שנתיים להכרותינו עם שפרה!

by

               

חלפו להן כבר שנתיים מאז אותו יום ה– 2.9.2008. חלפו שנתיים ושפרה עדיין כאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו? 107 ימים בבית "האח הגדול", הגישה תוכנית "ציפורי לילה" עם קובי אריאלי, הנחתה פעמיים באולפן השקוףהגישה כמה פעמים את תוכנית הבוקר של "קשת", שער ב"לאשה", טור ב"לאשה", השתתפות בתוכנית "עושות חג", בלי סוף איזכורים באינטרנט, בעיתונות ובטלוויזיה והדבר הכי משמעותישפרה בהריון.

אנחנו מאחלים שתמשיך להצליח ושתהיה מאושרת.

אוהבים,

החברים של ויק.

21 תגובות to “שנתיים להכרותינו עם שפרה!”

  1. צביה Says:

    בר חמודה.

    תודה על הפוסט החדש. עושה טוב בלב ובעיקר אמיתי שיש.

  2. michal Says:

    בוקר טוב

    בר, תודה על הפוסט החמוד.

    מעתיקה את ההודעה מהפוסט הקודם, הייתי אחרונה

    ארנוס,
    מה קורה איתך? אתה ראית את הסרט? איך התרשמת?

    אילנה,
    זו הייתה גם ההרגשה שלי. כמה קטעים מצחיקים אך, לא מחזיקים סרט מלא.

    אורית,
    אם ההורים והתלמידים כל כך רוצים את המנהל, מדוע העיריה פיטרה אותו? בדרך כלל, זה הפוך

    עמיתוש,
    מזה כמה ימים לא ראינו אותך. מה קורה? איך את מרגישה? אגב, איך מזג האויר אצלכם?

  3. michal Says:

    התלבטתי אבל, בכל זאת אגיד-

    בר חמודה,

    "ספירת המלאי" של ההישגים של שפרה בעקבות האח הגדול, לא מאוד מרשימה. נראה כי אלירז (שבעיני הוא חמוד אבל, הרבה פחות מוכשר ממנה) התנהל יותר נכון והגיע להשיגים מקצועיים.
    הוא מופיע בתוכניות רבות, מוביל אולפן ובהחלט משתפר מרגע לרגע. פותנה, קיבלה תוכנית בישול והיא עושה אותה לא רע.

    בקיצור, בבית האח הגדול שפרה הייתה מוכשרת ברמות, ייחודית ומיוחדת. הייתי בטוחה שהא תקבל תוכנית ושנראה אותה יותר.
    לאחרונה, האיזכורים עליה יותר רכילותיים וקשורים לזוגיות שלה עם מולי.
    בעיני- זה לא מספיק.

  4. בר Says:

    מיכל, את צודקת במה שכתבת.
    כששפרה הייתה בבית "האח הגדול" חשבנו שהיא תתפרסם ותצליח יותר, מסתבר שטעינו.
    אלירז וחלק מהמתמודדים בעונה השנייה, איילה, אלין, פותנה, יותר מצליחים ממנה וחבל כי כמו שכתבת אלירז וגם השאר הרבה פחות מוכשרים ממנה.
    אבל אולי היא גם לא רוצה להיות בתוך כל הפרסום הזה, יכול להיות שהיא הגיעה למסקנה שזה לא בשבילה.

  5. אוריתי Says:

    צהרים טובים,
    צר לי אבל הפוסט החדש גורם לי לאי נוחות. חשבתי שסיימנו כבר עם זה וכמו שכתבה מיכל אין שום השג שאותו ניתן לציין.
    אילנה, לא ראיתי את השרשרת, דברי איתי או שלחי לי מייל אם פרטים.
    מיכל לשאלתך, העיריה טוענת שהמנהל מתנגד למדיניותה החדשה הגורסת שלא מוותרים על שום ילד. ססמא יפה ללא ספק אבל לפתוח כיתת "תנופה" בכל שלושת התיכונים מהרגע להרגע ללא הכשרה והכנה של צוות מיומן זה לדעת המנהל לא אחראי ולא מוצלח. המנהל מאוד השגי ומחזיק את התיכון ברמה גבוהה עם אפס אלימות וסמים ובנוסף לכך מכיר כל תמיד בשמו והתלמידים "מתים" עליו. כל מי שלא מוכן להשקיע ולעבוד עוזב את בית הספר ולכן רשימת מתנגדיו גם היא גדולה.

  6. ארנוס Says:

    ברבר תודה על הפוסט! 🙂

    לא נראה לי שאפשר למדוד את ההישגים של שפרה לפי כמות או לפי תוכניות, נראה שהיא מאושרת בדרך שבחרה בה, ודי לי בזה. לא רוצה לראות אותה על המסך ולדעת שהיא עושה את זה באילוץ ולא נהנית מזה. אין לי ספק שאם היתה רוצה, היתה מקבלת כל תוכנית שהיתה מעוניינת בה, אבל כנראה תחום הטלוויזיה לא כל כך מושך אותה… וביני לביני אני בטוח שעוד נשמע עליה.

