שבעת פלאי תבל

by

anne_geddes_babies_in_pumpkins

התמונה של אן גדס, צלמת מוכשרת ביותר שכדאי להכיר את העבודות שלה.

"קבוצת תלמידים התבקשה לכתוב רשימה ובה לציין מהם לדעתם שבעת פלאי העולם.
היו ביניהם כמה חילוקי דעות, אך הפריטים ברשימה הבאה זכו לדירוגים הגבוהים ביותר:
1. הפירמידות במצרים.
2. הטאג' מאהאל.
3. הקניון הגדול.
4. תעלת פנמה.
5. בניין האמפייר סטייט.
6. כנסיית סט. פיטר.
7. החומה הסינית.

בזמן שהמורה אספה את הפתקים של כולם, היא הבחינה בכך שתלמידה אחת עדיין לא סיימה את עבודתה. היא שאלה אותה אם היא זקוקה לעזרה עם הרשימה והתלמידה השיבה בחיוב. "לא הצלחתי להחליט, כי יש כל כך הרבה פלאים", אמרה.
"אם כך", אמרה המורה, "ספרי לנו מה האפשרויות ואולי אנחנו נוכל לעזור".
הילדה היססה לרגע ואז הקריאה מה שכתבה, אני חושבת ששבעת פלאי העולם הם:
1. לראות.
2. לשמוע.
3. לגעת.
4. לטעום.
5. להרגיש.
6. לצחוק.
7. לאהוב.

הדממה שהשתררה בחדר היתה כה עמוקה, שניתן היה כמעט לשמוע את קולות הלמות לבם של הנוכחים".(מתוך, "הרהורים")
הדברים שאנו מתעלמים מהם, כיוון שהם נראים לנו פשוטים ורגילים – הדברים שאנו תופסים כמובנים מאליהם – הם אכן מופלאים!
זוהי תזכורת עדינה לכך שאת הדברים יקרי הערך ביותר בחיים לא ניתן לבנות או לקנות…

395 תגובות to “שבעת פלאי תבל”

  1. זיו Says:

    עדידוש פוסט ממש מקסים ונכון.
    תיתוש-עוד לא יצא לי לדבר איתה היא מאוד עסוקה בימים אלו.נראה לי שאני אחכה עוד קצת כדי שהיא תצליח ואז אני אבקש תמלוגים {כמו שכל התחמנים הכי גדולים עושים}.

  2. עדידוש Says:

    אורית העלת את הקישור ל"ציפורי לילה" של אתמול, בדיוק כשסגרתי את הפוסט.
    תודה רבה 😛 אני כבר אאזין בכיף.

    מאת אורית:

    20/05/2009 בשעה 18:11

    עדידוש,

    מצ”ב קישור להקלטה שארנוס העלה של ציפורי לילה:

    http://www.zshare.net/download/60262174a93ebd10/

  3. גוויני Says:

    עדידוש תודה על הפוסט…
    תסתכלי על ההודעה האחרונה בפוסט הקודם, אורית הביאה לך את הקישור.
    וד"א כמו שהבטחתי לך אתמול יצא לי: בל.
    וזה הפירוש: אמיצה, אמינה, כנה ונאמנה, ספרים וחיות פרוותיות הם אובססיה גדולה. ילדה של אבא, מאד עצמאית. ומה שחשוב לה זה לא התדמית.

  4. זיו Says:

    ארנוס-למה אתה מעלה את זה להורדה ולא לצפייה ישירה? לא עדיף צפייה ישירה?

  5. עדידוש Says:

    גוויני, "בל" ממש מתאימה לך!
    זה מצחיק, אבל השאלונים האלה, כמה שהם שטותיים, יש בהם מן האמת…

  6. גוויני Says:

    האמת היא שעד אתמול לא ממש חשבתי על לעשות אותם…
    אבל זהו זה. אני מכריזה על גמילה.
    זה היה 2 שאלונים יותר מדי 😯

  7. עדידוש Says:

    וואלה, אני דווקא אוהבת לעשות מדי פעם, הרי יש המווווון, אז רק את מה שנראה לי מעניין אני טורחת לעשות.

  8. רמה Says:

    ערב טוב!
    ממש התגעגעתי 🙂 ראיתי שהיום היו הרבה דיונים..
    זיו איזה כיף ששבת אלינו, השיר של ה"ילדה" ממש מרגש..
    אני שומרת על שני האחיינים הגדולים שלי ומחר נוסעת לאילת אז רוב הסיכויים שלא יצא לי להיכנס שוב..
    שיהיה לכם אחלה ערב וסופ"ש נעים, נשיקות 😛

  9. עדידוש Says:

    רמה יקירתי, תהני ותבלי באילת, מגיעה לך המנוחה הזו 😛 נשיקות!

  10. גוויני Says:

    רמה,
    תעשי חיים באילת הקרירה 😉
    זו ה-תקופה ללכת לאילת!
    כל עוד לא חם מדי ואין מיליון ילדים שרים אגדו בבריכה …

  11. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם
    עדידוש נכון הדברים שנראים לנו כמובנים מאלהם הם הדברים החושובים באמת וצריך לשמור עליהם
    היי רמה תנהי עם האחיינים שלך ותעשו חיים בסוף שבוע באילת תסעו בשלום ותחזרו בשלום
    גוויני ועדידוש מאיפו שאת לוקחים את השאלונים האלה

  12. עדידוש Says:

    תיתוש, השאלונים בפייסבוק.

  13. זיו Says:

    רמה תהני באילת.שיהיה לך אחלה סופשבוע.

  14. תיתוש Says:

    תודה עדידוש
    עוד שתי הודעות אנחנו ב15.000 הודעות 🙂

  15. תיתוש Says:

    חחחח בעצם אני הודעה ה15.000 🙂

  16. אוריתי Says:

    תיתוש, לא פייייייייייייר, תמיד לך יוצאים המספרים העגולים.
    רמה, תעשי חיים באילת.
    עדידוש, פוסט כזה נכון, אני ישר חשבתי כמה בכמה מפלאי העולם הייתי בעוד שמה שבאמת חשוב זה בכלל לא זה, אנחנו פשוט לא מסתכלים סביבנו .

  17. עדידוש Says:

    ערב טוב אוריתי, את צודקת, אנחנו צריכים לפקוח עיניים ולראות את הטוב שסביבנו.
    אגב, את ההשראה לפוסט הנוכחי נתן לי גור 😛 הכנתי אותו כשהוא ישן וחייך וצחק מתוך חלום 😀

  18. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    מקווה שעבר על כולכם יום טוב.
    עדידוש, פוסט מקסים כרגיל, אהבתי.
    רמה, תבלי באילת, שהיה סופ"ש מעולה.

    קבלו קישור לביצוע מדהים של שלומי שבן וריטה- "מותק, את אצלי בראש"

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3718262,00.html

  19. תיתוש Says:

    אוריתי עם כל השעות שלי בבלוג זה הגיוני לא 🙂
    אם עדידוש תתן לי גביע אני אתן אותו לך 🙂

  20. תיתוש Says:

    ערב טוב אוריתי עדידוש ומ'

  21. עדידוש Says:

    מ' יקרה, מצאת במקרה קישור ל"ציפורי לילה" של אתמול? {לא הצלחתי להוריד את מה שארנוס העלה}

  22. תיתוש Says:

    הדידוש צריך להיות פה אבל עוד לא העלו את ציפורי לילה מאתמול
    http://i.start.co.il/forums/t/1878.aspx

  23. מ Says:

    עדידוש, עדיין לא העלו את הקישור , ברגע שיעלו אני אביא אותו לבלוג, אני דווקא הצלחתי להוריד את מה שארנוס העלה….

    שיר שאני אוהבת ….

    http://www.youtube.com/watch?v=u4ETBwl40Tc

  24. תיתוש Says:

    עדידוש

  25. עדידוש Says:

    מ' ביצוע מקסים ל"מותק את אצלי בראש" 🙂
    ותודה מראש על הקישור לתוכנית, אני כבר מחכה לשמוע את שפרה!

  26. Amitush Says:

    ערב טוב לכולם 🙂
    עדידוש יקירתי, פוסט מקסים!! כמה פרצופונים מתוקים יש בתמונה 🙂 לאכול אותם!
    רק חסר בתמונה גור גורון שישב לו יחד עם כולם שם בתוך דלעת כתומה חחחחחח
    היה היום עמוס בבלוג אני רואה, סחטיין!
    גוויני, אני חושבת כמוך 🙂 אבל זה לא חדש.

  27. תיתוש Says:

    היי עמיתוש 🙂

  28. עדידוש Says:

    עמיתוש, מתוקתי, ידעתי שתדעי להעריך את החמודים האלה 🙂 היה לי ממש קשה לבחור רק תמונה אחת מתוך המבחר האין סופי של המתיקות!

  29. מ Says:

    היי עמיתוש.

    שיר כיפי

    http://www.youtube.com/watch?v=dCc0NEgbgls

  30. עדידוש Says:

    אני במוזה של מוסיקה ישראלית היום
    "חלום כחול"
    http://www.youtube.com/watch?v=OVayT1FNQBM

  31. Amitush Says:

    היי תיתוש וממוש 🙂

  32. עדידוש Says:

    אחד השירים היפים של פורטיס – "שקיעתה של הזריחה"
    http://www.youtube.com/watch?v=msNXCeaGU4k&feature=related

    מ שיר ממש חמוד 🙂

  33. Amitush Says:

    חחח עדידוש, אני תמיד מעריכה את מה שאת עושה 🙂
    אני בטוחה שהיה קשה לבחור תמונה מכול האוסף המרהיב של הצלמת הזו.
    את זה אתם מכירים?
    http://www.youtube.com/watch?v=t5DUiWW2uqM

  34. מ Says:

    עוד שיר כיפי …

    http://www.youtube.com/watch?v=mrCR4yOY9Kg

  35. תיתוש Says:

    חחחחחח עמיתוש אני לא מצליחה להפסיק ליצחוק איזה טינוקות חמודים חחחחחחחחחחח אני ממשיחה לצחוק בלי שליטה

  36. מ Says:

    עמיתוש, מכירה ואוהבת. אין על קטנטנים…. את קוראת להם: "הסם של החיים"!

  37. אילנה Says:

    ערב טוב ומהנה

  38. עדידוש Says:

    עמיתוש זה ענק!!! איזה מתוקים 😛 זה מה שצריך לשמוע כל היום ואז החיוך לא ירד מהפנים.

  39. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה

  40. אילנה Says:

    עדידוש,אחלה פוסט,כל הכבוד!

  41. תיתוש Says:

    לאן נעלמו כולם?

