דואליות

by

rabbits-running

כישראלים אנחנו כבר מורגלים בדואליות תמידית – עצב ושמחה, רצינות והומור, עניינים שברומו של עולם לצד זוטות. עכשיו, משחלף יום השואה, כמובן עודנו זוכרים ומכבדים, אך אין מנוס מחזרה לשגרה. לכן נפתח פוסט חדש, על מנת שלא לערבב קודש בחול.

356 תגובות to “דואליות”

  1. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם,
    ארנוס תודה על הפוסט, אכן הדואליות היא חלק מחיינו כישראלים.

    "שער הרחמים" – מאיר בנאי

  2. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם
    ארנוס תודה על הפוסט החדש
    עדידוש תודה על השיר

  3. אילנה Says:

    ארנוס,קראת את הרהורי ליבי,בדיוק חשבתי על כך ורציתי לשלוח לך מייל,הקדמת אותי,תודה על הפוסט .

  4. עדידוש Says:


    "בשקט בשקט" – שלמה ארצי

  5. Amitush Says:

    ערב טוב לכולם,
    ברוכות הבאות אביבית וקסם. עוד לא יצא לי לקבל אתכן 🙂

  6. עדידוש Says:

    פרשתי לישון, אני מותשת אחרי יום עמוס…
    המשך ערב נעים 🙂
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  7. תיתוש Says:

    ערב טוב עדידוש ועמיתוש
    מי עוד בבית?

  8. תיתוש Says:

    עדידוש לילה טוב חלומות פז ושינה ערבה

  9. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש,חלומות פז, שינה מתוקה וליל מנוחה 🙂
    היי תיתוש

  10. תיתוש Says:

    מה שלומך עמיתוש?

  11. אילנה Says:

    ערב טוב עמיתוש ותיתוש.

    עדידוש יקרה,שתהייה שנתך טובה וערבה,תקומי מחר ליום חדש,כוחות מחודשים והחיוך המוכר שלא ימחה מפנייך.

  12. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה יקרה

  13. Amitush Says:

    תיתוש, אני בסדר, הכול רגיל.
    ערב טוב אילנה יקרה,רציתי לומר לך שאת אישה מיוחדת במינה!!

  14. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    גם אני מותשת, הצירוף של יום עמוס רגשי והרבה עבודה הכניע אותי.
    להתראות מחר, לילה טוב וחלומות פז לכולם.

  15. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה מתוקה אוריתי יקרה,מחר תתעוררי ליום חדש ובשורות טובות עימו.

  16. אילנה Says:

    תודה רבה עמיתוש.

  17. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי וחלומות טובים קבלי חיבוק של אנרגיות

  18. גוויני Says:

    לילה טוב עדידוש ואוריתי…
    שלום לכל הנמצאים אילנה, תיתוש ועמיתוש.

  19. אילנה Says:

    החברים עמוסים ריגשית,יום קשה עם הרבה כאב,אט אט נחזור לשיגרת חיים ובערב יום הזכרון שוב תפול עלינו תוגה.

  20. אילנה Says:

    ערב טוב גוויני חמדתי,כעת רואה את כלבך המתוק.

  21. אוריתי Says:

    תודה רבה אילנה, תיתוש וגוויני, שיהיה לכם ערב נעים.

  22. תיתוש Says:

    ערב טוב דוויני
    אילנה נכון את צודקת גם אני מרגישה עדיין את התוגה

  23. תיתוש Says:

    גוויני

    תודה אוריתי

  24. Amitush Says:

    לילה טוב אילנה ואוריתי
    ערב טוב גוויני 🙂

  25. אילנה Says:

    עמיתוש יקירתי,תודה על ברכתך אך אני עוד כאן.

  26. תיתוש Says:

    אריק איינשטיין עטור מיצחך

  27. תיתוש Says:

  28. אילנה Says:

    שיר מקסים,תודה תיתוש.

  29. Amitush Says:

    אילנה, אין בעד מה!!! אני בהחלט חושבת כך, אני בטוחה שפניה שומרת עלייך מלמעלה. את ממש מלאך

  30. תיתוש Says:

    בבקשה אילנה השיר היה מיועד לך

  31. אילנה Says:

    יהודה פוליקר,אחד משיריו האהובים עלי

  32. אילנה Says:

    אפרופו פוליקר,הייתי באחת מהופעותיו בקיסריה,הופעה מדהימה ופשוט תענוג.

  33. אילנה Says:

    ועוד אחד מדהים

  34. תיתוש Says:

    אילנה גם אני מאוד אוהבת את השיר

  35. תיתוש Says:

    אילנה לפוליקר יש הרבה שירים יפים

    דברים שרציתי לומר

  36. יפה Says:

    ערב טוב לכולם, במשך 24 שעות לא קראתי בבלוג, ובסופו של יום כאשר קראתי את סיפורכם הבנתי למה, כבת לניצולי שואה משום מה השנה ניתקתי עצמי מלקרוא בבלוג לראות טלוויזיה ולהאזין לסיפורים הרבים . מעבר לצפירה, והרגשת העצב של היום ניתקתי עצמי מהכול. אולי בגלל שבחמשת השנים האחרונות, אבי ניפתח יותר לספר את סיפורי התקופה והם מלווים אותי במשך כול השנה, לזכור ולא לשכוח מלווה אותי 365 ימים בשנה, וחס וחלילה תבינו אותי היטב, אני יוצאת ומבלה ונהנת עם משפחתי וחברותי, ומתענגת ממכם האנשים המקסימים שהיכרתי בזכותה של שפרה, אך היום, (שבמשך שנים הייתי צמודה בזמנו לרדיו ולאחר מכן לטלוויזיה) לא יכולתי לשמוע.
    בתי התקשרה אלי לאחר הצפירה וסיפרה לי בהתרגשות שממקום עבודתה היא רואה את כביש איילון, ובצפירה לדבריה כול כלי הרכב עצרו באמצע הכביש ונעמדו, גם הרכבת עצרה את הנסיעה ונהג הרכבת צפר בנוסף לצפירה.
    ולכם לכול אנשי הבלוג היקרים, יישר כוח לכול אחד ממכם על מעשיכם, ודרככם ליישום האימרה: "לזכור ולא לשכוח" אך יחד עם זאת תמשיכו לעשות טוב ותקבלו טוב למענכם ובני ביתכם ולארץ ישראל יפה, שפויה ושנהנה לחיות בה בשקט ובשלווה.
    אני אתכם תמיד למרות שאיני כותבת לעיתים קרובות.
    להתראות ולילה טוב.

  37. ארנוס Says:

    התמונה היומית – שפרה עם החיוך המדהים שלה. תהנו!

  38. ארנוס Says:

    לילה טוב יפה!

  39. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה טובה יפה יקרה,קבלי חיבוק גדול.

  40. תיתוש Says:

    לילה טוב יפה יקרה שינה ערבה חיבוק ענק

    ארנוס תמונה יפיפיה תודה רבה

  41. אילנה Says:

    ארנוס יקר,תודה על התמונה של שיפטוב 🙂

  42. גוויני Says:

    מישהו כתב פה (נראה לי אילנה) ששפרה נפגשי עם נתי קלוגר אשר הציעה לה בזמנו חברות בריאיון שנתנה-
    http://www.mako.co.il/women-magazine/diva-one_on_one/Article-4bfe877bd87ae11004.htm
    האם התמונות שפורסמו בוואלה הן לא מהמפגש המדובר?
    http://celebs.walla.co.il/?w=/3609/1466361

  43. גוויני Says:

    *נפגשה

  44. אילנה Says:

    גוויני,לא אני הבאתי את הקישור,אך זאת אכן היא.

  45. ארנוס Says:

    אהבתי אילנה, "שיפטוב"… מקסימה שכמוה שיפי שלנו.

    גוויני, לפי העיצוב של החלונות נראה לי שזו אותה מסעדה, ככל הנראה ה"בראסרי" בתל אביב (מסעדה די פופולרית כך שיתכן שהתמונות צולמו בפעמים נפרדות).

    לילה טוב לכולם, זזתי לישון!

  46. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה ערבה ארנוס.

  47. תיתוש Says:

    חחחח מי כבר משתמש בשיפטוב בוואלה?

    לילה טוב ארנוס חלומות שיפטוב

  48. שיח ורדים Says:

    אילנה סיפורך המרגש על פניה ניצולת השואה אינו מרפה ממני . את בעדינותך הידוע לנו אינך שופטת את הבן ולי קשה שלא לבקש שיקבל את אותו היחס אשר נתן לאימו מילדיו בזיקנתו .
    שוב הוכחת איזו אישה גדולה את.

