סיפור אינדיאני

by

indian

אינדיאני משבט הצ'רוקי דיבר עם הנכד שלו אודות המאבק המתחולל בתוככי אנשים.

הוא אמר: "ילדי, המאבק הוא בין שני זאבים הנמצאים בתוך כל אחד מאתנו.

זאב אחד הוא שליליות – זה כעס, עצב, לחץ, בוז, גועל, פחד,מבוכה,  אשמה, בושה, שנאה.

השני זה חיוביות – זה חדווה, הכרת תודה, שלווה, עניין,תקווה, גאווה, עונג, השראה, התפעלות, ומעל הכול – אהבה".

עוד הסבא לוקח אוויר להמשיך, הנכד שואל: "אבל סבא, איזה זאב מנצח?"

הצ'רוקי הזקן ענה בפשטות : "הזאב שאתה מאכיל".

154 תגובות to “סיפור אינדיאני”

  1. ארנוס Says:

    תודה לעדידוש על הפוסט! (עדידוש – שובי הביתה!)

    אעתיק את ההודעה האחרונה שלי מהפוסט הקודם-

    יום עצוב וקשה עובר עלינו, אנסה לשפר קצת את מצב הרוח עם הכתבה של שפרה מ"לאישה". התמונות בעיתון יפות בהרבה ממה שיצא כאן בצילום, פשוט עוצרות נשימה. והכתיבה – כמצופה משפרה, ברמה הגבוהה ביותר שאפשר, תענוג אמיתי לקרוא. ממש מומלץ לקנות את העיתון עצמו, התמונות שם על דפי כרומו הן משהו לא מהעולם הזה 🙂

    http://www.zshare.net/download/655484567cf8587d/

  2. תיתוש Says:

    תודה עדידוש וארנוס על הפוסט החדש
    ארנוס תודה על שסקרתה לנו את הכתבה של שפרתנו והעלתה לנו אותה
    אם אתה יכול אז בבקשה תעביר אותה לפוסט החדש

  3. תיתוש Says:

    חחחחח ארנוס אני רואה שכבר העברת את הכתבה תודה

  4. ארנוס Says:

    בכיף תיתוש, הכתבה הזו היא פשוט תענוג צרוף ואני מקווה שבהמשך יגיעו גם הטורים ואם יהיה לנו ממש מזל, גם ספר…

  5. אביגייל Says:

    תודה לעדידוש וארנוס.
    אני מעבירה לכאן, ברשותכם, את הלינק לשיחה בין רונה לקרנית.
    http://www.mako.co.il/vod-index/interviews-mi_israeli/VOD-5946385218eb021004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=2108971721

  6. תיתוש Says:

    חחחחח ארנוס אני סומכת על שפרה הכל יבוא בזמן שלו 🙂

    אחותי תודה על הקישור של רומה וקרנית אני לא מצליחה להפביק לבכות על התרגדיה שנפלה על משפחת רמון

  7. תיתוש Says:

    להפביק=לבפסיק

  8. מ Says:

    ערב נעים לכולם.

    המשפחה שלי פרגנה לי וקנתה לי לאשה ואין צורך לומר כמה נהניתי והתמוגגתי . כאשר גיליתי את העיתון בבית, שכנעתי את השכן שלי לסרוק את הכתבה והתמונות והרי התוצאה… (נסרק בפורמט pdf על מנת לאפשר הגדלת טקסט לנוחיותכם), תהנו !

    http://www.zshare.net/download/65557929012a5429/

  9. אביגייל Says:

    מ. יקרה, תודה. למה אני לא מצליחה לראות ? אני צריכה ללחוץ על משהו ?

  10. תיתוש Says:

    ממוש גם אני לו מצליחה לפתוח את הקובץ

  11. מ Says:

    אביגייל ותיתוש, הקובץ הוא מכווץ בפורמט zip עליכן לפתוח את הכיווץ , אח"כ התמונות הן בפורמט pdf שבו ניתן להגדיל את הטקסט – על מנת לראות את התמונות במחשב צריכה להיות מותקנת תוכנת אקרובט רידר . ניתן להוריד את התוכנה כאן

    http://get.adobe.com/uk/reader/

  12. ארנוס Says:

    תודה מ'!

    תיכף אני אעלה את זה כקובץ אחד, ואז אולי תצליחו לפתוח.

  13. ארנוס Says:

    הנה, תהנו-

    http://www.zshare.net/download/65560093ed435712/

    אחזור מאוחר יותר עם התמונה היומית…

  14. תיתוש Says:

    ארנוס וממוש תודה רבה מאוד מאוד עכשיו הצלחתי לפתוח ולראות אזה יופי שפרה ממש מהממת עוד לא קראתי את הכתבה פשוט אני מוקסמת מהתמונות 🙂

  15. אילנה Says:

    ערב טוב

    מ יוחדת ,תודה על הסריקה.
    עדידושקה,תודה על הפוסט

  16. אילנה Says:

    נהנתי מהטור של שפרה,שנונה,רהוטה,מצחיקה וכנה,כלכבוד לה.
    התמונות יפות יפות.

  17. ע י נ ב ל Says:

    לילה טוב לכולם 🙂
    תודה לעדידוש וארנוס על הפוסט.

    תראו איך תוך יום כמעט 1000 תגובות לשפרה המהממת. נמשיך להגיב שהבובלילים הקנאים ימשיכו לקנא!
    תודה למ' וארנוס על הקישורים, ראיתי גם את הכתבה והתמונות. נהנתי לקרוא ולהסתכל, היא יפהפייייייייייה ! 😛

  18. ע י נ ב ל Says:

    ארנוס, אהם אהם, תמונה יומית? 😛
    טוב נו, עד שתשים,אני אשים תמונה שמצאתי מזמן מזמן.

    http://img12.imageshack.us/i/n5202053487502315411.jpg/

    אני לא יודעת אם זו תמונה אישית שלה או שלא, אני חושבת שראיתי את זה באחד האתרים על שפרה. אם זו תמונה פרטית אז סורי, לא ידעתי.

  19. ע י נ ב ל Says:

    אהההה ועוד דבר ששכחתי להגיד לכם… יכול להיות ששמתם לב, אבל כשיוצאים לפרסומות אחרי תוכנית בערוץ 2 אז זה מראה ברכות לראש השנה מ"קשת", אז אחרי כל ברכה הראו איזה משהו קצר מתוכניות ריאליטי, אז כמובן שהראו את שפרה כשהיא זכתה ויצאה מבית האח הגדול. שימו לב כשאתם מסתכלים. כמה כיף להיזכר 🙂

  20. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    עינבלי אני לא זוכר איפה, אבל גם אני ראיתי בעבר את התמונה המהממת הזו של שיפ.

    התמונה היומית שלי היא סגירת מעגל – לפני שנה שפרה הופיעה על השער של "רייטינג", כשעוד היתה בתוך בית האח הגדול, והכתבה היתה ריאיון עם יסכה ובת שבע. היום, שנה אחרי, שפרה על השער של "לאישה" והכתבה היא פרי עטה. הנה תמונת השער של "רייטינג" מאז – זה פורסם בבלוג הישן, שפרה עם חיוך של מלכה שמודעת לכך שהיא כזאת. פשוט משגעת-

  21. ע י נ ב ל Says:

    אוי נו ארנוס, רק התמונה הזאת מהממת? הרי אתה יודע שכל התמונות שלה מהממות. אממ, בוא נהיה לשנייה בובליל? "אל תתייפייף לי", פחח מטומטמים 😛 😛 😛

    תודה על התמונה, אני מקווה ששמת לב מה שכתוב מתחת לתמונה. אחת המילים – "מלכה", באמת מלכה 🙂 …

  22. מ Says:

    עינבל, גם אני שמתי לב לשפרה (איך אפשר שלא ?) בברכת שנה טובה וחג שמח מקשת. היה כיף לראות ששמו את שפרה אחרי הכיתוב "שתהיה שנה גדולה מהחיים".

  23. ע י נ ב ל Says:

    מ'מוש אני איתך. האמת שראיתי את הפרסומת בהתחלה, אמרתי שאין מצב שלא ישימו את שפרה, וצדקתי 😛

    טוב… זה מישהו שממש מכור לשפרה 🙂
    http://img156.imageshack.us/i/49319378302269856038269.jpg/

  24. אילנה Says:

    לילה טוב חברים יקרים,שיהייה לכולנו מחר יום מהנה עם בשורות טובות ומשמחות.

  25. מ Says:

    לילה טוב, אילנה, שינה ערבה ומתוקה.

  26. אוריתי Says:

    לילה טוב אילנה וחלומות פז.

