תעתועי ראייה

by

כמה דמויות יש בתמונה?

 

 

125 תגובות to “תעתועי ראייה”

  1. אילנה Says:

    היי ברוששש,תודה על הפוסט.
    זיהיתי 10 דמויות,4 מימין,4 משמאל ושתיים למטה.

  2. אילנה Says:

    שרי,אני מעתיקה מהשכתבת ועבר לספאם:

    15/10/2010 בשעה 10:27 לערוך

    עמית,
    האתר שנתתי לך בפעם הקודמת להורדת סרטים וסדרות שינה כתובת-זו הכתובת החדשה.

    http://www.ffinsider.net/onelinkmoviez/

  3. אילנה Says:

    מיכלי יקרה,רצונה של חברתך כבודה.
    אין לי את המייל שלך,תשלחי לי מייל או שתרשמי לי כאן, תודה.

    קיפי מוסרת לכולם דרישת שלום,אמא שלה חולה ומאושפזת שבועיים 😦
    החלמה לאמא של קיפי,בריאות טובה ובשורות טובות.

    סוף שבוע נפלא.

  4. תיתוש Says:

    ברוש יקרה תודה רבה על הפוסט 🙂

    קיפוש יקרה החלמה מהירה לאמא שלך שולחת לך אנרגיות טובות ומחלימות מקווה שיעזור לה.

    אנ י זיהיתי 11 דמויות ברורות 5 מימין 6 משמאל אבל לדעתי יש עוד דמויות קטנות יותר נדמה לי שגם זיהיתי כמה דגים יכול להיות? 🙂

  5. בר Says:

    שלוםםם לכולם 🙂

    אני זיהיתי 11 דמויות…

    תיתוש, האמת שעכשיו הסתכלתי עוד פעם ויש מצב שיש דג אחד
    הוא מעל הראש של הפרצוף הראשון למטה מצד שמאל נכון?

    קיפי, אני מאחלת לאמא שלך שתרגיש טוב!

    אילנוש, שיהיה גם לך סופ"ש מצויין 🙂

  6. בר Says:

    שפרה ב"איפה קנית"-
    http://www.mako.co.il/women-fashion/shopping/Article-c1bf6d5960aab21006.htm&sCh=ae850a2610f26110&pId=786102762

    וגם בסלבסיכום-
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local-celeb_review/Article-0433312aff5ab21004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604

  7. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    אני זיהיתי 10 דמויות. החלמה מהירה לאמא של קיפי. מזל טוב ענקי לעמיתוש על האזרחות האמריקאית והבית החדש. רק עוד קצת והעוברית גם היא תצטרף לחגיגה…
    מפנקת אתכם בשיר חדש ויפה של יוצרת חדשה (עבורי היא לא חדשה) בשם מעיין הירשביין , בת כיתתי שליוותה אותי עוד בגן ותמיד ידעתי שתגיע רחוק. אני מאושרת וגאה להציג את סינגל הבכורה "רישקש", תהנו וסופ"ש נפלא לכולם.

    http://e.walla.co.il/?w=/6/1743101

  8. אילנה Says:

    חחח,מצאתי עוד 6 דמויות,כלומר בסך הכל 16 וכנראה שיש עוד .
    כל ה-6 הן דמויות קטנות יותר ובין 10 הגדולות והברורות.
    לדעתי,הקטנות הן כיד הדמיון האישי.

    ברוש,תודה על הקישורים.

    מ יוחדת ,תודה על הקישור ובהצלחה למעיין, יופי של שיר.

  9. Amit Says:

    היי לכולם
    ממוש תודה על המזל טובים! הרמקולים לא מחוברים עדיין כך שלא יצא לי להאזין לחברתך, אולי בקרוב אצליח למצוא בכול הבלאגן שחוגג פו.
    שרוש, צפיתי במרוץ השבוע, יום ראשון הפרק הבא, עדיין לא מצאתי פייבורייטים. תודה על המידע בקשר לאתר.
    קיפוש, בריאות ורק בריאות לאימך, מקווה שתרגיש טוב במהרה!
    ברוש תודה על הפוסט המקסים! אני גם זיהיתי 10 דמויות…לא יודעת איפה אתם רואים 16?! ועוד דגים?? כנראה שאין לי מספיק דמיון… 🙂
    מיכלי, תודה יקירתי, אני לוקחת הכול באיזי, היום אני מתבטלת כי נתפס לי שריר ברגל אז כואב לי בהליכה 😦
    שיהיה המשך יום מהנה לכולם, אצלנו קריר היום 🙂

  10. Amit Says:

    פו= פה

  11. ארנוס Says:

    תודה ברבר על הפוסט! אני זיהיתי 10 דמויות…
    התחלתי ביום ראשון את שנת הלימודים, היא הרבה יותר עמוסה משנה שעברה, בגלל המבנה של המערכת (שיעור שיש ביום ראשון ורביעי, והמערכת בנויה ככה שיש בקושי בוקר פנוי אחד לעשות את השיעורים מיום ראשון לרביעי…).
    ערבבו לנו את הכיתות אבל למעשה כולם גם ככה מכירים מהסדנה כך שזה לא היה "שוק", גם ידענו שאמור להיות ערבוב.
    באחת הקבוצות (לא שלי) יש גם סטודנט מפינלנד שהגיע במסגרת חילופי סטודנטים, כמו ששיפ היתה בארגנטינה.

    אז כרגע לא יוצא לי להיכנס הרבה לבלוג, מקווה שבהדרגה אתרגל חזרה לקצב של הלימודים ויתפנה יותר זמן פנוי…

    החלמה מהירה לאמא של קיפי!

    ביי לעת עתה…

  12. תיתוש Says:

    שבת שלום חברים יקרים שלי 🙂
    אילנוש יש הרבה דמויות קטנות וגם זיהיתי כמה חיות קטנות הכל תליי בדמיון הפורה שלנו 🙂

    ברוש אני ראיתי כמה דגים

    ממוש תודה על השיר של חברה שלך השיר נשמה נחמד. הפנים שלה נראות לי מוכרות יכול להיות שהיא היתה בעבר בטלויזיה שיחקה או הנחתה משהו?

    אמיתוש יקירתי תרגישי טוב בזמן האחרון יותר מידי אברים נתפסים לך בבקשה לא להשתולל יש לך מספיק זמן לסדר את הכל לאט לאט. שולחת לך חיבוק ענק עם ים של אנרגיות טובות ומחלימות 🙂

    ארנוס בהצלחה בלימודים אני מקווה שלא יהיה לך קשה מידי

    חיבוק של שבת לכולם 🙂

  13. אילנה Says:

    ארנוס יקר,בהצלחה ,שתהייה לך שנת לימודים קלה ומוצלחת.

    עמיתושקה,גמני ראיתי בהתחלה רק 10 דמויות ברורות מאוד,אחרי שברוש ותיתוש אמרו שהן ראו 11 התעמקתי ומצאתי עוד כמה דמויות קטנות בין הדמו8יות הברורות וזה כיד הדימיון האישי של כל אחד,מה שבטוח וברור 10 דמויות שאני ראיתי.

  14. אילנה Says:

    שבת שלום

    אוריתי? קסם האירית? אייכן??????????????

  15. michal Says:

    שבת שלום

    איחולי החלמה לאמא של קיפי.

    ארנוס,
    בהצלחה. אני זוכרת שאתה מאוד מוכשר אני בטוחה שתצליח

    עמיתוש,
    איך מתקדם? הבית כבר מוזיאוני? מסודר? אתם בטח נהנים מהבית החדש

  16. אוריתי Says:

    שבוע טוב חברים.
    הרגשתי קצת לא טוב בימים האחרונים, תיתוש לא לדאוג, הכל בסדר.
    החלמה מהירה לאמא של קיפי, בשעה טובה עמיתוש לדירה החדשה, שתדעו רק אושר ושמחה בדרה החדשה וברכות לקבלת האזרחות.
    ארנוס, שנת לימודים מוצלחת!

  17. תיתוש Says:

    חחח אוריתיס תודה שהרגעת אותי. אז מה באמת יש לך?
    תרגישי טוב יקירתי שולחת לך חיבוק ענק עם ים של אנרגיות מחלימות 🙂

    שבוע טוב חברים יקרים שלי חיבוק גדול ממני אוהבת אתכם 🙂

  18. אוריתי Says:

    תיתוש, לא יודעת מה יש לי. אם לא יעבור אלך לרופאה.
    עכשיו מתחיל בערוץ 8 הסרט של גואל פינטו "אחד משבעה", אני מתכוננת לצפות.

  19. תיתוש Says:

    כן אוריתיס תלכי מחר לרופא. תרגישי טוב .צפיה נעימה בגואל

  20. אוריתי Says:

    מישהו עוד צפה בסרט של גואל?
    ראיתי בעניין ובהתחלה הרגיש לי אמיתי אבל אחר כך התחיל להתפזר וחבל. לא הבנתי בעצם ממה נובע התיסכול שלו, מעצם ההפליה בגלל היותו מזרחי? הטראומה שחווה בישיבה? היותו הומוסקסואל? גם הכנסת אביו החולה הייתה מיותרת ולא נאה לדעתי.

  21. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    אואיתי יקירה,תרגישי טוב,חיבוק ענק.
    מסתובבים וירוסים רבים של בעיות עיכול,גרון,חולשות וחום.

    לא ראיתי את הסרט של גואל,פתרתי עם חבריי תשבץ היגיון של עיתון הארץ.

  22. תיתוש Says:

    אני ראיתי את מאסטר שף ואחר כך את הסידרה היישראלית.
    מאסטר שף נחמד אבל התחושה שלי שמי שאין לא סיפור חיים לא מתקבל לתוכנית אני מקווה שבהמשך אחרי המיונים גם יראו לנו אך הם מבשלים ולא רק את התוצאות.
    אני לא אוהבת את הבכינות העדתית של יוצאה עדות המזרח כל פעם שמשהו לא מסתדר להם ישר הם אומרים שזה בגלל שהם מזרחיים שיקחו אחריות על החיים שלהם ויפסיקו להאשים כל הזמן. אני לא סובלת את גואל הוא אחד האנשים הצבועים ביותר שאני מכירה

  23. אוריתי Says:

    תיתוש, אולי הוא צבוע אבל ציפיתי ממנו ליותר בסרט הזה.
    לא חשוב, בעיה שלו.
    לילה טוב וחלומות פז לכולם.

