בוא האביב

by

d791d7a8d795d7a9

ואני ראיתי ברוש
שניצב בתוך שדה מול פני השמש
בחמסין, בקרה
אל מול פני הסערה.

הנה ברוש, לבדו
מול אש ומים.
הנה ברוש, לבדו
עד השמיים.
ברוש, לבדו איתן.
לו רק ניתן ואלמד
את דרכו של עץ אחד.

(מילים: אהוד מנור)

עכשיו משהגיע האביב, זה הזמן להסתכל סביב-סביב ולראות את היופי, הצמיחה והלבלוב. מי יתן ונלמד מדרכו של עץ אחד לעמוד איתנים מול כל תלאות החיים ואולי אף נזכה לראות את הצמיחה שבנו…

הציור והמלל מפרי עיטה של גוויני היקרה.

395 תגובות to “בוא האביב”

  1. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם, בעקבות השמחה והטרללה שהיתה אתמול בבלוג – איזה כיף 😛 הפוסט הקודם נעשה כבד ואיטי ולכן על הבוקר הועלה הפוסט החדש שגוויני היקרה טרחה ועמלה עליו. גוויני תודה רבה, הפוסט מקסים!
    שיהיה יום טוב לכולנו 😛

  2. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום מהנה.

    עדידוש,תודה על הפוסט.

    שיר עתיק שאני מאוד אוהבת ,אולי כי אני מאודדדדד אוהבת פרחים,מוקדש לכולכם באהבה:

  3. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם!!!

    גוויני הפוסט מקסים!!!

    אני זזה ללימודים אז נתראה בלילה

    שיהיה לכולם יום מדהים! 😛

  4. אילנה Says:

    גוויני יקרה,כל הכבוד על ההשקעה והיוזמה.

  5. אילנה Says:

    יום מהנה לך הדרוש.

  6. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    גוויני, אחלה פוסט ואחלה ציור!

  7. עדידוש Says:

    לקראת יום העצמאות הקרב ובא, שיר ישן ואקטואלי גם להיום…
    אילנית – "ארץ נהדרת"

    {אני בחזרות לטקס מרשים ולכן מושפעת}

  8. הפיה הטובה Says:

    בוקר טוב! גוויני – הציור מקסים והשיר מתאים! שיהיה לכולם יום נעים! 🙂

  9. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    תודה לגוויני ועדידוש על הפוסט המקסים.
    שיהיה אחלה יום ללכולם.

  10. אירית Says:

    בוקר טוב.
    גוויני – הפוסט מקסים. תודה על החשיבה והביצוע ועל הרעיון, שיש בו גם אביב וגם מעבר לכך.
    שיהיה לכולנו יום מוצלח.

  11. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים שלי
    תודה לגוויני על הפוסט המקסים
    תודה לאילנה ועדידוש על השירים היפים ישן וגם חודש

    יום נעים לעדידוש אילנה הדרי ארנוס ואירית
    אירית את ערה עוד מהלילה?

  12. תיתוש Says:

    אוריתי ופיה טובה כמובן שגם לכן יום נעים

  13. אוריתי Says:

    ידיעה של גילי משעלי חברנו מוואלה על צבר.
    http://celebs.walla.co.il/?w=/3601/1473436

  14. עדידוש Says:

    אוריתי תודה על הקישור 🙂
    צופה, קראת את הידיעה על צבר? אני בשוק, אני בהלם, אני המומה!!! 8)
    יש לך קשר טלפתי גם עם משעלי??? 😉 😆

  15. תיתוש Says:

    אוריתי תודה על הקישור
    לצבר שיהיה לך בהצלחה עם גליטשת הגלים

  16. אורית Says:

    צהריים טובים לכולם !
    גיווני , פוסט מקסים!

    צברו'ש צברו'ש איך התגעגעתי אליו!

  17. תיתוש Says:

    צהריים טובים אורית

  18. אוריתי Says:

    עדידוש,
    שברתי את הראש בנסיון להבין מה אמרה צופה שהתקשר לידיעה ולא הצלחתי.
    וחוץ מזה, חשבת על האפשרות שמשעלי קורא סמוי בבלוג ? רק שלא יפרסם את ה"ידיעות" שלנו.

  19. הפיה הטובה Says:

    ואוו, שנייייייים לא גלשנו בים (בעצם אף פעם לא גלשנו בים…). אני חושבת שאם מישהו יכניס את כל תאריכי הידיעות של גיל משעלי בחצי השנה האחרונה לנוסחאות סטטיסטיות – נקבל דיאגרמה מדויקת שתנבא לנו מתי תבוא הידיעה הבאה על שפרה / צבר. נראה לי שמינון ותזמון הידיעות מדוד. וואלה חייבים את 1,000 הטוקבקים שלהם בעניין ש"ץ בשבוע. ואם אין משהו ממשי לכתוב, אז לוקחים ידיעה סתמית מהפייסבוק…
    בכל מקרה, שיהיה לצבר בהצלחה!

  20. michal Says:

    לקח לי זמן לקרוא את שכתבתם אתמול והיום.

    אבי, מזל טוב גם באיחור של יום מתקבל, נכון?

    היום מזג אויר נהדר, חזרתי מהצפון, הייתי קצת עם חברתי. חייבת לומר שכבר כמעט הכל צהוב וחום, אין ירוק וכמעט אין פריחה. האביב אצלנו מאוד קצר.

  21. תיתוש Says:

    שלום מיכל ברוכה השבה

  22. עדידוש Says:

    אוריתי, סליחה על הבילבול שגרמתי…צופה אמרה לי אתמול, לא על גבי הבלוג, שהיום תפורסם ידיעה על צבר, לפי מה שהוא כתב בפייסבוק.
    הייתי בשוק שזה אכן התממש, נראה לי ממש מוזר שזה מה שבוחרים לפרסם 🙄

    מיכל, גם אני נסעתי היום, באיזור קיבוץ חולדה ואכן עצוב לראות שכבר עכשיו כמעט הכל צהוב וחום. {לעומת זאת יש באיזור כרמים מהממים}

  23. אוריתי Says:

    צופה…………..
    מאז נחרב בית המקדש ניתנה נבואה ל……….

  24. אביגייל Says:

    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1591734
    שלום לכולם. עדידוש, זה הסרטון שניסיתי להעלות אתמול, כשספרת על גורגור, שנהנה מעצמו במראה … כתבתי שיש כאלה שלא כל כך מרוצים מעצמם, חוץ ממני …

  25. תיתוש Says:

    שלום אחותי במיוחד בשבילך
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1804779

  26. אביגייל Says:

    אהלן תיתוש, תודה על החמדמוד ….
    מה שלומך ?

  27. תיתוש Says:

    אחותי חם לי אבל קצת פחות נאתמול כל שאת יכולה להנות מהמזגן שלך בלי להרגיש לא נוח בגללי 🙂

  28. תיתוש Says:

    נאתמול-מאתמול כל-כך

  29. אביגייל Says:

    תיתוש, אפילו לא צריך מזגן היום. ממש נעים.
    אני הולכת לראות חדשות, שיהיה לי על מה להתעצבן ….
    נשתמע מאוחר יותר, ביי יקירתי.

  30. תיתוש Says:

    חחחחח בכוח מחפסת על מה להיתעצבן 🙂
    להיתראות אחותי

  31. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    אביגייל, הקטע קורע מצחוק! תודה 🙂

  32. אביגייל Says:

    אהלן עדידוש, יופי , גם אותי הוא משעשע … ערב טוב.

  33. עדידוש Says:

    היי אביגייל 🙂
    האנשים בכחול, קבוצה מדליקה לאללה – Blue man group

    הם מגיעים לארץ בקרוב.

  34. גוויני Says:

    הי חברים,
    תודה על הפרגון…
    מה שנקרא פוסט עושים באהבה או לא עושים בכלל 🙂

    אורית מזמן לא ראיתיך, מה שלום העוברית?
    אביגייל הסרטון עם הקופיף המבוהל ענק! בכלל, אני מתה על הלינקים שאת מביאה…מאיפה את מוצאת אותם?

    בכל אופן תיהנו היום! (אני הולכת לראות את הסרט מילק)

  35. יפה Says:

    היי ערב טוב לכולם, עדידוש הם ממש מדליקים האנשים בכחול 🙂

  36. גוויני Says:

    שעת כדור הארץ התחילה!
    אם תפתחו את וואלה תגלו שגם האתר הוחשך… לשנייה נבהלתי…

  37. עדידוש Says:

    גוויני, תהני מהסרט 😛 אשמח לשמוע המלצה אחרי 🙂

  38. Amitush Says:

    גוויני, תודה רבה על הפוסט האביב 🙂 חביב מאוד וגם האיור מקסים!
    ערב טוב לכולם

  39. אביביתוש Says:

    היי לילה טוב לכולם הרגע נכנסתי הבייתה מיום מתיש אבל מהנה.
    הספקתי לקרוא את כל מה שפיספסתי ביום וחצי.
    לאבי אני מאחלת הרבה מזל טוב בריאות ואושר.
    ולכולם שולחת הרבה אנרגיות חיוביות לילה מקסים.
    אתם אנשים מדהימים.

  40. עדידוש Says:

    היי עמיתוש ואביביתוש 😛
    אביביתוש, ההתעדכנות לאחור היא חלק מההתמכרות החיובית לבלוג 😉

  41. רמה Says:

    חברים יקרים! התגעגעתי אלייכם המון, אתם מאוד חסרים לי…
    המחשב עדיין לא סודר זה יקח קצת זמן 😦
    מקווה שהכל טוב אצל כולכם אני בטוחה שיש לי המון להשלים.
    נשיקות רמה. 🙂

  42. עדידוש Says:

    רמה יקרה, גם את חסרה לנו, שמחה שמצאת דרך להיכנס ולהגיד שלום, קבלי חיבוק גדול.

  43. Amitush Says:

    היי אביבית ועדידוש 🙂
    רמה, מתגעגעים אלייך מאוד ומחכים לך שתשובי במהרה.

  44. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם
    היי רמה התגעגעתי את חסרה מאוד בבוקר אני רגילה לבוקר טוב שלך
    כנראה שיש לכם מגפת קילקול מחשבים בירושליים גם המחשב של אירית מקולקל מזל שהיא קיבלה מהעבודה מחשב חלופי

  45. תיתוש Says:

    חחח אני ההודעה ה9000

  46. עדידוש Says:

    היי תיתוש! קבלי גביע 😛
    לטעמי הפרק של הערב במרוץ למיליון אכזרי מדי, כמה משימות, מסכנים. וכל משימה וואחד משימה.

