יום העצמאות

by

independence-day3

חג עצמאות שמח.
הערב, ערב יום העצמאות ה-‎61 למדינת ישראל, שב והונף דגלנו אל ראש התורן, ושוב הוא מתנוסס בגאון, כמו היה זה אך טבעי, וברור מאליו;
אך תפילת "יזכור", ותרועת החצוצרה הנוגה, אשר מהדהדות עדיין באוזנינו;
ומועקת יום הזיכרון, הרובצת עדיין על הלבבות –
אלו מזכירות לנו, היום, כמו בכל שנה, עד כמה רחוקים הדברים מלהיות מובנים מאליהם.
יום העצמאות הוא יום שבו איננו מתביישים לאהוב קצת, את הארץ הזו, את המדינה שלנו. מדינת ישראל!
וכמובן להניף בגאון, את הדגל שלנו, דגל כחול-לבן!

300 תגובות to “יום העצמאות”

  1. גוויני Says:

    יום עצמאות שמח לכל הויקניקים!

  2. אילנה Says:

    חג עצמאות שמח .

    עם כל הקושי במעבר החד מיום הזכרון ליום העצמאות נחגוג בגאון את תקומת המדינה,המדינה הקטנה הזאת שאדמתה עקובה מדם,המדינה היקרה שבה התקבצו ובאו מכל קצוות העולם,לחיות בה ,להילחם למענה,לשמור עליה ולחיות בה בטוב וברע,אין לנו ארץ אחרת,תחי מדינת ישראל!

  3. עדידוש Says:

    הפוסט הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין ארנוס לביני. הציור מפרי עיטו והמלל שלי, שיהיה ערב טוב לכולנו וחג עצמאות שמח לכל בית ישראל!

  4. אילנה Says:

    עדידוש וארנוס,תודה על הפוסט.

    עדידוש,מקווה שהתאוששת,קבלי חיבוק!

  5. הפיה הטובה Says:

    ארנוס היקר ועדידוש היקרה! שניכם ראויים לשבח והמון הערכה על תפעול הבלוג ועל התזמון המדויק של החלפת הפוסטים בהתאם למעברים האלו שבין הצער לשמחה, שכל כך קשים על כולנו.
    מצטרפת להנפת הדגל, ובכלל – להעלותו בחזרה לראש התורן.

    אין ספק שחברי הבלוג הזה הם צד נוסף של ישראל היפה!
    חג עצמאות שמח לכולם! 🙂

    ארנוס – אחלה זיקוקים!

  6. גוויני Says:

    ארנוס ועדידוש- תודה על הפוסט!
    http://www.youtube.com/watch?v=e9iJDDuc52Y

  7. עדידוש Says:

    אילנה תודה על החיבוק, התאוששתי ודווקא המעבר החד והמהיר בין יום הזכרון ליום העצמאות עזר לי וכמו כל שנה, הטקס המרכזי בהר הרצל מסמל בשבילי את המעבר!
    פיה טובה יקרה, הכל נעשה בכיף ובשם החברות 😛

  8. מ Says:

    ערב טוב לכולם וחג עצמאות שמח !

    עדידוש וארנוס- פוסט מקסים!

    ראיתם את זה ?

    http://www.mako.co.il/entertainment-tv-media/media/Article-d1dc034c9bbe021004.htm

  9. תיתוש Says:

    עדידוש וארנוס תודה על כל מה שאתם עושים למעננו בבלוג

    יום עצמאות שמח ושלא מדע עוד מלחמות ופיגועים שיהיה שלום עם כל שכנינו
    http://www.youtube.com/watch?v=g4KDGKDLzqc

  10. ארנוס Says:

    באמת יש מין תחושה טובה שנכנסת עכשיו, לאט לאט מצב הרוח מתחיל להשתפר.

    לא היה מקום לציין קודם אבל לצערי השם של שפרה ירד מרשימת המופיעים הלילה באולפן השקוף, אני מקווה שהיא תופיע שם שוב בקרוב.

    נשתמע מאוחר יותר…

  11. Amitush Says:

    חג עצמאות שמח לכולם!!!!
    היום הכנו דגלי ישראל בכיתה והיה לי עצוב, עצוב בנשמה . כול כך רוצה להיות עכשיו בארץ ולחגוג עם כולם …
    ומהעצב נעבור לשמחה, חג שמח ומזל טוב לישראל שחוגגת 61 אביבים 🙂
    תודה ארנוס ועדידוש על הפוסטים ועל העבודה הרבה בתחזוקת הבלוג.

  12. תיתוש Says:

    חג עצמאות שמח עמיתוש בעזרת השם שנה הבאה את תחגגי איתנו בארץ

  13. Amitush Says:

    תודה תיתוש 🙂

  14. עדידוש Says:

    חג עצמאות שמח למצטרפים!
    מ' תודה על הקישור, לא ראיתי אותו קודם.
    הטקס היה מרשים השנה, שמח מאוד 😛

  15. עדידוש Says:

    15 דברים שישראלים צריכים להשתחרר מהם 😛
    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1081178.html

  16. Amitush Says:

    עדידוש, חחחחח כמה שזה נכון! קחו לתשומת ליבכם את נושא הטוקבקים 🙂

  17. הדר Says:

    חג עצמאות שמח לכולם!! 😀

    אני הולכת לפארק אצלנו לראות קצת הופעות..

    תהנו כל אחד בדרכו לחגוג!!!

  18. אילנה Says:

    עמיתוש יקרה,לצערי לטוקבקים יש משמעות,עובדה היא שיש אתר טוקבק,דרוג המטוקבקים וכך נבחנת מידת הציבור בידוען זה או אחר,כך גם סיפרו עובדים בתחום התקשורת שביקרו בבלוג הקודם.

  19. אילנה Says:

    חג עצמאות שמח הדרוש,תהני.

  20. עדידוש Says:

    ארץ נהדרת ביום ראשון צריך להיות ענק! לפי הפרומו יהיה מצחיק 🙂

  21. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם, קפצתי לשים את התמונה היומית – שיפ עם השרוולונים המתוקים שלה.

    נשתמע מחר!

  22. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, חלומות פז.

  23. תיתוש Says:

    תודה ארנוס לילה טוב וחולומות פז

  24. אילנה Says:

    לילה טוב וחלומות טובים ארנוס.

  25. תיתוש Says:

    ציפורות הלילה מתבקשות להתיצב למשמרת הלילה 🙂

  26. עדידוש Says:

    קפצתי לפיצוצייה לקנות חלב {כמה אופייני לי להיתקע בלי} ואיך שחניתי התחילו זיקוקים! איזה כיף 😛 כאילו בהזמנה 😆

  27. תיתוש Says:

    עדידוש הזיקוקים היו לכבודך 😆

  28. אילנה Says:

    לא ראיתי זיקוקים,רק שמעתי .
    הערב לא התחשק לי לצאת מהבית,מחר אנו בפיקניק.

  29. DRAGONKNIGHT The White Says:

    שלום לכם…שוכני בלוג ויק החדש….
    אני רואה שאתם עדיין הולכים בעקבות ההיא….האלה הידועה כשפרה…
    אני מכיר את מעלליה היטב….
    תלאות רבות עברו עליי מאז הפעם האחרונה שהתראנו…
    נפלתי למעמקים…דרך אש ומים!
    ומהבור העמוק ביותר
    לפסגה הגבוהה ביותר…
    לחמתי ביצור מתועב…מזן בובלילוני…המפלצת הנוראית…
    עינבוביס!
    עד שלבסוף הפלתי את האויבת שלי
    והבאתי לחורבנה על צלע ההר…
    האפלה אפפה אותי…ותעיתי בנבכי המחשבה והזמן
    כוכבים התגלגלו מעל….
    וכל יום היה ארוך….כחיי אדם על פני האדמה
    אך לא היה זה הסוף..
    חשתי חיים חדשים מתעוררים בי……
    נשלחתי בחזרה
    כדי שאשלים את משימתי
    דרגונייט… כך קראו לי…דרגונייט האחד והיחיד…
    אכן….זה היה שמי
    בימים עברו…אך לא עוד…
    אני הוא "דרגונייט הלבן" !
    ואני שב אליכם עכשיו
    בשעה הרת-גורל זו….

    http://www.youtube.com/watch?v=xQfqUpC7dto

  30. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT The White כניסה דרמטית כיאה לאביר הלבן!
    מעניין מאיפה ההשראה? אולי מהטרילוגייה האהובה עליך 😉
    טוב שחזרת לכוחותינו 😛

  31. אילנה Says:

    חג עצמאות שמח אבירנו 🙂
    לבן ,שחור,מה שלא יהייה העיקר אביר.

  32. DRAGONKNIGHT The White Says:

    HAPPY 4TH OF JULY TO YOU ALL!!!!

    OH SAY CAN YOU SEE !!!!!

    אה…זה לא יום העצמאות הזה?

    אילנה…חג שמח…שנה טובה וצום קל!

    עדידוש…שאני אבין…את מאשימה אותי בגניבת זכויות יוצרים?
    אז את צודקת! ….נכון…צריך לתת קרדיט למה שמו…ג'.ר.ר. טולקין…וגם לעיבוד של פיטר ג'קסון…ולמי שלא זיהה או לא יודע…כמובן שהקטע לקוח מ"שר הטבעות-שני הצריחים"…(עם קצת שינויים קטנים שלי….)

    http://www.youtube.com/watch?v=EqqP_1tDlI8

  33. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT The White השינויים שהכנסת עשו את ההבדל 😛
    קבל שיר {אני כבר צופה את התשובה, אבל אתמודד איתה}
    http://www.youtube.com/watch?v=uu-Xn6YTl7g

  34. אוריתי Says:

    ערב טוב וחג שמח.
    אני שמחה לפגוש אתכם פה לפני לכתי לישון.
    הבנות שלי רקדו היום בבמת הבידור בכיכר רבין והיה מרגש, לאחר מכן יצאו לבלות.
    חשבתי לשבת קצת מוך הטלויזיה ולהרגע כי היה לי יום קשה ומעייף, אבל לדאבוני ממש לא היה מה לראות .
    לאחר יומיים של דיאטה חמורה נשברתי ואכלתי חצי חבילה של ביסקויטים עם שוקולד.
    חצי החבילה שנשארה מחולקת בזאת לכם, בתיאבון.

