מזל טוב לאורה!

by

                            

יום הולדת שמח!!!

שתהיה לך שנה מאושרת

הרבה הצלחה, בריאות, אושר ואהבה!

אוהבים,

חברי הבלוג

87 תגובות to “מזל טוב לאורה!”

  1. בר Says:

    יום הולדת שמח אורה 😛

  2. בר Says:

    הברכות של אילנה ותיתוש מהפוסט הקודם-

    תיתוש:
    אורה יקרה יום הולדת שמח. שתצליחי בכל מה שאת עושה. בריאות שלמה ואושר ועושר. חיבוק גדול ממני 🙂

    אילנה:
    יום הולדת שמח לאורה,
    עד מאה כעשרים,בריאות ,נחת מהמשפחה וחיים טובים ומאושרים.

  3. ilana pa Says:

    לאורה –
    איחולי הלבביים ליום הולדתך.
    מי יתן וכל ימייך יהיו שזורים ברגעי אושר ושמחה !

  4. אוריתי Says:

    אורה יקרה,
    הרבה ברכות ליום ההולדת, הלואי ורק צחוק ושמחה ילוו אותך כל השנה.
    מזל טוב, נשיקות וחיבוק ממני.

  5. ora Says:

    תודה לכולם על הברכות אוהבת אתכם מאד

    תיתוש תודה נשמה ,איך זכרת שיש לי יום הולדת

    אתם מקסימים

  6. ארנוס Says:

    מזל טוב אורה!!!

    ברי אני ממש שמח לשמוע שאת מחלימה, לא נורא שהצבא קצת יידחה, פשוט תהני מהתקופה הזו ותפיקי ממנה את המקסימום.

  7. אילנה Says:

    לילה טוב יקירים,שינה ערבה ומתוקה.

  8. SARI Says:

    אורה אהובה..רק הרגע הגעתי הביתה וראיתי שמגיעות לך ברכות..אז שפע אושר בריאות אהבה!שפע הגשמה של מה שתבקשי!

    אותי מצחיקים עתי וסיון…לא ראיתי כלום עד כה..אך כרגע המצלמה עליהם ואני "נקרעת" מצחוק…שיגעון…!התגשמות השאיפות של סיון והפחדים של ליהיא…

  9. SARI Says:

    איזו "שיחה" בין יואב עם עצמו ועל עצמו..ועם עמיר…יואב מדבר ומדבר..ושומעים את התיסכול של עצמו ומעצמו ואי ההצלחה שלו בזוגיות..וכמה חומות יש לו מפני זוגיות…וגם כשעמיר מנסה לעזור..יואב מגיע עם הקלישאות שלו…שומעים את הכאב שלו..אך הוא משחק אותה חק..אני מרחמת עליו שהוא עדיין בשלב הזה בחיים שצריך לנסות להגן על נפשו הצעירה ומאידך לנסות דרכו ולהכיר את הבת זוג הנחשקת..
    לא מקנאה בו בכלל.

    המבטים של ליהיא מקודם כשסיון ועתי ציחקקו היו מצחיקים..אין לי עבורה אף לא טיפת רחמים.

    עמיר מצחיק אותי עם הבטן הזו..

    אילנה-גם אני מעדיפה את עמיר ודנה בגמר…סיון -איני בטוחה היא בסדר אך היא קצת פרווה עבורי..אולי היה שינוי ביומים האחרונים אך אני מגיעה הביתה מאוחר..ולא ממש יודעת מה קורה…אין הרבה תיאורים לאשר היה…

  10. SARI Says:

    בר מתוקה אשמח לדבר בצורה אחרת ולא כאן..התוכלי לשלוח לי מייל ושם ארשום את מס' הטלפון שלי?
    המיל הוא :SARI_8@WALLA.CO.IL

  11. SARI Says:

    המשימה הזו כנראה מחרפנת אנשים…עמיר מנקה המטבח ומדבר אל עצמו…הוא כמו אשה בהריון עם חלוק וכובע ורוד…

  12. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    אורה, מזל טוב ענקי, בריאות, אושר, אהבה וכל מה שאת רוצה… השיר הזה הוא בשבילך.

    http://www.youtube.com/watch?v=0lTlhch0viE

  13. SARI Says:

    גם בהתחלה היתה לסיון תאומה סיאמית…ליאם ועכשיו זה עתי…מה רוצה האח"ג לרמוז?

  14. SARI Says:

    מצחיק סיון ביד אחת קולפת הכזר שעתי אוחז ביד…ליהיא בטח מתפוצצת!

    לפחות עכשיו אין סקס!

  15. SARI Says:

    אני נקרעת מצחוק…הסיאמיים הללו בדיחה אדירה!

  16. SARI Says:

    עתי שליגלג עם ליהיא ואפילו צחק במין חרדה..על האפשרות שאולי סיון תנסה להיות איתו…דוקא הוא צמוד אליה…בצורה סיאמית…ועכשיו הם יושבים בכרכרה ושותים אותה כוס שתייה חמה…

  17. SARI Says:

    בחצר עתי וסיון פנו לצלמות ואמרו שהם "סובלים"..ואז המצלמה הןת לליהיא ומראה לנו אותה ישנה..וחוזרת לחצר..

