איך להפוך מצב עגום להצלחה

by

פעם אחת נסע עירוני אל הכפר לבלות כמה ימים. בזמן שהותו שם, החליט לקנות האיש חמור מאיכר זקן במאה דולר.

האיכר הזקן הסכים למסור את החמור רק למחרת.

למחרת בא העירוני לקבל את הבהמה, אך זו מתה במשך הלילה.

הוא דרש את כספו בחזרה, אך הזקן כבר בזבז אותו.

להפתעת האיכר הוא דרש את גופת החמור ולקח אותה איתו.

לאחר חודש הם נפגשו שוב. לא התאפק האיכר ושאל לגורל גופת החמור.

אמר הבחור העירוני: "עשיתי הגרלה על החמור, מכרתי 500 כרטיסים להגרלה בשני דולר כל אחד והרווחתי 998 דולר מהעסקה."

"אבל החמור היה מת! אף אחד לא התלונן?" התפעל האיכר.

ענה הבחור: "כן, אבל זה היה רק הזוכה, ולו החזרתי את ה-2 דולר שלו… "

מסקנה: יש גם מקרים בהם ניתן להפוך מצב עגום להצלחה.

73 תגובות to “איך להפוך מצב עגום להצלחה”

  1. בר Says:

    שיהיה לכל החברים- הגלויים והסמויים, שבוע מצויין 😛

  2. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך

    ברוש,תודה על הפוסט ועל זה סבתא שלי היתה אומרת : " יש אנשים שחול הופך להם לזהב בידיים כי הם יודעים מה לעשות עם החול":-)

    חזרנו מהבר מצוה,היה כיף,משחרר ומאוד שמח .

    שיהייה לכל החברים הפעילים והקוראים הסמויים שבוע טוב ומבורך.

  3. ארנוס Says:

    אחלה פוסט ברבר!
    🙂

  4. אוריתי Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב.
    בר, תודה על הפוסט החדש.

  5. ilana.pa Says:

    תודה בר – יופי של פוסט עם קריצה ולמידה בצידה.

    בשבועות האחרונים לא נסתייע בידי להגיע למקום המקסים שלנו, כך שאפילו לא יכולה להגדיר את עצמי כ"חברה נסתרת". מקווה שמצב זה ישתנה בקרוב.

    בימים אלה, אני מארחת קרובת משפחה ובתה, שהגיעו מניו יורק. בזמן חופשת החג טיילתי איתם לאורכה ורוחבה של ישראל ומחר אצטרף אליהם לטקס לציון יום השואה ביד ושם בירושלים. היא הוזמנה לשם כדי להיות בפתיחת תערוכת ציורים של אביה ז"ל, שצייר את החיים במהלך המלחמה, בגטאות ובמחנות ההשמדה, כפי שחווה אותם.

    כולנו מצווים לזכור וחלה עלינו האחריות לספר לדורות הבאים את אשר אירע לחלק גדול של העם היהודי, ולהציל כל בדל זכרון מאותם שורדים אשר מספרם הולך ופוחת.

    למורות או לאמהות לילדים מבין קוראי הבלוג – אני מבקשת להמליץ על ספר מרגש ומחכים שכתבה ניצולת שואה על ילדותה בצרפת בצל המלחמה. לאחר שנים רבות של שתיקה, החליטה לספר לילדי ישראל ולמען הדורות הבאים את אשר עבר עליה באותן השנים.

    אישה זו שביקרה בבית ספרי בשבוע שעבר ריגשה אותי ואת כל שומעיה, כשספרה על חייה. שם הספר: "סיפורה של לוּלוּ ילדה קטנה בשואה" והסופרת: עליזה טייטלבוים.

    לא הייתי ממליצה על ספרה, ואינני מקבלת שום דיווידנד מהעניין, אלא שכל כך התרגשתי ובכיתי בזמן ששמעתי אותה ולאחר מכן, גם מקריאת ספרה עד שהחלטתי באופן ספונטני לחלוטין לכתוב בבמה המכובדת הזאת אודות ספרה של אישה אצילית זו.

    מי שמעוניינת לרכוש את הספר, מוזמנת לכתוב את האימייל שלה ואשלח לה את מספר הטלפון של הסופרת

    המשך יום משובח – אילנה פ.

  6. ארנוס Says:

    ערב טוב לכולם!

    התמונה היומית – תמונה חמודה של שיפ-

  7. אילנה Says:

    ערב טוב

    הערב ב-21.30 בכבלים(יס) בערוץ הסרטים יס 1 יוקרן הסרט "נער הקריאה".
    קראתי את הספר,מומלץ!
    אראה את הסרט.

  8. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    כמו בכל שנה הלכנו גם השנה לטקס הזיכרון לציון יום השואה. בכל שנה אני נפעמת מחדש מהנוכחות הגדולה ובעיקר מבני הדור השני, השלישי ואפילו הרביעי שמקפידים להגיע. אומנם מספר הניצולים המגיעים הולך ופוחת אבל מספר הנוכחים בטקס הולך וגדל. כבכל שנה, נציג דור ההמשך נושא דברים והפעם היה זה בן משפחתי כך שהמשפחה המורחבת כולה התייצבה בהרכב כמעט מלא,וכולנו התרגשנו למשמע דבריו.
    וכמו שמברך בכל שנה יו"ר הארגון: שנזכה להגיע ליום הזה גם בשנה הבאה ולמלא את צוואתם של יקירנו שנספו בשואה, לזכור ולא לשכוח.