  42. אוריתי Says:

    תיתוש, לא נעלמתי, אני פה.
    למי שאוהב את התינוקות המקסימים של אן גדס, הנה קישור לאתר שבו יש עוד המון תמונות של התינוקות המתוקים.
    http://www.annegeddesbabypictures.com/

  43. עדידוש Says:

    אילנה, שמחה שאהבת 😛

  44. תיתוש Says:

    אוריתי אני שמחה שלא נעלמת :-]
    עוד תמונה של הטינוקות http://www.allposters.com/View_HighZoomResPop.asp?apn=2837454&imgloc=22-2221-YUNAD00Z.jpg&imgwidth=1341&imgheight=447&sc=False&ct=Geddes,%20Anne%20Eurographics&cw=20&ch=20

  45. גוויני Says:

    עמיתוש,
    הרביעייה הצוחקת ענקי!
    אני מכירה את זה מהתקופה שזה רץ במייל וזה אפילו עדיין נמצא אצלי במועדפים שלו.
    כל פעם שבא לי לצחוק אני רואה אותם, הם פשוט מתוקים בטירוף ואי אפשר לעמוד בקסמם 😛

  46. מ Says:

    שיר חמוד…

    http://www.youtube.com/watch?v=I4lWAo44qdY

  47. Amitush Says:

    שמחה שאהבתם את הרבעייה 🙂
    מדובר ברבעיית בנות זהות אחת אחת, פשוט מדליק לאללה!!
    ראיתי אותן לא מזמן באיזה תוכנית.
    אין ספק שחיוך וצחוק של ילד זה הדבר הנפלא ביותר שיש 🙂

  48. ארנוס Says:

    היי כולם,
    הנה התמונה היומית, חיוך שפרתי מטריף-

    זיו, בגלל שהעלתי שני קבצי וידאו בתוך קובץ ZIP אחד, האתר לא יכול להראות את זה וזה רק להורדה. אבל בלי קשר, תמיד מומלץ להוריד ולראות מהמחשב ולא דרך האתר, ככה יש פחות בעיות של השהייה וסנכרון. ובכל מקרה ההקלטה שלי חלקית ואני עוד לא שמעתי את זה, אני מחכה להקלטה האיכותית יותר(שהיא רק של אודיו) שבטח תתפרסם מחר.

    עדידוש אחלה פוסט!

  49. Amitush Says:

    קבלו עוד סרטון מצחיק. הפעם מדובר בגור פנדה 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=xuhWf7VtJk0&feature=related

  50. גוויני Says:

    איזה כיף עמיתוש,
    תביאי עוד…

    לבינתיים קבלו את בועזי מאיית… מדהים!
    http://www.youtube.com/watch?v=S8J6il_MAzk

  51. עדידוש Says:

    היי ארנוס 🙂
    עמיתוש, הפנדה מתוק, מסכנה אמא פנדה חחחחח
    גווויני, באמת ילד מדהים.

  52. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה נעים לכל 🙂

    איפה חמודה ושנונה?

  53. עדידוש Says:

    היי קיפוש 😛 התגעגענו אלייך מאוד, טוב שבאת!

  54. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    הלו הלו עדידוש 🙂 מה צ'לומך?

  55. אילנה Says:

    קיפושקהההה,ערב צח וברוך בואך.

  56. עדידוש Says:

    קיפוש, שלומי מצויין, תודה ואת?

  57. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    היי אילנה יקרה איZה יופי שגם את פה (נשיקות)

    איטי הבלוג?

  58. גוויני Says:

    שלום קיפוש,
    גם דופקים איחור אופנתי וגם מעירים הערות?
    😉

  59. אילנה Says:

    כן,גם אצלי איטי

  60. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    שמחה לשמוע עדידוש 🙂 אצלי חיוך מאוזן , תודה.

    איפה דדהדס היקרה שלי?

    ולמה איטי לי הבלוג?:( עד שנכנסתי , פוי .

  61. עדידוש Says:

    כן קיפוש 😦 אין לי מושג למה??? רק העלתי פוסט…

  62. מ Says:

    היי קיפי.

    קבלי את אריק איינשטיין במיוחד בשבילך

    http://www.youtube.com/watch?v=GXUkh7QM1z0&feature=PlayList&p=D1A65BA7967F92ED&playnext=1&playnext_from=PL&index=26

  63. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    כזו אני, נרגנית חצופהכ גוויני (ליקוק של כלב ממני אלייך )

  64. אילנה Says:

    מ,תודה על שסייעת לי למצוא את הספר "אחות רחוקה"
    קיבלתי את הספר והתחלתי לקרא,ספר מעניין.

  65. תיתוש Says:

    אולה קיפי 🙂

  66. עדידוש Says:

    קיפוש, לכבוד זה שהגעת הבלוג החליט לעשות בעיות, כי ידע שתיכנסי בו! חחחחח
    קדימה, ללבוש את הסרבל הכחול ולעבודה…

  67. מ Says:

    בכיף, אילנה, אני שמחה שאת נהנית.

  68. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מ… מי…. מיו…. מיוח…מיוחדת מאומן
    תודה מ יקרה, ריגשת אותי 🙂

  69. תיתוש Says:

    אולה קיפי

  70. תיתוש Says:

    אוףף אני לא מצליחה לשלוח הודעה כולה רציתי להגיד שלום לקיפי

  71. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    גוויני, עלית עלי, אני נרגנית חצופה (חה חה)

    מ…מי….מיו…מיוח…מיוחד….מיוחדת מאומן

    מ יקרה, ריגשת אותי, תודה 😳

  72. תיתוש Says:

    אעדידוש גם אני לא הצלחתי מקודם להעלות תגובה

  73. עדידוש Says:

    אני לא מצליחה לשלוח תגובה…
    נסיון שבעת אלפים!!!!!!!!

  74. גוויני Says:

    חחח
    באמת קורה משהו לבלוג.
    קיפוש מה עשית?
    היה בסדר עד שהגעת…
    (קבלי ליקוקי חתול בחזרה ממני אלייך)

  75. מ Says:

    בכיף, קיפי, התענוג כולו שלי….

  76. תיתוש Says:

    רק עכשיו עלו כולם ביחד

  77. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתושקה, אולה אולה 🙂

  78. גוויני Says:

    קיפוש,
    מה עם האורחים משוויץ? עדיין פה או שכבר חזרו לארצם?

  79. תיתוש Says:

    מאוד מוזר הבלוג שולח את התגובות שלי בסדר אחר את התגובות האחרונות מעלה לי למעלה

  80. גוויני Says:

    אני היחידה שמצליחה לכתוב בלי בעיה?

  81. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מ, את עושה לי חשקים ל…ל… ול….

  82. עדידוש Says:

    גוויני, לא יפה להאשים את ה"אורחת" חחחחחח
    אנחנו מכניסי אורחים 🙂

  83. תיתוש Says:

    חחח קיפי אולה קרידה כומו סטס? 🙂

  84. עדידוש Says:

    גוויני, עכשיו הסתדר, אבל היו כמה דקות של בלגן – מהשניה שקיפוש הגיעה!

  85. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    גוויני, את לא מעודכנת אה, בצרפתית אומרים "בון דה ברא". עכשיו תחפשי מי ;)שיפרשן לך

  86. גוויני Says:

    עדידוש,
    מה לעשות שקלטתי את קיפוש…
    !she's a trouble maker

  87. גוויני Says:

    קיפי ממתי את יודעת לדבר? ומה את עושה פה (בדקה 1:09)?
    http://www.youtube.com/watch?v=ZCYaw5tGYAs

  88. תיתוש Says:

    גוויני בבקשה תרגום לההבלה כמוני 🙂

  89. עדידוש Says:

    טוב, העיקר שהסתדר…ואפשר להתרווח ולשוחח 🙂

  90. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    רגע, רגע, עדי וגוויני, יש פה אצבע מאשימה !!!
    תשמרי הלילה טוב טוב על המיצי שלך גוויני! ועדי, אני אבוא לך הלילה בחלום ו… ו… אוכל אותך ( אהמממממ )

    תיתוש, אני לא אבלה אספניול , לגבי הסטס, אני אהבלה 🙂

    ומה שלומך יקירה?

  91. אילנה Says:

    חחחח,בערוץ 24 לימדו לרקוד ריקוד בטן,איזה באסה,לא הצלחתי לעשות שום תנועה 🙂

  92. דדהדס Says:

    קיפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
    שנעשה קולולולולוווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    או שגם אני אקבל אותך עם שיר

    http://www.youtube.com/watch?v=7KQg32hZ4v8

    מה שלומך יקירתי??????????

  93. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    LOL אילנוש

  94. עדידוש Says:

    גוויני זה ענק!
    קיפוש אנחנו לא מ-פ-ח-ד-י-ם!!!
    ארנוס, איפה אתה?

  95. תיתוש Says:

    חחח קיפי אבל הבנת את השאלה שלי ואת בכלל לא אהבלה 🙂
    שלומי היום טוב 🙂

  96. אילנה Says:

    ערב טוב דדהדס יקרה,
    אפשר קולולולולולו לקיפוש ובכלל לכל הבלוג שיהייה שמח 🙂

  97. דדהדס Says:

    אני מתאוששת מהפריצות שהיו בישוב שלנו.
    משהו לא מהעולם הזה.
    בנתיים אני חסינה בגלל הכלבים הנאמנים והיקרים שלי.

  98. גוויני Says:

    תיתוש, בתרגום חופשי כוונתי היתה ל- עושת צרות.
    קיפוש את מתקילה אותי בצרפתית אני יכולה להתקיל אותך בספרדית. מואה אה אה.
    ד"א החתול שלי היה חולה שלשום והקיא פעמיים אני מקווה שלא היה לך יד בעניין…

    אילנה, ריקודי בטן זה ממש קשה חברה שלי לומדת את זה כבר 3 שנים והיא ממש מעולה. יום אחד היא החליטה ללמד אותי קצת… מה אני אגיד, זה ממש לא התחום שלי 😉

  99. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, מה קולולו, מה? בואי הנה חיבוק מהר!!! תודה על השיר, יקירתי.
    ושלומי כמו כל ניחוחות התבלינים שבשווקים.

    ומה שלומך יקירה?

  100. תיתוש Says:

    שלום דדהדס אני מקווה שאצלך בבית לא פרצו?

  101. דדהדס Says:

    תיתוש מה שלומך שומרת הבלוג
    היי אילנה וכווווווווווולם.
    עדידוש קפיץ הבלוג.
    גוויני , מה זה אהבתי את השיחה שלכם
    אתמול בלילה על התכנית של שפרה.
    קראתי עכשיו את מה שנאמר אתמול.

  102. תיתוש Says:

    גוויני תודה על התרגום 🙂 את יודעת ספרדית?

  103. דדהדס Says:

    קיפ, מה זה העניין הזה, ללכת בלי להודיע? חחחחחחח
    אצלי הכל בסדר, חוץ ממה שלא.

