יום הולדת לדרומית

by

Birthday_candles(1)

דרומית יקרה,

מזל טוב ליום הולדתך,

מכל החברים 🙂

201 תגובות to “יום הולדת לדרומית”

  1. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    כפי שכתבתי בפוסט הקודם, כן ירבו החגיגות!!! למי שיש לו יום הולדת, תיידעו בבקשה את אילנה כדי שנערך לחגוג 😀

    דרומית יקרה,
    מזל טוב ליום הולדתך, הרבה בריאות, אושר ושמחה 🙂

  2. עדידוש Says:

    ירון, ברוך הבא לבלוג 🙂 תודה שניסית לידע על כך ששפרה היתה בגל"צ בלילה, הודעה ראשונה שכותבים בבלוג נדרשת אישור ולאחריה ניתן לכתוב חופשי חופשי 🙂

    מאת ירון:
    13/05/2009 בשעה 01:47
    שפרה מגישה עכשיו “ציפורי לילה” בגלצ עם קובי אריאלי

    מיכלי יקיריתי,
    אני שמחה שהיה לך יום מלא שמחות אתמול, כן ירבו ימים כאלה וכמובן כבר מחר ממשיכות החגיגות 🙂

    אנחנו היינו אמורים לצאת לטיול, אבל הוא בוטל בגלל השביתה ברשויות, אני מקווה שלפחות יצא משהו מהשביתה והיא לא לחינם…
    שיהיה יום טוב לכולנו!

  3. michal Says:

    בוקר טוב

    שמתם לב כמה מחברי הבלוג חגגו יום הולדת בימים אלה?

    מעניין מה האסטרולוגים היו אומרים על זה.

    מזל טוב לדרומית

  4. אילנה Says:

    דרומית יקרה

    את אישה מבדחת שלא חדלה
    לשאול למה,מדוע ומה קרה?,
    מעלה סברות הגיוניות ומצפה ליום
    יום משמח של התגשמות החלום,
    בציפיה גדולה והתרגשות דרוכה
    את מחכה שבשעה טובה תיוולד הנכדה,
    ובין הציפיה והחלום הגדול
    חוגגת את יום הולדת היום,
    מזל טוב דרומית יקרה ומבדחת
    שחייך יהיו טובים והרבה נחת,
    נחת מהאיש שאיתך ובני משפחתך
    שבמהלך השנה תשיאי את בתך,
    בריאות טובה ואריכות ימים
    התגשמות החלומות וימים מאושרים.

    כל שתבקשי לו יהי!

    נשיקות וחיבוק גדול .

  5. אילנה Says:

    בוקר טוב

    יום מהנה ונעים לכולנו ורק חגיגות ובשורות טובות.

  6. אילנה Says:

    תודה ירון על המיידע.
    אולי ארנוס יצליח להיכנס לאתר ולהביא קישור שנאזין לתוכנית שהיתה.

    בוקר טוב מיכל,אכן אכן,רצף של חגיגות יומולדת בבלוג.

  7. אורית Says:

    דרומית יקרה!

    המון מזל טוב ליום הולדתך
    המון בריאות ואושר ושכל משאלותייך תתגשמנה!

    בוקר טוב לכל שאר חברי הבלוג היקרים!
    מה שלומכם?

  8. אילנה Says:

    אני מתחילה להתרגז!

    קראתי שהבובלילה מקבלת רצועת שידור קבועה בערוץ 24 וצויין בדיוק מתי!!
    למה אנחנו לא יודעים על שפרה מועד מדוייק,האם בקביעות,באיזו שעה למה לא ידענו מבעוד מועד על השידור ברדיו??
    העיקר משמיצים אותה בלי סוף שבן זוגה "מסדר" לה ,הוא בטח "מסדר" גם לבובלילה…..

  9. אילנה Says:

    בוקר טוב אורית,אני בסדר,תודה.
    ומה שלומך?

  10. michal Says:

    אכן מוזר, את עניין עינב אפשר היה לקרוא בידיעות אחרונות.

    אני חוששת שיש קשר לסוכן, שדוחף ידיעות ומפעיל יחצנות.
    אנחנו יודעים שהסוכן של עינב הוא קופרמן (היא לא לקחה סוכן נוסף כמו השאר) והוא הבטיח לה ש"יהיה בסדר" והאמת היא, שעד עכשיו הוא מוכיח את זה.

  11. אורית Says:

    אילנה, חבל להתרגז, לא יעזור!
    יכולים להמשיך להשמיץ יש אמת אחת!

    אני בסדר גמור , שיהיה לך יום מקסים ובלי התרגזויות מיותרות!

  12. אוריתי Says:

    דרומית יקרה,
    מזל טוב
    אושר ושמחה
    צחוק ואהבה
    שהחיים תמיד יאירו לך פנים
    ותמשיכי עם בדיחות וחיוכים
    עד 120!

  13. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    אילנה יקרה , למה להתעצבן? תתעלמי.
    אני התעצבנתי כבר אתמול מהמשפחה המבצבצת בכל פינה אבל כנראה שיש ביקוש, מה לעשות, איש איש וטעמו, היום אני כבר לא מתעצבנת, רק ממשיכה לא להבין איך אין סף קבלה בתקשורת, אבל זו המציאות ואין מה לעשות.

  14. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים
    בוקר טוב עדידוש מיכל אילנה ואורית
    בוקר טוב ירון ברוך הבאה לבלוג ויק ותודה על האינפורמציה על שפרה

    מזל טוב דרומית הרבה בריאות אושר ועושר לידה קלה לביתך

  15. תיתוש Says:

    בוקר טוב אוריתי

  16. אורית Says:

    תיתוש , בוקר טוב לך !
    מה שלומך?

    שיהיה לך יום מקסים!

  17. עדידוש Says:

    אילנה, כשרון החריזה שלך מדהים אותי כל פעם מחדש, כל הכבוד 😛
    לגבי התוכנית של שפרה, אני ממשיכה להאמין שהמידע מגיא פינס אמין ושקופרמן לא יכנע ללחצים ולקולות להפריד את השידורים של שפרה יקירתינו ושל התוכנית ההזויה והלא מעניינת בלשון המעטה של השפחה הלא נעימה…

  18. תיתוש Says:

    אורית תודה הכל טוב
    מה שלומך?

  19. עדידוש Says:

    * המשפחה כמובן!

  20. אילנה Says:

    עדידוש יקרה תודה 🙂

    אני לא מתרגזת כי לבובלילה יש תוכנית,לבריאות ושקהל מעריציה יהנה,אני בהחלט בעד לספק לכל קהל יעד את מה שהוא אוהב,אני לא אצפה כי אותי זה לא מעניין כהוא זה , אני מתרגזת שיש לה חשיפה ופרסום מתמיד ומדוייק על התוכניות העתידיות ולשפרה שלנו,ככה דרך אגב ובלי דיוק מועדים ושעות.

