. אוריתי Says:

    לילה טוב חברים,
    תודה רבה על האיחולים, אכן בערב יצאנו ארבעתנו לבית קפה לחגוג את יום ההולדת. מחר אביא עוגות למשרד וביום שבת נצא עם חמותי לארוחת צהרים ובכך יסתיימו חגיגות יום ההולדת 🙂
    אילנה, מזל טוב לתמיר אני יודעת שאנחנו חוגגים יחדיו, תאריך שלפעמים יוצא יום השואה או יום הזכרון.
    חיבוקגדול לכולכם.

  7. michal Says:

    אוריתי

    מצטרפת לברכות ולאיחולים.

    כל טוב והמון אושר

  8. אבי Says:

    אוריתי
    ברכות ואיחולים ליום ההולדת.
    אילנה
    ברכות לתמיר גם כן.
    🙂

  9. michal Says:

    אילנה,

    לא שמתי לב שגם תמיר שלך חגג יום הולדת.

    ברכות גם עבורו. שיהיה רק אושר וכייף.

  10. בר Says:

    אוריתי- יום הולדת שמח!!! 🙂

  11. בר Says:

    מזל טוב גם לתמיר 🙂

  12. בר Says:

    עמיתוש, זה באמת מוזר…
    אולי דרך הקישור הזה תוכלי לשמוע אותו:

    http://www.youtube.com/watch?v=G0FSe7_1QHE

  13. Amit Says:

    ברבר, אחלה שיר!! מילים כדורבנות כמו שאומרים.תודה שמצאת לי קישור שעובד 🙂

  14. אילנה Says:

    ערב טוב

    תודה רבה לברכות לתמיר,מסרתי לו 🙂

    מה שלומכם?

  15. SARI Says:

    מזל טוב אוריתי תחגגי המון ובכיף!מאחלת לך כל מה שאת מבקשת לעצמך ויותר!העיקר בריאות ואהבה ושפע מכל הטוב!

    אילנה ברכות לתמיר יקירך ומכאן יקיר הבלוג גם.ברכות משמחות לחגיגה שטומנת בחובה גם אושר עם נכדה יחסית טריה.אז שרק נחגוג תמיד…!אמן!

  16. אילנה Says:

    תודה רבה שרי.
    עמיתוש,אני מניחה שהפסקת השידור לנאום אובמה הבהיל אך זה היה מתבקש,סוף סוף נלכד מי שעמד מאחורי הפיגוע הנוראי בתאומים.

  17. אבי Says:

    ספור שאהבתי:
    כשהייתי ילד, אני זוכר שאימא שלי הייתה אוהבת להכין כעכים מפעם לפעם. זכור לי ערב אחד במיוחד כאשר היא הכינה את הכעכים. היה זה לאחר יום ארוך וקשה בעבודה שלה והכעכים שהיא הכינה נשכחו ונשרפו מעט.
    באותו ערב, הניחה אימא שלי מול אבא שלי צלחת ובה הכעכים שנשרפו לה באפייה ולצידה כוס תה.
    אני זוכר את עצמי מחכה לראות אם מישהו שם לב! נראה לי שאבא שלי לא שם לב לכעכים השרופים, הוא חייך אל אימא שלי, הפנה מבטו אליי ושאל אותי איך היה היום שלי בבית הספר. אני לא זוכר מה אמרתי לו באותו ערב, אבל אני זוכר ששמעתי כיצד אימא שלי מתנצלת בפני אבא שלי על שריפת הכעכים. לעולם לא אשכח מה הוא ענה לה:" אישה יקרה , אני אוהב כעכים שרופים…"
    בלילה מאוחר, כאשר הלכתי לתת לאבא נשיקת "לילה טוב", שאלתי אותו אם הוא באמת אוהב כעכים שרופים. הוא עטף אותי בזרועותיו ואמר: "על אימא שלך עבר יום ארוך וקשה בעבודה והיא באמת עייפה מאוד, וחוץ מזה … כעך שרוף מעולם לא הזיק לאף אחד! אתה יודע, החיים מלאים דברים לא מושלמים … האנשים חושבים שהם מושלמים…"
    "אני לא הכי טוב בכל דבר כמעט, ובמשך השנים שמתי לב לזה שהיא לומדת לקבל את כל הפגמים שלי ובוחרת לשים לב לכל התכונות הטובות שלי. מציאת הקו המחבר בין ההבדלים שבינינו, הוא אחד המפתחות החשובים ביותר ליצירת אווירה בריאה הולכת וגדלה, ועל יחסים ארוכי טווח."
    "וזכור:
    החיים קצרים מדי מכדי להתעסק בשטויות…
    אהוב את האנשים המתייחסים אליך בחיוב ושכח את אלה שלא.