  49. גוויני Says:

    אילנה-
    אהבתי את השיפטוב…
    זה הולך לשטוף את הרשת.
    כמו שתיתוש אמרה זה כבר מופיע בוואלה.

  50. אילנה Says:

    תודה שיח ורדים יקרה.
    עשיתי הכל ממקום טוב ,הפכה לחלק ממשפחתי ובנה כלל לא עניין אותי,דבר אחד הכעיס אותי שכעבור שנה התקשר וביקש שאשלח לו תמונה של המצבה,מודה שלא עשיתי זאת.

  51. גוויני Says:

    הי שיח ורדים,
    אכן קשה שלא לשפוט את הבן. אחרי הכל לא לבוא להלווית אימך אשר גידלה אותך, הרעיפה עליך ועבורה אתה כל עולמה זה אכן בלתי נתפס.
    אמנם לבן היו "נסיבות מקלות" בעקבות מחלתה של אשתו, אך עדיין זה לא היה צריך למנוע ממנו לבוא לארץ ל-24 שעות על מנת להכניס את אמו למנוחת עולמים…

  52. אילנה Says:

    חחחח,גוויני,הערב טיקבקטי את ההברקה שצצה לי כתגובה למישהו שמכנה בשמות גנאי את שפרה בכתבה האחרונה ולכן גם ברכתי את ארנוס ,אחר כך ראיתי שבאמת החלו להשתמש בכינוי,ומישהו כתב שזה יהייה סטיקר 🙂

  53. אילנה Says:

    לילה טוב ,שינה טובה וערבה ,
    שנתעורר ליום חדש ובשורות טובות .

  54. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה שינה ערבה וחלומות טובים
    שתמיד תמיד יהיו רק בשורות טובות

  55. אביגייל Says:

    לילה טוב אילנה מופלאה.
    שלום לכולם. התרגשתי לקרוא את הדברים שנכתבו כאן. יום קשה, ואני לא מצליחה אף פעם ביום הזה לנתק את עצמי מהטלוויזיה.
    פיה טובה, אם זה אפשר, רוצה לכתוב לך כמה מילים פרטיות. כתובתי היא ;

    avigail777@gmail.com

  56. תיתוש Says:

    שלום אחותי היקרה

  57. גוויני Says:

    לילה טוב לאילנה וארנוס

  58. תיתוש Says:

    גוויני את יכולה להמליץ לי על סרט דרמה ?

  59. גוויני Says:

    בטח!
    ארין ברוקוביץ', האחיות מגדלנה, מלצרית, על העיוורון, נערה בהפרעה, המרדף לאושר, צבים יכולים לעוף (סרט קשה).

  60. תיתוש Says:

    תודהרבה גוויני

  61. אביגייל Says:

    אהלן אחותי וגוויני.
    לא שמענו כלום מקיפי, הא ? מקווה שהיא בסדר.
    תיתוש, הזמנתי את דן לקפה. אעבור אח"כ לראות מי ער.
    להשתמע.

  62. תיתוש Says:

    טוב אחותי שיהיה לכן לרוויה

  63. תיתוש Says:

    לילה טוב לכל חברי בלוג ויק היקרים
    גם עלי היום הזה השפיעה ולקח מימני אנרגיות
    מחר יום חדש ושנתעורר כולנו עם אנרגיות חיוביות חדשות
    בינתיים קבלו כולם חיבוק ענק מימני

    לילה טוב לציפורי הלילה שהיום פרשו מוקדם
    לילה טוב אירית שיהיה לך מחר יום עבודה נעים
    לילה טוב אחותי תהני עם דן היום את מכסה אותי

    בוקר טוב עולם

  64. אביגייל Says:

    לילה טוב תיתוש. מכסה אותך מכל הלב.

  65. עדידוש Says:

    בוקר אור לכולם 😛
    אילנה, כפי שאיחלת לי אתמול, קמתי עם חיוך על השפתיים ושיר חדש בלב 🙂 תודה.
    השלמתי חוסרי שינה…האמת שהתעוררתי פעם אחת באחת וחצי, התלבטתי אם לקום או לחזור לישון וטוב עשיתי שבחרתי להמשיך לישון!
    גוויני, מרשימת הסרטים המעולה שציינת, ראיתי את כולם למעט – "צבים יכולים לעוף", בהזדמנות אשלים 😉
    שיהיה יום דבש!

  66. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום מהנה לכל החברים.

    עדידוש,שמחה שברכתי התממשה,"צבים יכולים לעוף" סרט קשה ומומלץ.

  67. אורית Says:

    שיהיה בוקר מצוין לכולם!

  68. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם!!!

    אני קמתי היום כדי ללכת ללימודים ואז גיליתי שהשיעור היחיד שיש לי היום בוטל!! 😀

    אז היום אני נשארת בבית!!!!

    שיהיה יום מקסים לכולם 😛

  69. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל החברים
    שיהיה לכם יום מקסים עם ארבה אנרגיות חיוביות

  70. תיתוש Says:

    הרבה

  71. אוריתי Says:

    בוקקר טוב ויום מקסים לכולם!

  72. אורית Says:

    הדר – כיף לפתוח כך את הבוקר…!

  73. עדידוש Says:

    "נוף ילדות" שלמה ארצי

    הדר, תענוג לשמוע בשורות כאלה, תהני מהזמן הפנוי 🙂
    אורית, השבתי לך למייל 8)

  74. אילנה Says:

    אביגייל יקירתי
    הכל בסדר אצל קיפי,היא עסוקה עם האורחים מחו"ל ובנושא דיור(מחפשים דירה)בהזדמנות ראשונה כשיתאפשר לה היא תיכנס,מסרה דרישת שלום לכולם.

  75. עדידוש Says:

    צהריים טובים, סיימתי משמרת אחת והתחלתי משמרת אחרת 😉 אני בייבי-סיטר בשעות הקרובות 😛 איזה כיף 😛

  76. תיתוש Says:

    נכון עדידוש איזה כייף תהני מגור נמתוק

  77. ארנוס Says:

    איזה כיף לך עדידוש!
    אני עוד מעט זז, אחזור בערב.

  78. אביגייל Says:

    אילנה יקרה, תודה רבה.
    עדידוש, חיבוק לאוצר, תגרגרי לו באוזן משהו נחמד ממני …
    הדרי, אין כמו יום חופש שנוחת עלייך בהפתעה …. תהני .
    תיתוש – במיוחד בשבילך – קנקן לימוננה מרענן לצנן לך קצת את היום … וחיבוק.
    רק עברתי …. להשתמע מאוחר יותר.

  79. תיתוש Says:

    תודה אחותי את מצילה אותי חיבוק ענק גם לך ותהני עם המזגן

  80. אירית Says:

    שלום זיו ועמיתוש,
    אני אמנם לא צופה באמריקן איידול ולא מתעניינת, אבל בזכותכם אני מעורה לגמרי בפרטים של התחרות השנה. לכן כשנתקלתי בכתבה, אמנם קצת צהובה, על אדם למברט מייד חשבתי עליכם. 🙂
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3704087,00.html

  81. אביגייל Says:

    שלום לכולם, היי איריתיתי –
    גם אני חשבתי על כולכם כשנתקלתי בזה ;
    http://www.tom-phillips.info/flash/dexter.screen.cleaner.swf

  82. אירית Says:

    אביגייל – אמא'לה, איזה תמונות מפחידות!!!!!! תשלחי את זה מייד לקיפי שתרחיק את המפלצת הזאת ממני. אני פשוט מבועתת. 😀
    וחוץ מזה, מה שלומך יקירתי? אני בטוחה שהיום את מסתגרת באיגלו עם תפאורה של פתיתי שלג ולא מוציאה את האף החוצה.
    אני נפרדת ממך כעת לעיסוקיי הרבים והחשובים (חה).
    להת' מאוחר-כך.

  83. תיתוש Says:

    אחותי אני לא מצליחה לפתוח את האתר ששמת לנו

  84. עדידוש Says:

    השעות האחרונות הן כיף גדול, אביגייל המסר הועבר 😉 הוא השיב לך: "גררר".
    עכשיו גור מהופנט למשהו מעניין מאוד! הוא מסתכל על עצמו במראה 😆

  85. אביגייל Says:

    אירית, לא עלה על דעתי שבחוץ חם … כאן בחדר מסתובבים פינגווינים חמודים לגמרי, שבטוחים שהגיעו לקוטב הצפוני ….
    בקשר ליצור שקראת לו מיפלצת – אוי ואבוי לך ! טוב, ארנוס וקיפי בטוח ידעו להעריך את המושלמות הזו 🙂 עיסוקים רבים וחשובים מעניינים לך יקירתי.
    תיתוש, חבל שאת לא מצליחה, זה חמוד ביותר, אין לי מושג מה צריך לעשות.
    עדידוש, גררררר זו תשובה עמיקה מיני ים ! אני עוד צריכה לנתח אותה לעומק 🙂 כייף לו שכשהוא מסתכל במראה מי שהוא רואה זה את עצמו …

  86. הדר Says:

    שלום לכולם!!