  27. ע י נ ב ל Says:

    לילה טוב אילנה, גם אני מקווה לבשורות טובות 🙂

    הודעה לכולם:
    שלחתי היום באימייל שנה טובה לכולם, אבל אין לי את כל האימיילים של כולם, אז אני אשמח אם מישהו יעביר לי אותם באימייל (למי שיש אותי כמובן).
    בכל מקרה אני מאחלת לכולם שנה טובה ומקסימה ושנה של שמחה ובשורות משמחות. לדוגמא: 1.10.2009 – (שער ראשי בלאשה):"סוף סוף הרגע שכולנו חיכינו לו! מולי הציע נישואין לשפרה מול כל הקהל" [אממ… אנא עארף איזה קהל 😛 לא משנה שיהיה מול קהל], ואז כזה מראים תמונה שלהם ביחד או דברים כאלה. 😛

  28. ע י נ ב ל Says:

    וואי וואי מה נהיה איתי עם כל ההודעות האלה???
    מצטערת על החפירות,אבל עדיין לא הגעתי לרמת החפירות של המורה שלי להיסטוריה,וכנראה גם לא אגיע. (טוב אולי כן?) 😛

    ראיתי עכשיו את זה במקו, אני לא יודעת מה איתכם אבל זה הצחיק אותי המילה "קדחת" שהכניסו אותה שם. 🙂

    http://img140.imageshack.us/i/11073518.png/

  29. מ Says:

    עברתי לאחל לכולכם לילה טוב, שינה מפנקת וחלומות נעימים . משאירה אתכם עם שיר מקסים של רוזי גולן ,לראשונה ,כאן בבלוג, לילה טוב לכולם !

    http://www.youtube.com/watch?v=oZgTgpxj7Tc

  30. אביגייל Says:

    תודה רבה מ. וארנוס יקרים. סוף סוף ( עם קצת עזרה כמובן …) הצלחתי לראות את הכתבה והתמונות – התמוגגתי ממש. אחלה שפרה.
    יצאתי אחה"צ במיוחד מהבונקר, לרכוש בכלבו ( הסופר של הקיבוץ .. ) עיתון שפרה. ( ככה קוראים לעיתון, לא ??? ) להפתעתי – לא נשארו עיתונים !!!!!! אמר לי אפרים המנהל ; אין לי מושג מה קרה … ה"לאישות" עומדות כאן משבוע לשבוע, בקושי נמכרים כמה עיתונים. פתאום היום – מיתקפה כזאת – תוך דקות נעלמו כל העיתונים … בעוגמת נפש חזרתי הביתה בידים ריקות, לא לפני שיידעתי את ידידי אפרים שמעכשיו, כל שבוע, יאלץ להזמין כמות כפולה …
    זהו. לא לדאוג, אשיג לעצמי עיתון. שאלה יהיו הצרות הכי גדולות שלנו …
    לילה טוב, תישנו טוב, תאספו כוחות … מחר לא הולך להיות יותר קל מהיום … סליחה שאני מדפרסת אותכם, יש גם ימים כאלה, מה לעשות ??

  31. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל חבריי היקרים
    הלילה ישנתי כמו כולם וזה מוזר לי 🙂
    עינבלי תמשיכי לכתוב כל מה שעולה לך בראש אני אוהבת את זה וזה גם מצחיק אותי 😛 האימייל שלי teenab@walla.com וגם teenabd84@gmail.com אשמח לכבל את השנה טובה שלך 🙂
    בוקר טוב אילנה יקרה אולי אפשר לעשות דף קשר עם האימיילים של כל חברי הבלוג ?
    אחותי היקרה מה שלומך ?
    בימים אלה כמאת כולנו מדופרסים המוות של אסף רמון נגע בכולנו 😥
    לדעתי ידיעות אחרונות והשבועון לאשה עשו עסק טוב והם ירוויחו הרבה קוראים חדשים בעיקבות הכתבות של שפרתנו 🙂
    רמה יקרה מה שלומך לא שמענו ממך בימים האחרונים אני מקווה שאת מרגישה טוב וממשיכה להחלים אני ממשיכה לאחזיק לך עצבעות ולשלוח לך אנרגיות חיוביות
    הדרי מה קורא איתך אני לא זוחרת באזה יום אמרת שאת טסה לתילנד בכל אופן תבלי ותעשי חיים מגיע לך 🙂
    חיבוק גדול לכולם אוהבת אותכם

  32. אורית Says:

    בוקר טוב,

    תודה על הסריקה- כתיבה מקסימה ובכלל שפרה כמו תמיד נראת מדהים!

    מה שלומכם?

    אני עדיין בבית מחכה ומצפה – אך אם הקטנה לא תגיח בימים הקרובים אז לאחר החג כנראה שיעשו לי זירוז – אז תאחלו לי כבר ללדת!!!

    שיהיה לכולם יום מקסים!

  33. תיתוש Says:

    בוקר טוב אורית יקרה
    אני מאחלת לך שתלדי עד ערב החג שתהיה לך לידה נעימה מחזיקה לך אצבעות 🙂

  34. אילנה Says:

    בוקר טוב

    אביגייל יקרה שלי,לקנות לך עיתון בעירי ולשלוח לך בדואר?

    אורית יקרה,סבלנות בסוף היא תצא 🙂
    שיהייה בשעה טובה ,לידה קלה ואת והתינוקת בריאות.

    תיתוש יקרה,אין לי הזכות להעביר מיילים של חברים,אלא אם יינתן לי אישור על כך על ידם.

    שיהייה לכולנו יום נעים ומהנה.

  35. תיתוש Says:

    אילנה יקרה יום נעים ומהנה גם לך ברור לי שרק עם החברים מאשרים אני כמובן לא רוצה להכנס לפרטיות של אף אחד

  36. רמה Says:

    בוקר טוב יקרים!
    אני עדיין לא חזרתי לעצמי, כנראה זה יקח עוד זמן.. מקווה שעד אחרי החגים ארגיש טוב יותר 🙂
    תיתוש תודה רבה על האנרגיות אני בהחלט מרגישה אותן, חיבוק גדול.
    אורית רק עוד קצת, מחזיקה לך אצבעות שלא תצטרכי את הזירוז, אני יכולה להבטיח לך שהכל יתגמד כשתראי את הנסיכה הקטנה בעזרת ה'.
    תודה רבה לארנוס ומ' היקרים על הסריקה, אני לא יכולה לצאת מהבית כך שאין לי את העיתון, בהחלט נהנתי מהכתבה ומהתמונות כמובן.
    שיהיה יום טוב עם בשורות טובות.

  37. בר Says:

    בוקר טוב חברים יקרים!
    עדידוש וארנוס, תודה רבה על הפוסט המקסים!
    עדידוש, אני מתגעגעת… אני מקווה שאת עסוקה רק בדברים טובים וחיוביים 🙂

    אורית, אני מאחלת שתיהיה לך לידה קלה!

    רמה, תרגישי טוב! אני שולחת לך ים של אנרגיות חיוביות וכמובן חיבוק גדול!

    אתמול קראתי את הכתבה של שפרה וראיתי את התמונות, היא מקסימה, אינטילגנטית ומוכשרת, כל הכבוד לך שפרה יקרה!

    אחרי שראיתי את הכתבה החלטתי שאני מדפדפת בעיתון וקוראת קצת רכילות חח וכמובן עוד הפעם נתקלתי בשפרה, היא נמצאת בעמוד 66 בקטגוריית "הסלבז החדשים" וזה מה שרשום:
    "הזוכה הגדולה של "האח הגדול", שקטפה בתום 107 ימים את הפרס של מיליון שקל, בזכות 49 אחוז מקולות הצופים. אתר המעריצים שלה גדל בהתמדה, יש דיבורים על תוכנית טלוויזיה בהנחייתה, ובקיבוץ גרופית נולדה סייחה ששמה בישראל שפרה. אה, כן. והיא גם על השער שלנו"

    ואני תהיתי, האם הם מדברים על האתר ה"חברים של ויק"? ואם כן, כנראה שיש לנו קוראים סמויים שהם כתבים בעיתון "לאשה" 8)

    ועוד עדכון נחמד, היום בשעה 22:15 תהיה תוכנית עם לינוי בר גפן על אנשי השנה 2009 ולפי מה שראיתי בפרומו רוב הסיכויים ששפרה תוזכר בתוכנית, אז כדאי לראות…

    כמו שאתם רואים חברים יקרים, היום אני בבית, כל הלילה הייתה לי מגרנה נוראית… רק עכשיו אחרי שלקחתי אקמול אני מתחילה להרגיש קצת יותר טוב..

    תיתוש, בזה הרגע הכנתי לך לימוענע קרירה וטעימה, לחיים! 😛

  38. בר Says:

    חברים, אני טעיתי… היום חושפים את אנשים השנה 2009 בשעה 22:15 אז לא כדאי לראות, אלא חייבים לראות! צריכים להחזיק אצבעות ולקוות ששפרה נבחרה במקום הראשון בקטגוריית "אשת השנה בטלוויזיה".

  39. רון Says:

    עדידושקה

    משום מה יש לי תחושה שנושא הפוסט הזה קשור איכשהו לעובדה
    שאת לא כותבת לנו כבר כמה ימים, מה שלא מתאים לך —- 🙂
    – תיראי שהזאב החיובי ינצח בסוף — 😦

    – הידעת ,שב- 9.9.09 – יצא בכל העולם וגם בארץ,מארז גדול של הביטלס
    7 דיסקים מהקלטות האולפן, באיכות דיגיטלית משופרת .

    שולח לך

    בביצוע ארבעת המופלאים :

    ALL MY Loving

    http://www.youtube.com/watch?v=zJrOjB2UGGQ

  40. רון Says:

    הסמיילים יצאו בדיוק הפוך … 😥

  41. ארנוס Says:

    היי כולם!

