סטריאוגרמה

by

shif-stereogram-small

להנאתכם – תמונת תלת מימד (stereogram) של שפרה.

כדי לראות את התלת מימד החבוי כאן, העיקרון הבסיסי הוא בדיוק כמו ששמים אצבע מול הפנים ומשנים את מיקוד העיניים עד שהיא נראית כפולה, עושים אותו דבר עם שתי התמונות הקטנות של שפרה שבראש התמונה. ברגע שהצלחתם "לאחד" את שתי התמונות ולראות באמצע ביניהן תמונה שלישית זהה (שהיא איחוד של השתיים הקיימות), אז מיקוד העיניים שלכם נמצא במצב שדרוש כדי לראות את התלת מימד. עכשיו נשאר רק להתחיל לסקור במבט את כל השטח הירוק בתמונה, ולראות תמונה תלת מימדית של הפרצוף שכולנו אוהבים!

תהנו (-:

283 תגובות to “סטריאוגרמה”

  1. עדידוש Says:

    שלום לכולם 😛
    ארנוס, תודה רבה על הפוסט החדש! וסחתיין על ההשקעה 🙂
    בהצלחה לכולם בראיית התלת מימד, אני לא הצלחתי עדיין!

  2. הפיה הטובה Says:

    ארנוס!!!! אתה מדהים אותי בכל פעם מחדש!! איך בנית את זה? יש לנו בבית שני ספרים בסדרת "העין המופלאה", שבהם תמונות בתלת מימד, כך שכולנו בבית כבר מומחים בעניין. מובן שמיד ראיתי את שיפ עם תסרוקת הפוני. אתה פשוט אלוף!!! אשמח אם תגלה בהמשך איך אתה מכין זאת…? 🙂

  3. עדידוש Says:

    פיה טובה, אולי תגלי לי את הסוד? איך רואים?

  4. ארנוס Says:

    איזה כיף שסופסוף מישהו רואה!!
    מכינים את זה עם תוכנה מיוחדת, צריך למעשה שני דברים – תמונת טקסטורה כלשהי שמורידים מהאינטרנט (לרוב בא עם התוכנה – כאן זו התמונה הירוקה). והדבר השני והיותר מסובך, שצריך להכין "מפת עומק", שזו תמונה בגווני שחור-לבן, וצריך לשחק עם גרדיאנט ככה שהלבן יהיה קידמי ביותר (בולט מעל פני השטח) והשחור אחורי ביותר (שקוע מול פני השטח), ובאמצע ביניהם יש סקאלה (גרדיאנט) שיוצרת אפקט תלת מימדי שלא "צף" באוויר.

  5. עדידוש Says:

    שיר כיפי – Madness – It Must Be Love
    http://www.youtube.com/watch?v=DnTmRKuMqqs&feature=related

    תזכורת: כדי להעלות שירים מיוטיוב יש למחוק את ה http:// מהקישורים, אחרת זה יופיע כסרטון ולא כקישור.
    תודה לתיתוש שעלתה על הפתרון!
    😛 🙂 8)

  6. אורית Says:

    ארונס , כל הכבוד על ההשקעה – עדיין לא מצליחה לראות!

  7. ארנוס Says:

    אם לוחצים על התמונה היא נפתחת יותר בגדול, אולי יהיה לכם יותר קל לראות את זה בגדול (למרות שעקרונית הגודל לא אמור לשנות).

  8. אילנה Says:

    צהריים טובים

    ארנוס,סחטיין על הפוסט המאתגר,לא הצלחתי לראות,העיניים דמעו,פזלו,עייפו ואני תקועה שתי שפרות קטנטנות באופק.
    כנראה שלא אצליח לראות בעין בלתי מזויינת במשקפיים המיוחדים.

  9. הפיה הטובה Says:

    עדידוש – לקח לי הרבה זמן להתאמן, כבר לפני כחמש עשרה שנה, כשהספרים יצאו. הבן שלי הגדול פריק של תלת מימד. ארנוס – אעביר לו את הסבריך איך להכין. האמת היא שלי אישית קצת כואב בעיניים איזה רבע שעה אחרי, אבל תמיד המאמץ שווה, במיוחד כשרואים פנים כאלו חמודות.
    עדידוש – בספרים ההמלצה היא לקרב את הדף עד לפנים, אחר כך להרחיק לאט לאט. צריך להסתכל כאילו מעבר לציור, או יותר נכון לפני הציור. תנסי עם המסך… 🙂 האמת היא שזה דורש מין מבט חולמני ולא ממוקד. למעשה, בדיוק המבט שיש לשפרה בציור שבראש הפוסט הזה… נכון, ארנוס?

  10. אירית השפירית Says:

    ארנוס, וואו – מדהים! מפתיע! מטורף! כמובן שראיתי. למי שמתקשה לראות, עבורי ההתמקדות בתמונות הקטנות של שפרה למעלה דווקא הקשתה. צריך להתמקד באמצע הקטע הירוק, כשהעיניים שלנו די קרובות למסך ולאחר כמה זמן פתאום התמונה הופכת לקצת גלית ואז רואים עומק. אחרי זה כבר קל להבחין בפרטים של תמונת שפרה, שמזכירה לי קצת את דמות השיפרגאמי. ארנוס, ממני אתה מקבל היום שני פרסי נובל וחיבוק אחד גדול. איזו השקעה! 😛

  11. אירית השפירית Says:

    איזו מפגרת אני. שכחתי שבבלוג הוויקניקי הפרס הגדול הוא גביע. ארנוס: הרי אני מעניקה לך גביע מוזהב ענקי!

  12. אילנה Says:

    יכול להיות שראיתי?
    עוד תמונה באמצע בין שתי הקטנות?
    חחח,אני דומעת מהמאמץ.

    הצמדתי את העיניים למסך עד ששתי התמונות התאחדו והתרחקתי לאט לאט,ראיתי את התלת מייד,כמה יפה

  13. ארנוס Says:

    תודה, אני שמח שאהבתם. וכמובן שהרקע ירוק, הצבע האהוב על שיפ.

    נשתמע בערב…
    ביי לעת עתה.

  14. אילנה Says:

    התלהבתי אז ראיתי שוב,מקסים מקסים!

  15. אילנה Says:

    פיה טובה ואירית,צהריים טובים יקירות.

  16. אירית השפירית Says:

    צהריים טובים אילנה ופיה. כל יום יש לנו הפתעות חדשות. לזה באמת לא חיכיתי. ארנוס מדהים אותנו כל פעם מחדש. גם לי יש בבית את הספר "העין המופלאה" שקניתי לפני די הרבה שנים. התמונות התלת-ממדיות יפות מאוד אבל ההסתכלות באמת מעייפת את העין ואת הראש. אני נפרדת מכן כעת אז להתראות.

  17. אילנה Says:

    להתראות אירית,המשך יום מהנה.

  18. עדידוש Says:

    בזכות עקשנותה של אילנה ראיתי! 😉
    ארנוס שאפו! מקסים מקסים מקסים, אתה בהחלט ראוי לגביע 😛

  19. תיתוש Says:

    הצתלחתי לראות 4 שפרות 😛 תודה לפיה ולאורית על הטיף
    המלצה למי שסובל ממגרנות אל תנסו להתמקד ולחפס את שפרה לי זה חידש את המגרנה

    חחחח צהריים טובים לכולם

  20. תיתוש Says:

    תודה לארנוס על הפוסט החדש

  21. רוני Says:

    צהריים טובים

    איך עבר החג ?

    פיקניקים, פקקים, בשרים, פטישים, קצף , ויתר הארסנל

    או שויתרתם על כל זה ונשארתם בבית ברוגע 😉

    – הינה קישור לקטע מתוכנית הערב של "ארץ נהדרת" – האח הגדול- ממשלה
    נראה שיהיה "שוס"

    http://www.mako.co.il/

    -אפשר לראות למטה מימין

  22. רוני Says:

    סליחה, התבלבלו לי הימים, זה ישודר ביום ראשון ב- 21:00

  23. עדידוש Says:

    חחחח רוני, מבלבל היום חופש באמצע השבוע הא?! 😆
    תודה על ההצצה לתוכנית, באמת נראה שהיא תהיה כיפית!
    תיתוש, תרגישי טוב ותגרשי את המיגרנה!

