במקום שיש אהבה\ סוזן פוליס שוץ

by

במקום שיש כנות,
שם יש הבנה.
במקום שיש הגינות,
שם יש שלווה.
במקום שיש שיתוף,
שם יש חברות.
במקום שיש אהבה,
שם יש התממשות.

102 תגובות to “במקום שיש אהבה\ סוזן פוליס שוץ”

  1. ilana.pa Says:

    במוצאי שבת נוהגים להגיד שבוע טוב והפעם – תרתי משמע, אחרי סופשבוע נוראי שכולנו חשנו בעקבות הפיגוע הנוראי באיתמר ובקצה השני של העולם, אבל קרוב ללב – רעידת האדמה ביפן על כל השלכותיה העולמיות הקריטיות.

    נקווה לבשורות טובות – בפרטי וגם בכללי – אמן

    שלכם באהבה גדולה, אילנה.פ

  2. SARI Says:

    שבוע טוב טוב לכולנו והמון תודה על הפוסט החדש!
    כשהייתי צעירה יותר נהגתי לכתוב כל מיני ברכות,שנשענו על הספרים של סוזן םוליס שוץ.

    תודה.

  3. SARI Says:

    מדהים איך תמיד עמיר אוהב לעזור לכולם גם כשהוא מועמד..ואילו הערב כשאינו מועמד..על אחת כמה וכמה…
    נופר לחוצה מאוד מהאריזה הפעם…וסיון בחוצפתה באה ואמרה לה…"נופר לא שאת הולכת הערב..אבל..האם תשאירי את מברשת השיער שלך?" נופר ענתה לה לא אני צריכה אותה בבית….חצופה סיון…לא יהי לה עם מה לעשות פן …למה לא הביאה לעצמה…איני אוהבת שמחליפים מברשות שיער..לא אוהבת את המחשבה שמישהו אחר נגע בראשו עם מברשת שלי…פוחדת מכינים….ככה חטפתי בטירונות…בחורה,שייחסתי אותה לחברה ב- 3 שבועות שהייתי בטירונות עם שיער ארוך עד המותניים..השתמשה לי במברשת השיער ושבוע אחכ כשעברתי לבסיס גדנ"א ועשו עלינו בדיקות ראש ומבושים למציאת כינים מצאו אצלי…ואני מאז לא מסוגלת לחלוק מברשת עם אף אדם בעולם…

  4. ilana pa Says:

    שרי יקירתי, גם אני, כשהייתי בטירונות [זה היה בשנת 1973] חטפתי כינים …בפעם הראשונה בחיי ואז זו היתה עדיין בושה איומה ..

    תארי לעצמך עד כמה סבלתי 😦

  5. Amit Says:

    ברבר תודה על הפוסט החדש 🙂
    תודה לכם על אחולי ההחלמה לנסיכה שלי, היא מרגישה יותר טוב וכבר אין חום .
    נשיקות לכולם מאלה 🙂
    אילנה פ, מקווה מאוד לשמוע רק בשורות טובות ונעימות מעתה.
    שבוע טוב לכולם.

  6. אבי Says:

    אחרי סוף שבוע כל קשה בארץ ובעולם מגיע לנו שיהיה שבוע טוב. אמן…
    עמיתוש-איחולי החלמה לבת.
    שרי, אני לא רואה האח הגדול כבר יותר מ 3 שבועות. לא ברור לי למה את כל כך מעורבת רגשית. אף אחד שם לא שוה את זה, בטח שלא עמיר. גם לא סיוון ובכלל אף אחד מהמשתתפים לא ראוי לזכות. חבל שאי אפשר פשוט לעשות "פוס" ולבטל את המשחק.
    והעיקר שנהיה בריאים ושיבוא שלום.

  7. SARI Says:

    אילנה פ' אני עברתי טירונות לפני 30 שנה במדויק ב-אוקטובר 1980 ועד היום איני שוכחת את הבושה ..של אותה אחות בסיס שבדקה לי השיער ואמרה לי לפשוט התחתון כדי לחפש גם שם..פעם ראשונה שנחשפתי ככה..במערומי..תרתי משמע..ואני לוקחת הזיכרון עד היום…זה לא שלא נתקלתי בכינים בהמשך הדרך..אני אמא ל- 2 בנים אך העוצמות הנ"ל מובילות אותי תמיד כשמדברים על שיער…גם במספרה קשה לי לסמוך עד הסוף..אף פעם איני עושה פן…רק צבע ותספורת..ממש טראומה ,שמסרבת לחלוף..

    הרגע היה קטע כ"כ של סיון -היא באה לפינת העישון ליד המטבח לבושה "בבגד ההדחות שלה"-בגד גוף טורקיז..ללא חזיה ושדופה כמו שהיא ופרידה וליהיא אומרות לה בפליאה מה זה מה שאת לובשת והיא אומרת כן..הן שואלות מה אין לך ז'קט כלשהו-קפוא בחוץ…פרידה מדגישה ,אפילו לי קפוא היה לשבת בחוץ ולעשן…ואת תמיד קר לך…והיא עונה מה מזג האויר דומה לעונות קודמות ותמיד יצאו עם גופיות,שמלות..זה הרי באולפן ..והן מסבירות לה שזה בחוץ אך היא מסרבת להאמין …האמת היא כל כך בטוחה שלא תעוף היום שרק בשביל זה הייתי מעיפה אותה…אם אפשר הייתי מעלה אותה במדרגות פיסית…ומקווה שהיא תלך עוד שבוע עימה יהיה קשה מידי…

  8. אוריתי Says:

    שבוע טוב,
    חזרנו מיום מהנה עם המשפחה למרות שברקע כל הזמן הדיווחים הקשים. תמונות קשות מיפן וחדשות מצמררות על פרטי הרצח הנורא באיתמר.
    האח הגדול יהווה היום מפלט מהחדשות. אני שמחה שעמיר לא מועמד, לא ממש איכפת לי מי שילך אבל גם אני מקווה שסיוון תעוף או ליהי עם הצחוק המעצבן שלה.
    שרי, אבי צודק. אף אחד לא שווה את המעורבות הרגשית שלך. אני גם לא חושבת שיקבלו חוזה פרסום כמו עתי. תראי מה קרה או בעצם לא קרה לבוגרי העונות הקודמות. רובן נמוגו ונשכחו מלב, המודחים הפעם אפילו לא זוכים ל15 דקות החסד. אני אפילו לא זןכרת מי התחיל את העונה. ליהוק עלוב לדעתי.

  9. ilana pa Says:

    שרי, את עברת טירונות בשנה שילדתי את בני בכורי 🙂 האמת היא שאחכ שני ילדי נדבקו בכינים לא מעט פעמים עד שכבר לא עשיתי עניין. עם הבן לא היתה בעיה. הבעיה החמורה היתה עם בתי, שלה היו שערות ארוכות ויחסית מתולתלות. אוי כמה ביכי היה שם… שלה..וגם שלי. תודה לאל שזה הסתיים ! היום, כשהיא גננת, היא מקפידה מאד להגיע לגן עם שערות מורמות וטפו טפו… עד היום לא נדבקה !!

    וואי שרי, כשאת שונאת, את שונאת. אני מודה לאל שכבר אינני נדבקת למסך . מספיק לי להתעדכן דרכך או בעזרת חברים אחרים בבלוג. תיכף אכנס למיטה ואתכסה בפוך חם ונעים. נורא קר כאן בסלון ואין לי חשק לפתוח חימום…חבל על הכסף 🙂

    אז המשך ערב נעים ולילה טוב לכולם !!!!
    אילנה פ.

  10. תיתוש Says:

    שבוע טוב חברים יקרים שלי
    ואני מאוד מקווה שיהיה טוב.
    היום עם החדשות הקשות מאיתמר ומיפן היה לי מאוד קשה ועצוב 😦
    ברוש יקרה תודה על הפוסט המקסים
    עמיתוש שמחה לשמוע שאלה המתוקה מרגישה יותר טוב בריאות מהירה גם לבנים לך ולבעלול 🙂

    אבי יקר אתה צודק במה שכתבתה 🙂 אני מקווה שאתה מרגיש טוב

    חיבוק גדול לכולם

  11. תיתוש Says:

    היי אוריתיס אני שמחה שיצאתם וביליתם ושנכסך ממך יום עצוב עם החדשות בטלויזיה המשך ערב נעים 🙂

    אילנה. פ אני מבינה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ גם את וגם בתך עוסקות בחינוך 🙂

    גם אני רוצה שסיון תודח אבל באמת שלא יפריעה לי עם משהו אחר יודח 🙂

  12. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    בר יקירה,תודה רבה על הפוסט החדש.

    אבי,אנו מכורות לאח הגדול 🙂

    האסון הגדול והקשה ביפן בלתי נתפס,מאתמול אני רואה את התמונות והלב נשבר 😦

    שרי,בהמשך לתגובתך בנוגע לאלירז ,ראי מה קיבלתי במייל :

    wow4261

    אלירז שלום,
    היום אני משחררת אותך לחופשי ,למעלה משנה הייתי עבורי הבן השלישי יקר ואהוב.
    במשך שנה וקצת עקבתי אחריך ברמה יומית,התענינתי בך דאגתי לך ואפילו נפגשתי איתך פנים מול פנים מספר פעמים .
    סימסתי לך ללא הפסקה ובמשך שנה טיקבקתי ויצאתי נגד כל מי שרק העז לומר עליך מילה רעה.
    שלא תטעה אני עדיין חושבת שאתה בחור מקסים,מוכשר ותגיע רחוק, אך עבורי תהיה עוד דמות טלווזיונית שלעיתים אצפה בה ולעיתים אזפזך לתחנה הבאה .
    היום בדיעבד אני מתחרטת שהייתי מאלו ששכנעו אותך שמאוד חשוב שתקח חלק באח הגדול ותפרשן זו הייתה טעות .
    הסיבה שבחרנו בך הייתה היותך מיוחד ואמיתי, נטול פוזות רחמן ורגיש ,אך בשלושת החודשים האחרונים אתה מפתיע ולרעה וחבל .
    האמת זה בכלל לא חשוב מי יזכה פרידה גקי נופר אתה צריך להיות פרשן נטו אסור לך לערבב רגש כי כאשר אתה מערבב רגש אתה מוציא מתוך אנרגיות רעות ושליליות , בכל תוכניות האחד הגדול אתה מוביל קו אכזרי נגד נופר בצורה בולטת וקיצונית ושים לב אף אחד לא מתנהג כמותך כי להבדיל ממך הם מקצועניים ומבינים שלא הביאו אותם על תקן תומכי מתמודד כזה או אחר הביאו אותך על מנת שתפרשן בצורה מקצועית .
    שים לב אתה גם היחידי שמגמגם כאשר מגיע המתומדד שהודח זה שליכלכת עליו בלי הפסקה כאורח בתוכנית ותמיד פתאום מגלה שהוא בסדר ונחמד וטעית לגביו כך היה עם ליאם וכך היה עם דנה כך גם היה עם אבירם שקראת לו בריון ועם מירב בכלל הפתעת שהיית צריך לנהל איתה שיחה של שעה וחצי לפני התוכנית, למה זה לא קורה לשאר חברי הפאנל ? למה פתאום אתה מתקפל, למה אתה לא אומר להם בפנים? כך גם תעשה עם נופר ?
    אלירז מאחלת לך בהצלחה בדרך עוף גוזל חתוך את השמיים שיחררתי אותך

  13. SARI Says:

    אילנה את ענקית..המייל שקיבלת הם אלו המילים שנמצאות אצלי בלב לאלירז…ממש נכון..אני מאמצת את השיר והמסר…עוף גוזל ..היה בריא ומאושר ..אהבי אותך מרחוק…אך זה נגמר.

