מזל טוב ברבר!

by

לבר המתוקה!

עם עלות השחר תחגגי 18 שנה לחייך.
זה הזמן להשאיר זכרונות ילדות מאחוריך
ולהתקדם לעבר העתיד שלפניך.
מאחלים לך הצלחה בכל מעשה ידיך
שתגשימי חלומות ותשיגי שאיפותיך.
שבכל מקום תוכלי למצוא נחת ושלווה
ושחייך יתמלאו תמיד בחום ואהבה.
אנחנו רואים אותך כנערה יקרה וחשובה
רואים בך חברה נפלאה, מיוחדת ואהובה.
מאחלים לך את כל הטוב שיש
ושתקבלי את אשר לבך מבקש.
שתזכי לבריאות ואושר לרוב
ותדעי שתמיד נמשיך לאהוב.

                                             מכל חברי הבלוג

32 תגובות to “מזל טוב ברבר!”

  1. ארנוס Says:

    לברי המדהימה!

    אמנם יום ההולדת רק ביום ראשון, אבל זה יוצא ערב יום הזיכרון ורצינו להספיק לברך אותך כמו שצריך לפני כן.
    תודה לאירית על נוסח הפוסט!

    מאחל לך שכל משאלותייך יתגשמו ושתמצי את מלוא הפוטנציאל הגלום בך, כי הוא אדיר ברמה שאני חושד שאת עוד לא מבינה בעצמך עד כמה.
    פשוט תישארי מי שאת, חייכי אל העולם והוא בטוח יחייך אלייך בחזרה! 🙂

    מקדיש לך את השיר הבא-

    http://www.youtube.com/watch?v=0rlB_q6lJ5A&feature=related

  2. ארנוס Says:

    והתמונה היומית – חיוך שפרתי משגע-

  3. תיתוש Says:

    מזל טוב לך ברוש המיוחדת,
    צרור ברכות ליום ההולדת!
    שחייך יהיו מלאים אושר,
    עם שמחה חיוכים ואם אפשר גם עושר.
    תתמלאי בחוויות נעימות
    ושתהיי תמיד מוקפת חברות.
    תמשיכי להיות חברה, שלה הכל אכפת –
    בקיצור פשוט תמשיכי להיות את,
    יפה, נחמדה, נדיבה ומתחשבת,

    חיבוק ענק ממני יקרה.הרבה בריאות שמחה ואהבה

  4. תיתוש Says:

    ארנוס יקר תודה רבה על הפוסט יום הולדת לבר הוא ממש יפה.
    ותודה על התמונה היומית של שפרה. שיהיה לך סוף שבוע נעיים

  5. ארנוס Says:

    תיתוש אירית חיברה את הפוסט, אני עשיתי רק את הגרפיקה…
    סופ"ש נעים גם לך!

  6. תיתוש Says:

    ארנוס אני יודעת התכוונתי לגרפיקה ולשילוב של התמונה של ברוש 🙂
    אירית תודה גם לך על הפוסט 🙂

  7. Amitush Says:

    מזל טוב ענק לברוש ליום ההולדת!!!
    שפע ברכות וים של איחולים לבביים,מאחלת לך שכול שתבקשי לו יהי!!
    http://www.youtube.com/watch?v=IKffDTu6THA&feature=related

  8. Amitush Says:

    איריתוששששששש
    יקירתי, התגעגעתי!!!!!. תודה רבה רבה על התגובה המקסימה והחיבוק הגדול והאוהב שלך 🙂
    גם השיר שכבר מזמן שכחתי מקיומו העלה חיוך על פני 🙂
    נשיקות!

  9. צביה Says:

    מזל טוב בר ליום ההולדת
    שתמיד תהיי שמחה ומאושרת ותגשימי את כל מה שתרצי לבקש לעצמך.

    אירית וארנוס פוסט יפיפה .מוכשרים שכמוכם כל אחד בתחומו . כל הכבוד.