  9. יפה Says:

    ‎כדור שני לניצולי שואה אני זוכרת שהורי דיברו ושוחחו איתנו על השואה. במשפחתו של אבי הם היו 11 איש והיו לאבי אחים ואחיות שנישאו והיו להם ילדים כולם הושמדו ונשארו רק שלושה אחים. במשפחתה של אימי הם היו שמונה איש ובינהם גם אחים ואחיות בעלי משפחות וכולם הושמדו הם נשארו רק 2… ראה/י עוד כשלאח של אימי שנשאר בחיים רצחו את אישתו ושני ילדיו. אמי סיפרה לי שסבתא שלי הובלה לשחיטה השלישית כשהיא הולכת יד ביד עם נכדה הבכור שהיה בן 8, וסבתי התחננה לפניו שיברח וימלט אך הילד אמר לה לאן שאת הולכת הלך איתך. סבי התחבא ביערות וביום כיפור הפיצו שמועה , שמי שרוצה לבוא להתפלל בבית הכנס יכול לבוא כי לא יפגעו בהם. סבי ועוד כמה מבני עירו באו לתפילת כל נדרי ובתום התפילה הם ראו שבית הכנסת נחסם והציתו אותו באש.
    לראשונה לפני עשר שנים כשהייתי עם אבי ואחי ובני עירם במסע שורשים היגענו לכפר אוקראיני שבו חיו ביחד יהודים וגויים. בפעם הראשונה אבי ספר לי שאחיו הבכור גר כאן לאחר נישואיו ויום אחד היגעו קלגסים נאצים וחיפשו יהודים, אחיו הסתתר ולאחיו היה תינוק בן תשעה חודשים, הנאצים יצאו מחוץ לבית עם התינוק ואמרו שעם האבא לא יצא מהמסתור הם ינפצו את הילד על העץ. אחיו יצא להציל את הילד, אך הם הטיחו את ראשו של הילד בעץ ולאחר מכן ירו באביו למוות. נדהמתי מהסיפור ושאלתי את אבי מדוע לא סיפרתה לנו את זה עד עכשיו, תשובתו הייתה, הייתם ילדים קטנים ולא רציתי שזה ישפיע עליכם לרע. והיום ביום זכרון ככול שהשנים עוברות המחשבות אינן מרפות והן הרבה הרבה יותר קשות. לכן אסור לנו לשכוח ולא לסלוח לבני הבליעל, ותמיד לזכור שזוהי ארצנו על דמם של 6 מ' יהודים הוקמה מדינה לעם היהודי.

    לזכור ולא לשכוח, ת.נ.צ.ב.ה לדורי דורות ונאמר אמן.

    http://www.facebook.com/group.php?gid=10958084061

  10. אילנה Says:

    יפה יקרה ,אמן ואמן.

    צפיתי בסרט וגם קראתי את הספר "נער הקריאה" ,בנותיי ראו רק את הסרט לפני זמן רב בקולנוע והיום התעורר דיון מעניין.
    הבנות לא אהבו את הסרט ואף כעסו מכיוון שאצל הצופים נוצרת אמפתיה לשחקנית ,חנה,שגילמה את תפקיד השומרת במחנה ,שליחת נשים ונערות למחנות השמדה ואי סיוע לכלואות בעת ההפצצה על הכנסיה וכולם נשרפו חיים.
    הבנות צודקות ויחד עם זאת היא לקחה על עצמה את האשמה בכתיבת הדוח בעת השריפה בכנסיה כשהיא כלל לא ידעה קרא וכתוב ומחמת הבושה הודתה במשהו שלא עשתה ,היה בה תום ונאמנות למקום עבודתה ומכאן האמפתיה ולא על המעשה שעשתה.

    בכל יום שואה נופלת עלי תוגה וקושי להבין את מה שקרה .

    אני משתתפת בצערם וכאבם של כל משפחות ניצולי השואה .

    לילה טוב.

  11. אירית השפירית Says:

    תמיד קשה לי ביום השואה. אני גדלתי בדור שכבר לא הכחיש, כבר רצה לשמוע ולא התייחס לניצולים כאל "אנשים חלשים שהלכו כצאן לטבח". מי שחי בתקופה שאחרי משפט אייכמן כבר החל להבין את הזוועות שעברו בני משפחותינו ובני עמנו בשואה. התחילו כבר לפרסם אז ספרי עדויות וספרים לנוער שהפגישו את הצברים עם מוראות השואה. אני זוכרת שהושפעתי מאוד מן הספרים "מוכרי הסיגריות מכיכר שלושת הצלבים" ו"מאה ילדים שלי", אבל בעיקר מן הספרים של ק'צטניק, שקראתי כשהייתי ממש צעירה, אבל כמובן שכאשר אמרו לי שהספרים הללו לא לגילי הייתי חייבת לגלות מה כתוב בהם והזדעזעתי.

    בבית-ספר יסודי היתה לי מורה, לאה, שיום אחד נחשפה בפנינו וסיפרה שהיא היתה תינוקת בשואה וניצלה ביחד עם שני הוריה בזהות בדויה. כמובן שהיא לא יכלה לזכור הרבה, אבל היא סיפרה על מקרה שבו הנאצים בעטו בעגלה שבה שכבה והפילו אותה לנהר אך אמא שלה הצליחה ממש בשנייה האחרונה לשלוף אותה מן העגלה וכך היא ניצלה. אני זוכרת שהסיפור שלה הרשים אותי מאוד ואז התחלתי להתעניין מאוד ולחפש כל ספר שאפשר לקרוא בנושא הזה.

