החמור והאיכר

by

יום אחד חמורו של האיכר נפל לבאר.

החמור נער וזעק במשך שעות בקול מעורר רחמים. האיכר חכך בדעתו מה ניתן לעשות. לבסוף הוא החליט שהחיה במילא זקנה, ואת הבאר במילא צריך לכסות ופשוט לא שווה להציל את החמור.

לפיכך הוא החליט לקבור את החמור בבאר.

הוא הזמין את כל שכניו כדי לעזור לו. כולם הצטיידו באתים והחלו לזרוק עפר אל תוך הבאר. החמור החל להבין מה קורה ובתחילה זעק זעקות נוראיות, ואז החל להשתתק עד שקולו לא נשמע עוד.

לאחר שנזרקו לבאר עוד כמה עשרות כפות מלאות עפר, האיכר החליט סוףסוף להתבונן למטה לבאר, והופתע ממה שראה שם. עם כל מטען של עפר שנזרק על גבו, החמור עשה דבר מדהיםהוא ניער את העפר וצעד צעד כלפי מעלה. כאשר שכני האיכר המשיכו לזרוק עפר על החיה, הוא ניער את העפר והתקדם למעלה. במהרה כולם נדהמו לראות את החמור צועד מעבר לשולי הבאר ונחלץ החוצה.  

החיים יזרקו עליך עפר וכל מיני סוגים של לכלוך.

כדי לצאת החוצה מן הבאר, הטריק הוא לנער את הלכלוך ולהתקדם למעלה.

כל אחת מצרותינו היא צעד להתקדמות.

אנו יכולים להיחלץ מן הבארות העמוקות ביותר אם לא נעצור, אם אף פעם לא נוותר, אם ננער את הלכלוך ונתקדם קדימה!

תזכרו את חמשת הכללים הפשוטים כיצד להיות מאושרים:

1) תשחררו את הלב שלכם משנאה.

2) תשחררו את נפשכם מדאגות.

3) תחיו בפשטות.

4) תתנו יותר.

5) תצפו לפחות.

אפילוג:

החמור חזר אל הבאר ובעט בעכוזו של האיכר שניסה לקבור אותו.

מוסר השכל:

כשאתה מנסה לכסות את ישבנך, זה תמיד חוזר אליך כבומרנג להתנקם בך.

תודה רבה לאירית על הפוסט המקסים!

156 תגובות to “החמור והאיכר”

  1. בר Says:

    תודה רבה לאיריתוש על הפוסט 🙂

    שיהיה לכולנו לילה טוב וחלומות קסומים!

  2. אוריתי Says:

    לילה טוב בר.
    תודה לך ולאירית היקרה על הפוסט המעניין.

  3. אירית השפירית Says:

    ברי-בר מתוקה, תודה שהעלית את הפוסט. לא אני כתבתי אותו. שדדתי אותו מאיזה אתר באינטרנט אבל אני אפילו לא זוכרת מהיכן. מה שכן, תרגמתי אותו מאנגלית. אני מסכימה עם כל ההמלצות ומוסרי ההשכל בסיפור הזה.

    רמה יקרה, אני שולחת לך חיבוק גדול ומקווה שבמהרה יבואו לך ימים קלים יותר. בטוח מגיע לך להיות שמחה ומאושרת ולא כואבת.

    מיכלי, תיהני מביקור הבן, מכל מה שמיוחד ומשותף רק לשניכם ביחד ותתחזקי לקראת האתגרים שעוד נכונו לך. גם לך אני שולחת חיבוק ואיחולי החלמה ובריאות.

    אהלן אמילי. באמת מזמן לא "פטפטנו". יש לי את כל התופעות המוכרות שמגלים אצל כל חברי ה-AA, כמי שלא צופה באח הגדול אבל נמשכת לקרוא את הניתוחים של חבריי בבלוג, ואחר כך נגעלת מעצמי ובורחת, וחוזר חלילה. האח הגדול הוא הרבה יותר גרוע מאלכוהול או מסמים. אז בתור נגמלת שעברה טראומה בשנה שעברה, ובעיקר שגילתה שהיא כל כך חלשה וחסרת שליטה, אני גם כאן וגם בעיקר לא כאן. וחוץ מזה אני מידי פעם גם מפרנסת "אותנו" לתפארת מדינת ישראל …

    עפר, תודה על הטור של שפרה מ"לאשה" שאת סורקת בשבילנו בעקביות מידי שבוע ושבוע, ותודה לך תיתוש על הקישור לטור. תמיד אני נהנית לקרוא אותה, וגם אני סבורה שהיא משתפרת. הנה מצאתי עוד שני דברים משותפים לשפרה ולי – גם הרג צמחים ולא מתוך כוונות רעות (גיליתי שצמחים לא אוהבים לחיות ללא מים) וגם חוסר עמוד שדרה בכל הקשור לשירות לא מתאים שמקבלים מאנשי מקצוע. גם אני לא בדיוק מעירה. מן הבחינה הזאת אני חושבת שאני בדיוק ההיפך משרה, שכפי שהבנתי מכם מעירה פשוט על כל דבר שבעולם, סתם כך מתוך דחף בלתי נשלט שלה להעיר ולטרטר את המוח.

    אילנוש, אני מקווה שההורים ממשיכים בקו של החלמה ושהם כבר התחזקו קצת ומרגישים טוב יותר.

    אוריתינקה, אני מקווה שהנסיכה מחזיקה מעמד בקורס ושהיא כבר מתקרבת לראות את סופו.

    עמיתינקה, אני מניחה שהשחיין המדופלם יוני נמצא עכשיו בחופשת חג המולד, אבל למען האמת אני די סקרנית לדעת מתי יתקיימו תחרויות האליפות הבאה. תמסרי לו נשיקה מהדודות העלומות שלו, וכמובן גם לאלעד ולבעלול.

    ארנוס יקר, אני מקווה שאתה לא עובד קשה מדי ושכבר הפסיקו להתייחס אליכם כאל טירונים ולוקחים אתכם ואת הכישרון והיצירתיות שלכם יותר ברצינות. אתה בוודאי זוכר את הבקשה שלי שתנסה לשכלל את ההמצאה של משקפיים דוחי גשם לכל חובשי המשקפיים. הכיוון המקורי עם הגגון מעל המשקפיים נראה מבטיח, אבל יש לי הרגשה שהמשקל יכביד ויגרום לכאבי ראש. אז הנה המוצר שאני מבקשת ממך כפרויקט הסיום ללימודיך. בונה עליך.

    ממינקה מקסימה, כחובבת חורף חשבתי שיש לך איזו שליטה בגרמי השמיים, אולם אצלנו בירושלים בקושי טעמנו גשם השנה. אז בבקשה, קצת רחמים, תשלחי קצת ענני גשם גם אלינו כדי שלא יכריחו אותנו בקיץ להתקלח ממים מינרליים בבקבוקים מיובאים. דרך אגב, תודה על כל הקישורים.

    אהלן דדהדס, שמחה שנהנית בחופשה שלך ושניקית את הראש.

    שרי, היחס של הדיירים ליוסף מזכיר לי מה שקורה לרוב בני האדם, שמתחילים להתגעגע ולחוש בחסרון של אדם או של חפץ מסוים ולהבין את ערכם רק כשהם כבר לא אתנו וגם אין סיכוי שיחזרו. בטח כל אחד מכם עבר חוויות כאלה. כשאנחנו נמצאים בתוך התהליך לא תמיד אנחנו יודעים לאבחן מה טוב לנו ומה באמת גורם לנו אושר, עד שהוא כבר איננו.

    זהו, סיימתי את מנת הקשקושים שלי. לילה טוב לכל הוויקניקים ושינה מתוקה.

    מפנקת אתכם בצילום של החמור כדרלעמר החכם.

    ושל האיכר בונדולרוס חסר האמונה.

  4. אירית השפירית Says:

    האיכר והחמור שנפל לבור

  5. michal Says:

    בוקר טוב

    אבי, שמחה שחזרת לכתוב, היית חסר.
    אני מקווה שגם זיו "צופה" בנו ויכנס בהמשך לבלוג באופן פעיל יותר.

    אירית,
    האמת היא שהבן שלי מפתיע אותי. בכל הביקורים הקודמים (היה עם אשתו) הוא כמעט לא נשאר בבית אלא נפגש עם חברים ומשפחה מורחבת.
    בביקור הזה הוא צמוד אלי, אנחנו משוחחים המון והוא בהחלט נותן לי כוח.
    הבנתי שבעלי יזם את הביקור, ביקש ממנו להגיע.

    לכולנו
    שיהיה יום טוב ונפלא יותר

  6. אוריתי Says:

    בוקר טוב ויום נפלא.
    מיכל, תמשיכי לבלות זמן איכות עם הבן והלואי ויעזור לך להחלים מהר.

  7. אורית Says:

    בוקר טוב לכולם ! מה שלומכם ? מזמן לא הייתי כאן !

    אהבתי את הפוסט – שיהיה לכם יום מקסים!

  8. אוריתי Says:

    אורית, איזה כיף שקפצת לבקר?
    מה שלום התינוקת שלנו? כבר יודעת להיכנס לבלוג?

  9. אמילי Says:

    חחחחח … אוריתי, כבר אמרו לך שיש לך חוש הומור נהדר?

    אורית ,יום נעים גם לך ולתינוקת.

    אירית – התמכרות,טראומה, גמילה , חסרת שליטה ?
    מה באמת ,עד כדי כך? —- מתוכנית טלוויזיה ?
    טוב ,כנראה גם זה עניין של אופי.

