מהו חבר?

by
 
   الشركات     friendship   Empresas    חברות    公司      कंपनियां                  
 
                                                  
                      חברות בסינית                                                            
                                                                             
          חבר הוא אדם אשר

          לפניו יכול בן-אנוש

          לשפוך את כל אשר בליבו,

          גרעינים וקש גם יחד,

          באמונה כי ידיים עדינות מכל

         יטלו כל זאת,  יְנַפּוּ היטב,

         ישאירו את הראוי להישמר

         ובנשיפה של חסד וטוּב לב

        ירחיקו את השאר מהם הלאה…

                 {פתגם ערבי}

316 תגובות to “מהו חבר?”

  1. Amitush Says:

    אני ראשונה!!
    חג שבועות שמח וטעים!! 🙂
    מי מוכן לשלוח לי עוגת גבינה?? בא לי 🙂 ואין לי כוח לעשות.

  2. עדידוש Says:

    כל הכבוד עמיתוש!
    אני מוכנה לשלוח לך, קבלי עוגה חלומית שדודה שלי האלופה הכינה 🙂

  3. מ Says:

    לילה טוב חג שמח וטעים לכולם.

    נראה שכולכם במצב רוח טוב וטוב שכך.
    קבלו קישור לביצוע מעניין וצועני של קרן פלס ל"שמעון השכן".

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3714619,00.html

  4. Amitush Says:

    YUMMY
    עדידוש, אחלה עוגה וירטואלית 🙂
    אפשר עוד?

  5. עדידוש Says:

    בבקשה עמיתוש, שמחה שאהבת 🙂
    אהלן מ', אחלה שיר, ביצוע ממש מעניין.

  6. דדהדס Says:

    עדידוש, אהבתי ש"חברות" כתובה בשפות שונות.

  7. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, אחלה פוסט עדידוש!
    הקאנג'י הזה מזכיר לי את הקאנג'י שמשמעותו "ארנב"

  8. Amitush Says:

    אהה עדידוש, אחלה פוסט כמובן. כרגיל מקסים ונכון 🙂

  9. מ Says:

    קאבר מוצלח ואהוב….

    http://www.youtube.com/watch?v=7wJ-VPqFzy0&feature=related

  10. עדידוש Says:

    היי דדהדס, זו היתה הכוונה.
    ארנוס, משמעות הקאנג'י הזה, בסינית, היא "חברות" כמובן! לילה טוב וחלומות פז.

  11. מ Says:

    הביצוע המקורי של "ואלרי" שיותר מוכר כקאבר המוצלח של איימי ווינהאוס.

    http://www.youtube.com/watch?v=MkYtU8i1TPk

  12. עדידוש Says:

    שיר ברוח הפוסט
    http://www.youtube.com/watch?v=_kkPeEGlJgY&feature=related

  13. אילנה Says:

    עדידוש,תודה על הפוסט .

    מכיוון שמחר עלי להשכים קום בשעה מוקדמת ולצאת צפונה לחברה, אני הולכת לנום, לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

    חג שבועות שמח ומהנה.

    נשתמע במוצ"ש.

  14. תיתוש Says:

    עדידוש תודה על הפוסט
    חג שמח לכולם
    ארנוס לילה טוב וחלומות פז

  15. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס, חלומות נעימים. עדידוש, שיר מקסים.
    ואם כבר אז כבר…

    http://www.youtube.com/watch?v=L8Ng9dkTi5I&feature=PlayList&p=856C9C96D2458110&playnext=1&playnext_from=PL&index=16

  16. מ Says:

    לילה טוב, אילנה וחג שמח!

  17. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, תהני בצפון ותאגרי כוחות בכיף, חלומות נעימים.

  18. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה שינה ערבה וחלומות טובים תהני מחר בצפון9

    דדהדס במיוחד בשבילך 1001 אלבומים שלמים של מלה זמרים ולהקות תשנות ה50 ועד שות ה2000 מלה בוב דילן
    http://www.radio3net.ro/1001/

  19. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה נעים לכולם, מקווה שהיה לכם ערב מיוחד לפחות כמו שלנו היה.

    תגידי עדידוש, ככה 公司 כותבים בסינית חברות?
    רק מהאותיות אפשר לכתוב סיפור
    שימי לב:
    公 <—(מתחת לגגון יש את הסיפרה 4 )
    1.ארבע חברות טובות התכנסו תחת גגון רעוע
    2.אולי הסיפרה ארבע עשתה מעשה כזה טוב, שהצמיחו לה כנפי מלאך ?

    司 <—(דומה לתמרור חניה)
    1. חניה בתשלום לפניך
    2.לוגו חדש לסידרת ההמשך של הסרט הקיוב?

  20. אוריתי Says:

    חזרנו מארוחת ערב רבת משתתפים.
    עדידוש, יופי של פוסט, אהבתי.
    אני גמורה מעייפות, לא יודעת למה, אז לילה טוב והמשך חג שמח חברים יקרים.

  21. עדידוש Says:

    לילה טוב אוריתי, שינה ערבה וחלומות פז.
    קיפושששש את משהו, אכן, ככה כותבים בסינית חברות! אהבתי את הסיפור 🙂

  22. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי שינה ערבה וחלומות מקסימים

    אולה קיפי קרידה

  23. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אוריתי ,לילה טוב
    אילנוש תעשו חיים

    תיתוש, איך הסתדרת עם הדפדפן?

    עדידוש זה הם משהו 🙂 ואת לא פחות.

    ודדהס בטח את מתענגת על הלינק המצויין שהעניקה בעבורך תיתוש

  24. דדהדס Says:

    היי קיפ ,מה שלומך?
    השיר הראשון ששמת לא הכרתי אבל בהחלט הקשבתי למילים.

    תיתוש, תודה .אבל יש לי את זה.

  25. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס יקירתי, אצלי מעולה + + +
    ולך השלום?

    על איזה שיר את מדברת, של BJH?

  26. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אה עכשיו ראיתי, את מדברת על Uriah Heep – Come away Melinda
    קצת מפתיע שאת לא מכירה אותו. זה "מהתקופה" שלך.

  27. דדהדס Says:

    של להקה שנקראת משהו כמו הופ עם הילדה.
    השני מאד מכירה.

  28. דדהדס Says:

    קיפ יקירתי, את זוכרת שסיכמנו כבר פעם שהרבה דברים אני לא יודעת?

  29. עדידוש Says:

    יש לי חשק לקצת פינק פלויד, מי בעניין?
    http://www.youtube.com/watch?v=lRcQZ2tnWeg

  30. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לדעתי את יודעת המון דדהדס, בעיני את מקור התגלות מאוד מעניין.

  31. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עדידוש, איך אפשר שלא להיות בעניין? אחד השירים הענקים.

  32. דדהדס Says:

    קיפ, אין לך מושג כמה שאני צוחקת עכשיו חחחח הגזמת ובגדול….

  33. עדידוש Says:

    נכון קיפוש, השיר הקודם הוא השיר שאני הכי אוהבת שלהם וגם זה…
    http://www.youtube.com/watch?v=YQWszrZHBPI&feature=related

  34. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, תתכבדי באתר מצויין
    http://www.mitkadem.co.il/

    ואם את מכירה את האתר, שאר חברי הבלוג יכולים להנות ולשאוב ממנו מידע.

  35. תיתוש Says:

    קיפי יש לי את שתי התוכנות ג'ווה וםלש פלייר במחשב אבל התקנתי אותם שוב וזה לא עזר
    דדהדס אם יש לך את האתר הזה אני שמחב

  36. דדהדס Says:

    אגב, הזכרת לי עכשיו מה ששרה פון שוורצה השחקנית אמרה היום, על הקטע
    של רות המועביה שבסך הכל היתה כל כך בודדה בארץ זרה ו
    לכן הלכה אחרי נעמי,
    עזרה לה בשדה לא לפני שהזהירו אותה מהגברים ששם.

  37. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    איפסת את הגדרות הדפדפן תיתוש?

    אשמח אם תתני לי יותר פרטים כגון
    מתי החלה הבעיה?
    האם ביצעת עדכון למדיה פלייר?
    האם שידרגת דפדפן מ 6 ל 7 ?

    כל פרט חשוב

  38. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    נחמד לקרוא עוד פרשנות בנוגע לרות המואביה
    האם יצא לשרה לגלם את דמותה של רות?

  39. דדהדס Says:

    קיפ, יש לי את זה בגלל הבנים שלי.
    זו דרך עבורם לקבל אינפורמציה על הופעות גם בחו"ל.
    הםעושים מה שאני עשיתי בשנות ה70, רק שלהם יותר קל.
    את הכרטיסים הם קונים כאן בארץ.

  40. דדהדס Says:

    לא קיפ, היתה שיחה מאד מעניינת.

  41. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אפשר לדעת איזה הופעות ראית?

  42. דדהדס Says:

    קיפ, נשארנו לבד, איזה כייף זה.חחחחחחחח

  43. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה
    מי העלים את עדידוש ותיתוש?

  44. עדידוש Says:

    דדהדס, זו נשמעת פרשנות מאוד מעניינת של סיפורה של רות.
    אני שמעתי היום ראיון מעניין על נושא הגיור ועל העולים הרבים מברית המועצות לשעבר שעוברים את התהליך…הליך מסובך ומתוסבך…

  45. תיתוש Says:

    קיפי יש לי וינדוס XP דפדפן אקספלורר 7 יש לי מדיה פליר 11 ואני חושבת שאין לי בעיות אותו
    לפני כמה שבועות האחין שלי שידרג לי את המחשב ויכול להיות שהוא מחק לי אזה קודק בטעות אני לא יכולה לקרוא לא לבוא לראות כי בפעם שעברה לקחלי שנה עד שהוא הסכים לבוא אלי ואין לי כוח לבקש מימנו שוב

  46. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עדידוש, אני מכירה עלמת חן מקסימה שעברה גיור בקלות ללא סיבוך
    הכל עניין של תזרימי $$$$

  47. דדהדס Says:

    קיפ,
    מבוב דילן ועד גורדון לייטפוט ואן מוריסון קלפטון סטיב וונוואוד
    לינדה רונסטייג ג'ו קוקר אלטון ג'ון טום פטי ו ג'טרו טול עוד ועוד,,,,,,,,,
    את רובם ראיתי בחו'ל.
    גולת הכותרת עבורי זו להקת הגרייטפול דד.

  48. תיתוש Says:

    לקח לי

  49. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש במחשב עצמו, קיבצי סרטים את רואה ושומעת היטב?
    אם התשובה היא כן, לא מדובר בבעיות של קודקים.
    תגידי לפני השידרוג של האחיין, היה לך אינטרנט אקספלורר 6?
    ומדיה פלייר 9 או 10 ?

  50. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    במקום של = שביצע האחיין

    אני לא משדרגת אחיינים 🙂

  51. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכם. קפצתי רק להגיד חג שמח ולאחל הרבה אושר ובריאות.
    שמחה שכולכם נהניתם מארוחת חג השבועות ומן המשפחה.

    עדידוש, אהבתי את הפוסט. אני רוצה להוסיף עוד מילה של חברות: amitie (צריך להיות צ'ופצ'יק מעל ה-e) שזה ידידות/חברות/רֵעוּת בצרפתית. אם מישהו יכול להוסיף את המילה בשפות נוספות, נא לסור במהרה למשרדנו.