    את "זוהי סדום" עדיין לא ראיתי, מקווה לראות השבוע…

  7. Amit Says:

    מיכל יקרה, אני מרגישה טוב נחה בבית בבקרים ונהנית מהשקט שלפני הסערה.
    המחשב היה מושבת כמה ימים כי בסוף שבוע שעבר היתה הפסקת חשמל שחזרה על עצמה מספר פעמים והרסה את המחשב. היינו צריכים לפרמט אותו לגמרי מההתחלה ולכן זה לקח קצת זמן.
    אוריתי, גם אני מאוד הצטערתי לראות את הפוסט החדש…חשבתי שהדברים שנאמרו כאן לגבי נושא שפרה הובנו.
    שיהיה ערב טוב לכולם!
    נתראה בפוסט הבא.

  8. תיתוש Says:

    שלום חברים יקרים שלי 🙂
    ברוש יקרה תודה רבה על הפוסט החדש 🙂

    חברים יקרים שלי אני רוצה להגיד לכם שנכון ששפרה כבר לא הנושא הכי חשוב של הבלוג ונכון שרובינו כבר השתחררנו כבר משפרה וגם שחררנו אותה. אבל אנחנו צריכים להתחשב בחברים ששפרה עדיין מאוד חשובה להם ולתת להם להתביטה. שפרה זה לא מילה גסה ומותר להעלות פוסטים לכבודה כמו לכבוד כל דבר אחר. אני מבקשת ממכם לא להיות קשים איתה.
    עמיתוש יקרה שלי נכון שהפוסט הוא על שפרה אבל את ואנחנו עדיין יכולים לכתוב בו על כל מה שנרצה. אז בבקשה תמשיכי להכנס ולכתוב לנו אני לא מרשה לך לא לכתוב דיר באלק על תעצבני אותי 🙂

    החיבוק היומי שלי לכולם אוהבת אתכם 🙂

  9. תיתוש Says:

    ברוש שפרה גם היתה טסריטאית של מה קורהוגם בשישי שבת האחרון היא גם הקריאה מחזהביחד עם שכטר.

    מיכל אני מעמינה שאם שפרה היתה רוצה אז גם היא היתה כובשת כל פינה במדייה מה זה בענייך התנהלות נכונה. אני חושבת ששפרה מתנהלת מאוד נכון לצרכים שלה ועושה רק מה שהיא רוצה ולא נותנת שינהלו אותה. אני גם חושבת שהיא עושה דברים שלא מגיעים לתיקשורת

  10. אילנה Says:

    ערב טוב יקירים

    אני מסכימה עם כולכם ועם כל מה שכתבתם.

    מיכל צודקת,שפרה הרבה יותר מוכשרת מאלירז והוא כובש את המרקע ,קהל אוהדיו מתעצם וכן,הוא גם לא שוכח אותם אף פעם,כל סוף שבוע בערך הוא נכנס לקומונה שמנהלת חיה שהיתה כאן מאוהדי שפרה ,מודה לאוהדיו ,מברך ובקשר הדוק עם מנהלת הקומונה,כלומר נשאר בתודעה כי זאת הדרך שבחר וחשוב לו להיות בקשר עם קהל אוהדיו,הוא רוצה אותם והם חשובים לו.
    בנוגע לשפרה איני יודעת אם היא לא רצתה תוכניות ולהישאר בתודעה,הרי לשם כך היא נכנסה לאח הגדול,בצאתה בחרה סוכן,הופיעה בכמה תוכניות ,הטור הקבוע בלאישה והתוכנית בגלי צהל אך בו זמנית היא מבקשת להתרחק ולאחרונה הנושא העיקרי אודותיה הינו רכילותי.
    יכולות להיות לכך כמה סיבות שאני משערת מה הן ואין לי שום זכות לשפוט או לבקר אותה ובדיוק מהמקום הזה כמו כמה חברים כאן המשכתי הלאה ונותר לה אצלי מקום חם בלב ומאחלת לה רק טוב ואושר,אמשיך לקרא אודותיה ואת הטור הקבוע בלאישה שמעלות כאן תיתושקה וצביה.

    עמיתושקה,אנא תמשיכי לבקר בפוסט הקיים,הפוסט לא משנה את נושאי השיחה .
    אני שמחה לשמוע שאת בעיקר נחה אחרי החופשה של הילדים ואוגרת כוחות ללילות ללא שינה.
    מתי את אמורה ללדת?

    אוריתי,תראי בפייסבוק שלי את השמלה עם התכשיטים,בכל מקרה אהייה איתך בקשר.

  11. sari Says:

    יום שישי, 03 בספטמבר 2010, כ"ד באלול תש"ע

    "העריכו את חייכם?"
    הערכה כנה של חייך והבנת חשיבותם, מעירה אותך מתרדמה עמוקה, מוציאה אותך מתחשות קורבנות ומציגה בפניך את כל ההזדמנויות שמקיפות אותך.
    היום, חיו את הרגע. סמכו על הדחפים הרגעיים שלכם. מהם אומרים לכם לעשות? עשו זאת כעת מאחר וזוהי ההזדמנות היחידה שתוכלו לערוך שינוי וודאי בחייכם. אל תדחו למחר מה שאתם יכולים לעשות היום.

