לשמוע את הצרצר

by

חוואי אחד מדרום ארה"ב הגיע לבקר את חברו בניו יורק. באחד הימים בשעת צהריים, התהלכו להם שניהם ליד הטיימס סקוור. הרחוב רגש ורחש, עשרות אנשים התרוצצו ממקום למקום, ממהרים לנצל את הפסקת הצהריים הקצרה שלהם. עשרות מכוניות גדשו את הכבישים וצפרו בעצבנות. נהגי מוניות הגיחו מעבר לפינות בדהרה, מנסים לתפוס כמה שאפשר יותר נסיעות. צופרי אמבולנסים וניידות משטרה ייללו ללא הרף. נו, אתם יודעים, צהריים טיפוסיים בלב מנהטן.

קולות הכרך כמעט הופכים אנשים לחירשים. עוד הם מטיילים להם לאיטם ברחוב, אמר לפתע החוואי לידידו: "היי, אני שומע צרצר!"

חברו ענה לו: "השתגעת? ירדת כנראה מהפסים. זה לב ליבה של ניו יורק. אין צל של סיכוי שברעש הזה תוכל לשמוע צרצר. אתה כנראה יותר מדי מתגעגע הביתה."

החוואי נד בראשו והתעקש: "תקשיב טוב, יש כאן צרצר מצרצר!"

כמובן שחברו ביטל את דבריו וניסה לטעון שהוא מפנטז על צרצרים. אבל החוואי אימץ אל כל כוח הקשב שלו, עצר לרגע, ואז פנה לעבר עציץ בטון ענק שבו היה שתול שיח ירקרק. הוא חיטט מעט בין ענפי השיח,ושלף משם צרצר.

חברו המשתאה אמר לו: "זה ממש בלתי יאומן, כנראה שיש לך שמיעה יוצאת דופן."

ואילו החוואי ענה: "לא, השמיעה שלי היא רגילה בהחלט. אוזני אינן שונות מאלו של כל האנשים מסביב. הכל תלוי במה שאתה רוצה להקשיב לו."

והחבר התעקש: "זה לא יתכן! אני למשל, בחיים לא הייתי יכול לשמוע צרצר בבלגן וברעש הזה!"

החוואי הסכים איתו: "נכון, אתה צודק. לא היית יכול. כי כמו שאמרתי , הכל תלוי בשאלהמה הם הדברים החשובים לך בחיים? הנה, תן לי להדגים לך ניסיון קטן."

שלח החוואי יד לכיסו ושלף משם כמה מטבעות. בדיסקרטיות הוא הפיל את המטבעות על מדרכת הבטון. ובתוך כל הרעש ההמון שמסביב, ראו החוואי וחברו כיצד עשרות ראשים מסביבם נפנים כה וכה, ואנשים בודקים את כיסיהם וארנקיהם כדי לראות האם במקרה אלו מטבעות שלהם שנפלו.

"אתה רואה" אמר החוואי לידידו, "הכל תלוי במה באמת חשוב לך בחיים. הרעש וההמולה לא מפריעים לך לשמוע את הדברים הקרובים לליבך."

אז מי שרוצה, שימשיך להקשיב לצלצול המטבעות, זה לגיטימי. אך אל נא תאטמו את האוזניים לרחשי הלב שלכם. אל נא תתנו לקולות החיצוניים לגבור על קול הלב שלכם.

115 תגובות to “לשמוע את הצרצר”

  1. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם, ותודה לברי על הפוסט המקסים!

    שיפ שלנו מגישה עכשיו בערוץ 2, יפהפיה ונעימה כתמיד. תהנו.

  2. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי
    אזה כיף שפרתנו משדרת היום חבל שלא ידעתי היטתי מתעוררת יותר מוקדם

    ארנוס וברוש תודה רבה על הפוסת החדש אהבתי אותו

    אילנוש מה שלומך אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב
    שולחת לך חיבוק מלה אנרגיות מבריאות

    בריאות שלמה לכל החולים

  3. תיתוש Says:

    שפרה מאוד יהיום

  4. sari Says:

    בוקר טוב לכולם ויום מוצלח אני בדרך לעבודה-הבוקר התעוררתי קצת הפוכה(המקלחת תפתור הכל,אך זו הסיבה לאיחור שלי הבוקר..)
    אילנה תודה על העידכון שאסימון נוסף השתמשו בו עבור אביב..מענין האם שרה החליטה לבד על כך?יודעת אני שבסביבות חצות הקבוצה סרבה לאשר לו האסימון.
    אשמח לעידכונים אצטרף לבלוג אח"צ.
    שפרה מקסימה כרגע היא מראיינת יחד עם אורן-איש של סביבונים!שלל צבעי סביבונים!

  5. ora Says:

    היי חמודים שפרה הייתה היום במיטבה,אנא פרגנו לה בפורום יום חדש יש אחת שמלכלכת שם כבר, הנה הקישור
    http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumPage.aspx?ForumId=2157

    כפרה על אילנה לימדה אותי להעביר קישור
    אנא פרגנו לה ,צריכים להרשם קודם,זה פשוט

    תודה

  6. ora Says:

    שפרה היום השתחררה ,הגישה בצורה הכי מקצועית שיש

    כל הכבוד לה

  7. michal Says:

    בוקר טוב

    חזרתי אבל לא עם בשורות טובות. לצערי, כנראה הניתוח לא הצליח.

    אני סובלת כאבים אבל חשבתי עם מי הכי נוח לי לחלק את זה וגיליתי שאיתכם.

    קצת רפרפתי בפוסט הקודם, אני מבינה שיש כאן צופים באח הגדול. בבי"ח יש טלוויזיה עם ערוץ 20 פתוח. מוכרחה לומר שלא כל כך עניין אותי. במה שכן ראיתי- אני פחות אוהבת את פותנה, (מגיבה בתוקפנות ולדעתי- משחקת) ואת ארז.
    לעומת זאת, אין לי פייבוריט .

    אילנה
    תרגישי טוב, תשמרי על עצמך שלא יהיו סיבוכים.

    לכולנו- יום טוב

  8. חסוייה Says:

    ארנוס
    אייך אפשר להשיג או לראות את יום חדש היום הבנתי ששפרה הייתה נכון?