  10. ilana.pa Says:

    זר ברכות לבר המתוקה !
    18 שנות חיים, הם כמו הפרח שאך זה פותח את עלי כותרתו וממתין לקרני השמש הראשונות של החמה. עוד נכונו לך הרפתקאות רבות בחיים ואני מקווה שמכולן תלמדי ותחכימי. בהצלחה בכל מעשייך.

    רננה

  11. בר Says:

    וואו, איזה כיף!!!
    תודה רבה חברים על הכל.
    תודה על הפוסט, הברכות, השירים והחיבוקים 😛

    אוהבת אתכם,
    ברבר.

  12. michal Says:

    בר יקרה- מזל טוב

    שיהיה לך רק מה שאת מבקשת, העיקר- כל טוב.

    עמיתוש,
    אני מבינה שירדתם מההרחבות בקיבוצים. אני בטוחה שההחלטה להישאר בארה"ב נובעת משיקולים טובים ונכונים.
    שיהיה בהצלחה.

    לכולכם
    סוף שבוע כייפי ונעים

  13. אוריתי Says:

    בר יקרה, מזל טוב ליום ההולדת ה18,
    חי שנים זה לא פשוט!
    זהו בהחלט לא יום הולדת רגיל
    זהו יום שתזכרי הרבה שנים.
    תקופת הילדות הסתיימה
    ותקופת הבגרות כבר לא רחוקה
    עוד מעט מתחילה תקופה חדשה
    מאחלת לך שתהיה מלאת אושר ושמחה
    שתדעי לקבל החלטות נכונות
    שיהיו לך הרבה הצלחות
    שיתגשמו כל המשאלות
    שחייך יהיו מלאי אור ואהבה
    מגיע לך, את מקסימה.

  14. אוריתי Says:

    שבת שלום.
    ניקיתי את המחשב והנה התחלפה לה גם השמלה שלי בבלוג 🙂
    תיתוש, הכל בסדר אצלי. פשוט כל השבוע עבדתי כל יום עד מאוחר וחזרתי כל כך עייפה הביתה שלא היה לי חשק להקליד אפילו אות אחת בערב.
    השבתת שדות התעופה באירופה לא מוסיפה לי בריאות, נראה מה יהיה בשבוע הבא.
    ביום שבת אנחנו נוסעים עם חמותי להראות לבנות וגם לי את המושב בו נולד וגדל חמי
    מקווה שיהיה לנו יום כיפי.
    לילה טוב .

  15. אירית השפירית Says:

    ברי-בר, מתוקת הבלוג,

    יש נס חנוכה
    ויש נס קפה
    אבל יום הולדתך
    הוא הנס הכי יפה.
    מזל טוב והמון ברכות ואיחולים לבביים
    ליום הולדתך השמונה-עשרה, עד מאה ועשרים.

    המתכון ליום הולדת שמח:

    החומרים הדרושים
    הם בעצם אנשים,
    כפית גדולה של צחוק
    וחיוך אחד מתוק.
    לשפוך מזל והצלחה,
    ולערבב עם המון שמחה,
    להוסיף אושר לתבנית
    ולצפות בברכה לבבית.
    זהו מרשם אישי, חשוב לזכור,
    עבר בסודי סודות מדור לדור,
    וביום שמחתך עם המון איחולים
    מגישה אני לך "יום הולדת טעים".

    אנא קבלי ממני, בת ה-18 פלוס, הדרכה לעולם שלם שנפתח לפניך.

    ראשית, את רשאית כבר לשתות משקאות אלכוהוליים, להשתכר וללכת מכות בפאבים. זה יסייע לנו כאשר נרצה להכות את הרכלנים כמו ג' משעלי וחבריו.

    שנית, את רשאית כבר לשאת נשק, מה שהופך אותך לשותפה פוטנציאלית לנקמות והתנקמויות שאנו מפעילים בבלוג ושעד כה נעלמו מעיניך.