  21. אילנה Says:

    בסטימצקי יש מבצעים שווים לרכישת ספרים,היצע גדול בחצי מחיר ,קניתי שני ספרים ,על האחד המליצה לי בחום המוכרת,אחרי שקראתי את התקציר צחקתי,זה בדיוק התוכן שמתאים ויעניין אותי? היא חייכה ואמרה: לא לא,הוא פשוט מאוד מומלץ עם ביקורות טובות והמון רוכשים אותו,התפתתי,שמו: "עלה הארגמן "של מישל פייבר.
    השני:"האי של סופייה"

  22. עדידוש Says:

    "האי של סופייה" ספר מרתק! ממש מעניין ומכניס לאווירה של קפריסין…אוריתי כשטיילת שם, הלכת לבקר בו, לא?
    על השני לא שמעתי, אשמח לשמוע ביקורת 🙂
    אילנה, ככה את נכנעת לפיתויים בקלות? חחחחח {כשמדובר בספרים, גם אני מתפתה 😉 }

  23. אוריתי Says:

    אכן ביקרתי בספינלונגה, אי המצורעים של סופיה עכשיו כשהייתי בכרתים.
    גם אני קניתי עכשיו בסטימצקי שני ספרים, כשאחש מהם כתבה אותה סופרת שכתבה את האי של סופיה.

  24. ora Says:

    דרומית ,מזל טוב ליום הולדתך,אוהבת אותך ,תמשיכי להיות מעורבת סקרנית ומצחיקה.

    לעמיתוש ומיכל אתמול לא נכנסתי לבלוג. מאחלת לכן את כל הטוב שהעולם יכול להעניק.

  25. עדידוש Says:

    אופססס אוריתי, התבלבלתי בין כרתים לקפריסין…מזל שזה באותו איזור ולא בקצה אחר של העולם ואז זו היתה פאדיחה רצינית 😛

  26. עדידוש Says:

    היי אורה המצחיקה, קבלי חיבוק 🙂

  27. אוריתי Says:

    עדידוש, לא נורא, בשניהם מדברים יוונית.

  28. אירית השפירית Says:

    דרומית המקסימה שלנו, מאחלת לך יומולדת פיצוץ!
    שתמשיכי להיות בדיוק כפי שאת, מקסימה ומצחיקה ומלאת מרץ ושמחת חיים.
    שכל משאלותייך יתגשמו ושכל יום תהיה לך סיבה לחגיגה.
    http://www.birthdaycards.com/bc/birthday_cards/card_207_55.html?&P=1

  29. אירית השפירית Says:

    דרגון, למרות שלא מגיע לך כי שוב ירדת בצורה מגעילה על חברתי יוד – תגיד לי, מה קורה אתך? זה לא מצחיק ואפילו פוגע מאוד! –
    בגדולתי וברוחב לבי החלטתי לתת לך צ'אנס אחרון לחזור בך ממידותיך הרעות. ומכיוון שנתקלתי בכרטיס הברכה הזה ששמך ממש רשום עליו, אז הנה.
    שיהיה לך יום נעים, ואני מחכה להתנצלות ב-3 עותקים על שולחני עוד השבוע. את המדליות כבר תליתי במקום של כבוד בסלון.
    http://www.birthdaycards.com/bc/birthday_cards/card_207_289.html?&P=4

  30. אילנה Says:

    חברים יקרים

    אורה התקשרה לסוכן של שפרה,שפרה לא תופיע ביום שישי הקרוב בערוץ 24 ועדיין אין מועד בו היא תנחה 😦

  31. אורית Says:

    אילנה ,

    תודה על העידכון מאורה, נעצבתי מאוד!
    כבר ממש חיכיתי לזה!

    ומה זה אומר שאין מועד ? זה לא אמור להיות פאנל קבוע שמתחלף כל יום??!

  32. תיתוש Says:

    צהריים טובים ויום טוב אירית

    אוףףףף אילנה יכול להיות שזה ירד מהפרק ובכלל שפרה לא תשדר בערוץ 24 ? 😥 😥 😥

  33. אילנה Says:

    מה שהציעו לאורה לעקוב אחרי לוח השידורים 😦

    אורית ועדידוש,גם אני מאוד מאוד נעצבתי,התעשיה הזאת היא רעה חולה 😦

  34. דרומית Says:

    תודה לכל המברכים
    אתן נשים מדהימות וטובות
    הברכות התחילו לזרום מהלילה
    המתנה היקרה ביותר שאני יכולה לקבל זאת הולדת נכדתי,אבל כנראה שהצטרך להמתין עוד קצת.
    תיתוש היקרה
    ההמתנה שלי לנכדה תגיע מכלתי היקרה, שאותה אני אוהבת אהבת נפש,לא יכולתי לבקש כלה טובה יותר.
    בעזרת השם שנה הבאה אקבל נכדה מבתי.
    אוהבת אותכם

  35. גוויני Says:

    מזל טוב לדרומית!
    הרבה אושר והצלחה 🙂
    איזה כיף לנו פה כל יום חוגגים יום הולדת. מסתבר שכולם נולדו במאי.
    איזה מזל זה שור או תאומים?

    אילנה, תודה על העידכון…
    האמת שלא רציתי לבאס אבל זה די היה ברור, אחרי הכל שמה לא הוזכר בשום מקום בו נכתב על התוכנית. והרי אם היא היתה מנחה בה שמה היה הראשון שמוזכר שכן הוא היה מביא הכי הרבה יחסי ציבור.
    לא נורא אולי בכ"ז היא מעדיפה ללכת לכיוון הרדיו.
    מה שתחליט- שיהיה בהצלחה!

  36. גוויני Says:

    ותודה גם לאורה על ההשקעה והבירור 🙂

  37. תיתוש Says:

    דרומית יקרה
    תודה על התיקון כן ירבו נכדייך מכל ילדייך
    ושוב יום הולדת שמח ושיתגשמו כל רצונותייך

  38. אילנה Says:

    חחחחחחחח עדידוש,התפתתי כי זה רק ספר,אם לא אתחבר,לא יהייה לי מעניין הוא יונח לאחר כבוד במדף הספרים 🙂

  39. מ Says:

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3715316,00.html

  40. גוויני Says:

    תודה מ' כרגיל את אלופה במציאת כתבות על שיפ.

  41. תיתוש Says:

    תודה מ' על הקישור שפרה כרגיל יפיפיה
    אבל הכתב עיצבן אותי מה זה הרמיזה על הקסדה ושפרה היא לא גרסה חדשה של אף אחד לשפרה יש את היחודיות שלה ושלה בילבד

  42. גוויני Says:

    תיתוש הכל בהומור ופרגון לא צריך לקחת את הדברים בצורה קשה 😉

  43. אילנה Says:

    מ יקרה שלנו,תודה על הקישור וכן יירבו בשורות טובות ומשמחות על שפרה שלנו.

    שפרה יפה טבעית ואני שמחה שמפרגנים לה,עכשיו …לטקבק:-)

  44. מ Says:

    דרומית , מזל טוב , הרבה בריאות ,שמחה ואושר.

    השיר הזה הוא בשבילך

    http://www.youtube.com/watch?v=yYJPIZ-C-9c&feature=PlayList&p=F42BBDA60E220B29&playnext=1&playnext_from=PL&index=15

  45. תיתוש Says:

    חחחח גוויני את צודקת תודה 🙂

  46. דרומית Says:

    היי אילנה
    עכשיו באמת אני כועסת,מזה לא בטוח ששפרה תנחה?
    גם במדיה מחפשים רדידות?היא זכתה ובענק
    את מי הצופים אהבו/אוהבים?
    למי מטקבקים הכי הרבה?
    למה ההם שם,במגדל השן לא נותנים גם איכות?
    הרי ידוע שהם רוצים לספק "בידור" לא?
    מי שאוהב רדידות ונמוך יתחבר לתוכנית של האבא והבת.
    ומי שאוהב איכות יתחבר לתוכנית עם שפרה.
    משהו פה לא מרגיש לי טוב
    יש לי הרגשה שגם במכוון.
    בגאי פינס לפני שבועים הראו את הגמר, והראו את הבת מתחילה להקים מאומה.
    הראו אותה ואת קופרמן מדברים,פניה של הבת היו זעומות, קופרמן לחש לה כמה מילים באוזן והיא נרגעה.
    והם התחבקו והתנשקו.
    ואז התחילה "חגיגת" "החגיגות"
    למה ע"ח שפרה?
    מי מיעץ לשפרה?
    מי מוביל את שפרה?
    היא הזוכה בענק באח הגדול
    היא הייתה צריכה להוביל עם הדגל
    עצוב לי וכואב לי מה שאני רואה/קוראת
    הלוואי ויכולתי לדעת ולעשות

  47. דדהדס Says:

    דרומית, מזל טוב ליום הולדתך, בריאות ואושר.