  9. תיתוש Says:

    בקר טב מיכל יקרה
    הצתערתי לשמוע שהניתוח לא הצליח ו8שאת עם כאבים הלוואי שיכולתי לעזור לך 😦
    מה יהיה ההמשך? האם ינתחו אותך שוב או אולי יש אזה טיפול שאת יודעת עליו אולי אפילו בחו"ל ממש כואב לי שכואב לך 😦

    אורה יקרה תודה על הקישור.
    מזל טוב ובשעה טובה למדת להעביר קישור 🙂

    חסויה בבקשה יום חדש http://www.mako.co.il/tv-new-day
    תרדי קצת למתה ותראי את הנגן של יום חדש
    קיבלת אתמול את את המייל שלי עם הפוסטים של הבלוג הישן?

  10. אוריתי Says:

    צהרים טובים.
    מיכל יקרה, הצטערתי לשמוע על הניתוח, מקווה שבכל זאת ימצא מזור לכאביך.
    אורה- תתחדשי על המיומנות החדשה שרכשת.
    אילנה, אני מקווה שאת חשה טוב יותר.
    מי מעדכן מה נגמר עם אביב ובעיות השירותים שלו? אני לא מאמינה לאן התדרדרו הדיירים המסכנים, לדון בבעיות המעיים של אביב. אני הייתי שולחת אותו הביתה "שיתרוקן" כמו שאומרת שרה, שם.

  11. תיתוש Says:

    היי אוריתי אני בטוחה שניחשת לבד כבר מה היה הפיתרון. כן בסוף שרה הנשמה הטובה נתנה לאביב את האסימון אני בטוחה שהיא הפעילה לחץ על הבנות שיסכימו לתרום את האסימון לטובת המעיים של אביב את הבנים היא בכלל לא שאלה חוץ מאת סער שהעירה אותו ומתוך שינה הסכים הוא אפילו לא זכר את זה בבוקר ושרה אמרה לו. כמובן שבבוקר כשהבנים שמעו על זה הם מאוד התעצבנו והיה ויכוח מאוד גדול בין אלירז ואביב וכמובן שלא הראו לנו את הויכוח המצלמות התרכזו בחלק אחר של הבית. אה ועוד משהו שרה הנשמה הטובה לא שאלה גם את גואל למרות שהוא בחדר של הבנות בקיצור היא הקפידה לשאול רק את מי שהיא ידעה שתוכל לשכנע בלחצים ממש נשמה טובה. בבוקר גם דפקה סצנת בכי כדי שיראו כמה שהיא טובה

  12. אוריתי Says:

    תיתוש, תודה על העידכון.נכנסתי לפורום וקראתי שם. למרבה הפלא הרוב שם חושב כמונו (שלא כמו בתוכנית הקודמת).

  13. אוריתי Says:

    מגעילה המיקי לוין הזו, כשראינו מי זו חמותה אפשר להבין מדוע בעלה בחר בה. בטח הזכירה לו את אמא.

  14. תיתוש Says:

    מיכל הכלה והחמות אותו זבל
    וסליחה על המילה אם שרה יכולה לקרוא למישהוא פוץ רק בגלל שהיא מרגישה נחוטה ממנו אז אני יכולה לקרוא לה ולכלתה זבל

    אוריתי בתוכנית הזאת יש אנשים הרבה יותר גרועים. האח הגדול רצה עונה יותר סוערת מהעונה הקודמת אבל מסתבר שגם לנו הישראלים יש קווים אדומים ואני שמחה על כך האח הגדול היה צריך להבין שמה שנכון למדינות אחרות לא נכון לנו והציבור מראה את זה קראתי באזה מקום שהתוכנית מאבדת ריטינג ואני שמחה על כך ורוצה שירד עוד.
    השנה האח הגדול גם הקשיח את התנאיים של הדיריים וממש מתאכזר אלהם למשל השירותיים ששמו להם בחצר הם מקולקלים ויכולים להביא מחלות אבל אפילו שהאח הגדול מודע לזה הוא מעכב את החלפת השירותים בתענות שונות

  15. תיתוש Says:

    יסקה קורנפלג איתומעית 🙂
    ארנוס אני מקווה שhttp://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-1191169c7319521006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=237936823זה משמח אותך 🙂
    תודה רבה לזיו היקר ששלח לי את הכתבה
    זיו חיבוק גדול ממני 🙂

  16. תיתוש Says:

    יסכה

  17. תיתוש Says:

    אוףףף אזה מטומטמת אני נרוב התרגשות שרציתי לשמח את ארנוס ואותכם אז יצאו לי יותר שגיאות כתיב קורנפלג,עיתונאית
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-1191169c7319521006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=237936823

  18. אוריתי Says:

    ועוד כתבה על סיום הקורס של יסכה:
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/978/875.html

  19. sari Says:

    היי מיכל,ברוכה השבה,
    המון בריאות וחיים ללא כאבים.(סליחה שאני שואלת ובעצם מגלה בורות..אך ממה הכאבים ואיפה הם מתרכזים?האם מתאונה?האם זה בגב?ומה מתוכנן עבורך כעת?)

    אני בין אלה שצופים באח"ג דרך ה-TV ודרך האינטרנט ואני אוהבת לכתוב ולעדכן.

    תיתוש תודה על העידכונים !

    כרגע שרה "חופרת " במוח לגבי אפשרות היציאות של אביב יחד עם אביב..כמה ניתן לשמוע זאת-האם לצלם יש מניות\הסכמים עם שרה שהוא מעניש אותנו..?
    אני בקושי 10 דק' בבית וכבר היא "מנפחת" לי הראש…והרוע יוצא ממנה בטונות היא הצליחה להשחיל את המסר שיוסף גורם לארז לחוש שלא בנוח בעקבות תקרית הפרחים..והצליחה להראות לאביב שוב כמה היא רוצה שהוא יזכה לעומת יוסף וכמה היא סומכת עליו וכמובן לדבר בשפה פשוטה ותיאורית למדי על הקושי לצאת בשרותים בחצר וכמה האח"ג….מענין לא מפריע לה ששאר הדיירים -"העניים" בחצר מתקיימים כבר שבוע ולוקחים הכל בסבבה.

    תיתוש-מה היה עם החומוס?אביב שם חומץ בתוך גרגרי החומוס שהושארו להשרייה כדי להכין ממרח חומוס ?
    כרגע עברתי באינטרנט למצלמה 4-למזלי שם נמצאת החבורה המקסימה יחסית והיותר מענינת..
    הבנתי שקיבלו שירותים חדשים אז…האם הקבוצה שוב תצטרך להרוויח אסימונים עבור אביב האידיוט?

