מזל טוב!!!

by

 

להורים המאושרים אילנה ותמיר,

שמובילים את ילדתם טלי לחופה.

נאחל ימים רבים של נחת, בריאות,

הנאה ושמחה – בחיק המשפחה החדשה!

 

                                     החברות והחברים של ויק.

98 תגובות to “מזל טוב!!!”

  1. בר Says:

    אילנה, המון מזל טוב!!! 😀

  2. ilana pa Says:

    אילנה יקרה !
    מאחלת לטלי בתך ובח"ל, לך ולמשפחתך – מזל טוב מכל הלב!!
    זה אחד מהרגעים הכי משמחים בדרך החיים של בתך וגם שלכם, ובשיא הנפלא הזה, שמרחיב את הלב מאחלת לכם ולהם שידעו אהבה, חברות, ידירות, תמיכה ועזרה אחד לשני, לשנים ארוכות וטובות..

    לימים טובים – באהבה, אילנה.פ.

  3. תיתוש Says:

    אילנוש יקרה ברכות לחתונת בתך טלי ובחיר ליבה.
    שיהיו מאושרים ויביאו לך הרבה נכדים בריאים ומאושרים 🙂
    תרבי נחת מילדיך הנשואים ומאלה שעדיין בבית
    חיבוק גדול ואנרגיות טובות לך ולכל בני ביתך.
    תהנו ותרקדו ותשמחו 🙂

  4. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי

    ברוש יקרה תודה על הפוסט החדש

    חיבוק גדול לכולם. אוהבת אתכם

  5. צביה Says:

    הי כולם.

    לאילנה ולכל בני המשפחה
    מזל טוב לנישואי הבת.
    שתדעו רק שמחות וכמה שיותר ובעיקר הרבה בריאות ואושר.

  6. אירית השפירית Says:

    לאילנה, תמיר, טלי ואמיר

    חיינו כך אמרו לא אחת,
    הם מצבור של דקות ורגעים,
    שאותם נבחר לזכור במיוחד
    כי הם היו עוד נדבך בסולם החיים.

    ללדת תגיד כל אישה
    זאת חוויה שאין שניה לה,
    עם הלידה תיוולד גם תחושה
    שהחיים שונים מעתה והלאה.

    משתנה סולם עדיפויות
    ו"האני" מתגמד לעיתים,
    והילדים זאת יוכלו לגלות
    רק כשיהפכו להיות להורים.

    אמא – מילה קצרה, שלוש אותיות לה,
    אך למעשה עולם ומלואו מכילה.
    בשמחה ובהתרגשות קבלת את טלי היפה
    לצידה היית בכל כאב ושמחה.
    שמחה וגאה בה בכול הצלחה,
    נמצאת לצידה כשצריך תמיכה
    גם כשצריך לנגב דמעה.

    ובלי שתרגישי עברה לה תקופה
    היא כבר אישה ולא נערה,
    מצאה לה בן זוג לצעוד לחופה
    ולחיי הנישואים נפתח לו השער והברכה.

    כלת השמחה היא טלי האהובה,
    אך בל נשכח את אילנה האמא המסורה
    שמאחורי הקלעים ממלאת את תפקידה
    במסירות אין קץ ובאהבה רבה.
    אמא – אותה אנו מקבלים כמובן מאליו
    והביטוי "אוי אמא'לה" שגור בפינו
    ומשרת אותנו בכל מצב.

    אילנה היקרה –
    היום את מלאה התרגשות ושמחה
    בהכנותייך האחרונות
    להוביל את טלי לחופה.

    זה הזמן לאחל גם לך את כל האיחולים והברכות.
    הביטי, אילנוש, בפניה הקורנים ובעיניה הזורחות,
    נצרי בזיכרונך את כל אלו התמונות.
    שיהיה במזל טוב, ששון ושמחה
    אושר ונחת לכל המשפחה.

    ואת כבר לא רק "אמא של"
    עכשיו גם חמות גאה,
    וביחד אתך נתפלל
    שבקרוב תהי גם סבתא נפלאה.

    ברכות לרגל החתונה,
    ומזל-טוב להורי החתן והכלה.

    http://www.greetingcards.com/d/greeting_cards/card_602_1284.html?&P=2

    אהבה
    http://www.youtube.com/watch?v=Fqlyxz_cknU

  7. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    מזל טוב וים של ברכות לזוג הצעיר , טלי ואמיר והורי הכלה, אילנה ותמיר. הרבה בריאות ואושר ורק שמחות. מקדישה לכם שני שירים רומנטיים של שאניה טויין שמאוד מתאימים להיום.

    http://www.youtube.com/watch?v=a-Lp2uC_1lg

    http://www.youtube.com/watch?v=4NUUASUchRg

  8. ארנוס Says:

    מזל טוב אילנה!!!