  35. אילנה Says:

    תודה רבה אוריתי על הכיבוד 🙂
    ואנוכי אכבד בפרי-אפרשזיף טעים ועסיסי.

  36. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    עדידוש שיחקת אותה עם השיר.

    נהניתם מהזיקוקים?

    בשביל להמשיך את החגיגה

    http://www.youtube.com/watch?v=BgQ1lTGIvfg&feature=PlayList&p=CBE17E0FA7AD5523&index=0&playnext=1

  37. אילנה Says:

    עדידוש , שכחתי לספר לך שמאוד נהנתי מנער הקריאה וכעת מתחילה את מספר חסוי.

  38. אוריתי Says:

    תודה אילנה, עכשיו חסרים איזו לימוננע או שוקו מרעננים.

  39. עדידוש Says:

    אוריתי ואילנה תודה על הכיבוד, אני מעדיפה את הפרי כי נכנסתי למשטר!
    מ' ידעתי שתאהבי את השיר, איך אפשר שלא? {מדובר הרי בבון ג'ובי} לילה טוב!
    הזיקוקים היו מ-ה-מ-מ-י-ם!

  40. עדידוש Says:

    אוריתי, שוקו/קפה/תה עלי, כבר הרתחתי קומקום ויש חלב שקניתי עכשיו 😛

  41. אילנה Says:

    לילה טוב יקירים,שינה טובה ומתוקה.
    חג עצמאות שמח ומהנה לכולם.

  42. תיתוש Says:

    מישהו דיבר על לימוננה? 🙂 איפו אחותי נעלמה לנו היום
    אוריתי תודה על הבסקוויטים
    אילנה תודה על האפרשזיף

  43. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, תהני ממספר חסוי, אזהרה – הספר ממכר!

  44. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה שינה ערבה וחלומות פז

  45. אוריתי Says:

    עדידוש, אפשר לקבל את כוס התה במיטה?
    אני גוררת את עצמי למיטה למרות שבוודאי אשאר ערה ואחכה לבנות.
    (הקטנה צפויה לחזור רק בבוקר).
    לילה טוב לכולם!

  46. עדידוש Says:

    אוריתי, המשלוח יגיע עד לשם בשמחה, תה חלש נכון? לילה טוב וחלומות נעימים.

  47. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי וחלומות פז

  48. DRAGONKNIGHT The White Says:

    חבל שכולם הולכים לישון……זה בטח בגלל השירים המרדימים של עדידוש…

    אפשר להבין אתכן….

    מצאתי מתי לחזור לבלוג….איזו שממה…

    http://www.youtube.com/watch?v=zdodc1Eu1nA

  49. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT The White חשבת על זה שאנשים הולכים לישון כי כבר לילה?
    הרי לא כולם כמוך, מוצא לעצמך קרבות להלחם בהם, גם בלילות אפלים…
    וחוץ מזה, חכה איזה שעה – שעתיים, ציפורות הלילה של הבלוג עוד עשויות להופיע!

  50. תיתוש Says:

    🙂

  51. DRAGONKNIGHT The White Says:

    טוב עדיפוש…אופס עדידוש….לפעמים אני שוכח איך קוראים לך….
    (זה בסדר כי לפעמים אני שוכח איך קוראים לי)
    אני מחכה עוד שעה…

    ד"א…אתם צריכים להודות לי על זה שאני מגן על הבלוג ממפלצות איומות מזן העינבוביס…אין לכם מושג באיזה קצב הן מתרבות…הורגים אחת… באות עשר במקום…

    http://www.youtube.com/watch?v=QIKBq9TeFlw

  52. עדידוש Says:

    דרגונייט הלבן, מילא שאתה שוכח את השם שלך, אבל את שלי???
    קבל עונש – לכתוב את השם שלי 20 פעם {כמו בפתיחה של הסימפסונס} 😆
    אנחנו בהחלט מודים לך על ההגנה מפני מפלצות מסוג עינבוביס! דרך אגב, שאפו על המצאת המילה!
    שיר מעולה, נראה לי שמישהו שם אותו מתישהו, מעניין מי זה? 😉

  53. תיתוש Says:

    לא פייר רק אני לא יכולה לראות רת השירים שאתם שמים 😦

  54. מ Says:

    חברים יקרים, אני פורשת לישון. שיהיה לילה משובח עם שינה מתוקה וחלומות נעימים.
    משאירה אתכם עם שיר אהוב בביצוע אקוסטי. לילה משובח לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=FAlWxZK-ps4

  55. DRAGONKNIGHT The White Says:

    כן המורה….אני מצטער…רק אל תשלחי להורים שלי מכתב!
    אני כבר ממילא בצרות איתם עם כל העניין הזה של האביר הלבן…(הם רוצים שאהיה עורך דין או גלשן במקום…לכי תביני….)

    וד"א….זה עינבוביס…כמו BOOBIES)….

    אפשר שיר במקום העונש?

    http://www.youtube.com/watch?v=7Ymfx1Eru7I

  56. עדידוש Says:

    תיתוש, תנסי ללחוץ פעמיים ברצף על המלבן של השיר, זה אמור לפתוח חלון חדש ואז תוכלי לשמוע.

  57. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' שינה ערבה וחלומות נעימים

    עדידוש לא עוזר

  58. תיתוש Says:

    אחותי אירית איפו אתן?

  59. DRAGONKNIGHT The White Says:

    נזרוק איזו עצם…למה שמה…שפרה הזאת…

    שפרה…חג עצמאות שמח!
    http://www.youtube.com/watch?v=xDxQsa-xgJI&feature=related
    מה קורה עם ערוץ 24? היא תבוא בכלל הלילה?

  60. עדידוש Says:

    לילה טוב מ'! קאבר מעולה 🙂
    אל חשש דרגונייט הלבן, אני אחליק את העניין, השיר בהחלט עשה את העבודה 😉
    למרות שהיה נחמד לראות אותך כותב כמו בארט!
    http://www.youtube.com/watch?v=AscPOozwYA8

  61. מ Says:

    עדידוש, קבלי תיקון קטן השיר הוא שיר מקורי לגמרי רק בגרסה אקוסטית שלו.
    קבלי את הגרסה המקורית והיפה לא פחות…
    לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=jPz3YaIJkjQ

  62. Amitush Says:

    דרגון, מה קרה הפכת ללבן? כאילו להיות האביר הטוב??? חחחחחח

  63. Amitush Says:

    עדידוש, אפשר הסבר בבקשה לגבי " הפיצוציה"?? זה הסלנג החדש לסופרמרקט???
    אני פשוט רוצה להיות בעניינים קצת, לפני שחוזרים 🙂

  64. DRAGONKNIGHT The White Says:

    עמיתוש- אביר טוב? מאיפה הבאת את זה…? מעולם לא אמרתי שאני אביר טוב…
    אני לא בוחר צד…טוב ורע…אחד לא יכול להתקיים בלי השני…

    אני מבקש..אל תשפטו אותי לפי הצבע שלי…(חבורת גזענים)

    קצת שנות -80
    http://www.youtube.com/watch?v=-7zGZCuljFE&feature=related
    שמאללללצייייי

  65. Amitush Says:

    אביר, שחור ולבן הולך ביחד. מי שופט אותך בדיוק??

  66. עדידוש Says:

    עמיתוש, פיצוצייה זה פשוט קיוסק, רק קצת יותר מאובזר…עם מצרכי מכולת וכאלה ולרוב פתוח 24/7 😛

  67. Amitush Says:

    הבנתי עדידוש, אז זה בעצם מכולת 🙂

  68. DRAGONKNIGHT The White Says:

    כולכם פה שופטים אותי….הכל בגלל שאני לבן!
    אחת מחלקת לי עונשים…ואחת לועגת לצבע שלי….

    מאוד "שיפרתי" מצידכן….תודה!

    😦

  69. עדידוש Says:

    דרגונייט הלבן, אחלה שיר של לאונרד כהן, אני מבינה שעד ההופעה בספטמבר הבא עוד נגרום לך לשמוע שירים של לאונרד בREPEAT !!!
    http://www.youtube.com/watch?v=1BQwBx502-c&feature=related

  70. Amitush Says:

    חחחח דרגון , לבן הולם אותך יותר.חייך, אכלת אותה 🙂

  71. DRAGONKNIGHT The White Says:

    עדי…או עדידוש…(מה שמתחשק לך)

    את טועה דווקא…אני לא מתחבר כ"כ לליאונרד כהן…יש לו רק כמה שירים נחמדים לדעתי…אני לא הולך להופעה…למרות ששפרה בטוח תהיה שם….

    שיר אחרון להיום:
    http://www.youtube.com/watch?v=l6DFLzlwiyc&feature=related
    לילה טוב…
    אני עוד אשוב! ביי!

  72. עדידוש Says:

    לילה טוב דרגונייט הלבן! ברכות על חזרתך מתהום הנשייה עם רוח חדשה!

    http://www.youtube.com/watch?v=fGDIxcuPT7s&feature=related
    גם אני פורשת להיום, לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  73. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש שינה ערבה וחלומות טובים

  74. תיתוש Says:

    חג שמח ולילה טוב חברים יקרים

  75. אירית Says:

    מישהו אמר שפרה ולא קיבל?
    תסתכלו במקום המכובד של המאמי הלאומית בתקשורת.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3707536,00.html

  76. אירית Says:

    תרומתי ליום העצמאות:
    קליפ חמוד ל"שלום לך ארץ נהדרת".
    http://www.youtube.com/watch?v=Oa1uYVzeIHY
    חג שמח לוויקניקים ולכל עם ישראל!