  104. תיתוש Says:

    דדהדס אני מרגישה טוב
    את הית חסרה בימים האחרונים

  105. אילנה Says:

    גוויני,שמעתי שקופת חולים מאוחדת שולחת לריקודי בטן נשים מבוגרות הסובלות מבריחת שתן,אלה תרגילים טובים לחיזוק ושליטה על השרירים בחלק התחתון של הגוף.

  106. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אויש, נורא ואיום האיטיות הזו.

    מה בל גוויני , איזה קטע, גם קיפי הקיאה כל השבוע, אז החלטתי להפוך את צרת רבים נחמת טיפשים, לצרת רבים חצי נחמה
    שלחתי למיצי שלך מחשבות חיוביות על הקאה. (חה חה)

  107. אוריתי Says:

    לילה טוב לכולם,אני רואה ששמח פה אבל עיני נעצמות.
    להתראות מחר.

  108. גוויני Says:

    פחות או יותר תיתוש,
    מהטלנובלות שראיתי בשנות התבגרותי…
    דדהדס,
    העיקר שאצלך הכל בסדר.
    אצלנו ברחוב היתה פריצה בפסח ל-2 בתים, אחת השכנות שמעה משהו והזמינה משטרה, אבל הסתומים האלה באו עם צ'קלקה דלוקה והגנבים הצליחו להימלט עם שלל רב.

  109. עדידוש Says:

    קיפוש, כבר הסתדרה האיטיות, אני התנתקתי מהבלוג והתחברתי מחדש וזה עזר, תנסי אולי זה יעזור.

  110. מ Says:

    לילה טוב, אוריתי, שינה ערבה וחלומות מתוקים.

  111. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אוריתי, חלומות פז.

  112. אילנה Says:

    לילה טוב אוריתי,שינה מתוקה וערבה

  113. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי שינה ערבה וחלומות טובים

    כנראה שהיה וירוס של חיות גם הגור השל האחיינית שלי היה חולה והקי ועשה עוד דברים

  114. גוויני Says:

    לילה טוב אוריתי…

  115. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אילנוש, לכן אני אומרת, בנות , כווצו בזה הרגע ובעתיד תצחקו ותתעטשו בלי נזילה.

    היי אוריתי וביי אוריתי.

  116. דדהדס Says:

    קיפ,מה קורא לכלבתך קיפי?
    חוצמיזה קיפ באמת דרשתי בשלומך, מקווה שאצלך הכל בסדר.
    לא כמו מה שקורה אצלנו, ותאמיני לי שאני סופרת עד 10 לפני שאני,,,,,,
    הו הו,,,,

  117. אילנה Says:

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח,קיפוש,ביצעתי את פקודתך.

  118. גוויני Says:

    מסכנים.
    זה כ"כ עצוב לראות בע"ח חולים 😦
    הם לא יכולים להגיד מה כואב להם…

  119. גוויני Says:

    מכווצת 😉

  120. עדידוש Says:

    אני ברקע עם שירים מקסימים אחד אחד – דוגמית –
    http://www.youtube.com/watch?v=K-pcxPl10No&feature=related

  121. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, את קיפי אימצנו עם בעיות בריאות, ככה שאנו רגילים להקאות שלה.
    אני אוהבת אותה (מה אוהבת, משוגעת עליה) ללא תנאים וגם עם ההקאות ושאר תחלואיה.

    דדהדס, אין אצלכם חברת שמירה? הייתי מציעה לך לגדל ברווז, אחלה של אזעקה.
    רק קחי בחשבון שביום שתעשי זאת, תשארי לבד בישוב 🙂

    תגידי, לא מתחשק לך לשתף אותי במה שקורה אצלכם? מבטיחה לך מענה ראוי לכל בן אלף סורר

  122. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולכם, גלשתי לשיחה פרטית ולכן נעלמתי.

    נשתמע מחר!

  123. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה אילנוש וגוויני
    ישנה סברה מעניינת בתחום: המכווצות הרבה, לא רק גורמות לעצמן להתחזק ב…
    הן גם גורמות לעצמן להתנפל על הזכר הראשון לאחר 20 דקות כיווץ.
    מזל שארנוס הלך לישון 😉

  124. דדהדס Says:

    הו קיפ, בהחלט היית חסרה.
    מאד מרשים הקטע שלקחתם כלבה עם בעיות בריאות (זה אומר הרבה עליך)

    לא כדאי לך לדעת מה קורה, מספיק אני עם מצביי רוח…

  125. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, חלומות נעימים.

  126. דדהדס Says:

    ארנוס, לילה טוב.

    אירית ואביגייל, לילה טוב.

  127. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס, שינה ערבה וחלומות מתוקים.

  128. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אם אוכל לעזור במשהו דדהדס, אני פה לרשותך (ברצינות).

    טוב, אני מביאה לי יין אדום יבש וחוזרת. עדידוש, תכיני כוסות.

  129. אילנה Says:

    לילה טוב ארנוס,שינה ערבה ומתוקה.

    דדהדס,את יכולה לשתף,מקסימום נשלח לך אנרגיות חיוביות וחיבוק מעודד.

  130. עדידוש Says:

    חחחחחח קיפוש, אני מוציאה מהארון ומעבירה שטיפה, שחלילה לא תשתו לי אבק…

  131. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס שינה ערבה וחלומות שיפפז
    דדהדס את אישה מאוד מסקרנית כל הזמן את רומזת לנו דברים אבל אף פעם לא ממש מספרת כלום

  132. אילנה Says:

    הווו קיפושקה הולכת לחגוג הלילה,לחיים ,לחיי הבלוג וחבריו המקסימים .

  133. מ Says:

    שיר נעים…

    http://www.youtube.com/watch?v=JuYKC28H-x0

  134. דדהדס Says:

    קיפ, אני כרגע על יין אדום יבש וטוב.
    תודה מכל הלב קיפ.

  135. אילנה Says:

    ואני עם…גלידת יוגורט טעימה.

  136. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    LOL עדידוש

  137. תיתוש Says:

    קיפי אני לא נשותה יין אולי יש לך לימוננע אחותי מזניחה אותי בימים האחרונים 🙂

  138. דדהדס Says:

    אילנה, תיתוש,
    אין בי שום דבר מסקרן, אני אשה רגילה עם תובנות קצת לא מקובלות,,
    מה לעשות והחיים לא פשוטים.
    אילנה, הסבלנות שלך לאורך כל הזמן שאני בבלוג הזה והקודם מביא רק
    אנרגיות חיוביות, וזו לא מליצה.
    הלוואי עלי סבלנות כפי שיש לך אילנה.

  139. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עם היין ,השיר (שהעלתה מ) ואיתכם מי צריך יותר כרגע?
    כמה אושר ותענוג, לחיים אילנה ולחיים חברי הבלוג. ולחיי השמחות הקטנות.

  140. עדידוש Says:

    מ' כרגיל, שיר מעולה!
    אילנה אשמח לביס גלידה {אל תאפשרי לי יותר בבקשה}
    קיפוש, אני אשמח לשתות איתך יין אדום…לחיים!

  141. מ Says:

    שמחה שאהבתן את השיר, לחיים!

  142. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש, באמת איפה אביגייל ? ומסרי לה ד"ש חמה ממני, תודה.

    דדהדס, מה זו תובנה לא מקובלת? תוכלי לחלוק (רק אם מתחשק לך)?
    ולידיעתך, את מאוד, מאוד, מעניינת ומוערכת. ולא רק בגלל העשיות המבורכות שאת שותפה להם תמיד. אלא בגלל מכלול תכונות מיוחדות שיש רק בך.

    לגביי אילנה, אני מסכימה איתך. היא יחידת סגולה ונשמה ענקית.

  143. אילנה Says:

    עדידוש ,בשמחה אכבדך כמה שרק תרצי.

    דדהדס,תודה רבה על מילותייך.

    קיפושקה,לחייםםםם ורק בשמחות.

  144. דדהדס Says:

    קיפ, יין אדום יבש מאד בריא,(כמובן במידה)
    תוסיפי לזה מוסיקה וחברה נעימה כמו בבלוג
    זה אקסטרה של בריאות.
    הו ,כמה שאני אוהבת יין טוב.

  145. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    גלידה ויין עדידוש? מתחשק לך מחר להיות בצד של קיפי ומיצי ?

    מ, טנקס 🙂

  146. אילנה Says:

    נעצבת לקרא כתבה מעין זו :

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3719110,00.html

  147. תיתוש Says:

    לחיים קיפי 🙂
    דדהדס בדיוק התובנות שלך לחיים מעניינות אותי אבל את לא חיבת לשתף רק שיתפתי אותך שאת מעניינת ומסקרנת

  148. מ Says:

    שיר אהוב…

    http://www.youtube.com/watch?v=hWzrr__wYMQ

  149. עדידוש Says:

    קיפוש, מחר יום חופשי ככה שאני יכולה להתפרע היום וחוץ מזה שאלכוהול וגלידה הולך מעולה!

    אילנה, ב"היום שהיה" דיווחו על המקרה, פשוט נורא.

  150. מ Says:

    אילנה, כמוני כמוך. פשוט כ"כ שמח כאן כרגע שלא רציתי להעכיר את האווירה…

  151. אילנה Says:

    עדידוש,נראה לי שממוצש נחדש את ההליכה היומית,דעתך?

  152. דדהדס Says:

    קיפ, אני יודעת שיש הרבה מאד סמויים בבלוג, פעם חלקתי עם משהי
    בבלוג סיפור, או יותר נכון דיברתי על נושא מסוים וזה לא היה פשוט עבורי,
    קיבלתי ריקושטים, גם מאדם שקרוב לי ביותר, מאז אני מאד מקפידה
    בדבריי.

  153. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    פעם בחודש חצי כוס , ואני מסודרת דדהדס
    אם חרגתי ממש, זה פעמיים בחודש חצי כוס, רק אדום יבש. לא אוהבת לבן , שמפניה, בירה ושאר שיכר.

    תיתוש, אני יכולה להכין לך נס קפה מצויין לא פחות טוב מארומה ודומיו
    תשאלי את עדידוש שאני טובה בלהכין ולפקשש (חה חה)

  154. תיתוש Says:

    אילנה אני ראיתי את זה בחדשות של ערוץ 10 ובחצות בערוץ 2 ממש מזעזע ומפחיד מה שקורה במדינה שלמו

  155. אילנה Says:

    אני מרשה לעצמי להתהולל הלילה,מחר אני ביום חופש ויוצאת עם האיש שאיתי ,שיחייה,ליום שוטטות בתל אביב.
    אחת לכמה חודשים אנו נוהגים לעשות זאת וזה יום כיפי במיוחד.

  156. תיתוש Says:

    חחח קיפי אני מאוד קשה באוןכל ושתיה אני לא שותה נס קפה רק בבוקר כשאני מתעוררת אני שותה אותו עם מחלב מלא לא חשוב אוליי אחותי עוד תפתיעה ותבוא עם קנקן לימוננע 🙂

  157. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    הבנתי דדהדס, מכבדת את רצונך לא לחשוף ואף מבינה.

