דברים שאוהבים

by

 

תות

דברים שאני אוהבת:

1. ריחות – ריח של אחרי הגשם, ריחות בישולים , ריח של תינוק…וכמובן ניחוח שוקולד מריר טוב…

2. לעצור את החיים לכמה דקות ולהתבונן בדברים – אנשים הולכים ברחוב, ניואנסים של התנהגות, נופים ועוד.

 3. לדמיין איך הכל נראה פעם – לפני שנבנו בניינים ונסללו כבישים, לדמיין את הביצות והיערות וההרים פורחים (או צחיחים) ופראיים.

 4. רגעים משפחתיים או עם חברים, מין רגעים כאלה שאני אומרת לעצמי "כל כך טוב לי עכשיו, אני חייבת לנצור את הרגע הזה".

 5. – לקבל זיק של חשמל סטאטי מאדם זר ברחוב. חיבור של שנייה אחת ואז ממשיכים, כל אחד לדרכו, מחוייכים…

6. להיכנס לסרט בקולנוע לבד ולצלול אל תוך העלילה עמוק עמוק פנימה. עד כדי כך שאח"כ, כשיוצאים חזרה לעולם, צריך כמה דק' של איפוס.

ומה הם הדברים שאתם אוהבים?

366 תגובות to “דברים שאוהבים”

  1. ע י נ ב ל Says:

    פוסט ממש יפה , אהבתי !
    ובאמת בת שבע שרה ממש יפה,שמעתי את שני השירים
    לילה טוב שיהיה לכולם 🙂

  2. ארנוס Says:

    אחלה פוסט עדידוש, אני אוהב הרבה דברים, אבל הנה כמה מהעיקריים שבהם:

    1. כל מה שקשור בשפרה… כפי שאתם יודעים.

    2. פסלוני ארנבים, בכל צורה, צבע וגודל. רק שלא יהיו דמויי אדם (כלומר שייראו כמו ארנב טבעי).

    3. אוכל איטלקי.

    4. מוזיקה קצבית.

  3. ארנוס Says:

    עינבל, אני שמח שאהבת את השירה של בת שבע, מקווה שהיא תופיע שוב באולפן של ציפורי לילה ושנשמע עוד ממנה.

    לילה טוב לכולם, זזתי לישון…

  4. אילנה Says:

    אחלה פוסט עדידוש,כלכבוד!

    לילה טוב עינבל,שינה ערבה ומתוקה.

  5. זיו Says:

    עדידוש כבר אמרתי לך שהפוסט יפהפה אבל אני רואה שאת רודפת אחרי {קרציה כבר אמרתי לא?}
    מ'-תודה.
    שוב אני מנצל את הבמה הזאת כדי להמשיך וליחצ"ן את שריס {שאם כבר מתקשר לפוסט אני מאוד מאוד אוהב}.
    בהשמעת בכורה {מ' הדביקה אותי} השיר ששוחרר לפני שעה חחח
    Fingerprint:
    http://www.youtube.com/watch?v=2LhWzmwmg-0

  6. זיו Says:

    לילה טוב עינבל וארנוס.

  7. מ Says:

    עדידוש, פוסט מקסים, אהבתי.

    עינבל, לילה טוב וחלומות פז.

    דברים שאני אוהבת בסדר אקראי: שוקולד, מוסיקה, אינטרנט ומחשבים, תינוקות וילדים קטנים… תותים.

    שיר בהתאם – גידי גוב – "אני אוהב"

    http://www.youtube.com/watch?v=3k0usPx6C6U

  8. ע י נ ב ל Says:

    לילה טוב ארנוס ואילנה
    וכן אני גם מקווה מאוד שהיא תשיר שם
    אפשר להתקשר לשם ולהציע 🙂

  9. ע י נ ב ל Says:

    וזיו ומ' גם לילה טוב חחח לא שמתי לב 🙂

  10. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס, שינה נהדרת וחלומות פז.
    זיו, בכיף, תמשיך ליחצן את שריס, כולנו מרוויחים מזה.

  11. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס ועינבל, חלומות נעימים.

    זיו, חכה חכה…אתה עוד לא יודע כמה אני קרציה חחחחח

    פרשתי להיום, שיהיה לילה מעולה לכולם, חלומות נעימים.

  12. מ Says:

    לילה טוב, עדידוש, שינה נהדרת וחלומות פז.

  13. ע י נ ב ל Says:

    גם לך עדידוש :] למרות שאני לא הולכת עוד לישון 🙂

  14. זיו Says:

    לילה טוב קרצי, חלומות פז.
    מ'-לא היית צריכה להגיד את זה חחח.

  15. עדידוש Says:

    תודה מ', ותודה גם על השיר המקסים של הכבש השישה עשר שבאמת קשור לפוסט 8)
    לילה טוב אחרון!

  16. אילנה Says:

    אני אוהבת:

    ריחות- ריח הפריחה באביב , ריחם של תינוקות ,ריחו של הבית אחרי ניקיון ו…ריח פרחים.

    לנסוע למדינות שהחיים עצרו שם מלכת ,השואבים מים מבאר שכונתית וכלי הרכב הוא עגלה וסוס(היו בטיול כזה בכפרים נידחים ברומניה,אחד היפים שראיתי)

    לקרא ספרים-להיכנס לדמויות ובתחושה שאני צופה בהצגה,דמיון מפותח.

    להאזין למוסיקה-בדרך כלל מוסיקה קיצבית הגורמת לי להתנועע,בעמידה,בישיבה העיקר להתנועע.

    לשיר-מגיל קטן,בכל הטקסים בבית הספרובתיכון הייתי "זמרת"הטקס

    פרחים-אהבת חיי היא פרחים,כל הסוגים וכל המינים.

    מפגשים משפחתיים-מפגשים בחגים עם המשפחה המורחבת.

    טיולים,הליכה בשבילי הארץ ופקניקים-להתמקם ביער,להבעיר מדורה ולאפות פיתות לבני המשפחה.

    ללכת יחפה,לחוש את החופש וכל דבר עליו דורכת ,אהבה משוגעת 🙂

  17. ע י נ ב ל Says:

    אוף חבל שאין לשפרה תוכנית ברדיו כל יום…
    ובטלוויזיה בכלל,זה חלום 😛

  18. אילנה Says:

    ליליה טוב ושינה ערבה עדידוש וארנוס.

  19. זיו Says:

    מפתיע אותי שאתם אומרים מוזיקה קיצבית.
    מוזיקה קיצבית זה כיף וזה מעלה מצב רוח לעיתים אבל מוזיקה שקטה זה ה-מוזיקה בעייני. כשאתה שומע את השיר ואז מקבל את הצמרמורת וכל השערות שלך סומרות זה אחד ה-דברים, זאת מוזיקה לנפש.

  20. אילנה Says:

    זיו,גם את המוסיקה השקטה והמרגיעה או נעימות אני מאוד אוהבת לפעמים גם קלסית כי הבנות שלי אוהבות ומאזינות לה.

  21. זיו Says:

    לילה טוב לכולם,אני פרשתי לישון.

  22. אילנה Says:

    לילה טוב זיו,שינה ערבה ומתוקה.

  23. Amitush Says:

    עדידוש, פוסט מקסים !
    אני אוהבת את הריח אחרי הגשם
    את הריח אחרי שמכסחים את הדשא
    את האביב וציוץ הציפורים
    את ריחותיהם של עוללים
    לשחק עם גורי כלבים
    ובכלל בעלי חיים
    אני אוהבת את המשפחה והחברים ומאכלים מתוקים!
    אני אוהבת את הלילה והשקט
    אני אוהבת להאזין למוזיקה קלאסית ולהרגע.
    אני אוהבת הרבה דברים! אי אפשר למנות את הכול אבל לפחות נתתי טעימה.
    לילה טוב יקיריי, חלומות פז ושינה מתוקה.

  24. אילנה Says:

    אהלן עמיתוש,

    גם אני מניתי רק חלק,יש עו המון דברים .

    מה שלומך?

  25. אילנה Says:

    לילה טוב ,שינה ערבה ומתוקה לצופים בבלוג מהצד ולכל אלה שאולי עוד יגיחו.
    סופשבוע נעים ומהנה.

  26. מ Says:

    עברתי רק לאחל לכולכם לילה טוב שינה מתוקה וחלומות פז. אכן שיהיה לכולנו סופ"ש משובח. משאירה אתכם עם שיר מהמם שעדיין לא ברור לי איך לא העליתי לבלוג עד עכשיו. לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=HIhYpYwibxQ

  27. דדהדס Says:

    טוב, אדבר לעצמי,
    קראתי מה שהיה היום ובהחלט היה פעיל מאד הבלוג.

    michal , זו פעם ראשונה שאני מסכימה איתך, אבל רק באייתם
    של השעה 19.56. מהפוסט הקודם. לא הרחיב.

    זיו, אהבתי מאד את מה שכתבת על גב' בובליל.(בפוסט הקודם).

    קיפ, שלא תעיזי לזרוק את הפטפון מהבית.

    מ, השיר שהקדשת ללאון ולמצעד הגאווה, אדיר.
    בכלל השירים שלך לא פעם ממש מפתיעים. (צעירים ממני בבלוג יעידו על כך)

    http://www.youtube.com/watch?v=E_D0i7UC9UY&feature=related
    איזה כימיה יש בין שני האנשים האלה כשהם שרים ביחד.

    אביגייל, אירית, לילה טוב לכן ,ולכולם.

    שהכל יעבור ממול.

  28. אביגייל Says:

    לילה טוב גם ממני. אין לי שום דבר חשוב להגיד, שום חידוש או משהו. רק לילה טוב ולהשתמע.
    דדהדס, איזה טיימינג … בדיוק שלחתי לך מייל …. לילה טוב לך יקירתי. 🙂

  29. דדהדס Says:

    אביגייל שלי, כן שלי ושלנו.
    לילה מצויין שיהיה לך,
    בני לוקח את המחשב ממש ברגע זה.

  30. תיתוש Says:

    לילה טוב אחותי ודדהדס

  31. אביגייל Says:

    לילה טוב תיתוש. חלומות נעימים.

  32. תיתוש Says:

    תודה אחותי גם לך

  33. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים ששנתכם תערב לכם ותחלמו חלומות טובים

    אני אוהבת את רוב הדברים שאילנה ועמיתוש אוהבות

  34. עדידוש Says:

    בוקר טוב וסופ"ש נפלא 😛
    בהצלחה ללאון היום במצעד הגאווה 😀
    זיו, בהמשך לדבריך על שירים שקטים (יחסית) מרגשים… {תודה שהכרת לי את השיר!}
    http://www.youtube.com/watch?v=NG2zyeVRcbs

    שיהיה יום דבש לכולנו, לעובדים, למסתדרים ולישנים גם 8)

  35. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום מהנה לכולם.

    יוצאת ל"סידורים" ,נשתמע.

  36. בר Says:

    בוקר טוב וסופ"ש מצויין לכולם! 🙂
    כמו שאתם רואים גם היום אני בחופש, יש לי יום הכנה למתכונת ביום ראשון (איזה כיף)

    עדידוש יקרה, תודה רבה על הפוסט! אהבתי אותו מאוד!