    בר, אני מקווה שהם מתכוונים לבלוג הזה, לא ידוע לי על אף אתר אחר שעוסק בשפרה וגדל בהתמדה…

    רון, האמת שהפוסט הזה ישב "בקנה" כבר קרוב לשבועיים וכל פעם לא העלנו אותו כי היו פוסטים אחרים רלוונטיים לאותם תאריכים, אז לא בטוח שהוא קשור ל"היעלמותה" של עדידוש…

  42. אירית השפירית Says:

    רוני'לה, תודה על הביטלס. אני מקדישה את שני השירים האלה לך לאשתך ולנסיך, וגם לעדידוש (אני קצת מודאגת, מקווה שהכול בסדר) ולכל הוויקניקים. 🙂
    All you need is LOVE
    http://www.youtube.com/watch?v=__gl5UC_21I&feature=PlayList&p=CC85DCBF9B4806D1&playnext=1&playnext_from=PL&index=9
    Love me do
    http://www.youtube.com/watch?v=GEEC-yhr_Ks

  43. רון Says:

    ארנוס תודה על ההסבר

    איריתי מתוקה, תודה — כל שיר תענוג

  44. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ארנוס ומ. יוחדת, תודה על התמונות והכתבה
    אתמול אורה הנרגשת הקריאה לי חלק מהכתבה , עוד לפני שארנבת הזו התחילה בקריאה נרגשת ובהפסקות מלאות אנחה והתמוגגות, חידדתי את חוש השמיעה והייתי מוכנה להתמקד בדיבור השוצף והפזיז של המתנדבת להקריא.
    ככה ביני לביני נשבעתי שאם אקלוט מילה\שם\או אות מתוך הקראתה של גברת מדברת במהירות שיא, אשנן את "אבגדה -וזחטי- כלמנסע -פצקרשת מהסוף להתחלה.
    אינכם יודעים איך גברת "גנן גידל בגן דגן…." , נשמעה בין רגע כמו שדרנית רדיו משופשפת המקריאה תסכית מעניינת.
    פאק, אורה, מאיפה הבאת לי את זה , אני צריכה בדחיפות את אביגללי ורואיתי להתרת נדרים.

    אורה , נראה אותך אומרת במהירות שיא "אנחנו לא מהממהרים, אנחנו מהממהרות" 🙂

    דדהדס השמיעי קול ?
    תיתושקה , תודה מותק.

  45. תיתוש Says:

    חחחח בבקשה קיפוש קבלי חיבוק

  46. תיתוש Says:

    רמה יקרה אני מקווה שעד ערב החג תרגישו הרבה יותר טוב אני כל הזמן חושבת עליך ומברכת אותך בדרכי שלי אני שולחת לך עוד ועוג אנרגיות הכל כדי להקל עליך את הסבל קבלי חיבוק ענק ממני אוהבת אותך

    ברוש תודה נשמה אני מיד מוזגת גם לך כוס לימוננע קרה כדי שתרגישי טוב הלואי שיכולתי לעשות משהו כדי להפיג לך את המיגרנה מי כמוני יודעת כמה סבל זה אני שולחת לך מלאן תלפים אנרגיות מבריאות וחיבוק ענק ומאוד וקווה שהמגרנה תחלוף לך במהרה

  47. רון Says:

    היידה חיפה !!!

    הצלחה הערב במשחק, משוכה קצת יותר גבוהה — ובכל זאת…
    שתהיה שמחה לאוהדים – אביגייל זיו מ.

    ערב טוב

  48. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    שפרה מפרגנת לאסף אבידן והמוג'וז ב – Y בעשר בדקה 14:50

    http://yes.walla.co.il/?w=1/9061/1574254

  49. בר Says:

    ערב טוב…
    מ' יש לך מייל 🙂

    תיתוש, תודה רבה על הלימונענע, האנרגיות והחיבוק, אני מרגישה הרבה יותר טוב!
    קבלי ממני חיבוק ענק!

    ארנוס, גם אני לא מכירה אף אתר אחר, אני מקווה שהם מתכוונים לבלוג הזה 🙂

    חברים לא לשכוח!
    22:15- חשיפת תוצאות אנשי השנה 2009 בערוץ 22.
    00:00- "ציפורי לילה".

  50. מ Says:

    בר, לצערי , לא קיבלתי את המייל, את רוצה שאשלח לך מייל שתוכלי להשיב וכך אולי אקבל את המייל ? או אולי תשלחי שוב ?

  51. מ Says:

    בר, תכתבי לי את המייל שלך, תודה.

  52. בר Says:

    מ', שלחתי לך עוד הפעם, מקווה שעכשיו זה נשלח, כל פעם יש לי את הבעיה במייל שאני לא מצליחה לפענח מהי…

    תיתוש, יש לך מייל 🙂

  53. מ Says:

    בר, קיבלתי והשבתי. תודה. הבעיה עם המייל וודאי קשורה להגדרות כלשהן… ניתן לבדוק את זה עם נציגי השירות של ספקית האינטרנט שלך.

  54. אביגייל Says:

    הר הבית בידינו !!! סליחה, התכוונתי לשבועון לאשה, שעושה ברגעים אלה את דרכו מירושלים אל פתח ביתי … ( עוד סיבה טובה למה לגדל ילדים 🙂 )
    אילנה, תודה על ההצעה המתוקה. לעומת זאת צריך למצוא דרך להעביר לרמה היפה עותק.
    רוני, הניצחון היום יזקף לזכותך !!! ( הפסד – לא 🙂 )
    ערב טוב לכולם, נשתמע.

  55. בר Says:

    מ', אבא אמר שהוא יצלצל מחר לנציג השירות ויראה מה הבעיה…
    העקר שקיבלת את המייל, אני שמחה שאהבת 🙂

    נינט- אם אני אלך
    http://www.youtube.com/watch?v=jd4EgMi5Zmo

  56. ע י נ ב ל Says:

    הייי כולםםםםםם 🙂

    תיתוש – בכיף אני אמשיך לכתוב דברים, ותודה על האימייל, אני כבר שולחת 😛

    ברי אני אוהבת את השיר הזה של נינט תודה רבה. אהה,ועוד דבר קטן,איך לומר זאת בעדינות? – מה את נעלמת כל הזמן יא חוצפניתתתתתתתתתתתתתתתת ?!?!!?!!?
    סתם סתם 😛 😛 😛

    ארנוס, אני מקווה שלא נפגעת מדבר שאמרתי, הכל היה בצחוק, אם זה ה"חוצפן" וכל המילים האלה, אני עם כולם ככה 🙂

  57. בר Says:

    ערב טוב עינבל 🙂
    מה שלומך?
    אני שמחה שאהבת את השיר של נינט.
    לגבי העלמות… לפעמים אני עסוקה ואני לא יכולה להתחבר לבלוג, אבל עוד בעוד כמה ימים חופש אז יהיה לי יותר זמן להיות במחשב…
    אז מה איתך, עינבל? את מרגישה יותר טוב היום?

  58. ע י נ ב ל Says:

    בריי, האמת שגם אני עסוקה לפעמים,עד היום היו לנו 4 בחנים ועוד ממשיכים 😦
    שיהיה לנו בהצלחה חח זה מה שיש להגיד 🙂

    שלומי מצויין, איך אצלך?

    אני חוזרת לראות מועדון לילה,מקסימום נדבר יותר מאוחר אם תישארי ערה,ביי ביי בינתיים 🙂

  59. תיתוש Says:

    ערב טוב לכל החברים היקרים שלי
    אחותי אני שמחה ששבועון שפרה מגיע אליך אני כבר רציתי לקנות ולשלוח לך 🙂 אני קיבלתי את המייל שלך בבוקר וגם וגם שלחתי לך תשובה

    ברוש לשם שינוי איתי לא היתה לך בעיה ואני קיבלתי את המייל שלך וגם השבתי לך

    עינבלי גם את המייל שלך קיבלתי ושלחתי בחזרה תודה רבה 🙂
    ממוש האם קיבלת את המייל שלי ?

  60. זיו Says:

    ערב טוב לכולם.
    גם אצלי התחילו הבחנים והשיעורים בכמויות- אני מתנחם בעובדה שעוד יומיים אני יוצא לחופש ארוך.
    בוואי בעשר היה היום סיכום של אנשי השנה בטלוויזיה- כשעשו סקירה על ידי תאריכים של השנה האחרונה ציינו את תאריך הזכייה של שפרה ואמרו כמה מילים.
    שפרה גם נכנסה לרשימת "היפים והנכונים" שנערכת כל שנה- לא מצוין באיזה מקום היא מה שכן היא לא בעשריה הראשונה {ויכול להיות שהיא הצטלמה לגליון אם כי אני בספק}:
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-16875db96bcb321006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604
    יאללה- מכבי עומד להתחיל, שיהיה בהצלחה {האנרגיות כבר מתחילות לזרום}.
    לילה טוב.

