הבאר

by

באר באודייפור

איכר אחד החליט לחפור באר מים בחווה שלו.

לאחר שחפר וחפר במקום מסויים שהומלץ לו על ידי מביני העניין, ראה שאינו מגיע למים והתייאש.

הוא זז כמה מטרים ימינה והתחיל לחפש שוב, אולי שם יגיע למים, אלא שגם שם האדמה הייתה יבשה לחלוטין. הוא סגר את החפירה ועבר כמה מטרים שמאלה.

כאן חייבים להיות מים! חשב לעצמו בייאוש. אבל גם שם לא היו מים.

בא שכנו ואמר לו: "אתה בכלל לא מחפש בכיוון הנכון! לך לקצה השני של החווה, שם בטוח תמצא מים".

מיד עזב האיש את החפירה שהתחיל, עבר לקצה השני של החווה והחל לחפור שם. כשהגיע לעומק כמה מטרים ולא מצא גם שם מים, ספק כפיים ביאוש: "איך זה יתכן שאין בחווה שלי מים בכלל! מדוע רק אדמתי יבשה כל כך?! "

מכר שלו שבא לבקרו ביום המחרת, נידב גם הוא כמה עצות ואמר לו שהוא כנראה חופר במקום הלא נכון. "נראה לי שאם תזוז כמה מטרים דרומה משם ודאי תגיע למים!"

מה כבר יש לי להפסיד, חשב האיכר, ומיד התחיל חפירה חדשה. למרבה הצער, גם שם, שום מים לא התגלו. כשהיה כבר על סף ויתור והשלמה עם העובדה שלא תהיה לו באר בחווה, באה אשתו ואמרה לו:

"תגיד, איפה השכל שלך? ככה חופרים באר? ראה את כל העבודה הקשה שהשקעת, ולשווא. במקום לקפוץ ממקום למקום ולחפור חפירה רדודה, היית צריך להשאר במקום אחד ולחפור בו לעומק ושם בטוח היית מוצא את המים! "

עשה האיש כעצת אישתו. חזר למקום החפירה הראשונה והעמיק אותה. הוא חפר עוד כמה מטרים לעומק, ואכן בסוף היום הגיע למקור מים חיים.

" לו רק פעלתי כך מלכתחילה". חשב האיכר, "כמה עבודה קשה הייתה נחסכת ממני. איך שכחתי את הכלל שכאשר עושים דבר, צריך לעשות אותו ביסודיות, לעומק, עד הסוף ולא לקפץ מדבר אחד לשני לשלישי ולרביעי, ולעשותם בשטחיות."

ושוב בר-בר היצירתית ושופעת הרעיונות משתפת אותנו בהגיגיה 😉

241 תגובות to “הבאר”

  1. ארנוס Says:

    תודה לברי ולעדידוש על הפוסט!

    תשתדלו למלא אותו כמה שאפשר ביומיים הקרובים, כי ביום רביעי יש פוסט אחר שנעלה כאן לכבוד אותו תאריך 🙂

  2. ע י נ ב ל Says:

    עדידוש וברוש תודה רבה על הפוסט!
    המסר חשוב מאוד,תודה 🙂
    הנה קטע קצר מהתוכנית "מקבלים שבת" שבה התארחה שפרה
    מישהו ראה את כל התוכנית ?אני ראיתי ממזמן אני לא כל כך זוכרת באיזה אתר זה…
    http://www.youtube.com/watch?v=5d9dAwMvkKw&feature=related

  3. ארנוס Says:

    וקצת סטטסיסטיקות של הבלוג מהחודש האחרון, אם זה מעניין מישהו-

    לפני יומיים היה לנו "פיק" של כניסות!

  4. הדר Says:

    ברוש ועדידוש פוסט מקסים!!!

    רק עברתי להגיד שלום.. אני חוזרת ללמוד שיהיה המשך יום מקסים 😛

  5. ארנוס Says:

    עינבל אם בא לך לראות שוב את שפרה ב"מקבלים שבת", הנה זה-

    http://www.zshare.net/video/62009753037a3fc0/

    פשוט תענוג.

  6. אילנה Says:

    אחר צהריים טובים

    ברוש ועדידוש,תודות על הפוסט המקסים.

    עינבלי,הקישורים שהעלת הזכירו לי נשכחות ולאחר הצפיה נפלה עלי תוגה.

    שיהייה לכולנו ערב מקסים ומהנה.

  7. אביגייל Says:

    ארנוס – מעניין ועוד איך !
    ותודה לבר ועדידוש על הפוסטים מעוררי המחשבה.
    ולעינבל, על הצילומים היפים. עינבל, יש ימים מעצבנים כאלה, שאת מוצאת את עצמך על לא עוול בכפך, קורבן של אנשים נחותים, עלובי נפש. אני האחרונה בעולם שתגיד לך – תרגיעי … נכון, הם לא שווים את זה, אבל אם קללה או שתיים יכולות לרומם את רוחך – לכי על זה … אם את יכולה לצרף אליהם גם את חמורי הגרם שגנבו לשפרה שלנו את האופניים – עוד יותר טוב 🙂
    יקיריי, אני קצת עסוקה, גם כשאני לא פה – אני פה … אחזור בקרוב.
    ברכות לכל מי שסיים את שנת הלימודים, תלמידים מורים והורים כאחד …
    אם פיייייה עוברת כאן במקרה – חיבוק גדול, בהצלחה בכל מעשייך הטובים. תהני.

  8. אביגייל Says:

    אילנה יקרה שלי, אל תהיי עצובה.
    http://www.photoforum.ru/photo/437154/index.en.html
    במיוחד בשבילך !
    ביי.

  9. אילנה Says:

    אביגייל יקרה,תודה רבה על הורד הלבן המקסים,העלת חיוך על שפתיי ונגעת בדיוק בנקודה המעוררת אצלי עונג,אהבתי האין סופית לפרחים.
    חיבוק גדול ונשיקות ממני אלייך.

  10. אביגייל Says:

    אילנה יקרה,
    אהבתך לפרחים ידועה לי, כמובן. אני אוספת במיוחד בשבילך, לרגעים של שמחה ועצב, וגם לרגעים שהם לא שמחה ולא עצב, רגעים רגילים …
    להשתמע.

  11. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם,
    לגבי הפוסט, כמו בפוסטים קודמים אני רק "השליחה", זו בר-בר ששופעת רעיונות, אני פשוט מצאתי הזדמנות להעלות תמונה של באר שצילמתי במקום אי שם בהודו, מחוץ לאודייפור {צירוף מקרים, או שלא…מתאים לקטע של בר}.
    לגבי הקטע, איך אף אחד עוד לא שם לב, שאת העצה החכמה נתנה אישה?! ?! ?!

    חשבתי לתומי, כשהגעתי הביתה לפני כמחצית השעה, ללכת לנוח קמעה…אבללל הסתבר לי שתיכננו על החצר – עורכים פה עכשיו מסיבת יום הולדת של 40 ילדים…אני לא צריכה לתאר לכם את הרעש והצרחות שהולכים פה…מה בסך הכל רוצה בן-אדם שמגיע לביתו?! קצת שקט…

    אביגייל יקירתי, גמ'ני שולחת לך חיבוק ונשיקות וגם לך אילנוש 🙂

  12. אביגייל Says:

    חיבוק חזרה עדידוש יקרה. קבלי פרח , כפיצוי על פספוס שנת הצהרים …
    http://www.photoforum.ru/photo/175121/index.en.html
    אני זזה. להשתמע.

  13. עדידוש Says:

    תזוזה נעימה אביגייל, תודה רבה על הפרח הכתום כמובן! בהחלט העלה חיוך על שפתיי 😀

  14. גוויני Says:

    ברי תודה רבה על הפוסט!
    הוא מקסים כהרגלך בקודש.

    עינבל- צר לי על מה שעברת בפייסבוק, אכן דבר הזוי. ממה שגיליתי לאחרונה זה שהפייסבוק הוא מקום מאוד לא בטוח ויש להיזהר. לאחר תכתובת ארוכה שהיתה לי עם מחלקת התמיכה של פייסבוק הגעתי למצב בו כבר כמעט שלושה שבועות (בלי לפתוח פה) לא פרצו לי לתוכו.

    עדידוש, לא נורא עוד יום מגיע החופש הגדול!
    (כל פעם שתקטרי אזכיר לך זאת…)

    ביי אביגייל.

  15. עדידוש Says:

    גוויני, את שמעת אותי מקטרת? חלילה…זה נורא כיף לשמוע ילדים בכל שעות היום 😆
    וזה עוד אחרי ששיחקתי היום 3 מקלות, חמש אבנים ו1,2,3 דג מלוח…כן חזרתי לילדות 😉
    וחוץ מזה, ברור לך שאני לא בן-אדם של בטן גב, אני ממשיכה לעבוד גם בחופשת הקיץ {אמנם מורידה קצת באינטנסיביות, אבל עובדת}

  16. גוויני Says:

    עדידוש אם אני הייתי שומעת ילדים כל היום הייתי מתחרפנת סופית.
    ויאללה תפרגני לעצמך קצת בטן גב… זה עוד לא הרג אפ'חד (ככל הידוע לי)

  17. אילנה Says:

    ערב טוב עדידושקה וגווני היקרות
    אני מסכימה עם גוויני,קצת בטן גב ממלא מצברים 🙂

  18. עדידוש Says:

    אל חשש גוויני ואילנוש היקרות, אני אפרגן לעצמי גם בטן-גב וגם שעות ים 😀

    ביצוע מקסים של נורה ג'ונס לשיר שאני מאוד אוהבת Somewhere over the rainbow
    http://www.youtube.com/watch?v=Mu5QPVD427o&feature=rec-HM-fresh+div

  19. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם
    האם אני מדמינת או שבשמלה של אמור עמוסי מוטבע הפנים של שפרה ?