    תודה אילנה אהובה!

    נראה כאילו התוכנית היום מאוד מתוכננת כיוון כלפי המתמודדים על ההדחה..ליעוז קיבל את הבמה שחשק בה…אך לא נראה לי להרבה זמן.

    אני מאוד רגועה ,יחסית ,הערב,כיון שעמיר לא מועמד..וככל שאנשים בחוץ תוקפים אותו ככה אני מוצאת בו עוד דברים יפים…המתח היחידי שיש לי הערב הוא כלפי נופר אני רוצה אותה עם עמיר בגמר!

    אז אני מחזיקה אצבעות…

  14. SARI Says:

    אבי-כפי שאילנה כתבה,אני מעורבת מאוד רגשית- אני מכורה לאח"ג.!..יחסית העונה "בזכות" ליהוק גרוע איני מכורה כבעבר,אלא, במינון נמוך יותר..אך עכשיו שאנחנו בישורת האחרונה לגמר…לא יכולה..זה הפורקן שלי מכל צרות העולם והעומס שעובר עלי בחיי היומיום והאחריות כאם חד הורית..

  15. SARI Says:

    אוריתי-לגבי מעורבות רגשית,אין שום תחושה רעה על כך…להיפך…

    לגבי חוי דוגמנות…עמיר נראה טוב יותר מעתי מבחינת הגוף והוא כבר דיגמן בעבר..הוא סיפר על כך ,שבעבר לצורך הדוגמנות נאלץ להוריד את כל שיערות החזה והזרועות ולכן כרגע הוא נהנה מהמראה של עצמו..אז אני סמוכה ובטוחה ,שעמיר שוב יקבל חוזה דוגמנות,או ייצוג חברה כלשהי ובנוסף אני יודעת שהעסק שלו צומח מאז שהוא באח"ג..הפירסומת שהוא עושה לעסק כל יום בעצם נוכחותו שם,אך גם מהזכרת שם המקום זו פרסומת אדירה…כך שאני בטוחה שחלקו במקום רק יצמח לאחר התוכנית..נופר לדעתי גם תצליח היא רק בת 22…האחרים לא ממש מענינים אותי…כמו שבעבר איכפת היה לי רק משפרה וצבר,או אלירז אלין וגואל והשנה עמיר ונופר…אה שכחתי ב-VIP אהבתי את דודי מליץ…!

  16. SARI Says:

    וואו אני סקרנית מאוד…מי עף הביתה…?

  17. אוריתי Says:

    לפעמים אני חושבת שלא כולם רואים את אותה תוכנית. לא ברור לי איך אחרי תוכנית כזו אנשיפ מסמסים לפרידה אחרי שרואים את הרוע והצביעות שלה. הרי היא היתה המכורה וסןחרת הסמים, איך היא מעיזה לדבר על אנשים אחרים. לא מובן לי.
    מזכיר לי איך לא הבנתי את האנשים שהצביעו לבובליל ובתו.

  18. אילנה Says:

    חבל לי שאלעד הודח.
    הייתי בטוחה שאלעד יהייה בחמישית הגמר.

  19. אוריתי Says:

    ערב טוב אילנה.
    גם אני הייתי בטוחה שהוא יהיה בגמר ואולי אפילו יזכה. חבל שהודח, הוא טוב יותר מהרבה אחרים שנשארו שם.

  20. SARI Says:

    אני לא שמתי את אלעד בחמישית הגמר,אך מצד שני הוא חכם יותר מכמה אנשים שנשארו בבית! הייתי מעדיפה שיצא בהמשך..ולא היה כואב לי אם היה נשאר לחמישית הגמר…כיון שהעונה כ"כ דפוקה מבחינת ליהוק…

    איני מסוגלת לראות את האושר של סיון וליעוז ואפילו לא את של ליהיא ופרידה…קבוצה כזו גדולה שאני הייתי מעדיפה שילכו…מי הצביע לעציץ הזו מי?מה מצאו בה חוץ מפנים יפות ורגלים ארוכות..

    וליעוז…אין לי מילים…

    לאלעד היה מגיע לשרוד את ההדחה של היום למרות שבחר לנהוג בצורה של מוג לב כשהיה איש הפח…

  21. SARI Says:

    עמיר היה רוצה שסיון תעזוב ולא אלעד..אך אין לו אומץ לומר זאת כרגע…אלעד יודע שעמיר מאוד אוהב אותו…זו הסיבה שהיה בכי אחרי הדחתו של אלעד…

    כרגע סיון חושבת שיש לה איזה עוזר קטן..היא מעזה לומר לעמיר…"הי שכחת כאן 3 שמלות…"הוא עוזר לה לארגן המזוודה שלה…..לפרוק אותה לאחר שהיה אצל האח"ג כ"כ הרבה זמן לשוחח על ההדחה..כעת ג'קי נמצא שם בפנים…

    נופר קלטה את הנימה של סיון וצחקה עליה..יותר נכון "ירדה" עליה..ועמיר צחק על עצמו…שרק לעצמו כמו איזה כלבלב ששורקים לו…נופר מודעת למה עמיר חושב…והיא יודעת שהיה רוצה שסיון תלך..אך זה לא צלח והוא עדיין תקוע איתה…היא לא עמדה כמעט כל התקופה שלה וזרמה לכיוון הגמר ועוד הפיקה "מרגליות" של רוע לעבר עמיר ובסוף..עוד תגלוש לחמישית הגמר…וזה עבורי יאמר המון על האנשים שמצביעים…

    פרידה..היצור הדוחה הזה גולש בביטחה לגמר ואפילו במין זילזול..

    ליעוז מנצל את הסיטואציה שתפס "גל" חופשי לגלישה..וליהיא לא ברור לי למה היא נשארה…אבל לעומת סיון..אם הייתי כיום צריכה לבחור בין שתיהן..ליהיא עולה על סיון מבחינת המשחק!והמשחק בלבד!!

  22. SARI Says:

    צפניה חזה שאלעד יודח בשבת…ראו הקטע שצירפתי ביום רביעי…אך זה הקטע מהערב…

    "..האח עם הפו-דל
    12 במרץ 2011 | | 10 תגובות | מאת צפניה

    כי אין ביקום דבר יותר נורא מפודל עם שגעון גדלות.

    01. שמעתם את הרעש הזה? כן כן, זה שנשמע בדיוק כמו סוס פוני שנדרס ע"י משאית (שלסבית נוהגת בה אם תרצו להתעסק בזוטות). אבל לא מדובר בסוס פוני. מדובר בגימיק שגווע. גימיק שלא הגיע לשיאו. לא התפתח עד הסוף. אולי פג. כן, פג זה המונח הנכון. קצת אירוני כשמדברים על אלעד כפג, כי בכל זאת, אתם יודעים. אבל אין מה לעשות. הגמד לא מימש את הציפיות. הוא היה אמור להגיע לגמר ולקחת את המיליון כי אף אחד לא מדיח גמד. ובאמת, רוב דיירי הבית לא העמידו את אלעד להדחה. בדיוק כמו מה שקרה למרב בטיטו. ובדיוק כמו בטיטו, גם אלעד הודח (ותשמחו שפורמט הפוסטים של המשדר המרכזי הוא רק עשר פסקאות כי הייתי מרים כאן וואחד פסקת ניפוח אגו על פסקה 10 מיום רביעי).

    02. אלעד יכול לבוא בטענות ליורם זק שהחליט כי זמן המסך של כל דייר העונה ייגזר מגובהו. באמת תהיתי אם יהיו מספיק חומרים של אלעד לסרטון ה"בוא תראה איך זה נראה מכאן". הערב ראינו לראשונה את אלעד יוצא לקרב מאסף ותומך בג'קי אבל כאמור, זה היה קרב מאסף. פרט לדילמות מוסריות של "אני לא יודע מה לעשות" ולחיטוטים באף, באצבעות הרגליים ובאצבעות הגב לא ראינו את אלעד. אלעד גם יכול לבוא אלי בטענות. הוא צפני, אני צפניה. אין לשנינו מקום בעולם הריאליטי הישראלי. כמו שרובוארץ אומר: רק אחד שורד.

    03. שבועיים לפני הגמר וקופרמן עם הרגל על הגז. פרק מעולה וגדוש במריבות. תענוג לעיניים. אף מתמודד לא מאותרג. כולם צועקים. כולם מנבלים את פיהם ובאמת צריך לשאול: מדוע מצנזרים את המילה "זין" אבל לא מצנזרים את Fuck? דרוש קוד אתי. מודה שנהניתי מהמריבות. כזה אני, אוהב ריבים וחרחורים. לא את אלה של פרידה, את האחרים.

    04. אני חושב שהמריבה האהובה עלי ביותר הערב (והיה קשה לבחור) היא המריבה בין ג'קי ללי עוז שבשיאה ג'קי צורח לעבר לי עוז: "לי עוז כהן אתה פו-דל, פו-דל, פו-דל". תענוג. כמעט ליקקתי את האצבעות. אבל אז זכרתי להיכן הכנסתי אותן מוקדם יותר בפרק כשלי עוז ועמיר ניהלו דיון ארוך ומעמיק על התכופפות, על מי זה מתכופף, על מה זה להתכופף ועל מה זה אקטיבי ופסיבי.