  61. בר Says:

    עינבל, גם לי יש הרבה בחנים… מחר יש לי בוחן באזרחות וזה מקצוע שאני לא כל כך טובה בו, נקווה שאני אצליח 🙂

    שלומי מצויין חוץ מזה שכל היום הייתה לי מגרנה שבקושי הזזתי את הראש, אבל אין מה לדאוג אמא כל הזמן הייתה לידי וטיפלה בי חח, וכמובן אסור לשכוח את תיתוש המקסימה שתמיד כשיש לי מגרנה היא שולחת לי אנרגיות חיוביות ומכינה לי לימונענע וזה בהחלט עוזר, אני מרגישה הרבה יותר טוב!

    נשתמע 😀

  62. בר Says:

    תיתוש, רק שנייה אני אלך לבדוק במחשב השני לראות מה השבת לי 🙂
    והבעיה במחשב היא נורא מוזרה, חלק מהחשבים מקבלים את המיילים וחלק לא…
    מחר אבא ידבר עם נציג השירות ונראה מה נעשה.

    זיו, ערב טוב!
    תודה רבה על הקישור.

  63. תיתוש Says:

    זיו ברוש ועינבלי שתהיה לכם שנת לימודים מוצלחת וקלה שתביאו 100 בכל המבחנים
    בהצלחה למכבי חיפה מחזיקה להם אצבעות ושולחת להם אנרגיות חיוביות לנצחון על הגרמנים

  64. תיתוש Says:

    ברוש כמו שממוש אמרה יכול להיות שזה קשור להגדרות של המחשב

  65. בר Says:

    תיתושקה, שלחתי לך בזה הרגע מייל 🙂

  66. תיתוש Says:

    ברוש השבתי לך 🙂

  67. בר Says:

    תיתוש, השבתי לך 😀

  68. תיתוש Says:

    אוףףףףף שפרה לא זכתה באיש השנה

  69. אילנה Says:

    ערב טוב יקירים

    רציתי ששפרה תזכה,לא נורא ,עתידה לפניה.

    בהצלחה לכל התלמידים שלנו.

  70. בר Says:

    רציתי ששפרה תזכה… 😦

    תיתוש, יש לך מייל, מקווה שהוא נשלח כי כששלחתי אותו קיבלתי הערה מוזרה, אם הוא לא נשלח תגידי לי.

  71. אילנה Says:

    זיו ו- מ יוחדת תודה על הקישורים.

  72. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה יקרה באמת לא נורה ששפרה לא זכתה אנחנו יודעים שהרבה אנשים אוהבים אותה ובשבילנו שפרה היא אשת הטלויזיה מספר אחד 🙂

    ברוש עם את מתכוונת למייל שכתבת לי ב10:23 אז קיבלתי וגם השבתי לך אם שלחת אחרי זה לא קיבלתי תנסי לשלוח שוב

  73. תיתוש Says:

    גם מצבה של מכבי חיפה לא משהו

  74. בר Says:

    אילנה, ערב טוב 🙂
    תודה רבה!

    תיתוש, שלחתי לך עוד הפעם…

  75. תיתוש Says:

    ברוש לא קיבלתי אני מציאה שתסגרי את האתר שאת שולחת ממנו את המיילים ותפתחי אותו שוב יכול להיות שהבעיה באתר

  76. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    עינבלי, ברור שלא נעלבתי 🙂

    חבל ששיפ לא זכתה, הזכיה בהחלט הגיעה לה. אבל אולי היא עוד תזכה ב"אשת העשור", יש למה לצפות 😉

    היום בתל אביב ראיתי את פרצופה המהמם של שיפ בכל הדוכנים, פשוט תענוג. העיתונים מפיצים את היופי המופלא הזה שמקרין אל הרחוב, ממש כיף להסתובב ולראות את התמונה מציצה מכל פינה.

    התמונה היומית – שיפי מביטה כלפי מעלה תוך כדי הכנת הסריג של "ושתי"-

  77. תיתוש Says:

    ברוש עכשיו קיבלתי וגם השבתי לך
    ארנוס תודה על התמונה היומית של שפרה לילה טוב לך וחלומות שיפטוב

  78. בר Says:

    תיתוש, שלחתי פעמיים את המייל, מקווה שהוא נשלח…

    ארנוס, תודה על התמונה היומית.

    חברים יקרים, אני הולכת לישון, שיהיה לכולכם לילה טוב וחלומות נעימים!

    תיתושקה, אם המייל לא נשלח אני אשלח לך אותו מחר עוד הפעם 🙂

  79. michal Says:

    לילה טוב לכם

    אני מבינה שכולכם ראיתם ערוץ 2 – אנשי השנה. פיספסתם את שפרה מתראיינת בערוץ 1 בתוכנית פוליטיקה.
    היתה מקסימה. נשאלה על אירוע מרגש שקרה בארץ- דיברה על עניין הילדים של העובדים הזרים. אמרה שהיא מקווה שאנחנו נלמד להיות יוןתר פתוחים וסבלנים לקבל את האחר, השונה

    לגבי עצמה, הוא אמר לה "השתנית חיצונית", היא לא כל כך הגיבה לכך. שאל אותה על חווית האח הגדול והיא ענתה שיש שוני בין חווית הקולקטיב, שכולנו ראינו אותה ואת מה שקרה לה בבית האח הגדול, לבין החוויה הפרטית שלה. היא לא ראתה את התוכנית ועד היום היא לא יודעת מה קרה במקומות שהיא לא נכחה בהם. לא יודעת מי ומה אמרו עליה. מעדיפה להשאיר את החוויה הפרטית ולא לראות את פרקי התוכנית שאנחנו כולנו ראינו.
    כששאל אותה איפה היא חוגגת את החג, היא התחמקה מלענות, חייכה במבוכה ובסוף אמרה- בחיק המשפחה.

    כששאל אותה מה היא מאחלת לעצמה ענתה: שאוכל להיות יותר מפוקסת, ממוקדת. שאדע להפריד בין הטפל לעיקר, להתמקד בעיקר.

  80. תיתוש Says:

    ברוש קיבלתי את המייל שלך ואני החזרתי לך תשובה
    לילה טוב וחלומות נעימים בהצלחה מחר במבחן אני אחזיק לך אצבעות ואשלח לך אנרגיות חיוביות כדי שתצליחי בבחינה 🙂

  81. תיתוש Says:

    אני פספסתי את החצי שעה הראשונה של ציפורי לילה האם הם דיברו משהו על הכתבה בלאשה וכל אנשי השנה ?

  82. אירית השפירית Says:

    מיכל יקרה, תודה על הדיווח. חבל שהפסדתי. טקס אנשי השנה – בעיניי הוא תמיד מופרך וגם השנה השתעממתי (צפיתי רק בגלל שפרה). אני מקווה שאת מתמודדת בהצלחה עם תקופת ההחלמה ושאת רואה קו של שיפור. ניסיתי לשלוח לך מייל אבל כנראה שהכתובת לא היתה נכונה. האם את יכולה לרשום כאן את המייל שלך, או לחילופין לכתוב לי מייל לכתובת maorpanim@gmail.com

    אביגייל שלי, ידעתי שמבצע "קנייה בסתר" יצלח. כל הכבוד לדן-דן על ההעזה, הנחישות ועוז הרוח, ובעיקר על העמידה במשימה (של פינוק אימהות מקסימות). 🙂

    עדידוש, תשמיעי קול כדי שנפסיק לדאוג לך.

    לילה טוב לכולכם, יקרים שלי.
    If I fell in love של ה-Beatles
    http://www.youtube.com/watch?v=TYKSeYuOvps

  83. דדהדס Says:

    שלום לכולם !
    מיכל, ראיתי עכשיו בהקלטה ( יס מקס , במיקרה ) וטוב שהזכרת זאת כאן בבלוג.
    אתם זוכרים שביום "הפליט הבן-לאומי" סיפרתי לכם על הארוע שהיה בתל אביב,
    כשאסף אבידן והלהקה שלו המוג'וב הופיעו בהתנדבות עם אומנים נוספים כגון עלמה זוהר. אז יופי ששפרה מפרגנת לאסף ( על פי, מ שהביאה לינק בנושא )
    ובעיקר שהיא מוצאת זמן להזדהות עם בעיית הפליטים וילדיהם.
    יש לעודד עוד ,"ידוענים" שיירתמו לנושאים מסוג זה שהם חשובים וגם יכולים
    בהחלט לעזור ולו במעט לקדם את זכויותיהם הבסיסיות כבני אדם.
    ( יש לא מעט מהם שהם ממש נרדפים, על לא עוול בכפם).

    לילה טוב.

  84. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!

    באיזו תוכנית זה היה אתמול בערוץ 1? יתכן שאפשר יהיה למצוא את זה באינטרנט…

  85. ארנוס Says:

    אופס עכשיו קראתי שוב וראיתי שזה "פוליטיקה"…

  86. אילנה Says:

    בוקר טוב

    מיכל , תודה על העדכון,איזה פספוס 😦
    אני מקווה שמישהו יצליח למצוא את הראיון ברשת.

    דדהדס יקרה,אני זוכרת שסיפרת על הארוע שהיה בתל אביב,לא נתפס איך המדינה רוצה לגרש את ילדי העובדים הזרים,שערוריה.