    בר – היום אשנן טוב טוב את חמשת הכללים "הפשוטים" שאת ממליצה
    כדי להיות מאושרים –
    אם כי אותי, גם אכילת באגט עם חמאה צרפתית טובה על הבוקר
    עושה אותי מאושרת !! 🙂

  10. אילנה Says:

    בוקר טוב

    קסם האירית ובר,תודה על הפוסט המקסים , יש כאלה שמאוד קשה להם לנער את הליכלוך ולהמשיך קדימה,הלכלוך דבק בהם והם הופכים לרעים,קנאים ומנסים להדביק אחרים,אנו עדים בחיי היום יום בסוג כזה של אנשים.
    אלה היודעים לסלוח ולא לנטור טינה,להמשיך הלאה ולחשוב על הצד הטוב בכל אחד ואחד הם בדיוק אלה המנערים את הלכלוך וממשיכים הלאה ובלשון הסלנג "מדפדפים".

    אורית,מה שלום הנסיכה ?

    אוריתי,גם אני חשה תחושת מיאוס מהאח הגדול ועדיין צופה…סוג של מזוכיזם 🙂
    קשה לי עם הרכילות,צביעות,תככנות ושאין שם שום חברות אמת.

    פותנה שמראה אהבה לאיילה לא יוצאת להגנתה בשום מצב אלירז הגדיל לעשות ואמר שהיא מדברת איתה רק כי היא זוכרת לה חסד נעורים ופותנה לא הגיבה ומיד אחר כך ליטפה את איילה, אז היא כן חברה באמת או למראית עין? התבלבלתי…

    גואל,מצד אחד מרכל על דייר מהבית ודקה אחר כך מחמיא לנשוא הריכול כמה הוא מקסים,התבלבלתי..

    תומר,את כולם מלטף ועל כולם מרכל, .

    שרה,תופסת אובייקט להחרמה ולא מרפה,כל שבועיים זה אובייקט אחר,התבלבלתי..

    סער,עד אתמול היה חבר של איילה למרות העליות והמורדות,לאחר המריבה עם אלירז אמר לאיילה שאולי כדאי שיתרחקו קצת כי זה לא טוב לה למשחק ו…אתמול בלילה ישן עם תמרה במיטתו כשליד ישנה איילה,מי האיש?איפה החברות? התבלבלתי….

    אין חברות אמת ואין כבוד לזולת.

    המשך יום נעים ומהנה לכולם.

  11. דדהדס Says:

    שלום שלום לכולם!
    אירית, את לא מקשקשת! את מלכת המגילות של הבלוג ולזה התגעגנו.

    חברה מהעבודה ספרה לי על שיחה שהייתה בין עדנה לאלירז, על מה שקורה במחסומים בשטחים הכבושים ולהתנהלות של החיילים שם. התאור שקיבלתי הוא מאד מדוייק למה שקורה שם. עדנה מקיימת הרבה שיחות עם אלירז ואת זה אני אוהבת, אני מקווה שבערוץ 20 מראים ומשמיעים את הדברים.
    את עדנה אי אפשר לפספס בשום מחסום בשום עצרת מחאה ובכלל,,,,
    אני לא מכירה אותה אישית אבל בהחלט ראיתי אותה, ותמיד במעשים טובים ועזרה לחלשים שנמצאים בחברה שלנו בעיקר לערבים פלשתינאים.

    אדום עולה ובגדול! בשבילי הניצחון על בית"ר ירושלים זה כבר לא ספורט, (אף פעם לא היה ולא יהיה,,) זה מעבר לכך. מי שמכיר אותי, מבין אותי.

    המשך יום מקסים ומעולה לכל.

  12. אוריתי Says:

    היי אמילי ואילנה.
    באמת בעונה הזו המשחק נראה מלוכלך במיוחד. בעונה הקודמת לפחות ידענו מי נגד מי (בדרך כלל) וכל אחד היה נאמן לקבוצתו. פה פשוט אין גבולות, כולם מלכלכים על כולם, אין חברויות ואין נאמנויות.
    אמילי, אני מבינה את אירית, בעונה הקודמת עברתי את כל שתיארה אירית ולכן אני כה נזהרת עכשיו. זה אכן עניין של אופי, אני כנראה לא נכהתי באופי חזק במיוחד 🙂

  13. אמילי Says:

    דדהדס, הראו את השיחה בין עדנה לאלירז.
    ציפיתי כבר שתגידי משהו עליה.
    ברכות לניצחון על בית"ר !

    אוריתי- אני לא יודעת אם זה אופי חלש או חזק, ניראה לי פרופורציות.

    סליחה בר, מסתבר שאירית הביאה את הפוסט, הכל בהומור , כן ?

  14. אילנה Says:

    דדהדס יקרה ,אני לא כל כך מתעניינת בכדורגל אבל אני איתך באדום עולה 🙂

    הבוקר שמעתי בחדשות שדברי עדנה קנטי הם הסתה,לא שמעתי את את הכל ,אך אם הבנתי נכון היא אמרה לפרוץ מחסומים ומשהו נגד החיילים במחסומים.

    אהלן אמילי.

  15. דדהדס Says:

    אמילי יקירתי, צדקת!!!

    אילנה, כל מה שעדנה מספרת, מדוויק ואפילו מעבר לכך.
    ממתי התקשורת בארץ הייתה מאוזנת?? היא תמיד, אבל תמיד היתה בצד של הימין השמרני. זו רק אגדה שהתקשורת הממוסדת בארץ נוטה לשמאל.

    http://www.machsomwatch.org/he/gallery

    להתראות.

  16. אמילי Says:

    אהלן אילנה

    מי את חושבת יהיה מועמד להדחה מחר?
    קשה מאודלחזות,כמו שאת כותבת-כולם נגד כולם.

  17. אוריתי Says:

    אמילי,
    אני מהמרת על גואל, סער ותמרה או אפילו תומר (אם למישהו מהם יהיה שכל).
    מה את חושבת?

  18. אילנה Says:

    אמילי,באמת קשה לחזות אך כפי שאני רואה את הדברים ומבינה את הנפשות הפועלות :

    גואל
    איילה
    תמרה
    סער

  19. אמילי Says:

    באמת ,אתן חושבות שיצביעו נגד סער ?
    אלירז וגואל, בטוח, אבל מי עוד, שרה ואלין- כמו בשבוע שעבר ?
    הבנות החדשות "קרועות" עליו.
    אני גם כן חושבת שגואל מועמד וודאי.
    אני דווקא חושבת שאולי לאלירז יהיו שלושה מצביעים: איילה וסער
    ואולי גם "תומר האיום", משיקולי אסטרטגיה.
    עדנה לא ברשימה?
    – מי שמרוויח מכל הבאלגן, הוא ארז !

  20. אילנה Says:

    אמילי,את סער יעמידו להדחה: שרה,אלין,גואל ,אלירז ואולי הילה שנראית לי הכי נחש צפע בבית.

  21. אוריתי Says:

    ארז ושרה ירוויחו השבוע.

  22. אורית Says:

    אהלן, שלומי מצוין – לינוי מתוקה אמיתית כבר צוחקת בקול – בעיקרון הסתיימה לי חופשת הלידה לפני שבוע אך מנצלת ימי חופש שנותרו לי ככה שאחזור בחודש הבא כבר לעבודה -מבאס אותי מאוד העניין – למרות שלינוי תשאר בידיים טובות – אצל הסבתא-יהיה לי ממש קשה!

    לגבי האח הגדול – אני אשקר אם אומר שהטלויזה לא דלוקה , אך הם לא ממש מרתקים אותי !

    לדעתי יש מצב שהחדשים יעמידו את אלירז להדחה ככה שעם איילה וסער יש סיכוי שיועמד להדחה
    והילה באמת מסוכנת ואת דנה עוד לא הצלחתי לקרוא!

  23. michal Says:

    אחרי שקראתי את מה שאילנה כתבה על חוסר הנאמנות בבית האח הגדול, רציתי לכתוב משהו על הולך ופוחת הדור אלא שאז נזכרתי ששרה קרובה לגילי אז, כנראה שאין קשר לדור.

    אני חושבת, שבניגוד לשנה שעברה, שהמשתתפים היו יותר "אמיתיים" ופחות אסטרטגים (חוץ מבובליל שמהתחלה הבין את המשחק). השנה הדיירים יותר מודעים למשחק והם פשוט משחקים- טאקטיקה ואסטרטגיה.
    לכן, לדעתי, התוכנית פחות מעניינת משנה שעברה.

  24. תיתוש Says:

    שלום חברים יקרים שלי
    אירית תודה רבה על הפוסט ועל התרגום שלו
    ברוש תודה רבה שהעלית את הפוסט

    אהלן אורית שמחה שאת ולינוי חשות בטוב
    בהצלחה בחזרתך לעבודה אני יודעת שיהיה לך קשה לעזוב את לינוי אבל תזכרי שזה רק לכמה שעות וכמו שאמרת לינוי תהיה אצל סבתא שלה אני בטוחה שגם הסבתא וגם לינוי יהיו מאושרות ביחד 🙂

    אני חושבת שהשבוע כמעת כל הדיירים יועמדו להדחה בגלל שתי סיבות הראשונה ההפקה תעלה את כולם להדחה כמו שעשו עם הדיירים הותיקים כדי לבדוק מה כולם שווים בחוץ האפשאות השניה כמעט שכולם יועמדו להדחה בגלל שהם דיברו ברמזים מאוד גדולים על ההדחות יש עוד אפשרות שהאפקה תעלה את עדנה בגלל הפרות בותות של חוקי הבית

    או שהדיירים יעמידו להדחה את
    גואל,אילה.סער,ואלירז אלה בטוח יועמדו
    אולי גם עדנה,תמרה,אלה אם כן הם ינצלו מהדחה בגלל המריבות המטופשות של הותיקים. מי שעוד ינצלו מהדחה בגלל כל הבלגן והריבים הם שרה וארז ותומר

  25. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי

    תסלחו לי מואוד אבל מבן כל הדיירים אלין היא הכי חכמה בבית.
    אולי היא טיפשה בידע כללי אבל היא היחידה שיודעת לקרוא את כל מה שהולך בבית היא משחקת יפה בדימוי של הבלונדינים המטומטמת. יום יבוא וגם אתם תראו את זה

  26. בר Says:

    ערב טוב לכולם!

