יום הולדת לאוריתי

by

pink_big-cake369-fb

מזל טוב אוריתי, עד 120 מכל החברים 🙂

269 תגובות to “יום הולדת לאוריתי”

  1. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛

    אוריתי יקרה,
    המון המון מזל טוב ליום הולדתך,
    שבריאות, אושר ושמחה ילוו אותך בדרכך,
    תמשיכי להגשים חלומות
    ולדעת מן החיים להנות,
    שתרווי המון נחת מן הבנות
    ותמשיכי להמציא ידיעות מצחיקות 😉
    חיבוק גדול גדול וגם נשיקות
    לכלת יום ההולדת שמבלה בלי גבולות 😛

  2. עדידוש Says:

    מעתיקה תגובה של חיה, להמשיך ולהצביע!

    מאת חיה:

    02/05/2009 בשעה 04:54

    אילנה
    אם הייתי יודעת שאת ערה בשעות האלה…

    נכון שרוצים לראות את שיפ בתוכנית טלויזיה?
    תצביעו
    http://celebs.walla.co.il/

    עכשיו לשפרה 40% ולצבר 30% והם משאירים את כולם הרחק מאחור.
    הלוואי ואכן תהיה להם תוכנית משותפת או לכל אחד מהם לחוד.

  3. אילנה Says:

    מזל טוב לאוריתי היקרה

    שתדעי רק ימים טובים ומאושרים
    תמשכי להנות ולצאת לטיולים,
    תשארי כפי שאת חייכנית ושנונה
    ולעולם לא תדעי דאגה,
    כפרח מלבלב על פלגי מים
    תפרחי ,תשגשגי ותעשי חיל.
    באהבה
    אילנה

  4. אבי Says:

    יום הולדת שמח לאוריתי.
    הרבה איחולים.
    שיהיה לך רק טוב. 🙂

  5. אילנה Says:

    מכיון שגם בן זוגי היקר חוגג היום יום הולדת אני יוצאת לחגוג איתו.
    נשתמע מאוחר יותר.

  6. עדידוש Says:

    אילנה, מזל טוב לבן זוגך, אושר ובריאות 😛
    שיר ל"ילדי" יום ההולדת –
    http://www.youtube.com/watch?v=t4-Z8vVMRBs

  7. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג המקסימים
    עדידוש תודה על פוסט יום הולדת לאוריתי

    אוריתי יקרה יום הולדת שמח שתחגגי כל יום בחייך

    מזל-טוב, עד מאה ועשרים!
    רציתי לאחל לך כמה דברים:
    שהשמש תחייך אלייך,
    שהקשת תגן עלייך,
    שהגשם יבכה בשבילך,
    והפרחים יפרחו למענך.

    שכל בוקר עם חיוך תתעוררי,
    שלשמוח ולצחוק לא תשכחי,
    שלעולם לא תפסיקי לחלום,
    ותמיד תשמרי על התום.
    שהרוח תביא בשורות טובות,
    והערפל ירחיק את הרעות.
    שהעצים יהיו עבדיך,
    והירח ישמור עליך.

  8. תיתוש Says:

    אילנה מזל טוב לבן זוגך עד 120 חיים טובים ומאושרים לצדד זוגתו המקסימה 🙂

  9. הדר Says:

    אוריתי המון מזל טוב!!!!
    עד 120 שנה! שכל מה שתרצי יתגשם!! 😀

    אילנה מזל טוב גם לבן זוגך!! 🙂

  10. אירית השפירית Says:

    אני מעתיקה ברכה שכתבתי לאוריתי בפוסט הקודם.

    אוריתי, מקסימה שלנו, יום הולדת שמח!
    מאחלת לך המון אושר, סיפוקים, בריאות, אהבה, חיבוקים, אתגרים והצלחות ומילוי כל משאלותיך.
    http://greetings.icq.com/greetings/cards/95/

  11. אירית השפירית Says:

    אילנה, מזל טוב לבן זוגך. שיהיה תמיד מאושר ובריא וייהנה מן האוצר שחי לצידו! 😛

  12. דרומית Says:

    לאוריתי מזל טוב
    מאחלת לך את המשאלות שתבקשי כפול שניים.
    מוסיפה ברכה ממני ,את כל הבריאות שבעולם.
    וכל האהבה והאושר שיהיו מנת חלקך.

  13. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    אוריתי, המון מזל"ט ויום הולדת שמח. הרבה בריאות, אהבה , אושר , שמחה ,כיף וכל מה שחפץ ליבך.

    השיר הזה הוא בשבילך

    http://www.youtube.com/watch?v=Qwscb3QIVSg&feature=related

  14. דרומית Says:

    לבן זוגה של אילנה
    מזל טוב
    ים של בריאות,שפע של אהבה,והמון המון אושר.
    את המתנה הגדולה ביותר שאלוהים יכל לתת לאדם,אתה קיבלת,כנראה אתה אדם מיוחד במינו.
    המתנה הענקית והמובחרת זאת אילנה.מתנה שלא מתכלה,מתנה שרק משתבחת.
    שבת שלום

  15. דדהדס Says:

    שלום לכולם, האמת התגעגעתי.
    אוריתי
    הרבה מזל טוב ושכל מה שתחפצי כך יהיה.
    http://www.youtube.com/watch?v=Ym_k8Q-jK9w

    אילנה
    לך ולבן זוגך אני מאחלת עוד 60 שנה של ימיי הולדת.

    להתראות מאוחר יותר.

    היי אירית..

  16. דדהדס Says:

    שוב טעיתי
    מצטערת מאד.
    אני מפסיקה לחלוטין להכניס שירים לבלוג.
    ביי.

  17. ארנוס Says:

    המון מזל טוב לאוריתי ולבן זוגה של אילנה!

    דדהדס, לא קרה כלום, אין צורך להפסיק לשים שירים… אנחנו מתקנים את זה בלחיצה.

  18. טל Says:

    אורית מזל טוב :]
    אני חייב להגיד שההווי החברתי פה זה ממש מפתיע לטובה!

    תהיו בקשר לגבי התכנית :]

  19. תיתוש Says:

    יש לי יום הולדת [חחחו לא לי אלה לרוריתי ולבן זוגה של אילנה]
    http://www.youtube.com/watch?v=KE5hT26yQ58

    טל שלום יש לנו בבלוג גם אורית וגם אוריתי

    לגבי החיחנים אתה צריך לכתוב עותם הפוך או להעתיק אותם מפה http://support.wordpress.com/smilies/ וכמובן לא לשכוח לעשות רווח

  20. תיתוש Says:

    אוףףף רוריתי-אוריתי

  21. תיתוש Says:

    עותם-אותם

  22. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם,
    טל, טוב לראות שכתבת! אל חשש, אנחנו ניצור איתך קשר בשמחה לגבי התוכנית 🙂
    דדהדס, אנא אל תפסיקי לשים שירים, גם אם את טועה, כפי שארנוס אמר, בלחיצת כפתור פשוטה אנחנו משנים את זה 😉

  23. זיו Says:

    המון מזל טוב לאוריתי ולבן זוגה של אילנה.

  24. Amitush Says:

    מזל טוב לאוריתי המקסימה!
    שפע ברכות לבביות אושר בריאות ו המון הצלחה!!
    כול שתבקשי לו יהי.
    מזל טוב גם לבן זוגה של אילנה, ים של איחולים ליום ההולדת 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=t4-Z8vVMRBs&feature=related

  25. Amitush Says:

    מצטערת שלא יצא לי לסדר את הקישור. עמכם הסליחה 🙂

  26. עדידוש Says:

    עמיתוש, חבל שלא הוספת לבקשת הסליחה גם בבקשה ותודה ועוד פעם סליחה 😉 זה באמת בסדר להעלות שירים איך שיוצא לכם, לוקח 10 שניות לסדר את זה 😛

  27. Amitush Says:

    היי עדידוש, תודה בבקשה וסליחה 🙂 אין כמוך!

  28. אילנה Says:

    ערב טוב

    קראתי את הברכות,אין ספק שהברכות מרגשות ומחממות לי את הלב,קבלו חיבוק אישי לכל אחד ואחת מכם.
    תודה מעומק הלב לכל המברכים.

  29. דדהדס Says:

    עדידוש וארנוס תודה לכם.
    הבעיה היתה שהבן שלי פרמט את המחשב לצרכיו הוא לכן גם כשביצעתי את
    הפעולה הנדרשת זה לא הצליח לי.
    עכשיו העניין תוקן ואני מקווה שאתם פה משום שאני מבקשת לנסות שוב

    http://www.youtube.com/watch?v=vVt6vhRAu3k&feature=related

    זה שיר שמאד מזכיר את המאמר שכתבה שפרה לאחר שראתה
    את לאונרד כהן בהופעה בניו יורק.
    גם בלי קשר למאמר, זה מאד מזכיר אותה.

  30. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם
    שפרה ירדה ל38% צבר 17% אז בבקשה כל מי שלא הצביעה שיצביע כי אחרי שבת יש את המצביעים שימרי השבת שהם לא ממש אוהבים את שפרה וצבר [אני לא מכלילה את כל שומרי השבת] חבל שאי אפשר להצביע יותר מפעם אחת אוףףף

  31. אורית Says:

    אוריתי יקירתי!

    מזל טוב ליום הולדתך
    שכל משאולתייך תתגשמנה!
    המון בריאות ואושר!

  32. עדידוש Says:

    דדהדס, איך עבר עלייך ה1/5? אני זוכרת שאמרת שזה יום חשוב בעבורך…תודה על השיר של לאונרד כהן.