  24. תיתוש Says:

    חחחח תודה עדידוש 🙂

  25. עדידוש Says:

    איזה כיף זה לראות את תוצאות הסקר!
    תצביעו ותראו –
    http://celebs.walla.co.il/
    {הסקר בצד שמאל די למטה}

  26. רוני Says:

    היי עדידוש,

    כנראה שאני כל כך רוצה לראות כבר את התוכנית, שהחלטתי שזה היום 🙂

    ולחופש אני מוכן תמיד !

  27. עדידוש Says:

    אחה"צ טובים לכולם,
    מאמר מעניין ששווה לקרוא – יום העצמאות 2009: המסדר יעבור לנוח.
    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1082036.html

    תודה לכל המאחלים בהצלחה בטקס, לפי החזרות שהיו בבוקר אנחנו זקוקים להחזקת האצבעות של כולם שהכל יתקתק כמו שצריך…בכל מקרה, שיהיה ערב נעים לכולם, נשתמע בלילה.

  28. רוני Says:

    עדידוש, אכן מאמר חכם של איתן בקרמן, ראיתי בבוקר בעיתון

    לא הספקתי לקרוא במלואו

    על איזה טקס את מדברת ? בכל אופן מחזיק לך אצבעות 😉

  29. עדידוש Says:

    רוני, תודה על החזקת האצבעות – טקס יום העצמאות בבי"ס שמשולב עם ערב של תרומה לקהילה 😛
    עכשיו אני באמת חייבת לזוז, ביי ביי.

  30. מ Says:

    אחה"צ טובים לכולם.

    לכל אוהבי ליאונרד כהן

    http://www.nrg.co.il/online/47/ART1/883/581.html

  31. תיתוש Says:

    עדידוש אני מחזיקה לכם אצבעות שיהיה באצלחה בטקס

    היי מ'

    אוריתי אני מקווה שכבר הגעתפ לצפון בילוי נעים

  32. תיתוש Says:

    הגעתם

  33. גוויני Says:

    וואוו ארנוס!
    איזה רעיון מדליק!
    רק חבל שאני לא מצליחה לראות… אולי בגלל העייפות שמכריעה אותי.
    אנסה שוב אחרי השנ"צ…

  34. גוויני Says:

    ואיך שכחתי 😯
    עדידוש שיהיה טקס מוצלח וללא תקלות!

  35. אוריתי Says:

    ארנוס- כל הכבוד.
    עדידוש- בהצלחה בטקס.
    אנחנו בטיול בצפון, נכנסתי רק לראות שהכל בסדר.
    להתראות מאוחר יותר.

  36. תיתוש Says:

    היי אוריתי אני רואה שהמחשב בכל זאת מתחשב בך והתגבר על בישנותו יופי 🙂 עכשיו תהיי נחמדה אליו כדי שיתחשב בך ביום שבת 🙂 להיתראות תעשו חיים

  37. גוויני Says:

    אוריתי תעשי חיים.
    בחיי שאת כל הזמן מבלה!

    דרך אגב הצלחתי סופסוף לראות את התלת מימד! אבל האם יש משהו מוזר באף? או שרק אני רואה את זה ככה מוזר?

  38. גוויני Says:

    לאילנה באהבה:
    http://www.mako.co.il/music-news/radio_airplay_chart/Article-f3a5a508a97f021006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1080044444

  39. ירושלמית Says:

    שלום לכולם
    ארנוס, אפשר בבקשה את המייל שלך?

  40. תיתוש Says:

    סתם כי בא לי אילנית שם
    http://www.youtube.com/watch?v=anMlDDaOGv8

  41. אילנה Says:

    ערב טוב

    אוריתי,תהני ותבלי.

    גוויני,תודה רבה על הקישור,קבלי נשיקה וחיבוק.

  42. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה

  43. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    חזרתי עכשיו, עייפה אך מרוצה!
    תודה לכולכם על איחולי ההצלחה ואחיזת האצבעות, זה עבד – היה ערב מקסים, הטקס תיקתק והיה מרגש ביותר.
    קבלו שיר אחד שהיה, כדי שתיכנסו לאווירה –
    http://www.youtube.com/watch?v=bOgh16fVBpU

  44. אילנה Says:

    יופי עדידוש,שמחה לשמוע ואני בטוחה שהסיפוק אדיר ולא ניתן לבטא במילים.

  45. גוויני Says:

    הי עדידוש,
    שמחה בשבילך שהלך מצוין.
    כמו שאת שמה לב חסרונך הורגש…

  46. תיתוש Says:

    היי עדידוש אני שמחה שהטקס עבר בהצלחה

    אני לא יודעת אם זאת רק בעיה אצלי או של הבלוג אבל כשאני מרעננת את הדף הוא מגיע רק למחצית הדף למשל עכשיון לקח לי חצי שעה של ריענון עד שהצלחתי לפתוח את כל בדף

  47. עדידוש Says:

    גוויני ואילנה, תודה 😛 הרגליים שלי כואבות…הלכתי עם נעליים יפות אבל בכלל בכלל לא נוחות!

  48. עדידוש Says:

    תיתוש, תודה 🙂
    אצלי אין בעיה עם הרענון, אולי פתוחים אצלך כמה חלונות וזה מאט את הרענון בבלוג.

  49. ארנוס Says:

    היי כולם,
    הנה התמונה היומית – פרופיל של פני מלאך.

    עדידוש, שמח שנהנית מהטקס!

  50. עדידוש Says:

    מעבר לטקס שהצליח מעבר למצופה, היה ערב קהילתי שכל ההכנסות ממנו הן תרומה לעמותה למען ילדים נזקקים, עם דוכני אוכל ויצירה וגם האווירה שם היתה מקסימה! טוב לעשות טוב!

  51. ארנוס Says:

    ירושלמית, אילנה שלחה לך את המייל שלי…

  52. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, זזתי לישון!

  53. ירושלמית Says:

    תודה ארנוס, יש לך מייל

  54. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, חלומות פז.

  55. גוויני Says:

    לילה טוב ארנוס.
    ד"א גם אצלי יש בעיה בבלוג. נזרקתי ממנו כבר פעמיים הערב 😦

  56. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס חלומות שיפטוב

  57. אילנה Says:

    לילה טוב ארנוס,חלומות טובים.

  58. עדידוש Says:

    גוויני, יש לך מושג למה?

  59. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב לכולם 🙂
    היו כמה ימים עמוסים, אבל עכשיו אני פה עם אנרגיות חדשות
    ובטן מלאה בבשר מאתמול!!! 😆

    http://www.youtube.com/watch?v=mMaTp3eBs5U

  60. עדידוש Says:

    מדהים איך כשיורד המתח, הגוף מרגיש את זה והעייפות מורגשת…

  61. עדידוש Says:

    צופה, טוב שאת פה והאנרגיות חודשו! אחלה שיר 😛

  62. תיתוש Says:

    היי צופה כבר חשבתי שנעלמת לנו לנצח ברוכה השבה

  63. צופה באח הגדול Says:

    היי עדי ותיתוש היקרות 8)
    נראה לך תיתוש?! אתם לא תיפטרו ממני כ"כ בקלות… 😉 חח

  64. צופה באח הגדול Says:

    עדי, את צודקת. אחרי שעברתי רגעים שהיו בהם מתח ולחץ, פתאום את מרגישה נפילת מתח עם עייפות

  65. תיתוש Says:

    יופי צופה אנחנו לא רוצים להיפטר ממך 🙂 חסרת לנו מאוד בלילות האחרונים

  66. עדידוש Says:

    "הדרך ארוכה ומפותלת, אני נופל וקם נופל וקם, אף פעם לא אפסיק ללכת"
    http://www.youtube.com/watch?v=t-HqH35P0v0&feature=related

  67. אילנה Says:

    ערב טוב צופה יקרה.

    לילה טוב,חלומות נעימים וטובים לכולם.

  68. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, שינה ערבה 🙂

  69. צופה באח הגדול Says:

    תודה תיתוש 🙂
    הבלוג, את כחלק ממשמרת לילה וכל משמרת לילה היו חסרים לי גם במיוחד
    *עדי, מהיותך חלק מחברת משמרת לילה, זה היה מכוון גם אלייך 🙂

  70. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה חלומות נעימים גם לך

  71. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אילנה יקרה
    חלומות נעימים

  72. תיתוש Says:

    תודה צופה 🙂

  73. ארנוס Says:

    גיחה אחרונה באמת לפני השינה, באדיבות ירושלמית – ריאיון קטן עם שפרה מ"רייטינג" של לפני כמה ימים. מסתבר שכנראה אחת האחיות (אני מניח שיסכה לפי הגיל) התגייסה לאחרונה ואנחנו אפילו לא איחלנו בהצלחה!