  18. SARI Says:

    הזוג הסיאמי ועמיר ההריוני יושבים בכרכרה…

  19. SARI Says:

    שלישיה מצחיקה בחצר…מדהים איך הם חזרו להיות ביחד…כו השלישיה הזו..וסופסוף ליהיא לא כאן

  20. SARI Says:

    מענין איך הסיאמיים ירדמו יחד..?בטוח יהיו קטעים עליהם בתוכנית ביום ד'
    -זה מצחיק…

  21. אילנה Says:

    בוקר טוב

    שרי,התאומים הסיאמים בתחילת התוכנית היו ליאם וסיון דרור 🙂

    לדעתי ה"מחלות" מאפיינות את החולים.

    שירן-הצעקנית וצווחנית ,האח רצה קצת שקט.
    עמיר-בשל הסיפור שסיפר על החבר שלו והתיחסותו לנשים הוא אישה…שירגיש.
    ליהיא-הקופצנית וחסרת המנוחה ,שתנוח קצת.
    ליעוז-מתנהג כמו מסומם ומשוגע.
    ליאם-לא הבנתי את המגנטים,אולי היא בלעה מגנט,הוא חבוי בתוכה מה שגורם לה לא להתחבב על דיירי הבית,היא צריכה להיפתח,להקיא את המגנט-ומה שהיא אוצרת בתוכה ,החוכמה והטוב יגרמו לה להתחבר לאחרים כמו מגנט המושך אליו.
    עתי וסיון-מימוש הפנטזיה של שניהם.

  22. ilana.pa Says:

    בלילה בסביבות אחת לפנות בוקר היה קטע חביב.. התאומים הסיאמיים, שישבו בכרכרה יחד עם היולדת, החליטו לסיים את היום וללכת לישון. לפני כן עתי ביקש להכנס לשירותים. כשהוא נכנס, עמית, שכל היום התאפק מליצור קירבה עם סיון, ניצל את העובדה שסיון משוחררת והם התחבקו בחום רב…. היו אלה 20 שניות של רומנטיקה 🙂

  23. אילנה Says:

    אהלן אילנה,איך את מרגישה?

    מישהו צופה באח? אשמח לעידכונים.

  24. עלמה Says:

    יגאל
    אני לא מאמינה שאני כותבת את זה – אבל הוא חסר לי.
    כלומר לא הוא עצמו, אלא הנוכחות שלו. אם אתם מבינים למה אני מתכוונת.
    גם לעמיר הוא חסר, אין לו גבר לדבר איתו. קודם יורם ,עכשו גם יגאל.
    מה נשאר ? ובכן, – עתי.
    אז עם עתי זה הולך בערך כך :
    כשהייתי בהודו -כאילו, פגשנו קבוצת תיירים-כאילו
    התנפלו עלינו פילים-כאילו, ואז אנחנו-כאילו, וכו'….

    ועכשו ברור כשמש בצהריים,למה ההפקה השאירה את ליהיא.
    הכל כדי שתחזה בחיבור הסיאמי בין עתי וסיון, והנה יש סיפור לשדר ברביעי.
    כולנו נחזה באיך שליהיא סובלת, ועמיר מקנא.
    הכל מתוכנן, חבר'ה.

  25. אילנה Says:

    היי עלמה
    שמעתי שהארוס לשעבר של ליהיא יכנס לבית האח .

    אכן הכל מתוכנן והיה סיבה להדחת יגאל אך למה לא פרידה האלימה מילולית?

    אגב,ג'קי לא סובל רק מדיסלקציה אלא בעיה נוספת ולכן למד בחינוך מיוחד ואני רוצה לומר כל הכבוד לו איך שהוא משתלב בחברת הדיירים בבית וכעת אני גם סולחת לו על כל האמירות.

  26. עלמה Says:

    אילנה,גם אני שמעתי על כך, הזוי לגמרי לדעתי. אפילו ביחס לקופרמן..:roll:

    – ממתי אלימות מכל סוג שהוא מפריעה להם ?
    פרידה תשאר לחמישיית הגמר, בגלל שהיא לסב. , הלוואי ואתבדה.

    את ג'קי אני מיום ליום יותר לא סובלת, סורי.

  27. אוריתי Says:

    צהרים טובים.
    אתמול בלילה במסגרת השעה חינם שמאקו נותנים לי, צפיתי בגקי ונופר מכינים סלט ואוכלים. נופר יללה שלמחר אין אוכל ולא נשארו מצרכים ובינתיים הכינה לשניהם סלט שלדבריה מספיק ל10 אנשים. חתכה ירקות בלי סוף מבלי להתחשב בשאר הדיירים ועוד הוסיפה לחם תוך כדי שהיא מדברת על כמה הדיירים שהיא לא סובלת דואגים רק לעצמם וכמה היא נהדרת ו"אמיתית". שניהם ריכלו וליכלכו להנאתם . כל הסימפטיה שהיתה לי אליהם מזמן התפוגגה. אני מבינה שלגקי יש בעיות בשפה אבל אתמול כשריכל על הדיירים הצליח לדבר בלי שגיאות להפתעתי.
    לא סולחת על אף אמירה של אף אחד. לא של גקי, לא של עמיר ובטח לא שלל האמירות של פרידה.