    אני לא יודעת איך אפשר להישאר שפוי אחרי 5 שנים של סכנה יומיומית לחייך, כשאין לך שום מוצא וכל העולם רוצה להשמיד אותך, לאחר שאתה רואה את בני משפחתך וחבריך נרצחים ונהרגים בכל מיני מיתות משונות, לאחר סבל הרעב הנוראי, סבל ההשפלה, האימה והבדידות, לאחר מוראות מחנות ההשמדה ומחנות העבודה או לחילופין מקומות המסתור והבורות הלא אנושיים, לחיות כמו חיות נרדפות במשך שנים. ובכל זאת כל כך רבים בתוכנו עברו את זה ושרדו וחיים בינינו, על אף שמספרם מתמעט ככל שהשנים חולפות. האנשים האלה, שעברו את מה שהדמיון אפילו לא יכול לשער, בנו כאן את המדינה, לא התפנקו והקימו משפחות ותרמו לבניין הארץ, לביטחונה, לשגשוגה הכלכלי, החברתי והתרבותי. צריך להצדיע להם!

    גדלתי במשפחה שבה השואה נכחה רק בתחושת ההיעדר. להורים שלי לא היו סבים וסבתות, לכל אחד מהם היה רק דוד אחד, וזהו (פרט לסבתא אחת שהצליחה להעלות כמעט את כל בני משפחתה עוד לפני השואה). עולם שלם נעלם – כל כך הרבה ילדים שלא אפשרו להם לגדול, כל כך הרבה מדענים ורופאים ואמנים וגם סנדלרים ורפדים וחייטים שתרומתם נגדעה. נותרו רק אחדים, אודים מוצלים – אחד ממשפחה, שלושה מעיר.

    עצוב מאוד לראות שבימינו אנו האנטישמיות מרימה שוב את ראשה המכוער והמסוכן, ושיש מי שעוסק בגלוי בהכחשת השואה. אני שואלת את עצמי כיצד ייתכן שאותן טענות פרימיטיביות כנגד היהודים יכולות לחזור ולמצוא אוזן קשבת. איך אפשר לשנוא מישהו בגלל דתו או צבעו, בגלל לאומיותו או שפתו, בגלל רוחב האף שלו או בשל כל סיבה גזענית אחרת? אני פשוט לא תופסת את זה.

    http://www.youtube.com/watch?v=ulMWZhZ3–0

    http://www.youtube.com/watch?v=U6AOviMQoN0

  12. sari Says:

    ביום עצוב זה של זכרון השואה מרגישה אני התכנסות עם כל אותם משפחות שאבדו..אותם אלה שאיבדו יקירים ואלה שגדלו ללא אהוביהם.

    עצוב לי מאוד ותמיד זוכרת..קוראת עוד ועוד על אשר ארע..ומוזר לי שילדי שגדלו בצל קורתי לא חולקים את אותה התיחדות פנימה עם השורדים ועם הזיכרון.ילדי,שיהיו בריאים,בוחרים לא להיות קשובים..אולי כיוון שבתיכון ובחטיבות יש לי תחושה שמעמיסים הנושא ובכך מרחיקים אותם..או שאולי אלה רק ילדי?..

    אז חוץ מלהסביר שוב ושוב את חשיבות היום הזה..אני ממשיכה לקרוא ולהתעניין לפעמים יותר ,כיוון שילדי בוחרים לא..

    אזכור ולא אשכח..

  13. michal Says:

    בוקר טוב

    שני הורי הגיעו לארץ בשנות ה-30 לפני המלחמה. אך, שניהם השאירו משפחות גדולות בפולין, אשר נכחדו לחלוטין, להוציא בת דודה של אמי, אשר מצאה אותנו אחרי קום המדינה, בעזרת המדור לחיפוש קרובים.

    בעלי, יליד מרוקו, הגיע לארץ בתחילת שנות ה- 50.

    למרת שהורי ומשפחתו של בעלי, לא חוו את השואה באופן ישיר, אצלנו בבית ישנה אווירה של "מלחמת קיום".

    בפסיכולוגיה יש מושג שנקרא- לא מודע קולקטיבי. – שמדבר על חוויות/אגדות/ארכיטיפים תרבותיים, המשפיעים על התנהלות החברה.
    אין לי ספק, שהשואה ותחושת הנרדף, מהווה מרכיב משמעותי בלא מודע הקולקטיבי של כולנו, ללא קשר למוצא.

    מי שראה את הסרט על פרשת קסטנר, הבין עד כמה השואה מניעה אותנו, כעם וכמדינה. הרבה החלטות מתקבלות מהחלקים של "לא להיות שוב נרדף", להיות חזק ולא לתת לאחרים להוביל אותנו.
    שנים רבות עוד יעברו עד שהצלקת של השואה תהייה פחות משמעותית (אם בכלל).

    מי יתן, ויבוא שלום לעולם הזה, שמנהיגים מופרעים לא יקומו ושנמצא את השלוה.
    אמן !!

