משאלה

by

                                 star

                                          "לעולם לא ניתנת לך משאלה,

                                         מבלי שניתן לך גם הכוח להגשימה.

                                                אולם יתכן שיהא עליך

                                                   לעמול לשם כך"

                                          {ריצ'ארד באך, "תעתועים"}

                     מי יתן וכל משאלותינו יתגשמו ושנעמול לשם כך 😉

252 תגובות to “משאלה”

  1. אביגייל Says:

    בוקר טוב עדידוש, תודה על הפוסט. מזל טוב לאבא ליומולדת ! העוגה הצליחה ?

  2. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    רציתי לשים את השיר "מקום בלב" כשיר בוקר, אבל משום מה לא מצאתי אותו ביוטיוב, מי שמוצא מוזמן להעלות אותו, נגמר לי הזמן…
    שיהיה יום מוצלח ומספק לכולנו!

  3. עדידוש Says:

    אביגייל, ככה תמשיכי להפתיע אותי כל בוקר?! 😉 תענוג!
    העוגה נראית מצויין, אני מקווה שהיא גם טעימה…את זה נדע רק בערב…בינתיים אני צריכה לצלוח את היום הארוך שרק מתחיל 8)
    מנוחה נעימה לך וחלומות טובים על תינוקות קסומים!

  4. אביגייל Says:

    חמודה 🙂
    יום טוב יקירתי, נשתמע.

  5. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום נפלא לכולם.

    עדידוש,תודה על הפוסט ומזל טוב לאבא,עד מאה כעשרים.

    אביגייל יקרה,כיף לראותך איתנו בשעות אלה,שיהייה לך יום טוב ומעולה,חיבוק.

  6. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    עדידוש, מזל טוב לאבא!
    (אגב, הפוסט מקסים)

  7. אוריתי Says:

    בוקר טוב ויום מקסים לכולם,
    מזל טוב לאבא של עדידוש, עד מאה ועשרים!
    עדידוש, שהיום יעבור בקלות ותהני בחגיגת יום ההולדת של אבא,
    ו..אהבתי את הפוסט.

  8. אילנה Says:

    עכשיו מתנגן ברדיו השיר :

    http://www.youtube.com/watch?v=Wp9ZhEHxTiw

    נזכרתי ביום ההוא המאושר ,היום בו הייתי בעננים שהשפיות ניצחה.

  9. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בוקר נפלא לכולם

    עדידוש, מזל טוב לאביך ,אושר ובריאות.
    יש לי רעיון למתנה, תציצי אם מתחשק לך.
    http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=34218

    שאו ברכה כולכם, נשתמע.

  10. אורית Says:

    בוקר מצוין לכולם!

    עדידוש פוסט מקסים, מזל טוב לאביך!

    אילנה יקרה , השיר הזה תמיד יעלה בי חיוך אפילו עוד כמה שנים!

  11. רוני Says:

    בוקר טוב

    עדידוש, מזל טוב ויום הולדת שמח לאביך,שהתברך בבת כמוך 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=61U90Pqo-rU

  12. רוני Says:

    אופס…….
    http://www.youtube.com/watch?v=61U90Pqo-rU

  13. עדידוש Says:

    תודה לכולכם על הברכות, שמחה שאהבתם את הפוסט…זה באמת היה בשלוף, לאור הלילה השמח שהיה 😛
    אילנה ואורית, אין ספק שהשיר הזה יעלה חיוך על שפתינו ויחמם את הלב עוד שניייים 😀
    קיפוש, תודה על הרעיון, הספר נראה מקסים!
    כתבנו לאבי ספר משלנו כמתנת יום הולדת…בכל זאת, לא כל יום מגיעים לגיל 65.
    רוני, טוב לשמוע ממך, תודה על השיר המצויין!

  14. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכולם
    עדידוש תודה אני אוהבת את הפוסט החדש 🙂

    אחותי כנראה שהשיעור עם הרב לייטמן היה מעניין מאוד אם לא ישנת כלל בלילה אני משארת שאת ישנה עכשיו אז לילה טוב וחלומות על אי מקסים שבו אנשים יכולים לעשות מה שהם רוצים למשל להפוך יום ללילה ולילה ליום ובתי ספר עם דגש לכל תלמיד 🙂

    קיפי ברוכה הבאה קראנו לך בלילה ואת באת היום 🙂

    עדידוש שוב מזל טוב לאבא שלך אך דדהדס קוראת לך קפיץ אז אני בטוחה שתצלחי את כל היום עם המטלות המרובות ותגיעי ליום ההולדת רעננה ושמחה

  15. ארנוס Says:

    כרגע החניון בירושלים ימשיך להיות פתוח בשבת-

    http://www.nrg.co.il/online/54/ART1/900/656.html?hp=0&loc=162&tmp=6563

  16. אילנה Says:

    צהריים טובים

    סוף סוף התפנתי לקחתי לעצמי הפסקה לפטפט איתכם ו…הבלוג רדום,תשנו חברים,שינה טובה לכם 🙂

  17. תיתוש Says:

    עדידוש מצאתי את השיר מקום בלב בגירסת המתנחלים חבל שאין את הגירסה של בועז שרעבי

    http://www.youtube.com/watch?v=f5TqqU-3HeE&feature=PlayList&p=013D31E841440017&playnext=1&playnext_from=PL&index=4
    אני מוסיפה גם את מילות השיר
    http://www.shiron.net/songView.aspx?song_id=4937&singer_id=183&song_title=2932e7

  18. תיתוש Says:

    צהריים טובים אילנה אני מצתערת שלא היה אף אחד בבלוג כדי לפטפט איתך שומרת הבלוג נירדמה במישמרת 🙂

  19. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    עברתי רק לאחל המון מזל טוב והרבה בריאות לאביה של עדידוש.

    השיר הזה הוא בשבילו.

    http://www.youtube.com/watch?v=hhQrstqy3gA

    המשך יום נעים לכולם.

  20. תיתוש Says:

    צהריים טובים מ' היקרה 🙂

  21. אוריתי Says:

    היי אילנה תיתוש ומ
    קפצתי להגיד שלום, ולראות שכולם בסדר.
    תיתוש, אני מבינה שחיפשת אותי אתמול, הלכתי לישון מוקדם הייתי עייפה.

  22. אורית Says:

    מה לעשות קצת עסוקים בעבודה…!

    אך מתעדכנים בין לבין!

  23. אילנה Says:

    אהלן תיתוש ו -מ'-תודה על השיר.

  24. תיתוש Says:

    היי אוריתי נכון וגם אחותי ואירית רצינו שתצתרפי אלינו ציפורות הלילה המתבוננות 🙂
    אבל לא נורא אני בטוחה שיהיו לנו עוד לילות נחמדים כאלה ואת וכל מי שיהיה ער מוזמן להיצתרף 🙂

  25. תיתוש Says:

    היי אורית ואילנה מה שלומיכן?

  26. אורית Says:

    היי תיתוש,

    שורדים בעבודה!

    יש ימים עמוסים ומעייפים כמו היום…!

    מה שלומך?

  27. אילנה Says:

    אהלן אוריתי,אני מתארגנת לקראת יציאה הביתה,עייפתי.

  28. תיתוש Says:

    אורית אני מרגישה סביר
    תישתי הרבה מים ותשתדלי לעשות קצת יותר הפסקות בעבודה

  29. תיתוש Says:

    אילנה נסיעה טובה הביתה תנוחי ותחדשי כוחות
    בנתיים אני שולחת לך לאורית ולאוריתי חיבור עם אנרגיות כדי שתוכלו לשרוד את שאר היום בעבודה

  30. אורית Says:

    תודה רבה תיתוש!

  31. אוריתי Says:

    תיתוש, ראיתי שנהניתם אתמול.
    אני בימים האלה פשוט מאוד כועסת , לא יכולה לפרט פה, אבל עיצבנו אותי מאוד,
    וכשזה נוגע לבנות שלי אני לא מוותרת. היום התעוררתי בשש בבוקר, שזו שעה שבדרך כלל לא מופיעה כלל בשעון שלי ולא נרדמתי שוב, לכן בלילה אני עייפה.

  32. תיתוש Says:

    אוריתי כשאת כועסת אז אני עצובה וכואבת אני מבינה שזה משהו שפגעו בבנות שלך ויש לך את כל הזכות לכעוס עם את רוצה לשתף את אותי את יכולה לישלוח לי באימייל בנתיים קבלי חיבוק ענק מימני

  33. תיתוש Says:

    בבקשה אורית:-)

  34. אוריתי Says:

    תיתוש, שלחתי לך מייל.

  35. עדידוש Says:

    אחה"צ נעימים לכולם,
    אחרי עבודה + לימודים…סוף סוף אני במנוחה של כמה דקות…כן, גם אנרג'ייזר זקוק לטעינה מדי פעם 😉
    אוריתי, אני מצטערת לשמוע על כך שאת כועסת…קבלי חיבוק תומך.
    מ' יקירתי, תודה רבה על השיר שהקדשת לאבא שלי, השיר ממש מרגש!