    תודה ברוש על הפוסט המקסים. אני בימים האחרונים בקושי קורא בבלוג, רק בא בערב ושם את התמונה היומית, יש לי תקופת הגשות ובקושי יש זמן לנשום… מקווה שבקרוב הלחץ ירד קצת.

    התמונה היומית – חיוך שפרתי עוצר נשימה-

  9. אוריתי Says:

    איריתוש, ממש בעיה איתך. אחרי השירים והמגילות שלך לא נותרו לנו מילים, הכל מתגמד 🙂
    ובכל זאת, הרבה ברכות לאילנה ולזוג הצעיר,רק אושר , אהבה ושמחה בחיים המשותפים וכמובן הרבה נחת להורים .

  10. sari Says:

    אילנה תמיר טלי ואמיר…איזו חריזה יפה…אושר יופי כיף חיים טובים והמון רגעים מקסימים.מזל טוב!

  11. amit Says:

    מזל טוב להורים המאושרים ולחתן והכלה המקסימים, אושק ועושר!

  12. amit Says:

    אושר

  13. sari Says:

    בוקר יום שישי מקסים!
    מזל טוב אילנה תמיר טלי ואמיר.
    מאושרת בשביל כולכם.

    אילנה אשמח לשמוע חוויות.

    יום שישי הראשון מזה חודש שאיני עובדת והבנים שלי יסעו בצהרים לאבא שלהם כך שאוכל לישון שנ"צ..ארוכה ללא דאגה.
    יוצאת אל העיר בשעה הקרובה לסידורים.
    אני עדיין בחפיפה בעבודה החדשה..-חפיפה ליום וחצי אחרונים..מיום ראשון ועד חצי מיום שני..מרקווה שיגיע החומר(תכתובת בהנה"ח)מהקליינטים כשהיא עדיין במשרד כדי שאם יצוצו שאלות יהיה את מי לשאול..ובמקביל "ערכתי חפיפה" במשרד הקודם שלי..כך שהעייפות הצטברה בקילומטרים..הרגליים שלי ממש "בוכות" מעייפות..אך סופשבוע הזה למנוחה ואחכ לשנס מותניים ולהמשיך במלאכה.

    החלטתי ללקפוץ ולעשות מנוי היום לי ולבנים שלי בקאנטרי ליד הבית …פעם היינו מנויים כל המשפחה..אך מאז הגירושין -זה היה יקר מידי..כעת החלטתי שלמרות המחיר זה יהיה שווה עבורנו..הבנים כבר יכולים ללכת בלעדי הם בני 15.5 ו- 14 ..שנים ואני אוכל להנות מחדר כושר ממוזג!!ובריכה..ובכך לעזור לדיאטה שלי ולסיים בהורדה שנותרה לי..20 ק"ג…10 כבר נשרו..יש עוד דרך..

    אז בברכת סופשבוע נעים ומוצלח לכולנו!
    שרי

  14. תיתוש Says:

    אילנוש
    הנה הגיע היום הגדול,
    היום לו חיכיתם יותר מהכל,
    בשמלה לבנה טלי עומדת,
    ולבה דופק בחוזקה כשלחופה היא צועדת,
    הרב מברך ואחרי דבריו אמיר חוזר,
    ובחוזקה את הכוס הוא שובר!
    חיי הנישואין מכאן מתחילים,
    ולכם אנו מאחלים:
    המון אושר, בריאות ושמחה,
    פרנסה, אהבה והצלחה,
    שבקרוב יישמעו קולות ילדים,
    ברחוב ובבית, מתרוצצים וצוחקים!

  15. צביה Says:

    הי כולם שבת שלום.

    אני מנסה להעביר לכם כאן סרטון מה יו טיוב שקיבלתי במייל.
    ככל שיהיו יותר צפיות ייטב כדי שלא יורידו אותו משם.

    http://www.youtube.com/watch?v=qQ66qEl-fqo&feature=popular

  16. צביה Says:

    שוב טעיתי במשהו כשהורדתי לכאן את הקישור משהו יכול לתקן .