  77. אירית Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=Oa1uYVzeIHY

  78. אירית Says:

    DRAGONKNIGHT The White, קבל שדרוג גדול. וכדי להתקדם בחיים אני מציעה את DRAGONKNIGHT The Black – Black is beautiful
    או עדיף: DRAGONKNIGHT The Red – HAPOEL HAPOEL HAPOEL
    לבן לא כל כך הולם אותך, חיוור פנים שכמוך!
    ולרגל האירוע והחגיגיות לא יזיק לך להתחפש ליום אחד לאביר כחול-לבן. קצת פטריוטיות!

  79. אירית Says:

    לעדי וארנוס, תודה על הטרחה, הכישרון וטוב הטעם. אנחנו העצלנים נהנים מפירות עבודתכם, אז תודה!
    שיהיה לכולנו יום עצמאות נפלא והרבה חגיגות.

  80. אירית Says:

    רציתי לספר לכם שהיום הייתי במספרה ושיתפתי אותם בחוויות מן המפגש עם שפרה. האנשים שם נחלקו לשני סוגים: המיעוט שבמיעוט לא הראה שום התעניינות, אבל 90% מן המסתפרים והצוות מתים על שפרה, משוגעים עליה ומתגעגעים לראות אותה. כולם דיברו על כמה היא ערכית ומקסימה ואילו קשיים היא עברה בחייה ואיך התגברה עליהם. אני פשוט קרנתי מאושר. לא חשבתי שיהיה כך, זמן כל כך רב אחרי התוכנית. אנשים צמאים לשפרה! ולא היה שם אפילו אדם אחד שהזכיר איזו וריאציה של השם בובליל. אני מקווה שהשניים האלה הולכים ונעלמים מן הזיכרון ומן ה"טראומה" הלאומית שלנו. 😛

  81. ora Says:

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3707536,00.html

    כתבה ששם מוזכרת שפרה בהמשך בזכיתה כסלבס הממי הלאומית

    תודה לאילנה המדהימה שלימדה אותי אחרי מאמצים רבים לשלוח קישור

  82. ora Says:

    אני לא מאמינה למדתי לשלוח קישור

  83. ora Says:

    http://celebs.walla.co.il/

    סקר מהיר על בובלילה למטה בעמוד בצד שמאל ,האם להמשיך לתת לה במה או להפסיק.

  84. ora Says:

    http://www.tbk.co.il/%D7%A1%D7%9C%D7%91%D7%A1

    שפרה מקום ראשון באתר טוקבק

  85. DRAGONKNIGHT The White Says:

    אירית …תודה רבה לך על כל תשומת הלב הזאת כלפיי….
    אני לא בטוח שזה מגיע לי….(על מי אני עובד? ברור שזה מגיע לי!)

    הלוואי שיכולתי להרעיף מחמאות גם עלייך…אבל אני לא יכול…
    מה את חושבת? תצטרכי להתאמץ קצת …ולעבוד טיפה בשביל זה (אני מציע זכייה בפרס נובל למשל)
    או בתור התחלה…אולי לבחור לעצמך אייקון או כינוי חדש ? להכניס קצת עניין?

    בקשר לכל נושא הצבעים…
    DRAGONKNIGHT אכן השתדרג ללבן…ומעתה ידוע כ-DRGONKNIGHT THE WHITE…ועם זאת…ראוי לציין שהוא בעצמו עיוור צבעים…והוא לעולם לא מפלה בין קורבנותיו הלבנים, שחורים , כחולים, אדומים, צהובים, ירוקים וכל השאר….
    ראו הוזהרתם!

    DRAGONKNIGHT לא מעריץ או אוהד ארגון\קבוצה\מועדון המזוהה עם השם הפועל…(לא תודה…)…SO…KNOW YOUR ROLE

    ולסיום…כפי שיעצת לי בחוכמתך…משהו קטן ליום העצמאות….

    כמפגן פטריוטיות למדינה…DRAGONKNIGHT יפתח עתה בשירה אדירה של ההמנון הלאומי של…קנדה!

    O Canada!
    Our home and native land!
    True patriot love in all thy sons command.

    With glowing hearts we see thee rise,
    The True North strong and free!

    From far and wide,
    O Canada, we stand on guard for thee.

    God keep our land glorious and free!
    O Canada, we stand on guard for thee.

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!! O Canada, we stand on guard for thee

    —————————————–
    יום טוב לכולם…נשתמע מאוחר יותר…

  86. תיתוש Says:

    בוקר טוב וחג שמח חברים יקרים
    כך זה כשהולכים לישון מוקדם 3:30 לפנות בוקר גם מתעוררים מוקדם 7:15
    אני מקווה שיהיה לכם יום מעים בחיק הטבע
    אורה מזל טוב על הצתרפותך לשמי הקישורים בבלוג

    אחיותי ציפורות הליילה אתן עדיין ערות אפשר לשתות קפה במשותף
    שינה ערבה וחלומות נעימים לכל מי שמשיך לנום

  87. אירית Says:

    דרגון, הצחקת אותי ולא בא לי לצחוק (ואני מתנצלת מראש בפני עם ישראל שאני מצטטת את הלא-ראוי-לציטוט). אולי על עדידוש הנחמדה עובדות ההתנצחויות שלך אבל אני חייבת להגיד שאצלי זה חולף על-יד בשקט מוחלט. אמרת משהו? שאתה תגיד לי להחליף את השם? חחחחחחחחח
    פשוט הייתי ערה לצורך הדחוף שלך בשדרוג ולכן הסכמתי למצמץ לכיוונך ולהגיד ששינוי הצבעים עשוי לעזור. אתה יודע: לא לבן חיוור, כן כחול-לבן. אבל אני לא באמת מאמינה שזה יעזור. הסיבה היחידה שאני חושבת שאתה לא לחלוטין חסר תקנה, כי יש לנו טעם קצת דומה במוסיקה. אפשר להגיד שגם זה משהו, אמנם לא הרבה. גם אני לא מתה על לאונרד כהן, הוא קצת משעמם אותי. מה לעשות. ובכלל, עד שלא תתנצל בפניי ובפני עם ישראל על הירידות הנואלות שירדת על חברתי יוד – וזה היה כבר מזמן – אני אמשיך לחשוב אם להתייחס אליך בכלל. לא פוגעים ככה בחברים!
    ואם כבר מדברים על שמות, הרבה יותר מתאים לך DRAGONFLY (שפירית). 😛
    http://www.youtube.com/watch?v=cIpqbUP0O4A
    http://www.youtube.com/watch?v=5vlH3F0NJdk

  88. תיתוש Says:

    שלום אירית מוכנה שלתית הקפה ? 🙂

  89. אירית Says:

    תיתוש, איך ידעת שבדיוק מזגתי לשתינו נס קפה? את מוזמנת גם לפרוסת עוגת מצות. היום נחסל אותה סופית. 🙂

  90. תיתוש Says:

    אירית אחלה תודה 🙂

  91. אירית Says:

    תיתוש, היום בלבלנו את כולם ושתינו ישנו בלילה. 🙂

    כל הארץ דגלים דגלים,
    עם רוקד גלים גלים
    עם שמח, טף צוהל –
    חג היום לישראל.

  92. תיתוש Says:

    כן אירית רק שאת התעוררת כשאני כבר הלכתי לישון
    מה את אומרת אולי גם אחותי ערה שניקרא לה לשתות איתנו?

  93. אירית Says:

    תיתוש, אפשר לצייץ אליה, אבל היא כבר הזהירה אותנו שאין סיכוי שהיא תתעורר בעקבות ציוצים כל עוד היא ישנה, ולהעיר אותה בכוח אני חושבת שאין אף יצור בעולם שיעיז. 😆 ודרך אגב, תציצי במייל שלך.

  94. אירית Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZfUHfp2nItQ

  95. תיתוש Says:

    אירית שלחתי לך ציוץ בחזרה

  96. אירית Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=EGcoOP7rLHY

  97. אירית Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=4Uqn-Gd0XD8

  98. אירית Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=RlV3f0bFApY

  99. אירית Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=DN9KyHqa2ew

  100. רמה Says:

    בוקר טוב יקרים שלי וחג עצמאות שמח!
    עדין אין מחשב אז הייתי מוכרחה לכתוב מהפאלפון…
    תעשו חיים ביום יפה ושמח זה, אוהבת אותכם ומתגעגעת.

  101. אירית Says:

    חג שמח רמה מקסימה שלנו. נו כבר, בשבילנו שיתקנו כבר את המחשב שלך. אנחנו צריכים אותך אתנו.
    אבל העיקר שתהיי מבסוטית מן החיים ומאושרת. 😛

  102. תיתוש Says:

    בוקר טוב וחג עצמאות שמח רמה יקרה
    מה שלומך התגעגענו אליך מקווה שיתקנו לך את המחשב מהר
    אני חושבת שגלישה באינטרנט של הסלולרי זה קצת יקר

  103. חיה Says:

    חג שמח חברים
    יש היום המון כתבות על שפרה:

    פרס ישראל בתחום התקשורת לשפרה:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3707536,00.html

    שפרה אחת משבעת הכוכבים בדגל ישראל:
    http://www.mako.co.il/entertainment-tv-media/media/Article-d1dc034c9bbe021004.htm

    לכל עיר יש סלב. שפרה מדברת על ירושלים ואומרת שכנראה לא תחזור לגור שם:
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-92a3129133ce021004.htm

    איזה כיף לקום ולראות את הכתבות האלה בנוסף לכתבות שעלו שלשום במאקו, וואלה, פנאי פלוס וערוץ הבידור.

