יום הולדת לעמיתוש ולמיכלי

by

baloons

הלילה הלילה הלילה, שמחה כפולה הלילה!!!

עמיתוש ומיכלי היקרות, המון המון מזל טוב,

תהנו ותבלו בכיף ביום ההולדת ובכל יום בשנה,

אוהבים החברים 🙂

339 תגובות to “יום הולדת לעמיתוש ולמיכלי”

  1. עדידוש Says:

    עמיתוש ומיכלי המון המון מזל טוב 😛
    השיר בשבילכן
    http://www.youtube.com/watch?v=t4-Z8vVMRBs

  2. מ Says:

    עמיתוש ומיכלי היקרות,

    המון מזל"ט , בריאות, אושר, עושר ,אהבה , יצירה ,הגשמה , הצלחה , כיף ושמחה.

    השיר הבא הוא בשבילכן

    http://www.youtube.com/watch?v=yYJPIZ-C-9c

  3. אוריתי Says:

    עמיתוש הרחוקה,
    מזל טוב והרבה ברכות
    שתהיה לך שנה נפלאה
    מלאה אושר ואהבה
    שלא תתעצלי לג'ים ללכת
    להוריד את כל הקרמבואים והג'חנונוים אותם לך באהבה נשלח,
    שהילדים לא יציקו ויתנו להמשיך להקליד,
    שבכל פעם שתגיעי הבלוג יהיה הומה אדם,
    שתגיעי לבקר בקרוב
    והעיקרשתמיד תהיי מאושרת ושמחה.

  4. אוריתי Says:

    מיכלי יקרה,
    ליפה בבנות
    שלוחות המון ברכות
    של שמחה ואהבה
    של אושר ודיצה
    שהחיים תמיד יאירו לך פנים
    ולא תדעי צרות ומכאובים
    שתהייה לך שנה מלאת אור
    ולא תדעי מחסור
    מזל טוב ועד 120!

  5. עדידוש Says:

    היי אוריתי 🙂
    אני מתנצלת על הבלגן שעשיתי בדקות האחרונות בבלוג…לבשתי סרבל כחול והניסוי לא היה מוצלח הפעם, עכשיו חזר לנוהל הרגיל, אחרי מספר דקות של חרדה 😛

  6. אוריתי Says:

    איזו בושה,
    כמובן התכוונתי למיכלי היקרה.

  7. שיח ורדים Says:

    לעמיתוש ואוריתי
    מזל טוב לשתיכן כל שתבקשו לו יהי שיהיה לכן אושר בריאות והצלחה בחיים.

  8. אוריתי Says:

    עדידוש, שמתי לב, אבל הספקתי להעתיק את הברכה בטרם נבלעה במעמקי השכחה,רק טעיתי בשם של מיכלי המסכנה.

  9. שיח ורדים Says:

    כמובן טעות עמיתוש ומיכלי אבל בשמחה שיהיה גם לאוריתי .

  10. אוריתי Says:

    שיח ורדים מתוקה,
    יום הולדת פעמיים בחודש? נראה לי מוגזםיע , בקצב כזה אגיע מהר לגיל 100!
    🙂 🙂

  11. עדידוש Says:

    עמיתוש –
    לכבוד יום הולדתך –
    המתנה הנפלאה ביותר ורבת הערך
    שאת נותנת לעולם
    היא בעצם היותך כאן,
    מעניקה לאחרים מטוב לבך
    מביאה שמחה ואושר ללבבות
    ומעלה חיוך על פניהם של כל האנשים אשר פוגשים בך.

    את פוסעת בשקט בבטחה
    בדרכי החיים,
    זוכה לכבוד ואהבה מכל אדם.

    ובכל מקום שבו היית,
    נשארים האנשים אשר שהו במחיצתך,
    טובים יותר ומאושרים יותר…

    באהבה רבה, חיבוק גדול גדול ונשיקות 😛

  12. עדידוש Says:

    מיכלי –
    שיר קטן ליום גדול
    מילים אינן אומרות הכל
    אך יש בכוחן חיוך להעלות
    ולפתוח את הלב להגשמת משאלות
    הלוואי שתמיד תהיי מאושרת
    ועצב את דלתך לא יפקוד
    שתהי חזקה ולא מוותרת
    ועל שלך תמיד תדעי לעמוד
    שתקבלי את כל שאת יודעת לתת
    וימייך יתמלאו בשמחות לרוב…

    חיבוק חם חם מכל הלב 😛

  13. צופה באח הגדול Says:

    מזל טוב מיכלי ועמית'וש היקרות 🙂
    יום הולדת שמח!!!!!
    הברכה אומנם משותפת, אבל היא מיועדת בנפרד לכל אחת מכל הלב.
    מוכנות? אוקיי אז ככה……. 8)
    שיהיה לכן את היום הולדת הכי שמח שיפתח לכן את השנה והשנים הכי מדהימות שיהיו.
    שנניייים (טוב, זה דורש 😉 חח) מלאות באושר ועושר, שגשוג ושמחה.
    הצלחות בהמשך דרכן, בכל דבר אשר ידכן תרצה להשיג ולגעת (אבל בנות, אל תגזימו… חח).
    לבסוף, קצת בנאלי להגיד, אבל שפשוט יהיה לכן טוב, טוב ועוד קצת מהטוב שיש 🙂
    קבלו חיבוק גדול 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=e8e_Zpxoe94&feature=PlayList&p=BCFD0A67A1DADD4C&index=3

  14. עדידוש Says:

    כמחווה ללהקה שהופיעה אתמול {בעצם שלשום} בהופעה היסטורית –
    Depeche Mode – "Wrong"
    http://www.youtube.com/watch?v=5bsXOcK9_Cw&feature=related

  15. צופה באח הגדול Says:

    עדי, כרגיל טלפתיה..
    גם אני רציתי לשים עכשיו שיר של דפש מוד
    אבל דווקא חשבתי על השיר הזה… ממליצה להגביר!!
    http://www.youtube.com/watch?v=a84L1hVVEls

  16. עדידוש Says:

    צופה יקירתי, התגעגעתי…קבלי חיבוק 8)

  17. מ Says:

    עדידוש, שוב הטלפתיה הגיעה. רציתי גם לשים את דפש רק עם שיר אחר
    אז הנה דפש מוד

    http://www.youtube.com/watch?v=a84L1hVVEls

  18. מ Says:

    צופה, מה יהיה? הטלפתיה חוגגת כאן היום!

    חייבת לשים ולהמליץ לכם על השיר הבא – חדש ומהמם!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=h0CzCQFKORM

  19. צופה באח הגדול Says:

    עדי, קבלי חיבוק חזרה.. גם אני התגעגעתי.. הגיע הזמן לביקור שלי..
    מ', יש לי דבר אחד להגיד לך…….

    את מפחידה!! חחחחחח

  20. מ Says:

    צופה , קלישאה שחוקה אך נכונה…

    Great Minds Think a Like

  21. עדידוש Says:

    צופה ומ' ולי יש גם משהו אחד להגיד לשתיכן –
    GREAT MINDS THINK ALIKE
    8) 8) 8)

  22. עדידוש Says:

    מ' זה ממש ממש אבל ממש מפחיד מה שקורה פה!!!

  23. צופה באח הגדול Says:

    אכן, מ' 😉

    אם אנחנו בקטע של המלצות
    קבלו המלצה ממני, השיר הבא הולך להיות להיט בקיץ הקרוב
    והאמת אני מבינה למה!!
    אז אם אתם מכירים/ מכירות את השיר ובין אם לא,
    תגבירו!!! ולא תתאכזבו 8)
    http://www.youtube.com/watch?v=K2Q6OPHBgOs

  24. צופה באח הגדול Says:

    טוב, אתן רשמית מפחידות אותי! מה נסגר!!! 😆

  25. מ Says:

    עדידוש, אולי זה בגלל האש? אנחנו לוהטות!!!

    עוד אחד חדש ויפה…

    http://www.youtube.com/watch?v=obhdTlImFBo

  26. מ Says:

    צופה, אחלה שיר, עושה לי חשק למשחק כדורגל ברקע…

  27. עדידוש Says:

    מ' וצופה, אחלה של שירים חדשים 🙂

    שיר מסיבות 😛
    http://www.youtube.com/watch?v=YDBbEG-0pfQ

  28. צופה באח הגדול Says:

    מסיבה…
    אז עד הסוף 😉
    http://www.youtube.com/watch?v=1J0gJVJgmkI&feature=related

  29. מ Says:

    שיר קצבי וכיפי מתאים לכל מצב רוח ….

    http://www.youtube.com/watch?v=uJLHHb4OsY8

  30. עדידוש Says:

    אני שמה מים, מי מזמין מה?

  31. גוויני Says:

    עמיתוש ומיכלי,
    המון מזל-טוב!
    הרבה אושר , הצלחה, בריאות,
    שמחה
    http://www.youtube.com/watch?v=LCO3xo1w1vk
    וחיוכים
    http://www.youtube.com/watch?v=7qd0Lo_18E0&feature=related

  32. גוויני Says:

    אוי לא! שכחתי…
    הסרבלים הכחולים אנא תקנו זאת

  33. עדידוש Says:

    גוויני יקרה, בוצע 8) איך היה במדורה?

  34. תיתוש Says:

    עמיתוש יקרה שלי\נו
    יום הולשת שמח הרבה אושר עושר וקושר בריאות והצלחה בכל מעשה ידיין ושיתגשמו חלומותייך הרבה נחת מהבעלול והילדודס
    חיבוק גדול מימני ליום הולדתך

    ברכה מיוחדת לך רצינו להקדיש
    לב אל לב,איש אל איש.
    לך נחגוג יום הולדת שמח
    ונברכך שסביבך יהיה תמיד פורח.

    חשוב שתזכרי:
    עכשיו שנתך החדשה עומדת בפתח,
    אך אל חשש, אין צורך להיות במתח.
    כי החיים הם מתנה,
    הנה, התבגרת בעוד שנה.
    לפניך שנה מלאה הפתעות
    הכי מתוקות הכי מרגשות.
    שדרכך תהיה כולה דבש וברכה
    כי על אף המכשולים תמיד יש תקווה.

    לסיום, ורק בשבילך,
    מזל טוב מכל ה- לב
    ים של שמחה והצלחות
    גשם של ברכות
    ושפע רב של אהבות.
    http://anatweb.com/huledet10.htm

  35. אירית השפירית Says:

    לעמיתוש ומיכלי המקסימות שלנו, מזל טוב!!!!!

    מאחלת לכל אחת מכן המון סיפוק ושמחה ובריאות, וגם אושר, עושר ויושר. שהשנה הבאה תהיה מעולה, הרבה יותר טובה מכל קודמותיה.
    יום הולדת שמח!!!!!!!!!!!!! 🙂 😛 😀 😆
    http://www.birthdaycards.com/bc/birthday_cards/card_201_320.html

    תפילת יום הולדת/ חוה אלברשטיין
    http://www.youtube.com/watch?v=tnmkBbWnl2Q

  36. גוויני Says:

    מדורה?
    אם את מחשיבה גחלים לוחשות במנגל כמדורה אז היה אחלה.
    קצת קררר אבל סביל.
    איך היה לך? הבנתי שקפצת בין מדורות… ממש אנרג'ייזר 😉

  37. צופה באח הגדול Says:

    עדי, לא בשבילי תודה.. יותר מדי אוכל!! חחח
    היי תיתוש ואירית

  38. עדידוש Says:

    חחחחחח גוויני, אנרג'ייזר שהיה זקוק להטענה אחה"צ ואז באמת הלכתי לשתי מדורות, באחת רק עברתי ובשניה הייתי יותר זמן ותפעלתי את האש ואת תפוחי האדמה כמובן, כי היו שם ילדים קטנים, אז נראה לי שאני נהנתי יותר מהם 😛
    היי אירית ותיתוש 🙂

  39. צופה באח הגדול Says:

    מ' את מכירה את השיר הזה?
    http://www.youtube.com/watch?v=GFHn0-aqRHc

  40. גוויני Says:

    כל הכבוד עדידוש!
    לפחות אחת מאיתנו עשתה את ל"ג בעומר כהלכתו…

    לילה טוב למשמרת הלילה!