  18. SARI Says:

    אבי-איזה סיפור מדהים!אשמח אם תרשה לי להעתיק אותו ולהפיץ אותו לחברי בפייסבוק..המסר חכם מאוד ואשמח אם רבים מאהובי יפנימו גם…אז בבקשה אשמח אם תאשר לי להעתיקו.תודה מראש,מחכה לתגובתך.

    עמית-את היחידה שצופה עימי בתוכנית המירוץ למיליון…הפעם נהניתי..אני די מחבבת את זיב הבחור עם מחלת האספרגר…נדמה לי שככה כותבים זאת…בפעם הקודמת שהיה הפ הפסידו כיוון שהוא איבד את הדרכון אז אני מאושרת שקיבלו הזדמנות חוזרת וגם הזוג הזה לא מחפש "לרדת" על אחרים כמ זוג השחורים וזוג השחורות…כאב לי מעט על הזוג המיוחד-הגותי…האמת היא טעתה ולקחה מהמקרר את הגמד של הגבר השחור…אך הוא נהג בסדר בן הזוג שלו לא היה נחמד ובסוף הם הגיעו ראשונים…בפרק הבא זה הגמר לא?…או שבעוד 2 פרקים…?אני הייתי באיזור שבו הם היו במשימת השלג…ההר מטהורן מקסים והנוף מדהים…אהבתי את משימת השוקולד..והגמד!

    מותו של בן לאדן הוא מוות שהגיע לאחר המון זמן של המתנה ומוות בדרך..ברוך השם שנפטרנו מעוד אחד…

  19. אילנה Says:

    אבי,סיפור מדהים!
    אבא שלך היה חכם מאוד ועם ראיה נכונה של החייםבכלל וזוגיות בפרט.
    יש מה ללמוד מדרכו.

    תודה על השיתוף.

  20. Amit Says:

    אילנוששש ברכות חמות ליום הולדתו של תמיר 🙂
    אבי, הסיפור מקסים! תודה שחלקת אותו עימנו.
    שרי, גם אני מאוד נהנתי מהפרק של המרוץ הפעם! סוף סוף רואים אותם במשימות מעניינות ולא קלילות. את זוג השחורות כבר אמרתי שאני מאוד לא מחבבת. האחות הבוגרת יותר ממש מגעילה, מתנהגת בצורה מאוד לא יפה. עוד מהעונה עם הבחור החירש לא חיבבתי אותה בדיוק מאותה הסיבה. אחותה דווקא נחמדה…חבל.
    את הזוג היהודי אני גם מאוד מחבבת. לא קוראים לו זיו אלא זאב. ככה כותבים זאב באנגלית ZEV
    לא ידעתי שיש לו אספרגר…שמתי לב שהוא מוזר זה כן. תודה שאת מחדשת לי.
    הזוג הורוד(ככה הכי קל לכתוב) שהלך הביתה הפעם היה נחמד. בזכות הבחורה הם הצליחו להגיע לאן שהגיעו אחרת כבר היו הולכים מזמן. הבחור הזה יותר גרוע מכול בחורה מפונקת שאי פעם השתתפה במרוץ…
    כמה הם נשארו עכשיו? 4 לא? אני חושבת שנשאר עוד פרק אחד ואז הגמר.
    לגבי בן לאדן, יש לי פחד גדול שעכשיו אחרי שנהרג,היורש שלו יהיה עסוק מאוד בתכנון פיגועי נקמה ובכלל…. עד עכשיו היו עסוקים בלהסתתר מהאמריקאים. מקווה שגם את היורד שלו ישפדו.