  24. Amit Says:

    אוריתי, תודה יקירתי!!! תרגישי טוב.
    מיכלי, הבית כבר מאורגן למדי, יש עוד כול מני פיצ'פקעס לסדר במקום אבל אני לא ממהרת לשום מקום, היום רק נחתי ואפילו נמתי בצהריים 🙂 זה היה מרענן.
    לילה טוב יקרים שלי, חלומות פז לכולם.

  25. sari Says:

    בוקר טוב יקרים ושבוע טוב!
    הבוקר יצא בני בכורי לשבוע גדנ"א בשדה בוקר-לומר שהוא יוצא עם חשק -זה לשקר במצח נחושה..לומר שהוא מוכן לנסות להינות-זה בעירבון מוגבל..אני זוכרת עצמי בגילו הוא כמעט 16 יוצאת לאותו מסע של שבוע וחזרתי ממנו עם הזמנה מהצבא לצאת לקורס מ"כים באותו קיץ..ואחכ הפכתי למדריכה בצבא-אני הייתי בהתחלה בטראומה,אך בזכות מדריכה אחת הצלחתי להתגבר על הכל ואילו הבן שלי כ"כ מלא טינה כלפי זה שאנחנו שולחים אותו "לבזבז" את זמנו ועוד בבסיס עם אוהלים שלא נדע ,כשהיתה אפשרות שהם יהיו בבסיס עם מיטות וחדרים והמורה החוצפנית שלו בחרה בכוונה כדבריה להקשות עליהם כדי שיהנו יותר-טוב אז איני מבינה את סוג החשיבה שלה,,,אך מקווה שיהנה.

    הוא מזכיר לי ברבה דברים את אבא שלו ומאידך הוא דומה רק לעצמו-ילד מיוחד שלי ואהוב!

    גם אני צפיצי-או לפחות התחלתי לצפות בסיפור של גואל ,כיוון שכל הזמן באח"ג רמז שיספר יותר בסרט שלו על חייו ומשפחתו,אך באמצע נמאס לי..וזה היה קצת אחרי השיחה עם מנו אחיו…די היה מזעזע להבין שאנסו אותו בהיותו בן 15 והקירבה לכך שהוא הומו..רצה בראש גם ללא היגיון..אהבתי לראות את החתונה שלו..אך לא ממש מצאתי על הוא מתלונן ולמה צריך להישאר עם כזה מטען ..למה לא להתקדם…

    נכון גם היום יש התנהגויות כאלה…אך אפשר להתקדם..

    נדמה לי שהיה כתוב שבן זוגו לחיים הוליד ילד והם מגדלים אותו ביחד-אך מאז לא שמעתי כלום מישהו יודע משהו?

  26. sari Says:

    היי תחזיקו לי אצבעות בבקשה-מחר בערב אני ניגשת לראיון עבודה למשרה שקורצת לי..הלוואי ואצליח לזכות בה..

  27. michal Says:

    בוקר טוב

    אילנה,
    שלחי לי את כתובת המייל שלך כדי שאוכל לשלוח לך מייל.

    שרי,
    שיהיה בהצלחה, מחזיקים לך אצבעות.

    עמיתוש,
    נשמע שהבית כייפי לך. שמחה מאוד. הילדים התרגלו?

    תיתוש,
    מה שלומך?

    לכולנו
    שבוע טוב ויום טוב

  28. אוריתי Says:

    שבוע טוב לכולם.
    עמיתוש, נהדר שכבר הסתדרתם במעונכם החדש ויופי שאת נחה, באמת שום דבר לא יברח.
    שרי, הרבה הצלחה בראיון.

    המשך יום נעים.

  29. אילנה Says:

    ערב טוב

    קיפוש התקשרה,בשורות לא טובות על אמא שלה,יש לה את המחלה בלבלב וביום שלישי תעבור ניתוח.
    מאוד מאוד עצוב,נישא לה ברכה ותפילה שבניתוח יצליחו לעשות משהו,ויאריכו את חייה.

  30. תיתוש Says:

    קיפי יקרה בריאות שלמה לאמא שלך בעזרת השם היא תעבור את הניתוח ותהיה בדרך להחלמה. מחבקת אותך חיבוק גדול

  31. sari Says:

    קיפי יקרה-בהצלחה בניתוח של אימך ובכלל המון בריאות!
    תודה.

  32. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקים שלי
    בריאות שלמה לאמא של קיפיובהצלחה בניתוח מחרחמזיקה לכם אצבעות שהכל יעבור בשלום. קיפי יקרה שולחת לך חיבוק גדול.

    בריאות שלמה מיכל יקרה חיבוק גדול

    אוריתיס יקרה אני מקווה שאת כבר מרגישה טוב חיבוק גדול גם לך 🙂

    שרי יקרה בהצלחה ברעיון העבודה היום מחזיקה לך אצבעות שולחת לך חיבור ענק עם ים של אנרגיות טובות

    וכמובן שחיבוק ענק לכל חברי הבלוג אוהבת אתכם 🙂

  33. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים שלי 🙂
    הטור השבועי של שפרה-השבוע.
    תודה רבה לצביה היקרה ששולחת לנו את הטור בנאמנות רבהמדי שבוע. צביה יקרה חיבוק ענק ממני 🙂

    בריאות שלמה לכל החולים

  34. תיתוש Says:

    http://www.f2h.co.il/4618070228025

  35. ארנוס Says:

    החלמה מהירה לאמא של קיפי, מקווה שניתוח יצליח, הרפואה היום במצב שבהחלט אפשר להאריך חיים…

    תודה תיתוש וצביה על הטור, שיפ כותבת נפלא כתמיד…

  36. אילנה Says:

    ערב טוב

    ברכת החלמה והצלחה בניתוח לאמא של קיפוש.

    צביב ותיתוש,תודה על הטור של שפרה,הטור הזכיר לי את החלות ששפרה אפתה בבית האח .

  37. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    שולחת ים של אנרגיות טובות ומחזקות לאמא של קיפי לקראת הניתוח מחר, שהכל יעבור בשלום.

    תודה לצביה ולתיתוש על הטור של שפרה. אכן אילנה גם אני נזכרתי בימי האפייה של שיפ בבית האח…

  38. בר Says:

    ערב טוב לכולם!

    קיפי, אני מאחלת לאמא שלך שתרגיש טוב ומחזיקה אצבעות שהניתוח יצליח.

    תיתוש וצביה, תודה על הטור השבועי של שפרה.

    ארנוס, מה שלומך?
    איך בלימודים? לפי מה שהבנתי הם יותר קשים משנה שעברה…

  39. Amit Says:

    ערב טוב
    קיפוש אני מחזיקה אצבעות לאימך, מקווה שהניתוח יצליח והיא תבריא במהרה!!
    שרי, איך עבר הראיון? אני מקווה שהיה מוצלח.

  40. sari Says:

    בוקר מקסים לכולנו!
    מה שלום כולם?קיפי מה שלום אימך?
    אתמול הייתי בראיון העבודה.רואיינתי ע"י 2 רואי חשבון-אני חושבת שהתקופה שאני עובדת אצל רואי חשבון(5 החודשים האחרונים)איפשרה לי לעבור הראיון ללא פחד-מהסיבה שבמשרד שלי כמעט כל שבוע -שבועיים אני אישית עומדת ועמדתי לביקורת….אז הראיון היה בסדר והוזמנתי לראיון נוסף עם המנכל"ית של העמותה אליה רואיינתי ליום חמישי הקרוב אח"צ-במקביל אלי ירואיינו אנשים נוספים ובסוף יבחר אחד.
    מה שמדהים אותי ,שבזמנו ,כשערכתי חפיפה על המקום בו אני כעת עובדת-אותה אישה שהחלפתי איפשרה לי להיפגש עם אחותה-שהיא נומרולוגית וכדומה והיא ערכה לי קריאת מזל ואמרה לי (אז הייתי מאוד מפוחדת ולא יכולתי לחשוב שאעזוב את מקום העבודה שרק הגעתי אליו)שבערך לאחר כ- 4 חודשים אמצא עבודה אחרת שתענה על כל ציפיותי ותתן לי מקום קבוע ולא מתחלף-שיהיה לי השקט הכלכלי ושקט נפשי ,כיוון שמקום העבודה יתן לי סיפוק ענק..אז זהו עברו כבר כמעט 4.5 חודשים מאז השיחה עימה..והנה אתמול ראיון.

    החברה אליה אני מתראיינת עושה מעשים טובים לחברה בישראל-זו עמותה שפועלת לשנות דברים .העמותה נקראית -עכשיו ציונות 2000…אולי ראיתם פרומואים בטלויזיה..אז שמעתי עליהם..וכשנכנסתי לאינטרנט-הלב התרחב לי מאושר..זוהי עמותה שפועלת בקרב נוער..בקרב ערים שונות בקרב נשים ..ועוד המון -זוהי עמותה לפעילות רווחה בחברה הישראלית..אשר היו"ר שלה הוא רוני דואק-איש בעל אמצעים וחזון.

    אז כן אשמח להתקבל ולעבוד שוב במקום שיש בו נשמה-אשמח ללמוד דברים חדשים ולמצוא את מקומי.
    לאחר הראיון הם אמורים לתת תשובות די במהרה ואני -במקרה ואבחר-אמורה להודיע בעבודה-רק שהמצב הוא שאיני רוצה ממש לעזוב-אני רוצה לבקש מהם להמשיך לעבוד שם על כ-1/3 משרה כדי שאוכל להביא הביתה עוד כ- 2,500 שח םחות או יותר ואבצע השעות האלה בפריסה שבועית בערבים מידי פעם אך בעיקר בימי שישי..וזאת כדי שאוכל לסגור החובות מהתקופה שלא עבדתי-ואולי כשיסגרו החובות אוכל קצת לישון בשקט.
    יש לי רק 2 שנים לסגור החובות,כיוון שביום בו יתגייס בני הבכור המזונות שלי יקוצצו מאוד ולא תהיה לי יותר "רשת ביטחון"..אז לכן אשמח לעבוד במקביל.

