ירושלים

by

 ירושלים

Rules_p41

מה עוד לא נכתב על העיר הפיוטית ורבת הקסם הזו ?

הבירה רבת העוצמה, הטוהר, הקדושה, המאבק והמדון

נוהגת כבר שנים, לפסוע עם אותנטיות לצד אנדרלמוסיה.

והיא שורדת, שורדת עוד עימות, שורדת עוד תפילה,

 שורדת עוד מצבור של שייכות.

אז מה נאחל לעיר היצוגית הזו?  עוד שער , שער של הגשמה ושלום.

257 תגובות to “ירושלים”

  1. תיתוש Says:

    קיפי יקרה צהריים טובים
    תודה על פוסת ירושלים 🙂

  2. תיתוש Says:

    פוסט

  3. תיתוש Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=YJk5nuWp1Ws&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=72QC8EGnxTw&feature=related

  4. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם 😛
    קיפוש, תודה על הפוסט החשוב, אהבתי מאוד את מה שכתבת!

  5. תיתוש Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=E1_7OL17GIQ&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=a9nvxr8xqbA

  6. תיתוש Says:

    עדידוש צהריים טובים
    אני מנסה לשלוח עוד שירים חוץ מהשתיים שכבר שמתי אני לוחצת שלך וזה מעלים לי את הקישורים

  7. עדידוש Says:

    היי תיתוש, התגובות עם שני הקישורים נחסמו ועברו לספאם. תעלי בבקשה מעכשיו כל שיר בנפרד וכדאי גם עם שם השיר כדי למנוע כפילויות.

  8. תיתוש Says:

    עדידוש אני מצתערת בגלל שהשירים לא עלו לי שלחתי אותם כמה פעמים וסתם הצפתי אם את יכולה למחוק כמה מהם אני אשמח

  9. רוני Says:

    הלו הלו

    שבתי הביתה משרות בצבא ההגנה לישראל

    עייף עייף

    כמה טוב להיות בבית

    שבת שלום

  10. תיתוש Says:

    היי רוני מה שלומך ברוך שובך מהמילויים
    החברים בבלוג דעגו לך ושאלו עליך נעלמתה לנו

  11. עדידוש Says:

    שבת שלום רוני, דאגנו לך, חסרת לנו…קבל חיבוק {אמרנו שוירטואלי מותר} מנוחה נעימה.

  12. תיתוש Says:

    עדידוש תודה 🙂

  13. רוני Says:

    עדידוש, תיתוש

    תודה

    גם לא וירטואלי- זה בסדר…… 🙂

  14. ארנוס Says:

    קיפי תודה על הפוסט!
    חזרתי משוק הפשפשים, דיברתי שם עם אחד המוכרים והשיחה גלשה לשפרה. הוא אמר לי שלפני שבועיים היא ביקרה שם… לא יודע איך פספסתי אותה (אני כמעט כל שבוע בא לשם).

  15. ארנוס Says:

    היי רוני, חזרת בדיוק בזמן. יש הקלטה של "ציפורי לילה" משלשום, וכנראה ביום ראשון נראה את שיפ באולפן השקוף בסביבות 22:30.

  16. תיתוש Says:

    היי ארנוס אזה באסה שפספסת את שפרה
    מעניין אם היתה פוגש אותה האם הית ניגש אליה ואומר לה שלום 🙂

  17. ארנוס Says:

    מקווה שהיה לי אומץ… האמת שאם היא היתה עם עוד אנשים לא הייתי מפריע לה, אבל אם היתה לבד ולא במהלך פעילות כלשהי יתכן שהייתי אוזר אומץ וניגש אליה.

  18. תיתוש Says:

    חחחח ארנוס זאת כבר התקדמות מצידך
    פעם הית עונה לי שהתה לא הית מעיז בכלל לגשת אליה 🙂

  19. עדידוש Says:

    אז רוני, קבל עוד חיבוק חם ולא וירטואלי 😛
    היי ארנוס, מצאת מציאות בשוק הפשפשים? ומחכה לך מייל.
    אני פורשת לטובת שנ"צ שישי, נשתמע 😉

  20. תיתוש Says:

    רוני קבל גם מימני חיבוק ענק 🙂
    עדידוש שנ"צ נעימה 🙂

  21. ארנוס Says:

    חח תיתוש בין לומר שאעשה את זה לבין להעז לגשת כשכל היופי הזה מולי, עוד יש הבדל… לא בטוח שבאמת הייתי מעז.

  22. ארנוס Says:

    עדידוש לצערי בקושי יש מציאות בשוק הפשפשים כיום, לאט לאט נכנסות לשם חנויות של כל מיני דברים מתאילנד בייצור המוני, ומתמעטות החנויות השוות שמחזיקות דברים באמת ישנים ומיוחדים.

  23. אורית Says:

    ערב טוב לכולם!

    שמחתי לשמוע ששפרה מנחה ביום א' – בשורות מצויינות !

    ארנוס, לצערי אתה הצודק , הולכות ומתמעטות החנויות השוות בשוק שכן כל מטרת השוק זה דברים ישנים ומיוחדים!

    רוני,ברוך שבוך מהמילואים!

    שיהיה לכולכם שבת שלום וסופ"ש נעים!

  24. עדידוש Says:

    שבת שלום 😛

    אני מעבירה לכל החברים מסר מדרגונייט הלבן –
    DragonKnight the White…no more….
    soon you will all witness the rebirth of the one and only….
    from the depths of the earth…through hellfire and brimstone….
    he shall return…he is:

    DRAGONKNIGHT the LEGEND !!!

    Be prepared….EVIL approaches…the END IS NEAR…

  25. מ Says:

    ערב טוב ושבת שלום לכולם.

    קיפי- אחלה פוסט, מצטרפת לאיחול שלך לירושלים.

    שיר חדש של הראל סקעת- "מובן לי עכשיו"

    http://www.youtube.com/watch?v=yazaqnt7I2Y

  26. סער Says:

    שלום לכולם והמון בריאות ואושר. זיו ראית כבר אקס-מן וולברין?.
    יצאה עכשיו גרסה באיכות נורמלית, כך שאתה יכול לראות כבר.

  27. עדידוש Says:

    אורית, ממשיכה לנוח? איך הרגליים?
    מ', כרגיל אצלך – חידושים והמצאות! 😛 תודה על השיר החדש של הראל 🙂
    היי סער, לי לא יצא לראות וולברין, איך הוא לדעתך?

  28. תיתוש Says:

    ערב טוב ושבת שלום לכולם
    עדידוש מאוד מעניין אותי מה דרגון כתב אפשר תירגום 🙂

    ארנוס מס0פיק שאתה חושב על זה ואומר את זה בהמשך תבוא ההעזה
    ואת זה אומרת לך הגיבורה הגגולה שאפילו לא ההזה לבוא למפגש של כולם עם שפרתנו 😉 😛

  29. בר Says:

    ערב טוב לכולם!
    שיהיה לכולנו שבת שלום וסוף שבוע נעים 🙂

  30. מ Says:

    היי עדידוש, בכיף. בשורות טובות , הדיסק החדש של מר סקעת ייצא באוגוסט הקרוב, כך שיש למה לצפות.

    הנה עוד שיר חדש, הפעם של להקה בריטית…

    http://www.youtube.com/watch?v=v-NWJ9OykJs

  31. אילנה Says:

    שבת שלום ומבורך .
    שתהייה שבת נעימה ומהנה.

  32. עדידוש Says:

    היי תיתוש ובר-בר.
    מ' אהבתי את הקצב של השיר 🙂

  33. אילנה Says:

    קיפושקה-תודה על הפוסט .

    רוני-ברוך שובך מהמילואים,לפני כמה ימים שאלתי אודותיך,נעלמת לנו מבלי לומר מילה…:-)

    אורית-תהני מהמנוחה והרבה בריאות,תשמרי על העוברית שלנו.

    אבירנו היקר,התגעגעתי 🙂

    אביגייל יקרה,שתהייה לך שבת נהדרת והשמיעי קול.

  34. מ Says:

    שבת שלום, אילנה.

    עדידוש, ידעתי שתאהבי.