    קיפי, אהבתי את מה שכתבת היום וגם אני חשבתי שהדיון היה מעניין, ואפשר להמשיך אותו. למשל אפשר לדבר על הצורך שלנו כבני אדם שיטפלו בנו, שיגידו לנו מה לעשות, שיקבעו לנו כללים – ולפיכך הדת וכל מיני אמונות, תפלות או לא תפלות, שאנחנו מאמצים לנו כאבני דרך. ובמקביל גם הצורך שלנו לחקור, הסקרנות שבנו לבדוק מוסכמות ולשבור כלים, הצורך שלנו בעצמאות מהורנו, מהחברה שבה אנו חיים, ואפילו מעצמנו. אני חושבת שזה נכון גם לגבי טוב ורע, כוח וחולשה, אהבה ושנאה.

    תיתוש, תודה-תודה-תודה על הקישור שצירפת. באמת המון שירים. אחלה.

    אביגייל, הגיע הזמן שניפגש און-ליין. בכל מקרה, מוסרת לך חיבוק גדול וקצת קרח קפוא במיוחד שישרת אותך מתי שתרצי.

    אהלן דדהדס, למרות שאמרת שהנושא סגור, להפתעתי לא כל הוותיקים בקיבוצים מרגישים את השבר שמרגישים רבים. יש לי קרובת משפחה שגרה בקיבוץ כבר שנים רבות ונשואה לבן קיבוץ והיא דווקא מצטערת שהקיבוץ שלהם עדיין לא הופרט ומקנאה בקיבוץ השכן שלהם שהופרט. הייתי בהלם כשהיא אמרה לי את זה. שאלתי אותה אם לא מפריע לה שהיא צריכה לשלם בחדר האוכל והיא אמרה שזה דווקא טוב "כי ככה מבזבזים פחות אוכל". יש הרגשה כאילו הוותיקים שחוו את יישום האידיאולוגיה על גופם ונפשם, מרגישים רגשות מעורבים לגבי מקומה של אידיאולוגיית ה"כל אחד ייתן לפי יכולתו ויקבל לפי צרכיו" בעידן הקפיטליסטי החזירי שלנו.

    עוד זמר שמשתמש בשרוולונים של שפרה 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=ZI9OYMRwN1Q

  52. דדהדס Says:

    עדידוש, היתה שם לא זוכרת את שמה קלדרון משהו
    והיא דברה על דוד המלך בצורה כזו שאני הייתי בהלם.
    היה אדם לא הכי טוב שבעולם.
    היא קראה לבן שלה שאול.

  53. דדהדס Says:

    אירית, הפתעת אותי. הקיבוצים החזקים נהנים מאד מהמצב.
    מה שקרה ברמת הכובש זה לא נקודתי, זה הרבה מעבר לך.
    היום לא בה לי לדבר על זה.

  54. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, WOW איזה רזומה ענק של הופעות איכותיות
    מבחינתי זה נושק לשלמות.

  55. עדידוש Says:

    אני פורשת לישון אחרי יום ארוך ופורה, לילה טוב וחלומות נעימים למי שגלוי וגם למי שסמוי 8)
    אשאיר אתכם עם שיר מקסים שמתאים לשעת לילה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=uNS4pV9Pls0&feature=related

  56. דדהדס Says:

    אירית, תצטרפי אלינו.
    מה קרה שאת כל הזמן זורקת אמירה והולכת.

  57. תיתוש Says:

    קיפי האמת שהאחיין שלי שידרג ברכיבים במארז ארד דיסק צורב ומקלדת ועכבר
    התוכנות שהיו לי במחשב היו גם ליפני
    אני רואה סירטונים של יוטוב רק מאתר יוטוב אבל כשה סירטונים מובנים באתרים אחרים כמיו האתר ששמתי בצהריים אני לא רואה ולא שומעת כלום

  58. תיתוש Says:

    עדידוש לילה טוב חלומות נעימים

    אירית בבקשה בבקשה בבקשה שמחה שהאבת את הקישור 🙂

  59. תיתוש Says:

    שאהבת

  60. דדהדס Says:

    קיפ יקירתי הלכתי לי ,
    נמשיך להשתמע. שיהיה לך לילה מעולה.

    תיתוש לילה טוןב.

  61. מ Says:

    לילה טוב, עדידוש, שינה ערבה וחלומות שיפגור. אגב, הטלפתיה מכה בפעם המיליון ואחת, גם אני רציתי לשים את השיר הזה היום.

  62. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אירית, חג שמח וברוכה הבאה 🙂

    בעצם מה שאת אומרת, שהכל נובע מהצורך לבדוק גבולות המצבים מסויימים כגון חולשה למשל?
    ניקח לרגע את המעמד הסוציואקונומי הנמוך, האם הוא נשען על אותם אבני דרך שציינת בשל מעמדו ?
    האם חולשתו של בן האליטה יכולה להוביל אותו להישען על אותה אבן דרך ?
    או שמא נניח רגע להשפעת המצב הכלכלי ונסבור שבחולשת האדם עצמו, הוא יכול למצוא את עצמו מאמין בכל דבר היכול לעודד אותו ?

    אני באופן אישי חושבת, שבינה ומשכל הוא פתרון לחולשה
    כלומר, אדם משכיל ומלומד, יודע שיש אבני דרך שהם בגדר אשליה בלבד.

  63. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס חלומות נעימים

  64. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה טוב עדידושקה

  65. מ Says:

    שיר שהתגעגעתי אליו

    http://www.youtube.com/watch?v=7B–3cId-YE

  66. אירית השפירית Says:

    לכבוד שבועות יש לי בשבילכם סיפור מרגש על גיורת, סיפור אמיתי. בעבר גרתי בדירת מרתף. זו הדירה הראשונה שיכולתי לרכוש מכספי והייתי גאה מאוד על שהיא שלי. היא היתה דירה פצפונת של שני חדרים קטנטנים, בלי הרבה אור ואוויר, אבל עם גינה משותפת מקסימה ביופיה, אחת הגינות הפרטיות הכי יפות בירושלים שדיירי הבניין הוותיקים טרחו לנטוע ולשתול שנים רבות קודם לכן. בדירה הסמוכה לשלי גר אדם זקן וסנילי. הכרתי אותו כשמצבו היה כבר גרוע למדי, ועדיין אפשר היה להתאהב בו ממבט ראשון. אפשר היה לראות את האדם העדין והמשכיל שהוא, עד כמה הוא תרבותי ונחמד, גם כאשר בקושי ידע את שמו. הסתבר לי שהוא גר באחת הדירות הגדולות יותר בבניין במשך רוב חייו, אולם לאחר מות אשתו וההידרדרות במצבו בנו העביר אותו לדירת המרתף ומכר את דירתו. אני מניחה שזה לא נבע מסיבות של בצע כסף לא מכיוון שהיה לו כבר קשה לעלות לקומה השנייה לדירתו וגם לא היה זקוק כבר לדירה גדולה יותר.

    לזקן החביב היתה מטפלת, אישה כבת 50 או 60, נחמדה מאוד. כאשר יכול היה עדיין ללכת שניהם היו מטיילים להם ברחבי השכונה. לאחר מכן כשהתקשה היו מבלים שעות ושרים שירים בכל מיני שפות. למדתי שהוא היה איש משרד החוץ ומילא שורה של תפקידים במדינות שונות ולכן גם ידע הרבה מאוד שפות. גם כאשר שכח כמעט את כל המילים, עדיין זכר שירים. שמחתי לראות באיזו מסירות ואהבה היא טיפלה בו וכיצד דאגה שזקנתו הקשה לא תהיה משפילה ושיהיו בה נקודות יומיומיות של אושר.

    במשך הזמן התיידדנו והיא סיפרה לי את סיפורה. היא גדלה כנוצריה בהולנד אבל חשה איזו אי-נחת, שמשהו חסר ואז הגיעה ליהדות והתחילה ללמוד עוד ועוד. היא נסעה לישראל והחליטה להישאר בה, והחליטה לכפר על מעשי האירופאים כלפי העם היהודי ולעבוד עם קשישים נזקקים, לעתים בהתנדבות ולעתים בחצי התנדבות. המשפחה שלה לא אהבה במיוחד את התהליך שהיא עברה. היא החלה בתהליכים לגיור. אבל אז חל מפנה מפתיע ביותר.

    כאשר אימה נפטרה היא נסעה להולנד ושם למדה מדודתה שאימה בעצם יהודייה שמעולם לא שינתה את דתה. כשהחלה מלחמת העולם השנייה היא הסתירה את יהדותה והתחתנה עם נוצרי, שהוא בעצמו היה חסיד אומות העולם, סייע ליהודים ופעל במחתרת ההולנדית. גם אחרי שהמלחמה הסתיימה היא המשיכה להסתיר את זהותה ומעולם לא גילתה לבעלה או לילדיה את יהדותה. יוצא שהמטפלת ההולנדית המקסימה שרצתה להתגייר היא בעצם יהודייה, כי אמה מעולם לא התנצרה. לקח אמנם די הרבה שנים עד שמדינת ישראל הסכימה להכיר בה כיהודייה וכבת של חסיד אומות העולם ולזכות אותה באזרחות ישראלית. אני חשבתי שהיתה בזה מעין סגירת מעגל מפתיעה ומרגשת. אחרי שהקשיש נפטר נפרדו דרכנו ואיני יודעת מה מעשיה היום. 🙂

  67. מ Says:

    אירית, איזה סיפור מרגש.

  68. תיתוש Says:

    אירית סיפור מאוד מרגש

  69. אירית השפירית Says:

    קיפוש, אני חושבת שזה לא עניין של מצב כלכלי אלא אכן של השכלה ופתיחות למידע. לכן לעתים קרובות – ויסלחו לי הדתיים שבינינו – אני חשה מבוכה ובלבול מול אנשים משכילים שהם דתיים, כי כאילו באיזה מקום הם אומרים: עד כאן רציונליות, ומכאן והלאה "נעשה ונשמע", לא נחקור, לא נבין, זה נעלה ונשגב מבינתנו. ובמיוחד קשה לי להבין איך אפשר להותיר החלטות משמעותיות בחיים, בעיקר באשר לחיים האינטימיים שלנו, אילו מזונות נאכל או לא נאכל, מה נלבש ומה לא יאה שנלבש, דווקא הדברים הקטנים הללו בידי כל מיני רבנים מומחים בעיני עצמם. וכדי שלא תחשבו שאני יורדת על מישהו – אני לא אומרת שזה פסול. אני רק אומרת שזה לא לגמרי מובן לי. אני בטוחה שגם אנשים דתיים מתלבטים בשאלות הללו. אני בטוחה שהאמונה בדת או בכל אמיתה שאדם מאמץ לעצמו – כי כך נוח לו, כי כך חונך,כי כך בחר – יוצרת אצלו איזו ודאות ושלווה וביטחון והתרגשות, שאני לעולם אולי לא לחוש. כאנשים סקפטיים וביקורתיים אנחנו משלמים מחיר יקר מאוד של כאב ועצב בשל בחירתנו.

  70. מ Says:

    אני פורשת לישון, שיהיה לכם המשך לילה מעולה עם שינה איכותית וחלומות נעימים.
    משאירה אתכם עם שיר יפה שלדעתי מתקשר גם לסיפור המרגש של אירית.
    לילה טוב לכולם!