    היום היה לי את אחד הימים הכייפים שהיו לי בזמן האחרון!!!
    ניצלתי את היום כולו בזה שפשוט לא עשיתי כלום…
    מזמן לא היה לי יום כזה של חוסר מעש!!! היה תענוג 😛

    עדידוש שמחה שנהנת עם גור..
    תיתוש ואביגייל אני מקווה שאתן שורדות את החום..

    אני עכשיו לצערי הרב חייבת ללכת לעבודה אז שיהיה לכולם המשך יום מקסים 😀

  87. אביגייל Says:

    הדרי, סיכמנו שיש לך חופש היום, לא ???? חופש זה חופש, מה עבודה עכשיו ???
    שיעבור בקלילות.

  88. אביגייל Says:

    עדידוש, תשובה עמוקה, כמובן … מה פתאום עמיקה …

  89. אביגייל Says:

    נסיון …

  90. תיתוש Says:

    הדרי אני שמחה שנחת היום מגיעה לך סוף סוף שתהיה לך עבודה נעימה
    לי מאוד קשה עם החום אין לי מזגן ואני ממש מתיסרת

    אחותי אני מתה אפשר עוד קנקן לימוננה? 😥

  91. אביגייל Says:

    תי אחותי, אני לא יכולה להנות מהקרירות כשאני יודעת שאת מתה שם מחום.
    שולחת לך קנקן לימוננה באהבה, וגם פינגווין או שניים ….
    נוטשת אותכם לכמה שעות, אחזור מאוחר מאוחר מאוחר יותר.

  92. תיתוש Says:

    חחחח אחותי תודה אבל אני מאוד רוצה שתאני מהקרירית דבקה מקל עלי שלפחות את יכולה להנות מהמזגן אז אל תחושי שלא בנוח תהני גם בישבילי 🙂

  93. אילנה Says:

    ערב טוב ומהנה לכולם

  94. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה

  95. יפה Says:

    ערב טוב לכלם,
    נכון תיתוש היה היום מאוד חם, ובשעות הצהרים החמות הקפצתי את בני חברו ומאמנו לנתב"ג, הם טסו לבולגריה לתחרות בענף הטרמפולינה, וכמעט פיספסו את הטיסה בגלל ההתברברות שלהם בדיוטי פרי…. חברה ליצים.
    לאבי,
    ברכות חמות ליום הולדתך
    בריאות, אושר ושמחות.

  96. אילנה Says:

    לאבי יש היום יום הולדת?

  97. תיתוש Says:

    שלום יפה בהצלחה לבנך עם הטרמפולינה
    אם אני לא טועה היתה לכם דילמה בין הצבא לתחרות הטרמפולינה אז אני מבינה שבנך בחר בטרמפולינה או שניתןהיה לשלב בין שתהם?

  98. אבי Says:

    יפה
    תודה על הברכות. מאחל גם לך את כל הטוב שבעולם.

  99. אבי Says:

    סתוונית
    תודה גם לך 🙂

  100. תיתוש Says:

    אבי מזל טוב ליום הולדתך

  101. אבי Says:

    תיתוש
    🙂

  102. שיח ורדים Says:

    אבי מזל טוב בריאות ואושר וכמובן ניצחון אדום בדרבי בים ראשון .

  103. שיח ורדים Says:

    *ביום

  104. אילנה Says:

    אבי יקר

    ליום הולדתך שפע ברכות ואיחולים
    בריאות ואהבה בחייך יהיו שזורים,
    שתדע ימים של אושר ,נחת ועינוגים
    מהאישה שאיתך וילדיך היקרים,
    כל שתבקש לו יהי!

  105. אבי Says:

    אילנה ושיח ורדים.
    תודות.
    תבורכנה.

  106. Amitush Says:

    שלום לכולם!
    אבי, יום הולדת שמח והמון מזל טוב!!
    אירית, תודה על הקישור לכתבה על אדם 🙂

  107. גוויני Says:

    אבי,
    מזל טוב!
    הרבה אושר, עושר, בריאות וכושר…;)
    ד"א יש לך ראיית הנסתר? אני לא רואה את סתונית…

    אביגייל איזה לינק מדליק שמת… זו ויק, לא?!

  108. אילנה Says:

    תהנו מריקוד צועני,לכבוד היומולדת של אבי

  109. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם, עכשיו נכנסתי הביתה מהבוקר.
    יום ארוך ומספק עבר על כוחותינו 😉

    אבי, מזל טוב ליום הולדתך , הרבה בריאות, נחת ואושר לרוב.

  110. אילנה Says:

    ערב טוב עמיתוש,גוויני ועדידוש.

  111. יפה Says:

    תיתוש תודה רבה, צריך להחזיק אצבעות לכול הנבחרת שנסעה לייצג את מדינת ישראל. יהיו מתחרים מכול העולם. בארץ משרד התרבות והספורט הבטיח להם תמיכה מוגדלת רק בתנאי שיגיעו לפחות למתחת למקום ה-35. ביינתים אגודת הטרמפולינה בארץ מקבלת תקציב מאוד נמוך ועל מנת להשתפר החברה צריכים לנסוע להרבה תחרויות המתקיימות בחו"ל והמעמסה נופלת על המשפחה, כך שכול תחרות בעצם נבחנת בזכוכית מגדלת באם לנסוע או לא. כמו כן אין במיוחד מאמנים בארץ שיכולים לעזור להם להביא תוצאות טובים. אני מאוד מקווה שלאחר ההפגנה של שרי החוץ האירופאיים שהחרימו את נשיא אירן ישפיע גם, כי גם כאן זה לא רק ספורט אלא גם פוליטיקה.
    ובעניין השני את צודקת אבל ביינתים כול עוד לא נסגר העניין בצבא הוא ממשיך בטרמפולינה.

  112. אילנה Says:

    יפה יקרה,בהצלחה לנבחרת הטרמפולינה,נחזיק להם אצבעות.

  113. עדידוש Says:

    יפה בהצלחה לבן וכמובן לנבחרת! אל אל ישראל!!! 😛
    היי אילנה 🙂

  114. יפה Says:

    תודה לאילנה ועדידוש העדכן אותכם בהמשך לאיזה מקום היגיעה הנבחרת.

  115. תיתוש Says:

    יפה כמובן שבהצלחה גם לנבחרת מחזיקה לכל הנבחרת אצבעות

  116. אוריתי Says:

    אבי יקר,
    מזל טוב ליום ההולדת, אושר בריאות,שמחה ואהבה, וטוב שאתה שוב איתנו.
    וכמובן ערב טוב לכולם.

  117. תיתוש Says:

    ערב טוב אוריתי

  118. אוריתי Says:

    היי תיתוש, אני רואה הישרדות.

  119. רונה Says:

    ערב מקסים לכולם!
    1. ציטוט ממקומון צפון ת"א:" שפרה קורנפלד, הזוכה הגדולה של "האח הגדול"
    עלתה על מטוס ועזבה לקנדה, כדי לעשות את החג השני [של פסח] יחד עם בני משפחתה המתגוררים שם. הכוונה לאמא, לסבתא וגם לאחות. שפרה שההתה
    בקנדה ארבעה ימים בלבד ומייד חזרה ארצה. "
    פשוט ולעניין! גם שפרה בלי יוד וגם בלי " תוגת החגים" שהדאיגה אותנו כל כך.
    צריך ללמוד לא להתייחס ברצינות יתר ללשון עתונאית שכל מטרתה לעורר
    רעש תקשורתי ואין בינה ובין האמת שום קשר.

    2. וידוי: אתמול בסביבות שמונה בערב רוקנתי סיר מרק עם קניידלך לאסלה.

    ביי

  120. Amitush Says:

    ערב טוב אילנה יקרה.
    חיה, בהצלחה לנבחרת ובעיקר לבן 🙂

  121. Amitush Says:

    סליחה, התכוונתי ליפה 🙂

  122. תיתוש Says:

    ערב טוב רונה
    תודה רבה על ציטות הכתבה

  123. אילנה Says:

    חחחחחחחחחחח רונה,השתגעת? אוכל באסלה?????
    אני נזכרת איזה סמפוזיון עשו מזריקת האוכל לאסלה.

    תודה על הציטוט ממקומון תל אביב.

