יום הולדת לרמה

by

birthday

רמה היקרה, 

המון מזל טוב ליום הולדתך, שמחים שחזרת אלינו, התגעגענו…
אוהבים החברים 🙂

281 תגובות to “יום הולדת לרמה”

  1. ארנוס Says:

    אמנם הקדמנו ביום, אבל בכל זאת – מזל טוב רמה!

    (ותודה לעדידוש על הפוסט)

  2. אוריתי Says:

    גיא פינס:
    האחות הגדולה ומולי שגב יוצאים מהארון בהקרנה בכורה פרטית של "מסודרים", זוג שווה במיוחד, בהופעת בכורה, כך תיאר אותם גיא.
    ריאיינו את שפרה, שאלו אם היא מסודרת והיא אמרה שהיא מאושרת שזה יותר שווה ממסודרת , אין לה תלונות, צחקה ונראתה מאושרת.

  3. תיתוש Says:

    רמה יקרה מזל טוב עד 120 שנים מאושרות
    אני מאחלת לך הרבה בריאות אושר ועושר שיתגשמו כל משאלותיך
    גם אנחנו קיבלנו מתנה לכבוד יום הולדתך קיבלנו אותך בחזרה
    קבתי חיבוק ענק ונשיקה מימני

  4. ירושלמית Says:

    רמה מזל טוב
    יום הולדת שמח ומאושר!!!
    ותודה לאוריתי על העדכון

  5. רמה Says:

    וואו!! תודה יקרים שלי אין עלייכם אני מתרגשת מדי ארגע קצת ואחזור.
    שוב תודה 🙂

  6. ora Says:

    מזל טוב רמה מתוקה

    בבקשה לטקבק יש היום המון כתבות ובואו נתגייס יחד ונטקבק

  7. תיתוש Says:

    תודה לארנוס ועדידוש על הפוסט

    תודה אוריתי שפרה כמו שפרה אמרה בדיוק מה שחשבתי שתגיד אני מדמינת את החיוך שלה למראיין בטח המיסה אותו לגמרי 🙂

  8. אוריתי Says:

    רמה מקסימה,
    מזל טוב, עד 120, חיים מאושרים ומלאי צחוק גיל ושמחה.
    מאחלת לך את כל מה שאת מאחלת לעצמך, כפול שניים.
    כל שתבקשי לו יהי.
    הרבה נשיקות וחיבוקים, ואיזה כיף שאת שוב איתנו.

  9. אילנה Says:

    רמה יקרה

    ליום הולדתך צרור ברכות ואיחולים
    מזל טוב והצלחה בכל נתיב בחיים,
    ילדה יפה,חייכנית בעלת נתינה וחום
    שיהיו חייך מאושרים ומוצפים באור,
    תקריני מאורך על כל סובבייך
    ושתדעי רק ימים טובים בחייך,
    שתהייה לך בריאות טובה והצלחה
    הצלחה במציאת מקור פרנסה,
    ובזוגיות טובה כי לכל את ראויה,
    שכל ברכותיי תתגשמנה ,אמן
    ואלה שאת מייחלת להן גם כן.

    חיבוק גדול ונשיקות .

  10. ארנוס Says:

    אוף לא ראיתי, אני אראה בשידור החוזר. המראיין בטח נלקח לטיפול לאחר התעלפות, מחיוך כזה בטח לא יוצאים בשלום, היא פשוט מעלפת…

  11. גוויני Says:

    רמה היקרה,
    המון מזל-טוב!
    קיבלת אחלה מתנה ליומולדת- גם מחשב מתוקן (and there for- אותנו) וגם ים כתבות על שיפ.
    http://www.youtube.com/watch?v=IKffDTu6THA&feature=PlayList&p=301F4ECB7D2F2D4A&index=3

  12. תיתוש Says:

    חחחחח ארנוס 🙂

  13. תיתוש Says:

    רמה

    רציתי לאחל לך שהשמש תחייך אלייך
    שהקשת תגן עלייך,
    שהגשם יבכה בשבילך,
    והפרחים יפרחו למענך.

    שכל בוקר עם חיוך תתעוררי,
    שלשמוח ולצחוק לא תשכחי,
    שלעולם לא תפסיקי לחלום,
    ותמיד תשמרי על התום.

    שראשך יגע בעננים
    ושתדעי רק ימים מאושרים.
    שתגשימי את כל חלומותייך
    ובהצלחה בכל מעשה ידייך.

    יש יום בשנה, יום חשוב,
    יום מיוחד יום שמח,
    יום כתום,
    וזהו יום הולדתך
    היום
    http://anatweb.com/huledet4.htm

  14. רמה Says:

    היום הולדת שלי מחר.. אבל בכיף אני אתחיל מעכשיו..
    תודה תיתוש, ירושלמית, אורה,אוריתי וגיוויני אתן מדהימות!
    אילנה לא יכולתי לבקש ברכה יפה יותר ריגשת אותי עד דמעות…
    וכמובן עדידוש המקסימה וארנוס היקר תודה רבה, כבוד הוא לי שיש פוסט לכבודי 😛

  15. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    חזרתי ממדורה עם קרטושק'ס 😉 מי מעוניין?
    רמה יקרה, המון מזל טוב…אז מה אם הקדמנו קצת…אנחנו בעד חגיגות וכמה שיותר 🙂

  16. ארנוס Says:

    אנשים הנה שוב הלינקים לכתבות בווינט ובוואלה-

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3713377,00.html

    http://celebs.walla.co.il/?w=/3607/1482568/3,3

    דיברתי עכשיו עם אורה, בבקשה אל תשכחו לטקבק (-:

  17. עדידוש Says:

    ארנוס ואני מוסיפה את הלינק ממאקו
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-cb0b6ca5d892121004.htm&sCh=46bbe76404864110&pId=786102762
    כנסו וטקבקו 🙂

  18. גוויני Says:

    אתם חייבים לראות מה קיבלתי במייל מהחברה להגנת הטבע-

    לראשונה בישראל,
    האח הגדול, גרסת הנוצות והכנפיים:
    ביוזמת המרכז הבינלאומי לחקר נדידת הציפורים בלטרון והחברה להגנת הטבע,
    ניתן לצפות בתנשמות מטירת צבי גם בלילה, באמצעות שידור ישיר ממצלמת Infra-Red אינטרנטית .
    הציצו לתנשמות עכשיו!
    ביוזמת המרכז הבינלאומי לחקר נדידת הציפורים בלטרון, המשותף לחברה להגנת הטבע ולאוניברסיטת תל-אביב, ניתן לצפות בשידור ישיר, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע לתוך "חדר המיטות" של זוג תנשמות המקנן במגדל המים של קיבוץ טירת צבי. מלבד מצלמת האינטרנט הרגילה, המשדרת במשך שעות היום, לראשונה הותקנה מצלמת Infra-Red המאפשרת לצפות גם בחיי הלילה של התנשמות, וניתן לראות את ההורים מאכילים את הגוזלים במהלך היום והלילה. זהירות, הצפייה ממכרת!
    והלינק לצפייה כמובן-
    http://video.tau.ac.il/General/birds/

    חברים,
    זה ממכר!

  19. עדידוש Says:

    רמה יקירתי,
    "לו היה באפשרותי להעניק לך ולו דבר אחד בלבד,
    הייתי נותנת לך את היכולת לראות את עצמך
    כפי שאחרים רואים אותך
    ואז היית יודעת כמה טובה הנך"
    המון המון מזל טוב, אושר, בריאות ורגעי שמחה לרוב,
    שתמיד תשמרי על האופטימיות ועל החיוך,
    נשיקות 🙂

  20. עדידוש Says:

    גוויני, זה נשמע מדליק לאללה 😛
    אני אנסה היום…אם אתמכר, תהיו פה ל"הצלות"?

  21. גוויני Says:

    מ'זתומרת עדידוש עוד לא נכנסת ללינק?
    תיכנסי עכשיו, יש מכות!!! (בין הגוזלים…)
    איזה חמודים 🙂

  22. תיתוש Says:

    חחחח גוויני מדליק תודה על הקישור

  23. רמה Says:

    איזה כיף לראות את שפרה.. גם אליה התגעגעתי כמובן!
    העוגה בתנור ברגע שתצא אתם הראשונים שתטעמו 🙂
    עדידוש תודה אין עלייך 😛

  24. עדידוש Says:

    בר, שמחתי לשמוע על הציון הגבוה באנגלית ושיש לך גם הרגשה טובה לגבי הבגרות של היום…תודיעי לנו מתי הבחינה הבאה, כדי שנפעיל את כוחות האצבעות והאנרגיות 🙂

    {אני עושה השלמות של מה שנכתב מהצהריים ולכן מגיבה ב"תשלומים"}

  25. עדידוש Says:

    גוויני, ברור שכבר נכנסתי…הגוזלים ממש מתוקים, אבל הפרצוף של התנשמת מאז ומתמיד הפחיד אותי…

  26. צביה Says:

    רמה יקרה וחמודה
    מזל טוב מוקדם ליום ההולדת שיהיה לך רק טוב ושמח תמיד כל יום ובמיוחד ביום ההולדת מחר.