    05. למקום השני במצעד המריבות הגיעה הסצנה בה פרידה השיכורה מכופפת פיזית את אלעד ושורפת לעצמה את החולצה בזמן שאלעד זועק: "פרידה, את מכאיבה לי". צריך להחמיא לפרידה. אלעד הוא לא אדם גבוה בלשון המעטה. מי שמצליח לכופף גמד צריך לקבל פרגון. לא הרבה אנשים מסוגלים לעשות את זה. לא מוסרית, פיזית. נסו זאת בעצמכם. סתם, אל תנסו. לא בטוח שזה חוקי.

    06. בית האח הגדול מעולם לא היה וורטקס התמסכנות כזה גדול. עוד רגע והדיירים היו נשאבים לאיזה הוספיס בערוץ המקומי. "אין לנו אפילו כנף לאכול!", מגרגרת בעצב פרידה ואז מורידה לשאר הדיירים קופסאות סיגריות בזמן שמוסיפה לעצמה שקית טבק. אכן, אף אחד לא מתכופף עבורה. ליד פרידה הכט אפילו סטיבי וונדר רואה שש שש. במקביל, ליהיא חוגגת על הקמפיין שעתי קיבל תמורת קופונים לאיזה צימר כפרי. חוגגת את עתי ומטנפת שוב על אבירם. הדבר המתולתל הזה (ולתומכי ליהיא – that curly thing) ראוי לכל החרא שתקבל לכשתיבעט החוצה.

    07. הרגע האירוני של הערב: ליהיא, שנאפה עם עתי בזמן שהייתה מאורסת לאבירם ונשואה לכאורה לבחור אמריקאי אחר, אומרת על נופר: "she's so unclassy".

    08. הרגע המחרמן של הערב: עמיר חוגג בחדר האח הגדול את חסינותו ורוקד בישיבה.

    09. הרגע המפחיד של הערב: ג'קי (שאני חייב להודות שאחרי הכאפה שהוא קיבל מפרידה ומינוס מחוות האהבה לנופר הוא די לייקבל) מספר שהחלום הכי גדול שלו הוא להביא צאצאים לעולם. היטלר צדק. בריכת הגנים היהודיים לא טהורה. לא בטוח שנשרוד את הצאצאים של ג'קי.

    10. ומה אני לא עשיתי כבר שלושה חודשים? קיבלתי ערב חופשי. זה מה שלא עשיתי כבר שלושה חודשים.

  23. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך לכולם.
    בשורות משמחות וטובות.

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

  24. אוריתי Says:

    לילה טוב אילנה.
    רק בשורות טובות.

  25. SARI Says:

    לילה טוב למי שהולך לישון-שינה ערבה חלומות מתוקים!

    אני עדין באח"ג..סובלת את הטון המאושר של סיון …עמיר אמר שאינו מבין את ההדחה הזו..לדעתו אלעד היה יכול לזכות ופתאום לא..אז סיון…נו באמת…סיון..נואמת כמה אינם יודעים מה שבחוץ יודעים…מה יש לדעת…פשוט סימסו פחות לאלעד..או שההפקה בחרה לעזור לאלעד לצאת..הכל יכול להיות..!

    וכן בדיוק כמו שצפניה כתב…גם אני נהניתי לראות את עמיר חוגג את זה שהוא נשאר לשבוע נוסף בחדר של האח"ג..מאחלת לו ריקוד גם בגמר..!

  26. SARI Says:

    צעקו לנופר כשליעוז ישב לידה ואחכ צעקו ושמו לה שיר של שלומי שבת וליעוז נאלץ לפרגןץץץנופר לא איפשרה מצב של אי פירגון ..ואז הגיעו גם סיון וליהיא ונופר שיתפה אותן בצעקות שהיו…לבקשת ליהיא שרצתה לדעת למה הופעלו הדחפורים…

    ואחכ נופר כשראתה שג'קי יוצא מחדר האח"ג ..רצה לעזור לו לפרוק את המזוודות שלו..ממש כמו בני משפחה אוהבים..הם נראים כאלה חמודים יחד וצדק אלעד כשאמר לארז שנופר וג'קי מאושרים ביחד ולא פוגעים אחד בשני..עכשו נופר וג'קי בחצר ושוב צועקים ..אבל עכשיו צעקו לה שאוהבים את נירה..אמא של נופר והם צוחקים…

    ליעוז נכנס לחדר האח"ג..

    ועמיר שוב מארגן המטבח…ראיתי אותו קודם גם מנקה את פינת השתיה בחדר השינה..נראה כאילו עמיר …לא מוצא את מקומו כרגע בבית..עמיר מאוד אוהב את אלעד ואת נופר..מזל שהוא בקשר מצוין עם נופר..הוא נראה בודד קצת..

    פתאום כמו מראה שלא נראה בעבר..אני רואה שסיון התנדבה והדגש הוא על התנדבה לשטוף כלים…!!

  27. SARI Says:

    עמיר סיפר שהוא כ"כ כעס על ההדחה של אלעד בחדר של האח והוא מהכס חבט בקיר והיד התנפחה לו…

  28. SARI Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZqCwHSvpit0&feature=player_embedded#t=181s

  29. SARI Says:

    הלינק שהעתקתי למעלה הוא של…"סרטון שהכינה טל רום המסביר למה עמיר ראוי לזכות בגמר האח הגדול 3 ! ! !"

    אנימחזקת כל מילה ותמונה!

    עמיר לגמר האח"ג!

  30. SARI Says:

    ליהיא הלשינה לליעוז שסיון העמידה את אלעד להדחה והוא לא האמין הוא חשב שעמיר…אך עמיר אמר ליהיא ופרידה ורק סיון אמרה אלעד…

  31. ארנוס Says:

    ברבר תודה על הפוסט 🙂

    לא ממש משנה לי מי מודח כרגע באח הגדול, אני צופה בזה רק כבידור ללא שמץ מהאמוציות שהיו בעונה הראשונה. במקביל אני מחכה בכיליון עיניים שיצא כבר הספר של שיפ…
    ואם כבר האח הגדול, נראה לי הכי הגון שנופר תזכה, היא חזקה ויש לה עמוד שדרה, גם אם לפעמים יש לה התפרצויות. בעוד שבועיים נגלה.

  32. מ Says:

    ערב טוב ושבוע משובח לכולם.

    בר – תודה על הפוסט, אהבתי.

    עמיתוש – נשיקות לאלה המתוקה, מקווה שהיא התאוששה וחזרה לעצמה.

    מפנקת אתכם בשני שירים ישראליים חדשים ויפים…

    הראשון של דור המוכשר דניאל, סינגל שני מתוך אלבום חדש, "כולי שלך"

    http://www.youtube.com/watch?v=MVKHEBmpVjc

    השני של כפיר אפשטיין, סינגל שני מתוך אלבום חדש , "אין כבר זמן"

    http://www.youtube.com/watch?v=gtAQC4Fs7ZQ

  33. SARI Says:

    זה מה שקורה כשאנשים חושבים על עצמם בלבד!

    "האח הגדול" מוציא מהארון
    במהלך שיחה משותפת בין הדיירות פרידה הכט וסיוון אברהמי הן הוציאו מהארון שחקנית מפורסמת, שלא דיברה מעולם על נטיותיה בגלוי
    ערן סויסה | 13/3/2011 17:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
    תגיות: האח הגדול,יציאה מהארון,פרידה הכט,סיוון אברהמי

    פרידה הכט
    פרידה הכט רונן אקרמן
    פליטות הפה בבית "האח הגדול" נמשכות: היום בשעות אחר הצהריים צולמו הדיירות פרידה הכט וסיוון אברהמי בשיחה משותפת. במהלך השיחה, במתכוון או לא, הוציאה הכט את אחת מהשחקניות בארץ מהארון. "את יודעת ש-(שמה שמור במערכת) לסבית?", שאלה הכט את אברהמי שלא היססה והשיבה מיד: "ברור". מיד אחרי הקטע הועברה המצלמה למקום אחר בבית, דקה אחת מאוחר מדי.

    יש לציין, כי השמועות על אותה השחקנית אינן חדשות, אבל היא מעולם לא דיברה על הנושא באופן גלוי אלא רק ברמיזות. זו לא הפעם הראשונה שמדברים על נטיות מיניות של מפורסמים בבית "האח הגדול". בעונה הראשונה דיברו בבית "האח הגדול" גם על הנטיות המיניות של הראל סקעת, עוד הרבה לפני שהחליט לצאת מהארון.

    תגובת הפקת התוכנית טרם התקבלה.

    בשל רגישות הנושא ידיעה זו סגורה לתגובות.

  34. SARI Says:

    http://celebs.nana10.co.il/Article/?ArticleID=787464

    מענין כדאי להציץ!אהבתי!

  35. SARI Says:

    http://www.facebook.com/Emet.Al.Elad

  36. בר Says:

    בוקר טוב לכולם 🙂

    שפרה ומפורסמים נוספים בהשקת המופע של אביגיל רוז-

    http://celebs.walla.co.il/?w=/3601/1804501

  37. אבי Says:

    תודה על הקישור בר.
    כשרואים שוב את שפרה, נזכרים בעצב עד כמה רדודים ועלובים הם משתתפי העונה הנוכחית.
    ניסיתי אמש לראות את ערוץ 20. מה אומר לכם? אחרי כמה דקות השתעממתי וזפזפתי לערוצי הספורט.

  38. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    בר – תודה על הקישור , שפרה נראית נפלא.

    עוד קצת שפרה מתוך התצוגה של האביזרים שהיתה ב 6-3-11 , הפעם מ"לאשה", צפייה מהנה.

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4039728,00.html

  39. ארנוס Says:

    תודה ברי ו-מ'!
    שיפ נראית נפלא. מקווה לשמוע ממנה הרבה בזמן הקרוב, היא ממש חסרה לי.

  40. מ Says:

    עוד טעימה משפרה במאקו… מעלפת כבר אמרנו ?

    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-3dc5944fd44be21006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153

  41. מ Says:

    הרגע שמעתי בחדשות ערוץ 2 שבעדלאידע בחולון יוצג עץ בובות סרוגות בהשראת שפרה.

  42. הדרומית Says:

    מזל טוב לסבתא החדשה של הפורום
    היום לראשונה אילנה האהובה שלנו תיקרא סבתא
    נכדה קטנה וקסומה תגדל ותפרח תחת צילה האוהב של סבתא אילנה
    מאחלת להם ולנכדה שפע בריאות וים של אהבה

    אילנה ביקשה ממני למסור לכם את ההודעה
    ואת אהבתה

    קולולולולולולולולולולולולול

  43. מ Says:

    מזל טוב ענקי, הרבה נחת ואושר לסבתא ולהורים הטריים, איזה כיף לנסיכה הקטנה !