  124. עדידוש Says:

    רונה, תודה על הדיווח מהמקומון, את בהחלט צודקת לגבי לא להתייחס ל"רעשי הרקע" וטוב שכתבת 🙂

  125. עדידוש Says:

    שיר כיפי של ריטה – "לאלף נמר"

  126. עדידוש Says:

    לגבי זריקת האוכל לאסלה – אל תגלו לאמא שלי ששששש
    אבל זה קורה אצלי מדי פעם 😉

  127. דדהדס Says:

    שלום
    הדברים שכתבתם בפוסט הקודם ריגשו אותי מאד,
    לעיתים רחוקות יוצא לי לשמוע דברים שגורמים לי
    להרגיש שותפות כנה.תודה על ההזדמנות שנתתם לי.
    הבלוג הזה לא מפסיק להפתיע אותי.
    ברכות לכולם.

    אני עדיין מחוץ לבית
    .להתראות.

  128. תיתוש Says:

    חחחח מזל שאתן לא ליד הבובילה

  129. Amitush Says:

    מה הקטע של לזרוק את האוכל לאסלה? אין פח? 🙂
    שיר שאני מאוד אוהבת

  130. אוריתי Says:

    כתבה בYNET שמתארת את מה שהרגשתי היום
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3704922,00.html

    החלק האחרון בכתבה לא משקף את דרכי אבל ההתחלה חזקה.

  131. תיתוש Says:

    ערב טוב דדהדס ועמיתוש

  132. תיתוש Says:

    היי אוריתי גם אני רואה הישרדות
    אני לא מצליחה לפתוח את הקישור שנתת

  133. עדידוש Says:

    אוריתי, הכתבה מעניינת ומתארת באיזשהו מקום את ההרגשה שלי בימים האלה, לא מבחינת הדת בכלל, אלא מבחינת החשיבה על דרך ההתנהלות שלי ועל המעשים שלי.
    דדהדס, שמחתי לראות שקפצת לביקור ועוד יותר שמחתי שקראת והתרגשת מהפוסט הקודם.

  134. אוריתי Says:

    תיתוש הכתבה בYNET יהדות, ימי תשובה בין יום השואה ליום הזיכרון.

  135. תיתוש Says:

    תודה אוריתי אני יכנס לקרוא אחרי הישרדות

  136. אבי Says:

    תודה לכל המברכים וברכות ממני לכל חברי הבלוג.
    מצטער שלא הגבתי מיד, פשוט הייתי עם המשפחה.
    ערב טוב. 🙂

  137. רונה Says:

    שלא יעלה על דעתכם שמעשה המרק-קניידלך והאסלה נעשה כלאחר יד.
    בימים שלפני האה"ג כמעט כל דבר שרציתי להפטר ממנו בגודל תואם קקי ממוצע
    לא ניילון ולא בד כמובן עף לאסלה.אבל אתמול אחרי שהכיור הבריק מלובן ובקבוק
    קולה בקש לו מקום בנבכי המקרר שלי ידעתי שצריך לסלק סוף סוף את סיר המרק
    מהמקרר כי אחרת לא תבוא ישועה לקולה. אז אחרי לבטים קשים ונתוח מעמיק של
    מה עדיף? משולש סתום בכיור מאטריות וקניידלך [אה שכחתי להזכיר את האטריות]
    נוזל צהוב ניגר בכיור המבהיק מלובן ידיים שיצתרכו שוב לעבור את טראומת האקונומיקה או פשוט להרים את הקרש להתכופף ולשפוך. את הסוף כבר סיפרתי קודם ידעתי שיש למי והייתי בטוחה שלפחות אילנה תזכור את הדיון המעמיק בנושא.
    ערב משעשע לכולכם ותודה על התגובות.

  138. תיתוש Says:

    רונה אך שכחת את האופציה השלישית שהיא פח הזבל וכמובן לשים קודם נליון

  139. עדידוש Says:

    רונה, גם אני זוכרת את הסימפוזיון שעשתה כלת הפיג'מות הקולנית וההזויה.
    אפשר לחשוב מה כבר קרה. הרמת הקרש היא בהחלט פתרון יעיל וראוי.
    ואת צודקת לגבי טראומת האקונומיקה, אצלי מתפתחת לרוב סוג של רעלת אקונומיקה, המלווה בסחרחורות והרגשת קבס – הפתרון – חלב 🙂

  140. Amitush Says:

    רונה, חחח התאור שלך היה מצחיק.
    אני במקרה כזה פשוט זורקת את האוכל בשקית ניילון של הסופר וישר לפח הגדול.
    ככה גם האסלה תשאר נקיה 🙂

  141. גוויני Says:

    דווקא בקטע של האוכל והאסלה אני יכולה להבין מאיפה הגיעה התגובה של עינב…
    אמנם לא צריך לעשות מזה סימפוזיון ולבחוש בזה שעה תמימה, אבל כן קשה לי המחשבה על אוכל באסלה (במיוחד אחרי יום השואה).

  142. אילנה Says:

    עדידוש,האופציה השלישית לא יעילה,הנוזל הצהבהב ייזל לפח ועכשיו תדמייני לך איז ה ריח,ביףףף,על מה אנו מדברים 🙂

    רונה, אכן צדקת ,כל מה שצפיתי נחרט הייטב בזכרוני.
    ערב מהנה ומשעשע גם לך.

  143. אילנה Says:

    סליחה,התכוונתי לתיתוש 🙂

  144. רונה Says:

    תיתוש אני לא רוצה להכנס שוב לדיון מעמיק האם יש הצדקה לזרוק שאריות אוכל
    המורכבים מנוזל ומוצק כמיקשה אחת כי עינב אם אין לה בחילות כרגע היא יכולה
    עוד לפתוח חלון ולזרוק עלי משהו. אז רק תגידי לי אי ך אפשר להפריד בין הנוזל למוצק בלי לעבור דרך הכיור? נוזלים אני לא מוכנה לזרוק לפח! הפתרון הכי הגיוני
    נראה לי בכל זאת האסלה. אבל אולי גם אני והגיון לא גרים באותו בית.
    ביי נשמה.

  145. גוויני Says:

    רונה לא חסרות שיטות להפריד בין נוזל למוצק… עם קצת יצירתיות הכל אפשרי 😉
    וכמו שאילנה אמרה- על מה אנחנו מדברים???

  146. הפיה הטובה Says:

    אבי – מזל טוב! שיהיה לך רק אושר ואושר ושוב אושר! אני שמחה שאתה פה. אגב, בתך הייתה אמורה להגיע לארץ, לא? זוכרת שבאחד הלילות שיתפת אותנו בהתלבטות האם להעיר את זוגתך ולספר לה באמצע הלילה…
    יפה – בהצלחה לקופצים בטרמפולינה. שכה יהיה לי טוב, מעודי לא שמעתי על תחרות כזו, אבל נשמעת אחלה תחרות. גורמת לשאוף תמיד למעלה… 🙂

  147. עדידוש Says:

    רונה אם כבר הזכרת את הבובלילה וההריון – יש כתבה בוואלה סלבס שבה – משפחת בובליל מכחישה את קיום ההריון ולעומתה משפחתו של הבעל עם קול הציפציף {סורי שכחתי את שמו} אומרת שהיא בשלבי הריון מוקדמים.

  148. אילנה Says:

    אני קוראת את נער הקריאה,תודה לממליצים.

    הבא בתור,מספר חסוי.

  149. גוויני Says:

    ד"א רונה- את חדשה פה, לא?!
    אז ברוכה הבאה!
    ברכת ברוכה הבאה שלוחה גם לאביביתוש (עוד לא יצא לי…)
    ובהזדמנות זו אברך אף את קסם בברכת ברוכה השבה (אני זוכרת אותה עוד מימי "ויק מתגעגעת לשפרה" העליזים).

  150. אילנה Says:

    עדידוש,כשקראתי זאת,לא הבנתי איך צד אחד מאשר וצד שני מכחיש,הכיצד הם יוצאים אחד כנגד השני ,טוב נו,בובלילה לא מפתיע.

  151. גוויני Says:

    אילנה- מפחדים מעין הרע… בכ"ז שליש ראשון.
    רק חבל שהם לא מתואמים.

  152. תיתוש Says:

    חחחחחחחח אילנה שאת תיתבלבלי ביני לבן עדידוש 😛

    רונה גם אני לא מתכוונת לפתוח דיון מעמיק רק צינתי עוד דרך ואם יש לי אוכל נוזלי שאני צריכה לזרוק אז אני שופכת אותו לקופסאות של הסופר 🙂

  153. עדידוש Says:

    אילנה, מספר חסוי מעולה, תהני ממנו 🙂
    אני קוראת עכשיו את הספר החדש של אותו מחבר, ליעד שהם – "משחק הראיות" אתן המלצה כשאסיים.