    דרומית, את קופרמן מניע רק כסף,אני מכירה את
    ההתנהלות שלו במהלך שתי התכניות.
    האיש מניפולטיבי בצורה בלתי רגילה.
    חבל שאני לא יכולה לומר יותר פרטים.
    אני יודעת על מה אני מדברת.
    אל תקחי ללב.שפרה בטוח בידיים נאמנות.

  48. רוני Says:

    היי

    חשבתי שאוכל לעבוד היום בשקט……

    צפירת הרגעה !

    1. העניין הוא כך, בשום מקום לא נאמר ששפרה תנחה ביום שישי.
    מה שנאמר הוא שערוץ המוסיקה 24, ישיק ב-15/5 – לוח שידורים חדש
    שבו בין השאר תהיה רצועה לילית של מנחים מתחלפים ,
    אחת מהם היא שפרה קורנפלד, לא אמרו שהיא זו שתפתח ביום שישי.

    2. ברגע ש"קשת" התחילו בפרומו מסיבי על הדוקו של הבובלילים
    בערוץ "ביפ" ביום שישי, היה ברור שהם לא ישבצו את שפרה מולם בערוץ 24.
    הכוונה שלהם היא להציב משהו מול "שבוע סוף" של "רשת", והם חושבים
    שסרט כל הבובלילים מתאים למשימה.

    סיכום- שפרה תשדר בערוץ 24 ביום אחר, לא בשישי, או-קיי ?

    -אני צודק או לא ?

  49. תיתוש Says:

    רוני תודה על צפירת ההרגעה הלוויאי שכל מה שאתה אומר יהיה נכון לפחות זה נשמה הגיוני

  50. אביגייל Says:

    צודק.
    היי רוני, למה חשבת שתוכל לעבוד היום בשקט ??? למה, מי מאיתנו עובד בשקט מאז שפרה נחתה בחיינו ???
    נשמע מאוד הגיוני. לשדר את שפרה ואת – להבדיל אלף אלפי הבדלות המשפחה ההיא – זה מנוגד לאינטרס של בעל הממון. מי יראה את בובליל אם שפרה שלנו מפזרת אבקת קסמים באותו זמן במקום אחר, שגם הוא בבעלות התמנון ??
    תודה על צפירת ההרגעה 🙂
    יום טוב לכולם, ולדרומית – ברכות חמות.

  51. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם,
    מ' תודה על הקישור, שפרה יפיפייה! כן ירבו כתבות 🙂
    אורה תודה על הפנייה לסוכן, אך התשובה שלו מקוממת!!!

    חוץ מזה, מבחינתי העולם כרגע יכול לבעור ואני לא ארגיש! אני במשמרת השבועית שלי עם גור המתוק מהצהריים וכל השאר באמת נדחק הצידה…

  52. אביגייל Says:

    עדידוש, אהלן, תמסרי לגור גור גררררררררררר וצחוק מתגלגל מאוד 🙂
    מ. יקרה, את אלופת האלופות !!!!!
    תיתוש ? מה נהייה ??

  53. עדידוש Says:

    רוני, אני מקווה שאכן צפירת ההרגעה שלך תתממש 😛

  54. גוויני Says:

    רוני, התשובה שלך הגיונית, אך עדיין דבר אחד לא מסתדר לי –
    איך זה שלא מפרסמים את דבר השתתפותה (גם אם זה לא יוצא ביום שישי)?
    בכ"ז מדובר ביחסי ציבור לתוכנית…

  55. מ Says:

    אחה"צ נעימים לכולם.

    אין צורך להודות לי על הקישורים – התענוג כולו שלי.

    בהמשך לדיון על "קשת" , אני לא שוכחת לרגע עם מי יש לנו עסק ואותם מעניין כסף ורייטינג! להזכירכם ,גם לצבר הם עשו כל מיני "תרגילים" והתעלמויות , שנראות לי מאוד מכוונות וממשיכים בכך גם היום למרות שהאהדה לצבר חיה וקיימת ואף גוברת.

  56. תיתוש Says:

    היי אחותי מה שלומך? יש מצב ללימוננה ? 😛
    עדידוש תהני עם גור החמוד אזה כייף לך 😛

  57. אביגייל Says:

    אהלן תחתוש, הנה לך לימוננה באהבה, ואני חוזרת לעבוד 🙂
    נשתמע יותר מאוחר.

  58. אביגייל Says:

    למה תחתוש ?? תיתוש כמובן … ביי

  59. שיח ורדים Says:

    דרומית
    מזל טוב בריאות ואושר
    כל שתבקשי לעצמך לו יהי.
    ששמחה ואושר ידורו במחיצתך
    ושתהני בקרוב עם נכדתך .

  60. תיתוש Says:

    תודה אחותי היקר
    עבודה נעימה
    קבלי חיבוק ענק מתחתוש 😛

  61. הדר Says:

    דרומית המון מזל טוב!!
    רק אושר ובריאות..

    חיבוק חם לכולם.. רק עברתי פה..
    ימים עמוסים מקווה שבסופש אולי יהיה לי יותר זמן…

    המשך יום נעים לכולם 😛

  62. מ Says:

    שפרה שפרה ועוד שפרה….

    http://www.mako.co.il/music-news/local/Article-142eb747cb93121004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1080044444

  63. דרומית Says:

    דדהדס תודה על הברכה
    את לא צריכה להוסיף,אני רואה מה קורה.
    במקום ליחצן ולפרסם את הזוכה, קופרמן מתעלם מהזוכה שלו ומפרסם את השוליים.
    כסף מדבר במשחק הזה,אני יודעת.
    שאלה לי
    איפה ההגיון בתוכנית?בזוכה ?
    שיבקשו מהצופים לסמס למתמודד המועדף עליהם,לגרוף את הכסף לכיס ורגע לפני יציאתה של הזוכה, להחשיך מסך.
    מ
    כסף ורטינג הם היו מקבלים גם אם לא היתה התעלמות משפרה.
    תודה לך על הברכה

    ראיתי מה נעשה לצבר,לא שכחתי,חשבתי שהזוכה מוגנת מפני העלמה/התעלמות,לצערי התבדתי.
    אביגיל תודה לך
    שיח ורדים תודה לך

    לומר את האמת? אני לא רגועה.
    לשפרה מגיע תוכנית אכותית בשעת שיא, כך אני חושבת שמגיע לה.
    כל עולם המדיה מזויף

  64. דרומית Says:

    תודה לך הדר

  65. בר Says:

    דרומית, מזל טוב ליום הולדתך!
    הרבה אושר ובריאות
    ושיתגשמו כל חלומותייך 🙂

  66. בר Says:

    תראו מה מצאתי באתר פליקס…

    /www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3204852

  67. בר Says:

    סליחה…
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3204852

  68. דרומית Says:

    בר תודה לך

  69. תיתוש Says:

    חחחחחח בר תודה על הקישור 🙂

  70. אביגייל Says:

    הפסקת קפה עם סיגריה…
    בר, איזה חמוד הסרטון שהבאת 🙂

  71. בר Says:

    קודם כל, שלום לכן דרומית, תיתוש ואביגייל! מה שלומכן היום?