    הנה עוד שיר שלהם, קצת שונה אבל יפה…

    http://www.youtube.com/watch?v=9d0dBjRwZ50

  35. תיתוש Says:

    היי בר מ' אילנה ועדידוש 😛
    אורית שתהיה לך שבת שלום ולא להשתולל 😛

  36. זיו Says:

    שבת שלום לכולם.
    קיפי-תודה על הפוסט המקסים.
    סער-עוד לא ראיתי את הסרט,אחי סגר 28.כשהוא יבוא עוד שבוע אני אבקש ממנו.תודה על העדכון.אתה ראית?איך הוא?

  37. בר Says:

    שלום וערב טוב לכוווולם!!! 🙂

    מה שלומכם היום חברים?

  38. עדידוש Says:

    תיתוש, בבקשה, זה המסר המתורגם של דרגונייט הלבן –
    דרגונייט הלבן – לא עוד…בקרוב כולכם תהיו עדים ללידה מחדש של האחד והיחיד
    ממעמקי האדמה…דרך גופרית ואש הגיהנום
    הוא יחזור כ…

    דרגונייט האגדה!!!

    היו מוכנים…הרוע קרב ובא… יום הדין

    היי זיו, יש שיר לכבוד שבת?
    מ' גם זה שיר טוב, לא שמעתי על הלהקה הזו…

  39. תיתוש Says:

    שבת שלום זיו

  40. זיו Says:

    תיתוש- שבת שלום.
    עדי-יש גם יש:
    http://www.youtube.com/watch?v=W_l_A6-7td0

  41. תיתוש Says:

    עדישוש תודה
    חחח דרגון אזה פחד 🙂

  42. מ Says:

    בר, שלומי טוב, תודה. ואת?

    עדידוש, להקה טובה עם שני סולנים ולכן הסגנונות השונים , פעילים מעל 10 שנים מ- 1998 , האלבום הראשון שלהם זכה להצלחה (מסחרית והן מבחינת הביקורות) אח"כ קצת דשדשו ולשמחתי שבו לאחרונה לכותרות בעקבות הדיסק החדש והמוצלח(מתוכו שני השירים ששמתי)

    הנה עוד אחד מאהובי ליבי, ג'וש קלי…

    http://www.youtube.com/watch?v=XPjp6Kv4W7Y

  43. עדידוש Says:

    בר-בר, שלומי דבש! ושלומך?
    זיו שיר מקסים, יש לו קול ממש יפה.
    מ', תודה על המידע, את כל פעם מפתיעה אותי בידע המוסיקלי שלך ובידע על הרקע של הזמרים/להקות 😛

  44. מ Says:

    עדידוש, אין סיבה להיות מופתעת , אני אוהבת לדעת ותודה לאל על גוגל…

  45. עדידוש Says:

    ממוש, ההפתעה היא חיובית כמובן 😛
    ואכן תודה לאל על גוגל! זוכרים איך שפרה רצתה לבדוק משהו והשתגעה שלא היתה אפשרות?

  46. מ Says:

    עדידוש, הבנתי שהכוונה חיובית, לגבי שיפ וגוגל היא דיברה על זה ב" ציפורי לילה" השבוע.
    אגב, תזכורת, בשעה 21:00 , ליאונרד כהן בהופעה בערוץ 1

  47. עדידוש Says:

    הקשבתי עכשיו לתוכנית "ציפורי לילה" של השבוע {מ' שוב תודה על הקישור}, ממש כיף לשמוע אותה ואת ההרמוניה בינה לבין קובי אריאלי. את הסיפור ששפרה הקריאה בסוף, על המקום שבו הוקם בית המקדש, הקראתי השבוע בכיתתי 😛

  48. מ Says:

    עדידוש, מגניב.

    עוד קצת ג'וש קלי, בשיר שמתאים קצת לשפרה…

    http://www.youtube.com/watch?v=ewboCAWJqu0&feature=related

  49. ארנוס Says:

    עדיין לא שמעתי את השידור.
    אם יש כאן מישהו בינינו שגדל על "הרובוטריקים" וזוכר משהו מהסדרה, תציצו בתמונה הזו, הרובוטריקית בתמונה לא מזכירה לכם מישהי?

  50. עדידוש Says:

    ארנוס, אני גדלתי על "הרובוטריקים" – בעזרתם למדתי אנגלית 🙂 אתה צודק, יש קשר קלוש…

  51. ארנוס Says:

    אבל משום מה בארץ נתנו רק את שתי העונות הראשונות. אח"כ היה סרט שדי הפך את כל הסדרה ויצר דמויות חדשות (וחלק מהישנות מתו), ואח"כ היו עוד שתי עונות שבכלל לא הגיעו לארץ (למעט הצעצועים שלהן).

  52. עדידוש Says:

    יש לי חברים שעד היום שומרים את הרובוטריקים שלהם, כשיצא הסרט המחודש עשינו ערב נוסטלגי והיה כיף להיזכר 🙂

  53. ארנוס Says:

    גם לי יש כמה, היכנשהו בבוידעם… זה מסוג הצעצועים שלא זורקים. אגב, הם נמכרים באיביי במחירים מופקעים לגמרי. למשל ראיתי את menasor (זה שמורכב מ-5השקרניקים המכוניות, "פעלולניקים" בעברית) – הוא נמכר ביותר מ-150$ !!!
    רק הוכחה שלא כדאי לזרוק שום דבר.

  54. עדידוש Says:

    ממוש, תודה שהזכרת לי שיש את ההופעה של לאונרד, אני רואה ונהנית 😛

  55. אילנה Says:

    ארנוס,גם לנו יש בבוידעם עשרות רבות של רובוטריקים שהבן שלי סרב להעביר הלאה יחד עם לגו ומאות מכוניות בכל הגדלים ומכל הסוגים,קרטון שלם 🙂

  56. Amitush Says:

    ערב מצויין ושבת שלום לכולם 🙂
    קיפי, הפוסט יצא מרהיב ומרגש.

  57. תיתוש Says:

    שבת שלום עמיתוש 🙂

  58. ארנוס Says:

    אילנה, תשמרו את זה, מעבר לערך הנוסטלגי יש לזה גם ערך כספי והוא רק גדל ככל שעוברות השנים.

  59. אוריתי Says:

    שבת שלום לכולם!

  60. ארנוס Says:

    והתמונה היומית – שיפי סורגת את ושתי להנאתה ונראית כל כך טוב שקשה לתאר-

  61. Amitush Says:

    שבת שלום תיתוש יקירתי 🙂

  62. תיתוש Says:

    שבת שלום אוריתי 🙂
    ארנוס תודה על התמונה היומית

  63. ארנוס Says:

    בכיף תיתוש, זו אחת התמונות המעטות מהאח הגדול שלא מטושטשת ורואים היטב את תווי הפנים המופלאים של שיפ.

  64. תיתוש Says:

    נכון ארנוס שפרה כל כך ברורה ויפה בתמונה

  65. ארנוס Says:

    האמת היא ששום תמונה, מוצלחת ככל שתהיה, לא משתווה למה שראינו במציאות. היא באמת יפה ברמות שקשה לתאר בכתב ואפילו בתמונה, צריך לראות אותה כדי להבין. נראה לי שכל מי שראה אותה יסכים איתי…

  66. תיתוש Says:

    ארנוס אני כל הזמן כועסת על עצמי שלא באתי למפגש כל כך רציתי לפגוש את שפרה ואותכם

  67. ארנוס Says:

    תיתוש אני מקווה מאד שעוד יצא לכולנו לפגוש אותה מתישהו, בין אם כקבוצה מאורגנת או כבודדים במקרה ברחוב.

    לילה טוב לכולם, פרשתי לישון…

  68. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס חלומות שיפטוב

  69. אילנה Says:

    לילה טוב ארנוס,חלומות טובים.
    ערב טוב עמיתושש ,אוריתיייי ותיתושקה

    הנה קישור מעניין על שפרה מאמש,אנא טקבקו ופרגנו 🙂

    news.walla.co.il/?w=/90/1489625

  70. אילנה Says:

    הנה שוב

    http://news.walla.co.il/?w=/90/1489625

  71. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה
    תודה על הקישור לשפרתנו 🙂

  72. אילנה Says:

    התודה לאורה שמצאה את הקטע הקצרצר.