  20. ע י נ ב ל Says:

    ארנוס תודה רבה על הקישור אני כבר אראה אותו,הרגע חזרתי מהחדר כושר ומהבריכה.
    אביגיל תודה רבה ,אני כבר רגילה שיש אנשים כאלה…אבל לא חשבתי שיעשו את זה לי. ובאמת ?! מתי גנבו לשפרה את האופניים?ואיך את יודעת? אנשים מגעילים.
    גוויני תודה רבה. כמו שאמרתי לאביגיל, יש אנשים רעים בעולם וכנראה שצריך להתרגל לזה

    שיהיה לכולם ערב מדהים 🙂

  21. Amitush Says:

    ערב טוב לכולם 🙂
    ברבר , תודה עלהפוסט המעניין והחכם!
    עדידוש, תמונת הבאר שצילמת מהממת!!! אני חשבתי שזו גלויה בהתחלה 🙂

  22. עדידוש Says:

    אהלן תיתוש, עינבלי ועמיתוש.
    עמיתוש, הכפר הזה נראה כמו מתוך ספרי ההסטוריה – ללא חשמל או מים זורמים בבתים…במקרה היה לי פילם שחור לבן ובהסתכלות לאחור, התמונות האלה יצאו יפיפיות 😀

  23. ע י נ ב ל Says:

    ארנוס יש לי שאלה ..באתי להוריד את הפרק ששמת ששפרה נמצאת במקבלים שבת
    ועשיתי להוריד וזה נעצר על זה
    http://img142.imageshack.us/i/89989950.png/

  24. תיתוש Says:

    שלום עינבלוש עמיתוש ועדידוש 🙂
    ברוש ועדידוש אחלה פוסט

  25. ע י נ ב ל Says:

    אהה הנה הצלחתי להוריד 🙂
    היי תיתוש מה נשמע ?

  26. תיתוש Says:

    היי עינבלוש חוץ מהחום הכל בסדר
    נרגעת קצת מאתמול?

  27. ע י נ ב ל Says:

    כן קצת…
    הבריכה והחדר כושר שיחררו אותי קצת :]

  28. עדידוש Says:

    אני פורשת להיום, מחר יום עמוס שמתחיל בבוקר ומסתיים אי שם בלילה…
    לילה טוב לכולם, למי שגלוי ולמי שסמוי 8)

  29. ארנוס Says:

    עינבל, יש באתר ההוא השהייה של בערך דקה לפני ההורדה, זה סוג של פרסומת.

    התמונה היומית – חיוך שפרתי מהמם-

    לילה טוב לכולם!

  30. ע י נ ב ל Says:

    לילה טוב עדידוש חלומות מתוקים (זאת אומרת תחלמי על שפרה) 😛
    וארנוס ,כן אני יודעת שיש את הדקה הזאת,ואז לחצתי על Click here וזה פשוט נעצר
    אבל זה בסדר הצליח לי עכשיו,תודה רבה 🙂 והתמונה שלה באמת מקסימה

    תגיד, גם אתה יודע שגנבו לשפרה את האופניים?
    כי אני לא. אם אתה יודע, אז איך?ומתי גנבו לה?

  31. ארנוס Says:

    אוריתי כתבה אתמול (או שלשום, לא סגור על זה), היה כותב בידיעות. היא השאירה את האופניים למטה ובבוקר הם לא היו שם. שיפ אמרה שלהבא תשקיע פחות באופניים. אם הייתי מניח את הידיים על הגנב…

    לילה טוב, זזתי!

  32. אילנה Says:

    עינבלי,היה כתוב בעיתון ידיעות של אתמול בעלוקה.

    נהנתי מכוכב נולד והכי מהכוכבת מרינה מקסימליאן בלומין שתארח את המודחים,
    לדעתי ולדי ,אמור ופאולה מצויינים.

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה .

  33. ע י נ ב ל Says:

    איכס גועל נפש של אנשים,מסכנה שפרה
    אם רק הייתי יודעת מי זה היה!!! הייתי סוקלת אותו באבנים! בטח זה יוסי בובליל 😀

  34. רמה Says:

    לילה טוב יקרים!
    התגעגעתי אלייכם מאוד, אני עדיין מקווה לטוב ומשתדלת לשמור על אופטימיות..
    תודה לכולכם 🙂
    חלומות נעימים..

  35. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכם. ציף ציף. יש לי קצת זמן ואשמח לפטפט. יש מישהו בבית?

    עינבלי, הדבר היחיד שמנחם אותי בגניבת האופניים של שפרה ובעוגמת הנפש שגרמו לה (שיילכו לעזאזל הגנבים, כשאשים עליהם את ידי הם יידעו מה זה ! 😈 ) – שאני בטוח שהקסם השפרתי מדבק. אותו גנב לא יידע בכלל מאיפה זה בא לו אבל פתאום הוא יהפוך להיות אדם חביב וישר ונאור, והכול בגלל האופניים שספגו את קרינת שפרה. זה העונש המתאים לכאלה אנשים.

    תיתוש, אביגייל, צופה וכל מאותגרי הקיץ – אני כבר מתריעה שכדאי שתיכנסו מחר לכוננות חמסין. בקיצור, על הבוקר תכניסו את הראש לפריזר ואל תוציאו אותו עד הערב. ואל תגידו שאני לא דואגת לכן … 🙂

    אין לי כל כך מה לספר על היום שחלף. היה יום מפרך, רגיל שברגילים. אני מנסה להיזכר אם צחקתי על משהו, ולמרות שאני בטוחה שלא יכולתי להימנע מצחוק, כי החיים מצחיקים, לא עולה לי הרגע שום דוגמה לראש. טוב, יש ימים כאלה בנליים ורגילים.

    דדהדס, אם את בשטח אשמח לפטפט אתך. אני לא רוצה שתהיה בינינו אווירה של כעס או של אי-הבנה. אם פגעתי בך במשהו אני מתנצלת. אני מרגישה שהכול בסדר בינינו אבל לכן כל כך חשוב לי לדבר, לשמוע איך עבר יומך ומהו מצב רוחך וכו' וכו'. אפשר גם להרים כוסית יין ביחד (לא חייבים מסיבה בשביל זה).

  36. ע י נ ב ל Says:

    חחח נכון אירית את צודקת…
    אבל מסכנה כי ראיתי בתמונות פפראצי את האופניים שלה וזה לא עולה פחות מ800 900 ש"ח ..אפילו אם היא זכתה במיליון זה פשוט חוצפה לעשות דבר כזה. בטח יוסי בובליל שלח את עינב לעשות את זה, נתן לה מכות חחחח

  37. תיתוש Says:

    לילה טוב רמה יקרה החלמה מהירה
    גם אנחנו מתגעגעים אליך
    קבלי חיבוקים ונשיקות והרבה הנרגיות חיוביות

  38. אירית השפירית Says:

    רמה יקירתי, חכי רגע לפני שאת הולכת לישון. אני שולחת לך חיבוק דובוני במיוחד וגם נשיקה. ואל תדאגי, אשתדל לשמור שכל החלומות שלך הלילה יהיו אופטימיים ומקסימים במיוחד. ולגבי העתיד? לצערי אני לא נביאה, אבל אני יכולה רק להעביר את התקוות שלי אליך, התקוות שהכול יסתדר על הצד הטוב ביותר. למקסימה שכמוך מגיע הכי-הכי-הכי טוב וזה מה שאנחנו דורשים בשבילך!!!!
    מקדישה לך את השיר תמיד אהבה של עברי לידר.
    http://www.youtube.com/watch?v=VSVgw-Tibfs

  39. תיתוש Says:

    היי אירית השפירית
    מכווה שאני גדולה ברוחי ובמשקלי אני לא יכולה להכניס את ראשי לפריזר אז חשבתי אולי את בכל זאת מוכנה שצופה ואנ י נבוא אליך להתנחלות קצרה של חודשיים שלוש מה את אומרת זה אפשרי ? 🙂

  40. תיתוש Says:

    מכוון
    ציף ציף צוויץ 😛

  41. אירית השפירית Says:

    ענבלי, זה באמת מעצבן כשגונבים לך משהו, אבל בסופו של דבר זה רק כסף. את יודעת מה, בעצם זה הרבה יותר מכסף, כי כל פשע כלפיך גורם לך להיות חשדן יותר כלפי העולם וזה בוודאי לא טוב.
    היו כמה אנשים בבלוג (כרגע אני זוכרת את זיו, אבל הוא לא היה היחיד) שכתבו שאולי קצת עדיף כך כדי ששפרה לא תרכוב ב-2 בלילה ברחובות יפו (פתאום אני לא לגמרי זוכרת אם אומרים תרכוב או תרכב … חחח). אני ממש לא מקבלת את זה. אני חושבת שאין סיבה שאנחנו הנשים לא נרגיש בנוח לעשות ככל העולה על רוחנו בכל שעה משעות היום. אי אפשר לחיות כל הזמן בפחד. נכון שיש גם אנשים רעים וצריך להיזהר קצת ולא להתנהג בטמטום חסר כל מחשבה, אבל גם צריך להעיז ולעשות. לא ניתן לרעים ולפושעים להכתיב לנו על פי איזה חליל לנוע.