    אני אגיד לכם מה הדברים שאני אוהבת:
    1. אני אוהבת את המשפחה, להפגש, לצחוק ולהעביר חוויות משותפות.
    2. אני אוהבת להפגש עם חברים, לדבר, לספר, לייעץ, לצחוק ולבלות.
    3. אני אוהבת את החופש, שאני קמה בבוקר ועושה מה שמתחשק לי.
    4. אני אוהבת לטוס לארצות ולראות דברים הסטורים ולחשוב איך אני הייתי חיה באותה תקופה.
    5. אני אוהבת לשמוע את כל סגנונות המוזיקה.
    6. אני אוהבת להתכתב עם אנשים מיוחדים כמוכם וכמובן להיות חברה בבלוג ויק. 😉
    7. אני אוהבת לראות, לטפל ולגדל בע"ח (דון דון).
    8. אני אוהבת להיות אני! לא לנסות להיות מישהו אחר, אני אוהבת להיות הנערה עם הבטחון העצמי הגבוה שתמיד יודעת מה היא רוצה, ולהיות האחת שתמיד תייעץ, תצחק, תפרגן, תתמוך, תכבד ותאהב!

  37. עדידוש Says:

    בר-בר, את אלופה! מאחלת לך שתמיד תישארי את 😛 קבלי חיבוק חם!

  38. גוויני Says:

    איזה פוסט נחמד!
    אז ככה-
    אני אוהבת ערבי שישי עם המשפחה.
    אני אוהבת שהחתול והכלב רצים לקראתי כשאני חוזרת מהעבודה (cutest thing ever!)
    אני אוהבת את שעות הערב המאוחרות בהן אפשר להתרווח על הספה עם כוס קפה ולהניח לתלאות היום.
    אני אוהבת לשבת על החוף בלילות ולהתבונן בשמים המנצנצים.
    אני אוהבת לעשות קמפינג, לישון עם בגד ים ודבר ראשון שקמים לקפוץ למים.
    אני אוהבת ליסוע (לא משנה לאן) עם מוזיקה טובה ברקע.
    אני אוהבת לישון! ולחלום 🙂

  39. בר Says:

    עדידוש, תודה רבה, אל תדאגי אני תמיד אשר אני 😉
    קבלי חיבוק חם בחזרה 🙂

    שיר מקסים של לינקין פארק:
    http://www.youtube.com/watch?v=8H7ZwDawsb4

  40. אורית Says:

    צהריים טובים לכולם!

    פוסט ממש מתוק !

    מה אני אוהבת???
    אז ככה-

    אני אוהבת לטייל.
    אוהבת לעשות שופיניג, טוב מי לא???
    אוהבת לבלות עם המשפחה
    אוהבת כמו רבים את הריח שאחרי הגשם, ריח של פריחת האביב

  41. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דושדוש, פוסט מקסים.
    והתות עם השקולד,כמעט גרם לי ללקק את המסך.

    מה אני אוהבת:
    1. את משפחתי היקרה
    2. חיות ולבחון את התנגהותם בהערצה אין סופית
    3. לצלם אנשים עם פנים חרושות , מבצרים וכל דבר המעניין את העין.
    4. לקרוא ספרים של ד"ר סוס ,ספרי ילדים וסרטים מצויירים
    5. לכתוב שירים ולפעמים גם להלחין
    6. אנשים מענינים
    7. אני אוהבת את החופש והפרטיות שלי, שהם רק שלי.
    8. לצחוק משטות
    9. את עצמי (מגלומנית מלידה) ואהבהבים
    10 ואת כל הדברים שגם אתם אוהבים.

    אזהרה: לילדים מתחת לגיל 18, לא מומלץ לקרוא את הכתוב , ולא מומלץ לאמץ לעצמכם את הרעיון ולהכניס לאחד הסעיפים.
    מוזר, אף אחד לא ציין שהוא אוהב סקס.

    שאו ברכה.

  42. אירית השפירית Says:

    אחלה פוסט. אני נהנית מהאהבות של כולכם.

    אני אוהבת לישון.
    http://www.youtube.com/watch?v=24NpJS8PYOs
    אני אוהבת להיות בבית.
    http://www.youtube.com/watch?v=26B-y-awAa4
    אני אוהבת מדבר.
    אני אוהבת את הים.
    אני אוהבת את ירושלים.
    אני אוהבת לאהוב ולהיות נאהבת, ורצוי במקביל.
    אני אוהבת ללמוד דברים חדשים.
    אני אוהבת לקרוא ספר או לראות סרט שמטלטל אותי ושאני ממשיכה לחשוב עליו זמן רב אחרי שסיימתי לקרוא/לראות אותו ומדמיינת מה קרה אחר כך.
    אני אוהבת לשמוע שיר שגורם לי לצמרמורת. זה יכול להיות כי הוא מקפיץ במיוחד, או מלודי במיוחד, או כי יש בו סולו גיטרה נפלא, או כי הקול של הזמר/הלהקה/הזמרת נפלא, או שהמילים מדהימות, או שהשיר מעורר נוסטלגיה.
    אני אוהבת להיתקל באנשים שאני לא מכירה ומייד למצוא את המשותף בינינו.
    אני אוהבת להתבונן באנשים ברחוב ולדעת לזהות את הדברים המיוחדים והמצחיקים שמול עיני.
    אני אוהבת למצוא בעצמי פינות שהן עדיין תמימות ואין בהן שמץ של ציניות (יש מעט כאלה).
    אני אוהבת לדעת שיש גם אנשים טובים שלא רואים רק כסף והצלחה אל מול עיניהם ועדיין חולמים "לשנות את העולם" ולעשות טוב.

    אני לא אוהבת לשמוע ציוץ של ציפורים בבוקר. הן מפריעות לי מאוד להירדם … 🙂

  43. אירית השפירית Says:

    עדי, ארנוס, מישהו, אולי תוכלו לתקן את הטעות שלי. המון תודה.

  44. ע י נ ב ל Says:

    צהריים טובים ושבת שלום לכולם 🙂

  45. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ציפ ציפ אירית, זו הציפור על אדן חלונך
    היא זו שהקשיבה לקריאה הנרגשת שלך לתקן את המעוות

  46. זיו Says:

    צהריים טובים לכולם.
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local-celeb_review/Article-9038cfd175fc121006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604

  47. אירית השפירית Says:

    תודה קיפ-קופ (ובשום אופן לא קופרמן). היום את האבירה שלי על הסוס הלבן. :)שיהיה לך אחלה יום.
    להתראות לכולכם. אני רצה עכשיו לסופר. עדיין לא בזבזתי כסף היום וצריך להתחיל מתישהו.

  48. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם 😛
    זיו, תודה רבה על הקישור לסלבסיכום…מעניין שמאז הזכייה של שפרה אני אשכרה קוראת ומחפשת את השם שכולנו אוהבים…
    שמחה שאהבתם את הרעיון של הפוסט, התלבטתי אם כדאי או לא…
    אני נהנית לקרוא על האהבות של כ-ו-ל-ם!
    כמובן שיש לי עוד המווון דברים שאני אוהבת, כמו ללמוד כל יום דבר חדש, על עצמי, על אחרים ובכלל 😛

  49. ע י נ ב ל Says:

    animals.walla.co.il/?w=/5714/1501089

    תראו איזה עצוב 😦

  50. ע י נ ב ל Says:

    http://animals.walla.co.il/?w=/5714/1501089 *

  51. בר Says:

    עינבל, תמיד כשאני קוראת כתבות כאלו אני בהלם!
    איזה אנשים חיים במדינה?! איך אפשר להתעלל בבע"ח שלא עשה שום דבר רע!
    איך אפשר להכות בע"ח ולפצוע אותו עד מוות?!
    כל שבוע אני קוראת כל פעם מקרה אחר של התעללות בבע"ח, פעם מתעללים בחתול ומשאירים אותו מדמם ופעם הורגים צב ופעם אחרת הורגים כלב ועכשיו הרגו חזיר בר…
    כל פעם אני המומה מחדש, לאן הגענו? אנשים חושבים שלחיות אני רגשות? שלחיות אין נשמה? למה להוציא את כל התסכול על בע"ח התמימים?
    אבל כנראה שאלו הם האנשים במדינה וחבל, חבל שבמדינתינו חיים אנשים כאלו!

  52. גוויני Says:

    זוועה!
    מקרים כאלה גורמים לי להרגיש כ"כ רע. לחשוב שיש כאלה אנשים בעולם 😦
    מקרה שקרה לי לפני כחצי שנה יכול להמחיש את העיניין:
    יצאתי לטיול בשעת בוקר מוקדמת עם הכלב כשלפתע שמעתי יללות של גורי חתולים. לא הבנתי מאיפה זה מגיע אז הלכתי בעקבות היללות עד שהגעתי למזוודה. היללות הגיעו מהמזוודה! ולמרבה הזוועה- היא היתה סגורה לגמרי עם הרוכסן. פתחתי אותה ובפנים היו 5 גורי חתולים בני יומם, מתוקים אמיתיים שזקוקים לאימם, בוכים. כמובן שלקחתי אותם איתי (חמשתם נכנסו לי בכף יד אחת- עד כדי כך קטנים הם היו), התקשרתי למוקד העירוני והם באו לקחת אותם. עד היום אין לי מושג מה עלה בגורלם, בכ"ז הם היו בני יומם וסביר להניח שללא אימם הם לא שרדו.

  53. ע י נ ב ל Says:

    נכון בר, אני גם אומרת את זה
    אני שמעתי על המון מקרים וגם ראיתי סרטונים שזעזעו אותי
    ראיתם בסין לדוגמא מה עושים להם ?
    מעמיסים אותם, שמים כמה כלבים וחתולים בתוך קופסא קטנה, צפופים כמעט בלי אוויר ומובילים אותם במשאית למקום ששוחטים אותם,ובשביל מה? בשביל למכור את הבשר והפרווה שלהם !
    וכשהם שוחטים אותם הם לוקחים כמו ברזל ומכניסים אותו ישר לתוך הלב שלהם והם ממש צורחים, כל פעם אני בוכה בגלל זה.

    ולגווני : אני מאוד שמחה שזה מה שעשית עם הגורים
    ולחשוב כמה זמן הם היו בפנים בלי אוויר בלי אוכל…
    אני מקווה שהכל בסדר איתם
    איזה אנשים רעים,אני לא מבינה איך אנשים עושים דבר כזה לחיות
    מאסר עולם זה הפיתרון.

  54. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עינבל, הרגת אותי. מקומם ומרתיח.
    לעיתים מתחשק לי לעשות לאותם מתעללים בדיוק אותו הדבר, ולאחר מכן לשאול, נו נעים לכם?

    עלובי החיים, רפש של האנושות שצריך להוקיע ולא לשתוק.
    מי אחראי לגידול וחינוך תתי אדם אלו?

    בנימה יותר צבעונית, מצעד הגאווה עבר ממש מתחת לביתי, אז שלפתי מצלמה, וצילמתי את האטרקציה.
    אם היו בקשות לתמונות, אדאג להעלות . תלוי בכם.

  55. ע י נ ב ל Says:

    היי קיפי ,אני באמת מסכימה איתך
    גם לי תמיד כשאני רואה דברים כאלה בא לי לעשות להם את אותו הדבר שאולי ילמדו לקח
    למרות שיש עוד ועוד אנשים שעושים את זה.
    ואני אשמח לראות תמונות של מצעד הגאווה בכיף 🙂

  56. Amitush Says:

    צהריים טובים ושבת שלום לכולם 🙂

  57. תיתוש Says:

    היי עמיתוש בוקר טוב לך 🙂

  58. Amitush Says:

    היי תיתוש 🙂

  59. תיתוש Says:

    עמיתוש אהבתי את האהבות שלך 🙂

  60. גוויני Says:

    עינבל הסרטון שתיארת- זה בין הדברים הכי מזעזעים שראיתי!
    אי אפשר להישאר אדישים אליו… לבכות 😦

    קיפוש אני אשמח לראות תמונות… מה את שואלת?
    פשוט תעלי… זה יכול להיות מגניב גם בתור פוסט.