  28. עלמה Says:

    צודקת אוריתי.
    נראה לי שהצמד הזה קיבל את הרושם -אולי מההפקה,מהקהל,מהצעקות בחוץ
    שהם האהובים ביותר, וזה הרים להם את האף לגבהים גבהים.
    נופר מתהלכת בבית כמו איזו מלכה שכולם רק מחכים למוצא פיה
    ואז מחלקת פקודות לכל עבר, כמובן בצעקות ונביחות.
    על ג'קי הכלבלב שלה-זה עובד, הוא רק מחכה לעצמות שהיא זורקת לו
    כשנחה עליה הרוח, והיא לא עצבנית. רודנית קטנה .
    רק מה עוזר לה – החיצוניות המצודדת שלה, ופיקחותה.
    ביסודה אינה אדם רע,לדעתי. עושה רושם שבאה מבית אוהב ותומך
    אז למה היא עצבנית כלכך רוב הזמן ?

  29. אילנה Says:

    לנופר יש בעיה.
    יש לה התפרצויות זעם בלתי נשלטות ,היא פלטה זאת ליגאל ואמרה שהיא מקווה שבבית האח היא תלמד להתאפק ולכן נכנסה לשם.
    אני מצטערת היא סובלת לא רק מהתפרצויות זעם אלא גם משחצנות,נצלנות ווולגריות שזה פשוט דוחה.
    ג'קי מסכן,אין לו הרבה שכל ,עילג ונופר מוליכה אותו שולל.

  30. אוריתי Says:

    עלמה צודקת, בסוף כולנו נתגעגע ליגאל 😛 🙂 🙂
    הזוי לחלוטין.

  31. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים שלי 🙂

    סוף סוף הריב הגדול הגיעה בין שתי שליטות הבית. פרידה ודנה והאמת שדנה שמה את פרידה בכיס הקטן עם הפה הג'רה שלה וכמובן שאפילו פרידה לא יכולה עליה והתקפלה. כמובן שפרידה התחילה את הריב ואני בטוחה שהיא מצתערת על הרגע הצאה לי אילכם תשתדלו לא להיות ליד דנה כשהיא מתעצבנת ובמיוחד שלא תתעצבן עליכם 😛

  32. אוריתי Says:

    תיתוש, ידעתי שתגיעי. 😛

  33. תיתוש Says:

    הולה מיארמנה 🙂

  34. אוריתי Says:

    אולה ארמניקה. נתקעתי במשרד, עוד מעט יוצאת.
    מה חדש באח הגדול?

  35. תיתוש Says:

    אוריתיס מיארמנה מקרידה. חוצפנים למה משאירים אותך בעבודה עד כל כך מאוחר. רוצה שאבוא לעזור לך? 🙂
    זהו שהמריבה בין פרידה לדנה זה היה הדבר הכי מעניין היום וגם ליעוז הורשה להוריד את חליפת המשוגעיים וכנראה שעמיר ילד את התינוק היום או מחרה ופרידה חולה על באמת יש לה כאבים ברגל 🙂

  36. אילנה Says:

    אני בעד דנה במריבה,פרידה לא תארה לעצמה שדנה תוציא את כל מה שהיא אגרה במשך חודש.

    לא תאמינו,סימסתי לדנה!
    נחמד שקיפי,אורה,דרומית ואנוכי בעדה.

    כואב לי לראות את עמיר מקבל מכות חשמל (צירים…).

  37. אילנה Says:

    תגידו,רק לי נראה שסיון ועמיר מבסוטים?

    במריבה של דנה ופרידה עמיר אמר לסיון שהוא לא אוהב בליהיא את ההתלהמות שלה וזה מפריע לו 🙂

  38. תיתוש Says:

    ערב טוב
    עמיר בלידה כל הדיירים מפסוטים אבל לנו לא מראים את הלידה רק את הדיירים 🙂

    אילנוש אני חושבת שהתבלבלת והתכוונת לעתי. עתי ממש מזכיר לי את איתי זיו

  39. תיתוש Says:

    קולות בכי שלתינוקת נשמעים בבית 🙂

  40. תיתוש Says:

    מזל טוב עמיר ילד בהטב תינוק בכייני מאוד 🙂

  41. תיתוש Says:

    אילנוש אני לא מצליחה לראות בדנה את מה שאתם רואים בה. מהאתחלה אני לא חיבבתי אותה היא לא אמיתית מתנשא ומתחסדת לא עושה צעד בלי לחשוב קודם. אני שמחה שהיום היתה לה ההתפרצות כי בימים האחרונים כשיגאל הודח ולא פרידה וליהיה היא היתה כמו חבית חומר נפצ ורק היה צריך שמישהו ידליק לה את הפתיל.
    למעשה באמת שבעונה הזאת אין אף אחד שראוי להגיעה לגמר. לכן אני בוחרת את ברירת המחדל שלי נופר וג'קי וקר בגלל שהם עושים הרבה דברים מצחיקים ביחד ושובבות הנעורים שלהם שמתבטאת בעיקר בלילה כשכמעת כולם ישנים אני גם אוהבת את הדאגה האדדית שלהם אחד בשני

  42. אילנה Says:

    תיתושקה את צודקת,התכוונתי לעתי 🙂

    עמיתושקה,איפה את יקירתנו? אמא הגיעה?

