פשוט מצחיק…

by

כשתיצפו בסרטון, אני בטוחה שתצחקו 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=aemXgP-2xyg

144 תגובות to “פשוט מצחיק…”

  1. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בר, הכלבה עם הזיקוקים זו אני 🙂 כל השאר גרם לי להגיב ב – אווטצ' ו-אייה.

    אילנוש, לא, חכי רגע, אל תזמיני כרטיסים, קודם נשלח את אוריתי מבקרת התרבות של הבלוג ונשמע מה בפיה.

    תיתוש מקסימה, את כזו אמיתית שמתחשק לי לחבק אותך!
    חבל שאין פה אייקון של חיבוק , או אפילו של בורקס ( בטח תביני) 🙂

  2. בר Says:

    שיהיה לכולנו שבוע טוב!
    מלא בצחוק, חיוכים ודברים טובים 🙂

  3. בר Says:

    חחחחח נכון קיפי זאת את.. איך לא זיהיתי אותך? 😉

  4. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    כי לא הגברת רמקולים, רק אני עושה רעש (חה חה )
    שבוע טוב מתוקה.

  5. ilana pa Says:

    תתחדשו.. על רשומה חדשה 🙂
    מלבד התינוק בראשית הסרטון, אני חייבת לציין, שכל הנפילות למיניהן.. גורמות לי לתחושה פחות נעימה…כאילו אני עצמי קבלתי מכה….

    שבוע טוב ובעיקר קריר לכולנו !!!
    אילנה.פ.

    http://www.youtube.com/watch?v=2hFpz55kfI4

  6. מ Says:

    ערב טוב ושבוע מעולה לכולם.

    כמובטח, שפרה ועפר שכטר עושים חזרות מתוך מוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות".

    http://www.f2h.co.il/245969505050

  7. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    ברוש,איזה סרטון,כל נפילה הרגשתי צביטה בלב,לא בשבילי 🙂

    קיפושקה,אולי נלך עם אורית ,מה דעתך?
    בכל מקרה יש בכונתי ללכת.

    תיתושקה,קבלי חיבוק.

    מ יוחדת ,תודה על הקישור לחברי הבלוג.
    לי יש את העיתון.

  8. תיתוש Says:

    שבוע טוב חברים יקרים שלי 🙂
    ברוש יקרה תודה על הפוסט החדש נכון שזה כואב אבל אני צחקתי עד דמעות. סיטואציות כאלה מאוד מצחיקות אותי אין לי שליטה על זה גם כשאני נופלת אחרי ההיי וההויי אני מתחילה ליצחוק 🙂

    ממוש יקרה תודה על הסריקה מידיעות אחרונות

    קיפוש ואילנוש תודה יקירות שולחת לכן חיבוק גדול בחזרה. קיפוש בורקס בטח שאני מבינה 🙂 גם לי חסר מאוד איקון של חיבוק 🙂

  9. תיתוש Says:

    וכמובן החיבוק היומי שלי לכל חברי הבלוג 🙂

  10. אוריתי Says:

    שבוע טוב חברים,
    תיתוש, חיבוק גם לך.
    תודה על המינוי למבקרת תרבות, דווקא מחמיא.
    לא התכוונתי ללכת להגה או הקראה או מה שזה, למרות זאת בדקתי ו"אדמונטון" יועלה בסוף השבוע הקרוב ביום שישי בלילה וביום שבעת בצהרים, שני מועדים שמוקדשים לארוחות משפחתיות כך שבכל מקרה לא מתאים לי.
    בילוי נעים למי שילך, ותספרו חוויות.

  11. תיתוש Says:

    חחחחח אוריתיס תודה קבלי ממני חיבוק אישי בחזרה 🙂

  12. אילנה Says:

    לילה טוב ,שבוע טוב ומבורך לכל חברי הבלוג המקסימים.

    שיהייה לנו שבוע טוב ומבורך.

  13. Amit Says:

    היי לכולם ומזל טוב על הפוסט החדש והמצחיק 🙂 אני מאוד אוהבת סרטוני פיספוסים, תודה ברוש זה מעולה!
    ברברונת, כול נושא שרק תרצו לדבר עליו אני בעד, לא משנה מה, העיקר שיהיה מעניין וכיף לכולם.
    אני מניחה שיש כאן משתתפים שהיו מעוניינים להעלות נושאי שיחה אז זו ההזדמנות שלכם רבותיי!
    קיפושששש חחחחחחחח החלטתי שאני לא נוקבת בשמות ולא בכינויים 🙂 תארתי לעצמי שהמבין יבין.
    לגבי מטאטא הפלאים שלך, אם אומר שכבר ראיתי דורה מליון פעם זה יעזור???? אולי דורה באנגלית שמלמדת ספרדית נותן יותר קרדיט??? תבדקי את אתו בבקשה, אני מאוד אודה לך 🙂
    שיהיה שבוע נעים וקריר לכולם!!
    ליל מנוחה וחלומות פז.

  14. אירית השפירית Says:

    ברי-בר נהניתי לראות את כל חסרי המזל וחסרי שיווי המשקל המסכנים האלה. אני בטוחה שכולם שרדו את החוויה ונותרו בחיים לספר על כך.

    גם אני רוצה לצרף סרטון מצחיק. החצי השני של הסרטון מוקדש לקיפי המהוללת.
    http://www.youtube.com/watch?v=Kxa0mnDj0bs&feature=related

    וזאת אמנם פרסומת, אבל מתוקה להפליא.
    http://www.youtube.com/watch?v=h2DAFSI2NEE&feature=related

  15. אירית השפירית Says:

    שיר מקסים, צירוף נהדר של אברהם חלפי ויוני רכטר בביצוע אריק איינשטיין.
    שיר על יונה בחלוני
    http://www.youtube.com/watch?v=4lMa6VjY7hU

    ועוד שיר נפלא, אברהם חלפי ומיקי גבריאלוב בביצוע אריק איינשטיין.
    השיר על תוכי יוסי
    http://www.youtube.com/watch?v=O3gfqYTzJpc&feature=related

    למי שלא יודע, אברהם חלפי כתב את השיר כפרפרזה על שיר של המשורר אביגדור המאירי שכתב את "חלומות של בית רבן" שיצא לאור ב 1945. באחד משיריו מתואר תוכי בשם יוסי שמתקשה להתמודד עם חסרונו של הילד שטיפל בו ומת מעצבות ומשאיר את המשורר בודד.

  16. sari Says:

    בר תודה על פתיח כזה לבלוג.
    מ' תודה על הקטע מהעיתון.האמת מסקרן אותי ..

  17. sari Says:

    היי בוקר טוב..קראתי ברשת את הברכה הזו מבחור שרא לעצמו ביםבם בום..אך חשבתי שהיא מתאימה לכולנו אז…"

    "..שנה של חשק ושל הנאה, שנה של פרגון וחוסר קנאה
    שנה שבה ננצל כל שניה אפשרית, לחשוב, איך להנות מצד אחד ומצד שני, איך להנות את בן/בת הזוג, ידידים, חברים, קהילה
    שנה שבה נודה לבורא על כל רגע שנתן לנו ונדע להיות טובים וקשובים זה לה לאו דווקא לבני המעגל הקרוב…"

    אז ממני שבוע טוב ושנה מקסימה!
    שרי

  18. אילנה Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב ומבורך

    קסם האירית,תודה על השירים הנפלאים לפתוח איתם את הבוקר.

    שרי,ברכה יפה המתאימה לכולנו,שתהייה שנה מבורכת עם בשורות משמחות וטובות.

    המשך יום נעים ומהנה.

  19. אילנה Says:

    אוריתי, אם יש רק שתי הופעות בשישי ושבת בבוקר גם לי לא מתאים.
    יום שישי הילדים בארוחת ערב ובשבת אצל ההורים שלי.
    אם תדעי על מופע באמצע השבוע אלך בשמחה.

  20. michal Says:

    בוקר טוב ושבוע נהדר לכולם.

    תיתוש

    מקווה שיהיה פחות חם בשבילך.

    אילנה,
    המופע של שפרה עם עופר שכטר נראה מענין. מאחלת לה בהצלחה.
    אם את הולכת, נשמח לשמוע חוויות.

  21. אוריתי Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב לכולם.
    אילנה, זה המידע שהוצאתי מהאינטרנט, אין לי מידע נוסף.
    איריתוש . תודה על השירים. שרי, תודה על הברכה, שתהיה לכולנו שנה טובה.

  22. Amit Says:

    צהריים טובים לכולם!
    ברכות לבחירת הרמטכ"ל החדש יוצא יחידת השייטת! הוא כיהן בתור מפקד השייטת בזמן היותי חיילת בבסיס….איזה איש קשוחחחחחחחח לא הולך להיות קל איתו זה בטוח.
    איריתוששש תודה על השירים היפים 🙂
    שרי, תודה על הברכה, מה, ראש השנה בפתח???

  23. michal Says:

    עמית
    ללא קשר לדעות הפוליטיות- יש משהוא "מסריח" באופן בחירתו של הרמטכל החדש. אני לא מבינה למה ברק רץ ומיהר לצאת בהודעה. אני בכלל לא מבינה למה להחליף רמטכ"ל כמו אשכנזי…

    ברק אף פעם לא ברור ומובן.