  33. דדהדס Says:

    עדידוש
    היה פשוט יום מעניין מאד,
    את הסיפתח עשינו במשחק כדור סל חשוב מאד
    שבו הפועל אוסישקין זכתה בדבל בשתי עונות רצפות
    גם גביע וגם עליית ליגה.
    היו שם מכל גווני הקשת החברתית קיבוצניקים דתיים חופשיים כיפות סרוגות
    כיפות שחורות הרבה מאד ילדים ונוער אך בעיקר מבוגרים
    והרבה מאד נשים החיבור בין כולם היה מהמם,מה שאיחד את כולם
    היה "אדום עולה", זה קהל נפלא חוויה בלתי רגילה.
    מכייון שהמשחק היה ערב ה 1 במאי הוכנסו לאולם
    מאות דגלים אדומים ולאחר הנפת הגביע לקראת ה שעה 12 בחצות
    הושמע האינטרנציונאל הסוציאליסטי, משם כבר עברו
    לאחד המועדונים שהוכן מראש לחגוג את הזכיה.

  34. עדידוש Says:

    דדהדס, נשמע מאוד מעניין, שמחה שנהנית ושקבוצתך זכתה 🙂

    שיר מרגש בביצוע עוד יותר מרגש
    http://www.youtube.com/watch?v=W6r1175w_lM

  35. דדהדס Says:

    עדידוש
    כמובן שלמחרת המשחק שזה ה 1במאי
    היינו ביום הקומיקס שזה לדעתי חוויה עבור ילדים ונוער,
    לפגוש יוצרים צעירים ומאד מעניינים.
    משם כבר עברנו לתהלוכה שהתחילה בפלורנטין.
    עדי
    אני נשמעת לך מאד רצינית אבל כל זה עבר
    בצורה מאד מאד מצחיקה ומעניינת עם אנשים
    מעניינים ומאד מצחיקים .

  36. עדידוש Says:

    ביום הקומיקס הייתי לפני כמה שנים ומאוד נהנתי 😛 זה בהחלט פרויקט מעניין ומהנה!

  37. ארנוס Says:

    אני עוד מעט זז לפגוש חברים, אז הנה כבר עכשיו התמונה היומית, תמונה פשוט מדהימה של שפרה – כמה יופי וכמה עוצמה יש במבט שלה…

  38. דדהדס Says:

    ארנוס
    שיהיה לך ערב מהנה.

    חשוב לראות עכשיו ערוץ 10 בנוגע לגלעד שליט.

    להתראות.

  39. הפיה הטובה Says:

    שבוע טוב! אוריתי, מזל טוב!!!
    צעירים מברכים: שיהיה לך אושר ועושר, כושר ויושר.
    אבל עם השנים מבינים שכל מה שאדם צריך זה אושר ואושר ואושר ועוד אושר. אז שתהיי מאושרת ושיתמלאו כל משאלות ליבך לטובה!

  40. הפיה הטובה Says:

    אילנה היקרה – מזל טוב גם לבן זוגך. שתמיד יבקעו צלילי נעימים גיטרה מביתכם!!! 🙂

  41. הפיה הטובה Says:

    אילנה, מובן שהכוונה היתה ל"צלילי גיטרה נעימים מביתכם!"

  42. עדידוש Says:

    שבוע טוב הפיה הטובה! המצאת עברית חדשה? 😆 סתם סתם! זה בצחוק!

  43. אילנה Says:

    שבוע טוב פיה יקרה,תודה על ברכתך,אמן ואמן.

    ארנוס,תהנה ממפגש החברים.

    דדהדס,שכחתי מיום הקומיקס,אחת מבנותיי מציירת קומיקס ומאוד אוהבת את התחום.

    עדידוש,סגור עם ירין ?

  44. עדידוש Says:

    כן אילנה, סגור וחתום 😛

  45. אביגייל Says:

    שבוע טוב לכולם.
    תודה לכן תיתוש ודדהדס, אילנה ועדי ועמיתוש ואירית – שהתעניינתן בשלומי, לכל אחת מכן חיבוק ענק.
    נכנסתי לרגע, לברך את אוריתי ביום ההולדת, כל טוב לך יקירתי , וגם לבן הזוג של אילנה – ברכות לשניכם, ובריאות ! הכי חשובה הבריאות.
    להשתמע בקרוב.

  46. אילנה Says:

    שבוע טוב אביגייל יקרה,תודה רבה על ברכתך ,חיבוק גדול.

  47. אוריתי Says:

    לכל החברים המקסימים שלי,
    המון המון תודה על הברכות החמות, התרגשתי מאוד, באמת.
    עדידוש לא ציפיתי לפוסט לכבודי, תודה מקרב לב.
    אין לי מילים, איזה כיף שאתם פה……..
    חזרנו משלושה ימים כיפים, נהננו מאוד , ישנו בכפר בלום, בית הארחה ממש מעולה והחברה היתה נעימה ומאוד נהננו.
    אילנה, מזל טוב לבן זוגך שיתגשמו כל משאלות לבו.
    שוב תודה לכולכם,
    אוהבת אתכם.

  48. עדידוש Says:

    אביגייל יקרה, שולחת לך חיבוק חם בחזרה.

  49. עדידוש Says:

    אוריתי, היוזמה של פוסטים ליום הולדת היא של אורה ואילנה היקרות 😛
    כיף לשמוע שנהנית בסוף השבוע והתפנקת כראוי לאשת יום ההולדת, קבלי חיבוק 🙂

  50. שיח ורדים Says:

    אוריתי מזל טוב ברכות חמות לאושר ובריאות .
    ולאילנה מזל טוב לך ולבן זוגך ליום הולדתו שנות אושר ובריאות משותפת לכם.

  51. אוריתי Says:

    אורה ואילנה, רעיון פוסט ימי ההולדת נהדר, מאוד מרגש.
    כל הכבוד על הרעיון.

  52. עדידוש Says:

    אחד נגד 100 שעשועון אדיר 😛 אהבתי את החידוש של משחק הבזק! {למרות שהשאלות בו היו קלות}

  53. גוויני Says:

    אוריתי,
    המון מזל-טוב,
    החיים הם פיקניק!
    אז תמשיכי לבלות ולנפוש…

    אילנה, מזל טוב לבעלך.

  54. עדידוש Says:

    שבוע טוב גוויני 🙂
    חחחחח ראיתם את הפרסומת החדשה של בזק?
    כשהוא מדבר על ביצת הפתעה יש ביצה סרוגה!
    נראה לכם ששפרה נתנה להם את ההשראה?! 😉 8)

  55. תיתוש Says:

    אחותי היקרה שמחה לשמועה ממך קבלי חיבוק ענק מימני ותרגישי טוב

    אוריתי ברוכה השבה הביתה ולבלוג שמחה שנהנית בגליל העליון מעורר בי געגועים שלוש שנים חייתי שאזור
    אני שולחת לך שוב ברכת יום הולדת שמח שתהני כל יום מהחיים שיהיה לך הרבה בריאות אושר ועושר

  56. אילנה Says:

    גוויני,אוריתי ושיח ורדים,תודה מעומק הלב על ברכתכן.
    אוריתי,שמחה שנהנית ושתמיד חייך יהיו מלאי עינוגים והנאות.

  57. אוריתי Says:

    שבוע טוב תיתוש, גוויני ועדידוש,
    ביקרתי היום בפעם הראשונה באנדרטת אסון המסוקים, אתר מרשים ביותר, עיצוב מדהים. לקח כל כך הרבה זמן עד שהושלמה האנדרטה אבל אין ספק שהאתר ימשוך הרבה מבקרים ויגרום לכך שהאסון לא ישכח.

  58. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    שבוע טוב ומוצלח לכולם, אני מקווה שעברה עליכם שבת נעימה.

    http://www.youtube.com/watch?v=VnMkW-J3Iqw

  59. אוריתי Says:

    שלום גם אילנה ושיח ורדים, לא ראיתי שגם אתן פה.
    אילנה, אני מקווה שאת ובן זוגך נהנתם ביום ההולדת שלו וחגגתם.
    אני מבינה שאני והוא נולדנו באותו התאריך אז אין ספק שהוא מקסים.:-)

  60. אוריתי Says:

    למה לא יצא לי סמיילי?
    נסיון נוסף (-:

  61. אוריתי Says:

    מישהו מוכן לעזור לי? למה לא יוצא לי חייכן?

  62. עדידוש Says:

    אוריתי, מתחילים לעשות סמיילי מהעיניים, שכחת לעשות רווח לפני הסמיילי.
    : ) בלי הרווח בין הנקודותיים לסוגריים. 🙂

  63. אוריתי Says:

    תודה עדידוש, אולי בגלל הרווח, חייבת להודות שאני מאותגרת סמיילים.
    😀

  64. אירית השפירית Says:

    דדהדס, נראה שממש מיצית את היומיים הללו של 1 במאי ויום הקומיקס. ברכות על עליית הפועל אוסישקין מליגה א' ללאומית. בתור אדומה בעצמי (אוהדת הפועל ירושלים) אני תמיד שמחה כשהאדומים מצליחים. כילדה הייתי משתתפת בהפגנות אחד במאי, עם יתר חבריי לובשי החולצות הכחולות, אבל זה עבר לי … 😦

    אוריתי, מגיע לך ליהנות לא רק 3 ימים אלא חודש שלם לפחות במסז'ים ובפינוקים. מאחלת לך כל טוב, ובעיקר בריאות לך ולכל בני משפחתך.
    כנ"ל לאילנה ובן זוגה ולכל בני משפחתה, מגיע לכם ליהנות מכל טוב, ומהרבה בריאות.