    בדרך הביתה, חרגתי ממנהגי להקשיב לגלגל"צ כי היה שיר שלא אהבתי וטוב שהעברתי, כי בדיוק היתה התוכנית של איריס קול, ב103, ואחת המאזינות סיפרה על מקרה שקרה לה בעבודה – על אינטריגות ועל משהו לא נעים שקרה לה וביקשה את עצתה של איריס, מה לעשות ואיך להגיב.
    איריס קול, בנעימות ובאמפטיה אדירה, הסיטה את המוקד מהמקרה הספציפי הזה ואמרה לה שבמערכות יחסים שונות יש המון טיפוסים של אנשים והרבה פעמים קורים מקרים שלא נראים לנו, או שפוגעים והדרך הטובה לצאת ממעגל השליליות היא לראות מה אני יכולה לשנות בעצמי ובכך להשפיע…כי הרי מנקמה ומ"להחזיר לו" לא יצא טוב אלא עוד הרס…

  36. אביגייל Says:

    שלום לכולם.
    אוריתי, את מוזמנת לשתף גם אותי אם בא לך. לא שאוכל לעזור, אבל אולי נוכל לשנות קצת את הרשימות… 🙂 חיבוק.

  37. תיתוש Says:

    אוריתי יש לך מייל בחזרה

    עדידוש האנרג'ייזר+תנוחי ותמלעי מצברים לערב

  38. תיתוש Says:

    היי אחותי רק עכשיו ראיתי שנכנסת וכתבת
    הבוקר ראיתי שבכל זאת מצאת את הכתבה על המים 🙂

  39. רמה Says:

    ערב טוב יקרים!
    עדידוש המון מזל טוב לאביך היקר,בריאות אושר ושמחה 🙂
    אוריתי ליבי איתך קבלי חיבוק גדול.

  40. עדידוש Says:

    אהלן אביגייל, רמה ותיתוש 🙂
    למישהו מתאים לשתות קפה איתי? {המים בקרוב רותחים}

  41. בר Says:

    ערב טוב!

    עדידוש, יום הולדת שמח!
    הרבה אושר,בריאות, אהבה ושמחה לאביך היקר 🙂

  42. עדידוש Says:

    תודה בר-בר, מתאים לך שוקו? חם/קר?

  43. בר Says:

    וכמובן, תודה רבה על הפוסט המקסים!

  44. בר Says:

    אמממ, האמת שמתאים לי שוקו קר…. חזרתי עכשיו מהים ואני לא אתנגד למשהו קר שיצנן אותי חח 😉

  45. אביגייל Says:

    אהלן בנות,
    עדי, ביקשת כל כך יפה, שאני לא יכולה לסרב … אני עושה איתכן הפסקת קפה עם סיגריה וחוזרת לעבוד …

  46. תיתוש Says:

    ערב טוב עדידוש ובר
    עדידוש אני אשמח לשתיה קרה ולא שוקו 🙂

  47. עדידוש Says:

    איזה כיף לך! גם לי מתאים ים…עדיין לא הייתי העונה בים – עוד מעט יתוקן המחדל!
    קבלי שוקו קר, עם קרח גרוס לצינון 8)

  48. תיתוש Says:

    שלום אחותי אני אשמח לסיגריה 🙂

  49. עדידוש Says:

    אביגייל, איזה כיף! מי אמר שאין לי כוחות שכנוע 😉 איך להכין?
    תיתוש, בבקשה, אייס-טי אפרסק הולך?

  50. בר Says:

    ערב טוב, אבייגיל ותיתוש 🙂

    עדידוש, גם אני פעם ראשונה הייתי היום בים, אבל מה שמעצבן אותי זה שאף פעם אני לא משתזפת אני תמיד נשרפת, העור שלי כל כך לבן שהוא נעשה אדום ולא חום, פשוט פאדיחה רצינית חחח

    ותודה רבה עדידוש על השוקו עם הקרח, אני חייבת להודיע שהוא ממש טעים! 😛

  51. עדידוש Says:

    בכיף בר-בר, הוכן באהבה 🙂
    ולגבי שיזוף…למזלי, העור שלי משתזף ולא נשרף…

  52. אביגייל Says:

    הבאתי את הקפה איתי …. תלחצו להגדלת התמונה…
    תיתוש, התכבדי בסיגריה …
    המחשב שלי נורא איטי, לא יודעת מה יש לו. כבר כיביתי והדלקתי ונישקתי וחיבקתי … לא עזר. סוף שבוע יגיע ה"רופא" מהצפון, יתן לו קצת יחס חם …
    http://pohpohh.deviantart.com/art/masa-da-101657960

  53. אביגייל Says:

    אהלן בר. אתן זוכרות שאסור להגזים בשהייה בשמש ?? סליחה שאני נשמעת כמו זקנה נירגנת 🙂

  54. עדידוש Says:

    אביגייל, יחס חם זה תמיד טוב ויעיל להרבה מצבים 😀

  55. בר Says:

    עדידוש, כיף לך העור שלך לא נשרף, זו הרגשה כל כך מעצבנת שכולם משתזפים ורק אני נשרפת 😦
    יש לי תחושה שאני נשמעת חננה נוראית חחח

    אביגייל, אל תדאגי אני זוכרת טוב מאוד שלא צריך להגזים בשהייה בשמש, ברגע שראיתי שאני מתחילה להאדים ישר הלכתי למקום יותר מוצל
    ואת לא נשמעת כמו זקנה, להפך כל הכבוד לך על הדאגה 😉

  56. בר Says:

    *שהעור

  57. תיתוש Says:

    תודה עדידוש אייס-טי הולך
    תודה אחותי מיזמן לש עישנתי סיגריה
    בר למה את לא משתמשת בכרם שיזוף ?
    לי יש בעיה בבלוג כל פעם שאני עושהנ רענן אני מקבלת רק חצי בלוג לוקח לי כמה דקות עד שזה מיסתדר

  58. אביגייל Says:

    לבן זה יפה !!!
    אחרי שנים של שהייה בשמש של סיני, אני משלמת היום את המחיר …

  59. אביגייל Says:

    תיתוש, זו בדיוק הבעייה שלי ! סתם האשמתי את המחשב החמוד שלי …. אז למה זה ככה ?

  60. עדידוש Says:

    בר-בר, גם אני לא מגזימה בשהייה בשמש, למרות שזה ממכר 😀
    ואת לא נשמעת חננה בכלל!
    תיתוש ואביגייל, אין לי מושג למה יש לכן בעיה בבלוג, אולי תעשו ריסטרט למחשב… {אצלי זורם תקין}
    אני חייבת להתארגן ולזוז, שיהיה ערב מהנה לכולם, נשתמע בלילה 😛

  61. בר Says:

    תיתוש אני משתמשת בקרם שיזוף אבל זה לא עזר, אז השתמשתי בשמן גזר( אומרים שהגזר משזף) אבל זה גם לא עזר 😦
    לצערי אני מתחילה להשלים עם המצב שאני אף לא אשתזף

    אביגייל, אני חושבת שלבן זה יפה, אבל עור שזוף זה עוד יותר יפה…
    המצחיק הוא שלכל מקום שאני הולכת קוראים לי שלגייה, כי העור לבן והשיער חום וזה ניגוד מאוד מצחיק חח

  62. בר Says:

    עדידוש, השהייה מאוד ממכרת, אבל אזור להגזים 😉
    ואני שמחה שאני לא נשמעת חננה חח

    להתראות עדידוש 😛

  63. בר Says:

    *אסור

  64. אביגייל Says:

    בר, אנא הישמרי לנפשך. תיזכרי שביקשתי 🙂
    עדידוש, כבר עשיתי, לא עזר. אולי זה סימן שכדאי שאחזור לעבוד …
    ברכות על ראשכן …. נשתמע יותר מאוחר.

  65. בר Says:

    אביגייל, תודה רבה על הדאגה 🙂
    אל תדאגי אני שומרת על עצמי, אמא שלי כל פעם צלצלה לשמוע אם אני בצל ואם מרחתי קרם הגנה חחח

    להתראות אביגייל 🙂

  66. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    עדכון חם: שפרה בגיא פינס בפינת ביקורת האופנה של דורין אטיאס. היא די ירדה על שיפ ונתנה לה 3.5 דרקונים אם איני טועה , על השפרה הלבנה שלבשה להשקה של ספרו של גדי טאוב. גיא נראה חושש מהביקורת על שפרה ואמר לפני שדורין דיברה
    Now Lets Go To Shifra

  67. תיתוש Says:

    בר לבן זה יפה אבל צריך מאוד להזער את צריכה לשים קרם הגנה מאוד גבוע
    להיתראות אחותי ועדידוש המשך יום מהנה

  68. מ Says:

    *השמלה הלבנה שלבשה שפרה להשקה של גדי טאוב.