  87. אילנה Says:

    אורית,למה יש לי תחושה שאת יולדת היום ? 🙂

  88. michal Says:

    היי אילנה

    אכן פספוס. היא הייתה מקסימה. כשנשאלה על האופן לברך לשנה החדשה, אמרה שהיא שונאת את הברכות באסמסים, לדעתה הן לא אישיות והכי גרוע הם אלה שמנסחים כאילו ברכה אישית ואז, מתברר שהיא לתפוצה גדולה.

    שפרתנו נהדרת. איכותית ומקסימה. כל הכבוד לה.

    אירית, לא היה לך את המייל שלי, לא נתתי לך אותו כנראה שלחת למיכל השנייה. בכל מקרה, שלחתי לך מייל על פי הכתובת שפרסמת.

  89. צביה Says:

    הי לכולם
    בוקר טוב

    לפני כמה דקות קובי אריאלי אמר בתוכנית הבוקר שלו בגלצ שביום שישי ישתתף בספשייל ציפורי לילה וזה אומר שכנראה גם שפרה תהיה שם איתו שווה לעקוב.

  90. מ Says:

    בוקר טוב לכולם.

    בהמשך לדבריה של צביה – קובי ושיפ מגישים תוכנית נוספת השבוע ביום שישי בעשר בבוקר, במסגרת המרתון ל- 35 שנותיה של "ציפורי לילה".

    המשך יום נעים.

  91. אילנה Says:

    אהלן מיכלי
    אני מקבלת כל ברכה כברכה אישית,עצם העובדה שהיא נשלחה אלי אישית לנייד/מייל המברך התכוון לברך ותודה לו 🙂

    צביה יקרה,תודה על העדכון,את יודעת במקרה באיזו שעה?

    אגב ברכות לראש השנה,כתבתי ברכה בשם כל חברי הבלוג לשפרה,היא טרם נשלחה,אעתיק לכם לכאן בערב.

  92. אילנה Says:

    מ יוחדת,תודה על העדכון,לא בטוחה שאוכל להאזין,סומכת עלייך שתעבירי קישור 🙂

  93. מ Says:

    קישור ל"פוליטיקה" של אתמול , שפרה החל מהדקה 40 ,תהנו.

    http://www.iba.org.il/media/

  94. michal Says:

    אילנה

    מבחינתי כל ברכה היא מתאימה גם אם נשלחה להרבה אנשים. חזרתי על דבריה של שפרה, כך היא מרגישה – זכותה

  95. תיתוש Says:

    בוקר \מהריים טובי לכולם

  96. אביגייל Says:

    מ. יקרה, את אלופת האלופות! ( אפילו יותר מאלה בליגת האלופות … ) ותודה למיכל שהפנתה את תשומת לבנו.
    אני נערכת נפשית ל – "הפסקת חשמל יזומה" שאמורה לפרוץ כל רגע בקיבוץ, שתימשך עד הערב. זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה, לצערי. זה מעצבן ביותר. אז יום טוב לכולם ולהשתמע.
    אוריתי ?? – חיבוק.

  97. תיתוש Says:

    צהריים טובים לכולם
    מיכל 2 תודה על שידעת אותנו על זה ששפרה היתה בתכנית פוליטוקה
    צביה וממוש תודה על העדכון שלציפורי לילה וממוש תודה על הקישוק של ציפורי לילה מאתמול
    אילנה תודה שאת שולחת לשפרה ברכת שנה טובה מכל הבלוג

    אילנה ממוש וצביה קיבלתן את המייל של אירית ושלי?

    אורית גם לי יש את ההרגשה שאולי את יולדת או בדיוק אחרי לידה 🙂
    רמה יקירתנו אני מאחלת לך שתהיה לך שנת בריאות שתתחיל כבר מעכשיו בלי שום סבל וכאב

    חיבוק גדול לכולם אוהבת אותכם

  98. תיתוש Says:

    היי אחותי אזה מעצבן הפסקת חשמל מה תעשי האינטרנט והבלוג ובלי המזגן את יכולה לשלוח אלי את הפנגווינים עד שיחזירו לך את החשמל אני מבטיחה לשמור עליהם מצו קר עד קפוא :)מזל שיש לך את שבועון שפרה כך תוכלי להעביר את הזמן בנתיים חיבוק גדול

    אוריתי השמיעי קול

  99. תיתוש Says:

    מצו=במצב בלי האינטרנט

  100. אוריתי Says:

    צהרים טובים, אני פה, שמחה שכולם פה בסדר.
    אביגייל, אני עושה פוווווווו חזק שיגיע עד אלייך ויקרר אותך שם, ללא מזגן וללא מאוורר.
    אולי את יכולה לנפנף קצת בשבועון שפרה שלך ולעשות רוח (מבלי לפגוע בשפרה כמובן).
    ההכנות לחג בעיצומן ויש גם לחץ בעבודה ( וטוב שכך) , מרימה לכבודכם כוסית ליקר שוקולד מריר, עכשיו היו פה טעימות, ממש טעים.
    המשך יום נעים לכולם.

  101. צביה Says:

    הי אילנה
    המרתון עצמו מתחיל בשעה תשע בבוקר.
    אני לא יודעת מתי קובי מצטרף הולא דיבר על שעה מסוימת אני מניחה שהוא ישובץ מוקדם אם זה בשידור חי ולא מוקלט בגלל החג.
    אם זה מוקלט אין לשעה משמעות.

  102. אילנה Says:

    צהריים טובים

    מ יוחדת אין אין אין עלייך,תודה רבה! האזנתי ,צפיתי ונהנתי משפרה המקסימה!

    תיתוש יקירתי,עד אמש בחצות לא קיבלתי.

    אביגייל שלי,קשה עד בלתי אפשרי לעבוד ללא מיזוג ואולי אפלוליות,יש לי הצעה,תלכי הביתה ,תגידי אילנה אמרה שעלי ללכת הביתה 🙂

    אוריתי,לחייםםםם!

  103. אילנה Says:

    תודה צביה יקירתי,מ יוחדת כתבה שהם בשעה 10.00.

  104. צביה Says:

    תיתוש יקרה

    כן קיבלתי את המייל של אירית שמחתי מאד ועניתי לה אני מקווה שהיא קיבלה ביקשתי שתעביר גם לך את מה שכתבתי כי אין לי מייל שלך.

    בכל אופן שמחתי מאד מאד לקבל את המייל וגם לך שתהיה שנה הכי נפלאה שאפשר לאחל איש לרעהו. בעיקר הרבה בריאות שקט ושמחה בלב.

  105. ארנוס Says:

    תודה לכולם על הקישורים והמידע!

    הנה הקטע עם שפרה מפוליטיקה אתמול להורדה – 5 דקות שלמות של יופי ודברי טעם-

    http://www.zshare.net/video/65650201f3d74902/

  106. אירית השפירית Says:

    אחר צהרים טובים לכולכם. המון תודה למיכל על שהסבה תשומת לבנו לראיון המקסים של שפרה בתוכנית סיכום השנה של "פוליטיקה" ולממוש הנהדרת על שמימשה והביאה את הראיון ממש אל פתחנו. אין כמוכן! ותודה גם לארנוס הבלתי נלאה שלנו שהזדרז והכין עותק להורדה.

    אילנה, אני לא יודעת למה הברכה של תיתוש ושלי לא הגיעה אליך. מנפלאות האינטרנט. בכל מקרה, עכשיו בטח תקבלי כבר שתיים ביחד, לשתי כתובות שונות, כך שיהיו לך ברכות כפולות ומכופלות.

    מיכל יקירה, לא קיבלתי ממך שום מייל אז אולי תוכלי לשלוח שוב לכתובת maorpanim@gmail.com

    אביגייל שלי, יש לי פתרון לא רע לבעיית החשמל שלך. כפי שרותי נבון אמרה כבר בשנות השבעים "חשמל זורם בכפות ידיך". פשוט תתחברי להיכן שצריך 😛
    http://www.youtube.com/watch?v=XQye5b-UmBo

    אוריתי, גם אנחנו קיבלנו מתנה לחג ממקום העבודה ליקר שוקולד מריר. עוד לא פתחתי אותו אבל אני בטוחה שאוהב. אני מאוד אוהבת ליקר שוקולד – את המתוק-מתוק הזה. קיבלנו גם דבש וכלי לדבש אבל זה יילך ישר לאמא שלי שתיהנה מזה הרבה יותר ממני. 🙂 אה, קיבלנו גם 4 ספרוני בישול. בשבילי זה מצוין. לאכול אני לא כל כך אוהבת, אבל לקרוא ספרי בישול ולדמיין אוכל – כן. 😛 (וגם לבשל מהם … כי אין ברירה).

    צביה יקירה, קיבלתי את המייל שלך וגם העברתי לתיתוש. תודה על הברכות מחממות הלב.

    להתראות בינתיים.

  107. אירית השפירית Says:

    מתחשק לי לצרף לכם שיר שלא שמעתי מזמן: Total eclipse of the heart של בוני טיילר http://www.youtube.com/watch?v=840B27zYfOk&feature=fvw

  108. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    ארנוס – אתה מלך, תודה על הקטע להורדה.