  42. אירית השפירית Says:

    תיתוש, את רוצה שאענה לך בצביעות האופיינית לי? ובכן, כפי שאמרה לי אחותך, אותך אני מזמינה אפילו לחצי שנה. באמת, בכייף. טוב, אני יודעת שאת לא תצאי מן הבונקר לא בשבילי ולא בשביל אף אחד אחר אז אני לא מסתכנת. חחחח 😛 לעומת זה את צופה'נצ'יקית אני לא מכירה עד כדי כך והיא עוד עלולה לממש … טוב, יאללה תבואו. יהיה סבבה. אין אצלי מרשמלו אבל נוכל לקנות ארטיקים ואבטיח ולשבת בסתלבט בגן סאקר שעל-יד הבית שלי. אם ממש נתעקש אפשר לרת בשעות הערב והלילה ולעשות שם על האש. הולך?

  43. אירית השפירית Says:

    תיתוש, לקראת שנה הבאה את חייבת, אבל פשוט חייבת לקנות לך מקרר ענק שאליו תוכלי להכניס את הראש שלך בימי החמסין. ברור? אני מצפה לתשובה: לפקודתך המפקדת. או שבאמת תעברי לירושלים, או עדיף לאי באנטארקטיקה.

  44. דדהדס Says:

    אירית, לעולם לא תהיה בניינו אווירה של כעס או עלבון.
    לא פגעת בי. אני בהחלט מתנצלת על הבוטות שהיו בדבריי.(לא על המהות)
    את תמשיכי להיות בעניי מקסימה, או כמו שאילנה שלנו אומרת:
    "קסם האירית". בעניי את תתפלאי, אבל כמו שדרגון אומר,'
    'הג'נגי'ת הירושלמית".
    בכל אופן ניראה לי שאני עם בלוג ויק סיימתי.
    מיציתי את העניין.
    אביגייל צריכה לכתוב יותר, קיפ גם כן..
    וזיו , הבחור המקסים והמוכשר הזה.תענוג לקרוא את דבריו
    ולא חשוב מה שהוא כותב.תשמרו עליו שלא יברח מהבלוג.
    זיו, אני המשיך לעקוב אחריך.( הוא רק בן 17)
    ותמשיך להגן על הזקנות הנירגנות מבלוג ויק.
    אתה עושה את זה מצויין.
    לילה טוב
    ושהכל יעבור ממול.

    שיר שאני מקדישה אותו לעצמי , מגיעה לי. לא?
    http://www.youtube.com/watch?v=aqSqWHOtIew&feature=related

  45. ע י נ ב ל Says:

    אירית את צודקת.אבל ברור שגם אני חושבת שזה לא בסדר ששפרה נוסעת ב2 בלילה לביתה,אפילו ב12 שהיא תיסע לאולפן, חס וחלילה יכולים לעשות לה משהו.
    אני לא מבינה הם עד כדי כך קמצנים שהם לא יכולים להזמין לבחורה כזאת מדהימה וטובה מונית? אם הייתי יכולה לדבר איתה אני הייתי אומרת לה את זה 🙂 (וכמובן שלא רק את זה…שהיא מדהימה וכו' וכו')

  46. אירית השפירית Says:

    תיתוש, במיוחד בשבילך: שלמה ארצי הצעיר שר שיר יפה במיוחד.
    http://www.youtube.com/watch?v=KeWnShrEGk4

  47. תיתוש Says:

    אירית השאלה היא האם את מתכוונת באמת הוא שאת אומר בכאילו כדי שחברי הבלוג יחשבו שאת נחמדה ושצופה ואני נבוא את לא תפתחי לנו את הדלת אני מבטיחה לך שאם את באמת מזמינה אותנו אז אני אצא מהבונקר וכבר מחר אני אצלך את משלמת על המונית ועל הכיבוד ואנחנו נביא את המרשמלו

  48. אירית השפירית Says:

    דדהדס, אני מכבדת את רצונך. אני מניחה שרבים כאן מרגישים תחושות די דומות לשלך וזה מתבטא בהיעדר האנשים. אני אשמח שבכל זאת תישארי בקשר ותקפצי מידי פעם לביקור. מאחלת הרבה בריאות לך ולמשפחתך, שתהיי מאושרת ושתמשיכי למצוא עניין בכל דבר שאת עושה ולתת את כל לבך לכל דבר שאת מאמינה בו. מאוד שמחתי להכיר אותך. את אישה מיוחדת מאוד. אני חושבת שאם היו עוד רבים כמוך המדינה שלנו היתה נראית טוב יותר. אני משאירה לך כאן את כתובת המייל שלי אם תרצי ליצור קשר מתישהו. maorpanim@gmail.com

  49. ע י נ ב ל Says:

    חח תיתוש אירית נחמדה מאוד, גם את 😛 😛

  50. זיו Says:

    ערב טוב לכולם.
    תודה לבר ולעדי על הפוסט המקסים.
    אירית- ידעת לגעת בדיוק בנקודה הרגישה כדי להכניס אותי בסערה לדיון. אז רק כדי להבהיר לחלוטין את הנקודה, אני ממש לא התכוונתי שלשפרה לא כדאי לנסוע ברחובות יפו רק משום שהיא אישה. גם אני לא הייתי הולך לבדי ברחובות ביאליק בשעה כזאת, לא חסרים פסיכופטים במדינה שלנו אם אני הולך עם חברים זה משהו אחר. אני לא רואה כל סיבה הנראית לעין למה שפרה חוזרת בשתיים בלילה מיפו, זה נראה לי מיותר וסתמי במיוחד לאחר שזה פורסם. אנשים יכולים בהחלט לחכות לה בפינה. וכמו כן מה לעשות שהסכנה של אישה מתהלכת לבדה ברחוב גבוהה יותר משל גבר, גבר חזק יותר {פיזיולוגית} ועד כמה שידוע לי גברים לא אונסים.
    נכון שזה נחמד לעשות דברים מדליקים אבל אני לא רואה שום דבר מדליק בלנסוע על אופניים ביפו בשתיים בלילה, ממש מיותר ולא ברור.
    דדהדס- תודה על המילים החמות, באמת ריגשת אותי {ואגב גם אני נהנה מאוד לקרוא את דברייך, הייתי איתך לגמרי בנושא מייקל ג'קסון} ואל תדאגי אני לא הולך לשום מקום וגם את לא. בינתיים שיהיה לך לילה טוב.

  51. אירית השפירית Says:

    תיתוש, ראיתי כבר איך השמצתן אותי מאחורי גבי. אז מה, אז הסתודדתי קצת עם אחותך. זה לא אומר שום דבר. השאלה אם אתן רוצות לבקר אותי מתוך חיבתכן אליי, או מתוך רצון להתעלקות. אני מזמינה אליי רק אנשים שרוצים ביקרי או שלפחות נהנים מחברתי (ושאני נהנית מחברתם). כך שהאחריות על טוהר הכוונות מוטלת עליך. האם פניך לשלום או להתקרצצות? זאת השאלה.

  52. זיו Says:

    ואגב אם אני זוכר נכון מהבגרות בלשון שנה שעברה אומרים תרכוב.

  53. תיתוש Says:

    אירית אני מצתרפת לבקשתו של שלמה ארצי ומבקשת גשם אבל כל השנה

    דדהדס לילה טוב ושהכל יעבור ממול
    ושתדעי שכאשר תרצי להירגע מקרבות אידיאולוגיות באתרים אחרים את יודעת שאנחנו פה כדי לתת לך חיבוק וכדי להרגיע אותך

  54. אירית השפירית Says:

    זיו, אני לא כל כך מכירה את הרחובות ביפו שבהם שפרה חולפת על האופניים ואולי הם אכן מסוכנים, וגם נכון שגלי-צה"ל צריכים לדאוג לה להסעה, אבל אם אלה רחובות נורמליים של עיר אז אישה לא צריכה לפחוד לרכוב על אופניים. אני לא מפחדת להסתובב בירושלים בכל שעות היום והלילה, למרות שאני זהירה ומסתכלת מלפניי, מאחוריי ומצדדיי. אני לא רואה בזה התגרות מסוכנת ומיותרת. לעומת זה, לעיר העתיקה בירושלים לא הלכתי כבר כמה שנים אחרי שבפעם האחרונה היכו אותנו שם. כך שבעניין הזה אין בינינו הסכמה.

