שנה טוב לכולם!

by

       

שתהיה שנה מתוקה, מלאה בכל טוב.

שנת שלום והקשבה, שגשוג והצלחה.

שנזכה להרבה אושר ואהבה.

שנשאף ונגיע הכי רחוק שאפשר.

שנהיה תמיד שמחים,

שנפזר אינסוף חיוכים

ושנצליח בכל הדברים החשובים.

חג שמח ושנה טובה לכולם!

142 תגובות to “שנה טוב לכולם!”

  1. בר Says:

    את הברכה שלי אני אכתוב ביום רביעי 🙂

    חשבתי לעזוב את הבלוג. כן, אני מודה קצת כעסתי, אבל בסוף אחרי שיחה עם אחת מחברות הבלוג החלטתי לא לעזוב. אני אמשיך לכתוב וכמובן ליצור פוסטים.

    מקווה שאת כל מה שקרה ביומיים האחרונים נשכח ושנתחיל בכיף את השבוע והשנה החדשה 🙂

  2. תיתוש Says:

    ברוש יקרה תודה רבה על הפוסט החדש 🙂
    פוסט חדש והתחלה חדשה בואו נשיםנשים את הימים האחרונים בבלוג מאחור ונתחיל את השנה החדשה מעכשיו 🙂

    חברים יקרים שלי שנה טובה שנת בריאות אושר ועושר שנת סובלנות וסליחה אוהבת את כולם 🙂

  3. תיתוש Says:

    אוריתיס אני הילדה הקטנה עם הקרה שעומדת בחזית לפני אמה שלי בשני הצדדים אלו האחיות שלי ובעמצה זאת אמא שלי אחי התינוק בידיים שלה לידה עומדת אשתו של הדוד שלי 🙂

  4. תיתוש Says:

    ברוש יקרה אני שמחה שהחלתת להשאר ולא לעזוב אותנו. הרווחנו תודה. חיבוק ענק במיוחד בשבילך 🙂

  5. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בר מתוקה, כל הכבוד לך.

    שנה טובה ובריאה לכולם.

  6. אוריתי Says:

    בר, כל הכבוד, תודה.
    תיתוש, אני הולכת לראות.
    שנה טובה ומאושרת, בריאות, שמחה ואהבה לכל החברים.

  7. Amit Says:

    יופי ברבר שמחה לשמוע!
    שנה טובה ומתוקה בלוג יקר.

  8. אוריתי Says:

    תיתוש, איזה ילדה חמודה בשמלה יפהפיה.

  9. Amit Says:

    טוב אז אוהד לא ממשיך…אני חושבת אילנה שצדקת לגבי עידן, הוא עוד עלול להפתיע. אני כמובן לא חושבת שהוא יותר טוב מאוהד אבל העם אמר את שלו.
    אוריתי, כיף גדול לראות תמונות מן העבר שאף פעם לא ראינו ועוד של בני משפחה…בכלל מרגש!
    עכשיו יש לך פרוייקט חדש בלאתר את שאר הדמויות וללמוד איפה צולם מתי ולמה.
    אני בטוחה שאת תבררי את זה במהרה, את אורית הבלשית 🙂
    אני בסדר לשאלתך, גודלת ומתחילה להרגיש כבר מסורבלת וכבדה…ועוד יש לסחוב שלושה חודשים ככה, אוייש.

  10. Amit Says:

    תיתוששש ראיתי את התמונה, לא ידעתי באמת מי היא את אבל עכשיו אני יודעת 🙂
    היית ילדה מתוקה! ועכשיו את תיתוש המתוקה לא פחות 🙂

  11. תיתוש Says:

    חחחחחחחח תודה אוריתיס ועמיתוש אני חושבת שזאת אחת הפעמים היחידות שלי שלבשתי שימלה 🙂

  12. תיתוש Says:

    גם לי חבל שאוהד הטוב מבין השלושה הודח חבל שההצבעות נעשות רק באסמסים את ההפקה לא באמת מעניין מי זוכה וזה יכול להיות הפחות מוכשר העיקר שיביא להם הרבה אסמסים ממש בושה

  13. תיתוש Says:

    מזל טוב לדיינה גולדבין על הזכיה בכוכב נולד

  14. אוריתי Says:

    לא ראיתי את כל העונה של כוכב נולד אבל ממה שראיתי, דיאנה סומנה מההתחלה כפיבוריטת של השופטים והם עשו הכל כדי שתזכה.
    לדעתי היום היא באמת היתה הטובה מבין השלושה.

  15. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    ברוש יקרה,תודה על הפוסט.
    שנה טובה ומבורכת לכל חברי הבלוג ומשפחותיהם.

    מזל טוב לדיאנה גולבי.
    אני בטוחה שהיא תצליח ותתפרסם.
    אני מקווה שגם עידן עמדי ושרגאי המוכשר יצליחו.

  16. אילנה Says:

    האמת שהערב דיאנה היתה הכי טובה.
    אוריתי,זה נכון,השופטים היו מאוהבים בשירתה המיוחדת.
    עידן הוא זמר מסוג אחר ומקווה שיצליח.
    נראה לי שגם אוהד יהייה כוכב במחזות זמר ומוסיקה,הוא המוכשר מבין השלושה.

    זהו,תמה לה עונת כוכב נולד,ההתמכרות הבאה האח הגדול 3 🙂

  17. Amit Says:

    כן, מזל טוב לדיאנה, בהחלט הגיע לה ולא לעידן וזה הצליח לה!
    אוריתי, השופטים בהחלט רצו שדיאנה תיקח אבל הם כולם היו בטוחים שעידן יזכה, זה היה מצחיק.

  18. אילנה Says:

    צביה יקירה,שלחתי לך מייל.

  19. תיתוש Says:

    אילנוש חכי נראה מה יהיה בשבוע הבא בראליטי הבישול החדשה אולי נתמכר גם אליה 🙂

  20. Amit Says:

    תיתוש, אני מכירה את מאסטר שף, באמת עכשיו אני נזכרת שפיספסתי את הפרק השבוע. מאוד אוהבת! שראיתי את הפרומו עכשיו בפרסומות צחקתי לעצמי, הם עשו חיקוי מושלם.

  21. תיתוש Says:

    עמיתוש אז מה את אומרת כדי להתמכר אליה 🙂

  22. Amit Says:

    תיתוש התוכנית מאוד נחמדה, אני נהנית מאוד. תנסי ותראי אם את מתחברת.

  23. תיתוש Says:

    טוב עמיתוש אני אנסה. אני חובבת תוכניות מציאות ויש לי הרגשה שהיא תעניין אותי 🙂

  24. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אוריתי, אני מקווה שתגלו במהרה את סיפור הכרוניקה של התמונה. מעניין ומרגש.
    אל תשכחי לעדכן אותנו.

    תיתושית, אם כבר חשיפה, בואי נלך עד הסוף…. לכל מאן דבעי:
    אני משלמת לתיתוש במנת אלפרדו על כל התשבחות .

    עמיתוש, אופסי, חשבתי שהמועד נוקש בדלת ורציתי לפנק אותך
    ומאחר וטעיתי, את מוזמנת לפנק אותי.

    ומזל טוב לדיאנה .