  43. SARI Says:

    היי ערב טוב,

    מה אלה הקולות המוזרים שנשמעים עכשיו בבית?מין צפירה כזו מוזרה כמו בכי של חיה כלשהי..ועכשיו יש שיר?"דוקטור…"

    קראתי את שכתבתם..ואפילו בלי לצפות באשר ארע..אני בעד דנה..היא יודעת להתנסח בצורה יפה…היא נראית סנובית..אך זה רק מכיוון שזו החיצוניות שלה…היא נראית על הכיפק..ותומכת בדיירים ונותנת מעצמה די הרבה לכל מי שמוכן…היא לא דוחפת את עצמה ואינה ענקית ושתלטנית כמו פרידה..היא לרוב לא נוהגת בצורה גסה לאנשים ואם היא פתחה את פיה היום …לפי הסיפורים שלכם..סימן שהמיים הגיעו עד נפש….
    אילנה-את צודקת הסיאמיות היו סיון דרור וליאם..
    אני מבינה לפי מה שכתבת שאכן יש הגיון בכל ה"מחלות" השונות..וזה יפה..אמש פשוט התפוצצתי מצחוק מהסיאמיים..

    אילנה פ יקרה,צפיתי כמוך בנופר וג'קי ובסלט הענק..וכעסתי עליהם…לא הם ירדו לי מהעינים ..ההתנהגות שלהם כמו מישהו שחושב שהוא מחליונר וזכותו להתנהג בשונה מאחרים…סהכ צעקו להם וג'קי נסע לחו"ל…אני אישית לא הייתי בוחרת בו הרי..עבורי הישראלי האמיתי היה מההתחלה עמיר…בחור שנולד בצל הקטיושות וגדל בצפון המדינה שלנו שירת בתפקיד קרבי בצה"ל ולא השתמט..ובנוסף כעת חי ועובד ולא מתבטל..למד לתואר ובעצם עשה כל הדרך במסלול הנורמלי..להבדיל מג'קי ,שאיני מכירה את הסיבות לכך שלא עשה צבא..אבל הסיפורים ברשת שהיה זה על סעיף אסטמה ומי שיש לאו אסטמה לא מעשן כמויות כמוהו…!

    אילנה פ'-גם אני מאוד נהניתי מהרגע היפה של עמיר וסיון כשעתי נכנס לשירותים..הם מתוקים..אומנם עמיר נוטה לסיון יותר מאשר היא אליו..אך זה נראה לי כיוון שהיא מעין קרחון..שלא ממש מוכנה להשתחרר מהאמא שלה…

    איך היתה השינה של הסיאמיים..איך עבר היום על כולם…ממש מענין ולכן ארוץ לקרוא במאקו תוספות…נראה לי מחר תוכנית מצחיקה..

  44. SARI Says:

    האם התינוק ששירן החזיקה בידים הוא התינוק של עמיר?איך התנהגה ליהיא היום?אתמול לפני השינה עתי ניצל שניה שסיון היתה בשירותים וכך הוא היה לבד כדי לגשת לליהיא ולנשק אותה…

    אילנה האח"ג הזה גאוני…שירן שקטה יותר…

  45. SARI Says:

    איזו בובה יפה..ורק פרידה אומרת שהיא מכוערת…פרידה צחקה עכשיו כשאמרה לשירן שכיף עכשיו שיש שקט בבית…שהיא-שירן קיבלה את האפשרות ללמוד להיות בשקט..ושליהיא קיבלה גם את שמגיע לה..
    ממש כמו שחשבנו כאן בבלוג…

    עכשיו מכינים את התרופות לכולם..

  46. SARI Says:

    וואו איזו תוכנית תהיה מחר חבל על הזמן…!

  47. SARI Says:

    אלעד מעצבן אותי ביחס שלו לתינוק…זה זילזול והאח"ג צריך להעניש אותו..ילדים צופים בשעה כזו..

    ודי נמאס לי מההתנהגות שלו..

  48. michal Says:

    היי אילנה,

    תשאלי את קיפי, אורה ודרומית למה הן לא נכנסות לבלוג הזה לספר לכולנו שהם בעד דנה???

    נחמד להיזכר בימים שהן היו פעילות. אגב, מה שלום אמא של קיפי?

    האמת היא שגם אני בעד דנה. היא מאוד אנושית. היום ראיתי את הנימוקים שלה לצעקות על פרידה והיא צדקה. (את ליאם אני פחות אוהבת אכן, עתי צדק, היא מתערבת יותר מדי)

    תיתוש, אוהבת אותך אבל ג'קי ונופר??? באמת את חושבת שמגיע להם המיליון?