  61. אורית Says:

    שתהיה שבת שלום לכולם!

  62. תיתוש Says:

    שבת שלום אורית וגוויני
    קיפי גם אני אשמח לתמונות

  63. Amitush Says:

    תיתוש, תודה 🙂 חחחח יש עוד מלא. ומה את אוהבת?

  64. תיתוש Says:

    עמיתוש אני כתבתי מוקדם יותר שאני אוהבת כמעת את אותם דברים שאת ואילנה כתבתם אני משארת שרוב בני האדם השפויים אוהבים את אותם הדברים 🙂

  65. מ Says:

    ערב טוב ושבת שלום לכולם.

    שיר נהדר ליום שישי

    http://www.youtube.com/watch?v=wa2nLEhUcZ0

  66. רמה Says:

    ערב טוב!
    עדידוש אחלה פוסט אהבתי מאוד, הדברים שאני אוהבת:
    1. לבלות עם האחיינית המדהימה שלי ולפעמים סתם לבהות בה.
    2. סקס – בשבילך קיפוש, אני לא מתביישת בזה 🙂
    3. אנשים בעלי סבלנות וסובלנות.
    4. את הים, הריח של הים זו תרופת ההרגעה הכי טובה בשבילי.
    5. את התרופה ליריקה שבזכותה אני יכולה לכתוב לכם היום חחח
    6. את ירושלים העיר הכי יפה בארץ.
    7. את אחי הקטן חי שהוא החבר הכי טוב שלי.
    8. את אמא שלי.
    9. אתכם חברי בלוג ויק היקרים והמקסימים 😛
    אני יכולה להמשיך את הרשימה עד אין סוף….
    קיפוש יקרה אני מאוד אשמח לראות תמונות מהמצעד,אני משתדלת ללכת כל שנה להביא תמיכה ולהנות מכל הצבעוניות המדהימה, והשנה לא יצא לי 😦
    שתהיה שבת שלום וסופ"ש נעים לכולכם.
    נשיקות.

  67. תיתוש Says:

    שבת שלום מ' היקרה

  68. גוויני Says:

    מ' תודה על השיר… כמה מתאים!
    שבת שלום תיתוש, אורית, עמיתוש, מ וכולם.
    אמנם יש עוד קצת זמן אבל אני מעדיפה להגיד עכשיו מאשר שאני אשכח להגיד מאוחר יותר.

  69. עדידוש Says:

    שבת שלום לכולם!
    קמתי משינה של יותר מ-3 שעות…כנראה שממש הייתי עייפה, הראש עדיין כבד…מ' השיר לשישי עוזר לי להתעורר חחחחח
    קיפוש, אני ממש אשמח לראות את התמונות {גוויני העלת אחלה של רעיון להשתמש בהן כפוסט}

  70. ארנוס Says:

    היי כולם, הייתי גם בגן מאיר בהתחלה וגם במצעד עצמו (לפחות בחלק ממנו, הספקתי לראות 3 משאיות עמוסות אנשים רוקדים ), היה ממש יפה, המון המון אנשים מאושרים ומחייכים, מוזיקה וריקודים. היו שם שניים שהיו בתוך תלבושות ענקיות של דובי פנדה ועליהם ריחמתי, בחום הזה אני מניח שהם לא נהנו במיוחד. מול גן מאיר עמדה קבוצה קטנה של חרדים והפגינו עם שלטים, אבל זה היה יחסית שקט ולא פגם באווירה הכללית הטובה. לצערי לא יצא לי לראות אף קורנפלדית אבל סביר להניח שהן לא תפספסנה אירוע כזה.
    צילמתי כמה תמונות עם הטלפון הנייד, לכן הן לא באיכות כל כך טובה אבל מעבירות את האווירה שהיתה שם. הנה התמונות-

    http://www.zshare.net/download/6127747956568bf4/

  71. ארנוס Says:

    ולגבי נושא ההתעללות בחזרזיר, זה מחריד ולצערי התופעה הזו הולכת ומתרבה משנה לשנה. כל פעם נחצה גבול חדש, ההתעללויות נעשות חמורות יותר וע"י נערים צעירים יותר, העונשים מזעריים והתוצאה היא שזה לא נפסק. הכל מתחיל בחינוך בעצם, ילד שסופג בבית אהבה לחיות לא ילך ויתעלל אח"כ בחתול, אבל כנראה שהיום יש הורים שלא מעבירים את המסר הזה.

  72. עדידוש Says:

    היי ארנוס, תודה רבה על התמונות…אווירה שמחה לאללה וחמההה 😀
    גוויני, במסגרת השאלונים בפייסבוק, עשיתי אתמול שאלון של "איזה דובון איכפת-לי אתה?" חחחחח יצא לי…טדם טדם…"דובונית חייכנית" {הורודה}

  73. תיתוש Says:

    שבת שלום רמה עדידוש וארנוס
    ארנוס תודה על התמונות

  74. גוויני Says:

    ענק! זה כ"כ את עדידוש…

  75. עדידוש Says:

    שיר משלי ליום שישי…
    http://www.youtube.com/watch?v=vDBRkX8wX3k&feature=related

  76. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    שמחה שאהבת את השיר ליום שיש…. אפרופו דברים שאוהבים, אני אוהבת את יום שישי….
    עדידוש, אחלה שיר לשישי! ממשיכה עם הקו של שירים לשישי… אחד נחמד שלא שמתי עדיין…

    http://www.youtube.com/watch?v=ygMsQH-tg5A

  77. מ Says:

    * שמחה שאהבתם את השיר לשישי

  78. עדידוש Says:

    מ' יקירתי, בדיוק מילאתי שאלון של "איזה יום אתם אוהבים בשבוע ומה זה אומר עליכם?" בקיצור, יצא לי – יום שישי!
    ובלי שום קשר, גם אני אוהבת את יום שישי 😀

  79. מ Says:

    עדידוש, יש לך מייל.

    שיר נהדר נוסף שאני אוהבת….

    http://www.youtube.com/watch?v=NmqqjcIObXM

  80. ע י נ ב ל Says:

    חח חלמתי שאני נמצאת בבית האח הגדול עם שפרה ועוד דיירים אבל אחרים…
    ובאתי ודיברתי איתה והיא אמרה לי שהיא לא רוצה לדבר איתי וממש התחלתי לבכות והיא לא התייחסה
    חחח ההפך הגמור,שפרה בחיים לא הייתה עושה את זה ,כפרה עליה :P:P

  81. אילנה Says:

    שבת שלום

    שבת נעימה ומהנה לכולם.

    ארנוס וקיפושקה,תודה על הדיווח,על התמונות של ארנוס והתמונות שקיפושקה צילמה ואשמח לראות.

    מ יוחדת,תודה על השיר.

  82. בר Says:

    אחרי 6 שעות ברצף של התכוננות למתכונת בהסטוריה, אני מרשה לעצמי לעשות הפסקה ולבוא להגיד לכולכם שבת שלום…

    אז חברים יקרים, שיהיה לכולכם סוף שבוע נעים ושבת שלום 🙂

  83. אילנה Says:

    בר יקרה ,שבת שלום ומבורך ,תלמדי טוב ותגיחי אלינו מעת לעת.

  84. ספיר Says:

    ערב טוב לכולם ושבת שלום.. 🙂
    אני לא יודעת אם אתם זוכרים אותי פשוט הרבה מאוד זמן שלא הייתי פעילה פה בבלוג.. בגרויות וכאלה..
    היום עדי שלחה לי הודעה בפייסבוק וזה הזכיר לי כמה זמן לא הייתי פה וכמה אני מתגעגעת לכולכם!
    אני כותבת את ההודעה בשביל למסור את אהבתי לכולם ושהתגעגעתי..

    סופ"ש נעים ומהנה :]

  85. עדידוש Says:

    בר-בר, לימודים טובים, תמשיכי להתמיד…שתהיה גם לך אחלה שבת 😀
    מ', השבתי לך.
    עינבל, ברור ששפרה היתה מדברת איתך בכיף ובשמחה 🙂

  86. עדידוש Says:

    ספירוששש מתוקה,
    אני בטוחה שאת עושה חיל בתקופה הלחוצצצההה, שיהיה המווון בהצלחה!
    שמחה שהגחת אלינו, גם אם לביקור קצרצר 😉
    http://www.youtube.com/watch?v=GXUkh7QM1z0

  87. ספיר Says:

    עדידוש הגיחה הזאת בזכותך..
    ואני חולה על השיר הזה.. :]

  88. מ Says:

    היי עדידוש, טלפתיה … בדיוק עמדתי לכתוב לספיר את אותם הדברים, מזל שרעננתי את העמוד… השבתי לך .

    ועוד אחד של ויל יאנג(שגם הוא גיי, אז אני מפרגנת לו) הפעם בקאבר מוצלח ומפתיע
    לשיר אהוב.

    http://www.youtube.com/watch?v=KtSFp56cZ3M&feature=channel

  89. ארנוס Says:

    בהצלחה בר, תלמדי טוב!

    היי ספיר, אנחנו כאן… שמח שקפצת לביקור.

  90. עדידוש Says:

    ספירוש טוב שבאת "הביתה"…קבלי חיבוק ועוד שיר מצוין שאני יודעת שאת אוהבת 😉
    http://www.youtube.com/watch?v=4XhJMECtGWQ

    מ' ממש מפתיע ויפה הקאבר לLight My Fire

  91. מ Says:

    שמחה שנהנית ,עדידוש.

    שיר כיפי…

    http://www.youtube.com/watch?v=iSqI3ve_rgY

  92. תיתוש Says:

    היי ספיר בהצלחה בבגרויות
    וגם לך בר ולעינבל שתצליחו בכל המיבחנים והבגרויות
    ואיפו הדרי מיזמן לא שמענו מימך השמיעי קול בבקשה

  93. אילנה Says:

    אנו הולכים לסעוד את ארוחת ערב שבת ואחר כך נפגשים עם חברים.
    שיהייה לכם ערב מהנה.

    ספיר,ברוכה השבה אלינו.

  94. תיתוש Says:

    בתאבון אילנה ומיפגש נעים עם החברים וכמו שאני מקירה אותך אתם בטח תשירו שירה בציבור 🙂

  95. עדידוש Says:

    בתאבון אילנה, גם אני מחכה לחברים שיבואו לארוחה…נתנו השבוע חופש להורים 8)
    ערב טוב תיתוש וארנוס 🙂
    מ' תודה על השיר הכיפי לזמן ההכנות.

  96. תיתוש Says:

    ערב טוב עדידוש תהני עם החברים 🙂

  97. ארנוס Says:

    ערב טוב עדידוש, הנה התמונה היומית – אחת התמונות הכי משמחות שיכולות להיות, שלוש הקורנפלדיות האהובות ברגע הזכייה-

    תמיד כיף לראות את התמונה הזו!

  98. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תתכבדו מתמונות מצעד הגאווה 2009 + 2 תמונות הלא קשורות למצעד
    http://www.f2h.co.il/3697572108358
    http://www.file2host.com/218916
    http://www.file2host.com/908268
    http://www.file2host.com/871575
    http://www.file2host.com/267401
    http://www.file2host.com/541
    http://www.file2host.com/805626
    http://www.file2host.com/782064
    http://www.file2host.com/596835
    http://www.file2host.com/155247
    http://www.file2host.com/900349
    http://www.file2host.com/183608
    http://www.file2host.com/552682
    http://www.file2host.com/187592
    http://www.file2host.com/379464
    http://www.file2host.com/943480
    http://www.file2host.com/945288
    http://www.file2host.com/257459
    http://www.file2host.com/921588
    http://www.file2host.com/246284

    הנה שתי התמונות שצילמתי אחה"צ כשהייתי עם חברה בפארק הירקון
    http://www.file2host.com/29201
    http://www.file2host.com/960766

    שאו ברכה ושבת שלום
    ביי.