    נ.ב
    אני שוקלת להמליץ על אילנה ובן זוגה לעונה הבאה של כוכב נולד
    לאיש היקר של אילנה, יש קול מ ד ה י ם !!!
    שמעתי ביצוע אקוסטי משוגר מגרונו, ועד היום הוואקל מהדהד באוזני .
    לגביי האיכויות הוואקליות של אילנה, הן לא רעות כלל וכלל ,היא תעשה קולות רקע.

  25. אילנה Says:

    חחחחחחחחחח קיפושקה.
    תודה על המחמאות,דעתי כדעתך בעניין קולו ושירתו של תמיר.

    אוריתי,יש להורים שלי תמונות כאלה קטנות בשחור לבן ואני שם כזו קטנטנה.
    אני מקווה שתמצאי את המצולמים.

  26. Amit Says:

    חחחח קיפי, במה אפשר לפנק אותך נבחנית קשקשנית שכמותך?
    אני מתכוונת לתמוך בזוג המוכשר אם יחליטו לפנות לכוכב נולד, אני חושבת שהם עברו את גיל החסימה אבל שווה לנסות 🙂
    בכול אופן, אולי הם יארגנו לנו שירה בציבור בבלוג 🙂 יכול להיות נחמד!

  27. אילנה Says:

    קסם האירית ותיתושקה,תודה מעומק הלב על כרטיס הברכה,שנה טובה יקירות.

  28. תיתוש Says:

    שקר וכזב אני מעולם לא לקחתי שוחד בשביל להגיד דברים טובים על משהו אז קיפושק את לא יכולה להסתתר יותר אני אוצאתי את האמת לאור. קיפי היא אשה טובה עם לב רחב 🙂
    גם אני שמעתי את קולו של תמיר ואני בעד לשלוח אותם לכוכב נולד וגם צריך להציאה להפקה לעשות פורמט של זוגות נשואים 🙂

  29. תיתוש Says:

    בבקשה אילנוש בכיף ובאהבה

    מיכל אין לנו את המייל שלך ולכן לא שלחנו לך ברכת שנה טובה
    אני משאירה את המייל שלי אם תרצי לקבל גם שנה טוב את מוזמנת לכתוב לי במייל
    teenab@walla.com

  30. אילנה Says:

    תיתוש
    אשלח לך את המייל של מיכלי.
    מגיעה לה ברכת שנה טובה,מאושרת ובריאות.

  31. Amit Says:

    גם אני קיבלתי את ה- ברכת שנה טובה מתיתוש ואיריתושש
    תודה יקירותיי, שנת בריאות,מתיקות ,אהבה ושלום שתהיה לכן ולכול בלוג ויק היקר.

  32. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מקסימות שלי, כיף לי איתכן, באמת, אך אני חייבת ללכת לישון.
    אל חשש, ראיתי מה כתבתן, ומחר אשיב לכל אחת מכן. מבטיחה . 🙂

    לילה טוב, שבוע טוב לכולנו, שאו ברכה
    קיפי.

  33. אילנה Says:

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.
    שיהייה לכולנו שבוע טוב ומבורך ולכל אחד ואחת מחברי הבלוג נשיקות וחיבוק.

  34. Amit Says:

    ליל מנוחה קיפושקה, מחר יום חדש! שבוע טוב.

  35. Amit Says:

    לילה טוב אילנוש, אני מבינה שהלילה לא שתית משקה אנרגיה משכר 🙂
    שבוע מעולה!

  36. תיתוש Says:

    לילה טוב קיפוש שינה ערבה וחלומות טובים
    עמיתוש בכיף 🙂
    אילנוש תודה אני מחכה למייל שלך

  37. אוריתי Says:

    תיתוש ואיריתוש, תודה על ה "שנה טובה" המושקעת שלכן.
    חיבוק ונשיקה לכל אחת מכן.
    לילה טוב וחלומות פז לכולם.

  38. תיתוש Says:

    בבקשה אוריתיס . חיבוק גדול ונשיקה גם לך
    לילה טוב ושינה ערבה

  39. sari Says:

    שבוע טוב-סיום שנה עברית ותחילתה של חדשה!בוקר ,שהחל בעייפות פיסית..הבנוייה מעייפות מנטלית..אך משריינת אנרגיות ללחץ בעבודה בימים הקרובים!שבוע שבו אבקש מחילה ומבקשת גם כעת ממי שפגעתי ללא כוונה ולפעמים עם טיפה כוונה..ממי שנעלב ,כיוון שהבין אחרת ובעיקר מבקשת אהבה והצלחה לי ולילדי ולבני משפחתי וגם לכל אהובי באשר הם!שנה מתוקה יקרים !

  40. תיתוש Says:

    בוקר טוב ושבוע מצוין לכל חבריי היקרים 🙂

    שרי יקרה שנה טובה. הרבה בריאות אושר ועושר לך ולילדייך. שנה עם הרבה אנרגיות טובות והצלחה בעבודה.
    שולחת לך חיבוק גדול מלא באהבה 🙂

    מיכל יקרה אשמח עם תתני לי את האימייל שלך לשליחת שנה טובה. האימייל שאילנוש נתנה לי לא פעיל

    חיבוק גדול לכל החברים שלי בבלוג ויק 🙂

  41. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לתיתוש ושפירית, רוב תודות על הברכה היוצאת מין הכלל, האטרקטיבית והמיוחדת.
    שנה טובה לכן, שפע של בריאות וכל אשר תבקשו, לו יהי. א מ ן .

    שבוע טוב לחברי הבלוג, מה שלומכם ? הריצות המטורפות לקראת ראש השנה הבא עלינו לטוב, מלוות בסובלנות ? מקווה שלא המתנתם לרגע האחרון לערוך קניות ומתנות. ואם כן, קחו בחשבון את הדוחק ההמוני בכל רשתות השיווק, ואל תתפתו לאבד סבלנות ומתינות.

    עמיתוש ותיתוש, אני חייבת לכן תגובה, נראה אותכן מפענחות את הצפונות הטמונות בה.
    הב… הב… וואף… ראפ …הב… ראפ… וואף… וואף.

    תיתושית, איזה מזל שהקריאה שלי סלקטיבית 🙂
    עמיתוש, כשתבואי לביקור מולדת (אגב, מתי?) אני אדאג שתפנקי אותי ללא יסורי מצפון. ראי הוזהרת 🙂 ומי יודע, עד אז, אולי אכין לך הפתעה.

    צביה, כבר שולחת לך מייל.

    יום טוב לכל,
    קיפי פיפי.

  42. תיתוש Says:

    חחחחחח קיפוש עוד לא למדת שכלב נובח לא נושח 😀
    איזה מזל שאני לא צריכה להתכונן לראש השנה 🙂

  43. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    אירית ותיתוש, תודה על הברכה, שלחתי לכן מייל.
    אני מקווה שכל הבלגן שקרה כאן בבלוג יהיה מאחורינו בבפתחה של השנה החדשה.
    לא היה נעים לקרוא ולהיות כאן…
    מאחלת לכל חברי הבלוג שנה מעולה עשירה בטוב מכל הסוגים : בריאות, הצלחה, אהבה, אתגרים וכל מה שרק תרצו .

  44. מ Says:

    אצלי הבוקר נפתח בחיוך, גם בזכות התמונות הללו.
    זהירות ,ספוילר: הקישורים הבאים מכילים אזכורים ותמונות של שפרה, מי שלא רוצה לראות מוזמן לדלג על הודעה זו.