    שלישית, את כבר בגירה בעיני החוק ולכן גם אם תשתתפי בנקמות ובהתנקמויות שלנו עדיף שלא יתפסו אותך כי תשאי במלוא האחריות והעונש יינתן לך כבוגרת, ראי הוזהרת.

    רביעית, את יכולה להשתתף בבחירות לכנסת, את יכולה להיות נשיאת המדינה, ובעוד 3 שנים תוכלי אפילו להיבחר לכנסת. מובטח לך שחברי הבלוג יצביעו בעדך.

    חמישית, את יכולה כבר להתחתן, אבל זה לא מומלץ ואני מציעה שתמתיני קצת.

    והכי חשוב, את רשאית, ואף נדרשת, להישאר חמודה, ידידותית, חכמה ונהדרת כפי שאת, להצליח בכל הבגרויות ואחר-כך להצליח בצבא.
    מאחלת לך ים של שמחה והצלחות
    גשם של ברכות
    ושפע רב של אהבות.
    שכל בוקר עם חיוך תתעוררי,
    שלשמוח ולצחוק לא תשכחי.
    שלעולם לא תפסיקי לחלום,
    ותמיד תשמרי על התום.
    שכל שתחלמי יתגשם לך במהרה
    וכל מה שתגעי בו יהפוך להצלחה.
    מאחלת לך המון שמחה, הצלחה ואושר בחיים!

    http://www.youtube.com/watch?v=6N1TWEuXhcU&feature=PlayList&p=BCFD0A67A1DADD4C&playnext_from=PL&playnext=2&index=2

    http://www.youtube.com/watch?v=glNjsOHiBYs&feature=PlayList&p=BCFD0A67A1DADD4C&playnext_from=PL&playnext=1&index=1

  16. אירית השפירית Says:

    אוריתי, שתהיה לכם נסיעה מעניינת מחר ומזג אוויר טוב.

    חשבתי שאת במיוחד בטח סובלת עכשיו מביטול הטיסות באירופה וכל הבלגן שנוצר בעקבות זה. נקווה שתוך כמה ימים יהיה קצת יותר סדר בדברים. מה שהר געש קטן יכול לעשות לעולם. מי היה מאמין? תגידי לי, א"א לא חזר רק עכשיו מטיול באירופה? אולי הוא קפץ במקרה גם לאיסלנד? והרי ידוע שבכל מקום שהוא מגיע מתחילה מהומה ושחיתות. טוב, זאת רק תיאוריית קונספירציה, אבל תודי שהיא נשמעת הגיונית. 🙂

    שבת נעימה לכולכם, יקרים שלי.

  17. Amitush Says:

    מיכל,
    לא לגמרי ירדנו מנושא ההרחבות אלא שהשנה לא יצא לנו לחזור מכמה סיבות שצצו ולכן הנושא הוקפא.
    תודה רבה!!

  18. sari Says:

    בר יקרה מזל טוב!יום הולדת 18 הוא יום שבעיני סימל ועדיין מסמל מעין בחירה אחרת בחיים..בחירה עם רישיונות..אבל גם עם חובות.
    מאחלת לך בריאות,אהבה,אושר והמון הצלחה ושכל אשר תבקשי לעצמך אכן יתגשם!

    שרי

  19. בר Says:

    בוקר טוב 🙂

    מיכל, אוריתי, אירית ושרי, תודה על הברכות!! נשלח אליכן חיבוק גדול 🙂

  20. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    התמונה היומית – שיפי היפהפיה סורגת-

  21. אוריתי Says:

    שבוע טוב,
    בילינו היום מאוד יפה, טיילנו בעמק יזרעאל, ביקרנו במושב בו נולד חמי, פגשנו שכן שלמד שנה מעליו בבית הספר והתחיל להעלות זכרונות עם חמותי, ראינו את הבית , הרפת , החצר והיה מאוד מרגש. חשוב לי שהבנות יכירו את ההיסטוריה המשפחתית שלהן, הדור של הסבים והסבתות שלהן היה דור נפילים לדעתי. כל ארבעת הסבים והסבתות היו אנשים חזקים שנלחמו ותרמו ואולי בנותי יקחו מהם דוגמא.
    מספיק השתפכתי כאן, מצפה לי שבוע קשה, כמו שניחשת אירית, מצפה לנו עבודה כפולה, גם לבטל וגם להזמין מחדש, ולדאוג להחזרי כספים ולספוג את התלונות של האנשים (כאילו שאני אשמה ,מה אני הר הגעש? למה אני אשמה) בקיצור שמח, ועוד זה שבוע קצר בגלל החג.
    ואם זה לא מספיק, אז מחר אני אצל רופא השיניים, ניתוח חניכיים.
    בקיצור, שבוע טוב חברים.

  22. אירית השפירית Says:

    יו, אוריתי, איזה שבוע מצפה לך. אני שמחה שנהניתם היום בטיול לעמק יזרעאל ושחיזקתם את השורשים. טוב לאדם לדעת מאין הגיע ומי היו סבותיו.

    לגבי העבודה – כולם בוודאי יודעים שאין שום טעם להאשים אותך, אז אני מקווה שאם תתקלי בעצבניים במיוחד לא תקחי את זה ללב, אבל אם בכל זאת יגיעו אנשים לא נסבלים אני חושבת שלא תהיה לנו ברירה אלא לנקוט נגדם באמצעים הלא קונבנציונליים שאנו רגילים לנקוט כלפי רשעים. אז פשוט תעבירי לנו שמות וכתובות, ואנחנו כבר נדע מה לעשות איתם. רק תדאגי שיהיה לך אליבי לכל שעה ושעה בימי השבוע הקרוב. בסדר?

    בהצלחה בניתוח השיניים. גם לי צפוי טיפול שיניים, אבל הרבה יותר פשוט. בשבוע שעבר הייתי אמורה לעבור טיפול שורש ביום חמישי וממש לא הצלחתי לישון מרוב מתח ולחץ, אבל שנייה לפני שהייתי אמורה לצאת מן הבית התקשרו מן המרפאה לבטל כי הרופא חולה. חוצפה! אז כנראה שאעבור את הטיפול השבוע.

    אילנוש, אני מקווה שנהניתם מאוד בסוף השבוע ושולחת לך כבר חיבוק קבלת פנים כדי שתתקלי בו דבר ראשון בבוקר כשאתם חוזרים.

    שבוע טוב לכל הוויקיניקים, גלויים וסמויים. אמנם צפויים עכשיו יומיים קשים, במיוחד לכל מי שקרובי משפחתו נהרגו בצבא, אבל אני מקווה שתחושת הביחד תקל על כולם. חבל על כל מי שמת, ומי ייתן ולא יהרגו עוד אנשים ושישרור כאן שלום במהרה בימינו. אמן.

  23. michal Says:

    אירית,
    אכן, ימים קשים.

    לא יודעת איך אתם חווים את סיפור הענן. אבל הבוקר, כשראיתי את העיתון עברה לי תחושה של סוף העולם. אנחנו כבר מבינים, שאחרי שהכל ישקע, יהיה פחות בריא מעכשיו. אנחנו גם מבינים שיש אפשרות שאנשים יתקעו באירופה לעוד מספר ימים לא קטן. בקיצור, עם כל הצונמי, רעידות האדמה והשטפונות- נראה כי הטבע משדר לנו, ולא כל כך אופטימי.