  17. תיתוש Says:

    היי צביה יקרה כשאת שמה את הקישור מיוטוב את צריכה למחוק את הhttp:// מהקישור ואז נקבל רק את הקישור לפתיחת הסרטון
    שתהיה לך שבת נעימה 🙂

  18. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    עברתי לאחל לכולם סופ"ש מפנק ומוצלח ולפנק אתכם בשירה החדש של קיילי מינוג, קליפ מאוד מעניין ושיר לא רע בכלל, מסתמן כלהיט, תהנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=frv6FOt1BNI

  19. אילנה Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי

    תודה רבה מעומק הלב לכל אחד ואחת מכם על הברכות והאיחולים.
    תודה רבה בר יקרה על הפוסט.

    קראתי לטלי ואמיר לקרא את שכתבתם,התפעלו,החמיאו וביקשו להודות לכולכם.

    אתמול היינו במקווה,הטקס מרגש שכל בת יהודיה בן אם מאמינה ובן אם לאו צריכה לעבור אותו ולו פעם אחת בחיים .
    ,אחרי המקווה היינו אצל הוריי וערכתי מסיבונת בחיק המשפחה הקרובה בלבד הכוללת את משפחתו של אמיר ,שרנו,רקדנו ואחי הצעיר שר לנו כמה שירים ,הכנתי המון מטעמים,כל היום עמלתי במטבח.
    היה כיף.
    את השבת נקדיש למנוחה לקראת יום ראשון.
    אשלח לכולכם תמונות.

    תודה ענקית לכולכם,אוהבת אתכם המון המון!
    נשיקות וחיבוק ענק.

    שבת שלום וסופשבוע נפלא.

  20. צביה Says:

    הי תיתוש יקרה
    תודהעל ההסבר בפעם הבאה מקוה שיצא בסדר אבל מה עושים כדי לתקן מה שעשיתי כבר.

  21. אילנה Says:

    קסם האירית יקרה שלי

    קראתי,בכיתי,העתקתי והדפסתי לטלי ואמיר את הברכה שכתבת.
    הם קראו וביקשו להודות לך אישית .

    תודה קסם האירית ותודה לכל חברי הבלוג הנפלאים שכל פעם מחדש מרגשים אותי עם החום והאהבה.

  22. רמה Says:

    צהריים טובים!
    אילנה יקרה, המון מזל טוב לזוג המאושר, אושר, בריאות, שמחה והמון אהבה וזוגיות טובה, 🙂
    שיהיה סופ"ש מקסים, ושבת שלום

  23. sari Says:

    היי לכולם-אם אתם מאיזור השרון…או מוכנים לטיפ טיפה נסיעה . כדאי לכם להכיר את חנות הספרים האהובה עלי.."בוק שופ דינה"-כפי שכבר ציינתי בשבוע שעבר,היא מנוהלת ע"י מיכל בר המקסימה..והיום נפתחה תערוכת ציורים בחנות ..וביום ראשון אני הולכת להקשיב להרצאה מענינת בשם "הומיאופתיה בראי הקבלה"..אם אתם רוצים לדעת עוד -כנסו ללינק של החנות..

    אשמח להיפגש ..
    http://www.facebook.com/l/1fa5b;www.facebook.com/pages/bwqswp-dynh/268310248835

    שרי

  24. ארנוס Says:

    ערב טוב לכולם!

    משמח לקרוא את החוויות מהאירוע, שלחי תמונות אם אפשר…

    התמונה היומית – שיפי סורגת על העץ-

  25. אירית השפירית Says:

    שבת שלום לכולכם!

    http://www.youtube.com/watch?v=cdPqGUMXR3E

  26. אוריתי Says:

    שבת שלום חברים.
    היום טיילנו במתחם "התחנה" המשופץ בתל אביב-יפו, מקום מקסים. תמיד בטיולים בחו"ל התלהבתי מכל המקומות ששימרו ושיפצו והנה גם כאן, שיחזרו את הפסים , המבנים וקרון רכבת, האווירה נעימה ועליזה, ממש כיף. המקום המה ממשפחות או זוגות שטיילו, שוטטו בחנויות או ישבו בבתי הקפה והמסעדות. יופי של מקום.
    עכשיו שמעתי שנגמרה פרשת הספינה, ברוך השם שנגמר כך.
    המשך שבת נעימה 🙂

  27. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    התמונה היומית – רנין מתראיינת וברקע שיפי על המסך-

  28. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך
    לכל החברים המקסימים.

    ליל מנוחה ארנוס.