  154. הפיה הטובה Says:

    ערב טוב לכולם!
    אילנוש, עדידוש, עמיתוש, תיתוש…
    ברוכים הבאים לסער ולרונה.
    מה, חזרנו לדיון המרק? לטעמי (ומרק כזה בהחלט לטעמי…) שמים את המכסה על הסיר ומסננים את הנוזלים, אבל לא מלמעלה באופן שיתיז על הכיור כולו, אלא קרוב למסננת, אחר כך לוקחים שקית או שתיים של הסופר, שמים בתוכם את כל המוצקים, עוטפים שלא ינזל ולפח… לא חבל לשלם אחר כך 200 ש"ח לשרברב שיפתח סתימות…?
    ואם כבר מדברים על כיורים – יודעים מה הכי בעסה? שאתם מצחצחים את הכיור לפני שבאים אורחים, הוא בוהק מלובן, אבל בתחילת הערב, בלי שאתם רואים, אחד האורחים שופך כוס קולה לכיור ככה מלמעלה, עם שפריצים דביקים לכל כיוון… לכו תתנצלו שלפני דקה הכול היה מבריק… 🙂

  155. תיתוש Says:

    ערב טוב פיה
    חחחח הצחקת אותי עם האורחים והקולה 🙂

  156. עדידוש Says:

    ערב טוב פיה טובה, אולי אני צריכה לעשות בדיקת ראיה, אבל אני לא ראיתי הערב את סער, איפה ראית שהוא כתב?

  157. אילנה Says:

    ערב טוב פיה טובה שלנו,השלום לך? התגעגעתי 🙂

  158. הפיה הטובה Says:

    אופס… עדידוש, כנראה אני צריכה בדיקת ראייה. אחזור לאחור, אבדוק טוב את מי רציתי לברך ואעשה את זה מחדש…

  159. גוויני Says:

    אני לא מבינה משהו…
    מדבריה של הפיה אני מבינה שהיא רואה את סער
    ומדבריו של אבי אני מבינה שהוא רואה את סתונית
    אז למה אני לא רואה אותם?

  160. עדידוש Says:

    גוויני, גם אני לא רואה אותם, לדעתי הם לא כתבו הערב.

  161. אילנה Says:

    חחחחחח,גוויני ,אסביר לך
    אבי הודה כאן לסתונית על הברכה שרשמה לו בפייסבוק.
    פיה טובה שלנו התבלבלה:-)

  162. ארנוס Says:

    היי כולם, נעדרתי כמה שעות…
    קודם כל מזל טוב לאבי!

    הכלבלב המלקק את המסך מתוק, זה פאג צעיר… אולי ויק כשהיתה קטנה?

    ולרונה תודה על הכתבה מהמקומון, היה ברור שהכל בסדר וסתם הכתב יוצר סנסציה מכלום. גם אחת התגובות לכתבה ככל הנראה היתה של –

    ונאמר בה שהכל בסדר (אגב, מקדיש לה את השיר כמובן).

  163. אבי Says:

    פיה טובה
    כל הכבוד לזכרון שלך. אכן הבת חזרה ארצה לפני כשלושה שבועות. בפסח כבר היינו ביחד.
    חזרה שמחה ומאושרת, והעיקר אשתי קורנת מאושר.

  164. תיתוש Says:

    גוויני כי פיות רואת דברים שבני אדם רגילים לא רואים 🙂
    ואבי אולי קיבל ראיה אל חושית ליום הולדתו 🙂

  165. הפיה הטובה Says:

    גוויני, זה בערך כמו שיש כאלו שרואים אצלך חתול ואני רואה כלב… 🙂 שמעתי גם משהו על ארנב? או שזה כבר בעיות בזיכרון בשעת ערב מאוחרת?
    התכוונתי לברך את קסם (ויצא לי סער…), ובהזדמנות זו לברך גם את אביביתוש ושוב את רונה, שהצטרפו אלינו. ברוכות הבאות! 🙂

  166. ארנוס Says:

    והתמונה היומית – שפרה בפוזה טיפוסית – עוסקת ביצירה. איזה כיף לראות אותה ככה…

  167. תיתוש Says:

    אבי אז מגיעה לך מזל טוב כפול 🙂

  168. גוויני Says:

    עכשיו הכל ברור…

  169. Amitush Says:

    חחח פיה, הצחק אותי עם הקולה בכיור 🙂
    גוויני, גם אני לא רואה אותם לא רק את 🙂 הם כנראה בקשר מחוץ לבלוג

  170. אבי Says:

    הי ארנוס – תודה.
    איזו בחירה, זאב נחמה, אתניקס ויבגני שופבלוב – ג'סיקה
    אבל המגיבה היתה האחות האחרת 🙂

  171. הפיה הטובה Says:

    אבי – אני באמת שמחה בשבילכם. מרגש כשציפורים חוזרות לקן…
    אילנה – גם אני התגעגעתי, לכן באתי!

  172. אבי Says:

    גוויני ותיתוש.
    לא ראיה אל-חושית. אנחנו בקשר בפייסבוק.

  173. עדידוש Says:

    אבי לכבוד יום הולדתך, אני מכבדת את כולכם בכדורי שוקולד מצופים בקוקוס/סוכריות צבעוניות 😛

  174. גוויני Says:

    אבי, קיבלת יופי של מתנה ליום הולדתך 😉

  175. אבי Says:

    עדידוש וכולם.
    ואני מוזג לכולכם יין אדום.
    לחיים, ושיהיה לכולם רק טוב.

  176. ארנוס Says:

    אבי, גם בת שבע יתן שהגיבה שם אבל תגובה אחרת היא כמעט בוודאות של ג'סי ג'סי ג'סי ג'סיקה…

  177. גוויני Says:

    אוי עדידוש אני כ"כ שבעה שאני חייבת לסרב…
    אמאל'ה אני לא מאמינה שאני אומרת לא לכדורי שוקולד!

    בכ"א אני זזה לישון.
    שיהיה לכולנו לילה מקסים 🙂

  178. תיתוש Says:

    תודה עדידוש אני מנדבת את הלימוננה שאחותי השראירה לי 🙂

  179. צופה באח הגדול Says:

    ערב טוב לכולם,
    השלמתי כמה דברים.. אז ככה
    אבי, מזל טוב. אני מאחלת לך אושר ועושר, בריאות ושרק דברים טובים יבואו בדרכך.
    ברוכה הבאה לרונה ולאביביתוש,
    כל חברה של עדי היא חברה שלנו 😉

    michal-הודעה קצת מאוחרת, אבל משתתפת בצערך ושלא תדעי יותר צער

  180. אבי Says:

    לילה טוב גוויני
    ו…תודה. 🙂

  181. עדידוש Says:

    ליל מנוחה גוויני, חלומות נעימים 🙂

  182. אילנה Says:

    לחיים אבי,לחיי כל החברים המקסימים של הבלוג.

  183. תיתוש Says:

    לילה טוב ושינה ערבה גוויני

  184. הפיה הטובה Says:

    עדידוש המתוקה, תודה, מתאים לי.
    אני מחלקת לכולם מרשמלו בצבעי כחול לבן (די זוועה, למעשה…), שהוציאו במיוחד ליום העצמאות!

  185. תיתוש Says:

    לחיים

  186. אילנה Says:

    גוויני,לילה טוב ושינה מתוקה.

  187. אילנה Says:

    ערב טוב צופה.

  188. תיתוש Says:

    ערב טוב צופה הית חסרה בלילות האחרונים

  189. אבי Says:

    צופה באה"ג 🙂

  190. צופה באח הגדול Says:

    ערב טוב אילנה ותיתוש
    נעדרתי בימים הארונים אבל חזרתי עם אנרגיה מחודשת 🙂

  191. עדידוש Says:

    היי צופה יקרה 🙂
    פיה טובה, מרשמלו כחול לבן עוד לא טעמתי, אבל בשנה שעברה עשיתי פעילות ליום העצמאות עם בצק סוכר – כחול לבן, שהיתה כיפית לאללה 🙂 מומלץ!

  192. תיתוש Says:

    ואני שמחה שחזרת ושתמד תהיי עם אנרגיות טובות

  193. אילנה Says:

    ואני מחלקת לכם מרשמלו בצבע ירוק לבן שהקטנה הביאה מיוהנסבורג,האמת היא שטעמו לא ערב לחך,אך אני אוהבת מרשמלו ובולסת.