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3949420,00.html

    וגם כאן

    http://celebs.walla.co.il/?w=/3607/1729738

    המשך יום נפלא.

  45. תיתוש Says:

    ממוש יקרה כן קיבלתי את המייל.
    תודה על הקישורים. ההריון הולם את שפרה וכבר רואים את הבטן מבצבצת 🙂

    כן אני חושבת שהבלגן נגמר. אבל אנחנו צריכים להבין שפה ושם עוד יהיו כמה משברים ולה יהיה לנו נעים. זה דבר טבעי ולא צריך להתרגש זה קורה במשפחות הכי טובות. אנחנו בלוק מספיק חזק ואוהב כדי להתגבר ולהמשיך קדימה. אך אלירז שדה אומר תתקדמו תתקדמו 😀
    חג שמח לך ושנה טובה יקירתי
    קבלי חיבוק גדול ממני 🙂

  46. תיתוש Says:

    מיכל יקרה לאן נעלמת הכל בסדר?

  47. בר Says:

    ערב טוב לכולם!!

    תיתוש ואירית, תודה רבה על הברכה 🙂
    שלחתי לכן אתמול מייל, אני מקווה שקיבלתן אותו.

    מ', תודה על הקישורים.
    חג שמח ושנה טובה גם לך!

  48. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי 🙂
    ברוש כן אני קיבלתי אתמול אבל כבר הייתי עיפה לכן לא עניתי לך והיום שכחתי

    אילנוש קיבלת את המייל שלי

  49. אילנה Says:

    ערב טוב

    מ יוחדת יקירה,תודה על הקישורים,שפרה נראית נהדר.

    תיתוש,קיבלתי ותכיף אשיב לך.

    המשך ערב מהנה.

  50. סתונית Says:

    שנה טובה לכל החברים היקרים שנמצאים.
    שרק קוראים
    שמדי פעם מגיבים.
    לכולכם מכל הלב, שנה נפלאה, מלאה שמחה, בריאות ואהבה.

  51. תיתוש Says:

    שנה טוב סתונית שנת בריאות ואושר
    נחמד שבאת לבקר 🙂

  52. אילנה Says:

    שנה טובה סתונית יקירה,שמחה על הביקור.
    שתהייה לך שנה הטובה,אושר ובריאות.

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

  53. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנוש חלומות טובים

  54. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי 🙂

  55. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂
    כמדי שבוע הטור השבועי של שפרה.
    תודה רבה לצביה היקרה שלא מאכזבת וממשיכה לשלוח לנו את הטור. צביה יקרה שולחת לך חיבוק ענק
    http://www.f2h.co.il/9185251104645

    מיכל יקרה איפו את אני מקווה שהכל בסדר ואת בקוו הבריאות.
    קבלי חיבוק גדול ממני

    וכמובן החיבוק היומי שלי אלכם חברים יקרים שלי

  56. בר Says:

    שלום לכולם…
    תיתוש וצביה, תודה על הטור השבועי של שפרה.

    סתונית, שנה טובה וחג שמח גם לך!

    היום קיבלתי הודעה מהצבא שדחו לי את התאריך גיוס בחודש, אני מתגייסת ב-17.11 🙂

  57. תיתוש Says:

    ברוש הרווחת עוד חודש של חופש. זה אחלה תאריך לטירונות לא חם מדי ולא קר מדי. את כבר יודעת לאיזה חיילותפקיד ישבצו אותך?

  58. אילנה Says:

    ערב טוב

    תיתושקה וצביה תודה על הטור של שפרה.
    אישית לא הייתי ממליצה לה על בדיקת מי שפיר,יש בכך סיכון אלא אם הרופא מפנה.

    אני מארחת לחג,יהיו אצלי 20 איש והראש עובד שעות נוספות רק על השולחן הערוך,צבע מפה ,איזה ראנר והקישוט 🙂
    התפריט עשיר ומגוון,מחר אתחיל בבישול והאפיה.

    ערב מהנה.

  59. תיתוש Says:

    אילנוש אני בטוחה שתצליחי להתגבר על הכל ועד ראש השנה הכל יהיה מוכן לתפארת אילנוש ומדינת ישראל 🙂

  60. אילנה Says:

    חחחח,תיתוש.
    אני מאוד אוהבת לערוך ולקשט.

    מיכלי י,המייל שלך שאותו ציינת כשנכנסת לבלוג אינו נכון,שלחתי לך מייל והוא חזר.
    תרשמי את כתובתך או שתשלחי לי מייל.

  61. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    חזרנו מערב סליחות בבית הכנסת , אני יודעת שעוד לא חצות, אבל זהו מנהג שהתפתח בקרב יוצאי התפוצה שלי בשנים האחרונות,לערוך ערב סליחות יומיים לפני ראש השנה בבית הכנסת. סחבתי גם השנה סחבתי את בן זוגי הסבלני שכל זה זר לו, לפחות השנה לא היה צריך להיסחב לירושלים באשמורת הבוקר כמו בשנה שעברה.
    תיתוש וצביה, תודה על הטור השבועי, אני כל כך מזדהה איתה, עוד זוכרת את הלבטים שהיו לי, לעשות או לא לעשות את הבדיקה המפחידה.
    אילנה, איזה יופי לך, גם אני אוהבת לערוך שולחן לחג ובאמת בשנים הקודמות כשאירחתי בראש השנה, ערכתי שולחנות מהממים. השנה אנחנו מתארחים והאמת שזה קצת חסר לי. מצד שני, זה הרבה יותר קל להתארח. 🙂

  62. אילנה Says:

    היי אוריתי
    איזה יופי שבן הזוג שלך הסכים ללכת איתך,תמיר לא היה משתכנע 🙂
    כל המנהגים והמסורת שלנו מאוד מרגשים אותי .

    אני יודעת שאת אוהבת את העריכה והקישוט לארוחות חג.
    קניתי ורדים קטנים קטנים,כאלה שחולטים לתה לקישוט , נרות צפים ונרות מיוחדים ריחניים 🙂
    עוד לא החלטתי איך לקשט,הכל בעת העריכה.

  63. Amit Says:

    שלום ולילה טוב לכולם!
    אילנוש, את עובדת במטבח אני מבינה, 20 איש לערב החג? איזו חגיגה, אפשר גם לבוא?? 🙂 אני בטוחה ששולחן החג יהיה מדהים!!
    אוריתי,יופי שאתם ממשיכים עם המסורת,נשמע מאוד מרגש.
    סיתונית- חג שמח ושנה טובה ומתוקה גם לך!
    אתמול נסענו לטייל, הכוונה היתה להגיע לפארק לעשות שייט אבובים….. אני ידעתי שלא בטוח שאני אכנס ובסוף ראינו שיש לנו אפשרות להשכיר סירת גומי עם משוטים במקום אז הלכנו על האופציה הזו. רצינו להיות כולנו יחד וגם חששתי על הקטנצ'יק. היה ממש כיף והמים היו קרים קרים.
    כרגיל תפס אותנו מבול ממש לקראת הסוף ובדרך חזרה אבל לפחות הספקנו לשוט ולהנות.

    הנה שירים לכבוד החג שמתקרב עלינו לטובה

    http://www.youtube.com/watch?v=5rLTUcINMBU&feature=player_embedded
    שיהיה ליל מנוחה לכולם!