    ערב טוב לכולם.

  27. אילנה Says:

    ראיון עם דור,חמוד,אני כל כך אוהבת אותו :
    http://www.96fm.co.il

  28. אילנה Says:

    ערב טוב צביה יקרה.
    תמיד שמחה לראותך איתנו.

  29. אירית השפירית Says:

    רמה שלנו, את אולי חוגגת מחר יומולדת אבל אנחנו חוגגים פעמיים: גם משתכרים לכבודך וגם שמחים שאת אתנו.

    מאחלת לך שתגשימי את כל חלומותיך ותהיי מאושרת!

    http://greetings.icq.com/greetings/cards/97/
    http://www.youtube.com/watch?v=J_1PAx5Ycwo&feature=related

  30. תיתוש Says:

    ערב טוב צביה

    אילנה זה שידור ישיר?

  31. תיתוש Says:

    ערב טוב אירית

  32. אירית השפירית Says:

    אהלן תיתוש. זהו, סופית סידרתי את האימייל שלי ואני כבר לא מנותקת מן הציוויליזציה. 😀

  33. תיתוש Says:

    אירית אני שמחה לשמוע זה אומר שקיבלת את האימיילים שלי?

  34. צביה Says:

    תודה אילנה
    גם אני אוהבת אותכם מאד

  35. אילנה Says:

    כן תיתןש,תקליקי עלידור ישיר
    משמיעים את כל האלבום וראיון.

  36. אילנה Says:

    אוףף,תיתוש תקליקי על שידור ישיר…

  37. אירית השפירית Says:

    תיתוש, קיבלתי רק את האימיילים ששלחת לי אחרי שתיקנתי את תיבת הדואר ולא את הניסיוניים ששלחת לי מקודם. אין לי מושג כמה אוצרות שלחו לי היום ולא קיבלתי. 😦

  38. רמה Says:

    תודה צביה ואיריתוש.
    העוגה מוכנה, עוגת שוקולד חמה עם קצפת ותותים מי מזמין?

  39. עדידוש Says:

    רמה אני אשמח למנה בבקשה 😛 ונכון שתסלחו לי אם היום אהיה "צופה מן הצד"?
    אני מותשת מהיום שעבר עלי…

  40. רמה Says:

    עדידוש לך מותר ה-כל, תנוחי יקרה מחר יום חדש 🙂
    תתפנקי בפרוסת העוגה הראשונה

  41. ירושלמית Says:

    כנראה שלתכנית הלילה החדשה של ערוץ 24 יקראו "לילה לא שקט"
    http://www.mako.co.il/music-24/general/Article-ee108e6062a2121004.htm&sCh=85100e0e432df110&pId=786102762
    אמנם לא כתוב ששפרה אחת מהמגישות/ים אך אני מניחה שעל זה דיברו ב"גיא פינס".
    בהצלחה לשפרה

  42. תיתוש Says:

    אילנה אני מזמן הקלקתי רק לא שמתי לב שהיה כתוב ישיר אבל זה מה ששיערתי ולכן שאלתי דובר שם על סבתא העם הכבנה לאמא שלך? 🙂

    אירית לא נורה אל תהיי עצובה העיקר שעכשיו את יכולה לכבל אימיילים תסתכלי על חצי הכוס המלאה 🙂

  43. עדידוש Says:

    תודה רמה, מעולה 😛
    ירושלמית, תודה על הקישור, מוזר שלא כתבו ששפרה חלק מפאנל המנחים…ומי הימר על זה שדפנה לוסטיג תנחה? {נכון, אני!}

  44. תיתוש Says:

    עדידוש אנחנונסלח לך השאלה אם את תצליחי להישאר צופה מין הצד 🙂 קבלי חיבוק של אנרגיות

  45. תיתוש Says:

    אנחנו נסלח

  46. רמה Says:

    יקרים שלי אני פורשת מוקדם, מחר יש לי יום עמוס…
    שיהיה לילה טוב וחלומות נעימים 🙂
    תודה לכולכם אוהבת אתכם מאוד.

  47. מ Says:

    רמה, המון מזל"ט, בריאות ,אושר, אהבה, שמחה ,כיף וכל דבר אחר שליבך חפץ.

    השיר הזה הוא בשבילך

    http://www.youtube.com/watch?v=ztoSUhbNntQ

  48. מ Says:

    לילה טוב, רמה , שינה ערבה וחלומות מתוקים במיוחד!

  49. עדידוש Says:

    תיתוש, תודה על החיבוק 🙂
    רמה מתוקה, לילה טוב ושוב מזל"ט, חלומות מתוקים.

  50. שיח ורדים Says:

    רמה היקרה שיהיה לך מזל טוב אושר והצלחה בכל אשר תבחרי .

  51. מ Says:

    מקדישה את השיר לשפרה היקרה , איזה כיף שהיום זכינו לראות ולשמוע אותה.

    http://www.youtube.com/watch?v=x8fNDfdjXd8

  52. תיתוש Says:

    לילה טוב רמה יקרה שינה ערבה וחלומות טובים
    יום הולדת שמח מחר ועבודה נעימה

  53. תיתוש Says:

    אחותי???

  54. עדידוש Says:

    אני פורשת מוקדם היום, צריכה לטעון אנרגיה 😛
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  55. אילנה Says:

    רמה ,ילדת היומולדת שלנו,שינה מתוקה,חלומות נעימים ומתוקים.
    יום הולדת שמח.

    תיתוש,דור דיבר על הסבתא השניה שתחייה שהיתה אמורה לגור איתם,היחידה שמוכנה עבורה.

  56. אילנה Says:

    לילה טוב עדידוש יקרה,שינה ערבה ומתוקה.

  57. ארנוס Says:

    היי כולם,
    התמונה היומית – תמונה מקסימה של האחיות האהובות עלינו… מהתוכנית של גיא פינס-

    וגם שיר תואם לתמונה-

    http://www.youtube.com/watch?v=wSDh94eQTAk

  58. ארנוס Says:

    לילה טוב עדידוש!

  59. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש מחר יום חדש ואנרגיות חדשות

    אילנה תודה על התשובה שתבדל לחיים ארוכים

  60. תיתוש Says:

    ארנוס תודה על התמונה והשיר

  61. Amitush Says:

    הגעתי באיחור כהרגלי 🙂
    רמה, מזל טוב יקירתי, מאחלת לך המון שמחה,הצלחה,אושר ויושר ואהבה!!!
    כול שתבקשי לו יהי 🙂
    HAPPY BIRTHDAY

    לילה טוב עדידוש, תביאי קצת קרטושק'ס 🙂
    ערב טוב ונעים לכולם.

  62. תיתוש Says:

    ערב טוב עמיתוש אנכנו לבד פה 😥

  63. מ Says:

    ערב טוב תיתוש ועמיתוש.

    כולם כבר פרשו לישון ? חגגו יותר מדי ?

  64. Amitush Says:

    ערב טוב מ' ותיתוש יקרות !
    בזמן האחרון אנשי הבלוג עייפים מאוד, לא מצליחים להחזיק מעמד עד שאני באה חחחח אוייייי מה יהיה??

  65. תיתוש Says:

    חחח מ' ערב טוב

  66. מ Says:

    עמיתוש, את צריכה להבין לא כל יום אנחנו תחת מתקפת שפרה (לא שנראה לי שמישהו מתלונן) ולא כל יום חוגגים יום הולדת לרמה ששבה אלינו…
    אני כאן לעוד קצת זמן עד שאני אתעייף, משום מה אני עדיין לא עייפה.

  67. תיתוש Says:

    כן עמיתוש את צודקת מחלת העיפות נפלה על חברי הבלוג
    וגם לא נראה לי שאחיות ציפורות הלילה האמיתיות יכנסו היום לבלוג 😥

  68. תיתוש Says:

    אירית צופה אחותי אוריתי ???? ואיפו אילנה נעלמה?