    ובקשר לסרטון אין בעד מה! פתאום עליתי על אתר פליקס וראיתי את הסרטון וחשבתי לעצמי שאני חייבת לעלות אותו לבלוג כדי שכל החברים יראו את הפפרצי של שפרה 🙂

  72. תיתוש Says:

    בר תודה אני מרגישה אתמול היה לי יותר חם מהיום 🙂

    אחטתי אני מצתרפת אליך יש לי ביד כוס לימוננה אבל חסרה לי הסיגריה 🙂

  73. תיתוש Says:

    חחח בר הטוב הלך לעיבוד הכוונה היתה אני מרגישה טוב וכו…… 🙂

  74. אביגייל Says:

    תיתוש, הנה, הדלקתי לך נובלס, זה מה יש ….
    בר, החיים יפים … טוב עשית. שפרה מתוקה כזאת.

  75. תיתוש Says:

    חחחח אחותי תודה

  76. אוריתי Says:

    שוב אתם מתעצבנים?
    הרי כבר עברנו את זה ואנחנו יודעים שהמשפחה קיבלה יחס מועדף, אז למה שוב להתעצבן? קופרמן הבטיח שיפצה אותם והוא מקיים את הבטחתו.
    שיהיה להם לבריאות, נראה לי ששפרה מסתדרת לא רע גם בלי קופרמן.
    חייבת לצאת, אחזור מאוחר יותר.

  77. בר Says:

    נכון תיתוש, את צודקת היום היה פחות חם מאתמול, למרות שגם היום היה מספיק חם בשבילי 😦

    נכון אביגייל שפרה באמת מקסימה, אני כל פעם נזכרת שאמרתם לי שפגשתם אותה ואני נעשת עצובה, איך פספסתי את ההזדמנות הזאת? איך? אבל אני עוד אופטימית אולי עוד נפגוש אותה מתישהו…

  78. בר Says:

    חברים מה קרה היום בבלוג? למה כולם עצבניים כל כך? אני פשוט צריכה לקרוא את כל התגובות שלכם בשביל להבין… אז אולי מישהו יכול להסביר לי בקצרה?

  79. תיתוש Says:

    היי אוריתי ביי אוריתי אנחנו פה תחזרי כשתוכלי
    כן בר אבל דבבה עכשיו אצלי יותר חם ממה שהיה במשך היום ביגלל הגג

    אחותי ראית ששפרה שוב עושה אירועה התנדבותי ?

  80. אביגייל Says:

    בר, אני לא יכולה לכתוב לך תקציר, כי אז אתעצבן שוב 🙂
    אבל אני שמה לך לינק שמ. האלופה הביאה. זו יכולה להיות הזדמנות פז בשבילך לפגוש את שפרה שלנו .
    תיתוש, אם סיימת את הסיגריה, אני חוזרת לעבוד …

  81. רמה Says:

    דרומית יקרה!
    המון המון מזל טוב, בריאות, אושר, עושר, שמחה ואור.
    חיבוק גדול. 🙂

  82. רמה Says:

    אני לא מאמינה! פשוט לא מאמינה!!!
    עד שיש לי סיכוי לפגוש את שפרה כאן בירושליים אני באילת 😦

  83. אביגייל Says:

    בר, כמובן ששכחתי את הלינק …
    http://www.mako.co.il/music-news/local/Article-142eb747cb93121004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1080044444
    אהלן רמה היפה 🙂
    תיתוש, בטח ראיתי …
    יאאללה, להשתמע.

  84. תיתוש Says:

    אחותי סימתי תודה את חופשיה לחזור לעבודה אני אשמח אם תשובי אלינו בלילה או אפילו לפני 🙂

    בר כולם מתעצבנים כי חשבנו ששפרה תנחה בערוץ 24 ביום שישי אבל בסוף לא ואנחנו לא יודעים אם בכלל להומת זאת הבוביליה מקבלת חסיפה טלויזיונית גדולה יותר וזה לא צודק כי אהובת העם והזוכה הגדולה של האח הגדול זאת שפרה

  85. תיתוש Says:

    שלום רמה יקרה מה שלומך 🙂
    אזה מעצבן אבל אי אפשר לרקוד על כל החתונות אז תעשי אחלתה מה חשוב לך יותר אני חושבת שכדיי לך אילת כי את שפרה תראי רק לדקה וגם זה מרחוק

  86. תיתוש Says:

    להיתראות אחותי היקרה חיבוק ענק

  87. רמה Says:

    היי תיתוש אני בסדר איך את?
    את האמת שעכשיו אני כבר לא בטוחה מה נכון לעשות.. זאת בכל זאת שפרה…
    אבל זה אומר שאני היחידה מכל המשפחה הקרובה והמורחבת שישאר בירושלים. דילמה קשה 😦

  88. בר Says:

    תודה רבה אביגייל על הקישור, רק חבל שהאירוע בירושלים, אני חושבת שיהיה לי קצת קשה להגיע מחדרה לירושלים…

    שפרה לא תנחה ביום שישי?! אבל אמרו בגיא פינס שהיא כן תנחה 😦
    תיתוש את צודקת במאה אחוז! אהובת העם היא שפרה, אבל לצערנו, רוב העם לא אוהב לראות אנשים חכמים ומתורבתים, רוב העם כנראה רוצה לראות טיפשות, גסות וזולות… מה שקורה עם כל העניין של הבובלילה הוא מאוד מעצבן! אבל אין מה לעשות אנחנו צריכים להתרכז רק במה שקורה עם שפרה, בגלל זה אנחנו פה…
    וצריך להחזיק אצבעות שאולי כן יתנו לשפרה תוכנית, אולי אחת ההפקות תבין שטיפשות וזולות זה לא מה שהעם הטוב רוצה לראות!

  89. תיתוש Says:

    רמה יקרה סעי לאילת אני מאמינה שתמיד תהיה עוד הזדמנות לפגוש את שפרה
    ברור שאם זה היה מפגש חברתי כמו שהיה לכם במפגש ההו אז היתי אומרת לך לא לפספס
    אבל שיקול שלך

  90. עדידוש Says:

    בר, את כמובן צודקת, כמו ששפרה אמרה…להמשיך להיות חיוביים ואף פעם לא לאבד תקווה 😀
    תודה על הלינק מפליקס, שפרה נראית מיליון אירו {כמו שדרגונייט אמר}
    הלכתי לנוח קצת, אחרי היום המהנה, נשתמע 😉

  91. תיתוש Says:

    בר את צודקת וגם לא כל דבר מטעים לשפרה היא צריכה תכנים על רמה ולא כל הדברים הרדודים שמראים לנו עכשיו בטלויזיה

  92. תיתוש Says:

    ערב טוב עדידוש סימת משמרת עם גור 🙂

  93. בר Says:

    ערב טוב עדידוש! את צודקת חייבים להיות חיוביים, צריך תמיד להיות אופטימיים 🙂
    לתראות עדידוש וכמובן שנשתמע בערב