  44. ilana.pa Says:

    אילנה יקירתי !!!
    איזה בשורות טובות ונפלאות – איזו התרגשות. אני מקווה שלאמא הטריה ולבתה שלום. ומאחלת רוב נחת לסבתא ולסבא מכל הצדדים 🙂

    חיבוק גדול ממני …סבתא בחיכיון 🙂

  45. אוריתי Says:

    אילנה סבתא יקרה,
    מזל טוב, ברכות ואיחולים להולדת הנכדה, שתזכו להרבה נחת ואושר.
    אם כאלה גנים אין ספק שהיא מהממת.
    מחכים לתמונות 🙂

  46. Amit Says:

    קולולולולולולולו מזל טוב אילנושששששש
    מקווה שהלידה עברה בקלות וענבר מרגישה טוב!!! הנסיכה בטוח מהממת ומאלפת, אני בטוחה שאתם באופוריה כרגע. המון נחת מהעוללית הקטנה וברכות חמות להולדת הנכדה הראשונה!!
    נשיקות 🙂

  47. תיתוש Says:

    אילנוש מזל טוב ובשעה טובה להולדת הנכדה בת לענבר. שתדעו רק נחת. כן ירבו הנכדים. אני בטוחה שתהי סבתא מקסימה 🙂
    חיבוק גדול לך לענבר ולתינוקת (לתינוקת חיבוק עדיו) 🙂

  48. תיתוש Says:

    ברוש וממוש תודה על הקישורים לשפרה. כרגיל נראת יפה. ואני נזכרת בה בעונת האח הגדול הראשון ואיזה הבדל בינה+רשל"ץ לבין הדיירים של העונה הנוכחית.

    דרומית יקרה תודה על ההודעה המשמחת ונשמח לראותך יותר בבלוג 🙂

  49. ארנוס Says:

    מזל טוב אילנה!!!

  50. אבי Says:

    אילנה
    מזל טוב, הרבה אושר ושמחה.

  51. הדרומית Says:

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עכשיו חזרתי מהרקדה וניכנסתי לקרוא אותכם
    האמינו לי ,גם אני התרגשתי כשאילנה בישרה לי על הולדת הנסיכה הקסומה.
    מרוב התרגשות כתבתי להם במקום לאם , חחחחחח בושי לך דרומית .
    אילנה את יודעת כמה אני אוהבת אותך
    ואני מתרגשת בשבילך בענק.
    גם לי נולדה נכדה ראשונה אבל מזמן,היא כימעט בת שנתיים.
    הנכדה היא כל עולמי
    היא קטנה ומתוקה,היא חכמה בטירוף,הזיכרון שלה מפליא אותי כל פעם מחדש.
    אני מתה עליה
    כיפאק לכל הסבתות פה ובכלל
    אבי היי,אני לא יודעת אם אתה כבר סבא, אבל אם כן,אז כיפאק גם לך
    לילה טוב בלוג יקר

  52. אביגייל Says:

    מזל טוב לאילנה :-)))
    איזו בשורה משמחת ! הרבה הרבה ברכות לך ולמשפחה להולדת הפעוטה, מפה אני כבר רואה שהיא מקסימה :-)))
    נשיקות, יש לך מייל …
    בוקר טוב וד"ש ממני לחברי/רות הבלוג 🙂

  53. אילנה Says:

    בוקר טוב

    תודה רבה לכם חברים יקרים על כל הברכות.

    קשה לי לתאר במילים את התחושה העילאית הזאת שלהיות במהלך הלידה ולראות את הנכדה מגיחה לאויר העולם,דמעות אושר הציפו את עיניי ושמחה גדולה בלב.

    ענבר ילדה טרם זמנה בסוף השבוע ה- 35 אך התינוקת לא פג,קטנטנה ויפייפיה.

    אני מאחלת לכולכם לחוות את החוויה ולזכות לנכדים ונינים.

    אני בדרכי לענבר ולנסיכה הקסומה שלי שכל הלילה ליוותה אותי התמונה שלה מיד כשהגיחה לאויר העולם .

    אשלח לכולכם תמונות לקראת סוף השבוע ,ענבר והנסיכה יהיו כאן,אצלם ואשלח.

    תודה ענקית לכולכם ,נשיקות וחיבוקים.

  54. ilana.pa Says:

    אילנה יקרה !!!
    איזו שמחה לדעת שהכל בסדר. שבוע 35 הוא אכן שבוע מוקדם מהראוי, אך היום, עם כל ההתקדמות הרפואית-טכנולוגית אנחנו יכולים להיות רגועים.

    אני עדיין טרום סבתא אבל כל כך מזדהה איתך ועם התחושות שלך.
    גם אני אשמח מאד לראות תמודות, לכשיהיו. היכן שתחליטי להעלותם…..

    נשיקות – אילנה.פ.

  55. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    עוד טעימונת משפרה מבלה…

    http://www.nrg.co.il/online/7/ART2/221/795.html

    יום מעולה שיהיה.

  56. אירית השפירית Says:

    אילנה'לה יקרה שלי, צרור ברכות להולדת נכדתך הקטנה והמתוקה,
    אלפי חיבוקים ונשיקות לך ולתמיר, לענבר ולבן זוגה ולכל בני המשפחה.
    העולם מלא פלאים, החל מקסם ההריון וקסם הלידה והמשך בקסם הגדילה וההתפתחות, והאהבה העצומה שיש לנו לתת. היית שותפה לרגע לידתה של נכדתך הבכורה ואני בטוחה שהתרגשת עד לב השמיים ולבך הענק נפתח רחב-רחב לקבל את התינוקת הקטנטנה בקבלת פנים אוהבת בבואה אל עולמנו.
    שתדעו המון המון אושר ושמחה, המון המון נחת, כוח ובריאות.
    אני מאושרת בשבילכם!
    ברכות גם לאביגייל להולדת הנכד. הרבה אושר!
    ושלום לכולכם, יקרים ויקרות שלי!!!!!!

    http://www.123greetings.com/congratulations/for_everyone/everyone55.html

    http://www.123greetings.com/congratulations/new_baby/newbaby32.html

  57. אביגייל Says:

    תודה אירית, ותודה גם לאבי , ברכת אותי ועדין לא השבתי.
    יום טוב 🙂

  58. צביה Says:

    לאילנה ולהורים הטריים
    מזל טוב להולדת הנכדה .

    שלום גם לכל חברי הבלוג.

  59. תיתוש Says:

    שלום חברים יקרים שלי 🙂
    אילנוש העיקר שהלידה עברה בשלום וענבר והתינוקת ברוך השם בסדר ובקרוב הן תהינה בבית שולחת לכן חיבוק גדול 🙂

    שלום גם לאביגייל וצביה שבאו לבקר ולברך 🙂
    וכמובן גם לאבי ואירית ועמיתוש.
    מיכל חסרה לי בבלוג. איפו את אני מקווה שהכל בסדר
    חיבוק גדול לכולם אוהבת אתכם 🙂

  60. Amit Says:

    אילנושש מזל טוב שוב!
    מה שם הנסיכה המתוקה? אני בטוחה שאת בעננים , איזו התרגשות 🙂
    תעדכני אותנו מתי שיתאפשר לך, תמונות יתקבלו בברכה 🙂
    שלום לצביה 🙂 ברוך שובך
    ברכות גם לאביגייל להולדת הנכד החדש!
    אבי, תודה!
    תיתוששששש 🙂

  61. SARI Says:

    מזל טוב לסבתות החדשות..ברכות לבריאות,אושר וכיף והמון אהבה!
    אביגיל ברכות…אילנה אהובה ברכות….אילנה פ ברכות לעתיד לבוא…ובכלל ברכות לכל החוגגים והמברכים!

    אילנה אהובה כיף היה לשמוע את קולך..תודה ששוחחת עימי כשיומך עמוס באושר כזה מקסים!המון הנאה ואושר לענבר ובן זוגה והנסיכה המקסימה!

    איזה כיף לפתוח המחשב אחרי שבועיים כאלה מאומצים בעבודה ולראות חברים יקרים ,שקפצו לבקר ולהיא כל מיני לינקים ובעיקר ברכות וחיוכים!

    כיף להיות כאן.תודה.

  62. בר Says:

    אילנוששש מזל טוב!!! 🙂

  63. בר Says:

    מזל טוב ענקי גם לאביגייל להולדת הנכד 🙂

  64. SARI Says:

  65. אוריתי Says:

    כמה סימלי שהשם של הפוסט הוא "במקום שיש אהבה" ולפוסט אהוב זה נולדה תינוקת אהובה.
    נפלא לראות פה חברים ישנים ואהובים, ממש כמו פעם.

  66. אביגייל Says:

    תודה לתיתוש, לשרי, ולעמיתוש – מזל טוב גם לך 🙂 ריגלתי לך בפייסבוק וראיתי את התמונות של הקטנה המשגעת !
    וגם לארנוס תודה, באיחור אבל באהבה, ולבר בר, ולאוריתי אהובתי – חיבוק 🙂

  67. אוריתי Says:

    חיבוק חם גם לך אביגייל, גם אני ראיתי את הנכד המקסים שלך בפייסבוק, מתוק אמיתי, אולי נשדך לו את הנסיכה אלה של עמיתוש או את יורשת העצר החדשה של אילנה 😀 . יש למה לצפות 🙂
    לילה טוב וחלומות פז לכולם 🙂

  68. SARI Says:

    היי לכום,לילה טוב!אשמח לתמונות..איני מחוברת אליכן בפייסבוק,לצערי,לכן לא רואה תמונות של יורשות העצר…אנא,צרפנה לכאן אם ניתן.