    ארנוס-מתי אתה מסיים לימודים -האין זו השנה האחרונה?ואולי משום כך קשים הלימודים?או שאני טועה?

  41. אילנה Says:

    צהריים טובים

    החדשות מקיפוש לא טובות,לא ניתן היה לנתח 😦
    קיפי במצב נפשי לא קל,אתם יכולים להתקשר אליה ולחזק.

  42. אילנה Says:

    שרי יקרה,בהצלחה,הלוואי ותתקבלי לעבודה החדשה ,תהייה לך יציבות ,סיפוק ופרנסה טובה.

  43. תיתוש Says:

    אילנוש היקרה תודה על הדיווח רציתי להתקשר לקיפוש אבל לא ידעתי אם אני יכולה להתקשר אליה או לא

    קיפוש יקרה אני מאוד מקווה שאמא שלך תצא מהמחלה. שולחת לאמך ים של אנרגיות מחלימות ומתפללת לשלומה ולהבראתה במהרה.
    שולחת לך חיבוק גדול הלוואי שידעתי מה לעשות כדי לעודד אותך. תהיי חזקה

    שרי שיהיה לך בהצלחה אני מקווה שתקבלי את העבודה

    חיבוק גדול לכולם

  44. sari Says:

    ערב טוב!
    קיפוש חזקי ואמצי והמון בריאות!
    אילנה ותיתוש תודה רבה-אני מחכה לראיון ביום חמישי.

  45. Amit Says:

    ערב טוב
    קיפוש, אני מקווה שימצא פיתרון לבעיה של אימך ושהיא תחלים ממחלתה במהרה. שולחת לך חיבוק חם ואוהב, שתרגישו טוב כולכם.
    שרי, מחזיקה לך אצבעות שתתקבלי, נשמע מקום בהחלט מעניין ומספק.

  46. sari Says:

    קראתי הטור של שפרה והיא מצליחה להעביר בי תחושות עגמומיות..איני זוכרת כך את ההריונות שלי..ואולי זה קשור לזוגיות שחשבתי שהיתה טובה אז בזמן ההריון ,או שזה קשור לגיל הביולוגי שלי-הייתי יותר ממוכנה כבר להיות בהריון וללדת את ילדי המקסימים.
    שפרה נשמעת..עדיין במין דיכאון…

  47. michal Says:

    בוקר טוב

    קיפוש,
    מצטערת לשמוע. קבלי חיבוק שאולי ייתן לך כוח להתמודד. אני מבינה שהימים קשים ומאחלת לכם בריאות ובשורות טובות.

    שרי,
    גם לי הייתה התחושה הזו ששפרה חווה חוסר שקט, עצבנות ואולי גם דכדוך. מקווה שזה מסיבות הורמונליות ולא מסיבות אחרות.
    שפרה נמצאת בשליש השלישי של ההיריון. בדרך כלל, מלווה בהתרגשות ובצורך להכין קן. בדרך כלל, זה השלב שמתחילים לסדר, לשנות ולהיות פעילים מאוד. עד לשלב האחרון שאז, כבר קשה לזוז

    מאחלת לה כל טוב

    לכולנו,
    יום נעים והעיקר בריא

  48. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי 🙂

    בריאות שלמה לאמא של קיפוש היקרה שלנו הלוואי שיהיה נס ותצליח לצאת מהמחלה. קיפוש שולחת לך חיבוק גדול עם אנרגיות טובות ומחלימות לאמא שלך אני גם מתפלללת לשלומה ומקווה לטוב בעזרת השם

    מיכל יקרה אחלמה מהירה ושלמה

    אוריתיס מה איתך אני מקווה שאת מחלימה לא שמענו ממך כמה ימים שולחת לך חיבוק גדול ואנרגיות טובות

    אילנוש שמעת מקיפי היום?

    חיבוק גדול ובריאות שלמה לכל החברים אוהבת אתכם

  49. תיתוש Says:

    לי כל כך חם היום אוףףףף שיגיע כבר החורףףףףףףףףף 😦

  50. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    חם לי מאוד, הייתי בהתעמלות ושם היה מאוד חם, מצאתי לי נקודה מול המזגן ושם הצלחתי קצת להתעמל מבלי להתעלף מחום.
    קיפוש, חיבוק גדול, תהיי חזקה.

  51. תיתוש Says:

    היי אוריתיס אני מקווה שלא תתקררי מהמזדן לא בריא לעשות התעמלות ליד מזגן 🙂 גם לי היה מאוד חם היום ממש התבשלתי

  52. אילנה Says:

    ערב טוב

    תיתוש יקרה,חשבתי עלייך היום,איך תסתדרי עם החום הנורא שהיה 😦
    אני מחכה לימי הסתיו הנעימים והקרירים אך לא הגשומים.

    שרי ,יש תשובה ממקום העבודה החדש?
    אני מחזיקה לך אצבעות להתקבל ולהצליח.

  53. אוריתי Says:

    תיתוש, אל תדאגי, לא התקררתי.
    אני רואה את התוכנית בערוץ 2 על היריבות רבת השנים בין פרס ורבין.מסתבר שהיריבות היא ממש עתיקה עוד משנת 48.מעניין ומרתק.
    בכלל, כל היום אני מסתובבת עם ההרגשה שלא יכוול להיות שכבר 15 שנה עברו מאז הרצח הנורא. מעניין איך היתה נראית המדינה אילולא הרצח.

  54. אילנה Says:

    היי אוריתיייי,איך את מרגישה?

    כן כן,היריבות בין פרס ורבין ארוכת שנים.

    לילה טוב יקירים,שינה ערבה ומתוקה.

  55. תיתוש Says:

    אילנוש הכן יום קשה מאוד עבר על כוחותיי ועדיין חם הבית שלי התבשל כול היום ועדיין הוא חם מאוד. אני מחכה לחורף וגם לגשם אנחנו צריכים אותו מאוד היום שמעתי בטלויזיה שמומחים בארה"ב אומרים שתוך 30 שנה יהיה בצורת בכל העולם.

    אוריתיס גם אני ראיתי את תוכנית היריבות בין פרס לרבין אני חשבתי שהיריבות שלהם היתה סביב הנהגת המפלגה אבל מסתבר שזה התחיל הרבה לפני
    לילה טוב לכול החברים יקרים שלי שינה ערבה וחלומות נעימיים

  56. אירית השפירית Says:

    תפילה לשלום האמהות

    אנא אלוהים, אללה, god, dieu, בודהה, רוח הקודש, כוח קוסמי,
    אנא שמור על אמהותינו.

    שמור עליהן יפות ואוהבות בדיוק כפי שאנו זקוקים להן.
    שמור עליהן חכמות וחזקות בדיוק כפי שאנו זקוקים להן.
    שמור עליהן מקבלות ודואגות בדיוק כפי שאנו זקוקים להן.
    שמור עליהן אמיצות ומוכשרות בדיוק כפי שאנו זקוקים להן.
    שמור עליהן בריאות ועליזות בדיוק כפי שאנו זקוקים להן.

    שמור עליהן
    כי הן תמיד שמרו על סודותינו,
    והקימו לנו בית חם,
    ולימדו אותנו להבחין בין טוב ורע.

    שמור עליהן כי אנו לא מכירים עולם בלעדיהן,
    והאפשרות של עולם כזה מפחידה נורא.

    שמור עליהן מכל כאב ומחלה, מכל אכזבה ומפח נפש.

    שמור עליהן כי עתה כשהתבגרנו אנחנו סוף-סוף יכולים להעריך כמה הרבה הן נתנו לנו, ואנחנו רוצים גם להחזיר להן קצת בחזרה.

    אנא שמור על אמהותינו מכל רע!!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=yT2JfQSeTMY

    http://www.youtube.com/watch?v=bAug2tN20JM

  57. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכם יקרים ויקרות שלי, זמן רב לא כתבתי.

    אני מאחלת החלמה לאמא של קיפי, והרבה כוח לקיפי שלנו ולכל בני משפחתה.
    מזל טוב לעמיתושקה על הגרין קארד ועל הדירה החדשה. הלוואי ותהיו מאוד מאושרים בה.
    בהצלחה לשרי בראיון והלוואי וסוף-סוף תמצאי את המקום המתאים לך.
    הרבה בריאות לאוריתינקה. מקווה שיחלוף מהר הגל הקצת עכור שפקד אותך ושהכול יחזור לעמוד על מקומו בשלום.
    תיתושקה יקירתי, אל תדאגי, כבר בימים הקרובים צפוי להתקרר כך שיש לך למה לחכות. שולחת לך חיבוק ענק, כמו החיבוקים שאת שולחת לכולנו באהבה רבה.
    ברכות להחלמה מהירה למיכלי שלנו. אני מקווה שאת כבר מרגישה יותר טוב ושבכל זאת יש שיפור בתפקוד של הרגליים.
    אילנוש מקסימה שלי, מאחלת לך שיהיה לך שבוע נעים ושכל ההכנות לחתונה כבר כמעט הושלמו.
    ברי בר המתוקה, אני מקווה שאת נהנית מן הזמן החופשי שעומד לרשותך ושאת מבלה בלי שום חשבון. אני שולחת לך מיץ פירות טעים ועוגת בננות ושוקולד בלי גלוטן. בתיאבון.
    ארנוס היקר, אם אני לא טועה השבוע חזרת ללימודים. אני מאחלת לך שנת לימודים פורייה ומעניינת והצלחה בכל מעשיך.
    ממינקה, אני מקווה שאת שומרת על המורל וממשיכה ליהנות מוזיקה טובה כל הזמן.
    צביה, אני מקווה שאת בקו הבריאות ושמצב רוחך טוב. אני מתגעגעת. מאחלת לך שתהיי מאושרת ומסופקת בחייך.
    שלום גם לכל מי שלא כותב באופן קבוע אבל קורא ומתעדכן.

