שפרה חוזרת למסך!

by

שפרה חוזרת למסך

בשעה טובה ומוצלחת, לאחר ציפיה ארוכה, שפרה חוזרת וכובשת את המסך!

אמנם תענוג להקשיב לה ב"ציפורי לילה", אבל את שפרה מתחשק גם לראות. היום בסביבות 22:30 היא תנחה לצד גלעד כהנא, סולן להקת "הג'ירפות", באולפן השקוף של ערוץ 24, את תוכנית הלייט נייט "לילה לא שקט".
נשתדל להקליט עבור מי שלא יוכל לצפות בלייב.

כאן המקום גם לאחל לשיפ המון הצלחה, ושזו תהיה רק סנונית ראשונה. לפי מה שראינו באולפן השקוף לפני חודשיים – יש למה לצפות!

349 תגובות to “שפרה חוזרת למסך!”

  1. רוני Says:

    גוויני

    אחלה פתרון !

  2. רוני Says:

    ארנוס, ראית ששפרה חיכתה לי שאחזור, היא לא תתחיל בלעדי 😉

  3. ארנוס Says:

    חח כן רוני. אז למה לא חזרת מוקדם יותר? וחוסך לכולנו את הציפיה… 🙂

  4. רוני Says:

    צה"ל לא ויתר עלי כלכך מהר…..

  5. ארנוס Says:

    טוב לא נפתח פה עכשיו חשבון עם צה"ל… 🙂

  6. רוני Says:

    צודק

  7. עדידוש Says:

    צהריים טובים,
    ארנוס, תודה על הפוסט, איזה כיף יהיה לסיים את היום בצפייה בשפרה 😛
    רוני, קראתי את מה שכתבת על המקלחת וזה ממש הצחיק אותי, האמת שגם אני במקלחת הבוקר קיצרתי בגלל המודעות למשבר המים…

    אילנה, השתנה לי הלו"ז של היום, מתאימה לך הליכה ב18:30?

  8. אילנה Says:

    צהריים טובים

    הללויה לשפרה,בשעה טובה ומוצלחת,שלוחות לה ים של אנרגיות חיוביות להצלחה!

  9. אילנה Says:

    היי רוני
    ברוך שובך ,בנוגע לזמן המקלחת,שעון נגד מים יפתור לך את הבעיה אבל עזוב זמן מקלחת,מה אתה עושה עם המים הזורמים עד להגעת המים החמים?

    עדידוש,מצויין,ניפגש ב- 18.30.

    רמה יפתנו,שמחה שנהנית.

  10. ארנוס Says:

    כרגע פתחתי את האינטרנט של ערוץ 24 ויש שם בעיה עם הסאונד, יש רק תמונה ללא סאונד… מקווה שיתקנו את זה עד הערב.

  11. אילנה Says:

    ארנוס יקר,תודה על הפוסט,שפרה ראויה לו ולברכתנו.

  12. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל החברים המקסימים שלי
    בוקר טוב מיוחד לשפרה המקסימה
    בהצלחה בערוץ 24 אני כבר מחכה לערב ומתרגשת מאוד
    מהתמול בלילה אני שולחת לך אנרגיות חיוביות ומעכשיו אני מתחילה להחזיק לך אצבעות שהתכנית תהיה הצלחה גדולה ושהכל יעבור בשלום

    ברוכה השבה רונה מקווה שנהנית
    מיכל 2 האם גם את שבת מגבול לבנון? 🙂
    אירית בהצלחה היום
    עדידוש שמת אחלה שיר
    רוני הצחקתה אותי מאוד על הבוקר למרות שהנסיבות עצובות
    שיהיה לכולנו שבוע מוצלח ושפרתי

  13. תיתוש Says:

    וכמובן תודה גדולה לארנוס היקר על פתיחת פוסט מיוחד לשפרה

  14. רוני Says:

    אילנה, מה שלומך ?

    בקשר למים, לא קראת מה גוויני הציעה ?

    לאסוף את המים בדלי ולהשקות עציצים !

  15. עדידוש Says:

    ארנוס, יש גיבוי להקלטה הערב, כך שגם אם הסאונד באתר לא יתוקן אנחנו מכוסים 😉

  16. אילנה Says:

    אהלן רוני,שלומי טוב,תודה.
    היית חסר לי בבלוג,ככה נעלמת לנו מבלי להודע ולקבל את ברכתנו למילואים 🙂
    לא ראיתי את תגובת גוויני,כתבתי תגובה וכנראה באותן דקות הוחלף פוסט ותגובתי לא עברה,נשלחתי לפוסט החדש 🙂

    אגב,שמעתי על כמה משפחות האוספות את המים בגיגית ומשתמשים להשקיה,כמות המים שעלי יהייה לאסוף בכמה גיגיות תספיק להשקיית מדשאה גדולה שאין לי 🙂

  17. ארנוס Says:

    זה מסוג הפוסטים שהכי כיף לפתוח!
    מקווה שנזדקק לעוד כאלה בקרוב.

  18. ארנוס Says:

    יופי הם סידרו עכשיו את הסאונד, האיכות שלו עדיין גרועה אבל לפחות שומעים…

  19. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    ארנוס, יופי של פוסט!

    כתבה מעניינת על האינטרנט, טכנולוגיה וחשיבותם ליצירת החוויה.

    http://www.calcalist.co.il/local/articles/1,7340,L-3289022,00.html

  20. ארנוס Says:

    שמח שאהבת מ'

  21. אורית Says:

    צהריים טובים לכולם!

    שיהיה לשפרה המון בהצלחה היום, יש למה לצפות!

    ארנוס , תודה על הפוסט המקסים!

  22. גוויני Says:

    שוב שלום לכולם,
    אני רואה שהתחלף לו הפוסט מאז הבוקר…
    אז כמובן שולחת המון איחולי הצלחה לשפרה
    תודה ארנוס על הפוסט וכן ירבו שכמותו.

    אילנה לגבי החיסכון במים, אז כמו שאמרתי בפוסט הקודם אני ממליצה לאגור את המים אשר מתבזבזים (בעת ההמתנה עד שיגיעו לטמפ' הרצויה), בדלי.
    זה יוצא חצי דלי לבנאדם ליום.
    אני מנצלת את המים לשטיפת הבית והשקיה…

    שלום אורית, מה שלום הרגליים והעוברית?

  23. אוריתי Says:

    צהריים טובים אורית,
    מה שלומך היום?

  24. אורית Says:

    אני עדיין בבית , מצב רגליי הרבה יותר טוב!!!

  25. אוריתי Says:

    שמחתי לשמוע אורית, תמשיכי להרים רגליים (כל עוד את יכולה).

  26. ארנוס Says:

    הרגע הראו את שיפ בערוץ 2, דיווחו שהיא במקום הראשון בטיקבוקים או משהו בסגנון, וכמובן השחילו גם משהו לא מחמיא לגבי יכולת השירה שלה.
    אבל כבר למדנו להתעלם מכאלה…

  27. אילנה Says:

    ערב טוב

    חזרתי מהליכה כיפית עם חברה כיפית ונעימה.

    גויני,אני מכירה את השיטה,היא יעילה כשיש שניים-שלושה אנשים בבית ולחילופין כשיש חצר גדולה להשקיה 🙂

    המשך ערב מהנה לכולנו,אני לא מפספסת את האודישנים לכוכב נולד ואחר כך התוכנית עם שפרה שלנו ,נשתמע בין לבין.

  28. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם,
    אילנה, היה באמת כיף! אין כמו פעילות ספורטיבית לשחרור…

  29. הדר Says:

    ערב טוב לכולם!!
    רק עכשיו התפנה לי קצת זמן והקשבתי לכל השידורים של ציפורי לילה ואני חייבת להגיד שזה היה פשוט תענוג!!
    הכימיה בין קובי לשפרה מעולה!! ראו את זה גם באולפן השקוף אבל עוד יותר מרגישים את זה ברדיו!!
    בנוסף גם בשידור הראשון דיברו על העיר שלי קרית אתא! 😛
    ובכלל שפרה פשוט מעולה ברדיו!! היא חייבת להמשיך בזה..

    אני מקווה שיצא לי לראות היום את התוכנית ב24 אני אשמח אם מישהו יוכל להקליט כדי שיהיה לנו..

    שיהיה המשך ערב נעים לכולם!!
    כמובן שהתגעגעתי אז חיבוק חם לכולם… אני באמת מקווה שהשבוע יצא לי להיכנס יותר..

    המשך שבוע טוב 😀

  30. גוויני Says:

    אפרופו חיסכון במים במקלחת…
    http://www.nrg.co.il/online/55/ART1/894/812.html?hp=55&loc=5&tmp=4885

  31. עדידוש Says:

    חחחחחחח גוויני, זה ענק…אחלה דרך לחיסכון, אבל "לא בבית ספרנו" 😆
    הדר, קבלי חיבוק חם בחזרה ואל דאגה, יש מי שעומד עם היד על כפתור הRECORD 😉

  32. הדר Says:

    עדידוש ידעתי שיש על מי לסמוך!!! 😛

  33. אביגייל Says:

    רק עברתי …. להגיד ערב שפרה טוב לכולם..
    גוויני – החתול חזר !!! והוא מככב !!! עכשיו לא נעים לי מהכלב 😦
    ל ה ש ת מ ע 🙂

  34. אוריתי Says:

    אביגייל, איזה כיף לשמוע ממך. תחזרי אלינו מהר.

  35. עדידוש Says:

    היי אוריתי, קיפלתי כביסה היום וחשבתי עלייך, אני רצינית 🙂

  36. ארנוס Says:

    כבר עכשיו אני שם את התמונה היומית, במהלך השידור המחשב יהיה עמוס מידי 😉
    שפרה המהפנטת עם כלי השחמט היפים שעיצבה-

  37. חיה Says:

    מחכה בקוצר רוח לשפרה שלנו.

    וגווני, רעיון לחיסכון במים.. להכניס לניאגרה בקבוק ריק (סגור בפקק) של ליטר וחצי או שני ליטר. ואז באופן אוטומטי כל שטיפה
    זה פחות ליטר וחצי או שניים (הנפח של הבקבוק).
    נשמע הזוי , אבל אם תחשבו על זה , תראה שבקלות רבה אפשר לחסוך ובסופו של דבר, זה יוצא חיסכון גדול….

  38. חיה Says:

    ארנוס,
    תודה מראש על ההקלטה
    ושוב תודה על התמונה היומית
    והתמונה של היום יפיפיה במיוחד

  39. ארנוס Says:

    חיה אני מקווה שאכן אצליח להקליט, לתוכנות האלה יש לפעמים רצונות משלהן… מקווה שילך חלק הפעם.

    מה אתם אומרים, נזכה לשמוע היום שוב את בת שבע?