  73. תיתוש Says:

    תודה אורה שהבאת לידיעת אילנושקה את הקטע 🙂

  74. אילנה Says:

    לילה טוב וחלומות טובים לכולם.

  75. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה חלומות טובים ושבת נעימה

  76. אוריתי Says:

    לילה טוב אילנה, חלומות פז!

  77. אוריתי Says:

    תיתוש? את עדיין פה?

  78. אוריתי Says:

    אף אחד לא בבית.
    לילה טוב!

  79. תיתוש Says:

    אוריתי אני כאן
    למה אף פעם לא מחשבים אותי? 🙂

  80. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי שינה ערבה וחלומות נעימים

  81. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים
    שתהיה לכם שינה ערבה וחלומות טובים
    חבל שהלילות נעשו חמים ואי אפשר כבר לכסות אותיכם
    במקום זה אני שולחת לכל אחד ואחד ממכם חיבוק גדול

    לרמה מיכל 2 ונידמה לי שגם גוויני שנסעו לסוף שבוע במטולה בצפון ואילת בדרום מקצה לקצה שתהנו מכל רגע ותעשו חיים ותחזרו אלנו בשלום

    אחותי מה יהיה כולם שואלים עליך ואני ממש כבר מתגעגעת אולי תשמיעי קול

    אירית עבודה נעימה תשתדלי לא להתעיף יות מידיי

    עדידוש את נעלמת לנו כבר ב9 בערב בלי להיפרד אני מקווה שהכול בסדר

    בוקר טוב עולם

  82. עדידוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים 😛
    אתמול פשוט נרדמתי…זה קורה גם לטובים ביותר!!!
    שתהיה שבת נפלאה לכולנו!

  83. אוריתי Says:

    בוקר טוב ושבת שלום.

  84. עדידוש Says:

    למי שקרא את "סוזנה הבוכייה" של אלונה קמחי {וגם למי שלא} יצאה עכשיו מיני סדרת דרמה בשלושה חלקים, שמבוססת על הספר. התוכן לא פשוט, אבל מאוד מעניין.
    החלק הראשון כבר עלה לאתר של HOT
    http://hot.ynet.co.il/home/0,7340,L-7319,00.html

  85. עדידוש Says:

    בוקר טוב אוריתי 🙂

  86. אילנה Says:

    בוקר טוב ושבת שלום.

    עדידוש,תודה על ההמלצה ,נפלא שאמש הלכת לנום,גופך היה זקוק לשינה טובה.

  87. עדידוש Says:

    בוקר טוב אילנה, אתמול אחרי ההופעה המצויינת של לאונרד כהן, שרק עשתה לי עוד יותר חשק ללכת להופעה בספטמבר 🙂 בשלב מסויים נרדמתי בסלון, אחר כך גררתי את עצמי למיטה…
    גם יתר החלקים יועלו לאתר של הוט, מחר ישודר החלק השני.

  88. אוריתי Says:

    בוקר טוב עדידוש ואילנה
    ראיתי את שני הפרקים של הסדרה ומאוד נהניתי.

  89. עדידוש Says:

    אוריתי, אני משום מה פיספסתי בשבוע שעבר, אז ראיתי היום ומחכה כבר לחלק השני! כבר מהפרומו ידעתי שתהיה מעניינת ובכלל הספר ריתק אותי בזמנו כשקראתי.

  90. אוריתי Says:

    הספר היה בסט סלר, יש לי אותו, אני הולכת לחפש אותו לתת לבתי לקרוא.

  91. עדידוש Says:

    אוריתי, לדעתי האישית, תמיד כדאי להתחיל מהספר לפני שרואים עיבוד למסך הקטן/הגדול…תמסרי לה שתהנה 🙂

  92. עדידוש Says:

    אני זזה לסבתי היקרה, נשתמע 😉

  93. אוריתי Says:

    במקרה הזה הסדרה ממש טובה ויש אומרים טובה מהספר.
    זזתי, להתראות מאוחר יותר.

  94. אבי Says:

    שבת שלום.
    במסגרת "מלחמת העופות" שהוכרזה במקומותינו, הלכתי ל"מגה" לקנות עוף בפרוטות.
    עוף לא קניתי בגלל התורים הארוכים, מה שכן: עיני צדה את הספר "שומרת אחותי".
    נזכרתי שדברו על הספר רבות בבלוג וקניתי.
    ובכן התחלתי לקרוא אותו אתמול בצהריים ולא הנחתי מידי עד שסיימתי בערך ב 4 לפנות בוקר.
    אז קודם כל תודה, יש המלצות לספרים נוספים טובים כאלה?

  95. אילנה Says:

    שבת שלום אבי,שמחה שנהנת.
    ממליצה לך בחום על הספר "האי של סופייה " ספר נפלא.

    אנו יוצאים להוריי ,נשתמע בערב.

    המשך שבת נעימה ומהנה.

  96. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל חבריי המקסימים
    עד שאני באה כולם הולכים לא חשוב תלכו תהנו ותעשו חיים
    אוריתי עם היית מחכה אתמול עוד דקה היינו יכולות להפרד ללילה טוב כמו שצריך 🙂
    עדידוש יש לי את הפרק השני של סוזנה הבוכיה אם יש דרך ואת רוצה אני יכולה לשלוח לך אותו

  97. הדר Says:

    שלום לכולם!!!
    שבת שלום… לא יצא להיות פה הרבה זמן… מה שלומכם??
    עברו עלי שבועיים לא פשוטים אני מקווה שהשבועות הבאים יהיו יותר פשוטים ושיהיה לי יותר זמן להיות פה איתכם..
    התגעגעתי 🙂
    שיהיה יום מהנה לכולם!!
    חיבוק חם!!!

  98. תיתוש Says:

    היי הדרי שמחה לשמוע ממך התגעגעתי 🙂
    אני מקווה שבקרוב תהיה לך הקלה בעומס של הלימודים והעבודה [אני מקווה שרק לזה התכוונת כשכתבת לא פשוטים ולא לדברים אחרים]
    תרגישי טוב אנחנו תמיד פה 🙂

  99. הדר Says:

    תיתוש יש עוד דברים אבל גם הם מתחילים לאט לאט להסתדר..
    אני סומכת עלייך שאת תמיד תהיה פה כשאני אבוא 😛

  100. תיתוש Says:

    הדרי אינשאללה שהכל יסתדר לך
    בנתיים קבלי חיבוק ענק מימני 🙂

  101. הדר Says:

    תודה תיתוש
    קבלי חיבוק בחזקה!!

  102. תיתוש Says:

    חחחח תודה הדרי 🙂

  103. אוריתי Says:

    היי תיתוש,
    חבל שלא חיכיתי אתמול אבל הייתי ממש עייפה וראיתי שאף אחד לא עונה.
    הקטנה רצתה ללכת ליריד המותגים והחלטתי לקחת אותה פעם אחת כדי שתבין שאין מציאות. היו המון אנשים, עופי יצור משנים קודמות והרבה סמרטוטים.
    הלקח נלמד, יותר לא אצטרך ללכת ולכן היה שווה.

  104. תיתוש Says:

    היי אוריתי לגבי אתמול לא נורא
    לגבי היום יצא לכן שתי דברים גם הלקך נילמד וגם היה לכן בילוי משותף ביחד ואני מקווה שנהנתן ביחד 🙂

  105. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכם. קפצתי רק להגיד שלום. מה שלומכם? 🙂

  106. אירית השפירית Says:

    אמא אדמה
    http://www.youtube.com/watch?v=YFcENY-TaVY
    למה לי לקחת ללב
    http://www.youtube.com/watch?v=4riFPwwpOC0

  107. אוריתי Says:

    ברוכה הבאה אירית.
    אנחנו כפי שאת רואה בסדר, את חסרה לנו.