    תיתוש גם את צודקת! לא כל דבר מתאים לשפרה, אני בטוחה שהיו לה מלא הצעות לתוכניות טלויזיה, אבל היא בחורה איכותית והיא לא תסכים לכל הצעה שנותנים לה, כי כמו שאת אומרת היא צריכה תוכנית על רמה לא תוכנית שיש בה תכנים רדודים!
    וכמו שאמרתי חייבים להיות אופטימים, כי יש לי תחושה שבסוף לשפרה כן תהיה תוכנית משלה 🙂

  94. בר Says:

    *להתראות

  95. תיתוש Says:

    בר אין ספק שלשפרה תהיה תכנית
    פשוט אחרי ההתרגשית שהיתה באה נחיתה אבל זה בסדר אני כבר מאחורי זה ומחכה לתכנית של שפרה כי אני יודעת שתהיה 🙂

  96. בר Says:

    נכון, גם אני התרגשתי ועכשיו שאמרת לי שאולי לא תהיה תוכנית די התאכזבתי, אבל אני שומרת על אופטימיות! 🙂

    עכשיו תיתוש אני חושבת שבשביל שלא נתעצבן ונבכה עוד שניה חחח
    צריך לשנות אווירה ולהתחיל לחגוג, יש לנו המון סיבות לחגיגה כל יום יש למישהו אחר מחברי הבלוג יום הולדת, איזה כיף!!!
    דרך אגב תיתוש אם כבר מדברים על יום הולדת אז מתי לך יש?

  97. גוויני Says:

    בר,
    תודה רבה על הקטע של צ'ינו פפארצי.
    ידעתי שזה רק עניין של זמן עד שהוא יצלם קטע איתה…

  98. בר Says:

    גוויני, ערב טוב! מה שלומך?
    אין בעד מה! זה היה ברור שמתישהו הוא יצלם אותה 🙂

  99. גוויני Says:

    הכל סבבה.
    חחח איך היא מסתובבת ברחובות ת"א עם פח ורוד גדול.
    אין לה אלוהים 🙂
    בר עדכנת את הסרבלים הכחולים מתי יוצא היומולדת שלך?
    ומה קרה לתיתוש אני מקווה שהיא לא נבהלה משאלת היומולדת?

  100. תיתוש Says:

    בר סליחה שאני עונה לך באיחור היתה לי שיחת טלפון
    את צודקת יש לנו הרבה סיבות למסיבות
    אני אגיד לך שלי יש יום הולדת בינואר אני לא אומרת את התאריך המדויק כי אני לא אוהבת לחגוג את שלי 🙂
    מתיי לך יש יומולדת? 🙂

  101. בר Says:

    האמת שאני חושבת על זה לא עדכנתי את הסרבלים הכחולים… היומולדת שלי ב-18.4
    חחחח באמת איפה תיתוש? לאן היא נעלמה? מה יכול להיות שהיא נבהלה? אם היא לא רוצה היא לא חייבת להגיד את התאריך 😉

    מתי גוויני היום הולדת שלך?

  102. בר Says:

    זה בסדר תיתוש! האמת שחשבתי שנבהלת משאלת היום הולדת חחח
    למה את לא אוהבת לחגוג את היומולדת שלך?
    לי יש יום הולדת ב18.4 🙂

  103. תיתוש Says:

    חחח גוויני נכון שאני לא אוהבת ימי הולדת אבל לא ניבהלתי 🙂
    ומה קרה לך אתמול בלילה נרדמת על המיקלדת? 🙂

  104. תיתוש Says:

    הוי בר חבל שלא אמרת אני חושבת שכבר הית חברת הבלוג עכשיו נצתרך לחכות עוד שנה כדי לחגוג לך

  105. גוויני Says:

    חחח תיתוש עלית עליי.
    חיכיתי וחיכיתי והאמת היא שחשבתי שאני עוד אחזור לכתוב לכם לילה טוב אבל השינה השתלטה עליי…
    בר לי יש את תאריך מאוד קל- 11.11
    תיתוש אני יכולה להבין את הרתיעה שלך מימי הולדת בכ"ז מדובר ביום של חשבון נפש- מה הספקתי השנה, מה אני מתכנת לשנה הקרובה… ולפעמים מגלים שההספק לא מספק ומתאכזבים,אך לרוב החגיגות והמתנות מפצות על כך…

  106. תיתוש Says:

    חחח גוויני זה מה שחשבנו אתמול
    האמת שנכון יש חשבון נפש ביום הזה אבל אני לא חוגגת כי מביך אותי אני מעוד צנואה ובישנית

  107. תיתוש Says:

    גוויני באמת אי אפשא לשכוח תאריך כזה 🙂

  108. בר Says:

    תיתוש באפריל אני עדיין לא הייתי חברת בלוג, הייתי אוהדת סמויה של שפרה 😉
    עד שהחלטתי בתאריך ה-5.3 לשלוח הודעה לבלוג…
    לא נורא נחכה את השנה הזאת אני בטוחה שהיא תעבור מהר 🙂

    גוויני התאריך ממש קל! את אוהבת לחגוג את הימי הולדת שלך?

  109. אילנה Says:

    ערב טוב

    אני חייבת לשתף אתכם,קראתי במאקו שהבובלילה מקבלת רצועה יומית בערוץ 24 הנושא שהיא תגיש איך לא :רכילות מעולם התרבות והבידור.
    בעצם מה שקורה הוא שהיא ממשיכה את התפקיד מבית האח הגדול,היא עשתה את זה שם מצויין רק ששם הנושא העיקרי היה שפרה שלנו,עכשיו הנושא רחב יותר.
    מה אומר לכם ,זה מעורר בי תחושת גועל ואני מקווה מאוד בשבילה ששפרה לא תוזכר לרעה על ידה,היא הרי מסוגלת לכל.
    מי מתכוון לצפות? אני לא.

    בר,תודה על הקישור.

  110. תיתוש Says:

    חחח בר אם אין בררה נחכה שנה 🙂

  111. בר Says:

    חחח אין ברירה תיתוש 😉

    אילנה ערב טוב!
    אני בטוח לא אצפה בתוכנית! אני לא ארצה לשמוע את השטויות שהיא מדברת, אני בטוחה שהיא תדבר גם על שפרה, אבל נהיה חכמים ולא נתייחס כי אנחנו יודעים מי היא שפרה ולא ניתן לאחת כמו הבובלילה לקלקל לנו את המצב רוח כי היא לא שווה את זה!

    ודרך אגב אין בעד מה! שמחתי לשמח אותכם עם הקישור 🙂

  112. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה יקרה
    הבובילה תסכים לכל העירק לקבל זמן מסך וכסף טוב לאומת זאת שפרה שלנו לא תתפשר על משהו שהוא לא איכות ולכן אנחנו לא רואים את שפרה בטלויזה
    אנחנו צריכים להיות גאים בה שהיא לא מתפשרת ולאומת זאת כל הזמן יש כתבות על שפרה בכשר לתרומות והתנדבויות כל הכבוד לה אני לא קראתי אפילו פעם אחת שהבובילה או אבא שלה תרמו או התנדבו למשהו בשביל הקהילה
    אני מבטיחה לךם שאני לא מתכוונת לצפות בה לא בראלטי שעשו לבובלים ולא בערוץ 24
    אני מאוד מבקשת ממך שלא תקחי כל כך קשה את הקירקס סביבה היא לא שווה את זה שנתרגש ונתעצבן ביגללה
    קבלי חיבוק ענק

  113. גוויני Says:

    אילנה,
    למה את נכנסת לכתבות שעושות לך רע על הלב…
    אני פשוט נמנעת מהן.
    ובר כמו שאמרתי אני לא אוהבת אתהיום עצמו בגלל חשבון הנפש אבל בסופו של דבר מתעודדת בזכות החברים והחגיגות…

  114. בר Says:

    את צודקת גוויני, חשבון הנפש קצת מעצבן, אבל בגלל החגיגות, המתנות והחברים שמעודדים הופך להיות היום הזה ליום הכי כיפי בשנה 🙂

  115. אילנה Says:

    תיתוש יקרה,תודה על החיבוק קבלי בחזרה.