    שלום חבר – אריק איינשטיין
    http://www.youtube.com/watch?v=CSqvi_ncCRE&feature=related

  58. sari Says:

    בוקר טוב לכולנו,בריאות לכל המחלימים ולכולנו באשר אנו,

    תודה אירית השפירית על הברכה היפה!

    היום אני אסע לראיון השני שלי אח"צ.מקווה ש-אם זה המקום הטוב עבורי -אז שאתקבל.אם כן צריכה אהיה לסגור פינות..כמו "שיחת משכורת" בעוד 3 חודשית ועוד כמה סעיפים שלא נרשמו בפעם הקודמת..

    משום מה אני עם תחושה פנימית טובה..

  59. michal Says:

    בוקר טוב

    אירית,
    את נפלאה. כישרון הכתיבה שלך מדהים. את עושה עם זה משהו? כדאי..

    תיתוש,
    מקווה שכבר היום תרגישי את השינויים במזג האויר. אני מרגישה אותם בגוף. מקווה שיהיה יותר נעים וקריר

    אילנה,
    אני טיפוס של חורף. מאוד אוהבת גשם. (בעיקר את ריח הניקיון שהאויר מקבל אחרי הגשם.)

    קיפוש,
    מחזיקה אצבעות ומאחלת שיהיה טוב. בריאות – אמן.

    לכולנו,
    יום טוב ונעים

  60. michal Says:

    הסמויה ביקשה שאדווח, ששי שטרית התחתן. לפי מה שקראה , החתונה הייתה באולם חדש בתל אביב שנקרא קלאו, ושי הוא הבעלים שלו (עוד מפורסמים אחרים התחתנו שם).
    בין האורחים, היה ליאון – הנציג היחיד שנשאר בקשר עם שי, מבית האח הגדול. מעניין שדווקא איתו שי נשאר בקשר.

    מזל טוב

  61. sari Says:

    היי מיכל-ראיתי אתמול כתבות על שי שטרית במאקו ובעיתוני רכילות אחרים ובערב צפיתי בחדשות הבידור או גיא פינס ושם ראו תמונות מהחתונה.האולם לחתונה-אשר נמצא בחלקו בבעלות שי-עלה כ- 2 מיליון שח….

  62. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    אירית, כרגיל כתיבתך מדהימה. ריגשת אותי עד דמעות. לאמא שלי התפילה כבר לא תעזור אבל אני מקווה שלאמהות אחרות כן וגם לחמותי שמתמודדת באומץ רב כרגע עם מחלתה.
    לכל מי שיש אמא שישמור עליה חזק חזק כי לפעמים אנחנו מקבלים אותה ואת אהבתה כמובן מאליו וזה לא כך.
    שרי הרבה הצלחה בראיון, אחזיק לך אצבעות.
    מזל טוב לשי לחתונתו, למה לא הזמין אותנו? דווקא פירגנו לו פה בבלוג 🙂
    המשך יום נעים לכולם.

  63. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂

    אירית,אירית,אירית, יקרה שלנו, לא כותבת הרבה בבלוג אבל כשכותבת אי אפשר להשאר אדישים כותבת כל כך יפה וכל כך לעיניין יודעת לתת לכל אחד תשומת לב ומילה טובה. תמיד יודעת לרגש אותנו שווה לחכות לכתיבה שלך. גם אני התרגשתי מאוד מהתפילה לאמא וגם לאמא שלי התפילה לא תעזר כי היא כבר 35 שנה לא איתי. אני מצתרפת לאוריתיס בתקווה שהתפילה תעזור לאמאות אחרות.
    אירית יקרה שולחת לך חיבוק ענק אוהבת אותך מאוד 🙂

    מיכל יקרה הבית שלי כל כך התחמם אתמול ולוקח לו הרבה זמן עד שהוא מתקרר שוב. גם עם בחוץ כבר יותר נעים אצלי בבית אני צריכה לחכות לפחות עוד יום יומיים עד שיתקרר. גם אני מאוד סובלת מעונת המעבר יש לי כאבים מאוד חזקים בגב וברגליים.
    תודה לך ולחברה הסמויה שלך על הדיווח של החתונה של שי שיטרית עם מוריאל. גם אני ראיתי אתמול בגיא פינס.
    מיכל יקרה שולחת לך חיבוק גדול עם ים של אנרגיות טובות להחלמה מהירה והקלה בכאבים.

    שרי יקרה בהצלחה ברעיון העבודה מחזיקה לך אצבעות שתקבלי את העבודה שולחת לך חיבוק גדול עם אנרגיות טובות

    החלמה שלמה ומהירה לאמא של קיפוש, קיפוש יקרה שולחת לך חיבוק ענק ואנרגיות טובות ומחזקות ומתפללת לשלומה של אימך היקרה.

    החלמה מהירה ובריאות שלמה לחמותה של אוריתיס. אני שולחת אנרגיות טובות שלתיכן

    חיבוק גדול לכם חברים יקרים שלי 🙂

  64. Amit Says:

    שלום לכולם,
    איריתי את באמת משהו מיוחד, שיא המוכשרות 🙂 רק תיקון קל, אנחנו קיבלנו את האזרחות. את הגרין כארד החזרנו בגאווה רבה!
    מה שלומך יקירתי? התגעגעתי 🙂
    שרי, מקווה מאוד שתקבלי את המשרה המיוחלת, מגיע לך!
    קיפי יקירתי, שולחת לך המון אנרגיות מחזקות, כולי תקווה שמצב בריאות אימך ישתפר. תחזיקי מעמד יקירה!
    תיתושששש בקרוב מאוד יגיע החורף ואז יהיה לך נעים וקריר, שולחת לך משב רוח קריר מכאן, הבוקר אצלנו קריר ונעים 🙂 אבל לקראת אמצע היום מתחמם.
    מיכלי, איך הרגליים? יותר טוב?
    תודה על העדכון לגבי חתונתו של שי! בשעה טובה. מוזר מאוד שהקשר בינו לבין צבר נותק…מענין מאוד מה קרה שם ביניהם. לאון חמוד, מגיע לכול השמחות של כולם.
    יום טוב לכולם!

  65. תיתוש Says:

    עמיתוש יקירתי תודה רבה משב הרוח הגיע אלי ועכשיו טיפה יותר טוב 🙂 אני מקווה שלא מאוד חם לך. שולחת לך חיבוק ענק 🙂

  66. Amit Says:

    תיתושששש, תודה יקירתי, חיבוק ענקי בחזרה 🙂
    איפה כולם? טוב אולי כבר נרדמתם אז ליל מנוחה וחלום.

  67. אילנה Says:

    בוקר טוב

    אתמול בלילה כתבתי משהו בבלוג,הבוקר ראיתי ששכחתי לעשות שלח 😦

    קסם האירית,כרגיל ריגשת אותי בכתיבתך,אמן אמן לתפילה לאמהות.
    אני בעיצומן של ההכנות,ביום שלישי אני יוצאת לאילת לסיור לימודי ועד יום חמישי כך שאני חייבת לסיים כמה שיותר עד אז,השבת נתחיל ברשימת ההזמנות המועתקת(כמעט…) מרשימות קודמות 🙂

    עמיתושקה,איך את מרגישה ואיך בבית החדש?

    מיכלי יקרה,שולחת לך ברכות חמות מקרב לב להחלמה הכי מהירה שאפשר.
    אני אוהבת מאוד חורף אבל השנה אני מבקשת אותו אחרי החתונה 🙂

    תיתושקה,אני מקווה שהימים החמים מאחורינו והסתיו יתן אותותיו,קרירות ומזג אויר נעים ונאה.

    אוריתי,איך את מרגישה? הכל חלף?

    המשך יום נעים וסוף שבוע נפלא.

  68. sari Says:

    היי בוקר טוב לכולנו!
    מוזר קמתי יותר עייפה מאשר לפני שהלכתי לישון-כנראה שזה קשור לראש העייף שלי שמחפש דרכים שונות לצוף מעל הלחצים הכלכליים שיצרתי לעצמי בשנה וחצי של מובטלות…
    אני בהיסוס האם ליסוע למשרד-זו היתה התוכנית המקורית-חסרות לי שעות לסגור את החודש,אך אני עייפה!
    הילדים אמורים להיות עם אבא שלהם השבת לאחר 10 ימים שהיה בעסקים בחו"ל ואמש הודיע לי בכורי (שחזר מבסיס גדנ"א..אשר בסופה של פעילות -נהנה למרות הקיטורים..)שהוא לא מתכונן להיות בקשר עם אבא שלו לתמיד…!!!שנמאס לו מהבנות (הבנות של החברה של האבא)ומהיחס שלו אל בני…-איני שוכחת שהוא בגיל ההתבגרות והעוצמות הן קיצוניות..אבל ממש לא מתאימה לי כעת מלחמת עולם…!

    ואז הצעיר אמר אם הגדול לא נוסע גם אני לא-ומה איתי-כל הזמן ללא חופש?…

    מקווה שהם יסדירו הנושאים השנויים במחלוקת ושהיחסים יהיו טובים ביניהם…
    במקביל מאחלת אני ששערי ההצלחה וזרועות השפע להצלחה כלכלית יפתחו עבורי..ועבור כל החפץ בכך כמוני.

    אתמול הייתי בשלב 2 של הריאיון עבודה שסיפרתי לכם-שוחחתי על כך בטלפון עם אילנה..אז נרגעתי..אבל,המנכל"ית היא אישה-ושוב פגשתי את הצד הלא מפרגן שלנו כנשים לנשים אחרות..
    מי שהעלתה אותי על המוקד-אם ניתן לומר זאת היתה דוקא האישה ומה שמצחיק או אירוני זה ששתינו בעלות אותו שם-גם היא נקראית SARI!!