    חג שמח לשפרה ולכולנו

  104. עדידוש Says:

    בוקר טוב ויום עצמאות שמח לכולם 😛
    אורה אני ממש אבל ממש גאה בך! כל הכבוד על הדבקות במשימה וההצלחה בהעברת קישורים 🙂 {אילנה ישר כוח על הסבלנות 😉 }
    רמה יקרה, שולחת לך חיבוק גדול גדול!

  105. עדידוש Says:

    בוקר טוב חיה, התגובה שלך נחסמה משום שהיו בה יותר מדי קישורים, יש הגבלה בבלוג ל-2 קישורים בתגובה.
    תודה לכל מי ששם את הקישורים לכתבות של שפרה, באמת כיף לקום לבוקר שיפרתי 😛

  106. גוויני Says:

    בוקר טוב לכולם!
    תודה לכל הקישורים לכתבות…
    דרך אגב לתשומת לב המטקבקים- בכתבה בynet אוהדי הבובלילים נכנסו לפעולה והצביעו נגד תגובות אוהדות לשפרה עד שנעשו אפורות. זה הזמן להמליץ עליהם בחזרה ולהופכם לאדומות!

  107. ארנוס Says:

    היי כולם,
    כיף לקרוא כתבות על שיפ, תל אביב הרוויחה בענק וירושלים הפסידה (ועוד כפול שלוש!).

    שימו לב שבווינט רק מי שרשום יכול להמליץ על תגובות, אם אין לכם יוזר שם הלחיצה לא מתקבלת.

  108. תיתוש Says:

    צהריים טובים לכולם ויום עצמאות שמח
    חיה תודה על הקישורים

  109. הדר Says:

    חג עצמאות שמח לכולם!!!

    השנה היה לי את יום העצמאות הכי כייפי שהיה לי בשנים האחרונות!!
    אתמול הלכנו לראות הופעות בפארק אצלנו בקריה ותמיד אצלנו יש את ההופעות הכי טובות אז כל הקריות באות אלינו… היה ממש מפוצץ!!!! אבל גם כל החברים שלי מהעבודה היו ועשינו שמיייח!!! 😀
    היום קמנו בבוקר מוקדם כל החברים ונסענו לחוף אכזיב לעשות על האש… גם שם היו מלללללללא אנשים אבל הצלחנו למצוא חוף ממש שקט בלי הרבה אנשים בכללל והיה ממש כיף 😛 חוץ מזה שנשרפתי בכל הגוף ואני אסבול כמה ימים… אבל היה שווה את זה!!

    מקווה שגם כולכם נהנתם בחג הזה!!!

    המשך יום נעים לכולם!!! 🙂

  110. תיתוש Says:

    חג עצמאות שמח הדרי
    אני שמחה שנהנית מאחלת לך שתהני עוד הרבה שנים מיום העצמאות שלנו

  111. תיתוש Says:

    עוד 100 תגובות אנחמו מגיעים ל1000 אז יש סיבה נוספת לחגיגה עצמאות הבלוג שלנו 🙂 😛

  112. תיתוש Says:

    סליחה ל10.000

  113. ארנוס Says:

    @@@@ כולם בבקשה לקרוא @@@@

    וורדפרס הכניסו שינוי באתר, ומעכשיו כל לינק ליוטיוב מציג את הסרטון עצמו בתוך הבלוג במקום רק לינק. זה נראה נוח אבל זה מאט מאד את הבלוג, עדידוש ואני כתבנו להם וכרגע אי אפשר לשנות את זה (השינוי הוחל על כל האתר).
    מקווה שבעתיד הם יבינו שזה מציק ויפסיקו, אבל עד אז יש דרך להתגבר על זה – כשמכניסים קישור ליוטיוב, פשוט תמחקו את אחת ה-W מה-WWW בתחילת הקישור, ואז האתר לא מזהה את זה ומוצג רק הקישור (מי שרוצה לשמוע את השיר צריך להעתיק את הקישור לחלון חדש, להוסיף את ה-W החסר ואז הסרטון יוצג כרגיל).

    אז קבלו שיר שהפזמון שלו ממש מתאים לשפרה אם נשיר אותו בעברית-

    http://ww.youtube.com/watch?v=cuJzoe1IoKI

  114. ארנוס Says:

    אפשר גם במקום להעתיק את הקישור, ללחוץ עליו עם לחצן ימני ולפתוח אותו בחלון חדש, ושם לתקן בשורת הכתובת ולהוסיף W והסרטון יוצג כרגיל.

  115. ארנוס Says:

    וקבלו שיר שאני מאד אוהב, והייתי שמח לשמוע ביצוע של בת שבע לשיר הזה, יש לה קול מחוספס ומקסים שמתאים בדיוק לכזה שיר-

    http://ww.youtube.com/watch?v=9OA1TW4-4rQ

  116. עדידוש Says:

    @@@ עוד אופציה @@@

    יש אפשרות להעתיק את הלינק מיוטיוב לאתר http://tinyurl.com/
    ואז זה ייצור קיצור שיעלה כלינק בבלוג. אח"כ כדי לשמוע – לוחצים על הלינק!
    http://tinyurl.com/2qlstq

  117. ארנוס Says:

    ועוד שיר אהוב-

    http://ww.youtube.com/watch?v=G6eBg8QnuJI

  118. ארנוס Says:

    עדידוש השיטה הזו עובדת עם הטייני יוארל אבל היא מסבכת את המשתמש שרוצה לשים את השיר, נראה לי פשוט יותר להוריד W אחד.

  119. אירית Says:

    היי ארנוס, זה מעצבן ככה. עדיף לא לשים שירים בכלל, או לשים אותם עם הכתובת המדויקת. זאת דעתי לפחות. 🙂

  120. תיתוש Says:

    תודה ארנוס זה גם פתרון למי שלא יכול לראות את הסרטון מהבלוג
    אפשר לשים את הסמן של העכבר על הקישור וללחוץ על הגלגלת של העכבר כלפי פניים זה פותח כרטיסיה חדשה בבלוג ובאמת רק מוסיפים את הW
    מה הינו עושים בלעדיך אתה נכס גדול לבלוג שלנו אז שוב תודה

  121. תיתוש Says:

    אירית היקרה שלום הדיף לשים שירים ושכולם יהנו מהם
    אז בבקשה תתחילי לשים שירים ארץ ישראלים לכבוד החג 😛

  122. אירית Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=GU98gFQEIYk

  123. עדידוש Says:

    תיתוש בבקשה – שיר ארץ ישראלי!
    "קסם על ים כנרת" – http://tinyurl.com/cv2kus
    בהזדמנות זו – חסכו במים – חבל על כל טיפה!!!

  124. ארנוס Says:

    אירית אם זה לא היה מאט הכל זה היה אידיאלי השינוי שהם עשו, אבל לוקח 2 דקות לכל רענון של הבלוג, זה בלתי נסבל לגלוש ככה. ומצד שני חבל לוותר לגמרי על השירים… שכל אחד יעשה איך שהוא מעדיף, יש כאן שתי דרכים למנוע את ההאטה, השיטה של עדידוש של tinyurl והשיטה שלי להשמיט W אחד בכתובת… אם לרוב לא מפריעה האיטיות אפשר גם להמשיך לשים קישור רגיל. אני מקווה שעוד בלוגרים יתלוננו ואולי הם יחזירו את זה למצב הישן בעצמם.

  125. אירית Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=hzT4-b3I9F4

  126. ארנוס Says:

    תיתוש הזכרת לי משהו מצחיק מימי הצבא…
    שועל אחד היה צריך לצאת לחופשה, אז הוא הלך לאריה מלך הג'ונגל וביקש שמישהו יאייש את התקן שלו. כשהשועל חזר, האריה אמר לו שהתקן שלו כבר תפוס ע"י ארנב, אבל התקן של ארנב פנוי אז השועל יכול לתפקד על תקן ארנב. השועל והארנב לא אהבו את התפקידים החדשים שלהם, וכשבאו לשאול את הינשוף החכם איך יתכן ברדק כזה, הינשוף ענה – זה מה שקורה כשיש חמור על תקן אריה…

    וזה מה שקורה כשיש ארנוס על תקן ויק – הרבה בלגן (-:

  127. תיתוש Says:

    עדידוש תודה וגן הדרך שלך טובה כך כולם יכולים להנות
    אירית זאת בכלל לא בעיה צריך רק להתרגל

  128. אירית Says:

    ארנוס ועדי, כל הכבוד שאתם מנסים למצוא דרך להתגבר על הבעיה שהפילו לפתחנו. גם אני מאוד לא אוהבת את השינוי של האתר. לדעתי יש בו משהו מאוד לא עדין, מה גם שהקישור לא עולה לי אם מתווסף לו כיתוב ואז נשאר חור בצורת ריבוע. שלא נדבר על האיטיות של הבלוג אחר כך. ובכל זאת, הצורך לעשות 3-4 פעולות רק כדי לראות שיר שאתה בכלל לא יודע אם בא לך לשמוע אותו, לפחות אצלי מוציא לגמרי את החשק ואני מעדיפה פשוט לדלג. אולי אחרים לא חשים כמוני. נראה לי שעדיף לשים את הכתובת המדויקת, או אם למישהו מתחשק לעשות את כל הפעולות כדי להעתיק את זה לטיניורייל, בבקשה. וכנראה לעת עתה נצטרך להמעיט בצירוף שירים מיוטיוב. 😦

  129. עדידוש Says:

    אירית וכולם!
    שכל אחד יעשה מה שנראה לו, או להעתיק את כל הלינק, או למחוק W מהלינק, או להשתמש ב http://tinyurl.com/
    באמת לא מסובך , רק עניין של הרגל.
    עדי וארנוס בסרבלים הכחולים 😉

  130. אירית Says:

    ארנוס, מה נעשה עם משמיצן כמוך? אנחנו לא מוכנים שתשמיץ מישהו מאנשי הסרבלים הכחולים שלנו, כולל עצמך! ❗ :D:

  131. תיתוש Says:

    ארנןס האם הרגע השמצתה את הצמך לא הבנתי בדיוק

  132. אירית Says:

    עדי וארנוס, אודה לכם אם תכתבו כאן איפה בדיוק אפשר להתלונן על השינוי בוורדפרס. אולי אם רבים מאתנו יתלוננו זה ישפיע על המפעילים לחזור לתצוגה הקודמת.