    Muse- "Unitended

    http://www.youtube.com/watch?v=XYJEKh9OqEY

  71. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' שינה ערבה וחלומות נעימים

  72. אירית השפירית Says:

    ממוש, לילה טוב ושינה מתוקה. תודה על כל השירים היפים שהנעמת את זמננו איתם.
    חג שמח!

  73. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אירית, נוגע מרגש ודי צחוק הגורל

    תיתוש תנסי

    MEDIA PLAYER פיתחי את המדיה פלייר
    TOOLS אופציית כלים
    לשונית PLAYER (הנגן)
    ססמני שם את האופציה DOWNLOAD CODECS AUTOMATICALLY (הורד עדכונים אוטומטית)
    עברי ללשונית FYLE TYPES (סוגי קבצים)
    לחצי שם על SELECT ALL (בחר הכל) ואשרי

    עברי לדפדפן
    INTERNET EXPLORER
    TOOLSגשי בסרגל הכלים למעלה ל (כלים)
    INTERNET OPTIONS (אפשרויות אינטרנט)
    לשונית ADVANCED (מתקדם)
    תחת MULTIMEDIA (מולטימדיה)
    סמני PLAY VIDEO IN WEB PAGES (הפעל סרטי וידיאו בדפי אינטרנט)
    PLAY SOUND IN WEB PAGES סמני גם (השמע צלילים בדפי אינטרנט)
    PLAYB ANIMATION IN WEB PAGES וגם את (הפעל הנפשה בדפי אינטרנט)
    אשרי וסגרי את הדפדפן

    נסי לראות מה קורה עכשיו ? אם הצליח יופי, אם לא עדכניני ונראה מה הלאה.

  74. תיתוש Says:

    קיפי יש מצב שאת יכולה להיכנס לי למחשב?

  75. אירית השפירית Says:

    דדהדס יקירתי, אמנם קצת באיחור אבל אני מברכת אותך בברכת לילה טוב ושינה מתוקה. דווקא היום לא ברחתי מהר, אבל לקח לי קצת זמן לכתוב את כל המגילות שלי ועד שחזרתי את כבר נפרדת. כל שנותר לי הוא רק לשיר לך שיר לילה טוב (בשני ביצועים מקסימים).
    http://www.youtube.com/watch?v=KCrT7Tjby-0
    http://www.youtube.com/watch?v=2jBUEehpOK0

  76. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מ. יוחדת חלומות פז 🙂

    איריתוש, לכן אני מאוד מעריכה את הרפורמים ולו בשל גמישותם ואי הליכה בעינים עצומות אחרי העדר ופוסקי הלכה.
    גם אני אדם מאמין, אך בדרך שלי ובעיקר ללא אינוס. האמת אוריתי, אני מרגישה עם זה מצויין. ומוסר כליות אוריתי, ממני והלאה.
    אני מוכנה לתת לך להאמין בקיפי, ומובטח לך פחות כאב נפשי אך יותר פיזי
    הגב שלך יקרוס מלנקות את צרכיה.

  77. אירית השפירית Says:

    קיפוש, תודה שאת מעמידה את קיפי לצרכיי. אני בינתיים מתחילה בקטנות (שפיריות וכולי). נראה איך יילך איתן ואז נעבור אולי להולכי על ארבע, או אולי אפילו בערוב ימיי להולכי על שתיים. בסוף, אולי, שמא, חס וחלילה אהיה עוד אישה שמאמינה במשהו. אבל אל תבני על זה. 🙂 😀 😛

  78. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בהחלט יש תיתוש, רק לא עכשיו .תנסי קודם לעבור על התדרוך שנתתי לך.
    ותראי אם ישנה התפתחות.

    טוב יקירותי, אני פורשת לישון
    שאו ברכה וחיוך.
    good night

  79. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה אוריתי

    ליל מנוחה גם לך.

  80. אירית השפירית Says:

    היי, איפה עמיתוש שלנו? כנראה כבר לא יכולה לזוז אחרי כל מאכלי החג ועוגות הגבינה המפוארות. עמיתוש, אני מתגעגעת אליך. מקווה שכולם בסדר, שאף אחד לא חולה (טפו-טפו-טפו), שיש לך מצב רוח טוב ושאת ממשיכה לבקר את ג'ים שלנו ולייצג אותנו בכבוד ("אנחנו" בונים עליך! אותי חדר כושר לא ראה מבפנים כבר המון זמן ולכן אני שמחה לראות את הנמרצים והבריאים שבינינו שומרים על הגחלת). 😆

  81. אירית השפירית Says:

    לילה טוב קיפוש וחג שמח. שמחתי לפטפט.

    במיוחד בשבילך, וגם כהמשך לשיחה הקודמת שלנו:

    כלב גדול וכלב קטן/ מתי רגב ויאיר קלינגר, שר ששי קשת

    כלב גדול לוקח מלונה מכלב קטן
    כלב קטן נעלב והולך לישון בגן
    כלב גדול חוסם דרך לכלב קטן
    כלב קטן אוהב את הדרך ליד הבוסתן
    כלב קטן נובח כלב גדול שותק
    כלב קטן צורח כלב גדול צוחק

    כלבים קטנים מתרגזים מחפשים צדק בעולם
    כלבים גדולים צוחקים הצדק נמצא אצלם

    כלב גדול לוקח כלבה מכלב קטן
    כלב קטן צורח גנב הסתלק מכאן
    כלב גדול לוקח עצם מכלב קטן
    כלב קטן מצהיר שהוא בעצם נתן
    כלב קטן נובח כלב גדול שותק
    כלב קטן צורח כלב גדול צוחק

    כלבים קטנים מתרגזים…

  82. תיתוש Says:

    קיפי בכלים מתקדם מולטימדי כימעת הכול מסומן בוי חוץ מאחד הצג מצייני מיקום להורדת תמונה
    לא ניכנסתי למדיה פלייר לא עשיתי את מה שאמרת לי
    אני הודה לך מאוד אם תוכלי באחד הימים הקרובים לעזור לי רק אם תרצי ובזמנך החופשי

  83. אירית השפירית Says:

    תיתוש, נשארנו רק שתינו. איזה כייף! נוכל להשתלט לחלוטין על הבלוג! יש לך רעיון איזה דבר משוגע במיוחד נוכל לעשות? אולי נקשקש על הקירות ואחר כך נאשים את הכלב … 😆

    אגיד גם לך לילה טוב ואאחל לך חלומות נעימים ושמחים. נדבר מחר-כך.
    חג שמח!

  84. דדהדס Says:

    איריתנק'ה (כפי שאביגייל שלנו קוראת לך)
    תודה על דברייך ובעיקר על ביצועיים ניפלאים
    של זמרים נפלאים. האמת, ריגשת אותי.

    http://www.youtube.com/watch?v=pQCYfEthztI

    אביגייל אירית קיפ,
    לא יודעת למה, אבל בא לי דווקא השיר הזה עבורכן.
    לילה טוב
    והפעם, הכל יעבור ממול.

  85. תיתוש Says:

    קיפי אני מוחנה לעשות לקיפי ביבי סיטר קר בבקשה תעזרי לי כדי שאוכל להנות מהסירטונים 🙂

    בוונוס נוצס מיאמיגה מיקרידה [לילה טוב חברה שלי היקרה]

  86. תיתוש Says:

    אירית לא בה לך להישאר עוד קצת ולהכין לנו שיק פירות ?

  87. אירית השפירית Says:

    דדהדס, הפעם בזמן אמת – לילה טוב. שהכול יעבור לך ולכולנו ממול. אני אוהבת מאוד את השיר הזה ובאמת לא שמעתי אותו המון זמן, אז תודה.

    תיתוש אהובת הבלוג והשומרת הנאמנה שלו, תנוחי קצת כדי שיהיה לך כוח לפנק אותנו בנוכחותך מחר. אנסה לשמור על חלומותיך, שלא יתפרעו להם. 😀
    לילה טוב!

  88. דדהדס Says:

    לילה טוב תיתוש.

  89. תיתוש Says:

    חחחחח אירית בוונס מוצ'ס מיאמיגה מיקרידה
    חלומות נעימים ושינה ערבה 🙂

    לילה טוב דדהדס חלומות ניפלאים

  90. אירית השפירית Says:

    תיתוש, מיץ פירות בשעות כאלה של הלילה? מצטערת, יקירתי, אבל לא בא לי. אני שומרת לך מיצים קפורים לעתים שהשמש קופחת בעוז מעל ראשנו והזיעה ניגרת וניגרת. בשעה כזאת הכי מתאים וודקה עם מיץ תפוזים (או אפילו עם מיץ לימון), או אולי סיידר חם, ונס קפה גם הולך תמיד. אני מצטערת, אני יודעת שאלו לא הבחירות הראשונות שלך. אבל כמובן שאת יכולה להכין לשתינו בדיוק מה שבא לך. אני מוכנה להודות לך אפילו אם זה "לא כוס התה שלי". 😀

  91. אירית השפירית Says:

    קפורים = קפואים

  92. תיתוש Says:

    אירית את יודעת שוודקה זה ממש לא המשקה שלי וכל שאר המשקהות ממש לא הבחירה הראשונה שלי ולא האחרונה את גם צריכה לדעת שכדודניתו של דרקולה אלה הן שעות הפעילות שלי אז כדי לך להזמין אותי לשיק פירות אלה אם כן את רוצה שאני אשתה שיק מדמך 🙂

  93. אירית השפירית Says:

    חחחחח תיתוש, אמרתי לך להתפרע אבל לא ידעתי שתקחי את זה רחוק כל כך … שששש עוד יחשבו שאנחנו ערפדיות. בואי נספר לכולם שאנחנו שותות בלאדי-מרי (קוקטייל מיץ עגבניות) אבל בעצם נשתה שייקים מדמם כאשר אנחנו מכסות אותם. 🙂 אני מפעילה את מטה הקסם של הפיה הטובה – שאני מתגעגעת אליה – כדי להסתיר את כל מה שכתבנו כאן. שאף אחד לא יידע כמה משוגעות אנחנו. 😀

  94. תיתוש Says:

    חחחחח אאירית אם לא תספקי לי שיק פירות אני מתחילה מדמך שלך אני נותנת לך רבע שעה ואז אני באה לנשוך אותך 😆

  95. אירית השפירית Says:

    תיתוש, את לא מפחידה אותי. אם את רוצה, תנשכי. אני בטוחה שלא תיהני מזה. בכל זאת יש לי דם כחול והוא לא ישתלב היטב עם דמך הירוק. ואולי בכל זאת תכסי אותי במקום לנשוך? אני מאלה שמתכסים גם בקיץ, בחיי. אני בונה על הכיסוי שלך ומקווה שתיגמלי בהקדם משתיית כל מיני משקאות משונים בשעות הלילה הקטנות. 😛
    לילה טוב אחרון להיום.
    מקדישה לך את השיר לילה של כוכבים קרובים/ אריק איינשטיין
    http://www.youtube.com/watch?v=Jp-TjmPOrrE

  96. תיתוש Says:

    טוב אירית אני מותרת לך הלילה ורק ביגלל השיר היפה של אריק&שלום
    אבל תדעי לך שמחר אני לא מוותרת לך למרות הדם הכחול של מלחים ונסיכים שיש לך
    גם הדם של דקרולה הוא דם אצילים רומנים
    שיהיה לך לילה טוב שינה ערבה וחלומות פז אני באה לכסות אותך בשמיכה ובחיבוק גדול

  97. תיתוש Says:

    לילה טוב וחג שבועות שמח חברים יקרים
    שתהיה לכם שינה ערבה וחלומות נעימים
    חיבוק גדול מימני לכולם

  98. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם!!!
    שיהיה חג שמח ויום מקסים 😛

  99. עדידוש Says:

    בוקר טוב הדרי וכולם 😛
    שיר לבוקר
    http://www.youtube.com/watch?v=uIvNB3WnvFs
    שיהיה יום מעולה לכולנו, תהנו מהחופש…

  100. אוריתי Says:

    בוקר טוב וחג שמח לכולם!