  69. SARI Says:

    היי למי שמתעניין …כרגע המצלמות הוסטו מחדר השינה…כיון שיש פעילות מינית אצל הזוג הכי לא זוגי שאי פעם ראיתי בטלויזיה…והמצלמות התמקדו בהתחלה עד שקלטו מה המיקוד ואז עפו לכיוון הדג…אז ליל מנוחה יקרים…

  70. אביגייל Says:

    אוריתי – או את עמליה ?????
    שלושתן מבחינתי שידוך הגון ביותר 🙂
    מחר החבוב מגיע מצפת, אני כבר בשער של הקיבוץ עם זרועות פתוחות, מצפה …
    לילה/בוקר טוב 🙂

  71. אוריתי Says:

    בוקר טוב ,
    אביגייל, האמת חשבתי גם על עמליה אבל העדיפות היא לילדי הבלוג 🙂
    אני בטוחה שיהיה לך יום מדהים עם הנסיך הקטן,קצת חם בשבילך היום ,אבל בכל זאת תוכלי לטייל בקיבוץ בגאווה עם יורש העצר. (אני לא יודעת אם את מרשה לכתוב את השם המיוחד שלו פה).
    שרי, באמת מזמן לא עידכנת אותנו מה קורה באח הגדול. ביום שני בזמן שחיכיתי לבתי ראיתי את אלעד וגואל נכנסים לאולפני 103 כדי להשתתף בתוכנית של דידי הררי. כמובן היתה המולה גדולה סביבם, צלמים ועוברי אורח שהתקבצו ובקשו להצטלם עם אלעד. צפיתי מרחוק והתרשמתי שהוא באמת חמוד, דיבר עם כולם והסכים בסבלנות לצילומים.
    יום נעים חברים.

  72. SARI Says:

    היי אביגיל מקווה שכייפת עם הנסיך שלך…מענין מה שמו..הסקרנות אוכלת אותי…

    אוריתי-לא עידכנתי לגבי האח"ג מס' ימים ,כיון שעבדתי כ- 10-11 שעות ביום ובסוף נפלתי לימטה ולמחרת סיבוב דומה…אך יחסית צלחתי העבודה בצורה טובה…עד לפעם הבאה…היום הברזתי קצת ויצאתי שעתיים מוקדם יותר…וואו איזה עולם..איזה חום בחוץ!!

    ממה שראיתי אמש די משעמם להם..המשימה הסתיימה עוד לפני שהחלה..ועבורה הם הוחזקו כמעט כל יום שני בחדר…סגורים פחות או יותר…הם הפסידו במשימה…לפי מה שהבנתי מקטעי שיחות אמש..היו להם סרטונים שונים על הדיירים ופעילויות שלהם…אך זה רק מה שנדמה לי…בערב אראה במה מדובר בשידור המרכזי…

    נראה כאילו סיון ממשיכה לשחק בעמיר והוא הודה בשיחת לילה מאוחרת עם נופר..שאם היתה לו אפשרות לחשוב מראש לא היה בוחר בסעון..
    בקטעי שיחה אחרת אמר ,שהוא מעדיף בחורה שסגטרה על עצמה ויודעת מה היא רוצה בלי משחקים..שהוא רוצה להקים בית…

    סייון אמש שנייות לפני שנכנסה למיטה ולמצעי המיטה של עמיר עוד נופפה באצבעה לעומת עמיר ואמרה לו…בסוף אתה עןד תלמד להיות גבר…מי שמדבר…איפה הראש שלה..האינה רואה את הדבשת שלה…היא אחרונת הבנות שהייתי מאחלת למישהו שאיכפת לי ממנו…לפחות על סמך בית האח"ג..בחורה נוירוטית לגמרי..רגע אחד עסוקה בצחוק סוסי שכזה ורגע אחר בבכי…ואחכ בהשמצות ולבסוף בסקס!!

    אתמול ליעוז ליהיא עמיר וסיון היו ברגעים מסויימים במטבח וליעוז החליט לצאת בפאנצ'ים ע"ח סיון..הוא חיקה אותה עושה את מעט הפעולות שהיא עושה..והביא את הנוכחים מלבד סיון להתפרצויות צחוק היסטרי…עמיר בכלל..כמעט נפל מהכסא מצחוק…ואז הגברת סיון פונה אליו ואומרת..במין טון של מורה…עמיר תגיד לו משהו…כלומר תגן עלי…עמיר נחנק מצחוק…אמר לה תתמודדי וכולו חיוכים והגב' שוב..עמיר תגיד לו משהו…(יענו אם לא …לא תקבל סקס??)

    ליעוז אפילו שבר צלחת בחיקוי של סיון רוחצת צלחות ומניחה במתקן הייבוש…אפילו אני התפוצצתי מצחוק…וזה התלב לי היטב עם העייפות של השבועיים האחרונים…

    בחצר ליעוז המשיך לצחוק על סיון…פשוט קל מאוד לחקות אותה…

  73. SARI Says:

    עמיר בווידוי אישי: לא הייתי נכנס לקשר עם סיוון – זו התאהבות מוטעית

    נשלח 15 במרס 2011 03:06 על ידי שידורי טלוויזיה אונליין

    במהלך משחק לילי בכדור, מספר עמיר לנופר על הקשר הזוגי שלו עם סיוון – לדבריו, הוא מתחרט על הקשר שנוצר וכי מדובר בהתאהבות מהירה ומוטעית.

  74. SARI Says:

    חמוסוני לילה 150311
    15 במרץ 2011 | | 59 תגובות | מאת צפניה

    20:30

    המשרתת. עם הפמוט. בטרקלין
    עמיר מגהץ בשצף קצף. הוא שוקל לעזוב את חיי הלילה לטובת מגהצה. הוא מקפיד לא להחמיץ אף קמטוט. הגבר המושלם. סיון יושבת לידו. כנראה שהשלימו. שוב. היא מתחילה לדבר על זוגות שהחזיקו מעמד הרבה שנים ומספרת לעמיר שהוריה אוהבים לרקוד בחתונות. חוץ מלחטוף את האומלל לערב טעימות בגן אירועים היא עושה הכל. היא אומרת לעמיר שהיא עצמה לא ממש אוהבת לרקוד בחתונות כי פעם, כשהייתה ילדה קטנה, אמה הכריחה אותה לרקוד בחתונות. עמיר נראה מאוכזב. נראה שציפה שהטראומה תהיה פחד מחתונות.

    האנטומיה של זק
    ליהיא יוצאת בחיוך מחדר האח הגדול: האח הגדול נתן לדיירים סיגריות וגם פסטה, אורז וקורנפלקס. כנראה שנגמר האוכל ומישהו בקונטרול ריחם על הפיינל 7. נופר וג'קי מתפגרים להנאתם במיטה. נופר אומרת שכואבת לה הבטן ושלמרות אכלה רק שניצל וכף אורז, היא מרגישה כאילו אכלה טנק. בחדר האוכל, סיון מספרת לעמיר שפעם אמה עברה ניתוח מעקפים. המצלמה חותכת בחזרה לג'קי ונופר. נופר קובעת שהלילה תישן טוב כי היא מאוד עייפה. היא תוהה אם יהיו מועמדויות להדחה כי כבר מתחיל להיות מאוחר והם עדיין לא נקראו לחדר האח הגדול. סירקל אוף לייף: אוכל מטוגן –> תחושת מועקה –> עייפות –> ניתוח מעקפים.

    מרפאה פרטית
    לי עוז יוצא גם הוא מחדר האח הגדול. או שבעצם מחדר השירות. כל החדרים נראים אותו הדבר. הוא קיבל איזה תכשיר רפואי. נופר מבקשת מלי עוז שיבקש תכשיר עבור כפות הרגליים של ג'קי כי הן מלאות ביבלות. ג'קי לא מרוצה שנופר חולקת את האינפורמציה הרגישה עם שאר הבית ומתחיל לגעת בכפות הרגליים. נופר מעירה לו "אל תיגע ברגליים. תלך לטפל בזה" והוא משיב "אל תאכלי את הראש". איך מאייתים "נמק"?

    טריני וסוזנה עושות את ישראל
    ליהיא ולי עוז עושים כלים במטבח. הם מאוד מהירים ופרידה מחמיאה על המהירות בזמן שהיא יושבת בצד ואוכלת. נראה שליהיא שמחה לקבל מחמאה מהבוסית. היא אומרת לפרידה שהיא לא ממש רעבה ושהיא לא אכלה הרבה היום ופרידה המפרגנת תוהה בחזרה בקול: "אז למה הבטן שלך נפוחה?". ליהיא זועמת. הבטן שלה לא נפוחה. זה המכנס. והרצפה העקומה. וחמישים המצלמות הלא מפוקסות.

    הרגלים רעים מתים מהר
    ליהיא אומרת לפרידה שהיא מקווה שאמה לא חזרה לעשן. היא מאוד מודאגת מזה כי אמה בישראל וישראל גורמת לאמה לעשן. מסתבר שהאמא של ליהיא לא נגעה בסיגריה כבר שנתיים וחצי אבל לכו תאמינו למילה אחת שיוצאת לליהיא מהפה שנישק את אבירם, את עתי ואת הבחור הניגרי שהיא נשואה לו לכאורה. בכלופן, פרידה המפרגנת קובעת שאם אמה של ליהיא חזרה לעשן אחרי שנתיים וחצי של הפסקה "זו טיפשות". אמרה ושלקה עוד כף קוואקר. היא אומרת לליהיא ולי עוז שהיא קצת מרחמת על האנשים שמגלמים את האח הגדול שעובדים שעות נוספות: מהבוקר ועד שכולם הולכים לישון. ומה עם צפניה שצופה כבר 98 יום בחרחורים 24/7? כלום. שקט. אולי אזפזפ לערוץ 21 ונראה מה יקרה.

    כ' עבור כפוית טובה
    מסתבר שנופר שכחה להאכיל את הדג למרות שליהיא ביקשה ממנה. נופר מציעה לליהיא להאכיל את הדג כי היא עצמה לא סובלת אותו. לי עוז מאכיל את הדג ויש תקלה באקווריום, האוכל תקוע באיזה צינור. עמיר אומר "אחי" שלוש פעמים ברציפות והצינור משתחרר. נופר צועקת לעבר האקווריום: "שימי, אתה בלתי נסבל". לו רק ידעה עד כמה. לילה טוב!

  75. SARI Says:

    ליעוז עושה חיקוי של סיוון שוטפת כלים..
    http://bbisrael.blogspot.com/2011/03/blog-post_16.html

  76. אבי Says:

    שרי
    כמי שלא רואה וניזון רק מתאוריך אני למד לדעת שכל התכנית סובבת סביב עמיר ויחסה של סיון אליו.
    האם שאר המשתתפים בוטלו? מה עם פרידה וליהיא רעות הלב? ליעוז הכלומניק? נופר ? וג'קי ? כשעוד ראיתי עמיר לא היה מהבולטים ובטח לא מהמעניינים והתנהגותו היתה די מאוסה וככל שזכור לי הוא היה מתעלל בסיון באופן מחפיר.
    מעניין איך שדברים משתנים…

  77. אירית השפירית Says:

    שלום אבי. אני מקווה שאתה מרגיש טוב יותר, שהטיפולים עזרו ושיצאת מכלל סכנה. על פי ניסיוני, לאחר שיוצאים מסכנה בריאותית ומצליחים לחזור לחיים רגילים הפרופורציות קצת משתנות ואנחנו מגלים שוב שדווקא הדברים הפשוטים הם שנותנים טעם לחיינו, ובעיקר המשפחה. אני מקווה שאתה כבר "אחרי" ושאתה מוצא הנאות בחייך – מפרחים שהנצו, מלראות ילדים משחקים וצוהלים, מלטייל ולחוות, מלחוש את האוויר על עורך, מציוץ הציפורים בבוקר, משיר יפה או סרט טוב שראית ומכל מה שגורם לך אושר. מאחלת לך הרבה בריאות, אושר ואריכות ימים.