  21. Amit Says:

    יורד=יורש 🙂

  22. SARI Says:

    כן עמית כולנו עימך בתפילה הזו לגבי מותו של היורש…אך לצערי כבר ממזמן זה לא רק בן לאדן…הוא נשאר רק סמל…והשבוע ניפצו האמריקאים סמל שכאב מאוד לכולנו…אך יש מליון כמותו החורשים עלינו לרעה…פשוט שנהיה בריאים ומאושרים…

    טעיתי כשכתבתי את שמו של זאב,תודה על התיקון.הוא מדבר על המחלה שלו די הרבה אומר שקשה לו עם יותר מידי רעש יותר מידי דיבורים ויותר מידי אנשים…אך הוא העלה למודעות את המחלה והוא עושה שירות נהדר…אהבתי אותו גם בעונה שהיה בה בעבר ואז כאב לי מאוד שלמרות שהתמודד נגד החולשות שלו בסוף הודחו כי שכח הפספורט…והפעם הוא דיבר על כך שהחבר שלו אחראי על הדרכונים..הוא לפעמים מאבד את הפוקוס…אך הוא חכם ואיש טוב…

    כן נשארו 24 זוגות הזוג הזה זאב וחברו האב והבת והגברים והנשים הכושיות…

    אהבתי את הכלב שפגש אותם על השטיח..מקסים!

  23. SARI Says:

    עמית סליחה התכוונתי 4 זוגות…התקציר לפרק הבא מענין!

  24. SARI Says:

    האמת עמית את תדעי את הסוף לפני…אני מצליחה להוריד זאת כיומיים שלושה אחכ…אז תודה שאינך מספרת לי.

  25. Amit Says:

    שרי, אצלנו הפרק מוקרן ביום ראשון בערב כך שאם כבר ראית את הפרק האחרון אז זה לא כזה נורא. אני לא אספר אם לא תרצי בכך. האמת שרציתי באמת לספר לך על הפרק המוצלח שהיה ופרח מזכרוני 🙂 טוב שהזכרת לי .
    לגבי אספרגר, זו לא מחלה. זה משתייך לקשת האוטיסטית ואוטיזם זה לא מחלה אלא הפרעה נוירולוגית.

  26. אבי Says:

    שרי.
    בודאי שאת רשאית 🙂

  27. michal Says:

    אבי,

    אביך היה איש רגיש בצורה לא רגילה ןחכם מאוד. נראה כי גם אימך היתה מדהימה. יפה לראות את הזוגיות שלהם אך, הסיפור מלמד שאתה ירשת מהם את הרגישות. כילד, שמת לב לאינטרקציה ביניהם. המשפטים הללו מלווים אותך עד היום.
    אני בטוחה שאתה אבא ובן זוג מקסים.

  28. michal Says:

    שרי.

    נהוג לומר שבעמק הסיליקון נמצא הרבה "אספרגרים"

    עידן המחשבים מאפשר להם תפקוד יעיל יותר.

  29. אילנה Says:

    בוקר טוב

    יום נעים לכולם.

  30. SARI Says:

    אבי-תודה.
    עמית-תודה.לא העמקתי בידע לגבי התופעה של זאב פשוט אהבתי את נוכחותו גם בעבר…תודה שחידדת לי.
    לגרוש שלי יש הפרעות נוירולוגיות אחרות…תסמונת טורט קלילה..ומכאן הרגישות שלי לאנשים מיוחדים.בהתחלת הקשר..לא התיחסתי לכך אך אם השנים למדתי קצת על התופעה כדי לדעת…למזלנו אצלו זה בולט בעיקר כשהוא עייף מאוד..אז ידענו איך להתמודד..אך תופעות נוירולוגיות שונות קיימות גם אצל רבים היום …כנראה היו גם בעבר אך לא דיברו עליהן.

    מיכל-לא ידעתי שהמחשבים מפקסים אותם..ואם כך אז מעולה…בהצלחה להם ולכולנו!

    אילנה פ-איך עוברת בתך את ימי החום הללו …שנייות לפני הלידה…מקווה שהיא במזגן ובמנוחה.

  31. Amit Says:

    שלום בלוג להתעורר 🙂 איפה כולם?
    שרי, הפרק הבא של המרוץ יהיה הפרק האחרון. אצלנו זה ביום ראשון.

  32. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    מה שלומכם ? מפנקת אתכם בשיר חדש ויפה של רוני דלומי , שמאוד אהבתי מתוך הפרוייקט "עוד מעט נהפוך לשיר" של גל"צ ליום הזכרון.

    http://www.youtube.com/watch?v=n390Y7ESZu8

    וגם ראיון עם דור המוכשר דניאל מתוך פנאי פלוס

    http://www.xnet.co.il/articles/0,14538,L-3082006,00.html

  33. אילנה Says:

    ערב טוב

    אני צופה בראיון עם הסב של גלעד שליט ,הלב נשבר.

  34. Amit Says:

    ממוש איזה שיר יפה של זמרת יפה ונעימה. כמה הקול שלה נעים לאוזניים. תודה לך!!

