חג שמח!

by

פסח שמח לכולם!

מקווה שאולי הספר של שיפ יצא בקרוב לרגל החג…
התמונה היא של משהו שהכנתי ללימודים.

123 תגובות to “חג שמח!”

  1. אבי Says:

    ארנוס תודה על הפוסט, יצירתי משהו.
    חג חרות שמח לכל החברים. 🙂

  2. Amit Says:

    חג שמח!
    תודה על הפוסט ארנוס, תמונה מעניינת 🙂 מזכיר לי כול מני צעצועים של הילדים. מכיר את הגוגואים?(לא גרעני המשמש) מאוד מאוד דומה.

  3. ilana pa Says:

    יופי של יצירה ארנוס 🙂
    נעלמתם לי פתאום ואני שמחה על הפוסט החדש !

    אני מניחה שרובכם עסוקים/ות בסידורים לקראת החג, כך גם אני.
    מאחלת לכולנו חג אביב פורח עם הפתעות טובות ואירועים משמחים בלבד !!
    שנצא מהר מעבדות [נקיונות] לחירות [נקיונות אחרי ליל הסדר…]

    🙂
    אילנה.פ.

  4. SARI Says:

    ארנוס-תודה..חיוך הופיע על פני למראה היצירה..הזכיר לי צעצועי ילדי..והאוספים השונים שלהם כשהיו צעירים…ואחכ כשהבנתי שזו יצירתך..אני מתרשמת-מקסים!

    פסח שמח וטעים לכולנו!
    העיקר האוכל המיוחד הזה של פסח…איך אני אוהבת קניידלך..חבל"ז..מצידי כל השנה מרק עוף עם קניידלך…ילדי לא ממש מבינים את זה..אך ככה גדלתי..בחגים התארחנו בצד האשכנזי-של אימי..ובכל השנה אכלנו ישראלי מעורב עם מזרחי ואשכנזי וכשנישאתי היה המון אוכל עירקי ופרסי..טעימים מאוד,אך לא המרק עוף והקניידלך של המשפחה של אימי..אז זהו השנה אימי תכין לחג…ואני כבר מלקקת את השפתיים בציפייה…

    עמית-לגבי המירוץ…תגובתי היתה כשלך לגבי הקפיצה האידיוטית למיים וגם לגבי זה שכל פעם "דוחפים" אותם לפעילויות בהודו…גם ככה הודו לא עושה לי את זה ואף פעם לא ממש התלהבתי אז במשימות הללו בהודו מוצאת אני את עצמי "מקפיצה" קצת קדימה..ממש לא אוהבת..מגעיל אותי כל הזוהמה הזו …מזכיר לי את עזה כאן שלנו…

    היכן יש תמונה של עמליה ?

    בערוץ 24 יש כעת מרתון לתרומות לאירגון לתת-הייתי בחנות בגדים וראיתי שדידי הררי באולפן יחד עם אייל גולן והצטרפו אליהם נופר וג'קי והחבובות מבית האח הגדול עונה 3 למכירה לצורך איסוף כספים לאירגון לתת…פרויקט חשוב מאוד…

  5. אילנה Says:

    ערב טוב

    ארנוס,תודה על הפוסט החדש,יצירתך מעניינת מאוד.

    התמונה של עמליה בלאישה של 4.4.
    אבקש מתמיר שיסרוק ואשלח לכם.

    אני צופה באודישנים של כוכב נולד.

    המשך ערב מהנה.

  6. ilana pa Says:

    אילנה יקירתי – מה שלום נכדתך המתוקה, נגה ? לצערי, לא זכיתי לראות את תמונתה, אבל אני מתארת לעצמי שהיא מתוקה ויפה כמו סבתה !!

    בתי נכנסת מחר לשבוע ה-34 וההתרגשות מתחילה לתפוס לה מקום בלב והחרדות מתחילות לקנן בראש…. את הרי מבינה. הכל עוד לפני, את מה שאני כבר הספקתי לשכוח, בתי עדיין לא יודעת, אבל כנראה שהכל יסתדר ברגע הנכון .. 🙂

    ליל מנוחה לכולם
    אילנה.פ

  7. אילנה Says:

    אילנה יקרה,שלחתי לך פעמיים לכתובת שיש לך בבלוג,תשלחי לי מייל ואשיב לך עם תמונה:
    elana@kfirsense.com

    בשעה טובה ומבורת לבת ,שיהייה לך המשך הריון תקין ושתלד בשעה טובה,לידה קלה כמו שהיתה לענבר.

    מיכלי וארנוס גם לכם שלחתי,אם לא קיבלתם תשלחו לי גם מייל ואשלח שוב.

  8. ארנוס Says:

    תודה לכולם על המחמאות, יש לנו עכשיו תרגיל לעצב משהו בסגנון של חברה קיימת כלשהי. ההקדמה לתרגיל היתה ליצור קוביה בסגנון של החברה שבחרנו, אצלי זו חברה בשם koziol שעושה דברים ממש מגניבים, תציצו בגוגל. עכשיו התרגיל ממש הוא לעצב להם מגהץ…

    אילנה לא קיבלתי את התמונה, נראה לי שיש בעיה במייל שממנו את שולחת (אף אחד אחר לא נתקל בבעיה לשלוח לי). עמליה בטח מדהימה…

  9. ירין Says:

    חג שמח!
    ואם כבר בתמונות של שפרה עסקינן, יש אחת שלה במדור הפפראצי של "רייטינג" שיצא היום, נטולת עמליה ומולי.

  10. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    ארנוס – אהבתי מאוד את תמונת הפוסט, ממש מדליק !

    אילנה – כמובן שגם אני אשמח לקבל את התמונה של שפרה ועמליה, במידה ותמיר
    כבר סרק אותה, trlvj@yahoo.com

    שיר חדש ומקסים לנתן גושן – "כל מה שיש לי" , תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=Aej3IlbzPJg

  11. בר Says:

    ארנוס- תודה על הפוסט, אהבתי 🙂

    חג שמח לכולםםםם!!!

  12. בר Says:

    מצעד 20 המתלבשים הטובים של ישראל:

    http://www.mako.co.il/mako-vod-mako/lifestyle-s1/VOD-bb960d78ddf2f21006.htm

    שפרה מקום 10 ברשימת המתלבשות הטובות, היא מופיעה ממש בהתחלה…

  13. ארנוס Says:

    תודה ברבר 🙂
    ברור ששיפי ברשימת המתלבשות הטובות! ובקרוב גם ברשימת הסופרות הטובות.

    ממש הרגע קיבלתי בשורה משמחת – החבר הכי טוב שלי עוד מהתיכון הפך לפני חצי שעה לאבא!

  14. אילנה Says:

    ערב טוב

    שלחתי לכולכם את התמונה.

    ברוש,תודה על הקישור,שפרה מתלבשת יפה ובכלל היא נראית נפלא.

    ענבר,עירא ונוגה נסעו הביתה ואני משתגעת מגעגוע,הם כה חסרים לי בבית.

    המשך ערב נעים ומהנה.

  15. מ Says:

    ערב מעולה לכולם.

    אילנה – קיבלתי והשבתי לך,תודה.

    ארנוס – מזל טוב לחבר , וגם לך הפכת לדוד. כיף לקרוא בשורות כאלה.

    בר – תודה על הקישור. כיף לשמוע שמעריפים מחמאות על שפרה , בעיקר קסמו לי דבריו של יובל כספין.

  16. אילנה Says:

    ארנוס,מזל טוב לחבר.
    אין ספק שזהו יום מיוחד ומאושר להורים.

  17. אילנה Says:

    אני סחוטה ועייפה.
    לילה טוב ושינה מתוקה לכולם.

  18. Amit Says:

    ארנוס -מזל טוב לחברך!
    אילנושששש, איפה גרים עירא וענבר? רחוקים?
    אני מבינה את הגעגועים..תבואי לבקר אותם . אני בטוחה שהם יסתדרו ויתרגלו להיותם שלושה עכשיו 🙂
    יש תמונות עם פלש חדשות? 🙂
    קיבלתי את התמונה עם עמליה הבובה. נראית כמו קטקט עם הכובע 🙂 לא ראיתי דמיון עדיין לשפרה. זה עוד מוקדם מדי.
    ליל מנוחה לכולם.

  19. ilana pa Says:

    לילה טוב לכולם !
    ברכות לאבא הטרי – החבר של ארנוס
    אילנה, קבלתי את האימייל ממך וגם אימייל נוסף עם התמונה של שפרה שלנו ובתה עמליה – זו תחושה נעימה להיות חלק מהמכותבים, גם באימייל – אז תודה

    אני רוצה להמליץ על בלוג מיוחד עליו אני מנויה. בבלוג מתפרסמים אחת לכמה זמן יצירות אמנות של ציירים ותלמידים בסדנת ההדפס של האמן יורם לילך.
    אני מצרפת קישור לרשומה האחרונה שפורסמה היום
    http://ilach58.blogspot.com/2011/04/blog-post_14.html

    שינה ערבה לכולם – אילנה פ. 🙂

  20. ארנוס Says:

    תודה לכולם, אמסור לו את האיחולים!