  40. רמה Says:

    ערב טוב!
    כולי צפייה לתוכנית, שיהיה לשפרה שלנו המון הצלחה.
    בטוחה שכולנו נהנה.. 🙂

  41. עדידוש Says:

    רמה יקירתי, איך היה באילת?
    שולחת אנרגיות של הצלחה לשפרה 😛

  42. ארנוס Says:

    רמה אני משוכנע שהיא תהיה נפלאה כמו תמיד…
    אוף שיתחילו כבר!!!!

  43. ארנוס Says:

    נדמה לי שראיתי את שיפ מגיעה

  44. ארנוס Says:

    היא לבושה מדהים, אלגנטית כזאת. אמרה שהיה לה קר בחוץ.

  45. רמה Says:

    היה מדהים עדידוש, וגם יצא לי לנוח..
    ארנוס אפשר את הקישור לצפייה במחשב? תודה 🙂

  46. ארנוס Says:

    הקישור הישיר

    http://bartltd-mako-live2.wm.llnwd.net/bartltd_mako_live2

    הסאונד מזעזע, המיקרופונים שלהם מרעישים ויוצרים קול רובוטי כזה. מקווה שיסדרו את זה בהמשך…

  47. רמה Says:

    תודה ארנוס אין עלייך!

  48. ארנוס Says:

    בכיף רמה, שיראו ויהנו כמה שיותר. למרות הסאונד המחריד עדיין כיף לצפות בה…

  49. ארנוס Says:

    עכשיו יש שני "שיף" באולפן 🙂

  50. Amitush Says:

    היי לכולם 🙂
    אני רואה את שפרה כמוכם, תודה על הקישור ארנוס.

  51. ארנוס Says:

    גם אצלכם הסאונד בעייתי או שזו בעיה אצלי?

  52. Amitush Says:

    גם אצלי, שומעים ממש גרוע.

  53. ארנוס Says:

    הלוואי שהם יסדרו את זה, זה נשמע כאילו רובוטריקים מדברים באולפן…

  54. Amitush Says:

    חחחח נכון. למה זה בכלל במדייה פלייר?? נסיתי לראות שידור ישיר מהאולפן אונליין ומשום מה הם לא מעבירים את השידור.

  55. אילנה Says:

    שפרה מתוקה אמיתית,מנחה נהדר.

    למה אין שידור באתר מאקו? יש לקט מתוכניות עבר.

  56. עדידוש Says:

    היי עמיתוש, יופי שגם את רואה 😛

  57. ארנוס Says:

    מה ששמתי פה זה קישור ישיר, אני לא יודע מה הם משדרים כרגע באתר מאקו. עכשיו יש שיר ברקע ורואים את האנשים ברחוב.

    שפרה אכן מדהימה, צריך לתת לה להנחות יותר.

  58. ירושלמית Says:

    שלום, מה שלום כולם?
    גם אצלי השידור באינטרנט ממש גרוע

  59. ארנוס Says:

    היי ירושלמית!
    כתבתי הודעה על זה בפורום באתר של מאקו, מקווה שמישהו יקרא את זה ויתקן…

  60. עדידוש Says:

    היי ירושלמית, טוב לראות אותך 🙂 מה שלומך?

  61. ארנוס Says:

    הקול של שפרה כל כך מיוחד, שהיא היחידה שהקול שלה בקושי מתעוות שם. הגברים נשמעים כמו רובוטים אבל היא רוב הזמן נשמעת כרגיל עם קול קטיפתי ונעים…

  62. Amitush Says:

    היי עדידוש יקירתי 🙂

  63. ירושלמית Says:

    היי ארנוס ועדידוש, אצלי הכל טוב. עמוס קצת (או הרבה תלוי איך מסתכלים) אבל עברנו את פרעה נעבור גם את זה 🙂
    לא יוצא לי לכתוב הרבה לצערי אך אני מתעדכנת בשלומכם כל הזמן.
    כיף לראות את שפרה שוב על המסך.

  64. ארנוס Says:

    סבבה ירושלמית, האמת שלאחרונה גם לי לא יצא לכתוב הרבה בבלוג. אבל כיף להתעדכן גם אם לא יוצא לכתוב משהו…

    אלוהים מה שהסאונד עושה לשיר שמושמע עכשיו, נראה לי שהזמרת לא תשמח כשהיא תשמע איך זה יצא…

    אם זה יימשך ככה אז עדיף שלא יביאו את בת שבע, לא לסרס את השירה שלה עם המיקרופונים המקולקלים האלה.

  65. ירושלמית Says:

    ושלום גם לך עמיתוש

  66. רמה Says:

    ארנוס גם בטלויזיה הקול של הזמרת מזעזע לדעתי…

  67. עדידוש Says:

    ירושלמית, זו הדרך, תזכרי את המרתון 😉 הסוף קרוב!

  68. ארנוס Says:

    אני לא שומע איך זה בטלוויזיה רמה… אני לא ממש מצליח לשמוע איך הקול שלה באמת, באינטרנט זה נשמע כמו תפילה של מואזין…

    את הקול של בת שבע אני מכיר ואוהב, ולא רוצה שיהרסו אותו עם הציוד המעפן שיש להם שם באולפן.

  69. מיכלי Says:

    הי יקיריי, התגעגעתי. אני חולה כבר כמה ימים (בעצם מאז שחזרתי מפראג, כנראה מגעגועים לשם…) ורוב הזמן במיטה. עכשיו חברה התקשרה ואמרה לי שבערוץ 24 חשבו עלי וארגנו לי אחלה תרופה… איזה כיף לראות את שפרה היפיפיה. זה בהחלט המקום הטבעי עבורה. הנינוחות, השליפות מהמותן, פשוט קסם של דבר! זה אומר שמעכשיו היא תפציע בחיינו מדי שבוע?

  70. Amitush Says:

    הזמרת הזו עשתה לי חור בראש, גם ככה שומעים גרוע אז תוסיפו על זה זמרת שעושה רעש והרי לכם מתכון למיגרנה 🙂
    היי ירושלמית 🙂 שניייייייםםםםםםם
    תיתושששששש איפה את?? השמיעי קול 🙂

  71. רמה Says:

    תרגישי טוב מיכלי 🙂
    מקווה שהתרופה תעזור לך 😉

  72. ארנוס Says:

    הלוואי מיכלי, אבל לא נראה לי שמישהו פה יודע…

    החלמה מהירה!

  73. Amitush Says:

    מיכלי יקירתי, תרגישי טוב. 🙂

  74. עדידוש Says:

    מיכלי יקירתי קבלי חיבוק ואיחולי החלמה מהירה 🙂

  75. מ Says:

    ערב שפרה טוב לכולם.

    מיכלי, תרגישי טוב, שתשובי לאיתנך במהרה!

    למי שרוצה עכשיו משדרים את שיפ גם דרך אתר מאקו

    http://www.mako.co.il/music-24/24new-24Live/Forum-fea6cbe4f32df11004.htm

  76. ארנוס Says:

    איזה כיף לשמוע ששיפ מאושרת.

    היא גם אמרה "אני ממשיכה בדרכי" – זוכרים את ההצעה שלי לשם של הספר שלה? אולי בסוף הצעתי תתקבל 🙂

  77. מ Says:

    ארנוס, בדיוק באתי לכתוב לך את זה. שפרה כזו מדהימה, תראו איך היא מנהלת את גלעד, בצורה מאופקת ורהוטה, מרגיעה את ההתלהבות שלו….

  78. ארנוס Says:

    עדידוש נכון הקול הרובוטי של גלעד מזכיר את הקול של starscream?

    רק חסר שיגיד "yes mighty megatron"… 🙂

  79. ארנוס Says:

    הוא מצחיק ממש. אומר שהיא נבנתה ב-30 יום. קודם כל, האח הגדול היה 107 יום ולא 30, והכי חשוב – שפרה קורנפלד נבנתה ועוצבה במשך 28 שנות חייה. מה שקרה באח הגדול זה רק שאנחנו גילינו את האישה הנפלאה הזו שגדלה לה הרחק מעיני המצלמות…

  80. עדידוש Says:

    חחחחח ארנוס, אני לא שומעת את הקול הרובוטי, כי אני רואה בטלוויזיה, אבל נקרעתי מצחוק מהפנייה לmegatron
    ערב מצויין מ'!

  81. אוריתי Says:

    היי כולם,
    אני רואה בטלויזיה כך ששפרה נראית טוב ונשמעת טוב.
    אני לא מבינה מה הם מוצאים בדקלה, לא לטעמי.

  82. אילנה Says:

    תגידו,מי זאת דקלה ? לא אוהבת איך שהיא שרה 🙂

    ערב טוב לכולם והנאה משפרה שמנחה נפלא,מנהלת את ההנחיה ברהיטות,חופשיות וביטחון,אין אין עליה מה שאומר שאשלח פידבקים למי שצריך 🙂

  83. אוריתי Says:

    אילנה, כתבנו באותה דקה את אותו הדבר על דקלה.
    למרות זאת אהבתי את פנייתה לשפרה ואת השיחה ביניהן.
    איזה אומץ יש לשפרה להודות שאכן גלעד צדק והתוכנית שינתה את חייה.

  84. ארנוס Says:

    שיפ יפה כמו ציור… כזה כיף לראות אותה, במיוחד כשיש צילומי תקריב ורואים את החיוך הזה בבירור…

  85. עדידוש Says:

    אילנה, כמובן שאני מסכימה איתך, שפרה מנחה מדהים, נינוחה כל כך, מדברת בחופשיות 🙂
    אוריתי, בזמן שדקלה שרה, הטלוויזיה שלי היתה על מיוט…חחחח הזכיר לי את הימים שאינה היתה חופרת והייתי שמה מיוט!

  86. ארנוס Says:

    לגבי דקלה, באמת שאין לי מושג, לא באמת שמעתי אותה שרה. הסאונד כל כך גרוע שלא הצלחתי להבין את מילות השיר, זו לא אשמתה.

  87. אוריתי Says:

    עדידוש, אני שמחה שנזכרת בי ולו בזמן קיפול הכביסה. (יש לי ערימה ענקית פה על הספה).
    אני שמעתי את דקלה כי נתתי קרדיט לשפרה שהצהירה שדקלה דיוה אבל לא התחברתי אליה, מצטערת. היא הרשימה אותי דווקא בשיחה עם שפרה וגם בהעזה שלה .

  88. דדהדס Says:

    ארנוס,אין ספק שאתה הפרשן הטוב ביותר לנושא שנקרא שפרה קורנפלד.
    ממש תענוג לקרוא את הדיון שאתה מנהל בבלוג.
    תהנה יקירי.
    אגב, התמונה ששמת הערב היא מהיפות ביותר ומיוחדת מאד.

    יש לי בעיה במחשב .
    לילה טוב לכולם.

    היי אביגייל, לילה מבורך שיהיה לך.

  89. ארנוס Says:

    תודה דדהדס, אתלא מפסידה עם המחשב, כנראה שהיום ספציפית עדיף לצפות בזה דרך הטלוויזיה.

  90. מ Says:

    אילנה, אוריתי ועדידוש, מסכימה אתכן לגבי דקלה, לא לטעמי בכלל!