  29. ארנוס Says:

    תודה אילנה 🙂

  30. אוריתי Says:

    שבוע טוב חברים 🙂

  31. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂

  32. אוריתי Says:

    היי תיתוש, יופי לראות אותך פה, כבר דאגתי 🙂

  33. תיתוש Says:

    היי אוריתיס לא צריך לדאוג עכשיו הכל בסדר 🙂 היו לי שתי טיפולי שורש קשים וכואבים ולכן היתי מרוכזת סביב הכאב ולא כל כך בבלוג. סורי 🙂
    מה שלומך אני יודעת שבקרוב את מסיימת את טיפולי השיניים שלך. איזה כיףףףף לך. שיהיה לך באצלחה ושתתרגלי מהר לשינוי 🙂 קבלי חיבוק גדול ממני

  34. תיתוש Says:

    אילנוש יקרה סוף סוף הגיעה היום המאושר ואת מובילה גם את טלי לחופה. מזל טוב ושטלי ובחיר ליבה יהיו מאושרים יחד עוד לפחות 90 שנה ושאת ותמיר וכל בני ביתך תהיו מאושרים יחד איתם 🙂
    תהנו ותרקדו. מחכים לתמונות 🙂
    חיבוק גדול ממני לך ולכל בני ביתך

  35. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    התמונה היומית – שיפי המקסימה-

  36. אוריתי Says:

    בוקר טוב ,
    מזל טוב אילנה, מחכים לשמוי חויות.
    תיתוש, תרגישי טוב, מקווה שהכאב עברואם לא אז שיחלוף בקרוב. אני עדיין רחוקה מלסיים את טיפולי השיניים,פשוט עושה הפסקה כדי לאסוף כסף :-(.
    יום נעים לכולם.

  37. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים יקרים שלי 🙂
    הטור השבועי של שפרתנו. אימרים שאני אינני אני
    תודה רבה לצביה היקרה על הטור קבלי חיבוק גדול ממני
    http://www.1giga.co.il/file/0nrrl1b30

    אוריתיס יקרה אני מקווה שתצליחי להשיג את הכסף להמשך הטיפולים במהרה כי חבל להפסיק בעמצה ושיהיה לך בהצלחה.
    הטיפול האחרון שעשיתי היה כואב יותר מהקודמים ונמשך יותר זמן. אני עדיין מרגישה קצת את הכאב אבל זה הרבה יותר טוב.
    גם אני לא עושה את כל מה שצריך בשיניים ומתפשרת בחלק מהטיפול במשהו יותר זול אבל גם בסדר:)
    קבלי חיבוק גדול ממני 🙂

    חברים יקרים שלי אני מאוד מתגעגעת אליהם השמיעו קול.קבלי חיבוק ענק ממני

  38. תיתוש Says:

    אילנוש יקרה
    אני מקווה שהחתונה עברה בשלום ושהשמחה היתה רבה נהניתם ורקדתם עד אור הבוקר
    חיבוק גדול לך ולתמיר לכלה ולחתן ולכל בני המשפחה 🙂

  39. אוריתי Says:

    תיתוש, רק את ואני פה היום, וכמובן השיניים המסכנות שלנו.
    אני מקווה לצאת תיכף הבייתה, אחזור למחשב בערב.

  40. תיתוש Says:

    אוריתיס באמת הגיעה הזמן שתלכי כבר הביתה
    תצאי בשלום ותגיעי הביתה בשלום
    חיבוק גדול ממני

  41. צביה Says:

    אוריתי הי

    לא כל כך נכון אני אתכם רוב הזמן אבל לא כותבת כי אין לי כל כך חשק אחרי שגם אני ביקרתי היום את רופא השיניים. וכבר עכשיו מתה מפחד ממה שמחכה לי.

  42. תיתוש Says:

    היי צביה יקרה אני מקווה שתצלחי את טיפולי השיניים בשלם בלי סבל מיותר. אולי נשנה את שם הבלוג לבלוג של ויק ושל אחוות מטופלי השיניים בע"מ 😛
    קבלי ממני חיבוק גדול ואנרגיות מחלימות לשיניים 🙂

  43. אוריתי Says:

    צביה יקרה, מחברה באחווה מאחלת לך שיעבור בקלות. מנסיון, לאחר הזריקה כבר לא כואב, ולאחר הטיפול, הרבה כדורים נגד כאבים עד שעובר. אין טעם להיות גיבורה ולסבול.
    בהצלחה.

  44. צביה Says:

    שרי זה בשבילך הקליפ של קרן ואלירז

    http://www.facebook.com/Eliraz.Sade.Mako

  45. צביה Says:

    תודה אוריתי על עידוד מקווה שבאמת יהיה קל כמה שיותר מהר וכמה שפחות כאב.

    ימים יגידו.

  46. ארנוס Says:

    תודה תיתוש וצביה על הטור המצויין.