  101. בר Says:

    בוקר טוב וחג שמח לכל חברי הבלוג 😛

  102. רמה Says:

    בוקר טוב וחג שמח!
    איריתוש ממש ריגשת אותי עם הסיפור שלך…
    היום בטוח אסתובב מחוייכת, חלמתי על שפרה שלנו 😛
    שיהיה יום מקסים.

  103. תיתוש Says:

    בוקר טוב וחג שמח לכל חברי המלוג היקרים

    חחח רמה מה חלמת? 🙂

  104. תיתוש Says:

    הבלוג

  105. אביגייל Says:

    חג שמח – רק עוברת, להגיד ש – הערב ב – 7 בערוץ אחד ניסים אמון מתארח אצל דב אלבוים. לתשומת לבך אוריתי יקרה, ולכל מי שמעוניין.
    ביי ביי, יום טוב. 🙂

  106. עדידוש Says:

    אחה"צ נעימים לכולם 😛
    תודה על הידוע אביגייל, נשמע שיהיה מעניין.
    אני ביום של הספק אדיר, השלמת חובות מכל מיני סוגים…טוב שיש חופש מדי פעם!

  107. תיתוש Says:

    אחר צהריים טובים לכולם
    אחותי תודה אני אצפה בניסים אמון ובדב אלביום
    עדידוש בהצלחה בהחזרת החובות

  108. אוריתי Says:

    אביגייל יקרה, תודה.
    מייד שמה לי תיזכורת ומודיעה לאחותי, היא היתה אצלו בפארוס וחזרה נלהבת ביותר.

  109. תיתוש Says:

    שלום אוריתי אם את יכולה תזכירי גם בבלוג לי אין ממיר

  110. אוריתי Says:

    בשבילך תיתוש, עד חצי המלכות.

  111. תיתוש Says:

    חחחח אוריתי תודה קבלי חיבוק ענק
    ואני כבר אחשוב אך להוציא מימך את חצי השני של המלכות 🙂

  112. אוריתי Says:

    בערוץ 11 ניסים אמון מתארח אצל דב אלבוים, עכשיו.

  113. תיתוש Says:

    תודה אוריתי קבלי שוב חיבוק

  114. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם

  115. ארנוס Says:

    ערב טוב תיתוש, קפצתי לכמה רגעים אבל אבוא רק יותר מאוחר.

  116. תיתוש Says:

    ערב טוב ארנוס
    אשמח שתבוא בזמנך החופשי 🙂

  117. אוריתי Says:

    קפצתי להגיד שלום, עוזרת לבת שלי בעבודה בסוציולוגיה.

  118. תיתוש Says:

    אוריתי יש בחינה מתי שהו ? צריך להחין את האצבעות?

  119. ארנוס Says:

    לילה טוב כולם, הנה התמונה היומית – שיפי אוכלת עם צ'ופסטיקס-

  120. אוריתי Says:

    בערוץ 2 מקרינים את הסרט "ללכת על המים"-נזכרתי בערב הנורא בבית האה"ג והתכווץ לי קצת הלב. מעניין מתי כבר לא יעלו האסוציאציות האלה.

  121. ארנוס Says:

    אוריתי נכון שזה מעלה צביטה בלב אבל תראי איפה היא היום… מוקפת במשפחה האוהבת ועם קריירה מבטיחה לפניה. משמח לחשוב על זה.

  122. אוריתי Says:

    ארנוס, שפרה שיחקה אותה בגדול, אין ספק.
    ובאמת צריך לדעת מתי לשחרר.

  123. ארנוס Says:

    חס וחלילה "לשחרר"… האמת שיש משהו במילה הזו שעושה לי לא טוב, כאילו "לשחרר" פירושו להפסיק להתעניין…
    אבל כן לראות את הצד החיובי, לדעתי שפרה מכל משתתפי "האח הגדול" מינפה את השתתפותה בתוכנית באופן הכי נכון לקראת קריירה רצינית ומכובדת. מה שעינב עושה זה הומור עצמי בעיניי, וכל השאר שם פשוט נעלמו לגמרי (לאון אולי לא נעלם לגמרי אבל לאחרונה בקושי שומעים אודותיו).

  124. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, זזתי לישון…

  125. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס שינה ערבה וחלומות שיפפז

  126. זיו Says:

    לילה טוב לכולם.
    מה זה ?איפה כולם?כולם להתייצב ומהר.אני עושה בדיקת נוכחות.אפ אפ אפ על הרגליים,אפילו אם סביר להניח שרובכם ברקיע השביעי אתם תתייצבו מתוך שינה.איפה הימים שנשארתם עד חמש בבוקר איפה?רק בשביל שפרה את מוכנים להשאר עד שעה כזאת ובשבילי לא?סבבה,תזכרו.

  127. אוריתי Says:

    זיו, איזה פחד. הנה התייצבתי, רק אל תכעס.

  128. אוריתי Says:

    טוב זיו תזכור, אני נשארתי פה בשבילך אבל אתה נטשת.
    לילה טוב!

  129. אביגייל Says:

    זיו ???? הכל בסדר ???
    אוריתי, גם אותך תלשו מהמיטה ??? מה קורה פה ?
    טוב, אני שמה מים לקפה …

  130. זיו Says:

    אוריתי לא נטשתי ולא בטיח.את לא זזה לשום מקום.אל תתני תירוצים עלובים אני לא קונה אותם.אני מחכה שעוד יתייצבו,מה זה אחד מתוך אלפים שיש בבלוג הזה.

  131. עדידוש Says:

    זיוי או "לפקודתך המפקד"!!!
    כבר פרשתי לישון וציפור קטנה לחשה לי שקראת להתייצב…אז באתי!

    לילה טוב אוריתי, חלומות פז.

  132. זיו Says:

    פיייייי איזה חיילים אתם.לא ידעתי שאני עד כדי כך סמכותי.
    אביגייל אני רוצה שוקו בבקשה.

  133. עדידוש Says:

    אביגייל, אני אשמח לקפה כמו שאני אוהבת 😉

  134. עדידוש Says:

    זיו, אפשר בבקשה את שריס לרקע?

  135. זיו Says:

    עדידוש ברור.אני הרי היחצ"ן.בינתיים יוטיוב המעצבנים האלה הורסים לי.עד שהצלחתי להגיע עם הווידאו של הסינגל הראשון שלה למיליון צפיות הם הורידו אותו בטענה של הפרת זכויות יוצרים.וזאת פעם שלישית שהם עשו את זה.
    I Believe I Can Fly:
    http://www.youtube.com/watch?v=WWBSKRzgkBA

  136. אביגייל Says:

    שוקו לזיו. עוגת תפוחים ? קפה לעדידוש. אוריתי, מה בשבילך יקירתי ?
    כן זיו, מה בפיך ? אם כבר תלשת אותנו מהמיטה, כדאי לך שזה יהיה משהו מעניין ומשמח !

  137. עדידוש Says:

    שיר אדיר! והביצוע שלה מושלם…אין ספק שה"ילדה" מוכשרת!
    באמת מרגיזים שם החבר'ה ביוטיוב…

  138. זיו Says:

    אוריתי-כנראה הלכת לישון, שיהיה לילה טוב.רק שתדעי שהפרת פקודה ולכן את תעלי למשפט ביום ראשון.

  139. עדידוש Says:

    אביגייל, הקפה מעולה, תודה רבה 🙂 חזק בדיוק כמו שאני אוהבת!
    זיוי, נגמר לי השיר 😦 אפשר עוד אחדבבקשה ואיתו אסיים את היום…

  140. זיו Says:

    אביגייל-שום דבר לא בפי,מה אני, הנביא מוחמד?עצם זה שאני פה זה לא מעניין ושמח?
    עדי בכיף,הנה עוד שיר מהאלבום שלה שלשיר הזה היא גם עשתה קליפ שיצא לפני יומיים:
    http://www.youtube.com/watch?v=L26D_Sm2HVY&feature=related

  141. אביגייל Says:

    לבריאות עדידוש.
    קראתי את מה שאוריתי כתבה קודם על ללכת על המים. גם אותי זה מיד מחזיר לאותו לילה. איזה סיוט. כמה בכיתי …

  142. תיתוש Says:

    אוףףף כמה זמן לר שתיתי לימוננע

  143. אביגייל Says:

    זיו – עצם קיומך עלי אדמות משמח עד אין קץ ! ובכל זאת – יש לך הזדמנות פז לשאת איזה נאום, לך על זה ! תנצל את זה שהקהל רדום למחצה …

  144. זיו Says:

    דרך אגב אביגייל,השוקו על הפרצוף.לא עירבבת טוב ויש יותר מדי גושים.

  145. עדידוש Says:

    זיו, אולי אתה לא הנביא מוחמד, אבל אתה מבשר בשורות ומנבא… וזה מאוד מעניין ומשמח שאתה פה, בלי כל קשר לשעה 😛
    אביגייל וזיו, נעמתם לי מאוד, שיהיה לכם לילה טוב וחלומות נעימים.

  146. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש חלומות גורפז

  147. זיו Says:

    אביגייל-התחרפנת?נאום ?מה לי ולנאום?מה אני אירית או דרגון?יש גבול.אני בסך הכל בן 17 {כן דדהדס עכשיו אני באמת בן 17} מה לי ולנאומים.
    אגב אם מדברים על נאומים זה זורק אותי לסרט שראיתי היום "8 צדדים לאמת" סרט חזק ביותר,מסוג הסרטים שאני מאוד אוהב כשהפאזל מתחבר בסוף הסרט,מאוד מומלץ.
    לילה טוב עדידוש.

  148. תיתוש Says:

    זיו פקודה אחד ממך ותיראה אך עוררתה את הבלוג 🙂

  149. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    רק עברתי לאחל לכולם לילה טוב ומשובח עם שינה כיפית וחלומות נעימים.
    לילה טוב לכולם!

    שיר שמאוד טוב להירדם איתו

    http://www.youtube.com/watch?v=A20rx8VQnTE

  150. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' וחלומות נעימים

  151. זיו Says:

    תיתוש ראית מה זה.
    לילה טוב מ'.

  152. תיתוש Says:

    חחחח זיו אתה צריך לעשות את זה להיטים יותר קרובות 🙂

  153. אביגייל Says:

    זיו, נשמע מסקרן הסרט. אחפש אותו מחר בוי או די. אם אין נאום אני הולכת לישון …
    לילה טוב לך ידידי, כייף שבאת. וגם לך תיתוש, ומ. – שינה מתוקה.