    אז יצאתי משם עם חוויה "חבולה" מעט..ולא בטוחה שאני זו שתיבחר-וכפי שאמרתי לאילנה -לא בטוח שאני גם מאוד רוצה להיבחר..
    מצד אחד-חשוב לי להיבחר-כיוון שאז יפתחו בפני אפיקים שטרם מוכרים לי ומקצועית אצטרך להיות הרבה יותר מקצועית ממה שאני ולחפש תשובות לנושאים שאיני מכירה תוך כדי ומאידך..גם לעבור ראיון בדרגה של שלב 2 -היה חשוב לי ובפני עצמו זה כבר הישג נוסף.

    בבוקר אתמול-חשתי כאילו המשרה כבר בכיסי..אולי כיוון שידעתי שאני מגיעה עם המצלצות טובות וגם כיוון שמקצועית 2 רואי החשבון שראיינו אותי -נתנו לי להרגיש ככה..אך הייתי רק אחת מתוך כמה נבחנים…אז…נראה.

    בינתיים נראה לי שאצא למשרד ולו רק כדי לא להיות לחוצה בשבוע הבא ושלא יחסרו לי שעות לתלוש השכר.

  69. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    קמתי מאוחר והופס למשרד, אני תורנית :-(. שונאת לעבוד ביום שישי.
    אילנה, תודה, אני בסדר. מחזיקה לך אצבעות שמזג האוויר ביום החתונה יהיה יפה ואני בטוחה שהחתונה תהיה מקסימה ונהדרת לפחות כמו הקודמות אם לא יותר.
    תיתוש, מקווה שהבית קצת התקרר ולא חם לך מדי.
    שרי , מחזיקה גם לך אצבעות.
    סוף שבוע נעים.

  70. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    מקווה שכולכם מרגישים טוב ובמצב רוח טוב…

    שפרה ומולי ב "ישראל היום" מתוך ההקרנה ל"מעצר בית".

    http://digital-edition.israelhayom.co.il/Olive/ODE/Israel/Default.aspx?href=ITD%2F2010%2F10%2F22&pageno=108&view=document

    סופ"ש מפנק.

  71. תיתוש Says:

    שבת שלום חברים יקרים שלי 🙂
    אילנוש למרות אהבתי לגשם ולקור אני מאוד מקווה שביום החתונה יהיה יום יפה לא חם לא קרה ובטח שלא גשם ולא ברקים ורעמים ושכל היום יהיה לכם מוצלח ומהנה 🙂

    שרי אני מקווה שאם את רוצה את העבודה שתקבלי אותה ואל תבהלי מהמכשולים בדרך. ואם לא תקבלי אותה לא נורא תמשיכי לחפש ובסוף תמצאי עבודה טובה ופרנסה טובה ואל תשכחי שבנתיים יש לך עבודה ולמרות שאולי את לא אוהבת את מקום העבודה שלך והשכר לא מספיק תשמרי עליה כי זה יותר טוב מכלום.

    בריאות שלמה והחלמה מהירה לאמא של קיפוש מחזיקה לה אצבעות ומתפללת בשבילה. קיפוש שולחת לך חיבוק גדול ואנרגיות טובות

    אוריתיס אני מקווה שהיום את מוזמנת לארוחת ערב שבת ולא היית צריכה לעמוד ולבשל אחרי יום עבודה

    ממוש יקרה תודה על הקישור לשפרה 🙂

    בריאות שלמה למיכל היקרה שולחת לך אנרגיות מחלימות 🙂

    חיבוק גדול לכולם 🙂

  72. Amit Says:

    שבת שלום לכולם 🙂
    אילנוש, התרגלנו לבית ושלומי בסדר, תודה! שיהיה בהצלחה עם כול ההכנות לחתונה, מחזיקה אצבעות למזג אויר נעים בערב החתונה!
    קיפי, שולחת לך חופן של חיזוקים, נקווה לטוב!
    שרי,כבת להורים גרושים אני יכולה להבין את הבעיות שיש לך עם הילדים והקשר עם אביהם… אני אומנם כבר הייתי בוגרת יותר אבל עברנו המון סרטים עם אחי הקטן. לא קל אבל אני מקווה שהעניינים יסתדרו ביניהם. בכול אופן, הם די גדולים ואת בשקט יכולה לדרוש פרטיות ולא לדאוג להם כול הזמן.
    אני מאחלת לך הצלחה בקבלה לעבודה החדשה, אם לא ילך אז משהו אחר ילך, העיקר שאת עובדת כמו שתיתוש אמרה ויש לך משרה קבועה.
    הידעתם שיש לחודדה בלוג משלה? לא בדיחה?לא להאמין שדווקא היא יצאה ברווח מהתוכנית….
    יאללה אני מחכה כבר בקוצר רוח לאח הגדול הבא… מתי זה צפוי להתחיל? מדברים על זה בכלל בטלויזיה?
    סופ"ש מהנה ונעים לכולם, אתם רדומים לאחרונה הייתי אומרת 🙂

  73. Amit Says:

    אוייש שכחתי את תיתושית שלי, תיתושששש חיבוק ענק גם לך! 🙂
    איריתי, התגעגעתי 🙂

  74. תיתוש Says:

    חחחחחחחחחחח עמיתוש שלי חיבוק ענק בחזרה שבת שלום לך ולמשפחתך 🙂

  75. בר Says:

    שלום לכולם 🙂

    אתמול צילצלו אלי מלשכת הגיוס והודיעו לי שתאריך הגיוס הוקדם ל-4 לנובמבר, מה שאומר שעוד 12 יום אני מתגייסת…
    הם גם אמרו לי שבסוף הוחלט שאני לא אשרת בתפקיד רכזת כוח אדם, כי הוא דורש חודש ימים של קורס בבסיס סגור ובגלל הטירונות (בגלל הצליאק בחרתי טירונות של חמישה ימים) זה מתנגש. בסופו של דבר, רק אחרי הטירונות אני אדע מה התפקיד שלי ובאיזה בסיס אשרת.

    ממוש, תודה רבה על הקישור.

    איריתוש, תודה על המיץ פירות ועוגת הבננות. קבלי ממני חיבוק גדול!

  76. Amit Says:

    ברברונת!! וואו כולכך מהר ככה בלי הודעה מוקדמת הקדימו לך את הגיוס???? לא מתאים להם… מוזר. איזה כיף לך טירונות של חמישה ימים, אותי טחנו בבה"ד 12 שבועיים כולל סופ"ש ראשון בבסיס 🙂
    איזהוהתרגשות! יאללה לארגן מסיבת גיוס ולהתחיל להתכונן! שיהיה בהצלחה רבה הייתי עושה איתך שוב את השרות אם הייתי פנויה 🙂 זה כיף לא נורמלי למרות שלא תמיד קל ואפילו יש רגעים של תסכול, בסוף הכול יוצא לטובה. גיוס קל ונעים יקירתי!

  77. תיתוש Says:

    ברוש יקרה את בטח מאוד מתרגשת? 🙂
    אני לא מבינה אין בצהל אוכל מיוחד לחולי ציאליק? לא נורא תעשי טירונות קצרה ואחר כך תשרתי קרוב לבית. אני בטוחה שתסתדרי עם כל תפקיד שיתנו לך. שולחת לך חיבוק ענק עם ים של אנרגיות חיוביות לשירות קל ונעים 🙂

  78. בר Says:

    עמיתוששש, תודה רבה!!
    חבל שאת קצת גדולה ממני ושיש לך דברים אחרים שלא מאפשרים לך להצטרף אלי לשירות, כי זה היה יכול להיות כיף 😀
    האמת שזה באמת מוזר שהודיעו לי רק אתמול, אבל כבר כמה אמרו לי שלפעמים הצבא פועל בלי הגיון…

    תיתוש, אני יותר לחוצה מאשר מתרגשת חח
    יכולתי לשרת בטירונות של 3 שבועות, יש סיכוי שהצבא כן מאורגן עם האוכל, אבל לא רציתי לקחת סיכון. ובבסיס שאני אשרת רוב הסיכויים שיהיה שם אוכל ללא גלוטן ואם לא, אני סומכת על אמא שתדאג לי כל יום עם האוכל 😉
    תודה על החיבוק והאנרגיות, שולחת לך בחזרה חיבוק ענק.

  79. Amit Says:

    חחחחחח ברברונת, קצת גדולה?? 🙂 תודה על המחמאה!
    בשמחה הייתי מצטרפת שוב לצה"ל ועבירה איתך בכייף את השרות למרות שטחנו אותי 🙂 בכול זאת זו חוויה מאתגרת.
    אני בטוחה שימצאו לך סידור, לא יפקירו אותך בשטח 🙂

  80. Amit Says:

    תראו מה שנעשה באפריקה, ממש מזעזע אותי כול פעם מחדש, כול היבשת הזו נמצאת במצוקה נוראית והעולם שותק!!! איפה ארגוני זכויות האדם איפה????? כול מה שמעניין אותם זה המסכנות של הפלסטינאים!! איזה עולם…
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3969323,00.html

  81. אילנה Says:

    בוקר טוב ושבת שלום

    תודה לכולכן על האיחולים.

    ברוש יקירה,שיהייה בהצלחה! נחזיק לך אצבעות שהכל יילך כשורה ותהיי מרוצה ובקשר לאוכל בזמני למוגבלים במזון הרגיל היתה אופציה לקבל סכום כסף של כ- 500 ש"ח לרכוש אוכל באופן עצמאי,נראה לי שגם היום זה קיים.

    עמיתושקה,שמחה שהכל כשורה והתאקלמתם בבית החדש,ברכות ברכות.

    אוריתיתוש,יופי ושמחה שאת בסדר גמור!

    מ יוחדת,תודה על הקישור.

    המשך שבת מהנה ונעימה.

  82. sari Says:

    שבת שלום לכולנו!
    בר יקירה-אני מתרגשת בשבילך..צבא זו חוויה מיוחדת בישראל-ומאחלת לך שתהני ממנה ככל שתוכלי.אני מאמינה ,שכשאנו מכינים עצמנו נפשית לקבל דברים טובים מהיקום,לרוב תפילותינו נענות.אז לך אאחל -שרות כיפי ומאושר עם תוכן שיעשיר אותך בחיים וביומיום הקרוב.שתדעי להנות מכל שניה ובעיקר שתהיי בריאה ומאושרת!