  64. אילנה Says:

    היי עמיתושקה
    איזה כיף שירד לכם גשם,הלחות כאן מטריפה,לא היה מזיק קצת גשם לרענון.
    ברור שאת יכולה לבוא! בכיף אפילו.

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה לכולם.
    מיכלי,השמיעי קול.

  65. Amit Says:

    ברבר,אני זוכרת שגם לי דחו את הגיוס ובמקום להתגייס באוקטובר התגייסתי בינואר.
    נקווה שיהיה לך גיוס קל ונעים!!! את בטוח תעשי חיים.

  66. אירית השפירית Says:

    תודה לצביה ולתיתוש על הטור של שפרה. הפעם לא ממש התחברתי. כנראה את צריכה להרגיש את זה על בשרך כדי להבין ממש את החרדות שיש לאישה בהריון.

    ברי-בר, הכול יהיה לטובה. נתנו לך עוד קצת זמן לנקות את הראש אחרי הבגרויות. אני מקווה שתיהני מכל רגע.

    עמיתושקה, אילו שירים כייפיים.
    אני מצרפת שניים של הפרברים לכבוד השנה החדשה.

    הנה שנה עוברת
    http://www.youtube.com/watch?v=WpFYck0UEzU
    דבש ניגר
    http://www.youtube.com/watch?v=5suFWtFlhZ0

    לילה טוב לכולכם.

  67. Amit Says:

    יופי אילנה, אז אנחנו באים 🙂
    כאן יורד גשם יום יום,אני מוכנה לשלוח אותו לארץ בכול מצב. לנו כבר נמאס ממנו!
    לילה טוב

  68. אירית השפירית Says:

    השיר מוקדש לתיתוש – כמו על נחלים/ רחל שפירא והנרי ברטר – שרה אילנית
    http://www.youtube.com/watch?v=9BGnh-XUmUo&feature=related

  69. Amit Says:

    אהלן איריתי
    תודה על השירים הנוספים. מזכיר לי את ערבי ימי שישי, לא יודעת באיזו תחנת רדיו היו מתנגנים שירי ארץ ישראל, ההורים היו מכורים ועכשיו זה עושה לי צביטה חדה וזורק אותי ישר לתקופה ההיא.
    לילה טוב

  70. אירית השפירית Says:

    לילה טוב עמיתילה. אני חושבת שזה היה ברשת ב' או ברשת ג'. בכל יום שישי אחר הצהרים היו משמיעים שירים עבריים יפים.

  71. Amit Says:

    נכון איריתי, כנראה רשת ב'. איזו נוסטלגיה. גם השיר שהקדשת לתיתוש זרק אותי…

  72. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    שנה טובה וברוכה לכולם,

    בר, יש כבר פרפרים בבטן ? את יודעת מה תעשי ?

    אילנוש, איזה כיף שאת מארחת, אני נורא רוצה לארח , אך המשפוחה היקרה שלי דוגלת שאשאר בגדר אושפיזינה בכל חג. הבישולים שלי מסתבר, לא הכי טעימים לחך ולקיבה.

  73. אוריתי Says:

    קיפוש, שנה טובה.
    אם את רוצה מאוד לארח אזי אנחנו, כל חברי הבלוג ובני משפחותיהם נגשים לך את המשאלה ונבוא להתארח. אנחנו לא בררנים באוכל, אין לנו כלל בעיה. רק תגידי מתי. איך נראה לך?

  74. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂
    קיפוש יקרה שנה טובה שנת בריאות ואושר בחיים 🙂
    אני מצתרפת לאוריתיס ומוכנה להתארח אצלך באחד החגים הקרובים יחד עם כל חברי הבלוג 🙂 אני יכולה להסתפק בבורקס וקולה 🙂

    אוריתיס לפי צבע השימלה אני מבינה שאת בעבודה אז שיהיה לך יום נעים ולא כל כך קשה

    היום אני מסימת את טיפולי השיניים וזה בדיוק המתנה לחג שהייתי צריכה 🙂

    חיבוק גדול ושנה מצוינת לכל חבריי בלוג ויק

  75. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    טעימה קטנה מ"עושות חג" לראש השנה שתשודר ביום רביעי ב- 20:30 ביס דוקו ,תהנו.

    http://yes.walla.co.il/?w=2/7819/1730083

  76. אוריתי Says:

    תיתוש, בשעה טובה. שתהיה שנה חדשה עם שיניים בריאות, חשוב מאוד.
    ממוש, בכל פעם אני מתרשמת מחדש מכושר איתור הידיעות שלך.

  77. Amit Says:

    שלום לכולם
    תיתושש איך השיניים? בשעה טובה על הקץ לטיפולים!!! מקווה שאת מרוצה 🙂
    הנה השיר הנצחי "הללויה" של לאונרד בהופעה בקליפורניה, ממש ביצוע מקסים
    קיפוש , שנה טובה ומתוקה , אני גם מוכנה להגיע מאמריקה הרחוקה רק בכדי שתבשלי לי 🙂 איך אני??

    http://www.mako.co.il/music-news/singles/Article-3895a9e1ad8ea21006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1080044444

    המשך יום טוב לכולם

  78. בר Says:

    ערב טוב לכולם 🙂

    קיפי, אני אהיה רכזת כוח אדם. אין לי מושג עדיין איפה אשרת…
    לגבי הפרפרים בבטן, האמת שמהרגע שקיבלתי את ההודעה שאני רק מתגייסת בנובמבר אני קצת פחות בלחץ.. (בכל זאת יש עוד חודשיים וחצי)

    איריתוש, אין מה לדאוג, אני נהנת מכל רגע בחופש 😀
    דרך אגב, שלחתי לך אתמול מייל.

    עמיתוש, איזה כיף שיורד אצלכם גשם!!
    איך את יכולה להגיד שנמאס לך מזה? אנחנו כאן מתגעגעים לחורף 😦

    ממוש, תודה רבה על הקישור ל"עושות חג".

    תיתוש, איך עבר הטיפול? אני מקווה שאת מרגישה טוב.

  79. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי 🙂
    אוריתיס עמיתוש וברוש תודה רבה 🙂 בשעה טובה סיימתי עם הטיפולים עכשיו אני רק צריכה להתרגל לכל מיני גופים זרים בפה שלי 🙂 אני מקווה שיהיה בסדר עכשיו מרגיש לי מוזר

    ממוש תודה על עושות חג. עוד מאט אני אצפה 🙂

    וכמובן תודה גדולה לאירית (בצהריים מרוב התרגשות שכחתי להודות) על השירים היפים ששמת לנו וכמובן גם על שיר שהקדשת לי 🙂 קבלי ממני חיבוק ענק

  80. אוריתי Says:

    נראה לי שקיפי נושכת עכשיו את לשונה בעצבנות ואומרת לעצמה:

    "למה הייתי פזיזה כל כך, מה אעשה עכשיו עם ערימות האורחים שיגיעו אלי לארוחת

    החג, כמה נפלא להתארח בבתים אחרים ולא לעמוד במטבח בחום המעיק ולבשל,

    איך לא ידעתי להעריך את מזלי הטוב, איך אצא עכשיו מהצרה הזו?"