    הגיע זמן הפינוק השבועי "ציפורי לילה " של השבוע (אודיו+וידאו) במהלך השעה השנייה היתה תקלה קלה אך היא הסתדרה מהר מאוד, תהנו.

    http://www.zshare.net/download/6564932237a6ee19/

  109. מ Says:

    ולמי שרוצה להאזין לספיישל 35 שנים ל "ציפורי לילה" בגל"צ , להלן לוח השידורים.

    http://glz.msn.co.il/newsArticle.aspx?newsid=48208

  110. רון Says:

    ערב טוב

    אני אוהב את התקופה הזאת- את לוחות השנה החדשים, את היומנים הנקיים
    איזו התרגשות באוויר…..

    מחר יום עמוס, לפנות ערב אני מתכנן לצאת לדרך – למשפחה בזכרון יעקב

    לכן –

    ש נ ה – ט ו ב ה — ו מ א ו ש ר ת

    המילים של אהוד מנור :
    "בשנה הבאה- נשב על המרפסת
    וניספור ציפורים נודדות
    ילדים בחופשה ישחקו תופסת בין הבית לבין השדות"….

    נשמע לא רע…. איזו תמימות היתה פעם

    ואולי תהיינה הפתעות לטובה, דווקא השנה- מי יודע ?

    ובאופטימיות זהירה זו

    שיהיה חג נעים נעים

  111. אירית השפירית Says:

    רוני, תודה על האופטימיות הזהירה שלך. לקרוא את מה שאתה כותב זה כמו להרגיש בריזה נעימה, ואם לוקחים את זה לכיוון הנכון אפשר אפילו להתעודד 🙂
    שנה חדשה היא תקופה של תקוות והתחדשות ואני מקווה כמוך שכל אחד מן האנשים שאנחנו אוהבים ימצא בתוכו את השלווה ודי כוחות ואופטימיות כדי לחפש ולמצוא את כל ההנאות הקטנות שהחיים מזמנים לנו.
    שנה טובה גם לך ולבני משפחתך.
    האם קיבלת את הברכה שתיתוש ואני שלחנו לך?

  112. ארנוס Says:

    ערב טוב לכולם, כנראה לא אהיה כאן הלילה, אז הנה התמונה היומית – הרגע המשמח של הזכייה עם שלוש האהובות שלנו-

  113. אירית השפירית Says:

    ארנוס, תעשה חיים ותחזור אלינו כדי לספר את כל החוויות. 🙂

  114. ora Says:

    אירית ותיתוש המתוקות תודה על השנה טובה ששלחתן לי במייל.

    לכול אנשי הבלוג המהממם הזה,שנה טובה,מאד מאד מאד,לכל אחד ואחת מכם.

    אמנם אני לא כותבת פה הרבה ,אבל כל יום עוקבת וקוראת,תמיד בחיוך ובכייף.

    האנשים בבלוג הזה הכי מדהימים, נעימים, מפרגנים,עדנים,חיובים עם אנרגיות מדהימות,עם נתינה אין סופית ויש לי את הזכות והכבוד להיות חלק מקבוצה מדהימה שכזו.

    ש נ ה מ ד ה י מ ה ל כ ו ל כ ם.

  115. תיתוש Says:

    רוני חג שמח ושנה טובה לך ולמשפחתך תהנוה אצל המשפחה בחג
    אילנוש תודה על המייל 🙂
    ארנוס תודה על התמונה חבל שלןא היתה קתגורית תמונת השמה שפרה ואחיותייה היו לוקחות את זה בגדול 🙂
    אורה ההמצחיקה 😛 הכל נכתב בכיף ובאהבה
    אנחנו יודעים שאת נכנסת כל יום לבלוג המקסים שלנו ושאת שומרת שלא נפספס שום כתבה על שפרה ושלא נשכח לטקבק לה עד שהאצבעות שלנו כואבות ואנחנו מטקבקים לה באהבה רבה ובתחושת שליחות
    ממוש תודה על הקישורים

  116. אביגייל Says:

    ערב טוב,
    מאוד אהבתי את כל הצעות הנפנוף שעלו כאן עקב הפסקת החשמל המעצבנת … רק חבל שקראתי אותן רק כשכבר חוברנו שוב לציביליזציה … לי, לפינגווינים ולחתול – שלום.
    אני עדיין לא איתכם, רק הגעתי לרגע, לברך אותך רוני, ידידי היקר וכל משפחתך בברכת שנה טובה , זכרון נשמע לי אחלה מקום להתחיל בו שנה חדשה ! תהנו, סעו בזהירות.
    להשתמע יותר מאוחר.

  117. אילנה Says:

    ערב טוב

    רון יקר,תודה על ברכתך.
    שנה טובה וחג שמח
    שתהייה לכם שנה מאושרת,בריאות טובה ונחת מהנסיך.

    אורה יקירתי,תודה על האיחול,שנה טובה גם לך ולבני ביתך.

    קסם האירית,המייל הגיע והשבתי לך.

    ארנוס ,תהנה הערב.

  118. אילנה Says:

    אביגייל שלי,ערב נפלא לך.

  119. Amitush Says:

    שלום וערב טוב לכולם 🙂
    תראו איזה מתכון לשנה החדשה מצאתי 🙂

    מתכון לשנה החדשה

    לוקחים את שניים עשר חודשי השנה ומנקים אותם היטב מרגשות של:

    קנאה, שנאה ,עוגמת נפש, קמצנות, עקשנות ואנוכיות.

    פורסים כל חודש ל 3 – חלקים שווים,

    כאשר יש להקפיד שכל יום יוקדש כשליש לעבודה והיתר לשמחה והומור.

    מוסיפים שלוש כפות מלאות של אופטימיות,

    מנה גדושה של אמונה, כפית של סבלנות ,כמה גרגרי סובלנות

    ולבסוף קמצוץ דרך ארץ לכל ובעיקר לזולת.

    על כל התערובת הזו, יוצקים הרבה הרבה …. אהבה

    עתה, כשהמאכל מוכן, מקשטים אותו בעלעלי פרח רצון טוב ותשומת לב.

    מגישים אותו מידי יום ביומו בצירוף מילה חמה

    וחיוך לבבי המלטף את הנפש.

    בתיאבון !

    שנה טובה

    ——————————————————————————–

  120. גוויני Says:

    שנה מקסימה לכולנו!
    שנה של עשייה, הגשמת חלומות והגשמה עצמית.
    לכו אחרי ליבכם ותנו מעצמכם.
    הרבה הצלחה לכולנו…
    אוהבת אתכם מאוד מאוד,
    גוויני 🙂
    ד"א אין כמו בבית.

  121. אילנה Says:

    גווני ועמיתוש יקרות

    תודה על ברכתכן,שנה טובה ומאושרת לכן ולמשפחותיכן.

  122. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    רון, שנה מקסימה שתהיה לך ולמשפחתך.
    אורה – תודה ,גם לך שתהיה שנה אדירה , ממש כמוך.
    עמיתוש – אהבתי את המתכון, מתכוונת לנסות, רק שייצא מוצלח. שנה מצויינת לך , לבעלול , ליוני השחיין ולאלעד המתוק.
    גוויני – תודה, שתהיה גם לך שנה מרהיבה.

    השיר הבא מוקדש לכל חברי הבלוג – שנה מדהימה לכולם !

    http://www.youtube.com/watch?v=Akmdejcd8CM

  123. אילנה Says:

    גוויני,מסכימה איתך שאין כמו בבית.
    איפה היית? 🙂

    ערב טוב מ יוחדת,שנה נהדרת גם לך.

  124. DRAGONKNIGHT The LEGEND Says:

    עדידוש… פוסט נחמד…הפעם אפילו טרחתי לקוא את הטקסט…יפה מאוד…
    אגב, אם מאכילים את "סיל" הזאבה הלבנה אחרי חצות היא הופכת להיות גרמלין.

    לילה טוב לכם ידידיי!!
    איזה כיף ששפרה נמצאת בכל מקום?
    מגזינים, רדיו, קצת טלויזיה פה ושם…לא רע…לא רע בכלל…אני מרוצה עד כה.

    הצילומים בעיתון "לאשה" מעולים…היופי של שפרה מדהים ומטמטם את החושים…אבל זה כבר לא כ"כ מפתיע אותי כמו פעם…כי מה יש להיות מופתע? לדעתי לא חידשו לנו כלום, אנחנו מכירים אותה כבר שנה…ותמיד ידענו שהיא מיוחדת ומושלמת.
    אחת ויחידה!

    פנאי פלוס האלה מצחיקים עם הרשימות שלהם…שפרה במקום ה-23? ברצינות?
    אבל שפרה, היא הכי מצחיקה…עכשיו היא גם נותנת לנו שיעורי בית?
    מה זה לעזאזל CAVEAT EMPTOR אתם שואלים?…שפרה טוענת שזה קשור ללינק הבא:

    http://www.youtube.com/watch?v=pAs-kfsFko0&feature=related

    "החלק הרלוונטי מתחיל בדקה 4, אני מבטיחה שזה שווה את המאמץ" – כה אמרה שפרה, אמן.