  20. sari Says:

    מה קרה במשך היום האם יוסף המשיך להתחפר במיטה ולהרגיש בודד?או שהוא היה עם כולם?

    אם ארז יוצא הערב הוא יבחר באביב ולא ביוסף…זה ברור ועוד שרה המשיכה לחפור לו ..!

    כעת הם הולכים להדליק נרות חנוכה!
    חג שמח וטעים!
    אני מתגעגעת לסופגניה..הבנים שלי לא בבית אז שכחתי לקנות.

  21. אילנה Says:

    ערב טוב

    אני מרגישה טוב,תודה לכולכם.

    מיכלי יקרה שלנו,צר לי לשמוע שהניתוח לא הצליח ואת חשה בכאבים,קבלי חיבוק גדול,תאגרי כוחות ותתגברי,תחשבי טוב ויהייה רק טוב .
    אנו תמיד כאן לתמוך ולחבק.

  22. אילנה Says:

    שרי יקרה,הבוקר התחיל בויכוח קולני,אלירז כעס שהאסימון ניתן לאביב הסוציומט מבלי לשאול את כל הדיירים,סער כרגיל מאכזב ואילו לא היו אומרים שהוא עו"ד פלילי הייתי חושבת שהוא איזה פקיד אפור במשרד ,ללא כל יכולת שכנוע למה הוא נתן הסכמתו למסור את האסימון,הנימוק המטופש שלו היה "העירו אותי באמצע השינה ושאלו חוקן או אסימון…אז עניתי אסימון והייתי בטוח ששאלו את כולם"..
    פותנה שתקה,איילה שהולכת לטובת אביב באש ובמים מכעיסה,ניסתה להסביר את אותו נימוק של סער,גואל כעס סינן משהו בחדר אך לא הרים קול ולא הביע את הכעס שהוא אוגר,אלירז יצא מדעתו נימוקיו היו משכנעים,שפתו יפה,ואביב הדביל במקום לשתוק עונה לו ומצדיק את האסימון.
    ככה התנהל לו ויכוח ואחרי שעה שקט..ישיבה בחצר,בישול ובין לבין איילה ואלירז שוחחו בינהם,סער הצטרף וכמובן לא הראו לנו,הבנתי מאיילה שהיא פגעה בסער והוא שאל,אמר "אם זה היה יוסף לא היית מתנהגת ככה" והיא השיבה,נכון וברור.
    זהו בערך,אחר כך הלכתי לישון 🙂

  23. sari Says:

    היי אילנה,מאושרת לשמוע שאת חשה הרבה יותר טוב.

    מישהו מוכן לומר לי באיזו זכות רוצה שרה להשתמש שוב באסימון עבור אביב?קיבל כבר 2 אסימונים.

    הדיירים זקוקים לאוכל וסיגריות ולה חשוב השירותים של אביב!

  24. sari Says:

    אני מחכה שיעיפו כבר את שרה מהתפקיד ושהיא תחזור להיות אחת מהקבוצה רגע לפני שאני בעזרת כוח המחשבה אכחה לראות שהיא תעוף..אמן!

  25. אילנה Says:

    שרי,בהמשך למה שכתבתי שכחתי את הקטע הכי מסעיר…שרה בכתה בכי תמרורים וניסתה להסביר שנמאס לה שלא מביאים רופא,צריך להתחנן ולהצדיק את מעשיה ועוד אמרה שהיא תפעל כמו נעמה מהתוכנית הקודמת,תזמין מונית ותלך הביתה יום אחרי ההדחה .
    הלוואי הלוואי 🙂

  26. sari Says:

    אילנה אני אומרת…בואו נממן לה המונית כבר עכשיו רק שתלך וכעת!!!

    נשמע מצוין עבורי!

    קראתי כרגע בפורום של האח"ג (פעם ראשונה שלי שם..)שיש פרומו של ארז עם כל הבכי והקישקושים מאמש…ושהכל יראה בתוכנית הערב-כ"כ מתאים לקופרמן הפקות-אני שמשלמת לו עבור ערוץ 20 מקבלת את צלום הגינה…אך עבור ערוץ 2 -הוא יראה את השיחה של ארז…שיחנק!

  27. sari Says:

    איני מאמינה לגבולות הרוע שלה.כעת הודיע האח"ג שהמזוודות של שלושת המועמדים להדחה מחכות להם ושרה בחדר הבנות(עם פותנה ואיילה)מקשיבה כשנאמר ע"י האח"ג שבסיום האריזה הם צריכים להעבירם לשרה ושרה אומרת אני אקח את המזוודה רק של יוסף ואשאיר את המזוודות האחרות-ואיילה ופותנה אפילו לא הגיבו…פותנה לא תגיב כיוון שהיא במצב עדין עם שרה כבר המון ימים ואיילה לא מגיבה כיוון שהיא מעדיפה את אביב האדיוט לעומת יוסף החכם .בחורה שטוחה איילה והיא עוד קוראת לאלין מאחורי הגב(בשיחות עם גואל)"נעל"…נעל היא אותה אחת שלא מזהה התכונה אצלה עצמה.היא בעלת דבשת ולא רואה אותה.

    או שפרה את חסרה לי כאן בתוכנית!

    אין כאן אף בחורה שעושה לי את זה ונשארתי רק עם הבחירות הקודמות שלי.

  28. תיתוש Says:

    שרי אני לא ראיתי מה היה אם החומץ מצתערת
    גם אני לא מוצאת שום אשה שתשתווה לשפרה
    הכי בן אדם שם זה אלירז שלא מפחד להגיד לאף אחד כלום והולך עם הצדק באש ובמים

  29. אילנה Says:

    ברוש,תודה רבה על הפוסט המקסים.

  30. בר Says:

    ערב טוב 🙂

    חזרתי לפני כמה דקות מנתניה, כייפתי עם אמא ואחותי 😀

    שמחתי לקרוא ששפרה הגישה את תוכנית הבוקר.

    מיכל, נעצבתי לקרוא שהניתוח לא הצליח… אני שולחת לך חיבוק גדול כדי שתרגישי קצת יותר טוב.

    תיתוש ואוריתי, תודה על הקישורים.

    שרי תודה על כל הדיווחים מבית "האח הגדול".