  47. Amitush Says:

    שיר אביבי – "פרפרים לבנים"

  48. תיתוש Says:

    היי עדידוש תודה מיזמן לא חולקו גביעים 🙂
    נכון את צודקת מאוד עכזרי במיוחד שבירת הלבנים מסכנה הבלונדינית.אני גם לא רוצה שהן ילכו הביתה היום. הלוואי שהיום לא תהיה הדחה

  49. תיתוש Says:

    היי עמיתוש

  50. Amitush Says:

    מה הדס וענבל במיקום לא טוב???? אוייייייייי אני מחזיקה להן אצבעות, אני הכי אוהבת אותן.

  51. תיתוש Says:

    ידעתי ידעתי היתה לי ארגשה שלה תהיה הדחה היום אח אני שמחה בשביל הבלונדניות

  52. תיתוש Says:

    עמיתוש הן היובסדר גמור במשימות אבל היתה משימה לבירת לבנים ואחת מהן נפצעה ביד וזה עיכב אותן

  53. תיתוש Says:

    בסדר דמור לבירת-שבירת

  54. תיתוש Says:

    חחח גמור

  55. אביביתוש Says:

    האמת בפרק הזה באמת ריכזו את כל המשימות האכזריות והמתישות.
    אך כולם עמדו בזה יפה במיוחד הבלונדיניות.
    מה שמראה כי כוח רצון, נחישות, התמדה וחברות אמיתית מביאה להישגים.

  56. אביגייל Says:

    אהלן כולם כולם –
    גוויני, איזה כייף שאת נהנית מהאוסף שלי ….יש לי תיקייה מיוחדת שקוראים לה ; רוח שטות …. ממש בושה, אשה בגיל הזהב, ממורמרת ונירגנת … במה מתעסקת …. ותודה על הפוסט היפה !
    רמה, ד"ש ממני.

  57. אביגייל Says:

    תי אחותי, איך את יודעת איזה מספר הודעה את ? מה אתם יודעים שאני לא יודעת ???

  58. עדידוש Says:

    אביגייל, למה בושה למה??? תהני ותמשיכי להפתיע אותנו עם קישורים כיפיים 😛

  59. אביגייל Says:

    אהלן עדידוש, אלה דיבורים 🙂

  60. תיתוש Says:

    נכון אביביתוש את צודקת כולם עמדו בזה יפה עמיחיי כימעת נשבר והבלונדיניות כל הכבוד להן אזה נחישות

    היי אחותי היקרה

  61. Amitush Says:

    תיתוש, אני ממש שמחה לשמוע שהבלונדות עדיין במשחק!! מזל! 🙂
    אביביתוש, צודקת בהחלט,הן זוג חזק ויציב ולכן לדעתי הכי מגיע להן.
    אביגייל יקירתי,שלום שלום ומה נשמע? 🙂

  62. תיתוש Says:

    אחותי בסרגל למעלה מצד שמאל כל פעם שמרעננים את הדף אז רואים את מיספר התגובות

  63. עפר Says:

    ערב טוב לכולם,
    שפרה אמורה לרוץ מחר ריצת מרתון.
    שיהיה לה המון בהצלחה.

  64. תיתוש Says:

    מה לאן נעלמתם?

  65. תיתוש Says:

    היי עפר מה שלומך? ואך את יודעת ששפרה תרוץ?

  66. עדידוש Says:

    פרוייקט חשוב!
    דגל אורות התקווה של עמותת עלם – נוער בסיכון
    להדלקת נורה שולחים SMS עם הספרה 10 למספר 6009

  67. הדר Says:

    שלום לכולם!!!

    מה נשמע? איך עבר היום???

  68. תיתוש Says:

    בהצלחה לשפרתנו בריצת המרתון

  69. תיתוש Says:

    היי הדרי מה שלומך? עבדדת היום?

  70. הדר Says:

    היי תיתוש היום לא עבדתי…
    חזרתי רק מהלימודים לא מזמן…

    תפתחו ערוץ 24 יש את שפרה בשידור חוזר..

  71. עדידוש Says:

    חברים יקרים, עייפתי, אני פורשת להיום.
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  72. תיתוש Says:

    תודה הדרי

  73. הדר Says:

    בכיף תיתוש…

    עדידוש לילה טוב 🙂

  74. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש שינה ערבה וחלומות טובים ושתתעוררי מחר עם אנרגיות חדשות

  75. Amitush Says:

    שפרה הולכת לרוץ למרתון? איפה כתוב?
    לילה טוב עדידוש מתוקה,חלומות נעימים.

  76. ארנוס Says:

    היי כולם, כיף לשמוע ששיפי תרוץ מחר את המרתון, לצערי אני מניח שהפפראצי יארבו לה בסיום המסלול… אבל מן הסתם גם אחרי ריצה של 10 ק"מ היא עדיין תיראה במיטבה. יפהפיה מזיעה היא עדיין יפהפיה…

    והנה התמונה היומית, שיפ ענוגה כתמיד-

  77. מ Says:

    ערב/לילה טוב לכולם.

    מה שלומכם? הכל טוב?

    עמיתוש לכבודך

  78. אביגייל Says:

    לילה טוב עדידוש יקרה, אני מיד מסמסת ארבע פעמים !
    הדרי, תודה, איזה חמודה שפרה.

  79. הדר Says:

    שפרה רצה מרתון??

  80. תיתוש Says:

    היי ארנוס ו מ

    עפר בבקשה תגידי לנו אך את יודעת איפו קראת את זה

  81. תיתוש Says:

    אחותי קראת את התשובה שנתתי לך למעלה

  82. Amitush Says:

    ארנוס תודה על התמונה היומית המקסימה כמובן 🙂
    מ' יקרה, תודה על השיר , מוכרת לי הזמרת 🙂
    עוד לא הבנתי מהיכן המידע לגבי המרתון…

  83. מ Says:

    עמיתוש, בכיף. האמת שגם לי לא ברור מאיפה המידע על המרתון. לא נראה לי שזה ממש משנה העיקר ששיפ עושה מה שבא לה ומגשימה את כל משאלותיה מבית האח.

  84. אילנה Says:

    ערב טוב חברים יקרים
    חזרנו מהופעה של להקת צעירי רמת גן שאחותי מנהלת,ערב שירה בליווי שקופיות לשירי לוחמים,היה ערב מדהים ומהנה ביותר.

  85. תיתוש Says:

    עופר אמרה אבל לא אמרה מאיפו היא יודעת

  86. Amitush Says:

    מ', מה שנכון – נכון 🙂 אני זוכרת שהיא אמרה שזה אחד הדברים שהיתה רוצה לעשות.
    ערב טוב ומצויין אילנה היקרה 🙂 שמחה שנהנית

  87. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה יקרה שמחה שנהנית

  88. ארנוס Says:

    לילה טוב עדידוש!

  89. דדהדס Says:

    ערב טוב
    שפרה בחורה אנטלגנטית בצורה בלתי רגילה.
    פעם ראשונה שאני רואה ושומעת אותה בערוץ 24.
    היי ארנוס
    אני מקווה שיניחו לה לפחות להנות מהריצה,
    דבר שהיא מאד אוהבת לעשות.

  90. עפר Says:

    היי תיתוש,
    אני לא ממש יודעת, אבל כששפרה הייתה בערוץ 24 היא סיפרה שהיא הולכת לרוץ ריצת מרתון ב 24 לאפריל וגם ב"אח הגדול" היא דיברה על זה שהיא רוצה לרוץ ריצת מרתון.

  91. אילנה Says:

    מה שלומכם?

    אז שפרה רצה מחר? מאיין המיידע לעופר?

  92. ארנוס Says:

    "את חלומותייך תגשימי בזה אחר זה, ואנו בנחת בכך נחזה"…
    זכור לכם מאיפשהו? הרי אומרים שהנבואה ניתנה לשוטים…

  93. מ Says:

    לילה טוב עדידוש.

    שיר נעים…

  94. אילנה Says:

    תודה עפר,אני זוכרת שהיא דיברה על זה אך איני בטוחה שהיא תרוץ ואם כן נחזיק לה אצבעות ואנרגיות חיוביות.

  95. דדהדס Says:

    ארנוס
    בדקות האחרונות אני מנסה להיכנס לבלוג
    ולא כל כך הולך לי. למה?

  96. הדר Says:

    טוב עכשיו אחרי שהשלמתי את כל מה שהפסדתי בבלוג אני יכולה ללכת לישון כי העיניים נעצמות לי..

    אז שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות מקסימים 😀

  97. אביגייל Says:

    תיתוש, כן קראתי, ניסיתי לחפש בריענון ולא ראיתי.

  98. תיתוש Says:

    תודה עפר אני זוכרת שבאח הגדול שפרה דיברה על זה שהיא רצה מרתון אבל לא זכרתי שהיא אמרה בערוץ 24

  99. מ Says:

    לילה טוב הדר.

  100. Amitush Says:

    לילה טוב הדר 🙂
    תודה על המידע עפר. נאחל לה בהצלחה מחר ושתגיע מקום ראשון 🙂

  101. ארנוס Says:

    אני לא יודע אם יש לכם את זה או רק למנהלים, אבל מתחת לכל שם של כותב הודעה אני רואה בכחול שורה עם התאריך והשעה שהיא נכתבה. אם אני עומד על זה אני רואה למטה בצד ימין של המסך, מעל כפתור "התחל", שורה ארוכה עם ג'יבריש ובסופה כתוב comment ומספר ההודעה.

  102. תיתוש Says:

    אחותי בסרגל הכחול איפו שכתוב שם הבלוג את צריכה ללחוץ על הרענן ואז מופיעה המיספר לאזה 2 שניות

  103. ארנוס Says:

    אם עומדים על התאריך של ההודעה, לא רואים מספר אצלכם?

  104. עפר Says:

    תיתוש, היא אמרה את זה באחת מהפסקות הפירסומות.
    אני ראיתי חלק מהשידור באינטרנט.

  105. תיתוש Says:

    ארנוס כנראה שרק המנהלים רואים את זה אבל אני יכולה לרענן את הדף כשאני לוחצת על התאריך והשעה

  106. אביגייל Says:

    אהלן ארנוס, עשיתי כעצתך ואכן ראיתי מס' תגובה. תודה לך ולתיתוש.

  107. מ Says:

    קבלו שיר שממש מתאים לשפרה עם המון איחולי הצלחה למחר במרתון….