    מ, איזו להקה, זמר, אומן מוזיקלי את הכיי אוהבת?

  158. אילנה Says:

    תיתוש יקרה,לצערי זה לא רק במדינה שלנו.

  159. עדידוש Says:

    אילנה מבחינתי בכיף, משבת חוזרים למשטר הליכות 🙂
    קיפוש, את לא רוצה שאגיד באמת איך את מכינה קפה, נכון? אני רק אגיד שכיף להתארח אצלך 😛

  160. דדהדס Says:

    קיפ, לא תמיד את חייבת להיות בשליטה עצמית, לא נורא
    להתפרק לפעמים, כן, גם להשתטות קצת, מה יש.
    תמיד חייבים להיות רציניים? מה העניין?

  161. מ Says:

    חברות יקרות, אני פורשת לישון. שיהיה המשך לילה מעולה ושמח…
    משאירה אתכן עם קאבר מוצלח שגיליתי במקרה… עדידוש, יש לי הרגשה שתאהבי
    לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=fylQfbJJ64Q

  162. עדידוש Says:

    ממוש יקירתי, שיהיה לילה מצויין! אהבתי את הקאבר 😛 את כבר מכירה מלפני ולפנים את הטעם שלי!

  163. אילנה Says:

    לילה טוב מ',שינה ערבה ומתוקה.

  164. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה עדידוש את לא חייבת לחשוף את כישורי הכנת הנס קפה שלי
    מזל שאישי היקר הגיע להציל אותי מטעויות.

  165. תיתוש Says:

    אילנה זה מה שאני מפחדת שלא נאפוך למדינות כמו קולומביה שיתחילו לרצוח עיתוניים שופטים שוטרים ופולטיקיים ובכלל כל מי שעומד בדרכם של עבריינים למיניהם

  166. אילנה Says:

    לילה טוב חבריי היקרים,שתהייה שנתכם ערבה ומתוקה.

  167. דדהדס Says:

    ממש עכשיו חסרה לי אביגייל שתתן לי קישוור
    לאיזה קומיקס תורן.(היא עושה את זה טוב)

  168. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, שינה ערבה וחלומות נעימים.

  169. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' שינה ערבה וחלומות פז

  170. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מ, לילה טוב לך 🙂

    דדהדס , טעית פה יקירתי, השתטות זה הצד המאוד דומיננתי אצלי.
    יין אני שותה כשאני מרגישה קצת גדולה 🙂

  171. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ליל מנוחה אילנוש, תהנו מחר ותכייפו

  172. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה שינה ערבה וחלומות טובים

  173. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מה דעתכן לכתוב סיפור בהמשכים?
    כל אחת תכתוב קטע בעל חמש שורות לכל היותר (מותר גם פחות)
    אם כן, מי מתחילה ראשונה, שניה שלישית?

  174. דדהדס Says:

    מה זאת אומרת גדולה? קיפ..

    מ, לילה טוב
    אילנה ,לילה טוב.

  175. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ולמה לא תיקנתם לי דומיננתי = דומיננטי

  176. תיתוש Says:

    קיפי תתחילי ראשונה ונראה מי תכתוב אחרייך

  177. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בגילי הביולוגי (42) דדהדס

  178. עדידוש Says:

    קיפוש, אני בעד שאת תתחילי, אין לי בעיה להמשיך 😛

  179. דדהדס Says:

    קיפ,אני לא בשביל לספר סיפורים.
    יש מספיק בנימצא ובמציאות.
    הייתי בסרטים שהוצגו בסנימטק בתל- אביב, (דוקו אביב)
    שם הסיפורים עלו על כל דמיון אפשרי.

  180. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב לכולם..
    היה מעניין היום.. חחח
    יש לי רק דבר אחד להגיד (בלי לזרוק מרשמלו כחול-לבן בבקשה, זה בטח כבר אבן..) מהחוויות שקראתי על המפגש הנודע וההתרגשויות והשמחה שהצליחו לעבור אליי דרך המסך, זה הרי ברור ששפרה אוהבת את חברי הבלוג ומעריכה את התמיכה והדאגה אשר חצתה גבולות עד לנווה אילן באותם זמנים (אחחח דצמבר 08 חח).
    מה שאני בעצם רוצה להגיד, זה צאו מזה! (הרשו לי להגזים וכן להשתמש במילה- אוהבת).שפרה אוהבת את התמיכה ואוהבת את חברי הבלוג. לעיתים יש "הערצה מוגזמת" כגון נתינת עצות לגבי חייה הפרטיים והתנהגותה. היא ילדה גדולה ואם היא תרצה רגע של עצה יש לה את אמא שלה, שמרבה להתייעץ איתה.
    האח הגדול כבר נגמר, אנחנו כבר 5 חודשים אחרי, אכן כברת דרך של מכורים שכמותנו.
    תמשיכו לאהוב, תמשיכו לתמוך ותמשיכו לעשות טוב.

    והרשו לי לצטט משהו מידי א. שפירית אשר כתבה בפוסט הקודם-
    "כולנו ראינו סיפור אגדה שלא הסתיים כפי שסברנו שיסתיים. זוג הנסיכים לא צעדו לעבר השקיעה יד ביד. ומכיוון שכך, לא מעניין אותי בכלל מה קורה בחייה האישיים של שפרה. אני מאחלת לה שתהיה מאושרת ושהאנשים שאיתה יכבדו אותה, יפנקו אותה, יאתגרו אותה וייתנו לה בדיוק מה שהיא צריכה. אין מה לומר יותר מזה."

    ונחזור לעניין הלחות!!! אני כבר שוקלת לעשות את דרכי לכיוון לעמית'וש בארצה הגשומה ובינתיים בעודי שוקלת להיכנסgoogle earth לראות כיוונים קפואים משהו.. רק עולה לי רק שאלה אחת- האם כדאי לי לחפש באנטרטיקה?
    http://www.youtube.com/watch?v=x-g1Go7vfkg

  181. דדהדס Says:

    קיפ, את צעירה ממני בהמון שנים.(יותר מעשור).

  182. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לא לקח לי הרבה זמן ללמוד ולגלות על בשרי שיש סקטור שאם אתה הודר אותו מרצון ( במקרה שלי) או שלא ,אתה מפסיד בגדול.
    מה שמזכיר לי את שולה מהמכולת :
    קשישה כבת שבעים, שכל מבוקשה זה להשחיל בחשבון הסופי של כל לקוח ,איזה סכום של ככר לחם לבן במחיר עוף קפוא.

    תמשיכו

  183. עדידוש Says:

    צופה יקירתי, קבלי חיבוק ענק! את אלופה! בשעת לילה זו, כתבת כל כך הרבה וכל כך נכון!

  184. דדהדס Says:

    צופה, ברוכה הבאה.
    אני לא אוהבת את הכניסה לחייה של שפרה.
    או אפילו הגזמה באהבה כלפייה.
    בגדול, מסכימה איתך.

  185. עדידוש Says:

    קיפוש אני חושבת על המשך וכבר כותבת.

  186. תיתוש Says:

    שלום צופה
    קבלי חיבוק ולא אחפת לי שיזקרו עליך אבנים בצורת מרשמלו כחול לבן
    כתבת כל מה שאני חושבת תודה לך:-)

  187. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    גם אני באותה הדיעה עם דדהדס לגביי שפרה.

    משפט שמאוד מתאים לשפרה מאז הסתיים הריאלטי

    מאת קיפי:
    "אני רוצה להישאר בתודעה, ולשמור על פרטיות".
    האמינו לי, זה יכול ללכת בד בבד , רק תכבדו זאת.

  188. עדידוש Says:

    היה זה יום סגריר והקבוצה הפסידה, חזרתי הביתה מבואס ופתאום ראיתי את דורה, השכנה המבוגרת והערירית מקומה 2 מחפשת בקבוקים למיחזור בין הפחים.
    ניגשתי אליה ושאלתי אם אוכל לעזור במשהו, תשובתה היתה

    תמשיכו…

  189. צופה באח הגדול Says:

    היי עדי, דדהדס ותיתוש 🙂
    עדי ותיתוש, קבלו חיבוק בחזרה! שמתן לב לקישור המדהים בין הלחות אל השיר אנטרטיקה? ;)אני אומרת לכן, אני מפוספסת בגדול!
    אני צריכה להתקדם מכתיבת ידיעות אל עבר הרדיו, ציפורי לילה מחכים לי!!
    איפה הסוכן שלי כשצריכים אותו?!? חחח

  190. תיתוש Says:

    נכון קיפי

  191. דדהדס Says:

    קיפ, למה אני לא יודעת לכתוב כמוך או כמו מרבית חברות הבלוג.
    למה אני כל כך עילגת בשפתי?
    אגב,בדיבור (לא ורטואלית), שפתי שונה לגמרי.

  192. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עדידוש, ואיך בדיוק ישנו הקשר בין סיום הסיפור שלי לתחילת הסיפור שלך?
    LOL

  193. דדהדס Says:

    קיפ, אני מצדיעה לך.

  194. עדידוש Says:

    צופה, הסוכן שלך יודע להגיד רק: "אין תגובה" 8) את מצפה שהוא יקדם אותך לרדיו?!
    קיפוש, אהבתי את המשפט שלך, נראה לי שראוי לכבדו.

  195. תיתוש Says:

    חחח צופה הסוכן שלך לא מגיב
    אסל אם תרצי את דעתי את באמת מפוספסת 🙂

  196. תיתוש Says:

    אסל=אבל

  197. עדידוש Says:

    קיפוש, הקשר הוא שאני עדיין המשכתי את הפתיחה, לגבי מי הדמות שהכותב עזר לה.

  198. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ישנם אנשים היודעים להתבטא בעל פה באופן רהוט, ואילו בכתב לא.
    ודדהדס, את רחוקה מלהיות עילגת.

  199. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אה, ראית בו אדם שהולך לעזור? חה חה נו טוב, תמשיכו

    תיתוש תורך.

  200. צופה באח הגדול Says:

    דדהדס, את מתבטאת יפה מאוד ועד עכשיו לא קראתי תלונות. אז אנא תמשיכי במה שאת עושה 8)

    עדי,עדיף יותר טוב מכלום.. אני חייבת במצבי לקחת סוכן חחח
    תיתוש, אני מקווה שבדרך אני גם אפספס את המרשמלו והאבנים, שלא איכפת לך שיפגעו בי 😆

    שיר מקסים
    http://www.youtube.com/watch?v=PPR2bK3kL5c

  201. דדהדס Says:

    קיפ, בגדול אני שואלת,,
    את גרה באיזור של תל-אביב?
    את לא חייבת להגיד לי אם את לא רוצה.