    אני חייבת לומר לך שהתיאורים של שרי על התרחשויות באח הגדול הם תיאורים סובייקטיביים, ומבחינתי זה בסדר גמור. אני צופה רק בתוכניות בערוץ 2, בימי רביעי ושבת, כך שאיני מודעת לכל הניואנסים והאירועים הקטנים בחיי היום יום של הדיירים, בניגוד לעונה הראשונה שאז הייתי צמודה למסך שעות רבות מאוד. אפשר לומר שאני שומרת על עצמי 🙂

    נראה לי שהעונה אין ולו דמות אחת שאפשר ממש להתחבר אליה, מישהו או מישהי עם איזה ערך מוסף, שמעוררים רגש ועניין, חמלה וחיבה. אין כאלה. זה פועל אצלי לשני הכיוונים, כלומר אין אף אחד שאני "מעריצה" כמו גם שאין אף אחד שאני ממש שוטמת.

    סיפור היחסים בין עמיר וסיוון לא מעניין בכלל – מין יחסי סאדו-מאזו עלובים שמוציאים את שניהם רע וגורמים להם (ולכולנו) סבל. אני חושבת שאי אפשר להאשים את עמיר בהתעללות בסיוון, בוודאי לא יותר מאשר אפשר להאשים אותה בהתעללות בו. זה היה קשר עלוב ולא מוצלח מלכתחילה והוא ממשיך לצלוע בצורה לא נעימה לעין עד היום. גם סיפור היחסים בין נופר וג'קי לא מעניין בכלל – הכול ידוע מראש: הם לא מתאימים. נופר הרבה יותר אינטליגנטית ממנו ולא נמשכת אליו בכלל (אני מאמינה שאחרי שתצא מן ההסגר ייפתחו בפניה הרבה אפשרויות לזוגיות ואולי גם לפרנסה, כך שאני לא דואגת לה) ואילו לג'קי נוח להיות במשחק של המחזר, למרות שהוא יודע באופן ברור שלא יקבל מנופר את המענה שהוא מבקש. גם שאר הדמויות באחה"ג 3 לא מעניינות. הדבר היחיד שמעניין השנה זה ההדחות, כי נראה לי שהשנה יותר מאי-פעם יש הפתעות. כך שאני די סקרנית לדעת מי יעוף היום ומי יהיה האחרון שיעוף ולא יגיע לגמר. זה יכול להיות כל אחד מהם.

    אני חושבת שהכי הוגן וסביר שיגיעו לגמרי החמישה שיגיעו, אבל שיתנו את הפרס שוב לשפרה. היא עולה על כל הדיירים הנוכחיים ביחד בהמון דרגות ומצידי הפרס מגיע לה גם השנה. אני מקווה שמקבלי ההחלטות יקראו את מה שכתבתי ואולי יסכימו איתי.

  78. אבי Says:

    אירית יקרה.
    תודה על ההתענינות. אני בסדר, מחלים מהניתוח יפה, מתחזק וזקוק רק למעקב תקופתי. אנחנו אופטימים.
    אני מסכים עם כל מילה שכתבת. לאחר ההדחחה של דנה, שעוד עוררה בי אמפתיה מסויימת, חדלתי מלראות את התכנית. כל המשתתפים שנותרו אינם ראויים בעיני, רובם לא מענינים, רדודים, ומקצתם פשוט רעים. אין שיחות מענינות, ובקיצור איש מאלה שנותרו אינו ראוי לפרס.

  79. SARI Says:

    אבי-בריאות מעומק ליבי!כלום לא חשוב מעבר לבריאות!
    אירית השפירית-תודה!אכן אני מגיבה וכותבת רק מהמקום הסוביקטיבי-ועבורי אין דרך אחרת..אף לא פעם התיימרתי להיות אחרת.כשאהבתי את שפרה…לא סבלתי את כל מי שפגע בה,אפילו כשהיא לא ידעה על כך..ולא היו לי פרופורציות..הייתי הכי "מגן" שאפשר עבורהבתחושות שלי…דבר דומה קרה לי עם אלירז…היו לי "וויכוחים" כאן בבלוג…כיון שכל כך ראיתי איך אלירז חייב לזכות…הוא היה הכי עבורי באותה עונה..למרות שנתתי מהלב שלי גם לגואל ואלין…אך אם קראת בימים האחרונים גם מאלירז נפרדתי..משפרה איני יכולה להיפרד…היא בחרה להיפרד ממני…(מכולנו…בריאות אושר והצלחה עבורה-אני מאושרת עבורה!)

    בעונה זו מאוד ,אבל מאוד רציתי שדנה תעלה לגמר..אך בדרך גם זיהיתי את עמיר ואת נופר אנשים עם "קול" שנשמע לי נכון עבורי…כנציג שלי באח"ג.

    אתם צודקים אין דמויות אלה הכי דומות לשניים הקודמים שזכו..אך יחסית למי שנכנס לבית ונמצא בו עד כה שניים אלה,מבחינתי בלבד..ראויים לזכות בכסף…

    אני מאוד רוצה שעמיר או נופר יזכו.!!..ממש לא סיון. ממש לא פרידה ,ובטוח שלא ג'קי!

    טוב אז ברוך השם ליעוז יצא החוצה…מקווה שעמיר יעלה ישירות לגמר…אני מהמרת שעמיר יאמר פרידה וליהיא..נופר תצביע פרידה וליהיא\או סיון..ג'קי פרידה וליהיא..סיון -לא ברור מה תצביע…ליהיא בטוח תאמר ג'קי ונופר…

    כן למרות שהשתיים השלימו הן תצבענה אחת נגד האחרת…

    אבי-תודה שהתיחסת למה שכתבתי…המון בריאות..!

  80. SARI Says:

    האח עם המלך בחוץ
    16 במרץ 2011 | | אין תגובות | מאת צפניה

    כי הטרנד החדש במזרח התיכון הוא הכחדת דיקטטורים.

    01. אז מה, אבא של לי עוז טוען שלי עוז מלך ושאוהבים אותו בחוץ. מת לדעת איזה סליל דנ"א פגום מסתובב אצלם במשפחה. אללי. זה עובר בגנים. הסצנה עם אבא של לי עוז כמעט מתעלה על העליבות של אח של לי עוז שניגש לאלעד במוצ"ש לאחר ההדחה בזמן השידור והציג את עצמו "אני אח של לי עוז". כאמור, העליבות בשיאה. וגם קליפ היציאה שהכינו ללי עוז היה עלוב. בחיי, כל כך משעמם ומיותר. הרגיש כמו קליפ הדחה ראשונה בעונה. היי, כמעט בטוח שסיון דרור קיבלה יותר זמן מסך מלי עוז. ואותה גם החזירו.

    02. אני באמת לא יודע באיזה סרט חיים אסי עזר וארז טל. או אולי גואל פינטו, אלירז שדה ושאר משתתפי פאנל "שלום האח הגדול". אולי הם חשים כניצבים בסדרת המד"ב V ומוחם עבר שטיפה כלשהי. עומדים מול המצלמות עם עיניים ריקות, מחייכים חיוך דבילי וממלמלים פרגון שכל קשר בינו ובין המציאות לא קיים. אפילו לא מקרי בהחלט. כי בינינו, לי עוז לא צריך לצאת מבית האח הגדול עם סטמפת הסטנדאפיסט שכל הגלקסיה אוהבת. כי הגלקסיה לא אוהבת והבדיחות שלו לא ממש מצחיקות. לי עוז צריך לצאת עם סטמפת התככן מחרחר הריב שכבר במשימת החלוצים דאג לחלק את הבית לשני מחנות. את פרידה שונאים בגלל מעשיה. את לי עוז לא סובלים כי הצליח להזדחל עד לפיינל 7 כשהוא מצליח להיות משעמם ומבחיל בו זמנית. כמו איתי זיו לדוגמה. מינוס המבחיל. אבל איתי ידע שהוא עשה כלום. לי עוז היה בטוח שהוא מסוגל לנצח את העונה הזו.

    03. אבל זהו. לי עוז הלך. 98 ימים מאוחר מדי. אפשר לחגוג בתגובות. אפשר פשוט לקרוא ללי עוז "ג'קי". גם ככה משכין השלום הכי גרוע מאז ג'ורג' מיטשל ייעלם מהתודעה בעוד עשר שעות בערך.

    04. לכאורה, משימת המיליון היא משימה נהדרת. עכשיו הזמן להראות לדיירים קצת לכלוכים וטינופת כדי שיהיה מעניין בעשרת הימים האחרונים. הימים האחרונים באח הגדול כל כך משעממים באופן מסורתי שחייבים לספק עניין ובאמת יהיה מעניין לראות איך המסטיק הזה יימתח בשבוע הבא לאורך לא פחות משבוע שלם. בכלופן, טינופת זה טוב כי אולי יהיו ריבים וגם ככה אין מועמדויות להדחה כי כל הששה עומדים אוטומטית להדחה.

    05. אה רגע, הם לא עומדים אוטומטית. ובזמן שאת רוב המניעים למועמדויות להדחה הדיירים שואבים מחבריהם דרך רכילות או ציתות הרי שיש לנו כאן התערבות קצת מעיקה מצד האח הגדול שדואג לשפוך דלק אבל רק במקומות מסוימים כי יש משבר בבחריין. פרידה למשל יצאה בקטעי הווידאו יותר קדושה מישו. גם רואה הכל. גם מצחיקה. הכי כלבה לקחת הביתה באימוצי הסופ"ש של תנו לחיות לחיות. אולי כי חשוב שתגיע לגמר. לכו תדעו. זו לא ההתערבות הכי מסריחה שראינו בתולדות הפורמט אבל היא מציקה. כי אם כבר התערבות, שתהיה התערבות שווה.