  108. תיתוש Says:

    עפר אני מאמינה לך 🙂
    לילה טוב הדרי שינה ערבה וחלומות פז

  109. אביגייל Says:

    הדרי לילה טוב חמודה.

  110. תיתוש Says:

    אחותי מה את עומדת על התאריך ועשעה ואת רואה מספר תגובה?

  111. אביגייל Says:

    תיתוש, כן. אבל למטה, מצד ימין, מעל ההתחל.

  112. תיתוש Says:

    מוזר אצלי זה למעלה מצד שמאל ורק עם אני לוחצת על רענן
    הוינדוז שלך בעיברית או מאנגלית?

  113. ארנוס Says:

    לילה טוב אנשים, זזתי לישון!

  114. אילנה Says:

    לילה טוב הדר,שינה טובה.

    ערב טוב אביגייל יקרה.

  115. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס שינה ערבה וחלומות שיפפז

  116. אביגייל Says:

    לילה מעולה ארנוס יקר.
    תיתוש, את שואלת אותי שאלות שאפילו עינב בובליל לא היתה יכולה לענות עליהן ….
    קנקן לימוננה ירגיע וישמח אותך ??

  117. אביגייל Says:

    אהלן אילנה – שמחה שבילית יפה.

  118. תיתוש Says:

    חחח אחותי את משווה אותך לבובילה?
    וקנקן לימוננה ישמח אותי מאוד 🙂

  119. אביגייל Says:

    מוקדש לאילנה באהבה !
    http://www.procreo.jp/labo/flower_garden.swf

  120. אילנה Says:

    דדהדס לא מצליחה להיכנס לבלוג,ארנוס האם יש איזו בעיה?

  121. תיתוש Says:

    ארנוס גם לי יש שאלה למה אני לא מצליחה לראות את האתר שאביגייל שמה?

  122. אילנה Says:

    אביגייל יקרה שלי,מדהים! תודה רבה!
    נשיקות ממני.

  123. אילנה Says:

    תיתוש,תקליקי עליו עם העכבר,כל הקלקה יוסיף פרח,תמלאי את המסך בפרחים,תודה לאביגייל.

  124. אביגייל Says:

    אילנה, בעונג. אביב זה אביב …..

  125. אילנה Says:

    אביב של פריחות וריחות,העונה האהובה עלי.

  126. אילנה Says:

    אופס,ארנוס פרש לשינה ולא שמתי לב 😦

    דדהדס לא מצליחה להיכנס לבלוג,הפנתי אליו שאלה כאן ובמייל.

  127. תיתוש Says:

    אילנה אני לא מצליחה לפתוח את האתר יש לי מסך לבן אבל חיפסתי את האתרבגוגל ומצאתי משהו אחותי תגידי לי אם זה האתר http://www.procreo.jp/labo.html

  128. תיתוש Says:

    אילנה תגידי לדדהדס שתנסה להיכנס דרך אתר אלר גם לי קורה שרני לא מצליחה להכנס לאתר שיש לי במועדפים אז אני מנסה דרך גוגל ואז אני מצליחה

  129. תיתוש Says:

    אלר-אחר שרני-שאני

  130. אביגייל Says:

    מתוך האתר – זה מה ששמתי תיתוש
    http://www.procreo.jp/labo/labo16.html

  131. אירית Says:

    נכנסתי רק להגיד לכם שלום ומייד להתראות.

    השיר הזה מוקדש לשפרה. שתיהנה מאוד מן המרתון. ודרך אגב, מרתון לא רצים בשביל לנצח אלא בשביל לסיים את המסלול – זה הניצחון.

    נולד לרוץ של ברוס ספרינגסטין – קלסיקה.

  132. אירית Says:

    שני שירי אביב

    האוהבים את האביב/ השלושרים

    האביב בפתח/ אהוד בנאי

    האביב בפתח
    שוב חשים בריח
    לא צריך שבשבת כדי לדעת
    שיהיה שמח

    הילדה חוזרת
    מן הגן קורנת
    בידה זר של יסמין פורח
    שרה שיר שמח

    דודה מלכה מקפיאה את הבמיה
    שלא יחסר מחוץ לעונה
    איפה נעשה את הסדר?
    כמו בשנה שעברה.

    האביב בפתח…

    שילמנו חשבונות חשמל
    טלפון מים ומיסים
    זהו ראש חודש ניסן
    ואלה הם החיים

  133. תיתוש Says:

    היי אירית מה שלומך?
    אחותי אני מקירה את הפרחים גם אני זכיתי לקבל אותם ממך מיזמן
    י

  134. תיתוש Says:

    אירית תודה על השיאים 🙂

  135. אירית Says:

    למותר לציין ששירי האביב שלי באו מתוך ההשראה שקיבלתי מאביגייל. מילאתי את כ-ל המסך, כמובן, ונהניתי.
    מה שלום כ-ו-ל-כ-ם?

  136. דדהדס Says:

    נסיון.

  137. אביגייל Says:

    נכון אחותי תי.
    אהלן אירית. אני גם הולכת לראות משהו בטלוויזיה. תיכף אשוב.
    תיתוש – לימוננה בשבילך. לרוויה.

  138. דדהדס Says:

    היי אילנה
    המון המון תודה.

  139. תיתוש Says:

    היי דדהדס אך התגברת על הבעיה?
    תודה אחותי מישהו רוצה להתכבד בלימוננה? 🙂

  140. תיתוש Says:

    אירית את עדיים כאן?

  141. אבי Says:

    תודה michal אף פעם לא מאוחר.
    אביביתוש, תודה .
    לילה טוב וברכות לכל הגלויים והסמויים.

  142. דדהדס Says:

    אירית (שמת את זה כבר פעם ותמיד זה מצוין, )
    השיר של ברוס "נולד לרוץ" משנת 1973
    היה השיר הראשון בחיים שלי ששמעתי את השם ברוס ספרינגסטין
    זה מתוך תקליט ראשון שלו שהפיק לא אחר מאשר
    הישראלי לואי להב האקס של צרויה להב.
    שפרה גם אוהבת את כל מה שהוא מייצג.

    למה לנו אין איזה ברוס, אפילו אחד,,,?
    נכון, שלום חנוך היחיד שאינו חושש לבטא את דעותיו
    אבל זה לא מספיק.

  143. אילנה Says:

    דדהדס,אין על מה,לא עשיתי דבר למעט בקשת עזרה מארנוס,שמחה שהצלחת להיכנס.

    אירית יקירתי,ערב טוב ותודה על השיר.

    אבי ,ערב נפלא לך.

  144. דדהדס Says:

    תיתוש
    כנראה שאילנה שחררה את אחת ההודעות שלי.

    אילנה
    שוב תודה ואת יודעת כמה אני מעריכה את הסבלנות שלך.

    להתראות.

  145. תיתוש Says:

    לילה טוב אבי

  146. גוויני Says:

    אילנה, שימי לב לזה:
    http://www.mako.co.il/music-news/radio_airplay_chart/Article-68b357b1a13d021004.htm&sourceChannel=3d385dd2dd5d4110VgnVCM100000290c10acRCRD
    🙂 🙂 🙂

    משהו חמוד לאביגייל וחובבי בע"ח:
    http://www.mako.co.il/ambatia-content/tipo/Video-715cb355c715021004.htm

    עדידוש- הסרט 'מילק' מדהים! המכיל בתוכו פיסת היסטוריה מרגשת.
    לא להאמין שכך העולם שלנו היה נראה עד רק לפני 30 שנה.
    אמנם התקדמנו הרבה בזמן שחלף אך הדרך עודנה ארוכה…
    חובה לראות!

    אירית, תודה על שירי האביב…
    לילה טוב לכולם!

  147. תיתוש Says:

    להיתראות דדהדס

  148. אילנה Says:

    דדהדס,אכן היתה בעיה כי שינית כתובת במחשב,הבלוג לא זיהה אותך,כעת הכל בסדר.

  149. אבי Says:

    אילנה.
    הפתעת אותי. סברתי לתומי שאת זה מכבר בעולם החלומות 🙂

  150. תיתוש Says:

    לילה טוב גוויני חלומות פז

  151. אילנה Says:

    אבי,חזרתי מערב מהנה של שירה ואני עדיין בהיי 🙂

    גוויני,תודה רבה על הקישור,הערב דור היה בערב שירה של מקהלת רמת גן שאחותי מנהלת,היינו כל המשפחה,את לא מתארת לך איזו קבלת פנים עשו לו,ליחשושים"הנה דור דניאל",מבטים,בנות רצו לעברו,סלב אמיתי:-)

  152. דדהדס Says:

    גוויני
    ניסיתי להכנס במיוחד כשראיתי הודעה שלך בנוגע לסרט.
    זה סרט שלטעמי כולם אבל כולם חייבים לראות.
    זה סיפור שמאד השפיע בתקופה ההיא,,
    היה הרבה מאד בחדשות,,,
    פעם חדשות היה חדשות ולא רכילויות על סלב ודומיו,,,

  153. דדהדס Says:

    אילנה
    מברוך אחד גדול
    דור דניאל שיחק אותה
    ומשמיעים אותו הרבה מאד.
    נחת ועוד פעם נחת אילנה.

  154. אבי Says:

    היום ב"יציע העיתונות' בערוץ הספורט, כהכנה לדיון על הדרבי התל-אביבי, דבר הקריין על עימותים מרים בהסטוריה, הראו תמונות של מהיגי עולם מתעמתים' ,תמונות מקרבות מפורסמים, וכן.. גם תמונה של שפרה מול הבובליל משני צידי השולחן בבית האח הגדול.
    אכן מהעימותים המרים והחשובים בהסטוריה האנושית. 🙂

  155. אביגייל Says:

    גוויני תודה. סרטון נוגע ללב. ליל מנוחה.
    דדהדס, אהלן, יש לך שמלה חדשה יפה.

  156. אילנה Says:

    לא צפיתי בסרט,רשמתי לפני.

    אבי,שפרה היקרה והתמודדותה מול הבולילים לא תישכח,אני מעריצה אותה על דרכה והצלחתה,עם כל הסבלנות והסובלנות שיש לי,איני יודעת אם הייתי מצליחה לשרוד 107 בחברתם.

  157. אילנה Says:

    דדהדס יקרה,תודה רבה על הברכות.