    כל טוב,

    יהודה ברג

  12. אבי Says:

    מאחל לכל החברים שנה טובה ומאושרת.

  13. צביה Says:

    שנה טובה ומתוקה אבי

  14. תיתוש Says:

    אבי שנה טובה בריאות ואושר. נחמד שקפצת לבקר 🙂

  15. אוריתי Says:

    ערב טוב ושבת שלום.
    אבי, שנה טובה ומאושרת גם לך ןלבני ביתך. שתהיה שנת שגשוג ןפריחה, מלאת אהבה ושמחה, והכי חשוב, בריאות טובה.

  16. אילנה Says:

    שבת שלום יקירים

    קצת קשה לי לכתוב,כל היום חשבתי איך ומה אני כותבת לכם מבלי לפגוע באף אחד מהחברים.
    משיחות עם כמה מחברי הבלוג הבנתי שיש מורת רוח מהפוסט ,אי רצון להמשיך ולהתעסק בחיי שפרה ולו ממקום של הבנה לרצונה שזה אינו לרוחה.
    האמנם היא לא אמרה זאת ישירות אך היו מספיק סימנים המוכיחים שהיא אינה רוצה בזה עוד,נישאר אצלה בזיכרון ולא
    מעבר,דהיינו, לא פוסטים,לא תמונות ולא מיילים אשר נשלחו בשמי ובשם חברי הבלוג.

    הועלה רעיון לשנות את שם הבלוג.

    בנוגע לטור בלאישה,רק מי שירצה את
    הטור הוא ישלח אליו ישירות למייל.

    אני בטוחה שאף אחד מאיתנו לא ישכח אותה ותישמר לה פינה חמה בלב כל אחד מאיתנו.

    אנו צריכים לכבד את רצונה,לשחרר ולהמשיך הלאה,אנו לא בגיל העשרה המעריצים וסוגדים למשתתפת בתוכנית ריאלטי ובפרט כשהיא אינה חפצה בכך.

    אני מביאה את הדברים בפניכם ושכל אחד יביע את דעתו ,בעד או נגד.

    אני בעד ומבקשת להמשיך לקרא את הטור שלה ולקבלו ישירות למייל.

    היה לי קשה לכתוב את הדברים 😦

  17. תיתוש Says:

    ערב טוב ושבת שלום חברים יקרים שלי
    אילנוש יקרה אני מבינה את הקושי שלך ומעריכה אותך מאוד על המשימה הקשה שהותלה עליך. לי לא מפריע כשכותבים על שפרה למרות ששיחררתי אותה כבר מזמן וממזמן אני נמצאת בבלוג בגלל החברים ולא בגלל שפרה. גם אני חושבת ששפרה לא צריכה להיות הנושא המרכזי של הבלוג. אבל בבלוג יש עדיין כמה חברים שעדיין לא השתחררו משפרה ורוצים שיהיה מקום שאפשר יהיה לרכז את כל הכתבות והתמונות שלה ואנחנו צריכים להתחשב גם בהם. אני לא רוצה שהם ירגישו מנודים כי גם הם חלק חשוב מהבלוג. צריך לחשוב אך לעשות את זה בלי לפגוע באף אחד. אני מציאה לא להחליף את שם הבלוג אולי לשנות אותו קצת השם ישאר אבל בלי התוספת של אוהבי שפרה קורנפלד וזה בכדי שחברים ותיקים שמידי פעם נכנסים לבלוג יוכלו למצוא אותנו בקלות. אני מוכנה להמשיך ולשלוח לכם את הטור לאן שתרצו ולמי שרוצה אין לי בעיה וגם צביה יכולה לשלוח במייל
    אילנוש סליחה על שאנחנו מקשים עליך בעיניין הבלוג ושפרה.
    אני יודעת שהסיטואציה לא נעימה לך. שולחת לך חיבוק מלה באהבה והארכה

    וגם לכל החברים חיבוק מלא באהבה 🙂

  18. בר Says:

    שלום לכולם…
    לא תיארתי לעצמי שכאלו תגובות הפוסט הזה יצור.
    חשוב שתדעו שכשאני כותבת פוסטים, אני צריכה לחשוב לא רק על חלק מהחברים בבלוג, אלא על כולם, ואסור לשכוח שעדיין חלק קטן בבלוג מעריץ את שפרה.

    אילנה, לי אין שום בעיה שנשנה את השם של הבלוג. מה שכן, לא הייתי רוצה ששאר החברים שכן מעריצים את שפרה יפגעו ויעזבו. כמו שתיתוש כתבה, צריך לחשוב על דרך כדי לא לפגוע באף אחד.

  19. תיתוש Says:

    ברוש יקרה אני איתך שולחת לך חיבוק גדול 🙂

  20. בר Says:

    תיתוש, אני שולחת לך בחזרה חיבוק ענק 🙂

  21. בר Says:

    יש פוסט חדש-
    https://viksfriends.wordpress.com/2010/09/04

סגור לתגובות.