  21. SARI Says:

    אילנה פ-שיהיה בשעה טובה ועם הרבה בריאות…
    אילנה-הגעגועים הם טבעיים…אך אני יודעת שאתם תמשיכו להיות קרובים והכיף בלהיות סבתא-כך נאמר לי הוא האפשרות של המשחק והכיפיות עם הנכדים…
    ארנוס-מז"ט

    אירית ותיתוש תודה על הרכה..
    אילנה-תודה על התמונה של שפרה ועמליה-מתוקות.

    יקרים שיהיה לנו רק טוב!

  22. בר Says:

    שלום לכולם 🙂

    ארנוס, המון מזל טוב!!

    את התמונה של שפרה ועמליה אני לא קיבלתי במייל. אחד מכם יכול לפרסם את התמונה כאן בבלוג כדי שגם הקוראים הסמויים יוכלו לראות אותה?

  23. ארנוס Says:

    בטח ברבר

    תראי איזו בובה קטנה ויפה…

  24. בר Says:

    תודה ארנוס 🙂
    איזו מאמייייי עמליה

  25. אוריתי Says:

    חג שמח חברים יקרים.
    מחר בטח לא אספיק אז מזדרזת ומאחלת לכולנו פסח שמח, מהנה וכשר.

  26. תיתוש Says:

    שלום חברים יקרים שלי 🙂
    בטח כבר גמרתם את הנקיונות לפסח ומי שמארח עשיתם כבר את רוב ההכנות והבישולים לסדר. שיהיה לכולם חג שמח ונעים למארחים ולמתארחים. אני אעשה את הסדר אצל אחותי ומשפחתה

    מיכל היקרה יופי שאת מארחת וילדייך יבואו מארצות הברית. אני מאוד שמחה בשבילך שאת התחלת לחזור לעשות דברים שהיית עושה לפני פציעתך כמו לארח לצאת לנופש ולסרטים והצגות. זאת החירות שלך 🙂

    אילנוש יקרה לא נורא שנוגה ועינבל ובעלה עזבו את הבית והלכו לביתם אני בטוחה שאת תראי אותם הרבה ונוגה תאהב אותך מאוד היא תחשוב שאת הסבתא הכי כיפית בעולם 🙂

    ארנוס תודה על הפוסט עלה והצלח בכל יצירותך 🙂

    אוריתיס,אירית,עמיתוש,ברוש,ממוש,אילנה.פ,שרי,קסם,אילנוש,מיכל,צביה,אבי,וארנוס וכל מי שלא הזכרתי. אני מתגעגעת לכולם. חיבוק גדול ממני ושוב חג שמח ונעים לכולם 🙂

  27. ilana pa Says:

    תיתוש – כייף לקבל ממך חיבוק גדול 🙂
    השנה אני מתארחת אצל אמו של חתני. לצערי, לא זכיתי לארח אותה לארוחה כיוון שהיא דתיה מאד ואינה יכולה להתכבד אצלינו, אולם היא אישה מדהימה, שאף פעם לא "מוותרת לנו" ותמיד מזמינה אותנו אליה בחגים.

    השנה גם הוזמנתי לראשונה בחיי למימונה. אני מתרגשת. תמיד שמעתי על החג הזה, אולם אף פעם לא חוויתי אותו ממש.

    אפשר להגיד שהשנה אני חוגגת את חג החירות, כיוון שאינני מארחת. חמותי השנה מתארחת אצל האח של האיש שלי, כך שחופשת פסח השנה ממש מושלמת !!!

    וקצת צחוק לפני החג
    http://www.youtube.com/watch?v=s0rfe0nsMrI&NR=1

    חג שמיייח – אילנה.פ

  28. תיתוש Says:

    אילנה.פ תהני בסדר הפסח אצל מחותניתך וגם מהמימונה. גם אני אף פעם לא הייתי בממונה אבל נדמה לי שלממונה לא צריך הזמנה אישית כל אחד יכול ביום הממונה ללכת לכל בית מרוקאי ולהתכבד נדמה לי זשאת המשורת שוב חג שמח וחיבוק גדול 🙂

    חברים יקרים תראו מה קיבלתי מצביה. פפרצי של שפרה ודפנה עם הרבה תמונות. שפרה נראת מצוין משוחררת ושמחהמ

    עוד חיבוק גדול לכולם 🙂

  29. אילנה Says:

    ערב טוב

    בר, שלחתי לך את התמונה,לא ברור לי מדוע לא קיבלת.

    הבית נקי,הכל מוכן לקראת החג,חלק מהתבשילים על הכיריים ואת היתר נכין מחר.

    נוגה,ענבר ועירא פה,כיף לי 🙂

    עמיתושקה עירא וענבר גרים בתל אביב בשכירות ומתעתדים לעבור לקיבוץ רמת יוחנן וזה באמת יהייה לי קשה.

    מה שלום כולם?

    תיתושקההה,לאן נעלמת לנו?????

  30. אוריתי Says:

    תיתוש, מה קיבלת מצביה? לא ראינו.
    אני הייתי מספר פעמים במימונה, אצל משפחות שונות והיה הבדל בין המשפחות כך שתלוי לאיזו מימונה את נופלת. בכל אופן זו חוויה. לחובבת מתוקים כמוני זו חגיגה גדולה.
    אופס, אני נכנסת למטבח, אין ברירה.

  31. מ Says:

    ערב טוב לכולם וחג נפלא

    הנה הקישור של צביה – שפרה ודפנה מטיילות….

    http://celebs.nana10.co.il/Article/?ArticleID=795654

  32. בר Says:

    ערב טוב לכולם!!

    אילנה, ממש מוזר… אני מקבלת ושולחת מיילים בלי שום בעיה, אבל תודה בכל מקרה 🙂

    מ', תודה על הקישור לפפראצי של שפרה ודפנה.

  33. תיתוש Says:

    חחחחחחחחחחחחחחחחח סליחה לא שמתי לב שלא שמתי את הקישור 🙂 ממוש תודה ששמת את הקישור וכמובן תודה רבה גם לצביה 🙂

  34. אוריתי Says:

    תודה למ, לצביה ולתיתוש המבולבלת על התמונות היפות. בכל פעם שאני מסתובבת בשדרות רוטשילד נדמה לי שאני רואה את שפרה, אבל לא. 🙂
    לילה טוב, מחר יום מעייף.

  35. אירית השפירית Says:

    חג שמח לכולכם, יקרות ויקרים שלי.

    הבית שלכם כבר בטח מבריק מניקיון, המקרר מלא בתבשילים שטרחתם עליהם בימים האחרונים, אבל כמובן יש עדיין סירים מבעבעים על הכיריים והידיים טרודות בחיתוך הסלטים, שיהיו טריים ככל היותר.
    ההתרגשות רבה לקראת המפגש המשפחתי הנעים, מחד, והמעיק, מאידך.

    יש משהו מיוחד מאוד בידיעה שהערב כמעט בכל בית יהודי על פני הגלובוס משפחות יסבו עם קרוביהם ואורחיהם ויספרו כולם ביציאת מצרים, וישאירו כוס לאליהו הנביא, ויחביאו את האפיקומן, ויאכלו את המצה והמרור והחרוסת והביצה והזרוע.

    מצחיק אותי מאוד שבכל שנה ושנה ערב ליל הסדר נחוג (לפחות בירושלים) בארומה חזקה של טוסטים – אלה כל הלחמים שנשרפו בשעות הבוקר בשריפת החמץ האדירה – שריחם מלווה אותנו חזק-חזק גם בערב.

    מצחיק אותי שהמוני אנשים מפקירים את כלי האוכל שלהם למכלי ענק של מים מטונפים שמוצבים ברחובות, שאמורים להיות רותחים. המנהג הזה מזכיר לי יותר גועל כלים מאשר הגעלת כלים.

    נחמד לי שבחג הזה אנחנו אוכלים גם חרוסת מתוקה וגם מרור מר. הערבוב הזה של הטוב עם הרע, המר עם המתוק, כל כך מאפיין את העם היהודי.

    בכל ימות השנה, אבל על אחת כמה וכמה בחג החרות, אני חוזרת וקוראת לשחרורו המיידי של גלעד שליט מכלאו החשוך. מי ייתן וממש בקרוב הוא יוכל לחזור למשפחתו ולחייו.

    תיהנו מימי החג, מן האביב המלבלב, מעצמכם ומבני משפחתכם.

    והיא שעמדה

    http://www.youtube.com/watch?v=adOTbHTUY1Q

    שלח נא את עמי

    http://www.youtube.com/watch?v=_iXVJFW7Z4g

  36. אירית השפירית Says:

    בצאת ישראל ממצרים
    http://www.youtube.com/watch?v=csSAierusFY

    (הביצוע מוקדש לאילנה פ', אשת המקהלות שלנו)

    למי שיש סבלנות: ביצוע מעניין של בצאת ישראל ממצרים – אנסמבל תהילים
    http://www.youtube.com/watch?v=Nu5q9y812Ww

  37. אירית השפירית Says:

    ארבעת האחים – נעמי שמר

    http://www.youtube.com/watch?v=BNFjqO2RC9g

    שיר הגדי – אורה זיטנר

    http://www.youtube.com/watch?v=RFzdY3CLoB0&feature=related

  38. אירית השפירית Says:

    חג גדיא (בלדינו) – יהורם גאון
    http://www.youtube.com/watch?v=okzy-eF5V2c

    חד גדיאי – חוה אלברשטיין
    http://www.youtube.com/watch?v=yMcn9Izsctc

  39. SARI Says:

    חג שמח יקרים בכל מקום באשר אתם נמצאים!
    אירית השפירית..איזו מוזיקה…!הכי אהבתי את יהורם גאון-תודה!