  81. Amit Says:

    חחחחחחח אוריתי, קיפוש לא אחת שעושה חשבונות כאלה….אל תדאגי לה היא תמצא תרוץ להתחמק מזה באלגנטיות כלבלבית 🙂
    תיתוש,שיהיה בהצלחה, עכשיו את מסודרת!
    ברברונת, מה היית אומרת אם כול הקיץ היו לכם סופות ברקים ורעמים וגשם זלעפות??? האם עדיין היית אוהבת את זה? כן…אז אני כבר ממש לא סובלת את זה, אפשר לספור את מספר הימים על חמש אצבעות שלא ירד בהם גשם הקיץ הזה. ממש סיוט! תוסיפי על זה אדמה בוצית הכול רטוב ויתושים חוגגים…:) כיף הא?
    הכנתי עוגת דבש! 🙂

  82. אילנה Says:

    ערב טוב יקירים

    חג שמח ושנה טובה
    שנה של בריאות וכיופים,עשייה והצלחה,שלום ואחווה אהבה והרמוניה
    לכל חברי הבלוג המקסימים ובני משפחותיהם ולכל אלה הצופים בנו מהצד ומשפחותיהם.

    ברוש,ההתרגשות תגיע לקראת הגיוס,נחזיק לך אצבעות להצלחה והנאה.

    קיפושקה,התוכנית המקורית היתה אצל הוריי אחרי שכנועים רבים הצלחתי לשכנע אותם לעשות אצלי ולפנק אותם יחד עם שתי אחיותי ומשפחותיהם.
    העוגות אפויות,הדגים מוכנים ומיד ממשיכה את חלקי בהכנות ,בבוקר תמיר יעשה את חלקו ,כל אחד מאיתנו מתמחה במשהו אחר 🙂

    מ יוחדת ,תודה על הקישור,יהייה קשה לצפות בתוכנית בזמן ארוחת החג,נראה כשתהייה ברשת.

    קסם האירית,תודה על השירים.

    תיתושקה,בשעה טובה ומבורכת לסיום טיפול השיניים אכן מתנה נפלאה לחג.

    קיפושקה,תתפנקי ותהני עם המשפחה.

    אוריתי,רעיון מעולה,נשמור את האופציה לחג אחר אצל קיפוש,שבועות?

    עמיתושקה,לא הייתי רוצה קיץ כפי שתארת.

  83. אירית השפירית Says:

    שנה טובה לכל הוויקניקים והרבה-הרבה אהבה ממני אליכם. 🙂

    שיר תשרי
    http://www.youtube.com/watch?v=G7cahn8VR6Q

    בשנה הבאה
    http://www.youtube.com/watch?v=5FNEg0B5I1c

  84. אירית השפירית Says:

    בראש השנה
    http://www.youtube.com/watch?v=Picy0oa0wl0

    אדון הסליחות
    http://www.youtube.com/watch?v=ACrnnCf1VEQ

  85. אירית השפירית Says:

    שנים עשר ירחים
    http://www.youtube.com/watch?v=VlBM7t_dh-0&feature=related

    אמצע ספטמבר
    http://www.youtube.com/watch?v=hzOSSGBlGpU

  86. אירית השפירית Says:

    תקופות השנה – חוה אלברשטיין
    http://www.youtube.com/watch?v=WshPS2p6AQQ

    ימים טובים – נמרוד לב
    http://www.youtube.com/watch?v=Wleohce25wo&p=2E55FF2E22FAD9DC&playnext=1&index=16

  87. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בר מתוקה, זה עוד יבוא , בנתיים תהני מהחופשה.

    LOL אוריתי , תיתוש ועמיתלה, ככה אתן מכירות אותי ? רעות.
    ואני חשבתי להשקיע בתפריט…
    שימו לב, שימו לב:
    מנה ראשונה : המנה נקראת קריספי בלו*, תערובת קריספית עטופה בעלי תרד בנוסח סיני
    מנה עיקרית: זו מנת הספציאל שלי , מדובר במנה צרפתית בשם – Nourriture pour chiens** זה בא עם תוספת תפוחי אדמה שהושרו ביין מבציר משנת 1961
    קינוח : הממתק הזה נקרא I.P *** סילן

    * קריספי בלו- ראיתי את בלו הדב מהסרט ספר הג'ונגל מתענג על סנדוויץ מהטבע (חרקים עטופים בעלים) הקראנצ' בנגיסה עורר לי השראה קולינרית.
    המנה הקריספית כוללת בתוכה חגבים ונמלים אדומות שלא יצאו בשעות הנכונות אל השמש .

    ** Nourriture pour chiens הפירוש מצרפתית לעברית, מזון לכלבים. אל חשש, המזון מגוון ועל פי בחירה.

    *** I.P שלא תגידו שאני לא מתחשבת, מדובר ב- 2 גלולות,
    1 – I – אימודיום כדור כנגד שילשולים
    2 -P- פרמין כדור כנגד הקאות
    הייתן מאמינות, כל זה בציפוי סילן .

    אז מתי אמרתן שאתן באות ? :)))))

    שנה טובה, שמחה ובריאה
    קיפי.

  88. אוריתי Says:

    נו קיפי, עכשיו את מבינה למה המשפחה לא רוצה להתארח אצלך?
    נראה לי כבר בונזו היה עושה את העבודה טוב יותר.
    בכל אופן, אנחנו עוד נפתיע אותך בגדול (כמובן עם צידניות מהבית). 😀

  89. אירית השפירית Says:

    קיפוש, אפילו על תחשבי על בונזו. איכסה!!! לעומת זה, הקריספי דווקא די קורץ לי. תגידי, הוא מוקרם?

  90. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים מתוקים כדבש שלי 🙂

    שנה טובה, שמחה ומאושרת,
    שתהיה טובה מקודמתה ומיוחדת.
    שכל דבר יבוא לכם בקלות
    -כל חלום, משאלה ותקווה – תתמלא במהירות ויעילות.
    שבשנה זו תגשימו את רוב המשאלות והיעדים
    שאותם הנכם רוצים ולהם אתם מייחלים.
    שתצמחו בתחומים בהם הנכם חפצים
    ותהיו שמחים, מאושרים ומרוצים.
    שתלכו תמיד בדרכים מוארות,
    ותהיה עליכם שמירה ועוד מיני הגנות
    ואם לרגע עלטה תפציע בחייכם,
    דעו כי זוהי הזדמנות עבורכם להשתמש בכוח האמונה והתקווה
    ולקבל השיעור במלוא האהבה.

    מי יתן והרמוניה תעטוף חייכם,
    נצלו את כל טוב העולם – הוא עבורכם.
    כל מה שקיים נוצר למענכם,
    יחד עם זאת נצלו המשאבים בתבונה,
    שמרו על הקיים בחיבה ואהבה.
    מאחלת לכם במלוא הכנות ומהלב,
    ששנה זו תעבור בהנאה וללא שום כאב.
    תהנו ממתנת החיים- הינם נס מופלא
    ולא לשכוח להסתכל בשמש,
    שבכל דבר- עולה.
    באהבה והערכה ממעמקי ליבי,
    ותודה שהנכם, תמיד שם- בשבילי.

    אני גאה גאה גאה ומאושרת להיות חברה בבלוג ויק
    הבלוג של האנשים הכי מקסימים מתוקים ורגישים בעולם.
    אוהבת אתכם מאוד אנשים יקרים שלי
    שולחת לכם חיבוק ענק לשנה טובה בריאה ומתוקה 🙂

  91. תיתוש Says:

    קיפוש אני בכל זאת אתפשר על בורקס גבינה וקולה 🙂

    מיכל יקרה השמיעי קול אני כבר ממש דואגת לך.