  31. בר Says:

    אילנה, אין בעד מה!
    אני שמחה שאהבתם אותו 🙂

  32. sari Says:

    היי בנות יקרות חפצה אני לשתף אתכן במשהו שהיקום שלח אלי.אני לא עבדתי כל השנה שעברה -הזכרתי זאת אך במהלך השנה האחרונה עברתי סדנאות להתפחות אישית הן בתחום הנפש והן בתחום העיסקי-כלכלי..סדנאות שעינינו אותי וכמובן קראתי המון..המון ספרים אז במה מדובר כעת?..אנשים טובים ויקרים פגשתי בדרך ואתם כולכם חלק מהאנשים האהובים שפגשתי במסעי בחיים ועם אחריםעברתי חוויות אחרות.אחת הסדנאות שחוויתי היתה סדנת טנטרה בקבוץ חוקוק אצל סוג'י ומורן היקרים ומשם המשכתי להתפתח וללמוד ולהחשף לעוד רבדים בדרכי בחיים ובמקביל אני שותפה בשווק רשתי בחברה בינלאומית למוצרי מזון טבעיים בצורת ג'ל בשם אג'ל ושם פגשתי כמה מדריכים שעזרו לי לגדול בתהליך.ב- 30/11 התחלתי לעבוד בחברה צעירה ומתפתחת שהבעלים הינם זוג צעיר שנראים די שאנטי -באנטי..האשה היא היוצרת והגבר הוא הבונה את המסגרת ומהווה האחראי הראשי עבור סגירת כל הצדדים השונים-הוא והיא בעלי העסק די צעירים והיום בשיחה עימה גיליתי שאנשים שאני נחשפתי אליהם בשנה האחרונה סוג'יי וגב' אדירה ומנחת קבוצות ומאמנת עסקית בשם יובל רוז הינם במן חיבור מוזר של הגורל אנשים שהזוג מכיר וחווה עימם חוויות.

    זה הביא אותי לומר לה לבעלת המפעל המקסימה-הכל אכן מדויק בעולם! אני הייתי צריכה לעבור את הדרך הארוכה כדי לנחות למשרה שהיא 2 דק' מהבית שלי ומעניקה לי סיפוק אדיר.

    אז אימרו לי האין העולם יותר מדויק מזה!

    תודה על האוזן.

    באהבה,
    שרי

  33. אילנה Says:

    שרי,קראתי את שכתבת והתרגשתי,תודה על השיתוף.

  34. אילנה Says:

    שרי,שמעת עכשיו מה אביב אמר ליוסף?
    "אם אתה עובר את ההדחה הזאת אתה בגמר".
    האמת שסימסתי לו עוד 5,אני כל כך רוצה שיוסף ישאר,ראיתי את אחותו בראיון בבוקר בתוכנית עם שפרה,אחותו אמרה בדיוק מה שאנו חושבות עליו.

  35. sari Says:

    אילנה אהובה הקשבתי היטב לשיחה בחדר הבנים סופסוף העיפו את המונולוג של שרה..כואב לי הראש ממנה אז קפצתי החוצה להוציא הכלב.

    יוסף ניתח את אשר ארע השבוע בכנות אמית ואלירז האהוב אמר לו בהכי טבעי שיש "ולא נטשת..?" התכוון לויכוח ששרה פתחה עם יוסף כדי להוציא אותו מטומטם.

    אביב כל כך בטוח שהוא עובר הלאה-אני מחכה לרגע שהוא יאלץ לעזוב-אביב מזכיר לי את בובליל לפעמים בנטיה המגעילה להיות הכי גרוע שאפשר.

    יוסף איש יקר ומגיע לו הכי טוב בחיים ואני מפללת שהיום הוא ישאר..אנשים אומרים שהוא מגיב חזק ונראה כרוע אך אני חושבת שהכל מתוך לחץ חברתי.בכוכבים (באתר מאקו)כתוב שיוסף צריך להשתחרר מהדמות שבנה לעצמו בראש ולחזור להיות הוא האמיתי..הוא סגור בתוכו.

    כעת יש דיון על סער ונשים …אלירז הפיל את סער בשפה בכך שסער הודה שהוא גבר של הרבה נשים ולא של אחת ספציפית-אז הוא אמר לו -זו הבעיה שלך האמיתית…וסער נראה לי שנחנק מכך..

  36. ora Says:

    אני אוהבת מאד את אלירז הוא ינצח,מגיע לו מדהים

  37. sari Says:

    אלירז איש יקר יודע לדבר כל כך יפה…כעת גם להקשיב לסער כיף מאוד הוא משבח אותנו הנשים וטוען שהעולם היה הרבה יותר טוב אם נשים היו מנהלות אותו..אך אביב מתנגד לו .סער טוען שהנפש של האישה שקולה יותר.. בקטעהפיסי הגבר שונה מהאישה ועולה עליה אביב מתנגד.

    משום מה לא נפתח לי האינטרנט אז אשמח לשמוע את המשך השיחה.

    ראיתי את הפרומו של ארז-קופרמן כזה מגמתי..אם חלילה וחס ארז ישאר זה רק מרחמים כיוון שהוא אינו שחקן קבוצתי במשחק חברתי!

  38. תיתוש Says:

    שרי בשיחה אחרת אנחי שמעתי את אביב אומר לארז שאם הוא(אביב) נודל הוא ממנה את ארז לראש הבית וביקש ממנו שישריר את שרה בעשירים

    אורה גם אני רוצה שאלירז ינצח בגמר

  39. ora Says:

    http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumPage.aspx?ForumId=2157

    זהו קישור לפורום יום חדש, אנא החמיאו לשפרה לגבי ההגשה שלה היום,אם זה מצא חן בעיניכם

  40. אילנה Says:

    אורה,תודה על הקישור אני כבר נכנסת לשם.

  41. sari Says:

    תיתוש תודה. אורה תודה על הקישור.
    אילנה תודה שקראת את השיתוף שלי.

    שיהיה לנו ערב כיפי ושיוסף ישאר בבית-חוץ מזה לא איכפת לי מי מהשניים האחרים ילך שניהם ביחד יהיה הכי טוב עבורי…ובדרך שיקחו את שרה!

  42. ora Says:

    שרי יוסף ישאר בבית אני בטוחה

  43. sari Says:

    אורה אמן ואמן אני מחזיקה לו אצבעות!
    לאנשים טובים מגיעים דברים טובים.
    שאלו אותו היום על האוכל שכעת הוא אוכל והוא ענה ג'אנק אבל זה זמני…

    העולם ובית האח"ג חייבים להרוויח את ההזדמנות ללמוד על יוסף..ככל שהוא יחוש יותר בנוח אנחנו נרויח.