    שמחתי לקרוא שאהבתם את הפוסט. שוב פעם, אני מודה לאירית 🙂

    אני חושבת שהשבוע יועמדו להדחה- סער, איילה, גואל, עדנה ואלירז
    ומקווה מאוד שאולי תומר, למרות שלא נראה לי שזה יקרה בזמן הקרוב.
    חבל שהדיירים לא מגלים את פרצופו האמיתי.

    תיתושקה, אלין חמודה מאוד. נכון, היא לא חכמה במיוחד, אבל היא משחקת בצורה תמימה ונכונה.

  27. בר Says:

    בזמן האחרון אני מרחמת על גואל, הדיירים מתנהגים אליו בצורה מזלזלת ובסך הכל הוא מסכן.

  28. sari Says:

    היי חברים יקרים ויקרות,
    כיף להגיע לכאן לאחר יום ארוך ..פשוט מחכה לרגע שבו אני נפגשת עימכם.תודה שאתם כאן.

    קראתי את שכולכן רשמתן והגבתן ואני מרגישה כמו הרוב מלבד התגובה של תיתוש לגבי אלין..אך זה בסדר אני יכולה לאהוב את מי שאני רוצה וככה תיתוש.
    אילנה כתבת והבעת היטב את שקורה כאן כנ"ל אורית מיכל אמילי אוריתי ודדהדס.מדהים איזה שוני בתחושות יש לכולנו מעונה 1 לעכשיו-הפעם אני פחות מתוחה יותר חשה כצופה מהצד,אך עדיין די איכפת לי.אני אכן חשה את האסטרטגיות,המשחקים שמשחקים וזה משנה את התוכנית לפחות מבחינתי.
    לגבי סער אילנה צדקת בשאלות שהעלית וכנ"ל לגבי אחרים..אך כבר הגבתי על זה בעבר…אני יותר נהנית לקרוא ולהגיב כאן מאשר לצפות פיסית בתוכנית וזה שוני ענק מבחינתי.אני קצת מאוכזבת מהדיירים השונים בעיקר מהוותיקים-על טימטום בהכנה שלהם לקראת התוכנית-הם נכשלים על ימין ועל שמאל ולמה?היתה תוכנית מוצלחת בעונה 1 ואחכ VIP מדוע לא למדתם לפני מה אתם עומדים..?

  29. אילנה Says:

    ערב טוב

    שיהייה לכולנו ערב ננעים ומהנה.

  30. sari Says:

    הדיירים עסוקים כעת ברשימת הקניות.מי יודע על מה הם מדברים כשהם מחלקים לקבוצות בשר\חלב?כמה התקציב הפעם?מה הדיבורים על האסימון?

  31. אוריתי Says:

    ערב טוב
    שרי, לא ראיתי אז לא יודעת כמה תקציב ומה קורה. מן הסתם יקנו הרבה סיגריות וקצת אוכל.
    מדהים עד כמה הם עיוורים לתככים של החדשים כמו שאמרנו, לא עשו שיעורי בית. 🙂

  32. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    אירית, אכן יש הרבה לחץ עכשיו, במיוחד לפני סוף סמסטר. אנחנו לא קרובים אפילו ללתכנן דברים כאלה כמו המוצר עם המשקפיים, זה לשנים יותר מתקדמות.
    אגב לפני כמה ימים היתה איזו הגשה של קורס משנה מתקדמת, והנושא היה שרפרפים… כמובן שחייכתי כשראיתי את זה 🙂

    התמונה היומית – חיוך שפרתי מתוק ושובה לב-

  33. רמה Says:

    ערב טוב 🙂
    שרי, התקציב היה 700 ש"ח בגלל שהפסידו במשימה (בגלל שרה שלא אכלה אתמול..) אבל האח הגדול ציפר אותם ב-5 אסימונים על ההצלחה החלקית במשימות.
    האסימונים חולקו כך: 1 למוצרי חלב, 1- לבשר, 1- לסיגריות, 1- לפירות וירקות, ו-1 לאלכוהול. כמובן ששרה ישר צעקה שהיא רוצה הליכון ולאחר דיון האח החליט לשקול הליכון במקום האלכוהול.

  34. תיתוש Says:

    היי שרי
    הדירים נכשלו במשימת התקציב וקיבלו 700 ומשהו שקלים
    האח הגדול העניק להם אסימונים על המסימות שהם כן הצליחו בהם אסימון אחד על הסדנה, שתי אסימונים על האוכל החריף למרות שבגלל שרה הם הפסידו ושלוש אסימונים על הריקוד. אבל הפעם האח הגדול החליט מה יהיה היהוד של האסימונים אסימון אחד לארגז פירות וירקות אסימון שני למוצרי חלב אסימוןשלישי לבשרים אסימון רביעי לסיגריות ואסימון חמישי לשתיה חריפה פה שרה קפצה והפעם בצדק למה אלכואול חצי מהדיירים לא שותים אותו והיא דרשה אופני כושר וארז הצתרף אליה הם נכנסו לאח הגדול ןביקשה לשנות את השתיה חריפה לאופניים האח הגדול אמר לה שהוא ישקול את זה

    לגבי אלין זה לא קשור לאוהבת לא אוהבת אני פשוט מתלהבת מכך שהיא משחקת את המשחק כולם חושבים שהיא תמימה והיא יודעת לקרוא את כל הדיירים גם את אלה שמחמיאיים לה כל הזמן היא לרגע לא נפלה בפח של תומר שוב אני אומרת היא יודעת יפה מאוד להשתמש בנתונים שלה אין על הניתוחים שלה את דיריי הבית החדשים והישנים

    אני לא רואה שהם נכנסים להדחות אז כנראה כמו שחשבתי מחר כל הדיירים יהיו מודחים

  35. תיתוש Says:

    היתה תקרית עכשיו בין פוטנה לבין תומר המעצבן הוא עמד במיטבח עם סינר ולבוש רק בתחתונים יעשה כלים בעידודה של עדנה פותנה יצאה וראתה את זה וצעקה עליו ופיתעום אף אחד לא ראה ולא שמע כולם שה תמימים ממש בושה וחרפה כמובן שסער ואיילה שהתחברו מאוד לתומר לא מבינים מה הבעיה ושרה כמובן צריכה להכנים את האף שלה ולהגיד לתומר אל תתרגש ממש מגעילות אותי שתי נשים בנות 60 אך שא5ן מתנעגות

    עכשיו הם בסלון לקראת העמדות להדחה ויכול להיות שבהקבות התקרית הזאת גם פותנה תכנס לרשימת ההדחות
    שרה המגעילה בישיבת התקציב נלחמה על סוג סוכרזית מיוחד שעולה מאוד יקר יותר מהסוגים האחרים אבל עכשיו בשביל להתחנף להילה היא מוכנה לבתר על הסוכרזית בשביל שהילה תקבל דגים לעשות חריימה לשבת

  36. אוריתי Says:

    תיתוש,
    נראה לי ששרה המכשפה ואלין הנעל משחקות את המשחק טוב יותר מאחרים.
    שרה מצליחה ללכת בין הטיפות ולוותר כשהיא חושבת שזה יהיה לטובתה, וגם אלין הצליחה להתחבר לחדשים ונראה שהשבוע לפחות לא תהיה מועמדת להדחה.

  37. אילנה Says:

    מסתבר שהאח הגדול הפך את הקערה על פיה,מי שקיבל את מספר הקולות הכי גדול להדחה יקבל חסינות ואלה שקיבלו מעט או בכלל לא הועמדו להדחה יהיו מועמדים.
    זה נשמע נפלא מביחנתי.

  38. תיתוש Says:

    אילנוש פספסתי את זה ואני לא מבינה האם הודיעו לדיירים לפני שהם מעמידים להדחה או אחרי שהם העמידו?

    אוריתי נכון ואני אוצה להגיד לך שאלין בכלל לא נפלה למלכודת של החדשים ניא רק השתמשה בהם

  39. תיתוש Says:

    אוצה=רוצה
    ניא=היא

  40. אוריתי Says:

    תיתוש, זה לא אומר שאני אוהבת את אלין. בהתחלה שיעשעה אותי, עכשיו כבר לא. החינחונים שלה והריקודים לא נעימים לי. היא באמת השכילה להתחבר עם החדשים (הזכירה לי את ונסה והבובלילה) אבל אותי היא כבר מעצבנת.

  41. תיתוש Says:

    אוריתי אני לא אומרת שאני אואבת את אלין אבל אני מתפאלת ממנה כל פעם מחדש אך יש לה אופי יותר חזק מרוב הדירים האחרים יש לא מתרה בחיים והיא עושה הכול בשביל המתרה שלה היא גם היחידה שלא עושה בעיות במסימות היא האחרונה בבית שהולכת לישון ומהרישונות שקמות בבוקר יש לה משמעת עצמית חזקה ושום דבר לא יזיז אותה מהמתרה

  42. תיתוש Says:

    אוהבת

  43. אילנה Says:

    תיתוש,אם הבנתי נכון , קודם ביקשו מהם 2 שמות של דיירים שהם אוהבים,אחרי שנתנו ,אלה שקיבלו את מספר הקולות הכי גדול של נאהבים יועמדו להדחה ואלה שלא אהובים יקבלו חסינות.

  44. אוריתי Says:

    לילה טוב וחלומות פז לכם, פורשת לישון, כבר בלעתי את המחשב מרוב פיהוקים. 🙂

  45. דדהדס Says:

    'המציאות עולה על כל דמיון', נכון קלישאה, אבל תראו את זה.
    הצעת נשואים, והסרוב. קצת עצוב אבל מצחיק.