  69. אביגייל Says:

    אהלן מ. – דורין האחרונה בעולם שיכולה להעביר ביקורת על מישהו, לטעמי.
    ביי יקירתי, העבודה מחכה לי …

  70. תיתוש Says:

    ערב טוב מ' אני לא זוכרת שדורין אטיאס לבשה פעם משהו יפה ובכלל אין לה טעם סתם קנאית אני לא סובלת אותה שפרה מתלבשת כל כך יפה והיא לא ניכנעת לשום צו אופנה היא לובשת רק מה שהיא רוצה וזה תמיד יפה ומתאיים לה

  71. תיתוש Says:

    עבודה נעימה אחותי

  72. בר Says:

    תיתוש, תודה רבה על העידוד ועל המחמאה שאתן חושבות שלבן זה יפה 😉

    מ' ערב טוב!
    את דורין אטיאס אף פעם לא אהבתי, היא גם מתלבשת גרוע וגם אני לא אוהבת אותה מבחינת האופי…
    שפרה הייתה לבושה כל כך מיוחד בהשקה של גדי טאוב שצריך לתת לה 10 דקרונים ולא 3.5

  73. מ Says:

    היי תיתוש ובר, מסכימה אתכן וגם עם אביגייל. למען האמת, לא אכפת לי מה היא חושבת הרי מי זו דורין אטיאס ? שתגיד מה שהיא רוצה. שפרה תלבש מה ששפרה רוצה, לשפרה יש סטייל ושיק טבעי מה שלדורין אף פעם לא היה ולא יהיה.

    שיר שמתאים כאן

    http://www.youtube.com/watch?v=kkxj5xVLyj0

  74. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב לכולם
    עדי המתוקה, מזל טוב לרגל יום ההולדת של אבא שלך
    המון המון המון ברכות חמות המלאות בבריאות, שמחה, צחוק, אושר ועושר.
    שתמשיכו להנות בחגיגות ושיהיה לו רק טוב
    מאחלת מכל הלב
    http://www.youtube.com/watch?v=9J2XUECAhBU&feature=related
    חיבוק גדול 🙂

    אני אחזור יותר מאוחר..
    נתראה אח"כ

  75. תיתוש Says:

    נכון מ את אמרת את מה שאני לא הצלחתי לכתוב

  76. צופה באח הגדול Says:

    *תיקון- עדיין לא לילה..
    ערב טוב לכולם 🙂

  77. תיתוש Says:

    ערב טוב צופה אנחנו פה ומצפות לך בלילה 🙂

  78. בר Says:

    נכון מאוד מ'!
    את צודקת בכל מילה…

    תודה רבה על השיר, שיר נחמד מאוד 🙂

    טוב בננות יקרות אני הולכת להתכונן למתכונת בהסטוריה שיש לי ביום ראשון, אז נתראה יותר מאוחר, להתראות 🙂

  79. מ Says:

    לימודים נעימים, בר.

  80. תיתוש Says:

    להיתראות בר לימודים נעימים 🙂

  81. DRAGONKNIGHT The LEGEND Says:

    ערב טוב לכם, נתיני היקרים!

    קמתי משנ"צ מהנה…חלמתי על שיפי,אבל לא מסוג החלומות שאני חולם עליה בדר"כ…אגב, בחלום שיפ הייתה מעצבת אופנה מפורסמת…(ממתי אני חולם על אופנה…WTF?) טוב..אין טעם להכביר במילים…(אגב, תודה לאירית השפירית שלימדה אותי את המילה הזו! אני רק מקווה שכשהיא החזירה את הכרך הענקי של אבן שושן למדף הוא לא נפל עליה בטעות על הראש או על הרגל…כי זה יהיה ממש עצוב אם זה יקרה…אירית יקירתי…את צריכה לשמור על עצמך בגילך המופלג! אנו דואגים לך!)

    ואם כבר הזכרתי את אירית…יש לי הבהרה חשובה ביותר לגביה…
    בזמן האחרון הצמדתי לשמה את השם "מכבית"…חשבתי שבתור ירושלמית היא תעריך את המחמאה…א-מה -מה…מה מסתבר? שזה דווקא מעליב אותה!
    אז תנו לי להסביר…אחת ולתמיד…כוונתי הייתה טהורה לחלוטין! בשום אופן לא דיברתי על ספורט …ועל הריב הידוע בין קבוצות "מכבי" השונות (ת"א, חיפה וכו') עם קבוצת בית"ר…לא ולא!
    תבינו, בזמן שאירית השתעשעה לה עם מילונים עבי כרס…אני נברתי בספרים קצת יותר מעניינים וחשובים…ספרי ההיסטוריה!
    ובהיסטוריה הישראלית (והיהודית אם תרצו) היו אלה המכבים שהיו שליטיה הישראלים של ירושלים…הם שיחררו אותה מעול הסורים (הממלכה הסלואקית )וביססו את ממלכת החשמונאים…חג חנוכה…זוכרים? בזכותם!
    וכל זאת לעומת ה"ביתרים" למשל…שכידוע התחילו במרד הגדול בהנהגת בר-כוכבא נגד הרומאים ולבסוף נחלו תבוסה והביאו אסון ורצח עם איום לעם הישראלי!
    שורה תחתונה בשפת הגן: מכבי=שם טוב ומחמיא…ולא העלבה…חס וחלילה…

    בכל אופן..כל זה לא ממש משנה…חשבתי כל שם חדש להדביק לאירית השפירית:
    "אירית היודית"! (על שם "יוד")…אין מצב שהיא תיעלב מזה! זו המחמאה הכי גדולה!

    אוקיי…עכשיו…שיר!
    http://www.youtube.com/watch?v=UMe7WdK-XKo
    BACK TO YUD

  82. אביגייל Says:

    ומה דעתך על מצב המים בארץ ??

  83. תיתוש Says:

    חחחחח אחותי

  84. DRAGONKNIGHT The LEGEND Says:

    שלום אביגייל ותיתוש!
    סיימתן לצפות ב"כוכב נולד"?

    מצב המים בארץ מעולה לדעתי…אני משקה את הגינה כל יום וממלא את הבריכה המחוממת פעם בשבוע…מה לא בסדר בזה?
    מקסימום…ייגמרו המים? נקנה סאן-בנדטו! הייתי באיטליה..יש להם עודף מים…
    הכל טוב!

    למי שמעוניין…צפייה בערוץ 2 בשידור חי (עם דיליי קטן) באינטרנט…
    http://www.flatplanet.tv/%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A5_2_%D7%A9%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A8_%D7%97%D7%99%D7%99.html

  85. תיתוש Says:

    היי דרגון השאלה היא האם אתה תממן לנו את המים של סאן-בנדטו לשתיה למקלחת לכלים ולשירותים ?
    תודה על הקיזשור לערוצי הטלויזיה

  86. אביגייל Says:

    ולגינה של אבי. אל תשכחי תיתוש.

  87. אילנה Says:

    ערב טוב חבריי היקרים.

  88. DRAGONKNIGHT The LEGEND Says:

    תיתוש…
    אם את מחפשת סיבסוד למים תבקשי מהנהלת הבלוג…הם מלאים בכסף…את יודעת כמה הם משלמים לי לפי החוזה? ומאיפה את חושבת צץ הכסף לבריכה המחוממת?

    אני מבין שחברת ההנהלה עדידוש חוגגת היום יום-הולדת לאביה…
    אני רוצה להקדיש לה ולאביה את השיר הבא…שיר שאהוב עליי וגם על אבי…
    http://www.youtube.com/watch?v=l8_rVkA6m9c

    מזל טוב אבו דידוש!

    הנה גם קישור לערוץ 10
    10tv.nana10.co.il/

  89. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה יקרה
    דרגון עד שלא תפתח את החוזה שלך עם הנהלת הבלוג אני לא הדע כמה עשירים הם כי לנו חברי הבלוג הפשוטים לא משלמים כלום גורדיש נדה
    חשבתי על זה שאתה מבזבז את כל מאגר המים של ישראל אז מין הראוי שתשלם לנו את המים שניבא מאיטליה וכמו שאחותי אמרה שיש את הגינה של אבי וזאת הוצאה גדולה
    את ערוץ 10 של נענע אני מקירה

  90. DRAGONKNIGHT The LEGEND Says:

    T-TUSH….לצערי רוב סעיפי החוזה חסויים…אבל אני יכול לשתף אתכם עם תת-סעיף קטנטן וחשוב…
    לפי סעיף י' 10…בכל פעם שדרגונייט (האגדה) מזכיר את "יוד" האגדית בתגובתו, הוא יזוכה בסכום של "יוד" שקלים או 100 יורו…לבחירתו…

    שלום אילנה, את עדיין פה?
    שמת לב שגם בשם שלך מופיעה האות "י"? בדיוק כמו אצל "יוד" האגדית!(יאללה, 100 יורו בבקשה!)
    🙂

  91. אביגייל Says:

    אהלן אילנ'קה,
    תיתוש, יש כאלה שמשלמים להם, ויש כאלה שמשלמים ובלבד שיקראו אותם … כמוני למשל … ככה זה בחיים 🙂
    ולכן אני חייבת לחזור לעבוד. אחרת לא יהיה לי כסף לשלם לכם 🙂 אחזור יותר מאוחר.