    בקשר לשפרה,אומר לך את האמת אני מוטרדת,נכון שהיא צריכה עשיה כלשהי איכותית וברמה שתתאים לה אך עברה חצי שנה ולא קרה דבר משמעותי.
    את יודעת שהתנדבות זה יפה מאוד אבל לא הולכים עם זה למכולת.

    גוויני,את הכתבה קראתי במקרה כי חיפשתי משהו בכתובים על ההנחיה של שפרה בערוץ 24.

  116. גוויני Says:

    אילנה,
    הכל יהיה בסדר.
    כל עכבה לטובה.
    כך אומרים לפחות…

  117. תיתוש Says:

    תודה אילנה על החיבור
    נכון שעם התנדבות לא הולכים למכולת אבל אני כן מאמינה ששפרה עובדת על משהו רציני ושאולי זה בשלבי אריכה ובחודשים הקרובים התכנית תחסף
    גם אל תשכחי שקשת\קופרמן משלמים לה גם כשהיא לא עושה כלום וזה לא שווה להם זה מה שאני חושבת שבעצם שפרה כל הזמן בעשיה את התוצאות אנחנו נראה יותר מאוחר

  118. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם, התאוששתי קצת 😛
    בר, מזל טלה הא?! באמת חיפשתי הסבר לפילפליות ולאנרגטיות שלך! עכשיו הכל מובן ומתחבר 🙂 {גם אני מזל טלה, 10/4}

    גוויני גוויני, מה היינו עושים בלעדייך? אין כמוך! באמת כדאי לאמץ את כל עכבה לטובה ולהמשיך להאמין וגם לטקבק כמובן, כדי שיבינו שלא נוותר ושיש הרבה מאוד אנשים שרוצים לראות את שפרה בתוכנית, עדיף איכותית כמובן!

  119. אילנה Says:

    תיתוש,משלמים לשפרה גם בלי עשיה? מה הכוונה?

    ערב טוב עדידוש,צודקת לגבי הטקבוקים 🙂

  120. תיתוש Says:

    ערב טוב עדידוש

  121. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכם.
    היי גויני, עקרבית שכמותך, יש לי יומולדת מאוד סמוך לשלך. 🙂 לא אכתוב את התאריך המדויק כי אני לא רוצה שיחגגו לי.

  122. תיתוש Says:

    אילנה הגיוני ארי שפרה חתומה אצלהם לשנתיים והיא לא יכולה לעשות כלום בלי אישורם למשל היא לא יכולה לעשות תכנית בערוץ 10 בלי אישור של קשת

  123. אירית השפירית Says:

    היי תיתוש, נשאר עוד מיץ?

  124. תיתוש Says:

    ערב טוב אירית 🙂

  125. בר Says:

    ערב טוב עדידוש!
    איזה כיף ששתינו מזל טלה 🙂
    אנחנו יכולות להבין אחת את השנייה בתכונות שרק לבעלי טלה יש 😉

  126. תיתוש Says:

    אירית בשבילך יש לי רוצה? 🙂

  127. בר Says:

    אירית ערב טוב גם לך! 🙂

  128. אירית השפירית Says:

    כן תיתוש, תודה. אני רוצה הרבה הרבה מיץ. אני מתחילה עכשיו להיות בצום, עד מחר בבוקר, וכשמשהו אסור מייד רוצים אותו. 🙂 אני מזמינה גם הרבה מיץ וגם כנפיים עם מה שבא לך. 🙂

  129. אילנה Says:

    ערב טוב אירית יקירתנו.

  130. עדידוש Says:

    בר ויש וואחד רשימה של תכונות 😉 אצלי הכל לפי הספר…אחד לאחד, מה שכתוב שאופייני למזל, קיים 🙂
    היי אירית, תיתוש ואילנה 🙂

  131. אירית השפירית Says:

    אהלן בר, אהבתי את הסרטון עם שפרה. נראה שהיא לא ידעה מה להיות יותר: מעוצבנת או משועשעת, אז היא פשוט היתה חמודה ויפה כרגיל.
    בפליקס יש הרבה מאוד סרטונים על שפרה שעשו אוהדים ואוהבים במהלך התוכנית ומייד אחרי הזכייה. אולי שנה אחרי הזכייה נעשה לנו כאן ערב סרטונים כזה כדי להיזכר.

  132. תיתוש Says:

    מצתערת אירית היקרה אני נאלצת לסרב לך אני לא מוכנה לקחת על המצפון שלי את הבריאות שלך אני מבטיתה לך שמחר אחרי הבדיקות אני מכינה לך ארוחת שחיתות עם כל מה שאת רוצה 🙂

  133. אירית השפירית Says:

    היי אילנה ועדידוש.
    עדידוש, איך עובר עליך השבוע? קל יותר מקודמו? בשבוע שעבר היית קצת מוטרדת וקיוויתי בשבילך שזה רק זמני ושתעברי את מה שזה לא יהיה בשלום.
    אילנה – ככל שמנסים להיות חיוביים ולחשוב רק על טובתה של שפרה, נכון שקצת צובט בלב לראות את תשומת הלב המוגזמת שמקבלת הבת לבית בובליל. ומשימת התעלמות? על מי אנחנו עובדים. זה קצת קשה. כמובן שאני לא מתכוונת לצפות בשום דבר מזה, אבל די לראות את הפרומואים כדי להתעצבן. בשביל זה כולנו כאן, להיות קבוצת תמיכה לדומים לנו, שחשים תחושות די דומות בנסיבות הללו.
    צר לי גם על דרומית המקסימה שלנו שביום ההולדת שלה כל כך התעצבנה על המצב הזה, על כך שלמרות הזמן שחלף עוד לא ניתנה לשפרה שלנו תוכנית ובמקום זה ממשיכים לקדם את הגברת ממקום 4, ומבחינתי מן המקום הלפני אחרון בתוכנית (בעיניי איתי היה גרוע יותר ממנה).
    שיהיה לכולכן ערב נעים. 🙂

  134. אביביתוש Says:

    היי ערב טוב לכול חברי הבלוג.

    דרומית מזל טוב ליום הולדתך אני מאחלת לך הרבה שמחות ואושר.
    שכל משאלות ליבך יתגשמו.
    שיהיה לך ערב נעים ויום הולדת מדהים. : )

    לגבי התוכנית של הבובלילה הראיון שהיה אתמול בבוקר בערוץ 2 הוציא את יוסי ממש לא טוב רק מזכיר נשכחות.

    בקיצור עשה פדיחות לבתו.

  135. אירית השפירית Says:

    תודה לך דודה תיתוש 🙂 אני מרשה לעצמי עוד כוס אחת לפני שאני נכנסת לצום. צריך 12 שעות ובמילא אני לא מתכוונת ללכת השכם בבוקר.