  69. Amitush Says:

    חחח מ', הבנתי שהיתה מתקפת כתבות על שפרתנו ובן זוגה 🙂
    ראיתי וקראתי אתץ כולן, שפרה כרגיל נראית פיצוץ 🙂 אין הרבה מה להגיד…
    אכן רמה שבה אלינו סוף סוף 🙂 ועוד יום הולדתה בפתח.
    בקרוב אצלי 🙂

  70. אילנה Says:

    באתי לברך בלילה טוב.

    לילה טוב ,שינה ערבה ומתוקה ומחר שיהייה לנו עוד יום טוב עם בשורות טובות ומשמחות,אמן!

    המשך ערב מהנה לציפורי הלילה .

  71. מ Says:

    שיר שרציתי להקדיש לרמה קודם ושכחתי , מוטב מאוחר…

    http://www.youtube.com/watch?v=GXUkh7QM1z0

  72. מ Says:

    ליל מנוחה, אילנה, חלומות נעימים.

  73. Amitush Says:

    לילה טוב אילנה

  74. תיתוש Says:

    חחח אילנה כאילו ענית לקריאתי
    לילה טוב אילנה יקרה שינה ערבה וחלומות פז

  75. תיתוש Says:

    מ' תודה על השיר בדיור רציתי לבקש ממך לשים לנו קצת שירים עיבריים ישנים 🙂

  76. תיתוש Says:

    בידיור-בדיוק

  77. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, אני חושב שאפרוש לישון…
    ביי!

  78. מ Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=eT7u9sJR8fo&feature=related

  79. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס חלומות פז

  80. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס , שינה ערבה וחלומות שיפפז.

  81. Amitush Says:

    ליל מנוחה ארנוס

  82. מיכלי Says:

    הי רמה יקרה, שמחה שאת פוסט היומולדת הזה לא פספסתי:)
    המון המון מזל טוב. שמחתי להכיר אותך במפגש ולגלות מקרוב כמה שאת יפה, מבחוץ ומבפנים! מאחלת לך יום הולדת מואר ומאושר ושנה מלאת חיוכים וחלומות שמתגשמים. שתהיי מוקפת תמיד בהמון אהבה, בריאות ואושר. חיבוק גדול ממני.

  83. תיתוש Says:

    היי מיכלי מה שלומך? מיזמן לא שמענו ממך
    נדמי לי שגם לך ולעמיתוש יש בקרוב יון הולדת?

  84. תיתוש Says:

    מ' שיר מקסים

  85. Amitush Says:

    שלום מיכלי 🙂
    כן תיתוש, בקרוב מאוד 🙂

  86. מ Says:

    קלאסיקה ישראלית

    http://www.youtube.com/watch?v=gwA8OQFR9uI&feature=related

  87. תיתוש Says:

    עמיתוש אצלנו זה בדיוק בעוד יומיים 🙂

  88. תיתוש Says:

    יש לכן ב13 בחודש נכון?

  89. מ Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=ox5KiXFZNkM&feature=related

  90. Amitush Says:

    מ', איזה יופי של שיר 🙂 אהבתי!
    תיתוש, יום לפני 🙂

  91. מיכלי Says:

    הי תיתוש ועמיתוש יקירותיי, מה שלומכן? אצלי מ-ע-ו-ל-ה! אימא שלי הפתיעה אותי לכבוד יום ההולדת המתקרב, ולוקחת אותי ואת אחותי בסופ"ש הקרוב לפראג. כולנו זקוקות לזה… איזה אושר, שנים לא הייתי בחו"ל ובפראג מעולם לא, כך שאני מתכוונת לספוג וליהנות מכל רגע. בד"כ יום ההולדת די מדכא אותי, אבל הפעם, הראש כבר במטוס ואני בעננים:)

  92. תיתוש Says:

    חחח מ' בדיוק עכשיו רציתי לשים את השיר של כווקת 🙂

  93. מ Says:

    היתה לי הרגשה שתאהבי, עמיתוש. אין על השיר הזה בכל מצב!
    הנה עוד אחד יפה….

    http://www.youtube.com/watch?v=xxlQc8PdVBg&feature=related

  94. תיתוש Says:

    חחח מיכלי אזה מתנה יפה אני מאוד שמחה בשבילכן תעמו ותעשו חיים מתיי אתן טסות בדיוק ביום ההולדת?

  95. תיתוש Says:

    עמיתוש 12? לך ולמיכלי?

  96. מ Says:

    שמחה בשבילך, מיכלי ועל זה נאמר יחי הדברים הקטנים!

    שיר תואם…

    http://www.youtube.com/watch?v=-hzhTuq7Uqg

  97. Amitush Says:

    מיכלי, איזה יופי של מתנת יום הולדת!! בקיץ האחרון היינו בפראג המ-ד-ה-י-מ-ה ביופיה!!! תהנו לכן והכי חשוב ולא לשכוח את המצלמה 🙂

    מ' יקירתי, היום את קולעת בול 🙂 זה היה השיר שלי ושל הבעלול שהיינו פעם ילדים 🙂

  98. Amitush Says:

    כן תיתוש 🙂

  99. תיתוש Says:

    נורית גלרון אתה פה חסר לי
    http://www.youtube.com/watch?v=Pt1I3XTf-7M&feature=related

  100. מ Says:

    עמיתוש, בכיף. אגב, מי אמר שאתם כבר לא ילדים?

    שיר שאהוב עליי

    http://www.youtube.com/watch?v=_PpKPY7S9_4

  101. תיתוש Says:

    הויי סליחה שחכתי ארנוס עם אתה עדיין פה תתקן בבקשה

  102. Amitush Says:

    חחחחח מ', לפעמים אנחנו באמת מתנהגים כמו ילדים 🙂
    תודה על השיר, הכרתי זמר ישראלי חדש חחחח

  103. Amitush Says:

    תיתוש, שיר יפה של נורית גלרון 🙂

  104. תיתוש Says:

    מ' תודה אני לא מכירה את פיטר רוט אבל שר לפה

  105. תיתוש Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=58iBPqxVu14&feature=related

  106. מ Says:

    די, עמיתוש, את לא מכירה את פיטר רוט? לשעבר "מוניקה סקס" ו "הזבובים" , לעולם לא מאוחר…. ואם כבר פיטר רוט , הנה חברו הטוב , מאור כהן

    http://www.youtube.com/watch?v=WYdRePdbFUM

  107. מ Says:

    תיתוש, אחלה שיר! שיחקת אותה.

  108. תיתוש Says:

    חחח מ' מיזמן לא שמענו אותו

  109. Amitush Says:

    אההה, הוא יוצא להקת "מונניקה סקס" , טוב את הלהקה אני זוכרת אבל לא את פיטר 🙂 לגבי "הזבובים" ממש לא שמעתי על הלהקה עדיין, אל תשכחי שאני כבר 10 שנים לא גרה בארץ.
    את מאור אני דווקא כן זוכרת, והשיר שלו ששמת ממש מרגיע ויפה.

  110. Amitush Says:

    חחח תיתוש, "אהוב יקר " באמת לא שמענו כבר הרבה זמן .

  111. דדהדס Says:

    מיכלי, אותך באמת לא רואים פה הרבה וטוב לראותך,
    אני בטוחה שתהני מפראג, זו עיר מדהימה. (עמיתוש גם אמרה,,)
    אני מאחלת לך רק את הטוב והכייף שיכול להיות.

    רמה, המון ברכות ליום ההולדת, בעיקר בריאות ואושר.

    מ, היום קלעת בול על כל השירים, כל שיר היה כייף לשמוע
    מתחילתו ועד סופו, בעיקר השיר שהוקדש לשפרה.

    היי עמיתוש ותיתוש , מה שלומכן?

  112. מ Says:

    צודקת. שיר מדהים! סתם שתדעי "הזבובים" זו להקה עם מאור כהן, פיטר רוט, דן תורן ועוד שניים, סוג של סופר- גרופ.

    עוד שיר מרגיע ומקסים….

    http://www.youtube.com/watch?v=gdH3g4lExW8

  113. מ Says:

    היי דדהדס, שמחה שנהנית.

    שיר יפה של סיוון שביט, לא יודעת אם אתן מכירות…

    http://www.youtube.com/watch?v=yIP-lkEyk9o

  114. Amitush Says:

    היי דדהדס, שלומי מצויין ואת?
    מ', שיר יפה שלאמדורסקי, יופי של שירים רגועים 🙂

  115. תיתוש Says:

    שלוםדדהדס שלומי טוב מה שלחומך?