    אילנה, אורית
    נחמד שאתן דואגות להמשיך במסורת ארוחות משפחותיות- שישי שבת. לילדים זה חשוב, למרות שלעיתים גם מחייב…

  24. Amit Says:

    מיכל, הרמטכ"ל החדש יכנס לתפקיד רק בפברואר 2011. אשכנזי כיהן 4 שנים ולכן היה מתחלף גם ככה. בכול אופן יש לי הרגשה שברק החליט להודיע על המינוי החדש כבר עכשיו עקב מתח רציני שיש בין אשכנזי לגלנט וכנראה על סמך מסמך גלנט. צפויים מינויים חדשים במטכ"ל לקראת 2011 כך שזה לא השינוי היחיד,כנראה שיש סיבה לדחיפות, נדע יותר מאוחר על מה ולמה אם בכלל.
    גלנט בהחלט יהיה רמטכ"ל מורגש ועוצמתי,בחירה נכונה לדעתי.

  25. sari Says:

    עמית-המינוי לפי מה שקראתי ושמעתי הוא מהיר כיוון שברק לא סובל את גבי אשכנזי ומנסה בכל צורה שהיא להעיף אותו כמה שיותר מהר..על פניו יש חצי שנה להחלפה אך בפועל הצעד הזה הוא כדי שאשכנזי יפרוש מיד לאחר החגים…יש מתיחות עצומה בין ברק לאשכנזי…
    אני אישית ממש לא סובלת את ברק ולחשוב שהייתי בין אלה שהצביעו עבורו לקדנציה הראשונה שלו ללראשות ממשלה…!
    אני נדהמת מכמות האנרגיה השלילית שהוא מעלה בתוכי..הרמטכ"ל מוכר כאן בעירי-כפ"ס כאדם חכם נעים הליכות ואיש מבריק..אהבתי את הבחירה שלו שלא לבחוש בפוליטיקה למרות שהמסמך נראה היה אמיתי..בחר לשים אותו בכספת ולהתעסק במה שחשוב..חיי ישראל וחיי החיילים במדינת ישראל!
    ברק מראה רק כוחניות..ולא איני מכירה את גלנט והוא לא ממש מענין אותי-פשוט האי צדק כלפי גבי אשכנזי -זה מה שמקומם אותי..

    האמת חינו של ברק סר מעיני מאז שנפרד מאשתו המקסימה בצורה שבחר לעשות זאת..ומאז ועד היום הוא מסומן אצלי לשלילה ולצערי הוא רק מוכיח את צדקתי כל פעם מחדש…"הנסיגה" החפוזה מלבנון..ועוד..

    פשוט בעיני איש דוחה וחבל שהוא בממשלה וחבל שהוא ממשיך עם מאבקי הכוח..

  26. Amit Says:

    שרי יקירתי,
    לגבי המתיחות שיש בין אשכנזי לברק זה הרי ברור, אינני בקיאה בנושא וגם אני מניחה שיש הרבה דברים שלנו הציבור לא ברורים וגם לא ידועים, כך שלא ניתן לדעתי להסיק כולכך מהר מסקנות כול עוד לא ידועים פרטים ברורים.
    אני גם כן לא סובלת את ברק כך שסימפטיה אליו אין לי בגרוש, אני מקווה מאוד שיש סיבה מוצדקת מספיק להחלפתו של הרמטכ"ל העכשווי מוקדם מן הצפוי ולא בגלל המתיחות שיש ביניהם. ישנה גם מתיחות בין גלנט ואשכנזי כך שאולי יש בכול זאת משהו רקוב שם במערכת…
    בכול אופן, אני מקווה שעזיבתו של אשכנזי תעשה בצורה הולמת ומכובדת ולא כמו שזה נראה עכשיו.

  27. sari Says:

    עמית יקרה,
    לפי ההתנהלות בתקופה האחרונה איני צופה שברק יעשה איזהשהוא צעד חכם כלשהו כלפי אשכנזי לצערי.

  28. אילנה Says:

    ערב טוב

    נראה לי שהבחירה של ברק מוצלחת ,גלנט יעשה עבודה טובה ויחד עם זאת חורה לי החיפזון להחליף את אשכנזי,ברק חושש שמא תיווצר אופציה להארכה.
    מוזר ולא הגיוני שתהייה מתיחות בין שר הביטחון לרמטכ"ל למרות שדווח שבישיבות הביטחון הם משתפים פעולה באופן מלא.

    שרי,גם בעיני סר חנו של ברק לאחר פרידתו מנאוה בדרך מכוערת .

    המשך ערב נעים.

  29. אילנה Says:

    לילה טוב וחלומות טובים.

  30. michal Says:

    אם נדיייק

    רמטכל נבחר לקדנציה של 4 שנים ונהוג (בעיקר עם הרמטכלים המוצלחים) להאריך את הכהונה בעוד שנה. רוב הרמטכלים שרתו 5 שנים.

    ברק, באופן מפתיע, החליט להחליף את אשכנזי כבר אחרי 4 שנים ולא לתת לו שנה נוספת לכהן.

    אין ויכוח שאשכנזי נחשב לרמטכל מצויין ולכן, ההחלטה על קיצור הכהונה היא על רקע אישי.

    אשכנזי היה אמור לסיים את הכהונה (הבלתי מוארכת) באמצע 2011. ברק הזדרז להודיע על מנוי גלנט, כדי לזרז את פרישתו של אשכנזי.

    לגבי גלנט, לא משנה למה זו הייתה בחירה של ברק אבל בהחלט זו לא הייתה ההמלצה של אשכנזי. גלנט ידוע עקצין קשוח. קשה, נוקשה ולעיתים, נסחף לבעיות בקשרים הבינאישיים שלו.

    אני בטוחה שתהייה עכשיו פרישה של כמה אלופים, ביניהם- סגן הרמטכל, שלא יצליח להסתדר עם גלנט.

    ברק התגלה כאדם בלתי אפשרי. אני לא שופטת אותו על בחירתו לעזוב את נאוה ולחזור לאהבת נעוריו. אבל, הוא דורסני ולא ברור.

    לילה טוב

  31. sari Says:

    מיכל ניתחת יפה את ברק וגם את גלנט.
    איני שופטת את ברק לחזרתו לאהובת נעוריו..גם חמי עשה אותו הדבר בזמנו..(אני עוד לא היכרתיו..)אני הגבתי על הדרך שעשה זאת..אולי ממקום רגיש שלי..של בגידה..פירוק נישואים..חושבת שתמיד תישאר לי שם צלקת..!

    אני מאוד מעריכה את אשכנזי וברק ניסה בכל כיוון אפשרי לטרפד אופציה של הארכת רמטכלות..בעיני הכל פוליטיקה מגעילה!

    עכשיו סיימתי לצפות בסרט דוקומנטרי בערוץ 22 על מיטל וקס שניצלה מאסון פורים שנת 1996 בדיזינגוף ת"א,אך איבדה את אחיה כשעמדו אחד ליד השניה..

    על הדרך שעברה מאז ועד היום ..על פירוק נישואיה..שהיו צעירים לפני הפגיעה והפגיעה והאובדן לא עזרו לנישואין והיא פירקה אותם ולפני מס' שנים החלה בטיופלי פוריות ארוכים כדי ללדת וכעת לאחר מאבק ארוך יש לה 2 בנות מתוקות ולהוריה נכדות.מיטל ללא רגל שמאל ויושבת על כסא,אך לא ויתרה על החיים מתעמלת וחייה ומתמודדת…
    הסיפור נגע לליבי בכמה נקודות מפגש..ראשית אני גרתי ממש 2 מ' מאותו מעבר חציה שבו התפוצץ המחבל באותו היום בדיזינגוף עם בעלי לשעבר ובני הבכור המקסים שהיה בן 1.4 חודשים ואני הייתי בהריון עם בני הצעיר בסוף שביעי תחילת שמיני..ועבדתי בהנהלת הדיזנגוף סנטר.באותו יום חמותי היתה בדרכה אלניו-כדי שנצא לסרט הראש ון שלי עם בעלי דאז..לפני הלידה הקרבה..והיא נסעה באוטובוס מרמה"ש ונעצרה בתנועה בקינג ג'ורג 5 דקות מביתי עקב הפיצוץ .10 דקות לפני הפיצוץ אמרתי שלום למטפלת שלנו שעלתה על אוטובוס ליד בנה"פ שם..ועליתי עם הבטן ההריונית שלי ובני הבכור על הידים למשרד שלי בהנהלת הד.סנטר-להשוויץ לפני הבוס שלי על הילד המקסים שלי ועל כך שהיום..אנחנו נצא סופסוף לסרט ..ועברתי לקולנוע לב לאסוף הכרטיסים שלנו.ירדתי מהקולנוע..חציתי המעבר חציה המקולל כ-5 דקות לפני הפיצוץ והגעתי הביתה-דירת קרקע מול השער האחורי של החניה בד.סנטר לידסניף הדואר..טרם הספקתי להיכנס לדירה ושמעתי רעש חזק מאוד-שנשמע לי כמו בום על קולי של איזה מטוס..ואמרתי בקול רם איזה מטומטם הטייס הזה ויצאתי החוצה לרחוב קינג ג'ורג לכיוון בנק לאומי לכיוון מעבר החציה..לא הספקתי ופתאום אני רואה אישה מלאה בם שצועקת עלי לעוף משם-אני בהריון עם תינוק על הידיים-ואמרת שהיה פיגוע ופתאום כל הניידות והבלאגן ואני "מתה" מפחד מה קרה לחמותי?היכן היא?היא חולת סוכרת..פחדתי עליה האוטובוס שלה אמור היה להוריד אותה שם…התנועה נחסמה..אי אפשר היה להתקרב אלינו ובעלי דאז טרם הגיע וקווי הטלפון קרסו-הצלחתי רק להודיע שאיתי ואני בסדר ושהיה פיגוע ושאיני יודעת איפה אמא שלו ורצוי שינסה לחזור הביתה…

    שנים אחכ לא ירדתי לת"א אני למחרת חזרתי לעבודה וביקשתי לעזוב לפני הלידה-לקחתי את כל החופש שניתן לי והקדמנו העזיבה מת"א לכפ"ס..
    בתפקידי כמנהלת חשבונות בדיזנגוף היתה באחריותי גם הבריכה של הגג..ולי לא איפשרו לעלות יותר לגג וגם לא רציתי הדימיון שלי היה חזק מאוד ופורה..ומכל פירורי המידע לא הצלחתי להירדם ואני בשמיני…לכן המרחק מת"א עזר מאוד..ההתרחקות…כשאני רואה סיפורים של אנשים מאותו פיגוע ובכלל מפיגועים אני מיד חוזרת לאותם רגעים…

  32. Amit Says:

    שרי יקרה,
    נותרתי פעורת פה!! איזה נס!!!!!!
    זוכרת את הפיגוע האיום הזה,כול פורים אני נזכרת בו…
    לא סיפרת אבל אני מניחה שחמתך לא נפגעה וגם היא שרדה במזל את הפיצוץ.
    צר לי על החוויה האיומה שעברתם,מקווה שלא סבלת יותר מדי מהזכרונות והמראות הקשים.
    ליל מנוחה.