    בכל זאת, שבוע טוב לכולנו

  24. תיתוש Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב ונקי מאפר וולקני חברים יקרים שלי

    אוריתיס יקרה שמחה שנהנית ביחד עם המשפחה בטיול השורשים של חמך ואני בטוחה שהיה מאוד מרגש 🙂 ושקיבלת בטיול הזה גם אנרגיות חיוביות ומחזקות לקראת השבוע הקשה שהולך לעבור עליך כי ארי את אשמה בכל אסונות הטבע בעולם. ולמרות זאת אני מוכנה לעזור לך ולשמור עליך מזעם ההמונים על שהשתבשו תוכניותיהם ומי שיציק לך תודיעי לי אני כבר אשלח אליו את וולקנו ישר הביתה או לכל מקום אחר בעולם. 😛 סתם סתם אני שולחת לך חיבוק גדול עם מלה אנרגיות חיוביות ומחזקות. שענן האבק ישקה במהרה ושתחזרי לשיגרת עבודה נורמלית. 🙂

    אילנוש יקרה מקווה שנהנית מסוף השבוע עם תמיר ושחזרת עם כוחות ואנרגיות מחודשים קבלי חיבוק גדול 🙂

    חיבוק גדול ואנרגיות טובות לכל החברים היקרים של בלוג ויק אוהבת אותכם 🙂

  25. תיתוש Says:

    ברוש יקרה היום זה היום מלאו לך 18 אביבים ואת כבר כשירה לעמוד בכל החובות של אדם בוגר את רשית לבחור לכנסת ולעיריה, את כבר יכולה לתרום את חלקך לצהל, את יכולה כבר להתחתן ולהביא הרבה ילדים מקסימים כמוך,את יכולה לעבוד ולקבל משכורת של בוגר. את כבר יכולה לשלם את כל המיסים.
    אבל בנתיים תתמקדי בבגרויות אני בטוחה שתצליחי בכולם 🙂
    מותק מזל טוב עד 120 שנים בריאות מאושרות ועשירות ושתשארי כל חייך יפה ומתוקה בדיוק כמו שאת עכשיו 🙂
    חיבוק גדול אוהבת אותך

  26. תיתוש Says:

    אוריתיס אך שכחתי בהצלחה בניתוח החניחיים אני אשלח לך אנרגיות חיוביות ואחזיק לך אצבעות שהכל יעבור מהר בלי כאבים בזמן הניתוח ואחריו שולחת לך עוד חיבוק גדול מלה באנרגיות מחזקות
    גם אני היתי צריכה להיות מחר אצל רופא השיניים אבל בדיוק עכשיו דחו לי את זה לשבוע הבא

  27. רמה Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב חברים!

    בר יקרה, המון המון מזל טוב ליום הולדך ה- 18, הרבה בריאות, אושר, שמחה והמון אהבה :), עכשיו את אדון לעצמך מקווה שהחלטותייך ומעשייך יהיו טובים וחכמים, אני סומכת עלייך ויודעת שאת בחורה מקסימה עם לב ענק ❤ עד 120.

    קיפושששששש איזה כיף לראות שבאת לבקר אני מתגעגעת אלייך המוןןן, רק טוב יקרה שלי.

    שיהיה יום מקסים.

  28. מ Says:

    בוקר טוב ושבוע מוצלח לכולם.

    בר יקרה – יום הולדת שמח ! מאחלת לך את כל הטוב שבעולם, בריאות, אהבה, הנאה, הגשמת משאלות וחלומות וכל דבר אחר שתרצי.

    השיר הבא הוא בשבילך.

    http://www.youtube.com/watch?v=lSl5ezdd-ho

  29. תיתוש Says:

    חברים יקרים הטור השבועי של שפרה
    תודה רבה לצביה היקרה ששולחת לנו אותו כל שבוע
    קבלי חיבוק גדול ממני 🙂
    http://www.f2h.co.il/2233500434086

  30. צביה Says:

    תיתוש מתוקה תודה על החיבוק.

    בכייף.

  31. תיתוש Says:

    בבקשה צביה קבלי עוד חיבוק 🙂

  32. ארנוס Says:

    תיתוש וצביה תודה על הטור, יש פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2010/04/18

סגור לתגובות.