  55. ע י נ ב ל Says:

    זיו אני מסכימה איתך בכל מילה ומילה!
    אפילו אותי זה מפחיד ששפרה נוסעת כל הזמן באופניים ב2 בלילה. ומי אמר שזה רק ימי שלישי? אולי יש עוד ימים שאנחנו בכלל לא יודעים עליהם 😐
    ואומרים תרכב חחח 😛

  56. Amitush Says:

    ערב טוב מי בבית?

  57. ע י נ ב ל Says:

    אני אני אני :]

  58. אוריתי Says:

    היי עמיתוש, אני פה. אחרי שלא ישנתי אתמול בלילה, חזרתי אחה"צ מהעבודה והלכתי לישון. עכשיו אני ערה ובישלתי למחר, אני מחכה כדי לכבות את הגז.

  59. זיו Says:

    אירית- אני גם לא חושב ששום בן אדם צריך לפחד לרכוב על אופניים בעיר מגוריו או בכל עיר בישראל. אני גם ממש לא רואה בזה שום התגרות, אבל לדעתי זה כן מסוכן ומיותר. גם לנסוע ברכב זה מסוכן, גם ללכת ברחוב לאור יום זה מסוכן, גם להיות חייל קרבי זה מסוכן, גם לטוס זה מסוכן, בקיצור הבנת את הנקודה. יש דברים שחייבים לעשות ויש דברים שלא חייבים לעשות, ואם יש משהו שלא חייבים לעשות והוא כרוך בסיכון אז עדיף להמנע מלעשותו, החיים גם ככה קצרים. מעבר לעובדה שלנסוע ברחובות יפו בשתיים בלילה זה מסוכן זה נהיה מסוכן כפליים כשמודעים לעובדה הזאת בציבור.

  60. זיו Says:

    אהלן עמיתוש, עינבל, תיתוש, אוריתי וכמובן אירית.

  61. Amitush Says:

    היי עינבל, אירית ת תיתוש וזיו 🙂
    אני לא חושבת שאשה צריכה לפחד לרכוב על אופניים בכול שעה, אך לצערנו בשעות הלילה המאוחרות כשאין אנשים ברחובות כדאי ואף רצוי שאשה (במיוחד מפורסמת ומדהימה כמו שפרה) תסתובב לבד ברחובות ולא משנה איפה.

  62. Amitush Says:

    היי אוריתי!! גם אני הרגע סיימתי לטגן שניצלים 🙂

  63. זיו Says:

    יכול להיות שהתבלבלתי בין הפועל לשם הפועל ? יש מצב. אני רק זוכר בוודאות שאומרים לרכוב, אבל יכול להיות שבהטיית הפועל אומרים תרכב.

  64. אוריתי Says:

    בתיאבון עמיתוש, אני כרגיל מחכה לממולאים שיתבשלו.

  65. Amitush Says:

    תיקון- לא תסתובב

  66. אירית השפירית Says:

    טוב, זיו פתחתי את המילון. לפי הדוגמאות שם בשם הפועל אומרים לרכוב אבל בעתיד ירכב. אז אני טעיתי וצריך לכתוב ששפרה תרכב. אתם יודעים אם שפרה קנתה לה כבר אופניים אחרים?

  67. ע י נ ב ל Says:

    היי בחזרה (זיו ועמיתוש) 😛

    הלוואי ושפרה פעם תיכנס לבלוג ותגיב לנו משהו…אני כל כך רוצה שהיא תראה את האהבה שאנחנו רוצים להראות לך 🙂

  68. ע י נ ב ל Says:

    לך=לה *

  69. אירית השפירית Says:

    שלום עמיתוש ואוריתי, איך המרגש? לפי הריח שמגיע עד לאפי יצא לכן ממש טעים.

    זיו, ברור שלא כל כך רצוי לקחת סיכונים מיותרים לגמרי, אבל התשובה לשאלה מה נחשב לסיכון שונה מאדם לאדם. אצל כל אחד הקו עובר במקום אחר. בעיניי בישראל של שנת 2009 באופן כללי לא מסוכן לאישה להסתובב ברחובות ב-2 בלילה, אבל יש כמובן מקומות לא סימפטיים וצריך לדעת לא להסתובב בהם. יכול להיות שזה שונה קצת לגבי מפורסמים כי יכולים לרדוף אותם בשל כל מיני סיבות, גם של מציצנות וגם של תוקפנות ולכן אולי הם צריכים להיזהר יותר מן האנונימים.

  70. Amitush Says:

    חחח תודה אוריתי, זה למחר.

  71. זיו Says:

    אירית- תודה על הבדיקה, כמו שחשבתי {השעה עושה את שלה, מצטער על הבלבול}.

  72. תיתוש Says:

    היי זיו אוריתי ועמיתוש
    אירית צופה ואני הגבנו לך אחרי שנעלבנו ממך אבל מה את עשית הכפשת אותנו בפני אחותי ובפני בלוג שלם למה כל חברי הבלוג צריכים לדעת שאני נצלנית
    זה ברור שאנחנו רוצות לבוא אליך רק בגלל אויר הרים צלול כיין וגם בגלל המזגן אם הית חברה טובה את הית מזמינה אותנו
    וכמו שכבר אמרתי לך לפני כמה ימים אחרי הקיץ בא החורף וגם אני לא אסכים לארח אותך ומצידי את יכולה לקפוא מקור

  73. דדהדס Says:

    אירית, אני לא מצליחה להגיע אליך, אולי מחר, שוב עם עזרה מבני.
    זיו, אתה משהו מיוחד במינו. (עוד ניפגש)
    לכולם לילה טוב ומצויין.

  74. זיו Says:

    אירית- לצערי אני לא מסכים איתך, בישראל של 2009 מסוכן לאישה להסתובב ברחובות בלילה לבדה. רמת הסיכון כמובן משתנה משכונה לשכונה אבל כרגע זה המצב בעייני. בכל אופן אני חושב שזה גם עניין של תפיסת עולם מעבר למה מסוכן ומה לא, זאת תפיסתי ודעתי.

  75. אירית השפירית Says:

    תיתוש, תקראי שוב את מה שכתבת ותראי את הסתירות הפנימיות בתוך הדברים. אשמח מאוד שתבואו לבקר אותי, אבל רק אם באמת אתן רוצות לבקר אותי ולא רק את המזגן שלי. אה, ושכחתי לכתוב גם שעדיף שאתן תבשלו (או תקנו אוכל מוכן) ולא תסתמכו על כישורי הבישול שלי. 🙂

  76. זיו Says:

    דדהדס- אני בטוח, יהיה לי העונג.
    לילה טוב לך, ושהכל יעבור ממול.

  77. Amitush Says:

    תראו איזה יופי
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3738736,00.html
    סוף סוף אפשר יהיה להראות לילדים משהו ברמה וגם להנות קצת מנוסטלגיה 🙂
    איך אהבתי את התוכניות האלו ועדיין זוכרת את כולן! סוף סוף מוציאים אותם מהבוידם, בשעה טובה!

  78. Amitush Says:

    לילה טוב דדהדס

  79. אוריתי Says:

    ריח הממולאים נישא באוויר…………………נגמרו הבישולים.
    יכולה ללכת לישון, לילה טוב לכולם.

  80. זיו Says:

    עמיתוש- אני אומר לך מעכשיו, הם לא ישבו ויראו את זה. תשבי את ותראי את התוכניות המעפנות האלה, למה הילדים שלך שוב צריכים לסבול ?{נראה לי שאת ממש סדיסטית, חותכת להם את האוזניים מכריחה אותם לראות תוכניות של ערוץ 1. ממש עינויים סינים}.
    לילה טוב אוריתי.

  81. Amitush Says:

    לילה טוב אוריתי, שיהיה מחר בתאבון 🙂 מריחים את הניחוח עד לפה!

  82. אירית השפירית Says:

    עמיתוש ואוריתי, אני בטוחה שיצא טעים מאוד. הריחות מגיעים עד אליי. קייטרינג ויק יוצא לדרך!

    לילה טוב לכולכם. התעייפתי היום ומחר צפוי לי עוד יום מפרך. אז שינה מתוקה וחלומות מקסימים.

  83. Amitush Says:

    לילה קסום אירית, חלומות נעימים 🙂

  84. זיו Says:

    לילה טוב אירית.

  85. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי ואירית
    אוריתי אני מקווה שמחר תשלחי לי ממולא אחד לטעימע כי קבר עשית לי רירי בםפה

  86. Amitush Says:

    זיו יקירי, אתה לא מבין מהחיים שלך לגבי התוכניות של פעם!! רואים שגדלת על צבי הנינג'ה ושאר מני ירקות 🙂
    אני מציעה לך בכול הרצינות לשבת ולצפות בכול התוכניות המצויינות האלו בכדי שתלמד קצת משהו חינוכי וערכי!
    לגבי גזירת האוזניים, וואלה אתה עושה מזה יותר סיפור מבעל האוזן חחחחחחחח
    תרגע כבר, האוזן החלימה ואין אפילו צלקת.