    עדידוש, הטלפתיה חזרה, גם אצלי הטלוויזיה על מיוט כשדקלה שרה. מעניין שגם לי היא הזכירה את אינה והחפירות שלה.

  91. ארנוס Says:

    דווקא עכשיו בזמן הפרסומות, אם מגבירים, אפשר לשמוע אותם טוב בלי העיוות. לא יודע מה קרה להם שם היום.

  92. מיכלי Says:

    תודה לכולכם מתוקים שלי, אני כבר מרגישה יותר טוב – לשפרה תמיד הייתה יכולת להעלות חיוך על פניי בשניות. וגם לכם:) ונראה לי שכולנו תמימי דעים בנוגע לדקלה… חיבוק גדול ולילה טוב.

  93. מ Says:

    לילה טוב, מיכלי, שינה טובה ומחזקת וחלומות נעימים. כשתקומי מחר כמו חדשה.

  94. עדידוש Says:

    לילה טוב דדהדס, חלומות פז.
    מ', איזה כיף שהטלפתיה חזרה! היא הרי לא באמת עזבה, רק לקחה אתנחתא 😛

    גם אני פורשת להיום, לילה טוב במיוחד, לאחר הצפייה הכיפית בשפרה המקסימה. חלומות שיפפז לכולם, למי שגלוי ולמי שסמוי 8)

  95. ארנוס Says:

    לילה טוב מיכלי!

  96. אביביתוש Says:

    שלום לכולם

    עדידוש תודה שעידכנת אותי שיש קישור.
    ארנוס תודה ל הקישור הסאונד לא משהו אבל אני לא מתלוננת.
    כיף לראות את שיפרה היא פשוט מדהימה.

  97. ארנוס Says:

    לילה טוב עדידוש!

    אביביתוש, אולי עוד יהיה לנו deus ex machina ותהיה גם הקלטה מהטלוויזיה… נקווה.

  98. אביביתוש Says:

    הלוואי אני בטוחה שכולנו נשמח 🙂

  99. מ Says:

    לילה טוב, עדידוש, שינה ערבה וחלומות שיפפז.

  100. ארנוס Says:

    תראו עכשיו את הכוסות על השולחן – לא יכלו להביא לשיפ כוס ירוקה? 🙂

  101. אילנה Says:

    לילה טוב דדהדס ועדידוש,שינה טובה.

    ערב טוב אביביתוש.

    מיכלי יקרה,החלמה מהירה וחיבוק גדול.

    כולנו תמימי דעים על דקלה,האזנתי לשירתה ולא נהנתי.

  102. אביביתוש Says:

    ערב מצויין אילנה

    אך נראה לי כי גם אני אפרוש לשינה.
    יש מחר עבודה ועבודה מרובה.
    אוהבת אתכם המון 🙂
    לילה מקסים לכולם וחלומות שיפ

  103. ארנוס Says:

    לילה טוב אביביתוש!
    עכשיו הם אמרו שם שמשוררים בסה"כ רוצים למצוא חן בעיני נשים יפות. אם ככה אז כנראה לאונרד כהן הוא המשורר המצליח בכל הזמנים 😉

  104. מ Says:

    לילה טוב, אביביתוש, שינה ערבה וחלומות שיפפז.

  105. ארנוס Says:

    גם בני בשן הוא אחד מאיתנו 🙂

  106. זיו Says:

    לילה טוב לכולם.
    שיפ נראית יפהפייה.גם אני לא התחברתי לזמרת ולא אהבתי את הקול אבל היא הייתה מאוד חמודה.
    גלעד הזה פשוט טמבל רציני,אני חושב שהוא שבר כל שיא בשימוש בשידור חי במילה "ל****",מעבר לזה שהוא היה פוץ ומעצבן.
    לילה טוב לכולם הזיות רחוקות שלי.

  107. ארנוס Says:

    נראה לי שעבר קצת את גבול הטעם הטוב גלעד הזה…

  108. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה טובה אביביתוש

  109. ארנוס Says:

    לילה טוב זיו!
    מקווה שהוא לא הביך אותה מידי עם הדיבור הזה. שפרה שובבונת ולוקחת ברוח טובה, אבל בכל זאת יש איזה גבול שזה כבר נעשה פדיחה עבור הדובר.

  110. ארנוס Says:

    עד מתי התוכנית?

  111. אוריתי Says:

    לילה טוב עדידוש ואביביתוש.
    עכשיו רק נותר לנו לנחש מתי תהיה הפעם הבאה שנחזה בשפרה על המסך.
    אני מקווה שביום שלישי היא תהיה שוב בציפורי לילה, זו באמת הנאה צרופה.
    ארנוס, אין כמוך, ואחזור שוב עלמה שאמרתי בעבר: אשרי שפרה שיש לה מעריץ כמוך.

  112. ירושלמית Says:

    לילה טוב לכולם
    נקווה לראות את שפרה שוב בקרוב

  113. מ Says:

    לילה טוב, זיו, שינה ערבה וחלומות שיפפז.
    ארנוס, גלעד כהנא ניסה להביך את שיפ אבל הוא לא הצליח , ולפיכך המשיך למתוח את החבל בזה שדיבר על סקס , אפילו בני בשן עלה על זה ושיתף פעולה עם שיפ על מנת להשתיק את גלעד כהנא.

  114. אוריתי Says:

    ארנוס, נראה לי שהתוכנית נגמרה בשתים עשרה וחצי.

  115. רמה Says:

    אוףף כבר נגמר 😦

  116. ארנוס Says:

    תודה אוריתי…
    אני לא בטוח שזה נגמר אבל… נחכה עד סוף השיר.

  117. מ Says:

    גם אני חושבת שהתוכנית הסתיימה, שיפ הוציאה את האוזניה ונפרדה מהצופים במהירות… על רקע הקליפ של גלעד…

  118. ארנוס Says:

    עכשיו הם כבר לא באולפן אבל לכו תדעו, אולי יצאו להפסקה…

  119. רמה Says:

    לילה טוב חברים יקרים, חלומות נעימים 🙂

  120. ארנוס Says:

    מ' זה חלק ממה שאני אוהב אצל שיפ, השובביות הזו שלה, כמה שהיא עדינה ומקסימה, היא לא מאלו שיסמיקו למשמע דיבורים גסים. אישה כלבבי.

  121. מ Says:

    ארנוס, כמוני כמוך. אגב, לא היה לי ספק שהוא לא יצליח להביך אותה באמת , שפרה תמיד נראית לי מאוד מודעת לעצמה ולסביבתה וזה מאוד עוזר לה להיות נינוחה ומקסימה, בייחוד מול מצלמות.

  122. ארנוס Says:

    טוב עכשיו גם אני חושב שנגמר.
    לסיכום הערב – שפרה מדהימה, יפהפיה ומתלבשת נפלא, אבל את זה כבר ידענו. היא מנחה מצויינת, טבעית ונינוחה, כאילו עשתה זאת כל חייה. בהחלט יש לצפות שהיא תמשיך להתפתח (גם) בכיוון הזה – יש לה את זה בענק. אפילו הגסויות של גלעד לא הוציאו אותה משלוותה.

    טוב יעשה ערוץ 24 אם יתקן את הציוד שלו, שפשוט פגם משמעותית ביכולת להנות מהשידור באינטרנט.

    לילה טוב לכולם, מחר אעלה את הקובץ ומי שירצה יוכל להוריד ולנסות לשמוע למרות עיוותי הסאונד.

  123. מ Says:

    לילה טוב, רמה, שינה ערבה וחלומות שיפפז.

  124. חיה Says:

    היה כתוב שהתוכנית עד חצות וחצי.
    חבל שהיה קצר, אבל שפרה היתה מדהימה.
    אני מקווה שמי שצריך ראה ויבין שמגיעה לה תוכנית קבועה משלה
    ולא דבר אקראי.

    ארנוס, הצלחת להקליט?

  125. אילנה Says:

    לסיום הערב הכיפי הזה אני רוצה לומר שהיה נפלא,נהנתי מכל רגע של צפיה.

    רמה יפתנו,שמחה שנהנית בסופשבוע.

    אוריתי,קובי הכריז ששפרה תגיש עימו את התוכנית גם השבוע.

  126. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס, תודה על ההקלטה וההשקעה , שינה טובה וחלומות שיפפז.
    אגב, סיכמת נהדר את המשדר של שיפ , לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר!

  127. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה טובה רמה יקרה.

    חיושקה,את צודקת ואני כבר שלחתי פרגון למי שצריך לשלוח במאקו 🙂

  128. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה ערבה ארנוס .

  129. ארנוס Says:

    חיה הצלחתי להקליט והוקבץ תקין, אבל הוא ענק (משהו כמו 400 מגה) ולכן אעלה אותו רק מחר. וכמובן הסאונד גרוע כפי שהיה בשידור עצמו, אבל אין לי איך לתקן את זה.
    אבל שיפ כל כך מדהימה שעדיין משתלם לצפות…

    לילה טוב לכולם, זזתי לישון!

  130. אוריתי Says:

    תודה אילנה, שמחתי לשמוע שנוכל להאזין לשפרה גם ביום שלישי ואולי נוכל גם לראות דרך האינטרנט.

  131. חיה Says:

    מראש נכתב שהתוכנית עד חצות וחצי.
    חבל שהיה קצר, אבל שפרה היתה מדהימה.
    אני מקווה שמי שצריך ראה ויבין שמגיעה לה תוכנית קבועה משלה
    ולא דבר אקראי.

    ארנוס, הצלחת להקליט?

  132. חיה Says:

    סליחה על הכפילות.
    לא הסכים בהתחלה להעלות….

    ארנוס, אני שמחה שיש הקלטה.
    היא מדהימה.

    מישהו הצליח להקליט ביום שלישי את האולפן החי?

  133. מ Says:

    חיה, למה את מתכוונת ל"ציפורי לילה" עם קובי?

  134. אוריתי Says:

    מ – ציפורי לילה בגל"צ ביום שלישי בחצות. קובי אריאלי מגיש עם שפרה שלנו.תוכנית מדהימה.

  135. מ Says:

    אוריתי, אני יודעת, חיה שאלה לגבי הקלטה של אולפן חי ביום שלישי , שאלתי אותה אם לזה התכוונה.

  136. אוריתי Says:

    תיתוש, איפה את? לא השמעת קול כל הערב.

  137. תיתוש Says:

    🙂

  138. אוריתי Says:

    תיתוש, הדאגת אותי, איפה היית?

  139. אילנה Says:

    תיתוש,הכל בסדר?

  140. אילנה Says:

    ובנימה אופטימית זו,לילה טוב,חלומות טובים ונעימים ושיהיו לנו עוד הרבה ערבים מהנים עם שפרה.

  141. מ Says:

    אני פורשת לשיון. שיהיה לכם לילה מעולה , שינה ערבה וחלומות שיפפז. משאירה אתכם עם שיר שמח, ומקדישה אותו לשפרה המדהימה ששיחקה אותה בגדול הערב! לילה טוב לכולם!