    אביגייל, חיבוק גדול. התגעגעתי אליך עד כדי כך שאני מוכנה אפילו לגרגר גרגור חתולי ולנבוח נביחה כלבית במיוחד לכבודך. מכיוון שזה נכתב על ידי פחדנית אמיתית, ראי זאת ככבוד גדול וכחיבה אמיתית. 🙂

    גוויני, סחתיין על הפטריוטיות. הפכת את הבלוג שלנו לבלוג מכובד … 😆

    לידיעת כל חברי הבלוג, אני ממש שונאת את יום ההולדת שלי ולכן במלוא הצניעות אני מוכנה לקבל מתנות וברכות בכל אחד מימות השנה פרט ליומולדת האמיתי. אם תחשבו על זה, השיטה שלי הרבה יותר מוצלחת כי באמת אפשר לקבל המון מתנות והמון ברכות, כמעט בלי הגבלה. אז בזמנכם החופשי …….. :P: :D: 🙂
    אם לא הבנתם, זה נאמר לגמרי בצחוק.

    שלום לכל יתר החברים שלא ציינתי בשמם. שיהיה לכולנו שבוע נעים.

  65. עדידוש Says:

    😆 אוריתי, אנחנו מסתדרים עם "מאותגרים" 😆 זה מוסיף עניין!
    מ' שיר נחמד, לא הכרתי אותו, את מחדשת לי המון! תודה 😛

  66. תיתוש Says:

    אוריתי לי יותר קל לעשות העתק ואדבק 🙂 😀 :- P

  67. אוריתי Says:

    אירית, מייד מרימה את הכפפה ומאחלת לך מזל טוב ויום הולדת שמח 😛

  68. מ Says:

    עדידוש, בכיף. גם אני לא הכרתי את השיר קודם כך שהוא חדש גם לי.
    האמת כרגע אני הכי מאזינה ליעל דקלבאום. האלבום שלה ממש מצוין. קבלו טעימה מהופעת ההשקה של הדיסק של אחד השירים האהובים עליי של יעל.

    http://www.youtube.com/watch?v=MFpWYg5gYTk

  69. עדידוש Says:

    מחר מתחיל שבוע חדש, שיהיה שבוע טוב לכולנו עם בשורות טובות 🙂
    אוריתי, שוב המון מזל"ט לפני שמסתיים יום ההולדת.
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  70. אוריתי Says:

    ילדת היום הולדת נרדמת בישיבה, אז אני פורשת למיטה.
    תודה לכל המברכים, ומקווה שנהיה פה גם בשנה הבאה.

  71. מ Says:

    "ליל מנוחה וחלום, לילה טוב" עדידוש ואוריתי. שינה ערבה וחלומות נעימים.

  72. אוריתי Says:

    לילה טוב לכולם.

  73. דדהדס Says:

    אירית
    לא הבנתי ולא איכפת לי
    אני כבר מאחלת לך את כל הטוב שבעולם .

    http://www.youtube.com/watch?v=S_oLCJIYOVU&feature=related

    שיר מיוחד
    של זמרת מיוחדת
    לאירית המיוחדת.

  74. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש ואוריתי שתהיה לכן שינה ערבה וחלומות פז שבוע טוב

  75. צופה באח הגדול Says:

    שלום לכולם,

    אוריתי היקרה רגע לפני שהשעה מגיעה לחצות, אני מאחלת לך המון מזל טוב ליום הולדתך
    שאושר ועושר ימלאו את ליבך ושהשנה הזאת והבאות יהיו מלאות ברגעים שמחים וטובים
    בנוסף לא אשכח לאחל בריאות, צחוק והתגשמות חלומות מהירה (במקרה של חוסר סובלנות 😉 )

    לאילנה, מזל טוב טוב לבן זוגך,
    אושר ועושר, בריאות וגם קצת כושר! 😉
    שיהיו עוד שנים נוספות מלאות באהבה וחגיגה יחדיו
    וכמובן הרבה שמחה וצחוק, כי גם זה חשוב בחיים 🙂

  76. גוויני Says:

    לילה טוב אוריתי ועדידוש…
    שיהיו חלומות מחויכים 🙂

  77. דדהדס Says:

    אביגייל, טוב לשמוע ממך.לילה טוב .

    עדי אוריתי לילה טוב לכן.

    מ הדיסק של יעל דקלבאום פשוט מעולה.
    אני מתכוונת להיות באחת ההופעות שלה.
    הבן שלי אמר שהיא מנגנת בגיטרה בצורה מדהימה.

  78. מ Says:

    דדהדס, אכן כן. לא תשמעי ממני אחרת. אוהבת אותו מאוד. אגב, שיר מעולה שמת קודם עבור אירית.

    ואם כבר רגינה אז מזמן לא שמעתי את זה…

    http://www.youtube.com/watch?v=SGTDRztaCCw

  79. תיתוש Says:

    היי צופה

  80. דדהדס Says:

    מ
    אני שומעת אותו כרגע וזה השיר הכי אהוב על בני.

  81. דדהדס Says:

    היי תיתוש וצופה
    כמה זמן לא ראיתי אותכן.

  82. מ Says:

    דדהדס, לבן שלך יש טעם טוב!

  83. תיתוש Says:

    היי דדהדס נכון את לא כל כך היית בבלוג

  84. צופה באח הגדול Says:

    היי תיתוש ודדהדס

  85. דדהדס Says:

    מ
    הוא ממש מעדכן אותנו בכל מה שקורה בתחום הזה.
    עכשיו הוא חזר מהופעה של פי ג'י הרווי
    הקטע הוא שאנחנו מתחברים לטעמו והוא לטעמנו,
    אפילו את ניל יאנג הוא הספיק לראות.

  86. מ Says:

    שיר שתמיד עושה לי טוב…
    מעולה להתחיל ככה שבוע או כל בוקר…

    http://www.youtube.com/watch?v=vHqB8xuNfB8

  87. אילנה Says:

    צופה,תודה רבה על ברכתך,חיבוק.

    לילה טוב,שבוע טוב ומבורך לכולם.

  88. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!
    היה אחלה ערב עם החברים, רק עברתי לומר לילה טוב ואני כבר זז לישון…

  89. דדהדס Says:

    לילה מצוין שיהיה לך אילנה.

  90. מ Says:

    דדהדס, יפה לו לבן שלך. העיקר שהוא אוהב מוזיקה ומתחבר אליה ואליכם.
    דווקא אני לא כ"כ מתחברת לפי ג'יי הרווי, אבל נותנת לה קרדיט על היותה אחלה גיטריסטית…

  91. דדהדס Says:

    ארנוס
    תמיד כייף לי לראות אותך.
    לילה טוב ומצוין.

  92. מ Says:

    אילנה וארנוס – לילה טוב שינה ערבה וחלומות נעימים ושבוע מוצלח שיהיה לכם.

  93. צופה באח הגדול Says:

    אילנה, נותנת לך חיבוק בחזרה
    לילה טוב וחלומות נעימים

  94. ארנוס Says:

    תודה דדהדס,
    נשתמע, אני זז למיטה…

  95. תיתוש Says:

    לילןה טוב אילנה שינה ערבה וחלומות טובים שיהיה לך שבוע טוב

    ארנוס אין היום תמונה של שפרתנו? שמחה שנהניתה עם החברים שיהיה לך לילה טוב וחלומות שיפטוב

  96. דדהדס Says:

    אז מ
    בשל כך הנה שיר שלה ותנסי להקשיב.
    זה שיר האחרון שלי פה הערב.
    (אני לא מסתדרת אם המחיקות).

    http://www.youtube.com/watch?v=HcSkSTGrubo

    זה השיר הראשון שלה ששמעתי.

  97. תיתוש Says:

    דדהדס עושה רושם שאת מסתדרת יפה מאוד עם המחיקות

  98. דדהדס Says:

    תיתוש תודה .
    אני עושה סיבוב בכמה מקומות לבדוק מספר שאלות.
    ביי ולילה טוב בנתיים.

  99. מ Says:

    דדהדס, תודה על השיר, האמת שאני מכירה אותו ועוד כמה שלה. הבעיה היא שאף פעם לא מצאתי את עצמי רוצה להקשיב לה הרבה פעמים , מספיק שיר אחד מדי פעם. כנראה שאי אפשר לאהוב את כולם….

  100. תיתוש Says:

    מכוון שארנוס שכח היום לשים לנו תמונה של שפרה אז אני שמה

  101. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס

  102. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב בינתיים דדהדס

  103. גוויני Says:

    אחלה תמונה תיתוש!
    מאיפה?

  104. תיתוש Says:

    גוויני מפה http://www.photofunia.com/ את יכולה ללחוץ על כל תמונה ולהכניס בה תמונה שיש לך במחשב

  105. גוויני Says:

    איזה אתר מדליק!
    לא התאפקתי והכנתי גם משהו חמוד…

  106. תיתוש Says:

    חחחח גוויני זה החתול שלך?

    עוד אחד של שפרה http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=phpUfPoRk.jpg

  107. מ Says:

    רק רציתי לאחל לכם לילה משובח עם חלומות מעולים , ושיהיה שבוע מוצלח לכולנו
    לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=826MQMlmtJc

  108. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' יקרה סליחה שאני לא מתחברת לשירים האלה אני אישה מיושנת ואשמח עם מדי פעם תשימי בלילה בשיר פרידה שלך שיר באמת ישן 50-60-70

  109. גוויני Says:

    ברור תיתוש אלא מי 😉
    לילה טוב מ',
    אצטרף אלייך ואפרוש אף אני…

  110. תיתוש Says:

    לילה טוב גוויני שינה ערבה וחלומות טובים
    האם החתול והכלב חיים בשלום?