  133. אירית Says:

    תיתוש, אני רואה שאת בהלם. לא רק את משמיצה את עצמך אלא זה גם ההרגל, הנלוז אני חייבת לציין, של הארנב הגיבור שלנו. אנחנו חייבים עוד גיבורים ומנהיגים, זה מין צורך נפשי כזה, אז נא לא לרדת על מנהיגינו וגיבורינו. 😛

  134. תיתוש Says:

    נסיון
    http://ww.youtube.com/watch?v=m1KHVKFAmew&feature=related

  135. תיתוש Says:

    אירית חס וחלילה אני לא יורדת על גיבורינו ומנהיגינו ואם תואר האביר לא היה תפוס אז אהיתי מעניקה אותו לארנוס ועדידוש

  136. עדידוש Says:

    אירית, לצערנו רק בעלי בלוגים יכולים להתלונן בתמיכה, יש שם אופציות אוטומטיות שבהן מצויין היוזר שבו אתה מחובר לאתר כמנהל בלוג. והם חוזרים ישירות ודי מהר, יאמר לזכותם, למייל.
    ולא היינו רוצים לעצבן או להציק יותר מדי לבעלי הבית, פן נגורש…

  137. תיתוש Says:

    ארנוס אם כל ההתלהבות שלי אני לא מתליחה לההביר את הקישור של יוטוב אני מורידה W אחד ולאחצת על שלח תגובה ואו שלא שולח שום תגובה או שכותב לי שהתגובהנ כבר קימת

    עדידוש את יכולה להדיד לי לאןם אני מעתיקה את הקישור באתר שנתת?

  138. עדידוש Says:

    תיתוש, באתר http://tinyurl.com/ את שמה את הקישור שהעתקת מיוטיוב במלבן העליון שמופיע ואז צריך להעתיק את הקיצור שנוצר.

  139. תיתוש Says:

    עדידוש אני עשיתי את זה ולחצתי ומה אחר כך?

  140. אירית Says:

    עדידוש, אני מבינה. אז לנו הגולשים נותר רק להמתין בסבלנות שבעלי הבית יבינו את חוסר ההיגיון באנטי-שדרוג שהם יצרו. מקווה שהם יבינו את זה מהר. 🙂

  141. דדהדס Says:

    אנשי הסרבלים הכחולים עדי וארנוס, הרבה תודה מגיע לכם,
    למרות הסרבול בהצעה שלכם, אם זה נשאר כך אז האינטמיות נעלמת, לדעתי.
    היתרון היחידי הוא בזה שעכשיו אני למשל שומעת את מרדץ של חוה אלברשטיין
    וקוראת את כל מה שהיה היום, אבל עדיין הגרסה הקודמת של הבלוג עדיפה.
    בנוסף אני מצטרפת לדבריה של אירית.
    היי אירית, מה שלומך?
    להתראות, לקחו לי את המחשב.

  142. תיתוש Says:

    נסיון
    http://preview.tinyurl.com/c4z6ns

  143. ארנוס Says:

    כרגע עדיף להשתמש בשיטה של עדידוש עם ה-tinyurl, זה מסרבל למי ששם את השיר אבל כל מי שרוצה לשמוע פשוט מקיש ישר על הלינק כמו קודם.
    מקווה שהם יחזירו למצב הקודם במהרה…

  144. עדידוש Says:

    תיתוש, היית צריכה להעתיק את הקישור העליון שנוצר, לכן לא הצליח הפעם.
    לדוגמא בדף הזה, http://tinyurl.com/create.php
    אם אני מעתיקה את הקישור העליון יתקבל הקשור לשיר שרציתי לשים.
    http://tinyurl.com/da7de2

  145. תיתוש Says:

    נסיון
    http://tinyurl.com/c4z6ns

  146. עדידוש Says:

    תיתוש, הצליח לך 🙂 כל הכבוד!
    דדהדס, יום עצמאות שמח והמשך ערב נעים!

  147. אירית Says:

    חחחח דדהדס, תמיד את באה ומייד הולכת. מה שלומך יקירתנו? איך עבר עליך יום העצמאות? במשפחה שלי אף פעם, מעולם לא עשו על האש, מה גם שהייתי צמחונית חלק גדול מחיי, כך שבדפוס שקיבל יום העצמאות בשנים האחרונות אני מרגישה די אאוטסיידרית.
    אני הולכת לעת עתה אז להתראות. ולעדי וארנוס, סליחה על הבלגנים שאני יוצרת. אני קצת מאותגרת מחשבים. אני מניחה שאני לא היחידה. לפתוח עוד חלונות בצד ולהוריד אותיות מכתובות – אלה דברים מאוד קשים עבורי ובאמת מורידים את כל החשק. אני פשוט מעדיפה לוותר ולדלג. אני יודעת שלכם אין שום נגיעה להחלטה של וורדפרס ואתם רק מנסים לסייע, אז תודה.

  148. תיתוש Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=m1KHVKFAmew&feature=related
    נסיון

  149. אירית Says:

    תיתוש, הצליח לך! כל הכבוד!
    אבל תגידי לי, כמה פלאפל אפשר לאכול? והאם זכרת להוסיף שם סחוג?

  150. עדידוש Says:

    אירית, לכן כתבתי קודם למי שזה מסובך בשבילו, שימשיך לשים שירים בשיטה הרגילה 🙂 המשך ערב נעים!

  151. אירית Says:

    תיתוש, בניסיון האחרון שלך איך הצלחת להוריד את הכתובת המלאה מיוטיוב בלי שיראו את הקליפ ובלי להעביר את זה לטיניורל? זה הרי בדיוק מה שאנחנו רוצים.

  152. תיתוש Says:

    חחחחחחחחח הצלחתי אני כזאת טיפשה
    מחקתי את הhttp://

  153. תיתוש Says:

    אירית אני לא אוהבת סחוג

  154. אירית Says:

    עדידוש, המשך ערב נעים גם לך. ואל תתפתי לכל הפלאפלים של תיתוש. מספיק מנה אחת. יותר מזה זה כבר מטען חורג. 🙂

  155. תיתוש Says:

    עדידוש ואירית הבנתן אך עשיתי 😛

  156. עדידוש Says:

    תיתוש את מאוד חכמה!!! מספיק להשמיץ את עצמך!!!
    הנה מצאת פתרון 😛 כל הכבוד!
    צריך למחוק מהכתובת את ה: http://
    http://www.youtube.com/watch?v=r6netxx4Q9c&feature=related

  157. תיתוש Says:

    נסיון נוסף
    http://www.youtube.com/watch?v=qnX-PcfQACU&feature=related

  158. אירית Says:

    תיתוש, לא הבנתי אבל זה מוצא חן בעיניי. אני צריכה הסבר לקשיי הבנה. את עולה על הכתובת ביוטיוב ומה את עושה שם?

  159. תיתוש Says:

    אירית אך שאני עשיתי זה אחי קל

  160. תיתוש Says:

    אירית כשאת בוחרת שיר מיוטוב ואת מעתיקה אותו משורת הכתובת את מוחקת רת מה שבא לפני הWWW ואז מעתיקה את כל נכתובת ומתביקה בבלוג

  161. אירית Says:

    ניסיון
    http://www.youtube.com/watch?v=rIbFYXVcTkM

  162. תיתוש Says:

    תודה עדידוש את יודעת שאני תמיד צריכה לחפס פתרונות אחרים לקשיים שלי

  163. דדהדס Says:

    אירית,
    אני לא עושה על האש, לא מסתובבת במכונית בכבישים.
    בקיצור נהנית ,אבל בכייף תרתי משמע.
    זה סוג של חופש מאד נעים אם יודעים איך לנצל אותו.
    ביי.

  164. תיתוש Says:

    יפה אירית קל נכון?

  165. אירית Says:

    מעולה,תיתוש!!!!! אין כמוך!!!!!! צריך רק להוריד את הקידומת, ואחר כך בבלוג הכתובת מופיעה בשלמותה. יש גאונות במשפחה! את מקבלת מקום של כבוד במשפחת ויק. 😛

  166. ארנוס Says:

    הנה עוד אחלה שיר,
    תיתוש את גאונה!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=n_MAOe1wS10

  167. גוויני Says:

    זה בדיוק מה שהיה בבלוג הקודם…
    באיזשהו שלב לא הצלחנו (חלקינו) להביא קישורים ליוטיוב אז לבסוף מצאנו את הפתרון במחיקת ה- http://

    ותודה לתיתוש שהביאנו עד הלום 😉

  168. אילנה Says:

    ערב טוב חברי בלוג יקרים.

  169. גוויני Says:

    איפה ההודעה שכתבתי???
    אוף!

  170. עדידוש Says:

    ערב טוב אילנה יקרה, נהנית בפיקניק?
    ארנוס, לא הצליח…היית צריך להוריד את ה http:// מהקישור לשיר.

  171. אירית Says:

    ערב טוב אילנה היקרה ולהתראות. מקווה שנהנית מהיום הנעים.

  172. ארנוס Says:

    תיתוש, אנחנו שוברים את הראש מהבוקר איך לסדר את זה ופשוט באת ומצאת פתרון!

    אני מעניק לך תואר "שיפמנית של כבוד"!

    ואפרופו שיפמנית, איפה באמת "שיפמנית" הטוראית ? מזמן לא ראיתי אותה כאן…

    אני זז, אחזור לבלוג מאוחר יותר…

  173. גוויני Says:

    אופס…הנה היא…

  174. עדידוש Says:

    גוויני, משום מה ההודעה נחסמה והגיעה לspam 🙄

  175. תיתוש Says:

    אירית 😳 😳 😳
    ערב טוב אילנה יקרה אך עבר עליך החג?