    קובי אפללו, "מה שהלב בחר"

    http://www.youtube.com/watch?v=hSuSwdjvu_E

  142. אוריתי Says:

    לילה טוב אילנה ומ.

  143. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים
    שינה ערבה וחלומות פז
    אזה כייף היה לצפות בשפרה בערוץ 24 היא הנחתה כמו גדולה לא נופלת משום מנחה מנוסה
    אני לא אהבתי את הבחור שהנחה איתה בן אדם מגעיל בהתנהגותו וכל הזמן ניסה להביך את שפרה אני מקווה ששפרה תנחה שוב אבל לא עם הבחור הזה

    מיכלי יקרה תהיי בריאה במהרה
    אורית תשמרי על עצמך ועל העוברית ולא לעשות שטויות
    בר באצלחה במבחן אני אחזיק לך אצבעות ואשלח לך אנרגיות חיוביות
    שיהיה יום מקסים לכולם

  144. Amitush Says:

    תיתש יקרה, לילה טוב וחלומות נעימים.
    שיהיה לך מחר יום נפלא 🙂

  145. תיתוש Says:

    לילה טוב עמיתוש
    שיהיה גם לך יום ניפלה מחר
    חיבוק ענק

  146. תיתוש Says:

    ניפלא

  147. אביביתוש Says:

    בוקר טוב לכולם
    שיהיה לכם יום נפלא 🙂
    שולחת לכם אנרגיות חיוביות לכל אלה שעומד להיות להם יום מתיש.
    הרבה אהבה וחיבוקים.

    יום מקסים

  148. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    אילנה מצטרפת לאמירתך, שירבו ערבים בהם נצפה ונשמע את שפרה, אתמול כשהלכתי לישון היתה לי הרגשה ממש מצויינת {וגם קיבלתי טלפון שהצחיק אותי בלילה, אורה את גדולה! 😉 }
    ארנוס, למה התכוונת שבני בשן אחד מאיתנו? {כבר פרשתי לישון בשלב שהוא הגיע}
    בר-בר, המון בהצלחה היום, מחזיקה לך אצבעות ושולחת לך אנרגיות, אני סומכת עלייך שיהיה מעולה!
    שיהיה יום מצויין לכולנו!

  149. עדידוש Says:

    אביביתוש, בוקר אור, בקרוב נתראה 😛 שיהיה לך אחלה יום!

  150. אילנה Says:

    בוקר טוב ,יום נעים ומחוייך לכולם.

  151. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    התכוונתי שהוא אחד מאיתנו כי הוא אמר שגם הוא סימס לשפרה וגם עבורו זו היתה פעם ראשונה שהוא מסמס בתוכנית ריאליטי. הקסם השפרתי שלא ניתן לעמוד בפניו.

    גלעד התנהג כמו ילד קטן, ניסה להביך את שפרה עם גסויות ולא קלט שיושבת לידו אישה במלוא מובן המילה, והיא ממש לא מובכת מכאלה דברים אלא פשוט צוחקת.

    נראה לי שדווקא עדיף יהיה אם יתנו לה כשותף להנחיה בפעם הבאה את בני בשן, הוא יותר בוגר ויכולה להיות אחלה כימיה ביניהם.

    אני כרגע מעלה את הקובץ אבל יקח לזה עודלפחות שעתיים.

  152. ora Says:

    היי חמודים. עבדתי אתמול ראיתי את החצי שעה האחרונה.

    התענגתי מכל רגע הלוואי ויתנו לה תוכנית חדשה.

    תנסו לכתוב במאקו בכתבו לנו תגובות חמות על שפרה

  153. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    גם לבת שלי יש בגרות היום במתמטיקה, אז אנא מצאו עוד אצבעות להחזיק גם לה.
    בר בהצלחה היום !

  154. אורית Says:

    בוקר טוב לכולם!

    נהנתי כל כך לראות את שפרה על המירקע…נקווה שיהיה לזה המשך!

    שיהיה יום מקסים!

  155. רוני Says:

    בוקר טוב

    ארנוס , דעתי שונה לחלוטין משלך

    גלעד כהנא לא ניסה להביך את שפרה, היא לא היתה האישיו
    הוא פרובוקטור לא קטן, וניסה ליצור קצת עניין בתוכנית, בשביל זה הביאו אותו
    עובדה שאנחנו לפחות ראינו את התוכנית עד סופה

    – זו טיבה של תוכנית שמשדרים מאוחר בלילה, קצת יותר נועזת ופרובוקטיבית
    אחרת נירדם…..

    יום נעים

  156. ארנוס Says:

    רוני אני לא ממש מכיר את גלעד כהנא מעבר למה שראיתי אתמול, אין לי מושג איך הוא מתנהג בד"כ. בכל מקרה, אם שפרה שם אז ברור שיש עניין בתוכנית, ולא קצת אלא הרבה. מן הסתם הייתי צופה בתוכנית עד הסוף גם ללא גלעד, כי מוקד העניין שם היתה שפרה… במקרה הזה ה"סיידקיק" היה מיותר לחלוטין.

    אני חושב שכ"עזר כנגדה" קובי אריאלי הרבה יותר מוצלח…

  157. רמה Says:

    בוקר טוב 🙂
    שיהיה יום מקסים לכולכם.

  158. Lady Like Says:

    מסכימה עם ארנוס.
    קובי אריאלי נותן לה את המקום להשפיע את מכובדותה, נשיותה וחוכמתה.
    הם צמד ראוי.

  159. אילנה Says:

    ליידי,ברוכה הבאה לבלוג.

    הודעתך לא הועלתה מכיון שכל חבר חדש צריך לקבל אישור בפעם הראשונה.

  160. עדידוש Says:

    צהריים טובים,
    אוריתי, בודאי שאני מחזיקה אצבעות גם לגדולה 🙂

    פיה טובה יקירתי, היית במחשבותיי אתמול והיום 🙂 סיימתי להקריא ספר מקסים לילדים שנקרא – "הפיה הטובה, המלאך והמחשבות המפחידות" – ספר נהדר, מומלץ בחום לעזרה להתמודדות עם פחדים, מלמד שבעזרת חשיבת מחשבות חיוביות ונעימות ניתן להתגבר על הפחדים ולגרש את המחשבות הרעות.

  161. עדידוש Says:

    ליידי, ברוכה הבאה לבלוג 🙂

  162. אילנה Says:

    אוריתי,בהצלחה לבתך בבחינה.

    היי רוני,אני מסכימה עם דבריך חלקית,גלעד אכן ניסה להיות פרובוקטור אהבתי את תגובותיה של שפרה ,לא מסכימה שהייתי נרדמת אילו לא היה כזה ולא בשל כך ראיתי עד הסוף 🙂
    האמת שלא ממש אהבתי את השימוש במילה לז…כמה וכמה פעמים על מנת להדגיש ולהביך 🙂

  163. בר Says:

    צהריים טובים חברים 🙂
    אתמול ראיתי את ערוץ 24 וכמו תמיד, היה כל כך לצפות בשפרה, היא הנחתה בצורה כל כך טבעית ואינטילגנטית רק חבל שהשעתיים האלו נגמרו כל כך מהר ועוד יותר חבל שהיא לידה מנחה מגעיל שכל פעם עצבן אותי עם הערות שלו, אבל חוץ משני הדברים האלו היה פשוט כיף גדול!!! 🙂
    עכשיו צריכים לחכות ליום שלישי לתוכנית ציפורי לילה…

  164. עדידוש Says:

    בר-בר מתוקה, איך הלך?

  165. בר Says:

    עדידוש, הבחינה רק ב15:30
    אני כל כך רוצה כבר לסיים אם הבגרות הזאת 😦

    נראה לי שאני אלך להאכול ולהתארגן אני צריכה להיות בבי"ס בערך ב-14:00
    אז חברים יקרים תחזיקו לי אצבעות חזק חזק ותשלחו לי הרבהההה אנרגיות חיוביות היום אני צריכה את האנרגיות שלכם יותר מכל דבר אחר…
    אז להתראות בינתיים ואחרי המבחן אני אבוא להגיד לכם איך היה 🙂

  166. ארנוס Says:

    היי ליידי, ברוכה הבאה לבלוג!

    בר שכחת עוד משהו מעצבן – איכות הסאונד שפשוט לא איפשרה לשמוע מה הם אומרים לפעמים, והשירים בכלל נשמעו כמו חריקת בלמים של מכונית. רק הקול הקטיפתי של שפרה הצליח להתגבר על זה ולהישמע נורמלי רוב הזמן, אבל גם היא נשמעה מעוות כשהיא דיברה חזק יותר.

    אולי מישהו שם ירים את הכפפה ויביא את בני בשן כמנחה לצד שפרה?

    הקובץ אגב עדיין עולה, לא חשבתי שיקח כל כך הרבה זמן. יש בערך עוד שעה עד שזה יסיים (בהנחה שלא תהיה קטיעה באמצע ואז זה להתחיל הכל מחדש).

  167. ארנוס Says:

    ברי יהיה בסדר, אני מחזיק לך אצבעות, וזה קטן עלייך!
    אני עוד זוכר את בחינת הבגרות במתמטיקה, למרות שחלפו בערך 10 שנים מאז. בסוף הבחינה יש הרגשה כל כך טובה של שחרור מהדבר המעיק הזה, שזה שווה את כל הלחץ של עכשיו.

  168. עדידוש Says:

    בר-בר, שוב אגיד המון בהצלחה ואני אשלח לך אנרגיות מ15:30 ואילך, אחרי תחושי את השחרור בכיף גדול 🙂

  169. בר Says:

    ארנוס אתה צודק הסאונד היה זוועתי והזמרת הזאת שהביאו, נדמה לי שוקראים לה דקלה היא הייתה פשוט מזעזעת! אבל הכי עצבן אותי המנחה, הוא דיבר כל כך הרבה גסויות ומנחה כזה כל כך לא מתאים לשפרה, שפרה צריכה מנחה מתורבת וחכם כמוה, אני מקווה שבפעם הבאה ההפקה בערוץ 24 תתאים לשפרה מנחה יותר נורמלי…

    ותודה לך ארנוס שאתה גם מחזיק לי אצבעות, אני גם אוהבת את התחושה של אחרי הבגרות פתאום אין לחץ וזאת תחושה כל כך טובה 🙂

  170. אילנה Says:

    בר בהצלחה בבחינה!