    —————–
    זה כל הסיפור עם עדנה?
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1617853
    שנים אני אומרת שהפלשתינאים לא יודעים "להילחם"בשכל. (אני מתעבת כוח)
    הלוואי והיו נוהגים כפי שהבנתי מהדברים של עדנה בהפגנות שקטות, אבל במסות של אנשים. המקור זה לא עדנה, תמיד דיברו על פעולה שכזו.

    לילה טוב, ובאמת שהכל יעבור ממול.

  46. תיתוש Says:

    אילנוש אז זה אומר שחבורת פותנה אלירז גואל ואולי אלין כן יהיו מועמדים להדחה סער ואולי איילה יועמדו להדחה ודווקא ארז,עדנה,ושרה ינצלו כי בטח אף אחד לא אצבעה להם כי לא אוהבים אותם

  47. sari Says:

    רמה,תיתוש,אילנה ואוריתי-תודה על ההסברים אני קפצתי לערוץ 20 כשאני צופה בערוץ 10- בתוכנית "הרווק"-גיא גיאור חמוד בעיני עוד מהישרדות ואני מכירה את הקונספט של התוכנית האמריקאית ומסרן אותי לראות כיצד זה יקרה בישראל.התוכנית כמובן כבר מוקלטת אך רק הערב החלה בשידורים וזה מענין אותי.מנחה התוכנית הוא גיא המאירי שהפך לאבא בימים אלה והוא הגיס של שרי גבעתי שפתחה תערוכה של עצמה ויוסף שלנו היה בתערוכה.(כתבות במעריב)
    אז תודה על העידכונים.
    אני אוהבת את הטריק של האח"ג.
    מענין אותי מי יקבל חסינות.
    אלירז מבשל הדחות עם החדר שלו המשל שלו הוא על טיגון שניצל ומתכוון לאיילה שעולה לאש פעם ועוד פעם והחוצה.

  48. מ Says:

    ערב / לילה טוב לכולם.

    אוריתי – לילה טוב וחלומות פז.

    אורית – כיף "לראות" אותך כאן, נשיקות ללינוי הנסיכה.

    ומשהו משעשע שישאיר לכם חיוך על הפנים…

    http://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY

  49. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי היקרה תשתדלי לא לבלוע את המחשב אנחנו כאן בבלוג עדיין צריכים אותך ואת המחשב שלך 🙂
    עוד מעט אבוא לכסות אותך 🙂

    דדהדס חבל שמי שצילם את הצעת הנישואים פרסם את זה ביוטוב אותי זה לא הצחיק חבל שרגע כו מביך של זוג מתפרסם ברבים

    שרי פספסתי את הרווק רציתי לראות אין דבר זה בטח באתר של ערוץ 10 או שאני אוריד את התוכנית אני מבקשת ממך תמליצי לי אם כדי לי לראות או לא

    לילה טוב ממוש יקרה תודה על הסירטון הוא הפיג לי את התעם הרע מהסירטון הקודם

  50. אילנה Says:

    דדהדס יקרה,תודה על הקישורלהצעת נישואין,אכן הזוי ביותר ומביש.

    בנוגע לעדנה,מעבר לדעותיה הפוליטיות היא אישה טובה,נבונה,אחת שאוהבת להושיט יד לכל מי שזקוק ומתנהגת לצעירים כמו אמא בניגוד לשרה.
    האמת שנוכחותה בבית נעימה לי והשיחות שהיא מנהלת מעניינות ביותר,היא האירה את עיניי במספר נושאים.

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה לכולם.

  51. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנוש שינה ערבה וחלומות נעימיים
    אני כבר באה לכסות אותך 🙂

  52. אוריתי Says:

    בוקר טוב ויום נפלא 🙂

  53. אילנה Says:

    צהריים טובים

    אני טרודה בעבודה,יש לי עומס רב וכעת בהפסקת צהריים ואיתכם כאן תוך כדי בליסה.

    שיהייה יום נעים ומהנה.

  54. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי
    אילנוש ואוריתי עבודה נעימה
    אילנוש בתאבון 🙂

  55. אילנה Says:

    תודה רבה תיתוש,היה טעים 🙂

  56. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    עברתי על מנת להביא לכם את הפינוק השבועי "ציפורי לילה" של השבוע.

    גרסת האודיו+ וידאו

    http://www.zshare.net/download/708690074828b986/

    גרסת השמע בלבד

    http://www.iiiiiiii.com/i/galatz/Kobi/Kobi-06.01.10.wma

    האזנה משובחת.

  57. מ Says:

    ועוד פינוק אחד קטן, הפינה המלאה של שפרה אצל בני בשן מיום שני השבוע, תהנו !

    http://www.zshare.net/audio/70869783e0afeb84/

  58. מ Says:

    אתמול ממש במקרה , בחדשות ערוץ 2 , ראיינו את משה קורנפלד, אחיה של שפרה
    לגבי זמר חסידי שמשה הוא האמרגן שלו… הנה הכתבה.

    http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast/Article-996eac678000621004.htm

    המשך ערב נעים לכולם.

  59. sari Says:

    מ-תודה על הקישורים(זו הדרך היחידה עבורי להקשיב לציפורי לילה -אז המון תודה.)
    תיתוש,אני נהניתי מהפרק של "הרווק"-אוהבת את גיא גיאור-"הרווק" וגיא אריאלי- המנחה ,עדינים ויפים.פחות אהבתי את האגרסיביות של הבנות..הלחץ של "למכור" עצמן למול הטלויזיה די מגעיל,אך נכון לעכשיו התוכנית נראית נחמדה ושווה צפיה (זה רק פרק 1).באמריקה זה רץ הרבה עונות ויצאו נישואים וחברויות..

    מה קורה בבית האח"ג?בפורום שח האח"ג די קוטלים את אלירז..

  60. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    התמונה היומית – תמונה מקסימה של שיפ-

  61. אוריתי Says:

    לילה טוב ארנוס.
    היי שרי, גם אני ראיתי אתמול "הרווק" אומנם לא הכל, אבל לא אהבתי. גיא גיאןר בהחלט חתיך אבל היה משעמם. גם הבנות לא היו יפהפיות עוצרות נשימה כמו בתוכנית האמריקאית, והיו די סתמיות. לא התחברתי, אולי בהמשך.
    מעניין מה יהיה היום באח הגדול, מקווה שהחדשים יועמדו להדחה.

  62. sari Says:

    אוריתי את צודקת הן אכן נראו פחות טובות מהאמריקאיות..אין מה לעשות תמיד תוכנית מחו"ל-בעיקר אם אנחנו מכירים את הקונספט ואז אנחנו מתאכזבים …

  63. אילנה Says:

    ערב טוב

    מ יוחדת , תודה על הקישורים.

    שרי ואוריתי,לא התחברתי לבנות מהרווק,השתעממתי בחלק מהזמן.

    ד"ש לכולם מקיפי שעסוקה בפרוייקט מיוחד שתסיים אותו בתחילת החודש הבא .

  64. sari Says:

    היי אילנה בעיני אתמול הרווק היה עדיף על ערוץ 20…אבל זו עוד תוכנית "פושרת" נהניתי אך זה היה פרק 1 לא מתכוננת להמשיך-מספיק לי האח"ג.
    מה אתם אומרים על המשדר הערב?אני נהניתי מהריקוד.
    לא אהבתי המריבות.מתאים לי שקבוצה ענקית מועמדת=קופרמן יודע להשיג כסף..
    שרה "חופרת".

  65. אילנה Says:

    אהבתי את הקליפ ההודי,כל הכבוד לאיילה על ההעמדה.
    10 מועמדים להדחה משמעות המוןןן כסף לקופרמן 🙂

  66. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים שלי
    ממוש תודה רבה על כל הקישוים
    ארנוס לילה טוב ושינה ערבה תודה על התמונה היומית של שפרה
    שרי תודה על ההמלצה שלך לרווק
    אילנושה תודה על הד"ש מקיפי תמסרי לה ד"ש חם ממני בחזרה אני מקווה שקיפי עסוקה בדברים טובים

    חחחחחחח אלירז וגואל חסינים מהדחה סער מתפוצץ

  67. sari Says:

    סער ותומר מתפחלצים!כעת אלירז משחרר קיטור אצל פותנה..ותיתוש-היקירה שלך צמודה אליהם כל הזמן.

  68. תיתוש Says:

    חחחחחחח שרי היא לא בדיוק היקירה שלי אבל תודי שהיא ילדה טובה ולא בדיוק מה שהיא נראת כלפי חוץ (החצוניות שלה)

  69. אילנה Says:

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

  70. sari Says:

    תיתוש-היא ממש לא כוס התה שלי!סליחה!אני נשארת עם פותנה.אלירז מתנדנד אצלי-לרוב הוא מקסים ,ואמיתי אבל לפעמים יש לו "נפילות"…אך ביננו למי אין "נפילות..

  71. תיתוש Says:

    אילנוש לילה טוב שינה ערבה וחלומות טובים

  72. תיתוש Says:

    שרי אלין גם לא כוס התה שלי אבל בבית האח הגדול היא מביאה צבע יחודי משלה

  73. תיתוש Says:

    שרי לגבי פותנה ואלירז אני אני מרגישה כמוך

  74. sari Says:

    מה אתם אומרים לגבי השלישיה המוגנת?

  75. רמה Says:

    בוקר טוב יקרים!
    שיהיה יום נפלא.

  76. אוריתי Says:

    בוקר טוב ויום נפלא לכולם.
    אהבתי את הפרק אתמוך באח הגדול, הקליפ היה מקסים, כל הכבוד להם שהצליחו בין המריבות והויכוחים להעמיד ריקוד.
    לא להאמין כמה הם עיוורים לגבי תומר הסכסכן, כמו שאמרנו גם קודם, דברים שרואים מכאן לא רואים משם ולהפך.

  77. אמילי Says:

    גדול , גדול האח הגדול ,שאפו !

