סוכות

by

חג סוכות שמח לכולם!!!

38 תגובות to “סוכות”

  1. בר Says:

    חג שמח לכולם 🙂

  2. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂

    ברוש יקרה תודה רבה על הפוסט החדש.
    חג שמח לך יקירתי ותהני ברודוס (השנה את מחליפה את אוריתיס ביוון 🙂 )ותחזרי אילנו בשלום.
    קבלי חיבוק ענק ממני 🙂

    ארנוס בהצלחה בתערוכה במיני ישראל איזה כיף לך שכל יום אתה רואה את כל ישראל. אני עוד לא הייתי במיני ישראל ומקווה שפעם יצא לי להיות שם 🙂

    מיכל יקרה שלנו אני מקווה שמצבך משתפר ובקרוב תוכלי גם לכתוב לנו. שיהיה לך ולמשפחתך חג שמח. אחלמה מהירה ובריאות שלמה.
    קבלי ממני חיבוק ענק עם ים של אנרגיות מבריאות.

    עמיתיש יקירתי אני מקווה שהלילה הצלחת לישון יותר טוב
    שולחת לך אל מעבר לים לאמריקה הרחוקה ברחת חג שמח לך לילדודים ולבעלול תהנו מחופשת החג
    קבלו חיבוק ענק ואנרגיות לשימחת חיים לכל החיים 🙂

    חברים יקרים שלי חג שמח לכם ולבני משפחתכם
    חיבוק ענק לחג אוהבת אתכם כרגיל 🙂

  3. אוריתי Says:

    תיתוש, לא כל כך מהר מחליפים אותי באיי יוון.
    🙂
    בשמחת תורה אני נוסעת עם בן זוגי ועוד זוג מהמשרד דרך המשרד כמובן לכרתים, לסוף שבוע במלון סוף הדרךךךךךךךך. פינוק אמיתי.
    לעומת זאת, במיני ישראל לא הייתי, אולי נתארגן לבקר את ארנוס ביום ראשון במיני ישראל?

  4. תיתוש Says:

    אוריתיס אני שמחה שסוף סוף שמעת לעצותיי הקודמות ואת בכול זאת נוסעת לחו"ל יוונוס קריטימוס. תהנימוס ותנוחימוס ותחזרי אלינו בשלומוס 🙂
    אני אשמח שבאחת שבפגישות הבאות שלנו נארגן נסיעה למיני ישראל הבעיה שלי שאני לא בטוחה שהצליח ללכת כל כך הרבה. שמעתי שיש הרבה הליכה

  5. Amit Says:

    סוכות שמח לכולם!!
    תודה ברבר על הפוסט החדש.
    תיתושש לצערי גם הלילה לא הצלחתי לישון טוב, אני בקושי רואה בעיניים.אוף!
    אוריתי, כיף לכם אתם, תהנו בכריתים 🙂

  6. בר Says:

    תודה רבה תיתוש 🙂
    קבלי ממני חיבוק בחזרה.

    אוריתי, תהני בכריתים.

    עמיתוש, בכיף 🙂
    לגבי השינה, לפני מה שהבנתי קנית כרית מיוחדת שתעזור לך לישון טוב יותר, זה לא עזר טיפה?

  7. Amit Says:

    ברבר, אכן רכשתי כרית חדשה בתקווה שאוכל לישון טוב יותר אך אבויייי …זה לא עזר 😦
    חשבתי שהלילות ללא שינה יתחילו בשלב מאוחר יותר אך לצערי זה התחיל כבר עכשיו… אני מקווה שזה זמני ואולי הלילה אשן טוב יותר.
    פטיש ,מסמר, ניקח מהר….. 🙂
    חג שמח

  8. תיתוש Says:

    עמיתוש לאות הזדהות איתך גם הלילות שלי הם נים לא נים. מתאפכת כל הלילה ולא מוצאת מנוחה 😦 אז בבקשה תתחילי לישון נורמלי כדיי שגם אני השן טוב 🙂 אולי תלכי עכשיו להשלים שעות שינה? אני אבוא לכסות אותך 🙂
    שולחת לך ולברוש חיבוק ענק מלא באהבה ואנרגיות טובות 🙂

  9. בר Says:

    עמיתוש, חבל שהכרית לא עוזרת 😦
    אני מקווה בשבילך שזה זמני ושהלילה תשני יותר טוב…

    תיתוש, קבלי ממני עוד חיבוק מלאאא באנרגיות חיוביות 😀

  10. אילנה Says:

    חג שמח

    ברוש,תודה על הפוסט ותהני ברודוס.

    אוריתי,איזה כיףףף,תהנו בכרתים,שם עוד לא היינו,אפשר להביא חברים?