    אז יסכה המקסימה – המון המון בהצלחה, גיוס קל ונעים, וכמובן מאחל לך את השירות הכי כייפי שיכול להיות!

  74. עדידוש Says:

    צופה, אני חזרתי להיות "ילדה טובה", אני הולכת לישון יחסית בשעות סבירות 😉

  75. גוויני Says:

    לילה טוב אילנה.
    עדידוש אין לי מושג מהי הסיבה, אבל הוא כותב לי:
    out of time line 1
    מה שזה אומר…

  76. צופה באח הגדול Says:

    חח עדי, את לא מפקירה אותנו!! אח"כ יהיה לך עסק איתי ועם עמית'וש! תיזהרי כשתשתתפו באח הגדול V.I.P2 היא תדיח אותך!! חחח

  77. עדידוש Says:

    גוויני, גם לי אין מושג 🙄 זה נשמע מוזר מאוד.
    בהצלחה ליסכה ושרות קל 🙂

  78. עדידוש Says:

    צופה, DON'T WORRY BE HAPPY 😛
    וחוץ מזה, נראה לך שעמיתוש תדיח אותי, היא הרי לא יכולה בלעדי 😉 ואני בלעדיה 8)

  79. צופה באח הגדול Says:

    חח אוקיי עדי, אני אתפוש אותך במילה 😉

  80. תיתוש Says:

    תודה ארנוס וירושלמית
    בהצלחה ליסכה שירות קל ונעים
    אני צריכה לשאול את האחינית שלי אולי אן ביחד בטירונות היא התגיסה לפני שבוע וחצי

  81. גוויני Says:

    איזה סתומה אני.
    היום בעבודה קראתי רייטינג וכמובן ששכחתי להסתכל על המאחורה.
    …my bad
    גיוס נעים ליסכה!
    היא הולכת לסתום הרבה פיות של מלעיזים שיצאו כנגד האחיות הלא מגויסות.

  82. גוויני Says:

    ותודה לירושלמית!

  83. צופה באח הגדול Says:

    *אתפוס

  84. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    צופה- ברוכה השבה
    עדידוש – שמחה שהכל עבר בשלום ובכיף
    ירושלמית וארנוס- תודה על הכתבה מרייטינג
    איזה יופי לשמוע על הגיוס של יסכה.

    http://www.youtube.com/watch?v=XQWJFRocJE4

  85. עדידוש Says:

    גוויני, אני לא מרשה לך לרדת על חברה שלי 8) אחרת יהיה לך עסק איתי!

    http://www.youtube.com/watch?v=qO_TALTe39w&feature=related

  86. עדידוש Says:

    מ' חיכיתי לך,כדי להגיד תודה על הכתבה על לאונרד כהן 🙂

  87. תיתוש Says:

    לילה טוב מ'
    גוויני גם אני לא מרשה לך לרדת על חברה של עדידוש וגם קצת שלי 🙂

  88. צופה באח הגדול Says:

    שמו כבר את זה?
    http://celebs.walla.co.il/?w=/3601/1475794

  89. צופה באח הגדול Says:

    היי מ' 🙂

  90. עדידוש Says:

    לא צופה, את הראשונה, תודה 🙂
    יהיה מוזר לראות את לאון עם שרירים חחחחח
    אולי הוא יקח את שחר או בשמו השני – "ביצים ביצים ביצים ביצים" כמאמן? 😆

  91. צופה באח הגדול Says:

    לאון בתגובה-
    "שמע ישראל!!! שלא יאכל אותי!! אמאאאאא" חחחח

  92. תיתוש Says:

    לאאאאאאאאאא רק לא ביצים ביצים רחמנות על ליאון 🙂

  93. גוויני Says:

    איזה כיף שיש לי פה חברות ששומרות על גבי… לוקחת את המילים בחזרה.
    לגבי ליאון, אני לא חושבת שיש לו סיכוי להפוך לשרירן. יש לו מבנה גוף שחיפי, המאמן כושר שלו יצטרך להעביד אותו בפרך.

  94. מ Says:

    עדידוש- לגבי ליאונרד בכיף.

    לגבי לאון שיעזר בצבר ובשיפ הם כבר יכניסו אותו לכושר והוא גם ייהנה.

  95. עדידוש Says:

    גוויני, וטוב שכך 8)
    שיר טוב שלא שמעתי שניייים!
    http://www.youtube.com/watch?v=noBDGbi8xhY&feature=related

  96. מ Says:

    אגב לאונרד קבלו שיר יפה שלו בהופעה חיה

    http://www.youtube.com/watch?v=AI94z1GTFeM&feature=related

  97. עדידוש Says:

    חברות יקרות, אני פורשת לישון, היה יום עמוס ומתוח שנגמר דבש!
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  98. מ Says:

    לילה טוב עדידוש, שינה מתוקה וחלומות נעימים.

  99. צופה באח הגדול Says:

    מ', לאון צריך איזה אימון כושר טוב
    שחייה+הרמת דליים עם אבנים בשילוב יוגה 😉

    לילה טוב עדי, שיבואו חלומות נעימים
    מזמן שלא שמתי בבלוג..
    http://www.youtube.com/watch?v=SjtIdtwdVmo
    8)

  100. גוויני Says:

    !sweet dreams Adidush

  101. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש שינה ערבה חלומות נעימים ומחר אנרגיות חדשות

  102. מ Says:

    חברות, המיטה קוראת לי והעיניים נעצמות לי אז עדיף שאפרוש. שיהיה לילה משובח מלא בחלומות שיפטוב. לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=CLqOwiZ8n5I

  103. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ'
    לילה מעולה עם חלומות נעימים 🙂

  104. גוויני Says:

    לילה טוב מ'.
    הפיהוקים מדבקים… יותר מדבקים משפעת החזירים 😉

  105. צופה באח הגדול Says:

    חחח גוויני

  106. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' חלומות פז

    גוויני זה אומר שגם את פורשת? אני לא יודעת עם לברך אותך בלילה טוב

  107. אירית השפירית Says:

    קפצתי רק להגיד שלום ולילה טוב לכל החברים.

    עוד קצת מיום השואה ומיום הזיכרון:
    כולנו רקמה אנושית אחת חיה.
    http://www.youtube.com/watch?v=6mwPMnQpDVw

  108. אירית השפירית Says:

    תיתוש, את עוד כאן? נראה לי שכולם הלכו לישון. איך נפלו גיבורים … או נכון יותר גיבורות 🙂
    אפשר להגיד גם לך לילה טוב ולכסות אותך, או שזה הרבה-הרבה יותר מדי מוקדם?

  109. אירית השפירית Says:

    אני רוצה לשיר שיר ערש מרגיע במיוחד לאביגייל ולדדהדס ממשמרת הלילה שנבצר מהן להיכנס לכאן היום.
    http://www.youtube.com/watch?v=TEAikA2n7ns

    http://www.youtube.com/watch?v=H22Mh6bTY8o

    שיר משמר

    שמרי נפשך, כוחך שמרי, שמרי נפשך
    שמרי חייך, בינתך, שמרי חייך,
    מקיר נופל, מגג נדלק, מצל חשך,
    מאבן קלע, מסכין, מציפורניים
    שמרי נפשך מן השורף, מן החותך
    מן הסמוך כמו עפר כמו שמיים
    מן הדומם, מן המחכה והמושך
    והממית כמי באר ואש כיריים
    נפשך שמרי ובינתך שער ראשך
    עורך שמרי, שמרי נפשך, שמרי חייך.

    זה ערב קיץ לכאורה, זה לכאורה
    רק ערב קיץ טוב, ידוע וישן,
    שבא לחסד ולרחמים, לא למורא
    ולא לרחש חשדות ודבר אשם,
    שבא עם ריח תבשילים ועם מנורה
    אשר תאיר עד עם ננוח ונישן.
    רק ערב קיץ חם וטוב הוא לכאורה,
    רק ערב קיץ חם שבא לא למורא.

    הנה הרוח יד שולחת ובלי רחש
    פתאום חלון לאט נפתח בחשכה
    אמרי מדוע את צוחקת כמו פחד
    אמרי מדוע את קופאת כמו שמחה!
    אמרי מדוע העולם כה זר עדין
    ואש ומים מביטים בו מכל צד!
    אמרי מדוע בו מפרפרים חייך
    כמו ציפור מבוהלה בתוך כף יד!
    אמרי מדוע זה את מעוף ורעד רב
    כמו ציפור בחדר בחפשה אשנב!