  176. גוויני Says:

    נו שוין…
    לפחות אני לא עיוורת 😉

  177. תיתוש Says:

    ארנוס תודה רבה 😳 😳 😳

  178. תיתוש Says:

    ערב טוב דדהדס וגוויני

  179. DRAGONKNIGHT The White Says:

    ערב טוב! קפצתי לביקור קצר…לראות מה שלומכם…
    עדידוש…רעיון נחמד ה-TINY URL הזה…אבל אני מקווה שזה רק פתרון זמני…

    אירית…מה שלומך יקירתי? איזה תענוג לראות אותך…
    באמת שניסיתי לקרוא את התגובה שלך מקודם…אבל נרדמתי באמצע…
    קודם כל אני רוצה להגיד…שלא הצחקת אותי ודווקא כן רציתי לצחוק…

    בכל אופן…אני מודה לך על כל ההערצה והאהדה שאת מפגינה כלפיי…אבל בואי לא נשכח…שהבלוג הזה הוקם בשביל לסגוד לשפרה האלוהית והמושלמת…לא לדרגונייט (הלבן) האלוהי (והמושלם)….:D

    אני רוצה להבהיר משהו…לא התכוונתי שתשני את הכינוי שלך…חס וחלילה!
    זה פשוט נראה שאהבת את השדרוג לשם שלי…אז רציתי להציע לך להוסיף משהו לשם שלך…אולי משהו כמו – אירית (הלא מצחיקה)…או – אירית (השפירית) האחרון אפילו מתחרז :lol:… בקיצור….מה שבא לך!

    ובקשר לאייקון…קבלי עצה פרקטית….אני באמת חושב שאת צריכה לשנות אותו…אני כל הזמן מתבלבל בין האייקון שלך ובין זה של הדר…(תודי שיש דמיון)

    ולסיום אירית…אני לא מעוניין בהמשך ההתנצחויות בינך וביני …מסיבה פשוטה…אני חושב שאת נפלאה!
    ובכלל, כל שוכני הבלוג נפלאים בעיניי!

    😆

    ועכשיו…רגע של פטריוטיות….ההמנון הלאומי של…………………………
    ידידתנו…צרפת! קדימה! כולם ביחד!
    http://tinyurl.com/dlyxtr

  180. אילנה Says:

    מסורת לאורך שנים שביום העצמאות חוגגים עם המשפחה המורחבת באחד היערות,לפעמים עורכים טיול ולומדים על ההסטוריה של המקום ולפעמים מתמקמים ונהנים מאחווה משפחתית,לא כולם אך מרביתם.

    היום היינו ביער המגינים שליד כרמי יוסף.

  181. תיתוש Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=WW-sfmgUdCo&feature=related

  182. אילנה Says:

    ערב טוב אבירנו היקר.

  183. תיתוש Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=iH9ec-lPmNQ&feature=related

  184. אילנה Says:

    תיתוש,אירית ועדידוש יקירות,היה יום נעים ומהנה בהחלט .

    איך עבר יומכם?

  185. תיתוש Says:

    ערב טוב דרגון

    אירית לאן נעלמת?

  186. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT The White המשך ערב מוצלח, אני מבינה שאבירים מחליפים את היום עם הלילה 😉 יש עוד פתרון חוץ מהtinyURL שתיתוש עלתה עליו – למחוק את הhttp:// .
    ארנוס ואני עוברים עכשיו על הפוסט ועורכים את התגובות מאתמול, כדי למנוע את העומס של השירים 😛

  187. אילנה Says:

    ארנוס ועדידוש,כל הכבוד על המאמץ וההשקעה !

  188. DRAGONKNIGHT The White Says:

    ערב טוב אילנה…

    תיתוש…כל הכבוד לך…
    לא שמתי לב שבזמן שכתבתי את הנאום הארוך שלי…מצאת פיתרון מעולה לבעיית הלינקים! RESPECT

    😛

    ניסיון:

    http://www.youtube.com/watch?v=59TSvb6PeMs

  189. מ Says:

    ערב טוב לכולם וחג שמח!

    שיר שמוקדש למדינה

    http://www.youtube.com/watch?v=jIcRN_6GFF4

  190. תיתוש Says:

    אילנה שמחה שמהנית היום
    אצלי עבר כמעת כמו כל יום היתי קמת מתוסקלת מזה שלא יכולתי לראות את הסירטונים בבלוג אבל הנהיה נפתרה והכל טוב

    דרגון תודה
    ארנוס ועדידוש תבורכך

  191. תיתוש Says:

    קמת-קצת הנהיה הבעיה

  192. תיתוש Says:

    ערב טוב מ'

  193. ארנוס Says:

    זהו עדידוש נראה לי שהפוסט נקי מסרטונים… ובאמת המהירות השתפרה פלאים.
    אילנה, צריך להיזהר ביער המגינים, היער הזה מלא עקרבים שחורים שנמצאים מתחת לכל אבן כמעט (היתה תקופה שהתלהבתי לתפוס אותם עם פינצטה ואח"כ לשחרר).

  194. עדידוש Says:

    ערב טוב מ' – שיר מקסים, אני אוהבת את הביצוע הרגוע 🙂
    אילנה בכיף, הפוסט פשוט נהיה כבד מאוד ואיטי מאוד מהר ולכן ניסינו למצוא פתרון. התמיכה של הוורדפרס אמרו שהם רק שינו את הפורמט עכשיו ושלעת עתה לא חוזרים לפורמט הישן של שימת הלינקים.

  195. ארנוס Says:

    אז תגידו, בין כל רצף ההודעות השאלה נבלעה – היכן טוראית שיפמנית? מישהו בקשר איתה?

  196. עדידוש Says:

    ארנוס, אני כתבתי לה מייל לא מזמן ולא קיבלתי תשובה, כנראה העומס של הטירונות/קורס/שירות צבאי. בכל מקרה שיהיה לה המון בהצלחה בדרכה החדשה 🙂

  197. גוויני Says:

    שאלה לאנשי הסרבלים הכחולים:
    מה זה ה- blog stats שמראה מספר של כ- 70,000 ?

  198. ארנוס Says:

    מקווה שהיא לא שוכחת אותנו, מן הסתם נהיה כאן גם כשהיא תסיים את הקורס…

  199. DRAGONKNIGHT The White Says:

    תודה לכם ארנוס ועדידוש…הבלוג באמת נטען מהר עכשיו…

    עדידוש…לאבירים אין יום אין לילה…אביר צריך להיות מוכן לפעולה בכל זמן ובכל מצב!

    אני הולך לעבוד קצת….יש מצב שאחזור אח"כ…

    תמסרו לאירית ד"ש חם ממני!

    ביי בינתיים…!

  200. עדידוש Says:

    גוויני, זה אומר מספר צפיות בבלוג מהרגע שהוא הוקם, צפיה היא כל רענון או כניסה לבלוג.
    DRAGONKNIGHT The White כל הכבוד על העמידה על המשמר, כיאה לאביר! עבודה נעימה 😉

  201. ארנוס Says:

    וקבלו שיר סלסה מקפיץ שהולבש על הדמויות של "שרק"… נשתמע אח"כ

    http://www.youtube.com/watch?v=7N3-OPGYGkA&feature=related

  202. גוויני Says:

    אוקיי.
    אז אם תהיתם זה יוצא 1767 צפיות ליום!

  203. תיתוש Says:

    למה אני כבר לא רואה את מספר התגובות כשאני מרעננת? והאם הגענו כבר ל10.000 ?

  204. אילנה Says:

    ארנוס,אילו היית אומר לי זאת אמש לא היינו הולכים ליער המגינים או יער העקרבים,מפחיד.

  205. גוויני Says:

    9999!

  206. תיתוש Says:

    ארנוס לי אמרו פעם שהעקרבים השחורים לא ערסיים ושהצהובים הם הערסיים זה נכון?

  207. גוויני Says:

    תיתוש עקרב זה עקרב וגם אם הוא לא ארסי לא הייתי רוצה לפגוש בו…
    ד"א מזל"ט על ה-10,000! קלעת בול!

  208. תיתוש Says:

    אז גוויני את 10.000 🙂
    אך את רואה?

  209. ארנוס Says:

    תיתוש מזל טוב, את ההודעה ה-10,000 של הבלוג!!!
    בד"כ הצהובים בעלי ארס שעלול לגרום לסכנת מוות, אבל גם העקיצה של השחורים כואבת מאד, כמו נגיעה עם ברזל מלובן. מומלץ להימנע משניהם. ואלה לא רק שני סוגים, יש צהובים ושחורים מכל מיני סוגים, מה שבד"כ פוגשים זה הצהוב שנקרא "עקצן צהוב" והשחור שנקרא "עקרב שחור יהודה".
    עדיף לא להתעסק איתם למי שאין כלים מתאימים (אני השתמשתי בזמנו בפינצטה באורך 20 ס"מ כך שלא היתה סכנה להיעקץ).

  210. ארנוס Says:

    טוב אנשים אני זז לראות הישרדות, ביי לעת עתה…

  211. גוויני Says:

    תעמדי על השורה הכחולה של התאריך והשעה שבה נכתבה ההודעה ובשורה למטה תראי את מס' ההודעה…
    השארתי לך את הכבוד לכתוב את ההודעה ה- 10,000… מגיע לך!

  212. עדידוש Says:

    תיתוש קבלי עוד גביע! 😛
    גוויני, בלוח הבקרה אני רואה ששינית את התמונה לדגל ישראל לכבוד יום העצמאות, אבל משום מה בבלוג זה לא התעדכן עדיין.