  14. רמה Says:

    בוקר טוב,
    יום השואה הוא יום קשה לי במיוחד, ממש לפני שיצאתי עם המשלחת של בית הספר לפולין גיליתי שכל משפחת אימי מלבד הוריה הושמדו בשואה, אין לנו כל תיעוד על מה שקרה איתם ואפילו את רוב השמות אינו יודעים ואין מי שיספר… בהיותי במחנות ההשמדה כמעט ויכולתי לחוות שוב את כל מה שקרה שם, האנרגיות במחנות בפולין כולה מאוד קשות.
    ברשותכם אספר לכם את אחת החוויות הקשות שעברתי שם:
    זה היה ביום השני של המסע, הגעתי לבורות בהן ירו בנשים, גברים וילדים למוות, בתוך יער ירוק שמהצד אין סיכוי לחשוב שמעשים כאלו נתעבים קרו שם (לצערי איני זוכרת את שם המקום), המורה שלי, דור שני לשואה אמרה לי להקשיב לשקט וכך אוכל לשמוע את הקולות…
    הלכתי הצידה למקום שקט וניסיתי להקשיב, אולי זה נשמע לא אמין אבל שמעתי צרחות וצעקות, אנשים רצים ומנסים להתחנן על חייהם, התחלתי לצעוק ביחד עם הקולות, מאותו הרגע המסע קיבל משמעות אחרת בשבילי, עם כל הרצינות שבאתי איתה, מרגע זה ואילך הכל נהיה מוחשי יותר.

    יפה, צמרמורת עברה בגופי כשקראתי את שכתבת, מי יתן שנדע רק טוב וכמובן נזכור ולא נשכח, יהיה זיכרם ברוך.

    ______________________________
    מצטערת שהכתיבה שלי לא חלקה… בעיקבות הניתוח יש לי בעיה של ניסוח, התבטאות וזיכרון, אני בטוחה שאתם מבינים.

  15. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים לי
    היום הוא יום עצוב לעם היהודי שאיבד שישה מיליונים מבני עמו אבל זה לא רק שש מיליון תחשבו כמה מיליוני יהודים היו יכולים להוולד להם ולדורות שהיו באים אחריהם.
    אני לא ממשפחה של ניצולי שואה אבל אני מרגישה כל שנה את ההבל הלעומי כאילו זה קרה לי ולבני משפחתי. אני לא יכולה להבין שינאה לעם ואכזריות כזאת.
    אני יודעת שיש לנו בבלוג הרבה חברים שבני משפחתם חוו את השואה והושמדו בגטאות או במנוסתם מהנצים אני שולחת לכם חיבוק מיוחד ומזדהה התכם בכאבכם

    רמה יקרה זה בסדר את לא צריכה להתנצל. אנחנו מבינים אותך. וחוץ מזה אני לא מרגישה שיש לך בעיה בכתיבה ויש זרימה טובה יכול להיות שאת אבדת קצת את הביטחון מאז הניתוח ולכן את חושבת שיש לך בעית ניסוח תמשיכי לכתוב את כותבת בסדר גמור שולחת לך חיבוק עם אנרגיות להחלמה מהירה ושלמה

    חיבוק גדול לכל חברי הבלוג

  16. תיתוש Says:

    ברוש יקרה תודה על הפוסט החדש

  17. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי
    הטור השבועי של שפרתנו
    תודה רבה מאוד מאוד צביה יקרה שגם השבוע לחה לי את הטור
    http://www.f2h.co.il/1596115115099

  18. תיתוש Says:

    לחה=שלחה

  19. ארנוס Says:

    ערב טוב לכולם!

    היום התקיימה אצלנו שיחה עם ניצול שואה אבל לצערי האודיטוריום התמלא ולא הצלחתי להיכנס ולהאזין…

  20. אילנה Says:

    ערב טוב

    קראתי את שכתבתם והעצב והתוגה השתלטו עלי 😦

    רמה יקירה,את כותבת בסדר גמור!!!!!!

    תיתוש וצביה יקירות,תודה על הטור של שפרה,אקרא אותו מאוחר יותר.

  21. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    צביה ותיתוש היקרות- תודה על הפינוק המעולה – הטור של שיפי שמוסיף להיות אדיר.

    רמה יקרה – את כותבת מאוד יפה, לאט לאט הכל יסתדר, את בדרך הנכונה.

    מפנקת אתכם בשיר ישראלי חדש שנתקלתי בו אתמול, אדם צ'אקיר המבטיח עם השיר

    "ירח מקרטון", האזנה נעימה.

    http://www.youtube.com/watch?v=P5Jd80kG3iA

  22. אילנה Says:

    לילה טוב,שינה ערבה לכולם.

  23. אוריתי Says:

    בוקר טוב ויום נעים 🙂

  24. בר Says:

    שלום לכולם 🙂

    שפרה במשטרת האופנה אצל גיא פינס, כמו תמיד דורין אטיאס די קוטלת אותה-
    http://fashion.nana10.co.il/Article/?ArticleID=711944

    אני דווקא אהבתי מאוד את השמלה והנעליים 😉

    תיתוש וצביה, תודה על הטור השבועי.

  25. ארנוס Says:

    ערב טוב לכולם!

    תודה לתיתוש ולצביה על הטור המקסים.
    ברבר תודה על הקישור, דורין אטיאס יכולה רק לחלום להראות כמו שיפ, שפשוט נראית מיליארד דולר.