  99. עדידוש Says:

    קיפושששש התמונות מפארק הירקון מדהימות! תודה 😛
    שיהיה ערב נפלא לכולם, נשתמע יותר מאוחר.

  100. ע י נ ב ל Says:

    שבת מדהימה לכולם
    נצלו אותה לדברים טובים !
    מממ דוגמא ? להטביע את עינב בובליל 😛
    סתם סתם,לא יפה…אבל היא מעצבנת אותי

  101. ארנוס Says:

    קיפי תודה על התמונות, אחד הקבצים הוא לא תמונה אלא מצגת בשם "מקסים ונכון", שאני לא מצליח לפתוח כי כנראה היא נעשתה באופיס 2007 ולי יש עדיין את 2003…

  102. תיתוש Says:

    יההה אזה יופי קיפוש תודה רבה לך

    ארנוס לא יכולתי לבקש תמונה יותר טובה ממה ששמתה לנו תצלום הניצחון של שפרה ואחיותיה 🙂 תודה רבה

  103. ארנוס Says:

    בכיף תיתוש, זו תמונה שאהובה על כולם כאן…

    מי ראה עכשיו "שבוע סוף"?

  104. תיתוש Says:

    האמת ארנוס אני ראיתי רק בחצי עיין לא את הכל למה שאלת?

  105. ארנוס Says:

    היה מערכון על קשיי ההתנתקות מחברת הכבלים. רותם אבוהב לבשה שם שמלה שנראתה לי ממש כמו השמלה ששפרה לבשה בהשקה של העונה השניה של "מסודרים" (שאח"כ גם איה כורם לבשה), רק שאצל רותם הפסים היו בגווני כחול במקום אדום-כחול-לבן כמו אצל שיפ. שמת לב לזה או שאני טועה?

  106. תיתוש Says:

    מצתארת ארנוס לא ראיתי

  107. תיתוש Says:

    ארנוס אתה מקיר אתר טוב לשמירת מועדפים ?

  108. ע י נ ב ל Says:

    אני ראיתי שבוע סוף, חח היה ממש יפה

  109. ארנוס Says:

    מחר כשהם יעלו את זה לאתר אני אצלם משם תמונה…
    מה זאת אומרת אתר לשמירת מועדפים?
    יש את האתר הזה http://delicious.com/ ששמעתי עליו אבל מעולם לא ניסיתי להשתמש בו. אני שומר אותם בשיטה פשוטה של כיווץ לקובץ ZIP ושליחה לג'ימייל, שם הוא נשמר למקרה שהמחשב יקרוס ואצטרך להתקין מחדש. אחת לחודשיים בערך אני עושה את זה מחדש.

  110. ארנוס Says:

    עינבל וראית את המערכון הזה עם הקשיים בהתנתקות מהכבלים?

  111. דדהדס Says:

    שלום לכולם.
    ארנוס, למה אני לא מצליחה לפתוח את השירים
    שהכניסו לבלוג?
    זה איטי מאד.

  112. ארנוס Says:

    דדהדס אין לי מושג, עכשיו ניסיתי וזה עובד אצלי כרגיל. אולי יש לך עוד חלונות פתוחים?

  113. ארנוס Says:

    בכלל שמתי לב שבפתיחה של כמה חלונות במקביל, פיירפוקס יודעת להתמודד עם זה הרבה יותר טוב מאקספלורר, זה יותר מהיר ועם פחות קריסות ותקיעות.
    "ויק" יודעת מה היא אומרת… היה לי איתה דיון קצר על זה בבלוג הקודם 🙂

  114. תיתוש Says:

    ארנוס אני צריכה אתר בעיברית
    האם זייפ ווינרר זה אותו הדבר ואם כן אני באמת היתי רוצה לדעת אך מכווצים אני אף פעם לא כיווצתי קובץ אם זה לא סיפור מסובך האם תוכל להסביר לי ?

  115. דדהדס Says:

    ארנוס, זה בסדר עכשיו.
    הבעיה היתה ביוטיוב.

    חוצמיזה רציתי לברך אותך על כך שהצלחת
    להשיג את מה שביקשת ואני מאחלת לך המון הצלחה.
    אני יודעת שתצליח.

  116. תיתוש Says:

    דדהדס שלום גם לי קורה לפעמים אני יוצאת מהבלוג לגמרה ואחר כל פותחת שוב בדרך כלל זה מסתדר לי

  117. ארנוס Says:

    תודה דדהדס!

    תיתוש, זיפ וראר זה די דומה, ראר אפילו יודעת ליצור קבצים שיהיו בפורמט זיפ (אבל לא להיפך למיטב ידיעתי). יהיו שיאמרו שראריותר טובה, אבל למשתמש רגיל זה לא ממש משנה רמת הדחיסה וכו', אז זיפ הכי נוח.

    כשזיפ מותקן על המחשב, זה ממש פשוט, לחיצה על כפתור ימני על הקובץ המבוקש, נפתח התפריט הרגיל, ויש שם אופציה של winzip, כשעומדים על זה נפתח עוד תפריט ואז את בוחרת add to (file name).zip כשכתוב שם שם הקובץ שבחרת, והוא מכווץ אותו ויוצר לך באותה תיקיה קובץ עם שם זהה ובעל סיומת זיפ, שזה הקובץ המכווץ.

  118. תיתוש Says:

    ארנוס אני שאלתי אותך כי לי יש ראר האם מה שהסברת לי על כיווץ הקובץ נכון גם לראר?

  119. ארנוס Says:

    זה אותו דבר ואפילו יותר קל, אין שני תפריטים אלא מיד כשאת לוחצת קליק ימני נפתח לך התפריט ויש בו אופציה add to (file name).rar שאת בוחרת וזה יוצר את הקובץ המכווץ.
    (אצלי שניהם מותקנים על המחשב).

  120. ארנוס Says:

    לילה טוב, אני זז לישון…
    נשתמע מחר!

  121. עדידוש Says:

    ערב/לילה טוב לכולם 😛

    שיר יפה
    http://www.youtube.com/watch?v=Czm4qGZmC2Y&feature=channel

  122. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, חלומות נעימים.

  123. ע י נ ב ל Says:

    חחחח כן ארנוס ראיתי את המערכון
    היה מצחיק ביותר
    ולילה טוב 🙂

  124. תיתוש Says:

    תודה ארנוס לילה טוב וחלומות פז
    היי עדידוש מקווה שנהנית עם החברים שלך
    היי עינבל

  125. ע י נ ב ל Says:

    היי תיתוש מה נשמע ? 🙂

  126. תיתוש Says:

    עינבל הכל טוב
    מה שלומך? 🙂

  127. ע י נ ב ל Says:

    גם מצויין :]
    ממש משעמם השישי הזה…

  128. תיתוש Says:

    עינבל יום שישי זה יום שאנשים מקדישים למשפחה שלהם ולחברים מחוץ לבלוג
    למה את לא יצאת קצת עם חברים?

  129. מ Says:

    עברתי רק כדי לאחל לכולכם לילה טוב, שינה רגועה וחלומות מדהימים. משאירה אתכם עם שיר מקסים של רובי המלך ויליאמס , לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=CzFV5X9Qbgc

  130. עדידוש Says:

    לילה מצויין מ', שינה טובה ומחדשת אנרגיה וחלומות מתוקים.
    תודה על השיר המקסים של רובי…

  131. הדר Says:

    שלום לכולם!!
    הרבה זמן לא יצא לי להיות פה…
    מה שלומכם??

  132. תיתוש Says:

    היי הדרי מה שמעת את קריאתי בידייוק קראתי לך להשמיעה קול 🙂
    לילה טוב מ' חלומות נחמדים

  133. עדידוש Says:

    אהלן הדרוש, מה שלומך?
    כפי שאת רואה אנחנו פה 😛
    no news is good news

  134. הדר Says:

    תיתוש שמעתי והתייצבתי 😛

    עדידוש אצלי הכל בסדר… מה איתך?
    שמחה לשמוע שהכל נשאר אותו הדבר ושאתם עדיין פה.. 🙂

  135. תיתוש Says:

    חחחח הדרי

  136. הדר Says:

    אז מה תיתוש? מה חדש?
    מה שלום כולם?

  137. תיתוש Says:

    את האמת הדרי אין חדש מה אצלך מתי יש בחינה האצבעות שלי מתגעגעות אליך 🙂

  138. עדידוש Says:

    הדרוש, אצלי מצויין, תודה…סוף שנה אז מרגישים קצת לחץץץ, אבל לחץ חיובי 8)
    {האיטנרנט שלי שוב עושה לי צרות! ממש לא אוהב אותי 😦 }

  139. הדר Says:

    תיתוש בחינה ראשונה ב28 לחודש..
    שבוע הבא זה השבוע האחרון של הסימסטר אז יש הרבה לחץ אני לא מאמינה שהשנה בר עברה..

    עדידוש סיום שנה זה תמיד כיף 🙂
    שוב האינטרנט עושה בעיות ? חשבתי שזה כבר עבר..

  140. הדר Says:

    בר=כבר

  141. עדידוש Says:

    הדרוש יקרה, גם אני חשבתי…רק שלמודם שלי יש רצונות וקבלת החלטות משלו…חכי חכי, אני עוד אראה לו מזה! ביום ראשון מקסימום שני, יהיה פה טכנאי.

  142. תיתוש Says:

    עדידוש את צריכה לבקש מהוט שיחליפו לך את כל התשטית גם לי היה סיפור כזה ורק לאחר שהחליפו לי את כל הכבלים מבחוץ אז היסתדר

  143. הדר Says:

    עדידוש מה המייל שלך?
    אני רוצה לשאול אותך משהו..

  144. תיתוש Says:

    הדרי אין דבר עוג קצת והשנה נגמרת העם זאת שנה אחרונה ?
    אני כבר מכינה את האצבעות ל28 בחודש רק תזכרי להזקיר לנו יום ליפני 🙂

  145. תיתוש Says:

    עוג=עוד

  146. הדר Says:

    תיתוש אל תדאגי אני אעדכן אותך לפני כל מבחן… אחזקת האצבעות שלך הוכיחה את עצמה כבר בעבר 😛
    השנה אני מסיימת שנה שנייה יש עוד שתיים…

  147. עדידוש Says:

    הדרוש, אני שולחת לך מייל.

  148. הדר Says:

    עדידוש שלחתי לך בחזרה 😛

  149. תיתוש Says:

    חחח הדרי אני תמיד אשמח להחזיק לך אצבעות ולשלוח לך אנרגיות חיוביות 🙂
    אני מקווה שהשנתיים האלה יעברו לך מהר ובקלות

  150. הדר Says:

    חחח תיתוש תודה גם אני מקווה 😛

  151. עדידוש Says:

    לילה טוב תיתוש והדרוש, שינה מצויינת וחלומות נעימים.
    לילה טוב גם למי שסמוי 8)
    אני מפנקת אתכם בשיר הלילה האולטימטיבי
    {צופה יקירתי, התגעגעתי אלייך, קבלי חיבוק!}
    http://www.youtube.com/watch?v=SjtIdtwdVmo

  152. הדר Says:

    לילה טוב עדידוש חלומות נעימים 🙂

    תיתוש גם אני פורשת לישון אז שיהיה לך לילה מצויין!!!