  33. sari Says:

    בוקר טוב!
    עמית יקרה-הכל בסדר עם חמותי ואיתנו-תודה!פשוט קשה לראות זכרונות של אנשים משם..אך מהצד השני אני נמשכת…

  34. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    שרי יקרה, איזה סיפור מצמרר סיפרת , גם אני ראיתי אתמול את הסרט ומאוד התרגשתי.
    אני מכירה את משפחתה של מיטל שמתמודדת בגבורה עם פציעתה. אני מכירה גם מקרוב את תהליך הפריית המבחנה, ותאמינו לי שזה לא קל בכלל.
    אני נזכרת ביום הפיגוע הנורא הזה ומתפללת לאלוהים שלא תחזור שוב תקופה נוראה כזו.

  35. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    שבוע טוב לכולם.

    שפירית, what a dog לא להאמין, תודה. אהבתי.
    עמיתוש, מגיע לך אפילו 2 אם שרדת דורה מלמדת ספרדית.

    בדבר הרמטכל המכהן אשכנזי, אני חושבת בדיוק כמוכם. למעשה הצטערתי לדעת שלמסמך אין שחר ושהוא מפוברק מתוך רצון אישי שאולי בזכות הפיברוק, הוא יכהן שנה נוספת.
    עם אשכנזי אני מרגישה ביטחון, ואולי בגלל זה, קשה לי לדעת שהוא הופך להיות להיסטוריה.

    שרי, איך נפלנו קורבן והאמנו ? גם אני מאותם שהצביעו ברק ועד היום אינני סולחת לעצמי על אותה ההחלטה.
    באשר לפיגוע, צר לי שעברת חוויה נוראית כזו, לצערי, גם אני את אותו היום לא אשכח.

    הטלפון צלצל, הייתה זו לינדה אשתו של הסופר והעיתונאי דן טברסקי, שהודיעה לי בקולה החנוק שבעלה נהרג בפיגוע.
    ההלם הוביל אותי מייד אל מעונם, חיבקתי את לינדה שבכתה על כתפי ושתקתי.
    על השטיח בגוונים האדומים, ראיתי את הילד המקסים שלהם ( באותה התקופה אותו ילד מקסים היה עם הנסיך באותו הגן ) משחק עם מכוניות , ולא כל כך מבין על מה המהומה.
    נגשתי אליו, ליטפתי את ראשו, הוא הביט בי ואמר: "את יודעת שאבא מת" ? הכדור הזה בגרון הופיע, לעזאזל, מה עושים עכשיו ? מה אומרים לילד מקסים ותמים שעולמו נחרב מבלי שהבין מה המשמעות של כל זה?
    אני חושבת שזו הפעם הראשונה בחיי שהנחתי בצד את הילדה הקטנה שבי ושלפתי את קיפי הבוגרת, את קיפי האם.
    בהבזק של חשיבה מבושלת ,השבתי למתוק שהפוני החלק כמעט נגע בעיניו , "כן חמוד".
    הוא לא המשיך, רק ביקש שאשחק איתו עם המכוניות , כאילו קרא את מצוקת הילדה הקטנה שבי שהונחה בצד.
    אני זו האמורה לחזק אותו ברגע קשה זה ולתת לו תחושת ביטחון ואהבה, מוצאת את עצמי מנוחמת על ידי ילד תמים ומקסים שרק רוצה שעולמו לא יקבל זעזוע,
    שעולמו ימשיך להיות משחק שכולו מגרש מכוניות ללא פגם.
    לאחר שסיימתי להיות בל בויי לממונעים על 4, נפרדתי מהמשפחה שבין רגע הצטמקה.

    מיטל וקס:
    ההקלטה הסתיימה לי בדיוק בנקודה שאישפזו את מיטל בגלל צירים מוקדמים בחודש שישי בערך.
    מה ההמשך ?

    שאו ברכה,
    קיפי.

  36. צביה Says:

    שלום לכולם וצהריים טובים.

    וואו שפרה שדה מוכשרת שכמוך כל פעם מחדש תענוג . יבורך מי שבזכותו נכנסת לתוכנית והכרנו אותך. הטור יצא לדרך.

    וואו שרי איזה סיפור תודה לאל שנגמר טוב. את הסרט הקלטתי ואראה בהמשך היום.

  37. אוריתי Says:

    היי קיפוש,
    בהמשך הסרט מיטל אכן ילדה במפתיע בחודש שישי, התינוקות היו במצב קשה כמובן באינקובטורים והראו אותה יושבת ומלטפת אותן ומדברת אליהן, פשוט נוגע ללב כל אחד מאיתנו. כעבור מספר חודשים שוחררה אחת ולאחר מכן גם השנייה.
    בית עזרה לה מטפלת ומיטל הסבירה שקשה לה עם זה שמישהו אחר גם מטפל בהן ולא רק היא אבל א5ין לה ברירה. אחר כך הראו אותן כבר יותר גדולות משחקות בבית וכך נגמר הסרט.

  38. michal Says:

    שרי,

    ריגשת אותי מאוד. אני מבינה שבכל שנה בפורים משהו נצבט לך בלב. זו חוויה טראומטית שמהדהדת שנים (ואולי לכל החיים).

    הלוואי שימים אלה של פיגועים מאחורינו לעולמים. כבר מזמן הבנתי ששלום לא יהיה אז לפחות שיהיה שקט ושנוכל לחיות בצורה הגיונית ואנושית.

    צביה
    אני מבינה שהטור השבוע טוב ומעניין, מצפה לו

  39. צביה Says:

    מיכל

    אכן כן .

    אני אוהבת אותה בכל פעם יותר ויותר והטורים מוכיחים שיש לה יכןת כתיבה מצחיקה.

  40. תיתוש Says:

    שלום חברים יקרים שלי
    הטור השבועי של שפרה.המדריך השימושי לתאילנד.
    היום הקריאה של הטור היתה מלווה בגוש גדול בגרון קראתי לפני זה את מה ששרי וקיפי כתבו חוויות ממשיות מאותו יום בפיגוע בדיזינגוף.ודמאות הציפו אותי כך שלא הצלחתי להנות מהטור אני בטח אחזור לקרוא אותו יותר מאוחר אחרי שארגע מהשפעת הסיפורים שכתבתם. אנ י לא ראיתי את הסרט האם תוכלו להגיד לי מה שמו כדי שאחפש אותו ברשת?.
    לצערי גם אני בחרתי בברק בבחירות הראשונות שלו לראשות הממשלה אבל מחוסר בררה כי רציתי את המערך בממשלה וגם אני מצתערת על כך מאוד. הוא הרס את המפלגה ובכלל הוא הורס כל מה שהוא נוגע בו.

    הנה הקישור לטור של שפרה
    http://www.f2h.co.il/6210769391619
    צביה יקרה תודה רבה לך על הסריקה של הטור ושליחתו אלנו קבלי חיבוק גדול ממני

    והחיבוק היומי שלי אליכם חבריי היקרים

  41. אילנה Says:

    ערב טוב

    תיתוש וצביה יקירות,תודה על הטור של שפרה .
    טור חמוד ,חייכתי כשקראתי אותו.

    שרי יקירה,קראתי את שכתבת וריגשת אותי עד כאב.
    ראיתי את הסרט בערוץ 2,נהנתי מכל רגע ואפילו דמעתי.
    מי שלא צפה,ממליצה לו בחום לצפות .
    מיטל למדה עם הבת שלי באוניברסיטת תל אביב,היא הכירה את כל הסיפור.

    המשך ערב מהנה.

  42. sari Says:

    עמית ומיכל,לא התכוונתי לזעזע..הסיפור של מיכל עורר בי זכרונות…
    סליחה אם העמסתי מידע על מישהו-נסחפתי…

    איני מכירה מקרוב את תהליך ההפריה,אך קראתי וראיתי סרטים בנושא..אך אין כמו מידע מיד ראשונה..

    שכולנו נהיה רק בריאים ומאושרים.

  43. sari Says:

    היי התכוונתי הסיפור של מיטל עורר בי זכרונות…חברים תודה שאיפשרתם לי את השיתוף כאן.קיפי אני מזדהה עם מה שכתבת .אחותי הצעירה היתה בת 5 כשאבי נפטר-היא ילדת הזקונים של הורי ואני הבכורה וכל שהצלחתי בזמנו לומר לה (הייתי בת 23.5) שאבא מסתכל עליה מהשמיים…והיא רצתה לשחק בבובת הברבי שלה..וזהו.