  49. תיתוש Says:

    מיכל יקרה גם אני אוהבת אותך 🙂
    אני חושבת שאף אחד מהדיירים הנוכחים לא ראוי למיליון. את נופר וגקי בחרתי כבררת מחדל נופר חריפה סכלית ותגובתית וגקי עם המוגבלויות שלו אבל גם עם הרבה נשמע מעניין אותי החברות של שלהם שתי האפכים אבל בכל זאת יש חיבור חזק בינהם. אני גם חושבת שמכל הדיירים גקי הכי צריך את הכסף. אני מקווה שהדיירים החדשים שיכנסו יהיו הרבה יותר אחותיים מהדיירים הנוחחים. אילנוש אמרה ששמעה שיכניסו את ההרוס של ליהיה ופעם גם שמעתי שיכניסו את הבן של יגאל. אז שיכניסו כבר גם את הבן של פריד ושל דנה חחחחחחחחחחח יכול להיות מעניין 🙂
    יש לי תרחיש עתי יודח שבוע אחרי זה הארוס של ליהיה נכנס לבית ומפתח רומן עם ליאם מול העיניים של ליהיה היא מתפוצצת מקנאה. הבן של יגאל מכסח את הבן של פרידה במכות והבן של דנה עומד בצד ומלבה את המלחמה בין השתיים האחרים 🙂

  50. SARI Says:

    אצל גיא פינס אמא של עתי לא מרוצה מהרומן עם ליהיא!

  51. SARI Says:

    עתי מוכתר כמו סער שיינפיין…בהתנהגות שלו…

    אביו חזר בתשובה והפך מתנחל…

  52. SARI Says:

    תיתוש..איזה פנטזיות אלימות…איזה דימיון…

    אני לא חושבת כמוך שמגיע או שראוי שג'קי יזכה…לא רואה סיבה כלשהו להעניק לו את המיליון…בעיני הוא לא ראוי לזהוברור שגם נופר לא ראויה לו…

    עבורי מי שזכאי זה אדם שיהיה עבורי בחוויה כמו שפרה ואלירז..אדם עם תוכן ועומק…ושיהיה לי כיף לדעת שזכה…ולא מתוך רחמים..ואין לי כאלה לאף אחד שם…

    אני חושבת שכל אחד מהם זקוק לכסף אחרת לא היו עוברים את החוויה המטורפת…

    עתי כבר קיבל את הפרסום..בשער של עתון רייטינג החדש..וכתבה בפנים כולל חבריו ואמו..שלא אוהבת את ליהיא..

  53. תיתוש Says:

    שרי כמו שכתבתי הם בררת המחדל שלי אף אחד מהדיירים הנוחחיים לא ראוי למיליון. אני מקווה שהדיירים שיכנסו לבית יהיה לשם שינו מתורבתים יותר מהדיירים של עכשיו ואין לי בעיה שגם אחד מהם יזכה במיליון.
    מה שכתבתי קודם על המכות זה היה ברוח מליצית

  54. אילנה Says:

    אתם רואים כמוני מבטים שאומרים הכל בין עתי וסיון?
    ומה משמעות השיר: "אם תלך מי יחבק אותי ככה…."

    מיכלי,קיפי בסדר,היא עסוקה עם אמא שלה ומוסרת דש לכולם.

    דרומית תיכנס:-)

    לאורה אין סבלנות לכתוב בבלוג ובכלל בשום רשת חברתית ,מעט בפייסבוק וגם שם עם חברים ועמיתים למקצוע.

  55. אילנה Says:

    שרי,מרבית שעות היום עתי התעלם מליהיא,הוא לא אהב את ההתערבות שלה במריבה של דנה ופרידה והוא אמר לסיון" יש לי בעיה עם ההתלהמות שלה,אני לא אוהב את זה…"
    ליהיא שמה לב לריחוק.

  56. תיתוש Says:

    אילנוש עתי הוא חסר החוליות של העונה הזאת ומאוד מגעיל אותי ביחס שלו לנשים

  57. אילנה Says:

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה לכולם.

  58. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנוש שינה ערבה וחלומות טובים 🙂

  59. Amit Says:

    היי לכולם ולילה טוב
    אורה מזל טוב שיהיה עד מאה ועשרים כעשרים!
    אילנוששש ,אני בבאסה, אמא צריכה להגיע מחר בבוקר אלינו וכשהגיע לשדה בארץ קודם התברר שהטיסת המשך שלה מאטלנטה אלינו בוטלה בגלל מזג האויר . עכשיו היא תאלץ להתייבש בשדה באטלנטה לכשתגיע ולחכות לטיסה אחרת במקום. אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף נמאס מכול השיבושים שקורים ממזג האויר האויר המעצבן שפוקד אותנו לאחרונה…יש לנו 8 מעלות בחוץ היום 😦
    רק מחר אני אדע מתי היא תגיע אם בכלל תצא טיסה מחר.
    ברבר, תרגישי טוב, הגיוס לא בורח ! בינתיים תהני אולי שווה כבר למצוא עבודה זמנית לפחות תחסכי קצת כסף ותוכלי לטוס לחו"ל כאשר תשתחררי 🙂

    אני גם בעד דנה למרות שלא ראיתי ולא שמעתי את הויכוח. דנה מאוד מאופקת ונעימה וכנראה שבאמת הגיעו מים עד נפש והגיע ההתפרצות…לא נורא זה קורה לכולם.
    איריתי רוצים מגילה!!! יאללה לעבודה 🙂

  60. ilana.pa Says:

    לילה טוב לכל החברים
    חזרתי הביתה אחרי ערב מהנה של חזרה עם המקהלה שלי.
    אחרי שבוע ימים של מחלה – לשיר זאת התרופה האולטימטיבית להחלמה מלאה.