  153. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש והדרי שינה ערבה לכן וחלומות נעימים שתהיה לכן שבת שלום

  154. תיתוש Says:

    בוקר טוב ושבת שלום לכל חברי הבלוג היקרים שתהיה לכם שבת נעימה
    אני מקווה שאצליח לישון קצת

  155. אורית Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג המקסים!

    כפי שמתם לב התעוררתי בשעה כה מוקדמת ליום שבת…!

    לא נורא!

    שתהיה לכם שבת מצויינת!

  156. אורית Says:

    תיתוש , שתהיה לך שינה ערבה ומוצלחת!

  157. תיתוש Says:

    חחח אורית בוקר טוב שתהיה לך שבת כייפית בנתיים אני עוד לא נירדמתי 🙂

  158. ora Says:

    היי בוקר טוב.

    שבת שלום,הייתי מאד עסוקה.

  159. ע י נ ב ל Says:

    תיתוש אתמול לא נכנסתי שוב לבלוג אז לא ראיתי שכתבת…
    וכל שישי אני יוצאת, אתמול לא היה כל כך בא לי כי אני גם לא מרגישה טוב

  160. אוריתי Says:

    בוקר טוב ושבת נפלאה לכולם!

  161. צביה Says:

    הי לכולם
    שבת שלום והרבה כייף
    רק אם לא שמתם לב בוואלה יש סקר על החברה של ציון ברוך
    תעזרו לאחיות של שפרה הצביעו בשבילן. אם לא יועיל לא יזיק לפחות לעזור להן לעלות קצת.

  162. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    מי, מי ה"גאון" שהמציא את הטלפון?…סתם סתם…פשוט התקשרו והעירו אותי, על לא עוול בכפי…
    תיתוש, אני מקווה שנרדמת קצת ומאחלת לך שינה נעימה וחלומות טובים.
    אוריתי, התגעגעתי אלייך…קבלי חיבוק חם!
    אורית, אורה, עינבל, צביה וכולם שיהיה אחלה-בחלה של יום שבת 😉

  163. ע י נ ב ל Says:

    תודה עדידוש גם לך 😛

  164. עדידוש Says:

    טוב אחרי שביררתי שהגאון הוא אלכסנדר גרהם בל {ואין לי יכולת להגיע אליו} הגעתי למסקנה שלא קרה כלום ואפילו להיפך…עכשיו אני יכולה להתחיל את היום בכיף, במיוחד שבקרוב אני אראה את גור 😀

  165. בר Says:

    צהריים טובים!
    חברים יקרים שתיהיה לכולכם שבת נפלאה, תנצלו אותה ותתחילו את יום ראשון עם כוחות מחודשים 🙂

  166. ארנוס Says:

    היי כולם!
    צביה, עם כל הכבוד לציון ברוך, אני מאחל ליסכה ולבת שבע הנפלאות מישהו הרבה יותר איכותי ממנו…
    הוא גם נראה לי מחליף חברות סדרתי, ולכל אחת מהן מגיע מישהו קבוע שיאהב אותה ורק אותה. הסקר הזה פשוט הזוי…

  167. צביה Says:

    הי ארנוס
    כמובן שאני מסכימה איתך והייתי בוחרת להן מישהו טוב ממנו .
    אבל
    לא אני שמתי אותםשם ברשימה והיו בעבר בוואלה סקרים הזויים לא פחות מזה ….
    ובכל זאת הצביעו.
    אבל מילא לא נורא לא חייבים להצביע.

  168. תיתוש Says:

    בוקר טוב ושבת שלום לכל חברי הבלוג הנחמדים
    עינבל זה בסדר בשביל זה יש בלוג את לא מחויבת לענות על המקום ואת לא חיבת לענות ביכלל תרגישי טוב 🙂

    עדידוש בסופו של דבר נירדמתי ב10 וחצי תודה על הדעגה תמסרי לגורצ'יק כמה גירגורים וכמה דיגדודים מימני 🙂

    אוריתי התגעגעתי אליך בילוי נעים עם המישפחה

  169. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    חזרתי מפיקניק לא מתוכנן והיה סופר-דופר 😉 מקווה שעברה ועוברת על כולם אחלה שבת 😀

  170. אילנה Says:

    שבוע טוב

    מקווה שעל כולכם עברה שבת נעימה.

    צביה הסקר הזוי לחלוטין הן מופיעות שם אז …שיהייה.

  171. מ Says:

    ערב טוב ושבוע טוב לכולם.

    מקווה שהיתה לכולכם שבת דבש.

    שיר מקסים ומרגיע,בהשמעת בכורה לגריפין האוס.

    http://www.youtube.com/watch?v=9oG1IfQx9Oc&feature=channel

  172. אילנה Says:

    שבוע טוב מ יוחדת שלנו.

  173. הדר Says:

    ערב טוב לכולם..
    שיהיה שבוע טוב.. 😛

    השבוע הייתי בהופעה של משינה אז אני מקדישה לכם את אחד השירים האהובים עלי
    http://www.youtube.com/watch?v=2U1X1qxT3kE

  174. עדידוש Says:

    אהלן מ' ואילנה, שבוע טוב 😀
    מ' השיר של גריפין מיוחד ממש…אהבתי!

  175. עדידוש Says:

    היי הדרוש, שבוע טוב 😀
    בינתיים טפו טפו טפו…האינטרנט דופק כמו שעון 8)

  176. הדר Says:

    עדידוש אני שמחה לשמוע 😛

  177. הדר Says:

    טוב אני יוצאת לבלות קצת עם חברים שיהיה לכם המשך ערב מהנה 😀

  178. רמה Says:

    שבוע טוב!
    עדידוש איך היה עם גור גור?

  179. עדידוש Says:

    תהני הדרוש 😀
    רמה יקירתי, היה כיף גדול עם גור, איך אפשר אחרת ?!

  180. זיו Says:

    שבוע טוב לכולם.

  181. מ Says:

    היי עדידוש, מכוון שכ"כ נהנית , מפנקת אותך בעוד אחד של גריפין האוס, שאגב, האלבום שלו ממש מצוין.

    http://www.youtube.com/watch?v=KpNUZQMb5pI&NR=1

  182. תיתוש Says:

    שבוע טוב לכולם 🙂

  183. עדידוש Says:

    היי זיו ותיתוש, שבוע טוב 😀
    מ' תודה על השיר, מפנקת אותך בשיר משלי
    http://www.youtube.com/watch?v=i7BOo_yhYdQ

  184. תיתוש Says:

    שבוע טוב עדידוש 🙂

  185. מ Says:

    עדידוש, תודה על הפינוק, אהבתי!

    וכעת, עוד השמעת בכורה להיום , לאוסטרלית צעירה ומגניבה ובעיקר מעניינת

    קבלו את בטרפליי בוצ'ר.

    http://www.youtube.com/watch?v=umzYmEd28JU

  186. עדידוש Says:

    אני פורשת להיום, שיהיה שבוע נפלא!
    לילה טוב לכולם, חלומות נעימים 8)

  187. מ Says:

    לילה טוב, עדידוש, שינה מעולה ושבוע משובח שיהיה לך(מציעה לך לשים לב מחר לשיר הלילה טוב שלי).

  188. רמה Says:

    אני חייבת לספר לכם משהו שצביה הסבה את תשומת ליבי,
    בפרק של הבובל… רואים את יוסי קורא טוקבקים ואז יש קלוז אפ על המסך ותגובה של מי רואים? שלי, הכי מצחיק שזוהי תגובה שכתבתי רק השבוע והפרק הוא על החינה..

  189. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש שינה ערבה וחלומות טובים

    היי רמה אני בכלל לא רואה את התכנית של הבובלים וגם מוזר לי שהבוביל קורא טוקבקים בטח מישהו שם לא את המחשב מול העניים בשביל הצילומים

  190. אילנה Says:

    חחחחחחחח רמה,אני לא צופה בתוכנית והאמת? הם לא מעניינים אותי

  191. מ Says:

    לא יודעת אם ראיתם את זה, אבל יש מקום נוסף לטקבק ולפרגן לשיפ וקובי על "ציפורי לילה".

    http://www.mako.co.il/entertainment-tv-media/media-media-news/Article-d88b8b8c83fc121004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604

  192. רמה Says:

    אילנה יקירתי גם אני לא צופה בהם בשום אופן, הם מגעילים אותי בטירוף… אבל בגלל שצביה שלחה לי במייל לראות זאת אז נכנסתי וזה ממש הצחיק אותי.
    שיהיה לילה טוב וחלומות נעימים לכולכם!
    אם אפשר אני מבקשת להחזיק לי אצבעות מחר אולי זה יעזור לי במשהו שמאוד חשוב לי.. 🙂 האנרגיות שלכם תמיד טובות 😉
    נשיקות

  193. מ Says:

    שיר יפה…

    http://www.youtube.com/watch?v=YcAT63V-bvM

  194. אילנה Says:

    רמה ילדה יפה שלנו ,לילה טוב,שינה ערבה ותוקה,שיהייה לך שבוע טוב ומבורך שבוע של בשורות טובות מאוד!

  195. אילנה Says:

    לילה טוב עדידוש,שינה טובה ומתוקה.

  196. מ Says:

    לילה טוב, רמה יקרה, שינה מעולה ושבוע משובח שיהיה לך.
    מתי להחזיק אצבעות ולשלוח אנרגיה חיובית?

  197. רמה Says:

    ממוש בשעות הצהריים, תודה רבה 🙂

  198. גוויני Says:

    שבוע טוב לכולם!
    רמה אולי תעשי צילום מסך ותראי לנו…
    לא בא לי לצפות בפרק של הבובלילים לשם כך.

  199. מ Says:

    אין בעיה , רמה, את יכולה לסמוך עליי.

  200. רמה Says:

    ממוש תודה 😛
    גוויני יקירתי אין לי מושג איך עושים זאת…
    אני פרשתי סופית.. לילה טוב 🙂

  201. אילנה Says:

    לילה טוב ,שינה טובה וערבה לכולם.
    שיהייה לנו שבוע טוב ומבורך ,שבוע עם בשורות טובות ומשמחות.

  202. מ Says:

    לילה טוב, אילנה, שינה מעולה ושבוע משובח שיהיה לך.

  203. תיתוש Says:

    לילה טוב רמה ואילנה ששנתכן תערב לכן
    רמה אני אחזיק לך מחר אצבעות ואשלך לך אנרגיות חיוביות ובעזרת השם הכל יהיה בסדר

  204. תיתוש Says:

    בר נידמה לי שיש לך בחינה מחר תתקני אותי אם לא בכל מקרה אני אחזיק לך אצבעות ואשלח לך אנרגיות חיוביות ואם את לא צריכה לא נורא זה לא יזיק 🙂

  205. ע י נ ב ל Says:

    היי לילה טוב לכולם 🙂
    הרגע ראיתי את הסרט "המסור 3" , למי שלא מכיר זה סרט אימה
    מישהו ראה פעם ?

  206. גוויני Says:

    הסרט 'גוגל בייבי' עלה לאתר יס-
    http://yes.walla.co.il/?w=2/8631/1499682
    תיהנו…

  207. תיתוש Says:

    עינבל אני לא צופה בסרטים מפחידים כשהיתי נערה מאוד אהבתי אותם אבל מאז עברו שנים ואני מעשיתי פחדנית 🙂
    גוויני תודה רבה אני אצפה בסרו במשך הלילה

  208. ע י נ ב ל Says:

    חחח אני מאוד אוהבת סרטי אימה
    ראיתי המון 🙂

  209. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, חזרתי מבילוי עם חברים.
    התמונה היומית – תמונת השער מהכתבה על שיפ שהיתה אחרי הזכיה, הריאיון עם דנה ספקטור. תמונה מטריפה באמת-

    רמה אל דאגה נחזיק לך מחר אצבעות!