    שמח לשמוע שהכאבים פוחתים והמצב משתפר.

    התמונה היומית – שיפי מתלבשת לקראת הזכיה-

    לילה טוב!

  47. אילנה Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי

    תודה רבה לכם על הברכות ,על מי שאתם ותודה גדולה לשפרה שבזכותה התודעתי אליכם.

    החתונה היתה נפלאה,קיבלנו טלפונים רבים מאורחים שפרגנו ומאוד נהנו,מבטיחה תמונות כשנקבל.
    תיתוש,זה יהייה בסדר אם אשלח אלייך את קובץ התמונות ואת תעלי לאתר וחברי הבלוג יוכלו להכנס ולצפות?

    צביה יקרה,מבינה לליבך את החרדה מרופא השיניים,בהצלחה !

    נשיקות וחיבוק ענק לכולכם.

  48. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנוש 🙂
    מזל טוב. אני שמחה שנהניתם בחתונה של טלי ובעלה (עכשיו כבר אפשרה להגיד בעלה) 🙂
    אני מקווה שנחת היום ואגרת כוחות לימים הבאים
    קבלי חיבוק גדול ממני 🙂

    לגבי התמונות אני יכולה להעלות אותם לאינטרנט אבל להורדה אני לא מכירה אתר שזה רק לצפיה בלי הורדה אלה אם זה רק תמונה אחת. אני בטוחה שלחברים לא תהיה בעיה להוריד את הקובץ של התמונות

    היי ארנוס בזמנו העלתה את התמונות של המפגש עם שפרה לאתר שהיה אפשר לצפות בתמונות ללא הורדה אני אשמח אם עדיין יש לך את הקישור של האתר ותוכל לתת לי אותו

    לילה טוב חברים יקרים שלי

  49. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    צביה ותיתוש – תודה על הפינוק השבועי הממכר, הטור של שיפ.

    צביה – טיפולי שיניים זה לא כיף, אבל זה עובר. בסוף יהיה טוב.

    שולחת לך ולתיתוש אנרגיות טובות , מחזקות ומעודדות שהכל יעבור בשלום וללא כאבים (עד כמה שניתן).

    מפנקת אתכם בשיר חדש של קרן פלס, סינגל שלישי מתוך האלבום שבדרך, "הצפון הפורח".

    http://patiphon.co.il/ReleaseView.aspx?code=csl1868CSL

  50. תיתוש Says:

    תודה ממוש יקרה 🙂
    את מכירה אתר שאפשר להעלות אליו תמונות לצפיה בלי הצורך להוריד?

  51. מ Says:

    תיתוש יקרה, ניתן להשתמש בשירות הזה של גוגל.

    http://picasa.google.com/intl/iw/

  52. תיתוש Says:

    תודה ממוש יקרה קבלי חיבוק גדול 🙂

  53. אילנה Says:

    תודה תיתוש.
    הייתי עייפה מאוד מחוסר בשעות שינה של השבוע האחרון,היום הלכתי לישון בארבע אחר הצהריים והתעוררתי בתשע בערב!
    עכשיו איני יכולה לישון,בילבלתי את השעון הביולוגי 🙂
    מכיון שמחר אני חוזרת לעבודה,אני מקווה להרדם בשעה הקרובה.
    ליל מנוחה וחלומות טובים.

  54. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנוש שינה ערבה וחלומות טובים.
    אני מקווה שתצליחי להרדם במהרה ומבקשת ממך שאם בבוקר תרגישי שאת עדיין עיפה תקחי עוד יום חופש לא נורא יסתדרו עוד יום בלעדיך. העיקר שתרגישי טוב 🙂

  55. sari Says:

    מזל טוב אילנה מאושרת בשבילכם.
    צביה תוה על הלינק.
    שלום לכולם..אמש צפיתי בסרט שדובר בו רבות.."נער הקריאה"..סיפור מענין.

    צפיתי גם בשידור חוזר בקבוצה שנבחרה ל"נבחרת" של כוכב נולד והילד ששר את השיר "אבא" של אביתר בנאי ריגש אותי עד דמעות.הפעם הראשונה שנחשפתי לשיר היתה בזכות אלירז-בשידור הרדיופוני שלו באח"ג…שיר שאצלי נוגע לפעמים במחוזות כואבים..והילד היה מתוק.