  40. ilana pa Says:

    אירית, כל כך יפה כתבת – ממש עונג של חג.
    כיוון שאני משוחררת מכל הבישולים יש לי זמן להגיע לכאן, בטרם אתכונן לנסיעה וזהו זמן נהדר לברך את כל באי הבלוג המקסים הזה.

    שנשתבח כאן תמיד, בכותבים, סוקרים, מספרים

    חג שמיייח 🙂
    אילנה.פ

  41. Amit Says:

    חג שמח וכשר לכולם!!
    איריתי שמחה לראותך וגם את מגילתך 🙂 טוב, לא ממש מגילה הפעם אבל אהבתי מאוד את שכתבת.
    הערב נשב ונחגוג עם מספר חברים. שיהיה לכולם סדר מהנה וטעים טעים 🙂

  42. ilana pa Says:

    אירית – איזה יופי של סרטונים !!
    המון תודה על שחשבת עלי. הסרטוןהאחרון הוא בהחלט משהו יוצא דופן וכן.. צריך להתאזר בסבלנות עד שמגיעים ללבת היצירה 🙂

    שוב, תודה !

  43. תיתוש Says:

    חג חרות שמח חברים יקרים שלי 🙂
    אילנוש אוריתיס ומיכל אני מבינה שאתן עושות את הסדר בביתכך עם משפחתחם המורחבת. תהנו ותשתדלו לא לעבוד קשה מידי. בכול זאת זה גם חג החרות 🙂

    לכל המתארחים תהנו מכל רגע של סדר פסח היא אפשר לדעת אולי בשנה הבאה אתם תהיו המארחים 🙂 לי יש יתרון בלהיות בודדה אני פתורה מלארח בחגים 🙂 שרי את לא אמרת לנו איפו את עושה את הסדר. עם ילדיך בבית? או שאתם מתארחים?

    אירית איזה כיף לקרוא את שאת כותבת. הכתיבה שלך נהיתה נדירה בבלוג אבל כל פעם שאת כותבת נשאר לנו טעם של עוד. רוצים עוד ועוד ועוד 🙂 תודה על השירים היפית ששמת לנו אהבתי את כולם אבל במיוחד את השיר בלדינו. בבקשה תכתבי לנו להיטים יותר קרובות תמיד נעים לקרוא אותך 🙂

    חג שנח ואנרגיות טובות. חיבוק גדול לכולם 🙂

  44. אילנה Says:

    חג שמח

    טרחנו, התכוננו והתרגשנו לקראת ליל הסדר אך הכל פסק ברגע כי אבא אושפז בשל דלקת ריאות,כל ההתרגשות הפכה לדאגה ,בלבול וחוסר ריכוז כך שליל הסדר לא היה נעים וכיפי,הילדים היו כאן,ההורים אחותי ומשפחתה לא הגיעו,ההורים של אמיר חתני היו כאן,אפשר לומר שהיה סדר מאולץ עם הרבה תקוה שאבא יחלים ויהייה בסדר.
    ישבנו סביב השולחן ולפני שהתחלנו התקשרתי לאבא ,השיחה היתה ברמקול וכולם ברכו אותו ,אבא התרגש מאוד.
    אחרי שקיבל כמה מנות אנטיביוטיקה לוריד היום הוא מרגיש יותר טוב ואני בדרכי אליו.

    הוזמנו לקיבוץ לחגיגות העומר,לא רציתי לנסוע אך ההורים שלי לא מוותרים ומכריחים אותנו לא לבטל תוכנית ,לנסוע ולהנות.

    קסם האירית ,תודה על הקישורים לשירים וכמו תמיד כתיבתך המיוחדת מהנה ,מקווה שתכתבי לנו יותר,מה איכפת לך שנהנה? 🙂

    שיהייה לכם ולבני ביתכם חג שמח ונעים.

    נשיקות לכולםכם.

  45. ilana pa Says:

    אילנה יקירה שלי ,
    אני מאחלת לאביך החלמה מלאה, שלמה ומהירה.
    זה בעצם כל מה שחשוב !!!!

    חיבוק גדול ממני
    אילנה.פ

  46. בר Says:

    חג שמח לכולם!

    אנחנו עשינו את הליל סדר אצל דודה שלי, גם חגגנו את החג וגם את היום הולדת שלי שהייתה אתמול 🙂

    אילנוש, אני מאחלת החלמה מהירה לאבא…

  47. אוריתי Says:

    בר, מזל טוב יקירה. הרבה הצלחה ואושר והלואי ויתגשמו כל חלומותיך.
    אילנה, רפואה שלמה לאבא, מקווה שיתאושש מהר ויחזור לאיתנו.
    אנחנו דווקא התארחנו אתמול אצל בת דודתי, היינו יותר משלושים מסובין(בשלושים הפסקנו לספור) והיה מאוד שמח. כל כאחד הביא כמובן משהו והיה כיף. אירחנו גם ילד כבן 8 מפנימיה, היה עצוב לראות פתאום מקרוב ילד שהוריו לא מסוגלים אפילו בערב פסח להיות איתו.
    היום אחותי וחמותי היו אצלי, לא מזמן הלכו כולם ועכשיו כולם הלכו ואני נחה.

  48. Amit Says:

    חג שמח 🙂
    קודם כול אילנוששש רפואה שלמה לאביך,מצטערת לשמוע שערב ליל הסדר הוא חש שלא בטוב ונאלץ לנסוע לבית חולים..מקווה שהוא מרגיש עכשיו טוב יותר ושלכם הוקל.
    אנחנו התארחנו אתמול אצל חברים וחגגנו יחד עם עוד מספר חברים. היה נחמד רועש מאוד כי היו הרבה ילדים וכרגיל בלאגן. עוד ליל סדר עברה בגולה 🙂
    ברבר מזל טובבבב!!! שפע ברכות ליום הולדתך!! כמה אביבים את חוגגת?? 🙂
    יום הולדת שמח יקירתי.
    http://www.youtube.com/watch?v=iu37ssUVuD4&feature=related

  49. Amit Says:

    *עבר בגולה

  50. SARI Says:

    מזל טוב בר מתוקה,שכל חלומותיך יתגשמו!
    אילנה-בריאות לכולם והחלמה מהירה לאביך.
    פסח-זה המון המון אוכל!וואו!כמה אכלנו…וזה טעים!
    הכי טעים…אין מה לעשות בתוכי אני עדיין ילדה קטנה…הכי הכי ..זו מצה(אצלנו מרטיבים המצות נגד כאבי בטן…גזים וכדומה..)רטובה היטב עם שוקולד השחר!!

    ונהניתי מכל ביס!

    חברים-בריאות אושר ושפע!

  51. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי 🙂
    עילנוש יקרה הצתערתי לשמוע שאביך חלה בערב החג והושפז אני מבינה את את ההרגשה שהיתה לכם ושלא יכולתם להנות. אבל אני בטוחה שנוגה הצליחה להמתיק לך קצת את המרור שהרגשת. אני מקווה שאת החג השני תוכלו לעשות כולם יחד ולפצות על הערב של אתמול. בריאות שלמה ומהירה לאביך
    שולחת לך חיבוק גדול עם ים של אנרגיות חיוביות 🙂

    בורוש יקירתי מזל טוב ועד 120 שנים בריאות ופוריות שיתגשמו כל רצונותייך ושהכל יבוא לך בקלות .
    חיבוק גדול ממני. אוהבת אותך מאוד 🙂

    אוריתיס אני מקווה שנהניתם אצל בת דודתך. התרגשתי מאוד לשמוע שארחתם את הילד באמת עשיתם מצווה גדולה אני בטוחה שהוא נהנה כמו שלא נהנה בחייו. מה שלום חמותך? אני מקווה שבריאותה משתפרת. שולחת לך חיבוק גדול תיאמו מונצ'ו מונצ' 🙂

    עמיתוש יקירתי אני מקווה שנהניתם בחג עם החברים למרות הבלגן של הילדים. ילדים זה שימחה ובלגן אבל כיף 🙂 אני מקווה שעד השנה הבאה תעזבו את הגולה ותעשו את הסדר בירושלים הבנויה. חיבוק דגול לך ולכל משפחתך 🙂

    חיבוק גדול לכל חברי בבלוג אוהבת אתכם 🙂

  52. בר Says:

    תודה על הברכות!!!