  210. ע י נ ב ל Says:

    וואי ארנוס תמונה ממש ממש יפה
    היא מהממת !!!

  211. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    אני בדרכי למיטה לאחר ששבתע מהפסטי צופים השנתי, מי שלא יודע, זו תחרות בין הגדודים בשבט הצופים מי מזייף יותר ורוקד לא בקצב יותר. לאחר שעתיים מתישות נבחרו המנצחים ושוחררנו לבתים שמחים וטובי לב (כי הקבוצה של הבת זכתה).
    עכשיו אני חייבת ללכת לישון לאחר אירוע מתיש כזה.
    לילה טוב.

  212. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי שינה ערבה ושבוע טוב

  213. מ Says:

    עברתי רק לאחל לכולכם לילה מעולה שינה ערבה וחלומות פז ושיהיה לכולנו שבוע משובח. בר, בהצלחה בבחינה, זה קטן עליך !
    משאירה אתכם עם שיר נפלא של סרינה ריידר , לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=vGfO2bNEfd4

  214. תיתוש Says:

    לילה טוב מ יוחדת שינה ערבה וחלומות טובים
    שבוע טוב גם לך

  215. עדידוש Says:

    בוקר טוב ומאיר לכולם 😛
    בר-בר, המון בהצלחה במתכונת, כמו שמ' אמרה לך – קטן עלייך! אני שלחת לך אנרגיות להצלחה ומחזיקה אצבעות…
    רמה יקירתי, בצהריים אשלח לך אנרגיות, סומכת עלייך ומאמינה שמה שזה לא יהיה הוא יהיה מוצלח! 
    אוריתי, פסטי זה כיף, יש לי אינספור זיכרונות מעולים! כל הכבוד לקטנה ולקבוצתה 🙂
    ממוש, תודה על שיר הבוקר, אהבתי את שיר הלילה טוב ששמת אתמול 😉
    שיהיה אחלה של יום ושבוע נפלא לכולם!

  216. רמה Says:

    בוקר טוב ויום מקסים 🙂
    תודה לכל מחזיקי האצבעות, אין עליכם.

  217. אוריתי Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב לכולם.
    בר ורמה בהצלחה, מחזיקה לכן אצבעות.

  218. אורית Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג המקסים!

    הצלחה ושבוע טוב!

  219. ארנוס Says:

    בוקר טוב כולם!
    בר, בהצלחה במתכונת, אל תשכחי שאת הנערה עם הביטחון העצמי כמו שאמרת – לכי תראי להם מה זה!

  220. אילנה Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב לכולם

    לכל הנבחנים ולאלה הזקוקים לאנרגיות חיוביות,שלוחות לכם חופנים להצלחה.

  221. אילנה Says:

    מישהו בבית?

    מוזר,אין לנו אינטרנט במשרד,שלחתי תגובה והיא עברה,מעניין.

  222. דדהדס Says:

    בוקר טוב.

    אתם רציניים? אתם באמת מצפים בכליון עיניים לנאום של הביבי?
    תראו איזה הדלפה הייתה לעיתון מעריב ביום שישי, הכותרת היא
    "גורם מדיני בכיר: ישראל מעדיפה את אחמדיניג'אד".
    אתם לא מאמינים איזה שמחה היתה לאדונים ששולטים בנו היום
    כשראו את התוצאות באירן.
    מה שהיה הוא שיהיה.
    הביבי נישאר אותו הביבי, תוסיפו לזה את כל הליברמנים
    שבממשלה העלובה הזו ותקבלו גורנישט מגורנשיט.

    משהו ש"יעביר" לכם את הזמן.
    http://www.youtube.com/watch?v=JZdDxFsopVs&feature=related

    יום טוב לכל.

  223. ע י נ ב ל Says:

    היי לכולם 🙂
    תקשיבו…ראיתי במקרה את הפרק האחרון של "הבובלילים" שהעלו לאתר מקו…
    והראו מה יהיה בפרק הבא, ואני חושבת שראיתי את שפרה בחינה של עינב, כי גם הוא אמר כזה "האם שפרה הסתננה לחינה של עינב?" והראו אותן מתחבקות
    מעניין אני מאוד רוצה לראות את זה…תראו גם 🙂

  224. רמה Says:

    צהריים טובים, תודה לכולכם על האנרגיות הרגשתי אותם מאוד… לצערי במה שרציתי זה לא עזר 😦 , מקווה לטוב..

  225. אורית Says:

    רמה יקרה , מצטערת לשמוע! בטוח שיהיה טוב!

  226. רמה Says:

    תודה אוריתי 🙂

  227. תיתוש Says:

    רמה יקרה אני מצתערת לשמוע שלא קיבלת בסורות טובןת אני מקווה שבעדית הבסורות יהיו יותר טובות קבלי חיבוק ענק מימני

  228. בר Says:

    אחר הצהריים טובים חברים 🙂
    אני מודה לכל מחזיקי האצבעות ושולחי האנרגיות החיוביות 😛

  229. רמה Says:

    יהיה בסדר תיתוש יקירתי, תודה.

  230. אוריתי Says:

    רמה מתוקה, אל תהיי עצובה, בהצלחה בפעם הבאה.
    עדידוש, ידעתי שזה מה שתגידי לגבי הפסטי סיוט צופים, אני רואה אותך בעיני רוחי מקפצת על הבמה כשלגופך אחת התלבושות שהכינו בשבט.. 🙂 בטח מאיזה שאריות טריקו או לייקרה צבעונית כמו שאני תפרתי אתמול מאיזה סמרטוט שהביאה לי. 😛

  231. אילנה Says:

    ערב טוב

    רמה,אני מצטערת שלא קיבלת מה שרצית,כל דבר קורה לטובה,חיבוק!

    עינבל,לא נראה לי כלל ששפרה היתה בחינה של הבובלילה,כרגיל הם חייבים להזכיר את שמה בכל הזדמנות.

  232. גוויני Says:

    רמה, יהיה בסדר.
    תחשבי טוב-יהיה טוב!
    ובנימה זו ברצוני לשתף אתכם- התחלתי היום עבודה חדשה 🙂
    לאור המצב בשוק לא חשבתי שאמצא בכזאת קלות, אבל כמו שהוריי תמיד אומרים "פרנסה משמים"…

  233. תיתוש Says:

    גוויני מזל טוב ובהצלחה בעבודדך החדשה 🙂

  234. הדר Says:

    ערב טוב לכולם!!

    גוויני מזל טוב!!! שיהיה המון בהצלחה!! 😀

  235. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    רמה, כמו שאמרו אחרים, בפעם הבאה דברים יסתדרו, העיקר להאמין שיהיה טוב…

    גוויני, ברכות חמות להתחלה החדשה, שיהיה המווון בהצלחה 😛

    גירסה יפה לשיר טוב!
    http://www.youtube.com/watch?v=lqSKVv6YO8g

  236. ע י נ ב ל Says:

    כן אילנה אבל הראו אותה גם!
    ממש אני כמעט בטוחה שזו היא

  237. זיו Says:

    ערב טוב לכולם.
    רמה-הכל זה לטובה, גם אם זה נראה עכשיו אחרת.
    גוויני-מזל טוב, בהצלחה.
    לקראת הנאום של ביבי אני אשים שיר אדיר של מבצעת אדירה:
    http://www.youtube.com/watch?v=ntcEh-WigvA

  238. עדידוש Says:

    זיו, תודה על השיר ואמן שיגיע כבר…

  239. אילנה Says:

    גוויני,בשעה טובה ומוצלחת.

  240. אילנה Says:

    עינבל מתוקה,לא נראה לי שהיא היתה,יכול להיות מישהי עם תספורת דומה ומהר העבירו תמונהעל מנת שיחשבו ש…,שפרה צריכה להסתנן?,:-)
    בכל מקרה כשתראי את הפרק הבא תספרי לנו אם זו אכן היתה היא.

  241. ארנוס Says:

    רמה, את תראי שבסוף דברים יסתדרו לטובה, אצלי זה קרה לאחרונה, ואני ממש לא האמנתי שיש סיכוי כלשהו שזה יקרה. אבל זה קרה. ויקרה גם לך.

    גוויני, מזל טוב על העבודה החדשה!

    עינבל, עכשיו אני אאלץ לצפות בפרק שלם של הבובלילים המאוסים האלה כדי שחס וחלילה לא אפספס כמה דקות שיפ איכותיות, למרות שקשה לי מאד להאמין שהיא היתה שם…

  242. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם
    אילנה ועינבל ממש לא נראה לי שזאת שפרה למרות שלא ראיתי אני חושבת שאם שפרה היתה בחינה של הבובילה התיקשורת היתה חוגגת בזמן אמת הרבה אנשים עשו תיספורת כמו של שפרה

  243. תיתוש Says:

    חחח ארנוס תצפה רק בדקות האחרונות כי ענבל אמרה שזה לקראת שבוע הבה
    תאדכן אותנו

  244. Amitush Says:

    ערב טוב לכולם
    רמה, הכול זה לטובה, מחזיקה לך אצבעות לפעם הבאה 🙂
    גוויני, המון מזל טוב והצלחה רבה!
    שיהיה שבוע טוב לכולם!

  245. צביה Says:

    ארנוס
    לדעתי אתה יכול לחסוך לך צפיה היא לא שם זה לא היא.
    ראיתי ולדעתי זה אפילו לא קרוב.

  246. גוויני Says:

    תודה רבה לכולם על האיחולים!
    ד"א אני עדיין סקרנית לראות את הטוקבק המפורסם של רמה מהתוכנית…אם מישהו יכול לעשות צילום מסך ולהביא, אני יותר מאשמח!

  247. אילנה Says:

    ערב טוב צביה,תיתוש ועמיתושש.

  248. ארנוס Says:

    והנה התמונה היומית, מקבץ תמונות משגעות של שיפ מ"השעון". לצערי היא לא זכתה שם, אבל נראה לי שהזכייה באח הגדול השיבה את הצדק על כנו-

    נכון שהחיוך מטריף?

  249. עדידוש Says:

    אילנה, מה נשמע? את ממשיכה בהליכות?
    מאוד הייתי רוצה ללכת השבוע, אבל, כמו שנראה היומן שלי לשבוע זה, אני לא אוכל…העומס השבוע מאסיבי מאוד…

  250. ע י נ ב ל Says:

    אז זהו…כי כמעט ולא דומה לעצמה אבל אני מקווה שזו היא רק כדי שיהיה לי מה לראות
    תגידו לי מה דעתכם אם זו היא או שלא, תעבירו ל23 דקות בערך אם אני לא טועה
    צפייה מהנה 🙂 למרות שלא נהנים כשצופים בבובליל המבלבל את השכל

  251. ע י נ ב ל Says:

    וארנוס החיוך מטריף כמובן
    כמו שכל תמונה שלה מטריפה 😛

  252. אילנה Says:

    צפיתי בקטע המדובר ,כפי שאמרתי זאת אינה שפרה והיא כלל לא היתה בטקס ולא בחתונה,זה היה ברור לי 🙂

  253. אילנה Says:

    עדידוש יקירתי,לא הלכתי מאז הפעם האחרונה איתך,אני הולכת מהעבודה הביתה ברגל וזה בסדר.

  254. Amitush Says:

    ערב טוב אילנה 🙂
    זיווש, איך היה הנאום?

  255. זיו Says:

    עמיתוש- בעייני היה אחלה נאום, יחסית מפוייס לימניים. אבל מה לי ולפוליטיקה.