  44. צביה Says:

    תיתוש הי
    תודה על החיבוק אני שולחת לך המונים בחזרה.
    לסרט קוראים כוכבים נוצצים והוא שודר אתמול בערוץ 2 בשעה אחת עשרה בלילה.
    בתוכנית הבוקר של אברי גלעד אתמול הוא ארח את מיטל לקראת הסרט בערב.

  45. אילנה Says:

    קיפושקה,תנסי למצוא את הסרט ברשת,הסוף מאוד יפה ומחוייך.

  46. אילנה Says:

    תיתושקה,מקווה שאת וקיפוש תמצאו את הסרט,אם כי אני מניחה שיהייה שידור חוזר.

    גם היום היה סרט מעניין ועצוב על נערה שאמה התאבדה בהיותה בגיל שנה ,בגיל 18 החלה לחפש תשובות לשאלות למה ומדוע ,הטיחה באביה שלמעט התענינותו בלימודים הוא אינו שותף לחייה.
    סרט עצוב.

    לילה טוב ,דינה ערבה ומחר יום חדש עם בשורות טובות ומשמחות לכולנו.

  47. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכם, ראיתי אתמול רק חצי מן הסרט על מיטל והתרשמתי שהיא אישה מיוחדת מאוד, אופטימית ונחושה. לדעתי הסרט היה מרגש מאוד. בגלל שפספסתי את ההתחלה אני לא ממש יודעת למה היא החליטה להביא ילדים לעולם בהפריית מבחנה בלי בן זוג והאם היא התייאשה מלמצוא לה אהוב, וגם לא היה כל כך ברור למה היא התגרשה. אהבתי גם לראות את היחסים שלה עם הוריה ואחיה.

    כשאנחנו שומעים על פיגועים (או על תאונות דרכים), אולי כדרך להישרדות אנחנו לא מרשים לעצמנו באמת להתמודד ולהבין את ההשלכות. יודעים שיש כך וכך הרוגים, ובאמצעי התקשורת מדברים אלינו בעיקר במספרים, אבל כנראה שאי אפשר באמת להכיל כאב כל כך גדול ולחשוב מה זה אומר לגבי המשפחות שיחיו עם זיכרונות ותוצאות האירוע כל חייהן, מה זה אומר לגבי כל הפצועים. ואז מגיע סרט מטלטל כזה ומכריח אותנו לראות ולהתעמת עם הדברים, עד ההדחקה הבאה.

    כירושלמית הטרור אופף אותי כבר שנים על שנים. בכל כך הרבה רחובות אפשר לעצור ולהגיד: כן, כאן היה אירוע, וכאן היתה התפוצצות, וכאן טרקטור עם מחבל שדרס אנשים, וברחוב הזה דקרו אנשים, ובבית-הקפה הזה שנהגתי לשבת בו נכנס מחבל מתאבד והרג כמה עשרות אנשים. הדרך שלי לשרוד היתה לא להתייחס לזה ולחיות באופן פטליסטי. כי באמת, אי אפשר להתכונן לדברים רעים כאלה, ובאותה מידה שזה יכול לקרות לי, זה יכול גם לעולם לא להתקרב אליי, ובכל מקרה הדברים לא תלויים בי. אני חושבת שאם לא הייתי מצליחה לחוות את הדברים בצורה הזאת לא הייתי מצליחה בכלל לצאת מן הבית או לנסוע באוטובוסים.

    הלוואי ויהיה כאן כבר שלום ואנשים כבר לא ייהרגו וייפצעו רק בשל לאומיותם ודתם. מגיע לנו לחיות בשלווה ובביטחון, בלי שנצטרך כל הזמן להסתובב לאחור ולחפש את מבקשי רעתנו.

    George harrison – Give me love, Give me peace on earth
    ://www.youtube.com/watch?v=s-KAvPbO8JY

  48. אירית השפירית Says:

    שוב הקישור לשיר של ג'ורג' הריסון
    http://www.youtube.com/watch?v=s-KAvPbO8JY

  49. michal Says:

    בוקר טוב

    לאלה שיש להם הוט, אפשר לראות את הסרטים בVOD

    אילנה,
    גם אני דמעתי מהסרט של הבחורה בת ה- 18 איזו בחורה, איזו בגרות, איזה הפנמה. כל הכבוד לה
    חברים, מומלץ מאוד לראות את הסרט הוא נקרא- החולצה של אמא, נמצא ב-VOD בתוכניות מערוצים, ערוץ 2 רשת, בתוכנית שנקראת-משהו כמו עיניים שלי- סרטי צעירים.

  50. michal Says:

    תיתוש, צביה

    תודה על הטור. אכן, חביב, מהנה ומעורר חיוך.

    יום טוב

  51. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי 🙂
    למי שפספס ולא ראה את כוכבים נוצצים
    http://reshet.ynet.co.il/14402.aspx

    ואת אהבה של אמא
    http://reshet.ynet.co.il/14400.aspx

    החיבוק היומי שלי לכל חברי ההמקסימים 🙂

  52. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    שלום לכם,

    אוריתי, תודה על העדכון, אני אלך לצפות בקטע האחרון בעזרת הקישורים שתיתוש העלתה.

    שפירית, למיטל הייתה זוגיות עם טבעת, בשלב מסויים היא החליטה לשחרר , הפרידה באה ממנה.
    מצטרפת לתפילתך, מי יתן ויבוא עלינו שלום במהרה, אמן !
    תיתוש, את משהו ! תודה לך על הקישורים.

    אילנושקה, באהבה של אמא, הקטע ששבר אותי ריגשית, היה הקטע עם החולצה.
    בכלל הסיפור שלעצמו נוגע ועצוב.

    המשך יום נעים לכולם,
    קיפי.

  53. תיתוש Says:

    בבקשה קיפוש חיבוק גדול 🙂

  54. Amit Says:

    אהלן!
    נו? יש הקלה בחום?
    גם אני צפיתי בסרט על מיטל, מאוד התרגשתי שסוף סוף הצליח לה עם הטיפולים המייגעים….זה היה ממש מייאש לראות את זה אז לעבור את זה על אמת?! מאוד קשה ללא ספק, כול הכבוד לה על הנחישות והחוזק, היא אכן מחורה מדהימה וחזקה.
    את הסרט השני עוד לא הספקתי לראות.
    איריתוששש, אני בטוחה שלהתהלך ברחובות ירושלים מבלי להיזכר שהיה שם פיגועים זה בטוח בלתי אפשרי, אבל את צודקת! תמיד נזכור,אבל לא נחשוש להתהלך חופשי בראש מורם ולחשוב חיובי.
    הלוואי שהשלום יבוא,כמה שזה נשמע רחוק ולא מציאותי, אולי הוא עוד יבוא בסוף.
    המשך יום נפלא לכולם.
    אההה הילדודס שלי בבית ספר!!!! חחחחחחחחח החופש הגדול שלי התחיל אתמול 🙂

  55. אילנה Says:

    ערב טוב

    עמיתוש,עכשיו באמת מתחילה לך החופשה,תהני ממנה 🙂
    בהצלחה לילדים לפתיחת שנת הלימודים.

    קיפוש,אכן הקטע עם החולצה שבר אותי.

    המשך ערב נעים ומהנה.

  56. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים שלי 🙂
    עמיתוש בהצלח ליוני ואלעד בשנת הלימודים החדשה. הם בטח מאוד מתרגשים 🙂 אצלי בכלל אין הקלה בחום להפך היום הרבה יותר חם ולח אצלי מאשר ביומיים האחרונים וגם בחוץ חם יותר מאתמול. אוףףףףף מתי זה יגמר כבר נמאס לי

  57. אילנה Says:

    אוי תיתושקה,אני כל כך מבינה אותךהחום והלחות בלתי נסבלים.
    שולחת לך חיבוק ענק.

  58. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    צביה ותיתוש – תודה על טור של שיפ, מהנה כרגיל.

    תיתוש – תודה על הקישורים לסרטים, אצפה בהם בהזדמנות. שולחת לך אוויר קריר ונעים היישר מהמזגן שינעים לך את המשך הערב והלילה.

    עמיתוש – חופש נעים ! הילדים שמחו לחזור ללימודים או התבאסו ? מה שלום הספורטאית, ממשיכה באימונים ?

    מפנקת אתכם בקישור שמכיל בתוכו שירים מאלבום הבכורה של אמיר דדון, מאוד מוכשר הבחור, שווה להקשיב לו, מקווה שתהנו.

    http://www.mako.co.il/music-news/singles/Article-8c66bca8ddf7a21004.htm

  59. Amit Says:

    ערב טוב
    אילנוש ,תיתוש וממוש, תודה לכן!! הילדים מאוד שמחו לחזור אחרי שלושה חודשים בבית, אפילו גם להם נמאס! אלעד עלה לקינדרגארטן שזו הכיתה הראשונה בבית הספר כך שזה כמו כיתה אלף כאן וההתרגשות היתה עצומה. הוא ילד טוב ועושה מה שהמורות מבקשות! אני גאה בתינוק שלי שכבר לא תינוק יותר 😦
    ממוש, כן בהחלט הטום בויי הקטנה לא מפסיקה להתאמן חלילה וחס, היא מאוד שקדנית 🙂
    תיתוש עוד קצת וזה נגמר!! די זה חייב להגמר… החגים בפתח 🙂

  60. תיתוש Says:

    אילנוש ממוש ועמיתוש יקרות תודה רבה לכן.
    ממוש תודה על האוויר מהמזגן אין לך מוסג כמה שאני צריכה אותו 🙂 תודה גם על הקישור לשירים של אמיר דדון.