  83. רמה Says:

    חברים יקרים!!!
    מה שלומכם? כל כך התגעגעתי לכולכם, אתם לא מבינים כמה אתם חסרים לי ולצערי אין לי מחשב ככה שאין לי איך להיכנס לבלוג…
    קיפי יקירתי ממה שהספקתי לקרוא מקווה שיהיה בריאות שלמה לאמא, אין יותר חשוב מבריאות.
    אילנה יקירתי נשיקות התגעגעתי המוןן.
    שיהיה לכולכם שבוע טוב ובשורות טובות, נשיקות.

  84. ארנוס Says:

    ברברונת איזה חדשות מעולות!
    טירונות מקוצרת היא התחלה טובה מאד לשירות, מקווה שתוכלי להעביר את זה בכיף בלי שישגעו אותך יותר מידי 🙂

  85. מ Says:

    ערב טוב ושבוע מעולה לכולם.

    בר – הכי חשוב שיהיה לך שירות מעניין ומאתגר … שיהיה שפשוף קל ונעים וכמו שארנוס הטיב לומר "שלא ישגעו אותך יותר מדי".

    רמה יקרה – איזה כיף שבאת לבקר בדיוק חשבתי עלייך השבוע.. שיהיה לך שבוע מצויין וכיפי.

    עמיתוש – מה איתך ? איך העוברית המלכותית ? איך האחים שלה ?

    מקווה שהיה לכם יופי של סופ"ש, הנה השיר שעשה לי את הסופ"ש,תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=0-3-_W6oHdU

  86. אוריתי Says:

    שבוע טוב חברים 🙂

  87. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂

    החלמה מהירה ובריאות שלמה לאמא של קיפוש. קיפוש יקרה שולחת לך חיבוק גדול ואנרגיות טובות ומחלימות לאמא שלך.

    מיכל יקרה אני מקווה שכואב לך פחות. קבלי חיבוק גדול עם אנרגיות מחלימות 🙂

    רמה יקרה מזמן לא שמענו ממך. מה שלומך אני מקווה שאת בקוו הבריאות והקול מסתדר לך קשורה 🙂

    המשך יום נעים וקריר לכל החברים בעבודה,בלימודים,בחו"ל,ובבית. חיבוק גדול לכולם אוהבת אתכם 🙂

  88. אילנה Says:

    ערב טוב

    רמה יפה שלנו,גמני התגעגעתי המוןןןן.
    יופי לראותך כאן,תכנסי מעת לעת לעדכן אותנו בחדשות.

    מיכלי,אייך?

    המשך ערב נעים ומהנה.

  89. michal Says:

    היי חברים

    כמו שאתם מבינים, לפי השעה שאני כותבת, מצב הכאבים לא משהו. בימים האחרונים שכבתי הרבה ולא ממש יכולתי לכתוב אבל, קראתי והתעדכנתי.

    ראיתי היום גיא פינס והתעדכנתי בעניין הראל סקעת. היה לי עצוב נורא. הבנתי, בין השורות, שהוא בחר להפנים את עצם היותו הומו, בגלל שזה נושא כאוב במשפחה. הבנתי גם שהגורם ליציאה מההארון (או לפחות אחד מהגורמים הבולטים)היה גל אוחובסקי.
    נראה לי נורא ועצוב, גל אוחובסקי מנהל מעין ציד מכשפות וזה מקומם.

    בסרט של אסי עזר, הוא אמר שכשהילד יוצא מהארון הוא בעצם מכניס את המשפחה לארון. תחשבו על זה, יש בזה משהו.

    עמיתוש,
    שמחה שהתארגנתם. איך הילדים? כייף להם?

    אילנה,
    מתי החתונה?

    תיתוש,
    תודה על האנרגיות החיוביות, אני בטוחה שהן עוזרות

  90. michal Says:

    היי

    איפה כולם?

    תיתוש, את בסדר?

  91. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂

    מיכל יקרה אני פה והכל בסדר קריר לי ונעים לי 🙂
    אני מקווה שאחרי שכתבת אתמול בבלוג הצלחת להירדם בלי כאבים. שולחת לך חיבוק עם ים של אנרגיות להחלמה ובריאות שלמה ושלא יכאב לך לעולם 🙂

    הטור השבועי של שפרה-תגידי את מתחרטת. הטור היום חזק מאוד כדי לקרוא
    http://www.f2h.co.il/6882346319035
    צביה יקרה תודה על הטור את צודקת זה באמת אחד הטורים הטובים ביותר של שפרה רבלי חיבוק עמק ממני 🙂

    וכמובן לכם חברים יקרים שלי חיבוק גדול ממני ואמשך יום קריר ונעים 🙂

  92. תיתוש Says:

    החלמה מהירה ושלמה לאמא שלך קיפי.
    ריפי יקרה חושבת עליך כל הזמן ומתפללת לבריאותה של אמא שלך. שולחת לך חיבוק גדול ומקווה לטוב

  93. תיתוש Says:

    ריפי=קיפי

  94. Amit Says:

    שלום וברכה לכולם, בריאות ופרנסה טובה ורק אושר!! 🙂
    מה שלומכם?
    מיכלי, אני מקווה מאוד שהכאבים יחלפו 😦 אולי משככי כאבים בלילה יועילו?? שתשני לפחות טוב בלילות .
    הילדים התרגלו לבית, כולנו התרגלנו ונחמד לנו, עברנו קטע לא נעים עם הבכור בגלל המעבר אבל אני מקווה שאנחנו בדרך הנכונה עכשיו ויהיה בסדר, לא בא לי לפרט על כך עכשיו אולי בהזדמנות.
    ממוש, תודה על הלינק שצרפת, השיר בהחלט עליז ונחמד!
    הילדים בסדר, ממשיכים בשחייה ואחותם שתהיה בריאה שוחה כנראה כמותם בבטן ומשגעת את אמא שלה 🙂
    רמה, שיהיה בהצלחה!
    החלטתי לקרוא הפעם את הטור השבועי של שפרה ולמען האמת לא הופתעתי בכלל… ידעתי שכול ההמולה מסביבה לא עושה לה טוב, הצלמים המציקנים, הכתבות הבלתי פוסקות, המציצנות הבלתי פוסקת בחייה מטריפים אותה. עוד מתקופת האח ראו שהיא מאוד קנאית לפרטיות שלה ושהיא רוצה שדברים יעשו בקצב שלה ואיך שבא לה. לא סתם טענתי שכדאי שנרפה ממנה ולא נהיה כמו הכלל. בכול אופן, מקווה שהיא תתגבר על כול התחושות שגורמות לה לדיכי, עכשיו שהיא בהריון זה הרי מציק לה יותר. נקווה שתרגיש יותר טוב אחרי.

    קיפוש, את אצלי במחשבות, מחזיקה אצבעות לאמא ומאחלת לכם רק בריאות!!
    יום טוב רבותיי, מקווה שהחום כבר לא מעיק ויותר ניעים בחוץ.

  95. michal Says:

    עמיתוש,

    כייף שאת כאן. אני נוטלת משככי כאבים וזה עוזר במעט. יהיה בסדר. חילופי מזג האוויר לא מועילים.

    תיתוש,
    תודה על הטור. העציב אותי לקרוא אותו. אני חושבת ששפרה במצב לא טוב לא רק בגלל הפפרצ'י. אני שואלת את עצמי על איזה דרך אחרת היא מדברת (שאמא שלה אמרה לה שאולי גם שם הייתה מגיעה לתוצאות כאלה)

    הפסיכלוגית שלה שלחה אותה למצוא את עצמה מחדש. תהליך קשה.
    עצוב לי, שהיא לא מצליחה להנות באמת מההריון.
    כבר כמה שבועות הטורים של שפרה משדרים דכדוך.

    מאחלת לה כל טוב, מצטערת על הדברים שהיא מתחרטת עליהם ומקווה שתמצא שלווה.

  96. תיתוש Says:

    מיכל גם אני מרגישה עצבות בקריאה של הטורים האחרונים של שפרה והיום במיוחד. נראה לי ששפרה לא מרוצה בהבחירות שלה מאז יציאתה מהבית של האח הגדול נגזל ממנה הדבר שהיא הכי צריכה, החופש להיות היא. שפרה ויתרה על הדת כדי להיות חופשיה בחרה את מקצוע הדיילות כדי להיות חופשיה, ולדעתי שפרה עכשיו מרגישה כלואה לא פחות מאשר כשהיתה בבית האח הגדול ואפילו יותר כי עכשיו היא גם מודעת ויודעת ומרגישה את הג'נגל של האנשים הרעים והמרושעים שסביבה היא לא יכולה לצאת מהבית בלי שיעקבו אחריה לא יכולה לשבת בבית קפה בלי שיצלמו אותה ויביאו אותה לידיעת הכלל אני חושבת שגם בזוגיות קשה ומגבילה אותה ובקרוב גם תהיה לה בת הכל יותר מידי מלחיץ בשבילה אני דואגת לה מאוד
    מיכל יקרה תרגישי טוב

    היי עמיתוש יקרה שמחה שהתגברתם על הבעיות שהיו ליוני. אני מקווה שמעכיו ואלהה יהיה לכם הכל רק דבש 🙂 שולחת לך ולמשפחה חיבוק ענק מלא באנרגיות טובות 🙂

  97. Amit Says:

    מיכלי, תמשיכי לקחת משככים, בעיקר בלילות שתוכלי לישון טוב ולאורך זמן. מקווה שהכאבים יחלפו בקרוב ותוכלי לחזור לשגרת חייך.
    תיתושש תודה יקירתי, חיבוק חם ואוהב חזרה!
    איפה אתם אנשים??

  98. michal Says:

    אני לקחתי כדור שינה וכדור נגד כאבים. מקווה לטוב

    אילנה,
    אני קצת דואגת לך. הכל בסדר?