  41. תיתוש Says:

    מיכלי היקרה
    מזל טוב ליום הולדתך עד 120 שנים יפים ומאושרים שיהיה לך הרבה אושר ועושר יושר וקושר והרבה הרבה בריאות לך ולכל משפחתך

    ליום הולדתך אאחל לך מכל הלב
    שכל בוקר תזרח לך השמש
    וכל יום יהיה יפה מאמש.
    שהכוכב שלך בשמים יהיה של מזל
    שתקבלי הרבה אהבה, ובכלל.
    שיפרחו לך בגן הרבה הרבה פרחים יפים
    בכל מיני צבעים וגוונים.
    ולסיום אשאיר ריבוע ריק
    לכל מה שלך יתחשק.
    http://anatweb.com/huledet5.htm

  42. עדידוש Says:

    לילה טוב גוויני, חלומות נעימים.

  43. תיתוש Says:

    שלום לכולם
    איפו כלות יום ההולדת עמיתוש ומיכלי 😛

  44. תיתוש Says:

    לילה טוב גוויני

  45. תיתוש Says:

    היי צופה מה שלומך? לא הית כמה ימים התגעגעתי אליך 😛

  46. אביגייל Says:

    ברכות למיכלי, כל טוב לך ולמשפחה.
    http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=1&pv=3111904

  47. אביגייל Says:

    וברכות לעמיתושק'לה גם !!!!!
    http://www.millan.net/funp/120/bdayparade.html

  48. תיתוש Says:

    היי אחותי

  49. צופה באח הגדול Says:

    היי תיתוש, הכל טוב! מה איתך?
    כן, הייתי קצת עסוקה, התגעגעתי אז באתי.. 8)

  50. עדידוש Says:

    צופה השיר בשבילך 8)
    http://www.youtube.com/watch?v=ERULYBI_-R8

  51. צופה באח הגדול Says:

    היי אביגייל 🙂

  52. אביגייל Says:

    היי תיתוש, היי צופה, עדידוש, אירית ?? לילה טוב גוויני .

  53. צופה באח הגדול Says:

    תודה עדי!! 🙂
    ידעתי שאני יכולה לסמוך עלייך 8)

  54. אביגייל Says:

    היי צופהשאנטי 🙂 🙂
    באתי לברך, ולהגיד ליל מנוחה. אני צריכה לקום מחר השכם עם שחר …. ( 10 🙂 )

  55. מ Says:

    כן, צופה מכירה גם מכירה ואף מחבבת אותו.

    חברות יקרות, העייפות מכריעה אותי , אז אני פורשת לישון. אשאיר אתכן עם שיר מקסים ואהוב עליי , לא יודעת אם אתן מכירות אבל שווה הקשבה.
    שיהיה לילה מעולה וחלומות אש. לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=J2_cX7ji0bk

  56. עדידוש Says:

    היי אביגייל, איך את שורדת את העשן? הבית אטום?
    באיזור שלי יש כמה מדורות, באחת מהן יש נערים חוצפנים ששמים שירים בקולי קולות, פשוט חוצפה!!!

  57. עדידוש Says:

    לילה טוב מ' יקרה, תודה על מוסיקת האש של הערב, חלומות פז.

  58. תיתוש Says:

    לילה טוב אחותי היקרה שתהיה לך שינה ערבה וחלומות על אי קתן וחמוד אם הרבה עצי לימון 😛 אפשר לימוננה לפני שאת הולכת לישון היום מזגתי לחבאים בבלוג מהלימוננה שלך ולא נשאר לי כלום 😛

  59. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' חלומות פז 😛

  60. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אביגייל, חלומות נעימים! איזה כיף לברך אותך בלילה טוב, לרוב זה הפוך…

  61. צופה באח הגדול Says:

    מ', השיר הזה לא יוצא לי מהראש!! 😆 לילה טוב וחלומות נעימים,
    אביגייל, חבל שאת לא נשארת יותר.. תמיד יש פעם הבאה 8)
    לילה טוב וחלומות נעימים 🙂
    עדי, יש לך בסביבה תפוזונים סינים? תזרקי כמה עליהם!!! 😈 חחח

  62. אביגייל Says:

    תיתוש, יפה מצידך שכיבדת 🙂 הנה קנקן טרי ..
    מ. לילה טוב.
    עדידוש, לשם שינוי אין כאן בסביבה אף מדורה לשמחתי. אם לא היית מדווחת לי על ארוע חגיגי זה בכלל לא הייתי יודעת …

  63. עדידוש Says:

    צופה, תפוזים סינים אין, אבל יש לימונים, תפוזים ופומלות חחחחחח

  64. אביגייל Says:

    חברות שלי יקרות, מחר אשתדל לבוא ליותר זמן ..
    לילה מעולה.

  65. צופה באח הגדול Says:

    אז קדימה!!! 😈
    אם את רוצה אני אבוא לעזור לך.. מזמן לא עשינו תוכנית פעולה.
    מאז האח הגדול v.i.p לא נראתה תוכנית פעולה גדולה כ"כ!!! חחח

  66. עדידוש Says:

    צופה, סחטיין על רוח הלחימה! אין ספק שאת חברה טובה 8)
    תודה על הנכונות לעזור מול חבורת הבובלילונים, איפה דרגונייט כשצריך אותו?

  67. תיתוש Says:

    תודה אחותי היקרה ידעתי שאפשר לסמוך עליך 🙂 חיבוק ענק שתהיה לך שינה ערבה
    מישהו רוצה לימוננה פרי ידיה של אחות?

  68. אוריתי Says:

    לפני לכתי לישון קפצתי לברך אתכם בלילה טוב.
    הקטנה חזרה מהמדורה, הבית למרות שסגרנו מלא ריח של מדורות, ואפילו "קרטושקה" אחד לא אכלתי 😦
    אז לילה טוב לציפורי הלילה, להתראות מחר.

  69. צופה באח הגדול Says:

    **התכוונתי לתוכנית שלי ושל עדי בתקופת האח הגדול v.i.p
    הצלחנו להעיף שם מס' גדול של אנשים 8) חחח

  70. עדידוש Says:

    לילה טוב אוריתי, שינה ערבה וחלומות טובים.

  71. אביגייל Says:

    לילה טוב אוריתי. אל תהיי עצובה. אכין לך מחר תפוחי אדמה עם טעם של מדורה בסיר חרס … זה לא אותו דבר, אבל טעים גם …

  72. עדידוש Says:

    צופה, נראה לך שיש מישהו ששכח את פועלנו החשוב בתקופת האח הגדול v.i.p???
    אין מצב כלל וכלל! הרי אנחנו "דאגנו" לכך שמנחם בן ייפול מהמיטה של שפרה! 8)

  73. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אוריתי,
    לא נורא, תשימי לך תפוח אדמה בתנור לכמה דקות שיתבשל טוב ואז תאכלי- חוויה מתקנת והטעם לא רע בכלל 😉
    חלומות נעימים

  74. מיכלי Says:

    אח… ריגשתם אותי המון. אשריי שזכיתי להיות מוקפת בכל החום והאהבה הזו פה. תודה שלא שכחתם אותי למרות שאני לא מצליחה להגיע לכאן מספיק לצערי. אם לפחות חצי מהאיחולים שכאן יתגשמו… אני מסודרת:) אלפי תודות.

    וכמובן עמיתוש יקרה – מזל טוב ויום הולדת נפלא ומאושר. מקווה שתחגגי אותו בחיק אוהבייך ואהובייך, והלוואי שהשנה הזו תביא לך רק סיבות לחיוכים ולאופטימיות. מעניין למה רק מתאריך הלידה שלך אני כבר מרגישה שאני מכירה אותך…:) ובכל פעם שאני נתקלת כאן בדברייך הם תמיד מצליחים להעלות חיוך על פניי, לרגש ולעורר מחשבה. את מקסימה אמיתית! קבלי חיבוק ענק.

    יאללה חייבת לנסות לישון קצת למרות שהמחשבות לא מרפות. מחר (בעצם היום) אעבוד כרגיל, אבל בערב יהיה ספתח החגיגות עם החברים, וביום חמישי הדבר האמיתי- פראג!!! ביי בינתיים, לילה טוב ושוב המון המון תודה לכולכם מקסימים שלי. אוהבת.

  75. עדידוש Says:

    מיכלי יקרה, לילה טוב מאוד! קבלי עוד חיבוק חם לפני השינה ותחגגי מחר ובסופ"ש בכיף גדול 🙂

  76. צופה באח הגדול Says:

    חח נכון עדי, ודאגנו להעיף את אמיר לחדר אחר ואך להדיחו!
    ואל תשכחי את העילמותה הפתאומית של מאיה ("זה נישמתי!!!") בוסקילה 8)

  77. תיתוש Says:

    אוריתי אני יכולה לתת לך חצי תפוח אדמה שעדידוש נתנה לי
    לילה טוב שינה ערבה וחלומות על תפוחי אדמה 🙂

  78. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מיכלי

  79. תיתוש Says:

    לילה טוב מיכלי יקרה תהני מחר מהחגיגות ונסיעה טובה לפראג תהני ותעשי חיים

  80. Amitush Says:

    חברים יקרים שלי,
    תודה רבה רבה על הברכות המקסימות של כולכם, מאוד מאוד ריגשתם אותי ושימחתם אותי!!
    כמה כיף להיות ילדת יום הולדת 🙂 ועוד לחלוק אותו עם חברת בלוג מקסימה נוספת – מיכלי היקרה!!
    מיכלי, שפע ברכות וים איחולים לבביים, המון בריאות ושמחה ואהבה רבה.
    מזל טוב

    עדידוש, תודה על הפוסט המהמם, על הברכה המשגעת ואהבתך הרבה!!
    אוהבת אותך מאוד מאוד 🙂

  81. עדידוש Says:

    עמיתוש יקרה שלי, גם אני אוהבת אותך מאוד, הרי לא לחינם אוריתי כינתה אותנו ע&ע! שיהיה לך יום הולדת שמח, תחגגי בכיף 😛

    עכשיו, כשעמיתוש ומיכלי היקרות ראו את הפוסט, אני יכולה ללכת לישון בשקט…אז לילה טוב לכולם, לילדות יום ההולדת – מיכלי ועמיתוש ולכל החברים, הגלויים והסמויים 8)

  82. תיתוש Says:

    עמיתוש יקרה הלוואי שבלוג ויק ישרוד הרבה שנים ושנוכל לברך אותך עוד הרבה שנים שוב מזל טוב חיבוק גדול לך

  83. צופה באח הגדול Says:

    היי עמית'וש! 🙂
    שמנו מוזיקה קצבית וחיכיתי שתבואי בשביל לשים לך את זה
    http://www.youtube.com/watch?v=S-_EbxVPQag

    סתם שאלה.. לא נמאס לך שאני שמה לך את השיר הזה כל הזמן? חחח

  84. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עדי, חלומות נעימים ומתוקים 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=SjtIdtwdVmo

  85. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש יקרה שינה ערבה וחלומות פז

  86. Amitush Says:

    חחח צופה מתוקה ממש לא, שיר אהוב בהחלט!! תודה תודה 🙂
    תיתוש יקירתי, הלוואי אמן 🙂 ככה נוכל לברך את כולם כול שנה.