    עמיתוש אין ספק את מגדלת נבחרת של ספורטאיים מוכשרים לתפארת מדינת ישראל (אני בטוחה שעד שהם יגדלו ויתחילו להתחרות בעולם אתם כבר תחזרו לארץ ) 🙂

    שולחת לכן חיבוק גדול

  61. אילנה Says:

    לילה טוב יקירים
    שינה טובה ומשב רוח קריר במיוחד לתיתוש.

  62. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי 🙂
    תודה אילנוש יקרה קבלי חיבוק גדול ממני

    וחיבוק גדול גם לכם חברים יקרים שלי אוהבת אתכם 🙂

  63. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    לכל המעוניינים הנה פרטי המחזה של שפרה במסגרת פסטיבל "פותחים במה".

    » אדמונטון
    קריאה מבויימת של מחזאו של רון גואטה; העוסק בהשקעה פזיזה בגורד שחקים באדמונטון, שהופכת עבור המשקיע, מחזאי ישראלי צעיר, לטראומה הרודפת אותו בכל דרך אפשרית. המרוץ אחר הכסף האבוד הופך למסע מרגש בעקבות אמת פנימית בעולם הסוגד לממון.

    שחקנים: שפרה קורנפלד, עפר שכטר, אבי חדש, קרין בן יעקב, אמיתי קידר, רפי קלמר.

    » יום שישי 27/8, 21:30, סטודיו בית ציוני אמריקה
    » יום שבת 28/8, 15:15, סטודיו בית ציוני אמריקה

    המשך יום מעולה.

  64. Amit Says:

    ליל מנוחה יקרים, מה קרה היום ? כולם נרדמו במשמרת 🙂

  65. תיתוש Says:

    חחחחחח עמיתוש בואי נעיר אותם 😀

  66. אילנה Says:

    מ יוחדת ,תודה על האינפורמציה.
    לצערי לא אוכל ללכת בימים אלה,אם יהיו הצגות נוספות באמצע השבוע אלך.

    ראיתי כוכב נולד,שמחתי שאוהד ודיאנה בגמר,המועמד השלישי המועדף עלי הוא עידן עמדי ואני מקווה שמחר הוא יצטרף לדיאנה ואוהד.

  67. sari Says:

    היי לכולם-לא,אני לא נרדמתי..פשוט הייתי שקועה בטלויזיה…כוכב נולד-איזה כיף דיאנה עלתה וגם הנציג שלנו אוהד מכפ"ס ועוד קיבלנו 2 "מתנות" על הדרך ..את אלירז בחולון ואת הראל סקעת כאן אצלנו בכפ"ס!!
    ואם זה לא מספיק אז קפצתי גם לתוכנית שאני אוהבת "אקסטרים מייקאובר"..היום בנו בית למשפחתה בת 9 נפשות +המיועדת לנישואין של הבן הבכור..וכולם עברו מטוסון אריזונה מהבית המפואר שלהם כדי לשהות ליד בית החולים שמסוגל לתת טיפול לבת הזקונים של המשפחה ,אשר נולדה עם מום בלב וביומה ה- 11 לחיים כבר עברה השתלת לב ומאז היא חייה עם תרופות למנוע דחיית ההשתלה.היא חייבת סבייה נקייה מבקטריות ועוד ואיזה בית בנו להם-אין על האמריקאים האלה..איזה דמעות שירדו ממני פשוט כל סיפור כזה נוגע בי במקומות רגישים..וכשזה מסתיים ויש בית והמשפחה מקבלת איכות חיים אז האושר הוא אדיר.

    אני מעדיפה את עמדי למחר לגמר..למרות שאם יעלה נאור עדיין ישאר הקרב בין השניים הגדולים,אך כבר למדנו שלא משנה מה קורה בדרך בגמר מצביעים הקטנים…והנה שנה שעברה הפסידה מי לרוני..

    ואחכ צפיתי בתוכנית החדשה של אסי עזר -שהיא בעצם חיקוי די עלוב לתוכנית מערוץ 10…רק שאסי חתיך..

  68. sari Says:

    אילנה האמת גם אני מעדיפה את עידן כיוון שהוא עשה דרך בתוכנית ואילו נאור לא ממש ברור לי למה בחרו בו לחזור ולא בתהל המקסימה…אבל אני לחוצה מהגמר לגבי השנים בצמרת שניהם טובים אני מעדיפה את דיאנה!

  69. sari Says:

    לגבי שבת אולי אקפוץ לבית ליסין נראה-הילדים אמורים להיות אצל אבא שלהם אז אולי..

    עמית-איך זה שלילדים היה חופש של 3 חודשים?בארץ רק חודשיים אני הייתי שמחה אם את חודש החגים הילדים היו נהנים בבית במקום ללכת ליומיים ואחכ שוב לימודים ושוב חופש…

  70. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנוש ושרי אני הייתי ממש במתח כשהיו ההצבעות ופחדתי שדיינה ואוהד יצתרכו להתמודד על המקום השלישי והרביעי והתרגשתי כמעת כמויהם כשהם עלו לגמר 🙂 גם אני מעדיפה שעמדי יהיה השלישי

  71. Amit Says:

    אהלן אהלן כולם התעוררתם 🙂
    היה ברור לי שדיאנה ואוהד יעלו, מבחינתי לא ממש משנה לי השלישי כי הוא בטוח לא יקח את הניצחון, נאור ממש לא ועידן לא נראה לי, הוא לא היה מספיק חזק עד עכשיו. אני כמובן הייתי מעדיפה אחרים על פניו אבל אם זה הוא או נאור אז כמובן שעידן.
    שרי, כן אני מכירה את התוכניות האלו, מדי פעם שיוצא לי אני צופה אבל כבר הבנתי את העניין וזה חוזר על עצמו כול פעם עם סיפור סוחט דמעות אחר וכבר נמאס לי. יש לי מספיק צרות משלי מאשר לבכות על אחרים כול פעם.
    הסיפור שסיפרת דווקא נשמע מאוד מרגש ומעניין, אני בטוחה שהיה שווה את הצפיה.
    לגבי חופשת הקיף, כאן אצלנו בפלורידה חושבים כנראה שבגלל שחם אז הילדים צריכים לשגע את ההורים בקיץ ולא אותם 🙂 לא יודעת למה אבל ככה זה פה, הם יצאו בתחילת יוני וחזרו עכשיו….
    מכיוון שהם לומדים בבית ספר יהודי הם יהיו בחופש בחגים. הם נהנים מחופשות חגי ישראל וחגי אמריקה. יצאו ברווח חחחחחחח

  72. תיתוש Says:

    יצא לי לראות רק פעם אחת את התוכנית זה היה על אשה אחת גדולה מהחיים שאימצה מלא ילדים עם כל מיני נכויות. היא עשתה את זה לבד בלי בעל וגידלה אותם כל כך יפה. היה מאוד מרגש

  73. אילנה Says:

    שרי,לא ראיתי את התוכנית,נשמע מרגש מאוד .
    אני מקווה מאוד שמישהו מכאן ילך לבית לסין ,ארנוס,מה קורה איתך?
    ארנוס ארנוס,השמיע קול.

    עמיתושקה,החופשה מאוד ארוכה ומתישה,כאן עובדים על קיצורה לחודש וטוב שכך.

    לילה טוב יקיריי,שינה מתוקה ומשב קריר ומרענן לתיתושקה.

  74. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנוש שינה ערבה חלומות טובים 🙂

  75. sari Says:

    הי בוקר טוב,
    אילנה-אני לא בעד קיצור החופש-כל כך חם בארץ בקיץ ואני מעדיפה שהילדים יהיו בבית מאשר בכיתה.

  76. michal Says:

    ארנוס

    אתה מדאיג אותי

    נעלמת

    מקווה שלא נעלבת/התאכזבת וכד'

    אתה חסר כאן

  77. ארנוס Says:

    היי
    לא נעלמתי, חבר טוב התחתן אתמול ועזרתי לו עם ההכנות לחתונה. ליוויתי אותו אתמול במהלך הצילומים, הוא ואישתו (וגם אני) סבלו קשות מהחום, צילומים בגן היפני בחולון וביפו בשעות הכי חמות – לא נעים, בייחוד לא עם חליפה/שמלה…
    אבל האירוע עצמו היה מעולה, מוזיקה טובה, המון חברים שעשו שמח ואוכל טוב. עכשיו הוא בדרכו לים המלח עם אישתו, יעשו שם סופ"ש ובאוקטובר כנראה יסעו לירח דבש בפריז…

  78. אוריתי Says:

    בוקר טוב חברים,
    ארנוס, טוב שהגעת, דאגנו לך. כמו כל פולניה טובה (ואני לא!) רציתי להגיד לך בקרוב..
    אבל, הנה, אני מתאפקת.
    יום נעים לכולם, אני עובדת בלחץ, רוצה לצאת מוקדם כי אני עובדת מחר 😦

  79. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי 🙂
    ארנוס גם אני דאגתי שאולי נעלבתה ממשהו שנאמר פה. ואני שמחה שלא 🙂 אני כמו אוריתיס מתאפקת ולא אומרת כלום 😀
    ארנוס נכון שבחולון יותר חם ולח ומחניק מתל אביב

    אוריתיס שיהיה לך יום קל בעבודה 🙂

    חיבוק יומי לכולם אוהבת אתכם 🙂

  80. michal Says:

    תיתוש,

    חם ולח בכל מקום. אני משתדלת שלא לצאת מהבית, אלא צמודה למזגן, שפתוח 24/7

    ארנוס
    זה כייף שחבר טוב מתחתן ואתה מלווה אותו ביום שמחתו. אם הוא בחר בך, סימן שאתה חבר באמת מאוד מאוד קרוב.