  99. אילנה Says:

    ערב טוב

    עבר עלי יום מעייף ומתיש,כעת נחה 🙂

    תיתוש וצביה ,תודה רבה על הטור של שפרה.היה לי קשה לקרא אותו ושוב תחושת המחנק והרצון לחבק!
    מיכלי,שפרה מתכוונת לבחירה להיכנס לבית האח הגדול, הרי זו הסיבה שהיא נחשפה לציבור והיום היא משלמת את המחיר,מחיר לא פשוט ,קשה לחיות כשצלמים אורבים מתחת לבית ,ואני כועסת על הפפרצי שלא מרפים.
    כשהיינו במפגש שפרה סיפרה לי שהם אורבים לה מתחת לבית וקשה לה עם זה,עברו מאז כ- 18 חודשים,לא נמאס להם?
    יצר המציצנות הזה משגע ,די ,היא לא בבית האח,היא לא עושה דבר שמצריך כזה מעקב אחריה ואולי הבחירה שלה לא לעשות כלום הוא למנוע את המציצנות וזה לא עוזר,בכל זאת מציצים,אורבים ומציקים.

    אני נוסעת מחר לאילת עד יום חמישי בערב,סיור לימודי.
    נשיקות וחיבוק ענק לכולכם.

  100. אילנה Says:

    היי מיכלי יקרה
    אני בסדר,עסוקה לקראת החתונה שמתקיימת ב- 11.11.10.

  101. אילנה Says:

    הלכתם לנום ,גמני אלך 🙂

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה לכולם.

  102. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנוש יקרה שינה ערבה וחלומות נעימים
    שתהיה לך נסיעה טובה תשתדלי גם להנות באילת מזג אויר מצוין עכשיו. ותחזרי אלינו בשלום
    שולחת לך חיבוק חיבוק ענק 🙂

    מיכל שתהיה לך שינה נעימה בלי כאבים קבלי חיבוק גדול 🙂

    עמיתוש חיבוק ענק בחזרה 🙂

    לילה טוב חברים יקרים שלי וחיבוק גדול לכולם 🙂

  103. sari Says:

    הערב נודע לי שהבוס שלי "מחפש"לי מחליפה מתוך העובדות במשרד..איזו הרגשה מגעילה..מבחינתו העסקים צומצמו וכך גם יהיה עם כוח העבודה..ואני שמחפשת מקום אחר די הרבה זמן..הרגשתי לא נוח לתת תשובה של מוכנה לעזוב מידית..מאיפה אני שואבת את העודף הזה של חביבות והגינות איני יודעת..ממזמן הייתי צריכה להיות קשוחה יותר..

  104. michal Says:

    בוקר טוב

    שרי,
    לפי השעה שכתבת אני מבינה שהיה לך קשה לישון הלילה. הרגשת הפגיעות והכעס.
    זכרי, הבוס שלך לא שווה את זה. נראה כי את יותר מדי טובה בעבורו.
    שיהיה בהצלחה. אני בטוחה שתמצאי מקום טוב ומעריך יותר. ודי, נמאס כבר עם הבוסים האלה. הלוואי שבמקום הבא ידעו להעריך את כישוריך, יכולותיך והמוסריות שבך.

    אילנה,
    תהני באילת. נסיעה טובה.
    אני חושבת ששנתיים אחרי שנכנסה לבית האח הגדול שפרה כבר צריכה "לשחרר" את הספקנות. ממה שכתבה נראה כי החרטה היא על דברים נוספים. חוץ מזה, אם לא הייתה נכנסת לבית, לא הייתה מכירה את מולי, הלא כן?

    קראתי שוב את הטור. נתפסתי למשפט שאמרה הפסיכולוגית, תנסי למצוא את עצמך מחדש. נראה לי שזה הרבה יותר מורכב מפפרצ'י ומכניסה לבית.

    לכולנו,
    יום טוב

  105. אוריתי Says:

    בוקר טוב חברים,
    אילנה, נסיעה טובה, תבלי בנעימים.
    קיפוש, מה שלום אמא? מתפללת לשלומה.
    מיכל, אני מקווה שאת מרגישה טוב יותר .
    עמיתוש, אני מקווה שהכל הסתדר בבית החדש ויוני הסתגל, וגם השחיינית נותנת לך קצת לנוח.
    תיתוש, נהנית מההפוגה בשרב?
    איריתוש, איפה את?
    קקראתי אתמול את הטור של שפרה, אכן זה מחיר ה"סלבריטאיות". הגיוני שזה מפריע לה , ביחוד בהריון אבל זה המצב. אני מניחה שבמשך הזמן הסקרנות תדעך ויניחו לה לנפשה.
    שרי, תחזיקי מעמד. למצוא עבודה טובה שגם את תהיי מרוצה וגם המעביד יהיה מרוצה וגם השכר יהיה טוב, לא תמיד קל.

  106. Amit Says:

    היי לכולם 🙂
    שרי יקרה, אני מבינה את הרגשת העלבון והכעס, מקווה שתמצאי משרה חדשה במהרה והכי חשוב שיהיו מרושצים ממך ואת תרגישי טוב ומסופקת. אני בטוחה שהחיפוש והראיונות לא הכי כיפיים אבל אין ברירה נכון? חייבים להמשיך הלאה.
    מיכלי, איך ישנת הלילה? יותר טוב?
    אילנוש, תבלי באילת,סיור לימודי נשמע לי כיף 🙂 מקווה שכבר לא חם מדי שם,תהני!
    אוריתושש, הכול מסתדר לאט לאט תודה! השחיינית הקטנה אוהבת לעשות מתיחות בעיקר בשעות הערב והלילה אבל כול היום היא מורגשת, היא נראה לי שהיא קלפתע לא קטנה הגברת 🙂 מה מחכה לי…..
    לגבי שפרה, היא לא רצתה להיות סלב, היא לצערה לא ידעה עד כמה התוכנית תצליח ואת מידת הפופולריות שהיא תגיע אליה. אני בטוחה שאם היום היא עדיין כולכך סובלת מהעניין היא באמת בפלונטר נפשי לא קטן. היא חייבת ללמוד להבליג ולהמשיך את חייה כרגיל למרות הפפראצי שמציקים בכול מצב. הנה אתמול ראיתי תמונות פפראצי של מאיה קרמר ששבה לביתה עם עוללית חדשה היישר מבית החולים. כמובן שלא הניחו לה והיא צולמה עם בעלה עד פתח דירתם, החצוף חדר לחדר המדרגות וצילם אותם נכנסים לדירה. היא כמובן מיהרה עם העוללית והסתירה אותה תחת שמיכה , לא נראה שהם אהבו את הרעיון מן הסתם… אבל חיים עם זה אין מה לעשות.

  107. Amit Says:

    מרוצים לא מרושצים 🙂

  108. Amit Says:

    עושה רושם שהבלוג הולך ודועך…
    סתם שואלת מתוך סקרנות, האם הייתם מעוניינים בלהעלות נושאי שיחה או סקרים למיניהם ולהשתתף בהם?

  109. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי 🙂

    היי עמיתוש אני הייתי שמחה שיהיו עוד תכנים בבלוג כל נושרה שיעיר את הבלוג מבורך 🙂
    קבלי חיבוק גדול ממני 🙂

    וגם לכם חברים שלי חיבוק ענק

    בריאות שלמה למיכל היקרה ולאמא של קיפוש

    אילנוש תהני באילת

    שרי אני מקווה שתמצאי עבודה בקרוב ושידעו להאריך אותך

    אוריתיס בימים האחרונים יש מזג אוויר נפלא אבל אני כבר מפחדת מיום חמישי אמרו שיהיה שוב שרב 😦

  110. אוריתי Says:

    היי עמיתוש ותיתוש,
    אשמח לכל דבר שיפיח רוח חיים בבלוג הדועך שלנו.
    תיתוש שמעתי על השרב המתקרב, החורף מרב להגיע… 😦

  111. אוריתי Says:

    כמובן, החורף מסרב להגיע…

  112. sari Says:

    היי בוקר מקסים לכולנו..דקה לפני השרב הגדול!
    אתמול כתבתי ומשום מה לא נתקבל…אז..

    אמש פוטרתי ממשרד רואי החשבון.האמת בהתחלה הייתי קצת בהלם כיוון ששעה קודם לכן קיבלתי תשובה שלא התקבלתי לעבודה בגינה עברתי 3 ראיונות בשבוע וחצי האחרונים..נותרנו 3 בסוף הראיונות ואחת מאיתנו זכתה..לא אני..אני מאמינה שזה קשור לכך ..שהם היו לחוצים למישהי במידי..ואני הייתי זקוקה לפחות לשבועים למרות שאמרתי שאעשה חפיפה חצי יום במידי ואחכ אחזור למשרד שלי..וגם מרכיב כספי..אולי האחרת ביקשה קצת פחות..ראיתי אותם מתקשים לבלוע את אשר ביקשתי..שזה השכר הממוצע לתפקיד שלי אך כמו כולם רצו הרבה ,אך לשלם פחות.

    למזלי אילנה שוחחה עימי אתמול מאילת בטלפון ותמכה וכך איפשרה לי פינה לשחרר בכי לפני שהגעתי הביתה רגועה ומוכנה לרוץ על מודעות הדרושים מחדש.

    בר מתוקה…אוטוטו ואת חיילת -דרך צלחה!

    תודה לכל התומכים-כיף להיות כאן תמיד!

    בריאות לכולנו ויום של קסמים ודברים טובים!

  113. michal Says:

    שרי,
    גדלתי בקיבוץ. היה לנו מורה שממש התעלל בנו. אני זוכרת שפעם התלוננתי בפניו ואמרתי לו "אין צדק במעשיך" והוא ענה לי: "צדק יש רק במקום אחד- מתחת לאות צ' במילון".

    במקרה שלך, אין לי מה לומר חוץ מזה שאין צדק באופן שהדברים התנהלו. אני מצטערת בשבילך ומבינה את כעסיך.

    אני מאחלת לך, שתיפתח בפנייך דלת קסומה, שתמצאי את מקומך ושתצליחי גם להנות. מלחמת החיים קשה ומעייפת.