  158. דדהדס Says:

    היי אביגייל
    ניסיתי לעניין את הכלבה שלי לכלב המלקק
    אבל זה לא הלך.
    בן זוגי היה מהופנט וחיכה שזה יגמר ,וזה לא,,
    צר לי על ברונו,
    כל כך מזדהה עם הדברים שלך על ברונו
    ותאמיני לי שאצלינו יש שני כלבים שהייתי
    ממליצה עליהם לתפקיד,,,

  159. אבי Says:

    השמלה החדשה זה לכבוד הפועל אוסישקין שעלתה ליגה.
    אילנה, שלא יהיה לך ספק אני הייתי מאבד את הסבלנות מול האב הבת ו"רוח הקודש" (סימוני), אחרי יום, מקסימום יומיים.
    גם אני מעריץ את שפרה על סבלנותה וסובלנותה, אבל אני כמובן לא שפרה.

  160. אילנה Says:

    לילה טוב חברים יקרים,שתהייה שנתכם ערבה וטובה,חלומות פז.

  161. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה יקרה שתהיה גם לך שינה ערבה וחלומות פז

  162. דדהדס Says:

    שלום אבי
    אני מקווה שאתה כבר לא כועס עלי.

    יותר מכך מקווה שביום ראשון הדרבי יהיה לרוחנו ולשמחתנו..
    חייבים מאד לנצח הפעם,,,,

  163. אביגייל Says:

    דדהדס, תודה יקירתי. רק הזכרת את ברונו ותקף אותי גל געגועים. את לא מתארת לך איזה חבר טוב הוא היה. והוא בכלל לא היה שלנו. אפילו אוכל לא שמנו לו כאן, בשביל לא לפגוע בבעליו. ובכל זאת התמיד ובא לשיחות נפש כל לילה… אגדה הכלב הזה. העברתי תמונה שלו לאירית אתמול בלילה, ואפילו היא לא יכלה לעמוד בפני קיסמו הרב …
    מה את אומרת, היה יכול להיות אחלה מזכיר קיבוץ, לא ??

  164. אביגייל Says:

    לילה טוב אילנ'קה.

  165. תיתוש Says:

    אחותי לברונו היו צאצאים?

  166. דדהדס Says:

    קיפ
    מקווה שהכל בסדר.

    להתראות.

  167. דדהדס Says:

    אביגייל
    האופן בו את מעבירה את הדברים האלה
    עושה את כל ההבדל ,,
    אני ממש מזדהה
    וזה מזכיר לי,,
    חורף קר גשם ואני בדיר הכבשים בחליבת בוקר, שלוש וחצי בבקר ,
    ובדרכי לרפת הסמוכה לקחת דבר מה, אני רואה ושומעת
    את הרפתן והמתנדבת שעבדה איתו מנסים לשכנע פרה
    שקרסה סמוך לדלת המכון.
    אביגייל זה לא היה הזוי, זה היה אדיר ממש כך,
    לא במקרה המתנדבים תמיד רצו לעבוד איתו.
    הוא האמין שצריך לדבר לחיות ,,,

  168. דדהדס Says:

    אביגייל
    כל זה לפני 32 שנה.

  169. אביגייל Says:

    אחותי, אם יש לו – אני לא מכירה אותם.

  170. אביגייל Says:

    תיתוש, שלחתי לך מייל.
    דדהדס, אני מוצאת טעם רב בלדבר עם בעלי חיים. הם מבינים ומגיבים – הלוואי בני אדם כמוהם. היכולת שלהם לתקשר ולאהוב – מדהימה אותי כל פעם מחדש.

  171. Amitush Says:

    אביגייל,אני מסכימה אתך מאוד 🙂

  172. אביגייל Says:

    עמיתוש, זה מזכה אותך אוטומטית בתמונה של ברונו …

  173. תיתוש Says:

    אחותי תודה התאהבתי 🙂

  174. דדהדס Says:

    עמיתוש
    השלום לך?
    בטוחה שכן.
    עם נשיא כמו שלכם שלא מתכוון לותר
    אפילו לביביהו, חחחחחחחחח

  175. דדהדס Says:

    אירית
    מה קורה?

  176. Amitush Says:

    דדהדס,הנשיא שלנו עקשן לא קטן! הוא לא יוותר לביבי כולכך מהר זה בטוח 🙂

  177. Amitush Says:

    אביגייל, ברונו מ-ה-מ-ם 🙂

  178. אביגייל Says:

    עמיתוש, נכון. הוא מיוחד. בחיים לא העלה בדעתו שתמונתו תופץ ברשת … סלב למחצה 🙂

  179. Amitush Says:

    חחחחחחח הוא סלס אמיתי, נראה סוף הדרך 🙂

  180. Amitush Says:

    סלב

  181. אביגייל Says:

    דדהדס, בשמחה הייתי שולחת גם לך תמונה, אבל אני מודעת לכך שאת לא נוהגת לתת את המייל הפרטי שלך, ומכבדת את רצונך. אם תרצי את שלי –
    avigail777@gmail.com

  182. דדהדס Says:

    אביגייל
    את לא יכולה להעלות את ברונו לבלוג?
    הייתי רוצה לראות אותו.

  183. דדהדס Says:

    אביגייל
    אני לוקחת את האימל שלך
    אבל זה יהיה מחר.
    תודה אביגייל.

  184. אביגייל Says:

    דדהדס, בשמחה.

  185. תיתוש Says:

    אחותי שלחתי לך מייל

  186. אביגייל Says:

    טוב, מה קורה כאן ?? מי ישן, מי ער ? מי רוצה פרוסה של מילון צונן עם קוביה של גבינה מלוחה ליד ?

  187. אביגייל Says:

    תיכף בטח תגיע אירית ותגיד שהיא בכלל לא אוהבת מילון, ועל גבינה מלוחה אין מה לדבר …

  188. תיתוש Says:

    חחח אחותי אירית אולי תגיד שהיא לא אוהבת אבל אני יגיד שאני אשמח מאוד למילון וגבינב מלוחה בולגרית 🙂

  189. אביגייל Says:

    יאללה, תיתוש, בואי נזלול משהו, ואם אירית לא באה להגיד שלום ומה דעתה על מילון עם גבינה בולגרית – נסגור את הבסטה, נלך לישון. בסדר ?

  190. תיתוש Says:

    אחותי אני חושבת שאירית עובדת על המחשב
    טוב אחותי תודה על הכל אוהבת אותך לילה טוב שינה ערבה וחלומות על האי שלנו

  191. דדהדס Says:

    אביגיי,, מצטערת,,,
    נעלמתי למקום אחר
    זהו
    אני הולכת לישון
    לילה טוב לכולכם


    שיר זה אני שמה פעם שניה משום שבקשו ממני..
    שיר זה הוכנס ליוטיוב 15 4 09
    רק שבועיים ביוטיוב .
    מוקדש לבלוג נפלא זה.
    להתראות.
    ויש לו ביקוש..

  192. אביגייל Says:

    לילה טוב תיתוש. תודה לך.
    שינה מתוקה לכל החברים. ולמשכימים – בוקר נעים.
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2149742

  193. דדהדס Says:

    אביגייל.
    סליחה.

  194. אביגייל Says:

    דדהדס, מה פתאום סליחה ???
    נורא יפה השיר. לילה טוב דדהדס יקרה, נשתמע.

  195. דדהדס Says:

    אביגייל
    בשעה כזו כזה דבר
    את גדולה,,,, חחחחחח

  196. אביגייל Says:

    דדהדס, זה היה מיועד למשכימי קום, לנער את עצמותיהם …..
    לילה.

  197. תיתוש Says:

    חחחח אזיזה חמוד לילה טוב אחותי
    דדהדס לילה טוב חלומות פז ושהכל יעבור ליד

  198. אביגייל Says:

    ביי חמודה.

  199. אירית Says:

    בוקר טוב לכל הוויקניקים. שיהיה לכולנו יום מוצלח ונעים.
    ממש התבקש לצרף את השיר הזה, למרות ההסתייגות שלי מן ההווה של המלחין והזמר, אבל ההווה שלו לא צריך למחוק את עברו.
    ברוש

    🙂 😛 😀 😆 🙂 😛 😀 😆

  200. אביביתוש Says:

    היי לכולם ובוקר מעולה שיהיה לכם יום מקסים.
    תהנו ממנו ותפיקו את המירב.
    אוהבת את כולכם.

  201. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג היקרים
    אירית את עוד עובדת? 🙂 אזה שיר שנייייםםםםם לא שמעתי אותו תודה
    אביביתוש בוקר טוב מפלת מהמיטה? 🙂

  202. עדידוש Says:

    בוקר טוב 😛
    אביביתוש ניפגש בקרוב 🙂
    תיתוש, למה את לא ישנה קצת?
    יום טוב למסתדרים לעובדים ולישנים גם 😉 8)

  203. אביביתוש Says:

    לא. אני מתעוררת בשש בבוקר.
    מתארגנת ויוצאת לעבודה. בדיוק עכשיו.
    אני ועדי מלמדות באותו ביה"ס.
    שיהיה לך יום מקסים ונפלא.

  204. תיתוש Says:

    בוקר טוב עדידוש י:-)
    ש לי היום סידורים מחוץ לבית אני אשן בצהריים

  205. תיתוש Says:

    אביביתוש ועדידוש שיהיה לכן יום עבודה נעים

  206. עדידוש Says:

    אביגייל – המסך שמתמלא פרחים מ-ק-ס-י-ם!!! תודה רבה 😛

  207. עדידוש Says:

    תיתוש, סידורים מוצלחים, אני חייבת להתארגן ולזוז לעבודה, נשתמע.

  208. תיתוש Says:

    תודה עדידוש יום טוב

  209. אוריתי Says:

    בוקר טוב וסוף שבוע נעים לכולם,
    אחותי היקרה רצה עכשיו 10 ק"מ במרתון ואני שולחת לה חיזוקים חיוביים וגם לשפרה כמובן.
    כל הכבוד לרצים וכל הכבוד לאלה שנחים בבית מעמל השבוע.

  210. אילנה Says:

    בוקר טוב,יום אביב נעים ומהנה לכולם.

  211. אילנה Says:

    בהצלחה לאחות של אוריתי ולשפרה שלנו בריצת המרתון.
    מחזיקה להן אצבעות ושולחת אנרגיות חיוביות.

  212. אוריתי Says:

    בעוד אני מחזיקה לה אצבעות, מסתבר שאחותי הפנתרה כבר מזמן גמרה לרוץ, שברה את השיא של עצמה ומאושרת עד הגג. כל הכבוד אחותי.

  213. עדידוש Says:

    צהריים טובים!
    אוריתי כל הכבוד לאחותך 😛
    וכמובן שאפו לשפרה 😉 אולי תהיה ידיעה בקרוב?