    מתפללת שסער ואיילה – יודחו בשבת, ויקחו איתם את שרה.
    כנראה זה לא יקרה, ההגיון אומר שתמרה ודנה תלכנה.
    – מחזיקים אצבעות וגם נסמס, לעדנה היקרה.
    – לראות את תומר מתלטף ומתחבק עם שרה, דוחה ברמות.

    – אלין מותק.

    שהטוב ינצח.

    יום נעים

  78. אוריתי Says:

    היי אמילי,
    לשמחתי אני לא רואה את תומר ושרה.
    אני חושבת שתמרה ועדנה תודחנה.
    אשמח בשביחל אם עדנה תישאר, אני לא בעניין האסמסים הפעם .

  79. דדהדס Says:

    אמילי, בחיי, כל מילה !!!
    לא ראיתי את השידור אתמול (יש לי הקלטה). אבל הבוקר ראיתי את עדנה אלין אלירז (שלי) וגואל והם באמת החמישיה שלי. בנתיים.
    פותנה, אלירז, אלין , גואל, עדנה.
    גואל, רק בגלל סער, אני שומעת את סער, ומיד צומחות לי ייבלות באוזניים.

    אוריתי, שוב אני בדעתך. אני לא מסמסת לאף אחד !!!
    איך היתה החלוקה? מי בחר, מה ? יש את הרשימה ?
    ההימור שלי – שרה, וזו עם המשקפיים.(היא מדברת המון. נכון?)

    יום מעולה לכל.

  80. אמילי Says:

    דדהדס

    אתמול עשו הצבעה הפוכה, התבקשו לתת 2 דיירים שאוהבים
    ורוצים לתת להם חסינות.
    אלין – אלירז גואל
    פותנה – אלירז גואל
    גואל – אלירז אלין
    עדנה – אלירז גואל
    אלירז – גואל אלין
    איזו נאמנות הא ?

    כל השאר בחרו את תומר ועוד אחד נוסף
    לאלירז,גואל ותומר – יש חסינות

    לזו עם המשקפיים – שלא סותמת את הפה- קוראים תמרה

  81. אוריתי Says:

    כל הכבוד אמילי.. 🙂
    קודם התכוונתי לכתוב שמקווה בשבילך ובשביל דדהדס שעדנה תישאר.
    מבחינתי, השמות שציינת יכולים להישאר, כל השאר- הביתה, אבל באמת לא מתכוונת לקחל ללב, שיהיו בריאים.

  82. אמילי Says:

    אוריתי
    גם אני שומרת על פרופורציות…:)
    אבל בעלי היקר חושב שצריך בכל זאת לסמס, אפילו כמה קטנים-
    כדי להרגיש טוב – לבן אדם שאתה מעריך.

  83. דדהדס Says:

    אמילי ואוריתי, תודה !!
    עכשיו יושבים להם, פותנה אלירז עדנה וגואל כשברקע העקבים של אלין.
    וכשמתחיל להיות מעניין אני כבר צריכה לצאת מהבית.

    אז להתראות לכן.

  84. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    שפרה ומולי מתגלגלים…

    http://www.nrg.co.il/online/7/ART2/031/901.html

    המשך יום נעים.

  85. אמילי Says:

    לפותנה , אני לא דואגת, אני מקווה שכל רח' שינקין והסביבה יצביעו בשבילה.
    שלא ירימו את האף כל הפיינשמקרים האלה…..

  86. צביה Says:

    מ יקרה

    משום מה אני לא מצליחה לראות את ציפורי לילה בוידאו
    יש אולי קישור אחר
    תודה

    הי לכולם ויום טוב.

  87. צביה Says:

    מ

    ניסיתי שוב והפעם הצלחתי.

  88. ארנוס Says:

    ערב טוב לכולם!

    תודה על כל הקישורים 🙂

    ד"ש חם לקיפי.

  89. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    צביה יקרה, יופי , אני שמחה שהצלחת ! למרות שכבר הכנתי לך קישור חלופי למידה ויהיה צורך .

    שיר מקסים שאני אוהבת , קבלו בבכורה בבלוג את פיליפ לה-רו …

    מוקדש לקיפי

    http://www.youtube.com/watch?v=UOwI8AQhBiY

  90. צביה Says:

    תודה מ את מותק

  91. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    התמונה היומית – שיפ היפהפיה צוחקת בג'קוזי-

  92. בר Says:

    ערב טוב לכולם 🙂

    מ', תודה רבה על כל הקישורים.

  93. Amitush Says:

    ערב טוב לכולם 🙂
    איריתוש יקירתי, תודה על ההתעניינות 🙂 יוני כבר חזר לאימוני השחיה (חופשת החורף כבר הסתיימה לצערי). בתחרות הקודמת הוא קיבל טרופי על הגעתו למקום השני אפילו לא זוכרת באיזה משחה.
    השבוע קר לנו במיוחד, מזג האויר בהחלט השתגע ובפלורידה יש טמפרטורות שלא מביישות את צפון אמריקה…מחר צפוי שלג!!!
    ברברונת ואיריתוש, הפוסט מאוד חמוד ומאוד מעניין ונכון. הלוואי וכולם היו מצליחים ליישם זאת-החיים הם לא גן של שושנים 🙂
    ממוש, תודה רבה על הקישורים !

  94. אילנה Says:

    לילה טוב

    דעתוי קצת שונות בנוגע לחמישיית הגמר.
    אני אוהבת את עדנה,אישה מקסימה ! אהבתי את השיחה שלה עם איילה ושהודתה לה על השיחה כי בזכותה היא ביקשה סליחה מארז.

    לדעתי בגמר: אלירז,פותנה,אלין,גואל,איילה.
    משום מה יש לי תחושה שגואל יקח את המיליון.

    החדשים שנואים עלי,3 הבחורות הצעירות מזויעות ותומר משהו בו לא כשורה,נראה כאילו שהוא שם לו למטרה להוציא את סער מהארון.

  95. אילנה Says:

    מ יוחדת ,תודה על הקישור.

  96. sari Says:

    מבקשת אני לשלוח לכולנו אנרגיה טובה ומצרפת אני קישור (אולי צרפתי בעבר..של איש גדול עבורי..מורה דרך אשר עוזר לי בהתפתחות אישית שלי-)המון כוח לכולנו לצמיחה אהבה והמון בריאות וסופשבוע קסום!

    http://www.youtube.com/watch?v=XBawj8UDjfw&feature=youtube_gdata

  97. sari Says:

    איזו מחרוזת שירים יפים בערבית פותנה ואלירז..

  98. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכם, יקרים שלי, ושבת שלום.

    ניגונים – עירית סנדנר
    http://www.youtube.com/watch?v=tFowJ75sG4I

    אני עושה לי מנגינות – יהורם גאון
    http://www.youtube.com/watch?v=E1_7OL17GIQ&feature=related

  99. אילנה Says:

    בוקר טוב

    קסם האירית,תודה על השירים היפים.

    שיהייה לכולם יום נעים ומהנה.

  100. אירית השפירית Says:

    חשבתי עד כמה אנחנו ממהרים לקבע אנשים בתבניות ולשים עליהם סטיגמות. אולי כך קל יותר למוח שלנו לקלוט את העולם ולהבין אותו, על-ידי שאנו מקטלגים אותו ומשטיחים אותו. דווקא התוכנית האחה"ג, שמזמינה אותנו לצפות, וכמובן להביע דעה וביקורת, מדגישה את זה ביתר שאת. על אף שאנו רואים אנשים חווים את מגוון הרגשות והלחצים ונוקטים בשלל התנהגויות, אנו מתקבעים בציפיות שלנו מהם ובמה שאנו רואים בהם, ועוד יותר במה שעינינו עיוורות מלראות. כך, למשל, ארז הוא החרש התיאטרלי והמרוכז בעצמו, וגואל הוא ההומו המזדקן והרכלן שלא סגור על עצמו, ושרה היא ה"פולנייה" (מה זה אומר?) המרושעת, ואלין הילדונת הבלונדינית חסרת ההשכלה, וסער שחושב על עצמו כגבר-גבר והוא בעצם רכיכה מתוסבכת, ואיילה ה"צפונית" המפונקת(???), ופותנה הערבייה המשתכנזת, ואלירז חמום-המוח והנאה עם רגשי הנחיתות, וגם החדשים כל אחד עם התואר שבחרנו לשים עליו, או שכיוונו אותנו אליו: הבוכרית, היפה, הפטפטנית, השמאלנית והערמומי (ודרך אגב, אילנה, גם לי תומר בא לא בטוב, יש משהו עקום מאוד בחיזור שלו אחרי כולם וברצון שלו לשחק באנשים וברגשותיהם בלי לחשוף שום דבר מרגשותיו האמיתיים). ואולי רק אני לוקה בעיוורון הזה, בפרט שאני רואה רק מעט מאוד מן התוכנית ובעיקר מתעדכנת מכם?

    בחיים ה"אמיתיים" אני משתדלת באופן מודע להמעיט בקיטלוגים, למרות שאף פעם זה לא אפשרי באופן מוחלט. אני למשל לא יודעת מה ה"עדה" של אנשים ולא אכפת לי בכלל אם סבא וסבתא של החברים שלי עלו לארץ לפני 20 שנים או 50 שנים או 80 שנים ומאין, ולא מעניין אותי בכלל מה המצב הכלכלי של החברים שלי, אם הם טובעים בכסף או חיים מן היד אל הפה, ואפילו באשר לדעות הפוליטיות – אני מוצאת את עצמי מתחברת גם לאנשים שדעותיהם רחוקות משלי מרחק עצום. אז למה התוכנית הזאת מביאה לכזאת השטחה של התפיסה שלי? אינני יודעת.