    06. מצא חן בעיניי הקידום של "אל תפיל את המיליון" בתוך האח. אם רק היה אפשר הייתי מכניס את כל ההפקות של קשת לתוכנית אחת. את כולן. את כוכב נולד על שלל זייפניה וסיפוריה האנושיים המרגשים. את מאסטר שף על שלל בשלניה וסיפוריהם האנושיים המרגשים. את האולפן השקוף על שלל סלגיו וסיפוריו האנושיים המרגשים. את פלפלים צהובים על שלל אוטיסטיה וסיפוריה האנושיים המרגשים. לוקח את כל התוכניות, מכניס לקופסה קטנה, צובע אותה בכחול ושולח אותה לפוקושימה בעזרת ויקטוריה.

    07. במקום לבקר בתחנת הדלק הצהובה לאחר ההדחה הייתי שולח את ג'קי לרופא. באמת. לא בציניות. הבחור בן 23. מעשן לכאורה עשר שנים וסובל מתסמיני גמילה מזעזעים. מצד אחד, חשתי רחמים ובוז. מצד שני, נזכרתי מה קורה לי כשאני רעב. ההבדל כרגע ביני ובין ג'קי הוא שאני מודע לבעיה. לא בטוח שג'קי מודע. וחבל. כי אם הוא מודע והאח הגדול לא מראה לנו את זה, העוול שנגרם לו הרבה יותר גדול מגניבת היין המגוחכת.

    08. הרגע המפחיד של הערב: נופר וליהיא מתרגלות צירי ברקסטון ומנהלות שיחת פיוס משועשעת כשהן גורסות קוביות קרח. עוד רגע ויאכלו תפוחי אדמה חיים. כמו בלודז'.

    09. הרגע הקסום של הערב: עמיר יושב מול הדלת לחצר ומשכפל את עצמו באמצעות בבואה. לו רק היו שניים ממנו.

    10. מילה לאסי עזר שטען שאולי הדיירים לא מבינים שמדובר בהדחה מפתיעה כי הם רצים לארוז את המזוודה. הדיירים מבינים שמדובר בהדחה. הם מתים לעוף מהבית ובינינו אסי, ממש מיצינו את העונה הזו ואפשר לעשות את הגמר כבר ביום רביעי הבא. או מחר. רק שייגמר כבר.

  81. SARI Says:

    האח"ג הגזים..הוא אמר להם-לבקשתם לסיגריות..-שאם ישעשעו אותו שעה וחצי אז הם יקבלו סיגריות….ונראה כאילו הכל נהיה "זול"..אבל אולי "זול" הוא רק בעינים שלי…כרגע ג'קי מתחפש לבחורה…שמלה ציצי איפור והכל..כנ"ל גם עמיר..והכל בשביל סיגריות..הם נראים כ-זונות…סליחה על השפה..אני רק חשבתי ככה ,אך הם אמרו זאת בעצמם…האח"ג לדעתי רק התבדח…הם לקחו זאת ברצינות..הם מגעילים …כל הסיפור הוא כ- 4 סיגריות לאדם עד מחר בתקציב…והם מחליטים לרדת לכזו רמה נמוכה…למה לא יכלו לבחור להתאפק עד מחר?מגעילים…כולם!

    פרידה כמובן מוסיפה את הערותיה…ליהיא מאפרת את עמיר ואילו סיוון מתענגת על איפור עמיר..וכמובן שחופרת לו…

  82. SARI Says:

    הם כנראה הלכו על הפיכת כולן למשהו אחר..כיון שהם מדברים על כך שפרידה אמורה ללבוש שמלה!..והכל בשביל סיגריות…

  83. SARI Says:

    אם לא אבחר להיות כל כך דרמטית..אז הם מקדימים את פורים ביום…הם מתחפשים!נופר וסיון מאפרות את עמיר…גקי בטיפול של ליהיא והוא יצא חמוד כטרנסוויסט…עמיר עם גב חלק..וזה כ"כ יפה…

    טוב אז יצא מצחיק..אך כואב עד לאן הם מוכנים …בשביל סיגריה!עצוב!

  84. SARI Says:

    סיון מאושרת ,שזכתה לגלוש על גביהם של כולם לגמר!

  85. אוריתי Says:

    איריתוש היקרה, היית חסרה מאוד. כרגיל אהבתי והזדהיתי עם כל מה שכתבת.
    אבי, רפואה שלמה. גם אני כמוך התיאשתי מזמן מעונה זו של האח הגדול. טוב שלא התחברתי ולא התמכרתי. אני כמו אירית צופה פעמיים בשבוע וגם זה לא תמיד ורוב הידע שלי הוא מדיווחיה של שרי.
    בכל אופן אני שמחה שליעוז הלך הביתה. הבן אדם חי בסרט.
    שרי, לפי מה שתיארת עכשיו הדיירים בהחלט יורדים לרמות הנמוכות ביותר.
    וזה בדיוק הזמן המתאים ללכת לישון.
    לילה טוב חברים.

  86. אילנה Says:

    חברים יקרים
    אני כה שמחה לראות כאן את אביגייל ואבי,איזה יופי!
    יורשי העצר מלבים כאן את האהבה.

    תודה רבה לכולכם על האהבה והברכות,אני לא יכולה לתאר במילים את האהבה הגדולה שלי לנסיכה של עירא וענבר שהשם ינתן לה מחר,הם התלבטו בין שני שמות ומחר יחליטו סופית ואכתוב לכם כמובן.
    אני מחכה ליום שישי בבוקר ,ענבר והנסיכה יהיו כאן וכולי מתמלאת באושר עילאי.

    חיבוק גדול לכולכם ונשיקות.

  87. אילנה Says:

    ראיתי שליעוז הודח,הדחה צפויה ומפליא איך סיון התחמקה באלגנטיות ואם אף אחד לא יעמיד אותה להדחה היא תהייה בחמישיית הגמר והלוואי במוצש תהייה הפתעה ופרידה תודח.
    האמת שאני לא צופה בתוכנית כי אני עסוקה בדברים הרבה יותר שמחים ומענגים.

  88. SARI Says:

    אילנה אהובה איזה כיף לך..איזה אושר שענבר עירא והנסיכה ישהו עימך מיד עם צאתם מבי"ח.ברכות ואושר יקירה…המון תמונות של הנסיכה ושל כל המשפחה!בריאות,אושר וכיף..!!וואו יום כזה כיפי יהיה עבורכם יום שישי..האמת כל יום הוא כיף…מי יתן ותזכו להמון ימי אושר ושמחה בפינוק הנסיכה!

  89. SARI Says:

    האח"ג החליט להתחכם עימם…כנראה אין "חומר" לתוכנית של יום שבת…הם צריכים "לעבות" התוכנית..אז עכשיו הוסיפו עוד משהו…כרגע האח"ג אמר ל "תקוה ומזל" ג'קי ועמיר בהתאמה…שכל הדיירים צריכים להות עם שמלות…פרידה מסרבת היא אומרת..אני לא עושה מעצמי צחוק..ועמיר אומר לה…נו באמת…אני לא עושה מעצמי צחוק תסתכלי עלי…הם אמורים להיות לבושים כבנות ולרקוד שיר של הספייס גירל…

    פרידה בחרה להיכנס למיטה…

  90. SARI Says:

    הערב …כיון שהייתי בטוחה שערוץ 20 סגור לחצי שעה מהשידור לא צפיתי…אך מתברר שהערוץ היה פתוח..כיון שהם היו עסוקים בלמסור שמות להדחה הסופית…ואני סתם קפצתי לראות מתי יפתח הערוץ…קלטתי שהיה פותח…מתברר שג'קי ישב אצל האח"ג וטחן לו המוח..אחכ..עמיר ופרידה גם היו המון זמן..

    כרגע זה יצא ריקוד חמוד 2 הבנות.בנים ו- 3 בנות לבושים בשמלות צמודות והצלם מעלה.מוריד המצלמה לאורך חלקי גוף שונים..וברקע מושמע השיר של הספייס גירל….טוב אז החזרה מבחינת הרוקדים צלחה,אך ההודעה מהאח"ג בכריזה היא שזה לא צלח…פרידה החליטה לקום ולהעיר הערות מהיציע…הם צריכים לעבוד יותר כדי שיצא טוב יותר…

  91. SARI Says:

    מהבלוג של יפעת….

    הדיירים שוב מתלוננים על אפליה בבית האח הגדול

    היום האח הגדול הודיע, ששעת הנקיונות מתחילה, והמוזיקה שתושמע להם היא מוזיקה ים-תיכונית.
    המוזיקה החלה להתנגן בבית (שלומי שבת, אייל גולן, קובי פרץ, אביהו שבת ועוד…) וסיוון נראתה בכרכרה מדברת עם ליעוז ופרידה וכועסת, שמפרגנים רק לבקשות של מישהי אחת ולא משמיעים מה שהיא מבקשת. ליעוז ופרידה הצטרפו לכעס של סיוון וגם הם התלוננו, שלא משמיעים מה שהם מבקשים.., וסיוון אמרה : "זהו, רק רציתי לפרוק" ונכנסה לבית כועסת.

    ליעוז לפרידה : "התאכזבתי… אין טיפת שיוויוניות כאן"..
    פרידה אמרה בקול : "אח גדול אתה רדוד".
    ליעוז המשיך לכעוס.
    פרידה : "לפחות תיגע בכולם במוזיקה. תגוון" ופרידה המשיכה "לא נורא. שיכניס אותה למרץ, שתנקה".
    ליעוז בכעס : "באופן סופי אני יודע כבר מה המקומות הראשונים והשניים בגמר…"

    ליעוז נכנס אל חדר השינה כועס ואמר : "זה מעצבן המוזיקה ששמו היום ולא שמים מה שאנחנו מבקשים…"

    ונופר – שמחה ומאושרת, שרה בקולי קולות ורוקדת וגם ליהיא מצטרפת, בעוד ליעוז וסיוון נראים כועסים מאוד ועובדים בחוסר חשק.

    ליעוז הולך לפרוזדור חסר מנוחה ואומר לעמיר : "אכלתי עצבים. עכשיו אני מוצג בתור אחד, שלא אוהב מזרחית וזה לא נכון. בחתונות אני קם ורוקד…" , מה – אתם מסתלבטים? זה לא יפה…"
    סיוון : "זה באמת לא יפה".

    נופר ראתה את עמיר בפרוזדור ואמרה לו : "לפני "תפיל את המליון" שמו מוזיקה שאני לא אוהבת, אז מה?"
    עמיר : " ליעוז כועס. ביום נקיונות צריך לשים מוזיקה שמתאימה לכולם, אבל לשבת ולהתמרמר?"