  256. צביה Says:

    הי אילנה
    ערב טוב

  257. Amitush Says:

    יופי, שמחה שהיה נאום טוב. נקווה שיהיה טוב…

  258. עדידוש Says:

    עמיתוש, לדעתי ביבי כמו ביבי – דמגוג דגול ותו לא…הלך צעד אחד קדימה ושני צעדים אחורה, עם המון אגו ודרישות…לא ממש נראה שהוא פתוח לשלום ולשינוי.
    אהבתי שהוא הזכיר בנאום את שחרור גלעד שליט…

  259. בר Says:

    ערב טוב לכל החברים המקסימים 🙂

    רמה- מצטערת שלא קבלת את מה שרצית, אך כמו שהחברים אמרו, הכל זה לטובה!
    אני שולחת לך חיבוק ואנרגיות חיוביות כדי שלא תיהי עצובה…

    גוויני- כל הכבוד! בהצלחה בעבודה החדשה 🙂

    עינבל- הסתכלתי על דקה 21 בבובלילים וזוהי לא שפרה, האשה לא דומה בכלל לשפרה,מזל שהסתכלנו, אחרת היינו צריכים לסבול ולחכות לדקה שנראה את שפרה ומזל שזה לא קרה.

  260. זיו Says:

    עדידוש-לא צריך להגזים לדעתי. זאת פעם ראשונה שהוא אמר "מדינה פלסטינית" והסכים למפת הדרכים, דבר שלא היה קודם לכן.
    להגיד שהוא לא פתוח לשלום זה לא נכון. מי לא רוצה שלום? השאלה היא מה מוכנים לעשות בשביל השלום ויחסית לעבר ביבי הלך צעד קדימה ומוכן לקבל את הרעיון של שני עמים זה לצד זה.

  261. ע י נ ב ל Says:

    חחח בהתחלה חשבתי שזו היא,אבל גם אני הגעתי למסקנה שזו לא היא…
    היא גם לא באה לחתונה שלהם נכון ?
    ואני מצדיקה אותה,עינב כל ה3 חודשים עשתה לה את המוות והיא עוד מצפה ששפרה תבוא.

  262. רמה Says:

    תודה רבה לכולכם על התמיכה! העיניין לא הצליח וגם לא יצליח לצערי, תקופה קשה שאני מקווה שתעבור במהרה, מזל שיש לי אתכם לתמיכה.. 🙂
    גוויני יקירתי אני שמחה מאוד בשבילך מי כמוני יודעת כמה קשה למצוא עבודה בימיינו,
    שיהיה המון הצלחה חיבוק גדול.

  263. בר Says:

    חחח… עינבל גם אני חשבתי בהתחלה שזאת שפרה, בגלל התספורת וצבע השיער אבל כשהסתכלתי עוד הפעם ראיתי שזאת לא היא…
    את צודקת, היא לא הייתה בחתונה של הבובלילים וטוב שהיא לא הייתה, הבובלילים הם לא לרמתה, היא לא הייתה צריכה ללכת לחתונה אחרי שהם התייחסו אליה בצורה כל כך מגעילה בבית האח הגדול וגם כשיצאו ממנו.

  264. תיתוש Says:

    רמה יקרה קבלי חיבוק גדול מימני

  265. עדידוש Says:

    זיו, הוא לא הסכים למפת הדרכים, הוא הזכיר אותה ואמר שצריך לעשות שינויים…
    לגבי שתי מדינות לשני עמים, נכון סוף סוף הכיר בזכות הפלסטינים להקמת מדינה עצמאית, אבל עם הרבה מאוד סייגים.

  266. בר Says:

    הכתבה על שפרה ממגזין גו:

    lwww.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3726271,00.htm

    קראו וטקבקו 🙂

  267. עדידוש Says:

    בר-בר, אני לא מצליחה להיכנס לכתבה 😦 מה כתוב?

  268. בר Says:

    עדידוש, אני רואה שלא העתקתי את הכתובת כמו שצריך, אז הנה תיקון:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3726271,00.html

  269. עדידוש Says:

    תודה רבה בר-בר 😛 שפרה בתמונה מעלפת…

  270. בר Says:

    אין בעד מה עדידוש! 😛
    נכוןןןן בתמונה עם השמלה הסגולה היא מעלפת חחח
    אהבתי גם את התמונה עם המשקפי שמש 🙂

  271. רמה Says:

    ואוווו עכשיו בטוח אשן טוב בלילה 😉 .. תמונה מעלפתתתת של שיפ.
    תודה ברוש.
    שיהיה לילה טוב וחלומות נעימים לכולכם.

  272. עדידוש Says:

    לילה טוב רמה יקרה, שינה ערבה וחלומות פז.

    אחד השירים… {במהלך התספורת היום הספר שלי שם אחלה פלייליסט, זה היה אחד הטובים 😉 }
    http://www.youtube.com/watch?v=UppX6vP3c4g

  273. ע י נ ב ל Says:

    תודה על האתר בר
    הגבתי שם, שפרה כל כך מהממת שזה מעצבן כבר 😛

  274. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    בר – אני מקווה שהבחינה היתה בסדר והלך לך טוב.
    גווינ י – מזל"ט על העבודה החדשה!
    רמה – הכל זה לטובה. כנראה שמה שקרה היה צריך לקרות, בשורות טובות בדרך…

    קאבר מוצלח לשיר של לאונרד כהן

    http://www.youtube.com/watch?v=XZ0-Vk4tl0I

  275. בר Says:

    רמה יקרה, לילה טוב וחלומות פז 🙂

    עדידוש, דבר ראשון תתחדשי על התספורת 😉
    דבר שני, תודה רבה על השיר! הוא שיר מדהים!

    עינבל אין בעד מה! חחח שפרה באמת מקסימה!

    תגידי עדידוש, שפרה ככה גם במציאות? היא נראת בדיוק אותו הדבר? היא פוטוגנית?

  276. זיו Says:

    לילה טוב רמה.

  277. בר Says:

    מ' ערב טוב! 🙂

    הבחינה הייתה מאוד קלה! הצלחתי לענות על כל השאלות… עכשיו אני צריכה לחכות כמה ימים עד לתוצאה, מקווה שהצלחתי 🙂

  278. אילנה Says:

    רמה,לילה טוב ושינה מתוקה.

    בר,תודה על הקישור.

    אהלן זיו ומ יוחדת.

  279. מ Says:

    לילה טוב, רמה, שינה ערבה וחלומות פז!

  280. מ Says:

    שיר חדש לאסף אבידן ,ממש יפה – שווה הקשבה.

    http://www.nrg.co.il/online/47/ART1/903/338.html

  281. עדידוש Says:

    סליחה שנעלמתי, האינטרנט שוב התנתק…בקרוב יגיע טכנאי…
    אהלן מ', אהבתי את הקאבר לשיר של לאונרד כהן.
    תודה בר-בר, תספורת זה אחד הפינוקים לעצמי שאני יותר אוהבת 🙂

    לגבי שפרה, היא בול אותו הדבר במציאות…וכמובן פוטוגנית 8)

  282. ארנוס Says:

    תודה בר! איזה תמונות מדהימות יש שם בכתבה ההיא…
    זה קשה להאמין אבל במציאות שפרה אפילו עוד יותר יפה מאשר בתמונות, לא האמנתי שזה אפשרי אבל זה אכן כך. היא מתוקה, חייכנית, ויש לה נוכחות מהפנטת. כשהיא בחדר אי אפשר להוריד את המבט ממנה אפילו לרגע.

    לילה טוב לכולם, אני זז לישון מוקדם היום…

  283. זיו Says:

    אהלן אילנה.
    לילה טוב ארנוס.

  284. מ Says:

    עדידוש, תתחדשי על התספורת.
    ערב טוב, בר, שמחתי לשמוע ששיחקת אותה בבחינה(לא היה לי ספק לרגע)
    ערב טוב, אילנה.

  285. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, חלומות פז.
    תודה מ' יקירתי, הספר כיסח אותי והשינוי כיפי 😛

  286. זיו Says:

    איך שכחתי להגיד.היום במה קורה עשו סקירה של האנשים הכי מטוקבקים השבוע ובבידור שפרה כמובן הייתה מקום ראשון, הראו את התמונה שלה עם יונית.

  287. דדהדס Says:

    נסיון.

  288. בר Says:

    עדידוש, תספורת זה באמת בין הפינוקים הכי נחמדים, בדיוק דברתי היום אמא שאני צריכה להסתפר השיער שלי כבר יותר מדי ארוך וזה לא מתאים לגובה שלי ( אני נמוכה 😦 )

    ארנוס, זה באמת קשה להאמין… איך כל התכונות הטובות יכולות להיות בבחורה אחת? זה פשוט לא הוגן חח 😉

    שיהיה לך לילה טוב וחלומות נעימים!

  289. בר Says:

    מ', האמת שדי הייתי בטוחה שהבחינה תיהיה לי קלה, כי הסטוריה הוא בין המקצועות החזקים שלי… וכמו שאני תמיד אומרת האנרגיות והאחזקת אצבעות תמיד עוזרת לי 😉

  290. אילנה Says:

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

    מחר יום חדש עם בשורות טובות ומשמחות.

  291. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס, שינה ערבה וחלומות פז.

  292. מ Says:

    לילה טוב, אילנה, שינה ערבה וחלומות פז.

  293. מ Says:

    עוד ביצוע מקסים, הפעם של יעל דקלבאום לשיר "אליס".

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3730008,00.html

  294. בר Says:

    אילנה, שיהיה לך לילה טוב וחלומות פז!

    חברים יקרים גם אני הולכת לישון…
    אז שיהיה לכולכם לילה טוב, שינה ערבה וחלומות נעימים 🙂

  295. עדידוש Says:

    לילה טוב אילנה, חלומות פז.
    גם אני פורשת להיום, מ', זיו, דדהדס ובר-בר שיהיה לכם לילה מעולה!
    לילה טוב גם למי שעוד יכנס ולמי שסמוי 8)

  296. מ Says:

    לילה טוב, בר, שינה ערבה וחלומות פז, קבלי חיבוק לילה טוב.

  297. דדהדס Says:

    מ, גם את אסף אבידן וגם את יעל דקלבאום שמעתי הרבה מאד
    גם ב-88fm וגם בתחנות האזוריות בעיקר ב102 fm
    לא תשמעי אותם בגלגל"צ. למה? ככה.(המיין-סטרים חוגג שם).

  298. מ Says:

    לילה טוב, עדידוש, שינה ערבה וחלומות פז.

  299. זיו Says:

    לילה טוב אילנה בר ועדי.
    אהלן דדהדס.

  300. ע י נ ב ל Says:

    טוב, הגעתי למסקנה ש-ח-י-י-ב-י-ם לעשות מפגש כולל עם שפרה !
    אוף היא מדהימה אני חייבת להצטלם איתה,לדבר איתה וכו' וכו'… 😛
    ואני בטוחה שגם אתם לא הייתם מתנגדים 🙂

  301. זיו Says:

    עינבל זה יפה שאת מגיעה למסקנות שמחייבות אנשים אחרים להתייצב מבלי לשאול אותם.
    אחלה מסקנה.

  302. מ Says:

    ובדיוק בגלל זה ,דדהדס, אני מביאה אותם לכאן לבלוג, כי כאן מעריכים איכות!
    כפי שאת יודעת, אני מאוד אוהבת את יעל והשיר החדש של אסף פשוט אדיר.

  303. ע י נ ב ל Says:

    לא זיו ממש לא, וחבל שאתה ככה תוקפני
    אם אתה לא מבין משהו אתה יכול לשאול.
    התכוונתי שזה משהו שאני ממש רוצה שיהיה , וזה לא אומר שזה גם יכול לקרות
    זה הכל

  304. דדהדס Says:

    מ, זה שאת גם מביאה הרבה לינקים מנענע 10 אומר הרבה מאד לפחות עבורי.
    מאקו מצנזר ולא מעלה שום דבר שהוא בקורתי לערוץ 2.זה כל כך שקוף ופתטי.