  171. בר Says:

    טוב חברים עכשיו אני באמת הולכת, אז תודה רבה לכם על איחוליי ההצלחה ומ-15:30 תשלחו בלי סוף אנרגיות חיוביות…
    אז קבלו ממני חיבוק ולהתראות 🙂

  172. אביגייל Says:

    בוקר צח …
    כמי שמחבבת את שפרה היקרה מאוד מאוד, הייתי רוצה כמובן שהיא תהיה תמיד תמיד גולת הכותרת, ושכל האחרים ישמשו כרקע תומך וקשוב ואוהד, שלא לאמר מעריץ … ושיהיו שם אך ורק כדי להבליט את ייחודה וחוכמתה… אבל – זה לא עובד ככה. ומזל שלא. שהרי שפרה שלנו סקרנית ונועזת, ואוהבת להתנסות בחוויות שונות עם אנשים שונים ומגוונים, אחרת יהיה לה משעמם ולא מאתגר.. וכך היא נצפתה אתמול, כשלצדה בני הגורו ממסודרים, שישב שם על תקן קובי אריאלי ולא הצליח לתפקד מרוב הערצה ואהבה, ואם רק היו נותנים לו, הוא היה מעדיף שלא לדבר על כלום חוץ מאשר על ימי האח הגדול, ואיך הוא סימס לראשונה בחייו, והבובלילים – בקיצור, הבחור מכור ! אני מזמינה אותו להצטרף לבלוג שלנו, כאן הוא ירגיש בבית … ובצדה השני גלעד כהנא, כשגם בעיניו יכולתי לזהות בלי מאמץ את המבט בעיניו של הנחש מספר הג'ונגל – היפנוזה עמוקה …. בעוד בני בדרכו המעודנת כמעט בלע את שפרה שלי החמודה, גלעד כהנא, בדרך דרגונית כלשהו, צחצח את חרבו ונופף אותה מעל ראשה של שפרה, כולו צלצולים ופעמונים, ועוד רגע היה מזמין את בני המהופנט לדו קרב … מזל שהתוכנית הסתיימה בטרם …
    אני רק רוצה לעדכן אותכם ; בפעם הקודמת שגלעד כהנא ביקר באולפן השקוף, כטוב ליבו ביין, הוא פשוט ניפץ את כל האולפן !!! זה כנראה לא היה במקרה ששפרה שלנו הזדרזה להעביר את כוס הפלסטיק שלו על תכולתה, בנדיבות כה רבה למבקר המוסיקה הצמא … אז ככה יצא, שאפילו גלעד כהנא, שאני, למשל, לא הייתי מעיזה להיכנס איתו לאולפן שקוף או מכל סוג אחר – ( זה בערך כמו להיכנס לכלוב של האריה ולקוות לנס … ) אפילו הוא נשבה בקסמיה של האחת והיחידה, והתנהג בהתאם …. יחסית …
    ועכשיו נותר רק לחכות בסקרנות לפעם הבאה, להרפתקאה הבאה ששפרה זוממת.. משעמם לא יהיה לנו איתה …
    יום טוב לכולם.

  173. רוני Says:

    אביגייל יקרה

    כלכך טוב לקרוא אותך……..

    בקשר לבני בשן, פשוט לקחת לי את המילים 😉

    מחכה לעוד !

  174. עדידוש Says:

    אביגייל, את אלופה! תיארת פשוט מושלם את השתלשלות האירועים 🙂
    אביביתוש ועדידוש.

    מי שלבש סרבל כחול ומשחק עם העיצובים, {ארנוס/קיפוש?}, תחזרו בבקשה לעיצוב הקודם {KUB משהו}

  175. דדהדס Says:

    אביגייל, אהבתי מאד.
    סיכום אולטימטיבי למה שהיה אתמול.
    ביי.

  176. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    בר יקרה ובתה של אוריתי שולחת לכן ים של אנגיות חיוביות ומחזיקה אצבעות , בהצלחה, זה קטן עליכן!

    אביגייל, אהבתי את אשר כתבת , לא נותק לי אלא להסכים.

    וקצת דור המוכשר דניאל עם שיר חדש ומקסים וראיון קצר להנאתכם…

    http://www.nrg.co.il/online/47/ART1/895/150.html

  177. עדידוש Says:

    תודה לבעלי הסרבל הכחול 😛 המשך יום טוב לכולם, אני ממשיכה מכאן ללימודים.

  178. מ Says:

    * נותק= נותר

  179. ארנוס Says:

    עדידוש זה לא הייתי אני… כנראה שקיפי משחקת עם העיצוב של הבלוג.
    אביגייל, תיארת בדיוק מה שהלך שם, אבל לדעתי הקטע של גלעד היה קצת מוגזם. הקטע בו תיארת את גלעד ובני כמקיימים דו-קרב עליה, הזכיר לי את סיפור הלנה מטרויה.
    המממ.. "האישה שיופיה השיק אלף ספינות", נשמע כמו תיאור מהימן של שפרה שלנו…

  180. ארנוס Says:

    זהו, סופסוף הקובץ סיים לעלות.

    הנה הקישור לאולפן השקוף מאתמול בהנחיית שיפי, שימו לב רק שהסאונד לא באיכות טובה, אבל עדיין אפשר להבין מה מדברים אם שומעים את זה על עוצמה נמוכה-

    http://www.zshare.net/download/604887440f4c48d7/

    תהנו!

  181. ארנוס Says:

    אביגייל מה הכתובת הזו? זה מפנה לדואר גוגל…

  182. אביגייל Says:

    מה, זה לא מראה פרח מדהים ביופיו ? אם לא אז אני לא יודעת איך לשלוח אותו. כשאני פותחת את זה כאן אני רואה את הפרח. אז אפשר למחוק את התגובה הזאת. תודה ארנוס.

  183. ארנוס Says:

    זה מפנה כנראה לתוך המייל האישי שלך, אבל כדי להיכנס צריך יוזר וסיסמא… אז אנחנו רואים רק את עמוד הפתיחה של ג'ימייל.
    תבדקי מה הקישור הישיר לפרח.

    ביי לעת עתה, אני זז…

  184. אוריתי Says:

    אביגייל , אהבתי את סיכום התוכנית . 🙂
    לא הצלחתי לפתוח את הקישור ששלחת. 😦

  185. אביגייל Says:

    ארנוס, אתה יכול למחוק את התגובה עם הקישור ?
    היי אוריתי, תודה.

  186. אביגייל Says:

    קישור פיצוי …..
    http://www.vectorpark.com/etc/spider.html
    לטייל עם העכביש עד שתיכנס דמות נוספת לתמונה …
    ביי, נשתמע מאוחר יותר.

  187. Lady Like Says:

    שלום לכל המברכים

    ברוכים הנמצאים

  188. אוריתי Says:

    חחחחח אביגייל,תודה.

  189. צביה Says:

    הי כולם
    צהריים טובים
    שמחה לגלות שכולכם בסדר. כרגיל היה תענוג לצפות בשפרה המתוקה ולהקשיב לה היא היתה ענקית…
    יש לי שאלה בענין אחר האם מישהו מכם יודע באיזה ערוץ אם בכלל אפשר לראות את הגמר בתחרות שמשתתפת בה סוזן בויל בשבת הקרובה .
    המשך יום טוב לכולכם.

  190. אוריתי Says:

    רמה, מה קרה לך?

  191. צביה Says:

    רמה מתוקה
    מה קרה את בסדר

  192. אוריתי Says:

    תודה לכל מי שהחזיק אצבעות, בתי גמרה את המבחן, אמרה שהלך לה טוב.

  193. בר Says:

    חברים, סיימתי את המבחן… תודה לכל מי שהחזיק אצבעות ושלח לי אנרגיות חיוביות 😛

  194. אוריתי Says:

    בר, איך היה לך המבחן?

  195. בר Says:

    אוריתי המבחן הלך לי די טוב, למרות שלא הבנתי כל כך את הטריגונומטריה, אבל נראה לי שאני אקבל ציון טוב…

  196. אוריתי Says:

    יופי בר,]העיקר שזה כבר מאחורייך 🙂
    מתי המבחן הבא?

  197. בר Says:

    נכון אוריתי, הייתי בכזה לחץ היום שאני שמחה מאוד שהבגרות מאחורי 🙂
    מזל שהמתכונת הבאה שלי היא ב-15.6 זאת מתכונת בהסטוריה, אבל יש לי עוד מלא מבחנים רגילים לעבור, יש לי ב27.5 מבחן בלשון על כל הגזרות (ל"ה, פ"א וכו') את למדת את הנושא הזה?

  198. תיתוש Says:

    בר אני שמחה שהמבחן כבר מאחוריך
    את יכולה לסמוך על גם בעתיד

    אוריתי אני מקווה שהמבחן של הבת שלך עבר לה בקלות
    יש לך מייל

  199. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    אני מעלה לינקים של השידור מאתמול, למי שמעוניין, ההקלטה מערוץ 24
    חלק ראשון
    http://www.zshare.net/download/60493365a50ae56e/
    חלק שני
    http://www.zshare.net/video/60495877db639708/
    ההקלטה באדיבות DragonKnight The Legend 8)

  200. אוריתי Says:

    היי בר,
    אני כבר מזמן שכחתי את מבחני הבגרות שלי, עכשיו בתי נבחנת ולכן אני קצת בענינים.
    לשון היא כבר עשתה , אשאל אותה אם היא מכירה את החומר, היא היתה טובה מאוד בלשון. (היא בכלל חזקה בכל, כמו אמא שלה) 😛 😉

  201. בר Says:

    חחחח אוריתי 😉

    האמת שגם אני די טובה בלשון למרות שהחומר הזה של הגזרות קצת קשה, אבל כמו שאני מכירה את עצמי אני אבוא למבחן ואני אדע את הכל 🙂
    אוריתי, הילדה שלך בכיתה י"ב?

  202. עדידוש Says:

    אני רוצה לעבור לאירלנד! הם במקום הראשון בסקר שבדק את מדד האפטימיות בעולם בעוד שאנחנו במקום ה22…מקום טוב ביחס ל140 המדינות שהשתתפו בסקר 8)

  203. אילנה Says:

    ערב טוב ומהנה לכולם

  204. ארנוס Says:

    היי כולם, טוב שיש קישור נוסף להורדה, בטלוויזיה איכות הסאונד היתה טובה בהרבה מאשר באולפן…

  205. רמה Says:

    ערב טוב לכולם!
    רק לשם הבהרה מה שנכתב בצהריים בבלוג לא אני כתבתי.. באותם שעות הייתי בעבודה, מי כתב זאת אני לא יודעת אבל לא אשקוט עד שאגלה.
    אתם יודעים שאני אוהבת אתכם כמו משפחה ולא מסוגלת לכתוב דברים כאלה נכון?

  206. עדידוש Says:

    רמה יקירתי, אנחנו יודעים שזו לא את שכתבת את הדברים, קבלי חיבוק חם!
    ארנוס ואילנה מחכה לכם מייל.

  207. צביה Says:

    הי רמה
    אני ממש שמחה לקרוא מה שכתבת כרגע
    אמיתי
    הצלחת להפחיד אותי מאד
    לא הבנתי מה קרה לך. אני מאד שמחה שהכל בסדר.

  208. גוויני Says:

    ערב טוב לכולם,
    פיספסתי אתמול ערב מכונן… למזלי יש את ארנוס ודרגון…
    הספקתי לראות את הרבע שעה האחרונה וכמו שכבר תיארו פה זה באמת היה נראה כאילו גלעד ובני קצת רבים על תשומת ליבה.

    רמה, אין לי מושג מה נכתב בשמך ואולי מוטב שכך.