  214. הפיה הטובה Says:

    צהריים טובים לכולם! אוריתי, ברכות לאחותך! ריצת מרתון נשמעת לי דבר מדהים! בצעירותי אהבתי מאוד לרוץ, ואפילו חלמתי לרוץ מרתון. חבל שלא התמדתי. כיום אני רצה בעיקר אל הרכבת… והיא מאוד אוהבת לברוח לי, הרכבת… ובדיוק בשנייה שבה אני דורכת על הרציף :). אני מנסה לשמור על כושר מסוים של ריצה (כדי לא לעשות בושות בדרך לרכבת, עם התיק והמגפיים… חחח :). מדי פעם, כשאני הולכת לצעידה רגלית, אני מנסה קצת לרוץ, אבל כשלא מתמידים – זה לא זה.

  215. רוני Says:

    אנשים יקרים ,נשים מתוקות – שלום

    שבוע לא קל, תוגת יום השואה השתלטה עלי .

    שמעתי על ראיון עם אישה מדהימה , בת 105, שעברה את השואה,
    שאמרה , שחוש הומור ומוסיקה- הצילו את חייה.
    לא סיפרתי על כך לסבתא האהובה שלי, לא שאין לה חוש הומור לפעמים……
    אבל היא אחרת.

    טוב, זה הרגע לקרוא למרי פופינס !

    סופרקליפרג'יליסטיק…….אלידושי 🙂

    שבת שלום הומור ומוסיקה

  216. עדידוש Says:

    היי רוני, טוב לשמוע ממך 🙂
    פיה טובה, בהקשר של הרכבת, או יותר נכון…פספוס הרכבת, את בטח מכירה את הקטע = "ערכו של הזמן".
    תאר לעצמך, שיש בנק המזכה אותך בכל בוקר בסכום של 86,400 ₪.
    היתרה אינה עוברת מיום ליום.
    בכל לילה, כל סכום שלא הוצאת במשך היום נמחק.
    מה היית עושה? מוציא כל שקל כמובן.

    לכל אחד מאתנו בנק שכזה.
    שם הבנק : ז מ ן.

    בכל בוקר אנו מזוכים ב- 86,400 שניות. בכל לילה מה שלא נוצל לטובה, הולך לאיבוד. היתרה אינה עוברת ליום שלמחרת. אין אוברדרפט. בכל יום, נפתח החשבון מחדש. בכל לילה, מה שנותר נמחק. אם לא השתמשתם במה שהיה בחשבון – ההפסד כולו שלכם. אי אפשר לחזור אחורה. גם אי אפשר למשוך כנגד המחר. מוכרחים לחיות בהווה, על חשבון הזמן שניתן לנו בכל יום.

    השקיעו את זמנכם, על מנת להשיג ממנו את מירב הבריאות, האושר וההצלחה בעתיד. השעון מתקתק, נצלו את הזמן, היום!

    על מנת להבין מהו ערכה של שנה אחת – שאלו תלמיד שנשאר כיתה.
    על מנת להבין מהו ערכו של חודש אחד – שאלו אמא שילדה פג.
    על מנת להבין מהו ערכו של שבוע אחד – שאלו עורך של עיתון שבועי.
    על מנת להבין מהו ערכה של שעה אחת – שאלו אוהבים המחכים לפגישה.
    על מנת להבין מהו ערכה של דקה אחת – שאלו את האדם שפספס רכבת.
    על מנת להבין מהו ערכה של שניה אחת – שאלו את האדם שניצל מתאונת דרכים.
    על מנת להבין מהו ערכה של אלפית השניה – שאלו את הספורטאי שזכה במדליית כסף.

    תבינו מהו ערכו של כל רגע ותוקירו אותו יותר, אם חלקתם אותו עם אדם מיוחד, אדם יקר. זכרו שהזמן אינו ממתין לשום אדם.

    האתמול הוא היסטוריה.

    המחר אינו ידוע.

    היום הוא מתנה. אולי בגלל זה באנגלית קוראים לזמן ההווה: Present.

  217. רוני Says:

    היי עדידוש

    אני מבין ששפרה רצה במרתון, אין כמוה

    אנחנו ברחנו מהמרתון לנמל, היינו בשוק האיכרים של יום שישי, וקנינו מטעמים למיניהם

    איזה מזג אוויר נפלא , הים קצת סוער

    מחר נפתחת עונת הרחצה,

    הצחיק אותי לקרוא "שבשלב הזה אין למצילים כוונה לפתוח בעיצומים"

    באמת תודה להם 😉

  218. גוויני Says:

    שורה על שפרה בסלבסיכום במאקו למעוניינים-
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local-celeb_review/Article-4c08a2dc3f2d021004.htm&sourceChannel=3d385dd2dd5d4110VgnVCM100000290c10acRCRD
    שתהיה שבת מופלאה לכולם, בדיוק חזרתי מחתונה עייפה אך מרוצה… חייבת לישון קצת העיניים נעצמות.
    נתראה במוצ"ש.

  219. יפה Says:

    שלום לכולם,
    עדידוש, אהבתי את מה שכתבת, במיוחד על השניה ואלפית השניה 🙂
    רוני, שוק האיכרים נמצא בנמל ת"א?
    תיתוש מקווה שגמרת לסדר את סידורייך והיצלחת להדביק את שעות השינה,
    לכול משתתפי המרתון, יישר כוח!!!
    ולכול חברי ונסתרי הבלוג שבת שלום ומבורכת!!!
    להתראות לכולם הלכתי לשנ"צ.

  220. אביגייל Says:

    רק עברתי ….
    לכשתסיימו לפתור את התשבצים – http://www.gamesforthebrain.com/ 🙂
    עדידוש, תודה. שבת שלום לכווווווולם , להשתמע.

  221. עדידוש Says:

    שבת שלום לכולם, אני לבשתי בגדי עבודה ובאתי לעבוד אצל ההורים, נשתמע יותר מאוחר.
    יפה, לא אני כתבתי את הקטע, פספוס הרכבת של פיה טובה הזכיר לי אותו ולכן שמתי את "ערכו של הזמן" 😛

  222. אביגייל Says:

    בגדי עבודה ???

  223. הפיה הטובה Says:

    עדידוש המקסימה והמתוקה, תודה רבה על הקטע שהקדשת לי. אזכור זאת בריצה הבאה לרכבת!
    אביגייייל – אני אוהבת את סיפורייך על כלבים. 🙂
    שבת שלום לכולם!!!

  224. אילנה Says:

    שבת שלום ,שבת נעימה ומהנה.

  225. אילנה Says:

    עדידוש,אהבתי את שכתבת.

  226. אביגייל Says:

    שבת שלום פייייייה יקרה.

  227. תיתוש Says:

    שבת שלום לכולם
    אחותי תודה ען המישחקים

  228. אביגייל Says:

    לבריאות תיתוש. הם דיי כייפים.
    שבת שלום.

  229. תיתוש Says:

    נכון אחותי אני כבר חצי שעה משחקת

  230. אוריתי Says:

    שבת שלום לכולם,
    עדידוש, בדיוק התכוונתי להציע לך לשים את "ערכו של הזמן" באחד הפוסטים..

  231. עדידוש Says:

    אביגייל, שאלת לגבי בגדי העבודה, אז ככה – אחותי היקרה גייסה אותי לעבודה, הכנו יחד את הקליניקה החדשה שלה בבית של ההורים. צבענו כוננית בירוק ובכתום כמובן, הרכבנו מדפים וסידרנו את החדר טיפ-טופ 😛
    אוריתי, לא הצלחתי להתאפק עד הפוסט הבא 😉 ברגע שהפיה היקרה סיפרה על פיספוס הרכבת, חיפשתי את "ערכו של הזמן"ברשת והעלתי.

  232. אביגייל Says:

    תיתוש, אני שמחה שאני עוזרת לך להעביר את השבת …
    עדידוש, לא יכולתן לעבור אצלי לשים את היצור הקסום, שאשמור עליו עד שאתן גומרות להשתעשע ??? 🙂

  233. תיתוש Says:

    שלום לכולם איפו אתם? בואו לפטפט קצת בבלוג 🙂

  234. אביגייל Says:

    תיתוש, אני רואה משהו בטלוויזיה. אבוא יותר מאוחר. ביי חמודה.

  235. תיתוש Says:

    טוב אחותי תבואי כשתוכלי

  236. Amitush Says:

    שבת שלום לכולם 🙂

  237. תיתוש Says:

    שבת שלום עמיתוש 🙂

  238. תיתוש Says:

  239. עדידוש Says:

    היי עמיתוש ותיתוש 🙂
    אביגייל, היצור הקסום ישן במיטה של סבתא שלו ואז כשהתעורר, הסתובב מהבטן לגב ושיחק עם החיתול בשקט עד שנהיה רעב וגם אז צייץ "אגווו" 😆

  240. Amitush Says:

    היי תיתוש ועדידוש
    תיתוש, שיר מקסים 🙂

  241. תיתוש Says:

    היי עדידוש ועמיתוש שמחה שאתן פה אתן מוזמנות לשים שירים 🙂

  242. Amitush Says:

    עוד גלי עטרי

  243. תיתוש Says:

    גלי עוטרי רק מה שאת אוהבת

  244. אוריתי Says:

    היי חזרתי,
    נגמרה הארוחה, האורחות הלכו ואני מתרווחת בכורסא ומתכוונת לסיים את המחרוזת שהתחלתי אתמול בסדנא.
    עדידוש, כיף לך שאת מבלה עם האחיין החמוד, אני זוכרת שהאחיינית שלי היתה תינוקת (היום היא כמעט בת 21) כמה אהבנו לשמור עליה ולשחק איתה וכמה מתנות קנינו לה.

  245. תיתוש Says:

    היי אורית שמחה השאת כאן 🙂

  246. תיתוש Says:

    אוריתי

  247. אוריתי Says:

    היי תיתוש, מה שלומך?

  248. תיתוש Says:

    אוריתי אני מרגישה טוב מחה שלומך? 🙂

  249. תיתוש Says:

    אוריתי אני מרגישה טוב מה שלומך? 🙂

  250. תיתוש Says:

    סליחה

  251. ארנוס Says:

    היי כולם, הנה התמונה היומית – שפרה עם לאון, יפהפיה כמו תמיד.

  252. עדידוש Says:

    אוריתי, תהני מהחריזה 🙂
    ארנוס, תודה על התמונה.