  111. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, אני גם פורשת
    לילה טוב וחלומות נעימים 🙂

  112. תיתוש Says:

    לילה טוב צופה יקרה שתהיה לך שינה ערבה וחלומות מקסימים קבלי חיבוק 😛

  113. הפיה הטובה Says:

    תיתוש, את ענקית! איזה אתר מדליק. מיד הכנתי כמה מטבעות לאנשים שאני אוהבת… תודה רבה על הרעיון ועל הקישור! 🙂

  114. תיתוש Says:

    בבקשה צופה יקרה 😛

  115. צופה באח הגדול Says:

    תודה תיתוש, מחזירה לך חיבוק בחזרה 🙂
    לילה טוב

  116. תיתוש Says:

    לילה טוב 😛

  117. דדהדס Says:

    תיתוש, חזרתי וכולי התפעלות מההברקות החדשות שלך.
    את המטבע ממש אהבתי.
    לילה טוב לך לפיה ולצופה.

  118. תיתוש Says:

    צופה אני התבלבלתי בינך וביטן פיה משום מה אני תמיד מתבלבלת אז סליחה על חוסר ההתיחסות
    אני שמחה שאת אוהבת את העתר גם אני עשיתי מלה תמונות של הקרובים שלי

    דדהדס אלה לא הברקות שלי אבל תודה לילה טוב לך ושינה ערבה

  119. תיתוש Says:

    אוףףף אני לא יודעת למה אני תמיד מיתבלבלת בין פייה טובה טובה לבין צופה באח הגדול ושוב פישלתי אז פיה טובה אני מאוד מיתנצלת 😥

  120. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים שיהיה לכולם שבוע טוב

  121. אילנה Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב

    שיהייה לכולנו יום מהנה ושבוע מבורך.

  122. אורית Says:

    בוקר מצוין לכולם ,

    שיהיה שבוע טוב ושיעבור מהר , חיים מסופ"ש לסופ"ש!

  123. אילנה Says:

    בוקר אור אורית,מה שלומך?

  124. אורית Says:

    בוקר טוב אילנה, שלומי מצוין!

    מגיע מזל טוב לבעלך על אתמול, איך חגגתם ?

  125. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    חזרתי לשגרה.
    שיהיה שבוע מצוין לכולם.

  126. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    אוריתי, גם אצלנו השבוע סוף סוף ללא אירועים מיוחדים 😉 עד שבוע הבא – ל"ג בעומר 😆

  127. רוני Says:

    בוקר טוב

    כרגיל באיחור…… אוריתי מזל טוב , אושר, מסז'ים לרוב !

    הבוקר התעוררתי עם ציוצים עזים של ציפורים על עץ התות שלנו
    זה כבר כמה ימים ככה…… האם זו אהבה ?

    יום נעים לנו ולבני הכנף באשר הם

  128. רוני Says:

    * בעלי הכנף

  129. הפיה הטובה Says:

    בוקר/צהריים טוב לכולם! רוני, גם אצלנו בחצר יש ציוצים עליזים של ציפורים. זה האביב… האביב… יש אפילו ציפורים מסוימות שאני כבר מכירה (אישית?). אולי אלו ציוצי אהבה, אבל נראה לי שגם ציוצי התארגנות לנדידה בחזרה לארצות הקור. אצלנו בקרוב יהיה להן חם מדי…

    אל תשכחו הערב – "ארץ נהדרת" בבית האח הגדול. צריך להיות מאוד מבדר! 🙂

  130. רוני Says:

    היי הפיה הטובה

    יכול להיות שאת צודקת, חבל שאנחנו לא יכולים לנדוד איתן לארצות הקור
    עם בוא הקיץ……

  131. אילנה Says:

    רוני ופיה,אנו עוברים חוויה משותפת,הבוקר התלוננתי בפני בן זוגי שבימים האחרונים אני מתעוררת בשעה 5.30 בערך לקול ציוצם של בעל הכנף המצייצות במרץ ובקול גדול ,חשבתי שאלה הן ציוצי חיזור לאהבה ,הפיה כנראה צודקת גם לפני נדידה .

    אחלה של יום מלא אהבה.

  132. אילנה Says:

    פיה יקרה,למען גילוי נאות אף פעם לא אהבתי את ארץ נהדרת,צפיתי פעם או פעמיים רק כי שמעתי מסביבי התלהבות יתר,הערב אצפה למען הזכרון 🙂

  133. הפיה הטובה Says:

    רוני – :), אבל לנו יש מזגן בכל מקום…
    ובכל מקרה, מספיק לנו לבקר כמה ימים בארץ זרה ולחזור הביתה.
    יש לי בחצר ציפור מסוימת ששמה שחרור (מכיר? כולה שחורה ויש לה מקור כתום). היא כל השנה בישראל. כבר שנתיים היא אצלנו בחצר. לדעתי לבדה, בלי בן זוג. זו הרגשה מאוד טובה שציפור מחליטה לגור קבוע בחצר שלך… אולי יום אחד יהיו גם בן/ת זוג וצאצים…

  134. רוני Says:

    אילנה

    כנראה הן בכל מקום, גם קמות מאוד מוקדם וגם עושות הרבה רעש……
    בעיר הגדולה זה נותן הרגשה מסויימת של טבע…….

  135. הפיה הטובה Says:

    אילנה היקרה, גם אני לא ממש בקטע של ארץ נהדרת (…) אבל המשפחה שלי מתמוגגת מצחוק. היום נראה בשביל הנוסטליה… 🙂 (והם יודעים שאנחנו נראה בשביל הנוסטלגיה…)

  136. ארנוס Says:

    היי כולם,
    תיתוש, אתמול לא שכחתי לשים את התמונה היומית, פשוט שמתי אותה מוקדם יותר (בערך בשמונה)…

  137. רוני Says:

    הפיה,
    השחרור הזו, היא לא היתה מועמדת "לציפור הלאומית" בשנה שעברה
    והפסידה בסוף לאיזו דוכיפת ?

  138. גוויני Says:

    אני דווקא אהבתי ארץ נהדרת… עד שהם התחילו להתמקד יתר על המידה בפוליטיקה, שלמען האמת מעניינת אותי כקליפת השום.
    אבל עם כל זאת התוכנית היום צריכה להיות מצחיקה ולו בגלל המיקום בו היא מצולמת 😉

  139. הפיה הטובה Says:

    עוד משהו לגבי ציפורים – לפני הרבה שנים, כשעבדתי בירושלים, בכל אחה"צ היו מלא זרזירים מתכנסים ליד הצומת של רחוב יפו וקינג ג'ורג', ליד בית חולים ביקור חולים. היו שם כמויות של זרזירים, שהתכנסו בקולות ציוץ עצומים. מעניין אם הם מתכנסים שם עד היום. מישהו מבין הירושלמים יודע? רמה, אירית…?

  140. רוני Says:

    אני לעומתכן מ א ו ד מ א ו ד אוהב את "ארץ נהדרת" ומחכה בקוצר רוח

  141. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אוריתי מחותנת יקרה, בריאות, אושר וכיופים.

    לאילנה המדהימה, מזל טוב לאישך היקר , בריאות אושר וכושר . תמסרי לו בשמי, שהוא זכה 🙂

    לדדהדס שובת הלב, לא ארחיב במילים, את משהו מיוחד התגעגעתי.

    אביגייל, תרגישי טוב ותשובי מהר לאיתנך.

    עדידוש, אני מקווה שאת עושה חייל

    ולשאר חברי הבלוג היקרים, געגועי הכנים לכם

  142. הפיה הטובה Says:

    רוני – יש מצב שהשחרור הגיעה למקום שני. הפסד שלנו. אחלה ציפור… (גם הדוכיפת אחלה, אבל מעולם לא הכרתי אותה באופן אישי כמו את השחרור החמוד).
    גוויני – הם יודעים שתוכנית כזו תסחוף המון רייטינג הערב. המיקום… המיקום…
    ארנוס – ראינו אתמול את התמונה היומית שלך, אבל בזכות העובדה שתיתוש חשבה שפיספסת, היא הביאה אתר מדהים של אפקטים, אז הרווחנו פעמיים… 🙂
    המשך צהריים טובים!

  143. הפיה הטובה Says:

    קיפוש… שנייייים!
    אני כבר צריכה ללכת, אז ברוח הדיבורים האחרונים שלנו פה על בעלי כנף, נאחל לך: "שלום רב שובך ציפורה נחמדת…"

  144. בר Says:

    שלום לכולם! אני בר ואני אחת מתוך אלפים סמויים שמעריצים את שפרה 🙂
    רציתי רק להגיד לכם דבר אחד: כל הכבוד! כל הכבוד על היוזמה וההערצה שלכם כלפי שפרה! כל הכבוד שעבר כל כך הרבה זמן מאז האח הגדול ועדיין אתם מנהלים את האתר בצורה מדהימה…
    האמת, שאני כבר די הרבה זמן קוראת סמויה פה, והיום החלטתי שאני רוצה לשתף אתכם במה שאני מרגישה 🙂
    בקיצור, תמשיכו לנהל את האתר בצורה כל כך מקסימה! האתר חשוב למעריצים של שפרה ואני בטוחה שהוא חשוב גם לשפרה…

    נ.ב: גם לי יש פאג בבית (דון דון) אולי נוכל להפגיש את דון דון עם ויק? חחח

  145. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    את אומרת נדידה אילנה? אז למה העורב הנמצא 2 מטר מחלוני לא נודד אף פעם?
    הקרע..קרע.. הזה , מדי בוקר (6:00) צווח כמו היה תרנגולת לפני שחיטה.
    פעם אחת אפילו עניתי לו באותה השפה, אמרתי לצווח : "אני תכף אקרע לך את הצורה, תעוף!"

  146. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    פיונת, אכן ימים רבים 🙂
    "תעופי" לגוזלייך ושבוע טוב.