  213. תיתוש Says:

    גוויני אני באמת? 🙂
    את צודקת עקרב זה עקרב אבל כדי לדעת כשבכל זאת נפגשים בו

  214. גוויני Says:

    מוזר.
    דווקא אני רואה את הדגל.

  215. תיתוש Says:

    חחחח תודה ארנוס ועדידוש 🙂
    ארנוס תודה על ההסבר
    גוויני אני היתי רואה כשהיתי לוחצת על רענון אבל פתאום אני לא מצליחה לראות אני אף פעם לא ראיתי דרך התאריך ועשעה ותודה לך 🙂

  216. תיתוש Says:

    גוויני גם אני רואה את הדגל שלך

  217. אילנה Says:

    עדידוש,אני לא רואה את מספר ההודעות גם כשאני עומדת על שורת שעת השליחה

  218. תיתוש Says:

    אילנה אני רואה דרך הרענון כשאני לוחצת למעלי לשניה

  219. עדידוש Says:

    אילנה, תנסי לסמן את שורת הכתובת של הבלוג ואז תראי מה מספר התגובות שמופיע בסוף השורה.
    זה מה שמופיע כרגע אצלי
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/28/%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%aa/#comment-10006#comment-10006

  220. אילנה Says:

    תודה עדידוש,חבל שאין אופציה לראות את המספר בדף הבלוג עצמו.

  221. מ Says:

    שיר יפה שמזמן לא שמעתי מוקדש לאנשי הסרבלים הכחולים.

    http://www.youtube.com/watch?v=thqK24LJR3o

  222. אילנה Says:

    ערב טוב מ יקרה

  223. עדידוש Says:

    מ' תודה על השיר של דיידו, תמיד כיף לשמוע אותה 🙂
    אילנה, פניתי שוב לתמיכה בנושא המיספור, נראה מה הם ישיבו לי הפעם.

  224. אירית השפירית Says:

    השפירית זה רק ניסיון להחליף לעצמי את השמלה. השמלה החומה והמשעממת שהודבקה לי בהחלט לא מייצגת אותי נאמנה. בשבילי צריך משהו הרבה יותר מופשט או פסיכדלי.

    דרגון, קיבלתי את דרישת השלום ממך. דרישת שלום בחזרה.
    כל עניין השמות שלך היה באמת חריגה מיותרת ומשמימה שלי שרק שלחה אותך לכיוון הלא נכון של הוספת עוד ועוד תארים מופרכים. אם שמת לב, בימים טובים אני מסתפקת רק בשם דרגון, אם בכלל, ובימים טובים פחות מקצרת אפילו עוד יותר לדרג או דג, עם כל הכבוד, ההערכה והחיבה כמובן.
    התגובה שלך בלבלה אותי קצת כי בצד אחד של הפה אתה משמיץ ובצד השני מלא חנופה. אני לא בטוחה באיזה צד נעוצה האירוניה. אני מעדיפה השמצות כל עוד הן אינטליגנטיות יותר מ"את משעממת ולא מצחיקה", שזה הרבה מתחת לרמתך ובכלל לא יצירתי. ואם לא שמת לב, אני אישה אז היה הרבה יותר מעליב אותי אם היית אומר שאני מכוערת ושמנה. מה זה "לא מצחיקה"? מה, אני איזו יחידת בידור של אבירים חובבי ספרות וסרטי פנטזיה? 🙂
    דרך אגב, אם תמצא השמצה ממש יצירתית שתצליח להצחיק אותי אני מבטיחה להמליץ עליך לפרס נובל!
    וכדי לסיים באווירה טובה, קבל הקדשה להמנון הברזילאי – בהחלט שדרוג שאני מאמצת.
    http://www.youtube.com/watch?v=olBY_3eCC4c&feature=PlayList&p=9FCA1E33F9BB94D9&index=3

  225. עדידוש Says:

    לא להיבהל, אני מנסה לעשות משהו בעיצוב כדי לנסות ולהוסיף מיספור, אפשר להמשיך לכתוב תגובות כרגיל 😛

  226. אירית Says:

    עדי וארנוס, החלפתי שם. תוכלו לאשר אותי בשם החדש? תודה וסליחה על הטרחה.

  227. אירית Says:

    עדי וארנוס, איך זה שהחלפתי שם ונשארה לי אותה שמלה? דווקא רציתי להחליף. 😳

  228. תיתוש Says:

    אירית מה התיחסת למה שדרגון כתב לך? 🙂

  229. עדידוש Says:

    אירית, שינוי השמלה קורה אם משנים כתובת מייל או לחילופין מוחקים קוקיז.

  230. צביה Says:

    הי כולם
    חג עצמאות שמח
    האם ראיתם בוואלה תרבות ובידור את הכתבה על מדליקי המשואות שלנו.
    אם לא
    נחשו מי מדליקת משואה שלישית

  231. אירית השפירית Says:

    עדי, אנסה את זה. אני מקווה שזה לא יטריח גם אותך כי לא נעים לי סתם להציק.

  232. אירית השפירית Says:

    אוף, שוב יצאה לי שמלה שאני לא אוהבת. אי אפשר לבחור שמלות כבקשתנו? אני רוצה משהו עם הרבה אדום, ואם אפשר גם עם עוד צבעים אחרים. משהו עליז ומרענן.

  233. אירית השפירית Says:

    אני חוזרת לחום המקורי, עדיף על הירוק הלא מחמיא.

  234. מ Says:

    הנה הקישור

    http://e.walla.co.il/?w=//1476374

    טקבקו ופרגנו בהמוניכם!

  235. אילנה Says:

    ערב טוב צביה יקרה,מה שלומך?

    הנה הקישור להודעת צביה

    http://e.walla.co.il/?w=//1476374

  236. אילנה Says:

    אופססס,סליחה מ,לא ראיתי הודעתך.

  237. תיתוש Says:

    תודה צביה ומ'
    אירית מזל טוב על שמך החדש 🙂 אבל תרשי לי להמשיך לקרוא לך רק אירית
    אני לא ראיתי אותך בשמלה ירוקה

  238. צביה Says:

    הי אילנה יקרה
    חג שמח
    למעןהאמת אני לא משהו דוקא לקראת החג מצאתי זמן להצטנן ולחלות אבל לא נורא גם זה יחלוף
    שמחתי ששמו קישור לכתבה כאמור אין לי מושג בזה.

  239. תיתוש Says:

    צביה תהיי בריאה

  240. אירית השפירית Says:

    תיתוש, לא הפסדת כלום. לא החמיא לי הירוק. גם השם החדש הוא רק זמני עד שיימאס לי ואחזור לשמי המקורי. להת'. אני חוזרת לעבודה. 😦

  241. צביה Says:

    תודה תודה תיתוש

  242. תיתוש Says:

    להיתראות אירית עבודה נעימה ואל תהיי עצובה תקפצי מידה פעם להפסקת קפה אולי גם אחותי תכנס לבלוג יותר מאוחר

  243. דדהדס Says:

    שמחתי לראות את דרגון , אירית תמיד הוא מעצבן אותך
    אבל תסכימי שהוא עושה את זה בחן, נכון…?
    אני חייבת לפנות את המחשב (4 על מחשב אחד, לא פשוט)
    נסיון להכניס שיר
    http://www.youtube.com/watch?v=uWjzIyDkEIM
    לא יודעת אם זה יצליח לי
    בכל אופן, לילה טוב לכולם.

  244. דדהדס Says:

    סליחה שלא הצלחתי.
    לילה טוב באמת לכולם.

  245. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס

  246. עדידוש Says:

    צביה תרגישי טוב.
    דדהדס, כדי להכניס קישור לשיר, צריך למחוק את ה http:// – שמופיע לפני הwww
    ואז זה מופיע בתגובה כקישור לשיר, לילה טוב.

  247. צביה Says:

    תודה גם לך עדידוש.

  248. אילנה Says:

    צביה יקירתי,החלמה מהירה והרבה הרבה בריאות.

  249. עדידוש Says:

    אילנה, ניסיתי כמה עיצובים אחרים, שבהם מופיע מיספור, אך יש להם בעיות אחרות שמפריעות להתנהלות הבלוג, לכן בינתיים אין אפשרות למיספור.

  250. אילנה Says:

    חברים יקרים,
    להלן תגובה שנרשמה בוואלה סלבס שמיועד גם לנו:
    שפרה בשתי כתבות במאקו:1דגל הכוכבים.2.מפת כוכבים/
    כתבה 2-יפעת הללי.הגרפיקה בשניהם יפה.
    ושפרתנו הנאווה מאירה בשניהם.דווחו רשמים
    שם וכאן,בוואלה.חשוב להביע תמיכה באשה
    חד פעמית ומעוררת הערצה.הטוב והמיטיב
    זקוקים להעצמה,כדי שכבוד המדייה כולה
    וכבוד האדם הישר, יקבלו תנופה והעצמה.

    21:49 29/04/09 מאת: המעריצים של שיפ'/כנס

  251. צביה Says:

    תודה אילנה על האיחולים אני מקווה שמחר יהיה טוב בהרבה
    בין כוס תה אחת למשניה נכנסתי לראות מה חדש ומה שלומכם
    עוד מעט אפרוש
    לילה טוב
    מחר יום חדש.

  252. אירית השפירית Says:

    צביה, הרבה בריאות. תשתי הרבה, בעיקר תה, ותנוחי. אני מקווה שתוך יום-יומיים ההרגשה הלא טובה תחלוף.
    http://www.icq.com/greetings/cards/166/
    דדהדס, דוקא דרגון לא מרגיז אותי בכלל ואני חושבת שהוא נחמד ונימוסי כאשר הוא משתדל. עכשיו הוא בטח יעלב. שמתי לב שהוא שונא מחמאות. תיהני מהמשך הערב.