  92. DRAGONKNIGHT The LEGEND Says:

    טוב…
    עוד מעט אסיים את המשמרת שלי להיום (אני פה כבר שעתיים…)

    אני מקווה מאוד שמחר יהיה לי יותר זמן לבלוג…אני רוצה להתחיל במשחק חביב (וטיפשי במיוחד)…שבו כל חברי הבלוג משתתפים (בין אם ירצו או לא…) פרטים בקרוב!

    עוד שיר לאוסף…
    http://www.youtube.com/watch?v=5VBcv7VJnGE

    DRAGON-Quote of the day:
    I'm beyond good and evil…I am DragonKnight! and I'm Awesome

  93. עדידוש Says:

    שלום לנוכחים 😛
    היה ערב משפחתי מעולה, חזרתי שיכורה 😆
    אביגייל, העוגה הצליחה מעל למצופה! קשה ליפול עם עוגת עננים 😉
    דרגונייט, תודה על השיר המרגש של בועז שרעבי ואחלה ציטוט!

  94. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אילנוש, תיתוש, דרגון, אביגייל ערב טוב לכם ומקווה שהשלום לכם.

    דרגון, בימים האחרונים אתה עובר שינוי ארוך (שאני אמות , הוא מתווה פה מגילות )
    חוץ מזה, ניכר מתוך חלומך, כי בילדות נהגת להלביש בובות ברבי. 😉

    תיתוש עדכניני לגבי בעיית הצפיה בסרטים?

    דדהדס, אוהבת ומתגעגעת!

    טוב, תנו לי כמה דקות Brb

  95. עדידוש Says:

    קיפוש, לא ראית שהגעתי? אולי אני שיכורה אבל אני עדיין לא רואה ואינה נראית 8)

  96. אילנה Says:

    אביר יקר,תודה על השיר.

    אביגייל יקירתי,ערב נפלא גם לך ועבודה נעימה,מסירה בפנייך את הכובע על כך שהינך עובדת בשעות הלילה ואל תוך שעות הלילה המאוחרות.

    אהלן תיתוש.

    עדידוש,אין כמו חגיגה בחיק המשפחה,ברכות לאבא ושתחגגו לו עוד הרבה ימי הולדת.

    אוריתי יקרה,חיבוק גדול .

  97. DRAGONKNIGHT The LEGEND Says:

    שלום עדידוש….עכשיו באים….בדיוק אני זז…איחרת את הרכבת כרגיל…היה לך משהו יותר חשוב לעשות?

    קיפי…אני מודה בקשר לברביות! אבל יש לך טעות! לא נהגתי להלביש אותן…אלא להפשיט אותן! וגם לצוות אותן אחת עם השנייה….
    🙂 מה? הברביות האלה שוות!

    http://www.youtube.com/watch?v=zEzh10_xoqw

    יאללה ביי לכולם!
    ד"ש חם לאירית!

  98. תיתוש Says:

    חחחחח אחותי את רואה אזה אי צדק אני מיד פונה למנהלת אילנה ודורשת מימנה לתקן את האבל שנעשה לך ולנו ולשלם לך ולא לגבות מימך תשלום על הכתיבה שלך עכשיו אני מבינה למה המעטת לאחרונה בכתיבת בבלוג

    דרגון זה לא פייר כמעת לכל חברי הבלוג יש יוד בשם חוץ מימך לאחותי יש אפילו 3 יודים ולאירית השפירית יש 4 יודים

    אני מצתערת שאני שולחת את התגובה שלי רק עכשיו כי בעמצה הכתיבה שלי היה לי שיחת טלפון

  99. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דושדושה ,אסור לך לבוא בתלונות לאשה ב- PMS .

  100. תיתוש Says:

    שלום לעדידוש וקיפי
    קיפי המצב נישאר כמו שהיה יש אתרים שאני יכולה לראות סרטים ויש אתרים שלא בנגנים של מדיה פלאייר אני כן רואה בנגנים אחרים אני לא רואה

  101. עדידוש Says:

    קיפוש, אני לא באה בטענות, רק ציינתי שהתפספסתי לך 😆
    דרגונייט, הייתם (והיית…כי היתה לי הרגשה שתכתוב היום בבלוג) במחשבתי!

  102. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אהממ… דרגון, ידוע לי על נקרופילים, אבל על ברביופילים, אתה סובל 🙂

    אוריתי, אחרי שתגונני כמו לביאה, קחי שאיפה ונשפי החוצה במלוא העוצמה, זה משחרר. חיבוק וחיזוק ממני.

  103. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש יקירתי, הצלחת לבלבל אותי. מה מדייה פלייר? איזה נגנים ? הלא אמרת שיש אתרים המעלים סרט של יוטיוב אצלהם באתר ואינך יכולה לראות דרכם. רק ביוטיוב את מצליחה לראות.
    תיתוש, איזה צעדים ביצעת על פי המלצותי?

    אוף דושדושה, לא נריב אף פעם?:)

  104. עדידוש Says:

    קיפוש, אם את מחפשת לריב…אני יכולה למצוא לך סיבות, אבל זה מיותר נראה לי, עדיף להשקיע את האנרגיה בחיובי 😛 וחוץ מזה, לריב כששיכורים לא מומלץ, עדיף להמשיך ולצחוק 🙂

  105. תיתוש Says:

    קיפי האמת שאני לא מחקתי מה שאמרת לי לימחוק כי אני לא כל כך מבינה בזה יש גם את האתר הזה שאני לא יכולה לראות בוא סרטים
    http://moviesdot.net/

  106. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דושדושה, מה איתך, אם אין לי תבלינים, אני לא נושמת. כמה טוב שחוה נגסה בתפוח, אחרת הייתי סובלת משיעמום.

  107. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    כאמור, פלאש ומקודדים תיתוש.
    איזו מערכת הפעלה יש לך
    דוגמא:
    windows xp sp2 עברית או אנגלית ? אולי עם sp3 ?
    על מנת לראות לחצי לחצן ימני על האיקול של המחשב שלי, בחרי באופציה מאפיינים
    בכרטסת כללי רשום לך כל האינפורמציה.

  108. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכם. אני אחרי שנ"צ שהתחיל ב-7 בערב והסתיים ב-8:30 בערב. כשהשעות הפוכות, הן הפוכות. אבל באמת התעוררתי רעננה.
    דרגסטור, אתה צריך לשמוח שישנתי קצת והחלפתי כוח כי זה נתן לי הזדמנות לחלום. אני יודעת שאתה סקרן, וראוי שכך, כי היה לך חלק בחלום הזה:

    אני וחבריי הטובים הלכנו להופעה של שירי גוספל על הדשא בבריכת הסולטן. היה ערב קריר במקצת, כמו רוב הערבים בירושלים וכדי להתחמם העברנו בינינו בקבוק יין, וכשהוא נגמר נפתח בקבוק חדש ועוד אחד. הזמרים מילאו את חלל האוויר שאל מול חומות העיר העתיקה ומגדל דוד בקולות מלאכיים והרמוניים ואני השתרעתי לי פרקדן על הדשא, מתמכרת לקולות ולאווירה. אני לא יודעת אם התעלפתי, כמה דקות נעלמו מזכרוני, אבל פתאום שמעתי צניפת סוס ובקרב הצופים החל להיפער רווח. כל העיניים הופנו מן הבמה והוסטו לאיזו נקודה לא ברורה הרחק בתוך הקהל. השביל הלך והתרחב ובסך צעד לו סוס אציל, נקרא לו קוואזקי או בשמו העברי מלכישוע, ועליו רכב אביר אציל מכוסה מכף רגל ועד ראש בשריון עבה. מתוך קסדתו, שגדיל שיער בקציה, הציצו עיניו הטובות. הוא המשיך לרכוב באצילות, לאט-לאט, נזהר לא לדרוס אף אחד מן המסטולים שעל הדשא. הזמרים בינתיים נאלמו דום. מעולם לא ראו מחזה מרהיב כזה והיו בטוחים שהזיה התגנבה לראשם, אולי אפילו נפלו לאילוזיה שמכונה סינדרום ירושלים. האביר, שנקרא לו קינדרלישס, ניגש למיקרופון ואמר: באתי אליכם ממקומות רחוקים, עליתי הרים וגבעות, עברתי גאיות וימים כדי להביא לכם את דבר מלכתי שפרה. כולם השתחוו לו בהכנעה, משתאים לנוכח הקשיים שעבר האביר כדי להשמיע את הבשורה. ואז …
    בתנופה זריזה, בתנועת יד אחת החלטית הוריד האביר בבת אחת את שריונו ומתחתיה היתה חליפת בגד גוף נוצצת, מגפי זהב גבוהי עקב ושלייקס. "ואז צעק אותו אדם: תגידו, פה זה לא המבחנים לכוכב נולד?" וכאן התעוררתי.