    אתמול היה היום הראשון לאחר כשבועים שעבדתי לבד..ללא הצל שלי-זו שאני מחליפה!היה נחמד,קצת מוזר -כנראה התרגלתי שמשפילים אותי מצד אחד ורוצים בחברתי מצד אחר…סתם ממש כיף לעבוד שוב עצמאית.כבר היתה לי מעין התנגשות עם קליינטית..או הבחורה שמעבירה החומר עבור הקליינטית ונזרקה לעברי-בטלפון-האימרה.."היא..(הזכירו את שמה)היתה פוטרת את זה מהר יותר..ולא לא נעלבתי כיוון שיש לי עדיין הרבה ללמוד ,אבל גם אני לאחר בדיקה לעומק-עשיתי עבודה טובה והאינסטיקטים שלי היו נכונים.חסר לי עדיין הביטחון של לשלוף תשובות מקצועיות מהשרוול,אך הניסון הוא אחד המורים הטובים ביותר..

    אז יום מקסים לכולנו.

  56. אילנה Says:

    ערב טוב

    שרי יקרה,תודה רבה.
    ראיתי את הסרט וקראתי את הספר,נהנתי וגם התאכזבתי כמו שבנותיי אמרו שהעלילה יצרה אמפתיה לנאצית .

    תיתוש,בסופו של דבר נרדמתי,הייתי בעבודה והיה בסדר 🙂

    המשך ערב מהנה לכולם.

  57. ilana pa Says:

    שלום שלום לכל האנשים והאנשות
    אילנה'לה, איך את מרגישה כחותנת ומחותנת טריה ? מה שלום הזוג הצעיר ? סיימו לספור את כל המתנות? 🙂

  58. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    הצלחתי להתנתק קצת מהמטלות ולהגיע לשבוע הספר בתל אביב. היה ממש נחמד, פגשתי מישהו שלא פגשתי מאז הצבא, ועוד חבר, וראיתי את טומי מהישרדות (לא בשבוע הספר אבל באיזור). לצערי לא ראיתי את שיפ או האחיות, מקווה שמתישהו יתמזל מזלי ואזכה לפגוש אותן.

    התמונה היומית – שיפי היפה שוקדת על ושתי-

  59. אילנה Says:

    היי אילנה יקרה
    הזוג הטרי בסדר,מתוקים.
    קיבלו מתנות יפות בהחלט ולא הפסידו 🙂

    עוד מעט אשלח לכולכם כמה תמונות מהממות ,תמונות שאחות של אמיר צילמה כשאמיר בא לקחת את טלי מהמספרה.

  60. ilana pa Says:

    אני זוכרת שהתמונות הכי מרגשות הן אלה שבהן החתן רואה את הכלה לראשונה במלוא זֹהרה !! אצלינו החתן שלי בא לקחת את בתי מסלון הכלות והיא בכתה מהתרגשות. מזלי שלא צלמו אותי באותו המעמד, כי….הייתי עם רולים בשיער…חחחח

  61. אילנה Says:

    חחחחחחחח אילנה,גמני בכיתי.
    שלחתי לכם.

  62. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי 🙂

    אילנוש אני שמחה שהצלחת להרדם ושהיום עבר לך בסדר.
    אני גם שמחה שהזוג הטרי לא הפסיד במתנות 🙂
    קבלי חיבוק גדול ממני

    היי שרי בשעה טובה החפיפה נגמרה. ועכשיו את עומדת בפני עצמך. אני בטוחה שתעשי את העבודה לבד כמו שצייך. יש לך את היכולות את רק צריכה את הנסיון
    שולחת לך חיבוק עם אנרגיות חיוביות לביטחון ואצלחה בעבודה

  63. תיתוש Says:

    אילנוש או שאני לא כלולה בשליחת התמונות או שלא קיבלתי בטעות 🙂

  64. ארנוס Says:

    אילנה אל תשכחי לשלוח גם לי 🙂

  65. אילנה Says:

    שלחתי לכולכםםםם
    תיתושקה ,את בהחלט בהחלט כלולה.

  66. ilana pa Says:

    בלי עין הרע בתך יפהפיה וגם חתנך – ממש זוג מרשים [חמסה, חמסה] 🙂

  67. תיתוש Says:

    חחחחח אילנוש קיבלתי את התמונות. אזה זוג מקסים כל כך יפים. בלי עין הרע 🙂

  68. אילנה Says:

    תודה רבה.
    הילדים הקטנים הם האחיינים של אמיר.

  69. אילנה Says:

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

  70. אוריתי Says:

    יו אילנה, איזה יפים. הבנות מהממות והחתן חתיך. חסרה רק תמונה של האמא היפה של הכלה. הרבה מזל טוב ואושר בחיים המשותפים.