    עמיר ראה את סיוון במטבח וניסה לעודד אותה ולמשוך אותה לרקוד לצלילי המוסיקה, אך סיוון , שהייתה כעוסה (והפעם לא עליו), לא שיתפה פעולה.
    סיוון : "אנשים מבקשים ולמה לא נותנים להם מה שהם מבקשים. למה? פעם אחת… בא לי לשמוע את השירים שלי פעם אחת, בא לי".
    עמיר : "זה טלוויזיה ורוצים לשמח…"
    סיוון : "זה בשביל לשמח מישהו אחד…"
    סיוון : "המוזיקה שאנחנו ביקשנו הייתה משמחת את כל הבית".
    עמיר : "נכון. כמה פעמים אני ביקשתי שירים ולא שמו. אבל בכל זאת – לתת בראש. פשוט ראיתי אותך קצת במצב לא טוב…"
    סיוון: "מה לעשות? ככה אני מרגישה".

    לאחר שהמוזיקה נפסקה –
    נופר המשיכה לשיר בקולי קולות את השירים וצעקה בקול : "איך האח הגדול הביא לי אותה…" והיא אמרה לליהיא בחצר: "ליעוז, מסכן, איזה פרצוף הוא תקע. איך נהנינו. רק אני ואת ועמיר רקדנו".

    ואחרי כמה דקות שוב בקולי קולות : "האח הגדול הביא לי את זה בשיר (והיא שרה) : "לומר לך שאת עושה את זה יפה…" "האח הגדול שיחקת אותה" והמשיכה : "הביא לי אותה בבוקר – "שרית חדד"…
    וסיוון או ג'קי שהיו לידה, אמרו : "פינק אותך".
    ונופר המשיכה: "איך הוא הביא לי אותה בשלומי שבת, הביא לי גם את הבן שלו אביהוא. ג'קי, אם היית רואה את הפרצוף של ליעוז…"
    סיוון : "ציפיתי, ציפיתי לשירים שאהבתי."
    נופר : "אני מרוצה לגמרי. כל שיר בצבע" והמשיכה לשיר.
    סיוון : "אין לי בעיה עם שום דבר, אבל ציפיתי למשהו היום".
    נופר : "היום בלילה הוא יביא לך שיר".
    סיוון : "למה שיר אחד? בא לי שעה. בא לי שעה".
    נופר : "תשמעי בבית"…

    וכשעה לאחר שהנקיונות הסתיימו : ליעוז, סיוון וליהיא היו במטבח. ליעוז נראה כועס ועצוב ושוב הם דיברו על מה שהיה היום ועל האכזבה שלהם, וליעוז אמר : "זה גרם לי להבין הרבה דברים…"

    זו לא פעם ראשונה, שדיירי הבית מתלוננים על חוסר שיוויון בבית האח הגדול ומדברים על כך, שהאח הגדול מפלה את נופר לטובה.
    זה מרגיז אותם ובצדק.

    מה שאנחנו רואים מכאן, הם מרגישים שם וזה לא יאה ולא נאה.

    איך אמר ליעוז היום: "באופן סופי אני יודע כבר מה המקומות הראשוניים והשניים בגמר…"

    חבל שתכנית, שאמורה להיות תכנית ריאליטי, הופכת להיות משחק מכור לטובת אחת מן המשתתפים.

    חבל !

  92. SARI Says:

    Leadership Mantra: Study your failures as much as your triumphs, there is wisdom to be learned from the study of both.

  93. Amit Says:

    ערב טוב לכולם 🙂
    אילנה אני סקרנית לדעת בשם שנבחר עבור הנסיכה , נו? גלי לנו 🙂
    אביגייל, ככה את מרגלת אחרי? 🙂 תודה! אלה מדהימה
    אוריתי, לא ידעתי שאת עוסקת בשידוכים 🙂
    אתמול התאכזבתי שליעוז הודח, רציתי אותו בגמר!
    אני מחכה לראות עובדה, הפרק הפעם יהיה סופר מעניין ומרגש, הכנתי את הממחטות אבל אני אפסיד חלק…באסה.

  94. SARI Says:

    טוב אז יש 3 שעולים ישירות לחמישיה…עמיר נופר וטרמפיסטית אחת בשם סיון…ומי שעומדים להדחה הם פרידה,ליהיא,וג'קי..איני בלחץ בכלל..איכפת לי מג'קי..אך לא עד כדי כך…בהצלחה למי שרוצה לבחור בהם…חבל על הכסף…

  95. בר Says:

    שלום לכולםםםם

    אני שמחה שעמיר עלה לגמר 🙂
    מקווה מאוד שיזכה, הוא המתמודד הכי נורמלי מבין כל המתמודדים העונה…

  96. SARI Says:

    בר יקרה חושבת כמוך ומחזיקה אצבעות!

    האמת ילדי מחכים שהשבוע הזה יעבור…נמאס להם…מה לעשות הם מכורים לשטויות שלהם ואני לאח"ג…מזל שיש תקופה באמצע…של תוכניות אחרות שלא תופסות אצלי מקום בלב!

  97. SARI Says:

    צפיתי הערב בעובדה..תוכנית מעולה-הערב היה על נסיונות להריון שלא צלחו ובסוף הריון של תאומים אצל פונדקאית בהודו ופתאום נכנסה האישה להריון ונוצר מצב שהתאומים שנולדו בהודו היו בני חודשיים(תאומים בנים)ואז אחיהם נולד בארץ…סיפור עם נופים משגעים של ארצנו היפה בדרום הארץ ומשפחה מיוחדת…!

  98. SARI Says:

    הדילמה של ניר, קופרמן וזק: כסף או הנאה?
    17 במרץ 2011 | | 9 תגובות | מאת צפניה

    סיון אברהמי היא גואל פינטו. לא איתי זיו וגם לא פותנה. כל האנשים האלה הצליחו בדרך לא דרך להזדחל לגמר האח הגדול אבל סיון וגואל שונים מאיתי ומפותנה. סיון וגואל ניהלו מערכות יחסים עם אנשים בבית, אולי עם איש בבית. סיון עם עמיר, גואל עם אלירז. איתי ופותנה פשוט צפו ברקע. רוב הסיכויים שאף אחד לא זכר שאיתי קיים ושאפשר להעמיד אותו להדחה. ופותנה, נו, אני בכלל מופתע שאני זוכר את השם שלה.

    ואיכשהו מבין הפיינל 6, נדמה שסיון לא צריכה להגיע לגמר כי היא באמת המתמודדת האנמית והמעצבנת מבין היתר. בפועל, אם עמיר בגמר, ראוי שסיון תהיה בגמר. היא חלק מהעלילה. יותר כמו הטקסט שמכשיל את העלילה. שלושה זוגות הגיעו לפיינל 6, אחד יישבר.

    אם תשאלו אותי אגב, ואתם שואלים אחרת לא הייתם כאן, פרידה לא תשרוד את ההדחה הקרובה ובכך תספק להפקה גמר נקי מאלימות, מכוחניות ומפרגון למחבלים מתאבדים. רוצה לומר, לג'קי ולליהיא יש בסיס אוהדים די מכובד (לעולם, אבל לעולם, לא אבין מי מסוגל לסמס לליהיא). לפרידה לא.

    אבל מה שמבאס בהדחה האחרונה הוא דווקא המועד שלה. שבוע לפני הגמר.

    כבר כמה ימים שבית האח הגדול מוצף באווירת אס"ק משל היה עיר יפנית מדוכדכת. ראינו את פרק הלקט אמש. כלום לא קרה. פרק שלם שהוקדש למשימה. מרשים. אפילו בהישרדות יש שני אתגרים בפרק. וירח מלא. אחרי שתיקבע חמישיית הגמר יהיה לנו שבוע של כלום. כלום כלום.

    וחבל.

    כי היינו יכולים לקבל בשמחה שלושה ימים של כלום. אם ההדחה האחרונה הייתה נערכת ברביעי הבא. ואז שבוע הכלום אולי היה מהול במתח מצד הדיירים.

    שורשי הביאוס נטועים במקום אחר. בתחושה שההפקה וקשת ויתרו על הצופים. יותר נכון, על ההנאה של הצופים. הרי ההצבעה לגמר תתחיל ממוצ"ש ותימשך שבוע. אולי ההפקה וקשת ויתרו גם על היצירתיות שלהן עצמן. הנה פתרון מעניין: ההצבעה לגמר מתחילה כבר מהיום. ביום רביעי ינשור המתמודד שידורג שישי והקולות של חמשת המתמודדים ששרדו ייצברו עד לגמר. עוד להיט מאילנית.

    השיקול הכלכלי גובר על השיקול האיכותי (כן כן, ריאליטי הוא לא איכות. שמענו) ולגיטימי לפרגן לשיקולים כלכליים בטלוויזיה מסחרית. אבל זה עדיין מרגיש כמו סכין בגב.

    למען השם, פרידה לא העמידה את נופר להדחה האחרונה של העונה. כלום לא יכולנו לקבל שבוע אחרון מעניין או לפחות בולבול בין השדיים?

  99. בר Says:

    שרי, נשאר לילדים שלך רק עוד 10 ימים לסבול. הם צריכים להתרגל לעובדה שאמא שלהם מכורה לאח הגדול ובכל שנה בתקופה הזאת הם קצת סובלים חח 😀

  100. בר Says:

    טוב.. אז לפי הכתבה פרידה תודח בשבת- איזה כיף!!!

  101. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    צפיתי בסיפור המדהים בעובדה, אני נחשפתי אליו מזמן כבר כשנולדו התאומים והתרגשנו מאוד כששמענו על המקרה הנהדר הזה. בבת אחת שלושה ילדים. מה שלא הראו זה שהאמא מנסה שיוכרו כשלישיה כדי שתקבל את ההטבות המגיעות לה ובינתיים לא מצליחה לזכות בהכרה כזו.
    שרי, אני מסכימה בהחלט עם צפניה, סיון בגמר? מה היא עושה שם בכלל? ומי הצביע לליהיא השרלילה שהגיעה עד לכאן.
    והשעמום ממשיך לחגוג, לא מפתה בכלל לצפות.
    הרבה יותר מעניין מה השם שייבחר לנכדה הבכורה של אילנה. 🙂

  102. בר Says:

    יש פוסט חדש-
    https://viksfriends.wordpress.com/2011/03/17

סגור לתגובות.