    רמיתי לשים עוד שירים שחבורת רשל"צ שמו אבם הראש שלי קיבל בלק האוט אז מ' ואמיתוש אני אשמח עם תשימו

  116. מ Says:

    עמיתוש, בא לך טוב ברגוע? זה רק אומר שאני לקראת שינה…

    הנה עוד אחד ,הפעם שלום חנוך…

    http://www.youtube.com/watch?v=4D_IOHHJN44

  117. דדהדס Says:

    עוד שיר מהלופ של "ערוץ 2 הנסיוני" (כך הוא נקרא אז)
    http://www.youtube.com/watch?v=C52kn7-ky3M&feature=related
    שיר ידוע וטוב,
    שווה ליראות את כל הסרטון.

    עדידוש, מקווה שיהיה לך יום נעים יותר מאתמול.

    תמסרו ד'ש לאביגייל ואירית.

    לילה טוב
    שהכל יעבור ממול.

  118. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' סמת היום אחלה שירים תודה

  119. תיתוש Says:

    שמת

  120. תיתוש Says:

    לילה טוב שהכל יעבור ממול

  121. מ Says:

    לילה טוב,דדהדס, שינה ערבה וחלומות מעולים. תודה על השיר של בילי ג'ואל (שחגג יום הולדת אתמול 9/5) עוד אחד מאהובי ליבי.

    שיהיה לכם לילה מעולה וחלומות שיפפז , שינה מתוקה וערבה. לילה טוב לכולם!

    שיר אחרון רומנטי להפליא…

    http://www.youtube.com/watch?v=shf-UhKJhG4&feature=related

  122. Amitush Says:

    לילה טוב מ' ודדהדס, חלומות נעימים ותודה על השירים.

  123. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' שינה ערבה וחלומות נעימים
    מגיע לך היום שתי חיבוקים ענקיים 🙂

  124. Amitush Says:

    לילה טוב תיתוש יקירתי, אני פורשת לעיסוקיי.

  125. תיתוש Says:

    לילה טוב עמיתוש יקרה עיסוקים נעימים וחיבוק לילדודס

  126. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים שלי
    סימתי סיבוב אחרון אצלכם וכולכם ישנים ומכוסים
    שתהיה לכולכם המשך שינה ערבה

    לילה הטוב לציפורות הלילה שהיום היו עיפות מידי ולא באו למשמרת לא נורא ניסלח לכם הפעם 🙂 בתקווה שמחר תהיו יותר ערניות

    תכף יעלה הבוקר ואני מקווה שכולם יתעוררו ליום חדש מלה אנרגיות חדשות ו
    חיוביות
    בוקר טוב עולם

  127. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    כמו שאביגייל כתבה כאן לפני כמה ימים, לפעמים המתנה הכי גדולה של האדם לעצמו וגם לעולם…היא פשוט ללכת לישון ואכן, כמו "תרופת פלא"…השינה החזירה לי את האנרגיות שנשאבו ממני אתמול וקמתי כמו חדשה, עם שיר חדש בלב.
    דדהדס, תודה על האיחול ואני כבר מרגישה שהוא מתחיל להתגשם!

    עמיתוש, אני אשמור לך קרטושק'ס מהמדורה של היום, הולך? 😉
    מיכלי, תהני בסופ"ש אם לא יצא לנו "להיפגש" עד אז…

    רמה יקרה, שיהיה לך יום הולדת שמח, פנקי את עצמך היום בדרך כלשהי, אם לא היום אימתי?!
    השיר בשבילך
    http://www.youtube.com/watch?v=t4-Z8vVMRBs

    שיהיה יום נפלא 🙂

  128. אורית Says:

    בוקר טוב לכולם!

    רמה יקרה!
    המון מזל טוב , יום הולדת שמח!
    שכל משאולתייך יתגשמו!
    מקווה שאת מבלה ועושה חיים ביום מיוחד זה!

  129. רוני Says:

    בוקר טוב

    מזל טוב רמה, אושר, שמחה וחברים טובים

    – לא' וע', מחכה לדווח מלא מההופעה אתמול !

    עוד אלה הולכים וזה בא…… האפיפיור , פיוס המי יודע כמה, ינחת כאן
    אירית ושאר תושבי ירושלים יסבלו קצת
    (אל תחשבי , אירית, שלא שמתי לב לנסיון הנואל שלך ל"דחוף" אותו לעירנו…)

    -בשבת למדתי מחמותי, שאפיפיור ברוסית זה – פאפא מירסקי !
    מאוד מצא חן בעיני
    כך אקרא לו מהיום והלאה !

    יום נפלא שיהיה

  130. אביגייל Says:

    בוקר צח –
    חיבוק לתיתוש, סליחה שהיברזתי – התאספו פה לימונים למכביר – קבלי משקה צונן באהבה !
    ברכות חמות לרמה היפה, כייף שאת כאן !!!!
    http://www.riversongs.com/cards/happy_birthday.html

  131. רוני Says:

    איך טעיתי, אדיוט שכמותי – פאפא רימסקי !
    התבלבל לי עם המתרגמת הנהדרת מרוסית – נילי מירסקי 🙂

  132. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    אתמול נפלה עלי עייפות והלכתי לישון בלי ברכת לילה טוב, סליחה.
    היום יום חדש, מקווה שיהיה רגוע למרות המדורות, איזה מזל שאני כבר לא צריכה להתרוצץ בין המדורות, פשוט להסתפק בלסגור טוב את הבית.
    יום נפלא לכולם.

  133. אירית השפירית Says:

    אהלן לכולם!
    רוני, תודה על ההשתתפות בצערי … 🙂
    והבוקר שמעתי את ה"בשורה" שהאפיפיור ישהה כאן שבוע שלם. למה זה מגיע לנו? אפילו רובי הליצן ריבלין לא רוצה להיפגש אתו, אז למה דווקא אתאיסטית שכמוני צריכה להניד עפעף? קשה-קשה-קשה להיות ירושלמית וישראלית. ובהתאם למסורת הבלוג, מישהו רוצה לתת לי חיבוק מנחם? 🙂 😛 : :D: 😆
    לא התכוונתי ברצינות. אני רצה לעבודה, בתקווה שאגיע לשם בעשור הקרוב ולא יעצרו אותי הפקקים.
    יום נעים לכולכם.

    אביגייל שלנו, בדרך כלל אני מוותרת אבל ביום מפרך כזה יש לי הרגשה שגם אני אשמח לכוס לימוננה טעים ומרענן, אבל יותר מאוחר, כשאחזור מכל תלאותיי. אוהבת אותך!

  134. אוריתי Says:

    אירית, קבלי חיבוק (כמסורת הבלוג), ואם את רוצה לעבור לשפלה לשבוע הקרוב, את בהחלט מוזמנת, עד עבור זעם האפיפיור.

  135. רוני Says:

    אירית , אני לא יודע עם זה ינחם אותך
    אבל נידמה לי שפאפא רימסקי ישהה כמה ימים בנצרת……

  136. אביגייל Says:

    אוריתי'נקה, אהלן, גם אני משאירה בשמחה את ההתרוצצות בין המדורות לעדידוש. זאת מוצאת בכל דבר מייגע צדדים כייפים … חסרת תקנה …
    כמחווה של רצון טוב, ( לאירית כמובן, לא למר נילי רימסקי … ) אני מנדבת את הקיבוץ שלי – כמארח, ובלבד שירושלים תשוחרר שנית … אני בטוחה שגם כאן אפשר למצוא איזו פינה מקודשת, אם מתאמצים … אותנו זה דווקא יכול לשעשע ..

  137. עדידוש Says:

    צהריים טובים,
    אביגייל, תודה על המחמאה 😉
    רוני, ממי אתה מחכה לדיווח? מיהם הא' והע' המסתוריים/יות?
    אוריתי, שמחה שהחזרת לעצמך כוחות!
    אירית, מקווה שהפקקים לא היו בלתי נסבלים בעליל…

  138. אוריתי Says:

    אביגייל, את פשוט נשמה טובה, אחת מחסידי אומות העולם. כל הכבוד על ההקרבה למען ישוחררו תושבי ירושלים הנצורים ע"י צבא הותיקן הקדוש.
    לגבי עדישוש שלנו, אכן היא אנרג'יזר קטן, אבל היא עוד צעירה.זה הזמן.
    אנחנו, הקשישות הנרגנות, אוהבות לשבת בבית, כמו אריק איינשטיין, נשאיר את הריצות והקפיצות לצעירות.