    ארנוס וצביה אני מקווה שלקראתהשנה החדשה אתם תסלחו לנו אם פגענו בכם ותחזרו להיות חלק מחברי בלוג ויק המקסימים

  92. תיתוש Says:

    אירית יקירתי תודה על השירים היפים
    חיבוק ענק ממני 🙂

  93. בר Says:

    שלום לכולם 😛

    עמיתוש, יחד עם הכל, לא הייתי רוצה קיץ כזה…

    אילנה, תודה רבה.
    שנה טובה וחג שמח גם לך.

    קיפי, כמו שאני מכירה את עצמי הלחץ וההתרגשות בטוח יתחילו בעוד כמה שבועות.. בינתיים אני נהנת מהחופש 🙂

    אירית, תודה על השירים.

    תיתוש, אני שולחת לך בחזרה חיבוק ענק.

  94. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    את רואה אוריתי, עמיתוש רמזה לך כמה אני שקופה. בכיף, אתם תמיד מוזמנות.

    מיכל יקרה, תכנסי לבלוג , שנה טובה בריאה ומאושרת לך ולבני משפחתך.

    שפירית, תודה על השירים המקסימים. באשר למאכלים, מכוון שאת היחידה המעריכה את השראתי הקולינרית, לך אכין אלפרדו מוקרם.
    ,

    תיתוש , את משהו, תודה על הברכות. הכל עובר עליך ו…בידייך. רק שתדעי, אין בורקס אין.

    ברוש, שרק תהיי מאושרת תמיד 🙂

  95. ארנוס Says:

    אני רואה שנרגעו הרוחות כאן, אז אפשר לחזור מה"נבצרות" ולאחל לכולם שנה טובה!

  96. אילנה Says:

    שנה טובה וחג שמח ארנוס.

    מיכלי ,שתהייה לך שנה טובה,בריאות טובה,אושר ומתוקה מדבש.
    אנא השמיעי קולך.

    זהו,הכל מוכן והגיע זמן למנוחה קלה.

    תהנו מארוחת החג והחברותא,ששנתכם תהייה מתוקה מדבש ושנה שעימה בשורות טובות ומשמחות.
    חיבוק ענק לכולכם.

  97. בר Says:

    קיפוש, תודה רבה 🙂

    חברים, שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה!
    שנה שבה תגשימו כל משאלה וחלום.
    שאף פעם לא תפסיקו לשמוח ולצחוק.
    שתמיד תהיו מאושרים ומרוצים.
    ושתשאפו ותצליחו בכל דבר החשובים.

    אוהבת,
    בר.

  98. Amit Says:

    חג שמייח לכולם!!!
    ארנוס, שמחה לראותך שוב איתנו 🙂
    מיכלוש, מקווה שאת בקו הבריאות ושאת פשוט עסוקה מאוד בגלל החג-חג שמח!
    שנה טובה לכול חבריי הבלוג המקסים!!
    מי יתן ותבוא עלינו שנה מחודשת, שנה של שלום ,שנה של בריאות לכולם והמון אהבה ואושר,שתבוא עלינו שנה טובה מתוקה ושרק הטוב ישרה בביתנו.
    מי יתן ונזכה לראות את גלעד שליט חוזר הביתה בשנה הזו!! אמן אמן ואמן!!!
    אוהבת אתכם מאוד, מקווה שכולם יסעדו את ארוחת החג בקרוב 🙂 לנו יש עוד זמן.
    נשיקות,
    עמית

  99. Amit Says:

    ותודה רבה לכולם על כול הברכות לשנה החדשה!!

  100. אוריתי Says:

    שנה טובה חברים יקרים.
    שתהיה לכולנן שנה מאושרת מלאת אהבה וצחוק. ללא צרות ועצב, רק עם שמחה בלב. שכולנו ובני משפחותינו נהיה בריאים.
    שלא נריב, לא נעלב ולא נפגע. שנמשיך להתכתב כל השנה בשמחה ואהבה.
    שיהיה לבר גיוס קל ושרות מהנה ולעמיתוש לידה קלה.
    הרבה הצלחה לכולנו.
    אוהבת אתכם.

  101. אילנה Says:

    בוקר טוב וחג שמח

    איך עברה עליכם ארוחת ערב החג?

    אצלי היה נפלא! היה כיף לראות את ההורים עם משפחתם הקרובה קורנים מאושר.

    שתהייה לכולנו שנה טובה ,שמחה ומאושרת.

  102. אילנה Says:

    קסם האירית,תודה על השירים היפים.

    עמיתושקה ואוריתי,תודה על הברכות.

  103. תיתוש Says:

    בוקר טוב וחג שמח חברים מקסימים שלי 🙂

    אילנוש אני שמחה שנהנית עם משפחתך בארוחת החג 🙂

    תודה לכל המברכים לשנה החדשה 🙂

    ארנוס אני שמחה שחזרתה מהנבצרות שלך 🙂

    צביה מחכים גם לך 🙂

    מיכל את חסרה לנו איפו את? אני מקווה שחגגת את ערב ראש השנה עם משפחתך ונהניתם כולם ביחד

    ואיפו רמה לא שמענו ממנה מאז שבישרה לנו שהיא מתחתנת

    אני מקווה שכולם בקוו הבריאות ונהנים מהחג

    חיבוק ענק לכולם אוהבת אתכם כרגיל 🙂

  104. רמה Says:

    חברים יקרים!!!!
    שנה טובה ומתוקה, שנה מלאה בבריאות, אושר, שמחה, אהבה, זוגיות טובה, פרנסה טובה והמון אהבה.
    כל כך התגעגעתי אלייכם אין לכם מושג כמה… עבתי לגור עם הבן זוג ועדיין אין לנו מחשב אז אין לי אפשרות להיכנס לצערי 😦
    אוהבת אתכם המון המון ואתם תמיד תמיד בליבי,
    רמה.

  105. Amit Says:

    בוקר טוב לנו 🙂
    אני עם כוס קפה ועוגת דבששש מעשי ידי להתפעל 🙂
    טעים לי ומתוק לי בפה!
    אילנוששש שמחה שנהנתם והיה לכם כיף יחד כולכם, הכי כיף לחגוג חגים עם המשפוחה, הלוואי ונוכל לחגוג חג עם המשפחה בעתיד הקרוב…מאוד קשה בלי 😦
    רמה, חג שמח ושנה טובה ומתוקה!!

  106. אילנה Says:

    חג שמח

    רמה ילדה יפה שלנו,שנה טובה וחג שמח,שיתגשמו כל משאלות ליבך,בריאות ,הצלחה בזוגויות ,פרנסה טובה ואהבה.

    עמיתושקהה,אני מבינה עד כמה חסרה לכם המשפחה ובפרט בחגים.
    אתם לא חוגגים את החגים יחד עם ישראלים נוספים?

    תיתושקה,שאלת על רמה ורמה הגיחה 🙂

    מיכלי,השמיעי קול.

  107. הדר Says:

    שנה טובה לכולם!!