  253. תיתוש Says:

    ארנוס תודה על התמונה

  254. Amitush Says:

    אחלה תמונה ארנוס 🙂

  255. Amitush Says:

    שיר יפה

  256. אוריתי Says:

    תיתוש, סליחה שלא עניתי מייד, אני משחקת קצת במחשב .
    אני בסדר, היה לי יום נחמד.
    ראיתם את הפרסומת של לאון והבשר?
    לחשוב שעד לפני כמה חודשים היה צמחוני.

  257. עדידוש Says:

    עמיתוש, שיר כיפי 🙂
    לצערי לא עולה לי שום שיר לראש כרגע, המוזה לא נחתה עלי היום 😉

  258. Amitush Says:

    הנה עוד שיר שלו,הפעם בספרדית 🙂 ממש שיר יפה

  259. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!
    זזתי

  260. עדידוש Says:

    ליל מנוחה ארנוס, חלומות פז.

  261. אילנה Says:

    שבת שלום
    לא נעים להפעיל את מדיע הכלים ,להכנס למטבח אחרי כ רבע שעה ולראות שולולית ענק בכל המטבח,שעה תמימה לקח לי לאסוף את המים ,להבין שהמדיח שראה טכנאי פעמיים במהלך החודש האחרון וכל אימת שהטכנאי הגיע והפעיל הוא עבד כראוי ויום אחרי חוזר לסורו ונוזל,כך קרה גם השבוע והיום שלולית הענק,שעות הדחתי כלים ,גבי דואב 😦

  262. אילנה Says:

    למה מדיע??? מדיח

  263. Amitush Says:

    אוי אילנה, איזה מבאס זה. בן כמה המדיח?
    תתעודדי קצת, אני שמה שיר מקפיץ 🙂

    לילה טוב ארנוס

  264. אוריתי Says:

    לילה טוב ארנוס.
    אילנה, למה לא ביקשת מאיתי לבוא? היה מדיח לך את כל הכלים בשמחה.
    מסכנה שכמותך, איזה מבאס. לא עזרו לך?

  265. תיתוש Says:

    שבתל שלום אילנה אזה מעצבן קבלי חיבוק
    אוריתי זה בסדר את לא צרכה להתנצל
    לילה טוב ארנוס חלומות נעימים

  266. אילנה Says:

    המדיח יחסית חדש,4 שנים.

    אוריתי,ארוחת הערב הכילה כמה מנות,המון כלים ,העדפתי להדיח לבד ,זאת השריטה שלי,מעדיפה שהילדים יישבו יחד לשוחח ולהנות הבן ובת זוגו הבנות ובני זוגם,הם רק פינו.

  267. אילנה Says:

    תודה תיתוש,קבלי בחזרה חיבוק גדול.

  268. עדידוש Says:

    אילנה, ליבי איתך, זה באמת מבאס. מסקנה – הגיע הזמן להתחדש עם מדיח חדש, או עם תודה-בבקשה-סליחה, לחילופין.

  269. אילנה Says:

    חחחחחחחח,עדידוש,מסכן הבחור איך אנו מתלוצצים על חשבונו ,בסך הכל הוא בחור טוב,לא מזיק 🙂

  270. אילנה Says:

    עמיתוש יקרה,תודה על השיר

  271. עדידוש Says:

    אילנה, בחור טוב אולי, לגבי ה"לא מזיק" יש לי השגות 😉 אני לא אוהבת אנשים ש"עומדים על הגדר". אני מתחברת לאנשים עם אמירה.

  272. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    שיר כיפי

  273. אילנה Says:

    ערב טוב ושבת שלום מ.

  274. עדידוש Says:

    היי מ, מה המצב?
    שיר מקסים! תודה 🙂

  275. מ Says:

    ערב טוב ,שבת שלום גם לך אילנה.

    עדידוש, לגבי איתי, אני איתך , אין לי חיבה לסמרטוטים…

  276. תיתוש Says:

    ערב טוב מ

  277. Amitush Says:

    תודה,בבקשה וסליחה עוד היה עושה לה על זה פרצופים, מה היא צריכה את זה 🙂 חחחחח

  278. מ Says:

    ערב טוב תיתוש ועמיתוש.

    עדידוש – הכל בסדר.

    קבלו שיר מגניב…

  279. עדידוש Says:

    מ', את במקרה עובדת כעורכת מוזיקלית? את קולעת בול עם כל שיר שאת שמה 😛

  280. מ Says:

    עדידוש, ממש לא, למרות שלא הייתי מתנגדת …

  281. אילנה Says:

    אחלה שירים מ.

  282. Amitush Says:

    קרקס

  283. מ Says:

    עוד שיר מדליק בהופעה חיה

  284. עדידוש Says:

    עמיתוש, שיר שאת אוהבת –

  285. Amitush Says:

    תודה עדידוש, הרבה זמן שלא שמעתי את השיר הזה, נסיתי להיגמל ממנו קצת חחחחח

  286. Amitush Says:

    קצת מדונה

  287. עדידוש Says:

    שיר יפה שלא שמעתי מזמן

  288. אביגייל Says:

    שלום לכולם,
    אילנה, את מכירה את האתר הזה ? http://www.midrag.co.il/
    אתר מומלץ ביותר ביותר – לכל עניין ודבר. כל בעל מקצוע שרשום באתר הזה – הוא מהטובים במקצוע ! נעזרתי בהם לתיקון המקרר שלי, לא יאומן ! בימים אלו, כשאי אפשר לסמוך על אף טכנאי – האתר הזה הוא קרן אור ממש !

  289. עדידוש Says:

    היי אביגייל, קראת על מעללי גור בערב שישי? 😆

  290. Amitush Says:

    אביגייל הגיעה, יאללה בלגן !! 🙂

  291. אביגייל Says:

    עדידוש, סיימתי עכשיו לקרוא את קורותיכם אחה"צ …. איזה גור מדליק זה …. איזה ילד טוב קטן. אפשר כבר מבחינתי לצלם אותו עוד אי אלו צילומים…..

  292. אביגייל Says:

    אהלן עמיתוווש מותק.
    איפה החבאתם את תי אחותי ???

  293. עדידוש Says:

    אביגייל, הגוזל צולם בכל פוזה אפשרית כבר, לא כל התמונות אצלי על המחשב, אבל אדאג לך לסשן תמונות 8)

  294. תיתוש Says:

    אחותי אני כאן 🙂

  295. אביגייל Says:

    אהלן אחותי , הבאתי משהו לשתות …
    עדידוש, זה שהפעוט צולם לא עוזר לי … בבקשה להעביר למחשב. 🙂 כבר מזמן לא ראיתי את זיו פניו.

  296. אביגייל Says:

    אגב, האתר שהמלצתי עליו לאילנה מומלץ לכולכם כשמשהו משתבש. וכדאי להעביר אותו הלאה.

  297. תיתוש Says:

    תודה אחותי ידעתי שאפשר לסמוך עליך 🙂

  298. עדידוש Says:

    מ' השלום לך? הכל בסדר?
    עוד שיר טוב

  299. Amitush Says:

    אביגייל, אם מתקלקל אצלי משהו, הם יגיעו עד אלי?? כי הטכנאים פה גנבים ממש…

  300. אילנה Says:

    ערב טוב ושבת שלום אביגייל יקירה,תודה על המלצתך.

    התיקון נעשה במסגרת הביטוח של הבית,הסוכן מטפל מול החברה למה צריך 3 פעמים טכנאי על אותה תקלה,יום ראשון יהייה טכנאי אחר.

  301. מ Says:

    עדידוש, הכל בסדר ,אין מה לדאוג. הלכתי לשתות ושבתי … את במצב רוח לשירים ישנים של דון מקלין?

  302. עדידוש Says:

    אכן מ', ולא רק שלו, אלא של עוד רבים וטובים מתקופתו.

  303. אביגייל Says:

    עמיתוש, גם פה זה קטסטרופה. בטוח שגם אצלכם יש אתר כזה. הרי אנחנו מעתיקים הכל מכם …

  304. מ Says:

    עדידוש, בשבילך

  305. מ Says:

    עוד שיר אהוב משנות ה- 60 שאין לו גיל מבחינתי…

  306. עדידוש Says:

    מ' תודה על השירים היפים שבאמת אין להם גיל… 8)

    שיר מדהים, לדעתי הכי טוב של coldplay

  307. תיתוש Says:

  308. אביגייל Says:

    בנות יקרות, אני נפרדת מכן בברכת לילה טוב, נשתמע מחר .

  309. אירית Says:

    שלום לכולכם. חשבתי עליכם באמצע עיסוקיי הרבים אז באתי להגיד שלום ומייד להסתלק ולחזור למטלותיי. אני מזמינה אתכם לשלושה שירי שבת ולשוקו. אילנה, מצטערת, אבל אני לא רוחצת כלים כשאני לא ממש-ממש-חייבת. מקווה שכולכם חשים בטוב ושומרים על מורל גבוה.

    שישי-שבת של זקני צפת

    ירדה השבת/ יהושע רבינוב + דוד זהבי

    ירדה השבת אל בקעת גינוסר
    ונחוח עתיק בשוליה
    ויעמדו מסביב הררים שושבינים
    לשאת אדרתה הזוהבת
    תעלינה יונים מכנרת הים
    קבל את רוחה הלוהבת.

    נשקה השבת לראשו של הברוש
    לאזוב שבסלע נשקה
    ויהי הדרדר לשרביט של מלכות
    על רמות דממה מרוננת
    ימשוך אז התור בקולו המתוק
    חמדת כיסופין מעודנת.

    הרטיטה שבת בחינה הגנוז
    עיני חלונות מכל עבר
    ותצאנה בנות אל העבר זמר
    זמירות בערגה מצלצלת
    והיתה העדנה בבקעת גינוסר
    לנשמת עבריות נאצלת.

    ועוד שיר: קול מהשמים של דוד דאור

  310. מ Says:

    עדידוש- באמת אחלה שיר , רציתי לשים אותו קודם….
    תיתוש- תודה על השיר.

    קאבר יפה לשיר יפה …

  311. אירית Says:

    אביגייל, מה זה? בדיוק פספסתי אותך? איזה חוסר תיאום!

  312. מ Says:

    לילה טוב, אביגייל חלומות מתוקים.

  313. עדידוש Says:

    לילה טוב אביגייל, חלומות נעימים.
    תיתוש, תודה על השיר.
    היי אירית, תודה על השירים.
    מ' ביצוע מ-ה-מ-ם!