    דרגי, אני מקבלת את ההתנצלות שלך. ידעתי שכאשר אתה רוצה אתה יכול. תודה גם על הסקירה ההיסטורית. אני אומרת לך חד-משמעית: עוד כמה סקירות היסטוריות כאלה ואני אהיה מאוהבת. זאת הדרך ללבי. ואם אתה רוצה להבריק הברקה מבריקה במיוחד אתה יכול לעבור לסקירת תולדות תנועת הפועלים, ואפילו לא תצטרך לחזור כל כך רחוק בהיסטוריה. מספיק 100-150 השנים האחרונות. אל תשכח לשים דגש חזק על מרקס ואנגלס, על התנועה הקיבוצית, על 1 במאי.
    ואנחנו נצטרף אליך בשירה אדירה:
    http://www.youtube.com/watch?v=bcECDvb2XLc
    בזה הרגע הבלוג של ויק מחליף את ערוץ 23 והופך לטלוויזיה החינוכית החדשה. יחי ההשכלה!

  109. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    האיקול = האיקון

  110. תיתוש Says:

    קיפי יש לי וינדוס XP אני לא בטוחה אם זה 2 או 3

  111. אילנה Says:

    הווו קיפושקה,הגעת ואני הולכת לנום,תסלחי לי נכון? נשיקותתתת

    לילה טוב ,שינה ערבה ומתוקה .

  112. עדידוש Says:

    קיפוש, הבנתי את כוונתך…{נכון לקח לי כמה דקות להבין את המשפט המסובך}
    אהלן אירית ותיתוש.

  113. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    רוצה שאנסה להתחבר אליך? על מנת שאתחבר אליך, את צריכה להתקין תוכנה, תדעי להסתדר עם זה?
    (יש אפשרות דרך WIN XP "עבודה מרחוק" רק כרגע אין ברשותי את הדיסק של ווינדוס, ככה שאצלי זה לא מעודכן)
    האופציה ברגע זה, זה רק על ידי התקנת תוכנה שאתן לך.

  114. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, שינה ערבה וחלומות נעימים.

  115. תיתוש Says:

    קיפי את מתכוונת לסרביס ברק 2 זה כתוב הוינדוס שלי בעיברית

  116. אירית השפירית Says:

    לילה טוב אילנה. שלום תיתוש, קיפי ועדי. בדיוק כשהתחלתי לכתוב כאן התקשרו אליי בטלפון ונתקעתי לכמעט שעה שלמה. פשוט אי אפשר היה לעצור את שטף הדיבור מן הצד השני. אבל עכשיו אני אתכן. מה שלומכן?
    עדידוש, שתמיד יהיו לכם ימים שמחים, חוויות שכייף לזכור, שממלאות אותך בתוכן. אני מרימה כוסית לחגוג אתך ועם אביך. לחיים!

  117. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    עדידוש, אני שמחה שהחגיגות היו מהנות, כן ירבו.
    היי קיפי, כיף שאת פה.

    דואט מקסים

    http://www.youtube.com/watch?v=afEjE0rX5Uk

  118. מ Says:

    לילה טוב, אילנה, שינה ערבה וחלומות נעימים.

  119. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אילנוש 😦 טוב נו, לכי לנוח ותהני מחר. אוהבת מלאנים ואחת }{

    תיתוש, מצאתי אצל הנסיך את הדיסק של ווינדוס, בואי ננסה דרך "מחשב מרוחק" המובנה של הווינדוס עצמו.

    יודעת איך לתת הרשאה או לא?

  120. דדהדס Says:

    קיפ, זה שאת פה, ממש הפתעה עבורי. מה שלומך??????…….

    אירית,,,,,,,,,,,אהבתי מאד מאד מאד מאדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
    את הסייפא. כמו שאומרים.
    הרבה זמן לא פרגנו לתנועה הסוציאליסטית כפי שעשית זאת את.
    את אלופה בכתיבת סיפורים.
    אירית , לא יזיק לנו ערוץ שכזה, בתנאי שמחסלים את ערוץ 2.

  121. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב בלוג יקר
    פיספסתי את אילנה, לילה טוב אילנה, חלומות נעימים
    עדי, איך את מרגישה? שיכורה קצת? חחח 🙂
    קבלי וקבלו שיר חמוד
    http://www.youtube.com/watch?v=P_rzDnRuGfs

  122. עדידוש Says:

    תודה רבה אירית ומ' היקרות, לחיים!
    מ' אהבתי את הדואט, הוא ממש נעים לרקע.

  123. אירית השפירית Says:

    קצת נשמה
    http://www.youtube.com/watch?v=Thls_tMuFkc&feature=PlayList&p=C66D09D477CB7BC1&playnext=1&playnext_from=PL&index=2
    http://www.youtube.com/watch?v=IhGZdSkX6IM&feature=PlayList&p=C66D09D477CB7BC1&playnext=1&playnext_from=PL&index=5

  124. תיתוש Says:

    שלום לאירית מ' ודדהדס ועדידוש

    קיפי אני לא יודעת אך נוותנים הרשאה אם זה לא מסובך אז תסבירי לי
    ועוד משהו יש חשיבות עם הוינדוס פירטי או לא ?

  125. עדידוש Says:

    אהלן דדהדס וצופה יקרות!
    דדהדס, היום הרגשתי ממש כמו "קפיץ", איך לא חשבו על הכינוי הזה עבורי קודם? מזל שאת חשבת עליו 😀
    צופה – אחד השירים!

  126. תיתוש Says:

    ערב טוב צופה
    לילה טוב אילנה יקרה שינה ערבה וחלומות נחמדים

  127. דדהדס Says:

    קצת באיחור,
    אבל עדידוש "קפיץ הבלוג"
    ברכות ליום ההולדת של אביך.
    נראה לי שהוא יודע איזה אוצר הוא גידל וטיפח.
    הרבה בריאות טובה.

  128. מ Says:

    אירית, פינקת אותנו באחלה שירים.

    אני עם עוד אחת מאהובות ליבי , אם לא האהובה ביותר שזכיתי לראות בהופעה חיה כאן בארץ!

    קבלו את המגניבה מכולן…

    http://www.youtube.com/watch?v=Ndg20cqtbEg

  129. אירית השפירית Says:

    שלום דדהדס, צופשוש וממינקה. כייף לראות אתכן.

  130. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מי פלורסנט עדידוש, מי? ( חה חה)
    הנה מ. יוחדת שלי ! מה שלומך יקירתי הקטנה?

    איריתה הרהוטה, אפילו האפילוגים שלך גורמים לי להשתאות. אני דורשת לפחות פורלוגיה 🙂

  131. עדידוש Says:

    דדהדס, תודה רבה על המחמאות והברכות…
    תדעו כולם שסיפרתי לו על הבלוג ועל הברכות שמסרו לו החברים שלי והוא ממש התרגש 🙂

    מ', גם אני אוהבת את שריל קרו…אחלה שיר!

  132. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אם הוא פרצוץ באופן מושלם, אין כל חשיבות תיתוש.
    כבר מכינה לך הסבר.

    דדהדס ! ברוכה הבאה 🙂

  133. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש, מצאתי לך לינק בעברית. כשתסיימי, תגידי לי.
    http://www.microsoft.com/israel/windowsxp/using/mobility/getstarted/enableremote.mspx

  134. צופה באח הגדול Says:

    היי תיתוש, עדי ואירית
    מ', אין ספק ששריל קרואו לוקחת

    שיר לקיץ
    http://www.youtube.com/watch?v=DOLcdm6wg7s

  135. דדהדס Says:

    קיפ, את פה?

    מ יוחדת. (על פי קיפ)
    בקשה לי אליך.
    התערבתי עם אחד שאני עובדת איתו על כך שלאונרד כהן
    אין לא שום תואר של דוקטור. הוא עיקש ואומר שכן.
    ההתערבות היא על בקבוק וויסקי. (משהו טוב)
    בבדיקה שעשיתי אני משוכנעת בצדקתי.
    אולי תוכלי לעזור סופית בסיפור הזה דרך האינטרנט.
    החלטנו שאת הבוררת האחרונה. מסכימה?