  87. זיו Says:

    עמיתוש- מה זה לא, אבל ממש ממש לא. עלאק צבי הנינג'ה. טוב, בין השאר גם צבי הנינג'ה אבל זאת ממש לא הסדרה שגדלתי עליה.
    אני גדלתי על סדרות איכותיות כמו "זינה הנסיכה הלוחמת" ו"הרקולס".
    אני לא אצפה בתוכניות האלה גם אם תשלמי לי.
    לגבי האוזן, זה לא משנה את העובדה שאת נזק.

  88. זיו Says:

    וכמובן איך שכחתי את "אפקט הפחד" האגדית כל שישי לפני כניסת השבת.

  89. Amitush Says:

    "אפקט הפחד"- חזק!!

  90. Amitush Says:

    לילה טוב לכולם 🙂 חלומ ות פז.

  91. זיו Says:

    עמיתוש- מה שחזק זה הקול שקורא לי לבוא לישון, לילה טוב שיהיה לך. לכי תראי קצת קישקשתא {אשכרה הפכנו לדרגון/אירית טייק שני, וואלה לא מתאים לי}.
    וגם תיתוש ועינבל שנעלמה, לילה טוב לכן.

  92. תיתוש Says:

    לילה טוב עמיתוש וזיו שינה ערבה ולחומות פז
    סליחה שנעלמתי ראיתי סידרה ולא שמתי לב שהזמן עובר

  93. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג היקרים
    שיהיה לכם יום נעים וקריר

    לילה טוב לכל ציפורי הלילה ששנתכם תערב לכם

    בוקר טוב רמה יקרה אני מקווה שתתעוררי היום עם תקווה חדשה ובעזרת השם הכל יהיה בסדר אני שולחת לך חיבוקים ואנרגיות חיוביות להבראה שלמה אמן

    חיבוק גדול ממני אל כל חברי הבלוג

    http://www.youtube.com/watch?v=87BT5gOnqVI&feature=related

  94. עדידוש Says:

    בוקר אור ומאיר לכולם 😛
    זיו ועמיתוש היקרים לי עד מאוד, אתם מתבקשים לחזור לסורכם ולהפסיק להתהולל בצורה זו בשעות הלילה המאוחרות {זיו, אמרת נכון, באמת יש הרגשה של טייק 2}

    רמה יקירתי, תמשיכי במנוחה ובאמונה שיהיה טוב…שולחת לך חיבוק חם 🙂
    תיתוש, תודה על החיבוק, מחזירה לך בחזרה חיבוק חם ושמת אחלה של שיר בוקר!

    דדהדס, אני מצטרפת לצד של זיו ועוד רבים…אני מאוד נהנית לקרוא את שיש לך לומר ויהיה לי חבל אם תעזבי אותנו לצמיתות, גם אם תחליטי שאכן את עוזבת אתנו, אשמח אם תבקרי מדי פעם.

    שיר הבוקר, שהתעוררתי איתו הוא של יקיר הבלוג – "יש בי אהבה"
    http://www.youtube.com/watch?v=2f0akGpQK-4
    שיהיה יום נפלא לכולנו!

  95. תיתוש Says:

    תודה עדידוש שיהיה לך יום נעים וקל נדמה לי שזה היום האחרון לפני החופש הגדול אז שתהיה לך חופשה נעימה וכבר אמקו לך כאן בבלוג תפרגני לעצמך קצת בטן גב
    אני הולכת עכשיו לישון אז לילה טוב לי ובוקר טוב לכולם ועוד חיבוק לכולם 🙂

  96. אוריתי Says:

    בוקר טוב ויום נעים לכולם!
    חופשה נעימה לכל היוצאים לחופשת הקיץ!

  97. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום מהנה.

    דדהדס יקרה,אני מאוד מקווה שלא תנטשי אותנו ותגיחי מעת לעת,אני אוהבת לקרא את שאת כותבת ומהעשייה שלך.

  98. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!

    דדהדס, מקווה שאת לא נוטשת לצמיתות. בבקשה נסי להציץ כאן מידי פעם, ואם בא לך אז גם לכתוב.

  99. רוני Says:

    אילנה , מה שלומך? – בוקר טוב
    ראיתי אתמול בתוכנית של ליאור שליין, את דור דניאל-בן אחותך, הלא כן ?
    זה כנראה משפחתי אצלכם, אהבת השירה 🙂

    – דדהדס יקירתי, למה לחתוך ? תזרמי…….
    שולח שיר לעידוד
    ספרינגטין- "נולד לרוץ" – נדמה לי שגם את 😉

    /www.youtube.com/watch?v=8rGFfO5fUvE

  100. אוריתי Says:

    ואם דיברנו על דור דניאל
    http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/910/107.html

  101. רוני Says:

    אוריתי, היי

    אחלה חברת ילדות יש לדור דניאל…

    – שמת לב למילים : "ייצוגית ומכובדת"
    הם רומזים שהופעותיה בד"כ הן לא כאלו ? 🙂

  102. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם,
    יש הרגשה של חופש באוויר…וגם התרגשות ופרפרים בבטן 8)

    רוני, כבר אמרו לך פעם שיש לך טעם מוזיקלי אדיר? אז אני חוזרת ואומרת את זה שוב! שאפו! 😛

    המשך יום טוב לכולם, אני יוצאת לטיול סוף שנה, נשתמע בלילה 😛

  103. אוריתי Says:

    רוני, באמת אחלה חברה. אני דווקא שמתי לב למילים:"הכישרון המוזיקלי העולה",
    יש לנו גאוות יחידה, לא?

  104. אוריתי Says:

    עדידוש הקפיץ האנושי, תבלי בנעימים בטיול.

  105. עדידוש Says:

    תודה אוריתי, אשתדל לבלות ברחובות ירושלים בירתינו…אזור נחלאות, נחלת שבעה וממילא – בעקבות יוסי בנאי ז"ל. ותודה על הברכה מהבוקר 🙂

  106. ע י נ ב ל Says:

    צהריים טובים ! 🙂
    בטח התגעגעתם לשפרה אז הנה תמונה שלה ושל אחותה המהממות מהגמר :
    http://img4.imageshack.us/i/5018505.jpg/

  107. אוריתי Says:

    איזה כיף לך עדידוש, רק שלא יהיה לך חם מידי.

  108. רוני Says:

    אוריתי – אכן

    עדידוש, אומרים לי את זה כל החיים 🙂 😉

    אל תצאי היום לשום טיול, את יודעת כמה חם !

  109. אילנה Says:

    אהלן רוני,שלומי בסדר,תודה.

    דור הוא בן אחי,ילד מוכשר ונשמה טובה,אני אוהבת אותו אהבה גדולה שאי אפשר לתאר כמה ,בר היא חברת ילדות ואורחת של קבע בבית אחי 🙂

    אוריתי יקרה,תודה על הקישור.

    עדידוש,תהני ושיהייה לך יום מהנה.

  110. ארנוס Says:

    עדידוש תהני ואל תשכחי לשתות הרבה!

    עינבל, תודה על התמונה של הקורנפלדיות המקסימות!

  111. ע י נ ב ל Says:

    אילנה איזה כיף לך שדור הוא בן אחיך! ושבר מבקרת שם ,בטח את רואה אותה 🙂
    וארנוס אין בעד מה, באמת מקסימות… 😛

  112. רוני Says:

    ערב טוב

    זהו הסתיימה לה עוד שנת לימודים

    אני מצטט את הקומיקאי אד אסנר:
    "גידול ילדים הוא בחלקו הנאה, ובחלקו מלחמת גרילה"
    (גרילה היא שיטת לחימה בה התוקף בד"כ הוא החלש…)

    הפרטי שלי כבר שבוע בחופש, ובינתיים חגיגה : ים , אבטיח, ארטיקים,
    ובירה צוננת למבוגרים, מה רע !
    לפעמים פגישה מקרית עם איזו מדוזה מגעילה….

    – עדידוש, מקווה שחזרת הביתה בשלום, סמוקת לחיים – אך נושמת 🙂

  113. אילנה Says:

    ערב טוב ומהנה

    עדידוש,מקווה שנהנית,היה חם מאוד היום.

    חופשה מהנה לכל התלמידים ,המורה המקסימה שלנו עדידוש ,לגננת המקסימה עמיתוש ולבן של רוני.

  114. Amitush Says:

    ערב טוב לכולם 🙂
    אילנוש, תודה רבה, אנחנו כבר יצאנו לחופשה בתחילת יוני אבל מי קורה לזה חופשה שהילדים בבית???? 🙂
    חופשה נעימה לכול ילדי ישראל והצוות החינוכי, תעשו חיים ושימרו על עצמכם!