  139. אביגייל Says:

    היי עדידוש 🙂

  140. אביגייל Says:

    אוריתי, נכון שאני צדקת גמורה ??
    לזכותי יאמר שעוד בצעירותי חגי ישראל לא ממש עשו לי את זה … לגבי עדידוש, נראה לי שהיא מקרה אבוד … או שהיא יושבת ואוכלת על השיש, או שהיא מתרוצצת עם תחפושת עוד מפורים, בידה דגל ישראל וביד השנייה תפוח אדמה לוהט … מה החג הבא ?? שאני אספיק להתכונן נפשית …

  141. אוריתי Says:

    עוד מעט שבועות,
    עדידוש בטח תפציע עם בגדים לבנים, זר על ראשה וסלסלת ביכורים בידיה.
    אביגייל,
    בעצם בקיבוצים דווקא חוגגים שבועות, אולי נבוא אלייך לטקס ביכורים?

  142. רוני Says:

    אביגייל, מתוקה וצדקת……

    לידיעתך, עוד 3 שבועות – חג שבועות !
    עוגות גבינה את אוהבת , לא ?

    עדידוש , הא' והע', הם זוג חברים אמיץ, שלא ויתרו על ההופעה ההיסטורית
    שתזכיר להם את נעוריהם המוקדמים.

    גם את מתוקה…..

  143. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי
    נראה לי שציפורות הלילה עברו למשמרת בוקר
    אחותי אזה כייף להתעורר בבוקר ולראות את קנקן הלימוננה מחכה לי
    את לא צריכה להתנצל את לא חיבת לי ולאף אחד כלום את יודעת שאנחנו נמשיך לאהוב אותך גם אם תבריזי מידי פעם קבלי חיבוק ענק של אהבה מימני
    אוריתי גם את לא צריכה להתנצל העיקר שאנחנו מקבלים את הבוקר טוב שלך באופן קבוע
    עדידוש אני שמחה שהיום קמת עם אנרגיות מחודשות שיהיה לך יום קל כי אני יודעת שגם היום יש לך יום ארוך
    אורית בוקר טוב ויום טוב לך
    רוני בוקר טוב ויום טוב לך ולחמותך
    אירית בוקר טוב אני מקווה שבבוקר הכל הלך חלק ושכנתך המשוגעת לא יצרה בעיות שיהיה לך יום עבודה נעים ולא קשה אני שולחת לך חיבוק של אנרגיות וסובלנות כדי לעבור את הביקור של הפפה רימסקי [האפיפיור]
    רמה יקרה יום הולדת שמח אני מקווה שאת חוגגת עם משפחתך וחבריך קבלי חיבוק ונשיקה מימני
    מקווה שלא שכחתי אף אחד
    בוקר מקסים ויום טוב לכל חברי הבלוג אוהבת את כולכם

  144. אביגייל Says:

    אוריתי, אתם מוזמנים בשמחה. זה שאני לא אהיה בטקס לא צריך להפריע לכם ….
    רוני ידידי היקר, אין לך מושג כמה אני מתוקה … ( סכרת נעורים 🙂 ) אני אומרת – חג שהסמל המקודש שלו היא עוגת גבינה – הוא לא הגרוע שבחגים …

  145. עדידוש Says:

    רוני, איזה כיף לחברים שלך, גם אני ממתינה לשמוע רשמים מההופעה ההסטורית של דה-פש מוד!
    אוריתי, קלעת בול לגבי חג שבועות 😉
    בוקר טוב תיתוש 🙂
    אביגייל, את יכולה לכתוב ספר על מעללי עדידוש בחגים…חחחחח {הקטע שכתבת קודם יכול לשמש כהתחלה}

  146. אביגייל Says:

    תיתוש, בוקר צח 🙂 התאפקתי לא לתלוש אותך מהמיטה … התעוררת צלולה וממוקדת, איך את עושה את זה ????

  147. אביגייל Says:

    עדידוש, אני כל כך מבסוטה מהרעיון שלך, שיכול להיות שאדחה את כתיבת הספר על החתולים, ואגש ישר לרב המכר – עלילות עדידוש בחגים, ועדידוש בכלל 🙂 הנה, שם לספר יש כבר 🙂

  148. מיכלי Says:

    הי , סוף סוף הצלחתי להיכנס. אתמול בלילה נורא התחשק לי להמשיך לבלות איתכן כאן אבל האינטרנט הסורר לא איפשר לי. חשבתי שיש כבר בעיה בבלוג אבל כנראה שזו רק אני… בכל מקרה, תודה לכולכם על הפרגון והאיחולים לנסיעה, אבל בטח עוד אבליח פה עד אז. חוץ מזה, התעדכנתי באיחור בכל התמונות של שפרה והיא נראית יפיפיה מתמיד. דורין אטיאס כבר ביקרה את הלוק שלה? הפעם אי אפשר שלא לפרגן! רמה, שוב מאחלת לך יומולדת נפלא ומקווה שאת חוגגת כהלכה

  149. תיתוש Says:

    היי אחותי אין לך מושג כמה שאני שמחה לראות אותך הבוקר בבלוג 😛
    כן אני מתאוררת וישר נעשית ערנית אין לי בעיה אני לא צריכה את הזמן להתאפס על עצמי ואני אחי צלולה בבוקר
    איזה כף לראות בלוג פעיל על הבוקר 😛

  150. עדידוש Says:

    רוני, מרוב מהירות קודם, שכחתי לכתוב שאת הרשמים אני אמורה לקבל מבת דודה שלי שניסתה לשכנע אותי לבוא איתה להופעה ונאלצתי לוותר…העדפתי ללכת ללאונרד כהן 😛

  151. תיתוש Says:

    בוקר טוב מיכלי באמת התפלאתי לאן מעלמת אתמול בעמצה שיחה 😛

  152. עדידוש Says:

    היי מיכלי 🙂 מקווה שבעיות האינטרנט יעזבו אותך במהירות, כפי שהן נעלמו מעצמן אצלי 😛 {טפו טפו טפו…}

  153. אביגייל Says:

    היי מיכלי, את יכולה לסמוך על דורין אטיאס, ( שלו הייתי במקומה לא הייתי מעיזה להעביר ביקורת על אף אחד … ) שתקריץ כבר איזו מילה רעה … איפה לאון שלנו כשצריך אותו …

  154. תיתוש Says:

    עדידוש מחר בלוג יום הולדת למיכלי ועמיתוש
    אני חושבת שחודש מאי הוא חודש עם אחי הרבה ימיי הולדת בבלוג נידמה לי שגם לקיפי יש במאי

  155. עדידוש Says:

    תיתוש, כן ירבו החגיגות 😛
    המשך יום טוב לכולם, נשתמע 😉

  156. תיתוש Says:

    המשך יום טוב עדידוש

  157. תיתוש Says:

    אחותי?

  158. אביגייל Says:

    למעוניינים – גלעד שליט – עצומה.
    http://dogood.aish.com/giladHebrew/

  159. אביגייל Says:

    כן תיתוש, גם אני פורשת. הולכת לעבוד קצת. יום טוב, נשתמע.

  160. תיתוש Says:

    אחותי הקישור לגלעד מצד שמאל זאת העצומה?

  161. תיתוש Says:

    אחותי יום טוב לך מאוד מאוד 😛 להיתראות

  162. אביגייל Says:

    כן תיתוש. יש סרטון קצרצר, ומשמאל העצומה. ביי אחותי.

  163. דדהדס Says:

    היי תיתוש ואביגייל האחיות לבית ויק.
    אביגייל, לא רק שאת מתוקה וצדקת, אלה גם נשמה טובה.
    טוב שהבאתאת הלינק.
    רציתי להזכיר לך שפעם הבאת לינק בו קונים מוצרים שונים
    מעבודה של אנשים פגועים נפשית.
    תליתי את זה אצלנו ואחד העובדים אף קנה מספר מוצרים
    לבר המצווה של בנו.

  164. תיתוש Says:

    היי דדהדס
    תודה אחותי חתמתי ואני אשמח לראות את הקישור שדדהדס מדבר ת עליו בזמנך החופשי להיתראות ועבודה נעימה

  165. דדהדס Says:

    תיתוש
    אין לי את הקישור הנ'ל.זה אביגייל הכניסה לבלוג.
    אני הוצאתי את זה מהמחשב ותליתי בלוח המודעות שלנו.