  202. עדידוש Says:

    קיפוש, ככה זה בסיפור בהמשכים, כל אחד מושך את זה לכיוונו ולפי הבנתו…
    זה כמו המשחק הזה שהיינו משחקים בצופים – מישהו היה כותב שורה בראש הדף, מקפל ורק המילה האחרונה במשפט, היא ההתחלה של המשפט הבא, וככה מבלי לראות מה כתבו לפניך ממשיכים לכתוב בסבב, רק עם מילה כל פעם ובסוף קוראים מה יצא – לרוב זה היה יוצא משעשע ביותר 😛

  203. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    טוב, אני אלך לישון
    תיתוש, עדידוש ודדהדס לילה טוב .

    דדהדס, אני מאוד אוהבת אותך!!!

  204. תיתוש Says:

    קיפוש אני לא יודעת זה קשה לי תוב אני אנסה

    בחור צעיר אני אוספת בקבוקים
    כדי למכור אותם לשולה מהמכולת
    ולשלם את החוב שלי לה

  205. דדהדס Says:

    צופה, מחמאה כזו בשעה כזו בהחלט מגיע לי.
    תודה .את תמיד מגיעה בזמן.

  206. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בת"א דדהדס, תבואי ואמזוג לך יין 🙂 את מוזמנת תמיד.

    בהחלט צודקת עדידוש, להבא נתחיל עם סיפור יותר קליל ומשעשע

  207. דדהדס Says:

    קיפ, ואני מתה עליך.
    אז מה ? זה יגרום לך להופיע יותר בבלוג?

  208. תיתוש Says:

    לילה טוב קיפי
    היה כייף שביקרת תשתדלי להכנס לבלוג להיטיים יותר קרובות

  209. עדידוש Says:

    ליל מנוחה קיפוש, חלומות נעימים, היה כיף להשתמע 😛

  210. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש, דווקא יצא לך מצויין!!! ומכוון שאני זזה לישון, עדידוש יכולה להמשיך ואף דדהדס

    מצטערת עייפתי, ומחר יום ארוך.

    ביי אחרון.

  211. תיתוש Says:

    לילה טוב קיפי שינה ערבה וחלומות פז
    שיהיה לך מחר יום קל ונעים

  212. דדהדס Says:

    קיפ לילה טוב לך ולכולם.
    הלכתי.

  213. עדידוש Says:

    לילה טוב דדהדס, חלומות נעימים.

    תיתוש אני אנסה לחשוב על המשך, יצא לך מצויין 🙂

  214. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס שינה ערבה וחלומות טובים
    אני מקווה שהפריצות בישוב שלך יפסקו זה באמת לא נעים

  215. תיתוש Says:

    חחח תודה עדידוש
    לאן מעלמה צופה ציף ציף ציף צופה?

  216. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב דדהדס. כבר כתבתי לך מזמן, מתי שתרצי אני פה 8)
    חלומות נעימים

  217. עדידוש Says:

    תיתוש, אני יותר מדי עייפה בשביל לחשוב, הראש שלי כבר לא עובד כמו שצריך…
    גם אני פורשת לישון, לילה טוב תיתוש וצופה היקרות וגם למי שסמוי 8)

  218. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, אני פה 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=fexLFzDsBc8

  219. תיתוש Says:

    לא חשוב עדידוש אפשר לנסות מחר
    שיהיה לך לילה טוב שינה ערבה וחלומות על גור החמוד 🙂

  220. תיתוש Says:

    צופה זה שיר חדש של מרגול ? אני לא מקירה אותו

  221. עדידוש Says:

    צופה, שיר טוב של מרגול
    את השיר הזה, החדש של שרית חדד שמעת?
    http://www.youtube.com/watch?v=JHWT2TSrt8Q

  222. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עדי יקרה
    שיהיו חלומות נעימים
    אם כבר שאנטי, כמו שאביגייל אוהבת לכנות אותי, אז… שיהיו גם חלומות רגווועיייייים ושיהיה שקטטטטטט
    אווווווםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אווווםםםםםםםםםםםם 😆

    ואם זה לא עזר אז קחי שיר שיעשה לך לילה טוב 8)
    http://www.youtube.com/watch?v=SjtIdtwdVmo

  223. עדידוש Says:

    תודה תיתוש, אני בהחלט אשמח לחלום על גור 🙂
    צופה יקירתי, אני אגיד בפעם האני לא יודעת כמה – את אלופה! גם הברכה עוזרת לשקט ולשלווה וגם שיר הלילה טוב האולטימטיבי 8)
    לילה טוב אחרון!

  224. צופה באח הגדול Says:

    כן, תיתוש זה שיר דיי חדש ורק מלהקשיב למילים מרגישים את העוצמה שבו.
    עדי, לא שמעתי עליו אבל כן שמעתי על……. מקווודשתתת…
    http://www.youtube.com/watch?v=kmsJvWbTW2c
    לרגל עונת החתונות הקרבה עלינו לטובה 🙂

  225. תיתוש Says:

    חחח עדידוש לילה טוב 🙂
    כן צופה באהחלט שיר עוצמתי אהבתי אותו

  226. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, אני גם הולכת לישון
    שיהיה לך לילה טוב עם חלומות נעימים ורגוווועיייייייייים חחח
    ולכולם רק לייילההה טוווווווובבבבבבב

    תיתוש, בשבילך מירי מסיקה בביצוע מקסים ל"שיר לשירה"
    http://www.youtube.com/watch?v=M2rz7nTZUq0

    לילה טוב

  227. תיתוש Says:

    לילה טוב צופה שינה ערבה וחלומות טוובייייים
    תווודדההה עעעלללל השייייר שששללל מירי מסיקה שיייירררהההה 🙂
    רוצה עוד קצת מרשמלו כחול לבן? סתם סתם קבלי חיבוק 🙂

  228. אירית השפירית Says:

    לילה טוב לכולכם.
    עמיתוש – שיחקת אותה עם התינוקות הצוחקים. פשוט מתוק-מתוק-מתוק! אין דברים כאלה.
    צופה, איזה שיר יפה של מרגול! עשית לי חשק לצרף לכם עוד שירים שלה.

    מנטה
    http://www.youtube.com/watch?v=nAVzaSLmtf0&feature=PlayList&p=84A2F3F8C56D4F85&index=0&playnext=1

    חומות חימר
    http://www.youtube.com/watch?v=kT-XfmmIpws

  229. אירית השפירית Says:

    שיר של מרגלית צנעני ואמיתי חדד – אם ננעלו: צירוף שניתן למצוא רק בישראל של אלביס, בלוז ותימנית.
    http://www.youtube.com/watch?v=7UV-X_NIl3g

    כמו שאתה יודע
    http://www.youtube.com/watch?v=91dLzPbWYT4

    לילה טוב לכל הציפורות, ובוקר טוב לכל משכימי הקום.
    שיהיה לכולנו יום מוצלח ורגוע.

  230. תיתוש Says:

    היי אירית עכשיו באים אחרי שכולם הלכו 🙂

  231. תיתוש Says:

    בוקר טוב למשכימי הקום שיהיה לכם יום עבודה נעים
    לילה טוב לציפורות הלילה שינה ערבה וחלומות טובים
    לילה טוב גם לי וחלומות על אי החלומות

  232. אוריתי Says:

    בוקר טוב לציפורי הבוקר, שיהיה יום מקסים לכולם.
    אורית, איפה את? כשאת לא נכנסת בבוקר אני דואגת, השמיעי קול בבקשה.

  233. עדידוש Says:

    בוקר טוב אוריתי ולכל מי שעוד השכים קום ושינה נעימה לישנים 😛
    מתוך המופע המשותף והמדהים של שלמה ארצי ושלום חנוך – "נוף ילדות"
    http://www.youtube.com/watch?v=IuW00ewlacg&feature=related

    יום מצויין לכולנו, נשתמע 😉

  234. תיתוש Says:

    בוקר\צהריים וםבים לכל חברי הבלוג היקרים

    אחותי אני מתגעגעת

  235. תיתוש Says:

    וםבים=טובים

  236. תיתוש Says:

    אוריתי ועדידוש בוקר טוב
    עדידוש אחלה שיר

  237. אוריתי Says:

    תיתוש, התעוררת? עדידוש, עדיין פה?
    הרגשתי בודדה פה בבוקר.

  238. תיתוש Says:

    חחח כן אוריתי
    אתמול הבלוג היה תוסס היום הוא רדום

  239. אורית Says:

    צהריים טובים,

    מה שלומכם?

    רגליי ממש נפוחות והרופא נתן לי מנוחה לשבוע (חודש שישי וכאלו בצקות, מה יהיה כשאגיע לתשיעי??!!) ככה שאני צריכה להיות במנוחה עם רגליים למעלה למשך כמה ימים ככה שקצת אעדר מ"משמרת היום" !

    אכנס להתעדכן ולבדוק לשלומכםֱ!

    שיהיה לכם המשך יום מקסים!

  240. תיתוש Says:

    צהריים טובים אורית
    אני מקווה שהנפיחות ברגליים תרד לך במהרה בנתיים תנוחי ועל תעמצי את הרגליים

  241. אורית Says:

    תודה רבה תיתוש!

    אכנס יותר מאוחר, ביי לבנתיים!

  242. תיתוש Says:

    ביי אורית תרגישי טוב

  243. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם,
    אורית תרגישי טוב יקרה, תנוחי כפי שהרופא אמר, יש לך מחוייבות לעצמך ולאוצרית 🙂
    אוריתי ותיתוש, אמנם הבלוג שקט יותר היום, יש גם ימים כאלה…שעות הערב יהיו עליזות יותר 😛
    {אומנם אני "דופקת נפקדות" הערב, אני הולכת לערב שירה בציבור עם אבא שלי}

    רוני, עמוס בעבודה? {אני מקווה שאתה בסדר, לא שמענו ממך כבר כשבוע}

  244. תיתוש Says:

    עדידוש זה בסדר אני מבינה שיש ימים ויש ימים
    תהני מהשירה בציבור ומהחברותה עם אבא שלך
    אם תראי היום את גור המתוק תגרגרי לו כמה גירגורים מימני 😛

    אני חושבת שלקיפי צריך להיות יום הולדת בימים הקרובים או שהיה לה אתמול ולא ידענו

  245. עדידוש Says:

    תיתוש, לקיפוש כבר היה יום הולדת, היא מזל שור, כמו חברים רבים מהבלוג, כבר אמרנו שהשוורים הם הרוב פה 🙂

  246. תיתוש Says:

    עדידוש זכרתי שהיא במאי חבל שפיספסנו ולא בירכנו אותה את זוכרת את התאריך?