  115. Amitush Says:

    תיקון- קורא

  116. תיתוש Says:

    ערב טוב לכל חברי הבלוג לא לשכוח היום יש שידור של ציפורי לילה עם שפרתנו וקובי אריאלי ותודה לעמיתוש שהזכירה לי
    עמיתוש בהצלחה היום ליוני בתחרות השחיה אני מחזיקה לא אצבעות ושולחת לא אנרגיות חיוביות לנצחון ולבריאות

  117. Amitush Says:

    תודה תיתוש 🙂

  118. תיתוש Says:

    הקישור לגל"צ
    http://glz.msn.co.il/Video_galaz.asp

  119. תיתוש Says:

    בבקשה עמיתוש אני תמיד אשמח להחזיק לכם אצבעות ולשלוח אנרגיות ליוביות 🙂

  120. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

    אני כהרגלי אשמע את שיפי בעוד מספר ימים מההקלטה, לא אחזיק מעמד עד חצות.
    התמונה היומית- חיוך שפרתי מטמטם במיוחד מתוכנית הבוקר לפני שהיא הופיעה באולפן השקוף-

  121. תיתוש Says:

    ארנוס תודה על התמונה של שפרה
    לילה טוב ושינה ערבה וחלומות שיפטוב

    היי חברי איפו אתם השמיעו קול

  122. גוויני Says:

    עדידוש וכל המורים והתלמידים בבלוג שיוצאים לחופש,
    שתהיה לכם חופשה נעימה, תנצלו את החודשיים האלה כי מבלי שתשימו לב הם יגמרו לכם…
    ולכל הנשארים ערים לכבוד השידור של שיפ שיהיה לכם לילה מקסים!
    אני כרגיל לא אשרוד. בשביל זה יש הקלטות…

  123. תיתוש Says:

    לילה טוב גוויני שינה ערבה וחלומות נחמדים

  124. בר Says:

    ערב טוב!
    חברים, אני שמחה שאהבתם את הפוסט 🙂

    שתיהיה לכולכם חופשה נעימה! תכייפו, תבלו, תקנו ותהנו 🙂

    תיתוש, אני זכרתי שהבטחתי לך שאני אצלם את התמונה של שפרה עם המצלמה הדיגיטלית, אבל יש בעיה… היום הייתה אצלנו בבית העוזרת ובלי שאני אשים לב היא זרקה את העיתון 😦 אני כל כך מצטערת, אני מקווה שאת סולחת לי 😦

  125. תיתוש Says:

    היי ברוש מה שלומך
    את לא צריכה להצתער כל כך לא נורה גם התמונה הסרוקה מהעיתון תובה אז הכל בסדר ואין על מה לסלוח 🙂

  126. תיתוש Says:

    טובה

  127. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    עכשיו נכנסתי הביתה אחרי טיול מדהים בירושלים…בלי ציניות! יש לנו ארץ נהדרת 😀
    תודה לכל הדואגים – רוני, ארנוס, אוריתי, אילנה, שתיתי המון ולמרות החום לא סבלתי מדי, האוויר של ירושלים אחר…אין כמעט לחות מעיקה וכבר ב18:00 לערך נשבר החום.
    הלכנו בסמטאות של הנחלאות והיה מרתק!
    הגענו גם לעץ התות,עליו כתב יוסי בנאי את השיר הידוע
    http://www.youtube.com/watch?v=yP8JIP-3JSo
    ולקינוח סיירנו ב"מנהרת הדורות" הסמוכה לכותל – מדהים!

    לילה טוב וחלומות נעימים למי שפרש לישון, ארנוס וגוויני 🙂
    עמיתוש בהצלחה לשחיין ואני מחכה לדיווח אחרי 8)

  128. תיתוש Says:

    ערב טוב עדידוש ברוכה השבה אלינו שמחה שנהנית 🙂

  129. בר Says:

    יופי תיתוש! אני שמחה שהכל בסדר 🙂
    שלומי מצויין, אני מחכה לשידור עם שפרה.. נשאור לנו לחכות עוד פחות מחצי שעה, איזה כיף!!
    מה שלומך? איך התמודדת עם החום שהיה היום? אמרו בחדשות שבאזור השפלה היו 40 מעלות חום.

    עדידוש, אני שמחה שנהנת! ירושלים מדהימה..כיף לטייל בה, יש לה נוף מקסים ואתרים מדהימים 🙂
    ועוד יותר כיף שיצאת היום לחופש הגדול, את לא מאושרת חח? 😉

  130. בר Says:

    *נשאר

  131. עדידוש Says:

    בר-בר, מחר עוד יום עבודה וגם מחרתיים…אחרי אצא לחופשה וברור שאני מאושרת 😛 תודה לכל המאחלים 😀

  132. ע י נ ב ל Says:

    לילה טוב לכל האנשים המדהימים שנמצאים פה 🙂

  133. תיתוש Says:

    ברוש כמו שאת יודעת היה לי חם מאוד היום ועכשיו אני עם מגרנה ואני מחקה לשידור של צפורי לילה עם שפרה 🙂

  134. תיתוש Says:

    לילה טוב עינבלוש אך עבר עליך היום פגשת במקרה את עדידוש בירושלים? 🙂

  135. בר Says:

    עדידוש, את עובדת מחר ומחרתיים? איזה באסה… אבל לא נורא, מה זה יומיים של עבודה לעומת חודשיים של חופש 😉

    תיתוש, איך את במחשב בזמן מגרנה? אני, כשיש לי מגרנה אני כל היום נמצאת במיטה ולא יכולה לזוז… אני שולחת לך חיבוק ואנרגיות קרות 🙂

    שלום עינבלי!
    מה שלומך?

  136. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    מקווה שעבר על כולכם יום טוב.
    רק עברתי לאחל לכולכם לילה טוב ונעים במיוחד(שעתיים עם שפרה הן כבר התחלה טובה). מפנקת אתכם בשיר מקסים של שלומי שבן "מוכן לאהבה", לילה טוב לכולם !

    http://www.youtube.com/watch?v=7upXMugTLho

  137. עדידוש Says:

    לילה טוב מ' יקירתי, התגעגעתי אלייך…אני מקווה שמחר נשתמע 8) שינה ערבה וחלומות קסומים.
    לילה טוב עינבל, חלומות פז.

    תיתוש תרגישי טוב. 

  138. ע י נ ב ל Says:

    היי תיתוש 🙂
    היום עבר נחמד מאוד ,חזרתי מהבריכה ,ולא ראיתי את עדידוש 😛

    ברי הכל מצויין מה איתך?

  139. ע י נ ב ל Says:

    מישהו יוכל להקליט את התוכנית של שפרה ? (אם זו לא טרחה)
    כי אני לא בטוחה שאני אראה את כל התוכנית, אני צריכה לקום מוקדם
    🙂

  140. בר Says:

    מ' לילה טוב! שתיהיה לך שינה מצויינת וחלומות קסומים, קבלי ממני חיבוק לילה טוב 🙂

    עינבלי, גם אצלי הכל מצויין, אני מחכה בכיליון עיניים לשידור עם שפרה 😛

  141. ע י נ ב ל Says:

    מה זה ?! זה מוקלטטטט!

  142. עדידוש Says:

    איזה כיף 😛 גם לשמוע את שפרה {במחשב שלי אני לא יכולה לראות לצערי} וגם ספיישל אריק איינשטיין – יקיר הבלוג!
    מה צריך יותר בן-אדם שחוזר אחרי יום ארוך הביתה? תענוג 😀

  143. ע י נ ב ל Says:

    עדידוש התוכנית מוקלטת הם לא שם בכלל 😦

  144. בר Says:

    עדידוש, רציתי בדיוק לשלוח הודעה ולהגיד לך שלא תלכי לישון כי כל השעתיים יהיה ספיישל של אריק אינשטיין 😛

    עדידוש, יכול להיות שיש צופה סמוי בבלוג שיודע שאת אוהבת את אריק אינשטיין והחליט לעשות ספיישל במיוחד בשבילך? 😉

  145. אילנה Says:

    אהלן עדידוש,עינבלי,מ. יוחדת,ברוש ותיתוש

    עדידוש,הייתי בסיור לילי בירושלים,נהנתי ושמחה שנהנית למרות החום המעיק ששרר היום.

    התוכנית מוקלטת 😦
    אלך למיטה ואאזין לתוכנית ואם ארדם אקשיב לה מחר,לילה טוב חבריי היקרים,שינה ערבה ומתוקה.

  146. בר Says:

    יותר נכון- קורא סמוי בבלוג

  147. עדידוש Says:

    עינבל, אני נהנית להקשיב לשיחה בין שפרה לקובי ובכלל הקול של שפרה עושה לי הרגשה טובה 😀

  148. בר Says:

    אילנה יקרה, שיהיה לך לילה מצויין, שינה ערבה וחלומות נעימים 🙂

  149. ע י נ ב ל Says:

    היי אילנה 🙂
    גם אותי מבאס שזה מוקלט…מעניין למה
    שיהיה לך לילה טוב :]

  150. עדידוש Says:

    לילה טוב אילנה יקרה, שינה ערבה וחלומות נעימים.

    בר-בר, יכול להיות שזה מישהו סמוי…ויכול להיות שזה באמת קשור להופעה שתתקיים ביום חמישי, שאני כמובן הולכת אליה 😀
    ואני אשתדל להחזיק מעמד כמה שיותר, לא מבטיחה את כל השעתיים.