    עמיתוש,
    אני יותר טוב, למרות ששוב משתנה מזג האויר ואני בטוחה שארגיש זאת.

    אוריתי

    לא שמענו מה קורה עם בתך? יצאה לקורס קצינים?

    תיתוש,
    אני שמחה שאת בסדר.

  114. michal Says:

    יש מי מכם שרואה את מחוברים?
    עמיתוש, תנסי לראות דרך האינטרנט. לדעתי, סדרה מדהימה, מעניינת ומרתקת.

    אתמול
    רן פתח את הקשר שלו עם דנה ספקטור באופן גלוי. אותי הוא מעניין. יש בו נפש מיוסרת. היה לי קשה לראות שלשום את הכעס של אמא שלו עליו. נראה כי היא פולניה מדי ועסוקה בתדמית החיצונית ("מה יגידו") ולא ממש תומכת בו.

    אין ספק, הבחורים היו יותר מעניינים מהבחורות (מחוברות). הייתה פתיחות.

  115. michal Says:

    עמיתוש,

    אם אני לא טועה, אני חושבת שכשהיית בארץ נפגשת עם זיו. יש לך עוד קשר איתו? מעניין אותי מה שלומו?
    הוא בחור חמוד, אינטליגנטי ורגיש. חבל לי שעזב את הבלוג. אני מעריכה שהוא סיים את לימודיו. מעניין לאן פנה.
    אם את בקשר איתו (או קוראים סמויים) תמסרי לו ד"ש

  116. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    היי מיכל, חשבתי שעידכנתי לגבי החיילת, כנראה שלא. לאחר שהפכה שמיים וארץ והתקבלה לקורס החליטה לוותר, הגיעה לבסיס , חתמה על ויתור וחזרה לתפקידה המקורי. קצת הצטערנו אבל זה מה שהחליטה ואלה החיים שלה.

  117. Amit Says:

    שלום לכולם, יום טוב ונעים!
    שרי, מצטערת לשמוע שפוטרת מעבודתך, כנראה שלא ידעו להעריך אותך ואת כישורייך ואם כך, שיבושם להם! תמשיכי בחיפושייך אחר המשרה המבטיחה, אני בטוחה שבסופו של דבר את תמצאי את מבוקשך ויהיה לך הכי טוב שבעולם!
    מיכלוש, מקווה מאוד בשבילך שהכאבים לא יחזרו בגלל שינויי מזג האויר, תדאגי להתעטף מספיק בימים קרירים ותמיד לגרוב גרביים כשקריר כדי לשמור על רגליים חמות. הקור באמת גורם לכאבים גם כשאין בעיות רפואיות ברגליים.
    לא הספקתי לראות את הסדרה מחוברים לצערי אין לי זמן לצפות בתוכניות מהארץ, אולי רק שהאח הגדול יגיע נצליח למצוא זמן אבל אני בטוחה שהסדרה מאוד מעניינת.
    לגבי זיו, הקשר עמו נמשך לתקופה מסויימת ואז התמוגג..לצערי זה קרה עם רבים אחרים מחברי הבלוג.
    ברבר, את מתכוננת?? תבואי לבקר קצת לפני שאת נעלמת לנו 🙂
    לגבי השאלה ששאלתי אתמול את חברי הבלוג-האם אתם מעוניינים בלהפריח את הבלוג שלנו, יש לכם רעיונות כלשהם שיועילו לו? נושאים שאתם מעוניינים לשוחח עליהם? משחקים,סקרים,חידונים כול דבר! במה אתם תקחו צד? תביאו את דעתם והשתתפותכם? אילו נושאים מעניינים אתכם שיגרמו לכם להביע את דעתכם?
    אני שואלת מכיוון שמאוד לא נעים להעלות נושא לבלוג בתקווה שאנשים יגיבו ויביעו עניין ואת דעתם ובסוף אין תגובה מאיש…
    לכן יהיה נחמד לדעת מה כן מעניין אתכם.
    תיתוששש מקווה שאת מרגישה יותר טוב!!
    קיפי, חיבוקים וחיזוקים!! מקווה שדברים מסתדרים.
    אילנה,בילוי נעים!
    המשך יום טוב לכולם.

  118. בר Says:

    שלוםםם לכולם 🙂

    לפני כמה ימים צלצלו אלי מהצבא והודיעו לי שתאריך הגיוס שלי נדחה לינואר- פברואר, את התאריך הסופי יודיעו לי בהמשך…

    שרי, מצטערת לשמוע על הפיטורים. כמו שהספקתי להכיר אותך, אני בטוחה שבעוד כמה ימים תמצאי עבודה ובסוף הכל הסתדר.

    עמיתוש, אני מאוד אשמח להשתתף בסקרים, משחקים וכו' 🙂

    אילנה, תהני באילת!

  119. michal Says:

    בר יקרה

    ממש "משחקים" איתך. מעצבן. מקדימים, דוחים- ממש לא החלטיים.
    עם זאת, יש ביטוי "כל עכבה לטובה". אני בטוחה שדווקא יהיה בסדר.

    תהני מהזמן שנשאר לך באזרחות. תעשי חיים

  120. Amit Says:

    ברברונת!! מה יהיה?? הם לא החלטיים שם בבקו"ם מה קורה להם? אני כבר הייתי אומרת להם מה אני חושבת עליהם….חצופים,ככה לשגע אנשים?! לא לעניין.
    טוב, אז אני מקווה שעיכלת את העניין ושיש לך רעיון מה לעשות עד אז..
    תגידי, יש לך רעיונות לסקרים,משחקים וכו'? אני שוברת את הראש ואת המחשב כדי למצוא משהו…יש לך במקרה בשליפה? 🙂

  121. Amit Says:

    טוב מצאתי משהו קליל להתחלה בעיקר כי אני יודע או יותר נכון כמעט בטוחה שרובכם מחכים לעונה השלישית של האח הגדול.
    כמו שראיתם בערוץ 2 מריצים פרסומות לאודישנים לעונה ה3 מה שאומר שממש בקרוב תצא העונה החדשה, אז השאלות לדיון הן:

    חיוני להוציא עוד עונה?
    איזו מין עונה לדעתכם זו תהיה?
    אוהבים את התוכנית בכלל?
    יש לכם ציפיוות לעונה הבאה?
    מה הייתם חושבים שכדאי יהיה לשנות הפעם?
    את דעתי אני אומר בהמשך..
    בהצלחה 🙂

  122. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי 🙂

    שרי יקרה הצתערתי לשמוע שפותרת אני מקווה שתמצאי עבודה במהרה שתתאים לקישורים שלך ושהשכר יהיה טוב שולחת לך חיבוק וןאנרגיות טובות

    ברוש יקרה הם כבר באמת מעצבנית למה הם משחקים איתך כך אני מקווה שאת לוקחת את השינויים ברוח טובה ושתדעי למלואת את הזמן שקיבלת בדברים כפיים. תהני מכל רגע פנוי שיש לך 🙂

    מיכל יקרה תרגישי טוב ושיעברו לך כבר כל הכאבים שולחת לך חיבוק ואנרגיות מבריאות להחלמה מהירה ובריאות שלמה

    עמיתוש יקירתי אני אשמח למשחקים וחידונים וכל דבר אחר שיעלו בבלוג אני אקח בהם חלק בשמחה 🙂

    בריאות שלמה לאמא של קיפוש שולחת לה אנרגיות מחלימות
    קיפוש יקרה קבלי חיבוק גדול ממני

    אילנוש תהני באילת ותחזרי אילנו בשלום

    חיבוק גדול לכל חברי הבלוג

  123. תיתוש Says:

    חיוני להוציא עוד עונה? ____כן כן אני מחכה כבר בכליון עיניים 🙂

    איזו מין עונה לדעתכם זו תהיה?__אני מקווה שהעונה הזאת תהייה יותר מעודנת ושלא יהיו שם טיפוסים שליליים כמו הבובלינים החודדה וכדומה אינה ושחר

    אוהבים את התוכנית בכלל?___ יש לי יחסי אהבה שינאה עם התוכנית 🙂

    יש לכם ציפיוות לעונה הבאה?__ הייתי רוצה שההפקה לא תתערב ולא תסית אותם אחד נגד השני. הייתי רוצה גם שיהיו יותר אנשים שהם ארץ ישראל היפה כמו שהיו שפרה וצבר

    מה הייתם חושבים שכדאי יהיה לשנות הפעם?__ אני הייתי רוצה שיתנו להם כל יום משימות ופעם בשבוע שיחה עם המשפחה 🙂 כדי שלא יתפסו על הקירות מרוב שיעמום

  124. בר Says:

    מיכל, עמיתוש ותיתוש, זה באמת כבר משגע אותי, כל פעם אומרים לי משהו אחר… אבל מצד שני זה כיף, הרווחתי עוד 3 חודשים של חופש 😀

    מיכל, איך את מרגישה היום?

    עמיתוש, יש לי רעיון שבעיני הוא מאוד מעניין והייתי רוצה לדעת מה הדעה שלכם לגביו. אני אכין פוסט ואפרסם אותו עוד מעט.

    תיתוש, קבלי חיבוק גדול בחזרה! דרך אגב, אמרו שבסופ"ש ירד גשם 🙂

    התשובות שלי לסקר-
    חיוני להוציא עוד עונה? אני חושבת שכן, המון אנשים אוהבים לצפות בזה (גם אני 🙂 )ומחכים לזה.

    איזו מין עונה לדעתכם זו תהיה? מקווה שתהיה עונה יותר מעניינת מהעונה השנייה.

    אוהבים את התוכנית בכלל? כן ולא.

    יש לכם ציפיוות לעונה הבאה? כמו שתיתוש כתבה, הייתי רוצה שההפקה לא תתערב יותר מדי.

    מקווה מאוד שהשנה לא נתמכר כמו בעונות הקודמות.. בכל מקרה, אני בצבא אז לא תהיה לי אפשרות לצפות בזה כמעט 🙂

  125. בר Says:

    יש פוסט חדש-
    https://viksfriends.wordpress.com/2010/10/27

סגור לתגובות.