  314. תיתוש Says:

    אחותי כבר הולכת?
    היי אירית תודה על השיאים
    מ תודה גם לךם על תום ג'נס

  315. תיתוש Says:

    שיאים=שירים

  316. אירית Says:

    לילה טוב אביגייל, מ, עדידוש, עמיתוש, תיתוש, אילנה וכל יתר המקסימים של הבלוג. לילה טוב גם לבני משפחותיכם, לתינוקות, לילדים, לאחים, להורים, לסבא ולסבתא וגם לחברים הקרובים ואפילו לעוברים (אורית 🙂 ). לכולם. אנחנו אנשי הלילה נשמור על שנתכם. 😛

  317. מ Says:

    אירית- תודה על השוקו והשירים.

    עוד קאבר שעושה נעים…

  318. תיתוש Says:

    עדידוש ומ תודה על התודה 🙂

  319. אילנה Says:

    לילה טוב אביגייל יקרה,שינה מתוקה וערבה.

    אירית יקירתי,אני כל כך כל כך אוהבת את השיר הזה,פשוט ישבתי מול הגולם ושרתי אותו בהנאה.
    איזה מטלות יש לך בשעת ליל זו? בואי אלי תתרווחי עם כוס קפה ועוגה.

  320. תיתוש Says:

    לילה טוב לאחיותי ציפורות הלילה ומכוון שאתן פרשתם מוקדם היום אז לאות סולידריות גם אני אפרוש שיהיה לכולם לילה טוב ושבת שלום

  321. אירית Says:

    ואיך שכחתי: לילה טוב לשפרה, לצבר, ללאון ולרנין.
    לילה טוב גם לכל חיות המחמד של הוויקניקים.
    לילה טוב לחיילים ולשוטרים ששומרים עלינו מכל רע.
    לילה טוב לאמנים וליוצרים שמתקשים בפרנסתם אבל הופכים את החיים שלנו כאן לראויים ולמלאים יותר.
    לילה טוב למובטלים. מי ייתן וימצאו מקום עבודה ממש בקרוב.
    לילה טוב לכל מי שקצת רע לו. שיתעורר מחר עם אור חדש בלב והרבה כוח.
    לילה טוב לכל האוהבים. שיישנו עם חיוך על שפתיהם ויחלמו על אהבתם.
    לילה טוב לכל האידיאליסטים שחולמים איך לשפר את חיינו כאן. תחלמו טוב.
    לילה טוב!

  322. אילנה Says:

    לילה טוב ,שינה מתוקה וערבה לך תיתוש.

  323. עדידוש Says:

    מ' הקאבר הזה מקסים, בכלל אנג'י שיר אדיר!
    צופה, אם את פה, הגיע הזמן להשמיע קול, לפני שנתפספס גם היום 8)

  324. אילנה Says:

    אירית יקרה,לילה טוב,ששנתך תערב,חלומות נעימים וטובים.

  325. מ Says:

    לילה טוב חלומות נעימים ,תיתוש.

  326. עדידוש Says:

    לילה טוב תיתוש ואירית, חלומות מתוקים!

  327. מ Says:

    אירית- לילה טוב וחלומות שיפפז.
    עדידוש, מסכימה.

    שיר מקסים בהופעה חיה

  328. תיתוש Says:

    תודה אילנה ומ
    מצתרפת לברכות לילה טוב של אירית

  329. תיתוש Says:

    תודה עדידוש
    שוב לילה טוב לכולם

  330. עדידוש Says:

    מ' שיר טוב, לא הכרתי אותו, תודה.

    איך את עם פינק פלויד?

    אילנה, יש משהו ספציפי שתרצי לשמוע?

  331. מ Says:

    עדידוש, זו להקה מצויינת ומדהימה כדאי לך להכיר אותה(matchbox twenty)
    לגבי פינק פלויד, לא ממש מתחברת…

  332. עדידוש Says:

    מ', לאותה להקה – matchbox twenty יש קאבר לשיר שאני אוהבת – Can't get you out of my head

    {אהבתי את הקאבר, הקשבתי לו עכשיו}

  333. אילנה Says:

    עדידוש יקירתי,אני בדרכי למיטה,הדפסתי לי תשבץ ,אלך לפתור אותו,הלילה מתחשק לי לפתור תשבץ במקום לקרא 🙂

    לילה טוב,שינה מתוקה וערבה לכל החברים ,הפעילים והצופים בנו.

  334. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, בהצלחה בתשבץ!

  335. אוריתי Says:

    לילה טוב גם ממני, להתראות מחר.

  336. מ Says:

    לילה טוב אילנה חלומות טובים ונעימים.
    עדידוש, וואלה, לא ידעתי, אני אקשיב

    נראה לי שגם אני אפרוש… שיהיה לילה טוב עטוף חלומות נעימים וטובים. לילה טוב לכולם! אשאיר אתכם עם קאבר מוצלח במיוחד לשיר ישן …

  337. עדידוש Says:

    לילה טוב אוריתי, חלומות פז.
    לילה טוב מ', תודה על הקאבר המעולה! חלומות נעימים.

    פעם ראשונה שאני נשארת אחרונה בבלוג 😛
    אני עוד פה כמה זמן, אם מישהו מגיע עכשיו, דברו 😉 8)

  338. עדידוש Says:

    שיר הלילה האולטימטיבי 😉

    לילה טוב לכל החברים הגלויים והסמויים 8)

  339. צביה Says:

    בוקר טוב ושבת שלום לכולם
    שוב שפרה המתוקה מובילה בוואלה בסקר.
    שיהיה לכולם יום כייפי ושמח.

  340. אילנה Says:

    בוקר אור ושבת שלום לכל החברים.

    צביה יקרה-תודה על המיידע והנה הקישור
    http://celebs.walla.co.il/?w=/3622/1474326

    הצביעו והשפיעו.

    שבת נעימה.

  341. אילנה Says:

    יותר נכון זה הקישור,מה שרשמתי לעיל הקישור אחרי שהצבעתי 🙂
    http://celebs.walla.co.il/

  342. צביה Says:

    הי אילנה בוקר טוב
    תודה שהעברת את הקישור לי אין מושג איך עושים את זה.שכל מי שרוצה יצביע וישפיע
    אולי זה בסוף באמת יקרה.
    יום טוב.

  343. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג היקרים

  344. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    בתקופת ה"ידיעות" נכתבה בזמנו ידיעה על ליין הסוודרים ההפוכים בעיצובה של שפרה, אתם חושבים שיש קשר לסקר? 😉 😆
    גם היום אני מגוייסת לבייבי-סיטר, ההורים מטיילים 🙂
    שתהיה אחלה שבת לכולם!

  345. אילנה Says:

    בוקר אור תיתוש ועדידוש.

    עדידוש ,תהני מגור המקסים.

    אנו יוצאים לטייל,נשתמע בערב.

    יום מהנה.

  346. תיתוש Says:

    בוקר טוב עדידוש ואילנה
    עדידוש בילוי נעים עם גור
    אילנה בטיול נעים

  347. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם!!!
    ושבת שלום 😛

    עדידוש תהני עם גור המקסים..
    אילנה תהני בטיול..

  348. אוריתי Says:

    בוקר טוב ושבת מקסימה!!!

  349. תיתוש Says:

    בוקר טוב הדרי ואוריתי שיהיה לכם יום מהנה

  350. ארנוס Says:

    ברור שליין צעיפים וסוודרים בעיצובה של שפרה, אלא מה?
    ראיתי עכשיו את "ויקטוריה הצעירה", סרט טוב מאד, תקופתי ויפה אבל בלי כל השמאלץ שיש בד"כ בסרטים כאלה.

  351. תיתוש Says:

    חחחחחחחח ארנוס בוקר טוב
    הסרט עם תרגום?

  352. ארנוס Says:

    כן בטח, זה רץ עכשיו בקולנוע. מומלץ ביותר.

  353. תיתוש Says:

    תודה ארנוס

  354. עדידוש Says:

    תודה לכולכן על האיחולים, באמת שכיף לי עם גור 😛 טיילתי איתו עכשיו שעה בעגלה, עד שנרדם המלאך הקטן 🙂

  355. תיתוש Says:

    חחח עדידוש את לא יודעת איזה געגועים את מעוררת בי לאחינים שלי שהיו קטנים גם אני שמרתי עלהם הרבה וכל כך אהבתי להיות איתם

  356. אבי Says:

    שבת שלום לכולם.
    ראיתי בטוקבקים בוואלה, בכתבה על צבר, שמישהו/י מנסה לשייך לי טוקבק מסויים.
    אמרתי כבר בעבר ואני חוזר ומדגיש שאינני כותב טוקבקים מכל סוג שהוא מזה כשלושה חדשים.
    תמשיכו להנות מהחברותא, אני בא לביקור בבלוג מפעם לפעם.

  357. רמה Says:

    שלום חברים יקרים! מרוב שהיתגעגעתי אני כותבת לכם ממכשיר הפאלפון שלי… זה לקח לי יותר משעה אבל בהחלט שווה.
    שיהיה המשך יום מקסים לכולכם, אילנה יקרה קבלי חיבוק ענקי,
    נשיקות רמה.

  358. ארנוס Says:

    היי רמה, לא ידעתי שאפשר לכתוב בבלוגים דרך הנייד… אצלי אני כלל לא משתמש בפונקציות האינטרנט שלו.

    יום טוב!

  359. תיתוש Says:

    שלום אבי על תדעג אנחנו הבנו כבר בפעם בקודמת שלא אתה כותב את הטוקבקים שיהיה לך שבת שלום וכל טוב

    היי רמה מה שלומך אני מקווה שהמחשב שלך יתוקן בימהרה ושתוכלי לשוב ולכתוב דרך המחשב אני מתגעגעת קבלי חיבוק גדול מימני

    הרנוס אם הורדתה את הסרט מהאינטרנט אני אשמח אם תתן לי את נקישור

  360. אוריתי Says:

    אבי,
    הטוקבקים בוואלה תמיד הזויים ומנסים לפגוע בחברי הבלוג, אין לי מושג למה.
    גם הפעם כרגיל משמיצים אותנו וצריך פשוט להתעלם.
    אחד התחביבים שלהם זה להשתמש בשמות חברי הבלוג וכולנו מודעים לכך ולא מתרגשים.