    המצחיק הוא שאנחנו שרים במקהלה הרבה מהשירים, שפרידה אוהבת, כמו: "את תלכי בשדה" ו"הקיסרית הלבנה" או בשמה השני "פרח משוגע".

    כבר כתבתי פה, נדמה לי, שזהו אחד הדברים היחידים, שחיובי אצלה

  61. תיתוש Says:

    עמיתוש יקרה אני מקווה שימצה פיתרון מהיר לאמא שלך ושעד שתגיעה לאטלנטה השדה יפתך והיא תמשיך בטיסה המקורית שלה. את בטח דואגת לה מאוד. וגם מתרגשה שהיא מגיעה אליך.
    שולחת לך ולמשפחתך חיבוק גדול וים של אנרגיות חיוביות 🙂

  62. תיתוש Says:

    אילנה.פ פרידה היא בגיל של התקופה של השירים האלה של חוה אלברשטיין גם אני אוהבת את השירם שלה ובכלל שירים עם תוכן

  63. Amit Says:

    תודה תיתושית שלי, אני מקווה מאוד שהטיסה תתחדש אבל קשה לי להאמין אם היא כבר בוטלה מראש. טיסות לניו יורק בכלל בוטלו מהארץ….. נתנחם בזה.

  64. אוריתי Says:

    שלום חברים.
    אחה"צ פרצו לי הביתה, גנבו לי את כל התכשיטים שלי וכל מה שקיבלתי מאמא שלי. 😦
    לא היה לי הרבה כי כבר גנבו לי פעם, אבל הכי כואב שלקחו את כל המזכרות הקטנות של אמא שלי. שום ביטוח בעולם לא יחזיר לי את התכשיטים של אמא שלי. 😦
    נורא עצוב לי עכשיו. עוד מזל שבתי ובעלי חזרו והפריעו לו ואז הוא ברח אחרת היה מספיק להפוך את כל הבית. גם ככה לקח לי שעות לסדר את כל הבלאגן בחדר השינה. המנוול זרק את כל הבגדים מהארון לריצפה,קיץ,חורף,תחתונים וחזיות. אוף.
    גם לבנות לקח תכשיטים וכסף. אני רק מקווה שהן ירגעו ולא יפחדו.
    עמיתוש, אני יודעת שבוטלו טיסות. אולי מחר ישתפר מזג האויר ותוכלי סוף סוף להיפגש עם אמך.
    אני הולכת לישון, בתקווה שמחר יהיה יום טוב יותר.
    לילה טוב.

  65. Amit Says:

    אוייש אוריתייייייי
    מצטערת לשמוע על כך 😦 נבל בן נבלים, ממש נורא! תתנחמו בכך שהוא ברח ולא פגע באף אחד מכם. היום אי אפשר כבר לדעת עם כול הפשע שמסביב.
    מבינה את העצב על כך שאלו מזכרות שנשארו מאימך,מאוד לא נעים. נשיקות וחיבוקים וירטוליים יעזרו?? מקווה שכן, 🙂
    לגבי הטיסות, כול נמל התעופה בדלתא מושבת, אני מקווה שבבוקר יתחדשו טיסות והיא תעלה על טיסה אלינו , תחזיקו לנו אצבעות!!
    ליל מנוחה לכולם.

  66. Amit Says:

    סליחה, נמל התעופה באטלנטה הכוונה 🙂

  67. michal Says:

    בוקר טוב

    אוריתי, אני כל כך מצטערת. איזו חוויה מתסכלת ומעצבנת.
    פעם אחת בלבד פרצו לנו (למרות שיש כלב) וזו תחושה מאוד קשה של חוסר אונים.

    גםאצלי זרקו את כל הבגדים מהארון ואני כיבסתי את הכל. פשוט הייתה תחושה קשה שאדם זר נגע בבגדים האינטימיים שלנו. חיטט בארון….

    מקווה שהיום את כבר מרגישה טוב יותר. מאיפה נכנסו? יש אפשרות לתקן את "הפירצה"?

  68. michal Says:

    תיתוש

    םשוט תהיתי איך ולמה אנשים מתחברים לג'קי. אני מבינה שבחוץ הוא ממש כוכב וכמות האסמסים עבורו ענקית.

    הבנתי ממך שאת מתחברת לטוב הלב שלו ולנשמה. אני חוששת שאחרים מתחברים "לצחוקים" ולעילגות (כמו שהתחברו לבובליל).
    לצערי, אני פחות אוהבת את הליצנות הזו. ומסכימה עם יגאל, שבחור שלא עשה צבא (בבית הוא סיפר שהוא לא הלך לצבא כי היה צריך לעבוד ולפרנס את משפחתו. בחוץ הוריו אומרים שלא הלך לצבא כי יש לו אסתמה – בקיצור, לא ממש נראה מהיימן), שאין לו ערך מוסף ושמתמרן כל כך, לא ראוי להיות "כוכב".