  87. תיתוש Says:

    נכון עמיתוש 🙂

  88. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש מתוקה,חלומות קסומים 🙂

  89. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עמית'וש ותיתוש היקרות
    לילה טוב לכולם
    חלומות נעימים

    עמית'וש.. מזל טוב!!! 🙂

  90. Amitush Says:

    תודה צופה מתוקה!!
    לילה טוב וחלומות נעימים וקסומים 🙂

  91. תיתוש Says:

    לילה טוב צופה יקרה שינה ערבה וחלומות פז

  92. Amitush Says:

    תיתוש יקירתי, ברכה מקסימה כתבת לי, תודה תודה 🙂

  93. תיתוש Says:

    עמיתוש יקירתי רק החלק הראשון מימני
    לצערי אני לא יודעת לשורר והעתקתי את הברכה מאתר הברכות הישראלי אבל אני בחרתי בה מתוך רבות כי חשבתי שהיא אחי מתעימה לך

  94. Amitush Says:

    זה בסדר גמור תיתוש, הכול מאהבה וכתבת יפה מאוד 🙂

  95. תיתוש Says:

    נכון עמיתוש הכל מאהבה רבה ואמיתית 🙂

  96. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים
    כולם מכוסים כמו שצריך

    מזל טוב לעמיתוש ומיכלי שיהיה לכן רק טוב בחיים

  97. הדר Says:

    בוקר טוב!!!

    מיכלי ועמיתוש המון מזל טוב!!
    שתדעו רק אושר
    שכל מה שתבקשו יתגשם
    המון בריאות ואהבה…

    שיהיה לכולם יום מקסים
    מקווה שנהנתם אתמול במדורות 😛

  98. ירושלמית Says:

    יום הולדת שמח לעמיתוש ולמיכלי
    שיהיה לכן יום נפלא

  99. אורית Says:

    בוקר טוב חברים וחברות יקרות!

    קודם כל אברך את עמיתוש ומיכלי היקרות ביום הולדת שמח!
    שתהיו מאושרות ובריאות ושכל משאלותיכן תתגשמנה!

    מה שלומכם חברים , איך חגגתם את לג בעומר – אני נרדמתי כל כך מוקדם! (הייתי גמורה מעייפות)

  100. אילנה Says:

    מיכלי יקרה

    היום חוגגת את יום הולדת
    שוזרת זר ברכות ואותך מברכת,
    מזל טוב לנפש הרגישה והחמה
    אותה אני מכירה מעל חצי שנה,
    הרבה מילים ,השתפכויות וחוויות
    חוינו יחדיו ימים ולילות,
    ניחנת בלב חם ,רומנטיקה ואהבת הזולת
    לא אחת הזלת דמעה וכאבת,
    אותך הרגעתי במילים מעודדות
    ותקוה גדולה שיהיו לנו הפתעות,
    הפתעות לא היו וכל שהיה אולי נגוז
    אך לא חדלנו לתמוך ולאהוד,
    שמחה שאותך הכרתי ,מיכלי יקרה
    וליום הולדתך נושאת לך ברכה,
    בריאות טובה ואריכות ימים
    אושר והצלחה בכל תחום בחיים,
    אהבה,נחת ,שמחה ועינוגים
    ילוו את חייך ממשפחתך והחברים.

    כל שתבקשי לו יהי!

    נשיקות וחיבוק גדול!

  101. אילנה Says:

    עמיתוש יקרה

    חברה יקרה הרחק מעבר לים
    עם החברים שומרת על קשר חם,
    בכל רגע פנוי אלינו את מגיחה
    עם שיר בלב והרבה שמחה,
    שמחה שחברת אלינו ואותך הכרתי
    וליום הולדתך קבלי את ברכתי,
    שוזרת לך זר ברכות ואיחולים
    מזל טוב, בריאות ואריכות ימים,
    נחת , מילדייך ,האיש שאיתך ומשפחתך
    שמחה ואושר יהיו מנת חלקך,
    המשיכי להיות תוססת ואוהבת שירה
    ומי יתן ותשובו לארצנו במהרה.

    כל שתבקשי לו יהי!

    נשיקות וחיבוק גדול!

  102. אילנה Says:

    לאחר הברכות והאיחולים
    הגיעה העת לברך את יתר החברים,
    בוקר טוב לכל המשכמי קום
    שינה ערבה לציפורי הליל שבבוקר הלכו לנום,
    יום מהנה לכולנו ובשורות טובות ומשמחות
    שכל יום נשמח ונחגוג כאן חגיגות.

  103. אילנה Says:

    אוריתי,חגגתי בכיף עם החברים שירה,אוכל ומדורה קטנה,כעת עייפה מאוד ומחכה לשנ"צ 🙂

  104. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!

    עמיתוש ומיכלי, המון המון מזל טוב!

  105. אורית Says:

    אילנה, שמחה שנהנת- היום שלך יעבור מהר לשנ"צ המיוחל!

    רק אתמול ירד לי האסימון שלאונרד כהן מופיע באמצע ספטמבר ואני צריכה ללדת בתקופה הזו ככה שלא נראה לי שאוכל להגיע למופע – עד שהוא כבר מגיע לארץ…!!!

  106. אילנה Says:

    אורית,לא נורא,יהייה לך אוצר בבית ותהני ממנו יותר .

    אגב,ההופעה בדיוק ביום ההולדת שלי 🙂

  107. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    אילנה, עכשיו אין סיכוי שאני אשכח את יום ההולדת שלך 😉 ה24 לספטמבר הוא יום היסטורי – לאונרד כהן בארץ!!!
    מי ששומע שהתחילה מכירת הכרטיסים המטורפת, נא להתנהג בהתאם ולידע בבקשה…שחלילה לא נפספס!

  108. אוריתי Says:

    בוקר טוב לכולם,
    עמיתוש ומיכלי, ילדות היום הולדת, מקווה שתבלו ותהנו היום.
    אילנה, יפה לך שליאונרד כהן בא ליום ההולדת שלך…..
    לי יש היום המון שאלות ותמיהות, אולי רק אני הלא נורמלית, אבל בכל אמצעי התקשורת מופיעים פניהם של בני משפחה מסוימת, גיבורי תרבות המקדמים את הסדרה בכיכובם המתחילה השבוע.
    האם יתכן שבכל הערוצים מראינים אנשים שאין להם מה להגיד ומה לספר מלבד איך הכירו ואיך התחתנו ואיך חיים בלי לעבוד, לא שהם מפריעים לי, ממש כבר לא, אבל
    להפוך אותם לכוכבי תקשורת נראה לי הזוי.

  109. עדידוש Says:

    אוריתי אני מבינה אותך והדרך שבה אני נוקטת היא משימת התעלמות…פשוט חבל על האמוציות שלי, בכל מה שקשור במשפחה הנלוזה הזו!

    אני מעדיפה להתמקד בזה שלפי התחזית בשישי נצפה בשפרה שוב על המסך, תענוג!!! למרות שכרגע אין על כך פרסום בלוח המשדרים של 24

  110. אוריתי Says:

    עדידוש,
    אין לי בעיה להתעלם או להעביר לערוץ אחר, פשוט נראה לי מוזר שנותנים במה לאנשים שאין להם מה להגיד…. ואני אפילו לא מתיחסת להתנהגות שלהם בבית האה"ג.

  111. עדידוש Says:

    זו לא הפעם הראשונה ו/או האחרונה שתעלה תוכנית על כלום, מה גם שזה בערוץ זניח {לפחות לעכשיו, התוכנית אמורה להיות משודרת גם בערוץ 2 בהמשך}…אני גם באמת שלא מבינה מה מוצאים בהם, הם לא מצחיקים אותי ומעניינים אותי כקליפת השום.
    אתמול, בטעות אחרי FRIENDS לא העברתי מיד ולצערי התחיל הפרומו לסדרה ה"מהוללת", רק מלשמוע את הקול של האבא חטפתי חום!

  112. אורית Says:

    אילנה, קיבלת השנה ממש מתנה ליום הולדת!

    ואוריתי גם אני קיבלתי חום שהיו פרומואים בערוץ 2 של המשפחה המהוללת!

    לגבי התוכנית בערוץ 24 ,עדיין לא ידוע מי ינחה ובאיזה יום לכן נצטרך להמתין בסבלנות !

  113. אילנה Says:

    אוריתי ועדידוש
    אתן יודעות בדיוק את גודל "אהבתי הרבה" למשפחה הזאת ויחד עם זאת אני מקבלת בהבנה שיש ציבור שאוהב ונהנה בלשמוע ולראות אותם בדיוק כמו שאנו נהנים,מתענגים ושמחים לראות ולקרא על חבורת רשל"צ ושפרה במיוחד.

    אישית,לא צופה ,לא קוראת ולא מתעניינת ומי שאוהב שיהייה לו לבריאות.

  114. אילנה Says:

    אוריתי,אורית ועדידוש,עכשיו באמת תאריך יום הולדתי נחרט 🙂
    אחלה של מתנת יום הולדת.

  115. עדידוש Says:

    השיר מוקדש לילדות יום ההולדת – מיכלי ועמיתוש היקרות 😛
    http://www.youtube.com/watch?v=vyjh1h3v-5g&feature=related

    מיכלי, במיוחד בשבילך – הזמרת האהובה עלייך 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=eT7u9sJR8fo

    עמיתוש, במיוחד בשבילך – הזמר האהוב עלייך 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=zXbcP3-wQhQ

  116. עדידוש Says:

    טוב, כדאי שאני אתחיל את היום…צריך גם לעבוד מדי פעם 😉
    מיכלי ועמיתוש, שוב מזל טוב, מאחלת לכן שתהנו היום ממשהו מיוחד, תתפנקו במשהו שונה 🙂
    שיהיה יום נפלא לכולנו!

  117. ארנוס Says:

    ידיעה משמחת בעיתון "ישראל היום" –
    "העץ הסרוג של שפרה קורנפלד ישמש את חברת הבגדים Fruit of the Loom, שתעשה עלייה ותציב אותו בפתיחות שונות של חנויות הרשת. שיפי שמעה והבטיחה לבוא לבקר".

    לצערי לא שמו תמונה, מעניין לראות איך העץ נראה היום, בטח צימח עוד כמה עלים וענפים מאז סיום התוכנית.

  118. רוני Says:

    בוקר טוב

    מזל טוב ורוב אושר לעמיתוש ומיכלי

    התעוררנו הבוקר למסך עשן כבד וריח מדורות
    בכיכר המדינה, אתר המדורות הראשי, אספו ליכלוך וכיבו שאריות מדורות

    – אנחנו כהרגלנו, ירדנו לחוף הים, מבוגרים וילדים, עמוסי עצים,שמיכות ואוכל
    הבערנו מדורה גדולה,שעקב רוחות מהים, היינו עסוקים רוב הזמן, בהגנתה
    רעיון שהעלה אחד מהנוכחים, לבשל גם תירסים, התברר כמוצלח מאוד
    הילדים שכידוע, הם עם נטול סבלנות בעליל (אבא, מתי זה יהיה מוכן כבר…)
    התרוצצו, זרקו עצים ללא צורך למדורה, ונהנו מהכל
    אכלנו כמובן גם קרטושק'ס, ושרפנו ידיים ופיות
    היה נהדר

    יום מעולה שיהיה

  119. רמה Says:

    עמיתוש ומיכלי היקרות!
    שפע ברכות ואיחולים, מזל טוב, בריאות, אושר ושמחה
    לכן ולכל המשפחה,
    שאור ימלא את חייכן
    ושכלום לא יצליח למחוק את חיוכן
    שכל משאלותייכן יתגשמו לטובה
    ושהחיים שלכן יהיו מלאים באהבה.
    נשיקות וחיבוק ענק,
    אוהבת,
    רמה

  120. רמה Says:

    בוקר טוב יקרים שלי 🙂
    שיהיה לכולם יום מקסים.