    תיתושקה,גמני לא הייתי במיני ישראל,אין סיכוי שבקיץ ובחום ניסע לשם,אולי בסתיו/אביב.

    עמיתושקה,אוייש, הכרית לא עזרה לך,אולי תשלימי שעות שינה במהלך היום.

    ארנוס, איזו תצוגה שלכם תהייה במיני ישראל?

  11. sari Says:

    חג שמח חברים אהובים!
    נסיעה כיפית לבר ואוריתי ..שינה נהדרת לעמית-זו הברכה ממני..קצת מוזר לברך בשינה!!לא?! אבל זה מה שאת צריכה ורוצה אז …בבקשה..שתהני מההריון ושההמשך יהיה קל יותר.

    אוכל טעים לכולנו!המון כיף והצלחה לארנוס..המון הנאה לכולנו עם המשפחות.

    האם מישהו כבר צפה בסרט החדש של ג'וליה רוברטס המבוסס על הספר הנהדר שהמלצתי עליו.."לאכול,להתפלל,לאהוב"?
    אני אולי אלך בחג הזה לצפות בו..ואספר חווית אחכ.

    חג שמח!

  12. אוריתי Says:

    ערב טוב וחג שמח.
    מי בנה סוכה השנה? אני מתגעגעת לריח הסכך שבסוכה, לקישוטים הצבעוניים, איזה כיף זה היה.
    תודה חברים, אני בטוחה שאהנה בכרתים אפילו שהנסיעה ממש קצרה. כפי שהבנתם אני אוהבת לנסוע ליוון, לפני שנה וחצי היינו בכרתים עם המשפחה והפעם זה משהו אחר.
    בר תהני ותבלי בחופשה.
    מקווה שכולכן תישנה טוב בלילה, אני כל כך עייפה שבוודאי אפול וארדם מייד, מצטערת לא יכולה כרגע להזדהות עם נדודי השינה שלכן.
    עמיתוש, עוד קצת וזה נגמר, ואז שוב לא תישני….. 🙂

  13. אילנה Says:

    אוריתי,עכשיו חזרנו מההורים,ישבנו בסוכה גדולה ומקושטת וכרגיל המון אוכל 🙂

    שרי,מיד שולחת לך מייל,אנא אשרי קבלה,נראה לי ששכחתי לשלוח לך 🙂

  14. Amit Says:

    תודה לכולכם, אני מקווה שהלילה אשן יותר טוב.
    איזה כיף לכם לשבת בסוכה… גם אני מאוד אוהבת את הריח של הסכך…מעלה זכרונות 🙂
    שרי, לא ראיתי את הסרט אבל הבנתי מתגובות של אנשים שהוא ארוך מדי ומייגע עם הרבה קטעים משעממים. כנראה שכרגיל הספר מוצלח יותר.
    לילה טוב לכולם!

  15. תיתוש Says:

    חג שמח חברים יקרים שלי אני מקווה שכולם נהנים 🙂
    חיבוק גדול לכולם אוהבת אתכם 🙂

  16. אילנה Says:

    חג שמח

    היינו בזכרון יעקב,החום היה כבד ולא נהננו מהשיטוט בשדרה .

    מקווה שביליתם ונהנתם.

  17. אוריתי Says:

    היי אילנה וחג שמח.
    חבל שהחום הפריע לכם בשיטוט, המדרחוב בזכרון בדרך כלל כיפי.
    אנחנו לא יצאנו מהבית.

  18. ארנוס Says:

    התערוכה שלנו מראה עבודות מקורס מידול, לקחנו, כל אחד, אובייקט קטן כלשהו, והגדלנו אותו פי 10. הרעיון הוא ללמוד לבנות מודל תלת מימדי שיחקה את הפרופורציות והחומריות של האובייקט הקטן. התערוכה נקראת "זומיני", זה יעמוד שם עד ה-21 לאוקטובר (אם למישהו מתחשק לבקר, קחו בחשבון שזה בתוך מיני ישראל כך שהכניסה לשם עולה כסף. מומלץ להביא ילדים, הם בטוח יתלהבו).

  19. אילנה Says:

    מועדים לשמחה

    אוריתי,היה חכם להישאר בבית.
    החברותא היתה כיפית כך שזה כיפר על הלחות והחום.

    ארנוס,זה נשמע מעניין,אם יהייה לנו זמן נגיע,בינתיים יש לנו תוכניות 🙂

  20. אילנה Says:

    ראיתם את רנין בערוץ 2?
    קיציס ראיין בלונדון ישראלים שפתחו שם עסקים.
    רנין נשלחה מטעם חברה בישראל לפתוח סניף בלונדון,היא דירקטורית של הנציגות שם.
    לא כל כך אהבתי את ההתבטאויות שלה על הארץ , אולי כי לא הבנתי במהלך האח הגדול שכל כך רע לה בארץ.
    היא נראית נהדר ומאושרת מהמעמד,מאחלת לה בהצלחה.