  136. בר Says:

    נכון עדידוש יש רשימה ארוכה של תכונות וגם אצלי הכל לפי כל האתרי האינטרנט והספרים… במיוחד התכונה של האנרגטיות 😉

    אירית אני חושבת שהרעיון עם הסרטונים ביום השנה של הזכייה של שפרה מקסים!
    אני חושבת שאפשר לאמץ את הרעיון 🙂

    דוגמא לסרטון מרגש של שפרה :

    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3006702

  137. אירית השפירית Says:

    אביביתוש, אהלן. תספרי יותר למי שלא ראה. איך הוא פידח את הבת שלו?

  138. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    עדידוש, בשעה 23:00 בערוץ 24 הופעה חיה של REM.
    בר – תודה על הקישור לסרטון.

  139. עדידוש Says:

    אירית, תודה על הדאגה…השבוע הרבה הרבה יותר טוב מכל הבחינות 😛
    היי אביביתוש, שמחה לראות אותך כאן עימנו 😉

  140. תיתוש Says:

    ערב טוב אביבית לא צפיתי אתמול בתכנית הבוקר אבל היה צפוי שהבובילון יעשה את הפדיחות שלו

  141. מ Says:

    וברוח דבריה של גוויני -כל עכבה לטובה….

    http://www.youtube.com/watch?v=8lh7_eEa4N0

  142. בר Says:

    ערב טוב מ'
    אין בעד מה! 🙂

  143. עדידוש Says:

    מ', תודה על התזכורת, אני כבר עם 24 ברקע, מאז שהתחיל האולפן השקוף בכלל וכמובן מאז ששפרה הנחתה, אני רואה הרבה יותר את הערוץ!
    עכשיו יש רצף שירי שלמה ארצי 😛

  144. בר Says:

    ערב טוב אביביתוש 🙂

  145. אירית השפירית Says:

    להתראות לכם. המשך ערב נעים. 😆

  146. תיתוש Says:

    אירית דודה מוזגת לך כוס הלימוננה ליפני הצום 🙂
    ערב טוב מ'
    בר תודה על הקישור

  147. עדידוש Says:

    ביי אירית, המשך ערב טוב גם לך ובהצלחה מחר בבדיקות ואם את מהנבהלות ממחטים, אז תחשבי על דברים חיוביים וכיפיים וזה יעבור צ'יק צ'ק.

  148. בר Says:

    נכון הסרטון מרגש? או שרק אני מרגישה ככה?

  149. תיתוש Says:

    להיתראות אירית צום קל 🙂

  150. בר Says:

    להתראות אירית והמשך ערב טוב גם לך! 🙂

  151. אירית השפירית Says:

    תודה תיתוש. תודה עדידוש. נראה לי שרוב הנבהלים ממחטים הם דווקא בנים ולא בנות. בכל מקרה, אני אלופה בדברים כאלה, לא מנידה עפעף. ואל תיבהלו, אלה בדיקות שגרתיות לגמרי. הכול בסדר אצלי.
    בר, ברור שזה מרגש מאוד. לראות את שפרה זה להתגעגע, וגם להבין שוב איך היא נכנסה לנו כל כך חזק ללב, לדם ולעצמות. יש בה קסם שאי אפשר לראות אצל אף אחד אחר כמעט. איזה מזל שהכרנו אותה!

  152. עדידוש Says:

    מ' השיר הזה מזכיר לי את לאון החמוד!
    בר, הסרטון מאוד מרגש 🙂

  153. אביביתוש Says:

    לאירית השפירית

    הוא פידח את בתו בכך שהוא תירץ את נישואיה המהירים למישמש בשל שצריך לקטוף אותו.
    ואז שנשאל למה בחר דווקא בפרי הזה ולא בפרי אחר בעל תכונות דומות הוא התחיל לגמגם יצא אהבל ניסה לקדם את התוכנית אבל גרם לצופים להבין בדיוק למה הוא לא זכה.

  154. תיתוש Says:

    בר כל פעם שאני רואה את הסרטון הזה עולות לי דמעות בעניים

    אירית אני יודעת שאת גיבורה 🙂

  155. מ Says:

    עדידוש, גם לי זזה מזכיר את לאון ותצוגת האופנה שלו אבל גם את שפרה עם דמעות בעיניים בשל עזיבתו של צבר..

    אירית- מסכימה עם כל מילה שכתבת על שפרה. בהצלחה בבדיקות וצום קל.

  156. עדידוש Says:

    אביביתוש, אכן פאדיחה מהלכת ולזה נותנים במה?!

  157. מ Says:

    שיר מקסים..

    http://www.youtube.com/watch?v=vpMI8Qu5fsc

  158. בר Says:

    אירית, עדידוש ותיתוש אתן צודקות בכל מילה!
    אני שמחה שהייתה את תוכנית האח הגדול וזכינו להכיר את שפרה ואסור לשכוח שבגלל שפרה הכרנו אחד את השני 😉

  159. עדידוש Says:

    בר, קבלי חיבוק 😛
    מ', כהרגלך בקודש, את מחדשת לי את הרפרטואר המוזיקלי בלפחות שיר אחד בערב, תודה לך, קבלי גם את חיבוק!

  160. אביביתוש Says:

    מ'

    אכן שיר מקסים אפשר לפתוח איתו איתו את הבוקר

    אחרי שיר כזה הבוקר צריך להיות נהדר

    תודה על השיתוף.

  161. בר Says:

    עדידוש תקבלי חיבוק בחזרה 🙂

  162. מ Says:

    עדידוש, איך אפשר שלא? קבלי חיבוק חזרה.

    אביביתוש, אין בעד מה. שמחה שנהנית.

    שיר אהוב

    http://www.youtube.com/watch?v=uQQpWmKoB4g

  163. אילנה Says:

    בר יקרה,תודה על הסרטון,אני לא יודעת להסביר,אולי יש לי איזו דפיקות ,הזלתי דמעה ראשונה ואחריה עוד אחת ועוד אחת ופשוט הפסקתי לצפות.
    לא לא,אני לא רוצה לראות שום סרט מהימים ההם,היו שם מעט מאוד ימים טובים ומאושרים שגם אותם אני רוצה לשכוח,כל תמונה כזאת מחזירה אותי אחורה ושואלת את עצמי,למה? מה קרה? איך יכול להיות שהכל נגוז..

    אירית,חיבוק .

  164. שיח ורדים Says:

    בר כמה שהסרטון הזה מרגש מזכיר נשכחות הרבה רגעים משמחים אך לא מעט רגעים קשים ועצובים .סוג של שמחה מטובלת בכאב .

  165. בר Says:

    האמת שאילנה ושיח ורדים אתן צודקות!
    זה סוג של שמחה, אבל גם של עצב למרות שאני מתייחסת לזה בצורה אחרת אני אומרת לעצמי שזה היה ונגמר! ולא צריך להתייחס לכל הנושא הזה בכזאת רצינות תסתכלו בסוף הסרטון על הזכיה ותראו איזה חיוך תחייכו ,אתן בבת אחת תשכחו מכל התקופה שהייתה

  166. תיתוש Says:

    אילנה מה יהיה? גרמת לי שוב להזיל דמעה אני כל כך מבינה על מה את מדברת רק שהתגובה שלי שונה משלך אני כן רואה את הסרטונים של שפרה וחבורתה אבל לא את אלה שמשתרבבים לשם גם הבובולים וחבורתם אותם אני לא יכולה לראוןת אני מקבלת צמרמורת נשל עצבים בכל הגוף

  167. אביביתוש Says:

    לכל חברי הבלוג

    נא לא לשכוח את הדבר הכי הכי חשוב.
    למרות כל הקושי הרב ורגעי הסבל בבית האח הגדול
    המנצחת הגדולה, והגדולה מכולם היא שיפרה.
    היא עשתה זאת בגדול.