  154. תיתוש Says:

    לילה טוב אחותי שינה ערבה וחלומות על אי החלומות

  155. זיו Says:

    סרט באמת חזק,שממחיש כמה הטרור מתפתח ונהיה מסוכן יותר.אם כבר מדברים על טרור גם הממלכה סרט שיצא לפני שנתיים אא"לט סרט מצוין.
    כרגע אין נאום,בעוד עשרים שנה ככה יהיה על מה לדבר. שיהיה לילה טוב אביגייל.

  156. תיתוש Says:

    זיו הסרט מהוי או די או מהאינטרנט?

  157. זיו Says:

    במקום הפסיק השני אמורה לבוא נקודה אחרת זה הופך לתמורה.הסרבלים הכחולים לטיפולכם בבוקר.
    תיתוש-זה סרט ששודר ביס ולפי מה שהבנתי גם בהוט שודר לפני שבוע.
    אני מניח שגם באינטרנט ניתן למצוא אותו.

  158. תיתוש Says:

    תודה זיו

  159. זיו Says:

    בכיף תיתוש.
    יאללה אני זז לישון,שיהיה לך לילה טוב.
    ואני רוצה לראות מחר פעילות בבלוג.אחרת לא יהיה טוב.

  160. תיתוש Says:

    חחחח זיו תבוא מחר יותר מוקדם ותיתן פקודה אני מבטיחה לך שכולם יתיצבו 🙂

    לילה טוב לך שינה ערבה לך וחלומןת טובים

  161. תיתוש Says:

    לילה טוב לכל חברי הבלוג שתהיה לכם שינה ערבה וחלומות פז

  162. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    ככה זה, כשדוחים דברים לרגע האחרון…אין ברירה אלא לעשותם ובלחץ…
    שיהיה יום פורה ונעים לכולנו!

  163. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם…
    אני קמתי היום מוקדם לצערי הרב כי אני צריכה להכין עבודה עם חברה..
    שיהיה לכם יום נפלא אני מקווה שאתם עדיין ישנים וחולמים חלומות מתוקים 😀

  164. תיתוש Says:

    בוקר טוב ושבת שלום לכולם
    הדרי בהצלחה

  165. בר Says:

    צהריים טובים ושבת שלום לכווווולם 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=P2Eky9thkpw

  166. עדידוש Says:

    בר-בר, שמת אחלה שיר! אני בהפסקת צהריים קצרה ותיכף ממשיכה לעבוד…
    http://www.youtube.com/watch?v=_7_ryZ7ulUM

  167. עדידוש Says:

    המשך יום מעולה לכולם, אני ממשיכה להתקדם, נשתמע יותר מאוחר 😉
    http://www.youtube.com/watch?v=Mr-DrYWMvTQ&feature=related

  168. ארנוס Says:

    היי לכולם, גם אני עברתי לכמה רגעים ואני בדרכי החוצה… נתראה שוב בערב.

  169. דדהדס Says:

    ליאם הקטן והמתוק מקיבוץ כפר מכבי (וקריתאתא} וסמוייה חמדתי.
    (את סמוייה הכרתי בתחילת התכנית האה"ג בפורום האה"ג
    ומאז היא סמוייה נאמנה לבלוג ויק הישן והחדש)
    ליאם,הבטחתי לך אתמול במפגש שאספר לכולם שראיתי אותך בערוץ 24
    לצידו של יהודה קייסר. ליאם המתוק, ראיתי איך שהבאת ליהודה את הגיטרה.
    נמשיך לצפות בערוץ 24.
    סמויה חמדתי, את יודעת שבסוף הכל יסתדר. אמן.
    משהו שאת מאד אוהבת, גם השיר ובעיקר הזמרת.
    http://www.youtube.com/watch?v=DvNJLRzclOc
    נישתמע. (איי שם ברשת)

    איזה כייף היה היום, כל כך הרבה אדום בעניים.
    עשיתי שמניות באויור כדיי לא לצאת מהבית היום.
    אריק איינשטיין שהוא גם חביב ויקיר הבלוג (נכון קפיץ הבלוג,,?)
    אהוב עלי במיוחד, תוסיפו לזה את הצבע האדום ,מווווווווווווושלם.

    זיו, באמת אתה בין 17 חחחח
    אני מאחלת לך שתהיה במצב רוח שמח כל הזמן,
    כפי שהיית אתמול בלילה בבלוג.
    הופתעתי מפרץ שמחתך, זה היה ממש מדליק.

    יש חגיגה בבלומפילד ,,
    לא החלטנו אם לממש את החגיגה, (בשל עומס,,)
    אגב, כרטיסים לא עולים על 30 ש'ח.
    מה שכן, בטוח נראה את ערוץ 54.
    ביי.

  170. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכם וחג/ שבת שמחים!

    עדידוש, אני מזדהה אתך. גם אני השארתי משהו לרגע האחרון וגם אני עובדת היום.
    אני מקדישה את השיר הזה גם לך וגם לגור-גורון: ילדים של החיים.
    http://www.youtube.com/watch?v=JMqLsKipJmo

    אילנה – אני מקווה שלא "נפגשנו" כי את עסוקה ומבלה ועושה חיים ונהנית. בכל מקרה, אני מתגעגעת. חג שמח!
    שיר לשבועות: שיבולת בשדה
    http://www.youtube.com/watch?v=94dErN-4rsU

    שלום ברי והדרי, שיהיה לכן אחלה יום.

    לדדהדס, נחמד לקרוא ד"ש כזה חם לאנשים רחוקים, שבעצם מכירים אותנו ואנחנו לא אותם. אני שמחה שנהנית היכן שזה לא יהיה. אני חשה קצת מבוכה אל מול הסמויים שבינינו. פשוט עוד לא הצלחתי לגמרי להפנים את המדיום שבו אנו כותבים – בלוג באינטרנט. שלא תחשבו אחרת – גם אני הייתי פעם סמויה בבלוג ויק. אבל כפי שכתבתי פעם לאבי, כשאני כותבת לכם, אני כותבת לאנשים שאני "מכירה", אנשים ספציפיים וקצת מוזר לדעת שיש עוד אנשים ששותפים לשיחות הללו וחושבים עלינו כך או אחרת, לטובה או לרעה, ואנחנו בכלל לא יודעים. מצד שני, גם די מחמיא להבין שאתה וחבריך לבלוג מספיק מעניינים עד שמישהו הקדיש מזמנו כדי לקרוא את הגיגיך ושטויותיך. סמויים שלנו, אני מאחלת לכולכם חג שמח ושבת מנוחה ומקווה שבאיזה יום תצטרפו אלינו בגלוי כדי שנוכל לברך אתכם באופן אישי. אני בטוחה שתיהנו מן החברה.

    בהצלחה לאדומים!!!!!!!!!!!!
    (הפועל ירושלים נשארו בליגה הלאומית וגם זה משמח לאוהדת ותיקה).

    זיווש – שמחתי לראות את זיו פניך 😀
    רק עצה קטנה, אני לא יודעת איך אחרים, אבל באשר לי – כשמצווים עליי לעשות משהו הסיכוי גבוה מאוד שאעשה בדיוק ההיפך. לפיכך, אם אתה רוצה להזמין אותי להיפגש אתך מעל דפי הבלוג ברגע מסוים, מייד ועכשיו, אתה צריך לכתוב: "אל תבואי לבלוג עכשיו!" ואז רוב הסיכויים שאבוא.

    תיתוש, מקווה שישנת היטב וצברת כוח. מוסרת לך ד"ש היום דווקא מעל דפי הבלוג. זהו, אני חוזרת לעיסוקיי.

  171. דדהדס Says:

    אירית, לא אספר לך מי באמת פופולארי בבלוג (את מבינה ,,)
    כדיי לא להביך את מי שלא אומר את שמו.
    הו הו הו, אני לא מגזימה אבל יש כאלה בבלוג ויק.
    הלכתי לי.

  172. אילנה Says:

    ערב טוב

    חזרנו מביקור אצל חברה בקיבוץ בצפון הרחוק, נהננו מאוד מהחברה, המקום ואוירת החג.

    זיו יקר,שמחתי לראותך כאן עימנו ובמצב רוח מרומם.

    מקווה שאצל כולכם עבר החג בהנאה ועונג.

  173. אירית השפירית Says:

    שלום אילנוש, נכון, פתאום נזכרתי שנסעת לחגוג את חג השבועות בקיבוץ. אין כמו חג שבועות בקיבוצים! אמנם כבר שניייייייים לא חגגתי כך, אבל רק בקיבוצים ניתן לראות את ההתרגשות והביכורים וטקס מושקע של כל בני המשק. בעולם הדתי מדגישים בעיקר את האספקט של חג מתן תורה, ובעולם החילוני בעיקר את מאכלי הגבינה ובגדי הלבן. אני שמחה שנהנית.
    שיר שאני אוהבת: יד ענוגה
    http://www.youtube.com/watch?v=X5EVKf5BQL4
    הרדופים
    http://www.youtube.com/watch?v=ME5p1_2_5XI

  174. אירית השפירית Says:

    ימים של שקט/ לולה
    http://www.youtube.com/watch?v=XAIO2XqM02g
    הכול מבינה/ פורטרט – קליפ של סרטים מצוירים
    http://www.youtube.com/watch?v=vF45b6ZPR1o&feature=related&pos=6

  175. אילנה Says:

    אהלן אירית יקרה,אכן בקיבוץ משקיעים רבות בטקס הבאת הביכורים,דוכנים על יבול הקיבוץ,דוכני חלוקת תירסים,שתיה,עוגות למינהם ,חלוקת קרטיבים,הצגת כל התינוקות שנולדו במהלך השנה,תחרויות מבדחות ,ריקוד ושירה,הנאה גדולה.

    תודה על השירים היפ יפים 🙂

  176. תיתוש Says:

    ערב טוב לכל החברים
    אילנה ברוכה השבה שמחה שנהנית בקיבוץ

    אירית אחלה שירים תודה שאת שמה לנו כל פעם שירים יפים ומיוחדים

  177. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם!
    ברוכה הבאה אילנה, שמחה שהיה כיף 🙂
    אירית, תודה רבה על השיר, אחד היפים והמרגשים שכתב והלחין שלום חנוך!
    לגבי הסמויים שצופים בנו, אני מצטרפת לקריאתך – אתם בהחלט מוזמנים בשמחה "לצאת אל האור"…
    דדהדס, את צודקת, אריק איינשטיין מבחינתי {ונראה לי שיסכימו איתי גם אחרים} הוא בהחלט יקיר הבלוג 😉
    http://www.youtube.com/watch?v=-wbw56gDKKs&feature=quicklist

  178. אילנה Says:

    אהלן תיתוש ועדידוש.

    שמעתי שבחודש הבא יהייה ערב מחווה וליום הולדתו ה- 70 של אריק איינשטיין בפארק הירקון עם מייטב הזמרים וכל שיריו ,בכוונתי להיות שם,עלי לברר תאריך מדוייק.

  179. תיתוש Says:

    תודה עדידוש

  180. בר Says:

    ערב טוב לכל החברים 🙂
    עדידוש יש לי שאלה… אומנם אני לא מהסרבלים הכחולים אבל יש לי רעיון לפוסט, קראתי לפני כמה ימים משפט בספר "הסוד" שדי הייתי רוצה שתפרסמו אותו, הוא משפט מאוד עוצמתי… אני יכולה לפחות לרשום אותו ואתם תחליטו מה לעשות איתו?