    אני לא מגלה לכם…תראו בעצמכם…
    ______________

    לדעתי אנחנו לא נותנים מספיק קרדיט ומחמאות ל-מ' , שבכל שבוע טורחת ומכינה לנו את "התענוג השבועי": "ציפורי לילה" עם שפרה קורנפלד והדתי ההוא…
    מ' …אני אוהב ומעריך אותך ! רק שתדעי…את עושה עבודת קודש …
    ואם רק הייתי יכול, הייתי שולח לך חיבוק וירטואלי עצום מימדים…רירי ודביק כמו שנהוג פה בבלוג, אבל לצערי זו לא אופציה…למה? כי שוודים לא שולחים חיבוקים וירטואליים, זה ידוע, כאילו, דא?…מה את עושה צחוק?

    ___________

    טריוויה 1: דרגונייט מעולם לא הכין ש"ב…עד היום שהוא נתקל באלה שפרה…
    טריוויה 2: דרגונייט שונא שאנשים מדברים על עצמם בגוף שלישי…

  125. גוויני Says:

    הי אילנוש,
    הסתובבתי…
    אבל גם כשרועים בשדות זרים תמיד כיף לחזור הביתה.
    איך הולך עם ההכנות לחתונה?
    לצערי גם לי יש חתונה באותו היום, אז אני לא הולכת בסוף ללאונרד 😦

  126. מ Says:

    הפינוק השבועי , "ציפורי לילה" של השבוע, בגרסת השמע בלבד, תהנו.

    http://www.iiiiiiii.com/i/galatz/Kobi/Kobi-16.09.09.wma

    דרגון, אני גם אוהבת אותך, אבל מה עם קצת פרגון לקליפ שלי, הא ?

    http://www.youtube.com/watch?v=Z8WG8z6nSsQ

  127. אילנה Says:

    גוויני יקירתי,ב- 24.9 זה יום ההולדת שלי ולא חתונה,החתונה ב- 15.10.

    אביר יקר שלנו,ברוך אתהבבואך לבלוג,תמיד שמחה לראותך.
    שתהייה לך שנה טובה ומאושרת
    בלי מלחמות עם המוסדות ואם תהיינה כאלה שתהיינה לך הצלחות.

    תכיף אקשיב לקישור שהעברת.

  128. גוויני Says:

    כל התאריכים נהיו לי סלט. נו שוין…

  129. DRAGONKNIGHT The LEGEND Says:

    מה שנה טובה? מה, כבר נגמרה 2009? חשבתי שיש עוד שלושה חודשים עד לסילבסטר!

    טוב אם כך…שנה טובה גם לך אילנה! (ומזל טוב כפול 2)
    ולכל חברי הבלוג הטפילים! HAPPY NEW YEAR !
    וחג מולד שמח!

    אגב, שנה בלי מלחמות במוסדות ממשלתיים מושחתים היא שנה ששווה לדלג עליה!

    מ' – לבקשתך הגבתי…

  130. אוריתי Says:

    לילה טוב חברים,
    רון יקר, גם אני אוהבת את האווירה שלפני החגים. אפילו את הקניון ההומה אדם אהבתי היום והסתובבתי בכיף לחפש מתנות.
    שנה טובה , נהדאת ומאושרת לך ולבני ביתך, ובילוי נעים בחג.
    תודה לכל מי שאעלה קישורים, כל הכבוד ממוש היקרה, אין כמוך , וכמובן גם ארנוס.
    אביגייל, אני שמחה ששרדת ללא חשמל, עמיתוש-אהבתי את הברכה, גוויני ברוך שובך משדות זרים, אביר יקר- טוב לראותך, תיתוש ואירית המתוקות-תודה על הברכה,אילנה- כרגיל חיבוק גדול.
    לילה טוב, חייבת לגמור לסדר את הבית ולסיים את הצמיד לחמותי לקראת החג.

  131. אירית השפירית Says:

    ווא ממינקה, איזה ניחוח של שנות השישים. תענוג.
    הנה הלהיט הכי גדול של הזומבים – She's not there
    http://www.youtube.com/watch?v=-sjn99YTh4U&feature=related
    ואם כבר שנות השישים, מה אם לא וודסטוק והגדול מכולם הנדריקס עם השיר בית אדום.
    http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU

  132. אילנה Says:

    אוריתי יקרה,תודה,שולחת לך בחזרה.
    גם אני אוהבת את אוירת החג,בעירי הקניון הומה ,השוק הומה אדם ושלל ריחות,צבעים וטעמים,מחוץ לקניון לאורך כל הרחוב לצידי החנויות מתנות לחג עטופות בצלופן וסרטים צבעוניים,חגיגה לעיניים ואוירת חג.

    לילה טוב חברים יקרים,שינה ערבה ומתוקה.

  133. אילנה Says:

    אופססס קסם האירית שלי הגיחה,ליל מנוחה קסם האירית שינה ערבה ומתוקה,חיבוק .

  134. DRAGONKNIGHT The LEGEND Says:

    לילה טוב לך אילנה…ורואים שאת יודעת דבר או שניים…
    כמו שאסור להרגיז ג'ינג'ים ובטח שאסור להתעלם מהם ולברוח בלי להגיד לילה טוב!
    לרגע היינו בכוננות ספיגה…

    שלום אירית המכבית (מזמן לא קראתי לך ככה)
    אחלה שיר של הזומבים…את אוהבת גם את הגירסה האיטית מ KILL BILL?
    tinyurl.com/mmphru

  135. אירית השפירית Says:

    לילה טוב אילנוש ושינה מתוקה. אני מקווה שיבואו אליך בשינה רק חלומות ורודים ושפרתיים. לילה טוב גם לאוריתי המקסימה ולגוויני, דרגון וממינקה.

  136. מ Says:

    לילה טוב, אילנה, שינה איכותית וחלומות נעימים.
    גם אני פורשת לישון, משאירה אתכם עם בני בשן – "יברך מבורך" , לילה טוב לכולם !

    http://www.youtube.com/watch?v=wlggXstmB-8

  137. ע י נ ב ל Says:

    עברתי להגיד לכולם לילה טוב, לפני שאני הולכת לישון
    מחר,זאת אומרת היום יש לארנוס יום הולדת, אני מקווה שאף אחד לא שכח.
    אני לא רוצה להגיד מזל טוב עכשיו,עדיף מחר בצהריים שכולם חוזרים.
    טוב נו….מזללללללל טוווווווב 🙂
    מחר אני כמובן יותר אשקיע.

    לילה טוב, חלומות נעימיםםם לכולם 🙂

  138. אירית השפירית Says:

    אהלן דרגון, איך המרגש? מה שלום החתולה המנוקדת שלך (לבנה? עכבר? נו, זאת שהיא אחותו של קוואזקי)? ברווור שזה אחלה שיר, אבל עוד יותר התלהבתי מג'ימי הנדריקס האחד והיחיד. שלחתי לך משהו למייל שבו מצאתי את החתולה/עכברה/כלבה(?) שלך. קיבלת? ממני ומתיתוש.
    אני בעד שתמשיך להיאבק בממסד ובבובלילים, אבל אנא תרחיב את הרפרטואר כי הגיע הזמן לשלוף את כל הנשקים ולהילחם במוכרי הנעליים, במדברים בפלאפונים בזמן נסיעה באוטובוס, בכל מי שמתלבשים בבגדים פסיכדליים ובאיסלנדים. ואת זה אני כותבת מתוך הכוונות הכי טובות וברוח השנה החדשה המפויסת הקרבה אלינו. (שנה הלכה, שנה באה, אני כפיי ארימה …)
    סוף השנה משרה עליי עייפות ובאמת אין לי השראה. יש איזה משהו מעניין שאתה רוצה לספר לי ולאנושות?

  139. אירית השפירית Says:

    עינבלי, נדמה לי שהיומולדת שלו ביום שישי. צריך לשאול את פי הבחור.

    אני מקווה שאת מרגישה טוב יותר ושהשפעת ברחה ממך. לילה טוב, מתוקה.

  140. DRAGONKNIGHT The LEGEND Says:

    אירית…מה קורה? BAD HAIR DAY ?

    תודה רבה לך ולתיתוש על כל המתנות ששלחתן לי במייל…
    אוי! ואני לא קניתי לכן כלום…אני מרגיש נורא…באמת. אבל יעבור לי.

    אני מרגיש קצת כמו בין לאדן שעומד לעלות לטיסה בנתב"ג, ובבידוק שואלים אותו אם יש לו מה להצהיר…

    והאמת היא שכן יש לי משהו להצהיר לאנושות :
    I AM A MEAT POPSICLE

    סה טו ! (תמיד רציתי להגיד את זה)…

    לילה טוב!

  141. אירית השפירית Says:

    חחח שוודי שלנו. אתה צריך לעבוד קצת על המבטא. זה עדיין נשמע קצת גרוזיני (ולא שזה דבר רע, חס וחלילה). וזה לא BAD HAIR DAY שלי אלא BAD BRAIN DAY, או בעצם WEEK או בעצם YEAR. טוב, You know what I mean. תיתוש ואני אימצנו את כל הברכות ולא השארנו כלום לאף אחד אחר. אנוכיות כזאת. אבל ככה בטוח אי אפשר לטעות. 😛

  142. אירית השפירית Says:

    ד"א: לג'ינג'ים אין דבר כזה שנקרא BAD HAIR DAY. השיער שלנו תמיד מושלם.