  168. עדידוש Says:

    אילנה ושיח ורדים יקרות, אין בכן שום דפיקות, שפרה נכנסה לכולנו ללב והיו שם אי אילו אירועים מכל קשת הרגשות ולכן כואב להיזכר.
    לי אישית לא כואב, כי אני השארתי מאחור את הרגעים המבאסים והשליליים…ואני מתמקדת בניצחון הגדול!

  169. שיח ורדים Says:

    תיתוש יקרה
    משפחת בובליל אינה מזיזה ולו מ"מ מרגשותי אנשים שאינם חשובים לי לא פוגעים בי .
    הכאב נובע אך ורק משפרה ומהקשר לו ציפינו וחשבנו שהוא הטוב ביותר עבורה.
    כאב הפיספוס הלא ברור כאב הטעות הלא מובנת טעות בפרוש שלנו לקשר או טעות של הזוג הנפלא הזה. הם הגורמים לכאב .

  170. אילנה Says:

    ערב צח וטוב אביביתוש ,שמחה שאת מגיחה ,רצוי שתגיחי יותר 🙂

  171. אילנה Says:

    שיח ורדים יקרה,כן כן,זה אחד הדברים ולכן אני נמנעת ואין לי עניין לצפות.
    מה שכן,אשלח אותו לשפרה 🙂

  172. אביביתוש Says:

    תודה אילנה שיהיה לך ערב מקסים.
    אשתדל להגיח בתדירות יותר גבוהה.

  173. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    חזרתי הביתה, לימדתי מישהי לחרוז איזה צמיד, אני עושה את זה מידי פעם.
    קראתי כל מה שכתבתם, צפיתי בסרטון הניצחון ברגשות מעורבים שך שמחה עצב כפי שתיארה יפה שיח ורדים.
    מה שטוב ויפה אצלנו בבלוג זה שתמיד יש מישהו פה שמרגיש בדיוק כמוך וגם מתאר זאת יפה וכך אני יודעת שלא רק אני מרגישה כך ועל כך אני מודה לכם.

  174. בר Says:

    אילנה שאני אבין, יש לך את האימייל של שפרה? אני הבנתי נכון? את תשלחי את הסרטון לשפרה?

  175. בר Says:

    אוריתי ערב טוב! 🙂

  176. עדידוש Says:

    היי אוריתי, לא הספקתי לשאול אותך בצהריים, אם בכלל בא לך לשתף, איזה ספרים רכשת?
    אחת המתנות שקיבלתי ליום הולדת, היא כרטיס שי לסטימצקי ועוד לא ניצלתי אותו, נראה לי שמחר זה הרגע להתחדש.

  177. אילנה Says:

    בר,יש לי אמצעי מסויים להעביר אליה,אנא תסלחי לי שאיני מרחיבה בנושא .

  178. אילנה Says:

    אוריתיי,ערב נפלא לך.

  179. בר Says:

    אההה בסדר אילנה את לא צריכה להתנצל 😉
    רק ברגע שאת מעבירה לה את הסרטון תוכלי להגיד לה שהצטרפה עוד בחורה לבלוג ששמה בר? פשוט שתדע שיש לה עוד מעריצה מחדרה 🙂

  180. אילנה Says:

    עדידוש,חיפשתי את הספר עליו שפרה המליצה : "אחות רחוקה"
    ולא מצאתי,אם מישהו ימצא את הספר בבקשה לדווח .

  181. אילנה Says:

    חחחחחחחח,בר מתוקה!
    מי יודע,אולי אצליח לערוך מפגש נוסף באחד הימים 🙂

  182. בר Says:

    חחחחח
    הלוואי שתצליחי לערוך עוד מפגש, אני כל כך אשמח 🙂

  183. אוריתי Says:

    שלום לכולכן,
    עדישוש בשמחה אספר לכם:
    קניתי שני ספרים: הריקוד של סוניה ואלף שמשות זוהרות.

  184. אוריתי Says:

    עדידוש כמובן.

  185. עדידוש Says:

    אוריתי, לא שמעתי על הריקוד של סוניה, מחבר/ת ישראלי? ועל מה הספר?

  186. בר Says:

    חברים יקרים אני הולכת לישון, אז שיהיה לכולנו לילה טוב וחלומות פז!
    קבלו ממני חיבוק לילה טוב 🙂

  187. מ Says:

    לילה טוב, בר , שינה ערבה וחלומות פז.

  188. עדידוש Says:

    אוריתי, גם עדישוש מתקבל בברכה כעוד שם חיבה לאוסף, לא שמתי לב בכלל שטעית 😛

  189. אילנה Says:

    לילה טוב בר מתוקה,שינה ערבה וחלומות טובים.

    אוריתי,"אלף שמשות זוהרות "ספר נפלא,אהבתי מאוד.
    "הריקוד של סוניה" לא מוכר לי.

  190. עדידוש Says:

    ליל מנוחה בר, חלומות נעימים.

  191. תיתוש Says:

    לילה טוב בר שינה ערבה וחלומות פז קבלי חיבור בחזרה

  192. מ Says:

    שיר חדש ומעניין

    http://www.vh1.com/video/play.jhtml?id=1589364&vid=380630

  193. עדידוש Says:

    מ' זו הופעה שאני הייתי מוכנה להיות בה! אני ממש נהנית 😛 יש מצב ש REM יגיעו לארץ מתישהו?

  194. מ Says:

    נדמה לי שהם היו. אבל ה"פט שופ בויז" באים שוב!

  195. עדידוש Says:

    אותם אני פחות אוהבת, פעם אהבתי מאוד.

  196. אוריתי Says:

    בר לילה טוב.
    הריקוד של סוניה נכתב ע"י אותה סופרת שכתבה את "האי של סופיה".

  197. מ Says:

    העיקר שחודשו ההופעות!

    הנה שיר נעים שאני אוהבת ושווה הקשבה…

    http://www.youtube.com/watch?v=f9Xn-AAt9fM

  198. מ Says:

    קישור בשביל אילנה לגבי הספר "אחות רחוקה"

    http://www.obook.co.il/prodtxt.asp?id=106353

  199. עדידוש Says:

    מ', זה מבורך! אני ממש שמחה על זה שבאים להופיע ולא נשמעים קולות הזויים כמו לפני שניייייייים שהביטלס רצו לבוא להופיע בארץ ונאמר ש"הם יקלקלו את הנוער"…וכמובן שגם המצב הפוליטי והבטחוני קשור…

  200. מ Says:

    עדידוש ,במיוחד בשבילך עוד קצת אינגריד מייקלסון…

    http://www.youtube.com/watch?v=pxembOyD9nk

  201. עדידוש Says:

    מ', אני רואה את ההופעה של REM ומאוד נהנית, כפי שכבר אמרתי 🙂 תודה על השיר, מבטיחה להקשיב לו יותר מאוחר!

    עלה פוסט חדש – גוויני תודה!
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/05/14/%d7%94%d7%a1%d7%95%d7%93/

סגור לתגובות.