  121. רוני Says:

    ארנוש , (שם חיבה לארנוס)

    כתבת לפני כמה ימים בנושא הגזרות והקיצוצים, על "עז" שהכניסו כדי להוציא
    הנה מישהו אחר גם חשב על זה…….

    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1084620.html

  122. מ Says:

    בוקר/צהריים טובים לכולם.

    מיכלי ועמיתוש- שיהיה לכם יום מקסים, תמשיכו לחגוג , מגיע לכן!

    והנה טעימה משפרה ליום מקסים פלוס

    http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/889/654.html

    המשך יום מקסים פלוס.

  123. אורית Says:

    מ, תודה על הטעימה, תמיד כיף לראות תמונה חדשה של שפרה!

  124. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי
    ובוקר טוב מיוחד לציפורות הלילה שהיום עשו השכמה מוקדמת במיוחד
    בוקר טוב לכלום יום ההולדת עמיתוש ומיכלי שיהיה לכן יום מאושר מלה סיבות למסיבות

  125. אביגייל Says:

    תמונות מהממות של יקירתנו.
    http://celebs.walla.co.il/?w=/3601/1483689
    בוקר צח תיתוש וכולם. נשתמע מאוחר יותר.

  126. ארנוס Says:

    חחח רוני נראה עד עכשיו שזה בדיוק ככה, כבר בוטל ה-50 ש"ח לכל יום אשפוז ועוד כמה גזירות שעשו "מהההה"…

    מ', תודה על התמונה, תמיד כיף לראות את שיפ נהנית.

  127. ארנוס Says:

    אביגייל התמונות מהממות באמת… איזה חיוך מתוק יש לה. מסתבר מהכתבה שהיא גם היתה אתמול בהופעה של "דפש מוד", כיף שהיא עושה חיים.

  128. אוריתי Says:

    איזה יופי של קישורים, תודה מ ' ואביגייל.

  129. גוויני Says:

    אביגייל השגת אותי 😉

  130. אביגייל Says:

    גוויני, איזה כייף 🙂 פעם ראשונה שאני בזמן ובמקום הנכון ….
    אוריתי – יום טוב יקירתי
    ארנוס – שפרה מתוקה, חבל על הזמן. גם נינוחה ובכייף כזה .. תענוג.
    עכשיו אני רצה. ביי.

  131. אוריתי Says:

    אביגייל, אכן היית זריזה מאוד היום, עוד לא העלו את הכתבה וכבר שמת לנו לינק.
    שאפו אחותי.

  132. גוויני Says:

    חחח אביגיל…
    אני בטוחה שזו לא פעם ראשונה הרי את כל ערב/לילה איתנו ומה זה אם לא הזמן והמקום הנכון???

  133. תיתוש Says:

    בוקר טוב אחותי היקרה תודה על הקישור המשך יום נעים קבלי חיבוק
    צהריים טוןבים ארנוס אוריתי וגוויני

  134. אביגייל Says:

    תודה תיתוש ( אם רופא שיניים זה המשך יום נעים 🙂 )
    גוויני, יש צדק בדברייך …

  135. תיתוש Says:

    הוייש אחותי עשית טיפון שיניים ליבי איתך בואי נדמיין שכאילו יש לך יום נעים 🙂

  136. אוריתי Says:

    אביגייל יקרה,
    שיעבור בקלות הטיפול שיניים ,תחשבי בזמן הטיפול על מקום נעים וכיפי.

  137. אורית Says:

    איזה כיף , כל יום תמונות חדשות של שפרה!

    אביגייל יקרה – טיפול קל!

    גם אני מבקרת היום במרפאת השיניים – שיננית!

  138. תיתוש Says:

    אוףףףף חםםםםם לייייי אחותי הצילווווו

  139. אורית Says:

    תיתוש יקרה , שולחת לך לימונדה קרה להתרעננות…!

  140. תיתוש Says:

    תודה אורית היקרה את מצילת נפשות 🙂

  141. אוריתי Says:

    וגם פה תמונות מאותה הופעה
    http://www.merahlim.co.il/Article.asp?ArticleID=351

  142. תיתוש Says:

    תודה אוריתי שפרה שלנו כל כך יפה 🙂

  143. ארנוס Says:

    ידיעה על העץ הסרוג של שיפ באתר e-online, לפעמים יש שם ידיעות לא אמינות אבל קראתי את זה גם בישראל היום, ויש תמונה – העץ מלבלב ומלא עלים ירוקים, פשוט מקסים.

    http://www.eonline.co.il/content.asp?id=47744&sid=75

    אוריתי, התמונות שלה שם משגעות אבל למה הם חשים צורך לתקוע כותרות מרגיזות?

  144. דדהדס Says:

    רוני,כשאני פותחת את העתון עצמו או באון ליין (הארץ)
    אני קודם כל רצה לעמוס בידרמן.לא פעם אני שמה
    בלוח המודעות במקום עבודתי. לא, הם לא אוהבים את זה.(אז מה?)

    קיפ יקירתי, שוב פיפסתי אותך, הכלבה האהובה שלנו החליטה לאבד
    את שיווי משקלה ולא הבנו מדוע, כמובן שלקחנו אותה לוטרינרית המקסימה
    שלנו ואכן גילתה שהיה לה קוץ בתוך האוזן.היה משעשע לראות את שני הכלבים
    הגדולים (אחד אימץ אותנו למרות שהוא מטופל יפה ,השני נתבקשנו לעזור בטיפולו) שנימצאים בחצר שלנו איך הם הביטו עליה כשהיתה הולכת ומייללת והכל בזיג זג.
    עכשיו הכל בסדר אתה ואיתנו.
    ביי ולהשתמע קיפ.

    למיכלי ועמיתוש, מזל טוב ,בריאות ואושר.

  145. אוריתי Says:

    ארנוס, בדיוק חשבתי על זה כשראיתי את הכתבה האחרונה.
    הכותרת מוצאות מהקשרם ואז כשפותחים את הכתבה רואים שלא היו דברים מעולם.
    לגבי העץ, כבר כשקנו אותו הם אמרו שיציגו אותו כל פעם בחנות אחרת כך שזה לא ממש מחדש לנו.
    אפשר לעשות משמרות במרכז שוסטר ולחכות ששפרה תגיע לבקר את העץ, מה דעתך? 🙂

  146. תיתוש Says:

    ארנוס תודה ממש התרגשתי לראות את העץ אך הוא גדל והצמיח ענפים ואולי גן יצמיח תפוזים 🙂

  147. michal Says:

    היי לכולכם

    קיבלתי מייל עם השאלה האם אני המיכל שהגיבה בכתבה על שפרה.
    אז שיהיה ברור, אני ממש לא מיכל מהודעה 106 ואני ממש לא מסכימה איתה.
    כתבתי טוקבאק על כך אולם בינתיים לא פרסמו אותו.

    את רואה אילנה, כנראה שהסמויים משתמשים בנו.

  148. michal Says:

    בהזדמנות זו
    ברכות ואיחולים לעמיתוש ומיכלי

    מזל טוב והמשך יום נעים

  149. אורית Says:

    איך העץ גדל והצמיח ענפים רבים ועלים!

    לפני חודשיים קנינו למרפסת עץ תפוז סיני כזה – שמאוד מזכיר את העץ המדובר!

    כל פעם שאני יושבת במרפסת אני נזכרת בתקופת האח הגדול ומהמשקאות שהם היו עושים עם התפוז סיני!

  150. אורית Says:

    רק שהעץ שלי צעיר מאוד וקטן

  151. תיתוש Says:

    אורית זה הקטן גדול יהיה [טוב לא כל כך גדול]אני כבר עכשיו מזמינה כוס מיץ תפוזים לכשיצמחו לא 🙂

  152. מ Says:

    מי אמר שפרה ולא קיבל היום?

    http://celebs.nana10.co.il/Article/?ArticleID=636157&sid=216

  153. אורית Says:

    תיתוש , הוא אמור לגדול…אך לא נראה לי למימדים של העץ המדובר…

    את מוזמנת בכיף! יש כבר תפוזים סיניים , אך אומרים שככל שהעץ גדל בשנים אז הטעם של הפרי שלו יותר טעים!

  154. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם,
    מיכל, אין לנו ספק שחברים בבלוג לא כותבים טוקבקים שליליים על שפרה!!!
    זו לא הפעם הראשונה ולצערינו גם לא האחרונה שהסמויים המלעיזים משתמשים בשמות החברים כדי לטקבט רעות וליצור ריב ומדון…

    דדהדס, גם אני מתה על בידרמן, הוא אלוף! גם הקריקטורה של היום מעניינת מאוד.

    תודה לכל מי ששם קישורים, כיף לראות תמונות כאלה מקסימות של שפרה, במיוחד אהבתי את התמונות בוואלה! וכמובן את העץ {יו כמה שהוא גדל!}, עם תמונה של שפרה מ"פרשת השבוע" 🙂
    המשך יום מעולה לכולם, נשתמע בערב מתישהו 😉

  155. מ Says:

    שפרה בכל מקום…..

    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-1c8dc6665543121006.htm

  156. תיתוש Says:

    אוריתי חשבתי שזה עץ ננסי
    ונחון בדרך כלל הפירות בשנה הראשונה לא טעימים
    אז אני מזמינה בדיוק בעוד שנה 🙂

  157. תיתוש Says:

    צהריים טובים עדידוש ומ'
    מ' תודה על הקישור

  158. אורית Says:

    מ, מדובר בהתקפת שפרה , אך התקפות מסוג זה מבורכות תמיד!

    ותיתוש , את מוזמנת בכיף גם עכשיו וגם בעוד שנה!

  159. אוריתי Says:

    אורית,
    את יכולה לקטוף את התפוזונים ולשים בסלסלת הביכורים של עדידוש.
    ואפרופו תפוזים סינים, מי זוכר עם איזה משקה שי וצבר עשו את הקוקטיילים שלהם?

  160. תיתוש Says:

    אוריתי כמובן שהם עשו את המשקאות עם התפוזים הסינים 🙂

  161. תיתוש Says:

    תודה אורית יקרה 🙂

  162. עדידוש Says:

    אוריתי, הם השתמשו בפיג'לינג {וודקה תאנים} משקה מעולה!
    מ' נהדר ששפרה בכל מקום, ככה גם אנחנו זוכים לראות את פניה המקסימים 🙂
    עכשיו באמת זזתי, ביי ביי!

  163. תיתוש Says:

    ביי ביי עדידוש

  164. אוריתי Says:

    כמובן.
    תודה עדידוש, ניסיתי להיזכר ולא הצלחתי וזה עיצבן אותי. 🙂

  165. ארנוס Says:

    אוריתי לעשות משמרות ו"לארוב" לה שם זה סטוקרי מידי לטעמי… למרות שבהחלט לא הייתי מתנגד לפגוש אותה שוב.