    זה ערב קיץ לכאורה…

    שמרי נפשך העייפה, שמרי נפשך
    שמרי חייך, בינתך, שמרי חייך,
    שער ראשך, עורך שמרי, שמרי יופייך,
    שמרי ליבך הטוב, אמציהו בידיך.

  110. תיתוש Says:

    אירית אני כאן ועוד מוקדם לי לישון אבל אם בה לך לשים אוד שירים אני אשמח אני צריכה שירים את יודעת למה

  111. צופה באח הגדול Says:

    היי אירית השפירית, שיר מדהים
    תתחדשי על התוספת החדשה 😉

  112. אירית השפירית Says:

    היי צופה, היתה לי הרגשה שאנחנו לא לבד ושכדור הארץ עוד שורד. 🙂 השפירית רק זמנית, עד שהיא תחליט לעוף או לעקוץ. 😛

  113. אירית השפירית Says:

    תיתוש, אני יודעת את הטעם שלך, אבל אני לא בטוחה שזה גם הטעם של צופה.
    בלילות הקיץ החמים
    http://www.youtube.com/watch?v=LFF0p-kkcIA
    איש וכינור
    http://www.youtube.com/watch?v=vEUTYDOplB4

  114. אירית השפירית Says:

    צופה, איך עבר יומך? אני עדיין מבולבלת לגמרי עם הימים, עם כל החגים והשבתות שנחתו עלינו לטובה. יש לי הרגשה שמחר יום ראשון. רק שלא אשכח ללכת לסופר ולקנות עיתוני שבת. 😀

  115. צופה באח הגדול Says:

    אירית, אפילו אם אני לא מכירה חלק מהשירים, תמיד טוב לפתח את הטעם המוסיקלי 😉

  116. אירית השפירית Says:

    צופה'תוש את מוזמנת לפתח גם את הטעם המוסיקלי שלנו ולעדכן אותו. נמאס לנו כבר שקוראים לנו זקנות יבשות ומשועממות. 😛

  117. אירית השפירית Says:

    שיר תקוה/ מירי מסיקה
    http://www.youtube.com/watch?v=5Uc2t4AoE3A
    שיר תקווה/ אביב גפן
    http://www.youtube.com/watch?v=b7Pjg1QRAGo

  118. תיתוש Says:

    אירית צופה גם שמה שירים יפים והיא מכירה את הטעם שלי בשירים
    את השיר של חיים אוליאל אני לא מכירה אבל הוא יפה

  119. צופה באח הגדול Says:

    היום עבר בסדר, אחרי ימים עמוסים מכל הצדדים, בעיקר מהצד הרגשי
    היום יותר רגוע, איך עבר עליך היום?
    מחר שתקומי תחשבי "אוף יום ראשון.. ואז תגידי.. לא היום יום שישי!!! יש לי סופ"ש שלם" 😆
    תרשמי על פתקית נדבקת, תמיד עוזרת! 🙂

    כן, אותם מטקבקים "נחמדים". שיקראו.. בינתיים מי שקורא, מתעדכן באופן סמוי ואח"כ מלכלך זה הם. אם זה מה שעוזר להם להעביר את היום "בהצלחה"?… שיבושם להם…

  120. תיתוש Says:

    צופה אני מקווה שהעינינים הרגשיים הסתדרו לך ואת לא צריכה להתרגש מהמטקבקים העוינים הם סתם אנשים רעים שמנסים לפגוע בכל דבר טוב ועובדה שהם לא מצליחים אז קבלי חיבוק מימני ואני לא מחשבנת למטרבקים

    אירית אחלה שירים

  121. אירית השפירית Says:

    צופה את צודקת. כנראה אותם מטקבקים סובלים מאיזו בעיה נפשית אם הם מבלים כל כך הרבה זמן בקריאת תגובות של אנשים כל כך מקסימים כמו בבלוג שלנו ואח"כ מסיקים מזה רק מסקנות מכוערות ודי משוגעות למען האמת. הייתי משמיעה להם כמה שירי הרגעה באופן דחוף, או שולחת אותם לפסיכולוג, אבל הם לא מזדהים אז אי אפשר. טוב, אי אפשר להציל את כל העולם. 🙂

    פתקית נדבקת עם כיתוב "מחר יום שישי" באמת יכולה לעזור. 😛 גם העובדה שכבר אין לי לחם צריכה לרמוז לי לצעוד לאט-לאט לכיוון הסופר.

    מקווה שהימים הקרובים יהיו ימים רגועים עבורך, וגם מעניינים. אפשר ועדיף שניהם ביחד.
    אצלי הכול בסדר. לא עשיתי שום דבר מיוחד ביום העצמאות או ביום הזיכרון אבל נחתי וגם זה טוב.

  122. אירית השפירית Says:

    אני נהנית מאוד בחברתכן אבל חייבת ללכת לעבוד קצת. המחשב קורא לי.
    נפרדת מכן בשני שירים שהם ממש קלסיקה של הביטלס.
    http://www.youtube.com/watch?v=b7Pjg1QRAGo
    http://www.youtube.com/watch?v=YXG83p2nkHw
    לילה טוב מקסימות שכמותכן!

  123. תיתוש Says:

    לילה טוב אירית תודה על השירים ועבודה נעימה

  124. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, אני מחזירה לך חיבוק גדול. זה בסדר, אני לא מתרגשת מהם
    זה פשוט מגוחך.. אירית צודקת כמה שירי הרגעה לא היו מזיקים חחח
    אירית, התכוונתי שהפתקית יכולה לשמש לך גם כתזכורת לקנות עיתונים ולחם. אגב, אהבתי את ההערה את ההערה שאי אפשר להציל את כל העולם 😆

    תודה לשתיכן על האיכפתיות 🙂

  125. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אירית
    חלומות נעימים 🙂

  126. תיתוש Says:

    צופה תודה על החיבוק ואני נותנת לך עוד פעם ליבוק ענק 😛

  127. צופה באח הגדול Says:

    🙂

  128. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש יקרה,
    אני פורשת להלילה/ בוקר בקצב הזה
    ואני אלך לישון
    לילה טוב וחלמות נעימים
    נותנת לך חיבוק ענקי ממקודם ושיר
    http://www.youtube.com/watch?v=8UbPxSYYZio
    לילה טוב לכולם 8)

  129. תיתוש Says:

    לילה טוב צופה יקרה שתהיה לך שינה ערבה וחלומות נעימים ואני שולחת לך חיבוק ענקי שוב 😛
    אני לא יכולה לראות את השיר אבל עם את יכולה לשלוח אותו שוב את צריכה למחוק את הhttp://כך זה גם לא מכביד על הבלוג

  130. צופה באח הגדול Says:

    בבקשה.. סליחה על הטעות. עדי לא להרוג אותי!!! חחח
    /www.youtube.com/watch?v=8UbPxSYYZio
    לילה טוב

  131. צופה באח הגדול Says:

    נסיון אחרון, אם לא מצליח אני מתייאשת
    http://www.youtube.com/watch?v=8UbPxSYYZio

  132. תיתוש Says:

    חחח הצלחות צופה זה לא קשה 🙂 תודה על השיר לילה הטוב שוב וחלומות נעימים

  133. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים שתהיה לכם שינה ערבה וחלומות פז עברתי אצלכם אתם ישנים ומכוסים וגם אותך צופה יקרה אני יכסה רק מחכה שתכנסי למיתה 🙂
    אוריתי תהני משוף השבועה בצפון ותחזרי אלנו בשלום
    אמיתוש לא שמענו ממך כמה ימים אולי תציצי אזה ציוץ 🙂
    אירית היקרה עבודה נעימה ולא לשכוח מחר ללכת לסופר

    לך אחותי היקרה לילה טוב תרגישי טוב אני מתגעגעת קבלי חיבוק ענק מימני

    בוקר טוב למשקימים ויום עבודה נעים

  134. תיתוש Says:

    משוף-מסוף השבוע אמיתוש-עמיתוש

  135. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    צופה, בבלוג שלנו לא הורגים אף אחד, מקסימום מבקשים בתמורה לעריכת התגובות, להמשיך ולשים שירים טובים!
    שיהיה יום טוב למסתדרים, לעובדים ולישנים את "מנוחת הלוחם" גם 😉 8)

  136. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג היקרים
    http://www.spiritisup.com/goodmorningsunshine.html

  137. אורית Says:

    בוקר טוב לכולם ! שיהיה לכם יום מקסים, אני נכנסת למטבח לכמה שעות של בישולים!