    אני מקווה שזה יאשר את ההודעה אוטומטית, אני כותבת ממחשב אחר מאחר והמחשב שלי חטף וירוס ונכנס לאישפוז אצל הטכנאי.

    תיתוש לאן נעלמת?

  209. רמה Says:

    צביה יקירתי, חשבתי שכבר הספקת להכיר אותי 😉
    נשיקות.

  210. צביה Says:

    רמה מתוקה
    לא האמנתי לרגע שזה את ובגלל זה דאגתי מאד .לא יכולתי לשלוח לך מייל כי לא ידעתי אם החלפת אותו.כתבתי לך לפני כמה ימים למייל ולא ענית לי.
    המון נשיקות וחיבוקים.

  211. גוויני Says:

    קצת סוזן ווגה-
    http://www.youtube.com/watch?v=g9khJpTJNJg
    http://www.youtube.com/watch?v=RZyxYL753w4&feature=related

  212. עדידוש Says:

    גוויני, אני מקווה שהמחשב יחזור במהרה מהתיקון…יותר מדי אירועים קורים לך עם המחשב לאחרונה!

  213. עדידוש Says:

    צביה, זיו מסר שהוא לא יודע אם הגמר ישודר, אבל משדרים בקישור המצורף את בריטנז גוט טאלנט
    http://www.atdhe.net

  214. ארנוס Says:

    היי רמה, כזכור לכולנו, אפילו לשפרה ניסו פעם להתחזות בבלוג הישן וכמו שהיא כתבה – "תסמכו על האינטואיציות שלכם, אם זה לא נשמע כמוני זו לא אני".

    ברור שחברי הבלוג לא יתחילו להיכנס ולקלל כאן. אבל רמה, לצערי נראה לי שלעולם לא תגלי מי עשה את זה, אם זה נעשה ממחשב אחר זה יכול להיות כל אדם…

  215. ארנוס Says:

    והתמונה היומית – שיפ באחת התמונות הכי עדינות ומתוקות שיש. אי אפשר שלא להתאהב בה..

  216. אילנה Says:

    רמה יקרה
    ברור שלא את כתבת! לא היה לי בכלל ספק.
    מישהו פרץ לך למחשב ואת חייבת לבדוק זאת בדחיפות תעזרי בטכנאי שתיקן לך את המחשב לאחרונה.

  217. עדידוש Says:

    אחד השירים שאני יותר אוהבת "שיר ללא שם", ביצעה אותו מישהי חמודה היום באודישנים של "כוכב נולד"
    http://www.youtube.com/watch?v=eT7u9sJR8fo&feature=related

    לילה קסום לכולם, למי שגלוי ולמי שסמוי 8)

  218. גוויני Says:

    אכן עדידוש אין לי מזל עם המחשב לאחרונה.
    אבל למדתי את הלקח מהפעם הקודמת והתקנתי גיבוי חיצוני, ככה שאני לא לחוצה הפעם…

  219. ארנוס Says:

    לילה טוב עדידוש!

  220. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה ערבה עדידוש.

    ארנוס,הטלפון שלך סגור 🙂

  221. גוויני Says:

    לילה טוב עדידוש ותודה על השיר המקסים 🙂

  222. אילנה Says:

    מישהו כתב בטוקבקים שגם בשבוע הבא שפרה תנחה בערוץ 24,הלוואי 🙂

  223. ארנוס Says:

    אילנה יש לך מייל

  224. אילנה Says:

    ארנוס

    לא הגיע,תתקשר אלי בבקשה.

  225. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכם. נכנסתי רק להגיד לכולכם לילה טוב ושינה מתוקה ולאחל שמחר יהיה יום נעים ופורה.

    רמה, יקירתנו, מה שלומך? הבנתי מייד שזו לא את. זה בטח מבאס מאוד לראות שפורצים לך למחשב וכותבים בשמך. מין הרגשה שאת לגמרי לא מוגנת. אני מקווה שאפשר יהיה לאתר את הפורצים, ולכל הפחות למנוע מהם לעשות שימוש בשם שלך.

    Lady Like, ברוכה הבאה לבלוג. אנחנו תמיד שמחים לפגוש עוד אוהבי שפרה.

    אביגייל, מחמל לבי, רציתי לפנות אליך בפנייה עסקית, בתקווה שאת לא אשת עסקים ממולחת וכך אזכה ברווחים נאים. קודם כול, לבושתי אודה שראיתי רק דקות ספורות מן התוכנית עם שפרה אתמול. אני מקווה שאף אחד כאן לא יסקול אותי בשל הווידוי שלי. הרי כבר למדתם להכיר שאני לא מושלמת משום בחינה שהיא. אבל לשמחתי הרבה נדמה שאני לא צריכה לראות אף תוכנית יותר. לראות תוכניות זה לפראיירים. "אנחנו" העצלנים יכולים בהחלט להסתפק בפוסטים שלך, ונראה לי שהפוסטים שלך אפילו עדיפים ועולים בכמה דרגות על פני רוב התוכניות שמשודרות בטלוויזיה שלנו. אני כבר מכורה. אין, אין עליך!!! אני מרגישה כאילו הייתי שם ממש באולפן והרחתי את ריח הזיעה ושמעתי את זמזום הזבובים על הקיר. ובאשר לשאלה העסקית: האם את גובה תמלוגים ממי שמתחייבת לקרוא את כל הפוסטים שלך באדיקות? ואם את חושבת על תמלוגים, האם אני יכולה להיות הסוכנת שלך? אני מוכנה לחלוקה של 80%-20% (ה-80% כמובן לסוכנת, שתתמחה בתגובות "אין תגובה" ובגזילת הון עתק מכל המעריצים). בקיצור, אהבתי.

    מהכמה דקות שבכל זאת ראיתי את התוכנית (עוד לפני שגלעד כהנא התחיל בגסויות. כאשר אני ראיתי הוא סתם ניסה להיות פרובוקטור פרווה וזה לא כל כך הצליח לו, לדעתי מה שהוא אמר באותן דקות היה די נדוש), היה לי ברור שהוא כבר לגמרי מאוהב בשפרתנו. ראו את הכוכבים מנצנצים מעיניו ואת לבו דופק בעוצמה כאשר התבונן בה, והוא השתדל לא להחמיץ אף זווית ממנה ולא לאבד אף שנייה של תשומת לבה. זאת היתה ההתרשמות שלי. אבל אולי אני סתם משוחדת וראיתי מהרהורי לבי. עובדה שחשבתי גם ששפרה וצבר זה לנצח. סימן שאני לא הכי חכמה בעניינים כאלה. 😳 😆

    לילה טוב לכולכם. שיר הלילה האולטימטיבי (עתיק-עתיק-עתיק).
    http://www.youtube.com/watch?v=9muzyOd4Lh8

  226. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!
    ביי לעת עתה…

  227. דדהדס Says:

    אירית
    חכי רגע, את שמה שיר כזה נפלא וכותבת בהרבה מאד טעם של עוד ונעלמת?

  228. אילנה Says:

    אירית שפרירית שלנו
    אם בכתיבת פוסטים עסקינן ,קחי את כל מה שכתבת לאביגייל המוכשרת ממני אלייך ואני אסתפק רק בחמישים אחוז כסוכנת 🙂

    תודה על השיר היפה.

  229. אילנה Says:

    היי דדהדס יקירה

  230. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    לילה טוב וחלומות נעימים לכל הנרדמים.

    אירית, שיחקת אותה עם השיר!

  231. דדהדס Says:

    שלום לאילנה, מה שלומך?

  232. אילנה Says:

    אני בסדר,תודה.
    הגעתי עייפה מהעבודה והלכני לנום והתעוררתי כעבור 3 שעות…כעת אני ערנית לחלוטין ונראה שמחכה לי לילה לבן שאותו אשקיע בקריאת ספר.

  233. אילנה Says:

    אהלן מ',אכן אכן מרבית מחברי הבלוג צללו לעולם החלומות.

  234. מ Says:

    היי אילנה, גם אני עוד מעט אצלול, רציתי לבקר קודם ,פשוט הייתי עסוקה.

    הנה קישור מקסים לדור המוכשר דניאל…

    http://moto.nana10.co.il/Article/?ArticleID=638723&sid=162

  235. אילנה Says:

    מ',תודה רבה על הקישור.

  236. מ Says:

    בכיף, אילנה, גם אני מקשיבה כרגע ברקע.

  237. דדהדס Says:

    מ ואילנה גם אני אפרוש למקומות אחרים.

    לילה טוב לכן.

    אתמול בוב דילן חגג את יום הולדתו כשהוא בן 68.
    http://www.youtube.com/watch?v=sln8UnoDEMA
    שיר מתוך אחד האלבומים הטובים ביותר שדילן עשה
    blood on the tracks
    וזה לא רק לטעמי, "הרולינג סטון" עיתון הרוק האמרקאי
    כבר מזמן הכתיר את האלבום הזה כהטוב ביותר של דילן.
    (לא רציתי לערבב שמחה בשמחה)

    לילה טוב
    ובאמת שהכל יעבור ממול.

    (שווה הקשבה, סרטון משונה משהו)

  238. אילנה Says:

    לילה טוב דדהדס תודה על הסרטון.

    לילה טוב ,חלומות טובים ושינה ערבה לכל צפורי הליל.
    מחר יום חדש ועימו בשורות טובות ומשמחות לכולנו.

  239. מ Says:

    לילה טוב וחלומות נעימים, דדהדס. תודה על השיר ומזל"ט לבוב דילן.

  240. מ Says:

    לילה טוב, חלומות נעימים אילנה, גם אני פורשת לארץ החלומות.
    משאירה אתכם עם שיר מרגיע לשינה טובה… לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=oeg9Af7q9Jw

  241. אוריתי Says:

    הגעתי הביתה לא מזמן, נכנסתי להגיד לילה טוב לכולם.

  242. תיתוש Says:

    לילה טוב לכל חברי הבלוג היקרים

    ליידי ברוכה הבאה לבלוג ויק

    רמה יקרה אני לא ראיתי מה כתבו בשמך אבל אני יודעת שאת לא תכתבי ולא תעשי שום דבר שיפגע בבלוג אני בטוחה שגם שאר חברי הבלוג חושבים כמוני
    קבלי מימני חיבוק גדול

    ארנוס ודרגון תודה שהעליתם את השידור של שפרה בערוץ 24
    ארנוס תודה על תמונת הלילה של שפרה

    אביגייל ואירית אני כל כך אוהבת את הכתיבה שלכן

    גוויני החלמה מהירה למחשב שלך

    אני לא יכולה להיגמל מהצורך שלי לכסות אותכם אבל הלילות חמים ובסמיכה כבר אי אפשר לכסות אז מה שנותר לי זה לכסות אותכם בחיבוק של אהבה
    שיהיה לכולם מחר יום נעים עם הרבה שמחת חיים

  243. אוריתי Says:

    תיתוש לילה טוב, אני הולכת עכשיו לישון.