    לא ידעתי שהעץ הסרוג הוא עץ תפוז סיני, אני עוד זוכר שהיו כמה ליצנים בתפוז שטענו בזמן התוכנית שהסריגה של שיפ "הורגת את העץ", כנראה לא שמעו על זה שפוטוסינתזה נעשית בעלים ולא בענפים ובגזע, ועובדה שהעץ מלבלב.

    ההצפה בידיעות על שפרה זה תענוג, וזה מחזק את התחושה שאכן היא עומדת להופיע ביום שישי באולפן השקוף. יש שיר שממש מתאים למצב הזה, אמנם הם איכזבו ולא שרו אותו אתמול אבל בכל זאת, מוקדש לשיפ-

    http://www.youtube.com/watch?v=GaaRocxtftU

  166. אורית Says:

    וואלה עדידוש את צודקת!

    אני נזכרת שהם עשו להם משקאות עם התפוז סיני אך לא זכרתי עם מה?!

    אני מתארגנת לתזוזה , אז ביי לבנתיים!

  167. ארנוס Says:

    ביי לכולם, גם אני תיכף זז…

  168. תיתוש Says:

    ביי אורית וארנוס

  169. רוני Says:

    אפשר כבר לרכוש……

    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000441839&fid=821

  170. גוויני Says:

    ארנוס אתה כזה רציני 😉
    נראה לך שאוריתי התכוונה ברצינות?
    אנחנו אנשים עובדים…

  171. אוריתי Says:

    גוויני, חחחחח,
    ארנוס שלנו כזה רציני, לא חשבתי שיתיחס להצעת המשמרות שלי בכובד ראש.

  172. תיתוש Says:

    גוויני חזרת לחתולה או שרק אני רואה אותה?

  173. גוויני Says:

    כן תיתוש,
    יום העצמאות הרחק מאחורינו אז החלטתי לשמח את אביגייל ולחזור לחתול…

  174. תיתוש Says:

    אחלה גוויני עם את משמחת את אחותי את משמחת גם אותי 🙂

  175. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם איפו אתם?

  176. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    גוויני, אצלי כרגיל בדיליי חחחח אני עדיין רואה שאת פטריוטית!

  177. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    איזה יום שפרתי מבורך היה לנו היום!

    שיר בהתאם

    http://www.youtube.com/watch?v=qW3G4JsZCVM

  178. עדידוש Says:

    מ', הנה עוד שיר מתאים…שכבר הוקדש אי אילו פעמים לשפרה!
    http://www.youtube.com/watch?v=SmJrYE1Z_HE

  179. עדידוש Says:

    מ' ולמי שעוד מעוניין, יש בערוץ 24 עכשיו את 5 הלהיטים של הראל סקעת!
    אח"כ יש את הלהיטים של עברי לידר ואז של איפה הילד…

  180. אילנה Says:

    ערב טוב
    אכן מ' צודקת ולי נראה שמצפים לנו ימים יפים וטובים עם הרבה כתבות על שפרה.

  181. מ Says:

    אכן כן. עדידוש, מתאים ביותר!

    עוד שיר מתאים ומדליק…

    http://www.youtube.com/watch?v=zVpYBgXsyeE

  182. תיתוש Says:

    ערב טוב עדידוש מ' ואילנה
    גם לי נראה שצפויים לנו ימים יפים הרבה כתבות ותכניות טלויזיה של שפרתנו

  183. מ Says:

    תודה עדידוש, מודעת לזה. מתנגן ברקע אצלי…

  184. בר Says:

    ערב טוב לחברי הבלוג המקסימים!
    לא הייתי כאן כמה ימים והאמת שהתגעגעתי 🙂

    אז קודם כל יומולדת שמח לעמיתוש ומיכלי,
    הרבה אושר ועושר ושיתגשמו כל משאלות ליבכן!

    אז מה שלומכם חברי היקרים? איך היה אתמול ל"ג בעומר?

  185. עדידוש Says:

    ערב טוב בר 🙂 לי היה כיף בל"ג בעומר, אני אוהבת את המדורה! ואיך לך?

  186. תיתוש Says:

    ערב טוב בר לי מאוד חם היום 🙂

  187. בר Says:

    ערב טוב עדידוש 🙂
    גם לי היה ממש כיף בל"ג בעומר, חזרתי ב3 לפנות בוקר וזהו…

    אני רואה שהיום היה יום שמח בבלוג, כל היום היו כתבות על שפרה… איזה כיף!

  188. בר Says:

    ערב טוב תיתוש!
    את צודקת היום יום מאוד חם… את רוצה אולי שאני אכין לך איזה אייס קפה, בשביל להצטנן? 😉

  189. תיתוש Says:

    תוד בר אם יש לך לימוננה אני אשמח 🙂

  190. עדידוש Says:

    מ', לדעתי הם היו יכולים לבחור שירים אחרים ל5 הלהיטים – כלומר, "ואת" ו"אם הוא ילך" הם מצויינים, יכלו לוותר על "הנני כאן" ועל "חלומות מתגשמים" מה היה החמישי?

  191. בר Says:

    תיתוש, בטח שיש לי לימוננה!
    אני מוזגת לך לימוננה קרה מהמקרר:)
    רוצה גם קרח?

  192. בר Says:

    *לימוננה= לימונענע

  193. עדידוש Says:

    בר, היה עכשיו את "בוא" של עברי לידר בערוץ 24, יש רצף של 5 שירים שלו 🙂

  194. בר Says:

    עדידוש, בדיוק פתחתי את הטלויזיה והתחיל השיר 🙂
    איזה שיר יפה!!

    דרך אגב מישהו מכן רואה את הארוויזיון, כי אם כן אז הוא התחיל עכשיו…
    אנחנו שיר מספר 10 🙂

  195. בר Says:

    סליחה, החצי גמר של הארוויזיון

  196. תיתוש Says:

    בר יקרהתודה רבה אני מקווה שהלימוננה סחוטה מלימונים טבעיים
    חחחח סליחה שאני באה בדרישות פשוט אני התמכרתי ללימוננה של אחותי עם עץ הפלאים שלה 🙂

  197. בר Says:

    בטח תיתוש שהלימונענע סחוטה מלימונים טבעיים, ואת לא צריכה לבקש סליחה בשביל חברים עושים הכל, העקר שאת תאהבי את הלימונענע 🙂

  198. עדידוש Says:

    אילנה, סיימתי לקרוא את הספר החדש של ליעד שהם – "משחק הראיות", לטעמי, פחות טוב מ"ממספר חסוי" שקראתי בשקיקה.

  199. מ Says:

    עדידוש, את החמישי לא ראיתי פספסתי אותו. מסכימה איתך לגבי השירים אך נראה לי ששמו את "הנני כאן" ו"חלומות מתגשמים" על מנת לקדם את "כוכב נולד 7".
    יש מצב שהחמישי היה " משהו ממני" או "בתוך".

    שיר שהייתי רוצה שיהיה

    http://www.youtube.com/watch?v=DZXlQ7XA3ZQ

  200. תיתוש Says:

    חחח תודה רבה בר יקרה טעים מאוד כמעט כמו של אחותי [אביגייל] 🙂

  201. Amitush Says:

    שלום לכולם
    ערב טוב 🙂
    תודה שוב על כול הברכות המרגשות והיפות של כולם! אין עליכם 🙂
    עדידוש, תודה על השיר שהקדשת לי ועל כול האיחולים המרגשים, תודה לכולם על כול הקישורים לשירי יום הולדת , אתם משהו משהו!
    מיכלי יקירתי, קבלי חיבוק ענק , אני מקווה שנהנית היום ושהיה לך כיף 🙂

  202. Amitush Says:

    אוי איך שכחתי 🙂
    כולם מוזמנים להתכבד בעוגת היום הולדת שלי, עוגת מוס שוקולד. לבריאות 🙂

  203. עדידוש Says:

    היי עמיתוש יקירתי, העיקר שאת נהנית ביום ההולדת!
    מ', השיר ששמת בהחלט היה צריך להיכנס לחמישייה.
    ההסבר שלך נשמע הגיוני – הקשר לכוכב נולד…

    הנה ביצוע שלא ימאס לי ממנו גם בעוד שניייייים – שירי מימון והראל סקעת – "שוב"
    http://www.youtube.com/watch?v=OorxgXwKgco&feature=related

  204. מ Says:

    עדידוש, אני לרגע לא שוכחת שיש לנו עסק עם "קשת" ומה שמעניין אותם זה כסף ורייטינג! אגב, ביצוע מדהים שמת!

    הנה עוד אחד מעניין….

    http://www.youtube.com/watch?v=5HIhU4s7ddI

  205. Amitush Says:

    אילנה יקרה,
    תודה רבה על הברכה המקסימה שחיברת עלי, הלוואי שזה יתגשם 🙂

  206. תיתוש Says:

    היי עמיתוש יקרה לי פרוסה קטנה אני לא כל כך אוהבת מוס שוקולד 🙂

  207. עדידוש Says:

    מ' ביצוע מ-ה-מ-ם לשיר!

    אילנה תראי מה מצאתי ביוטיוב!
    http://www.youtube.com/watch?v=1L2zs77Mm08&feature=related

  208. עדידוש Says:

    אני פורשת להיום, מחכה לי ספר חדש, איזה כיף זה, אני מתה על התחושה של לפתוח ספר חדש ולהתחיל לקרוא!
    אני מתחילה את "ירח חסר" של אליס סיבולד למי שמכיר, ספר שיצא לאחרונה…
    לילה טוב בר, עמיתוש, אילנה, מ', תיתוש ולכל מי שעוד יכנס היום ולמי שצופה 8)

  209. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש קריאה מהנה

  210. Amitush Says:

    בסדר תיתוש, חתכתי לך חתיכה פיצפונת 🙂
    לילה טוב עדידוש יקרה, חלומות נעימים.

  211. אילנה Says:

    עדידוש יקירתי,אני מתנצלת,הייתי בשיחת טלפון ארוכה .
    לילה טוב ושינה מתוקה.

    עמיתוש יקרה,מזל טובבבבבבבב,שכל הברכות יתגשמו,אמן ואמן.

  212. תיתוש Says:

    חחח תודה עמיתוש 🙂
    ערב טוב אילנה

  213. בר Says:

    עדידוש סליחה שלא עניתי עד עכשיו פשוט ראיתי טלויזיה ואחרי זה דיברתי בטלפון… שיהיה לך לילה טוב וחלומות פז! 🙂
    וכמובן קריאה מהנה!

  214. אילנה Says:

    ערב טוב תיתוש ובר.

  215. בר Says:

    ערב טוב אילנה!
    מה שלומך? 🙂

  216. אילנה Says:

    ראיתי כמה שירים מהקדם אירוויזיון, קרקס אחד גדול,לא אהבתי 😦

  217. אילנה Says:

    אני בסדר,תודה בר חמדתי.

    מה שלומך? איך הלימודים ומתי המבחן הבא?

  218. גוויני Says:

    לא ראיתי את הקדם אירוויזיון אבל בכלל כל התחרות הזו היא קרקס נוראי.
    זה הפך מתחרות שירה לתחרות גרוטסקית.
    מי שיהיה הכי נועז הכי פרובוקטור, הוא זה שיגרוף את הקולות.
    זוועה.

    דרך אגב- ערב טוב לכל הנוכחים. סורי על ההתפרצות.

  219. אילנה Says:

    ערב נפלא גוויני.