  108. אוריתי Says:

    תיתוש, ובונוס נוסף. כשחזרנו הביתה הכרזתי על נבצרות זמנית עקב העייפות ולכן לא
    הכנתי ארוחת צהריים. בני הבית נאלצו לחמם בכוחות עצמם את השאריות מאתמול וכך אכלנו. 🙂

  109. תיתוש Says:

    היי אירית יופי שקפצת להגיד שלום 🙂
    ותודה על השירים

  110. תיתוש Says:

    טוב מאוד אוריתי תני להם קצת עצמאות שילמדו להסתדר לבד 🙂

  111. תיתוש Says:

    האתר של יהורם גאון אפשר לראות את הסרטים שלו ולשמוע כמה מהשירים שלו ותכניות הרדיו והטלויזיה שלו

  112. אירית השפירית Says:

    קצת ג'נסיס
    mama
    http://www.youtube.com/watch?v=7lXH0nwirio
    home by the sea
    http://www.youtube.com/watch?v=DNcZ8Nv5EAc

  113. אירית השפירית Says:

    that's all/ genesis
    http://www.youtube.com/watch?v=iHRozVtAyKk

  114. אירית השפירית Says:

    היי תיתוש ואוריתי. לקח לי הרבה זמן לחפש את השירים של ג'נסיס, אבל ממש התחשק לי לשמוע אותם. אוריתי, אנחנו יודעים שגם את נהנית מהחיטוט בבגדי המעצבים ובסמרטוטים, מה גם שקיבלת בונוס מעולה של אי-בישול. 🙂 האם בכל זאת קניתן משהו?

  115. אירית השפירית Says:

    תיתוש, אם את יכולה תצרפי לנו קישור. כשהייתי ילדה נורא אהבתי את יהורם גאון, מה גם שהוא היה ירושלמי והרגשתי לוקל-פטריוטיזם כלפיו. אבל מאז שהוא עזב את עירי היפה אני מתייחסת אליו כאל בוגד, נפולת של נמושות. טוב, נו, לא באמת. סתם צחקתי. אבל השירים שלו קצת התיישנו והיום לפעמים נשמעים קצת פתטיים לדעתי.

    מחוץ לבית שלי אני רואה עכשיו שיירה של אנשים נשים זקנים וטף, כולם לבושים בחולצות לבנות וצועדים בסך. כנראה לכבוד יום ירושלים. נחמד.

  116. תיתוש Says:

    חחחחח לא שמתי לכם את הקישור
    האתר של יהורם גאון
    http://www.yehoramgaon.co.il/סרטים.htm

  117. אירית השפירית Says:

    ילדי הירח
    http://www.youtube.com/watch?v=KDMdVSxQbsg
    מישהו
    http://www.youtube.com/watch?v=ZzohQYvYXy4

  118. תיתוש Says:

    חחח אירית לא יפה לדבר כך על יהורם
    אני רואה עכשיב את הסרט אני ירושלמי

  119. תיתוש Says:

    עכשיו

  120. אירית השפירית Says:

    יש מקום/ יהורם גאון
    http://www.youtube.com/watch?v=jPH30X6qI1w

  121. אירית השפירית Says:

    תיתוש, אמרתי וגם מייד חזרתי בי. ככה זה עם בני מזל עקרב, אנחנו קצת ערמומיים. 🙂
    מה שלומך? דווקא היה מזג אוויר די מוצלח בשבילך. אצלנו חמים אבל הרוח נושבת ונעים בחוץ. אפשר להזמין אותך למיץ פירות מבננה, תמרים ושקדים (עם או בלי חלב)? אוריתי, גם את מוזמנת.

  122. תיתוש Says:

    אירית תודה על השירים שאת מעלה 🙂

  123. אירית השפירית Says:

    שיר של אחרי מלחמה
    http://www.youtube.com/watch?v=vvLSIgEYOxs
    סע לאט
    http://www.youtube.com/watch?v=lxRHQb1JSDE

  124. תיתוש Says:

    אירית אצלך הירושלמית נעים אמלי החולונית איכסה אבל האמת שקצת פחות נבימים האחרונים אבל עדיין איכס 🙂
    אני מאוד אשמח למיץ פירות עם חלב והרבה סוכר 🙂

  125. אירית השפירית Says:

    תיתוש, מזמן לא שמתי לך את זה. את בטח מנחשת כבר מה. אין שום הפתעות.
    http://www.youtube.com/watch?v=NglVNB0lOIU

  126. אוריתי Says:

    אירית, תודה על ההזמנה, רק אם אפשר בלי בננהף לא אוהבת.
    ולשאלתך, הבנות קנו נעלי אול סטאר ושתי גופיות באותו מחיר שהיו קונות בסמרטוטיות באלנבי, אבל לא חשוב.
    תיתוש, גם אני פעם מאוד אהבתי את יהורם גאון אבל עכשיו נשמע לי קצת ארכאי.
    למרות זאת את השיר יש מקום אני מאוד אוהבת, תודה אירית.

  127. אירית השפירית Says:

    תיתוש, אני הרבה יותר קשוחה מאחותך. מיץ פירות טריים, עם קצת חלב והרבה קרח – בטח. אבל למה סוכר? זה לא בריא ואני לא אוהבת. טוב. אוף אתך. אני אכין לעצמי בלי סוכר ואז אוסיף לך. זה לא קמצנות. אני פשוט דואגת לבריאותך. הפירות מספיק מתוקים כשלעצמם, בחיי. אז מתי את עוברת לגור בירושלים? מזג האוויר שתיארתי לא מפתה אותך? חחח 😆

  128. תיתוש Says:

    אירית זה לא עיניין של הערצה זה יותר קטע של מישהו שבתודעה יהבורם גאון אני זוכרת אותו מאז שאני מקירה את עצמי אני במיקרי ניתקלטי באתר ורציתי להעלות את הסרט אני ירושלמי אבל לא ידעתי אך

    אירית אני ידעתי שזה רק עניין של זמן עד שתעלי לי את השיר בלדינו 🙂
    וגם ידעתי שלא תעמדי בפניי ותשימי לי סוכר 🙂
    בכל אופן תודה

  129. אירית השפירית Says:

    אוריתי, אני מקווה שאין לך תסביך בננות כמו לפנינה טורנה, או איך שקראו לה. אבל בהחלט אכין לך בדיוק את המיץ שאת מזמינה. אפשר להגיד שבממד הווירטואלי בעצם כבר הגשתי לך את המיץ הטעים, על אף שאני עדיין לא יודעת מה הוא מכיל 😛

    לגבי יהורם גאון – אין ספק שיש לו קול טוב, אבל יש כמה שירים שלו שאני ממש לא יכולה לשמוע (למשל: עוד לא אהבתי די, אלף נשיקות ובעיקר אני שונאת את על כל אלה – על הדבש ועל העוקץ).

    יהורם גאון ועוד כל מיני זמרים צעירים-צעירים בלהקת הנחל. איזו יפה ירדנה ארזי …
    http://www.youtube.com/watch?v=8gC-X_0cAQ4

  130. אירית השפירית Says:

    אדיו קרידה/ אברהם פררה
    http://www.youtube.com/watch?v=duLiIeO_7tI
    יום יבוא/ מתוך אל תקרא לי שחור
    http://www.youtube.com/watch?v=kT3pIYemsF0

  131. תיתוש Says:

    אני אחי שמחה על המצאת המצלנות והוידאו כל אפשר לשמר את האנשים צעירים ויפים והזיכרונות דורות על גביח דורות

  132. אירית השפירית Says:

    מה אתן אומרות על זה שדרגון שולח לנו איומים? אולי סוף-סוף נפסיק להיות נחמדים כאן ופשוט נחרים אותו? או שאולי פשוט עדיף לצחוק עליו. אבל מרוב שהוא עסוק בעצמו, הוא אפילו לא ישים לב. 😆
    דרגון, החלפת השם לא תעזור לך. אנחנו יודעים בדיוק מי אתה, לטוב ובעיקר לרע.
    אני מקדישה לך את ההמנון של זמביה. העיקר שתהיה בריא ומאושר.
    http://www.youtube.com/watch?v=HxO3AheikeU

  133. אירית השפירית Says:

    תיתוש, כן ולא. נחמד שאפשר להשאיר את גיבורי התרבות שלנו צעירים ורעננים. הבעיה, שמי שלא פוטוגני הוא לא פוטוגני. ואני אומרת לך מניסיון. אני למשל יפהפיית הנילוס, דוגמנית על-על-על, אבל משום מה לא רואים את זה בצילומים. 😀
    וברצינות, לדעתי מישהו צריך לקחת על עצמו פרויקט להעביר כל מיני תוכניות ומיזמים מכל שנות המדינה למדיה הדיגיטלית כדי לשמור אותם, בעיקר החומר שנמצא בידי רשות השידור. חבל שיילך לאיבוד.