  247. עדידוש Says:

    תיתוש, יום ההולדת היה בסוף אפריל. {אני זוכרת את התאריך, אני לא יודעת אם במקום להגיד אותו}

  248. תיתוש Says:

    חחח אז אני התבלבלתי
    טוב נו אני פוסטמה 😳 😥

  249. עדידוש Says:

    תיתוש, את לא פוסטמה ולא נעליים ותפסיקי להגיד את זה על עצמך…את לא אמורה לזכור מתי כל אחד מהחברים נולד…יש גם אנשים שלא עושים סיפור מחגיגת יום הולדתם, קיפוש היא אחת כזו וגם אירית העידה כך על עצמה.

  250. תיתוש Says:

    עדידוש פשוט מעצבן אותי שאני לא זוכרת פרטים מדויקים

  251. עדידוש Says:

    תיתוש, אני בכלל לא בטוחה שקיפוש אמרה את התאריך בבלוג וזה בכלל לא משנה, אם תרצי תברכי אותה כשתיכנס בפעם הבאה לבלוג…"עדיף מאוחר מאשר אף פעם" 🙂

    אחד השירים היפים של מירי מסיקה – "טיפה טיפה"
    http://www.youtube.com/watch?v=D8um3LlkjAw

  252. עדידוש Says:

    עוד שיר אחד של מירי מסיקה – "שירה"
    http://www.youtube.com/watch?v=eYJESo6nRqk

    המשך יום טוב לכולם, אני צריכה גם לעבוד מידי פעם 😆 נשתמע 😉

  253. תיתוש Says:

    עדידוש תודה שאת מנסה לרגיעה אותי
    הכעסים שלי על עצמי נמשכים רק לכמה דקות אחר כל אני נרגעת
    במיוחד כשיש מישהיא כמוך שמחזירה אותי לפרופורציות 🙂

    אחלה שיר אני אני אוהבת את מירי מסיקה וקרן פלס

  254. תיתוש Says:

    עדידוש המשך יום טוב גם לך 🙂

  255. בר Says:

    שלום לכל החברים!

    גלשתי באתר מאקו ותראו מה מצאתי…

    http://www.mako.co.il/women-fashion/shopping/Article-558b01c2d2d5121004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604

  256. צביה Says:

    הי לכולם
    תסתכלו באתר מאקו נשים יש כתבה על ביגוד וגם השמלה של שפרה שם.

  257. עדידוש Says:

    בר-בר, עכשיו באים?! בדיוק כשאני חייבת לרוץ??? סתם סתם 😆
    תודה רבה על הקישור, אהבתי את הפתיח – "נעים מאוד, אישה ועוד אחת יפה בהחלט." 😛
    היי צביה ותודה תיתוש.
    זזתי, ביי ביי!

  258. תיתוש Says:

    היי בר מה שלומך?
    תודה על הקישור
    שפרה נראת 100.000 דולר

  259. בר Says:

    עדידוש, גם אני אהבתי את הפתיח ובכלל אהבתי את כל מה שרשמו עליה… כל הכבוד לכתבת או לכתב שפרגנו לה בצורה כל כך יפה 🙂

    תיתוש, שלומי מצויין!
    ומה שלומך?
    שפרה באמת נראת מקסים, היא מתלבשת בצורה כל כך מיוחדת, מעניין מאיפה היא קונה את כל הבגדים שהיא הולכת…

  260. תיתוש Says:

    בר שלומי סביר
    את השמלהמדוברת קנתה אצל מעצבת כתוב בכתבה את שם המעצבת
    לדעתי את שאר הבגדים שלה היא קונה גם אצל מעצבים וגם בחנויות רגילות
    שפרה עושה את הבגד ולא הבגד את שפרה
    וכל בגד יראה על שפרה 1000.000 דולר 🙂

  261. בר Says:

    נכון תיתוש, את צודקת במאה אחוז. מישהי אחרת יכולה ללכת עם השמלה ששפרה הלכה לאירוע של מסודרים, אבל זה לא יהיה יפה כי צריך לדעת לשדר את הבגד ושפרה עושה את זה בצורה מקסימה…
    כל מה שהיא תלביש יראה עליה 1,000,000,000$ ::)

    וואי תיתוש, אולי שפרה נכנסת לפעמים לבלוג ורואה מה אנחנו חושבים עליה?
    תארי לך, אולי היא תקרא באחד הימים את מה שאנחנו כותבות והיא תראה כמה שאנחנו מחמיאות לה 😉

  262. תיתוש Says:

    בר אני מאמינה ששפרה ניכנסת מידי פעם כשהיא נכנסת לאינטרנט ומזפזפת קצת לבלוג שלנו לדעתי היא שואבת מאיתנו ארבה כוח
    שפרה יודעת שאנחנו אוהבים אותה אהבה אמיתית בלי תנאים
    אני חושבת ששפרה מעריכה אותנו על זה שאנחנו לא מציקים לה או למשפחתה ואנחנו נותנים לה את כל הכבוד בעולם

  263. בר Says:

    תיתוש, אני בטוחה ששפרה מאוד מעריכה את זה שאנחנו לא מציקים לה, אבל מה שכן אני מאוד מקווה שהיא נכנסת לפעמים לבלוג כי חשוב שהיא תראה שיש לה מעריצים שתומכים בה תמיד 🙂

    אוףףף כל כך חם היום… תיתוש אני הולכת להכין לי שוקו קר,רוצה גם? או שאת מעדיפה לימונענע עם מלאאא סוכר ומלאאא קרח 😉 ?

  264. תיתוש Says:

    בר כמו שאמרתי אני מאמינה ששפרה כן ניכנסת לבלוג מידי פעם היא יודעת עלנו וחשוב לה לקבל חיזוקים מאיתנו האוהבים האמיתיים והנאמנים שלה לאורך כל הדרך עוד מתקופת מהאח הגדול

    אני אשמח מאוד ללימוננע 🙂

  265. בר Says:

    תיתוש אני כבר חוזרת, פשוט אני מדברת בטלפון… אז עוד שנייה אני חוזרת עם לימונענע קרה בשבילך ושוקו בשבילי ונשתה ביחד 😉

  266. תיתוש Says:

    אין בעיה בר-בר יש לי סבלנות נשתה ביחד בכייף 🙂

  267. בר Says:

    תיתוש חזרתיייי
    מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן פשוט דיברתי בטלפון…
    אז קבלי לימונענע עם מלאאאא קרח ומלאאא סוכר בדיוק כמו שאת אוהבת 😉
    ובגלל שחיכית כל כך הרבה זמן אני אפצה אותך עם שיר יפה:

    http://www.youtube.com/watch?v=aluwpslpygQ

  268. גוויני Says:

    ערב טוב לכולם,
    בדיוק חזרתי מהוטרינר, יש לכלב שלי התפרצות של האלרגיה 😦
    מה שלומכם?
    אורית, תרגישי טוב ותשמרי טוב טוב על הגוזלית של הבלוג…
    בר, תודה על הכתבה, סליחה שאני לא מעודכנת אבל איך היה המבחן?

  269. אילנה Says:

    ערב טוב

    גווני,החלמה מהירה לכלב החמוד שלך.

    צביה ובר,תודה על הקישור במאקו.

    עדידוש,איפה את הולכת לשיר היום?

  270. תיתוש Says:

    חחח בר היה שווה לחכות הלימוננה באה לי ממש בזמן אחרי טליית כביסה וויכוח עם בעלת הבית שלי
    ערב טוב גוויני ואילנה
    גוויני החלמה מהירה לכלב שלך

  271. גוויני Says:

    ערב מצוין אילנה ותיתוש 😛
    עדידוש תיהני בשירה בציבור.

  272. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    תוך כדי התארגנות, נכנסתי לאחל ערב מהנה ושמח 😀
    אילנה, להורים שלי יש מנוי במועדון זמר בבת ים ואמא שלי עסוקה היום, אז "קפצתי על המציאה" לבלות זמן איכות עם אבא שלי, אחזור להגיד איך היה ולילה טוב, ביי ביי.

  273. בר Says:

    ערב, טוב לאילנה תיתוש וגוויני המקסימות!

    גוויני, האמת שהמבחן הלך בסדר, בואי נגיד שהיו מבחנים שהלכו לי יותר טוב, אבל בגלל שזאת מתכונת שנייה אז זה לא נורא כי המתכונת הראשונה הייתה ממש בסדר אז אני לא בלחץ 🙂

    תיתוש אני שמחה שהלימונענע הגיע בזמן, זה כיף לשתות משהו טעים וקר אחרי וויכוח, זה מאזן את האנרגיות חחח 😉

  274. בר Says:

    עדידוש תהני בשירה בציבור
    שיהיה לך ערב שמח וכיפי 🙂

  275. אילנה Says:

    היי בר מתוקה.

    עדידוש,תהני ,תשירי קצת גם במקומי 🙂

  276. תיתוש Says:

    אילנה את יודעת מתיי שפרה מנחה את הטקס של יום ירושליים ואם יהיה שידור?

  277. אילנה Says:

    תיתוש,אין לי מושג

  278. תיתוש Says:

    תודה אילנה

  279. ירון Says:

    ביום ראשון הקרוב 24.5 בשעה 22.30 בערוץ 24-שפרה תנחה עם גלעד כהנא
    את התכנית "לילה לא שקט"

  280. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    קבלו קישור ל"ציפורי לילה" של ה- 20.05.09 , תהנו.

    http://www.iiiiiiii.com/i/galatz/Kobi/Kobi-20.05.09.wma

  281. תיתוש Says:

    ערב טוב ירון ומ'
    ירון תודה על העידכון איזה כייףףףף 😛
    מ' תודה על הקישור לציפורי לילה 😛

  282. michal Says:

    יומיים לא הצלחתי להיכנס לבלוג (בעיות מחשב) ופיספסתי את זיו, חבל.

    תודה שבאת, הטעם המוסיקלי שלך יפה ורחב, למדת לנגן על כלי מסויים?

    עדידוש הפוסט מקסים

    אילנה, איך הספר?

    בר, תודה על הקישור, השמחה של שפרה באמת יפה ומחמיאה לה מאוד

  283. michal Says:

    השמלה

  284. אילנה Says:

    ירון,תודה רבה על המיידע,היה לי ברור שהפגישה עימו היתה בהקשר זה וציינתי זאת בפני כמה חברים מהבלוג 🙂

    מ,תודה על הקישור,אני מעניקה לך בזאת את הכינוי יקירתנו שרת הקישורים.

  285. אילנה Says:

    ערב טוב מיכלי2
    הספר מעניין,מסתבר שידעתי מעט מאוד על עולמן של הנשים החרדיות.

  286. תיתוש Says:

    אילנה בערוץ הראשון היה שירה בציבור עם הטיש הגדול חבל שרק עכשיו ראיתי את סיום התכנית

  287. תיתוש Says:

    בעצם התכנית ממשחכה

  288. אילנה Says:

    תיתוש,תודה,אני צופה 🙂

  289. תיתוש Says:

    אילנה בבקשה 🙂

  290. גוויני Says:

    ליאון הולך לעלות לשידור בשעה הקרובה ברדיוס 100FM.
    למעוניינים…

  291. ארנוס Says:

    שלום לכולם ותודה לכל מביאי הקישורים!