  181. ארנוס Says:

    גם אני מצטרף בקריאה לסמויים להתחיל לכתוב, זה רק יעשיר את הבלוג. בסופו של דבר, כל אחד כאן בטח לא מיד התחיל לכתוב אלא צפה קודם כסמוי עוד בבלוג הישן, ראה איך מתנהל הבלוג ורק אז התחיל לכתוב. גם אצלי זה היה ככה.

  182. עדידוש Says:

    אילנה, גם אני אשמח לדעת מתי יהיה הערב הזה ולקחת בו חלק 😛
    בר-בר, ברור שאפשר, אם את רוצה, את יכולה להעביר לי אותו במייל.
    היי ארנוס ותיתוש.

  183. תיתוש Says:

    ערב טוב בר וארנוס

  184. בר Says:

    ערב טוב תיתוש 😛

    עדידוש יש לי בעיה במייל, אני יכולה לרשום את הקטע כאן?

  185. עדידוש Says:

    בטח בר-בר 🙂
    ובכלל, למי שיש רעיון לפוסט, אנחנו נשמח לשמוע!

  186. בר Says:

    אופססס לא אחלתי ערב טוב לאילנה וארנוס, סליחה!
    אז… ערב טוב אילנה וארנוס 😉

  187. ארנוס Says:

    תודה תיתוש ובר…
    שוב צריך לזוז, אחזור מאוחר יותר.

  188. בר Says:

    יופייי עדידוש, אז ככה :
    " תוכלו לקבל את מה שאתם רוצים- אם
    תדעו ליצור במחשבות שלכם את התבנית לכך.
    אין חלום שאינו יכול להתגשם, אם רק תלמדו
    להשתמש "בכוח היצירה" הפועל דרככם.
    השיטות שיצליחו עם חלום אחד יצליחו עם כולם.
    המפתח לכוח טמון בכך שתשתמשו במה שיש לכם… באופן
    חופשי, באופן מלא… ובכך תפתחו לרווחה את הערוצים
    שלכם לעוד כוח יצירה כדי שיזרום דרככם"
    ( רוברט קולייר)

  189. עדידוש Says:

    בר-בר, הקטע מקסים! אם יש לך רעיון גם לתמונה/משהו ויזואלי אחר שמתאים, תגידי בבקשה.
    וגם אני אגיד שוב שלום לעת עתה ואשוב יותר מאוחר, לצערי עוד לא סיימתי את כל המטלות להיום.

  190. בר Says:

    עדידוש, אני אחפש תמונה שיכולה להתאים לקטע…
    להתראות עדידוש, "נתראה" מאוחר יותר 🙂

  191. אילנה Says:

    ערב טוב בר וארנוס.

    בר,הקטע מקסים.

  192. בר Says:

    אילנה, אני שמחה שאהבתם את הקטע 🙂
    עדידוש אמרה לי שאני אחפש תמונה או משהו ויזואלי אחר שמתאים לקטע, יש לך רעיון?

  193. אילנה Says:

    בר,אשלח לך במייל רעיונות.

  194. בר Says:

    אני חושבת שמצאתי קטע יפה, אילנה את תוכלי להגיד לי מה את חושבת עליו?
    http://www.youtube.com/watch?v=zf8zqdu3TtA&feature=channel_page

  195. בר Says:

    יותר נכון סרטון יפה

  196. אילנה Says:

    בר,הסרטון יפייפה אך אני חושבת שתמונה ברוח הפוסט תתאים יותר.
    יש לנו בעיה בשרת ולכן איני יכולה לשלוח מיילים,מחר אדבר עם עדי /ארנוס על תמונה שתתאים ובכלל הם מאוד יצירתיים תסמכי עליהם שיהיו להם רעיונות מתאימים.

  197. הדר Says:

    ערב טוב לכולם!! שמחה לשמוע שהשבת עברה עליכם בנעימים..
    אילנה בצפון תמיד נהנים!! אין כמו הצפון!! 😀

  198. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    אילנה ועדידוש – מופע המחווה לאריק איינשיין ייערך ב- 2/7/09 בפארק הירקון בת"א.
    ואם כבר אריק, הנה אחד השירים שלו שאני הכי אוהבת

    אריק איינשטיין- "בגללך"

    http://www.youtube.com/watch?v=Yo3dJX3Irok

  199. אילנה Says:

    ערב טוב הדרוש.

  200. הדר Says:

    טוב אני זזה ליומולדת של חברה..
    שיהיה המשך ערב מקסים לכולם 😛

  201. עדידוש Says:

    דייי! מספיק עבודה להיום 😉 עכשיו אני מתפנה רק להנאה!
    ממוש, מי אם לא את תקמבן אותנו בידיעות לגבי מוסיקאים אהובים?! רשמתי לי ביומן 😉
    בר-בר, הסרטון מקסים, נהנתי לצפות בו, אך כפי שאילנה אמרה, תמונה/ציור יתאימו יותר.

  202. בר Says:

    אילנה, בסדר גמור, אני סומכת על עדי או ארנוס שיתאימו תמונה לקטע 🙂

  203. בר Says:

    עדידוש בסדר גמור, אני מקבלת את הדעה שלכם… תתאימו לקטע את התמונה שאתם חושבים שהיא מתאימה, בכל זאת אתם הסרבלים הכחולים ולא אני חח 😉

  204. עדידוש Says:

    הדרוש תהני ביומולדת 😛 שיהיה לך ערב מעולה!

    מתאים לי עכשיו לקחת פסק זמן…
    http://www.youtube.com/watch?v=LO5p0yahPKY&feature=related

  205. מ Says:

    מחווה לאריק איינשטיין בפארק הירקון, ת"א.

    http://www.mouse.co.il/CM.shows_item_show,408,208,18853,.aspx

  206. אילנה Says:

    מ,תודה ענקית,את גדולה! עכשיו צריך לעקוב על מועד תחילת מכירת כרטיסים.
    רשמתי לפניי את התאריך ,תודה תודה 🙂

  207. דדהדס Says:

    אילנה, מ , הולך להיות שם חגיגה על אמת בערב שציינתן.
    דיי בזה שיהודה עדר מאבד מוזיקלי ואמנותי וחיים שמש יועץ מוזיקלי.
    שניהם מאושיות הרוק של השנים הכי רלבנטיות של אריק איינשטיין.
    אני בטוחה שהסאוונד יהיה ברמה גבוהה ולא כפי שאנחנו רגילים בארץ.

  208. מ Says:

    בכיף, אילנה. העיקר שתהנו. שכחתי לשאול, אתם מעוניינים בקישור ל"ציפורי לילה" של קובי אריאלי, של השבוע למרות ששפרה לא היתה?

    קבלו בהשמעת בכורה , שיר מדליק של זמר -יוצר שכדאי לכם להכיר , ג'וש ריידן

    http://www.youtube.com/watch?v=wpSXQamXFBM

  209. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, התמונה היומית – שיפ על שער רייטינג עם חיוך מהמם-

  210. עדידוש Says:

    מ' שיר מעניין מאוד.
    אני נתקלתי היום לראשונה בשיר ממש יפה של קרן פלס – "תקופה של שינויים"
    http://www.youtube.com/watch?v=d9kcwADgbWI&feature=related

  211. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס, שינה ערבה וחלומות שיפפז ושבוע מוצלח שיהיה.

    עדידוש, אחלה שיר של קרן מתוך האלבום המעולה "מבול" !

    הנה עוד אחד של ג'וש ריידן, הפעם בדואט עם אינגריד מייקלסון בהופעה חיה

    http://www.youtube.com/watch?v=FPl8CL-v4MY&feature=related

  212. ארנוס Says:

    תודה מ'!

  213. עדידוש Says:

    ליל מנוחה ארנוס, שיהיה אחלה שבוע!
    מ', ממש נעים השיר, משרה אווירה נינוחה.

  214. מ Says:

    ואם אהבת את אותו עדידוש, קבלי את הסינגל הנוכחי של ג'וש שהוא יפה לא פחות…

    מדהים אותי איך כל פעם אמנים שאני אוהבת משתפים פעולה … קודם גיליתי את אינגריד עכשיו את ג'וש…

    http://www.youtube.com/watch?v=FNcrmhy8yzA

  215. אילנה Says:

    דדהדס,אכן זו תהייה הפקה מושקעת ומיוחדת.

    מכיוון שאני עייפה ונרדמת על המקלדת,אני הולכת לנום.

    לילה טוב ושבוע טוב שיביא עימו בשורות טובות ומשמחות.

  216. מ Says:

    לילה טוב, אילנה, שינה ערבה וחלומות נעימים ושבוע מוצלח שיהיה.

  217. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, שינה ערבה וחלומות נעימים.
    גם אני פורשת להיום, לילה טוב וחלומות נעימים מ' ודדהדס ולמי שעוד יכנס הלילה…
    לילה טוב גם למי שסמוי 8)

  218. מ Says:

    לילה טוב, עדידוש, שינה ערבה וחלומות נעימים ושבוע מוצלח שיהיה. גם אני פורשת לישון, שיהיה המשך לילה מעולה ושבוע מוצלח לכולם. לילה טוב לכולם!
    משאירה אתכם עם שיר יפה בהשמעת בכורה….

    Eskimo Joe- London Bombs

    http://www.youtube.com/watch?v=EGbF01lji9s

  219. Amitush Says:

    לילה טוב לכול הנרדמים 🙂

  220. תיתוש Says:

    לילה טוב ושבוע טוב לכל חברי הבלוג
    חיבוק גדול מימני

  221. עדידוש Says:

    בוקר אור לכולם 😛
    שיר הבוקר של היום הוא של יהודית רביץ בביצוע משלה לשיר "נשל הנחש" של מאיר אריאל
    http://www.youtube.com/watch?v=kgmuDHui9Jg
    שיהיה יום עם המווווון אנרגיות חיוביות וחיוכים 😀

  222. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום מהנה .

  223. אורית Says:

    בוקר טוב לכולם!

    סבי נפטר בערב חג כך שהללויה תערך רק היום, עצוב מאוד!
    כל הזיכרונות ילדות מהבית צפים לי פתאום !

    מה שמנחם הוא שלא יסבול יותר !

  224. אורית Says:

    כמה שגיאות , _כתבתי מהר, כוונתי היתה שההלויה *

  225. אירית השפירית Says:

    אורית יקירה,
    משתתפת בצערך ובצער משפחתך. צר לי שסבא שלך סבל בשנותיו האחרונות, ואכן יש שמץ נחמה בכך שלא יוסיף לסבול. כשיקירינו הולכים לעולמם הם משאירים אותנו מיותמים וחסרים, אבל הרבה מהם נמצא בנו ויהיה אתנו תמיד כי לולא סבא וסבתא וההורים וכל האנשים שהשפיעו על חיינו, לא היינו כפי שאנחנו. את בוודאי זוכרת היטב את דמותו של סבא ואת מקומו בחייך בכל השנים שהיה חיוני ואוהב – את השירים, את הסיפורים, את הצחוקים, את הריחות והטעמים, את כל מה שניסה ללמד אותך, את אהבתו אליך. אני בטוחה שתרצי לזכור את הטוב שהוא השרה עליך, את הבסיס המוצק שהוא נתן לחייך. שלא תדעו עוד צער ותתנחמי במשפחתך האוהבת ובבתך שעוד מעט קט תיפגשו.
    אני מקדישה לך שיר על זכרונות.

    http://www.youtube.com/watch?v=ooB4UNkDB7g

    לאור הזכרונות/ יחיאל מוהר ומשה וילנסקי
    לכל אדם יש זיכרונות כספר
    יומן חרוט על לוח לב שותק
    הזמן זורה את הרעות כאפר
    ורק הטוב לעד לא ימחק.