    התמונה היומית – שיפ נראית עצובה אבל בכל זאת יפהפיה הורסת-

  26. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    בר – תודה על הקישור. דורין אטיאס לא יודעת דבר וחצי דבר על סטייל. היא סטייליסטית ללא סטייל שחושבת שיש לה טעם משובח אך לא כך הדבר.

    פינוק יום שלישי- פינת הזן של שפרה אצל בני בשן מהיום בצהריים, תהנו.

    http://www.mediafire.com/?yy4g5ooegmy

  27. עינבלי :) Says:

    לילה טוב לכולם 🙂
    אני מצטערת שאני לעיתים נעלמת להרבה זמן, פשוט עכשיו זו התקופה של החודשיים האחרונים לסוף הלימודים ואין כל כך זמן לנשום. ובנוסף אני גם עובדת. מה איתכם? 🙂

  28. אילנה Says:

    ערב טוב

    עבר עלי יום נעים ומהנה,בת אחי ילדהבמזל טוב בן,נין ראשון להוריי שמזמן לא ראיתי אותם כה מאושרים ,אבי בכה מהתרגשות והודה לאל שזכה לראות נין.

    קראתי את הטור של שפרה וחייכתי,הזכיר לי ש לפני מספר חודשים הוזמנו לברית בתל אביב בקניון עזריאלי,יום שישי,לחצי תנועה תמיר ואני החלטנו לנסוע ברכבת נשמע פשוט ומהיר,היינו צריכים להיות במסעדה בשעה 12.00,אחרי חישוב מהיר על משך זמן הנסיעה החלטנו לנסוע ברכבת של 11.15 ,נסענו עם הרכב לתחנה,החננו ובשמחה הלכנו לתחנת הרכבת,הזמן חולף,11.30 ואין רכבת,בשעה 11.35 הודיעו במערכת הכריזה שהרכבת לתל אביב לא תצא,היא פשוט בוטלה! והרכבת הבאה תצא ב- 12.15,אצנו למשרד,קיבלנו את הכסף בחזרה נכנסנו לאוטו ונסענו לתל אביב,הגענו ב- 12.15.
    בחו"ל לעולם זה לא היה קורה,בארץ מרשים לעצמם לזלזל בציבור הנוסעים.

    ברוש,תודה על הקישור,לטעמי שפרה מתלבשת מקסים,נשי ויפה.

    עינבל חמודה,שיהייה בהצלחה!

  29. צביה Says:

    מזל טוב אילנה להולדת הנין.זה באמת משהו מרגש.

    חשבון קטן שעשיתי אומר שהתונית האחרונה של שיפ וקובי היא ביום העצמאות.
    נקודת ציון מאד מיוחדת לטעמי להמשך הדרך בשבילה.

  30. צביה Says:

    התונית-התוכנית

  31. sari Says:

    אילנה מז"ט להולדת הנין.
    את די צודקת לגבי היחס בנושא זמנים ורכבות בחו"ל..אך גם שם לפעמים קורות תקלות…

  32. אילנה Says:

    צביה ושרי יקירות,תודה רבה.
    גם אני מתרגשת,היום אחר הצהריים נכנסתי לחנות בגדי תנוקות וקניתי לו כמה דברים בעונג רב.

    אני הולכת להאזין קצת לשפרה .

    לילה טוב,שינה מתוקה וערבה לכולם.

  33. אילנה Says:

    שפרה המקסימה ראיינה את בת שבע ומשמיעה שיר שלה ,הן כל כך מתוקות הבנות לבית קורנפלד.

    אני כל כך עייפה אך…אני רוצה להאזין לשפרה 🙂

  34. אילנה Says:

    שפרה משדרת לבד,קובי בדרכו לאולפן,היא עושה זאת נפלא.

  35. אילנה Says:

    שפרה משדרת כמו שדרנית מיומנת עם הרבה ביטחון ,תענוג להאזין לה.

    אני הולכת להמשיך להאזין לה בחדר השינה,לילה טוב ,שינה ערבה והאזנה נעימה.

  36. ארנוס Says:

    מזל טוב אילנה!

    יש מצב שהיא ראתה את מה שהעברתי לך?

  37. רמה Says:

    בוקר טוב 🙂
    תודה לכולכם על התמיכה אוהבת אתכם מאוד.
    אילנה יקרה המון מזל טוב, מאחלת שהורייך יזכו לראות עוד נינים רבים 🙂
    שיהיה יום נפלא.

  38. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי 🙂
    אילנוש יקרה מזל טוב לבר המצווה של האחיין של תמיר ולנין החדש של הורייך באזרת השם הם יזכו לראות עוד הרבה נינים ובינהם גם את של בנותייך ובנך 🙂
    אתמול נרדמתי ולא ראיתי את ציפורי לילה עם שפרה אני מחכה שממוש היקרה תעלה לנו את התוכנית

    רמה יקרה גם אנחנו אוהבים אותך שתהיה לך בריאות שלמה ומהירה. חיבוק גדול

  39. michal Says:

    אילנה יקרה

    מזל טוב. אין ספק, לראות נין זו זכות.