  147. עדידוש Says:

    קיפוש יקרה, התגעגעתי אלייך מאוד! מקווה שכל העניינים הסתדרו!
    לכולם – אל תשוויצו, גם אני שומעת את הציפורים מצייצות על הבוקר, לפעמים מתעוררת בכעס על זה שהן מעירות אותי אבל לרוב עם חיוך 😉
    רוני, אני איתך! גם אני מאוד אוהבת ארץ נהדרת, ההומור שם קורע אותי מצחוק 😛

  148. אילנה Says:

    קיפושקה יקרה ,כל כך התגעגעתי ושמחה לראותך ,חיבוק גדוללללל.

  149. אילנה Says:

    קיפוש,תודה רבה מקרב לב על ברכתך.

  150. תיתוש Says:

    צהרהיים טובים לכל החברים היקרים
    איזו פעילות על הבוקר ואני הפסדתי אבל כך זה שאני הולכת לישון רק אחרי שמיעת ציוץ הציפורים [כציפורת הלילה אני מעבירה משמרת לצפורי הבוקר בעלי הכנף האמיתיים]הראשונות בדרך כלל אני אוהבת לישון כשברקע יש לי ציוץ ציפורים חוץ מהנקר שדופק לי בראש [האמת שמזמן לא שמעתי אותו] גם אני אוהבת את השחרור ודוחיפת יש לנו בשפע בחולון
    ארנוס סליחה אני רגילה שאתה שם תמונה של שפרה לפני שאתה הולך לישון

    קיפי ברוכה השבה אלינו התגעגעתי אליץ האורחים כבר נסעו?
    שיהי יום טוב ושבוע טוב לכולם

  151. ארנוס Says:

    היי קיפי! טוב שחזרת!
    ולגבי ארץ נהדרת, תמיד אהבתי את התוכנית, עוד זכורים לי ימי לובה העליזים…
    ויש עוד מישהי שאוהבת את התוכנית (-:

  152. תיתוש Says:

    גם אני בדרך כלל לא אוהבת את ארץ נהדרת אני צופה בה מידי פעם
    ארנוס אולי המישהי כבר לא כל כך אוהבת את ארץ נהדרת 😉

  153. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש המתוקה, וארנוס החמוד, שלום גם לכם, ותודה.

    לגביי ארץ נהדרת, מאוד תלוי , כשההומור קולח, ציני ומעניין אז אני אוהבת
    כשההומור, דבילי, שטותי ,לשווא וסתם על מנת להעביר תוכנית, אני מעבירה.
    נראה לי שהיום הולך להיות מעניין.

  154. מ Says:

    היי לכולם.

    מפנה את תשומת ליבכם לנושא חשוב , אנא העבירו את הקישור לכמה שיותר אנשים, תודה!

    http://www.saveariel.com

    המשך יום נעים.

  155. עדידוש Says:

    מ' – עצוב עצוב וחשוב! העברתי הלאה לרשימת תפוצה!
    קיפוש, לגבי עשיית חיל…משתדלת לעמוד בדרישות…בחופשת הקיץ אכנס יותר לעניינים, בינתיים ענייני היומיום מקבלים במה 😛

  156. תיתוש Says:

    מ' היתה כתבה בחדשות בסוף השבוע על אריאל ילדה כל כך מקסימה מלאת שמחת חיים ערנית ומאושרת ולדעת שאם היא לא תעבור את הניתוח אז תוך כמה חודשים היא לא תהיה יותר מעציב מאוד וכל זה בגלל שרירית לב של משרד הבריאות שמתעקש לעשות לה ניתוח בארץ למרות שמעולם לא נעשה בארץ ניתוח כזה אני קוראת לכל מי שיכול לעזור לאריאל להישאר בחיים אנא עיזרו

  157. עדידוש Says:

    שלום בר! ברוכה הבאה ככותבת 😛 בפעם הראשונה שכותבים נדרש אישור ומעכשיו את יכולה לכתוב כרגיל 🙂

  158. בר Says:

    איזה כיף!! כבר חשבתי שההודעה לא נשלחה… 🙂

  159. גוויני Says:

    ברוכה הבאה בר!
    ברוכה השבה קיפי!
    מ' אני אישית לא שמעתי על המקרה עד כה, אז תודה רבה שהסבת את תשומת ליבי.

  160. אוריתי Says:

    שלום בר,
    ברוכה הבאה לביתנו החם .
    אני אוהבת לצפות בארץ נהדרת, לפעמים צוחקת ולפעמים לא, תלוי.
    בניגוד אליכם , לא מחכה לראות את התוכנית היום, אני עדיין מתגעגעת לתקופה שבבית ההוא גרו אנשים אחרים. 😦

  161. עדידוש Says:

    בר, קיבלת "שמלה" מאוד יפה 😛 {הצבע שליד השם שלך} ותודה על המילים החמות והחכמות, לגבי חשיבות הבלוג 😉

  162. בר Says:

    אין בעד מה! ונכון הצבע של "השמלה" מאוד יפה! מעניין מי אוהבת את הצבע הזה… חחח

  163. ארנוס Says:

    תיתוש, הכתבה שפורסמה כאן לפני כמה ימים היא מתאריך 27/4, ושם נאמר מפורשות שזו התוכנית האהובה,
    אין להאמין לשטויות שמתפרסמות באתרים לא אמינים (-:

  164. בר Says:

    תודה רבה אוריתי! אני שמחה להתקבל לבלוג בכזאת שמחה! 🙂

  165. ארנוס Says:

    היי בר!
    לצערי אני תיכף זז, נשתמע כולם בערב…

  166. עדידוש Says:

    שיר טוב שלא שמעתי המון זמן "הכעס" – רוקפור
    http://www.youtube.com/watch?v=vtMe0lchIr4&feature=related
    ביי ארנוס, המשך יום טוב.

  167. אילנה Says:

    צהריים טובים בר

    ברוכה הבאה לביתנו החם ,בית אוהבי שפרה.
    ניתנת לך הזכות להכיר בבלוג אנשים מיוחדים ומקסימים,היי ברוכה בבואך .

  168. אבי Says:

    אילנה
    ברכות לבן הזוג.
    קצת באיחור אבל הוא ממילא כבר זכה בגדול. 🙂

  169. אבי Says:

    ד"ש מהבלוג של צבר.
    "‎Tsabar Gadish‎‎ חברים יקרים, שלום !!!!! אני משתדל לא להציק אבל המונולוג הבא שווה קריאה: בפרק של FRIENS פיבי אמרה שאין מעשה טוב ללא טובה כלשהי לנותן, וצדקה הגברת. שלחו אס אמ אס למספר 7333 עם הספרה 10 תרמו 10 שקלים להצלת אריאל ותקבלו חזרה אס אם אס שיעשה לכם את היום מבטיח".

    תעשה טוב, תקבל טוב.

  170. חיה Says:

    אוריתי מזל טוב, הכי טוב ורק טוב…

    אילנה,גם לבן זוגך…

    ארנוס, זיו או כל מי שיש לו…
    יותר מאשמח לקבל את המייל של קשת, לא המייל של הפורום של מאקו/קשת אלא המייל של חברת קשת.

    אודה מאוד למי שיעלה כאן את הדוא"ל שלהם,
    חיה

  171. אירית השפירית Says:

    שלום בר, ברוכה הבאה לבלוג המקסים הזה של אוהבי שפרה. אני מקבלת את פנייך בברכה ובחיבוק. ועכשיו כשאנחנו יודעים שאת האמא הגאה לפאג נחזיק לך אצבעות לפגישת אחווה בין ויק לדון דון וגם בינך לבין שפרה. 🙂

    הקישור הזה מיועד בעיקר לעמיתוש, וגם לזיו שכבר הודיע לי שהוא מסתדר בלעדיי, וטוב שכך. זיו שמחתי שכתבת אתמול ברכת יומולדת לאוריתי שלנו ולבעלול של אילנה. כאשר אתה כותב אני מסיקה מתוך זה שהכול בסדר אצלך. אני מקווה שאני לא טועה. עמיתוש, אני מקווה שהקטנצ'יק החלים וגם שאף אחד מכם לא נדבק. הגיע הזמן שיהיו לכם כמה ימים שקטים נטולי מחלות.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3709446,00.html

    עדי ואילנה וארנוס, יש כבר דיווח מירין על הראיון שלה בתוכנית של טל? נשמח לעדכונים.

    קיפי, כמו כולם התגעגעתי. מקווה שהטיולים והתרוצצויות עלו יפה ושלא הספקתם לשגע זה את זה. את יודעת, דברים טובים צריך לקבל במנות קטנות, כך רוצים מהם עוד. אם הם עוברים מידה מסוימת נוצרת מועקה ותחושת "מה אני עושה כאן". ד"ש לנסיך ולבעלול נהג הפורשה. 😀

    רמה, מה יהיה? קשה בלעדיך. רוצים לשמוע ממך שוב ולקבל בשורות טובות. אני מעבירה לך אנרגיות חיוביות כדי לקדם את הבשורות הטובות. 😛

    שיהיה לכולנו יום נעים. 😆

  172. תיתוש Says:

    אחר צהריים טובים לכולם

    בר ברוכה הבאה לבלוג החברים של ויק

    היי אבי מה שלומך? האם לצבר יש בלוג?