    איפה היה האירוע? מקווה שבמקום סגור וממוזג

  81. ארנוס Says:

    זה היה בגן הורדים, החופה היתה בחוץ אבל עם מאווררים כך שלא סבלנו, ואח"כ שאר האירוע באולם ממוזג. הבעיה היתה רק בצילומים במשך היום… וכן, זה החבר הכי טוב שלי.

    תיתוש החום בכל אזור החוף נוראי ומגעיל, מקווה שיגמר כבר…

  82. sari Says:

    ארנוס-אני רק חצי פולניה אבל לא מתאפקת…בקרוב אצלך!

  83. תיתוש Says:

    מיכל וארנוס באזורים שיש בהם חופי ים יש להם בריזה שבאה מהים ובחולון אין ים לכן מאוד מחניק בלילום ואי אפשר לנשום. גם במקומות גבוהים יש פחות לחות ואויר טוב כמו בשיר של נעמי שמר אויר הרים צלול כיין 🙂

  84. אילנה Says:

    ערב טוב

    ארנוס,איך היה האירוע בגן הורדים? שני שלי מתחתנת שם בנובמבר.

    חתונה בקיץ זה סיוט,כל הטררם סביב הצילומים משעה 3 בצהריים בשעות השיא של החום וחזרה לספר לתיקונים,סיוט.

    צפיה מהנה בכוכב נולד,בהצלחה לעידן עמדי.

  85. אילנה Says:

    תגידו,רק אני רואה שנאור אלבז חמוץ פנים ,עצוב וכעוס?
    אין בו טיפת שמחת חיים .

  86. צביה Says:

    אילנה

    מעט פעמים לאורך כל התוכניות שהיו היה לו מבע שמח כלשהו אם בכלל. היום בכלל איזה סיכוי יש לו לעומת עידן.

  87. אילנה Says:

    יששששש,עידן עמדי בגמר!

  88. אילנה Says:

    נכון צביה יקרה,לנאור לא היה סיכוי מול עידן.

  89. michal Says:

    עידן היה מצוין היום

    הבחור מוכשר , אינטליגנטי ובעיקר- רגיש מאוד.

    יש לי תחושה שהוא יפתיע הגמר

  90. sari Says:

    סופשבוע כיפי לכולנו!
    כן עידן בגמר עכשיו נראה מה יבחר הקבל-שלושה מוכשרים אחד "בשר טרי"-עידן ו- שניים "נסיכי המוסיקה"..דיאנה ואוהד.

  91. צביה Says:

    שבת כייפית לכולם.

    שרי אלירז יופיע ברוקדים עם כוכבים. יש לבחור אומץ ותעוזה לא קטנים. מהשבטוח רייטינג לא יחסר לתוכנית. עכשיו יהיו לך עוד כמה שעות אלירז בטלויזיה.

    תיתוש שלחתי לך סוכריה לשבת בטעם שפרה בשביל הבלוג מקווה שקיבלת.

  92. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂
    ממתק לסוף שבוע. תמונהה יפיפיה של שפרה. יש גם תמונות של מולי ועידו רוזנטל תהנו 🙂

    http://www.f2h.co.il/7324136085808
    תודה צביה יקרה ששלחת לנו את התמונה קבלי חיבוק אישי ענק 🙂

    וכמובן גם לכם חברים יקרים שלי. אני שולחת לכם חבוק גדול לסוף שבוע נעיים וקריר 🙂

  93. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    צביה ותיתוש – תודה על הממתק, יפה וגם טעים.

    הנה הגרסה האינטרנטית שבמקרה ראיתי היום…

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3943117,00.html

    סופ"ש נפלא .

  94. sari Says:

    צביה תודה על המידע לגבי אלירז-עדין אוהבת את הבחור,אבל בצורה של "מעריצה.." פשוט חושבת ,שהוא קורא נכון את המפה ולוקח צאנס במציאות ועובד במה שמתאים לו עכשיו.כל הכבוד!

    טוב אז כבר לא נראה לי שאגיע לבית ליסין מחר לשפרה..מלא עבודה בבית..הילדים לא כאן וזה סופשבוע אחרון לארגן הבית לאוירה של לימודים-אם החום לא ישבור אותי…כן גם כשיש מזגן..קשה לנקות..פשוט אין חשק..

    שבת שלום אהובים!

  95. sari Says:

    היי למי שאוהב את התוכנית THE AMAZING RACE-העונה החדשה עונה 17 תחל בסוף ספטמבר ואז יהיה אפשר להוריד את הפרקים.אני כעת צופה בעונה 16 והיא מקסימה..אני אוהבת את הטיולים למקומות רחוקים ..את האינטרקציות בין הזוגות..אך גם את האינטרקציה בין הזוגות עצמם לשאר הזוגות..ובעיקר את חוכמת החיים שמבדילה לפעמים בין הצלחה לכישלון!

  96. מ Says:

    אחה"צ נעימים לכולם.

    כתבה חדשה של יסכה לכל מי שרוצה לקרוא …. קריאה נעימה.

    http://dover.idf.il/IDF/News_Channels/bamahana/2010/33/04.htm

  97. תיתוש Says:

    ממוש יקרה תודה על הקישורים לשפרה וליסכה

    שרי את יכולה בבקשה להגיד לי אם יש באיטרנט אתרים להורדה או צפיה ישירה של המירוץ למיליון עונות ישנות יש אדיפות למתורגם אבל אני אתפשר גם על לא מתורגם

  98. michal Says:

    היי

    תודה על הקישורים.

    אכן, שפרה הריונית ואפשר כבר להבחין בהיריון.

    ארנוס,
    אני מבינה שבנות הבלוג לא תצלחנה להיות במופע של שפרה, אפשר לבנות עליך? אתה תלך

    אם כן, נשמח לקבל דיווח

    שבת שלום

  99. sari Says:

    תיתוש יקרה אני בד"כ מורידה מאתר שהכתובת שלו -וזה ללא תירגום!היא:http://www.onelinkmoviez.com/
    אבל עונות קודמות אני בד"כ כותבת בגוגל
    the amaizing race s16 -downlod
    רשמתי לדוגמא עונה 16 ,כיוון שזו העונה שאני הורדתי עכשיו.

    אך זו הצורה שבה אני בד"כ משיגה עונות קודמות.
    בהצלחה והמון הנאה!

  100. sari Says:

    מדהים איך הלב הרומנטי שלי תמיד משבץ אנשים יפים עם יפים אחרים..וחיצונית..שפרה וצבר נראו בעיני מתאימים…אבל הבחירה של שפרה היא בבחור ששוה כנראה המון עבורה..אבל האחד שאני הייתי משבצת לה…תינוקי מצידי לא?!

  101. תיתוש Says:

    תודה שרי יקרה. קבלי חיבוק גדול ממני 🙂

  102. sari Says:

    עמית יקרה-השבוע כשכתבתי שאני צופה בתוכניות "אקסטרים מייקאובר" אמרת שלפעמים גם את אבל הסיפורים דומים..נכון יש אמת במה שכתבת..אך אני צופה בתוכנית לא רק מכיוון שהסיפורים מרגשים אותי,אלא, כיוון שבעיניים שלי כל בית הוא מעין הגשמת חלום של בית החלומות שלי..אני מדמיינת אותי ואת הבנים שלי,שיהיו בריאים, מאושרים בבית מסודר ומאורגן בטיפ טופ שיש ושאני איני יכולה להרשות לעצמי..וגם שאני מתעצלת לעשות לפעמים..אז בעצם כשאני צופה אני גם חייה באשליה קטנה כל פעם ..וטוב לי..זה מה שתוכנית טלויזיה עושה עבורי..

  103. ארנוס Says:

    לצערי לא הצלחתי להגיע לקריאה של שיפ… מישהו היה?

  104. אילנה Says:

    שבוע טוב יקירים

    צביה ותיתושקה יקירות,תודה על התמונה,יש לי פנאי פלוס רק שאני לא פותחת אותו 🙂
    אנו מנויים לידיעות ופנאי מגיע עם העיתון.

    בהצלחה לאלירז.

    אני מקווה שמחר נקרא ביקורת על הקריאה של שפרה בהצגה ,אני בטוחה שהיא עשתה זאת מצויין.

    מ יוחדת,תודה על הקישור.

    שיהייה לכולנו שבוע טוב ומבורך,שבוע של בשורות טובות ומשמחות.

  105. Amit Says:

    ערב טוב!
    שרוש, אני בטוחה שהתוכנית עושה לך טוב ושאת נהנית לצפות בה.אני נהנית לצפות בתוכניות האלו יותר מהמובן העיצובי שבעניין, מעניין לראות איך הם הופכים בית פשוט לבית מחודש ומעוצב . אני אוהבת לראות את שלבי הביצוע ולקבל רעיונות(לא שאני מבצעת) אבל זה נחמד לדעת וללמוד. כמובן שאלמנט ההפתעה עושה את שלו וזה מלהיב גם כן ,אבל כול פעם יש להם סיפור מרגש אחר וזה סתם מדכא אותי והורס לי את כול הכיף שבעניין. יש עוד כול מני תוכניות זהות באותו הקשר , זוגות שכנים שמחליטים לשפץ אחד לשני את חדר השינה או כול חדר אחר בבית שיש להם עניין לשפץ. כול זוג מקבל מעצב והם עובדים יחד על העיצוב…דווקא מאוד נחמד ואין שום סיבה לבכות או להתרגש יותר מדי 🙂 מאוד מומלץ.
    אני מאחלת לך שיבוא יום בו תצליחי לשפץ את ביתך ולהפוך אותו לארמון עבורך ועבור נסיכייך 🙂
    גם אנחנו מאוד מאוד אוהבים לצפות במרוץ למליון!!! מחכים כבר בקוצר רוח לעונה החדשה שאין לי שמץ מתי תתחיל. גם אחר המרוץ למליון הישראלי עקבנו בדריכה ומאוד מאוד התאכזבנו שהחליטו להוריד את התוכנית. חבל מאוד היא היתה מאוד מוצלחת.