    יום טוב לכולם

  40. אוריתי Says:

    אילנה, מזל טוב לתינוק החדש במשפחתכם.בריאות טובה להורים, שיזכו לעוד הרבה נינים ונינות.
    רמה יקרה שלנו, בריאות שלמה, מחבקת אותך.
    המשך יום נעים לכולם 🙂

  41. אילנה Says:

    צהריים טובים

    תודה רבה מקרב לב לכל הברכות שלכם,שיתגשמו כולן אמן!
    ארנוס,שלחתי ולא נענתי,אולי אשלח תזכורת 🙂

  42. אילנה Says:

    תיתושקה,לא שמעתי את כל התוכנית,העייפות הכריעה אותי ובאחת ורבע בערך נרדמתי,כשיהייה הקישור אאזין ליתר התוכנית.

  43. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    שלום לכולם

    מה שלומכם, איך עוברים עליכם ימי תחילת האביב?
    אצלי הכל בסדר, עסוקה עד מעל הראש (פרוייקט ענק ולא רק). אני מקווה שאוכל לבוא קצת יותר…
    והיה ולא, תלמדו להתמודד ולשרוד כמו ששרדתם עד כה :]

    געגוע וחיבוק ממני במיוחד ל…. ול… ול… ול… ול… וגם ל… אה, ול… בקיצור
    לכל אחד ואחת מכם.

    תודה רבה למברכים, ריגשתם עד מאוד! אני חגגתי עם 2 עלמות חן מ ד ה י מ ו ת, ואחה"צ עם משפחתי היקרה.

    שאו ברכה,
    קיפי כלבה בהפרעה.

  44. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    או אילנושקה, עולל חדש בא לעולם
    המון נחת, בריאות , אושר וכן ירבו.

  45. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    צביה – מסכימה עם אשר כתבת בנוגע לשיפ, גם אני חשבתי על תאריך הסיום המיוחד.

    אילנה – מזל טוב לאחייניתך, להורייך ובכלל לכל המשפחה, כיף אמיתי ומרגש ביותר.

    קיפי – כיף "לראות" אותך כאן, התגעגעתי .

    והנה הוא , הפינוק השבועי , "ציפורי לילה" של השבוע, תוכנית אחת לפני אחרונה, בה שפרה בילתה את רוב השעה הראשונה לבדה והיתה מעולה, תענוג צרוף ,תהנו .

    http://www.mediafire.com/?iwe2v5onhjt

  46. צביה Says:

    תודה מ יקרה על הפינוק השבועי חיכיתי בקוצר רוח.

  47. בר Says:

    ערב טוב!

    אילנה, מזל טוב 🙂

    קיפי, אני שמחה לראות אותך 🙂

    ממוש, תודה רבה על הפינוק השבועי.

  48. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    אילנה חשבתי שאולי, כי אמרו שהיא השמיעה שיר של בת שבע… הלוואי.
    קיפי, ברוכה השבה!

    התמונה היומית – שיפ היפה שלנו-

  49. בר Says:

    ארנוס תודה על התמונה היומית.

    יש לי שאלה קטנה.. יש למישהו מכם פייסבוק?
    פשוט פתחתי לפני שבוע פייסבוק חדש ויש לי בעיה, אני רוצה להעלות תמונות וכל פעם מופיעה הערה שזה נכשל בזמן העלאה.. אשמח מאוד שתעזרו לי 🙂

  50. אילנה Says:

    קיפושקהההההההה,איזה כיף שבאת לבקר,חיבוק ענקנק ממני אלייך.

    קיפוש,ברוש ומ יוחדת תודה על הברכות.
    חזרתי עכשיו מביקור אצל היולדת,ראיתי את התינוק המקסים,לא יכולתי להחזיר אותו לעריסה,חצי שעה "התעללתי בו" כיף ואושר גדול.

    המשך ערב מהנה.

  51. ארנוס Says:

    ברבר יש לי יוזר פיקטיבי אבל אני לא משתמש בו ולא העליתי אף פעם תמונות.. סורי

  52. צביה Says:

    וואו ציפורי לילה השבוע איזה תענוג. שפרה ענקית פשוט נהדרת.

  53. אילנה Says:

    נכון צביה, התמוגגתי 🙂

    מחר אנו יוצאים לחופשת סוף שבוע,נחזור ביום ראשון.
    אתגעגע אליכם,נשיקות.

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

  54. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים שלי 🙂
    קיפוש כמה זמן לא כתבת בבלוג אני שמחה לשנוע ממך התגעגעתי אליך. תצליחי בכל הפרויקטים שלך חיבוק גדול ממני

    ממוש תודה רבה על הקישור לציפורי לילה אני רואה עכשיו וכבר מתעצבת שלא נראה ונשמה אותה יותר בציפורי לילה נדמה לי שהשידור האחרון של שפרה בציפורי לילה יוצא ביום העצמאות כך שתהיה שמחה מהולה בעצב אני מקווה שלשפרה מחכה תוכנית אחרת בטלויזיה או ברדיו

  55. תיתוש Says:

    אילנוש תהני מסוף השבוע ותחזרי רעננה עם אנרגיות מתחדשות 🙂

  56. אירית השפירית Says:

    אילנוש, נסיעה נעימה ובילוי סוף שבוע מעולה ביחד עם תמיר שלך. המון מזל טוב להולדת הנכד הבכור של אחיך. בקרוב אצלכם 🙂

    רמה'לה, חיבוק גדול ואני מקווה שהדברים ישתפרו בקרוב. אני יודעת שמאוד קשה לך ומקווה שהאהבה שאנחנו שולחים לך מכאן מקלה במקצת.