    על כן אלך לאור הזיכרונות
    על כן אבין, נתיב חיי נלוז
    כי יש דממה מתוך הסערות
    יש אור גנוז באושר שנגוז!

    וגם אותך אשר אותי אהבת
    אזכור תמיד בהיר וחייכני
    ולא תדע, כמה לי אז הכאבת
    כי עד היום תשכון בלבבי.

    על כן אלך לאור הזיכרונות…

    וכל אדם נושא לילות ועוני
    אבל עליו לזכור רק נגוהות –
    ואז יבין, אולי יבין כמוני
    שאין יקר מאור הזיכרונות!

    על כן אלך לאור הזיכרונות…

  226. אורית Says:

    תודה ,אירית יקירה!

    אני מנסה לזכור רק את הטוב ולא את החודשים האחרונים שהיו מאוד קשים גם למשפחה וגם לו!

  227. עדידוש Says:

    אורית יקירה, משתתפת בצערך, זהו דרכו של העולם…אני שולחת לך ממני חיבוק גדול.

  228. michal Says:

    בוקר טוב אורית

    משתתפת בצערך. ההתמודדות עם פרידה מאדם יקר היא קשה. מאחלת לכם שתצליחו לגייס כוחות ולתמוך אחד בשני.

    שלא תדעו צער

  229. אוריתי Says:

    אורית יקרה, משתתפת בצערך, מחבקת אותך.
    תחשבי על מה שהשאיר לך, החום והאהבה והזכרונות היפים.

  230. רמה Says:

    בוקר טוב,
    אורית יקרה משתתפת בצערך, שלא תדעו עוד צער לעולם.
    חיבוק גדול.

  231. רוני Says:

    בוקר טוב

    אני הרוס…..

    לבן שלי היה יום הולדת בדיוק בחג
    הזדמנות ל-3 ימים של שכרון חושים, באוויר בים וביבשה !
    קטן עליו 🙂

    כבר בן 11- (שלא יגדל , שלא יגדל, שישאר בדיוק ככה,אנו מבקשים ) 😉

    אושר גדול

  232. אוריתי Says:

    רוני, מזל טוב ליום ההולדת של הבן.
    גם אני רציתי שלא תגדלנה, זה לא עובד, מנסיון. 😉

  233. רוני Says:

    תודה אוריתי

    אני יודע, אבל זה לא מונע מאיתנו לבקש כל שנה מחדש……

  234. אירית השפירית Says:

    רוני, מזל טוב!
    איזה הורים משקיענים אתם. ממש סחררת אותנו! 🙂
    שיהיו לכם רק סיבות לשמחות. 😀

  235. אילנה Says:

    אורית יקרה,משתתפת בצערכם ושלא תדעו עוד צער,חיבוק גדול.

    כל כך קשה לעכל ולקבל כשאדם קרוב נפרד מהעולם הזה ומשאיר מאחור זכרונות,משפחה אוהבת ועצב גדול,זהו דרכו של עולם ולמרות הכאב ממשיכים הלאה ובלב נותרים הזכרונות שהשאירו חותם.

  236. ארנוס Says:

    אורית, משתתף בצערך. לצערי לא זכיתי להכיר את הסבים והסבתות שלי (למעט סבתי שגם היא נפטרה כשהייתי רק בן 3 ואין לי כמעט זכרונות ממנה). כפי שאמרו לפני, תמיד ילוו אותך זכרונות מהימים הטובים איתו.

    רוני, מזל טוב!

  237. אילנה Says:

    רוני יקר,מזל טוב ליום ההולדת של הבן,נחת וימים טובים ומאושרים.
    כל גיל והכיף שלו ,עכשיו כיף לך ואתה מבקש שלא יגדל ואני מאחלת שיגדל,יפרח ויגרום לכם רק אושר ונחת,מבטיחה לך שתהנו מכל תקופה בחייו.

  238. תיתוש Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב לכל חברי הבלוג

    אורית יקרה משתתפת שלא תדעו צער לעולם

  239. רוני Says:

    אירית, תודה

    איך עבר עליך החג, מקווה שנחת קצת, נראה לי שאת עובדת קשה מדי !

  240. תיתוש Says:

    רוני מזל טוב ליום ההולדת של הבן שלך
    שתדעו רק נחת ושמחות ממנו

  241. רוני Says:

    ארנוס, תודה

    אילנה, תודה – לחשוב עליו בגיל הטיפש עשרה- מה שנקרא, אוי ואבוי !

  242. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם,
    רוני, מזל טוב ליום הולדת של הבן, גיל 11 זה אחלה גיל 😀
    אחרי ש"עבדת" כל כך קשה בחג, עכשיו אתה יכול לנוח בעבודה… 😆

  243. אורית Says:

    תודה רבה לכולכם! אני יוצאת ללוויה אוטוטו!

    התחילו לומר לי כל מיני שטויות שבגלל שאני בהריון אסור לא להכנס לבית קברות וכו'…אמרתי שאני הולכת וזהו! לחלוק כבוד אחרון לסבי!

    רוני , המון מזל טוב לבנך!

  244. רוני Says:

    היי עדידוש

    וואלה, צודקת 🙂

    לא מה פתאום, כל כל נהניתי, כמעט כמו הילד….

  245. תיתוש Says:

    אורית קבלי חיבוק ענק מימנה

  246. רוני Says:

    אורית, משתתף בצערך

    אל תשימי לב למה שאומרים, לכי עם מה שאומר לך ליבך

  247. אביגייל Says:

    בוקר צח,
    משתתפת בצערך, אורית. טוב שנגאל הסב מיסוריו ועבר לעולם שכולו טוב.
    ומצער לשמחה – ברכות לרוני. ככל שהם גדלים, האושר מתעצם ! אני כבר בשלב שהבנים מגדלים אותי, ומייחלים ומצפים לכך שאגיע לגיל 11 … אתה צריך לראות את הצחוקים שהולכים כאן כשהם מנסים ללמד אותי להפעיל את השעון מעורר בפלאפון … ( שני זוגות משקפיים אני צריכה בשביל זה – זוג אחד בשביל למצוא את הפלאפון, והשני בשביל לראות את המספרים … )
    סיפור ; משפחה "גידלה" בביתה את הסב הקשיש. הסב כבר לא שלט בתנועותיו, וכשהיה אוכל הכל היה נשפך מסביב. לכן, כשהיו מתיישבים לשולחן, היו מושיבים את הסבא עם קערת העץ שלו על הרצפה בפינה. יום אחד ראה בנו של הסב את בנו שלו יושב ומגלף בעץ קערה. שאל אותו – מה אתה עושה, בני היקר ? ענה לו הבן בשמחה; אני מכין לך קערה כמו לסבא. כשתהיה זקן וחלש כמוהו, אושיב גם אני אותך על הרצפה ואתן לך לאכול בקערת עץ משלך ! …
    יום טוב לכולם.

  248. זיו Says:

    אורית-משתתף בצערך.

    רוני-מזל טוב לילד.

  249. עדידוש Says:

    אילנה, מתאים לך ללכת היום בסביבות 18:30/19:00?

  250. אירית השפירית Says:

    אביגיילושי, סיפור חמוד. אני בטוחה שאת לא תסבלי מהדאגה הזאת לעת זקנה או לכל עת שהיא. אני בטוחה גם שכאשר תהיי סנילית ורועדת וכל ביס שלך ישפריץ לכל הכיוונים מבין השיניים החסרות עדיין תרדפי אחר צאן מרעיתך, משוש חייך, נזר הבריאה שלך כדי לדחוף להם איזו כפית לפה. ובמילא תעדיפי לאכול מאיזה צינור לפני שתתני לצמד-חמד שלך להאכיל אותך. מה גם שאצלכם כבר בוודאי גילפו כמה קערות קורנפלקס: קערה לאמא דובה, קערה לגידעון דב, קערה לדן-דן דובון וקעריות אישיות לכלב-חתול-פינגווין הפרטיים שלכם ואתם יושבים ובולסים חלב וקורנפלקס כאילו אין מחר. 😛

    רוני, אל תדאג לי. אם כבר אני עובדת קשה זה רק בעבודה על אנשים. 🙂 בקיצור, העבודה שלי לא מאוזנת, תקופות ארוכות של שלווה ונחת ובילויים (בשנה האחרונה עבדתי בממוצע 2 דקות ליום וקיבלתי משכורת מלאה. יאללה, תקנאו קצת …) ואז אם באה איזו הצפה ממש אסור להתלונן. לעומת זה, בהיותי חילונית שאין לה ילדים חגי ישראל בדרך כלל לא נורא מרגשים אותי. אין לי בעיה לעבוד בחג ולנוח ולבלות בכל יתר ימות השבוע. אמנם קצת מוזר, אבל אלה החיים שלי, ואצלי הם עובדים היטב. 😀

  251. תיתוש Says:

    חחחחח אחותי כל מה שאת כותבת ממש פנינים קודם הורגת אותנו מצחוק אחר כך מכניסה בנו מוסר הסכל אני בטוחה שילדייך ונכדייך [כשיהיו לך]יטפלו בל באהבה ובהערצה רבה

    אירית טפו טפו טפו בלי עיין הרע אל תיפתכי פה לשטן 🙂

    עם מישהו מכיר אתר טוב למשלים ומוסר הסכל אני אשמח לקישור

  252. תיתוש Says:

    תיפתכי=תפתחי

  253. רוני Says:

    אביגייל, מה הבנים שלך צוחקים עליך ?, לא יכול להיות…..

    איזה סיפור משובב נפש הבאת לנו…… יש למה לחכות 😥

  254. אביגייל Says:

    אירית יקירתי, לא ירחק היום ואף החתול ילמד מחוסר ברירה, לבשל לעצמו מטעמים …. כמה אפשר לסבול ??? תיתוש, תודה. רוני ידידי, צוחקים אתי, לא עלי …. לפחות לא בנוכחותי 🙂
    רצה לסידורים, לשם שינוי … להשתמע.

  255. תיתוש Says:

    להיתראות אחותי סידורים נעימים

  256. אירית השפירית Says:

    תיתוש, לקח לי הרבה זמן למצוא, אבל הנה אתר שמצאתי פעם עם סיפורים ומשלים יפים מאוד. אני זוכרת שאפילו הפיה הטובה כתבה לנו דברים על מנהלת האתר הזה שאוספת סיפורי-עם ומשלים מכל העולם. תיהני.
    http://www.1000sipurim.net/Words/words1.html

  257. תיתוש Says:

    תודה אירית ידעתי שאני יכולה לסמוך עלייך שתמצאי לי משהו 🙂
    האמת שיש לי את האתר הזה במועדפים אבל מרוב עצים לא רואים את היער המועדפים שלי עמוס אני צריכה לארגן אותו מחדש

  258. רוני Says:

    ערב נעים

    http://www.youtube.com/watch?v=opVH_sa951Q

  259. תיתוש Says:

    תודה רוני אחלה זמרת אחלה שיר

  260. אילנה Says:

    ערב טוב

    קיבלתי הודעה מחברה שמחר שפרה כל היום בערוץ 24 מישהו שמע על כך? לא ראיתי שום פרסום.