  106. אילנה Says:

    לילה טוב יקירים
    שבוע טוב ומבורך ובשורות טובות ומשמחות.

  107. Amit Says:

    לילה טוב ושבוע טוב.

  108. michal Says:

    אני מבינה שאיש לא היה באירוע עם שפרה ועופר שכטר.

    ארנוס,

    מה איתך? מה קורה? שמעת משהו על האירוע הזה?

    שבוע טוב

  109. ארנוס Says:

    לא, למעט הכתבה הקטנה שהיתה לפני כמה ימים, לא דיברו על זה בכלל… מקווה שבימים הקרובים תהיה איזו התיחסות בתקשורת.

  110. אילנה Says:

    שבוע טוב

    גמני חיפשתי איזו ביקורת ולא מצאתי , אני בטוחה ששפרה היתה נהדרת.
    כמה חבל שהיו שתי הצגות בשישי ושבת בלבד.

    המשך יום מהנה.

  111. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    מה שלומכם ? איך עובר עליכם היום ? גם אני חיפשתי ביקורות על המחזה עם שפרה. ייתכן ויהיו רק מחר… בכלל , מעט דובר ונכתב על הפסטיבל… מוזר משהו.
    נמשיך לעקוב.

    מפנקת אתכם בביצוע מקסים של אדר גולד לשיר "לילות לבד" מתוך רוק רימון בשנה שעברה. תהנו והמשך ערב מעולה.

    http://www.mako.co.il/music-news/singles/Article-d3d9256dd2dba21006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604

  112. אילנה Says:

    ערב טוב

    מ יוחדת ,תודה על הקישור.

  113. sari Says:

    עמית יקרה-אני כמוך מתלהבת משלבי הבניה השונים ולכן מאוד נהנית מתוכניות שכאלה..יש תוכנית באחד הערוצים שבו אני רואה איך הם משפצים ומארגנים חדר לפי השחקן/אומן של אותו אדם שבחר להשתתף וחדר שעלותו האמיתי אצל האומן עלתה עשרות אלפי דולרים הם יוצרים חיקוי קרוב למציאות ע"י יצירה ואביזרים דומים בסך כולל של 3000 $.

    בנוסף לשאלתך מתי המרוץ למיליון מתחיל אני והילדים שלי תמיד בודקים באתר הבא…

    http://tvrage.com/search.php?search

    המירוץ עונה 17 תתחיל ב-
    • Upcoming Episode: Season 17 premier (17×01), airs Sep/26/2010

  114. sari Says:

    למי שאהב את המירוץ למיליון הישראלי-אז היום ראיתי תמונות מהחתונה של מיה קרמר ובעלה הטרי רון ואני מאושרת בשבילה גם הריון גם חתונה…כ"כ רצתה זאת ועמיחי התנהג לא יפה כלפיה במירוץ..ולבסוף חזרה לאהוב ליבה טרום עמיחי ועימו היא מקימה בית..אז בריאות אושר ולידה קלה!

  115. sari Says:

    היי עמית-כתבתי כאן תגובה קודם אליך-ומשום מה היא לא עלתה..

    אז במקרה שהיא תצוץ פתאום אביא את התמצית..
    עמית אנחנו בודקים לגבי מועד תוכניות באתר הבא:
    http://tvrage.com/search.php?search

    ולגבי המרוץ עונה 17:
    • Upcoming Episode: Season 17 premier (17×01), airs Sep/26/2010

  116. אילנה Says:

    היי שרי,לא ראיתי את המרוץ למיליון כך שאיני מכירה את הנפשות הפועלות.
    בכל מקרה שיהייה במזל והצלחה.

  117. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה ערבה לכולם.

  118. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    שלום לכם,

    שרי, אני זוכרת שתקופה ארוכה ראיתי אקסטריים מייק, הסיפורים שם לא פעם גרמו לי ללחלוחית , העיצובים גרמו לי להרים גבה ולתהות על הקתרינה הבאה.
    האם העיצוב המדהים יחזיקו מעמד מול הנושבת בחוזקה ? לא נראה לי.
    כרגע אני מרבה לצפות בתוכנית "הלוחש לכלבים" מדובר בפסיכולוג כלבים מדהים ומקסים (סיזר מילאן) .
    למי שמתחשק לצפות בתוכנית ולקבל טיפים איך להשיב שפיות לכלבה בהפרעה, מוזמן לערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ימי שישי בשעה 21:00 (אפיק 46 ב-HOT, אפיק 35 ב-YES)

    שאו ברכה וטיפים,
    הב הב.

  119. michal Says:

    תודה לכל הממליצים.

    תגידו, מה עם המלצות למתנות לחג?
    בכל שנה זה מלחיץ אותי מחדש.

  120. sari Says:

    היי עמית-

    אז במקרה שהיא תצוץ פתאום אביא את התמצית..
    עמית אנחנו בודקים לגבי מועד תוכניות באתר הבא:
    http://tvrage.com/search.php?search

    ולגבי המרוץ עונה 17:
    • Upcoming Episode: Season 17 premier (17×01), airs Sep/26/2010

  121. sari Says:

    אילנה-נראה לי שיש לי בעיה לשלוח הודעות-אני נחסמת הודעות שלי לא עוברות..ניסיתי אמש וגם כעת לשלוח לעמית פרטים על תוכנית שהתכתבנו לגביה..ואיני רואה אותה.

    קיפי יקרה-אני מכירה את התוכנית "הלוחש לכלבים" תקופה ארוכה צפיתי בה בעבר וכעת איני מספיקה לצפות בה בשעות ובימים שהיא משודרת-אבל הוא נהדר!הרעיונות שלו כ"כ נכונים לגבינו בני האדם!

  122. sari Says:

    ניסיון נוסף לשלוח לעמית פרטים לגבי המירוץ למיליון עונה 17

    • Upcoming Episode: Season 17 premier (17×01), airs Sep/26/2010

  123. sari Says:

    הישרדות אול סטארס-אני הייתי בוחרת בדן!דן במהדורה של היום הכי טוב שיש ובעצם גם במהדורה הראשונה-הוא זה שלימד אנשים להיות "שורדים" ועדיין יש לו חיוך מקסים!

  124. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי 🙂
    הטור השבועי של שפרה-לופ 110 גם השבוע שפרה מספרת לנו על טיוליה בעולם
    http://www.f2h.co.il/6700752619654
    תודה לצביה המקסימה שגם השבוע תרחה ושלחה לנו את הטור
    צביה חיבוק גדול ממני 🙂

    וחיבוק גדול לכל החברים בבלוק ויק אוהבת אתכם מאוד 🙂

    אני צופה בגמר בשרדות והאמת לא אחפת לי מי יזכה בגמר לדעתי אף אחד מהמועמדים לא ראויים לניצחון אפילו לא לבשבקולס

  125. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    צביה ותיתוש היקרות – תודה על הטור של שיפ, מהנה כרגיל. חיבוק ענק לשתיכן.

    גם היום חיפשתי ביקורות על המחזה של שפרה ולא מצאתי. מצאתי רק את רשימת הזוכים. נראה אולי עוד יום יומיים יצוץ משהו…

    מפנקת אתכם בשיר קצבי חדש שמחזיר את סופי אליס בקסטור לעשות מוזיקה וזה מעולה, תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=Nh5R6VBn63E

  126. אילנה Says:

    שרי יקירתי,משום מה הודעותייך היו בספאם,אין לי מושג למה.
    ארנוס,אתה יכול לבדוק למה?

    תיתוש וצביה יקירות,תודה על הטור של שפרה.

    מיכלי,אכן מתנות נושא המסב כאב ראש.
    אני אוהבת לקנות מפות שולחן יפות,סטים לפינת אוכל ולסלון ,בדרך כלל ראנרים ,כמובן בהתאמה אישית למי שצריך לקנות.
    עציצים עם צמחי בית גדולים לסלון,כמובן רק אם ידוע לי שבעל הבית אוהב.
    יש סטים יפים של מבחר יינות.
    מקווה שעזרתי.

    קיפושקה,ראיתי את התוכנית "לןחש לכלבים" , אחלה תוכנית ומאוד מומלצת לבעלי ואוהבי כלבים.

    לילה טוב יקיריי,שינה ערבה ומתוקה.

  127. michal Says:

    אילנה,

    תודה רבה.

    אני אכן אלך על עציץ גדול ויפה.

    תיתוש וצביה,
    תודה על הטור. בעיני שפרה מיצתה את עניין החופשה, מקווה שהטור הבא יהיה כבר על נושא אחר.
    אגב, אני נהנת לקרוא את המשפטים הקצרים של "ידידי ק'" אני מעריכה שמדובר בקובי אריאלי ואין ספק, שהאימרות שלו חכמות ומשעשעות.

    מודה- ראיתי את גמר הישרדות (למרות שכמעט לא ראיתי את התוכנית) שמחתי בשביל בשבקין- עושה רושם של בחור חביב ביותר.