    ארז עשה את שלו והערב יקבל קצת במה..אבל זהו מספיק.
    אביב הגעיל אותי ודחה אותי עם כל ההפרחות לאויר והעיסוק בשירותים שלו..והרכילות שלו.
    יוסף אמיתי ..וסגור.

  44. sari Says:

    התוכנית מתחילה נדבר בהמשך…אצבעות ליוסף!

  45. ארנוס Says:

    היי אנשים,
    כל ההודעות וה"דיון" שהתנהל פה לגבי הנטיות המיניות של כל מיני אנשים – הכל נמחק. בבקשה אל תעלו לבלוג דברים כאלה, זה לא מכבד אותנו ובטח לא את שפרה. אם יש למישהו רצון לשוחח בכל זאת על העניינים האלה – שיעשה את זה במיילים האישים, לא כאן.

    תודה 🙂

    מיכל, הצטערתי לשמוע שהניתוח לא הצליח, מקווה שלא הכל אבוד ויימצאו פתרונות נוספים…

  46. sari Says:

    אחותו של יוסף מתוקה היא היתה גם אצל שפרה היום.
    היא אמרה דברים מקסימים אני הייתי מצביעה בעבורו בעקבות דבריה.
    אביו של אביב לא עשה לי כלום.

  47. ארנוס Says:

    ורק עכשיו ראיתי את הכתבות על יסכה – איזה כיף!!!! עכשיו החיילים יהנו ממה שאנחנו כבר זכינו להנות בבלוג הישן. מקווה שתימצא איזו דרך להעלות לכאן את הכתבות האלה 🙂

    והמון המון בהצלחה ליסכה!

  48. sari Says:

    תודה שמחקת ארנוס.

  49. sari Says:

    מראים את איילה והחנפנות לאביב…מאמי למה אתה שוב מועמד להדחה..?.מענין איילה למה באמת?!

  50. ארנוס Says:

    טוב אז יתכן שכל הכתבות של "במחנה" מתפרסמות כאן באתר הזה, ויש אחרי מה לעקוב-

    http://dover.idf.il/IDF/News_Channels/bamahana/09/46/default.htm

    אני מתגעגע לכתיבה של יסכה, מאז הבלוג הישן לא זכינו לזה ומשמח שנזכה לזה שוב. גם השירה של בת שבע חסרה, קיבלנו שתי טעימות מתוקות אז באולפן השקוף ומאז – כלום. מקווה מאד שבקרוב נשמע גם מבת שבע…

  51. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    התמונה היומית – שיפי ופני המלאך שלה-

  52. sari Says:

    ארנוס תודה על הלינק של "במחנה" כיף לקרוא אותו.

  53. Amitush Says:

    שלום לכולם 🙂
    ברצ'וק תודה על הפוסט המקסים.
    מיכל, מצטערת לשמוע על מצבך הבריאותי, מקווה שמחלימי ותרגישי יותר טוב בהקדם האפשרי.
    זוכרים שאמרתי ממש בתחילת התוכנית שאני מחבבת את יוסף?? אז ישר קלעתי בול על המנצח העתידי. נכון שגם אלירז מתוק ומקסים אבל לדעתי יוסף יהיה המנצח. תזכרו שאמרתי את זה.
    וואי חסר לי אם הוא עוזב היום 🙂 אחרי כול מה שאמרתי חחחחחחחח
    לסמס ליוסף, הכי בן אדם בבית מבין המועמדים להדחה זה בטוח.

  54. sari Says:

    יש אלוהים-אין עליך אורה!
    יוסף נשאר!

  55. sari Says:

    אביב עוזב! יש אלוהים בשמים! אפילו לא חלמתי על זה!

  56. sari Says:

    וואו איני מאמינה!

  57. sari Says:

    איילה הולכת לבכות במיטה …נו באמת!!

  58. sari Says:

    במצלמה 1 שומעים את יוסף בוכה -מאוד קשה לו ולשרה הפולניה יש חלק נכבד מזה המגעילה הזו!
    שרה רוצה ללכת הביתה!איילה בוכה כאילו נפלו השמיים..

  59. Amitush Says:

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא להאמין שאביב עף הביתה!!! איזה אושר 🙂
    וואי אני בהלם!! הייתי בטוחה שארז ילך אבל כננראה ההשתפכות שלו בסוף לפני כולם גרמה להרבה אנשים לסמס לו בטרוף.
    לא נורא, העיקר שאביב הלך הביתה.
    יוסף בוכה נורא, ממש מדהים הבחור הזה.

  60. אוריתי Says:

    הגיע הזמן שאביב ילך הביתה לשירותים הסטרילים שלו !
    אם לאילה ושרה קשה בלעדיו הן מוזמנות להצטרף אליו, הצדקנית והמכשפה!

  61. ora Says:

    שרי קימתי את מה שהבטחתחי לך, עכשיו שרה תלך אל תדאגי, ותזכרו אלירז זוכה

  62. sari Says:

    שרה המגעילה-שומעת שאלין אומרת שיוסף בוכה אז היא אומרת שזו הצגה-אין לה אפילו טיפ טיפה של הבנה באנושיות!

    שרה חושבת שאנחנו כקהל טעינו ויוסף היה צריך לצאת.גועל אמיתי.

    יוסף מתפרק כיוון שהוא היה צריך לשמור על עצמו כל הזמן למול כל השיפוטיות של כולם…!

    מנחמים את איילה אפשר לחשוב!!

    אני רוצה שילמדו את השיעור של סובלנות כלפי אחרים.

    סער אמר "כנראה לא קראנו את הקהל נכון!" ואלירז הסכים.

  63. sari Says:

    אורה תודה!תמיד האמנתי בכוחותיך עוד מהימים של שפרה.

    שרה ואיילה באמת מוזמנות לצאת מצידי..

  64. sari Says:

    אני אוהבת את הטוויסט שנוצר-הייתי רוצה שיוסף יהיה אב הבית אך עד ששרה לא תצא אין לו צ'אנס.לפחות היא בעניים הפעם!
    יש מגיעה לפותנה היא בעשירים ואיילה תכין קצת אוכל לאחרים המפונקת-לא יהיה לה זמן לבכות על הפרידה של אביב…

    לפחות השבוע יאלצו ללמוד טולרנטיות..אלירז ואחרים יכינו לארז את האוכל..-משימה בלתי אפשרית! ארז יתמודד עם הכנת התקציב!