  134. תיתוש Says:

    חחחח אירית ראית את המסר שדרגון שלח לנו 🙂 אני חושבת שהוא סתם רוח וצילצולים ובסום יוריד את המסכה והשריון ואנחנו נגלה את דרגון האמיתי והנחמד שכל הזמן רצה להסתיר מאיתנו 🙂

  135. אירית השפירית Says:

    קיץ/ איה כורם
    http://www.youtube.com/watch?v=aaMsBydcwV0
    בלילות הקיץ החמים/ מתי כספי
    http://www.youtube.com/watch?v=LFF0p-kkcIA

  136. אוריתי Says:

    אם דרגון יתגלה כבחור טוב ועדין נפש, זו תהיה אכזבה גדולה. 🙂
    אירית, אני לא פנינה טורנה, אני לא מפחדת מבננות, רק לא אוהבת אותן והמיץ שהכנת יצא אחלה.

  137. תיתוש Says:

    אירית את צודקת ותועה באותה מידה אני לא ראיתי אותך במציאות אז מה שנותר לי זה להאמין לך אבל ראיתי אותך בתמונות ואת ניראת ממש לא רע

    יש אתרים נוסטלגים ברשת אני ניתקלתי בכמה מהם בעבר אני יכולה לחפס אותם ולשלוח לך אותם בימים הקרובים

  138. אוריתי Says:

    אירית, הרבה חומר של רשות השידור הלך לאיבוד או הושמד. בשני הראשונות לא היתה מודעות.
    עכשיו מן הסתם לכל תוכנית יש גיבוי ומן הסתם אפשר למצוא הכל בלי בעיה.
    עכשיו הראו את ליאון בטלויזיה, מפרגן לנטעלי בהישרדות.

  139. אירית השפירית Says:

    תיתוש, את כל כך טובת לב ונותנת צ'אנס לכל אדם. אני לא בטוחה לגבי טוב לבו של דרגון שלנו. מבחינתי הוא ירד יותר מדי פעמים בצורה דוחה מאוד על חברתי יוד, וירד גם על אנשים אחרים. לא יודעת מה הג'וק המרושע הזה שנכנס בו. אולי בכל זאת יצר לב האדם רע מנעוריו. פרט לכך שהוא מאוהב רק בשפרה, הסֶלֶבִּית הזאת, ולא רואה אף אחד מאתנו ממטר. את חושבת שבכוח משותף נצליח עוד לחנך את האביר הלא מחונך? כשלעצמי אני לא בטוחה שאני מעוניינת. מספיק קשה לי לחנך את עצמי. 😛

    יקירותי, אפרד מכן כעת. היה נעים מאוד. נתראה בשמחות ותשמרו על עצמכן.

  140. אוריתי Says:

    להתראות אירית, תקפצי לבקר ואולי תפנקי אותנו בעוד סיפור מפרי עטך.

  141. תיתוש Says:

    אוריתי הבננה היא אחד הפירות אחי אהובים עלי למרות שאני לא אוהבת מאכלים רכים הבננה היא יוצאת דופן וכמה שיותר רך יותר טעים
    אני לא אתעכזב עם דרגון יתגלה יום אחד כבחור רך ועדין ונעים הליכות ארי כל השריון והרועה שהוא מציג לנו זה רק הגנות אפילו מעצמו לפעמים בלי שירגיש הוא מגלה לנו את רגישותו

  142. אירית השפירית Says:

    אוריתי, אני שמחה שנהנית מהמיץ שהכנתי לך.
    לא מזמן אמרו בטלוויזיה שרשות השידור מחקו חצי מטקס הכרזת המדינה ועל הסרט הקליטו את פסוקו של יום. כל כך מפגרים שקשה להאמין.

    תיתוש, בלי להשוויץ, אבל אני חושבת שאני, ועוד הרבה אנשים נראים הרבה יותר טוב במציאות מאשר בצילומים.

    לגבי דרגון – אני מחכה ליום שנראה אותו רק מחבק ומכסה את חברי הבלוג. אז אדע שהגיעו ימות המשיח. נראה אותו מגרגר גרגור קטן לגור-גורון המתוק.

    אוריתי, מה שלום לאוני שלנו? הוא נראה מבסוט? אני כל כך מקווה בשבילו שיצליח לתקוע יתד בתעשיית הטלוויזיה. אני חושבת שהוא בנוי לזה. 🙂

  143. אוריתי Says:

    אתר נוסטלגיה
    http://www.nostal.co.il/

  144. אוריתי Says:

    אירית,
    ליאון נראה אחלה, אני בטוחה שהוא יצליח.

  145. תיתוש Says:

    אירית יקירתי אני מאמינה באינטואיציות שלי [את זוכרת לפני כמה ימים כשדיברנו חיפסתי את המילה הזאת והיא מרחה לי מהראש אינטואיציה 🙂 ]ואני מאמינה שדרגון הוא בחור טוב שמיסתתר

    היה נעים וכייף איתך בשעה האחרונה
    לכי לעבוד כדי שאת תבואי לגור בבת ים ותרגישי את בריזת הים בערבים

  146. אירית השפירית Says:

    עכשיו אני באמת נפרדת מכן. שיהיה לכן אחלה יום, לכן ולכל יתר החברים בבלוג שאולי עוד מעט יקראו את הקשקושים שלנו. מקווה שהשבוע הקרוב יבוא אלינו לטובה.

    אורית, לך במיוחד אני מוסרת איחולים, שתדעי לקחת בשלווה את מה עובר עליך כעת, בלי להתעצבן בכלל. אולי הגוף פשוט אומר לך שזה הזמן לנוח. אני ממשיכה לשמור על העוברית חזק-חזק.

  147. תיתוש Says:

    אוריתי גם אני מכירה את האתר הזה יש גם את האתר של סטיבן שפילברג עם סירטונים מראשית ההתישבות הציונית בפלסטינה

  148. אוריתי Says:

    תיתוש, נכון שמזג האוויר השתנה או רק נדמה לי? כבר לא חם, אני כבר הולכת להחליף לחולצה במקום גופיה.

  149. תיתוש Says:

    אוריתי אצלי בבית תמיד חם אני גרה בבית קרקע ישן עם גגה שקולט חום בצורה מוגזמת אני גם מכותרת מסביבי במלה בתים כך שגם לא מגיעה אלי בכלל רוח

  150. אוריתי Says:

    😦

  151. תיתוש Says:

    למה אוריתי ?

  152. אוריתי Says:

    בגלל שחם לך כל השנה ונשמע שלא כיף לך איפה שאת גרה.

  153. תיתוש Says:

    טוב על תהיי עצובה בשבילי בחורףהאחרון אני מעוד נהניתי כל החורף היתי עם חולצה קצרה 🙂

  154. אוריתי Says:

    טוב, אז נבוא אליך בחורף ואלי בקיץ. 🙂

  155. תיתוש Says:

    חחחחח עסינו עסק 🙂

  156. תיתוש Says:

    ביום הגמר של השרדות?

  157. תיתוש Says:

    היום

  158. אוריתי Says:

    כן היום בתשע.

  159. תיתוש Says:

    תודה אוריתי מי את חושבת שיזכה?

  160. אוריתי Says:

    לא יודעת, אולי אריק.