  305. זיו Says:

    עינבל-ממש לא תקפתי.
    גם לי יש מלא דברים שאני רוצה, ואם אני ארצה אותם אני אנסה להשיג אותם.
    אם את כל כך להוטה לפגוש את שפרה את מוזמנת ללכת לרחוב רוטשילד ולחכות שהיא אולי תעבור, לכי תדעי אולי יפול לך המזל.

  306. דדהדס Says:

    היי זיו. היי עינבל.
    לילה טוב למלכות הבלוג.
    קפיץ הבלוג (עדידוש) ולאילנה.
    ולכל מי שהלך לישון.

  307. ע י נ ב ל Says:

    מצחיק מאוד.

  308. זיו Says:

    דדהדס מה את חושבת על הנאום של ביבי ?

  309. ע י נ ב ל Says:

    לילה טוב דדהדס 🙂 🙂

  310. זיו Says:

    עינבל-מה מצחיק? מה שאמרתי? עד כמה שאני יודע היא גרה ממש קרוב לרוטשילד והיא עוברת שם הרבה, זאת אמנם תהיה פגישה ספונטנית אבל עדיף על כלום.

  311. ע י נ ב ל Says:

    אוקיי, דבר ראשון אני יודעת את זה…
    ודבר שני אני יודעת גם באיזה רחוב היא גרה
    אבל אני הרגשתי שממש אמרת לי את זה בנימה של זלזול ואת האמת ?קצת נפגעתי…אז אם זו לא הייתה הכוונה שלך אז בסדר.

  312. זיו Says:

    עינבל-חס וחלילה. ממש לא זילזלתי.
    את רק צריכה לזכור שאת אחת מתוך כמה עכשיו וזהו.

  313. דדהדס Says:

    זיו, הביבי לא חידש דבר.
    כל כך הרבה סייגים, ובעיקר נושא ירושלים.
    אין אחד בעולם שיסכים עם ההתנחלויות בירושלים
    כשלתושבים הערביים לא נותנים אפילו לבנות חדר בתוך
    אדמתם שלהם, כן בירושלים.(המזרחית)

  314. ע י נ ב ל Says:

    זוכרת ויודעת.

  315. זיו Says:

    עינבל- מצוין.
    דדהדס- תראי מן הסתם מפאת גילי אני לא מבין גדול בפוליטיקה מה שאני כן מבין זה שצריך להיות חיוביים ואם מישהו עושה שינוי במחשבה שלו ולו הקטן ביותר זה כבר טוב. שלום לא יהיה כאן בזמן הקרוב אם בכלל אבל אם הצעד הזה יקרב אותו אז השינוי מבורך.

  316. מ Says:

    ברוח הדברים שלך ,זיו, שינוי הוא מבורך…

    http://www.youtube.com/watch?v=Ikjmz_SlGhg

  317. זיו Says:

    כקונטרה לשיר על שינוי ששמת, קבלי ביצוע יפה לשיר בנושא:
    http://www.youtube.com/watch?v=Sz1cvWMy7WQ

  318. דדהדס Says:

    זיו, לכן אני לא מתכוונת להעמיס עליך.
    אתה בחור נבון מאד.סומכת עליך שאתה לא לוקח
    את הדברים כמובן מאליו, בטח לא את הדברים של הביבי. (חה חה )
    אני הולכת לעשות סיבוב ברשת.
    ביי.

  319. זיו Says:

    תודה דדהדס.
    תהני מהסיבוב ברשת.

  320. מ Says:

    זיו, אהבתי את הקונטרה. אני פורשת לישון. שיהיה לכם המשך לילה מעולה עם שינה נהדרת וחלומות מתוקים. משאירה אתכם עם שיר נעים , לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=NDdivQ8n5Ug

  321. זיו Says:

    לילה טוב מ'.
    גם אני פרשתי לישון.
    לילה טוב לכולם.

  322. Amitush Says:

    לילה טוב חברים 🙂
    כרגיל הגעתי בסוף.
    אביגייל, התגעגעתי, איה את?

  323. תיתוש Says:

    היי אמיתוש 🙂

  324. אוריתי Says:

    היי תיתוש ועמיתוש,
    אר עברתי להגיד לילה טוב בדרכי למקלחת ולמיטה.
    אז לילה טוב לכן ולכל מי שעדיין ער.

  325. Amitush Says:

    היי תיתוש יקירתי 🙂 מה נשמע?
    אוריתי, שיהיה לך לילה מעולה!

  326. תיתוש Says:

    היי אוריתי אני מתגעגעת
    שיהיה לך לילה טוב וחלומות נעימים

  327. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכום שיהיה לכם יום אופטימי עם התחלות חדשות
    לילה טוב לציפורות הלילה שנעלמו לנו

  328. עדידוש Says:

    בוקר אור לכולם 😛
    זיו ומ', כמובן ששינוי הוא מבורך ובכל המישורים…אהבתי את השירים ששמתם בנושא 8)

    שיר הבוקר של היום הוא של הביטלס – הנה באה השמש…
    http://www.youtube.com/watch?v=U6tV11acSRk
    ועוד אחד קצרצר שלהם – אעקוב אחרי השמש…
    http://www.youtube.com/watch?v=Gh6NS2D0pW8&feature=related

    שיהיה יום דבש לכולנו!

  329. ליאונית Says:

    בוקר טוב לכולם.
    הייתי מעוניינת לקבל מידע על שפרה…אשמח עם תעדכנו.
    תודה רבה.

  330. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום מהנה לכולם.

    עדידוש,יופי של שירים.

  331. אורית Says:

    בוקר טוב לכולם , שיהיה יום מקסים ופחות חם!

  332. אוריתי Says:

    בוקר טוב לכולם!

  333. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכולם

  334. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם,
    עדיין בעבודה ועם אנרגיה טובה,
    שולחת לכם קוביית שוקולד מריר/חלב/לבן להרמת האנרגיות של כולם {כל אחד לפי העדפתו 😉 }
    דרגונייט לך אני שולחת קינדר בואנו בהקדשה אישית.
    המשך יום מצוין!

  335. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    אדון לאון

    http://www.bona.co.il/view.php?t=103495

    עדידוש, תודה על השוקולד, קבלי חיבוק!

    המשך יום מעולה.

  336. עדידוש Says:

    ליאונית, ברוכה הבאה לבלוג, תגובה ראשונה שכותבים נדרשת לאישור ולאחריה ניתן לכתוב בכיף 🙂 אנחנו תמיד שמחים להתעדכן וגם לעדכן במה שקורה עם שפרה היקרה 😛

    מ' יקירתי, תודה על החיבוק , מחזירה לך בחזרה בכיף!

  337. ארנוס Says:

    היי ליאונית!
    כרגע המידע היחיד לגבי שיפ הוא שמחר יום שלישי והיא תופיע ב"ציפורי לילה" עם קובי אריאלי בחצות.

  338. תיתוש Says:

    שלום ליאונית וברוכה הבאה לבלוג ויק
    מ' תודה על הקישור לליאון

  339. Amitush Says:

    שלום ללאונית וברוכה הבאהב לבלוג.
    צהריים טובים לכולם.

  340. תיתוש Says:

    בוקר טוב עמיתוש 🙂

  341. Amitush Says:

    *ליאונית
    *הבאה
    היי תיתוש, צהריים טובים 🙂

  342. תיתוש Says:

    עמיתוש מה מזג אוויר אצלכם ? אצלנו חם אבל יותר גרוע זה הלחות

  343. Amitush Says:

    תיתוש, חם כרגיל וגם לח. לפחות אין גשם והיום הגיע הטכנאי לסדר את הטלויזיה בשעה טובה ומוצלחת 🙂

  344. תיתוש Says:

    חח בשעה טובה עמיתוש
    הלוואי שהיה אצלנו קצת גשם

  345. ארנוס Says:

    טור של לאון על הטעם שלו במוזיקה-

    http://www.bona.co.il/view.php?t=103495

  346. תיתוש Says:

    תודה ארנוס אבל מ' כבר שמה לנו את הקישור

  347. ארנוס Says:

    אופס… לא שמתי לב

  348. אילנה Says:

    ערב טוב

    ליאונית ברוכה הבאה והנאה מהבלוג וחבריו.

  349. גוויני Says:

    ערב טוב לכולם,
    ברוכה הבאה ליאונית…
    מה שלום החברים?
    למישהו יש כח ללכת במקומי לפילאטיס?

  350. ע י נ ב ל Says:

    אוף…מצב רוח לא טוב 😦

  351. ארנוס Says:

    עינבל, קבלי חיוך שפרתי מתוק לשיפור מצב הרוח-

  352. ע י נ ב ל Says:

    חחח תודה רבה ארנוס :]

  353. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם

    תודה ארנוס אחלה תמונה חיוך של שפרה שווה מיליון
    עינבל אני מקווה שמצב רוחיך ישתפר במשך הערב

    גוויני אך היה יומך הראשון בעבודה ? אני מקווה שהיה לך נעים ולא קשה

  354. ע י נ ב ל Says:

    תודה תיתוש :]
    וזה לא שקרה משהו… זה סתם ככה וזו לא פעם ראשונה
    בטח בין היתר בגלל כל הלחץ של הלימודים..

  355. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    כתבה מעניינת על רונה קינן מתוך התוכנית "המקור" של שלח ודרוקר.

    http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=643523&sid=126

  356. גוויני Says:

    הי תיתוש,
    היה קשה (זהו היום השני, התחלתי אתמול), הוטבעתי במים העמוקים…
    עינבל קחי הכל בקלות, אין לך מושג איך אני מתגעגעת לימי התיכון שכל טרדותיי היו הבחינות. בכיף הייתי מתחלפת איתך. בכיף!

  357. ע י נ ב ל Says:

    חחח גם אמא שלי אומרת את זה 😛
    אבל אני לא מרגישה שאני אתגעגע לזה

  358. תיתוש Says:

    עינבל יש ימים כאלה וכמו שאמרת יכול להיות שזה המתך לקראת סוף שנת הלימודים והבחינות תזכרי שעוד מעט יש לך חופש גדול ותוכלי לנוח ולעשות מה שאת רוצה קבלי חיבוק גדול לעידוד

    גוויני אני סומכת עליך שתדעי אך לצוף ולשחות ותצאי מהמים כמו גדולה 🙂
    קבלי גם את חיבוק ענק של עידוד

  359. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    מ' יקירתי תודה רבה על הכתבה על רונה קינן קבלי ביצוע מהמם ל"מבול"
    http://www.youtube.com/watch?v=b2DaUmx1H6I&feature=related

    {בקרוב יעלה פוסט חדש 😉 }

  360. תיתוש Says:

    המתח

  361. ע י נ ב ל Says:

    תודה רבה תיתוש 🙂 חיבוק בחזרה,עודדת אותי :]

  362. גוויני Says:

    עינבל אמא שלך נשמעת כמו מישהי חכמה 🙂

  363. תיתוש Says:

    בבקשה עינבל

  364. הדר Says:

    ערב טוב לכולם!!!
    מה שלומכם? איך עבר היום?

    http://www.youtube.com/watch?v=HfDBAM2SFDE

  365. עדידוש Says:

    יש פוסט חדש
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/06/15/%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d/#respond

  366. תיתוש Says:

    ערב טוב הדרי שלומי סביר
    מה שלומך?

התגובות סגורות.