  65. אוריתי Says:

    הנינג'ה נהפך לראש הבית!
    מעניין איזה מצרכים יזמין להם, ביצים חזה עוף וטונה!
    😛 שרהלה שלנו נהפכה לענייה, נראה איך היא "תתרוקן" בשירותים הכימיים.

  66. תיתוש Says:

    חחחחח אזה יופי אביב הודח ושרה בין העניים שרה מרגישה שהכל מתפרק לה והיא עשתה ברית עם האנשים הלא נכונים קודם על החודידות ועכשיו אביב בטח שהיא מפחדת שהיא הבאה בתור לכן היא רוצה לברוח
    חחחחח אורה שכנעת אותי מחר אני שולחת לך את כתב ידי 🙂

  67. sari Says:

    אוריתי-עשית לי את הערב-שכחתי מהשירותים הכימיים!שרה תזמין רופא כל יום ותעשה חוקן…!

  68. sari Says:

    אלין המפונקת בעניים!אמרה שהיא מסוגלת לעשות בשירותים בחוץ…נראה אותך יא מפונקת!

  69. תיתוש Says:

    חחחחחחח אוריתי ושרי הרגתן אותי

  70. sari Says:

    פיספסתי את ההתחלה של ההחלפה בצדדים מה היה?האינטרנט משום מה נתקע כל הזמן

  71. אוריתי Says:

    שרי, שמחתי לעזור.
    שכחת את נרות הגליצרין של שרה…..
    יהיה מעניין.

  72. אוריתי Says:

    גם אצלי השידור תקוע, אני רואה מעורב ירושלמי.אבדוק אחר כך אם הסתדר.

  73. sari Says:

    איך פותנה תסתדר עם זה שגברים ישנים בחדר שלה?

  74. אילנה Says:

    ארנוס יקר,תודה,אין עליך.

    היום אמרתי לאורה שאביב יודח,היא אמרה שאני לא נורמלית 🙂

    אני כל כך שמחה עבור יוסף,הבחור המדהים,החכם והאינטלגנט.

    אני מקווה שעכשיו הדיירים יבינו שבחוץ לא אוהבים בוטות ורוע .

    איילה איכזבה אותי,מה הבכי הזה עבור בחור בוטה,לא חכם ושטותניק?

    שרה איימה שהיא מדיחה את עצמה,היא רוצה לעוף לפני שתודח כי עכשיו היא הבינה מה הקהל אוהב,בהתחלה התחברה לחודדות ואחר כך לאביב.

  75. תיתוש Says:

    גם אני רואה דרך האינטרנת וכל רגע נתקע כנרא שהיום יש אומס רב על הרשת

  76. Amitush Says:

    שרה קיבלה הוראות מהבחורה הלא נכונה. היא עשתה טעות מרה וגם שרה בעקבותיה. לא נורא! זה סופה של כול פוסטמה 🙂

  77. אילנה Says:

    אהלן עמיתושקהההה
    שרה רעת לב,על מה שהיא עשתה ליוסף אין מחילה.

  78. sari Says:

    אוריתי-אין עליך…סופסוף לא אצטרך לשמוע את הבעיות של אביב והשירותים…אבל אלין ואיילה ושרה יתחילו להתלונן!
    אהבתי את השיחה של ארז ויוסף בחוץ
    אני אוהבת את השיחה של גואל עם פותנה אבל גם גואל מגלה פלצנות…אביב צדק יש בגואל לפעמים צדדים פלצניים..

    האם טעיתי האם אלין נשארת בעשירים?

    גואל מעודד את אלין הבכיינית..ואת שרה .הוא מפגין כלפי שרה מן איכפתיות חבל"ז

  79. sari Says:

    ארז יושב עם בנצי על רשימת אוכל שצריך דחוף.

    עופות,חלב,…תכף הוא יאמר סיגריות..

    כנראה שהחלפת החדרים תהיה מחר!

  80. אילנה Says:

    אלין נשארת בעשירים עם פותנה,סתיו ואיילה עוברות לעניים,ארז ,יוסף ובנצי לעשירים.

  81. תיתוש Says:

    אילנוש בנצי לעניים הוא יצא הראשטן מהקופסה

  82. תיתוש Says:

    הראשון

  83. sari Says:

    הולך להיות מענין-זו חוויה מתקנת גם עבור ארז-הזדמנות ללמוד איך כולם חיים ביחד!

    שרה פתאום אומרת ברשימת המצרכים שהיא רוצה קמח,שוקולד מחמאה..וכשיוסף מנסה לכוון אותה למוצרים בסיסים הוא מדבר בעדינות..והיא מתעקשת שהיא רוצה לעשות צ'ופרים…עוגיות..היא מחייכת חיוך נבזי-היא כמו בובליל פשוט רעה!

  84. sari Says:

    כרגע נזכרתי במשהו-אתמול במשימה אמרה פותנה שהיא נשארה הרבה ובעצם היתה האחרונה לפני השלישיה של הבנים וזאת כיוון ששרה אמרה לה להישאר!!
    שרה אכלה אותה היא עוברת לעניים והאוייבת שלה זכתה להישאר בעשירים.

  85. אוריתי Says:

    אוף, חבל ששרה'לה לא עוברת כבר היום לעניים. זה יכול היה להיות נחמד.
    השידור אצלי שוב תקוע, נראה לי שאפרוש.
    איזה כיף שאביב עזב, כל כך היה בטוח בעצמו. על זה נאמר: אל יתהולל חוגר כמפתח.
    🙂
    עמיתוש, מזמן לא ראינו אותך, מה שלום המשפחה? מתכוננים לחגים?

  86. דדהדס Says:

    שלום לכולם.
    הגעתי הביתה ואיזה יופי, הבנדיט נזרק החוצה.
    כרגע ראיתי באנטרנט את פותנה אומרת לאלירז שהיא אוהבת אותו והיא שמחה שהוא נמצא בבית וזה עוזר לה. זה בערך מה ששמעתי. זה לא ציטוט מדויק אבל בהחלט זו הכימיה הטובה בין שני האנשים האלה. אהבתי מאד את האמירה הזו של פותנה.

    הידד ל—אלירז (לוקח ובגדול) ופותנה.