    מאחלת לכם שנה של הצלחות והגשמה עצמית
    שנה של אושר וחיוכים
    שהשנה שבאה עלינו לטובה תהיה הרבה יותר טובה משנה שקדמה לה
    שתהיה שנה של אושר, פרנסה טובה ואהבה

    אני יודעת שלא יוצא לי להיכנס הרבה
    אבל התחילה שנת הלימודים החדשה ואיתה בא העומס המטורף
    מבטיחה להשתדל להיכנס יותר
    בכל מקרה מתגעגעת המון!!!

  108. אילנה Says:

    הדר יקרה,שנה טובה ומבורכת.
    בהצלחה בלימודים ושתהייה לך שנה הכי טובה,כיפית,מהנה ומאושרת.

    שמחה שהגחת אלינו ואשמח לראותך.

  109. Amit Says:

    היי אילנוש 🙂
    המשך חג שמח!
    אנחנו מדי פעם חוגגים עם חברים אבל זה לא כיף כמו המשפחה. אתמול חגגנו לבד אחרי שארחנו בפסח והספיק לנו. היה לנו נחמד רק אנחנו. אבל רוצים עם המשפחה! 🙂
    הדר אהלן, תודה רבה ושנה טובה גם לך, נשמח אם תבקרי אותנו שוב.
    לילה טוב לכולם!

  110. אילנה Says:

    היי עמיתושקה,מבינה לליבך ואת הכמיהה.
    בשנה הבאה בירושלים הבנויה ובחיק המשפחה:-)

  111. אילנה Says:

    חג שמח

    מיכלי,אני מקווה שאצלך הכל כשורה,אנא השמיעי קולך.
    יש לי תחושת אי נוחות שאת כעוסה , תתמקדי ותהני מהחברים שכאן שהם באמת חברים שאיכפת להם ואת חשובה להם.

    המשך יום מהנה וחג שמח.

  112. אוריתי Says:

    חג שמח חברים.
    מקווה שכולכם חוגגים ונהנים, אנחנו מוזמנים הפעם לחמותי לארוחת צהרים.
    המשך חג מהנה לכולם.

  113. תיתוש Says:

    צהריים טובים וחג שמח חברים יקרים שלי 🙂

    רמה יקרה שמחה שקפצת לבלוג כבר דאגתי לך. שתהיה לך שנה בריאה ומאושרת. שיתגשמו כל משאלותיך. ושהשנה יהיו לך הרבה התחדשויות טובות 🙂

    היי הדרי יקרה שמחה שמצאת זמן להכנס לבלוג ולהגיד שנה טובה.
    שתהיה לך שנה טובה ושמחה הרבה יותר מהשנה שחלפה. שנת בריאות. שנת לימודים קלה ומוצלחת. שנה שבה יתגשמו כל רצונותיך. נשמח שתכנסי לבלוג כשיהיה לך זמן ותשתפי אותנו בקורה איתך 🙂

    עמיתוש יקירתי בעזרת השם בשנה הבאה תעשו את ראש השנה בארץ ביחד עם התוספת הקטנה שתתוסף לכם במשפחה 🙂

    אוריתיס חג שמח תהנו את ומשפחתך אצל חמותך 🙂

    וכמובן חיבוק גדול לכולם אוהבת אתכם מאוד 🙂

    מיכל בבקשה רק תכתבי לנו שאת בסדר 😦

  114. Amit Says:

    חג שמח ושבת שלום
    גם שרי נעלמה, מה נשמע שרי? חג שמח השמיעי קול!
    כנראה שמיכל מבלה את חופשת החג מחוץ לבית, אני בטוחה שהיא בסדר נא לא לדאוג 🙂
    כיף לכם שאתם מרגישים את החג…כולם בחופש מבלים מבקרים בני משפחה ופה הכול מתנהל כרגיל חוץ מהעובדה שהילדים בחופש. הבעל עובד כרגיל ואנחנו משועממים 🙂 מזל שהיום כבר יום שישי.
    אוריתי, שיהיה בתאבון!
    תיתושש אהלן 🙂

  115. מ Says:

    ערב טוב וחג שמח לכולם.

    מקווה שעובר עליכם חג נפלא וכולכם נהנים ומבלים. לרגל ראש השנה החליטו לפנק את הקהל בהאזנות מלאות לכמה אלבומים מומלצים, אחד האלבומים הוא אלבומה של רוני אלטר "כיס אוויר" שכבר כתבתי עליו בעבר כאן בבלוג… האזנה נעימה .

    http://e.walla.co.il/?w=//1730231&m=1&mid=99675

  116. אילנה Says:

    שנה טובה ושבת שלום

    אהלן מ יוחדת ותודה על הקישור.

    עמיתושקה,אכן ,גם שרי קצת נעלמה לנו.

    אוריתי,בתאבון.

    אצלנו החג עבר נהדר,מערב החג הילדים אכלו כאן כל יום היה כיף ,אוכל מגוון וטעים.
    הערב החלטנו על תפריט של פסטות,ניוקי,בטטות וכו'.

    המשך ערב מהנה.

  117. אילנה Says:

    מ יוחדת,שלחתי לך מייל.

  118. אילנה Says:

    רק עכשיו הילדים הלכו 🙂
    השתעשענו במשחק טרוויה,היה מצחיק וכיפי.

  119. אילנה Says:

    כולכם כבר נמים .

    לילה טוב ,שינה ערבה ומתוקה.

  120. sari Says:

    שבת ראשונה בשנה החדשה!
    שתהא זו שנה יפה מקודמתה וטובה ומעניקה שפע אור וחום ואהבה על כולנו.הצלחה כלכלית והצלחה בכל אשר ניבחר.ברכות למיתגייסים ובהצלחה במסלולכם הטרי והיפה.תהנו מהשרות…ואיך שאומרים"שירות קל ונעים"..
    למי שמתגעגע לישראל מי יתן ויגשים את רצונותיו ולמי שחפץ בנסיעות למרחקים המון הנאה בראיית העולם הגדול!
    תודה על כל הברכות כאן ועל זה שכולנו מתחילים שנה חדשה ביחד!

    שנה של הצלחות!

  121. אירית השפירית Says:

    חג שמח לכם יקרים שלי.

    אני יודעת שאני קצת סותרת את עצמי, אבל פשוט לא יכולתי להתאפק.
    ב-YNET חילקו ציונים ללבוש של מפורסמות ושפרה קיבלה מחמאות מכאן ועד מטולה (או מכאן ועד אילת) וגם את הציון המקסימלי. אז נכון שזה שוב קשור ללבוש, אבל בכל זאת הסמקתי 😳

    הנה הקישור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3949696,00.html

    החג עבר מהר מאוד ואפשר להגיד שדי שבעתי מכל הרימונים והתפוחים והדבש והדגים (לא מעורבבים ביחד, חס וחלילה). קיפילה, לקראת מפגשנו ההיסטורי אני מזמינה רימונים מוקרמים (עם תולעים או בלעדיהן). 🙂

    תודה לכולכם על כל הברכות היפות לשנה החדשה. כיף לפגוש כאן חברות שלא כתבו כבר מזמן. אז אהלן וסהלן וחיבוק גדול לכולכם. חיבוק מיוחד לרמה יפתנו ולקסם (חשבתי עליך בחג הזה ואני מקווה שהוא עבר לך בנעימים).