  194. הפיה הטובה Says:

    ערב טוב צופה,
    עדידוש – בצק סוכר תמיד יוצא מוצלח עם ילדים. אכן, המרשמלו בצבעי כחול לבן (לא נעשה כאן פרסום לחברה) – להשיג בחנויות…
    אבל עדידוש, אומרים שמרשמלו עשוי מג'לטין, שהוא עשוי מעצמות טחונות של דגים או משהו… יש לי צמרמורת רק מהמחשבה.

  195. צופה באח הגדול Says:

    היי אבי ועדי החמודה 🙂
    תודה תיתוש 🙂

  196. Amitush Says:

    לילה טוב גוויני
    היי צופה
    מרשמלו כחול לבן? נשמע מעניין, אני מנסה 🙂
    עדידוש, תודה על הכדורי שוקולד, אני הולכת על הציפוי קוקוס!

  197. תיתוש Says:

    תודה על הממתקים שבנות הבלוג מכבדות אותנו

  198. הפיה הטובה Says:

    עמיתוש, מה שלומך מקסימה? אני הולכת לשלוח לך מחר "מרשמלו" בדואר… 🙂 החבילה עבורך אצלי על השולחן… 🙂 🙂 🙂

  199. הפיה הטובה Says:

    תיתוש – אנחנו יודעים שאת אוהבת במיוחד מתוק, אז בשבילך עם תוספת סוכר ומתיקות!! מגיע לך!

  200. תיתוש Says:

    חחחחחחח פיה תודה

  201. אוריתי Says:

    קראתי בעיון את הדיון בעניין זריקת מרק הקניידלך לפח, כיור או אסלה- היה מרתק.
    תודה על כדורי השוקולד, אני עם עמיתוש הולכת על ציפוי קוקוס.
    אילנה, תודה על המרשמלו, אני מאוד אוהבת, ביחוד את האמריקאים הגדולים של חברת קראפט, מסוגלת לגמור בערב חצי שקית ענקית.

  202. צופה באח הגדול Says:

    היי פיה, אז לא כדאי לקנות את המרשמלו האלה? 😆
    היי עמית'וש, מה שלומך?

    אני חייבת לעצור הכל!!! ולהודת בטעות.. עדי, אני מתנצלת שכתבתי לך "חמודה" אני משנה לעדי יקרה! חחח איך? 😉
    ההתנצלות מקבלת?

  203. אילנה Says:

    על בקשת אורה אני מעבירה לכם את הקישור הבא לכבוד יום ההולדת של אבי:

  204. Amitush Says:

    פיה מתוקה!!
    אני מחכה ל"מרשמלו" הזה כבר שניייםםםםםםםם 🙂
    תודה תודה לך פיה טובה ומקסימה!

  205. עדידוש Says:

    צופה יקרה, ברור שמתקבלת! את אלופה 😛

  206. עדידוש Says:

    אילנה, למה אורה לא נכנסת? תמסרי לה שנתייחס אליה יפה 🙂

  207. צופה באח הגדול Says:

    תודה עדי על המחמאה it takes one, to know one
    אבל כדאי שנפסיק אם הצ'יזיות לפני שנקבל איזה מרשמלו כחול לבן לראש חח. אני כבר מרגישה שמישהו מתחיל לכוון 8)

  208. אילנה Says:

    עדידוש,אורה מנסה ולא מצליחה להיכנס לבלוג.

  209. צופה באח הגדול Says:

    *עם

  210. אילנה Says:

    אני חייבת לכתוב לכם צטוט מדברי אורה:
    אורה: "מה קורה? אתם העפתם אותי מהבלוג,מהר תחברו אותי שארנוס יתקשר אלי מהר"

  211. ora Says:

    היי

  212. אילנה Says:

    אורה יקרה,חיברנו אותך חזרה 🙂

  213. עדידוש Says:

    צופה, הבלוג יעמוד בצ'יזיות שלנו אני חושבת…וחוץ מזה, זה לא שיא הצ'יזיות שהגענו אליה 8) קבלי חיבוק!

    אילנה, תמסרי לאורה בבקשה שהיא יכולה להתקשר אלי, אני אנסה לעזור לה.

  214. ארנוס Says:

    אורה לא נחסמה, בדקתי עכשיו וההודעות שלה לא נקלטו לספאם, אבל מצאתי שם הודעה שאביגייל ניסתה להעלות עם קוף מצחיק שנחסמה בגלל הקישור, שחררתי אותה…

  215. ארנוס Says:

    הנה אני רואה שאת בפנים

  216. הפיה הטובה Says:

    המרשמלו נראה די דוחה אם מסתכלים מקרוב: חצי לבן חצי כחול, אבל זללנו פה הערב את כל החבילה, וכמה שאני צמחונית וחסה על דגים (אבל לא חסה על חסה), אני לא יכולה להשאיר מרשמלו לבד בשקית… מסכן…
    עדידוש – תודי שעדיף קרב מרשמלו על קרב כריות…

  217. עדידוש Says:

    אורה, אני כבר עכשיו מתייחסת אלייך, מה שלומך?

  218. תיתוש Says:

    היי אורה ראית אזה מהר חיברו אותך? 🙂

  219. ora Says:

    אבי היקר שלנו

    מזל טוב ,הרבה נחת מכל מי שחשוב לך

    שמחה שאתה חלק מבלוג זה

    מאורה

  220. ארנוס Says:

    עדידוש תציצי במייל…

  221. הפיה הטובה Says:

    היי, אורה, מה שלומך? אפשר להציע לך מרשמלו כחול לבן, לפני שייגמר?

  222. צופה באח הגדול Says:

    עדי אני מחזירה לך חיבוק! 🙂 אחחחח ראית?! זרקו כדור שוקולד מצופה קוקוס עם מרשמלו כחול מצורף אליו!! 8-0
    מזל שהתכופפתי 😉

  223. עדידוש Says:

    פיה טובה, אני דווקא בעד קרב כריות לפעמים 😉 ולגבי מרשמלו, אני כבר שניייים לא אוכלת בגלל הג'לטין.

  224. צופה באח הגדול Says:

    היי אורה

  225. ora Says:

    היי פיה מתוקה ויפה שלנו

    אני בדיאטה תודה בובה

  226. הפיה הטובה Says:

    לילה טוב, אני פורשת. תיזהרו לא לחלום בלילה על מרשמלו… מכירים את הבדיחה על איש אחד שחלם בלילה שהוא אוכל מרשמלו, וכשהוא קם בבוקר, ראה שאין לו כרית… 🙂

    לילה טוב לכולם!

  227. ארנוס Says:

    טוב אנשים, אני זז לישון, עייף… חבל, דווקא כשמתחיל פה קצת אקשן. נשתמע מחר.
    לילה טוב!

  228. אילנה Says:

    לילה טוב פיה יקרה,שינה מתוקה וחלומות טובים.

    לילה טוב ארנוס,שינה ערבה.

  229. עדידוש Says:

    לילה טוב וחלומות פז פיה טובה וארנוס היקרים 🙂

  230. תיתוש Says:

    לילה טוב פיה וארנוס שתהיה לכם9 שינה ערבה וחלומות פז

  231. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב פיה וארנוס
    פיה, תודה על העצה 🙂

  232. ארנוס Says:

    תודה לכולם, זזתי…

  233. Amitush Says:

    לילה טוב פיה וארנוס, חלומות נעימים

  234. מ Says:

    ערב/לילה טוב לכולם!

    נראה שכולכם במצב רוח טוב וטוב שכך.

  235. הפיה הטובה Says:

    חחח… כולם כאן נפרדו מארנוס וממני בנשימה אחת, אז רק בשביל הפרוטוקול (ובשביל כל המטקבקים שנכנסים לאסוף כאן אינפורמציה) -חשוב לציין שאצלנו בבלוג הבנים והבנות ישנים בחדרים נפרדים… 🙂

  236. עדידוש Says:

    היי מ' יקרה, התגעגעתי 😛
    צופה, שרדת את המטח? או שאת זקוקה להגנה? 8)

  237. תיתוש Says:

    היי מ ברוכה המצתרפת

  238. תיתוש Says:

    חחחח צופה גם אני חשבתי על זה כשנפרדתי ממכם בלילה טוב

  239. עדידוש Says:

    פיה טובה, אהבתי את ההבהרה! ליל מנוחה 🙂

  240. מ Says:

    היי תיתוש ועדידוש. גם אני התגעגעתי . מזג האוויר שיגע אותי וחטפתי מיגרנה. רק היום השחררתי ממנה.

  241. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ'!

    פיה, אל תופתעי אם פתאום תראי שכתבו עלייך שם משהו
    "ארנוס הפיה הטובה הלכו לישון.." חח ממש האח הגדול..
    לילה טוב

  242. צופה באח הגדול Says:

    עדי, שרדתי את המטח, התכופפתי בזמן 8)
    מה איתך? הכל תקין? 😉

  243. עדידוש Says:

    מ' טוב שעברה המיגרנה!