  128. sari Says:

    בוקר טוב,
    אני צפיתי בגמר של הישרדות ולמרות שלא הייתי צופה אדוקה בכל התוכניות…אהבתי מאוד את דן העונה ומאוד לא אהבתי את השלב שהעיפו את טל אינגלנדר.

    אהבתי שבחרו בבשבקין-כיוון שאחרי טל ודן הוא היחידי שמצא חן בעיני.
    שרון היתה סתם בחורה נגררת ללא אופי מי יודע מה…כאילו עדינה אבל ממש לא בתוכנית..קצת דמעות על התאהבותה בדן-שממש לא נדלק..וזהו.
    שמחתי שהעונה העם אמר את דברו-ולא בחר במי שהשפיל..איים ונהג בהתנהגות לא נאותה כלפי האחרים…

    ובשורה התחתונה..בחר העם בערכים!

    נכון זו רק טלויזיה…אך זה מחלחל.

  129. בר Says:

    בוקר טוב לכולם

    אני רציתי שקפון יזכה…
    אבל גם בשבקין זה בסדר גמור 🙂

    תיתוש וצביה, תודה על הטור של שפרה.

    שיהיה לכם יום מצויין!
    נשיקות.

  130. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אילנוש, מה שלום נלה , היא חסרה לך ?

    מיכל, ואלו הן 10 "המכות" (המתנות) המומלצות לשנה החדשה:
    1. כלב לאילנה
    2. מזגן לתיתוש
    3. תלושים חינם למרפאות שיניים ( לתיתוש ,לאוריתוש ולי)
    4. מטפלת צמודה לעוללים של עמיתוש
    5.תנור בישול לשפירית
    6.כרטיסים למחזה של שפרה- מופע סגור באמצע השבוע לחברי הבלוג
    7.
    8.
    9…..
    10 בריאות, אושר ונחת על כולם.

    נעבור לשאלה פוליטית
    אם תקום מנהלת בית ספר יסודי, שלא תפתח את שנת הלימודים החדשה מתוך הצהרה שהיא לא תאפשר לאחמד , ילדון חביב ותמים הרוצה לעלות לכיתה א , כל זאת בגלל שהוא בן דוד של סאלים הטרוריסט המתגורר בעזה, הייתם מתקוממים ? ( אני אישית כן !)
    אני לא סתם שאלתי את השאלה, אני חושבת שכרגע , אנשי התרבות מענישים לי את האריאלים. עוד אני חושבת, שתרבות אמורה לאחד ולא לגרום לפילוג.
    אני לא בעד התנחלויות, אני חושבת שהתנחלויות הצצות כמו פיטריות, גורמות לנו לבעיות (בלשון המעטה), ולא צריך למנף אותם. יתרה מכך, יש התנחלויות שהייתי מחזירה .
    אך אריאל כבר מזמן לא התנחלות ! היא עיר שהכירו בה ממשלות ישראל , כולל ממשלת רבין שדרכה אני משתדלת ללכת.
    ואסיים בשורה משיר של איינשטיין – במדינת הגמדים רעש מהומה.

    שאו ברכה,
    קיפי.

  131. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי 🙂
    קיפוש יקירתי תודה רבה שאירגנת לי מתנת חג ממיכל 🙂 השבוע החום הכריע אותי והיתי חולה כל השבוע.
    את ואוריתיס יכולות להתחלק במתנת טיפולי השיניים. אני כבר לא צריכה אותה. היום הייתי בביקור אחד לפני האחרון אצל רופא השיניים ובשבוע הבאה זה יהיה הביקור האחרון ברוך השם 🙂
    גם אני חושבת שאמנים צריכים להופיעה בכל עיר בישראל הם עובדים שכירים וזאת העבודה שלהם ולכן הם צריכים להופיאה באריאל ובכל עיר בישראל. לדעתי חלק מהשחקנים לא היה מודעיים למה שהם חתמו ונגררו אחרי חבריהם אחרי שהבינו איזה רעש זה עשה הם חזרו בהם

    אני רוצה לתת לכל חברי הבלוג את מתנת הבריאות השלמה את האנרגיות הטובות את האושר והעושר ואת הקרירית הנעימה. הלוואי שבאמת היה לי את הכוח לתת לכם את כל המתנות האלה 🙂
    וכמובן החיבוק היומי מחכה לכם 🙂

  132. תיתוש Says:

    ממוש יקרה תודה על החיבוק מחזירה לך אחד גדול בחזרה 🙂

  133. אילנה Says:

    ערב טוב

    קיפושקה יקרה,תודה על המתנה אבל…אחרי שטלי לקחה איתה את נילה הכלבה המתוקה אין לי חשק כרגע לכלב אחר,אולי כשנעבור דירה 🙂

    אני מסכימה ומקבלת בשמחה את הרעיון הופעת שפרה בפני חברי הבלוג…איזו פנטזיה שלא תתגשם,אגב,עשיתי מה שסכמנו ונאדה:-(

    באשר לשאלתך,אני חושבת שאריאל היא עיר בישראל ומחובתם של השחקנים /זמרים להופיע שם,אין סיבה שתושבי המדינה הגרים שם יופלו.
    אני נגד התנחלויות אך מאחר ומרביתם באישור ועידוד הממשלה תושביה הם חלק בלתי נפרד מהמדינה וזכאים לתיאטרון או כל מופע אחר שם.

    תיתושקה,לא ידעתי שהיית חולה,הרבה בריאות יקירה וחיבוק ענק.

  134. אילנה Says:

    לילה טוב
    שינה ערבה ומתוקה לכולם.

  135. michal Says:

    זוהי סדום- המבקרים צודקים, לא משהו…..

    אתמול היינו בסרט ודי התאכזבנו. מעין פרק ארוך של ארץ נהדרת.
    אמנם, יש כמה קטעים מצחיקים. אבל לא "מחזיקים" סרט.
    אכן, יש ציניות, סאטירה וביקורת. אולם, לא מאוד מתוחכמת.

    הרעיון נחמד התוצאה- פחות.

    השחקנים- מצויינים, בעיקר אסי כהן וטל פרידמן. מי שהפתיע לטובה- מוטי קרשנבאום.

    הסרט קצר מאוד. בהחלט מספיק.

  136. michal Says:

    תיתוש

    מקווה שאת מרישה טוב יותר.

    לאלה שיש להם ילדים בגיל בית ספר- שיהיה בהצלחה. (כרגיל, אין שביתה. האיומים הללו של רן ארז הפכו להיות פאתטיים)

    לכולנו- יום טוב

  137. אוריתי Says:

    בוקר טוב לכולם.
    בהצלחה לכל מתחילי שנת הלימודים.
    אצלנו דווקא יש שביתה בעקבות פיטורי מנהל בית הספר. ועד ההורים והתלמידים השבית את בית הספר, העיריה עושה שרירים ומאיימת לתבוע את ההורים, התלמידים מטורטרים הלוך וחזור לבית הספר, בקיצור שמח. היו הרבה פרסומים בחלקם לא נכונים בטלויזיה ובאינטרנט ואנחנו מחכים לסוף הפרשה.

  138. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים שלי 🙂
    אילנוש ומיכל תודה רבה אני כבר מרגישה טוב והכל בסדר 🙂

    אוריתיס אני מקווה שהכל יסתדר בבית הספר של הנסיכה והיא תחזור במהרה ללימודים

  139. אילנה Says:

    ערב טוב

    מיכלי,הילדים שלי היו בסרט ולא נהנו.
    לדבריהם היו קטעים קצרים מאוד מצחיקים ויפים.

    אוריתי,אני מקווה שהעיריה לא תתבע אתכם.
    תעדכני איך זה נגמר.

  140. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    אילנה, מקסימום תשלחו לי חבילות לכלא 🙂
    אין לי מושג איך יגמר, אנחנו מתעדכנים רק דרך הפייסבוק וכרגע אומרים שהמנהל ישאר וחוזרים ללימודים כרגיל.מקווה שאכן זה נכון.
    שכחתי להגיד לך שהקליפ של החתונה מקסים, זוג כל כך יפה.
    לילה טוב .

  141. אילנה Says:

    אוריתייי,תודה רבה.הם אכן מתוקים.
    הבטחתי תמונות,למי שלא ראה אפשר דרך הפייסבוק שלי לראות הכל 🙂

    חבילות לכלא? משלחת הבלוג תבוא לקחת אותך משם!

    אני באמת מקווה שהעניינים יסתדרו לשביעות רצונכם.

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

  142. אילנה Says:

    אוריתיי,שכחתי לשאול
    ראית את התכשיט היפה שהבנות קנו לי מארצות הברית?
    השאלתי את הצמיד והשרשרת לאחותי,הצמיד…נקרע 🙂
    יש מצב שתוכלי לעצב לי אותו מחדש?

  143. michal Says:

    בוקר טוב

    ארנוס,
    מה קורה איתך? אתה ראית את הסרט? איך התרשמת?

    אילנה,
    זו הייתה גם ההרגשה שלי. כמה קטעים מצחיקים אך, לא מחזיקים סרט מלא.

    אורית,

    אם ההורים והתלמידים כל כך רוצים את המנהל, מדוע העיריה פיטרה אותו? בדרך כלל, זה הפוך

    עמיתוש,

    מזה כמה ימים לא ראינו אותך. מה קורה? איך את מרגישה? אגב, איך מזג האויר אצלכם?

  144. בר Says:

    יש פוסט חדש:
    https://viksfriends.wordpress.com/2010/09/02

התגובות סגורות.