  253. גוויני Says:

    אילנה- אהבתי 🙂
    ניסוח יפה.
    אבל אנחנו כבר עושים כמיטב יכולתינו בכל מקרה…

  254. דדהדס Says:

    אירית
    תודה על הסרטון זה ממש במקום.
    לילה טוב .

  255. צביה Says:

    אירית השפירית
    את מתוקה אמיתית תודה על הקישור
    זה בערך מה שעשיתי רוב היום ודי נמאס לי מזה
    יהיה בסדר
    לילה טוב.

  256. עדידוש Says:

    פרשתי לישון, מחר למרות שזה היום החופשי שלי, אני בעבודה – הטקס בערב 😛
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  257. תיתוש Says:

    לילה טוב צביה מקווה שאחרי שינה טובה תרגישי יותר טוב

  258. תיתוש Says:

    לילה טוב עדישיש שינה ערבה וחלומות דבש בהצלחה בטקס

  259. אירית השפירית Says:

    לילה טוב עדידוש. תשמרי כוחות למחר כי יהיה לך יום מפרך. אני בטוחה שייצא מוצלח!

  260. תיתוש Says:

    אירית נשארה לך עוגה? 🙂

  261. אילנה Says:

    לילי טוב ושינה ערבה לעדידוש וצביה.

  262. אירית השפירית Says:

    תיתוש, שמרתי לנו שתי פרוסות אחרונות לנס קפה בבוקר, אבל מצידי אפשר לאכול אותן כבר היום. עכשיו אני באמת הולכת כבר לעבוד. די להתבטל! לילה טוב לכל הפורשים למיטתם, וערב טוב לכל החוגגים פוסט לעצמאות.

  263. גוויני Says:

    עדידוש בהצלחה מחר!
    צביה, תרגישי טוב.
    לילה טוב אירית ודדהדס.

  264. תיתוש Says:

    אירית טובב נשמור לבוקר לא נעים יש עוד אנשים בבלוג ולא יהיה לנו לכבד להם לכי כבר לעבוד ותקפצי שוב יותר מאוחר

  265. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם,
    הכתבה עם המשואה בהחלט במקום, למעט המילה "להעלם", שיפי ממש לא מתכוונת להעלם, היא פשוט עושה הכל מאחורי הקלעים בצורה הכי צנועה שיש, ואנחנו נדע כשיהיו דברים מוגמרים. ויהיו.

    התמונה היומית – שיפ מודדת את השמלה היפה מספר דקות לפני הגמר, לא יודעת שבעוד כמה דקות היא תוכרז כזוכה הגדולה-

  266. תיתוש Says:

    ארנוס תודה על התמונה הלילית
    לילה טוב לך שינה ערבה וחלומות שיפטוב

  267. ארנוס Says:

    תודה תיתוש, לילה טוב, זזתי.

  268. אילנה Says:

    לילה טוב ארנוס,שינה טובה

  269. מ Says:

    חברים יקרים, גם אני פורשת לישון. שיהיה לילה משובח עם שינה איכותית וטובה וחלומות מרגשים. לילה טוב לכולם!

    http://www.youtube.com/watch?v=egX9N8yOgaU&feature=related

  270. תיתוש Says:

    לילה טוב מ' שינה ערבה וחלומות פז
    תודה על השיר

  271. אילנה Says:

    לילה טוב מ יקרה.

    צפיתי בטיש הגדול-משה להב.
    מי שאוהב שירי ארץ ישראל מומלץ בחום ללכת להופעותיו של הטיש,הייתי בארבע הופעות שלו ומתוכננת לי עוד אחת בקרוב,כיף אמיתי .

  272. תיתוש Says:

    אילנה אני לא שמעתי עלב אף פעם מי זה?

  273. אילנה Says:

    תכנסי בגוגל -הטיש הגדול,יש גם סרטון קצר.

    משה מנחה ערבי שירה בציבור בצורה מיוחדת,ללא שיקופיות וללא שירונים,פורט על גיטרה וסוחף את הקהל שרוקד ושר ומי שרוצה יכול לעלות לבמה ולשיר איתו,יש לו עדת מעריצים שנוסעת לכל חלקי הארץ איתו,הם עולים לבמה ושרים איתו בחופשיות,כל הופעה שלו מתחילה בשעה22.00 ומסתיימת אחרי אחרי 4-5 שעות.

  274. אוריתי Says:

    היי תיתוש ואילנה וכל מי שעדיין ער,
    מקווה שנהנתן ביום המנגל הלאומי שנקרא גם יום העצמאות.
    שמעתי על הטיש הגדול, אבל מעולם לא בערב כזה, כל פעם אני אומרת שנלך אבל לא יוצא, ושמעתי שיש לו קהל אדיר שהולך אחריו ואנשים מאוד נהנים בהופעות שלו.

  275. תיתוש Says:

    טיש הגדול
    http://www.youtube.com/watch?v=tJpAuDnwuBc&feature=related

  276. אילנה Says:

    ערב טוב אוריתי
    מומלץ בחום,הייתי כבר ארבע פעמים וכל פעם נהנית מחדש,בקרוב הולכת שוב.

  277. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה מתוקה לכולם.
    מחר יום חדש,יום טוב ובשורות טובות.

    אירית,עבודה נעימה וליל מנוחה.

  278. תיתוש Says:

    לילה אילנה שינה ערבה וחלומות פז .

  279. תיתוש Says:

    חחח לילה טוב אילנה

  280. אוריתי Says:

    לילה טוב אילנה וחלומות פז.

  281. תיתוש Says:

    היי אוריתי מה שלומך?

  282. אוריתי Says:

    היי תיתוש, אני בסדר.
    מארגנת את הבית, מכינה קצת אוכל לבנות, מחר אני נוסעת עם בעלי וחברים לצפון לשלושה לילות אז צריך לארגן קצת.

  283. תיתוש Says:

    אוריתי שתהיה לכם נסיעה טובה תעשו חיים ותהנו 🙂

  284. אוריתי Says:

    תודה תיתוש,
    אני בטוחה שנהנה וגם אחגוג את יום ההולדת שלי ביום שבת בטיול, אז בטח יהיה כיף.

  285. תיתוש Says:

    אוריתי מזל טוב מה עד 120 שנים בריאות ומאושרות ושתקבלי את כל הטוב שבעולם 🙂 את שור?

  286. אוריתי Says:

    לא סתם שור, שור עקשן.

  287. תיתוש Says:

    חחח אני לא יודעת למה אבל אני דבקה מסתדרת יפה מאוד עם שורים 🙂

  288. אוריתי Says:

    סליחה שהתמהמהתי , הייתי במטבח.
    נו, בגלל זה את מסתדרת גם איתי……….
    אני לא מבינה כלום במזלות, רק יודעת שזה מזל אדמה ועוד כמה דברים בסיסיים.

  289. תיתוש Says:

    אוריתי גם אני לא מבינה הרבה במזלות אבל אני מבינה במזלות האדמה גם אני אדמה גדי ואני מבינה את הקשיים והתסכולים של בני האדמה

  290. אוריתי Says:

    אני לא חושבת שיש קשר בין קשיים ומזלות, כל אחד והקושי שלו.
    יבש פה קצת היום, איפה ציפורי הלילה? כולם עייפים מהחג?

  291. תיתוש Says:

    כן אוריתי יבש אבל הציפורים יכולים להפתיעה ולהגיעה לבלוג לקראת זריחה ואז יציצו את ציוציהם

  292. אוריתי Says:

    דווקא שאני עירה כולן חזרו לקן…
    התחברתי למחשב של המשרד ואני עובדת קצת, אחר כך אלך לישון.
    אני מקווה שאוכל להיכנס למחשב מחר, אני לוקחת את המחשב איתי אבל לא יודעת אם אצליח להתחבר, למחשב שלי יש נטיה לא להתחבר לאינטרנט במקומות זרים, הוא קצת ביישן. אז אם אצליח, אחלה ואם לא, אז ניפגש שוב ביום שבת ואני מצפה לעוגה עם הרבה נרות.

  293. תיתוש Says:

    אוריתי תבקשי מהמחשב שלך להיות נחמד לכבוד יום הולדתך 😛 אני בטוחה שהוא יתחשב בך 😛
    אני מקווה שמחר את לא עובדת?
    אירית גם עובדת על המחשב אז אולי היא תציץ בבלוג ואחותי אני לא יודעת יכול להיות שגם היא תופיע פיתאום

  294. אוריתי Says:

    תיתוש
    גמרתי לעבוד, מחר שזה בעצם היום אני בחופש.
    לילה טוב, עוד מעט צריך לקום.

  295. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי תסעי בשלום ותחזרי בשלום ואני מקווה שתצליחי להפעיל את המחשב כדי שנוכל לברך אותך ביום הולדתך

  296. תיתוש Says:

    לילה טוב לכל חברי הבלוג שתהיה לכם שינה ערבה וחלומות נעימים
    כולכם מכוסים את אוריתי אני אכסה עוד מעט

    אחותי תרגישי טוב חיבוק גדול של אנרגיות מימני אליך

  297. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    אוריתי, תהני בצפון 🙂 ומזל שנזכרת להגיד לנו מתי יום ההולדת שלך…שחלילה לא נפספס!
    זו הזדמנות להגיד למי שעוד לא שיתף, תשלחו בבקשה לאילנה במייל את תאריך יום ההולדת שלכם, תודה 😛
    אני מתכוננת ליום שמש חם ומגניב 😉 שיהיה יום דבש לכולנו!

  298. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם,
    בעיתון "פוסט" יש ידיעה קטנה על המרתון ששפרה רצה. טוב מאד שזה פורסם גם שם עבור אנשים שלא נכנסים לוואלה.

  299. אורית Says:

    בוקר טוב לכולם,

    כל החג הזה הסתכם באוכל…!

    חזרנו לעבודה עוד יום, לא יכלו לעשות גשר?!!

    שיעבור מהר!

  300. ארנוס Says:

    יש פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/30

סגור לתגובות.