  161. תיתוש Says:

    גם לי יש הרגשה כזאת היתי אוצה שמירית תזכה

  162. אוריתי Says:

    גם אני רציתי שמירית, אבל נראה לי שלא יבחרו בה.
    לא ממש איכפת לי, אני אראה תוך כדי בישול או חריזה. 😀

  163. תיתוש Says:

    חחח אני אראה תוך כדי צפיה בבלוג 🙂

  164. תיתוש Says:

    בהצלחה למכבי חיפה היום שתיכח את האליפות

  165. תיתוש Says:

    הוללה הוללה מכבי חיפה האלופה 🙂

  166. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך לנו ולשפרה,שולחת לשפרה אנרגיות חיוביות לברכה והצלחה מחר בערןץ 24.

    חזרתי מהליכה כיפית ונעימה עם עדידוש.

  167. תיתוש Says:

    שבוע טוב אילנה
    שמחה שת ועדידוש נהניתם בהליכה 🙂
    בהצלחה לשפרה מחר

  168. עדידוש Says:

    שבוע טוב לכולם!
    אביגייל, זיו וכל אוהדי חיפה! יש אליפות!!! כל הכבוד לחיפה 😀

  169. תיתוש Says:

    שבוע טוב עדידוש וכולם
    מזל טוב למכבי חיפה ולמעריצים שלה 🙂

  170. גוויני Says:

    שבוע טוב לכולם.
    בהצלחה למירית…

  171. מ Says:

    ערב טוב ושבוע טוב לכולם.

    מקווה שעברה עליכם שבת נעימה.
    מזל"ט למכבי חיפה על האליפות, ירוק עולה עולה…

    קבלו שיר חדש ומקסים של מאיה רוטמן- "על אש קטנה"

    http://www.youtube.com/watch?v=k3bMUt75uZ4

  172. תיתוש Says:

    שבטע טוב גוויני נמ'

  173. עדידוש Says:

    מ' יקרה, עברה עלי שבת מאוד נעימה, כשהייתי אצל סבתי, התברר לי שגם היא ראתה את לאונרד אתמול ואמרה שהיא התמוגגה ונהנתה במיוחד מ"הללויה" 😀
    היי גוויני ותיתוש.

  174. אילנה Says:

    שבוע טוב גוויני ומ'.

    תהנו מגמר הישרדות 🙂

  175. מ Says:

    שמחה לשמוע, עדידוש.

    שיר מתוק שלא ברור לי איך עדיין לא העלתי לבלוג….

    http://www.youtube.com/watch?v=qsbuMOWs3jU&feature=PlayList&p=ABA584BC1928B216&playnext=1&playnext_from=PL&index=41

  176. אילנה Says:

    סוף סוף פורסם במאקו ששפרה מחר מנחה בערוץ 24,הללויה ובהצלחה גדולה גדולה לשפרה,תשלחו לה הרבה אנרגיות חיוביות.

  177. עדידוש Says:

    אילנה, אפשר את הקישור בבקשה?
    וברור שאני שולחת אנרגיות!

  178. אילנה Says:

    עדידוש,פורסם בפורום 24:

    מחר בערוץ 24 החדש: ממשיכים עם השידור החי מהאולפן השקוף במרינה בהרצליה:
    ב 10:00 "מנטה על הבוקר" בהנחיית ירון אילן עם אילן נורי ואלי לוזון, שיתארחו באולפן השקוף, יענו על שאלות הצופים ויבצעו את הלהיטים הגדולים
    ב 12:00 "קיץ" בהנחיית אורנה דץ ושלומי קוריאט עם הופעות חיות של הילה הררי ולהקת "מתיתיהו בנד", משחקים עם הצופים בבית והפתעות
    ב 15:00 "חדשות המוסיקה" בהנחיית דפנה לוסטיג וג'ייסון דנינו הולט. אורחי היום: מיכאל גריילסאמר וגיא יעקובי
    ב 16:00 שעה עם רותי נבון בהנחיית דורון מדלי
    ב 17:30 "בכפיים" בהנחיית עידן יניב ורגב הוד – החפלה המרכזית של האולפן השקוף עם הופעות בבמה של חיים משה, לירן טל ושראל
    ב 22:30 "לילה לא שקט" עם שפרה קורנפלד וגלעד כהנא.

    בואו לבקר אותנו באולפן השקוף

  179. אילנה Says:

    http://www.mako.co.il/music-24/24new-24Live/Forum-fea6cbe4f32df11004.htm

  180. עדידוש Says:

    תודה אילנה ולילה טוב לכולם, למי שגלוי ולמי שסמוי 8)

  181. אילנה Says:

    לא ראיתי שום פרק בהישרדות רק את הגמר בשעה האחרונה וההימור שלי,מירית מנצחת 🙂

  182. אילנה Says:

    לילה טוב ושבוע נפלא עדידוש.

  183. מ Says:

    לילה טוב ושבוע מוצלח, עדידוש.

  184. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש וחלומות פז
    אילנה אני מקווה שאירית תזכה בנתיים צמוד

  185. תיתוש Says:

    נראה לי שגם בארץ הוא לא הפסיק לרקוח מרקחות ולתחמן את כולם

  186. תיתוש Says:

    אוףףף אריק זכה ומי בחר בו כל אלה ששנאו אותו על האי

  187. אילנה Says:

    טעיתי ובכלל לא איכפת לי 🙂
    מזל טוב לזוכה .

  188. תיתוש Says:

    אילנה אריק היה התחמן של האי

  189. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!
    התמונה היומית – שיפ המהממת מגיעה לבית האח הגדול במכונית שמביאה אותה לראשונה לבית האח הגדול-

    מחר הולך להיות כאן תענוג אמיתי!

    ביי להיום…

  190. אוריתי Says:

    רציתי שמירית תזכה, חבל.חשבתי שהקרב יהיה צמוד יותר.
    אבל אריק הוא רופא בבי"ח, הוא בטח צריך את הכסף, אז מזל טוב לו.
    תיתוש, לא נורא.

  191. תיתוש Says:

    תודה ארנוס כל התמונה של שפרה היפה
    חחח אני כבר מחכה למחר ב10:30

  192. מ Says:

    לילה טוב ושבוע מוצלח, ארנוס.

  193. אוריתי Says:

    לילה טוב ארנוס.

  194. גוויני Says:

    במילה אחת:אכזבה!
    אם ההחלטה היתה בידי העם זה היה נראה אחרת. אבל זהו הפורמט וצריך לקבל את התוצאה גם אם היא לא מוצאת חן בעינינו…
    אז מזל-טוב לאריק ואני מאוד מקווה שהוא בנאדם טוב יותר במציאות מאשר איך שהיה בתוכנית.
    תגידו זה רק אני או שגם אתם ריחמתם על נטע-לי?

  195. אוריתי Says:

    גוויני, קצת ריחמתי עליה. לא נעים להיות זו שפחות אהובה מבין השלושה.
    אני לא יודעת אם היתה מופתעת כשהודחה או שציפתה לזה, כי לכולם היה די ברור שהיא זו שלא תעלה לגמר.

  196. תיתוש Says:

    אוריתי אני לא מבינה מה הקשר לזה שאריק רופא ולזכיה
    לדעתי לאריק לא הגיעה לזכות הוא חלאת אדפ ועל זה לא מקבלים פרס

  197. תיתוש Says:

    אוריתי אני לא מבינה מה הקשר לזה שאריק רופא ולזכיה
    לדעתי לאריק לא הגיעה לזכות הוא חלאת אדם ועל זה לא מקבלים פרס

  198. תיתוש Says:

    סליחה על הכפילות
    אמצואיזים הגברי לא נתן לאיגיר יואב ועידן להצביא למירית

  199. בר Says:

    שלום ולילה טוב לכולם!! 🙂

    אם כבר אתם מדברים על הזכיה בהישרדות אז אולי אני אשמע לכם קצת מוזרה, אבל אני מאוד שמחה שאריק ניצח 🙂

  200. אוריתי Says:

    תיתוש, אל תהיי כזו קיצונית. אריק שיחק את המשחק ורצה לזכות. הוא לא היה חזק פיזית ולכן השתמש בתיחמונים כדי לנצח. אני רציתי שמירית תיזכה וכדי לנחם את עצמי אמרתי שאריק זקוק לכסף כי הוא רופא צעיר שלא מרוויח הרבה, זהו.