  87. ora Says:

    כמה אני שונאת את שרה כמה בן אדם יכול להיות רע,היא פשוט רעהההההההההה

  88. אילנה Says:

    אני עוברת מהאח הגדול לגלי צהל להאזין לשפרה.

  89. אילנה Says:

    אהלן דדהדסס,כן היה ערב משמח ,אביב שהיה כה בטוח בעצמו הודח.

  90. אוריתי Says:

    16 בדצמבר 2008- זה היה תאריך הגמר הקודם?

  91. תיתוש Says:

    מזל טוב לשפרה ולזכיה שלה במליון של האח הגדול 🙂
    כמו שנאמר יום שלישי פעמיים כי טוב. שתי ימיה השלישי\רביעי האחרטמים היו בשביל שפרה מאוד משמעותיים יום הולדת והזכיה הגדולה

  92. אוריתי Says:

    הטובים ניצחו לפני שנה וגם היום הטוב ניצח!

  93. אילנה Says:

    נכון אוריתי,הזכרת לי וכעת אני בהרהורים איפה הייתי בשעה זו ואיך חיכיתי עד 2 לפנות בוקר לשפרה,לראות אותה נכנסת,המומה,מרחפת, מחייכת,מחבקת, כוסית שתיה ביד,2 מאבטחים,עדת צלמים ועיתונאים ובתוך כל ההמולה הזאת אני ניגשת ומציגה את עצמי ומספרת לה שאנו היינו בגבעה ביום ההולדת שרנו וברכנו ,היא מחבקת חיבוק חם ואני נותנת לה נשיקה , שפרה מודה על כל מה שעשינו עבורה,מצטלמת איתנו,יושבת ליד הבר,מעיפה אלינו מבט מחייך עם הבעת תודה ואני מתמוגגת ושמחה ואיך בשעה 4 לפנות בוקר אני חוזרת הביתה עם מונית ספיישל.

  94. תיתוש Says:

    אילנוש שלחתי לך מייל לפני כמה שעות קיבלת אותו

  95. אילנה Says:

    תיתוש,מיד בודקת.

  96. אירית השפירית Says:

    מיכלי יקרה, צר לי שהניתוח לא צלח ושאת כואבת. אני מקווה עדיין שדברים ישתפרו ושיהיה לך קל יותר. שולחת לך חיבוק גדול.

    מקדישה לך את שני השירים:

    תן לי כוח – אריק קלפטון
    http://www.youtube.com/watch?v=wWVtJVmVxGs&feature=related

    אלוהים תן לי כוח – לוסיאנו
    http://www.youtube.com/watch?v=JW7frSW7chM

  97. תיתוש Says:

    אהלן אירית 🙂

  98. אוריתי Says:

    אירית, ברוך בואך, כבר דאגתי לך.
    אילנה, כמעט נוסטלגיה. אני זוכרת איך צעקנו בבית כמו מטורפות ואיך הטלפון פתאום התחיל לצלצל, כולם ברכו אותי כאילו שחיתנתי את בתי בכורתי.
    ובזכרונות נעימים אלו אני פורשת לישון, לילה טוב וחלומות פז לכולם.

  99. אילנה Says:

    תיתוש,קיבלתי והשבתי לך.

  100. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה ערבה אוריתי.

    אהלן קסם האירית ותודה על השירים.

  101. sari Says:

    לילה טוב יקרים היה כיף לחלוק עימכם היום והערב המיוחד הזה!העשירים עברו כבר הערב ומתמקמים בחדר העניים.
    סתו די "שפוטה" של שרה וחבל עליה היא תפסיד אם לא תהיה יותר עצמאית..כעת יש לה הזדמנות!

    אני אפגוש אתכם מחר לאחר יום העבודה.
    תיתוש אשמח לקבל עידכונים .נשיקות ושכולם יהיו בריאים!

  102. אירית השפירית Says:

    שלום אילנוש מקסימה שלנו, אני מקווה שאת מרגישה כבר טוב יותר. אני שולחת אליך מייד מגרש וירוסים קוסמי. תנוחי קצת ותחליפי כוחות, ואל תשכחי לשתות הרבה נוזלים, וגם מרק עוף לא יזיק 🙂

    שלום לכולכם. אני מאוד עסוקה בימים אלה אבל עוקבת אחר הבלוג ותמיד מעודכנת. אני מברכת את כולכם על הדחתו של אביב המפליצן המגעיל, מלך המציקנים והחבר הטוב של "המלאכית" שרה. מקווה שאחריו יילכו הרעים האחרים.

    סליחה שאני מחזירה נושא שעורר כאן היום ויכוח, אבל אני חייבת לומר שאני מחכה כבר ליום שאף אדם לא יצטרך יותר להסתיר את עצמו, את האישיות שלו, את תכונותיו, את אופיו, את דעותיו ואת הנטיות המיניות שלו. עצוב מאוד שבשנת 2009, או-טו-טו 2010, אנשים לא יכולים להגיד סתם: אני שוודי, אני אתיופי, אני ערבי, אני אתאיסט או אני חרדי, וגם אני הטרוסקסואל או הומוסקסואל ועדיין תוויות מסוימות יש מאחוריהן גל אדיר של דעות קדומות ובוז ואלימות. הלוואי והיינו חיים בעולם מקבל יותר, שאנשים בו לא יצטרכו לחיות בשום ארון. הלוואי והיינו חיים במדינה שבה סמיר הערבי לא ירגיש צורך לשנות שמו לסמי "כדי שלא יידעו" ושזוגיות ואהבה מכל הסוגים תהיה פשוט זוגיות, בוודאי לא דבר שצריך להסתיר אלא דבר להתגאות בו ולחגוג אותו. אנשים משלמים מחיר כבד מאוד על ההסתרה, ובדרך פוגעים גם באחרים שמרגישים שרומו ושלא היו כנים כלפיהם. מאוד-מאוד צר לי על כך.

    רמה, לא שמענו ממך מזמן. אני מקווה שאת מחזיקה מעמד ושדברים משתפרים לאט-לאט בכל הממדים.