  151. בר Says:

    את צודקת עדידוש, יכול להיות שזה קשור להופעה שתתקיים ביום חמישי, אבל אני גם לא פוסלת את האפשרות שיש קורא סמוי בבלוג חח 😉

    עדידוש, זה בסדר גמור! גם אני לא בטוחה שאני אחזיק מעמד שעתיים, יש לי תחושה שעוד כמה דקות אני אמצא את עצמי נרדמת על המקלדת חחחח

  152. בר Says:

    טוב, ידעתי שאני לא אחזיק מעמד ושאני ארדם באמצע השידור… אני מקווה שמישהו מחברי הבלוג מקליט את התוכנית.

    אני הולכת לישון… אז לילה טוב, שתיהיה לכולכם שינה ערבה וחלומות נפלאים!
    וכמובן, אני שולחת לכולכם חיבוק ענק של לילה טוב 🙂

  153. עדידוש Says:

    לילה מצויין בר-בר, עם הרבה חלומות קסומים 🙂 מחזירה לך חיבוק לילה טוב.

    אני עוד פה, יש כאן עוד מישהו?

  154. ע י נ ב ל Says:

    לילה טוב ברוש חלומות מתוקים 🙂

  155. ע י נ ב ל Says:

    עדידוש אני פה 🙂

  156. עדידוש Says:

    יופי עינבלי 🙂 אני שמחה לשמוע שאת מתמידה עם החד"כ ומאחלת לך הנאה מרובה, יחד עם חוסר הפרזה, כי גם יותר מדי ספורט זה לא בריא 😉

  157. ע י נ ב ל Says:

    נכון צודקת,אבל אני לא הרבה בחדר כושר…אני יותר בבריכה כי זה בא ביחד 🙂
    מה שלומך?

  158. עדידוש Says:

    בריכה זה כיף גדול וגם מאוד בריא – גם לנשימה וגם לשרירים 🙂 מחר אני אהיה בבריכה.
    שלומי מצויין, תודה ואת?

  159. ע י נ ב ל Says:

    אצלי הכל טוב…רק מבאס שהתוכנית מוקטלת חח רציתי לראות את שיפ!

  160. עדידוש Says:

    עינבלי, גם אני פורשת, המשך האזנה נעימה ולילה טוב כשתיפרשי לישון.
    לילה טוב גם למי שסמוי 8)

  161. ע י נ ב ל Says:

    לילה טוב עדידוש חלומות פ(ג)ז 😛

  162. תיתוש Says:

    שלום שוב לכולם אני היתי בטלפון ולא האזנתי לחלק הראשון של התכנית ועכשיו אני רואה שהם בכלל לא בהולפן מה קורא כאן איפו שפרה וקובי?

  163. תיתוש Says:

    מה כולם הלכו לישון? אז לילה טוב למי שהלך לישון שיהיה לכם לילה קריר

  164. עדידוש Says:

    תודה עינבלי, אהבתי את ההמצאה שלך – חלומות פ(ג)ז 😛
    תיתוש, התוכנית של היום מוקלטת מראש…אני נהנית להאזין 🙂 בנוסף לשפרה וקובי יש אחלה פסקול היום!
    לילה טוב אחרון!

  165. ע י נ ב ל Says:

    היי תיתוש , התוכנית מוקטלת כולה לצערי 😦

  166. ע י נ ב ל Says:

    חח לילה טוב עדידוש 🙂

  167. ע י נ ב ל Says:

    מוקטלת=מוקלטת

  168. תיתוש Says:

    תודה עינבלוש

  169. אילנה Says:

    מישהו בבית?

  170. אביגייל Says:

    אילנה ?? הכל בסדר ???

  171. תיתוש Says:

    אילנה מה את עושה בשעה הזאת בבלוג ?

  172. תיתוש Says:

    היי אחותי

  173. אילנה Says:

    העירו אותי עם טלפון משמח,הבת נמצאת בחו"ל החבר נסע בהפתעה והציע לה נישואין

  174. אילנה Says:

    היא טסה לניו יורק(אחת התאומות),טס מיד אחריה ,היא יצאה לטייל עם אחת הדיילות והוא חיכה חיכה לה בסנטרל-פארק עם שתי נגנות צ'לו,כולי נרגשת 🙂

  175. תיתוש Says:

    יו אילנה מזל טוב אני שמחה לןשמוע ממש בשורות טובות 😛

  176. אביגייל Says:

    איזה כייף, מזל טוב ! יש לי צמרמורת של עונג 🙂 כמה נעים לשמוע חדשות טובות .
    אהלן תיתוש,איזה מזל שאנחנו ערות …

  177. אילנה Says:

    אהלן אביגייל ותיתוש,טוב שאתן כאן לשתף כי בשעה כזאת אני לא רוצה להתקשר למשפחה 🙂

  178. אילנה Says:

    תודה רבהההה

  179. תיתוש Says:

    חחחחחחחח אילנה אני מתרגשת בשבילך רבלי חיבוק

  180. אביגייל Says:

    אילנה, בחור כלבבי ! הם הרבה זמן ביחד ?

  181. אילנה Says:

    חמש שנים,כבן לי.

  182. תיתוש Says:

    יאללה צריך לפתוח שמפניה 🙂

  183. אילנה Says:

    כן,הוא בחור מיוחד במינו ואני ממש שמחה ומאושרת.

  184. אילנה Says:

    אוף מבלבול כתבתי נגנות,מה זה נגנות,נגניות צ'לו 🙂

  185. תיתוש Says:

    חחחח אילנה זה מהתרגשות 🙂

  186. אביגייל Says:

    אילנה, אושר גדול ! אישך יודע ?

  187. תיתוש Says:

    אחותי מה שלומך ? לא השתמענו כמה ימים

  188. אביגייל Says:

    תיתוש, שלומי היה רגיל עד ששמעתי על הצעת הנישואין המרגשת 🙂 עכשיו – שלומי מצויין …
    אילנה, מתי תחזור הבת ?

  189. תיתוש Says:

    אחותי הלוואי שתמיד תשמעי בשורות טובות ותרגישי מצוין 🙂

  190. אילנה Says:

    אביגייל,הבת התקשרה לנייד של אבא שלה המונח דרך קבע ליד המיטה,הוא מנסה להרדם ,לא כל כך בהצלחה:-)

  191. אילנה Says:

    הם יחזרו יחד ביום חמישי בערב.

  192. אביגייל Says:

    חבל על הזמן … ממילא לא ירדם … קומו וצאו בריקודים ….
    אל תלכי, אילנה, אני מעתיקה בשבילך משהו .

  193. Amitush Says:

    אילנה!!!!! קולולולולו
    איזה בשורות משמחות ומרגשות יחד!
    כול הכבוד לחתן לעתיד, איזה רעיון מדליק 🙂
    אתם כולכם בעננים הא? חחחח שיההי בשעה טובה,רק בשורות משמחות אמן!

  194. תיתוש Says:

    אילנה אך אפשר לישון אחרי בשורה משמחת כזאת 🙂

  195. תיתוש Says:

    היי עמיתוש 🙂

  196. Amitush Says:

    תיקון- שיהיה
    אהלן תיתוש וכולם 🙂

  197. אילנה Says:

    היי עמיתוששששששששש,תודה רבהההה

  198. אביגייל Says:

    הנישואין, ח'ליל ג'ובראן .
    יחדיו נולדתם ויחדיו תהיו לעד –
    יחדיו עת כנפי המוות הלבנות
    יפיצו ימיכם אל דממת הנצח של האלוהים.
    אך שימו מרחבים בזה היחד
    ותנו לרוח השמים לחולל בינותיכם.
    אהבו זה את זו, אך אל תכבלו את האהבה –
    ותהי ים הומה בין חופי נשמותיכם.
    מזגו איש לכוס רעותו, אך אל תשתו מכוס אחת,
    פרסו מפתכם זה לזו, אך אל תאכלו מכלי אחד.
    זמרו וחוללו יחדיו ויגיל לבבכם
    אך תנו ויהא כל אחד לעצמו,
    כמיתרי הנבל שלעצמם הם בנגנם יחדיו.
    תנו את לבבכם, אך אל יהא איש אחראי ללב האחר,
    כי רק יד החיים תכיל את לבבכם.
    עמדו יחדיו, אך אל תהיו צמודים,
    הן גם העמודים נושאי המקדש ניצבים ולא יגעו,
    והאלון והאלה – אמיריהם זה בצלה של זו לא יגבהו .

  199. אילנה Says:

    ווואווו אביגייל,תודה רבה ! איזה יופי

  200. אביגייל Says:

    נכון ? זה אלוהי . הקראתי את זה לבני גידעון ובחירת ליבו בטקס החתונה האינדיאני … מעבירה לכם את זה באהבה.
    היי עמיתוש 🙂 שמחה גדולה !!!

  201. תיתוש Says:

    אחותי יפה מאוד

  202. אביגייל Says:

    תיתוש, זה ח'ליל ג'ובראן גאון הנפש.

  203. Amitush Says:

    אביגייל זה מקסים !
    היי 🙂

  204. אילנה Says:

    אביגייל,טקסט מדהים,קראתי אותו פעמיים,תודה תודה.