    שלום חיה

    היי אירית יקירתי את מוזמנת לשים שירים יפים

    רמה אני מצתרפת לקריאה של אירית

    אחותי היקרה קבלי חיבוק אני מתגעגעת

  173. תיתוש Says:

    הכתבה שהיתה על אריאל סידס יש לה רק חודשיים לחיות עם לא תעבור את הניתוח תראו אזה תימוקת מקסימה
    http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast/Article-a2bc5a06538f021004.htm

  174. בר Says:

    תודה רבה לכם, לאילנה לתיתוש ולאירית השפירית! אירית אני באמת מקווה שאולי יום אחד אני אלך עם דון דון בת"א ואני יראה את ויק… 🙂

  175. אירית השפירית Says:

    תיתוש, במיוחד בשבילך שני שירים של רונה קינן, זמרת צעירה שאני אוהבת מאוד.
    http://www.youtube.com/watch?v=uC4IWtQMt0o
    http://www.youtube.com/watch?v=NalIrY8vM-o

  176. אירית השפירית Says:

    תיתוש, לא אשאיר אותך רק עם שירים שאת לא מכירה. הנה ביצוע של רונה לשיר מוכר ועתיק, ששתינו אוהבות.
    שלכת
    http://www.youtube.com/watch?v=AWXoZCTZgGM

    פרי גנך/ אביבה אבידן ואלי לוזון
    http://www.youtube.com/watch?v=o2WbBEAmRXs

  177. אביגייל Says:

    שלום לכל חברי וחברותי היקרים,
    קודם כל – בר. כל הכבוד לך ! צריך אומץ ( והומור … ) בשביל להצטרף בימים טרופים אלה לבלוג מושמץ כבלוג זה, שיושבות בו זקנות נרגנות ומשועממות שאין להן חיים … ברוכה הבאה, מקווה שיהיה לך כייף איתנו.
    ברוכה הבאה קיפי גם. אז מה אם אנחנו לא משוויץ ?? ( דווקא היינו רוצים …. ) אז אפשר ככה להפקיר אותנו ?? קבלי חיבוק.
    אירית, את צריכה להתאמן קצת על היללות של החתול, כי ככה זה אפילו לא דומה … גם החתול שלי לא השתכנע … אבל הנסיון היה נוגע ללב, אין מה להגיד … תיתוש, אני יודעת שאת לא באמת מתגעגעת אלי, כי אם ללימוננה שלי …
    10 שקלים תרמתי. ועכשיו אני הולכת לישון ! עבר עלי יום קשה, ואני גמורה. מקווה שנשתמע יותר מאוחר, ביי ביי.

  178. מ Says:

    אחה"צ טובים לכולם.

    אירית השפירית(תתחדשי על השם) במיוחד בשבילך שיר חדש של רונה קינן

    http://e.walla.co.il/?w=/272/1477305

    להשתמע מאוחר יותר.

  179. בר Says:

    דבר ראשון! הכי חשוב לא להתייחס לאותם אנשים שמשמיצים אותכם כי אני חושבת שכל מי שמשמיץ אותכם הוא בנאדם רע שאין לו טיפת כבוד וערכים כלפי אחרים!
    דבר שני! תודה רבה על קבלת הפנים הנפלאה שלכם! זה מראה כמה שאתם מקסימים. ואני לא מקווה, אלא בטוחה שיהיה לי כיף איתכם! 🙂

  180. הדר Says:

    שלום לכולם!!!
    איך עבר עליכם היום??

    אביגייל אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב…
    כמובן שתרמתי לאריאל!! אינ מקווה שכל התרומות יעזרו!!
    בר ברוכה הבאה!!! 😛

    שיהיה המשך יום מהנה לכולם 😀

  181. בר Says:

    ושיהיה לך חלומות נעימים ונשתמע בערב 🙂

  182. רוני Says:

    חבר שלח לי את המאמר הזה מאת יאיר לפיד, שאני לא נימנה עם חסידיו בד"כ
    אבל הקטע הזה בהחלט משעשע 🙂

    http://ofir-zkhlk.posterous.com/untitled-43294

  183. אוריתי Says:

    אביגייל, כבר בורחת?
    גם אני תרמתי 10 שקלים לבקשת צבר (סתם, בכל מקרה התכוונתי, ראיתי אותה בתוכנית הבוקר).
    קיפי מחותנת יקרה, ברוך שובך ציפורה נחמדת, חשבתי שקראת את כל ההשמצות עלינו וברחת כל עוד רוחך בך מאיתנו.

  184. אירית השפירית Says:

    בר, אני כבר יכולה לדמיין את זה בבהירות רבה:

    דון דון מתעוררת בבוקר ערנית במיוחד ומנדנדת. בפיה המתוק תופסת בדש הבגד של בר: "נו כבר, מתי נצא?" ומלווה תחינתה בכשכוש עליז במיוחד של זנבה. לבר אין כוח. הרבה יותר כייף לשבת במטבח עם כוס נס קפה מהביל ועיתון של אתמול ולשמוע את ציוץ השחרורים והנחליאלים.
    ובכל זאת, לדון דון הקטנה מגיע לשאוף קצת אוויר צח ולשחק במשחק הכדור האהוב עליה, ובוודאי לא תוכל להמתין זמן רב והיא זקוקה להגיע לעץ הקרוב שישמח לשתות את מימיה.
    הולכות להן השתיים, זאת בצעדי קפיצה וחדווה וזאת מהורהרת וחולמת על המיטה, סתם כך ביום חול הרגיל שברגילים. ופתאום מקרן זווית מופיעה לה כלבה קטנה. דון דון מתבוננת בה בחשדנות: "מי זאת המתחרה שלי? אולי היא רוצה לקחת לי את הכדור ולשחק אתו לבד? אבל אולי היא ידידותית ונוכל להיות חברות? ובכלל, הכלבה הזאת נראית קצת מוזרה, לא לגמרי מאוקלמת בנוף התל-אביבי". היא מרחרחת בזהירות ונובחת נביחת גישוש. "האו, האו, אני דון דון, הבת של בר. מי את כלבה מוזרה?"
    "אני ויק. פעם הייתי ירושלמית והיו לי הרבה חברים, רובם חתולים. תל-אביב וההמולה שמסביב קצת מפחידות אותי. הנה, אני כבר קוראת לאמא שלי שתשמור עליי. שפרה! שפרה! בואי! יש פה כלבה שקצת דומה לי. מה את אומרת, נוכל להיות חברות?"
    שפרה מחייכת את חיוכה הרחב ביותר,זה ששמור לוויק ולאחיות, ואומרת: "ויק-ויק שלי, בטח. בואו נשחק כולנו ביחד".
    ארבעת היפהפיות הולכות לגינה הסמוכה, שתי הנמוכות מכשכשות ומשתעשעות, שתי הגבוהות יושבות על הספסל ומקשקשות. בר אNנם חשבה שתתעלף מרוב התרגשות ולא תוכל להוציא מילה מפיה, אבל שיף כל כך נעימה ומקסימה שתוך שתי שניות הן חשות כאילו הכירו מאז ומעולם. בר מוסרת לשפרה דרישת שלום חמה וחיבוק מכל אוהביה בבלוג החברים של ויק. הן נפרדות בחיוך ובחיבוק ויודעת שארבעתן ישובו וייפגשו.
    HAPPY END

  185. עדידוש Says:

    רוני, המאמר הזה של יאיר לפיד מבלבל משהו 🙄 הקצב של המעבר בין הדמויות השונות מהיר לי מדי 😆 לצערינו ככה מתנהלים מרבית הדברים במדינה…
    אני לעומתך נמנית עם קוראיו הנאמנים של יאיר לפיד.

  186. גוויני Says:

    תיתוש לצבר אין בלוג ככל הידוע לי.
    את ההודעה שאבי הביא הוא כתב בפייסבוק…
    מצטרפת לקריאה שלך ושל אירית:
    ר מ ה ש ו ב י ה ב י ת ה !

  187. הדר Says:

    אירית אני מתה על איך שאת כותבת!!!

  188. בר Says:

    איזה סיפור מקסים!
    למרות שדון דון הוא פאג ולא פאגית 😉
    מי יודע אולי יום אחד זה יקרה למרות שאני בטוחה שכשאני אראה את שפרה אני לא חושבת שאני אוכל כל כך לדבר, אבל כמו שאת אומרת היא כל כך מקסימה שהיא בטוח תיתן לי תחושה טובה 🙂 ודרך אגב כשאת מתארת את דון דון אז תדעי לך שהוא בדיוק איך שאת תיארת אותו! הוא כל כך שובב, הוא כל כך מקסים… הלוואי שמתישהו כל חברי הבלוג יפגשו עם שפרה ואני אביא את דון דון שלי ותהיה חגיגה אחת גדולה 🙂

  189. שיח ורדים Says:

    אירית השפירית איזו יצירתיות כל הכבוד 🙂

  190. אירית השפירית Says:

    אביגייל שלנו, מייד להשמיץ? את יודעת את הרתיעה שלי מחתולים-כלבים-גמלים-ציפורים-וכו'. הנכונות שלי ליילל באוקטבה הנכונה היא תעוזה שאין כמוה יחסית לעצמי. אני מבקשת להעריך גם את המאמצים ולא רק את התוצאות. 😛 התגעגעתי, אני עדיין מתגעגעת ומקווה להפסיק להתגעגע בקרוב. הב-הב-הב-מיאו!

    מ' תודה על השיר. לא יודעת בדיוק מה יש בה, אבל משהו בקול החם ובצורת ההגשה של רונה קינן עושה לי חשק לשמוע אותה עוד ועוד.

    גם אני תרמתי 10 שקלים לאריאל, בלי קשר לצבר.

    אני גם לא משוגעת על ארץ נהדרת, ראיתי רק את שתי העונות הראשונות, אבל נראה לי שהיום זה יגרום לנו לפרץ של נוסטלגיה לרשל"צ. מקווה שיהיה מצחיק ומהנה.