  201. גוויני Says:

    תיתוש אני חושבת שבסרטון שצילמו אותו בסביבתו הטבעית כמו הבית והמרפאה ניסו להראות לנו אריק אחר ולהשכיח מאיתנו את כל מה שעשה על האי.
    אין ספק שיש לו הרבה על מה לכפר ביום כיפור.
    לגבי נטע-לי אני מאוד לא התחברתי אליה במהלך העונה אבל לראות אותה היום מקבלת בוז מהקהל היה קצת קשה. אני לא מאחלת את זה לאף אחד.
    ודבר אחד בטוח בכל העסק: עם-ישראל מאוכזב.

  202. גוויני Says:

    חחח בר איזה מוזרה 😉

  203. אוריתי Says:

    בר, את באמת מוזרה. 😀

  204. בר Says:

    חחח רגע באמת שאני אבין, אני ההייתי היחידה שרצתה שאריק ינצח? מה היה במירית שכולם כל כך רצו אותה? בסופו של דבר היא לא עשתה כלום חוץ מלהגיד כל היום שהיא נחמדה ושהיא בחורה עם ערכים… אף אחד לא חושב כמוני?

  205. תיתוש Says:

    שלום בר זכותך לשמוח למי שאת רוצה זה בסדר

    אוריתי אני לא קיצונית ובל גם מירית לא היתה חזקה פיזית ועובדה שגם היא הגיעה לגמר בלי מניפולציות ומישחק מלוכלך לדעתי אריק המשיך במניפולציות שלו עד הרגע האחרון כולל בגמר

  206. אוריתי Says:

    בר, אריק ונטע לי קצת מזכירים לנו אנשים אחרים, לא ישרים שאותם רצינו לשכוח.
    (זה לפחות מה שאני מרגישה).

  207. תיתוש Says:

    ובל=אבל

  208. אוריתי Says:

    תיתוש, יתכן, אבל לא ממש איכפת לי. זה רק משחק.

  209. אוריתי Says:

    והבובלילה בטח תגיד:
    זה לא פייייייייייר, מירית לא זכתה כי היא מרוקאית מלוד ואריק הוא פרידמן משכיל מתל אביב.

  210. בר Says:

    חחחח אוריתי אני בטוחה שהיא אומרת את זה, בטח רגשי הנחיתות שלהם חוגגים עכשיו 😉

  211. גוויני Says:

    ותיתוש לגבי אריק זו היתה הדרך שלו לשחק את המשחק, הוא לא היה חכם שליכלך על כולם מאחורי הגב אחרי הכל הוא היה יכול לעשות את אותם מהלכים בקצת יותר נחמדות ועם פחות לרדת על אנשים בטסטימוניס.
    ובסיכומו של עניין אני חושבת שיש גרועים ממנו… כמו אופיר. שהסליחה שביקש ממעיין היתה כ"כ לא כנה ואמיתית.
    בר לשאלתך, אמרתי כבר בעבר שזה לא פחות חוכמה להגיע לגמר בידיים נקיות. תחשבי כמה קשה זה לא לשקר במציאות שכזו. מבחינתי היא עשתה את הבלתי אפשרי.
    בנוסף, אנשים אוהבים לראות במתמודד שלהם משהו מעצמם. ואין ספק שיש במירית הרבה יותר ממני מאשר באריק…

  212. תיתוש Says:

    אוריתי אני רציתי לכתוב לך את זה בתגובה הקודמת שלי אבל החלתתי שלא
    רציתי להגיד לך שגם הבובלונים שיחקו את המשחק

    גוויני מכוון שאני לא רעה גם אני ריחמתי על נוטע לי

    בר כל מה שמירית עשתה היא עשתה ביושר ואלה הערכים שאנחנו צריכים להעביר לדור הצעיר ולא תחמנות ושקרים

  213. אילנה Says:

    לילה טוב ושבוע טוב לכולם.

  214. בר Says:

    נכון מאוד, חברות אתן צודקות בכל מילה! בטוח שאחת כמו מירית יותר נחמד לראות מאשר את אריק, וכמובן שהערכים והמוסר חשובים תמיד, אבל אסור לשכוח שזה היה משחק ולפעמים במשחק כמו בהשרדות צריכים לתחמן, אל תשכחו שמירית הגיעה לגמר בזכות אחרים היא לא התאמצה בכלל להגיעה לגמר, היא לא ניצחה במשימות, לא הובילה הדחות… אבל לא נתווכח כל אחד ודעתו האישית 😉

  215. אוריתי Says:

    לילה טוב אילנה וחלומות פז.

  216. תיתוש Says:

    גוויני אריק כל הזמך לכלך על נטע לי החברה שלו כשדיבר מול המצלמות
    אני לא מקירה את המילה הזאת בטסטימוניס את יכולה להסביר לי מהיא

  217. בר Says:

    אילנה שיהיה לך לילה טוב, ושבוע מצויין 🙂

  218. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה
    בר משחק משחקים בעגינות וגם אריק הגיעה לגמר בזכות אחרים ואפילא נטע לי פשוט מירית בזכות העגינות שלה ואריק ונטע לי בזכות התכמנות

  219. תיתוש Says:

    אוף אילנה לא בירכתי אותך כמו שצריך
    אילנה לילה טוב ושבוע טוב ששנתך תערב לך ושיהיה לך שבוע ניפלא 🙂

  220. גוויני Says:

    שלום אילנה 🙂
    תיתוש לשאלתך,
    טסטימוניס=עדויות.
    הקטעים המצולמים של כל מתמודד לחוד על האי בו הוא מספר מה הוא חושב.
    שם אריק פישל הכי הרבה. אילו רק היה לומד לסתום…

  221. בר Says:

    האמת תיתוש יש משהו במה שאת אומרת… אבל אני חושבת שחבר המושבעים עשו החלטה נכונה שהחליטו להצביע לאריק, אבל כמו שאמרתי מקודם כל אחד ודעתו האישית ואני לא אתווכח עם אף אחד

    חברים מחר אנחנו חייבים להחזיק אצבעות ולשלוח כל הזמן אנרגיות חיוביות לשפרה, איזה כיף סוף כל סוף מחר נראה אותה מנחה אחרי שחיכינו לרגע הזה כל כך הרבה זמן 😛

  222. תיתוש Says:

    הבנתי גוויני תודה אבל אריק לא טיפש הוא שקל מראש את כל צעדיו

  223. אוריתי Says:

    קחו בחשבון שכולם בטח אמרו הרבה שטויות וההפקה ערכה את כל הקטעים והחליטה מה לשדר ומה לא. כבר היינו עדים בעבר לכולה של ההפקה.
    יתכן והחליטו להציג טת אריק כהתחמן והמניפולטור.

  224. תיתוש Says:

    בר ברוכה הבאה למחזיקי האצבעות ושולחי האנרגיות 🙂
    בעוד כמה דקות אחרי שאני ארגע מהעכזבה שלי אני אתחיל לשלוח לשפרתנו אנרגיות חיוביות 🙂
    וזה בסדר שיש לך את הדעות שלך את לא חיבת לחשוב כמוני או כמו אחרים כל עוד זה לא נגד שפרה 🙂

  225. גוויני Says:

    תיתוש, עושים מאריק הרבה יותר ממה שהוא… מבחינתי הוא טיפש שלכלך על כולם מאחורי הגב.
    ולא, אני לא חושבת שהוא חשב על זה עד הסוף…

  226. בר Says:

    תיתוש, תודה רבה, איזה כיף להתקבל למחזיקי האצבעות ושולחי האנרגיות 🙂
    ואת חייבת להירגע כי בכל זאת שפרה קצת יותר חשובה מהישרדות 😉

  227. תיתוש Says:

    אוריתי אני לו כחת את זה בחשבון שההפקה הקצינה את תכונותיו הרעות של אריק אני חושבת שההפרה הקצינה את התכונות הרעות כמעת של כולם

  228. אוריתי Says:

    טוב, נו, שיהיו בריאים. לא ממש איכפת לי מהישרדות.
    לילה טוב ושבוע מקסים לכולם.