    התמונה היומית – שיפ מורחת לק על הציפורניים על מדשאת בית האח הגדול, יפה ומתוקה כתמיד-

  292. זיו Says:

    ערב טוב לכולם.
    מיכל-תודה על המחאה,אני לא מנגן על אף כלי למרות שכשהייתי קטן לקחתי כמה שיעורים בגיטרה.אני פשוט מאוד אוהב מוזיקה ותמיד תשמעי אותי שר לאורך כל היום.

  293. תיתוש Says:

    תודה גוויני מה זה בשעה הקרובה? ולאן נעלם החתול? 🙂

  294. תיתוש Says:

    שלום ארנוס וזיו
    ארנוס תודה על התמונה הלילית של שפרה
    זיו התעכזבתי מה זוכה של אמריקן הידול?

  295. עדידוש Says:

    לילה טוב לכולם,
    חזרתי מערב השירה ישר לבשורות משמחות! איזה כיף ששפרה בראשון ב"לילה לא שקט" – תודה ירון על הבשורה המשמחת 😛
    מ' יקירתי, תודה על הקישור ל"ציפורי לילה", אני אקשיב מחר, היום אזלו כוחותי…

    הערב היה מיוחד מאוד, התחלק לשני חלקים, חלק ראשון שירה בציבור, עם שירים מקסימים, הראשון שבהם הוקדש ליום ירושליים שחל היום!
    http://www.youtube.com/watch?v=Z6o_QhpYJQk&feature=PlayList&p=DC58DF2D31AADD86&playnext=1&playnext_from=PL&index=2

    והחלק השני היה מופע של "הלוך הלכה החבריא" עם "השטן ואשת האיכר" – שירים רוסיים ואיריים ומתורגמים, היה מקסים, בינהם שרנו את "רותי" של אריק איינשטיין
    http://www.youtube.com/watch?v=gE3_oAA_Oe0

    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  296. גוויני Says:

    סיימתי להכין בראוניז, בבקשה תזכירו לי ב-חמישה ל-12 כדי שזה לא יישרף לי…
    תיתיוש שמעתי בהיסח הדעת את השדרן ברדיוס אומר שליאון שניידרובסקי יהיה בשידור (מקווה ששמעתי טוב), אז אני מניחה שזה צריך לקרות בשעה הקרובה.
    אילנה- על איזה ספר מדובר?

  297. גוויני Says:

    ליאון עכשיו ברדיוס!!!

  298. אילנה Says:

    תיתוש,חן חן על כך שהבאת לתשומת ליבי לתוכנית עם הטיש הגדול,כרגיל נהנתי והיה לי יופי של ערב שירה בציבור 🙂

  299. אילנה Says:

    ערב טוב זיו וארנוס.

    גווני,הספר ששפרה המליצה עליו " אחות רחוקה "

  300. עדידוש Says:

    אילנה, אז בכל זאת שרת הערב, למרות ששרתי גם בשבילך, היה כיף לאללה!
    גוויני, בהצלחה עם הבראוניז, אני זוכרת את הפעם ההיא שנשרפו לך עוגיות הטחינה בגללנו – היינו באמצע שיחה ושכחת מהן…

  301. מ Says:

    לילה טוב, עדידוש, שינה ערבה וחלומות נעימים.

  302. תיתוש Says:

    ליאון עכשיו ברדיוס

  303. אילנה Says:

    היי עדידוששש,שמחה שנהנית.

    תשמעו משהו,סיפרתי לכם שהיום נסענו לשוטט בתל אביב-יפו ,ברחוב לוינסקי קניתי כמה דברים ,יצאתי מהחנות ומי הופיעה מולי משום מקום?אורה!
    אם כבר נפגשנו במקריות החלטנו להיות קצת ביחד ,את ארוחת הצהריים סעדנו יחדיו בנמל,היה כיףףף.

  304. ארנוס Says:

    היי כולם.
    הולך להיות שמח ביום ראשון, שיפ חוזרת סוף סוף למסך!

  305. גוויני Says:

    חמוד, הוא לא יודע לאיזה כיוון להתפתח 8)
    התגעגעתי אליו …

  306. תיתוש Says:

    עדידוש שמחה שנהנית
    גויני אני אזכיר לך
    אילנה את הבאת לתודעתי את קיש הגדול ועכשיו אני גם מבינה את התלהבותך ממנינו גם אני צפיתי ושרתי והיה כייף:-)
    לילה טוב עגידוש חלומות פז וגור המתוק 🙂

  307. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    גוויני כדאי שתתקדמי לכיוון המטבח.

  308. תיתוש Says:

    גוויני יש לך עוד 3 דקות 🙂

  309. תיתוש Says:

    ערב טוב אוריתי
    גוויני שתי דקות 🙂

  310. אוריתי Says:

    ערב טוב תיתוש,

    הפכת לשעון הדובר? 🙂

  311. תיתוש Says:

    חחחח כן אוריתי
    גוויני רוצי למטבח 🙂

  312. אילנה Says:

    ערב טוב אוריתי

  313. תיתוש Says:

    אילנה צירוף מיקרים נחמד 🙂

  314. אוריתי Says:

    אילנה, נשמע שהיה לכם באמת יום כיף.

  315. אילנה Says:

    עדידוש,לילה טוב ושינה ערבה .

  316. אילנה Says:

    כן אוריתי,היה כיף באמת.

  317. גוויני Says:

    תודה על התזכורת תיתוש,
    הפעם לא נשרף לי…
    יש!

  318. אוריתי Says:

    לילה טוב עדידוש.

  319. תיתוש Says:

    חחחחח גוויני אני תמיד מוחנה לעזור במה שאני יכולה 🙂

  320. אילנה Says:

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.

    שיהייה לכולם סוף שבוע נעים ומהנה.

  321. אוריתי Says:

    לילה טוב לכולם, פורשת.

  322. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה ואוריתי שתהיה לכן שינה ערבה וחלומטת טובים

  323. מ Says:

    לילה טוב,אילנה, שינה ערבה וחלומות נעימים.

  324. מ Says:

    לילה טוב, אוריתי, שינה ערבה וחלומות נעימים.

  325. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, גם אני אפרוש…

  326. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס חלומות שיפפז

  327. עפר Says:

    שלום,
    שפרה היתה אמורה להנחות את "פסטיבל השיר הירושלמי".
    מישהו שמע על זה משהו?
    מעניין איך היה לה.

  328. גוויני Says:

    עד שחזרתי כולם הלכו לישון?
    לילה טוב אוריתי, אילנה, עדידוש וארנוס.

  329. גוויני Says:

    נכון עופר,
    זה היה אמור להיות היום…
    שכחתי מזה לגמרי :8

  330. תיתוש Says:

    היי עופר מה שלומך ?
    אני שאלתי את אילנה אבל גם היא לא ידעה
    נחקה וניראה אולי ישדרו בערוץ הראשון
    גוויני מה אני זה לא נחשבה 🙂 למה את מכלילה אותי עם כולם ? 🙂

  331. תיתוש Says:

    נחכה

  332. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה נעים לכולם, מה שלומכם?

  333. גוויני Says:

    חו"ח תיתוש…
    את תמיד ערה!
    ממש ערפדית 😉

  334. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה נעים לכולם, מה שלומכם?

    טוב, הבלוג איטי מאוד

  335. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    גוויני, מה שלום פיצי?

    תיתוש מקסימה, ולך השלום? מסרת ד"ש לאביגייל?

    איפה דדהדס?

  336. גוויני Says:

    שלום קיפוש,
    אצלי דווקא הבלוג זורם סבבה.

  337. תיתוש Says:

    היי קיפי מה שלומך?
    היום בבוקר הבנתתי שפספסנו רת יום הולדתך וקצת התעצבנתי על עצמי 🙂
    אבל עבר לי 🙂
    גוויני גם את ערפדית לא קטנה 🙂

  338. גוויני Says:

    פיצי, מיצי… כל יום את קוראת לו בשם אחר.
    שלומו מצוין! אין סימן לחום וההקאות שתקפו אותו ביום שני…
    ומה שלום קיפי? עדיין מקיאה?
    אביגייל, הדר, דרגון והפיה הטובה הרבה זמן לא נראו ע"ג הבלוג.
    עדיין מחכים להם…

  339. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    למה התעצבנת תיתוש, שטויות זה עוד מספר לרזומה בגיל 🙂

    גוויני, את מתבלבלת עם המירוץ למיליון, שם יש פיצי ולא לא מפלחים את השם
    לשלך קוראת מיצי.
    קיפי כמעט בכל יום מקיאה, כי יש לה בעיות באוזניים
    כאמור, הכלבה אומצה עם מטען של בעיות עור, הקאות, גידולים וגרגרנות ייתר.

    גוויני, הרבה זמן לא גירגרת למעני.

  340. גוויני Says:

    תגידו זה רק אני או שמיכל מהמירוץ למיליון מזכירה את דפנה לוסטיג?
    ומי יודע מי זכה באמריקן איידול?

  341. תיתוש Says:

    קיפי לי יש שיטה כשהבלוג איטי אני לוחצת על שלך ואחרי זה אני לוחצת על איענון ובזמן שאנ י מרעננת גם התגובה עולה לי

    גוויני הדר הודיעה על העדרות ביגלל עומס עבודה ולימודים ואילנה אמרה את מול שפיה עסוקה מעוד עם העבודה שלה

  342. מ Says:

    רק עברתי לאחל לכולכם לילה טוב , שיהיה לילה משובח עם שינה ערבה וחלומות נעימים. משאירה אתכם עם ביצוע מרגש לשיר "ירושלים" של עפר בשן והראל סקעת
    לילה טוב לכולם!

    עפר בשן והראל סקעת – "ירושלים"

    http://www.youtube.com/watch?v=WRrTcpKtrn0

  343. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    גוויני, ישנם שמועות האומרות שבגלל שאדם החליט לחשוף את נטיותיו המיניות, הוא הפסיד. האמריקקים מאוד שמרנים. אבל שטויות, אני לא דואגת לו
    נכון שהוא דומה לאלביס?

    מיכל זה האשה של הרודן? אם כן, היא שילוב של יעל ארד ומיכל זוארץ.

  344. דדהדס Says:

    היי קיפ יקירתי,
    חזרתי מאוחר מאד היום, אחרי חצות.
    האמת, כייף לי לראות אותך בשעה זו.

    כמובן שלום לכולם.

  345. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מ, תודה על השיר, וחבל שאת זזה.
    בכל מקרה, ליל טוב לך 🙂

  346. גוויני Says:

    חחח קיפוש אני מעולם לא גרגרתי בשבילך, את מתבלבלת…
    מה אני נראית לך? חתול ג'ינג'י?