    שלום גם לתיתוש ורוני והדר ואוריתי. להתראות לעת עתה. 😆

  191. גוויני Says:

    בר,
    צר לי לבשר לך אך פספסת את הרכבת בקטע של הפגישה עם שפרה.
    אכן היתה חגיגה גדולה. חבל שאת ודון דון לא זכיתם להיות שם…

  192. בר Says:

    😦 כל כך חבל!
    טוב לא נורא אני מקווה שתהיה עוד הפעם פגישה… מתי נפגשתם איתה? מיד אחרי שהיא יצאה מבית האח הגדול?

  193. הדר Says:

    אני זזה לבינתיים להיפגש עם חברה..
    נתראה יותר מאוחר!! 😛

  194. תיתוש Says:

    שלום גוויני תודה על התיקון

    אירית אני מקשיבה לכל השירים אחלה שירים
    ראית את אחותי משמיצה אותנו 😛
    שלום גם לרוני אוריתי מ' והדרי מה שלומכם?

  195. גוויני Says:

    לא מיד. חודש וחצי – חודשיים אחרי.
    היה מדהים! הייתי מנדבת פרטים אך אני צריכה לזוז…
    אז ביי בינתיים.

  196. תיתוש Says:

    להתראות הדרי יקרה תעשי חיים

  197. בר Says:

    טוב לא נורא… אני שמחה שאתם נהנתם וחבל שנזכרתי להצטרף אליכם רק עכשיו אבל אני בטוחה שיהיו לי עוד הזדמנויות…

  198. תיתוש Says:

    להיתראות גוויני

  199. עדידוש Says:

    בר, המפגש עם שפרה היה ערב קסום מעין כמוהו, רובנו היינו במצב של הלם במהלכו וגם קצת אחריו 😆

  200. תיתוש Says:

    בר אם את גרה בתל אביב אז יש סיכוי שאת תפגשי את שפרה ברחוב היא אולי היא תרכב על האופניים שלה או סתם תטייל ברחוב

  201. בר Says:

    אני כל כך שמחה לשמוע שהיה כיף! הלוואי שיהיו לנו עוד הזדמנויות להיפגש עם שפרה… ואיך היא הייתה? בדיוק כמו שהיא הייתה באח הגדול? חברותית, חכמה ומקסימה?
    ודרך אגב המצב של ההלם זה דבר טבעי חח אני בטוחה שאם אני הייתי רואה את שפרה לא הייתי יכולה לזוז הייתם צריכים להביא לי מים עם קרח בשביל שאני יוכל לדבר חחח 😉

  202. תיתוש Says:

    עדידוש אני עד היום כועסת על עצמי שלא באתי לפגישה עם שפרה ואיתכם

  203. בר Says:

    לא תיתוש אני לא גרה בת"א… אני גרה בחדרה אבל יכול להיות שביום שלישי אני נוסעת לת"א אחרי הלימודים (לצערי אני עדיין לומדת, אני בת 17) אולי אני אסתובב לי באחד הרחובות ויהיה לי מזל ואני אפגוש אותה

  204. תיתוש Says:

    בר אני מאחלת לך לפגוש את שפרה ואם תפגשי אותה תגידי לה שאת מהבלוג היא תשמח ותמשרי לה ד"ש מכולנו 😛

  205. בר Says:

    אל תדאגי אם אני אפגוש אותה אני ישר אמסור לה ד"ש ממכם 🙂

  206. עדידוש Says:

    בר, שפרה היתה מקסימה במפגש, בדיוק כפי שראינו והתהפנטנו למסך באה"ג. פנתה לכל אחד באופן אישי, התחבקנו איתה, הצטלמנו 😛 דיברנו על הא ודא 😀

  207. בר Says:

    אוףףףף כל כך מבאס שלא הכרתי אותכם קודם! אם הייתי שולחת את ההודעה לפני כמה חודשים יכולתי לבוא איתכם ולראות אותה ואז הייתי מספרת לה שכשהיא זכתה אני ואמא שלי כל כך שמחנו שכמעט בכיתי מרוב אושר חח (אני יודעת שאני משוגעת )… אבל לא נורא אני מקווה שמתישהו ניפגש וכמו שאמרתי קודם אני אביא את דון דון ותהיה חגיגה גדולה!

  208. בר Says:

    בעצם שאני חושבת על זה.. לא כמעט בכיתי אלא בכיתי מרוב אושר!! חח 🙂

  209. עדידוש Says:

    בר, תיארת את המצב של כולנו באותו ערב! צרחות עד השמיים ושמחה עילאית 😛

  210. תיתוש Says:

    בר עם דמעות השימחה שלי אפשר היה למלה את מאגר המים של המדינה לשנה שלמה

  211. אילנה Says:

    ערב טוב ונעים לכולם.

  212. אילנה Says:

    אבי יקר,תודה רבה על ברכתך.

  213. בר Says:

    חחח אני חשבתי שאני היחידהשצעקה ובכתה מרוב אושר… כל כך שמחנו כל המשפחה שלי! אף פעם לא עניינו אותי תוכניות ריאלטי ראיתי את זה כי כולם ראו ו אף פעם לא עניין אותי מי יזכה אבל באח הגדול מהתוכנית הראשונה כל יום ראשון ושלישי הייתי כל כך לחוצה, כל פעם פחדתי ששפרה תודח, מהרגע הראשון שראיתי אותה נכנסת לבית אחרונה אמרתי לאמא שלי, אמא היא בטוח הזוכה יש בה משהו מאוד מעניין, היא נראת מאוד איכותית. עד היום אני שמחה שהיא זכתה, ואני גם שמחה שהוקם בלוג כדי שיזכיר לכולם מי הם האנשים האיכותיים והמקסימים שהיו בבית האח הגדול, וכדי שיראו מי הם המעריצים של שפרה 🙂

  214. אילנה Says:

    בר ,את במצב טוב,ראית רק את התוכניות 🙂

  215. בר Says:

    תיתוש נראה לי שעם הדמעות של כולנו אפשר היה למלא את הכנרת ל10 שנים לפחות ולא היו צריכים לצאת עם פרסומות כדי לחסוך במים חח

  216. בר Says:

    אילנה מה פתאום! ראיתי כמעט 24 שעות את ערוץ 20… אני המתכרתי לערוץ הזה 🙂

  217. אילנה Says:

    אופס,את בחברה טובה,כולנו היינו כאלה 🙂

  218. עדידוש Says:

    חחחח אילנה, את רומזת שאנחנו כולנו במצב רע? 😆
    מה בסך הכל קרה? ניהלנו חיים בהמתנה, תקופה של 107 ימים, נדבקנו למסך שעות ארוכות, ישנו שעתיים-שלוש בלילה או בכלל לא ויצאנו לעבודה כאילו כלום 😉

  219. אורית Says:

    בר , ברוכה הבאה לבלוג – אני בטוחה שתהני פה!

    כמו שקודמיי סיכמו היה ערב מרגש וחלומי שלא ניתן לתאר,
    ובכלל היה נחמד להכיר חלק גדול מהאנשים הכותבים בבלוג!

  220. בר Says:

    תודה רבה אורית, אני כבר נהנת בבלוג! וכמו שאמרתי קודם אני שמחה שנפגשם עם שפרה וחבל שלא דיברתי איתכם לפני כמה חודשים כי אז גם אני הייתי רואה אותה..

  221. עדידוש Says:

    היי אורית, מזמן לא נפגשנו 😉 מה שלומך?

  222. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה ואורית

    חחח בר את צודקת עם הדמעות של כולנו הינו יכולים למלא את המאגר אפילון ל20 שנה

  223. אורית Says:

    שלומי מצוין, כל הבדיקות שהמתנתי לתשובות יצאו תקינות ככה שגם נרגעתי באופן משמעותי!

    מה שלומך? איך לחזור לשיגרה אחרי כל החגים והחופשות?

  224. עדידוש Says:

    דיברו על שפרה ב"מה קורה"! הראו קטע מהאה"ג שבו היא סיפרה את הפוני עם המכונה ואמרו שהיא רצה במרתון ת"א, 10 קילומטרים ועלתה למקום הראשון באתר טוקבק!

  225. תיתוש Says:

    יש אורית אך אני שמחה קבלי חיבוק מימני

  226. אירית השפירית Says:

    שלום לכולכן (אילנה, עדידוש, תיתוש, אורית, בר וגוויני). אני לא פה. כבר הלכתי. רק רציתי להגיד לאורית שלנו שאני בטוחה שהכול יהיה בסדר. אני מחזיקה לך אצבעות כל הזמן, בלי להרפות בכלל אפילו לשנייה, וכולם כאן שולחים לך אנרגיות הכי חיוביות שרק אפשר. העוברית המקסימה מקבלת כל כך הרבה אהבה ואנרגיות חיוביות כבר עתה. רק שלא תצא מפונקת מדי, את יודעת, עם כל הדודות החדשות שלה. 😀
    להתראות

  227. עדידוש Says:

    אורית, טוב לשמוע 😛 רוגע זה חשוב!
    אכן חזרנו לשגרה השבוע, אבל היום גיליתי שבשבוע הבא יש לי יום חופש שלא ידעתי על קיומו, איזה כיף 😀

  228. הפיה הטובה Says:

    בר – ברוכה הבאה לבלוג! אני מבינה שאת לא אותה בר שהייתה בבלוג הקודם, אז נעים מאוד. כן, על הפגישה עם שפרה עוד נדבר כאן שנים… אח… פגישה, הפגישה שכזאת… (גם אתם מיד מזמזמים שיר פלמ"חי מוכר? טוב, הרי אמרו שאנחנו חבורת זקנות מהפלמ"ח…:))
    אביגייל – כבר חלפת והלכת?
    אירית – מה שלומך? את כבר בשלה לכתיבת ספר. לכי על זה.
    אילנה ועדידוש המקסימות – מה שלומכן?
    איפה עמיתוש? מקווה שכולם אצלה בריאים.
    אבי – תודה על הקישור לדברים שכתב צבר, ומובן שמיד סימסתי. תמיד כיף להיזכר למה כולנו אוהבים גם אותו… 🙂

  229. בר Says:

    הפיה הטובה תודה רבה! 🙂 אז רגע שאני אבין אני גם נכללת עכשיו בין הזקנות? או שבעצם לא? כי אני רק בת 17? לכל חברי הבלוג קחו את כל התגובות הרעות ופשוט מאוד אל תתייחסו אליהם כי אתם יודעים מי אתם! מי שכותב את התגובות השליליות הוא בנאדם רע! אתם צריכים להבין שהכל מקנאה

  230. מ Says:

    היי כולם.