  143. ע י נ ב ל Says:

    בוקר טוב 🙂

    אירית,שאלתי אותו והוא אמר יום חמישי חח 😛
    האמת שאני מרגישה הרבה יותר טוב,רק עוד קצת צינון וכאבי ראש,אבל אני מאמינה שזה יעבור בקרוב.

    טוב,עכשיו הברכה: 🙂
    המון המון המון המון המון המון המון
    מ – ז – ל – ט – ו – ב
    שכל משאלותיך יתגשמו לטובה.
    אושר,עושר והצלחה בכל דרך שתפנה ובכל דבר שתעשה.
    שתמשיך לשלוח לנו תמונות יומיות ודברים על שפרה,כמו שעשית עד עכשיו,אנחנו נהנים מאוד לראות אותה 🙂
    ומי יודע אולי תהיה לך מישהי כמו שפרה 😛
    עד 120 שנה. (האמת שאמא שלי אומרת שאומרים עד מאה כעשרים שנה,אבל זה נראה לי מטומטם,אז אני אומרת 120).

    באהבה,עינבל 🙂 🙂 🙂

  144. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בוקר טוב לכולם,

    אין כמו לפתוח את השנה החדשה עם חיוך מסופק
    חשבתי לעצמי שאני חייבת חיוך כזה לעצמי ולכם
    אז מה עשיתי, נכנסתי לאתר אבטיח (בטפטוף על האתר :אתר חושף בפניכם שגיאות של אנשים למילות שירים) ושלפתי מנה מחייכת.

    שם השיר -שנה טובה
    השורה המקורית: שנה חלפה שנה באה ואני כפי ארימה
    השורה השגויה: שנה חלפה שנה באה ואני כפרה אימא

    ועוד שיר שלא קשור לשנה החדשה, אך בהחלט עושה את העבודה
    שם השיר- אל המעיין
    השורה המקורית: אל המעיין, אל המעיין בא גדי, בא גדי קטן
    השורה השגויה: אל המעיין, אל המעיין באתי בתיק קטן

    מוקדש לכולם ממני –
    שנדע לאהוב ולתת ידיים
    שנדע לחייך גם אם "כואב במותנים"
    שנדע לתבל כעונות השנה
    שנדע להודות לרגעים של שמחה
    שנדע לקבל את "השונה" באהבה
    שנדע ימים של שלום ושלווה
    שנדע לשאת תפילה עמוקה וזכה
    שנדע לתרגם כשרון ליצירה
    שתהיה זו שנה בריאה ומתוקה (אמן סלה).

    שאו ברכה,
    קיפי

  145. הפיה הטובה Says:

    חברים יקרים ואהובים!
    הפלגתי הרחק למחוזות אחרים, אבל כולכם נמצאים איתי תמיד בלב.
    הפעם קפצתי במיוחד כדי לאחל לכולכם שנה טובה ומתוקה! שנה שבה יתמלאו כל משאלות לבכם לטובה! שנה מלאה בשמחה ובאהבה!

    אשתדל לקפוץ מדי פעם לבקר. מה שכיף כאן – זה שתמיד כשחוזרים, מיד מרגישים בבית.
    שנה טובה!!!

  146. אוריתי Says:

    פיה יקרה שלי,
    שנה טובה ומתוקה גם לך ולכל בני ביתך.שנה של צחוק , שמחה ואהבה.
    קיפוש-
    שנה נהדרת לך ולמשפחתך, בריאות ואהבה והצלחה רבה לנסיך בצבא.

  147. רמה Says:

    חברים יקרים שלי!
    מאחלת לכולכם, לכל אחת ואחד מכם, שנה טובה, שנה בריאה, שנה מוארת ושמחה,
    שנה של זוגיות טובה, שנה של פרנסה טובה, מאחלת לכם כל אשר אתם מאחלים לעצמכם.
    הייתם לי בשנה האחרונה מקום מפלט, מקום של נחמה והרבה אהבה.
    תודה על כל מה שעשיתם בשבילי בשנה האחרונה, זו היתה שנה ממש לא קלה בשבילי ואתם תמיד ידעתם לעודד, הבלוג הזה הוא ממש לא וירטואלי בשבילי, מצאתי כאן חברים אמיתיים… 🙂
    אוהבת אתכם המון,
    חיבוק גדול,
    רמה.

  148. אביגייל Says:

    מזל טוב לארנוס היקר, אחד יחיד ומיוחד. כל שתבקש לו יהי.

  149. תיתוש Says:

    פיה טוב יקרה ברוכה השבה כמה זמן לא שמענו ממך 🙂
    שנה טובה גם לך ולבני משפחתך שנת בריאות אושר ועושר והגשמת כל חלומותיך הטובים

    קיפוש אזו ברכה יפה כתבת לנו אני ישר מאמצת אותה 🙂
    שנה טובה לך יקירה שנת שלום (בבמיוחד בשביל הנסיך שלך) בריאות אושר ושימחת חיים שיתגשמו כל משאלותיך שישחררו את הנסיך שלך כי כבר לא נצתרך צבא 🙂 שקיפי הכלבה שלך תעשה לך הרבה נחת 🙂

    עמיתוש תודה על מתכון טעים טעים מאוד 🙂 שתהיה לך שנה טובה שנת הגשמה בריאות ונחת מהילדים והבעלול 🙂 שבשנה הקרובה תחזרו לארץ

    גוויני יקרה שנה טובה מבורכת בעבודה פוריה ובפרנסה טובה שיתגשמו כל חלומותיך הטובים הרבה בריאות עושר ועושר בבקשה בוא לבקר יותר בבית אנחנו מתגעגעים אליך 🙂

    דרגון היקר הלוואי שהשנה לא תצתרך להלחם יותר לא ברשויות הממשלה והבירוקרטיה ולא בכוחות הרשע שהשנה תוכל סוף סוף להוריד ממך את שריון האביר הכבד ותוכל להתגלות אלינו במלאו הדרך שתהיה פחות ציני ותראה את הג'נטלמניות שלך (אני יודעת שאתה לא אוהב שמפשיתים אותך משריונך אבל תאמין לי תנסה ותראה אזה קלות תרגיש) 🙂

    רמה יקרה שלנו את יודעת שהברכה שאת אחי צריכה בריאות ועוד בריאות ועוד בריאות ועוד ועוד ועוד……… וכמובן הרבה הרבה אושר בחיים ועם את רוצה אז גם עושר שיתגשמו כל חלומותייך אנחנו תמיד כן בשבילך ונעשה כל מה שאנחנו יכולת כדי להקל הליך אוהבת אותך חיבוק גדול

    אחרון חביב ארנוס יקר מזל טוב ליום הולדתך שנת בריאות אושר ועושר שנת הגשמה עצמית שהשנה שפרה בת שבע ויסכה יעברו לגור דלת על לידך 🙂
    תודה על כל מה שאתה עושה בשבילנט בבלוג התמונות היומיות של שפרתנו הקישורים לכתבות על שפרה הסריקות המיוחדות שאתה עושה במיוחד בשבילנו ההקלטות מהאינטרנט העלאות שאתה מעלה לנו תודה תודה תודה ושוב תודה 🙂

    שגלעד שליט יחזור במהרה הביתה

  150. תיתוש Says:

    אהלן אחותי היקרה מה שלומך? אך עברת אתמול את הפסקת החשמל?

  151. אביגייל Says:

    שנה חדשה בפתח, וגלעד עדיין לא איתנו.
    חג נעים לכולם, שנשמע בשורות טובות, הגיע הזמן.

    http://www.youtube.com/watch?v=XwLuJ7GTy9E&feature=PlayList&p=30F0A43282653559&playnext=1&playnext_from=PL&index=8
    הזמר מבקש לא לשמוע בשבת.

  152. אביגייל Says:

    תיתוש יקרה, שלומי יותר טוב.
    בקשר להפסקת החשמל – לא תאמיני … הופעל גנרטור, לספק חשמל למוסדות חיוניים. הגנרטור עלה בלהבות … הגיעו מכבי האש והיה שמח … והרי עכשיו ראש השנה, ולא ל"ג בעומר … אי לכך, "העבודות היזומות" הופסקו בטרם עת, על מועד הפסקת החשמל היזומה הבאה – תהיה הודעה על לוח המודעות ……. ( הפיגווינים בהלם … ) ו"תודה לחברים על הסבלנות" ( ???? )
    זהו.
    חיבוק גדול יקירתי, אני הולכת לענייני, נשתמע.

  153. ארנוס Says:

    תודה עינבל, אביגייל ותיתוש!

    יום ההולדת שלי הוא מחר… ולגבי השלישיה המופלאה, אם הן תעבורנה לגור לידי, כל יום שלי ייפתח בביקור החייאה בבית החולים אחרי התעלפות. לא בטוח שזה דבר שרצוי לאחל לי…

  154. ארנוס Says:

    רציתי להעלות את הפוסט מחר, אבל אני רואה שכבר התחלתם באיחולים לשנה החדשה, אז נעלה את הפוסט כבר עכשיו-

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/09/16/

התגובות סגורות.