  71. סתם אחת Says:

    חייבת להגיד
    כמי שראתה את שפרה פעם ראשונה במציאות
    ולא דרך מצלמות האח הגדול
    היא פשוט מהממת ונורא רזתה מאז האח
    סתם לידע כללי היא גרה בשנקין ?
    או מולי גר שם?
    ראיתי אותה ממהרת לתוך ביניין נראה לי עם אחותה זאת עם השער השחור
    עם קניות
    תפתרו לי את השאלה?

  72. תיתוש Says:

    היי סתם אחת 🙂
    יכול להיות שראית את שפרה אני יודעת שהיא גרה בסביבה רוטשיל ואולי ראית אותה עם יסכה החיילת איזה כיף לך 🙂

    ארנוס אתה רואה אל תתיאש אפשר לפגוש את שפרה במקרה 🙂

    היי אוריתיס 🙂

  73. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנוש שינה ערבה וחלומות טובים 🙂

  74. סתם אחת Says:

    תיתוש היא הייתה לייד חומוס אכרם אם את מכירה {פותנה מהאח האחרון}

  75. תיתוש Says:

    סתם אחת יכול להיות ששפרה אכלה שם. נדמה לי שפותנה אמרה שיש שם בסביבה חדר כושר אז יכול להיות שביקרה גם שם

  76. אוריתי Says:

    היי תיתוש, נדודי שינה?

  77. תיתוש Says:

    חחחח אוריתיס כרגיל אני ציפור לילה ויום.
    אבל מה איתך למה את ערה: יש לך עבודה מחר 🙂

  78. אוריתי Says:

    ישבתי עם הבת הגדולה, מחר יש לה ראיון חשוב והיתה צריכה להתכונן וגם היה לה מצב רוח רע כי לא פירגנו לה וגם העליבו אותה וניסו לדכא אותה. הקטנה ואני הצלחנו לשכנע אותה לא להתיאש ולהילחם על מה שחשוב לה.
    תחזיקו לה אצבעות שתצליח מחר.
    ישבתי גם לנסח מייל למישהו שהיה הבוס הישיר שלי פעם ופוטר עכשיו בצורה לא יפה אז החלטתי לכתוב לו מה אני חושבת בתקווה שיבין שלא כולם חושבים כמו ההנהלה החדשה.
    אני הודעתי שאגיע מחר מאוחר לעבודה כך שאני יכולה מחר לקחת את הנסיכה לראיון מבלי למהר .

  79. תיתוש Says:

    אוריתיס בהצלחה לנסיכה הגדולה שלך אני אחזיק לה אצבעות מבטיחה 🙂
    אני משארת שהבעיה שלה בצבא ממשיכה ולא מפרגנים לה ולא טוב לה. אולי אתם צריכים לבדוק אם אפשר שהיא תעבור למקום אחר. חבל שסתם תסבול כל השירות שלה
    בכול אופן אני מחזיקה לה אצבאות ושולחת לה אנרגיות טובות ומחזקות

  80. אוריתי Says:

    תודה, היא כבר ביקשה לעבור אבל כמובן לא נתנו לה. אני מאוד מקווה שתצליח מחר.

    אני הולכת למיטה אקרא קצת ומקווה להרגע ולהרדם.

  81. אוריתי Says:

    לילה טוב תיתוש.

  82. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתיס שינה ערבה וחלומות טובים
    אני מקווה שהכל יסתדר עם הנסיכה שלך

  83. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי 🙂

  84. אילנה Says:

    בוקר טוב

    אוריתי,תודה רבה.
    אלה תמונות שהאחות של אמיר צילמה במצלמה פשוטה במספרה וביציאה ממנה .
    הן לא ממש מוצלחות,אשלח תמונות מהחתונה עצמה כשנקבל.
    האמת שטלי נראתה כמו בובת ברבי וגם שני (התאומה).
    בהצלחה לנסיכה,אחזיק לה אצבעות.

    סתם אחת,אנחנו לא יודעים היכן שפרה גרה , מרבית חברי הבלוג ראו אותה במפגש מקסים שהיה לנו איתה ,היא רזה ומקסימה הרבה יותר ממה שראינו בבית האח הגדול.

    המשך יום מהנה לכולם.

  85. אוריתי Says:

    בוקר טוב חברים.
    הראיון עבר בהצלחה אבל מהמקום בו היא נמצאת מטרפדים הכל. עכשיו היא מנסה לעקוף ולנסות להשיג תמיכה אחרת. מקווה שיהיה לה מספיק כוחות לעמוד על שלה ולהצליח במאבק.
    המשך יום נעים לכולם.