  361. אירית Says:

    שלום לכולכם. באתי רק לבקר. אני מקווה שכולכם נהנים מן השבת וממזג האוויר הטוב.
    שלום רמה חמודה, מתגעגעים אליך מאוד. אני מקווה שיתקנו לך מהר את המחשב.
    אבי, זאת הרגשה גרועה שמישהו מתחזה לך וכותב שטויות, לא משנה איפה. כבר הבנו שאתה לא מעורב בדברים כאלה וטוב שהבהרת חד-משמעית בפעם הקודמת שזה אירע. באמת מצער שמשתמשים בשמותינו כדי להשמיץ ולעורר ריב ומדון . אולי אפשר גם להבין את זה כמחמאה, שהנה הפכת לדמות ספרותית ולאושיית אינטרנט שרוצים להתייחס אליה. אבל באמת עדיף להתעלם.
    עדידוש, אני שולחת גרגור ארוך ונעים במיוחד לגור שלכם ומבקשת שתתני לו נשיקה בשמי בשם אחוות הג'ינג'ים.

    רציתי לבקש מכל חברי הבלוג לא להתייחס לטוקבקים המכוערים שנכתבים ומתייחסים אלינו, הן בכתבה על צבר והן בכתבות אחרות. אולי אם נתעלם מהם יראו שאין להם פרטנר ויעברו לתחביב אחר פרודוקטיבי יותר.

    תיהנו מן השירים. 🙂

    רואים רחוק, רואים שקוף

    לך איתה

  362. ארנוס Says:

    תיתוש ראיתי אותו בקולנוע…

  363. תיתוש Says:

    אירית את צודקת
    אחלה שירים תודה שאת מביאה שירם שכמעט שכחנו מהם ומחזירה לנו אותם לתודעה

  364. תיתוש Says:

    הבנתי ארנוס תודה

  365. אירית Says:

    היי תיתוש, מה שלומך? התגעגעתי.

  366. אוריתי Says:

    אירית יקרה, כרגיל ניסחת יפה את מחשבותי ורגשותי.
    אהבתי את השירים.

  367. אירית Says:

    תיתוש, תיהני מעוד שני שירים.

    בלילות הקיץ החמים

    אחד השירים הכי יפים בעברית: דמעות של מלאכים

  368. תיתוש Says:

    אירית תודה את תמיד קולעת לטעם שלי בשירים
    גם אני התגעגעתי

    אוריתי מה שלומך?

  369. עדידוש Says:

    אירית, המסר יועבר לגור ברגע שהוא יקום, כרגע הוא שוב ישן 🙂 תודה!
    לגבי הטוקבקים, אכן "רעשי רקע" שכדאי וראוי שנתעלם מהם 8)

  370. אירית Says:

    שני שירים של אייל גולן
    צליל מיתר

    צאי אל החלון

  371. אירית Says:

    עוד שיר אחד של אייל גולן וזהו: בלעדייך

  372. אירית Says:

    עדידוש, אהלן. אני לא בטוחה שאוכל להתאפק עד שיתעורר. טוב, בסדר, אבל בשל ההמתנה אני מזמינה שתי נשיקות ושלושה גרגורים. ובשמי אם תוכלי תזכירי לו את השם "הפועל ירושלים", אולי נגדל אוהד עתידי של הפועל. תגידי לו שיש לו איזה דודה משוגעת מירושלים שרוצה שהוא ישמע את השם הזה כבר בגילו הצעיר ועל אף שהוא עדיין די חסר-ישע ולא יכול להתגונן מפני ההתקפה האדומה.
    שלום לכן אוריתי ותיתוש יקרות. הייתי בהפסקה ואני חוזרת לעיסוקי, אז להתראות והמשך יום נעים. 😛

  373. תיתוש Says:

    אירית עבודה נעימה ושוב תודה על השירים

  374. אוריתי Says:

    סופרקליפרג’יליסטיק- אתמול רוני כתב(ה) ועכשיו אני רואה מרי פופינס בטלויזיה ושומעת את המשפט הזה 50 פעם, כל הכבוד רוני!
    חייבת לחזור לשרשרת שלי, פרמתי והתחלתי מחדש כי הצבעים לא מצאו חן בעיני, החלטתי שאני חייבת לסיים היום אז לעבודה, אחזור מאוחר יותר.

  375. עדידוש Says:

    אוריתי חריזה נעימה, רוני הוא מגברברי הבלוג 😛
    אירית, תהני מעיסוקייך, האדון עדיין ישן {איזה כיף להם שהם ישנים כל כך הרבה זמן!}. אעביר לו את המסר כשיחליט לקום.
    לגבי הפועל ירושלים – אין סיכוי שהמסר יועבר, אנחנו משפחה של צהובים, מכביסטים אדוקים 😉

  376. תיתוש Says:

    אוריתי תהני מהחריזה אני בטוחה שבסוף השרשרת תצא בדיוק אך שאת רוצה

  377. אילנה Says:

    שבוע טוב חברים יקרים.

    עדידוש,איזה יום מהנה לבלות עם גור יום שלם,עונג אמיתי.

    אבי יקר,ברור לי מעל לכל צל של ספק שידך לא בעניין.

    אוריתי,בהצלחה בחריזה ושילוב הצבעים מחדש.

  378. אורית Says:

    שבוע טוב לכולם!

    מה שלומכם?

    לפי מה שאני מבינה שוב כתבו תגובות בשמנו – פשוט להתעלם!

    שיהיה לכולנו ערב טוב!

  379. אילנה Says:

    שבוע טוב אורית יקירה,אני מתעלמת ולא מגיבה למרות שנעלבתי גם עבור כל חברי הבלוג המושמצים על לא עוול בכפם.

  380. אורית Says:

    לא צריך להתייחס – פשוט אנשים משועממים!

  381. תיתוש Says:

    שבוע טוב אורית ואילנה

  382. עדידוש Says:

    שבוע טוב לכולם, רק דיברתי על זה שגור ישן וכבר שמעתי קולות חשודים…הגוזל התעורר ושוב רצה אוכל, ממש "הסיפור שאינו נגמר" 😆
    אילנה, אכן עונג צרוף, אבל גם מעייף, עכשיו אני מבינה יותר מה אחותי עוברת – טיפול סביב השעון 8)

  383. אילנה Says:

    עדידוש,אני מוכנה בכיף לגור קטן 🙂

  384. אילנה Says:

    רמה יקרה שלי,נשיקות וחיבוק ענק,התגעגעתי.

  385. אירית Says:

    עדידוש, המון תודה. אני כמעט יכולה לשאוף אל אפי את הריח התינוקי של גור. 🙂
    ואני לא מבטיחה לא לשלוח לו מסרים חשאיים באוויר הבלוג שימשכו את ליבו לצבע האדום. אם יום אחד הוא יתגלה out of nowhere כאוהד הפועל ירושלים תדעי שאלה ההשפעות הקוסמיות שלי שחלפו מעל לראשיכם הצהובים. sorry אבל אני מחויבת למטרה. 😛

    אביגייל יקירתי, אני מקדישה לך שניים-שלושה שירי גשם. לא חוכמה לשמוע אותם בחורף כאשר אין לזה שום משמעות. כעת זה חשוב יותר מאי-פעם.
    גשם, גשם בוא (ואם מחכים קצת אח"כ מגיע השיר גשם של מאיר בנאי).

    השיר השני אולי קצת עצוב, אבל נתעלם לרגע מן העצב ונתייחס רק לגשם.

  386. אירית Says:

    אביגייל, כאלה חמודים יש לך בחדר?

  387. אילנה Says:

    שבוע טוב אירית יקירה,האומנם השירים הופנו לאביגייל אך גם אני האזנתי ונהנתי ,
    תודה 🙂

  388. רמה Says:

    שבוע טוב יקרים! לא החלטנו שלא מתייחסים לטוקבקים??
    תיתוש חיבוק ונשיקה בחזרה! אני מברכת את מי שהמציא את האינטרנט בנייד חח B-)

  389. אירית Says:

    שבוע טוב אילנה. אתך הכי קל לקלוע בשירים כי את אוהבת את כל העונות והרבה סגנונות של שירים. פשוט ניסיתי לעודד את רוחם של אלה שהחל מחודש אפריל ועד ספטמבר-אוקטובר מדמיינים שהם חיים באיגלו עם פינגווינים. צריך לעזור איפה שאפשר. 😛
    איך היה לכם הטיול? לא היו יותר מדי מכוניות בדרכים?

  390. אירית Says:

    רמה, המאמצים שלך משתלמים: אנחנו נהנים לראות את "זיו פנייך". מה שלומך? התרגלת כבר לעבודה? העיקר שיש לך בשביל מה לצאת בבוקר מן הבית ושכסף נכנס לכיס. זה אף פעם לא מזיק. 🙂 מקווה שהמחשב יתקן את עצמו בקרוב כי אנחנו סובלים מהיעדרך. 😀

  391. תיתוש Says:

    היי רמה תודה על החיבוקים והנשיקות מחזירה חיבוקים ונשיקות 🙂

    טוב אירית אני לא צריכה לספר לך שוב שאני אוהבת את השירים שאת שמה לנו ולא אחפת לי שאת מקדישה אותם לאחותי 🙂

  392. אירית Says:

    תיתוש, תודה. אני יודעת שאת אוהבת שרים עבריים.

    במיוחד בשבילך, מקדישה לך שירים של צילה דגן, זמרת שהקליטה ממש מעט לצערי.

    לא היה בינינו אלא זוהר

    אושר

  393. אילנה Says:

    אירית

    היה כיף ובפרט החברותא,חזרנו מאוחר ולא הספקתי לישון.

    קלעת בול בנוגע לאהבתי לסגנונות שירה.

    אני אכן אוהבת את כל עונות השנה,בכל עונה אני מוצאת עונג.
    בקיץ-בשעות הערב בילוי על שפת הים,להרגיש את הבריזה ,להנות מאבטיח קר ולצידו גבינה מלוחה ולקנח במשקה.
    בחורף-את החמימות בבית/משרד שתריסיו מוגפים ,לשמוע את טפטוף הגשם ומשבי הרוח ללגום משקה חם שמחמם את הלב.
    סתיו ואביב-לא חם,לא קר,בגדים קלילים, לטייל ולהנות מהפריחות והריחות,להתענג על משקה חם/קר ופירות עונתיים.

  394. אירית Says:

    וכאן מחרוזת עם הרבה שירים של צוות הווי הנח"ל

    הנסיך הקטן

  395. עדידוש Says:

    נפתח פוסט חדש, כותרת: "מעשה באיש, כלב והדרך לגן עדן"
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/25/%d7%9e%d7%a2%d7%a9%d7%94-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a9-%d7%9b%d7%9c%d7%91-%d7%95%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%9c%d7%92%d7%9f-%d7%a2%d7%93%d7%9f/

התגובות סגורות.