    עמיתוש- אני בת 19 😀

  53. בר Says:

    שרי, את צודקת לגמרי.. יש אוכל טעים בפסח 🙂
    אני מרגישה שמאתמול העליתי במשקל לפחות 3 קילו 😀

  54. בר Says:

    לילה טוב וחלומות נעימים לכל החברים- הגלויים והסמויים

  55. Amit Says:

    ברבר איזו פיצית שאת!! חחחחח איזה כיף של גיל זה….היו זמנים 🙂
    אוריתי באמת עשיתם מצווה גדולה בלארח ילד בסיכון. כואב הלב על ילדים שכאלו…כול הכבוד לכם.
    תיתושששששש לשנה הבאה בירושלים 🙂

  56. ilana pa Says:

    בר מתוקה – מזל טוב ליום הולדתך גם ממני. [כנראה שפספסתי את הדברים שנכתבו מוקדם יותר].

    שתצליחי בכל מעשייך ושכל מאווייך יתגשמו לטובה !!

    אילנה – אני מקווה שאביך חש יותר טוב – רפואה שלמה !

    ליל מנוחה לכל חברי הבלוג ולמי שלא עובד בחוה"מ – המשך חופשה נעימה
    אילנה.פ

  57. אירית השפירית Says:

    אילנה יקרה שלי, אני מאחלת החלמה מהירה לאביך. טוב שתפסו את המחלה מוקדם ואני מקווה שעם האנטיביוטיקה הוא ישוב מהר לאיתנו ובחג השני יוכל כבר לחגוג אתכם. אני מבינה שדאגתם מאוד. אני מקווה שהוא כבר מרגיש טוב יותר, וגם אמך, שבטח נבהלה נורא, ושבקרוב כולכם תחזרו לשגרה ולשמחות. אל תשכחי לשלוח המון נשיקות לנוגה הקטנה שלכם מדודותיה מן הבלוג.

    ברי-בר מתוקה שלנו, יום הולדת שמח מאוד!!!! מאחלת לך שכל חלומותיך יתגשמו, שתהיי מאושרת ומוקפת באהבה, שתצליחי בכל משימה שתקחי על עצמך ושתרגישי תחושות סיפוק וגאווה על מי שאת ועל כל מה שתעשי.
    אוהבת אותך, מתוקה שלי.
    שלחתי לך, כמובן, עוגת יומולדת טעימה מאוד-מאוד(היער השחור), בלי גלוטן, ומיץ תפוחים טעים וטרי.
    מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=t1rcPMlew2g

    http://www.youtube.com/watch?v=QHRMX9Brq0s&feature=related

  58. michal Says:

    לילה/בוקר טוב

    אילנה, מה שלום אבא? מקווה שיותר טוב.

    בר יקרה,
    מזל טוב, יום הולדת שמח

    אני אחרי הסדר ואחרי האירוח של היום. "נפלתי" בשעה 21.00 מתה מעייפות, התעוררתי עכשיו ולא מצליחה לישון יותר.

    הסדר היה מקסים. האוירה הייתה מדהימה, הילדים נהנו מאוד. הודיעו לנו שהם חוזרים בקיץ. הבן שלי קיבל הצעה לעבודה "טובה" (כמו שאומרות הדודות הפולניות)

    לכולכם,
    חג שמח, מועדים לשמחה ושיהיה רק טוב לכולנו

  59. ארנוס Says:

    אילנה, החלמה מהירה לאבא!

    ומזל טוב ברברונת!!!
    אמנם לא הגיל הנכון בשיר אבל בכל זאת, שיר שמוקדש לך-

    http://www.youtube.com/watch?v=REElUors1pQ

  60. מ Says:

    ערב טוב ומועדים לשמחה,

    אילנה – החלמה מהירה לאביך, מקווה שיתאושש וישוחרר בקרוב.

    בר יקרה – מזל טוב ענקי (אומנם באיחור) ליום ההולדת ! מאחלת לך כל טוב והרבה כיף וכל מה שאת מאחלת לעצמך.

    השיר הבא של קית אורבן, מוקדש לך,מקווה שתאהבי ותהני.

    http://www.youtube.com/watch?v=_33S3mAz38U

  61. בר Says:

    ערב טוב לכולם

    תודה רבה לכולכם על הברכות והשירים 🙂
    קבלו ממני חיבוק ענק!!

  62. אילנה Says:

    ערב טוב

    בר יקרה,מזל טוב ויום הולדת שמח.

    תודה רבה מקרב לב לכולכם על האיחולים לאבא שעדיין מאושפז,חש טיפה יותר טוב ,עדיין מקבל אנטיביוטיקה דרך הוריד,אין לו מצב רוח וזה מקשה מאוד 😦
    אני מקווה שמחר הוא יחוש טוב יותר.
    חזרתי הביתה אחרי השעה 9 ,עייפה וסחוטה.
    לילה טוב ושינה מתוקה לכולכם אוהבת אתכם ,חיבוק גדול.

  63. אוריתי Says:

    לילה טוב אילנה ורפואה שלמה לאבא!

  64. SARI Says:

    אילנה-המון סבלנות והבראה מלאה לאביך!

    בר מתוקה אם את עלית 3 ק"ג הרי זה משובח!דיברנו כבר על כך שאת מתחת למשקל לא…אז תהני מכל ביס מתוקה!

    הערב צפיתי בסרק לא חדש אמריקאי עם קווין קוסטנר…שלכאורה מגדל את בתו היחידה אך חוץ מלהיות שתיין ובסוף גם מובטל כמעט לא עושה כלום ובזכות צעד שעשתה הבת שלו…היא החלה את תהליך ההצבעה לנשיאות במקומו…כשהוא היה שיכור..והאיש בפינת ההצבעה ישן בעצמו ולא ראה שילדה צעירה נכנסת וחותמת ומעבירה טופס במקום אביה..אך במהלך ניסיונה להצביע נותק החשמל ויצא שהוא-קוין קוסטנר -הפך להיות הקול המכריע -מי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב…ואז רואים איך כולם מחזרים אחריו והוא די נלהב מהתשומת,אך בדרך עובר תהליך של לימוד כיצד להיות אבא ואזרח ארה"ב הגון…והבת שאיכפת לה מאוד ממאמריקה ומהנשיאות עוזרת לו להבין מה עומד על הפרק…סרט שבתחילה צפיתי בו כיוון שיש לי פינה חמה בלב לקויין קוסטנר..ובהמשך בזכות הילדה ואכח בזכות הדרך שעשה האב….פשוט נחמד!

    מה שעורר אצלי חשיבה …כמה פעמים אני בחרתי שלא לגשת לבחירות ואולי בעצם בכך הבאתי על עצמי את התוצאות שקיימות בשלב כזה או אחר…והרי הבחירות יכולות להיות גם דברים אחרים,שבחרתי "לשבת" בצד..ולא להגיב,או להשתתף..מהסיה או החשיבה ש…מי אני ומה אני כ"כ חשובה לתהליך…הסרט אם לוקחים בפרופורציה יכול להשליך על חשיבותנו כאינדיבידואלים בכל תהליך ואם בוחרים לא להשתתף "במשחק החיים" אז לפעמים אלה התוצאות…כאלה שלא תמיד מרוצים מהם…או שכן…

    המסקנה של קוין קוסטנר היתה שאמריקה היתה צריכה לפחד מאחד כמוהו שלא תרם כלום ובחר להשתכר ולהיות מובטל..במקום לעשות…להתקדם ..ןבעיקר לבחור מתוך איכפתיות…

    אמריקה היתה באותו רגע כאילו נתונה לחסדי החלטה של אחד…ששניה לפני הסוף רק הבין כמה זה חשוב "להיות" ולא רק לומר אני כאן!

  65. SARI Says:

    טוב אז סליחה..התברברו לי כמה מילים-הדפסתי ללא התבוננות במסך…

    בהתחלה כתבתי שצפיתי ב- סרט…(ולא סרק כפי שרשום)
    המילה אח"כ התברברה גם…

    סליחה מקווה שברור למרות…

  66. אילנה Says:

    ערב טוב

    אבא שוחרר ואת המשך הטיפול יקבל בבית,אבן נגולה מעל ליבנו.
    תודה לכולכם על האיחולים .

    איך אתם מבלים בחג?

  67. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    אילנה, חדשות טובות, שיתחזק במהרה.
    אני ביליתי במשרד 😦 וגם מחר וביום ראשון אני עובדת. מקווה שהחברים האחרים פה מבלים טוב יותר.

  68. אילנה Says:

    אוריתי, את לא עובדת חצי יום?
    תמיר ואני לא עובדים אך לא ממש בילינו.

  69. אוריתי Says:

    אתמול עבדתי עד 6 בערב. היום יצאתי מוקדם, ב3 וחצי ומחר וביום ראשון כמובן חצי יום. לא תיכננתי כלום כך שלא ממש היה אכפת לי לעבוד.
    בשנה שעברה דווקא טיילנו בירושלים ומאוד נהנינו.
    אני מבינה שהשנה לא ביליתם בגלל מצבו של אביך, מצד שני אני בטוחה שבכל רגע פנוי אתם משתדלים להיות עם נגה וזה הבילוי הטוב ביותר 🙂

  70. SARI Says:

    היי לילה טוב!
    אילנה אכן בשורות נהדרות-החלמה מהירה!
    אוריתי כמוני כמוך אני עבדתי ואעבוד מחר וביום ראשון…רוב האנשים לא יגיעו ויש בזה בונוס..שקט…לא שיחות..רק מוזיקה ועבודה..אין מיילים..איןן טלפונים..ואולי אצליח לעמוד במטרות…

  71. אילנה Says:

    מועדים לשמחה וצהריים טובים

    מזג האויר מדכא,מה פתאום בפסח גשם ורוחות?:-)
    אני אוהבת גשם וחורף אך כל דבר בעיתו,עכשיו אביב.
    יצאתי לשוטט בעירי,מעט מאוד אנשים ברחובות,תנועת כלי רכב דלה מאוד וחנויות כמעט ריקות,כולם בטיול או בשל מזג האויר הסתגרו בבתים?