  166. תיתוש Says:

    לא חשוב דדהדס תודה
    אולי אחותי תביא לנו את הקישור יותר מאוחר

  167. אביגייל Says:

    בשביל קישור לאתר כזה חשוב – שווה לי להפסיק רגע לעבוד 🙂
    http://www.andjoy.co.il/p-2/
    דדהדס, את גדולה !
    ביי ביי.

  168. תיתוש Says:

    אחותי תודה על הקישור
    את גדולה מהחיים

  169. אורית Says:

    אני בעבודה ופשוט לא מסוגלת לתפקד, אני ממש נרדמת בישיבה!

    אביגייל , אכן אתר חשוב (אשלח לרשימת תפוצה גדולה)!

  170. תיתוש Says:

    אורית תשתפי פנים ואני אמזוג לך מהלימוננה של אחותי [אביגייל] מנסיון הוא מאוד מרענן 🙂

  171. אביגייל Says:

    תיתוש – 🙂
    אורית יקרה, מבחינתי את יכולה לנמנם לך קצת … תיתוש תכסה אותך בשמחה, ותעיר אותך בזריזות לפני שהבוס יבוא לבדוק איך התקדמה העבודה 🙂

  172. אורית Says:

    תיתוש , תודה על הלימונדה! 😀
    תיתוש , אפשר לסמוך אליך שתעירי אותי??8-)
    אני נראה לי אצא עוד חצי שעה, אני יושבת ובוהה במחשב , לא מסוגלת לעשות משהו!
    מזל שאני באמת יושבת בחדר!

  173. תיתוש Says:

    חחחח אחותי אנחנו צוות לעיניין 🙂
    ברור אורית תסמכי עלי אני אכסה אותך עכשיו ואעיר אותך בדיוק בעוד חצי שעה אחותי בתך תזכיר לי 🙂

  174. תיתוש Says:

    בטח

  175. ארנוס Says:

    בדיוק היו עכשיו הפרעות בגלישה, בתמיכה הטכנית כרגיל האשימו את בזק בתקלה. אז בינתיים כשאין אינטרנט ראיתי את הסרט "ויהי אור ויהי חושך", ששוכב אצלי כבר הרבה זמן על ההארדיסק.

    סרט חזק מאד, מדהים איזה תעצומות נפש נדרשות מהחוזרים בשאלה. והסרט נגמר, כמה סמלי, בכך שהאחים יושבים סביב שולחן הסדר ושרים את "הללויה" של לאונרד כהן. ממש מומלץ לצפות.

  176. רמה Says:

    צהריים טובים 🙂
    תודה לכולכם אתם מדהימים!!!!! (מרוב כל התודות אני מרגישה כמו הסמרטוט מה שמו?).

  177. תיתוש Says:

    ארנוס אני בהוט ואין לי תקלה

  178. ארנוס Says:

    אצלי זה דרך בזק התשתית… לא תענוג גדול. בכל מקרה, עכשיו זה תוקן.

  179. תיתוש Says:

    חחח רמה אין סיבה שאת תרגישי כמו הסמרטוט לא שמעתי אותך אומרת בבקשה סליחה 🙂
    אואהבים אותך כבלי חיבוק ענק

  180. אורית Says:

    רמה יקרה,

    איך את חוגגת???

  181. רמה Says:

    אמממ כולם מסביב למדורות אז כנראה אני אחגוג בקטן, אני מוזמנת לארוחה רומנטית 🙂

  182. אורית Says:

    וואי איזה כיף , תהני לך!

    קצת פינוקים לא יזיקו!

  183. תיתוש Says:

    רמה תהני מגיע לך 🙂
    אורית יופי את ערה בדיוק בזמן:-)

  184. אורית Says:

    תיתוש , תודה רבה! אני מתארגנת לתזוזה, אני צריכה איכשהו לסחוב את עצמי הביתה!

  185. תיתוש Says:

    אורית כבלי עוד כוס לימוננה לדרך 🙂
    רמה מזגתי גם לך 🙂

  186. תיתוש Says:

    קבלי

  187. אורית Says:

    כן הלימונדה מצוינת להתערננות , קיבלתי , תודה!

    ביי לבנתיים!

  188. רמה Says:

    אני מקווה…
    תודה תיתוש, הלימונדה מדהימה.

  189. תיתוש Says:

    ביי אורית

  190. תיתוש Says:

    רמה אתן צריכות להודות לאחותי אני רק מזגתי 🙂

  191. אוריתי Says:

    גם עלי השתלטה העייפות ולא בא לי לעבוד,ולכן הזמן לא עובר.
    אסחוב איך שהוא עד שעה חמש ואלך הביתה.

  192. רמה Says:

    כמובן תודה לאביגייל..:)
    אוריתי אני מבינה אותך גם אני בקושי סחבתי היום וגם במזל הגעתי הביתה, בגלל האפיפיור סגרו כמעט את כל ירושליים..

  193. תיתוש Says:

    אוריתי קבלי גם את כוס לימוננה להתרעננות מעשה ידיה של אחותי

  194. אוריתי Says:

    רמה,
    מה האפיפיור בא במיוחד לחגיגת יום ההולדת שלך? כל הכבוד.
    תיתוש תודה על הלימוננה המרעננת מתוצרת אביגייל שלנו.

  195. תיתוש Says:

    חחחח אוריתי בבקשה 🙂

  196. רוני Says:

    אוריתי, שאפו על ההומור שלך, יוצא מהכלל לאורך כל היום !

  197. אוריתי Says:

    תודה רוני,
    כן היום אני ממש מבריקה. 😛
    כדאי שאפרוש עכשיו לפני שאקלקל ת הרושם 😀

  198. עדידוש Says:

    שלום לכולם,
    אוריתי, אין מצב שתקלקלי את הרושם, אנחנו מכירים ואוהבים אותך כמו שאת 🙂

  199. אירית השפירית Says:

    היי
    קפצתי רק להגיד שלום לפני שאני הולכת לשנ"צ של אחר הצהרים.

    מי שמרגיש קצת חרדה קיומית או שאוהב לראות אנשים במדים מוזמן לבוא לירושלים. אין דברים כאלה: בכל 5-10 מטר שוטר או חייל, כולם חגיגיים ומשחקים דמקה או שש-בש כשהקצין לא מסתכל. בכל 30-40 מטר רואים מכונית משטרה סופר חגיגית, עם דגל ישראל!!!! וזה כמובן בנוסף למכוניות הסמויות שבטח מוצבות כל 4.5 מטרים. הרחוב שלי, רחוב די ראשי בירושלים, סגור לעת עתה. פופי (וסלחו לי שלא אשתמש בשם המלא פאפא רימסקי – לפופי ולי יש הכרות רבת שנים ואפילו עשיתי ספונג'ה לכבודו) אמור לחלוף ברחובי הקט בדרכו מיד ושם. הנה שומעים כבר את המסוקים חגים באוויר. אני בטוחה שכל ראשי המדינות והפופים למיניהם בטוחים שבמדינת ישראל יש רק ראשי ממשלה, שוטרים וחיילים. פשוט לא נותנים להם לראות אף אחד אחר. אולי אזרוק אליו פרחים מלמעלה שיידע שיש גם אנשים חיים בעיר הזאת. 🙂

  200. אירית השפירית Says:

    ממש עוד שנייה הוא חולף על ידי. איזו התרגשות ….. 😆 אפילו לא נותנים להולכי רגל להסתובב ברחוב ועוצרים אותם במרחק.

  201. אוריתי Says:

    תודה עדידוש.
    אני יוצאת עכשיו הביתה, צריכה לבשל.
    להתראות מאוחר יותר.

  202. עדידוש Says:

    אירית, תהני עם פופי וגם מהשנ"צ של אחה"צ…גם אני הולכת לאחת כזו בדיוק עכשיו 🙂

  203. אוריתי Says:

    נו, אירית ספרי.
    זרקת על פופי פרחים?