    גם אני, כמו אמילי, חושבת שהשבוע יעזבו שתיים מן החדשות שעוד לא הספיקו לצבור להן קהל של אוהדים. אבל, מה אכפת לי? 🙂

    אמילי יקרה, אמנם אני עונה לך אחרי כמה ימים, אבל בכל זאת: חחחח אם לא היית עונה את התשובה הזאת לא הייתי מזהה אותך. אוח, הרגת אותי עם הבגט המרוח בחמאה על הבוקר. משפחת אופטימיים שכמותכם … 😛 אם לא היית כאן, הייתי צריכה להמציא אותך (וזה נכון גם כמובן לגבי אישך היקר). למרות שהשתכנעתי, אין לי ברירה אלא להישאר פסימית כתמיד. אחרת, איך תזהו אותי? 🙂

    הכללים "הפשוטים" שבפוסט הזה הם כמובן לא פשוטים ואין רבים שעומדים בהם. אז מה? הם עדיין נכונים. הלוואי ויכולנו ב"קלות" להתנער מקשיים שיש בדרכנו, לא לוותר ולהמשיך לשאוף קדימה. לצערי רובנו מקובעים מדי בעלבונות שלנו ועצלנים מדי ברוב המקרים לעשות משהו כדי להמשיך הלאה ולא להיתקע. ודרך אגב, כדי להיות מאושרת מכאן ועד השמיים די שתשימי אותי על שפת הים, או במדבר (סיני, יהודה, הנגב) מול השקיעה. מה כבר צריך יותר בן אדם?

    http://www.youtube.com/watch?v=sFjLJugdMzU

  101. אירית השפירית Says:

    בוקר טוב אילנה'לה, באף שלי כבר מדגדגים ריחות הבישול והניקיון והפרחים של השבת בביתך ובביתה של אוריתי היקרה שלנו. שיהיה לך סוף שבוע נינוח במיוחד, נעים ומחמם-לב.

  102. אירית השפירית Says:

    עמיתינקה, ליבי מתמלא על גדותיו בגאווה כדודה-חורגת לשחיין האדיר יוני. פששש, גביע על מקום שני? א-ו-ש-ר!!!! עשית לי את היום. אצלנו דווקא לא קר בכלל, השמש זורחת ובחוץ נעים. את מוזמנת להתארח אצלי בסוף השבוע כדי להפשיר קצת ולהתפנק. יאללה, בואי, הדלת פתוחה. 🙂

  103. אירית השפירית Says:

    תיתוש יקרה שלי, שיהיה לך יום מוצלח מאוד ושתעמדי בכל המטלות שלך. מזמן מזמן לא שמעת את השיר היפה הזה, אז הגיע הזמן שאפנק אותך בו, כתוספת לספל נס קפה ענק מבוסס על חלב ועם המון המון סוכר וללחמניות גבינה (בויוס). בוקר טוב.

    http://www.youtube.com/watch?v=NglVNB0lOIU&feature=PlayList&p=E2C6E917FC9F0036&index=0&playnext=1

  104. אירית השפירית Says:

    אורית יקרה שלנו, שמחתי לשמוע ממך דרישת שלום. כולנו מתגעגעים אליך ואל לינוי המתוקה שלך. אני בטוחה שממש לא מתחשק לך לחזור לעבודה ולעזוב את לינוי שלך ולו לכמה שעות ביום, על אף שהיא באמת תהיה בידיים בטוחות ואוהבות של סבתא שלה. אבל זאת דרך העולם, שהחיים שלנו מלאים בכל מיני סוגים של דברים, גם משפחה ואהבה וגם פרנסה ועיסוק ותחומי עניין שונים, ואין ברירה אלא לשלב ביניהם. אני בטוחה שהכול יהיה לטובה. שולחת לך חיבוק ענק.

  105. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי 🙂

  106. sari Says:

    יום שישי קסום לכולנו!

  107. תיתוש Says:

    אני לא יודעת מה היתי עושה אם לא היה בלוג ויק וחבריו המקסימים
    עם חלקכם נוצרו קשרים אישיים בשיחות יומיומיות וחלקיכם באימיילים מדיי פעם. תודה שהבלוג קיים ותודה לכל חברי הבלוג בעבר ובהווה על היותיכם בבלוג על קבלתיכם אותי אוהבת את כולכם. 🙂
    חיבוק ענק לכולם

    אירית יקירתי כמה התגעגעתי למגילות שלך 🙂
    תמיד כשאת כותבת אני מרגישה כאילו מה שכתבת יוצא ממני גם אני חושבת וחשה כמוך (רק לגבי ההדחות שום דבר לא בטוח יכול להיות שגם ותיק אחד יודח הדבר היפה היחיד בעונה הזאת הוא שתמיד יש הפתעות ושום דבר לא מובן מאיליו ולא בטוח)
    אני לא בטוחה שאעמוד בכל משימותיי אבל תודה על הנס קפה המתוק ועל הבויוס מעשה ידייך הן טעימות מאודה 🙂
    תודה גם על השיר באמת מיזמן לא שמעתי אותו 🙂
    שולחת לך חיבוק ענק ממני

  108. תיתוש Says:

    יום שישי קסום גם לך שרי 🙂

    עמיתוש אני גאה ביוני השחיין של הבלוג ובטוחה שהוא יביא לנו עוד הרבה גביעיים ותארים 🙂

  109. אוריתי Says:

    שבת שלום חברים.
    נרות השבת כבר דולקים ואני יושבת ונחה לי על הכורסא . היום אחותי הזמינה את כולם אליה לכבוד יום ההולדת של בעלי וכך אני לא צריכה לטרוח, וגם מחר אנחנו נאכל צהריים במסעדה לכבוד יום ההולדת, כן ירבו ימי ההולדת 🙂

  110. אילנה Says:

    שבת שלום

    קסם האירית ,אכן בבית ריח התבשילים והנרות דולקים.
    אהבתי את את שכתבת.

    שתהייה לכולם שבת נעימה ומהנה.

  111. בר Says:

    שבת שלום וסוף שבוע נעים לכולם 😀

  112. תיתוש Says:

    שבת שלום לכל חבריי היקרים
    אוריתי מזל טוב לבעלול שתחיו יחד בבריאות ואושר עד 120 שנה
    תהנו מארוחת הערב אצל אחותך ומחר מארוחת הצהריים במסעדה 🙂

  113. Amitush Says:

    שבת שלום לכולם 🙂 תהנו לכם ממזג האויר החמים… אצלנו מזג האויר לגמרי התחרפן..כנראה שירד אצלנו שלג מחר!! אתם קולטים? שלג בפלורידה!

  114. Amitush Says:

    איריתוש ותיתוש תודה מתוקות!!! כן ירבו הגביעים 🙂

  115. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    התמונה היומית – שיפ עםפ כלי השחמט היפים שיצרה בבית האח הגדול-

    אגב בזמנו היא כתבה לי שזה נשאר אצל ההפקה, ולא ידוע מה עלה בגורלם… מקווה מאד שלא השליכו את זה…

  116. תיתוש Says:

    עמיתוש כן ירבו הגביעים 🙂

    לילה טוה ארנוס תוגה על התמונה היומית של שפרה
    לדעתי הם שומרים את השח הדמקה והשש בש למזכרת ובעוד כמה שנים יראו את זה בטלויזיה כל פעם שידברו על האח הגדול בנוסטלגיה 🙂

  117. תיתוש Says:

    צהריים טובים ושבת שלום לכל חבריי הטובים

    הרוחות באח הגדול סוערות האז אתמול בלילה.
    מצב שהאח הגדול יצר. זה התחיל בזה שבערב נתן להם אלכואול כדי שיהיה בלגן אבל מה לעשות שהפעם אנשים נזהרו ולא שתו הרבה ולא השתכרו ולא עשו בלגן אז האח הגדול קרא לעדנה ב12 בלילה והציאה לה לבקש את האסימון מהקבוצה בשביל לקבל את מפת השטחים (כדי להראות איפו יש חומות) עדנה נגשה קודם כל לאלירז פותמה ואלין ושאלה אותם מה דעתם שתקבל את המפה כי זה חשוב לה הם הסכימו אלירז אמר לה שהדיעות שלו שונות משלה אבל אם זה חשוב לה אז אין לו בעיה אם זה אחר כך הם יצאו לחצר לדבר אם שאר הדיירים היא ביקשה מהם את האסימון בשביל המפה ואז שרה וסער התנגדו וסחפו איתם את תמרה דנה תומר ואיילה ואז שרה וסער יצאו על אלירז שהסכים ומאתמול הם לא מפסיקים אם זה כל הזמן משתלכים על אלירז ועדנה וסער לא חוסך מילם כדי להשמיץ את אלירז ומנסע להוציא את אלירז לא טוב בפני הקהל בבית לדעתי סער מאוד אלים מילולית אלימות מילולית זה לא רק קללות סער ממש מפחיד באלימות שלו ושרה לא חסר לה צרת עיין מגעילה מחשפה ביצ'ת היום כשארז התעורר עדנה שאלה אותו מה דעתו בקשר למפה והוא הסכים ואחר כך כשגואל התעורר עדנה שאלה גם אותו והוא אמר שיש לא בעיה עם זה אבל בסופו של דבר בגלל שאפכו את זה לדבר של שתי מחנות מי ינצח לגואל לא היתה בררה בקיצור לקבוצה שהסכימה למפה היה רוב של 7 נגד 6 ואז הקבוצה של סער ושרה נהיתה עוד יותר אלימה מילולית בקיצור ממש גועל נפש בחסות האח הגדול

  118. תיתוש Says:

    כמובן שכל מי שמדבא מדבר אל הקהל בבית לקראת ההדחות אקבוצה של סער ושרה משחקים ממש מלוכלך וממש מגעיל תת רמה

  119. אוריתי Says:

    שלום לכולם,
    תיתוש, אתמול ראיתי קצת בלילה ובאמת שרה , סער ותמרה לא הפסיקו לחפור בענין המפה.
    שרה באמת מכשפה מגעילה, לא ברור לי למה אוהבים אותה ולא מעיפים אותה. גם סער פשוט מפחיד, ותמרה ובכלל, העונה הקודמת נראית לי פתאום כמו ארוע שליו ותרבותי לעומת מה שקורה פה.
    אולי אחרי ההדחות הלילה יהיה קצת נעים יותר לצפות. אתמול הראו כל הזמן את סער , שרה ותמרה, פשוט שיעמם אותי וסגרתי.
    שיהיה שבוע טוב לכולנו.