    שפרה חוזרת לעניינים…

    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-fb0840d13e60121004.htm&sCh=46bbe76404864110&pId=2082585621

  231. תיתוש Says:

    שפרה אחי מטוקבקת באפריל http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-fb0840d13e60121004.htm
    אדידוש את יכולה לשים קישור מאתר טוקבק אני לא מצאתי את הכתבה שדיברת עליה

  232. תיתוש Says:

    אוףףף עדידוש

  233. תיתוש Says:

    להיתראות אירית

  234. עדידוש Says:

    בבקשה תיתוש 😛
    שפרה במקום הראשון באתר טוקבק!
    http://www.tbk.co.il/%D7%A1%D7%9C%D7%91%D7%A1

    היי פיה יקרה, אצלי הכל בסדר, תודה, מה איתך?

  235. תיתוש Says:

    חחחחחחחח מ' שמנו ביחד את הכתבה

  236. אורית Says:

    תודה רבה על התמיכה והאהבה והאנרגיות החיוביות – בטוח שזה עזר!

  237. מ Says:

    תיתוש יקרה, אכן כן. תודה על הקישור לכתבה על אריאל המקסימה , אני מקווה שכל התרומות יגיעו בזמן ויעזרו בסופו של דבר.

    אין לנו ספק לגבי היותה של שפרה במקום הראשונה, מי ראויה לפסגה יותר ממנה?

  238. עדידוש Says:

    @@@@ עדכון @@@
    התוכנית על הריאליטי של טל {שלאחרונה כתב בבלוג} תהיה מחר בין 3 ל-4 ברשת א' – רצועת הנוער. ירין שלנו תתראיין בסביבות השעה רבע לארבע 😛
    שיהיה בהצלחה!

  239. תיתוש Says:

    תודה עדידוש בטוקבק מאיה בוסקילה מקום שני ובמאקו הם אומרים שהבובילה מקום שני מאניין מאוד

    שפרה 42% צבר ירד ל14%
    http://celebs.walla.co.il/?w=/3601/1477914

  240. תיתוש Says:

    מ' מהפה שלך לאלוהים לאריאל מגיע לחיות א

    רק שפרה ראויה למקום הראשון

    עדידוש אני אודע לך מאוד אם תוכלי לכתוב תזכורת מחר סמוך לשידורלמי ששכח

  241. עדידוש Says:

    תיתוש, בשעה הזו מחר אני בישיבה, לא אוכל לצערי לכתוב תזכורת, אני מקווה שעד רבע לארבע אתפנה להקשיב לתוכנית.

    ברוח הסדרה "סרוגים" שהתוודעתי אליה לאחרונה, קבלו את הפתיח היפה של ארז לב ארי.
    http://www.youtube.com/watch?v=zndNpaQQlWw&feature=related

  242. תיתוש Says:

    החלון מתחלף לי כל הזמן לדף שגיעה למה? גם לכםזה קורא?

  243. תיתוש Says:

    לא נחשוב עדידוש אני אנסה לזכור
    אני ראיתי את הסידרה סרוגים לפני כמה חודשים באינטרנט הכן סידרה יפה מאוד תודה על השיר

  244. תיתוש Says:

    חשוב

  245. עדידוש Says:

    תיתוש, מה זאת אומרת מתחלף לדף שגיאה? את לוחצת על קישור כלשהו או שזה קורה מעצמו?

  246. אילנה Says:

    אורית יקרה,שמחה לשמוע שכעת רגועה ,כפי שאירית כתבה עם ים האנרגיות החיוביות לעוברית שלנו,הייתי רגועה גם קודם,קבלי חיבוק גדול וליטוף קליל לעוברית 🙂

    אני לא רוצה לכתוב כאן דבר אודות הטקבוקים בשל הסמויים המשתמשים במה שנכתב,רק אומר קיבלנו את שכרנו על עמלנו .

  247. תיתוש Says:

    עדידוש עכשיו הסתדר לי קודם החלון היה מתחלף מעצמו היה כתוב אתר אינטרנט זה אין גישה או משהו כזה אני לא זוכרת וכשהיתי עושה רענן היה חוזר לשניה לבלוג ןשוב יוצא זה היה כך במשך כמה דקות

  248. אביגייל Says:

    בוקר צח ….
    באתי לשתות איתכם קפה.

  249. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    אורית – טוב לשמוע בשורות טובות.

    עדידוש- נתקלתי בביצוע הזה אתמול וחשבתי עלייך , נדמה לי ששמת את השיר הזה בבלוג אז קבלי ביצוע שונה ומקסים לא פחות.

    http://www.youtube.com/watch?v=Mioye_xjb1g

  250. מ Says:

    בוקר זך, אביגייל, איך המרגש?

  251. אילנה Says:

    ערב טוב אביגייל ו מ'

  252. עדידוש Says:

    יש לכולם ד"ש חמה מעמיתוש המתוקה 😛 היא קצת עסוקה כרגע וכשהיא תוכל היא תיכנס לבלוג 🙂 היא בדיוק מכינה צהריים 😆

  253. אילנה Says:

    אביגייל,מכבדת אותך בעוגיה מלוחה עם הקפה.

  254. תיתוש Says:

    בוקר צח אחותי היקרה מה שלומך?
    מקוון שכבר השמצת אותי ואני לא שתיתי כבר שבוע לימוננה פרי ידך אז אני מבקשת עכשיו פיצוי 😛

  255. עדידוש Says:

    היי אביגייל ומ' 😛
    מ' באמת ביצוע מקסים לשיר עם מילים אדירות וכל כך נכונות, תמיד להמשיך להאמין ולהמשיך במסע הטיפוס…
    אגב, התוודעתי לשיר בזכות זיו וזה הזמן להגיד לו תודה רבה!

  256. תיתוש Says:

    עדידוש תודה
    עמיתוש בתאבון לך ולבי משפחתך

  257. תיתוש Says:

    לבני

  258. מ Says:

    שיר חדש של טיילור סוויפט, הזמרת שהיא "הדבר החם" כרגע בארה"ב , נראה לי שהשיר הולך להסעיר את המצעדים שם…

    http://www.youtube.com/watch?v=WIeUoBs60JM

  259. אביגייל Says:

    אהלן מ. – המרגש בערך שבע וחצי מתוך 10 …
    אילנה, מה זה בזמן העוגיה המלוחה … תודה 🙂
    תיתוש, את צודקת 🙂 קבלי פיצוי , באהבה.
    עדידוש יקרה, ערב טוב וחיבוק. ולעמיתוש גם.

  260. תיתוש Says:

    תודה אחותי היקרה 7 וחצי זה כבר טוב אני מאחלת לך מרגש 10
    קבלי חיבוק ואהבה

  261. עדידוש Says:

    אביגייל, שולחת לך חיבוק חם בחזרה וגם אבטיח צונן ומתוק {אבל מנה קטנה} וגם לכולכם – הצלחתי הפעם לבחור אחלה אבטיח!

  262. תיתוש Says:

    עדידוש תודה על האבטיח

  263. גוויני Says:

    אפשר לפתוח את השמפניות!
    ההיסטוריה משחזרת עצמה…
    לדעתי האישית מאורע כזה מצריך פתיחת פוסט ניצחון 😉

  264. עדידוש Says:

    חחחחחח גוויני, לקח לי כמה שניות להבין למה התכוונת…ובכל זאת, תסבירי בבקשה למה התכוונת?

  265. הפיה הטובה Says:

    או, הגעתי בדיוק לאוכל ולשמפניה. מי בעד אטריות עם פטריות ברוטב שמנת? במיוחד לכל מי שעבד היום קשה ואסף קרשים למדורה… 🙂
    אביגיייייל, בשבילך ספל תה צמחים מרגיע. הולך?

  266. גוויני Says:

    ברור שהתכוונתי למלכת הטוקבקים הבלתי מעורערת…

  267. אביגייל Says:

    איזה כייף לנו כאן בבלוג הנחמד הזה. עוד לא לגמרי התעוררתי, ואני מוצאת את עצמי בעיצומו של פיקניק קייצי … חכו שנייה, אני פורשת מפה – יש לנו עוגיות מלוחות, אבטיח צונן מתוק, אני מוסיפה קוביות גבינה מלוחה, קנקן לימוננה, שירים, סימפטיה, הסיפור של אירית, הגול של בן עיון, החדשות הטובות של אורית, שפרה שלנו המטוקבקת האולטימטיבית – רק עוד נשאר לנו איכשהו לשרוד את ארץ נהדרת – ומה עוד צריך ?

  268. תיתוש Says:

    שלום פיה טובה ואינה אני לא מתבלבלת 😛

  269. עדידוש Says:

    גוויני, את צודקת כמובן! המאורע בהחלט ראוי לפוסט ניצחון 😛
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/05/03/%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%9e%d7%aa/

התגובות סגורות.