    האח הגדול ירדה ברמת המשתתפים. חבל.

  69. אילנה Says:

    בוקר טוב

    אוריתיייי יקרה,נעצבתי לקרא על הפריצה לביתכם,פלטתי זעקה (אוייייייייי):-(

    אין שום פיצוי ותחליף לדברים בעלי ערך סנטימנטלי ואני עצובה איתך.

    שיהייה לך יום נפלא,קבלי חיבוק גדול.

  70. אילנה Says:

    מיכלי

    גם אני לא מתחברת לג'קי,שום דבר בו לא נעים ונחמד לי ,הוא עם לב טוב זה הכל.

    עמיתושקה,אני מקווה שמזג האויר ישתנה ואמא תגיע מחר.

  71. אוריתי Says:

    בוקר טוב.
    עמיתוש, מיכלי ואילנה תודה. כמובן החלפנו מנעול והוספנו מנעול (למרות ששמעתי שזה לא עוזר). אני מרגישה כבר טוב יותר, השלמתי עם זה. אמא שלי אצלנו בלב וזה הכי חשוב.
    גם אני איתכן, ג'קי כבר מעצבן אותי. בהתחלה היה חביב ונעים, עכשיו כנראה יודע שהוא פופולרי וכך גם נופר שמחיאות הכפיים הפכו אותה לדעתה למלכה .
    היום יש הדחות?

  72. עלמה Says:

    אוריתי ליבי איתך. הרגשה איומה.הפריצות לבתים בזמן האחרון הפכו למכת מדינה.
    —————————————————–

    פירסמו אתמול שלפי הפייסבוק – שזה אומר מספר מעריצים
    חמשת הראשונים לפי הסדר הם :
    יואב
    ג'קי
    אלעד
    עמיר
    ליאם

    מה אתה חושבים על הרשימה הזו ? מפתיעה ?
    האם זו תהיה חמישיית הגמר ?

  73. ilana pa Says:

    הפייסבוק, משמעו, הבלוג של "מר" עמרי חיון, הבחור שחושב,
    שהשמש זורחת מהת… שלו.
    על כל פנים, אם נתייחס לכך, הרשימה די בסדר מבחינתי מלבד אלעד. אין לי מושג מה מוצאים בו אנשים. היותו נמוך קומה לא הופכת אותו לחביב קהל. אני גם לא "מתרגשת" מג'קי. עם כל סיפור החיים המעניין שלו, המנייארות שלו לא עושות לי כלום.

  74. עלמה Says:

    ilana pa , ממש לא.
    זה לפי רשימת אנשים שנרשמו בעמוד הפייסבוק של כל אחד מהם.
    בשנה שעברה אלה היו אלירז ואלין שדורגו במקומות הראשונים
    לכן מייחסים לזה חשיבות.

  75. עלמה Says:

    אוריתי, כולם מועמדים להדחה השבוע, שניים יודחו הפעם, תוצאות בשבת.

  76. אוריתי Says:

    תודה עלמה.
    אני יודעת שכולם מועמדים, חשבתי שההדחות יהיו היום. אני אוהבת את האקשן שבהדחות, אחרת משעמם. 🙂

  77. Amit Says:

    יששש אמא עולה על טיסה מאוחרת יותר אז היא תגיע באיחור של שעתיים..לא נורא בכלל!!!
    מסכנה, טרטרו אותה עד עכשיו כיאה לאמריקאים מצויים בעלי ראש קטן אבל היא נלחמת בהם למרות האנגלית העילגת שלה 🙂 כול הכבוד לאמא!!
    אוריתי, שמחה שהשלמת עם המצב ושמה שבאמת חשוב הוא – שאמא נמצאת בלב!
    נשיקות לכולם ויום נעים!

  78. עלמה Says:

    ג'ון לנון שר לאמא
    http://www.youtube.com/watch?v=gmhRm_92L_8

  79. תיתוש Says:

    שלום חברים יקרים שלי 🙂
    אוריתיס יקרה הצתערתי לשמוע על הפריצה בביתך. צר לי גם על התכשיטים שנגנבו במיוחד על המזכרות מאמא שלך. אני מקווה שהפורצים יתפסו במהרה עם שלל התכשיטים והכספף שנלקח ממכם ושתוכלי לקבל אותם חזרה.אני אוהבת אך שאת מקבלת את הדברים ומתאשתת וממשיכה אלה כל הכבוד לך ובמקרי שהתכשיתים לא יחזרו אז יש לך משהו שאף אחד לא יוכל לקחת אותו ממך יש לך את ההורים שלך ואת המשפחה שלך בלב ואת זה אף אחד לא יקח ממך לעולם. שולחת לך ולמשפחתך חיבוק גדול.

    עמיתוש יקרה אני שמחה שאמא שלך תגיעה בקרוב והאיחור הוא רק של שעתיים לא נורא בקרוב מאוד תיפגשו היא תכיר את הנכדה החדשה שלה 🙂 שולחת לכם חיבוק גדול 🙂

  80. michal Says:

    כנראה שלאלירז אין כל כך הרבה השפעה כמו שחשבנו. הוא טען שיואב צריך כבר ללכת הביתה. נראה כי המעריצים לא חושבים כך.