  204. אירית השפירית Says:

    אביגייל שלנו, תודה על ההתנדבות לארח אח"מ בקנה מידה כזה בנען. אני בטוח שהוא יכול לשעשע אתכם, אבל הבוקר בדרכי לעבודה שמעתי אותו מדבר אנגלית ואי אפשר היה להבין אף מילה. אולי בכל זאת תוותרו. אני בכל מקרה מוותרת עליו, אבל רק בשבילך, כמובן. 🙂

  205. אירית השפירית Says:

    אוריתי, מחכים. המתח גובר. שומעים את הטרטור של המסוקים כבר איזה 10 דקות אבל שום דבר לא קורה, פרט לכך שהולכי הרגל שממתינים במחסומים נראה לי שכבר התחילו להתעצבן. איזה מזל שהספקתי לחזור הביתה עוד לפני השיגעון. באשר לפרחים, דווקא השבת קניתי שני זרים אבל חבל לי עליהם. אני לא בטוחה שהוא שווה את זה. טוב, אולי אקריב איזה פרח למען יחסי הציבור הטובים של המדינה. 😀

  206. תיתוש Says:

    אוריתי עדידוש צודקת אין מצב שתקלקלי אל הרושם 🙂

    עדידוש תהני היום במדורה ואם אפשר תשמרי לי תפוח אדמה שרוף טוב טוב 🙂

    אירית יקרה אזה יום עבר עלייך ליבי איתך אבל סוף סופ את בבית בנחלתך לכי לישון הרבחת את השינה שלך בכבוד אם תרצי תנופפי לפפי עם דגל ישראל שיראה כמה אנחנו פטריוטים אני יודעת שאת לא אוהבת לימוננה אבל בכל זאת אני מוזגת לך את את המעט שנישאר שמרתי אותו במיוחד בשבילך

  207. אביגייל Says:

    אירית יקירתי,
    אני נורא במתח. הוא עבר כבר ?? ואם את מחליטה בכל זאת לזרוק אליו פרח, תעשי לי טובה, תוציאי אותו קודם מהאגרטל … עוד זה חסר לנו …

  208. אירית השפירית Says:

    אביגייל, תודה על העצה. אני מצטערת לאכזב את כל הוויקניקים אבל אכזבתי אתכם קשות. לא הייתם צריכים להסמך עליי. מצמצתי, רק לשתי שניות, והוא כבר עבר. איך אני יודעת את זה? פתאום שמעתי המולה וראיתי מאות!!!! אנשים צועדים להם מכל פינה אפשרית, בכל מעברי החצייה באזור ובכל המדרכות. טורים ארוכים של בני ערובה שנאלצו להמתין ש-ע-ו-ת עד ששיירת הפופ, שפספסתי, תעבור. עכשיו הגענו לשלב ב' של צפצוף נהגים עצבניים שמפצירים בשוטרים: יאללה כבר, תפתחו את המחסומים. זה נשמע כמעט כמו אחרי ניצחון של ביתר.
    לתיתוש תודה על המזיגה ולאביגייל תודה על הכנת המיץ המרווה. הפעם זה בדיוק מה שאני צריכה. טוב שאתן כאן.

    שכל מי שהולך היום למדורות ייהנה ויחזור מפויח, ויספר לנו חוויות. חג שמח!

  209. אביגייל Says:

    ניצחון של בית"ר ???????? למה, הפסד לא טוב ????

  210. תיתוש Says:

    חחחח אחותי הרגת אותי עם האגרטל 🙂
    דרך הגו הלימוננה נגמרה מזגתי לכמה מחברי הבלוג אם אפשר מלאי חדש אני הודה לך מאוד 🙂

    אירית אני דוקה רציתי שתזרקי עליו את האגרטל מיזנן לא היתה לנו תקרית מדיני
    🙂

  211. אילנה Says:

    ערב טוב

    מיכלי,תהני בפראג,עיר יפייפיה ונעימה.

    ולכל החוגגים שיהייה ערב מהנה מסביב למדורה.

  212. גוויני Says:

    חברים מי שרשום ב ynet מוזמן להמליץ על תגובות-
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3713377,00.html

    זזתי לשנ"צ…

  213. אילנה Says:

    היי גווני יקרה,לכי לנוח ושובי עם כוחות מחודשים.

  214. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    שלום לחברי הבלוג המדהימים

    כמה התגעגעתי אליכם, לכל אחד ואחת מכם ,והמון.

    רמה, רמה, רמה, "הילדה" עם היופי הפנימי והחיצוני
    "התמרור הקטן" שחסך ממני הליכה מייגעת עם שקיות לעבר הבניין האחר
    אינך מודעת איזו מצווה גדולה עשית באותו היום
    יודעת מה זה להושיע זקנה, נרגנית ומנוונת בדרכה התועה? על זה תבורכי בשנים מאושרות.
    ברכות לך יקירה, אושר ,בריאות, הצלחה ופריון בכל דרך שתצעדי.

    מה שלומכם אנשים מדהימים? תשיבו לי מהר, לפני שאשרוף שקשוקה.

  215. אילנה Says:

    קיפושקההההההההההה יקרה,מה שלומך? התגעגעתי מאוד!

  216. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אילנוש ,אילנוש, 🙂 אצלי מעולה, תודה.
    את הולכת למדורה הערב?

  217. אילנה Says:

    אנאנו נפגשים עם חברים בבית אחד מהם,מדורה קטנה בחצר לסמליות,כל זוג מביא תקרובת ,שירה ופריטה על גיטרות.

  218. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    גוויני, מי שיודע לקרוא שפת גוף, לא ימות על "הקריאה" מאחורי התמונה בלינק 😦

  219. תיתוש Says:

    אילנה גוויני וקיפיה ערב טוב
    גוויני אני כבר ניגשת לעבודה בווינט
    אילנה אני מקווה שלא התעיפת מאוד בתל אביב
    קיפי קיפי התגעגעתי אליך ולכתיבתך ההומוריסטית בריכה השבה

  220. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בנינו אילנה, גנבת קרשים?

    תהנו יקרה שלי 🙂

  221. אילנה Says:

    קיפוש,אתמול אמרתי את אותם דברים לכמה חברות באופן אישי,האמת? ליבי נחמץ.

  222. אילנה Says:

    ברור שגנבנו קרשים,הילדים אספו והחביאו מאחוריי הבניין ואנו העמסנו על האוטו 🙂

  223. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש מקסימה 🙂 אולה אולה מה שלומך? הכנת בטטות בחוט תיל ?

  224. אילנה Says:

    ערב טוב תיתוש יקרה,הייתי בישיבה קצת סוערת ולכן הייתי חייבת את השנ"צ ,כעת רגועה .

    קיפוש,תודה תודה-אתקשר אלייך להשמיע לך שיר אחד שאולי תשיר מישהי שאת מכירה,תצפי להפתעה 🙂

  225. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה אילנוש, ידעתי!

    טוב, אני חייבת ללכת לעיסוקי. אולי אשוב בלילה.

    תהנו ותחגגו היום, ואל תשכחו לשמור על כללי זהירות ליד המדורה.

    ד"ש חמה לדדהדס, אביגייל, אוריתי, אירית, ארנוס, עדי, אורה,לגוויני, לפיה ולכל השאר החברים המקסימים.

  226. אילנה Says:

    קיפושקה,את לא חוגגת?

    לכי לעיסוקייך,נשיקות.

  227. תיתוש Says:

    קיטפי אולה קרידה 🙂 לא הכנתי בטטה על תייל אבל הכנתי כנפיים על הגז כתבשיל
    אילנה קרידה [יקרה] העיקר שהכשיו הכל בסדר

  228. תיתוש Says:

    אוף קיטפי-קיפי

  229. תיתוש Says:

    אילנה תהנו בשירה וג'סבתטים סביב המדורה 🙂

  230. אילנה Says:

    תודה תיתוש יקרה,תהני מהתבשיל שהכנת.

  231. רמה Says:

    קיפושששש איך התגעגעתי!! תודה לך אהובה.
    אילנה יקירתי תעשו חיים.

  232. תיתוש Says:

    תודה אילנה יקרה 🙂

  233. אילנה Says:

    רמה ילדה יפה שלנו,תהני מהארוחה הרומנטית ושוב איחול מזל טוב!

  234. עדידוש Says:

    אילנה תהני מהמדורה, גם אני בקרוב יוצאת לעוד סיבוב מדורות 😛
    קיפוש יקירתי, הכיצד התפספסנו? 😦 מקווה שתחזרי בלילה מתישהו!

  235. אילנה Says:

    להתראות חברים
    ערב מהנה לכולם.

  236. תיתוש Says:

    להיתראות אילנה אעדידוש תהנו

  237. הדר Says:

    שלום לכולם!!!

    רמה המון מזל טוב!! 😛

  238. תיתוש Says:

    ערב טוב הדרי את לא עולכת לקומזיץ 🙂

  239. הדר Says:

    היי תיתוש מה שלומך?