  244. תיתוש Says:

    מ אני מאוד מבינה אותך בעניין המיגרנה

  245. עדידוש Says:

    צופה, "אני יותר חזקה ממה שאני נראית" מוכר לך המשפט מאיזשהו מקום? 8)

  246. מ Says:

    עדידוש, אכן כן. המיגרנה עוררה אצלי געגועים לגשם….

    קבלו ביצוע מיוחד ומעניין לשיר מוכר…

  247. צופה באח הגדול Says:

    כן, עדי.. 8)

  248. אילנה Says:

    חחחחחחח,פיה טובה.

    ערב טוב מ יקרה.

    לילה טוב ושינה ערבה לכולם.

  249. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, שינה ערבה.

  250. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה שינה ערבה וחלומות טובים

  251. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אילנה

  252. עדידוש Says:

    מ', סליחה על התגובה המאוחרת, אבל בהחלט ביצוע שונה ויפה לUMBRELLA תודה!

  253. צופה באח הגדול Says:

    מ' את מכירה את זה?

    אחד הקאברים המעולים 😉

  254. מ Says:

    עדידוש- בכיף.
    צופה- מכירה.
    חברות יקרות, אני פורשת לישון. אשאיר אתכן עם שיר מקסים וחדש ששווה להכיר.
    שיהיה לילה משובח עם המון חלומות מתוקים. לילה טוב לכולם!

  255. עדידוש Says:

    לילה טוב מ', חלומות נעימים, תרגישי טוב!

    שיר שאני מאוד אוהבת – צופה יש לי הרגשה שגם את 8)

  256. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ'
    עדי, אין על אואזיס 🙂

  257. עדידוש Says:

    צופה עוד אחד טוווואווב !!!

  258. צופה באח הגדול Says:

    קבלי

  259. עדידוש Says:

    הגיע זמני לפרוש לישון, המיטה כבר שעה צועקת: "עדידוששש" 😉
    לילה טוב צופה יקרה וגם לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  260. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש שינה ערבה וחלומות פז

  261. צופה באח הגדול Says:

    עדי היקרה 😉
    לילה טוב עם חלומות נעימים ומתוקים
    שיר לפני השינה 🙂

    בקרוב טוקבק בוואלה- "עדידוש הלכה לישון!!"
    חחח

  262. תיתוש Says:

    חחחחחחח צופה

  263. הדר Says:

    שלום לכולם!!

    עכשיו חזרתי מהעבודה..

    מישהו עוד ער?

  264. תיתוש Says:

    אני כאן הדרי מה שלומך?

  265. הדר Says:

    הייי תיתוש מה שלומך?

    אני בסדר.. עייפה מהעבודה..

  266. צופה באח הגדול Says:

    היי הדר 🙂
    בינתיים תיתוש ואני כאן 😉

  267. תיתוש Says:

    הדרי אני מתארת לעצמי מחר את לומדת?

  268. הדר Says:

    היי צופה!

    ראיתי שלאבי יש יומולדת אז שיהיה המון מזל טוב!!

    כן תיתוש מחר אני לומדת ויש לי יום ארוך מאוד אז אני אפרוש לישון
    שיהיה לכן לילה טוב וחלומות פז 😛

  269. צופה באח הגדול Says:

    הדר, בגלל שאני נמצאת פה לרוב הלילות, ויצא לנו פחות לדבר, פעם הבאה נשלים קצת פערים 😉 חחח
    היה קצר… לילה טוב הדר וחלומות נעימים 🙂

  270. צופה באח הגדול Says:

    *בלילות

  271. תיתוש Says:

    לילה טוב הדרי שיהיה לך יום קל ונעים מחר קבלי חיבוק ענק

  272. הדר Says:

    תיתוש קבלי חיבוק בחזרה…

    צופה באמת צריך איזה לילה להיפגש ולקשקש.. 😛
    קבלי גם את חיבוק…

    שיהיה לילה טוב…

  273. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב הדר, חיבוק חזרה.. 🙂
    כמה חיבוקים יש פה… חח

  274. תיתוש Says:

    צופה בחיים שלי לא חיבקתי ולא קיבלתי כל כך הרבה חיבוקים אבל כשאנחנו וירטואלים אנחנו מרשים לעצמנו יותר מאשר בחיים הפרטיים 🙂

  275. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, על זה אני נותנת לך חיבוק גדול!
    מצידי שיזרקו עליי מרשמלו כחול לבן!

  276. תיתוש Says:

    צופה אני שולחת לך חיבוק ענק בחזרה ואין לי בעיה שיזרקו עלי מרשמלו 🙂

  277. אירית Says:

    היי תיתוש, אני מגיעה בשעה ממש מאוחרת. את עוד כאן? תנצלי את השעות הלא חמות להתרווח וליהנות. זה הזמן לוודקה ומיץ תפוזים (או מיץ לימוננה למי שמתעקש).

    אני חייבת מתנה לאחותך שקצת העלבתי אותה היום. מה לעשות שיש לי פוביה מכלבים-חתולים-ציפורים וכו' וכו'. אבל ידעתי שכל יתר השפויים בבלוג ייהנו מן הכלב.
    לעומת זה – החמודים האלה הרבה יותר כלבבי.

    הם לגמרי אנחנו: גם בשובבות, ובריב האחים, וגם בדאגה האימהית.

    תיתוש, אם את כאן השמיעי קול. 🙂 התגעגעתי.

  278. Amitush Says:

    אתם עוד כאן? 🙂
    שיר רגוע שלעת לילה מאוחרת

  279. Amitush Says:

    לשעת

  280. צופה באח הגדול Says:

    היי עמית'וש ואירית

  281. אירית Says:

    היי עמיתוש, שמחה לראות אותך ותודה על השיר. ישנתי כל הערב – איך נפלו גיבורות – והגעתי עכשיו וכבר חשבתי שאני לבד לגמרי. מה שלומך יקירתי? מה שלום הילדודס והבעלול וג'ים השותף הסמוי?

  282. צופה באח הגדול Says:

    טוב אני פורשת לילה טוב לכולם
    חלומות נעימים ושיהיה טוב…

  283. תיתוש Says:

    היי אירית ועמיתוש אני כאן

  284. תיתוש Says:

    לילה טוב צופה יקרה קבלי עוד חיבוק כך על הדרך

  285. צופה באח הגדול Says:

    תודה תיתוש:)
    מחזירה לך גם חיבוק בחזרה
    לילה טוב

  286. Amitush Says:

    צופה, ככה את פורשת שאני מגיעה??
    טוב נו, לילה טוב שיהיה לך 🙂
    היי תיתוש ואירית,אני כאן לבינתיים. כולנו בסדר בריאים ושלמים ברוך השם 🙂

  287. אירית Says:

    היי צופה. פינקתי את עצמי עכשיו עם סלט ירקות קצוץ דק-דק וקוטג'. היה אחלה. כולכן מוזמנות להתכבד. יש גם לחם טרי וטעים. ראיתי שהיה כאן ערב נחמד ומלא חיבוקים. אוף, הנשמות הטובות שבבלוג הזה כל כך חיוביות … 🙂

    ולפני שאשכח, מזל טוב לך אבי. יומולדת זה תמיד זמן של קצת חשבון נפש, מה הספקנו, ממה אנחנו מרוצים וממה פחות, ובעיקר זמן של תקוות ותוכניות לעתיד. בגילנו אולי כבר לא מרימים אותנו על כיסא כך וכך פעמים אבל עדיין אהובי-נפשנו מאחלים לנו שנדע רק אושר ושמחה ואתגרים וסיפוק. אז זה מה שאני מאחלת לך, וגם שתגשים כל מה שלבך מבקש ושתהיה בריא כדי שתוכל לממש הכול. 🙂 עד מאה ועשרים!

  288. תיתוש Says:

    חחחח אירית אזה קופים חמודים
    אני לא הצלחתי לראות את הקישור שאחותי שמה

  289. צופה באח הגדול Says:

    עמית'וש, אני חייבת לך 😉
    לילה טוב אחרון 🙂

  290. אירית Says:

    היי צופה. ביי צופה. לילה טוב ושינה מתוקה. 😀

  291. תיתוש Says:

    לילה טוה אחרון לצופה

    אירית ועמיתוש קבלו גם את פ חיבוק ענק 🙂

  292. תיתוש Says:

    איריתתתתת?