    יתכן שזו תהייה חמישיית הגמר אבל אני חושבת שנופר תהייה במקום ליאם.

    אני חוששת שבשבת סיוון וליהי תלכנה הביתה. מקווה שאני טועה.

  81. michal Says:

    הבהרה- מקווהש אני טועה בגלל סיוון כמובן, ולא בגלל ליהי. אני מחבבת את סיוון ונראה כי לאט לאט היא נפתחת

  82. אילנה Says:

    ערב טוב

    עמיתושקה,כל הכבוד לאמא! תהנו מהביחד.

    לי נראה שליעוז וליהיא יודחו בשבת.

  83. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    עמיתוש – לא היה לי ספק שאמא תגיע ותהפוך את העולם אם צריך (ככה זה אמהות … שום דבר לא יעצור אותם בדרך לילדים). תבלו ותהנו לכם.

    לא יודעת אם יצא לכם לשמוע את השיר החדש של לירן דנינו, להפתעתי ממש אהבתי.

    http://www.youtube.com/watch?v=4VEhEJZe5KM

  84. SARI Says:

    אוריתי..כואב לי על האובדן של המזכרות ועל הבלאגן שעשו לך..אך העולם הוא עגול והעצב והבלאגן שאתם חווים יחזרו לפושע בעשרות מונים.בריאות ואהבה וחיבוק חזק!

    חוץ מעמיר לא רואה אף אחד מהרשימה הזו בגמר…
    טרם ראיתי את התוכנית הערב,כיון שחזרתי עכשיו מעבודה ולימודים..אז אשלים בהמשך..הספקתי לראות את הויכוח של פרידה עם דנה ואת ליהיא הסכסכנית..עושה סקס עם עתי בגלוי ואחכ יוצרת את הפקק שמפוצץ את הבלון בין פרידה לדנה.
    אני מצדדת בדנה כפי שכבר אמרתי בעבר והיום יותר..היא אצילה ומדברת יפה.איני סובלת את פרידה ואת חבר מרעיה..הנשרכים אחריה..היא מוציאה ממני אנטי שלא היה לי מאז ימי בובליל.

    גקי ונופר נראים לי כילדים מעצבנים…שהגיעו ע"מ לעצבן…

    עתי ירד לי מהעינים ממזמן…

    בקשר ליואב..הסברתי את זה בעבר וגם אחרים כתבו כאן…ליואב יש בלוג והחברים שלו מהאינטרנט מתארגנים עבורו כל פעם כדי שלא יעוף מהבית…אם אני צריכה לבחור בין פרידה ליואב..ברור שעדיף לי יואב..יש בו נשמה טובה.אם הדגשנו את הנשמה הטובה של ג'קי..אז אני בתוכי מאמינה שכל אדם הוא נשמה טובה…אך כאן בתוכנית דוקא הצדדים הלא יפים של אנשים מסוימים יוצאים החוצה…וג'קי..לא יכול לזכות מבחינתי..לא שרת בצהל..משקר כל הזמן…ומדבר בשפה נמוכה.."הצחוקים" שלו..כבר איבדו את הטעם עבורי…והריכולים שלו ושל נופר..ושאר הקבוצה הסובבת את פרידה לי עלו על כל סעיף אפשרי..

    כרגע הם בתקציב פצפון..וזה אומר שוב בלאגנים..נראה את נופר שמכינה סלט לה ולג'קי כאילו הם חיים על אי..מסתדרת עם תקציב זעום…ומחסור בסיגריות..היא תהיה הרבה יותר חמומת מוח ממה שראינו עד כה…

    מזל שהאמא של התאומות תכין אוכל..ברור שההפקה תתן להם התקציב למזון…אבל בטוח שהאוכל יהיה טעים…סופסוף כמו בעונה הראשונה..

  85. SARI Says:

    עמיתוש מאושרת אני שאמך בדרך…בילוי מקסים ומהנה ותהני מהחויה שאמא קצת עוזרת.

    היום התבשרתי שחבר טוב שלי ואיש יקר לי (שנמצא באיזור שלי תמיד כשאני מחפשת את עצמי והוא קואוצ'ר אדיר..)אמש בשעה 23:20 בלילה ילדה אשתו את בתם הצעירה וקראו לה אלה!

    עמיתוש-יש אלה נוספת…ואיזה תאריך – ה- 11\1\11 מה אתם אומרים…?

    הם מארגנים לעצמם תקציבים צנועים כדי שיספיקו להם הסיגריות..יש לכל אדם סהכ 70 שח לשבוע וארוחת ערב שבת ממשפחתן של רינת ושירן…

  86. אבי Says:

    אורה מזל טוב ליום ההולדת.
    תיתוש, מזל טוב גם לך ליום הולדתך החל בעוד כחצי שעה. 🙂
    משהו מוזר קורה העונה. עברו 36 יום ואף אחד מהדיירים לא גורם לי להזדהות איתו. יש כמה שאני ממש לא סובל ותו.

  87. בר Says:

    לילה טוב לכולם 🙂
    יש פוסט חדש
    https://viksfriends.wordpress.com/2011/01/13

סגור לתגובות.