    ברקע מקהלת הצבא האדום,זה לפחות נעים לשמוע ולראות 🙂

  220. תיתוש Says:

    ערב טוב גוויני
    אני כבר שנים לא רואה אירוויזיון מאותם סיבות שצינת

  221. בר Says:

    אני גם בסדר גמור, ראיתי את הארוויזיון וצחקתי, זה היה כמו קרקס
    השירים, התלבושות… זה היה ממש שטויות 😦

    ובעניין הלימודים, האמת שמאוד קשה כל העבודות, הבגרויות זה מאוד מלחיץ, אבל אני חושבת על החופש הגדול שמתחיל בעוד חודש אז אני שוכחת מכל הלחץ חח

    והמבחן הבא שלי כדי שתדעו מתי להתחיל להחזיק אצבעות, הוא ביום שני ב18.5 וזאת בגרות באנגלית. אני חושבת שכבר מיום ראשון תצטרכו להעביר לי אנרגיות חיוביות דרך המחשב כדי אני לא אלחץ 😉

  222. תיתוש Says:

    יהיה בסדר בר רק תזכירי לנו 🙂

  223. אילנה Says:

    בר,תזכירי לנו ונשלח לך ים של אנרגיות להצלחה.

    ישראל נכנסה לאירוויזיון,האמת שהשיר מאוד נחמד.

  224. בר Says:

    בסדר גמור תיתוש ואילנה בעוד כמה ימים אני אזכיר לכן 🙂

    איזה יופי שישראל נכנסה לאירוויזיון, למרות שהשיר טיפה משעמם אתן לא חושבות?

  225. מ Says:

    צודקת, אילנה ,באמת שיר נחמד והן ביצעו אותו בצורה מאוד מקצועית!

    ובעניין האנרגיות , אני בכלל חושבת שאנחנו בלוג שמפיץ אור ,אנרגיות חיוביות ואהבה. בדיוק כמו שפרה.

    http://www.youtube.com/watch?v=wxJFKcqLIvs&NR=1

  226. גוויני Says:

    ערב נפלא תיתוש אילנה ובר,
    אתן יודעות אולי אם יש מחר שביתה?

  227. אילנה Says:

    גוויני,אין שמץ של מושג.

    ערב טוב מ ותודה על השיר.

  228. בר Says:

    ערב טוב גוויני!
    תלוי איפה את גרה אם את גרה באחת מ15 הערים הגדולות אז מתחילים ללמוד מ10:00 אבל אם את לא גרה באחת הערים האלו אז יש מחר שביתה, באתר ynet כתוב את כל ההסבר

  229. אילנה Says:

    לילה טוב,שינה ערבה ומתוקה.
    שמחר יהייה לנו יום טוב ובשורות טובות ומשמחות.

  230. גוויני Says:

    תודה בר,
    אני אבדוק ב ynet.

    אילנה- שיהיה לך לילה מקסים!

  231. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, התמונה היומית, החיוך המתוק של שיפי-

    אוריתי אני יודע שלא התכוונת ברצינות (-:

    ביי!

  232. בר Says:

    אילנה, שיהיה לך לילה טוב וחלומות פז! 🙂

  233. מ Says:

    ליל מנוחה ,אילנה וארנוס, שינה איכותית וחלומות מתוקים.

  234. בר Says:

    אין בעד מה גוויני 🙂

    ארנוס תודה רבה על התמונה

  235. בר Says:

    טוב חברים יקרים אני הולכת לישון…
    אז שיהיה לכולנו לילה טוב וחלומות נעימים 🙂

  236. מ Says:

    ליל מנוחה ,בר, שינה איכותית וחלומות מתוקים.

  237. גוויני Says:

    לילה טוב ברי!

  238. אביגייל Says:

    אחר צהרים טובים ….
    לילה טוב למסיימים את היום.
    תיתוש ????
    גוויני, אהלן, את עדיין כלב מתוק עם קרניים וורודות … אני לא מתלוננת, גם הוא חבר 🙂

  239. תיתוש Says:

    ארנוב תודה על התמונה של שיפ
    לילןה טוב אילנה בר וארנוס שתהיה לכם שינה ערבה וחלומות טובים ושמחר יהיה יום קריר ונעים

  240. מ Says:

    היי אביגייל, מה שלומך? הכל עבר בשלום אצל רופא השיניים?

  241. תיתוש Says:

    היי אחותי בדיוק רציתי לשלוח לך אימייל לשאול לשלומך אז מה שלומך? לי מאוד חם היום 🙂

  242. אביגייל Says:

    אהלן מ. , עבר בשלום …. זה טיפול שאני עוברת פעם בחודש … מכריחה את עצמי להתרגל … למזלי יש שם צוות כל כך נחמד, וזה מאוד מקל. ביחוד שבאתי היום טעונה בכל כך הרבה שפרה, שיכולתי לעצום את העיניים ולדפדף בתמונות להנאתי …

  243. מ Says:

    מאוד שמחה לשמוע. בעניין שפרה, איזה יום סידרו לנו היום, תענוג אמיתי! תודה על הקישור .

  244. אביגייל Says:

    תיתוש, אמנם הבאתי למירפאת השיניים מלא לימונים, אבל התחשבתי בך ושמרתי גם לך אי אילו … לימוננה ???

  245. אביגייל Says:

    מ. , תודה גם לך 🙂 גם התמונה של וושתי מהממת. קצת עצוב לי עליה שהיא לא שתולה בחוץ, באיזה גן.

  246. תיתוש Says:

    חחחח אחותי תודה על ההתחשבות תשמרי שישאר לכל הקייץ 🙂

  247. מ Says:

    האמת, גם לי עצוב קצת על וושתי אבל את מטרתה האמיתית היא כבר השיגה בעצם התרומה הנכבדה לאילן.

  248. אביגייל Says:

    תיתוש, אני לא יוצאת אף פעם מהבית בלי שקית או שתיים של לימונים, לחלק על הדרך … יש לך מזל שאני לא יוצאת הרבה מהבית …

  249. אביגייל Says:

    מ. – נכון. אבל גם לוושתי יש נשמה … אני מקווה שכשהיא תסיים את סיבוב ההופעות, ישתלו אותה במקום נעים כלשהו, שתלבלב להנאתה …

  250. מ Says:

    אביגייל, הלוואי.
    טוב, חברות, אני פורשת לישון. שיהיה לילה מקסים וחלומות שיפפז. לילה טוב לכולם! משאירה אתכם עם שיר מתוק…

    http://www.youtube.com/watch?v=BO4ER0qSGTA

  251. דדהדס Says:

    שלום לכולם.
    וערב טוב.

  252. אביגייל Says:

    מ. – לילה מעולה. הלוואי יום טוב מחר, עם בשורות טובות.
    היי דדהדס יקרה, מה שלומך ?

  253. דדהדס Says:

    אביגייל, הלינקים ששמת ליום ההולדת של מיכלי ועמיתוש
    היו מאד מתעימות להן. ההבחנה שלך מאד מצאה חן בעניי.

  254. דדהדס Says:

    רציתי מאד לדעת איזה לינק יום הולדת היית שמה לי.
    לא אומר לך את יום הולדתי. אבל אני במזל סרטן,
    ויש לך מספר שבועות לתת לי הבחנה.
    מה את אומרת על כך יקירתי אביגייל?

  255. אביגייל Says:

    דדהדס, תודה. אני מעריצה את האנשים שיוצרים את כל האנימציות האלה.

  256. דדהדס Says:

    מאד התגעגתי לאירית וקיפ, מה קורה איתן?
    איפה תיתוש?

  257. אביגייל Says:

    דדהדס, זאת משימה רצינית …
    מה דעתך על הברכה הזאת ???
    http://www.birthdayalarm.com/ECard.jsp?a:22&CCId=1&CardCategoryId=297&CardId=2823

  258. דדהדס Says:

    אביגייל,
    חחחחחחחחחחחח
    זה מאד לא מחמיא לי,חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  259. אביגייל Says:

    דדהדס, להיפך !!!!! אני מתה על זה שהיא קורצת מדי פעם 🙂 היא את האמת יודעת ….

  260. תיתוש Says:

    אחותי תחכי כף אירית תבוא להגיד לךם שלום

  261. אביגייל Says:

    תיתוש, דדהדס ואני נמתין בסבלנות. היתה לי הרגשה שאתן זוממות מזימות מאחורי גבינו ….

  262. דדהדס Says:

    איך את יודעת?
    אני לא מכירה אתכן גם לא בתמונות פרט לאילנה וארנוס.
    היתרון שלי הוא שאתם אניגמא עבורי וטוב שכך.
    אני אוהבת אתכם את כולם כמו שאתם.

  263. תיתוש Says:

    אחותי היקרה אני כבר פה ותכף גם אירית

  264. תיתוש Says:

    הייט דדהדס מה שלומך? 🙂

  265. דדהדס Says:

    אביגייל, פרט לסמל השלום שבהחלט אני אוהבת השאר פשוט נורא.
    אני לא אוהבת במיוחד עוגות, בטח לא עוגת שוקולד מלאת סוכר.

  266. גוויני Says:

    היי לכולם,
    נראה לי אירית עובדת על נאום הכניסה שלה.
    איריתי יש לנו סבלנות…

    אביגייל אם תמחקי את ה- cookies תחכה לך הפתעה 🙂

  267. תיתוש Says:

    אחותי אהבתי את האנימציה 🙂 לא הבנתי כל מה שנאמר שפ אבל אבנתי את נמהות ואהבתי את הצבעוניות

  268. תיתוש Says:

    נכון גוויני את צודקת 🙂

  269. דדהדס Says:

    שלום לגוויני.
    בשעה כזו לראות אותך זו הפתעה.

  270. גוויני Says:

    הי דדהדס,
    אכן הפתעה…
    אני דווקא אהבתי את מה שאביגייל שמה נראה לי שהיא ניסתה לכוון לקטע של שנות ה-60, ילדי הפרחים, היפים וכל זה, כי את מביאה לנו חוויות מהתקופה ההיא מפעם לפעם.
    אני מקווה שאירית תבוא בקרוב כי אני עוד שניה נרדמת.

  271. תיתוש Says:

    גוויני תחכי ממש עוד רגע אני מתארת לעצמי שהיא בטח קוראת קצת מה כתבו כדי שתוכל להגיב

  272. תיתוש Says:

    אחותי לאן נעלמת?

  273. דדהדס Says:

    גוויני
    כפי שאני מבינה את אביגייל, זה הרבה יותר מיזה.
    אביגייל מסתכלת על פרטים חבל על הזמן.
    נכון אביגייל?

  274. דדהדס Says:

    היי תיתוש., אני בסדר, רק שאביגייל נעלמה לנו.

  275. אביגייל Says:

    דדהדס, גוויני צודקת בפירוש הברכה. והעוגה, מה שמאפיין אותה זו לא המתיקות, כי אם החומרים ה"אסורים" שעורבבו בה ברוח הימים … ומה שאני אוהבת בך, דדהדס, שעל אף שאת נמשכת לרוחניות, את יודעת להבחין במי שמזייף גינונים של רוחניות … זו היתה הכוונה ….
    גוויני, אני לא יודעת למחוק קוקיס. אצטרך לגייס את גידעון למשימה ניכבדה שכזו …

  276. אירית השפירית Says:

    אהלן לכולכם. שום כניסה דרמטית. סתם אני. אני מקווה שתסכימו להסתפק במועט … 🙂
    דדהדס, מה קרה לך? ברכה מגניבה!!! אמנם קצת מופרכת אבל יוצאת דופן מרוב הברכות שראינו עד כה עם ה-happy birthday to you, ומכיוון שגם את לא נורא שגרתית אז נראה לי שהברכה הזאת היא מחמאה עבורם.
    מה שלומכן? היה לי יום מפרך וקצת מעצבן, וגם באתי רק לטיפ-טיפה כי אני חייבת לעבוד. מקווה שתסלחו לי: סליחה, בבקשה, תודה.
    אני מזמינה מיץ לימון עם וודקה. למישהו יש?