  35. אילנה Says:

    תראו את הסרטון הזה.
    לא יאמן איזה אישה כנועה ובן זוג רודן.
    http://www.youtube.com/watch?v=KWQtFY5hixA

  36. אילנה Says:

    ארנוס/בר,
    איך משאירים בבלוג רק קישור ולא את הסרט?

  37. אילנה Says:

    מ יוחדת יקרה
    תודה על הקישור לראיון עם דור המקסים שלנו ותודה על הקישור לשיר,
    שיר יפה.

  38. בר Says:

    שלוםםםם לכולם

    אילנה, את צריכה להעתיק בלי ה- http.
    תיקנתי את זה 🙂

    מ', תודה על השיר של רוני והראיון עם דור.

    חנה וינטור אוהבת איך ששפרה התלבשה לסיום העונה של ארץ נהדרת-
    http://celebs.walla.co.il/?w=/3601/1821111

  39. אילנה Says:

    בר,תודה רבה.
    שכחתי איך להעביר קישור 🙂

    תודה על הקישור,גם לדעתי שפרה כמו תמיד היתה לבושה יפה.

  40. אילנה Says:

    שבת שלום

    שבת נעימה ומהנה לכולכם.

  41. אוריתי Says:

    שבת שלום חברים וחברות 🙂

  42. תיתוש Says:

    שבת שלום חברים יקרים שלי 🙂
    חיבוק גדול לכולם

  43. אבי Says:

    A few days ago someone wrote a message on the gate of the Israeli consulate in Manila :

    "You are 63 and still everyone wants to fuck you.

    Happy birthday, Israel !"

    יום עצמאות שמח לכולנו.

  44. Amit Says:

    חחחחחחחחחח אבי, זה היה טוב!
    עוד לא יום העצמאות לאן אתה ממהר?? 🙂
    שבת שלום ושבוע טוב לכולם.

  45. SARI Says:

    אבי זה נחמד!
    עוד לא יום עצמאות כמו שעמית מציינת אך אמש היה סוג של משחק ניצחון-מכבי ת"א כדורסל ניצחה בחצי הגמר פיינל פור את ריאל מדריד ועכשיו מחכים לגמר ביום א' בשעה 17:30 …שעון ישראל…המשחק בברצלונה…האצבעות והלב עם מכבי-נלחמו להקדים המשחק כדי שגם אנחנו נוכל לצפות ולקוות לניצחון …המשחק אמור להסתיים דקות ספורות לפני כניסת ערב יום הזיכרון…אז עם המון אמונה ותקווה מחכים לגמר.

    מחר ג הולדתו של בני הצעיר יחגוג 15 שנים וגם של הבת של הבוס שלי-תחגוג 35 שנים…אז מז"ט מראש…ושרק יהיהו חגיגות…!

  46. אוריתי Says:

    שרי, מזל טוב לבן, עד 120, הרבה אושר ושמחה.
    גם אצלנו בבית כולם שמחו על הניצחון אתמול.
    היום בן דודי צילצל מאתונה וצחק שמחר אנחנו מתמודדים אחד מול השני :-D. סיכמנו שמחר המנצח מתקשר למפסיד :-). מקווה שאני אהיה זו שאתקשר.
    חגגנו היום ת יום הולדתי במסעדה איטלקית, היה טעים….
    שבוע טוב לכולם.

  47. בר Says:

    שרי- יום הולדת שמח והמון המון מזל טוב לבן!!!

    שבוע טוב לכל החברים- הגלויים והסמויים 🙂

  48. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    שמחתי על הניצחון שלנו אתמול ומקווה שמחר ננצח! מגיע לנו קצת נחת 🙂

    שרי,מזל טוב ליום ההולדת של בנך הצעיר,נח ,עד מאה ועשרים והצלחה בחיים.

    ראיתי את כוכב נולד,לדעתי יש נבחרת מצויינת,אני אוהבת רבים מהם,שבתה את ליבי חגית יאסו.

    שיהייה לכולנו שבוע טוב ומבורך,שבוע של בשורות טובות ומשמחות.

  49. SARI Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב לכולנו!
    תודה על הברכות.
    מחכה למשחק אח"צ..

    שבוע עבודה עמוס..חומר של שבועיים צריך להיכנס בפחות משבוע ויום ןחצי חופש..איך עושים זאת-איני יודעת…מקוה שאצליח!

  50. בר Says:

    יש פוסט חדש
    https://viksfriends.wordpress.com/2011/05/08

התגובות סגורות.