  21. תיתוש Says:

    אילנוש אני ראיתי את רנין. יש בה משהו שובה שגורם לאנשים לחבב אותה אבל אני לא אוהבת את הפרובוקציות שהיא עושה. היא היתה פרובוקטיבית גם באח הגדול.
    שיהיה לה בהצלחה במה שהיא עושה. אני מקווה שהיא לא עושה לנו שם רע באנגליה

    חבל שלא הצלחת להנות בזיכרון יעקוב. באמת היום היה מאוד חם. מעצבן אנחנו כבר בסתיו ועדיין חם מאוד

  22. אוריתי Says:

    חבל, לא ראיתי את רנין,אני מניחה שהיה קשה לה בארץ.

    תיתוש, איך את מסתדרת עם החום? ממש חם ולח.

  23. תיתוש Says:

    אוריתיס אני מתהההההההההההההההההה

  24. מ Says:

    לילה טוב ומועדים לשמחה.

    לכל מי שפספס את רנין (כמוני) הנה הקישור לפרק המלא של התוכנית, תהנו.

    http://www.mako.co.il/mako-vod-keshet/made-in-israel-s1/VOD-b793323e8733b21004.htm

  25. אוריתי Says:

    תודה מ יקרה.
    תיתוש, עוד מעט מגיע החורף 🙂
    לילה טוב וחלומות פז.

  26. תיתוש Says:

    ממוש תודה רבה. שלחתי לך לפני כמה ימים מייל קיבלת אותו?

    אוריתיב זה מה שאני מנסה לנחם את עצמי אבל כחול שהחורף מתקרב נהיה יותר ויותר חם 😦

  27. תיתוש Says:

    חחחחח אוריתיס ככול

  28. אילנה Says:

    מועדים לשמחה

    מ יוחדת ,תודה על הקישור לאלה שלא צפו בתוכנית.
    אני שמחה עבור רנין שהיא מצאה את דרכה ומצליחה,היא מוכשרת וכובשת.

  29. אוריתי Says:

    ב וקר טוב וסוף שבוע נעים.

  30. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי 🙂

  31. מ Says:

    צהריים טובים ומועדים לשמחה לכולם.

    שפרה ומולי מפרגנים לבני בשן ב "ישראל היום".

    http://digital-edition.israelhayom.co.il/Olive/ODE/Israel/Default.aspx?href=ITD%2F2010%2F09%2F24&pageno=104&view=document

    סופ"ש נפלא.

  32. תיתוש Says:

    תודה ממוש ההריון הולם את שפרה. מעצבן שכתבו ששפרה ומולי דביקים. אם אין מה לכתוב אז לא חייבים לכתוב ושלא ימציאו תארים

  33. Amit Says:

    מזל טובבבב אילנהההההההה!!!!!!!!
    חבר"ס אילנה חוגגת היום יום הולדת ולא ידענו!!??!!!
    לא בסדר אילנה, למה ככה להסתיר?
    אז,
    היום יום הולדת ,היום יום הולדת, היום יום הולדת לאילנהההההה
    חג לה שמח וזר לה פורח היום יום הולדת לאילנהההה….
    יקירתי, שפע של ברכות וים איחולים לבביים!!! מאחלת לך שכול שתבקשי לו יהי!!
    נשיקות וחיבוקים חמים ממני אלייך,מזל טוב עד-120 כמו עשרים 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=QMf04ubvEhY

  34. אבי Says:

    אילנה
    האשה בעלת הלב הרחב והטוב.
    ברכות חמות ליום הולדתך החל היום.
    שתדעי רק אושא ובריאות

  35. אילנה Says:

    עמיתושקה ואבי,תודה רבה מקרב לב על הברכות.
    חיבוק ממני אליכם.

    היה לי יום מהנה עם המון ברכות ואיחולים,מתנות מתמיר והילדים וכמובן פרחים.
    עוד מעט אנו יוצאים לארוחת ערב משפחתית.

    שבת שלום ותודה.

  36. אילנה Says:

    עמיתושקה,תודה על השיר המקסים 🙂

  37. תיתוש Says:

    אילנוש יקרה מזל טובה רבה אושר ובריאות ונחת מהמשפחה
    אוהבת אותך מאוד
    מלא מלא חיבוקים 🙂

    אני מבינה שלכבוד יום הולדתך לא נתנו לך היום לבשל אז תהנו בארוחת ערב חגיגית 🙂

  38. בר Says:

    יש פוסט חדש
    https://viksfriends.wordpress.com/2010/09/24

התגובות סגורות.