  244. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי שינה ערבה וחלומות פז
    מקווה שנהנית מהבילוי

  245. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    לכבוד יום הולדתו של בוב דילן יקירי שחל אתמול,קבלו שיר שמעלה חיוך בכל פעם מחדש וגם מתאים כשיר בוקר 🙂 {אתמול ראיתי הופעה אדירה שלו בVH1}
    http://www.youtube.com/watch?v=QCBb3R4U9KM&feature=related

    שיהיה יום קסום, עם אנרגיות חיוביות לכולנו!

  246. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום מהנה .

  247. צביה Says:

    הי עדידוש
    רק עכשיו ראיתי את ההודעה מאתמול תודה על הקישור
    תודה זיו על העזרה
    יום טוב לכולם

  248. אילנה Says:

    בוקר נפלא,כתבה על שפרה,טקבקו ופרגנו :
    ://www.mako.co.il/entertainment-celebs/paparazzi/Article-7839d0daf387121004.htm&sCh=46bbe76404864110&pId=2082585621

  249. אילנה Says:

    הנה שוב הקישור :

    .mako.co.il/entertainment-celebs/paparazzi/Article-7839d0daf387121004.htm&sCh=46bbe76404864110&pId=2082585621

  250. אילנה Says:

    ניסיון שלישי :

    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/paparazzi/Article-7839d0daf387121004.htm&sCh=46bbe76404864110&pId=2082585621

  251. אילנה Says:

    היי צביה,בוקר טוב ויום נפלא.

  252. אוריתי Says:

    בוקר טוב ,
    אילנה, תודה על הקישור, היה נעים לפתוח את הבוקר עם התמונות המדהימות של שפרה והכיתוב המפרגן.
    רמה, בוקר טוב, לא ידעתי מה לעשות אתמול מרוב תיסכול עד שעדידוש הרגיעה אותי.
    עדידוש תודה על הקישור ועל הטלפון אתמול.
    אירית ואביגייל, אני אוהבת את כתיבתכן, אולי תאגדו הכל ותוציאו לאור ספר?
    שיהיה יום נפלא לכולם.

  253. אורית Says:

    בוקר מצוין לכולם!

  254. אילנה Says:

    בוקר נפלא אוריתי ואורית.

  255. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם,
    אילנה תודה על הקישור, היא כזו מקסימה!
    לדעתי זו השמלה שהיא לבשה במפגש, לא? כל כך פשוטה וכל כך אצילית ויפה.

  256. רמה Says:

    בוקר טוב יקרים!
    תודה לכולכם על האמון בי, הדבר פגע בי מאוד ואני שמחה שלפחות אתם לצידי..
    שיהיה יום מקסים 🙂

  257. אוריתי Says:

    רמה יקרה, לעולם לא תצעדי לבדך, אנחנו נהיה תמיד לצידך.
    ארנוס, באמת תמונות מקסימות וגם אני חושבת שזו אותה שמלה שלבשה במפגש.
    אורית, כיף לשמוע ממך בבוקר, מקווה שהרגליים חזרו להיות מחוטבות כמו בעבר.
    יום נעים ארנוס , רמה ואורית.

  258. אילנה Says:

    רמה יקירה,איך היו לך ספקות? מי שמכיר אותך יודע שלא תתבטאי בצורה בה נכתבה ההודעה בשמך.

    אם זה יעזור להרגיע,קבלי חיבוק גדול.

  259. אילנה Says:

    תיתוש,אייך?

    ארנוס,אכן זו אותה שמלה מקסימה שלה,אילו לא היית אומר לא הייתי שמה לב 🙂

  260. רוני Says:

    בוקר טוב

    עדידוש, אני חושב שהדבר מיותר
    נראה לי ששפרה מסתדרת מ צ ו י י ן
    היא במקום הנכון ,עם האנשים הנכונים, ואין מה לדאוג לה
    לעומת זאת לארנוס אני קצת דואג……

  261. רמה Says:

    תודה אילנה ואוריתי, אין לי ספק 🙂

  262. אורית Says:

    זו אכן השמלה שלבשה במפגש, היא נראת ממש מצוין!

    אוריתי, שלומי טוב, חזרתי לעבודה, תודה על ההתעניינות!

    רמה יקרה, זה היה ממש ברור שזאת לא את!

    שיהיה לכם המשך יום נעים!

  263. ארנוס Says:

    רוני אין מה לדאוג לי 🙂

  264. רוני Says:

    ארנוס ,תאמין לי כל אישה תתברך בבן זוג כמוך,
    שזוכר את השמלה שהיא לבשה לפני חודשים…….

    שפרה מקסימה, במיוחד על האופניים 🙂

  265. אוריתי Says:

    רוני 🙂 🙂 🙂

  266. ארנוס Says:

    חחח רוני 🙂

  267. תיתוש Says:

    צהריים טובים לכל החברים היקרים שלי

    אילנה אני כל הזמן פה בבלוג אבל מורידה קצת פרופיל וכמובן שאני ממשיכה לכסות אותכם בלילה הומנם לא בשמיכה אבל בחיבוק גדול
    תודה על הקישור לכתבה על שפרה היפה והמוכשרת שלנו

    המשך יום נעים לכולם וחיבוק גדול מימני

  268. michal Says:

    חזרתי ממטולה

    הייתי במקום מדהים- בית שלום. מומלץ.

    אילנה תודה על הקישור, שפרה נראת מקסים.

  269. ארנוס Says:

    לגבי השידור היום בערב, הנה הקישור לאתר של גל"צ

    http://glz.msn.co.il/

    בצד ימין יש קישור "האזינו לגלי צה"ל" למי שרוצה רק לשמוע, וקישור נוסף "צפו באולפן גלי צה"ל" למי שרוצה גם לצפות בשיפי באולפן.
    כנראה לא אהיה הערב בבית, אבל בד"כ יש הקלטה של האודיו ממקורות אחרים.

  270. אוריתי Says:

    תודה ארנוס.

  271. omer Says:

    כל הכבוד

  272. עדידוש Says:

    אחה"צ נעימים לכולם 😛
    אני ביום עמוס שעדיין לא נגמר ועובר עם חיוך, מצאתי חנייההה באפור בת"א!!! לא האמנתי למראה עיניי 8)
    מ' יקרה, אני סומכת עלייך שתדאגי לקישור ההקלטה של "ציפורי לילה" של היום, יש לך משימה מאוד חשובה 😉 תודה רבה מראש!
    המשך יום טוב לכולם, נשתמע.

  273. רוני Says:

    ערב טוב

    http://www.youtube.com/watch?v=q8nIQvwiO7I

  274. עדידוש Says:

    רוני השיר הזה הוא אחד האהובים עלי 🙂
    אתה תל אביבי נכון? איך אתה מסתדר בעיר הזו? אני מרגישה פה כמו תיירת…
    וגם כמובן שהסתבכתי בדרך והלכתי לאיבוד למרות הכוונה מדוייקת שקיבלתי, {קיפוש יכולה להעיד שאני בעייתית}

  275. אביגייל Says:

    רוני, אחלה שיר.
    לשפירית אירית – על מה את מדברת ??? אני מוכנה לשלם לך ובלבד שתקראי את מה שאני כותבת 🙂 גם אתה רוני תקבל אחוזים 🙂
    תיתוש, האמת, מגיע לך לנוח מאיתנו קצת 🙂 אנחנו נהיה פה כשתחליטי באיזה גובה את רוצה את הפרופיל שלך …
    אני נורא עסוקה הערב. יש לי את מכבי חיפה על הראש, ואח"כ את קובי אריאלי בוהה בשפרה, אולי גם לעבוד קצת, למה לא ??? מישהו צריך לפרנס אותי הרי, ומעל הכל, אני לוקחת לי את הזמן להתאבל על דנה בנט, שנרצחה באכזריות בידי חולה נפש תת אדם. איזה עולם.
    ערב טוב לכולם, להשתמע.

  276. אביגייל Says:

    אהלן עדידוש, את בעייתית ????? תארי לך מה היה קורה אם היית הולכת איתי ????? מי יודע לאן היינו מגיעות 🙂 🙂

  277. אביגייל Says:

    עולם.
    http://www.rivelazioni.com/mm/bozzetto/life.shtml

  278. אילנה Says:

    ערב טוב

    עדידוש,את אלופה 🙂

    רוני,תודה על השיר

  279. עדידוש Says:

    עומר ברוך הבא לבלוג, הודעה ראשונה שנכתבת בבלוג נדרשת לאישור ולאחריה ניתן לכתוב חופשי 🙂

    אילנה תודה 😳
    אביגייל, אני בטוחה שהיינו מגיעות יחד למקום טוב!

  280. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    אביגייל אני אוהבת אותך.
    עדידוש, קחי מצפן.
    אני מקפלת כביסה ואתם כבר יודעים כמה אני אוהבת לעשות את זה. אוף.
    אבל אני מצפה לערב, יש היום מסודרים וכמובן קובי ושפרה, יש למה לחכות.

  281. אוריתי Says:

    איך טעיתי, קובי ושפרה כמובן.

  282. עדידוש Says:

    אתם חייבים לשמוע קטע ענק!!!
    בקורס טכנולוגייה בחינוך שאני לוקחת בו חלק, הנושא של היום הוא בלוגים! {לא ממש מחדשים לי, הקורס מתקיים כעת}
    ובחלק ניכר ממנו דובר על נושא הטוקבקים ועל כך שאנשים רבים קוראים טוקבקים וזה משפיע עליהם וגם שיש משרדי יחסי ציבור ששוכרים אנשים לטקבק בשכר.
    כמו כן, נאמר כי מושאי הידיעות וגופים שונים מושפעים אף הם מהטוקבקים.
    חידשו לנו משהו?

  283. גוויני Says:

    ערב מצוין לכולם…
    ערב מלא תכונה לפנינו 🙂
    רמה, יכול להיות שהכתיבה בבלוג בשמך קשורה לפעם ההיא שפרצו לך למייל?
    עדידוש אין ספק שלטוקבקים יש השפעה… לא סתם היתה על כך כתבה ב-7 ימים בשבת האחרונה.

  284. אילנה Says:

    עדידוש,לא חידשו רק חיזקו 🙂

    אביגייל יקרה,אכן רצח נתעב של חולה נפש 😦

  285. אילנה Says:

    תיתוש יקרה,קחי לך את הזמן,קבלי חיבוק .

  286. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    ממשיכה בקו המוסיקלי של רוני , מקדישה את השיר הבא של מאיר אריאל לשפרה המהממת.(אגב, תודה על הקישור ,אילנה)

    מאיר אריאל – "לא יכול להוריד ממך את העיניים"

    http://www.youtube.com/watch?v=SmJrYE1Z_HE

  287. עדידוש Says:

    המטלה השבועית בקורס היא לפתוח בלוג אישי! אתם חושבים שאני אסתדר עם זה?! 😛 אתם לא מבינים איך צחקתי כשהבנתי את נושא השיעור 😆

    הקו המוסיקלי ממשיך –
    http://www.youtube.com/watch?v=yfze0Y9TVXQ&feature=related

    צופה יקירתי, אולי דיויד ברוזה יגרום לך לכתוב הערב/הלילה? התגעגעתי…

  288. מ Says:

    עדידוש, אחלה שיר. כמובן שאביא את הקישור של "ציפורי לילה" ברגע שיעלה…

    ממשיכה את הקו המוסיקלי….