  138. תיתוש Says:

    בוקר טוב אורית בהצלחה במטבח אני בטוחה שיצאו לך מטעמים טעימים

  139. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום מהנה לכולם.

    אני יוצאת לשוטט בעירי עם בן זוגי.

  140. תיתוש Says:

    בוקר טוב אילנה שיטוט נעים

  141. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם!!!

    אילנה תהני בשיט..
    עדידוש שמחתי לראות שהטקס עבר בשלום 🙂
    אוריתי תהני מהצפון!!! אין כמו הצפון!! תחזרי מחר שנוכל לחגוג לך יומולדת!!

    שיהיה סופש מהנה!!!
    ושבת שלום לכולכם… 😀

  142. תיתוש Says:

    שבת שלום הדרי

  143. הדר Says:

    היי תיתוש מה שלומך??
    איך עבר החג??

  144. תיתוש Says:

    הדרי שלומי טוב 🙂
    אצלי חג שבת ויום חול אותו הדבר
    מה שלומך?

  145. הדר Says:

    אני בסדר…

    קצת באסה שנגמר החופש.. דווקא נהנתי ממנו…
    אבל בינתיים יש את הסופש.. אז נהנת מרגעי החופש האחרונים..

  146. תיתוש Says:

    אני מבינה אותך את לומדת ועובדת כל היום וכמעט אין לך זמן לעצמך
    מזל שיש את סופי השבוע שאת יכולה לנוח

  147. הדר Says:

    כן אני הכי אוהבת את הסופש!!!

    למרות שהשבוע הבגלל החג יום הזיכרון עבדתי פעם אחת ולמדתי רק פעמיים אז היה שבוע רגוע.. אבל עכשיו צריך לחזור לשיגרה..

    אבל גם שיגרה זה טוב לפעמים!

  148. תיתוש Says:

    שיגרה זה טוב אבל הלוואי שיכולת לעבוד פחות שעות ולהתמקד בעיקר בלימודים וגם להיות יותר עם חברים
    לצערי אני צריכה ללכת למכולת אז להתראות יותר מאוחר

  149. הדר Says:

    חחח תיתוש העבודה זה החופש שיש לי מהלימודים והלימודים זה החופש שיש לי מהעבודה ורוב החברים שלי הם מהעבודה אז אני רואה אותם שם.. אז אל תדאגי אני בסדר!!!

    תהני במכולת 🙂

  150. עדידוש Says:

    אחה"צ נעימים, קמתי משנ"צ, ישנתי כמו שק תפוחי אדמה כמה שעות טובות 😆 שבת שלום 😛

  151. עדידוש Says:

    אביגייל יקרה! יש כבוד! את יכולה למסור לדן שחליל מופיע ברשימת 10 החומוסיות הטובות בארץ! 😛
    כמובן שמבחינתי ואני בטוחה שדן מסכים איתי, חליל במקום הראשון 8)
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3708678,00.html

  152. תיתוש Says:

    עדידוש כנראה שהית צריכה את השינה הזאת הרגון הטקס לקח לך הרבה אנרגיות
    אני מקווה שמילאת את המצברים שלך

  153. עדידוש Says:

    תיתוש, לא ארגנתי אותו לבד, אבל בהחלט סחט אנרגיות, תוסיפי לזה יום עבודה, מזל שהמציאו את השנ"צ של שישי 😆

  154. אוריתי Says:

    שבת שלום לכולם,
    אני אחרי מסג ולפני מקלחת, גם אתמול כמובן ביקרתי בספא ועשיתי מסאג', ממש קשה החופש הזה.
    הצפון מקסים הכל ירוק מהמם, כיף אמיתי.
    זהו, קפצתי רק להגיד שלום, בדרכי למקלחת ולארוחת ערב ואחר כך הופעה.
    עדידוש, אני שמחה שהמופע היה מוצלח.
    להתראות מאוחר יותר.

  155. עדידוש Says:

    אוריתי, תמשיכו להנות ולהתפנק, תענוג! 😛

  156. אביביתוש Says:

    שבת שלום !

    ארנוס פוסט מהמם לקח לי זמן עד שהצלחתי לראות את שיפרה המדהימה.
    שיהיה לכולם שבת מצויינת.
    כל הכבוד לעדידוש הטקס היה מהמם אין על הצוות.

  157. תיתוש Says:

    עדידוש נכון מזל שהמציאו את מנוחת הצהריים לאנשים שעובדים קשה אבל אני אגיד לך את האמת אני ממש לא אוהבת לישון

    אוריתי מסכנה כמה את סובלת כל יום ספא ומסג' וטבה ירוק וארוחות שלא את צריכה לעמול עליהן צ'ה צ'ה צ'ה תאמיני לי אני מרחמת עליך 😛 אני מהחלת לך המשך סבל נעים ותשתדלי בשבת להיות זמינה באינטרנט

  158. תיתוש Says:

    שבת שלום אביביתוש
    כיפאק לצוות.

  159. ארנוס Says:

    שבת שלום לכולם,
    כל הכבוד לצוות, נראה שממש השקעתם בטקס וההשקעה נשאה פרי!

  160. עדידוש Says:

    ארנוס, תתקשר אלי בבקשה.

  161. תיתוש Says:

    שבת שלום ארנוס

  162. עדידוש Says:

    היי אביביתוש, תודה על הפירגון, שמחה שנהנית 😛
    ארנוס ותיתוש, תודה 🙂
    תיתוש, אני מאוד אוהבת לישון, במיוחד אם אני עייפה מאוד, אז אני ישנה הכי טוב 8)

  163. רמה Says:

    שבת שלום לכולם! התגעגעתי המון.. אוריתי יקרה המון מזל טוב ליום הולדתך, אושר ובריאות! שתהיה שבת שלום וסופש נעים לכולכם 🙂

  164. עדידוש Says:

    שבת שלום רמה יקרה, סופ"ש נעים 🙂

  165. תיתוש Says:

    שבת שלום רמה יקרה מתגעגעים אליך 🙂
    עדידוש בשבילי שינה זה בזבוז זמן וחוסר שליטה במה שקורא סביבי

  166. אילנה Says:

    שבת שלום לכל החברים היקרים

    אוריתי,תהני מהחופשה ,נשיקות.

    רמה יקירה התגעגעתי,מתי יהייה מחשב???

    ארנוס,כעת הכל בסדר עם המחשב ומצליחה להיכנס לקישורים.

  167. ארנוס Says:

    איך סידרת את זה אילנה?

  168. אילנה Says:

    ארנוס,החבר של הקטנה אחראי לכל תקלה שיש לי במחשב,חיכיתי שיגיע,התיישב ובעשר דקות שינה הגדרות שמשום מה השתבשו .

  169. אילנה Says:

    תיתוש,אביגייל חולה????

  170. תיתוש Says:

    אילנה תודה מתי הית איתה בקשר?

    אחותי היקרה תהיי בריאה חיבור ענק של אנרגיות ואהבה אהבה

  171. תיתוש Says:

    חיבור-חיבוק

  172. אילנה Says:

    סליחה תיתוש,שאלתי כי היה נדמה לי שקראתי איזו תגובה.

    סליחה אביגייל יקרה,נשיקות וחיבוק ענק!

  173. אילנה Says:

    הארוחה מוכנה והשולחן ערוך,נתראה מאוחר יותר.

  174. תיתוש Says:

    חחח אילנה לא שמתי לב ששמת סימני שאלה סליחה לך
    וכן אביגייל קצת לא מרגישה טוב

  175. תיתוש Says:

    בתאבון אילנה

  176. תיתוש Says:

    חחחחח תראו מה מצאתי

  177. עדידוש Says:

    אני מזועזעת!!!
    היתה עכשיו כתבה נוראית בחדשות 2, עצוב, נורא ומתסכל הפער בין המזרח למערב!
    הכתבה על הפונדקאות בהודו‬, ‫איך זוגות במערב שוכרים רחם, ‬ניצול של העוני שם‬ איך קונים תינוק ב12 אלף דולר, פשוט נורא!‬
    ‫גורם לבכות‬ ממש…באיזה מושגים מדברים – "הזרעה"‬, "‫חממה אנושית לגידול תינוקות‬".

  178. עדידוש Says:

    תיתוש, איפה מצאת את זה?

  179. שיח ורדים Says:

    תיתוש מהיכן התמונות ?