  120. תיתוש Says:

    ערב טוב ושבוע מצויין לכולם

    היי אוריתי מה שהיה אתמול זה כלום להומת היום רוב ההתקפה היתה על אלירז בגלל שהוא הסקים שעדנה תקבל את את המפה סער ממש ליכלך עליו כל היום הוא אוכל את עצמו שאלירז קיבל חסינות והוא לא
    שרה שונאת את כל מי שהסכים למפה הית צריכה לשמוע את דיברי הנעצה שלה.מהבוקר מוקדם לא הפסיקה תאמיני לי אני כבר התחלתי לפחד ממנה מסכנים הקבוצה של אלירז ופותנה אזה יום עבר עליהם הפנים של אלירז היו נפולות כל היום פותנה רצתה לצאת משתיקתהואלירז לא נתן לה היא כבר מדברת על זה שהיא רוצה ללכת הביתה ורק גואל התחבה כל היום זה מה שהוא עושה כל השבוע האחרון
    מזל שעכשיו אלירז ופותנה מקבלים חיזוקים מהקהל בחוץ שצועק להם ומחזק אתם

  121. רמה Says:

    ערב טוב!
    תיתוש תודה על הפירוט שלך, אני לא ראיתי כל השבת וקראתי במקו את הסיכום, שם מציגים את אלירז ופותנה באור שלילי יותר ואני כמעט האמנתי, מזל שאת פה 🙂
    קראתי שחלקכן ראו את הרווק, אתמול בערב גיליתי שמשהי שגדלה איתי בשכונה היא אחת הבנות, קוראים לה נטלי, גם הבנתי שכל מה שאמרה על עצמה ההפך הוא הנכון… אני לא מבינה איך לא עושים תחקירים לפני כן.
    שיהיה לכולכם שבוע טוב עם בשורות טובות.
    נשיקות

  122. אוריתי Says:

    שבוע טוב רמה,
    איך את מרגישה?

  123. תיתוש Says:

    שבועה טוב ובריאות שלמה רמה יקרה
    עכשיו יש בערוץ 10 שידור חוזר של הרווק אם את רוצה לראות
    חיבוק גדול ממני 🙂

  124. אוריתי Says:

    תיתוש, באיזה מחנה הילה?

  125. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    התמונה היומית – תמונה מקסימה של שיפ-

  126. בר Says:

    ערב טוב!

    שיהיה לכולנו שבוע טוב 🙂

  127. תיתוש Says:

    ערב טוב ושבוע טוב ברוש יקרה 🙂

    לילה טוב ושבוע טוב ארנוס תודה על התמונה היומית של שפרה 🙂

    אוריתי בדרך פלא הילה בחרה בקבוצת הטובים של אלירז ופותנה אלין גואל וגם עדנה אני חושבת שהיא מאוהבת באלירז. היחיד שלא נמצא בשום קבוצה הוא ארז. פותנה למרות שהיא בקבוצה של אלירז אין לה בעיות כמעת אם אף אחד חוץ משרה וכמעת כולם מכבדים אותה גם תמרה לא מחבבת את פותנה כי היא מחוברת לשרה המחשפה

  128. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך לכולם.

    כתבתי הודעה בבוקר ומשום מה אני רואה שהיא לא עלתה 😦
    היום בילינו בקיבוץ,היה יום מהנה ונעים במיוחד.

    רמה ,גם באח הגדול התחקירים לא נכונים,קראתי שדנה כלל לא עורכת דין,החלה ללמוד משפטים והפסיקה ,עבדה כזבנית בחנות.

    הערב הדחה כפולה,לתחושתי דנה והילה יודחו אך אין לדעת,כבר ראינו הפתעות .

    אני לא רוצה שעדנה תודח,היא אישה כלבבי,כנה,ישירה ומאוד מאוד טובה.

    שיהייה לכולנו ערב נעים.

  129. תיתוש Says:

    ערב טוב ושבוע טוב אילנוש 🙂
    אני שמחה לשמוע שנהנית היום בקיבוץ מקווה ששלומם שך הורייך הוטב
    בימים האחרונים אחרי שלמדתי להכיר את עדנה גם אני מתחברת אליה משהוא מהדיירים הגדיר אותה היום כסברס מבחוץ קוצנית אבל מבפנים רכה ומתוקה אז גם אני כבר לא רוצה שתודח דעתי על שרה לא השתנתה ואני מאוד רוצה שהיא תודח היום אני כבר לא יכולה לראות ולשמוע אותה אני גם מאוד רוצה שסער יודח אבל אם לא הוא אז לפחות תמרה שעשתה לי חור בראש אם בחפירות הצעקניות שלה היא ושרה מתאימות כמו כפפה ליד

  130. אילנה Says:

    תיתוש,לא סימסתי לאף אחד ואי מאוד מאוכזבת מהתוכנית.

  131. תיתוש Says:

    מעצבן אותי שמאוד עידנו את תקרית המפה ולא הראו את האלימות המילולית של שרה ושער ואת ההסתה נגד אלירז בעיקר היו אסתות נגד כל הקבוצה של של הטובים

  132. אילנה Says:

    פותנה אישה גדולה מהחיים!
    מי שראה במאקו מבין למה אני מתכוונת.

  133. תיתוש Says:

    אילנו אני שמחה שלא סימסת אנחנו לר צריכים להעשיר את קופרמן וקשת עם התוכנית תת רמה שלהם חבל שסער ושרה לא הודחו

  134. תיתוש Says:

    אילנוש אני ראיתי במאקו למקות שדווקא אז כל הזמן השידור נתקע לי. את צודקת בדיוק נכנסתי לכתוב את זה גם. רק פותנה תצליח להביא שלום לבית ואני מבטיחה לך שזה יהיה כבר בימים הקרובים וץ משרה שעדיים מכניסה אש
    סער כשהבין את מערך הכוחות החדש בבית התחיל לדבר כבר אחרת ועכשיו הוא כבר מדבר ברמזים על לעשות שלום בבית

  135. אילנה Says:

    מזל טוב לאורה החוגגת היום יום הולדת
    אושר,בריאות,הצלחה והרבה אהבה,
    אוהבתך אותך המון המון!

  136. אילנה Says:

    לילה טוב שבוע טוב ומבורך.

  137. אוריתי Says:

    מזל טוב לאורה היקרה,
    שתזכי לעוד הרבה שנים טובות ונהדרות.
    אילנה, לילה טוב, שיהיה לך שבוע נפלא.
    תיתוש, לא ראיתי במאקו, מה היה עם פותנה?
    ודרך אגב, שמחה בשמחת החברים פה שרצו שעדנה תישאר.

  138. תיתוש Says:

    היום יום הולדת היוםו יןם הולדת היום יומולדת לאורה הקטנה מה ניתן לה מה ניתן לה. חיבוק ונשיקה
    אורה יקרה מזל טוב הרבה בריאות אושר ועושר

  139. תיתוש Says:

    אילנוש יקרה לילה טוב שינה ערבה וחלומות טובים

    אוריתי ממה שראיתי פותנה מאוד התעצבנה מהפילוג בבית אחרי השידור שרה איילה וסער אמרו שהם עוברים חדר כך שהמחנות יהיו מופרדים לגמרי פותנה צעקה שהיא לא מוכנה לפילוג ושתומר ועדנה שהם רק שבועיים לא ינהלו להם את החיים הכוונה שבגללם הפילוג לצערי דווקה בקטעיים האלה האינטרנט נתקע לי כל הזמן
    וממה שהבנתי אני בעיקר ראיתי את פותנה צועקת על כולם היא אומרת שהיתה חולה שבוע ולא היתה מודעת למה שקורה בבית אני כותבת לך במילים שלי אז זה לא בדיוק כך

  140. אוריתי Says:

    היי תיתוש,
    ראיתי עכשיו איך כולם עברו חדרים כדי שהמחנות יהיו מופרדים, ממש מפגרים, כמו ילדים במחנה קייץ. אני לא מבינה איך שרה המכשפה שהיא כבר סבתא מתנהגת בצורה כזו, יך היא לא מתביישת ועוד חושבת שהיא חכמה.

  141. תיתוש Says:

    אוריתי כמו שאמר שרה מכשפה בהתחלה הם רצו לדחות את המעבר כדי לכבד את פותנה אבל שרה לא רצתה וסחפה את כולםלעבור חדרים גם גואל ועדנה עברו לחדר של הטובים

  142. אוריתי Says:

    תיתוש לילה טוב, שיהיה שבוע טובלכולנו.

  143. תיתוש Says:

    ליל טוב אוריתי שינה ערבה וחלומות נעימים יום הולדת שמח לבעלול 🙂
    אני כבר באה לכסות אותך

  144. תיתוש Says:

    שרי נתשת אותנו ?

  145. sari Says:

    שבוע טוב לכולנו,
    תיתוש יקרה-לא נטשתי פשוט לא מענין כעת באח"ג ,אלא,מגעיל אז אני מעדיפה לקרוא א ת שאתם כותבים וקצת להתבונן.ראיתי סדרות שלא ראיתי מזמן וקראתי ספרים.

  146. אוריתי Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב.
    תאריך נחמד היום 10.01.10 🙂

  147. רמה Says:

    בוקר טוב 🙂
    אורה היפה, המון מזל טוב, בריאות, אושר, שמחה והמון אהבה, נשיקות 😛
    שיהיה יום מקסים.