    יש בי עוד כח
    http://www.youtube.com/watch?v=BlRzmqI1HzA

  103. אירית השפירית Says:

    לילה טוב אוריתינקה. אני מרימה לכבודך ולכבוד הצלחתך בגירוש השדון אביב כוס של חרוזים לטובת הצמיד-שרשרת-תכשיט הבאים. לחיים!!! 🙂

  104. תיתוש Says:

    אילנוש תודה קיבלתי
    אוריתי ושרי לילה טוב שינה ערבה וחלומות טובין
    אני כבר בעה לכסות אותכן
    שרי אני אשתדל לעדכן אבל אני לא מבטיחה שהם יהיו מעניניים כמו שלך 🙂

  105. אילנה Says:

    קסם האירית,כרגיל אני נהנית לקרא את שאת כותבת.
    אני כבר מרגישה כמעט כמעט טוב,מחר אשאר בבית לנוח עוד יום וביום חמישי אשוב לעבודה.

    שרי,גם לי היה נעים לחלוק איתך.

    לילה טוב לכולם,שינה ערבה ומתוקה.

  106. אירית השפירית Says:

    אני חייבת להגיד שלפני שנה הייתי בהפתעה ובשוק מוחלט. לא היה לי שמץ של מושג. הייתי בטוחה ש-ב' ינצח. את השאגות ששאגתי שמעו בכל השכונה וכמובן שכמו אצל אוריתי מייד קיבלתי זרם טלפונים של ברכות, כאילו אני ניצחתי. ואחר כך עם כל האדרנלין וההתרגשות השתתפתי בחגיגת השמחה של הבלוג ומאוד מאוד התלבטתי אם ללכת לפאב שאליו שפרה היתה אמורה להגיע, אבל לא רציתי להיחשף לתקשורת וויתרתי. איזו התרגשות היתה אז … 🙂

  107. אירית השפירית Says:

    לילה טוב אילנה ושרי יקרות. אהלן תיתוש המתוקה, מכסת הבלוג המסורה. התגעגעתי. שלום גם לעמיתי.

  108. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנוש שינה ערבה וחלומות נעימים תרגישי טוב
    שולחת לך איבוק עם אנרגיות מבריאות

    אירית בזה הרגע מניתי אותך לראש הממשלה שרת הדתות,הפנים,העבודה והרווחה,והבריאות והביטחון
    והלוואי שתצליחי לישם את כל מה שכתבת אני מזדהה עם מה שכתבת

  109. אירית השפירית Says:

    תיתוש, תודה על האמון, אבל פוליטיקאית אני לא מוכנה להיות בשום פנים ואופן, נקודה, פסיק, סימן קריאה! 😛

  110. תיתוש Says:

    אירית אל תדאגי יש לך כאן בלוג שלם שיעמוד מאחוריך ויתמוך בך בכל

  111. Amitush Says:

    לילה טוב לכולם 🙂
    אוריתוש הכול בסדר אצלנו, היה לנו שבוע כמעט ללא אינטרנט וטלפון ולכן הייתי קצת מנותקת. עכשיו הכול בסדר(אני מקווה) 🙂

  112. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!

    אחחח הזכרונות, איזה יום מאושר היה לנו לפני שנה! אני רק מצטער שלא נסעתי גם ל"יאנקיז" בירושלים לפגוש את שיפ והאחיות…

  113. חיה Says:

    שלום חברים
    הרבה זמן לא כתבתי. ענייני בריאות, עבודה ועוד.
    כשראיתי היום את התאריך, נזכרתי, איך לא, בגמר הגדול שהיה.
    הגעתי ל"יאנקיז" עם בכורתי (גם אנחנו חזרנו במונית ספיישל הביתה). ישבנו שם קבוצה קטנה מהבלוג עם חברים של שפרה מירושלים, שהתפלאו על שהגענו מכל קצוות הארץ .
    אני קיבלתי עדכונים באס.אמ.אסים, מחברה המקושרת להפקה, על מצב ההצבעות.
    בשלב מסויים קיבלתי עדכון שבובליל מוביל. התחלתי לסמס בתכיפות גדולה יותר ואז קיבלתי עדכון מרגיע, שעבדו עלי וששפרה מובילה ובגדול. עד היום אני לא שוכחת למעדכנת שלי את כאבי הלב שעשתה לי בדקות האלה עד שהודיעה לי שעבדה עלי.
    ואחר כך, לראות את שפרה… כמה יפה, כמה צנועה, כמה רזה, כמה מדהימה… עד היום מזכירים לי שראו אותי ב"גיא פינס".
    שלא נדבר על התמונה של אילנה עם שפרה שהפכה להיות הסמל לחגיגות.
    כל כך הרבה השתנה בשנה שחלפה מאז.. תקוות התנפצו, התחלות חדשות הדהימו.. אבל שפרה נשארה שפרה, צנועה, רזה, יפה ומדהימה ומיום ליום היא יותר דה-שופרא.

    16.12.08- תאריך שנחרת בלוח הזכרונות שלי, לעד.

  114. אילנה Says:

    בוקר טוב

    חיה יקרה,שמחה לראותך כאן,מה שלומך?

    שרי,אני בבית ומבטיחה לכתוב לך תקצירים.
    שיר ההשכמה "איך שגלגל מסתובב ",שרה לא מפסיקה לקטר ועשר פעמים חוזרת על אותו משפט,שבעלה יביא לה אטמי אוזניים מריקושט על מנת לא לשמוע את נחירותיו של בנצי,לאיילה קשה להתרגל למקלחת השקופה ,התקלחה עם בגד ים ולדעתי לא הוגן שהצלמים נכנסים להם למקלחת.
    ארז שולט בדיירים,מבקש מגואל מים רק עם כוס יין,מאיילה לחמם לו אורז מלא ולהביא לו את השייקר שלו,הדיירים רק התעוררו ,לא צחצחו שיניים והוא התחיל עם הבקשות.
    אתמול אלין סיפרה שארז זרק מגבת על הרצפה והכריז שמעכשיו הוא מלך וציווה על אלין להרים את המגבת ולהגיש לו ואם לא,לא יהייה לה טוב…:-)
    אלין אמרה לו שהוא חי בסרט ולא הרימה.
    הוו איילה,יוסף החמוד שואל את איילה אם היא יודעת של מי הכבסים במייבש,איילה צוחקת ושואלת מה? יוסף הבין שהיא לא יודעת שבעברית נכונה אומרים כבסים אז מיד תיקן ואמר לה בחיוך מתוק הכביסה…:-)

    יום נעים ומהנה לכולם.

  115. בר Says:

    לכבוד יום השנה לזכייה של שפרה, נפתח פוסט חדש 🙂
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/12/16

סגור לתגובות.