  180. תיתוש Says:

    עדידוש את צודקת גם אני הזדעזעתי ואני מה זה עצבנית

    למעשה אני עשיתי את התמונה בקלי קלות מהאתר הזה
    http://www.photofunia.com/
    את לוחצת על אזה תמנה שאת רוצה ונפתח לך חלון עייון את שמה שם אזה תמונה שאת רוצה מהתמונות שלך במחשב
    אני מקווה שהסברתי את עצמי בסדר

  181. תיתוש Says:

    אני מצתערת שהתעתי אותכם זה היה בצחוק

  182. עדידוש Says:

    תיתוש!!! את אלופה, זה מגניב לאללה! המון תודה 😛 😀

  183. תיתוש Says:

    עדידוש עכשיו את מבינה למה אני לא אוהבת לישון אני פשוט לא יכולה להתנתק מהמחשב :-)כל יום אני מוצאת דברים חדשים זאת גם הפעם הראשונה שלי שהעלתי תמונה לאתר העלעת תמונות 🙂

  184. שיח ורדים Says:

    תיתוש כל הכבוד

  185. תיתוש Says:

    חחח תודה שיח ורדים

  186. עדידוש Says:

    תיתוש, אפשר שעות להשתעשע שם בתמונות, יצרתי כמה תמונות אדירות! המון תודה 😛

  187. הדר Says:

    תיתוש כל הכבוד על היצירתיות!!!
    אחלה תמונה!!! 😛

  188. אילנה Says:

    יפה תיתוש,לי אין סבלנות במיל לדברים האלה.

  189. אילנה Says:

    היי שיח ורדים יקרה,מה שלומך?

  190. תיתוש Says:

    תודה לכל המודים
    עדידוש חחחח נכון זה כיף גם אני יצרתי כמה תמונות
    הדרי תודה היצירה לא שלי אני רק הדבקתי את התמונות שלי
    אילנה לי יש הרבה סבלנות וגם הרבה זמן אבל האמת שכשאת יודעת לעשות את זה אז זה בצ'יק

  191. תיתוש Says:

    האמת שאני מוצאת הרבה אתרים נחמדים מאתר כליום שכל יום בחצות נותן לנו 9 אתרים חדשים

  192. DRAGONKNIGHT The White Says:

    ערב טוב…ושבת שלום לכולם!

    תגידו לאירית השפירית שאני מחפש אותה…יש לנו איזה חשבון קטן לסגור….

    חה חה חה חה חה (צחוק מרושע)!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=1fMdHMeiSbg

  193. תיתוש Says:

    זה הקישור של אתר כליום
    http://www.kolyom.co.il/index.html

  194. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT The White אחלה שיר ליום שישי, PARTY TIME 🙂
    תיתוש, תודה על הקישור לאתר כליום.
    הדר, אהבתי את הגישה שלך – מה שכתבת בבוקר לגבי הלימודים/עבודה!

  195. תיתוש Says:

    שבת שלום דרגון

  196. הדר Says:

    עדידוש תודה 🙂
    האמת חייבים לחשוב ככה אחרת אני אתבאס מהכל
    אז כמו שאומרים תחשוב טוב- יהיה טוב!

    אני יוצאת עכשיו נתראה כשאחזור..
    שיהיה המשך ערב נעים לכולם! 😛

  197. מ Says:

    ערב טוב לכולם ושבת שלום.

    נראה שכולכם במצב רוח טוב וטוב שכך.

    קבלו שיר חדש של להקה מאוד אהובה עליי

    http://www.youtube.com/watch?v=9RH2YDN56dc

  198. DRAGONKNIGHT The White Says:

    שבת שלום גם לך…. T-תוש הגאון!!!!!! WAAZZZZZAAAAAPPPP

    בא לך PARTY עדידוש?
    אז קבלי עוד שיר
    נכון ששמתי אותו כבר פעם…אבל אני מת על השיר הזה

    http://www.youtube.com/watch?v=2bKL1ptf71M

  199. תיתוש Says:

    שבת שלום מ'

  200. תיתוש Says:

    חחח תודה דרגון אבל אני ממש לא גאון ואפילו מלא גאונה 🙂

  201. תיתוש Says:

    הדרי שיהיה לך בילוי נעים

  202. עדידוש Says:

    הדר, תהני 😛
    היי מ', אני אוהבת יותר את טרביס של פעם 🙂
    DRAGONKNIGHT The White תודה על השיר לPARTY אבל הוא קצת רועש לי מדי 😉

  203. מ Says:

    שיר טוב שאני לא יודעת אם אתם מכירים , מדבר על מצב רוח טוב…

    http://www.youtube.com/watch?v=0H-Q9RT0OVg&feature=PlayList&p=939D04FC33A31F29&playnext=1&playnext_from=PL&index=60

  204. עדידוש Says:

    מ' לא הכרתי את השיר, אבל הוא בהחלט מכניס למוד של להתנועע על הכסא ולפעמים זה מה שצריך כדי להתעודד!

  205. מ Says:

    ואם כבר להתנועע ,נסי את זה

    http://www.youtube.com/watch?v=ygctbqBijFk

  206. עדידוש Says:

    מ' בהחלט להתנועע! SHKIRA בהחלט יודעת איך לגרום לזוז!

  207. DRAGONKNIGHT The White Says:

    T-תוש ..את גילית את הפתרון לבעיית הלינקים מיוטיוב….בשבילי את הבן-אדם הכי חכם פה בבלוג….(בינינו..את גם הכי סימפטית)

    סליחה עדידוש…לא התכוונתי להעיר את הדיירים בבית אבות שלך…

    השיר הבא יהיה יותר רגוע….משהו יותר מתאים לגילך המתקדם….

    http://www.youtube.com/watch?v=AiF_kCEjuhI&feature=related

    בבקשה…כמו שהבטחתי

    🙂

  208. מ Says:

    אם כבר אז כבר . האמת חשבתי להמשיך עם הריקודים אבל אחרי שאקירה צריך קצת להירגע אז תקשיבו לזה

    http://www.youtube.com/watch?v=5rnORoVRyz8

  209. תיתוש Says:

    דרגון תודה 😳 😳 😳 נישארתי לא מילים

  210. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT The White אולי אני זקנה, אבל מלאת אנרגיה צהובה! 😉
    אתה בהחלט עומד במילה שלך, למרות שלמטאליקה יש שירים הרבה יותר טובים!

  211. ארנוס Says:

    התמונה היומית – האורחת הכי יפה שאי פעם היתה או תהיה בתוכנית של דב אלבוים-

  212. DRAGONKNIGHT The White Says:

    יופי T-תוש….תנוחי קצת….בכל מקרה אין מילים מספיק יפות שיתארו את דרגונייט הלבן….

    עדידוש…אנרגיה צהובה? מה, את בננה?…טוב אם את אומרת….תזהרי רק שארנוס לא יחשוב שאת גזר…

    http://www.youtube.com/watch?v=otRnb4DJQXI

  213. תיתוש Says:

    ארנוס תודה על התמונה
    יש לי שאלה כשאתה מעלה תמונה לmyg ואחר כך יצאתה מהאתר אך אתה יכול לראות שוב את התמונה?

  214. ארנוס Says:

    דרגונייט הלבן, אני רואה שהמאבק עם ה"בובלילרוג" עיוור את עיניך… גזר הוא הרי כתום (-:

  215. ארנוס Says:

    תיתוש, רק אם שמרתי את הקישור אני יכול. אם איבדתי אותו, התמונה אבודה. יש שם גם אפשרות לפתוח יוזר ואז כל התמונות שאתה מעלה מרוכזות יחד, אבל אין לי צורך בזה.

  216. תיתוש Says:

    חחחח דרגון נכון לי אין מילים לתאר אותך 🙂

  217. תיתוש Says:

    תודה ארנוס

  218. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם , זזתי לישון!

  219. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, חלומות פז.
    דרגונייט הלבן, אחלה שיר! בהחלט עומד בציפיות של PARTY!

  220. DRAGONKNIGHT The White Says:

    ארנוס…אמרתי כבר שאני עיוור צבעים לא?
    וזה לא היה בובלילרוג (כל הכבוד על השם-איך לא חשבתי על זה?)
    זאת הייתה מפלצת מגעילה אפילו יותר…עינבוביס!!!

    בכל אופן…הנחתי שאם כבר עדידוש היא בננה…אז היא בננה כתומה…
    אתה מוזמן לאכול אותה…ארנבים אוכלים גם בננות נכון?….