  136. מ Says:

    קיפי ,לשאלתך,שלומי מעולה,תודה. ואת? (מלבד ה- PMS)
    היי דדהדס.

    ועוד אחד של שריל

    http://www.youtube.com/watch?v=ickCJN2B21s

  137. עדידוש Says:

    קיפוש, אני מודה ומתוודה על הפלורסנטיות שלי…בייחוד אחרי 2 כוסות יין אדום מעולה!
    צופה,תודה על השיר המקסים, שעדיין מתנגן לי בראש 😉

  138. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, רק עובר לשים את התמונה היומית – שיפ משגעת בתמונה מזווית לא שגרתית-

    לילה טוב לכולם!

  139. אירית השפירית Says:

    האישה היא העבד של העולם/ ג'ון לנון
    http://www.youtube.com/watch?v=5eE2zMENLU8&feature=related

  140. ארנוס Says:

    דדהדס בדיקה קצרה מעלה שיש דוקטור בשם לאונרד כהן אבל זה לאונרד אחר… לא ידוע לי לגבי לאונרד "שלנו" שיש לו תואר כזה.

    לילה טוב, זזתי!

  141. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בוודאי דדהדס יקרה. מה שלומך?

    מקדישה לך : (המקור שלום חנוך) ביצוע רונית רולנד
    http://www.youtube.com/watch?v=VAm-mrgBHP4

    ולאוריתי :
    http://www.youtube.com/watch?v=4riFPwwpOC0

  142. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, חלומות פז ואחלה יום מחר!

  143. מ Says:

    דדהדס, אני יכולה לנסות ולחפש מידע, השאלה אם תואר דוקטור של כבוד נחשב?
    בכל מקרה, אני יודעת שהיתה פניה נרגשת לצרפו כמועמד לפרס נובל לספרות מתישהו בעבר.

  144. דדהדס Says:

    ארנוס, שתהיה לי בריא כל הזמן.
    יופי של תמונה.
    מקווה שמצב הרוח שלך טוב יותר,
    והדברים מסתדרים כרצונך.
    זה לפחות מה שאני מאחלת לך, ארנוס יקיר הבלוג.
    לילה מצוין שיהיה לך, ארנוס יקירי.

  145. עדידוש Says:

    קיפוש, אין על שלום…השירים שלו תמיד קולעים…

  146. תיתוש Says:

    קיפי אני נמצאת בחלון חיבור שולחן עבודה מרחוק אבל אני לא יודעת מה לכתוב בו

  147. דדהדס Says:

    מ, לא נחשב והוא מעולם לא קיבל.

  148. מ Says:

    לילה טוב , ארנוס, שינה טובה וחלומות נעימים.

  149. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב ארנוס

    הנה עוד שיר של שריל קרואו, רק בגלל שהוא הכי מתאים לעדי עכשיו
    All I wanna do is have some fun 8)
    http://www.youtube.com/watch?v=P3piWXq_y20

  150. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מ. יוחדת, שאת לא מפספסת 🙂 אצלי חיוך מאוזן + האזנה לשלום חנוך
    (לאט לאט) אחד מהשירים שאני מאוד אוהבת.

  151. עדידוש Says:

    צופה, אני כבר מתפנה לשמוע את השיר הכיפי ששמת בעבורי!

    קיפוש, אני ברקע עם שיר של שלום מהאלבום החדש
    http://www.youtube.com/watch?v=AYtjGUMcV8g&feature=channel

  152. דדהדס Says:

    מ,מ מ פרס נובל לספרות
    לא נחשב בהתערבות שלנו.
    תודה מ.
    כל מה שאני צריכה זה שתכתבי את פסיקתך,
    זה יכול לחכות גם למחר.
    הרבה תודה.

  153. צופה באח הגדול Says:

    חח עדי, קחי את הזמן זה בסדר 😉

  154. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דידושקה, נוסיף גם את אריק, יוני רכטר, מתי כספי, רביץ ונקבל מפץ גדול .

    תיתוש, באיזה חלון בדיוק? והאם עברת על ההדרכה דרך הלינק?

  155. תיתוש Says:

    ק3יפי אני נכנסתי דרך עזרים תקשורת וחיבור לשולחן עבודה מרחוק

  156. עדידוש Says:

    קיפוש, ציינת את האלופים….ברצינות!
    הנה שיר אדיר של שלום מתוך האלבום המעולה – "בגילגול הזה"
    אומרים שבלי {כמובן שהמילים של מאיר אריאל ז"ל}
    http://www.youtube.com/watch?v=LaK43KRZ4To&feature=related

  157. מ Says:

    קיפי, כמוני כמוך מאוד אוהבת את לאט לאט של שלום…
    דדהדס, אכתוב את פסיקתי, לא שאני מומחית גדולה, ממש רחוק מזה.

    וכעת להשמעת בכורה בבלוג ויק לרוזי תומס, שווה הקשבה !

    http://www.youtube.com/watch?v=2KToA2MoYlQ

  158. אירית השפירית Says:

    יקירותי, היום הביקור שלי קצר ועדיין מילא את לבי שמחה. אהבתי את כל השירים, שמחתי לראות ששלום לכן ורוחכן טובה עליכן (קיפי, PMS קטן עלינו, ובטח יעבור עוד יומיים שלושה). אני מצטרפת לאיחולים שדדהדס איחלה לארנוס המקסים שלנו. אני לא מנג'סת כי אף אחד לא אוהב שעושים לו את זה, אבל תדע שאתה במחשבתי ואני מאחלת לך המון טוב והמון הצלחה.
    מאחלת לכולכן לילה טוב. 😛
    http://www.youtube.com/watch?v=8YrLdDE3YTA
    http://www.youtube.com/watch?v=cIM6CDh1yvE

  159. עדידוש Says:

    לילה טוב אירית, שינה מצויינת וחלומות פז. תודה על השירים המעולים!

  160. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אירית, חלומות נעימים 🙂

  161. דדהדס Says:

    קיפ, מה המקצוע שלך?
    את יותר מידיי מזכירה לי את העיסוק של בני אהובי.
    כל היום מחשבים. (מבחינתי זה מצוין.)

  162. תיתוש Says:

    קיפי אני חושבת שעכשיו אני בחלון הנחון מאפייני מערכת ועבודה מרחוק

  163. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה טוב אירית ושאי ברכה.

    תיתוש word יש לך? (רוצה לשלוח לך הסבר ברור יותר)

  164. אירית השפירית Says:

    ממינקה, הייתי חייבת לחזור כדי לציין אירוע היסטורי: פעם ראשונה יש לנו טלפתיה. כתבת שאת אוהבת את השיר לאט לאט וממש באותו רגע צירפתי אותו. יש! גם אני בטלפתיות! ועכשיו אני באמת נפרדת. 😆

  165. מ Says:

    לילה משובח ,אירית יקרה, שינה נהדרת וחלומות גם. תודה על שפינקת אותנו בשירים המצויינים.

  166. עדידוש Says:

    מ' אני מקשיבה עכשיו לחידוש היומי ומאוד אוהבת 🙂 את אלופה!

    גם אני פורשת להיום, היה כיף לחזור לאווירה שמחה ומהנה בחברתכם 😛
    לילה טוב מ', צופה, דדהדס, תיתוש וקיפוש, חלומות נעימים.
    לילה טוב גם למי שעוד יכנס {אביגייל, אוריתי?} ולמי שסמוי 8)

  167. תיתוש Says:

    קיפי כן אולי יש לך סקייפ ונוכל לדבר ? כמובן בלי לחדור לפרטיות שלך

  168. תיתוש Says:

    אירית להיתראות בנתיים

  169. מ Says:

    לילה משובח , עדידוש, שינה איכותית וחלומות גם.(כיף שאת מתלהבת מהשירים החדשים כל פעם מחדש, העיקר שאת נהנית) שיהיה לך יום סוכר מחר!

  170. אוריתי Says:

    עדידוש לילה טוב, הנה את רואה הגעתי.
    תודה לכל מי ששלח חיבוק, שיר ותמך, אוהבת אתכם.

  171. דדהדס Says:

    אירית , לילה טוב.
    אני לא יכולה להתעלם מהמוזיקת גוספל שחלמת.
    לרגע חשבתי שבאמת היית בהופעה ולא הבנתי איך לא ידעתי עליה.
    שוב, לילה מצוין שיהיה לך. וירושלים חופשית יותר.

  172. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש שינה ערבה
    היי אוריתי מה שלומך? אני מקווה שהכל בסדר

  173. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עדי
    לא לשכוח על הבוקר קפה!!! ומשקפי שמש 8) חח סתם
    חלומות נעימים
    ושיר אחרון
    http://www.youtube.com/watch?v=SjtIdtwdVmo

  174. דדהדס Says:

    עדידוש הזכירה את אביגייל ואוריתי. נו,,,,,,,,

    לילה טוב קפיץ הבלוג (זהו, בלי מרכאות) עדידוש.