  277. תיתוש Says:

    דדהדס אני שמחה שרת בסדר 🙂
    כן אחותי השמיעי קול יש לי ארגשה שעכשיו את ואירית זומממות משהו מאחורי גבנו 🙂

  278. אירית השפירית Says:

    ברור שזממנו מאחורי גבכן. מה כבר נותר לנו לעשות? את התוצרים בטח תראו בחודש הקרוב או בשנה הקרובה. 🙂

  279. אביגייל Says:

    אהלן אירית, את יכולה לבחור וודקה עם לימון, או עם מיץ עגבניות ???? ( בלי סלרי … ) מי מצטרף ?

  280. תיתוש Says:

    חחחחחח אחיתיייי סליחה אירית לקח לך ארבה זמן להכנס לבלוג

  281. תיתוש Says:

    אחיתייי -איתיייי זיו

  282. תיתוש Says:

    אחותי אני רק לימוננה בלי הוודקה

  283. אירית השפירית Says:

    אביגייל, אם אלה האפשרויות אז אני בעד "עם מיץ עגבניות". אם הבחירה היא בין לימון ותפוזים אז אני מעדיפה תפוזים. הכול יחסי. ורק אל תגידי לי שזה שטויות במיץ עגבניות …:D

    תיתוש, נזכרתי פתאום בעוד כמה דברים שהייתי חייבת לעשות ושנשמטו מזכרוני, אז עשיתי אותם. טוב, אני נורא מוכשרת. 😆

  284. דדהדס Says:

    אירית, מה שלומך? מה איכפת לי, העיקר ששמעתי ממך לפחות
    בערב זה. אגב, הייתי בירושלים היום ואני ממש מצדיעה לכם
    הלא דתיים בירושלים איך אתם שורדים את מה שקורא לכם שם.
    הדתיים מכל הדתות מסתדרים יפה מאד, כך זה ניראה לי.

  285. אירית השפירית Says:

    היום אני כל הזמן נתקלת בחפצים. בטח מחר בבוקר-צהרים-אחרי הצהרים כשאתעורר אהיה מכוסה כולי בסימנים כחולים. מסכנים החפצים, או שאולי הם בכוונה נתקלים בי? אולי עוד מעט אנקום ואתקל בכוונה באיזה חפץ שאני לא אוהבת כדי שיישבר. שיידע מה זה להיתקל בי. 😀

  286. תיתוש Says:

    ארית ברור שאת מוכשרת 😛

  287. ירון Says:

    שפרה מגישה עכשיו "ציפורי לילה" בגלצ עם קובי אריאלי

  288. תיתוש Says:

    אירית אני חושבת שזה רעיון טוב להיתקל באזה חפץ שביר ותראי שאחר כך אף חפץ לא ירצה להיתקל בך 😛

  289. דדהדס Says:

    אביגייל, ממש מחמיא אהבה שלך לקומיקס. את בעניי בהחלט קנה מידה.
    אבל אביגייל, תתני לי משהו יותר נחמד ליום הולדת שלי. חחחחחחחחח

  290. אירית השפירית Says:

    דדהדס, יקירתי, אהלן! אני לא בטוחה עד כמה אנחנו באמת שורדים בירושלים. רוב החברים שלי עזבו את העיר, וכל האחים שלי עזבו אותה. אני פשוט משתדלת לקחת את הדברים בקלות יחסית. שכל אחד יחיה על פי הבנתו, ואם בא לו לרקוד כל לילה לפני הירח או להתפלל לבודהה או להיות אתאיסט welcome. זאת הדרך היחידה לשרוד כאן ואפילו ליהנות מן הגיוון. אני מבינה שבאת בניסיון לפגוש את פופי? בעיניי את אורחת הרבה יותר מכובדת, ובוודאי יותר רצויה. ברוכה הבאה לעירי.

  291. אירית השפירית Says:

    תיתוש, קלטת בדיוק את הכוונה שלי. ברגע שהחפץ הראשון ייפגע, האחרים ייזהרו. 🙂

    אביגייל שלנו, לבי-לבי אתך בעניין הרופא שיניים. רק המחשבה על זה עושה לי ….. ברררררררר. היום, כמו תמיד אבל יותר, את בהחלט ראויה לפינוקים. יש דבר מה שלבך חושק ושאני יכולה לספק?

  292. אביגייל Says:

    דדהדס, סיכמנו …
    תגידו, מה זה היה הסיפור הזה של להעניק לאפיפיור היקר מאדמות ארצנו הקדושה – כמחווה של רצון טוב, מקומות הקדושים לנצרות ????? ההיה או דמיינתי ???

  293. אביגייל Says:

    אירית, עבר בשלום … קטן עלינו …
    לכלב של דדהדס מגיע פינוקים יותר … גם היה לו קוץ באוזן, וגם צחקו עליו החבר'ה שהלך בזיגזג .. מה שלומו, דדהדס ?

  294. אירית השפירית Says:

    דדהדס, מכיוון שכולנו בתמונה ואנחנו לא מבינים רמזים, תרמזי לנו מה ישמח את לבך לקראת יום ההולדת שלך, כדי שנוכל להתחיל לעבוד על הטקסים והברכות. 🙂 כבר הבנו שעוגה מאוד מתוקה – לא. נראה לי שבשבילך צריך להכין משהו יותר מעודן ומורכב.

    דרך אגב, כפי שכבר כתבתי כאן פעם, אתי אתם פטורים לגמרי. אני שונאת את יום ההולדת שלי ומצפה דווקא לא לקבל בו כלום. ככה עדיף. לעומת זה בכל יתר ימות השנה – הכול הולך.

    ואביגייל, תני לנו רמז גם את. קודם כול באיזו תקופה של השנה צפוי התענוג שלנו לחוג את יום היוולדך, ובעיקר מה את מזמינה.

  295. דדהדס Says:

    אירית,
    כאטאיסטית מלידה אין לי אלה לקבל כל מה שרק תאמרי.
    מה לעשות ואני כל כך בדעתך. אין לך מושג עד כמה.

  296. דדהדס Says:

    אביגייל
    אחר כך את לא מבינה למה אני מתה עליך.

  297. תיתוש Says:

    גם אני לא רוצה יום הולדת
    אחותי נידמה לי שיש לך יום הולדת סמוך ליום ההולדדת של מישהוא מאוד לא אהוב על חברי הבלוג אני לא מבינה אח שתי אנשים כל כך שונים באופיים יכולים להיות בני אותו מזל

  298. אירית השפירית Says:

    דדהדס, אני מקווה שהכלב שלך הספיק לנוח ולהירגע מן הטראומה. את יכולה לתת לו פינוק בשמי. אשמח להיות שותפה.

    אביגייל, כתושבת ירושלים אני ערה לכך שכבר עשרות רבות של שנים מתגלעים ריבים בין מדינת ישראל ובין כנסיות מכנסיות שונות על הבעלות על אתרים רבים בעיר. בהרבה מקומות אסור לבנות, להרוס וכולי, אפשר רק לשכור את השטח ולשלם את הכסף לכל מיני כנסיות. קשה לאדם שפוי להבין כמה מורכבת העיר הזאת. אני מניחה שמנצלים את ההזדמנות שפופי פה כדי לרדת מאיזה עץ שעלו עליו לפני מאה ומשהו שנים ולהסדיר את הזכויות הקנייניות. מדובר הרי על מקומות שבאמת נרכשו על ידי הכנסייה. קשה לי להאמין שמישהו "מעניק" לפופי משהו שלא שייך לו במילא.

  299. דדהדס Says:

    אביגייל
    כל הכלבים המתוקים שלי בסדר גמור.

  300. דדהדס Says:

    אירית, משהו קטן ברצינות.
    דווקא בגלל מה שרק אמרת עכשיו
    חשוב שמקום מסוג זה יהיה בין-לאומי.
    כוונתי למקומות הקדושים ובעיקר לעיר המאוכלסת בערבים.

  301. אביגייל Says:

    אירית, העניין ירד כנראה מהפרק כי ש"ס התנגדה בתוקף. ואם ש"ס התנגדו, אז אני בטח בעד, לא ???
    תיתוש, נכון, יום ההולדת שלי ב – 4.9 ושל בובליל האב – ב – 5 או 6 … אני לא בטוחה שאני כל כך מרוצה מזה שיש לך זיכרון כל כך טוב ….

  302. אירית השפירית Says:

    דדהדס, בין אם רוצים ובין אם לא, אין ברירה אלא לשמור את העיר הזאת בינלאומית. אף אחד לא יוותר על הרכוש שלו בעיר כזאת, על הסמליות שקשורה לכך, על דריסת הרגל, על הנוכחות. שוכחים שפעם חיינו בעולם של מעצמות – בריטים, צרפתים, רוסים, ספרדים, פורטוגלים, הולנדים – ואחר כך בעולם של מלחמה קרה. כולם הציבו את רגלם בירושלים וקנו בה זכויות. מי שלומד את ההיסטוריה הקרובה של העיר מבין עד כמה הפוליטיקה והדת תמיד היו מעורבות מאדו במה שקורה כאן. לדעתי זה מעניין. אין לי גם בעיה עם זה. הבעיה שלי היא רק עם העובדה שכולם רוצים בלעדיות, להגיד: רק שלי, מכל האחרים נתעלם, במקרה הטוב, או ננסה לזרוק אותם ולפגוע בהם, במקרה הרע. כאשר בנוסף לרכושנות הזאת מוסיפים גם נופך דתי או לאומי חזק ושנאת האחר – נוצר מה שאנו רואים כעת. אבל תמיד זה היה כך בעיר. היו תקופות רגועות ואחר-כך תקופות מזעזעות וחוזר חלילה, במין מעגליות מוזרה. סבא וסבתא שלי גרו בשנות העשרים של המאה ה-20 ליד שער שכם ביחד עם ערבים ולמדו לדבר ערבית והכול היה הרמוני, ואז יום אחד "מישהו" נתן הוראה וכל מיני מוסתים עלו בהמוניהם לפגוע ביהודים. יום אחד הכול דבש, יום שני כולם הופכים לזאבים. השכנים שלהם הצילו אותם, אבל מאז היה ברור להם שההרמוניה הזאת היא שברירית או מזויפת או בעייתית. אני מקווה שיבוא יום ונוכל לחיות כמו בני אדם נורמלים בכל מדינה שפויה, להתייחס לאנשים סתם כאל בני אדם, בלי כל הסמלים שנלווים אליהם, ושנדע לכבד את השונים מאתנו. אינשאללה.

  303. אביגייל Says:

    גוויני נרדמה על המיקלדת ??? לא איחלנו לה לילה נעים. 😦

  304. תיתוש Says:

    אחותי אין לי זיכרון כל כך טוב אבל הצירוף של ימי ההולדת שלך ושל הבובילו כל כך חרה לי אתם כל כך שונים שאני חושבת שגם את היום הולדת הזה הוא המציא ארי הוא והבת שלו חובבי יום הולדת מושבעים שכחת שאחרי שהם עזבו את האח הגדול הם חגגו יום הולדת פעמיים בשבוע

  305. תיתוש Says:

    אחותי גם אני חושבת שגוויני נרדמה

    אני מחושבת שבחייפה יש דו קיום ממש יפה בין היהודים והערבים

  306. אביגייל Says:

    תיתוש, אני מתה עלייך. את כזאת מצחיקה 🙂
    אירית, ידעתי שאת מוכרת לי מאיזה מקום … סבתא שלי, שהיתה אשה מקסימה, נולדה וגדלה בירושלים בשער שכם …

  307. אירית השפירית Says:

    וואו, דדהדס, את מוציאה ממני נאומים חוצבי להבות בעלי נופך היסטורי ומייגע בשעות אלו של הלילה. סחתיין עליך 😛 וכל זה כאשר אני חייבת ללכת לעבוד.