    קיפושקה'להההההההההה, התגעגעתיייייייייייייייי נוראאאאאאאאאאאאא!!!!!
    שולחת לך חיבוק נבחני ומלקק במיוחד ומקווה שכל תוכניותיך ופרוייקטיך יתגשמו ושתשמרי על הבריאות ועל המורל. תשמיעי קול מידי פעם כדי שנוכל לכשכש אליך קצת בזנבנו. טוב?

    צביה, אני ממש מקווה שבקרוב נראה את שפרה באיזו תוכנית טלוויזיה, אולי משהו שבועי בשעות הלילה המאוחרות. יש לי הרגשה שכמה פרויקטים כאלה היו על הפרק בתקופות שונות, אבל הבישול שלהם ארך זמן ואולי לא כל התוכניות יבשילו. אין ספק שהיא תקעה כבר יתד בשוק התקשורת ואני מקווה שמישהו חכם ירים את הכפפה. נמאס כבר מתוכניות שטותניקיות וחסרות תוכן. אני בטוחה שהציבור האינטליגנטי צמא ורעב, כמונו, לקצת שפרה. אז, נו כבר … 🙂

    ממינקה יקרה, תודה על הקישורים שאת שמה, ותודה גם לארנוס על הצילומים.

    תיתושקה, נכון שכבר אמרתי, אבל מותר לי להגיד שוב שאני שמחה מאוד שאת שוב ממוחשבת ואתנו בבלוג. יחי המחשב של תיתוש! יחי! יחי! יחי!

    סוף שבוע נעים לכולכם.

    מחר אני אצל רופא שיניים לטיפול שורש. אמא'לה.

  57. sari Says:

    אילנה סופשבוע של חוויות נעימות ומזג האויר מקווה שיהיה נחמד.
    אירית השפירית-שתעברי בקלות את רופא השיניים..
    ובכלל תודה על הלינקים השירים ובכלל.

  58. תיתוש Says:

    צהריים טובים חברים מקסימים שלי 🙂

    חחחחחחח אירית תודה רבה אני מאוד שמחה להיות כאן בבלוג ובאינטרנט כך אני מחוברת לעולם 🙂

    אילנוש יקרה שיהיה לך סוף שבוע מקסים 🙂

    קפוש אני כותבת לך שוב שהתעגעת אליך ואשמח לשמועה ממך שוב כאן או בפרטי חיבוק גדול 🙂

    עמיתוש איפו את? השמיעי קול מאמריקה הרחוקה 🙂

    בריאות שלמה לרמה ומיכל
    עבודה נעימה לאוריתיס ,שרי וכל מי שעובד היום

    חיבוק ענק לכולם אוהבת אתכם

  59. מ Says:

    אחה"צ נעימים לכולם.

    עברתי על מנת להביא את הפינוק השבועי "ציפורי לילה" בגרסת השמע בלבד, תהנו !

    http://www.iiiiiiii.com/i/galatz/Kobi/Kobi-14.04.10.wma

  60. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    מ', תודה על הקישור! התחלתי לשמוע, איזה כיף לשמוע את בת שבע!!!
    קיוויתי שהיא תספר שהיא עובדת על דיסק, כרגע נראה שלא אבל אני בטוח שזה עוד יגיע. הם השמיעו שוב את just wars שהוא שיר מדהים אבל זה אותו שיר שכבר הושמע בגרסת אולפן הקלטות בתוכנית הראשונה (כלומר יש לי אותו על המחשב ואני שומע אותו כמעט כל יום). חבל שלא שמו את השיר השני all is fair in love & war כי אותו יש רק בגרסת האולפן השקוף עם רעשי רקע…

    המגזין שבת שבע משתתפת בו נקרא "אף", הנה כתובת האתר-

    http://www.yotamkellner.com/af/

    נראה ממש מגניב ואני אשתדל לקרוא מתי שתהיה אצלנו קצת הפוגה. שמחתי לקרוא שהיא גם מתעסקת בעיצוב. גם גיליתי שם פרט מעניין שלו היה לי מעט אומץ הייתי משתמש בו, אבל כמובן שאין לי … 🙂

    התמונה היומית – שיפי המקסימונת מחייכת-

  61. צביה Says:

    ערב טוב לכולם.

    ארנוס האם תוכל להסביר לי בבקשה איך ניתן לקרוא את הגיליונות או משהו מתוכם.
    אני מנסה לפתוח בלחיצה על השער אבל כלום לא זז.

  62. ארנוס Says:

    אלה קבצי PDF שיכול לקחת להם זמן לרדת. עדיף לא לפתוח מהדפדפן אלא ללחוץ קליק ימני, "שמירה בשם", ולשמור אותם על שולחן העבודה ואז לפתוח משם.

    לילה טוב!

  63. צביה Says:

    תודה ארנוס. הצליח לי .