  347. תיתוש Says:

    למיכל יש תספורת דומה לדפנה אבל בפנים ובתנועות הגוף לא נראה לי
    אני יודעת שהפיבוריט של כל העונה אדם להמברט לא זכה

  348. דדהדס Says:

    מ. תמיד מגיעה כדיי לומר שהיא הולכת.
    מה יהיה מ.
    לילה טוב לך.

  349. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, שלום גם לך 🙂
    עבדת עד שעה כזו?

  350. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש לי לא עוזר ריענון (לצערי)

    גוויני, נו, תמיד יש פעם ראשונה, תפסיקי להתעקש בקטנוניות.

  351. דדהדס Says:

    גם, אבל היו לי עניינים נוספים.

  352. גוויני Says:

    לילה טוב מ'.
    שינה עריבה.

    אדם הפסיד? לזה לא ציפיתי… האמת היא שראיתי תוכניות בודדות ולא ממש התחברתי לאף מתמודד (אולי קצת לאליסון) ככה שלא ממש אכפת לי מי ניצח. זה רק יצר הסקרנות…

  353. תיתוש Says:

    היי דדהדס מה שלומך
    לילה טוב מ' תודה על השיר ואת יכולה גם להישאר ולהישתלב בשיחה קיפי מוד מצחיקה 🙂

  354. דדהדס Says:

    קיפ,היום הבן שלי סיפר לי שהוא הצטרף לארגון גרין-פיס
    ועבורי זה ממש שמחה, הוא עושה את מה שעשיתי בצעירותי .
    זה אומרעל הרבה מאד מחויבות. אגב, החבורה הזו עושה הרבה מאד
    עבור חזרתו של גלעד שליט הביתה.

  355. גוויני Says:

    דדהדס,
    מ' עניינית.
    היא באה מביאה קישורים חשובים, אומרת מה שיש לה לומר והולכת. האמת- קצת כמוך…
    אני מאוד מעריכה אותה על כך.
    אבל כמובן שהייתי שמחה להכירה קצת יותר.

  356. דדהדס Says:

    אלה חברה צעירים בניי 22 23 עם הרבה מאד רצון טוב.
    אני מתה עליהם. אם הייתם מכירים אותם הייתם רואים איזה
    חבורה איכותית ממש.

  357. תיתוש Says:

    קיפי חבל אני משתמשת בריענון די הרבה
    את שכחת אבל את בעלת סרבל כחול ואת יכולה לפתוח לנו פוסט חדש שיהיה יותר מהיר כך גם נפתיעה את עדידוש אילנה וארנוס

  358. דדהדס Says:

    גוויני,
    מ אחלה של בחורה, רק אי אפשר לשוחח איתה.
    היא נעלמת מהר מאד אחרי כל קישור מדליק שהיא מביאה.
    אגב, המוסיקה שלה לא פעם ממש טובה לא רק יפה.(ויש הבדל בין יפה לטוב)

  359. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, החבורה הזו היא נכס למדינה הדפוקה שלנו. לצערנו הרב חזרתו של גלעד שליט תלויה בדוחים המנהלים לנו את המדינה.

    את יודעת דדהדס, אותך אני מדמיינת בצעירותך כהיי פיס כזו
    כך היית? כך התלבשת? כך מרדת?

  360. דדהדס Says:

    קיפ, שוב נעלמת?

  361. דדהדס Says:

    קיפ, הייתי בחורה מאד אבל מאד פשוטה.
    זה לא כמו בסרטים.(פעם אני בטוחה שאספר לך).

  362. תיתוש Says:

    דדהדס עושה רושם שכל חייך לחמת על מטרות חשובות כל הכבוד לך

    מ' אני גם מצתרפת לדבריה של גוויני את מלכת הקישורים והשירים אבל גם אני היתי שמחה להכיר אותך יותר 🙂

  363. גוויני Says:

    צודקת…
    אני נהנית עכשיו משירי נוסטלגיה ברקע.
    אני לא מביאה קישורים כי אתן מן הסתם לא מכירות.
    ד"א גרינפיס לא קשורה לאיכות הסביבה?
    אז מה הקשר שלהם לגלעד שליט?

  364. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    סליחה, פשוט עונה רגע למיילים דחופים. כבר איתכן.

  365. דדהדס Says:

    גוויני, צעריים שמצטרפים לארגונים של שוחרי שלום
    עושים זאת גם עבור נושאים מסוג זה.
    אני לא מכירה ארגון שוחר טוב ושלום שלא
    התערב או פעל עבור גלעד שליט.

  366. תיתוש Says:

    גוויני למה הכוונה שרי נוסטלגיה האם את מתכוונת להולדיס אז אני אשמח לקישורים
    אם את מתכוונת לשירים שעושים רק לך נוסטלגיה אז תשאירי את זה לפרטיות שלך

  367. דדהדס Says:

    גוויני, הרי השמאל (כל אירגוני השמאל) כל הזמן מותקף ושלא בצדק
    על פיעלותו עבור גלעד שליט. נושא זה בשום פנים ואופן לא שייך לשמאל.
    זו חובתו של כל אדם באשר הוא, לעשות משהו ולו הקטן ביותר
    כדיי שלא יהיה לנו רון ארד מספר 2.

  368. דדהדס Says:

    קיפ, אני עושה סיבוב עד שתחזרי.
    גם לי מחכים איפה שהוא.

  369. גוויני Says:

    דדהדס,
    אני לא בטוחה עד כמה יש להם השפעה בנושא גלעד שליט, אבל אין ספק שצריך לעשות כל מה שאפשר וזה יכול רק להועיל…
    תיתוש,
    אלה שירים שיעשו רק לי (ולבני גילי) נוסטלגיה… הדר, עדידוש ורמה מן הסתם מכירות אותם.

  370. תיתוש Says:

    עפר לאין מעלמת?

  371. גוויני Says:

    דדהדס,
    כולם רוצים בחזרתו של גלעד, לא רק השמאל…
    הנושא הוא נחלת הכלל וכולם מבינים את חשיבותו.

  372. תיתוש Says:

    גוויני אני חושבת שגם צופה ועמיתוש בהזדמנות זאת אני קורא לכן השמיעה קול ציף ציף ציף 🙂

  373. דדהדס Says:

    ,תיתוש, מה קורה עם אירית?
    למה אי אפשר לראות אותה?

  374. תיתוש Says:

    גוויני ודדהשס לאן נעלמתן?
    לדעתי צריך להיות יותר רגישים כשמדברים פוליטיקה חברי הבלוג הם מכל הקשת הפוליטית וכשמזכירים ימין שמאל תמיד הצד השני ניפגע

  375. תיתוש Says:

    דדהדס אירית עובדת

  376. גוויני Says:

    מצטערת שנעלמתי תיתוש,
    ראיתי פרק של 'רוק 30'…
    אני די מכורה.
    בהזדמנות זו אגיד לך ולכל מי שעוד ער לילה טוב 8)

  377. Amitush Says:

    אהלן!!
    מה קורה?
    קבלו משהו משעשע
    http://www.youtube.com/watch?v=Shvp-aRErfs

  378. תיתוש Says:

    חחחח עמיתוש אזה יופי

  379. תיתוש Says:

    גוויני לילה טוב שינה ערבה וחלומות טובים אני חושבת שאף פעם לא נתתי לךם חיבור אז קבלי עכשי ו:-)

  380. Amitush Says:

    לילה טוב גוויני
    תיתוש יקירתי, מה שלומך?
    קבלי עוד
    http://www.youtube.com/watch?v=DXTBL_WEo5o&feature=related

  381. תיתוש Says:

    חחחחח עמיתוש התינוקות האלה כל כך מתורים עוד אחד
    http://www.youtube.com/watch?v=a6a7nzUBTQ8&feature=related

  382. תיתוש Says:

    מתוקים

  383. Amitush Says:

    חחח תיתוש רציתי לשים את מה ששמת, ראית איזה מתוק? לאכול אותו!
    תראי את זאת
    http://www.youtube.com/watch?v=ESZmhpwBOqU&feature=related

  384. Amitush Says:

    לילה טוב תיתוש, הלכתי לראות טלויזיה.

  385. תיתוש Says:

    חחחח לאכול אותם כל כך מתוקים
    קבלי עוד אחד http://www.youtube.com/watch?v=ImUM6DS8b_4&feature=related

  386. תיתוש Says:

    לילה טוב עמיתוש תהני עם מה שאת רואה

  387. תיתוש Says:

    לילה טוב לכל חברי הבלוג

  388. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם, איזה כיף שיום שישי היום 😛 סופ"ש רגוע…צופה-שאנטי – אוווווווום 😉
    גוויני, אני בטוחה שהבראוניז יצאו סוף הדרך ושמחה שהפעם לא נשרפה התבנית…
    מ' יקירתי, הקשבתי לביצוע ששמת לשיר "ירושלים", לא הכרתי אותו קודם, הוא ממש מקסים!
    היום יום ירושלים, אז לכבוד זה קבלו שיר מקסים בביצוע של אמיר בניון
    http://www.youtube.com/watch?v=IC1Z60jY5kc
    יום מעולה לכולנו!

  389. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום מהנה .

  390. גוויני Says:

    בוקר טוב לכולם,
    שורה וחצי (ממש עשו לנו טובה…) על שיפ בסלבסיכום.
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local-celeb_review/Article-cf97348d7536121006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604

  391. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    גוויני תודה על הקישור למרות שלא אהבתי את כל הידיעות שם שמחתי שכרגיל מפרגנים לשפרה בטוקבקים.
    ודרך אגב גוויני, אכן מיכל במרוץ למיליון הזכירה לי מישהי אבל לא נפל לי האסימון עד שאת אמרת, דפנה לוסטיג. תודה.

  392. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכולם
    גוויני תודה על הקישור

  393. michal Says:

    אילנה, איזה כייף להסתובב בלוינסקי…הריחות, האנשים, ממש נוסטלגיה.

    אם תגיעי לצפון, בבית לחם הגלילית ישנה חוות תבלינים מדהימה. אני משתדלת להגיע לשם לפחות פעם בחודש. התבלינים טריים, המקום מקסים ממש עושה חשק.

    השבת אני נוסעת צפונה צפונה- למטולה. מקווה שמזג האויר יהיה נעים ועוד נצליח "לתפוס" תחושה של אביב.

  394. תיתוש Says:

    מיכל 2 תהני במטולה ובכלל מהגליל
    אני מאוד אוהבת את הגליל העליון והתחתון וכבר הרבה שנים לא נסעתי
    סעי בשלום ותחזרי בשלום

  395. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לנוחיותכם, נפתח פוסט חדש:
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/05/22/%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%9d/

סגור לתגובות.