    הערב כל הילדים ואמא של תמיר בארוחת שבת,הכל מוכן והבית מלא בריח התבשילים.
    אני מחכה בכליון עיניים לנוגה שלי.

    שתהייה לכולם שבת נעימה ומהנה.

  72. מ Says:

    צהריים טובים ,סופ"ש מקסים ומועדים לשמחה

    שפרה מוזכרת בפנאי פלוס , לגבי הספר שלה, תודה לצביה על הסריקה.

    וגם כאן, מחמאות ופרגונים מקיר לקיר.

    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1213243.html

  73. אוריתי Says:

    שבת שלום,
    מ תודה על הכתבות, איך את מוצאת אותן?
    מתי שבוע הספר? אולי שפרה תחתום על ספרה בדוכן כנרת מודן 😀 , תחשבו על זה.

  74. בר Says:

    אילנה, אני שמחה שאבא השתחרר מהבית חולים… תהני היום עם המשפחה.

    מ', תודה על הכתבות 🙂

    סוף שבוע מצויין לכולם!!!

  75. Amit Says:

    ערב טוב שבת שלום וחג שמח!
    מזל טוב לאבי 🙂 יום הולדת שמח שיהיה והמון המון מזל,בריאות ושמחת חיים.
    אילנה,שמחה שאביך מרגיש יותר טוב, תהנו כולכם מהחברותא ומהסעודה.

  76. SARI Says:

    סופשבוע מקסים עם גשם או בלי גשם…רק הבריאות חשובה!
    מז"ט אבי-ברכות ליום ההולדת!
    עמית-מה הרגע סיימתי לצפות בפרק של המירוץ…די חלש הייתי אומרת אך שמחתי שאף לא אחד הודח…הם נחמדים וסופסוף יצאו מהודו!!

    עמית-האם ראית סידרה בשם "הנשכחים" עם כריסיטאן סלייטר…היא כנראה בת שנה וחצי +_ אך הצלחתי להוריד חלק מהפרקים…האם יש עונה שניה?

    שבת נפלאה לכולנו!

  77. אוריתי Says:

    אבי,
    מזל טוב, עוד הרבה שנים נפלאות ומ אושרות, הרבה בריאות והתגשמות כל משאלות.
    ספר לנו איך חגגת את יום ההולדת!!!!!!!!

  78. Amit Says:

    שרי- לגבי המרוץ, כן!! סוף סוף הם יצאו מהודו 🙂
    לגבי הסדרה עם סלייטר, אני לא מכירהאותה, לעולם לא צפיתי בה אבל אני יודעת שלא מזמן באמריקן איידול הוא הופיע בקהללעשות פרומו לסדרה החדשה שמתחילה בדיוק אחרי התוכנית אז כנראה שהתחילה עונה שניה אם מדובר באותה הסדרה , מה שדי נראה לי.
    לילה טוב

  79. אבי Says:

    עמיתוש ואוריתי, תודה על הברכות.
    כל הילדים לשם שנוי בארץ, אז הזמנו גם חברים קרובים ונעשה אצלינו על האש וכו'.
    אשתי והילדים הפתיעו אותי עם מחשב חדש ושווה… 🙂
    שבת שלום וחג שמח לכולם.

  80. SARI Says:

    אבי איזה כיף של יום הולדת…אושר ועושר והמון בריאות וכיף!
    עמית-היי ,לא כריסיאן סלייטר עשה קידום לסידרה חדשה לגמרי..ראיתי הפרומושון ובני אישר לי שזו סידרה חדשה וטובה שמתחילה החודש…

    הסדרה "THE FORGOTTEN" היא על אנשים שנרצחו,מתו בנסיבות לא טבעיות וחבורה של מתנדבים שעוזרת למשטרת שיקגו-במקרה הזה,כיון שלפי הפרומו יש הרבה קבוצות כאל הבארה"ב של מתנדבים שעוזרים למשטרה …במקרים של "ג'יין דו"לזהות את הנרצח ואז המשטרה אוסרת את הרוצח…הקבוצה הספציפית הזו בסידרה מורכבת מכריסטיאן סלייטר שוטר לשעבר ממשטרת שיקגו אשר פרש מהשירות והפף למתנדב כשחטפו את הבת שלו ממגרש המשחקים וכשהוא לא מצא אותה החליט לעזור לאחרים ע"י חיפוש המשמעות והאישיות של כל "ג'ין דו"ולעזור בעצם למשפחות לבצע סוג של סגירת מעגל…הרבה פעמים קוברים אנשים כיון שפניהם הושחתו ולכן לא יודעים לאיזו משפחה הוא שייך והם נקברים בקבר אנונימי…אז החבורה עושה מעשים טובים…מה שמיחד את הסידרה לדעתי היא שכל אחד מהמתנדבים מגיע עם הסיפור הפימי שלו ותורם מהזמן החופשי למען אחרים…ומביא תוצאות…הסידרה בעצם נותנת "קול וצורה" לאותם אנונימים שעושים במלאכה בסמיכות למשטרה…לפי האינטרנט כמעט 400,000 איש נקברים אנונימיים מידי שנה בארה"ב…

    טוב אני אני סיימתי קופסא של שוקולד השחר עם המצות…כן אמרתי שיש לי משיכה לזה …ואיני מתכוונת לחדש המלאי..מספיקה לי חב'קטנה אחת של מצות שחיסלתי לבדי…-קופסא גדולה הרי מכילה 5 חב' אז אחת היתה עבורי ועבור השוקולד.איזה מזל שפסח רק פעם בשנה…!

  81. תיתוש Says:

    שבת שלום חברים יקרים שלי 🙂

    אבי יקר מזל טוב ליום הולדתך הרבה הרבה הרבה בריאות אושר ועושר תתחדש ותהנה עם המחשב החדש. תהנה עם כל המשפחה ותאכל גם סיח אחד של פרגיות בשבלי 🙂 יופי שהשנה אתה חוגג את יום הולדתך עם כל המשפחה. הלוואי שכל שנה תחגגו יחד את יום הולדתך 🙂

    אילנוש יקרה שמחתי לשמוע שאביך חזר הביתה אני מקווה שהוא מרגיש כבר הרבה יותר טוב. שתהיה לו בריאות שלמה ומהירה. אני נקווה שנהינית אתמול עם המשפחה ונוגה הקטנה 🙂 שולחת לך חיבוק ענק ואנרגיות טובות

    ממוש וצביה תודה יקרות על הקישור לשפרה 🙂

    אוריתיס אני שומעת את התןכנית בלדינו 🙂

    חיבוק גדול לכולם אוהבת אתכם 🙂

  82. אוריתי Says:

    שבת שלום.
    תיתוש אני שמחה שאת שומעת, קובי חבר שלנו ואני אוהבת אותו מאוד.
    אבי, תבלה ותהנה עם המשפחה, הבילוי הטוב ביותר לדעתי.
    שרי, גם אני בעניין המצות והשוקולד ומצות בכלל. אחרי החג מתחילה דיאטה חריפה.
    בכל פסח אני מעלה כמה קילוגרמים, המצות ועוגיות הקוקוס האהובות עלי. 😦
    המשך שבת נעימה וחג שמח.

  83. ארנוס Says:

    מזל טוב אבי!

    אילנה, שמח לקרוא שאבא מתאושש.

    תודה מ' על הקישורים, מת כבר שיצא הספר הזה, ועל חתימה בשבוע הספר אני יכול רק לפנטז…

  84. בר Says:

    אבי מזל טוב!!! 🙂

  85. ilana pa Says:

    שבוע טוב לכולם !
    זר ברכות ליום ההולדת לאבי – שתתגשמנה כל משאלותיך לטובה !
    כייף היה להכנס לכל הקישורים של שפרה – אושר גדול והצלחה לשפרה על ספר הביכורים שלה, שיהיה בסימן לבאים אחריו.

    אילנה, מה שלום אבא..מקווה שהיום טוב יותר !

    אני שמחה לצרף לכאן קישור לסרטון שסוף סוף העלתי ליוטיוב.
    זוהי הקלטה של הופעה ובה מושמע השיר שכתבתי והולחן ע"י מוסיקאי צעיר ומוכשר. שרה את השיר זמרת צעירה יחד עם המלחין שלי, שמנגן על הגיטרה מלווה אותם פסנתרנית.
    שיהיה לכולנו שבוע טוב וחג שמח

    http://www.youtube.com/user/renana55#p/u

  86. אילנה Says:

    שבוע טוב ומועדים לשמחה

    אבי,מזל טוב ליום הולדתך,בריאות,אושר ,נחת מהמשפחה ועוד הרבה שנים טובות ומאושרות.