  64. ארנוס Says:

    מגניב 🙂

  65. Amitush Says:

    היי לכולם 🙂
    מצטערת שנעדרתי קלות מהבלוג, היו לנו כמה ימים ללא אינטרנט וגם היו לי כול מני עיסוקים.
    סופ"ש שעבר היינו בתחרויות שחיה, יותר נכון יוני השתתף בתחרות אחת. בית הספר לשחייה בו הוא לומד ארגון יומיים של פעילויות הכול עבור בחור שהיה בוגר בית הספר ואחר כך שחיין אולימפי. הוא חלה בלוקימיה וערכו למענו יומיים גדושים של תחרויות שכללו הילדים שכיום שוחים בבית הספר(התחרו ביניהם) והשיא של הארוע, הגיעו שחיינים אולימפיים לשחות ולהתחרות כנגד שחיינים בוגרי בית הספר שהיום שוחים באוניברסיטאות ושעדיין לא הגיעו לאולימפיאדה. כמו שאתם יכולים לתאר, ההתלהבות היתה בשיאה, אומנם מייקל פלפס לצערי לא הגיע אבל היתה נציגות נכבדה של שחיינים אמריקאים אולימפיים שכן הגיעו כמו ראיין לוטי ועוד שחיין שחור (שאיני זוכרת את שמו)ששחו יחד עם פלפס באולימפיאדה האחרונה ועוד ועוד. השחיינים למחרת הגיעו ושחו עם הילדים, לימדו אותם ועבדו איתם על טכניקות שחייה והיה להם כיף מאוד.
    יוני השתתף בתחרות ושחה עם קבוצה בת גילו והגיע למקום השלישי!!! קיבל גביע(טרופי) מקסים וכמה שהוא היה גאה,גם אנחנו היינו מאוד מאוד גאים בילד. טקס חלוקת הגביעים היה מרגש ואחד השחיינים האולימפיים העניק לו את הגביע.

    גם צוות מנציגות "עולם השחייה" הגיע וצילם את התחרויות, אני מצרפת לינק לתחרות שיוני השתתף , ילדים מגיל 8 . הוא נקרא ג'ונתן חומסקי ולא יוני (אמריקאי או לא) 🙂
    הוא שחה במסלול ההכי שמאלי והגיע מקום שלישי. אומרים שם את שמו ומציגים את השחיינים לפני שהם קופצים למים. כמה מרגש!
    http://www.swimmingworld.tv/2010-jax50-meet-coverage/tag/boys-8-u

    חוץ מזה הכול רגיל, אין הרבה חדש. חשבנו לחזור ארצה השנה אבל השתנו התוכניות לבינתיים וכרגע העניין נדחה.
    מזל טוב אילנה להולדת האחיין החדש!! כן ירבו

    אני מצרפת גם לינק לשיר"תן" של רוני דלומי, כמה שהיא מתוקה!!!! שיר מקסים ונעים לאוזןwww.youtube.com/watch?v=buP3JQC8U_Q&feature=related
    סופ"ש נעים לכולם

  66. Amitush Says:

    שוב הלינק לשיר של רוני
    http://www.youtube.com/watch?v=buP3JQC8U_Q&feature=related

  67. תיתוש Says:

    היי עמיתוש מה שלומך? שמחה לראות אותך איתנו 🙂
    אני בטוחה שנהניתם בסוף שבוע הזה במיוחד יוני שבטח התמלא בהתרגשות להיות ביחד עם השחיינים הכי טובים של אמריקה ועוד להגיעה למרקם השלישי המאוד מכובד אזה חמוד והוא באמת מאוד מהיר גם השתיים הראשונים עכשיו אני מבינה את ההשקעה שלכם ביוני הוא באמת מאוד מוצלח 🙂 תחזרו לארץ מתי שתרגישו שאתם מוכנים הארץ לא תברח 🙂 בריאות שלמה לשחין החולה בעזרת השם הוא יצא מזה
    שולחת חיבוק ענק עם מלה אנרגיות חיוביות לך ליוני לאלעד ולבעלול שיהיה לכם רק טוב ושתצליחו בכל

  68. Amitush Says:

    תודה תיתוש יקיתי!!!
    חיבוק ענק בחזרה, אנחנו נחזור , אם לא עכשיו אז מחר 🙂

  69. תיתוש Says:

    עמיתוש ואם לא מחר אז מוחרותייייייםםםםםםםםםםם 😛

  70. Amitush Says:

    חחחחחחחחחח נכון תיתוש 🙂

  71. אירית השפירית Says:

    אהלן עמיתילה, התגעגעתי מאוד מאוד מאוד. המשחה של יוני מרשים מאוד וכל הכבוד לו שזכה במקום השלישי ואפילו קיבל גביע. נראה לי שבקצב הזה תצטרכו לבנות חדר חדש רק לכל הגביעים שהוא יקבל 🙂
    אני מקווה שכולכם במצב רוח טוב ובבריאות טובה. דרך אגב, ראיתי תמונה שלך אחרי התספורת ואת נראית ע-ש-ר!!!! אהבתי מאוד. ד"ש וחיבוקים לבן הזוג ולילדודס, אבל החיבוק הכי גדול הוא בשבילך.

    אני מקדישה לך את השיר הלא מוכר הזה. מקווה שתזהי אותו:
    http://www.youtube.com/watch?v=V88N5GEYAOE
    🙂 😛 🙂 😛 🙂 😛 🙂 😛

  72. תיתוש Says:

    בוקר טוב וסוף שבוע נעים חברים יקרים שלי
    אוריתיס ברכת הבוקר טוב שלך חסרה בימים האחרונים 😦 אני מקווה שהכל בסדר
    אילנוש תהני בחופשת סוף שבוע שלך 🙂
    חיבוק גדול לכולם אוהבת אותכם

  73. ארנוס Says:

    היי כולם,
    יש פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2010/04/16/

סגור לתגובות.