  175. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, אני ברוכה במקצועות ,
    1. עסק אישי שלנו (לא אפרט ברשותך) אני אחראית על פגישות וסגירות עסקים.
    2.טכנאית מחשבים
    3.לאחרונה צילום+ הכנת אלבום דיגיטלי לימי הולדת (בעיקר ילדים)
    4 (תחביב) כותבת שירים ואף מלחינה.
    5 . לייט בלומר -רוצה להוציא ספר ילדים שיושב במגירה( עדידוש השששש !!! )
    6. (תחביב) מוזיקה ולשיר

    אם מתחשק לך לעדכן אותי בעיסוקך או תחביביך, אשמח

  176. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ליל מנוחה עדידוש הכובשת 🙂

  177. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לא תיתוש אין לי סקייפ.
    טוב, איך את עם התקנת תוכנה קטנה , חושבת שתסתדרי? בתוכנה הזו רק מזינים איזה פרט או 2 וזהו.
    מה את אומרת, שננסה?

  178. תיתוש Says:

    קיפי את ברוכת קישרונות
    אני חושבת שאני נמצאת בחלון הנכון מאפייני מערכת

  179. עדידוש Says:

    אוריתי, כיף שאת פה, אני מקווה שאת חשה הקלה מסויימת…קבלי עוד חיבוק חם.
    קיפוש את ממש אשת חיל!
    תודה מ', תיתוש ודדהדס.
    צופה, תודה על הליווי האולטימטיבי לשינה 8)
    לילה טוב אחרון!

  180. תיתוש Says:

    אני חושבת שאני אוכל להתקין תוכנה כי אני כבר התקנתי תוכנות בעבר

  181. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש, הטלפון השבור הזה , עושה לי סחרחורת.
    בואי נתמקד שניה ונחליט מה עושים.

  182. דדהדס Says:

    קיפ, זה מתחיל להיות מעניין לי ואפילו מאד.
    יש לי רעיון, לא פה.

  183. תיתוש Says:

    חחחח אוריתי אני מוכנה לתת לך את כל העזרה שאת צריכה לרשימה שלך
    ואני מתחילה בחיבוק

  184. אוריתי Says:

    קיפוש, התרשמתי מאוד, ממש אשת אשכולות. אשבה ברוכת כשרון כזה מי ימצא?
    תיתוש אצלי הכל בסדר, כפי שאת יודעת לי ולחברתי אביגייל יש רשימות, היום עידכנתי את הרשימה שלי ואני מרגישה יותר טוב. אני לא כמו דודו טופז, אני אעשה עבודה נקיה יותר ולכן אני לא מספרת לכם, כדי לא לערב אתכם. 😉

  185. תיתוש Says:

    יאללה קיפי אני מוכנה
    וסליחה שאני מקשה עלייך

  186. מ Says:

    תיתוש, קיפי, אוריתי, צופה ודדהדס היקרות, אני פורשת לישון. שיהיה לכן המשך לילה מעולה ונעים, שינה נהדרת וחלומות גם. משאירה אתכן עם שיר ישן וטוב…
    לילה טוב לכולם !

    http://www.youtube.com/watch?v=IWvEXChflEE

  187. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    יופי תיתוש, מצויין. נלך על התקנת תוכנה. ואל תבהלי .

    תורידי את התוכנה מהלינק הזה
    http://rapidshare.com/files/57642227/crossloopsetup.exe
    כאשר תכנסי לאתר, לחצי מתחת לשעון השמאלי על הלחצן free user
    לאחר מכן יפתח לך עוד חלון של אתר ובו שעון ספרות רץ
    המתיני לסוף הספירה עד שיופיע לך עיגול כחול ובתוכו המילה download
    לאחר מכן לחצי על ה – download. ושמרי את הקובץ בשולחן העבודה.
    אחרי שהקובץ ירד, התקיני אותו על החשב.

  188. תיתוש Says:

    חחח אוריתי אני מוכנה לעזור לך בכל מה שתצתרכי לחיסולים אם את רוצה אני מוכנה לעשות עבודת שתח
    בנתיים קבלי חיבוק

  189. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ', יקרה 🙂
    גם אני אפרוש לי להלילה
    שיהיה לילה טוב לכולם ולכולן 😉

  190. דדהדס Says:

    מ,מיוחדת.(שוב, על פי קיפ)
    אני פשוט אוהבת את זה.

    לילה טוב לך, ואל תשכחי אותי,
    למרות שאני בטוחה, שלאונרד כהן
    הוא יוצר, כותב שירים ושר.
    אין לו שום תואר של דוקטור.

  191. תיתוש Says:

    קיפי אני יודעת להוריד מרפידשיר אני מורידה סרטים ושירים מימנו

  192. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מ.יוחדת שלי, ליל מנוחה ותודה על השירים המקסימים.

    דדהדס, דרך מייל?

    תיתוש אינך מקשה כלל וכלל.

    אוריתי, אני מאוד אוהבת להעשיר את עצמי במידע , אחרת אני מאבדת עניין ומהר מאוד.
    יש כאלה שיראו בזה דבר "מבורך" ויש שיגידו שאני "בוגדנית"
    שתי הדעות מקובלות עלי כי אני אדם מאוד מודע.
    אוריתי, במה את עוסקת?

  193. תיתוש Says:

    קיפי התכנתי את התוכנה

  194. תיתוש Says:

    מ' יקרה לילה טוב ושינה ערבה והרבה חלומטת נחמדים

  195. דדהדס Says:

    קיפ, אכן . (ויש לך מתוקף תפקידך)

  196. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    יופי תיתוש 🙂 תפתחי את התוכנה, עכשיו רישמי כתובת אי מייל נכונה (לא מזוייפת)
    והשיני את שאר הפרטים כגון שם ושם משפחה וצרי לעצמך סיסמה בעלת 6 ספרות (זיכרי את הסיסמא)
    לאחר מכן תתבקשי להיכנס למייל שלך ולאשר את ההצטרפות.
    תשובי לעדכן אותי אחרי שסיימת

  197. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    נשלח דדהדס , תודה.

  198. אוריתי Says:

    קיפי שלחתי לך מייל.

  199. תיתוש Says:

    קיפי נרשמתי וקיבלתי אימייל פתחתי את אהתר דרך האימייל
    מה אני עושה עכשיו

  200. תיתוש Says:

    האתר

  201. תיתוש Says:

    לילה טוב צופה סליחה שלא שמתי לב קודם שפרשת

  202. תיתוש Says:

    קיפי???

  203. תיתוש Says:

    חחח קיפי נרדמת ?

  204. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש אופסי, עכשיו תני לי את שם המשתמש שלך והסיסמא

  205. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש אני מדברת על הסיסמא שהתוכנה נתנה לך ( קוד בעל 12 ספרות)

  206. תיתוש Says:

    קיפי את רוצה לשמועה משהו אני שככתי לכתוב שם משתמש כתבתי רק את האימייל שלי ואת הסיסמה והוא שלח לי איממיל הולי אם אני אכתוב לך את האימייל והסיסמה זה יעזור ?

  207. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לא זה לא יעזור, תסגרי את התוכנה ותנסי להתחבר מחדש, כשהתוכנה תבקש שתזיני סיסמה, ליחצי על "שכחתי סיסמא" הסיסמא תשלח אליך למייל.
    לאחר מכן תכניסי את הסיסמא שקיבלת במייל לתוכנה
    ואז תקבלי מתוך התוכנה קוד בעל 12 ספרות, אותו אני צריכה.

  208. תיתוש Says:

    קיפי אני לא יודעת אני שולחת לך את כל האימייל שקיבלתי אני רק מבקשת שתמחקי אותו מהבלג

  209. דדהדס Says:

    קיפ, משהו קטן עבורך.(פעם שמתי את זה )
    http://www.youtube.com/watch?v=jr7CJX8i-Q0
    אני ניפרדת ממך ללילה מצוין.

    תיתוש, לילה טוב גם לך.

  210. תיתוש Says:

    קיפי אם את רוצה לישון אז תקידי לי
    בנתיים אני ינסה להירשן אוד פעם

  211. תיתוש Says:

    קיפי האתר באנגגית ולכן אני לא יודעת אך למצוא רת שכחתי סיסמה
    אני כל כך מצתערת דאני מתריחה אותך ומעכבת אותך

  212. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, את נהדרת! האנימציה והשיר מהדימים מחדש.
    תודה רבה יקירתי.

    תיתוש, תראי מה תעשי, תסירי את התוכנה מתוך הוספה הסרה, לאחר מכן תתקיני מחדש, תרשמי שוב את כתובת המיל שלך וסיסמא שהפעם תזכרי (תרשמי אותה היכן שהו)

    תיתוש, אני פורשת לישון, נמשיך מחר.