    נראה לי שעוד רגע אפרד מכן לשלום, וכמובן בברכת לילה טוב.
    וכמובן לא אלך מבלי לצרף שיר.
    http://www.youtube.com/watch?v=Z2s0W13jiaE

  308. תיתוש Says:

    אחותי גם אני מתה עלייך 🙂

  309. אביגייל Says:

    אירית, לילה טוב, מלא אהבה, נשתמע.

  310. דדהדס Says:

    אירית אני מדברת בדיוק מהנקודה הזו, לא דת ולא אנוכיות .
    אבל גם את יודעת שזה לא ראלי, והכל פוליטיקה ואפילו פוליטיקה עלובה.

  311. דדהדס Says:

    רגע אירית, את יודעת שאני איטית.

  312. תיתוש Says:

    אחותי כמה דורות את בארץ ומה המוצא של המשפחה שלך?

    ווו אירית אזה שיר יפה מיזמן לא שמעתי אותו

  313. אירית השפירית Says:

    לילה טוב לכן יקירותיי המקסימות. שמחר יהיה טוב יותר! שנתראה בשמחות, ושכל יום תהיה סיבה לשמחה או למסיבה!

    דרך אגב, מישהי מכן קצת מאושרת מכך שישראל עלתה לגמר של האירוויזיון או שכולן אדישות? אני, ברוב עוונותיי, די מתרגשת, למרות שכבר אי אפשר יותר לשמוע את הדברים האלה שקוראים להם שירים משום מה. בעיתות "חירום" כאלה מסתבר שאני בכל זאת פטריוטית. "איזראל דוז פואה" – זה הצליל שאני רוצה לשמוע. אני מקווה שזה לא יוריד את ערכי בעיניכן … 🙂

  314. דדהדס Says:

    אירית, גם את משהו לא פשוט, במובן החיובי כמובן.

  315. דדהדס Says:

    אירית
    שמחתי מאד שהם עלו לגמר.

  316. אירית השפירית Says:

    דדהדס, לא ברחתי. אני מחכה להגיד שלום לכל אחת מכן בנפרד.

    תיתוש, לצביקוש היו כמה הברקות די גאוניות במשך השנים.
    גם השיר הזה נחמד
    http://www.youtube.com/watch?v=nda1doV0mHc

    אביגייל, אהבה. שלום. שקט. בריאות. מגיע לנו!

  317. אביגייל Says:

    מוקדש לדדהדס כפיצוי ….
    http://upchucky.com/flash-virtual-doggy.html

  318. תיתוש Says:

    אירית אני ממש לא התרגשתי שישראל עלתה לגמר באירוויזיון אבל ממש ממש לא מחרימה אותך חס וחלילה 🙂

    לילה טוב אירית יקרה שתהיה לך שינה ערבה וחלומות נחמדים ושמחר יהיה יום טוב יותר מהיום אם הרבה הרבה אופטמיות קבלי חיבוק ענק

  319. אירית השפירית Says:

    וקצת זהבה בן
    http://www.youtube.com/watch?v=I6yPy6yLbUQ

  320. תיתוש Says:

    נכון אירית לצד השירים הקליליק שלו איו לו גם כמה רציניים ורגישים יותר
    לילה טוב

  321. אביגייל Says:

    תיתוש, מצד אבא – דור שמיני בארץ חמדת אבות … אמי הגיעה מגרמניה רגע לפני שהיה מאוחר מדי …
    אירית, אכן התרגשתי הערב מאוד, ולא ידעתי למה . עכשיו, כשאת מספרת לי שעלינו לגמר, הכל ברור לי … – מה פתאום מתרגשת ????????? אוהבת אותך בכל זאת. 🙂 לילה טוב יקרה.

  322. דדהדס Says:

    חברותי היקרות, החכמתן אותי עד מאד.
    לילה טוב לכן .

  323. אירית השפירית Says:

    אביגלוש, איך את יודעת מה לעשות כדי לעודד את רוחי. מייד שלחתי ל"אחייניות" וכמובן התאמנתי בעצמי. איזה כייף שמישהו חשב ליצור סרטון כזה, ואיזה כייף שיש לי אותך כדי להביא יצירות מובחרות כאלה לתשומת לבי.

  324. תיתוש Says:

    חחחח אחותי אזה יופי 🙂

    אירית אחלה שיר זהבה בן 🙂

  325. מיכלי Says:

    הי יקיריי, האיחולים בפוסט הזה ריגשו אותי כל כך. אני מלאת תודה. באמת שזכיתי! זכיתי להיות מוקפת בכזו אהבה וחום בבלוג היקר הזה, המכיל אסופה של אנשים מוכשרים, רגישים ונבונים, חמים וטובי לב, עמוקים וחריפי מחשבה (ממש כמו הסיבה לשמה נתכנסנו מלכתחילה…). מודה לכם מעומק לבי על כל הברכות והאנרגיות הטובות שהרעפתם עלי, שמאוד חיממו את לבי, ועל השירים היפים (עדידוש, כל הכבוד שזכרת שיהודית היא הזמרת האהובה עלי מכול… אגב, לאחרונה את ומ. הזכרתם הרבה את הראל סקעת, אז אני, אגב, סקעתית משכבר הימים, הוא אהוב עלי במיוחד והייתי כבר בלמעלה מעשר הופעות שלו… חוויה שאת חייבת לעצמך!).

    היום הייתי בעבודה(כל כך רציתי להיכנס לבלוג אבל היה לחץ מטורף) וחגגו לי שם כמיטב המסורת עם עוגה וברכות. אצלנו כל אחד כותב ברכה בכרטיס, גם הבוסים, מאוד מרגש, והחלק הכי נחמד הוא שכולם חוץ ממני אינם ישראלים במקור (אני קופירייטרית ועורכת בחברת קופירייטינג ותרגומים), כך ששרים לי יומולדת באנגלית, צרפתית, גרמנית, רוסית, ספרדית… תענוג!. אך זה היה רק הספתח. החגיגה האמיתית הייתה הערב עם כמה חברות טובות במסעדה איטלקית, קיבלתי מתנות מקסימות אבל אני חייבת לשתף אתכם במתנה אחת שתעניין אתכם מן הסתם… חברה שלי הפתיעה אותי, והדפיסה תמונה יפה שלי עם שפרה מהמפגש (ששלחתי לה בזמנו במייל) על משטח לעכבר. אתם בטח מתארים לעצמכם את השוק שחטפתי… איזה כיף, עכשיו אני מקלידה כשהפרצוף היפיפה והמבט החם של שפרה מולי … מתנה מקורית ומדליקה!

    יאללה אני שפוכה מעייפות וחייבת להיכנס למיטה. אבל לא יכולתי שלא להודות לכם שוב על שחשבתם עלי ושימחתם אותי כל כך. כמו שרובכם יודעים עברתי שנה קשה עם המחלה של אחותי, אבל תודה לאל זה מאחורינו ונותר רק לקוות שהסיוט לעולם לא יחזור ושכל האיחולים, במיוחד לבריאות (וכן, גם לאהבה בשבילי…) יתגשמו אמן. יום ההולדת הזה וכל האיחולים שקיבלתי הטעינו אותי באנרגיות מחודשות ואני מביטה קדימה אל העתיד בחיוך ומגייסת את כל החשיבה החיובית.
    וואו, סורי על ההשתפכות אבל הייתי חייבת לשתף אתכם. תודה לכל אחד ואחת מכם. לילה טוב. אוהבת אתכם! אשתדל לקפוץ לכאן מחר לפני הנסיעה לפראג להיפרד לשלום.

  326. אירית השפירית Says:

    והפעם פנייה אישית: לילה טוב תיתוש, לילה טוב אביגייל, לילה טוב דדהדס. חלומות מתוקים ושינה ללא שום הפרעה, שינה שתספק לכן הרבה כוח ליום המחרת.
    ומכאן אני נעלמת לעבר האופק (תאמינו לי שזה לא כל כך רחוק). צ'או.

  327. תיתוש Says:

    ווי אחותי שמונה דורות בירושליים? מיהודי ספרד? את לא חייבת לאנות

  328. אביגייל Says:

    מיכלי, ריגשת אותי מאוד. את אשה מקסימה, ואני מאחלת לך שוב מקרב לב שתהיה לך שנה שמחה. המתנה שקיבלת כל כך מדליקה, שאני שוקלת לאמץ את הרעיון ! סופר יצירתי.
    לילה טוב מיכלי, חלומות נעימים.

  329. אירית השפירית Says:

    וואו מיכלי, שכל הימים יהיו לך כמו היום, מרגשים ושמחים ומלאי תקווה. מגיע לך מכל טוב הארץ, כל מה שהחיים יכולים להעניק לנו – אהבה ושמחה ובריאות ועניין והצלחה וביטוי עצמי. מאחלת לך רק טוב. תיהני מן הטיול, תחזרי בשלום ותספרי לנו את כל החוויות.

  330. דדהדס Says:

    מיכלי, הכל בא מאהבה של הבלוג המדהים הזה.

    אירית ואביגייל ותיתוש הזכרתן לי את השיר הנפלא הזה
    ואני מתכוונת לזה באמת.

    http://www.youtube.com/watch?v=JeHtuwsUeRw&feature=related

    לילה טוב לכולם.
    שהכל יעבור ממול.

  331. אביגייל Says:

    אירית, בשבילך אני פה … לילה טוב.
    תיתוש, את יודעת שאני יודעת רק מעט על המישפחה שלי . אני רק זוכרת שסבתא רבקה דיברה עברית, ערבית, לאדינו ואידיש …. הסבא עלה מרוסיה.

  332. אביגייל Says:

    דדהדס יקרה, לילה טוב ומבורך.

  333. תיתוש Says:

    מיכלי יקרה
    שמחה שחגגת היום מגיעה לך כל החגיגות שבעולם
    נסיעה טובה לפרג תהני ותעשי חיים ושובי אלינו בשלום
    שמחתי לשמועה שהמחלה של אחותך כבר מאחוריה ומאחלת לה בריאות שלמה
    לילה טוב וחיבוק גדול

  334. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס ואירית שבכל יעבור יעבור מימול

    אחותי אלה היו כל השפות שכולם דיברו בירושלים

  335. תיתוש Says:

    אחותי אזה יופי באתר האנימציה ששמת לדדהדס יש גם שירים שלכום השנים משנות ה50 ועד ה90
    אני אשמח אם יש אתרים שאת חושבת שיענינו אותי שתשלחי לי

  336. אביגייל Says:

    בסדר תיתוש.
    לילה טוב אחותי, חיבוק גדול, נשתמע מחר .

  337. תיתוש Says:

    לילה טוב אחותי שינה ערבה וחלומות על אי מקסים
    חיבוק גדול מימני

  338. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים
    שינה ערבה וחלומות פז לכולם
    כבלו במקום כיסוי חיבוק גדול

  339. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם, יש פוסט חדש- כן ירבו החגיגות!
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/05/13/%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%aa-%d7%9c%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%aa/

סגור לתגובות.