  205. אביגייל Says:

    אילנה, לפחות אנחנו יודעים עכשיו מה צריך לקרות בכדי שתצטרפי למשמרת לילה 🙂 🙂

  206. אילנה Says:

    חחחחחח,אביגייל,עם בשורות משמחות שכאלה 🙂

  207. Amitush Says:

    חחחחחחחח אילנה, זה בהחלט יוצא דופן, איך ההרגשה להיות חלק מצוות ציפורי הלילה של בלוג ויק??

  208. תיתוש Says:

    אחותי אני חושבת שמרוב התרגשות שכחת להביא את הכיבוד מהאתר של העוגות והפירות 🙂

  209. אילנה Says:

    כיף,ותודה שהייתם לי לשתף אתכן 🙂

  210. Amitush Says:

    אילנה, אנחנו כאן בשביל זה 🙂

  211. אילנה Says:

    חברותיי היקרות,תודה על הכל,אנסה להרדם,שיהיו תמיד רק בשורות משמחות וטובות.

  212. תיתוש Says:

    אילנה אנחנו תמיד פה בשבילךואת עשית לנו את הלילה אם הבשורות הטובות לילה טוב לך ושינה ערבנ ותמיד בשורות טובות

  213. אביגייל Says:

    אז אם כבר אנחנו במצב רוח של בשורות טובות, אני יכולה לדווח בשמחה למי שעוד לא שמע את ציפורי הלילה, שהיתה תוכנית טובה היום. זה הזמן להתוודות, שלא כל כך אהבתי את התוכניות הקודמות. הפעם – קולה של שפרה היקרה נשמע, צלול ובוטח, אמנם נשארו בינתיים הפינות שלא מוסיפות לתוכנית, בלשון המעטה, אבל נדמה היה לי שגם שפרה מגלה איזה קוצר רוח מנומס כלפיהן … בתקווה שהיא תדאג במשך הזמן להעלימן, ולמלא בתוכן אחר. לא אספר לכם הכל, שלא לקלקל לכם את ההנאה כשתקשיבו בעצמכם …

  214. אביגייל Says:

    אילנה יקרה, תודה ששיתפת אותנו. לילה טוב במיוחד !

  215. Amitush Says:

    לילה טוב אילנה, חלומות פז בטוח יהיו 🙂
    אביגייל, צודקת, נקווה שכן!

  216. תיתוש Says:

    אחותי אני שמעתי רק את החצי השני של ציפורי לילה וגם אני לא כל כך אהבתי את התכנית של שבוע שעבר

  217. אביגייל Says:

    עמיתוש, שמעת את התוכנית היום ?
    תיתוש, את צודקת, מרוב התרגשות רצתי לספריה ולא למזנון…
    אז אני משלימה עכשיו את החסר. אם אילנה לא תצליח להרדם, כמו שאני סבורה שיקרה – תוכל למזוג לעצמה כוסית …
    http://www.fotocommunity.com/pc/pc/cat/3346/display/14121238
    לחיים !

  218. תיתוש Says:

    לחיים אחותי מה שתית חצי בקבוק לבד?:-)

  219. אביגייל Says:

    תיתוש, את יודעת שזה לא בעייה בשבילי … עדיף תסתכלי על חצי הבקבוק המלא … 🙂

  220. Amitush Says:

    לא אביגייל יקירתי, היתה תחרות היום.

  221. אביגייל Says:

    עמיתוש, איך הלך ?

  222. תיתוש Says:

    חחחח אחותי תודה שהזכרת לי

  223. Amitush Says:

    הלך לו בסדר, בהתחשב במצבו הבריאותי הוא מאוד השתדל והיה נחוש להתחרות.
    היום בבוקר גילינו שיש לו דלקת באוזן כתוצאה מהשחיה. סוג של דלקת שנגרמת מהמים בבריכה. אבל הוא החליט שהוא לא מוותר על התחרות ובכול זאת השתתף.
    איזה מותק של ילד! עד שבוע הבא הוא לא ילך לאימונים.

  224. אביגייל Says:

    איזה חמוד. עמיתוש, הוא שוחה עם אטמי אוזניים ? זה סיוט דלקות האוזניים האלה.

  225. Amitush Says:

    הוא לא שוחה עם אטמים למרות שיש לנו הוא השתמש בהם בזמנו.
    אבל זה לא היה מונע מזה לחזור, שאלתי היום את הרופאה. היא כבר אמרה לי איך אפשר למנוע מזה לחזור. לשים טיפות באוזניים אחרי השחיה שמבוססות בעצם מ שילוב של אלכוהול עם חומץ. נקווה שזה יעזור ולא יחזור יותר.
    כן כאב לו למסכן אבל לא הסכים להפסיק.

  226. תיתוש Says:

    מיסכנציק קטן

  227. אביגייל Says:

    זה כאבי תופת. עמיתוש, את מכירה את הטיפול בנרות הופי ?
    http://www.dorons.co.il/HealerCandles.asp?gclid=CJ3y-Jmws5sCFc4TzAodDElKRA

  228. Amitush Says:

    תודה אביגייל, נשמע די מעניין (וקצת מפחיד 🙂 )
    לגבי הדלקת באוזן שלו, זה נגרם מסוג של בקטריה שמגיע מהמים. ולא בגלל נוזלים.
    לכן האלכוהול והחומץ ישרפו את כול החולירות האלו שלא יגיעו שוב.

  229. אביגייל Says:

    עמיתוש, שני הבנים שלי עברו טיפולים כאלה, וזה כייף ! לא כואב ולא מפחיד – נעים ועדין ועוזר. אני מכירה את סוג הדלקת הזו, גידעון מטפל באנשים בטיפולי מים, ובקורסים שעבר סבל מהדלקות האלה. הוא וכל מי שהיה בקורס. באמת השתמש גם בטיפות חומץ ואלכוהול, וגם בנרות הופי. חבקי את הפעוט חיבוק גדול, מקווה שירגיש טוב מהר מהר.
    לילה טוב עמיתוש, לילה טוב תיתוש, בוקר טוב ומבורך לאילנה ומשפחתה, ולכל המשכימים בבלוג ויק, חרוצים מאין כמותם !!! שנשמע רק בשורות טובות.

  230. תיתוש Says:

    לילה טוב אחותי היקרה שינה ערבה ושיתגשמו כל חלומותיך
    חיבוק ענק ענק מימני ללילה טוב

  231. Amitush Says:

    לילה טוב אביגייל יקרה, תודה רבה רבה!

  232. אביגייל Says:

    🙂

  233. תיתוש Says:

    🙂

  234. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג היקרים שיהיה לכם יום קריר ונעים
    בוקר טוב מיוחד לאילנה ןלבת שלה הלוואי שכל יום יהיו בשורות משמחות כמו הבשורה של הלילךה תודה אילנה ששיתפת אותנו קבלו שיר של אריק איינשטיין /רק איתך http://cafe.themarker.com/view.php?t=823827

    לילה טוב לציפורות הלילה שינה ערבה וחלומות טובים

    בוקר טוב רמה יקרה אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב
    קבלי חיבוק ענק להחלמה מהיר

    וגם חיבוק גדול לכל חברי הבלוג

  235. תיתוש Says:

    אוףףף בוקר טוב עדידוש אני לא יודעת למה אבל כנראה שההודעות שלי הולכות לספם את יכולה בבקשה לשחרר לי את ההודעה השניה שכתבתי תודה מראש
    ושיהיה לך יום נעים

  236. תיתוש Says:

    תודה עדידוש 🙂

  237. עדידוש Says:

    בוקר אור לכולם 😛
    ובוקר טוב במיוחד לאילנוש היקרה! המווון מזל טוב ושבשורות טובות ילוו אותך תמיד 😛

    עמיתוש שהשחיין הגיבור ירגיש טוב במהרה…בונים עליו 😉
    תיתוש, התגובות נחסמו משום שקישורים מדה-מרקר קפה, נחסמים אוטומטית.

    הקשבתי לראשונה בלייב {או בעצם הקלטה בזמן אמת} וממש נהנתי מהתוכנית של אתמול…חוץ מהפינות שאינן מוסיפות דבר וחצי דבר לתוכנית – היה כיף לשמוע שירים של אריק יחד עם קולה המרגיע של שפרה והשיח עם קובי 😀
    שיהיה יום קסום לכולנו!

  238. אורית Says:

    בוקר טוב לכולם,

    קצת נעדרתי מהבלוג לאחרונה עקב בעיות בריאותיות – יצאתי מהשבוע לשמירת הריון ויש עוד חודשיים + ככה שאני קצת צריכה להבין מה נסגר איתי!

    אילנה יקרה – בשורה ממש משמחת, המון מזל טוב!

  239. תיתוש Says:

    בוקר טוב אורית מה שלומך אני מקווה שהכל בסדר איתך ועם העוברית

  240. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!

    אילנה, המון מזל טוב, הבחור נשמע כלבבי!

    עמיתוש, קראתי שאפשר לשים באוזן משחה שמנונית כששוחים, השמן הידרופובי וזה דוחה את המים וכך יש פחות סיכוי שהבקטריות יוכלו להיכנס ולהתיישב בתעלת האוזן…

  241. ארנוס Says:

    נפתח פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/07/01

התגובות סגורות.