    מזל טוב גדול לתיתושקה המתוקה על סיום טיפולי השיניים. מברכת אותך שלא תצטרכי להיתקל שוב ברופא שיניים ב-80 השנים הבאות!!!!

    אילנוש, ידעתי שתיהני מכל רגע בחג, מן החברה הנעימה, מן האוכל, מחדוות הדור הצעיר. אני בטוחה שהשולחן היה מרהיב ושכולכם שרתם ונהניתם זה מחברתו של זה. אז מה אם היית צריכה לטרוח כל כך הרבה לפני החג? הכול שווה את הביחד. אני מקווה שההורים בקו הבריאות ושגם הם נהנו ביחד אתכם.

    עמיתילה, יש לי הרגשה שבשנה הבאה תהיו כאן בחג, כל חמשתכם, אז תיהני קצת מן השקט בחגים השנה ומחוסר הלחץ המשפחתי כי נראה לי שזה רק זמני. אני מוסרת חיבוק גדול לעוברית ולשני אחיה הספורטאים (ואפילו לבעלול, אם תרשי לי).

    שנה טובה מאבבא
    http://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM&ob=av3n

  122. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    קסם האירית,את בהחלט צודקת,היה כיף ושווה את כל ההשקעה,ההורים נהנו מאוד.

    שרי יקירה,אמן ואמן שכל ברכותייך תתגשמנה.

    שיהייה לכולנו שבוע טוב ומבורך,שבוע של בשורות טובות ומשמחות.

  123. תיתוש Says:

    שבוע טוב חברים יקרים שלי 🙂
    אני מקווה שכולכם נהניתם מהחג הארוך לי זה כבר היה יותר מדי. אני שמחה שכבר נגמר. אעשיו צריך להתכונן לחגים הבאים 🙂

    שרי שמחה לשמוע ממך נעלמת לנו. שתהיה לך שנה מצוינת שנת בריאות ואושר הצלחה בעבודה ונחת מהבנים שיתגשמו כל משאלותיך

    אירית תודה רבה אבל אני לא מתכוונת לחיות עוד 80 שמה ואפילו לא לחיות עד 80 שנה 🙂

    אילנוש שמחה שנהנית עם המשפחה המורחבת. מאחלת לך עוד שנים רבות של ארוחות חג עם כל המשפחה 🙂

    חיבוק ענק לכל חברי בלוג ויק אוהבת אתכם כרגיל 🙂

  124. תיתוש Says:

    אירית תודה על הקישור לשפרה אני בכלל לא הופתעתי היא באמת מתלבשת יפה ובטוב טעם והיא מכתיבת אופנה

    תודה גם על השיר של אבבא

  125. מ Says:

    ערב טוב ושבוע מעולה לכולם.

    אילנה – השבתי לך למייל.

    רמה יקרה – כיף שבאת לבקר, שתהיה לך שנה מעולה עם כל מה שתרצי.

    הדר – ברוכה השבה השווה, כיף שמצאת את דרכך חזרה לבלוג, שובי לבקר שתהיה לך שנה מצויינת.

    תיתוש – בשעה טובה ומוצלחת על סיום טיפולי השיניים, אחלה דרך לפתוח שנה.

    איריתי – תודה על הקישור, כיף לקרוא פרגונים על שפרה.

    מפנקת אתכם בשיר יפה של להקת ביפי קליירו הסקוטית, תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=F_oyyJe-7UY

  126. אילנה Says:

    אהלן תיתוש,איך עבר החג?

    קסם האירית ,תודה על הקישור.
    גם לדעתי שפרה תמיד לבושה יפה .
    שמלות מאוד הולמות לה.

  127. אילנה Says:

    מ יוחדת,תודה.
    השבתי לך.

  128. אילנה Says:

    אין עלייך מ יוחדת, ידעתי שאוכל להעזר בך במוסיקה.

  129. Amit Says:

    לילה טוב חברים
    היום לא יצא לי להגיח בשעה נורמלית,הייתי בחוץ עד הצהריים ומאז במיטה לאגירת כוחות מחודשים 🙂
    ליל מנוחה לכולםו שבוע טופ!

  130. אוריתי Says:

    שבוע טוב וגמר חתימה טובה לכולם.
    בפינת התרבות הפעם המלצה על הסרט: הרקדן האחרון של מאו. הסרט מבוסס על ספר אוטוביוגרפי של רקדן סיני שהצליח לעזוב את סין בתקופתו של מאו ולעבור לחיות בארה"ב. נהניתי מכל רגע בסרט.
    לילה טוב חברים.

  131. Amit Says:

    היי איריתי!!
    שנה טובה ומתוקה שתהיה לך עם המון חידושים ורק דברים טובים!
    תודה על החיבוקקק שולחת כמבון חזרה חיבוק כפול ומכופל מכולנו.
    אהלן שרי, שנה טובה גם לך יקירה!

  132. Amit Says:

    לילה טוב אוריתי, תודה על ההמלצה! אכן נשמע סרט מרתק.

  133. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    איזה יופי לראות את רמה, סתונית והדר. שנה טובה ומאושרת גם לכן.

    אוריתי, ראיתי את הסרט, מצטרפת להמצלתך. בהזדמנות זו תרשי לי להמליץ לך על סרט מקסים לכל המשפחה "הגמד שרצה לשתות".

    איך עברו עליכם ימי החג, אכלתם לשובע ? צחקתם עד דלא ידע ? נתקעתם בפקקים ?

    קחו ותהנו:

    שבוע מבורך ,
    קיפי.

  134. תיתוש Says:

    בוקר טוב ושבוע מצוין חברים יקרים שלי

    אילנוש וקיפוש ערב החג היה בסדר (אני לא מתה על חגים בקרב המשפחה) היום השני היה כבר יותר מדי בשבלי.

    קיפוש אני מקווה שאת נהנית עם משפחתך אצל הורייך 🙂
    הקישור ששמת לנו לא נפתח

    חיבוק ענק לכולם

  135. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    עושות חג : ראש השנה התוכנית המלאה, צפייה נעימה !

    http://yes.walla.co.il/?w=2/7839/1731879

  136. אילנה Says:

    ערב טוב

    קיפושקה,אכלנו,צחקנו ונהננו,אני בטוחה שגם לכם היה כיף בחברת המשפחה המורחבת.

    אוריתי,תודה על ההמלצה.

    מ יוחדת,תודה על הקישור.

  137. Amit Says:

    ערב טוב לכולם.
    תודה על הקישור לעושות חג ממוש, ביס לא מאפשרים לצופים בחו"ל להנות גם מהתוכניות. חוצפנים.
    קיפוש,תקני את הלינק.

  138. אילנה Says:

    עמיתושקה,ראיתי את התוכנית,נחמדה מאוד.
    הנושא כמובן ראש השנה,מנהגים מבית וסמלי החג.
    כל אחת סיפרה על המנהגים המשפחתיים והכניסה לקפסולה משהו שעבורה מסמל את החג.
    שפרה נראית טוב ומאושרת.

  139. אילנה Says:

    כנראה ששעון החורף משפיע עלי.
    לילה טוב ,שינה ערבה ומתוקה.

  140. Amit Says:

    ליל מנוחה אילנוש, תודה ששיתפת.

  141. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    למעוניינים לצפות, הלינק תוקן.

  142. בר Says:

    יש פוסט חדש-
    https://viksfriends.wordpress.com/2010/09/13

סגור לתגובות.