    דוויד ברוזה שר את המילים המשגעות של מאיר אריאל – "מתחת לשמיים"

    http://www.youtube.com/watch?v=Jf_b0tUOIH0

  289. גוויני Says:

    עדידוש איזה קורס כיפי…
    תביאי לנו קישור לבלוג שלך 😉

  290. עדידוש Says:

    איזה כיף שהגעתי הביתה לפני שהתחיל "מסודרים" 😛
    גוויני, זה באמת קורס מעניין וכיפי לרוב, הבלוג יוקם עוד שבועיים.

  291. רמה Says:

    ערב טוב לכולם!
    חזרתי מהעבודה גמורה… קשה לפני החג 🙂
    עדידוש אחלה קורס 😉

  292. מ Says:

    בית חדש לושתי…

    http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3721628,00.html

  293. עדידוש Says:

    היי רמה 🙂 החג קרב בצעדי ענק!
    תודה על הקישור מ'.

  294. רמה Says:

    לגמרי עדידוש, אנשים ממש עצבנים לפני החג חח
    מתי השידור של שפרה?

  295. עדידוש Says:

    מתחיל ב 00:00 עד02:00 בלילה, תענוג לשמוע את שפרה וקובי.

  296. רמה Says:

    באמת תענוג.. אני רק מקווה שאצליח להשאר ערה 😛

  297. אוריתי Says:

    עדידוש, בהצלחה במשימה, או שבעצם אולי קיבלת פטור?
    אם את רוצה המלצות למרצה את רק צריכה לבקש.
    מ תודה על הקישור, איזה יופי לראות שוב את ושתי.
    רמה, התכוונת לציפורי לילה היום בחצות? ארנוס הכניס למעלה את הקישור לתוכנית.

  298. מ Says:

    רמה יקרה, גם אם תרדמי תהיה הקלטה של התוכנית, הסירי דאגה מליבך.

    שיר שמתאים לשפרה…

    http://www.youtube.com/watch?v=FJ5BXfXUYwM

  299. עדידוש Says:

    אוריתי תודה! לא קיבלתי פטור, אבל אני בסדר עם זה, נשמע לי כיפי 😛
    המרצה ראתה את הבלוג שלנו ואמרה כמה הוא יפה ומעניין!

  300. רמה Says:

    אוריתי התכוונתי שאני לא אחזיק מעמד בגלל העייפות…
    מ' תודה יקרה, אני באמת אפרוש מחר עובדת בבוקר, אני רק מתבאסת שלא אראה את האולפן און ליין..
    שיהיה לילה טוב וחלומות שיפ פז.

  301. מ Says:

    רמה, ממילא, המצלמה לא משהו ורואים בצורה מטושטשת, אז ממש לא חשוב לראות.
    לילה טוב, שינה ערבה וחלומות מתוקים.

  302. עדידוש Says:

    לילה טוב רמה יקרה, חלומות פז.
    גם אני פורשת להיום, לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  303. מ Says:

    לילה טוב, עדידוש, שינה ערבה וחלומות מתוקים.

  304. גוויני Says:

    לילה טוב עדידוש ורמה.
    וברוכים הבאים lady like ועומר…

  305. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה ערבה עדידוש ורמה.

    דווקא היום השידור ברור ולא כמו לפני שבוע.

  306. אוריתי Says:

    לילה טוב עדידוש ורמה.

  307. תיתוש Says:

    שלום לכולם
    יש לי קיטועים בשידור גם לכם יש?

  308. תיתוש Says:

    איפו שפרה אוףףףף

  309. גוויני Says:

    שפרה לא באה…

  310. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, ברוך הבא עומר!
    התמונה היומית – תמונה משגעת שפורסמה בבלוג של ויק הראשון, שיפי מחזיקה את ויק, וויק מוציאה לעומתה לשון.

  311. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, חזרתי מחתונה ואני גמור מעייפות…
    בימים הקרובים בטח תהיה הקלטה של שיפי מ"ציפורי לילה", אני לא אצליח להחזיק מעמד היום…

  312. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס תודה על התמונה
    אזה מעצבן שפרה לא משדרת היום

  313. גוויני Says:

    הי תיתוש,
    גם לי יש קיטועים בשידור… אז ויתרתי.
    שיהיה לילה טוב לכולם 🙂

  314. ארנוס Says:

    באמת איפה שיפ? היא אמורה להגיע או שביטלה היום?

  315. אוריתי Says:

    איזו אכזבה ששפרה לא תהיה.

  316. ארנוס Says:

    הם הודיעו שהיא לא תהיה?

  317. מ Says:

    לילה טוב, גוויני, שינה ערבה וחלומות מתוקים.

  318. תיתוש Says:

    היי גוויני ואוריתי
    ממש מאכזב כל ביום חיכיתי לשידור הזה
    לילה טוב גוויני חלומות פז

  319. אילנה Says:

    ברוך הבא עומר.

    גם אני התאכזבתי,כנראה שלשפרה היו דברים חשובים יותר,לא נורא ,יהיו לנו עוד הרבההה הזדמנויות.

  320. אילנה Says:

    לילה טוב ארנוס וגוויני,שינה ערבה ומתוקה.

  321. אוריתי Says:

    ארנוס, קובי הודיע שהוא היום לבד ועצוב לו, בשבועיים האחרונים שפרה קורנפלד היתה איתו וזה היה טוב והוא לא רוצה להשאר לבד, משהו כזה.

  322. תיתוש Says:

    אילנה אולי זה לא היה משהו קבועה

  323. אילנה Says:

    חברים יקירים,אנצל את הזמן לקריאה ושינה,מחר מצפה לי יום עבודה קשה.

    לילה טוב ,שינה ערבה ומתוקה .

    אל תתבאסו,יהיו לנו עוד הרבה מאוד הזדמנויות,שפרה רק בתחילת דרכה 🙂

  324. ארנוס Says:

    טוב אין מה לדאוג, בכל זאת לשיפ שלנו יש גם חיים מעבר לקריירה 🙂
    אני משוכנע שעוד נראה ונשמע עליה הרבה. בטח היא תופיע בשבוע הבא, ואני גם מחזיק את קובי אריאלי על המילה שלו – הוא חייב לנו את all is fair in love & war של בת שבע.

    אל תשכחו שמשהו שמגיע אחרי ציפיה ארוכה יותר, יהיה תמיד מתוק יותר!
    לילה טוב לכולכם, אני זז…

  325. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    באיחור אופנתי, הגעתי. ומה אני רואה, שיפ לא בשידור?:(

  326. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה קריאה נעימה ושינה ערבה

  327. אוריתי Says:

    היי תיתוש,
    לילה טוב אילנה וארנוס.

  328. אוריתי Says:

    נו באמת קיפי, עכשיו באים?
    כולם פה אבלים וחפויי ראש ומנסים לעודד אחד את השני שזה לא נורא , אבל בסתר ליבם חושבים שזה נורא ואיום.

  329. תיתוש Says:

    היי אוריתי וקיפי

  330. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס ואילנה, שינה ערבה וחלומות מתוקים.

  331. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אוריתי, לילה נעים גם לך .
    מה את אומרת אוריתי, השיר של מרים ילן שטקליס (מיכאל) יעודד או ימחץ יבלות?

    לילה נעים תיתוש אולה אולה

  332. אוריתי Says:

    מי לא בא? שפרה. אכן מתאים השיר, קיפוש.
    כולם בין כה כבר ברחו מכאן למחות בסתר את הדמעות אז אפשר לצחוק חופשי.

  333. תיתוש Says:

    קיפי אולה קרידה
    וגם אוריתי קרידה את בטח הבנת שהנבצרות שלי נגמרה 🙂

  334. תיתוש Says:

    חחחח אוריתי אני כבר מילעתי דלי בדמעות שלי

  335. אוריתי Says:

    תיתוש, ברוך שובך. מצאת לילה לא ממש מתאים לסיים את הנבצרות הזמנית.

  336. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אם אין אלחנדרו ומיה בעלילה, אני לא מורידה דמעות, אוריתי.

  337. תיתוש Says:

    טוב אוריתי אני יחזור לניבצרות שלי ויחכה ללילה יותר מתאים לחזור

  338. אוריתי Says:

    קיפי, אפשר לסדר לך רומיאו וג'ולייט אם זה מה שעושה לך את זה.
    תיתוש, משק המיים מודה לך.

  339. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מ.יוחדת, לילה נעים גם לך

    דאמט הבלוג שוב איטי לי בטרוף. ןאתמינו לי, אתם לא רוצים שאפתח פוסט חדש;)

  340. תיתוש Says:

    קיפי תבקה כן רוצים שתפתחי פוסט גם לי מאוד איטי

  341. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    רומיאו זה פאסה ליד ריג' וברוק שהתחתנו 1000 פעם למרות רוחה של סטפני

  342. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש, בתנאי שאת , אוריתי ומ. יוחדת לא זזות.

    מכינה לכם פוסט בשלופ

  343. תיתוש Says:

    כמה שאני מתגעגעת לברוק וריג'מאז שהם עברו ליס אני לא ראיתי רותם

  344. תיתוש Says:

    רותם=אותם

  345. תיתוש Says:

    אני לא הולכת לשום מקום

  346. אוריתי Says:

    קיפי, השתכנעתי, אין לך סיבה מספקת להזיל דמעות היום. תיתוש עשתה את זה בשבילך.
    היא לא יכולה להגיב עכשיו כי חזרה לנבצרותה.
    איך הולך עם הבגרויות?
    יש לנו פה מחלקת בחינות שלמה, נעבור פה את כל הבגרויות בהצלחה, אי"ה.

  347. תיתוש Says:

    חחחח אוריתי שיניתי שוב את דעתי ואני חוזרת בי מנתבצרותי יש לי סיבות מספיק טובות לכתוב היום בבלוג את וקיפי ומ' נמצאות ואני מאמינה שבטח גם דדהדס תכנס להגיד שלום לקיפי

  348. מ Says:

    לילה נעים לך ,קיפי. אני לא יכולה לומר שאני לא מאוכזבת ששפרה לא משדרת היום , משום מה, היתה לי תחושה שהיא לא תשדר, הרי את מנת השפרה השבועית שלנו כבר קיבלנו על המסך… בערוץ 24
    אבל אני בטוחה שנזכה לעוד הרבה שעות שפרה כך או כך…

    שיר יפה שמתאים לאווירה- אוהד חיטמן- "חשבתי שיהיה רומנטי"

    http://www.youtube.com/watch?v=pARoCv1BSIg

  349. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    נפתח פוסט חדש

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/05/27/%d7%93%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%9e%d7%a8/

סגור לתגובות.