  148. מ Says:

    צהריים טובים ושבוע נפלא לכולם.

    אורה היקרה, יום הולדת שמח !!!! שיהיה לך יום מפנק ומשגע ובכלל המון בריאות , אושר, שמחה וכל אשר ליבך מבקש .

    השיר הזה הוא בשבילך

    http://www.youtube.com/watch?v=FchMuPQOBwA

  149. מ Says:

    ולפתיחת שבוע נפלא, קבלו פינוק נוסף, שתי כתבות של יסכה מעיתון "במחנה".

    כתבה ראשונה

    http://dover.idf.il/IDF/News_Channels/bamahana/2010/02/0202.htm

    כתבה שנייה

    http://dover.idf.il/IDF/News_Channels/bamahana/2010/02/0207.htm

    המשך יום מעולה לכולם.

  150. אמילי Says:

    שלום לכולם

    איריתי, אוהבים אותך, אוהבים את מה שאת כותבת
    אם יש אנשים טובים כמוך, איך לא נהיה אופטימיים 🙂
    —————————————————————
    האח הגדול:
    טוב שעשו הפרדת חדרים , לישון עם אנשים שאתה לא מדבר איתם
    זה ממש לא נעים.
    כל הכבוד להילה- גם בחרה צד באומץ, והתנצלה בפני גואל.
    ברור שהיא מאוהבת באלירז, וטוב שכך.
    "יחידת החיסול" שהתארגנה בחדר ה"פולנים"
    לא נראה לי שתחזיק מעמד, איילה לא סובלת את שרה
    סער לא בוטח באיילה שהיא לא מעדיפה את הצד השני
    היא אוהבת את פוטנה וגם לגואל יש לה אמפטיה.
    בקיצור, אנרגיות חיוביות….
    ———————————————————————–
    אורה, מזל טוב

    יום נעים

    והקהל ישפוט

  151. אילנה Says:

    צהריים טובים

    מ יוחדת,תודה על הקישורים,אין ספק,יסכה מוכשרת.

    שיהייה לכולנו שבוע טוב ומבורך ויום נעים.

  152. דדהדס Says:

    אמילי, שוב, כל מילה !! (מה יהיה,,)
    גם לגבי אירית האהובה שלנו.

    היי אילנה.
    אורה, מזל טוב, עם הרבה חורפים, אבל גשומים.
    מ: הבלתי נלאת ! הפעם אני מעלה שיר של האחד והיחיד.
    http://www.youtube.com/watch?v=CgIl0mFByAc&feature=related
    מתוך תקליט האחרון שלו . קוורים לשירים של יוצרים נפלאים.

    שלום גם לקיפ.

  153. תיתוש Says:

    צהריים טובית חברים קרים שלי

    שרי יקרה אני שמחה שלא נתשת אותנו 🙂
    אבל הסיקורים והפרשנויות שלך מאוד חסרים

    ממוש יקרה תודה על הקישורים לכתבות של יסכה

    אמילי אני חושבת שהפרדת חדרים היא סימן לקטנוניות וילדותיות של הדירים המעצבנים שבראשם עומדת אשה בת 60+

    היום האח הגדול נתן לדיירים משימת עבודה בעיינים. הם נכנסו לחדר עבודה היו להם 4 שעות לסיים את המשימה שמו להם 11 עמדות עבודה. לנגן שיר עם תווים כלי הנגינה הוא בקבוקים להוציא תפוחים בפה מגיגית מלאה במים וסבון,לנפח בלונים ארוכים ודקים לפטור משהו עם אותיות להוציא מסטיקים דבוקים בשערות של פאה לסובב חישוק בגוף ולאכול קערה שלמה של פוף קורן, ללבוש תלבושת של שפן ולקפטץ על מכשיר קופצמי לגלגל לגלגל קסטות של מוזיקה שכל הסרטים שלהם בפלונטר רציני היו עוד כמה אמדות עבודה שאני לא זוכרת. אבל אני ממש מתאהבת בעדנה הבפתיחות שלה היתה עמדת תספורת והיא התנדבה לשבת בה תומר עשה לה תסרוקת של פנקיסטית וצבע ואלין עשתה לה גלב עדנה לקחה הכל ברוח טובה ובספורטביות הם היו צריכים לעבוד עד שהסרגל עלה למעלה.הם חשבו שכל פעם שהם מסיימים את המשימה בעמדה אחת והיו מתוסקלים שהמד לא עולה להם ולא הבינו מה לא בסדר (אסור היה להם לשאול את האח הגדול שאלות) אבל האח הגדול עבד עליהם למעשי המד בסרגל עלה רק כשכולם ביחד עזבו את חדר המשימות אני חושבת שפותנה עלתה על זה ראשונה כי כל פעם שמישהו יצא מהחדר המד עלה קצת אז היא אמרה להם לצאת אחד אחד וכשכולם יצאו המד עלה עד הסוף ולמעשה הם סימו את המשימה תוך פחות משעה שוב כל הכבוד לעדנה על התעוזה והספורטביות ולדעתי רק על זה היא צריכה לקבל אסימון אישי
    שרה המחשפה מסתובבת כול היום עם פרצוף חמוץ כלפי כמעת כולם חוץ מתומר וסער שאיתם היא מסתודדת

  154. אירית השפירית Says:

    אורה יקרה, המון אושר ושמחה ביום הולדתך.
    http://www.ecardfunny.com/birthday-cards/general/birthday-celebration.html
    שתמשיכי להיות מקסימה, נמרצת וחיונית, מלאת שמחת חיים, יפה ומיוחדת כפי שאת ותמשיכי להשתבח עוד ועוד, והעיקר שתהיי מאושרת.

    איזה שבוע של שמחות. השבוע הבלוג חוגג לא רק יומולדת אחד אלא שניים. החוגגת השנייה, המקסימה והמיוחדת שלנו, מעדיפה לשמור על אנונימיות, אבל לדעתי אין סודות בחברה. ולכן אני כבר מברכת גם אותך, אנונימית שלנו, ליום הולדתך החל ביום רביעי. הרבה שמחות ואושר, ושיתגשמו כל חלומותיך.

    אמילי, רוני ודדהדס, ממש הגזמתם. תודה רבה. גם אני אוהבת אתכם. התגובה שלי היא 😳 😳 😳 🙂
    יש לי הרגשה שרוב החברים בבלוג רואים עין בעין את המועדפים עלינו באחה"ג. יש אולי ויכוח קטן לגבי אלין, אבל זה הכול.
    אמנם חלפה כבר חצי עונה, אבל סוף-סוף התחלתי להתעניין ולצפות בתוכניות בערוץ 2. אז הגיע הזמן להתחייב ולהחליט: את ליבי כבשו פותנה ואלירז, ויש גם מקום לעדנה אפילו שעוד יש מקום ללמוד אותה ולהכיר את מעשיה. אלה הגמריסטים שלי, אינשאללה, ומקווה שאחד מהם יזכה.

    שרי, תמיד עדיף לקרוא ספר טוב או לראות סרט מענג מאשר להתקבע בוהים מול ערוץ 20 ולראות עב"מים מחטטים באף, מראים את שרירי הבטן שלהם, מרכלים ומעלים את מפלס הנרגנוּת הארצי. 😛
    קיפי'לה, בהצלחה! בהצלחה! בהצלחה! (אני לא יודעת בדיוק במה, אבל עדיין …), ואל תשכחי לחזור אל החבר'ה ולספר לנו חוויות.

    רמה ומיכלי, המון בריאות ואנרגיות חיוביות. שיהיה לכן כוח ושהמזל יתחיל לבקר גם אצלכן.

    דדהדס, אחלה שיר! איזה כייף!!!!!! תודה.

    ממינקה מקסימה, תודה על כל הקישורים. אני מקווה שאצלך הכול בסדר ושאת נהנית מן השמש החורפית.

    אני מחכה כבר לטור של שפרה ב"לאשה". התמכרתי … 🙂 כפרה עליה … 🙂

    אילנה, שיהיה לך יום מוצלח ואל תעבדי קשה מדי.

    אוריתי שלנו, את קצת שקטה בזמן האחרון (וגם אני קצת ממעטת לכתוב), אבל אני עדיין ממשיכה לדפדף בין דפי הבלוג ולחפש את פניני ההומור שלך, ותמיד נהנית. שיהיה לך אחלה שבוע.

    עמיתינקה, מקווה שלא קפאת לך בין הררי השלג בפלורידה (?!). בכייף הייתי שולחת לך מן הארץ קצת פיסות שמש נעימה, כמובן עם לאפה שווארמה שאת כל כך מתגעגעת אליה. שיהיה לכם שבוע נהדר.

    ברי בר, אני יודעת שאת עסוקה מאוד, אבל בטח יהיה לך זמן לקרוא ד"ש ממני ולקבל חיבוק. תמשיכי להיות כפי שאת, יפה, חכמה ומוצלחת. אני מפנקת אותך בעוגת היער השחור (עם קמח מיוחד כמובן) ושתייה על פי בקשתך (אני לא יודעת מה את אוהבת, אז תצטרכי לפרט).

    ד"ש לכל החברים הנוספים שלא ציינתי בשמם (למשל ארנוס וצביה ודרגון וזיו ואבי ועינבלי ועוד רבים וטובים). שיהיה לכולנו שבוע מצוין.

  155. אמילי Says:

    דדהדס יקרה, שבוע טוב

    תיתוש, סידור הלינה בחדרים ,אינו קדוש.
    לפחות בחדר השינה, שיהיה כל אחד עם מי שנעים וטוב לו. 🙂

    פותנה, סליחה שאני משבשת את שמך שוב ושוב….

  156. בר Says:

    יש פוסט חדש 🙂
    https://viksfriends.wordpress.com/2010/01/10

סגור לתגובות.