    מ יוחדת,תודה על הקישורים ובהצלחה לשפחה עם ספר הביכורים ,ארכוש את הספר ואקרא.
    עבור שפרה זוה הגשמת חלום ואני שמחה עבורה.

    שיהייה שבוע מבורך לכולם.

  87. אבי Says:

    תודה לכל המברכים. תבורכו…
    שבוע טוב .

  88. Amit Says:

    אילנה פ המשוררת 🙂
    השיר מקסים וגם הלחן מאוד מוצלח. אהבתי את שילוב הפסנתר,הוסיף המון יחודיות לשיר. לא ידעתי שאת כותבת שירים 🙂 עלי והצליחי!
    היום ביקרנו בגן החיות,אלה ישבה בעגלה והתנהגה למופת 🙂 אפילו נהנתה לנסוע ברכבת של גן החיות 🙂
    לילה טוב וחלומות פז לכולם.

  89. Amit Says:

    שרי, נשמע שהסדרה באמת מאוד מעניינת. אם יצא לי גם אני אצפה.

  90. אילנה Says:

    בוקר טוב

    אילנה'לה,האזנתי לשיר,מילותיו חזקות מאוד.
    אני מבינה שזהו אינו שירך היחיד,אם יש עוד אשמח להאזין.
    כלכבוד.

    עמיתושקה,צילמתם את אלה המקסימה ברכבת בגן החיות?אשמח לתמונה.

    שיהייה לכולנו יום נעים וחג שמח.

  91. ilana pa Says:

    תודה על התגובה החמה, עמית 🙂
    אני כותבת כבר כמה שנים. אני שמחה שאהבת. שמי [ilana.pa] שנמצא משמאל לתמונה הוא גם קישור לאחד הבלוגים שלי, שבו אני מפרסמת את הדברים שאני כותבת. את מוזמנת בשמחה לקרוא עוד.

    אילנה יקירה, בינתיים "לצד השתיקה" הוא השיר היחיד שהוקלט. אני לא חושבת על האופציה של הלחנת השירים שלי. כשאני כותבת, לעולם אינני חושבת על כך…ואולי טוב שכך.

    לילה טוב לכולם וחג שמח !
    אילנה.פ

  92. Amit Says:

    אילנה פ,
    הצצתי לך בבלוג ומאוד התרשמתי משירייך היפים.היה גם נחמד לראות את זיו פנייך 🙂 את השיר זוגות בודדים הייתי מנסה להלחין…יש לו יופי של פוטנציאל באופן המקצועי כמובן. הרבה אומנים היו מביאים בו עניין לדעתי. רואים ומרגישים עד כמה את נהנית מהכתיבה.
    שיהיה המון בהצלחה!

  93. בר Says:

    שפרה מוזכרת בכתבה- מה עושים כוכבי הריאליטי:

    http://www.mako.co.il/entertainment-tv-media/tv/Article-cd191fe32135f21006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=237936823

  94. אבי Says:

    בר תודה על הקישור.
    אין ספק ששפרה היא "בוגרת" הריאליטי האיכותית מכולם.
    יחד עם זאת, נראה כי אלירז ואלין הם המצליחים ביותר, ויודעים למנף נכון את הצלחתם.
    מימונה שמחה לכולם.

  95. אילנה Says:

    חג שמח

    בר ,תודה על הקישור.

    אבי אתה צודק ואני רוצה רק להוסיף ששפרה יכלה לעשות המון ולא עשתה מבחירה,היו לה הרבה הצעות מכיוונים שונים שאותם דחתה .
    לטעמי היא פעלה נכון ועשתה את הדבר שעליו חלמה,כתיבת ספר.

    אנו מוזמנים הערב למימונה,כשנשוב אכתוב חויות.

  96. אילנה Says:

    חזרנו הביתה מאוחר מהצפוי 🙂

    מופלטה,שולחן ערוך מכל טוב עם עשרות סוגי ריבות ובמרכז השולחן צלחת עם קמח לברכה ונגד עין הרע.
    המוני אורחים נכנסים מברכים,טועמים,שותים והולכים רק אנו וזוג חברים נוסף התישבנו או יותר נכון השתקענו,אכלנו ,שתינו ,נהננו מהאוירה וכמובן מהתקרובת שכללה מתוקים לרוב.
    הרגשנו נוח כי המארחים חברים שלנו,הם שיפצו את בית ההורים וערכו מעין חנוכת בית.
    בין האורחים חברי מועצת העיר,החתן של החברים הוא אחד מהם.

    למדתי את הברכה: תרבחו ותסעדו 🙂

    אימי מתקשרת לכל הילדים במוצאי החג ומברכת בברכת שנה טובה וירוקה,ירוקה-שנה של פריחה וברכה .

    מברכת את כולכם בשנה טובה וירוקה .

    לילה טוב ושינה ערבה.

  97. Amit Says:

    אילנושש איזה כיף לך!! אני כול החג הזה הולכת עם תחושת רעב…למרות שלא שמרתי על אכילת מצות בלבד 🙂 אבל בכול זאת לא היה לי מה לאכול. אולי היום אני אכין בלינצ'סים לחבר'ס. המופלטה האשכנזית חחחחח 🙂
    מברכת אותך גם בשנה טובה וירוקה. שיבוא שלום עלינו ועל כולם 🙂
    לילה טוב

  98. אילנה Says:

    בוקר טוב

    עמיתושקה,בלינצ'ס עם גבינה ומעל סירופ מייפל,יאמיייי.

    כל כך קשה לעבוד אחרי חופש 🙂

    יום נעים ומהנה לכולם.

  99. michal Says:

    שלום לכולכם

    אבי,
    מזל טוב באיחור אך, עם הרבה איחולים והערכה.

    אילנה,
    שמחה שאבא כבר בבית.

    אני מתאוששת מהחג. הילדים עוד אצלנו. עכשיו חזרו עם בעלי ממו"מ על דירה יפה. נראה כי הם יקנו אותה , מה שיזרז את החזרה שלהם לארץ.

    אתם מבינים שמצב הרוח נפלא, למרות שאני הרוגה מהסדר ומהארוחות השונות שהפקנו כאן. מזל שיש לי את הבחורה שמסייעת לי.

    מה שלומכם? איך היה הסדר?

    שיהיה אביב שמח ופורח לכולם

  100. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    מקווה שהתאוששתם מהחג והיה כיף ושמח.

    אבי – מזל טוב הרבה בריאות ונחת.

    קליפ חדש לדור המוכשר דניאל לסינגל – כולי שלך, תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=22-sB1wnxVs

  101. אילנה Says:

    מיכלי,שמחה לשמוע שנהנית מהחג וביקור הילדים.
    אין ספק שאם הבן ירכוש דירה בארץ הוא ירצה לשוב ארצה ,כשיש קורת גג יש ביטחון,בהצלחה!

    מ יוחדת ,תודה רבה על הקישור,ביוני יש הופעה של דור לקראת הדיסק החדש ברידינג,כמובן שאהייה שם.

  102. michal Says:

    הבן שלי המום ממחירי הדירות בארץ. במחיר של דירת גג בארץ הוא קונה שני בתים בארה"ב

    היום חזר מפגישת עסקים. יש לו כמה הצעות.

    עושה רושם שהוא מתכוון באמת לחזור.

    אני מאוד שמחה

  103. SARI Says:

    ערב טוב,
    מיכל -מאושרת בשבילך!
    אילנה פ.-כל הכבוד!

    אילנה-שיהיה במז"ט לדור…אחלה זמר!

    עמית-אני הייתי עצובה שזוג הגברים החמודים הללו עזבו ואת…?…במירוץ כמובן!

    קראתי שהחבר'ה מהמירוץ הישראלי חזרו לארץ ושהיה מוצלח-כעת ישבו לערוך את העונה שתעלה על המסך באוקטובר מטעם רשת…

    ביום שיש הנסיך וויליאם מתחתן…ואני עוד זוכרת את מותה של אימו -הנסיכה דיאנה.כמה בכיתי כשראיתי את תמונות המכונית ההרוסה ואחכ שעות שצפיתתי במסע ההלוויה שלה…אני מאוד אוהבת את אנגליה..אירלנד וסקוטלנד…ושנים נסעתי הלוך חזור כדי לחיות כצת באוירה האנגלית…תמיד העדפתי אותה על פני האמריקנים…לעומת הבנים שלי שאוהבים את אמריקה ולא ממש מבינים את אהבתי המשונה לאיזור הבריטי…

    אני מאושרת בשביל הנסיך.מאחלת לו בריאות אושר ושפע של דברים טובים..ילדים נישואין מאושרים ובעיקר שיירש את הכתר לפני אביו המגעיל….אף פעם לא סבלתי את צ'ארלס ואהובתו המגעילה קמילה…אמן ויפסחו עליו ולא יזכה להיות מלך…גם ככה העם לא ממש רוצה בו…

    ואין אין על דיאנה עם החיוך המקסים והביישני…אך אני מאחלת לקייט הצלחה,אושר בריאות נישואין טובים והמון ילדים…וכיף!