  261. אילנה Says:

    קבלו ביטול,הטעו אותה והיא אותי,היתה לי התרגשות רגעית וקצת אכזבה,על יום רביעי איש לא יטעני,זה בטוח 🙂

  262. עדידוש Says:

    ערב טוב אילנה ולכולם 😛
    השבוע נצפה בשפרה ברביעי ב"לילה לא שקט" – איזה כיף, אני אוכל לראות בשקט הפעם 😀
    ומה אתם אומרים, היא תהיה גם ב"ציפורי לילה" עם קובי אריאלי?

  263. הדר Says:

    ערב טוב לכולם!!

    אורית משתתפת בצערך..

    רוני המון מזל טוב ליומולדת של הבן..

    מקווה שעל כל השאר עבר יום מהנה..

  264. ארנוס Says:

    הלוואי עדידוש, עד עכשיו לא יצא לנו העונג של פעמיים שיפ באותו שבוע…

  265. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    אורית – משתתפת בצערך, שלא תדעי עוד צער.

    רוני – המון מזל"ט לבן שלך.

    תגידו, יש מצב שביום רביעי , השידור עם שיפ הוא שידור חוזר?

    שיר מהנה

    http://www.youtube.com/watch?v=cFGr0FjD_Ns

  266. עדידוש Says:

    אהלן מ', למה את חושבת שזה שידור חוזר?
    עד עכשיו בכל יום יש תוכנית חדשה של "לילה לא שקט"…

  267. מ Says:

    היי עדידוש, לפי מדריך הטלוויזיה של "הוט" כתוב שזה שידור חוזר…

  268. עדידוש Says:

    אני בדקתי באינטרנט, בלוח משדרים של הוט ולא כתוב שזה שידור חוזר, אלא תוכנית של שפרה וגלעד כהנא

  269. מ Says:

    טוב, אני מקווה שאת צודקת.

    שיר מרקיד…

    http://www.youtube.com/watch?v=ZuoIsYE0dfs

  270. עדידוש Says:

    שיר עם מסר… {אני מאוד אוהבת את הביצוע}
    http://www.youtube.com/watch?v=ssBNmHObev0&feature=related

  271. עדידוש Says:

    אני פורשת להיום, המשך ערב נעים 😛
    משאירה אתכם עם שיר מקסים
    http://www.youtube.com/watch?v=7fXaC07X5M8&feature=related
    לילה טוב לכולם, למי שגלוי ולמי שסמוי 8)

  272. אילנה Says:

    ערב טוב

    מ',לא נראה לי שזה שידור חוזר

  273. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש
    ערב טוב אילנה

  274. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה ערבה עדידוש

  275. מ Says:

    לילה טוב, שינה איכותית וחלומות מתוקים, עדידוש. אהבתי את השירים ששמת.

  276. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, הנה התמונה היומית – שיפי במשימת ההמבורגרים, מהממת כהרגלה-

  277. אילנה Says:

    ליל מנוחה ארנוס,שינה טובה ומתוקה.

  278. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס תודה על התמונה היומית של שפרה במשימת האמבורגר שפרה ממש יפה במשימה הזאת

  279. אילנה Says:

    תיתוש,שפרה תמיד יפה 🙂

    מה שלומך?

  280. אילנה Says:

    לילה טוב ,שינה ערבה ומתוקה לכולם.

  281. תיתוש Says:

    אילנה אני מצתערת שלא עניתי יותר מוקדם לא הייתי בבלוג
    שלומי טוב אני קצת מתגעגת לחברי הבלוג ולימים שהבלוג היה טוסס גם מאוד חסרים לי ציפורי הלילה
    מה שלומך אילנה?
    שיהיה לך לילה טוב שינה ערבה חלומות נחמדים וימים מאושרים

  282. תיתוש Says:

    תוסס

  283. אוריתי Says:

    היי תיתוש, מה שלומך?

  284. תיתוש Says:

    היי אוריתי חשבתי עליךם במשך היום ושאלתי את עצמי לאן נעלמת
    אני מרגישה טוב אבל כמו שכתבתי קודם אתם חסרים לי
    מה שלומך?

  285. אוריתי Says:

    אני עייפה מאוד בזמן האחרון ולכן מקפידה להתעדכן פה אבל לא תמיד יש לי כח לכתוב.

  286. תיתוש Says:

    אוריתי תרגישי טוב אולי כדיי שתעשי בדיקות ?

  287. אוריתי Says:

    תיתוש, אני לא הולכת לרופאים אלא אם כן אין ברירה.
    אל תדאגי, אני בריאה רק עייפה, חילופי העונות לא טובים לי.

  288. תיתוש Says:

    אוריתי גם אני לא הולכת לרופאים אני צריכה להיות גוססת כדי ללכת לרוםה
    אני סומכת עליך את מקירה את עצמך אחי טוב ואם את אומרת שזה מחילופי עונות אז בסדר אני לא דואגת

  289. Amitush Says:

    היי תיתוש ואורית 🙂

  290. אוריתי Says:

    תיתוש, לילה טוב, עיני נעצמות ומחר צריך לקום לעבודה.

  291. Amitush Says:

    לילה טוב אוריתי, חלומות נעימים.

  292. אוריתי Says:

    עמיתוש, עכשיו באים כשאני הולכת לישון?

  293. Amitush Says:

    מצטערת אוריתי, עכשיו הגענו הביתה. לא יוצא לי להיכנס לבלוג בשעות נורמליות בסופי שבוע (אצלנו יום א' זה עדיין חופש)
    לא נורא, מחר עוד יום 🙂

  294. אוריתי Says:

    אכן, מחר יום חדש.
    אז שוב לילה טוב וחלומות פז, עכשיו באמת אני הולכת לישון.

  295. תיתוש Says:

    היי עמיתוש מה שלומך? 🙂

    לילה טוב אוריתי שינה ערבה וחלומות נעימים ושתקומי מחר עם אנרגיות חדשות
    מיזנן לא כיסיתי אותךם אז היום אני אכסה אותך 🙂

  296. תיתוש Says:

    מיזמן

  297. Amitush Says:

    היי תיתוש 🙂 שלומי בסדר גמור, עייפה מסוף שבוע עמוס בהתרוצצויות עם הילדים.
    השבוע זה השבוע האחרון ללימודים 🙂 יחי החופש!

  298. תיתוש Says:

    עמיתוש באמת אתם יוצאים לחופש יותר מוקדם מאשר בארץ?

  299. Amitush Says:

    כן תיתוש 🙂
    כאן יוצאים לחופש בתחילת יוני (לפעמים זה יוצא ממש בסוף מאי)
    וחוזרים בסוף אוגוסט.

  300. Amitush Says:

    ברור שיש קייטנות. יש מבחר לא קטן בכלל אבל יקר בטרוף!
    בסביבות ה 120- 150 דולר לשבוע לילד!!
    בגלל זה החלטתי בסוף להשקיע את הכסף הזה בביקור מולדת, שנתיים לא ראינו את המשפחה.

  301. תיתוש Says:

    ווו שלושה חודשים אין לכם קיטנות לילדים?

  302. תיתוש Says:

    אז יאללה בואי בעוד שבוע תוכלו להיות בארץ שלושה חודשים ולא שלושה שבועות 🙂

  303. Amitush Says:

    חחחח תיתוש, אמא שלי מנגנת לי על זה מאז שהודעתי לה שאנחנו מגיעים.
    הגדול שלי בנבחרת שחיה ויהיו לו תחרויות עד סוף יולי כך שביום האחרון לתחרות אנחנו נהיה כבר על המטוס 🙂

  304. תיתוש Says:

    נו טוב הבן שלך התאמן כל כל השנה בשביל התחרויות האלה
    אם אני לא טועה הבן שלך בן 6 או 7 נכון?

  305. Amitush Says:

    כן, הוא בן 7 וחצי עוד מעט 🙂 ואכן התאמן המון!

  306. תיתוש Says:

    שיהיה לא בהצלחה ותזכרי שפהבבלוג יש נבחרת בנות שמחזיקות אצבעות ושולחות אנרגיות חיוביות לכל מי שצריך 🙂 אז תודיעי לנו ערב ליפני התחרוות 🙂

  307. Amitush Says:

    חחחח תיתוש, תודה אני אשתדל להודיע. יהיו די הרבה.

  308. תיתוש Says:

    לא=לו

  309. תיתוש Says:

    על תדעגי הידיים שלנו כבר מיומנות 🙂

  310. Amitush Says:

    אני קוראת על דודו טופז ואני ממש בהלם! לא להאמין שגם הוא נפל לממלכת הפשע. מה קורה לאנשי התרבות המוצלחים שלנו? למה הם נופלים לכול הטינופת הזאת? מה חסר להם?

  311. תיתוש Says:

    מאוד עצוב מה שקרה עם דודו טופז בימים הטובים שלו הריטינג שלו היה בשמים והמנכלים שך ערוץ2 רדפו אחריו והוא היה מלך אני לא מצדיקה את מה שהוא עשה אבל אני מרחמת עליו לדעתי עובר עליו משבר רציני שלקח אותו לקיצוניות כזאת של אלימות

  312. Amitush Says:

    עכשיו שאני חושבת על זה, באמת מדאיג מה שעובר על הבדרנים של "פעם" ועל כך שהיום הם כבר לא מצליחים ואפילו מתאדים מתחום הבידור…
    זה נושא כואב גם בתחום האומנות והמוזיקה.
    יש דור חדש צעיר ומעניין יותר… לא קשה לחיות עם העובדה שזהו, לא רוצים לראות אותך יותר ולשמוע אותך יותר, אתה כבר פאסה.. עצוב.
    אבל! להגיע למצב של פשע בכדי לקבל את מה שחשקה נפשך זה לא הפיתרון 😦 חבל שהיה צריך להגיע למצב שכזה.

  313. תיתוש Says:

    כמו שאמרתי אני ממש לא מצדיקה אותו רק מאוד מרחמת עליו הבן אדם היה מוכן לעשות דברים קיצוניים כדי לקבל תשומת לב
    אני לא יודית עם ראית את הכתבה בחדשות של המעצר שלא אני שולחת לך
    http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-d488239f7779121004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=1950692751

  314. Amitush Says:

    כן, ראיתי את הכתבה באתר אחר על המעצר. אם הוחלט להשימו במעצר בסופו של דבר, זה אומר שיש סיכוי גדול שהוא אכן מעורב בפרשיה הזאת. מזעזע!
    תיתוש, יקירתי, אני פורשת לעיסוקיי 🙂
    לילה טוב ושינה מתוקה.

  315. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים
    שיהיה לכולם יום מקסים עם אנרגיות חיוביות
    חיבוק גדול לכולם

  316. עדידוש Says:

    בוקר טוב, יש פוסט חדש 😛
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/06/01/%d7%9b%d7%95%d7%97-%d7%94%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a8%d7%94/

התגובות סגורות.