    ד"א…תודה על כל התמונות שאתה מעלה… לא הגיע הזמן לגוון טיפה?
    כל הזמן שפרה, שפרה, שפרה שפרה….די כבר! נמאס…

    טוב..עוד פעם אחת אחרונה וזהו!

    🙂

  221. תיתוש Says:

    אוריתי יום הולדת שמח

    המון המון ברכות
    קטנות וגדולות
    לשנים שכבר היו
    ולאלה שבאות,
    שיהיה לך הרבה
    אושר ועושר,
    יושר וכושר,
    שכל מה שתיקחי על עצמך לעשות
    ייצא הכי טוב שרק יכול להיות!
    איחולי הצלחה בכל התחומים
    והכי חשוב –
    תמשיכי לעשות המון כיף
    במשך החיים !

  222. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס שינה ערבה וחלומות שיפטוב

  223. מ Says:

    לילה טוב ארנוס חלומות שיפטוב.

  224. מ Says:

    לכבוד הקאמבק הבא עלינו לטובה כמו גם כנראה אלבום חדש קבלו את הלהקה
    הכי מגניבה בשטח

    http://www.youtube.com/watch?v=896Aby1hUH8

  225. עדידוש Says:

    מ' שיר טווווואווב!
    דרגונייט הלבן, ככה אתה מוכר אותי בעד "נזיד עדשים"? הבנתי…ראה עצמך כמוחרם עד להודעה חדשה!

  226. DRAGONKNIGHT The White Says:

    עדידוש…אם הייתי רוצה להחמיא לך…הייתי אומר שרק התכוונתי שארנוס מוזמן לאכול אותך…כי את בננה מתוקה ומזינה!

    אבל מכיוון שאת מחרימה אותי (עד להודעה חדשה)…אז אני לא אחמיא לך יותר…

    אולי את סתם מקנאת…(בדיוק כמו אירית השפירית) בכינוי ובאייקון החדשים שלי….
    זה מובן…גם אני הייתי מקנא אם הייתי במקומך…

  227. מ Says:

    שיר טוב של להקה שהרגע שמעתי , להקה קנדית מגניבה

    http://www.youtube.com/watch?v=IZISV82K8bI

  228. עדידוש Says:

    דרגונייט הלבן, אני מכריזה בזאת על הסרת החרם!
    בהתחלה כשקראתי מה שכתבת הייתי ככה 😳 ואז המשכתי לקרוא והתחלתי 😆
    אני ממש לא מקנאה בך! הדולפינה שלי מדהימה! והכינוי שלי גם, משתמשים בו בכל מקום 😉 {המבין יבין}

  229. DRAGONKNIGHT The White Says:

    עדידוש….זהו? כבר הוסר החרם? נראה לי ששברת איזה שיא…

    טוב..אני לא מאשים אותך….לא ציפיתי שהחרם הזה ימשך לאורך זמן רב…הרי אי אפשר להתנתק מהאישיות הממגנטת והכריזמטית של דרגונייט (ובמיוחד דרגונייט הלבן)….

    לצערי אני צריך לזוז…
    די להיום…חילקתי לכם מספיק מחמאות….
    ביי!

    http://www.youtube.com/watch?v=j7-i43W4mqw

  230. טל Says:

    היי לכולכם!
    אני חייב להגיד שאני קורא נלהב כאן כבר הרבה זמן.
    שמי טל ואני מגיש ב"ראש צעיר" של רשת א', רצועת הנוער של רשות השידור.
    אני מגיש ביום שני הקרוב תכנית על ריאלטי ואני מאוד ארצה שמישהו ממעריצי שפרה יתראיין.
    אם המעריצ/ה בגילאי 16-18 וירצה לבוא לאולפן, אני אשמח מאוד.
    אם הינכם מעבר לגילאים האלה, אשמח לראיין אתכם קצרות טלפונית.

    אני באמת ממליץ לכם לקחת חלק, יהיה לכם במה להביע דעה ונראה לי שיש כאן הרבה אנשים מאוד מעניינים :]]

    צרו קשר ב tal_kkl@hotmail.com

    שלכם
    טל

  231. תיתוש Says:

    לילה טוב דרגון

  232. עדידוש Says:

    מ', באמת שיר יפה!
    ביי דרגונייט הלבן, אני מבינה שאתה מיישם את הפתגם: "אם אין אני לי – מי לי"

  233. אילנה Says:

    הפתעה,הצביעו והשפיעו

    http://celebs.walla.co.il/

  234. עדידוש Says:

    אילנה, זו באמת הפתעה 🙂 הצבעתי כמובן!
    חוץ מזה, ששוב את סלב 😉 ויש לך מייל.
    לפי התמונה שם חשבתי שתהיה אפשרות של תוכנית משותפת…

  235. תיתוש Says:

    אילנה הצבעתי לך ולשפרה אתן ראויות לסידרה 🙂

  236. עדידוש Says:

    טל, ברוך הבא 😛 נשמעת מאוד מעניינת התוכנית שלך!
    כשכותבים בבלוג בפעם הראשונה, נדרש אישור ואתה מוזמן להצטרף אלינו.

  237. תיתוש Says:

    טל ברוך הבה לבלוג ויק אוהבי שפרה 🙂

  238. Amitush Says:

    אהלן אהלן 🙂 שבת שלום לכולם

  239. הדר Says:

    שלום לכולם!
    חזרתי עכשיו..
    מי עוד פה??

  240. עדידוש Says:

    היי עמיתוש, התגעגעתי אלייך יקירתי!
    היי הדר, אני עוד פה.
    http://www.youtube.com/watch?v=CzFV5X9Qbgc

  241. תיתוש Says:

    היי עמיתוש שבת שלום איפו הית?
    היי הדרי אך היה?

  242. הדר Says:

    היי עדידוש.. אחלה שיר 🙂
    עמיתוש! כמה זמן לא שמענו ממך!!!!

  243. Amitush Says:

    היי עדידוש, גם אני ת'געגעתי 🙂 שנייייייייייייייים שלא הייתי פה..

  244. הדר Says:

    היי תיתוש!
    היה ממש כיף הלכנו לפאב שידיד מאוד טוב שלי עובד שם ולא ראיתי אותו מללללא זמן אז היה ממש כיף לראות אותו!

  245. תיתוש Says:

    יופי הדרי אני שמחה שנהנית ושפגשת את החבר

  246. Amitush Says:

    אהלן הדרוש ותיתוש!!
    מצטערת על ההברזה הקלה, הקטן היה חולה והיו לי מלא סידורים לעשות כך שלא הצלחתי להיכנס לבלוג בשעה סבירה 😦
    אז אני כאן סוף סוף, מאוד הייתם חסרים לי וכול יום חשבתי עליכם ועל כך שלא הספקתי להגיד שלום ולילה טוב. אז אני פה לעת עתה 🙂

  247. עדידוש Says:

    עמיתוש, העיקר שאת פה לעת עתה…וכמו בדודי שמחה: "לעת עתה זה סוד" 😉
    http://www.youtube.com/watch?v=gpWjM4kIAr8&feature=related

  248. אילנה Says:

    היי טל
    ברוך בואך לבלוג שלנו ותודה על הצעתך והפרגון.
    מחר ניצור איתך קשר במייל ונאמר לך מי יתראיין אחרי שנבדוק עם החברים.

  249. הדר Says:

    עמיתוש אני מקווה שהקטן כבר בריא..
    ושעכשיו יהיה לך יותר זמן להיות פה איתנו.. היית חסרה!

  250. תיתוש Says:

    עמיתוש גם את הית חסרה לנו אני מקווה שהבן שלך מרגיש יותר טוב

    בכלל הרבה חברים חסרים לנו נעלמו התפוגגו

  251. אילנה Says:

    היי עמיתושש והדרוש.

    תודה תיתוש 🙂

    תמיד הם שמים את התמונה שלי עם שפרה מקריות?

  252. Amitush Says:

    חחחח עדידוש, כמה זמן שלא קראתי את דודי שמחה 🙂
    הדרוש ותיתוש, הוא מרגיש יותר טוב , תודה רבה!!
    לא לדאוג, בדרך כלל אני מקפידה על נוכחות, אני לא אנטוש אתכם כולכך מהר 🙂

  253. הדר Says:

    היי אילנה!
    את כבר ממש סלברטי!!!!