    אז שיהיו רק שמחות!

  104. אילנה Says:

    ערב טוב

    חזרנו מברית מילה ב….עפולה בדרך חזרה ראינו ברקים מרהיבים,כאלה שלא ראיתי מעולם,הבזקים בלתי פוסקים עם צבעים וצורות משונות.

    שרי,בריטניה יוצאת מגדרה לנישואי הנסיך,האמת היא שהכלה איבדה את פרטיותה וחייה האישיים,לא פשוט להינשא לנסיך 🙂
    בערוץ 10 יהייה שידור ישיר של הטקס בשעה 12.00 .

    מיכלי,שמחה עבורך על חזרת הבן ארצה,בהצלחה לו.

  105. SARI Says:

    היי לילה טוב לכולנו,
    איזה לילה..כאילו התבלבלו שם בשמים ושכחו שאנחנו ממש בסיום אפריל..בחוץ נראה סוער ממש כמו בחורף שכמעט ולא נכח השנה בארץ.
    אילנה-מז"ט לחגיגות הברית..וכל הכבוד על הנסיעה..עפולה…!!

    נכון קייט איבדה הפרטיות,אך היא ידעה לקראת מה היא הולכת ובכל זאת בחרה בנישואין לאהובה!מאחלת להם כל טוב!אני אצפה בשידור על המחשב בעבודה…יותר נכון אקשיב תוך כדי עבודה על המחשב…רוצה לנסות "לסגור" כמה שיותר "חורים" ביום עבודה שאנשים לא מגיעים בו ואין טלפונים…

  106. אילנה Says:

    בוקר טוב

    שרי,יום פורה ונעים בעבודה.

    חזרתי מקניות,יום אביבי ונעים,המונים מטיילים בעיר ונהנים מהשמש האביבית.

    תיתוש,לאן נעלמת לנו? נגמר האח הגדול 🙂

    יום נעים וסוף שבוע מהנה לכולם.

  107. תיתוש Says:

    ערב שבת נעים חברים יקרים שלי ?:)

    אילנוש אני כל הזמן פה קוראת את כל מה שאתם כותבים. את החוויות מהחג והמימונה והברית שנסעת אליה אתמול 🙂 אני קצת עייפה בשבועות האחרונים אני מרגישה תשישות (ולא מעבודה). לכן אני לא כותבת הרבה פשות אין לי אנרגיות. אני חושבת שאת מרגישה קצת בודדה בבלוג כששרי גם כותבת פחות מקודם וגם קצת מיכל ועמיתוש וכל השאר כמעט לא כותבים. אבל אני בטוחה שהרבה מחברי הבלוג נכנסים כמה פעמים ביום וקוראים את מה שאתם כותבים ומשתפים אותנו אותי הכתיבה שלכם ממלאת קצת באנרגיות ומוציאה אותי מבדידות. אני מבקשת סליחה שאני לא כל כך משתתפת בכתיבה ומבטיחה שאם מצבי ישתפר אחזור לכתוב ולהגיב לכם להיטים יותר קרובות.

    מיכל אני שמחה שהילדים חוזרים לארץ אני חושבת שאת תרגישי הרבה יותר טוב כשהילדים והנכדים יהיו לידך ויבקרו אותך להיטים יותר קרובות

    אוריתיס גם את נעלמת 🙂

    חיבוק גדול אוהבת ומתגעגעת לכולם 🙂

  108. Amit Says:

    שלום לכולם
    מה שלומכם? איפה אתם לאחרונה מתחבאים?
    אילנוש, מה שלום נוגה?
    תיתוששש באמת השמיעי קול מזה ככה את נעלמת לנו? 🙂
    שרי, לגבי המרוץ, לא היה לי חבל על זוג הקאובואים, לא אהבתי אותם מי יודע מה. גם אני חושבת שדי הגיע להם…באחת המשימות (על האופנוע)הקאובוי הכהה נעלם או ברח למתחרה אחר(אני חושבת האב) שהחליט שמספיק לו…זה העונש שקיבל.
    אני מתחילה מאוד לחבב את האב והבת למרות שהיא די מעצבנת עם ההיתלהבות יתר שלה 🙂 אבל זו לא סיבה לא לפרגן להם חחחח.
    אוריתי, מה קורה? איפה את?
    מיכלי, שמחה לשמוע שילדייך חוזרים ארצה 🙂 שיהיה בהצלחה רבה!
    שבת שלום חברים 🙂

  109. אבי Says:

    שבת שלום …
    תיתוש תרגישי טוב. ולכולם…אנרגיות טובות.

  110. תיתוש Says:

    חחחחחחחחח עמיתוש כתבתי דקה לפנייך 🙂

    אבי תודה. אני מקווה שהכל קשורה אצלך ושאתה מרגיש טוב

    שבת שלום חברים יקרים שלי 🙂

  111. אילנה Says:

    שבת שלום
    תיתושקה,קבלי ממני חיבוק גדול עם אנרגיות טובות,אני תמיד כאן וגם בטלפון עבורך ובשבילך.

    עמיתושקה,נוגה מתוקה כדבש,אני…משוגעת עליה 🙂

    אבי,בריאות טובה ורק שמחה ואושר.

    ראיתי את טקס החתונה של הדוכס והדוכסית,אין ספק שזה היה טקס מרשים ומיוחד כמו בסיפורי האגדות,נהניתי לצפות ובכלל בית המלוכה הבריטי חביב עלי.

    שבת נעימה ומהנה.

  112. ilana.pa Says:

    שלום לכולם 
    אני מקווה שכולכם בקו הבריאות. אני מתחילה להתאושש מחופשת הפסח. כל כך הרבה דברים עברו עלי במהלך החג. כמה טוב שיש את שישבת כדי לנוח ולהירגע לקראת השבוע החדש והחזרה לשגרה. היום בתי חגגה עם ילדי הגן שלה וההורים את הפרידה שלה מהם והיציאה לחופשת לידה. כבר קשה לה "לסחוב" את עצמה בכל בוקר עד לגן ואני חושבת שנכון עשתה, כשיצאה כשבועיים [משוערים] לפני הלידה בשע"ט.

    כולנו כעת בסטטוס של "ציפיה". לא כל כך קולטים, אולם מתרגשים לקראת הרגע המיוחל בו בתי וחתני יהפכו להורים ובעקבות כך יהפכו אותנו לסבא וסבתא.

    נזכרתי בדברים שכתבתי לפני שנים רבות [31 שנים], כשציפיתי בעצמי ללידת ילדי הבכור. אני מצרפת כמה שורות מתוכן:
    "הוּא זָע בְּקִרְבִּי
    וּבוֹעֵט וְסוֹבֵב
    וַאֲנִי לֹא יוֹדַעַת עֲדַיִן
    מַה זֶה וְאֵיךְ."

    שבת מבורכת חברי היקרים.
    אילנה.פ

  113. SARI Says:

    שבת מבורכת לכולנו!
    אילנה פ-מדהים מה שכתבת..כמוני כמוך והרבה יזדהו ..שנייה לפני הלידות ובעיקר הבכור חשתי סקרנות עצומה אך גם מאושרת מאוד בברכה הזו-ילדים!
    שיהיה באמת בשעה טובה למשפחתך,המון מנוחה ליולדת הצפויה-קצת קשה לעשות משהו בתקופה שלפני הלידה..האמת לישון,לנוח היה לי הכי קשה…הבטן "הובילה" אותי ולפעמים כל כך רציתי לישון..אך לא הצלחתי…אז המון אהבה ובריאות והנאה-אנחנו מחכים לבשורות הנהדרות!

    אילנה-אני כאן-תמיד,כמו ,שתיתוש כתבה…אני אישית נכנסת תמיד לכאן בערב ולפעמים אם מצליח אז גם לפני…אוהבת לקרוא כשכותבים ולשמוע מכל מי שכותב..אך יודעת שכולנו כאן.
    נכון האח"ג נגמר…וקצת אני אישית כותבת פחות..אך כפי שאומרים אצלנו"החיים נכנססו באמצע"..אז פשוט חיים,אצלי זה קצת יותר במובן שורדים …

    עמית-גם הפעם אין לי יותר מידי העדפות לאלה שיזכו כן או לא…אך התחושה שלי מפרק לפרק שאני קצת עייפה מזה..ואני רואה הפרק "שאני מורידה כמעט שבוע אחרי…זה אומר עלי המון…נראה לי שאחכה לישראלים לאוקטובר..אז האנרגיה והאיכפתיות תחזור…

    יש מספיק סדרות אחרות יפות וספרים טובים אז זה מצוין!