  86. תיתוש Says:

    צהריים טובים אוריתיס
    אני שמחה לשמועה שהרעיון היה טוב. אל תבתרו תהיו עיקביים אני מטוחה שהנסיכה שלך תצליח להשיג את מה שהיא רוצה זה רק עיניין של זמן. אני אחזיק לה אצבעות ואשלח לה אנרגיות חיוביות עד שתקבל את מבוקשה. שיהיה לה באצלחה שכל מה שתעשה
    שולחת לך ולה חיבוק גדול 🙂

  87. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    שלום לכולם.

    אילנה יקרה, מזל טוב שתדעו שמחות מרובות. ולזוג הצעיר, מאחלת שתזדקנו ביחד באושר, בבריאות ,בעושר ועם צחוק ילדים.

    שפירית, איזו ברכה מדהימה. תודה גם על המשלוחה 🙂

    אוריתי, מאחלת לנסיכה לעבור במהרה ועל הצד הטוב ביותר את העקשנות הצהלית.
    מחזיקה לכן אצבעות .

    שאו ברכה.

  88. תיתוש Says:

    שלום שלום קיפוש 🙂
    אני אני שמחה לראות אותך פה. ומקווה שאת מרגישה טוב
    שאי ברכות גם את 🙂

  89. צביה Says:

    הי אילנה

    תודה על התמונות המקסימות .
    שלחתי לך מייל.

  90. ארנוס Says:

    סתם אחת, כיף לך שראית אותן! הלוואי ויתמזל גם מזלי מתישהו.
    אילנה, התמונות מדהימות 🙂

    התמונה היומית – שיפי מביטה במראה ורואה שם שלמות-

  91. אילנה Says:

    ערב טוב
    תודה חברים.

    אוריתי,כפי שתיתוש אמרה לא להיכנע אם כי במסגרת צבאית זה לא קל.
    שיהייה בהצלחה.

    שיהייה ערב נעים ומהנה.

  92. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    אילנה – יש לך מייל.

    אוריתי – אני מקווה שהראיון של הנסיכה עבר בשלום, החזקתי אצבעות.

    ארנוס – יבוא יום ויתמזל מזלך לפגוש באחיות קורנפלד, דווקא שלא תצפה לזה…

    מפנקת אתכם בשיתוף פעולה ישראלי חדש של פיטר רוט ומיכה שטרית, מתוך אלבומו החדש של פיטר רוט, השיר המקסים נקרא : "מאוהבת", תהנו.

    http://music.walla.co.il/?w=/210/1684325

  93. sari Says:

    אוריתי -בהצלחה לנסיכה!
    אילנה יקרה-גם אני אשמח לתמונות …יש לך המייל שלי נכון?
    תיתוש אהובה-תודה על האמונה בי.

    תודה לכולם-כיף לחזור לכאן בסוף יום עמוס עבודה…
    הייתי היום בשבוע הספר…האמת ביליתי רק בצומת ספרים וניצלתי המבצע הענק שלהם ספר 1 מחיר מלא ובתוספת של רק עוד 2 שח ניתן לקנות עוד 2 ספרים אחרים אז במקום לשלם 88 שח X 6 ספרים רכשתי 6 ספרים ושילמתי רק 181 שח!! והאמת זה כסף שאקבל במתנה מאחיותי הנהדרות ליום הולדתי…-אין אף פעם היסוס לגבי מתנה עבורי-אני ושבוע הספר חוגגים ביחד אז זו תמיד חגיגה..אני מקבלת כסף ובוחרת אוצרות..!!
    מה איתכם ואיך אתם עם שבוע הספר?

  94. sari Says:

    היי אילנה אהובה-מצאתי המייל שלך עם התמונות-תודה!לא בדקתי במייל ומייד ביקשתי כאן ואילו את חשבת עלי מההתחלה!כל הכבוד!ושוב -ברכות לכולכם-רק בשמחות!

  95. אילנה Says:

    ערב טוב שרי
    ספרים היא מתנה נהדרת.
    לפני שנה רכשתי ארבעה ספרים שטרם קראתי את כולם כך שלא נראה לי שהשנה ארכוש.

  96. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה ערבה.

  97. sari Says:

    בוקר מקסים לכולנו-אני היום בת 48 ומאושרת בחלקי!בריאות,אושר אהבה והמון סבלנות וסובלנות שיהיו מנת חלקנו ושהשפע יגיע מכל זוית יפה אפשרית!

    אני יוצאת לדרכי ליום השתלמות בתל אביב..נתראה בערב!

  98. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!

    מזל טוב שרי, יש פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2010/06/10

התגובות סגורות.