    השנה אני מוותרת על המדורות..
    רק עכשיו חזרתי הבייתה מהלימודים ומחר אני צריכה לקום מאוד מוקדם לעבודה אז נראה לי שאני פשוט ילך לישון כי אני מתה מעייפות…

  240. תיתוש Says:

    לא נורא הדרי לכי לישון עם עדידוש תביא בטטות אני אשמור לך 🙂

  241. הדר Says:

    תיתוש תודה 😛

    בינתיים אני עוד פה משלימה את כל מה שהפסדתי!

  242. אוריתי Says:

    גם בY ב10 לא שכחו את שפרה ומולי. והנה הקישור:
    http://yes.walla.co.il/?w=1/9061/1482954
    בערך בדקה 0830.

  243. אוריתי Says:

    ואזהרה חמורה:
    היום בתוכנית של ליאור שליין בערוץ 10 מתארחים אב ובתו לקראת סדרה עליהם שעולה ביום שישי בביפ. מומלץ להימנע מצפיה.

  244. תיתוש Says:

    תודה אורית גם על הקישור וגם על האזהרה

  245. אורית Says:

    תודה אוריתי על העידכון..!

  246. הדר Says:

    טוב עכשיו אחרי שקראתי את הסיפור המעולה של אירית
    את התגובה המשעשעת של דגרון

    ראיתי וקראתי את כל הכתבות

    והשלמתי את כל הפערים אני יכולה ללכת לישון
    אז שיהיה לכולם לילה טוב
    תהנו במדורות 😛

  247. תיתוש Says:

    לילה טוב הדרי שינה ערבה וחלומות נעימים

  248. DRAGONKNIGHT The White Says:

    ערב טוב! וחג שמח!

    רק קפצתי להגיד שלום ולאחל לרמה מזל טוב! רמה עכשיו כשקיבלת פוסט משלך, גם את סוג של סלבית בבלוג…אני מברך אותך על כניסתך לרשימה העליונה..
    THE "A" LIST

    יאללה ויקניקים…צאו מהבית ולכו לשרוף משהו במדורה…(או לפחות שימו איזה בובלילון על הגריל!)

    נשתמע…

    http://www.youtube.com/watch?v=N4ZJ3I39NdY
    I dare you to tell me to walk through fire !!!!!!!

  249. זיו Says:

    רמה היקרה!!!
    המון המון מזל טוב ליום הולדתך,הרבה בריאות אושר ועושר.והכי חשוב שתמשיכי להשאר מקסימה כמו שאת.

  250. מ Says:

    ערב טוב לכולם וחג שמח!

    אוריתי – תודה על הקישור.
    רמה- תמשיכי לחגוג , מגיע לך!

    ממשיכה את הקו המוסיקלי של דרגון

    http://www.youtube.com/watch?v=uK_E7xS7AtQ

  251. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    חזרתי מפוחמת מהמדורה, עם קרטושק'ס לכל דורש! תהנו 🙂

  252. Amitush Says:

    ערב טוב מ' יקירתי
    אהלן עדידוש מתוקתי, הבאת לי תפוח אדמה מפוחם? איזה חמודה!!
    שניייםםםםם שלא הייתי במדורה, אבל לא מתגעגעת לסירחון 🙂 איכססס

  253. עדידוש Says:

    עמיתוש, ברור שהבאתי לך תפוח אדמה במיוחד בשבילך, מרחתי לך כבר חמאה ויש מלח למכביר, תהני 😛
    לגבי המדורה, אני מתה על זה, עם כל העשן, הריח והאש המהפנטת 🙂 מישהו אמר פירומנית? {רק בקטנה}
    מ' יקרה, דרגונייט התחיל אחלה קו מוסיקלי, מתאים לי 🙂

  254. מ Says:

    היי עדידוש ועמיתוש

    אז מה ניתן ברוק היום?

    http://www.youtube.com/watch?v=-TPeR8Aq6BQ

  255. תיתוש Says:

    ערב טוב מ' עדידוש ועמיתוש
    עדידוש יש לך גם אחתד בשבעתי ?

  256. מ Says:

    לכל אוהבי ליאונרד כהן

    http://www.mako.co.il/music-news/world/Article-ea4097716ee2121006.htm&sCh=f6750a2610f26110&pId=786102762

  257. עדידוש Says:

    מבחינתי בשמחה 😛 עד שיסקלו אותנו באבנים חחחחחחחח
    http://www.youtube.com/watch?v=PECk9A-07Pw

  258. עדידוש Says:

    בבקשה תיתוש, תהני 🙂

  259. מ Says:

    עדידוש, אחלה שיר. שמתי אותו בבלוג נדמה לי בשבת…

    אם כבר אז לכבוד ל"ג בעומר….

    http://www.youtube.com/watch?v=vw40NMa_0RM

  260. ארנוס Says:

    היי לכולם, הנה התמונה היומית – במקרה של שפרה אפילו "פני מלאך" זה אנדרסטייטמנט… פשוט עוצרת נשימה-

  261. מ Says:

    ארנוס- אחלה תמונה. מסכימה איתך, בהחלט עוצרת נשימה.

    ועוד שיר יפה…

    http://www.youtube.com/watch?v=Bnm5Ds2BdMw

  262. ארנוס Says:

    מ', רק היום ראיתי את גיא פינס מאתמול, היא הופיעה שם למשך חצי דקה אבל איזו חצי דקה זו היתה!
    הכי חשוב – היא אמרה שהיא מאושרת. זה כל מה שאנחנו צריכים לדעת כדי להיות מבסוטים…

  263. Amitush Says:

    ערב טוב תיתוש, מה נשמע?
    עדידוש, גם אני אוהבת להיסתכל על האש, בהחלט מהפנטת!!
    אבל לא סובלת את כול הסירחון ביום שלמחרת, על הבוקר גל עשן שמסריח אותך שוב 🙂 חחחחח זכרונות…..

  264. מ Says:

    ארנוס, גם אני ראיתי אותה אצל גיא פינס , איזו מדהימה! אתה צודק. העיקר שהיא מאושרת וכמו שהיא אמרה "מאושרת זה יותר ממסודרת" . כל פעם שאני רואה אותה זה מזכיר לי כמה אני מתגעגעת….

  265. ארנוס Says:

    מ', אני מקווה שבקרוב געגועינו יקבלו מענה, אולי אפילו בשישי הקרוב…

  266. מ Says:

    גם אני מקווה ארנוס, יש לי הרגשה טובה בעניין…

  267. עדידוש Says:

    מ' הנה ברוס עם שיר אש!
    http://www.youtube.com/watch?v=d5PoIrcyd34

  268. מ Says:

    עדידוש, צודקת! באמת אש!

    הנה עוד אחד מדליק…

    http://www.youtube.com/watch?v=MP0APvTSMMw

  269. עדידוש Says:

    מ' באמת שיר מדליק!
    יש גם כמה שיר אש בעברית 😉
    משינה – "הכוכבים דולקים על אש קטנה"
    http://www.youtube.com/watch?v=-ozbcdJ9he0

  270. מ Says:

    ואם כבר אש , לא שכחתי את ג'וני קאש…

    http://www.youtube.com/watch?v=Y2iv_E-Fn9E

  271. ארנוס Says:

    לילה טוב אנשים, אני הולך לישון…

    ביי

  272. מ Says:

    אש ישראלית…

    http://www.youtube.com/watch?v=RptoM6OujqM

  273. עדידוש Says:

    ריטה ורמי – "אש"
    http://www.youtube.com/watch?v=iXSus9vMrDA

  274. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס, שינה ערבה וחלומות אש!

  275. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, חלומות פז.

  276. מ Says:

    עדידוש, הטלפתיה הגיעה אלינו שוב… בדיוק רציתי לשים את רמי וריטה!

  277. מ Says:

    שיר שווה אש… שסתם בא לי עליו…

    http://www.youtube.com/watch?v=stkhCqnXPNA

  278. עדידוש Says:

    מ' אני שמחה שהטלפתיה חזרה לבקר אצלנו בדירה 😛

  279. עדידוש Says:

    מ', הנה שיר של להקה חמה אש…
    http://www.youtube.com/watch?v=VzeCEC7DJFo

  280. מ Says:

    היתה לי הרגשה שנגיע ללהקה הזו. השארתי לך את הכבוד.

    שיר טוב שלא שמעתי מזמן…

    http://www.youtube.com/watch?v=E6s8C2DvfGo

  281. עדידוש Says:

    פוסט חדש 😛
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/05/12/%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%aa-%d7%9c%d7%a2%d7%9e%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%a9-%d7%95%d7%9c%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%9c%d7%99/

סגור לתגובות.