    ליל מנוחה לך ולדדהדס

  213. תיתוש Says:

    טוב קיפי נמשיך מחר כך אני יעשה הכל מחדש רק שאלה אליך אי אפשר לאפוך את זה לעיברית ?
    אים לא תעני לי לא נורא
    לילה טוב ושינה ערבה

  214. תיתוש Says:

    לילךה טוב גם לך דדהדס ושהכל יעבור ממול

  215. אוריתי Says:

    תיתוש, גם אני בדרך למיטה. התקלחתי כבר (אביגייל אמרה שמותר) ועכשיו אני תולה כביסה וקופצת למיטה.
    לילה טוב תיתוש וחלומות מתוקים.

  216. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי שינה ערבה ואני מקווה שמחר הכל יהיה יותר טוב

  217. אביגייל Says:

    אוריתי, חכי שנייה, חיבוק גדול לפני שאת קופצת לך למיטה … אני אתך במאבקך הצודק. אין לי מושג באיזה שדים את נלחמת, אבל אני אתך !

  218. אביגייל Says:

    תיתוש יקרה, יש לי בכל זאת איזה קושי להיכנס לבלוג. גם אותך אני מחבקת, ומקווה שגם בשבילך יהיה מחר יותר טוב.

  219. תיתוש Says:

    אחותי ניקרה אצלי הבעיה ניפתרה אני מקווה שגם אצלך היא תיפתר בכרוב לילה טוב וחיבוק גדול ביי ביי

  220. תיתוש Says:

    לילה טוב לכל חברי הבלוג היקרים
    מיזמן לא כיסיתי אותכם בלילה ואני מתגעגעת ומיכוון שזה כיסוי וירטואלי אז זה לא יחמם אותכם אני עוברת אצלכם אחד אחד ומכסה אותכם באנרגיות טובות
    שיהיה לכולם בוקר טוב ויום ניפלא
    http://www.youtube.com/watch?v=kKJF1dvfybw

    http://www.youtube.com/watch?v=UHrUMKzsaT8

  221. אביביתוש Says:

    בוקר טוב ומאיר לכל חברי הבלוג המקסימים.
    היו לי שיבושים עם האינטרנט לאחרונה.
    שיהיה לכולם יום נפלא 🙂
    מלא אנרגיות טובות

  222. עדידוש Says:

    בוקר טוב וגם אור לכולם 😛
    קמתי קצת עייפה…תיכף אני אכנס לעניינים ואטען באנרגיות 😀
    http://www.youtube.com/watch?v=SrtwSZbMYeM
    שיהיה יום דבש לכולנו!

  223. אביביתוש Says:

    עדידוש אחלה שיר לפתוח את הבוקר.
    בדיוק עשיו שמעתי אותו ברדיו.
    התזמון שלך משהו.

  224. אביביתוש Says:

    עדידוש אחלה שיר לפתוח את הבוקר.
    בדיוק עכשיו שמעתי אותו ברדיו.
    התזמון שלך משהו.

  225. אורית Says:

    בוקר טוב, שיהיה יום מצוין לכולם!

  226. רמה Says:

    בוקר טוב 🙂
    שיהיה יום מקסים עם בשורות טובות.

  227. אבי Says:

    לקראת עליית צפורי לילה בגל"צ, יש בעתון "ישראל היום" מאמר נחמד על שפרה וקובי אריאלי.

  228. זיו Says:

    http://celebs.walla.co.il/?w=/2754/1499420
    אורה ביקשה לפרגן.

  229. עדידוש Says:

    אבי, תודה רבה על העדכון 😀
    למישהו יש את העיתון והוא מוכן לסרוק/להקליד את הכתוב בבקשה?

    רוני, בדרך לעבודה שמעתי גלגל"צ והשיר שהתנגן היה השיר ששמת עבורי אתמול 8)

  230. עדידוש Says:

    זיו, בוקר טוב ותודה על העדכון 😛

  231. זיו Says:

    ועוד אחת:
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/paparazzi/Article-a4017bbc7efb121006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604

  232. רמה Says:

    היי אבי טוב לשמוע ממך 🙂

  233. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    איזה יופי לראות את הכתבות על שפרה. שימו לב שדווקא את השם של שפרה שמו בכותרת ובתמונות למטה מצולמת חבורה שלמה של אנשים.
    הולכת לחפש עכשיו את העיתון.

  234. אוריתי Says:

    יש עיתון.
    כתבה עם תמונה מהממת של שפרה וקובי מגישים את התוכנית.

  235. רמה Says:

    זיווש יקר תודה רבה!

  236. אבי Says:

    עדי
    הנה קישור. לדפדף לעמ' 31
    http://62.128.57.2/Olive/AM3/Israel/Default.htm?href=ITD%2F2009%2F06%2F09&pageno=1

  237. אירית השפירית Says:

    בוקר טוב. איזה כייף לראות שתי כתבות על שפרה שלנו על הבוקר. היא נראית מאושרת.

    עדידוש, תודה!!!! 🙂 שיהיה לך יום נהדר. אני בטוחה שתצברי אנרגיות במהלכו (לא סתם קוראים לך כאן קפיץ).

    יום נהדר לכל הוויקניקים.

  238. עדידוש Says:

    אבי, תודה רבה על הקישור, כיף לקרוא על הפרגון לשפרה (ולקובי)
    אירית, לא הבנתי על מה תודה, אבל בכיף ואין בעד מה! ואת צודקת לגבי האנרגיה…

  239. אוריתי Says:

    עדידוש, כתבה יפה, נכון?
    מלבד משפט אחד אהבתי מאוד.
    יום נעים!

  240. רמה Says:

    אני לא מצליחה לראות את הכתבה 😦

  241. אוריתי Says:

    רמה, אל תהיי עצובה.
    תני לי את המייל שלך ואשלח לך.

  242. רמה Says:

    תודה אוריתי, rama20@walla.co.il

  243. רוני Says:

    עדידוש, יכול להיות שאחד מעורכי גלגל"צ קורא כאן ?!

    http://www.youtube.com/watch?v=QFZGXvGGcfw

  244. אוריתי Says:

    רמה, שלחתי לך.

  245. ארנוס Says:

    תודה לכל מביאי הקישורים, הנה הכתבה במלואה כפי שצולמה מהעיתון-

  246. ארנוס Says:

    והגרסה עם הרקע הלבן מהאינטרנט למי שמעדיף-

  247. ארנוס Says:

    ועוד אייטם קטן עם תמונה של שפרה ומולי מעיתון "פוסט"-

    אגב, היו לנו בראנג'לינה, רנינט, יודינט, ש"צ, וכמו כל זוג ראוי לשמו, גם שיפ ומולי ראויים לראשי תיבות. לדעתי הכי מתאים "מושי" – מולי+שפרה, וזה גם ממחיש שמדובר בזוג מתוק כפי שהם באמת.
    מעכשיו אימרו: "מושי נצפו בהופעת הבכורה של בני בשן" וכו'.

  248. ארנוס Says:

    אחד ממשפטי המפתח בכתבה – "חוץ מזה אני מגבשת כמה דברים אחרים, כולם ברמת פיתוח שלא מאפשרת עדיין לדבר עליהם, ויש שם גם טלוויזיה".

    אפשר לסמוך על שיפ שהיא יודעת לנתב את עצמה לאט אבל בטוח לעוד דברים איכותיים, כל כך כיף לקרוא את זה.

  249. דדהדס Says:

    בוקר טוב.
    קראתי את הרעיון הקצר ב"ישראל היום".
    תקשיבו, הבחורה אשה המדהימה הזו היא
    בדיוק כפי שהכרתי אותה בתכנית האה"ג
    נבונה מאד, עם כושר ביטוי שחבל על הזמן.
    בעיקר עקבית מאד וזה מראה עד כמה
    היא לא שיחקה אותה בתכנית האה"ג אלא היתה שפרה נטו.
    לכן גם היא הצליחה לסחוף אותנו.
    מעניין יהיה לראות לאורך זמן איך תכנית הרדיו תתפתח.
    אני בטוח הקשיב לתכנית.
    יום טוב לכל.

  250. ארנוס Says:

    עוד משפט – "אני מאמינה באיכות ולא בכמות, ומעדיפה לעשות תוכנית רדיו שלדעתי האישית היא איכותית, במקום לקבל כל הצעה שאולי טובה כלכלית".

    כבר אמרתי שאני מת עליה?

  251. ארנוס Says:

    זה בדיוק ככה דדהדס, היא אכן מדהימה. אני משוכנע שהתוכנית תהיה תענוג צרוף וגם מה שיבוא בהמשך. שפרה היא כמו המלך מידאס, מה שהיא נוגעת בו הופך לזהב…

  252. ארנוס Says:

    ולכבוד התוכנית היום, נפתח פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/06/09

סגור לתגובות.