  254. Amitush Says:

    היי אילנה יקרה, אוהבים את התמונה שלכן יחד 🙂

  255. תיתוש Says:

    אילנה זה לא מקרי הם יודעים שאת מנהלת בלוג ויק והבלוג מהוד מפןרסם באינטרנט

    עמיתוש אני שמחה שלא תנתשי אותנו

  256. עדידוש Says:

    עמיתוש, דודי שמחה היה אחד הספרים שהכי אהבתי כשהייתי קטנה, כבר אז הייתי סקרנית, לגלות את הסוד ואיזו התרגשות זו היתה לגלות אותו כל פעם מחדש 😛
    http://www.youtube.com/watch?v=nnBXdWPcVhY&feature=related

  257. Amitush Says:

    עדידוש, תזכירי לי מה היה הסוד?? חחח כבר עברו עשרות שנים מאז ששמעתי את הסיפור לאחרונה 🙂

  258. אילנה Says:

    לילה טוב,שינה מתוקה וערבה .

    סופשבוע מהנה ובהצלחה לשפרה שלנו בסקר.

    אוריתי היקרה,מזל טוב ליום ההולדת ,נשיקות.

  259. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה יקרה שינה ערבה וחלומות פז

  260. Amitush Says:

    לילה טוב וחלומות פז אילנה.

  261. עדידוש Says:

    עמיתוש, אני מתפלאה עלייך, איך את לא זוכרת? הסוד הוא כמובן שדודי שמחה גר בקומה העליונה חחחחח
    ליל מנוחה אילנה, חלומות פז.

  262. Amitush Says:

    חחחח עדידוש, מצטערת, שכחתי 🙂

  263. הדר Says:

    לילה טוב אילנה…

    באותה הזדמנות גם אני אפרוש.. העיניים כבר נעצמות לי אז שיהיה לכולכן לילה טוב וחלומות מתוקים!! 🙂

  264. תיתוש Says:

    לילה טוב הדרי שינה ערבה וחלומות פז 🙂

  265. Amitush Says:

    לילה טוב וקסום הדרוש 🙂

  266. עדידוש Says:

    לילה טוב הדר, חלומות נעימים.

  267. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    שבתי על מנת לאחל לכם לילה מעולה ונעים עם שינה ערבה וחלומות נעימים.
    אשאיר אתכם עם שיר קסום שעושה טוב ונעים… לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=PiRRKqVNwf4

  268. עדידוש Says:

    לילה קסום מ', שינה ערבה, תודה על השיר הנעים 🙂

  269. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' יקרה שתהילך שינה ערבה וחלומות מקסימים

  270. Amitush Says:

    לילה טוב מ', חלומות נעימים.

  271. עדידוש Says:

    צופה, אם את עוברת פה, השיר הזה בשבילך, יש לי הרגשה שתאהבי אותו.
    http://www.youtube.com/watch?v=RZyxYL753w4&feature=related
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  272. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש יקירתי, חלומות נעימים!
    גם אני פורשת, הגיע הזמן לארוחת ערב פיפי ולמיטה 🙂
    לילה טוב תיתוש לכולם 🙂

  273. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש שינה ערבה וחלומות מקסימים

    לילה טוב עמיתוש שיהיה לכם בתאבון ובריאות לילדים

  274. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים שתהיה לכולם שינה ערבה וחלומות נעימים לכולם כבר בדקתי אותכם וכולכם מכוסים

    אירית את נעלמת לנו היום מקווה שמחר תשובי אלנו קבלי חיבוק גדול

    אחותי היקרה קבלי חיבוק ענק של אנרגיות חיוביות

    אוריתי יום הולדת שמח שיהיה לך אושר ועושר והעיקר בריאות שלמה

  275. חיה Says:

    אילנה
    אם הייתי יודעת שאת ערה בשעות האלה…

    נכון שרוצים לראות את שיפ בתוכנית טלויזיה?
    תצביעו
    http://celebs.walla.co.il/?w=/3622/1477914

    עכשיו לשפרה 40% ולצבר 30% והם משאירים את כולם הרחק מאחור.
    הלוואי ואכן תהיה להם תוכנית משותפת או לכל אחד מהם לחוד.

  276. תיתוש Says:

    חיה שלום חבל שאפשר להצביע רק פעם אחד אילנה אני ועוד כמה חברים הצבענו לשפרה הלילה מוקדם יותר ואני בטוחה ששאר החברים יצביעו מחר לילה טוב לך

  277. אירית השפירית Says:

    אוריתי, מקסימה שלנו, יום הולדת שמח!
    מאחלת לך המון אושר, סיפוקים, בריאות, אהבה, חיבוקים, אתגרים והצלחות ומילוי כל משאלותיך. 🙂 😀 😛 😆
    http://greetings.icq.com/greetings/cards/95/

  278. אירית השפירית Says:

    שירים למשכימי הקום של הבלוג. יום נעים לכולכם! 🙂
    כדורים פורחים/ נמרוד לב
    http://www.youtube.com/watch?v=PTMpOVCz2q4
    זה כל הקסם/ נמרוד לב ואורלי פרל
    http://www.youtube.com/watch?v=PTMpOVCz2q4

  279. אירית השפירית Says:

    ניסיון לראות אם השמלה שלי השתנתה אחרי שמחקתי את הקוקיז. תחזיקו לי אצבעות שאקבל שמלה אדומה!

  280. אירית השפירית Says:

    שלום דרגון היקר,
    שניייייייים לא שמעתי ממך.
    אני חייבת להזכיר לך, לבנבן מקסים שלנו, שבוויכוחים נוקבים המנצחת היא מי שאומרת את המילה האחרונה, חד משמעית! אם מצמצת ואיחרת, הפסדת! אבל ממרום ניצחוני וזר עלי הדפנה שעל ראשי אני מוכנה להיות לארג'ית ולאפשר לך ניסיון נוסף לירידה עסיסית על ירושלמיות מקסימות, אבל רק ירידה שראויה לפרס נובל. אני מבטיחה להיות אובייקטיבית ולצחוק, אם יהיה על מה לצחוק.
    השפירית שמתלווית אליי באופן זמני אף היא, כמוך, דו-צדדית: יש לה צד מרהיב ומקסים וצד עוקצני. אבירים בכל הצבעים, וגם עיוורי צבעים, לא עושים עליה שום רושם, פשוט כי היא קטנה מדי מכדי להתרשם משריון קשקשים כבד ודרכי העקיצה שלה הרבה יותר קלילות.
    אני מצטטת לך אמירה, שאני כמובן לא עומדת מאחוריה כי אני לא שוביניסטית, אבל יש בה שמץ של …
    "כל דבר נשים צריכות לעשות טוב פי שתיים מגברים, כדי שיעריכו אותן חצי מהם. למזלנו, זה לא כל כך קשה …" 🙂
    אני מוכנה לתת לך קרדיט על הזיהוי של אי-הנוחות שאני חשה עם השמלה החומה והמרובעת שהלבישו לי. בהחלט היה עדיף אדום פסיכדלי. אבל לא אתפס בקטנות.
    שיהיה לך שבוע נעים, שתאכל הרבה תרד (או מה שדרקונים אביריים לבנבנים אוכלים) ותנצח את כל אויבך! והעיקר שתהיה מאושר!!!!
    SHIFRA WANTS TO LOVE YOU, IF ONLY YOU REVEALE YOURSELF

    מקדישה לך את ההמנון הסובייטי שיש בו הרבה עוצמה ובוודאי ייתן לך כוח להמשך.
    http://www.youtube.com/watch?v=HLE4iNIgSeE&feature=PlayList&p=D7EF75B731C3286A&index=0&playnext=1

  281. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    משמח מאד לראות את הסקר הזה, אם אני קורא נכון את המפה זה אומר שבקרוב מאד הולכת להיות פה שמחה רצינית!!!
    (הקהל ביקש שפרה בסקר ולכן יקבל שפרה בטלוויזיה).
    אילנה, לדעתי את צריכה להתראיין אצל טל, מה דעתך?

  282. אירית השפירית Says:

    ארנוס, בוקר טוב. טל אמר שהוא מעדיף לראיין צעירים, אז אולי זיו או הדר או אפילו שיפמנית ירצו להתראיין אצלו. אם לא, אילנה היא כמובן בחירה מצוינת ובטוח תייצג את אוהבי שפרה בכבוד ובאהבה. 🙂

  283. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם, יש פוסט חדש – יום הולדת לאוריתי היקרה שמבלה כרגע בצפון 😛
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/05/02/%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%aa-%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%aa%d7%99/

סגור לתגובות.