  229. תיתוש Says:

    גוויני אבל הוא רופא הוא לא יכול להיות טיפש 🙂
    זה בסדר בר אני כבר רגוע אני רק לא אוהבת חוסר צדק וחוסר עגינות לבעד 100.000 שקל ולא בעד 100.000.000. דולר 🙂
    אף אחד לא מגיע לרמה של שפרה אפילא לא מרית שפרה היא תופעה של אחד לדור

  230. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי שתהיה לך שינה ערבה וחלומות פז ושבוע טוב 🙂

  231. בר Says:

    נכון מאוד תיתוש אני חושבת שאף פעם לא תיהיה מתמודדת כמו שפרה, אף פעם לא תיהיה בחורה מקסימה ומוכשרת כל כך כמו שפרה, כיף לחשוב שאנחנו מעריצים כזאת אישיות ועוד יותר כיף לחשוב שאני נמצאת בבלוג עם אנשים מקסימים שמעריצים אותה כמוני 😛

  232. בר Says:

    אוריתי שיהיה לך לילה טוב וחלומות פז 🙂
    וכמובן שיהיה לך שבוע נפלא

  233. מ Says:

    מאחלת לכולכם לילה משובח עם חלומות נעימים ושבוע מוצלח שיהיה.
    משאירה אתכם עם שיר יפה ורגוע לשבוע מדהים….
    לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=cyNSGbJ7yRI&feature=related

  234. בר Says:

    מ' לילה טוב וחלומות פז 🙂
    שיהיה לך שבוע מצויין

  235. תיתוש Says:

    חחח בר ראית מילת הקסם עזרה לי להירגע ברגה שהשם של שפרה הועלה אני מיד נירגעתי וחזרתי לפרופורציות 🙂

  236. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' שינה ערבה לך וחלומות ניפלאים שיהיה לך שבוע ניפלה

  237. בר Says:

    חחח תיתוש כל פעם שלא תיהי רגועה תחשבי על שפרה ואז תרגעי זאת מילת קסם שבטוח עוזרת, ברגע שגם אני אהיה לחוצה או עצבנית ממשהו אני אגיד לעצמי שפרה ואני ארגע חחח 😉

    תיתוש כולם הלכו לישון נשארנו רק שתינו, מה את אומרת אולי נעשה לנו מסיבה קטנה עם שירים, משקאות ואוכל?

  238. תיתוש Says:

    בר אני אשמח למסיבה רק יש בעיה עם המוזיקה אני אוהבת מוזיקה ישראלית שירים ישנים מאוד

  239. בר Says:

    אין בעיה תיתוש, רק תגידי לי איזה זמרים את אוהבת, אני כבר מכינה את יוטיוב חח

  240. תיתוש Says:

    אריק אינשטין יהורם גאון אילנית אסתר עופרים חוה אלברשאיין גלי עטרי
    ושתי זמרות צעירות מירי מסיקה וקרן פלס
    חחח בילבלתי אותך? 🙂

  241. בר Says:

    תיתוש קבלי שיר נחמד מאוד של גלי עטרי:

    http://www.youtube.com/watch?v=LqK8IlmBKQg

    ודרך אגב תיתוש, הכנתי לך לימונענע קרה עם מלאאא סוכר 🙂
    רוצה אולי גם במבה?

  242. תיתוש Says:

    בר כתבתי לך כבר לפני 5 דקות תגובת תודה על השיר והלימוננע אני לא יודעת לאן היא נעלמה

  243. בר Says:

    תיתוש אולי בטעות מחקת אותה? כי האמת שאצלי הבלוג עובד מצויין, אין שום תקלות

  244. תיתוש Says:

    יכול להיות שלחצתי על רענן במקום על להגיב קורה לי לפעמים מתוך הרגל

  245. בר Says:

    יכול להיות תיתוש, נקווה שזה לא יקרה לך עוד פעם 🙂

    טוב תיתוש נראה לי שאני אלך לישון? או שאת לא רוצה שאני אשאיר אותך לבד 😉 ?
    למרות שמחר יש לי חופש, ביום שני יש לי בגרות במתמטיקה… תיתוש, את והחברים תצטרכו להחזיק לי עוד הפעם אצבעות ולשלוח לי הרבהההה אנרגיות חיוביות ( נכון שאני כבר מעצבנת עם הבגרויות האלה? חח)

  246. תיתוש Says:

    בר את ממש לא מעצבנת ואנחנו בבלוג אוהבות לעזור ולחזק את חברינו
    וכמובן שאני אחזיק לך אצבעות ואשלח לך אנרגיות חיוביות מתי שאת רוצה וצריכה

    לכי לישון שיהיה לך לילה טוב שינה ערבה וחלומות פז ושבוע טוב ובהצלחה במבחן ביום שני 🙂

  247. בר Says:

    תיתוששש איזה יופי!! אני שמחה שאני לא מעצבנת אותכן עם הבגרויות ואני שמחה שאתן תמיד מחזיקות לי אצבעות ושולחות לי אנרגיות חיוביות 😛

    אז אני הולכת לישון ושיהיה לך לילה טוב וחלומות פז!
    וכמובן שיהיה לך שבוע טוב וקבלי ממני חיבוק לילה טוב 🙂

  248. תיתוש Says:

    תודהכ בר קבלי מימני חיבור ענק בחזרה 🙂

  249. תיתוש Says:

    וכמובן לילה טוב שוב 🙂

  250. תיתוש Says:

    לילה טוב ושבוע טוב לכל חברי הבלוג
    לילה טוב שפרה בהצלחה בתכנית בערב

  251. עדידוש Says:

    בוקר אור לכולם 😛
    מ' שמת שיר מקסים אתמול כשהלכת לישון, מתאים למזג האוויר השמשי 😉
    ואם כבר שמש, אז הנה שיר שתמיד מעלה לי חיוך על השפתיים, כבר בצלילי הגיטרה הראשונים…
    http://www.youtube.com/watch?v=Hg7jzi9JAkw
    שבוע מוצלח לכולנו ויום מעולה, הוא הרי יגמר בערב שיפרתי 😀

  252. אוריתי Says:

    בוקר טוב ושבוע נפלא!

  253. אוריתי Says:

    מאמר בYNRT על הגמר של הישרדות, כותרתו שתיים אפס לטובים.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3720315,00.html

    ולמה שתיים אפס?- הנצחון של אריק והנצחון של שפרה באה"ג.
    ואני שואלת, מה קשוווווווווור?
    מה לשפרה ולאריק המניפולטור?

  254. רמה Says:

    בוקר טוב לכולכם!
    חזרתי עייפה אך מרוצה… 🙂 התגעגעתי מאוד.
    ממה שהצלחתי להשלים ראיתי שיש בשורות טובות, איזה כיף!
    שיהיה יום מקסים.

  255. רוני Says:

    בוקר טוב

    הבוקר העסיקה אותי בעיית המים בארצנו
    בזמן המקלחת חשבתי איך לעזור לכינרת
    כשבר רפאלי מבקשת ממני כלכך יפה, להתקלח 2 דקות פחות (?)
    קשה לסרב…… אבל 2 דקות פחות 😉
    בחשבון המים, העירייה מבקשת להתקלח 4 דקות !
    מה זה אומר, שאני צריך גם שעון בחדר האמבטיה (החדר היחידי שאין בו שעון)
    ומצד שני , שודרה כתבה שבה מראים איך מזרימים מים מצנורות-לנחלים
    אולי הפתרון הוא שנתקלח בנחלים…..

    שבוע נפלא לכולם

  256. גוויני Says:

    צהריים טובים,
    רוני יש לי הצעת פתרון לחיסכון במים בשבילך.
    נכון יש את הקטע במקלחת שלוקח למים כמה שניות להתחמם ובינתיים הם מתבזבזים? אז בדיוק את המים האלה תמלא לתוך דלי.
    מתוך ניסיון זה יוצא חצי דלי ליום לבנאדם.
    את המים האלה תוכל לנצל לגינה, לעציצים או סתם לשטיפת הבית…
    תנסה.

  257. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם, יש פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/05/24

סגור לתגובות.