    אילנה-אני הייתי מרותקת למסך המחשב…התקשיתי לעבוד מרגע שהחלו לשדר בערוץ ה-בי.בי.סי את חתונת הנסיך…אני מאוד התרגשתי..ואהבתי כל שנייה…כן גם אני חיכיתי ל-"שמלה…לנשיקה.."
    שמלה יפה ומקסימה-צנועה ולא בומבסטית..לבחורה עדינה ..נסיך מקסים ויש לו חיוכים נהדרים…הם נראו מראה מרענן למלוכה האנגלית ובמיוחד לצ'ארלס הלא אהוב עלי ועל רבים אחרים עם אשתו קמילה.הארי מדהים אותי עם השובבות שלו…כמה הייתי מאושרת עבורם לו אימם היתה בחיים ורואה אותם ברגעים הללו.
    המחווה של וויליאם כלפי אימו ע"י הענקת הטבעת שלה לאשתו קייט יפה בעיני…

    אהבתי את השושבינה -אחותה של קייט,פיפה..בחורה יפה לבשה שמלה נהדרת…אצלנו השושבינים לעולם לא ילבשו לבן ליד הכלה…אך זה מפריע באנגליה…גם השושבינים הצעירים מאוד מתוקים…

    אלטון ג'ון ובן זוגו נראו נהדר..דיויד בקהאם ואשתו "פוש" נראו טוב…צחקתי לעצמי על כל הכובעים המוזרים האלה שנכחו בכנסייה..

    אני אוהבת את הכנסייה הזו שבה נערכה החתונה של הנסיך..ולצערי גם הלוויה של דיאנה…כנסיה מרשימה ביופיה ובגודלה…יש בה מין יופי שנשמר אלפי שנים…

    התגעגעתי ללונדון..יותר מ- 5 שנים לא הייתי שם מסיבות כלכליות ואני כולי געגועים לטיולים במקומות מקסימים ולראות הכל במצלמות השונות ,שתיעדו את מסע החתונה היה אושר צרוף….

    בד"כ הייתי נוסעת לימי ההולדת שלי בחודש יוני…לרוב חג השבועות היה בקרבת מקום ואז לוקחת כ= 4 ימים ונוסעת לטייל ולצפות בהצגות..במין מרתון שכזה שביצעתי אינספור שנים…כמעט 20 וכעת חסר לי…

    אהבתי להקשיב לערד ניר מערוץ 2 בתיאור החתונה ולזפזפ בין הישראלי לבריטי…תמונות מלווינים שונים…
    מזג האויר ,כמו רבים שציינו זאת היה מדהים באנגליה..השמש יצאה לכבוד החתונה והרוב עבר בשלום…

    המון אושר וברכות לכל מי שנישא..ילד..יאהב והעיקר יהי מאושר!

    האושר שלי לחתונה לא סותר את האיכפתיות שלי לאשר קורה בעולם ראה דוגמא ארה"ב והצרות של האסון…ובכלל..

    בריאות וסופשבוע מקסים….

  114. אוריתי Says:

    שבת שלום חברים.
    אני פה קוראת ומתעדכנת כל הזמן.
    אילנה פ, בשעה טובה , שהלידה תעבור בקלות.
    גם אני צפיתי היום בחתונה המלכותית ולרגע הרגשתי כחלק מאגדה קסומה. עם כל הקיצ'יות המוני אנשים היו רתוקים למסכי הטלויזיה וצפו בזוג היפה מתחתן וציפו לנשיקה המסורתית. 🙂
    כשרואים ארוע כזה ישר חושבים איפה הם ואיפה אנחנו..
    היום לשם שינוי לא היה אפילו אורח אחד כך שישבנו ארבעתנו ואכלנו בנחת. כיף.
    אבל אני נכנסת עכשיו שוב למטבח לאפות עוגה למחר ליום הולדת של דוד שלי, מזל טוב לו.

  115. SARI Says:

    מזל טוב אוריתי לבן הדוד ואיזה כיף לו על עוגה ביתית…אני בזמן האחרון רק קונה.
    אמש חזרתי לצפות בערוצים הבריטיים וראיתי את הזוג לבוש למסיבת ה- בלאק-טיי….שאירגן צ'ארלס למען הזוג ודי נהניתי הם מתוקים! אני לא שאלתי עצמי איפה פהאני ואיפה הם-אלא מענין איך הם עוברים לשיגרה ובעצם מהי השיגרה….?
    אני יודעת שאמרו שהם יחזרו לכפר הקטן בו וויליאם משרת בצבא בתפקידו כטייס ביחדת המחלצים עם ההליקופטרים…אבל….

    ראיתי תמונות שלהם לאחר הנשיקה,שוויליאם לקח את אשתו קייט מבאקינגהם פאלאס למקום האחר בו הם נמצאים בד"כ עם האכב האסון מרטין שאבין קיבל בזמנו ליטם הולדתו ה 21 ועימו נסע עם דיאנה..רכב מקסים פתוח גג והזוג נסע לקול תשואות הקהל שלא ידע שהם יופיעו פתאום..

    היה כיף.

  116. אילנה Says:

    שבוע טוב

    אילנה,שיהייה לבת בשעה טובה ולידה קלה.
    אני מבינה לליבך למתח ולציפיה,הזמן חולף ביעף ,אני מחזיקה לכם אצבעות.
    רגעי האושר כשהתינוק מגיח הם בלתי נשכחים. והכי מאושרים בחיים.

    אוריתי,מזל טוב לדוד ויום הולדת שמח.

    במהלך השבת ראיתי את כל ההיסטוריה של בית המלוכה,רותקתי ואהבתי.

    שיהייה לכולנו שבוע טוב ומבורך,שבוע של בשורות טובות ומשמחות.

  117. SARI Says:

    היי לילה טוב…טרם נרדמתי וכבר יום חדש מפציע…

    אילנה גם אני רותקתי למסך הבי בי סי וראיתי את כל אשר שידרו על בית המלוכה…אהבתי בעיקר ללמוד יות רעל 2 הנסיכים ואורח החיים שלהם בצל גירושי הוריהם בתחילה ואחכ מות אימם בתאונה הנוראית.

    נדהמתי כמה הם יצאו בסדר למרות כל מה שחוו וכל ההיסטריה הציבורית סביבם…התוכנית על הבנים היתה שידור חוזר מלפני כשלוש שנים אך נראה כאילו היה זה אתמול לגבי הרבה דברים.העיתונות לא ממש עשתה חיים קלים לקייט לאורך השנים…וגם חבריו הסנובים של וויליאם לא ממש עזרו בהתחלה…הומצאו עליה כל מיני שמות ולמרות הכל הבחורה התמודדה יפהללא קללות צעקות או התנהגות אחרת לא נאותה…והחזיקה מעמד ובסוף נישאה לאהוב ליבה!

    קראתי עיתונות בריטית לאורך השנים,אך לא ממש הקפדתי להתענין בנסיכים ופתאום הסקרנות שלי גברה..אז מזל שישי עיתונות און ליין וגם תוכניות משודרות.אני מאחלת לזוג הצעיר אושר בריאות ילדים והמון אהבה! ונישואין טובים.

  118. michal Says:

    בוקר טוב

    אתמול בלילה הילדים נסעו. השאירו לבעלי את התפקיד של מנהל המו"מ על הדירה. מקווה שהכל יסתדר טוב.

    היום, בידיעות, יש תרגום של מומחים לקריאת שפתיים על הדברים שנאמרו במהלך החתונה.
    חביב לקרוא את זה. הזוג מצטייר כחמודים ביותר.

    אילנה,
    שיהיה בשעה טובה. הימים האחרונים של הציפיה הם מתוחים. מאחלת לבתך שתהייה לידה קלה.

    תיתוש,
    תקחי אויר, נקווה לימים קלים ונעימים יותר. זכרי, אנחנו כאן.

    שבוע טוב לכולכם

  119. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    שפרה ומולי חוגגים סיום עונה לארץ נהדרת

    http://celebs.walla.co.il/?w=/3601/1819487/2,3

    וגם כאן

    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-88a617de97aaf21006.htm&sCh=46bbe76404864110&pId=2082585621

    המשך יום משובח.

  120. מ Says:

    עוד קצת חגיגות הפעם ב- ynet

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4062724,00.html

  121. בר Says:

    מ', תודה כל הקישורים 🙂

    תמונות מחגיגות סיום העונה גם כאן-

    http://www.xnet.co.il/xo/articles/0,14718,L-3081967,00.html

  122. ilana.pa Says:

    צהריים טובים ושבוע טוב לכולם !!!

    תודה מקרב לב לכל מי שאיחל לבתי לידה קלה !
    מפיכם, לרקיעים העליונים 🙂

    את השבת "בילינו" בבית בסידור וארגון מחדש של החדר הישן של בתי, לקראת בואו של הרך הנולד, שכן יש להניח כי ישהה רבות בבית סבו וסבתו.

    בתי נתקפה במה שנקרא "נסטינג" Nesting ובעברית, "קינון" והחליטה להעיף מהארון את כל הדברים שאינם נחוצים לתינוק. לשם כך התגייסנו כולנו. דבר רדף דבר, וכל הבית נהיה כמרקחה… כי כפי שקורה במקרים כאלה, עוברים מחדר אחד אל שאר החדרים בבית במטרה לפנות דברים …

    ובקיצור – עשינו פסח.. אחרי פסח :-))

    חיבוק לכולם
    אילנה.פ

  123. בר Says:

    יש פוסט חדש:

    https://viksfriends.wordpress.com/2011/05/01

סגור לתגובות.