  293. אירית Says:

    אהלן תיתוש, אחותך שמה סרטון של כלב מלקק זכוכית כך שניתן לראות את הלשון שלו ואיך הוא נהנה מן הליקוק. ארנוס כתב כאן שזה כנראה כלב פאג. אני בטוחה שרוב האנשים השפויים היו אומרים על זה: איזה מותק! מקסים! חמוד כזה! אבל כפי שהבנת – לא אני. מפחדת מכלבים.

    אבל יש לי חדשות אחרות טובות (בשבילי). מאז פסח לא העזתי לעלות על המשקל, הייתי בטוחה שהשמנתי נורא מכל המצות ושאר עינוגים. אבל אתמול סוף-סוף העזתי וגיליתי שדווקא ירדתי ב-3 קילו. את רואה, יש ניסים בישראל. 😛

  294. Amitush Says:

    צופה,זה נרשם לך 🙂
    תיתוש,קבלי חיבוק ענק בחזרה וגם נשיקה 🙂

  295. תיתוש Says:

    אירית אז החודש מותר לך לאכול 4 פעמים סחוג עם פלאפל 🙂
    אני מקירה את הסירטון הזה זה מאוד ישן אבל חמוד גם אני לא כל כך אוהבת חיות אבל דרך המחשב אין לי בעיה

  296. אירית Says:

    שיר שמתאים מאוד לבלוג החברים של ויק
    השיר: רק בשביל לקבל חיבוק, הקליפ: בעלי חיים שמבקשים אימוץ.

  297. תיתוש Says:

    חחחח עמיתוש כבלי גם את נשיקה וגם לך אירית 🙂

  298. אירית Says:

    עמיתוש, איך את עם בעלי חיים? אתם מגדלים איזו חיה? אני גידלתי רק דגים, וזה היה מאוד מזמן והיה מתסכל מאוד כאשר הם נפטרו, לא תמיד בשיבה טובה. 🙂
    ניסיתי פעם לגדל גם צבי מים אבל ממש נגעלתי לגעת בהם והם עברו למישהו פחות פחדן ממני. 😛

  299. אירית Says:

    זמר שלוש התשובות, בביצוע זהבה בן

  300. Amitush Says:

    חחח אירית, אני חולה על בעלי חיים 🙂
    אנחנו מגדלים בבית כלב וצב מים אחד (זה מה שנשאר מתוך שלושה ) 🙂
    גם דגים גידלנו אבל זה יותר מדי עבודה וכסף כך שהחלטנו שמספיק.

  301. תיתוש Says:

    כשהיתי קטנה מאוד אהבתי חיות כלבים חתולים צבים לטאות שפנים אני גרתי בטבע אז חוץ מנחשים כל החיות וחלק מהחרקים היו חבריי הטובים אבל אז הברנו דירה לעיר וכל זה נעלם

  302. תיתוש Says:

    עברנו

  303. אירית Says:

    שיר עתיק: נשיקות מתוקות יותר מיין.

    נראה לי מתאים לשעת לילה זו.

  304. Amitush Says:

    שכחתי להוסיף שבתכנון שלנו זה לאמץ גם ארנב נחמד 🙂

  305. תיתוש Says:

  306. תיתוש Says:

    אני בכלל לא יודעת לןמה הפסקתי לאהוב חיות

  307. אירית Says:

    עמיתוש, נראה לי נהדר שהילדים גדלים עם כלב. בטוח שגם הם יהיו אוהבי חיות כשיגדלו. איך קוראים לבן המשפחה החמישי?
    במשפחה שלי ההורים שלי פחדו מבעלי-חיים והעבירו גם לנו הילדים את הפחד הזה. הם לא היו צריכים להגיד משהו, מספיק היה לראות אותם, את שפת הגוף שלהם ולהבין. כשהתבגרנו אח שלי אימץ כלב, ודווקא כלב גדול מאוד, כדי להפסיק לפחד והוא באמת נקשר לכלב, אבל נראה לי שאצלי זה כבר לא יקרה. עברתי שלבים והיום אני מסוגלת להיות עם כלב בחדר אחד, אבל לא נהנית מזה ומפחדת כל הזמן שהוא ינסה ללקק אותי. הנה אני מגלה לכן את החסרונות שלי. דווקא חבל לי מאוד שכך זה.

  308. Amitush Says:

    תיתוש, למה את חושבת שהפסקת? כשמבוגרים ההתעסקות עם בעלי החיים היא כבר לא כמו שהיינו בתור ילדים קטנים ושובבים ….אבל האהבה לחיות בטוח עדיין טמונה בך 🙂

  309. תיתוש Says:

    חחח אירית חוץ מיפחד את ניגעלת
    גם אני ניגעלת מלקוקי חיות

  310. תיתוש Says:

    חחח אירית חוץ מיפחד את ניגעלת
    גם אני ניגעלת מלקוקי חיות .

  311. אירית Says:

    תיתוש, זה רק פחד. אני מפחדת שהם יתנו לי ביס. אני כמובן שמחה מאוד שיש כל כך הרבה אנשים שכן אוהבים חיות ודואגים להן, מה שאני לא יכולה לעשות. בחברה שלנו החיות הן בתחתית הסולם וכל כך הרבה אנשים מתעללים בהן. צריך לעשות משהו כדי להפסיק את זה. וכשאתה אוהב בעל חיים הוא מחזיר לך אהבה בלתי מותנית.

  312. Amitush Says:

    אירית, תנסי פעם אחת להתמודד עם הפחד הזה ולתת לגור כלבלב לשחק אתך קצת וללקק אותך. פשוט תני ליטוף והוא יחזיר לך בליקוק 🙂 תחשבי על זה שליקוק שווה כנשיקה והוא בסה"כ רוצה לנשק אותך.
    אני מתה על כלבים מגיל אפס!! ההורים שלי מספרים שבתור תינוקת כבר הייתי מאוד סקרנית ובדקתי כול בעל חיים שאפשר. אפילו נסתי לאכול את הרגל של הצב ששמו לי על המגש בעגלה…. לא מבינה מה חשבו ההורים שלי ברגעים אלה אבל הם הנציחו זאת בתמונה שתהיה הוכחה 🙂

  313. אירית Says:

    עמיתוש ותיתוש, גם לי נראה שמי שאהב פעם בעלי-חיים לא מתחיל פתאום לפחד מהן, אלא אם כן הוא עבר איזו חוויה טראומתית שקשורה לחיות. יכול להיות שכאשר מתבגרים חושבים יותר על המעמסה שבגידול הכלב או החתול, בצורך לדאוג לו, להאכיל אותו, לנקות אותו, לקחת אותו לווטרינר ולתת לו את כל החיסונים ואז המחשבה על בעל החיים הופכת להיות יותר מעשית ופחות מן הבטן, אבל כשמישהו מתקשר לכלב או לחתול זה אהבה אמיתית. די לקרוא מה כותבות כאן קיפי מענף הכלבים ואביגייל מענף החתולים כדי להבין ולחוש את זה.

  314. תיתוש Says:

  315. אירית Says:

    עמיתוש חחחח אני בטוחה שהצב מאוד "אהב" את זה שתינוקת מדושנת עונג מלקקת אותו … 😛
    ניסיתי להתמודד עם הפחד וללטף כלבים וחתולים, ואפילו היה כלב אחד של חברה שלא "הציק" לי והחלטתי שאני אוהבת אותו. אבל הפחד עמוק בבטן וכנראה כבר לא יעבור. אני יכולה להיות עם בעלי חיים באותו חדר אבל לא אוהבת את זה ומרגישה כל הזמן שאני קצת בחרדה.

    דרך אגב, גוויני, אם תקראי את זה, סוף סוף זכיתי לראות את הכלב שלך ועכשיו הבנתי למה אמרת שהוא שפן. זה לא שפן אלא שפנפנת פלייבוי 😛 הצבע הוורוד מאוד מחמיא לו ומדגיש את העיניים היפות שלו. 🙂

  316. תיתוש Says:

    כמו שכתבתי למעלה אני מאוד אהבתי חיות מכל הסוגים והיום אני לא אוהבת אותם

  317. אירית Says:

    תיתוש, הנה המילים של השיר בעברית.
    ניסיתי למצוא קליפ של זה אבל לא היה ביוטיוב.

    איפה הפרחים

    איפה הפרחים כולם
    שאהבנו
    איפה הפרחים כולם
    אנה הלכו

    איפה הפרחים כולם
    הנערות לקחו אותם
    מתי הם ילמדו
    מתי הם ילמדו

    איפה הנערות כולן
    שאהבנו
    איפה הנערות כולן
    אנה הלכו

    איפה הנערות כולן
    הגברים חטפו אותן
    מתי הן ילמדו
    מתי הן ילמדו

    איפה הגברים כולם
    שהכרנו
    איפה הגברים כולם
    אנה הלכו

    איפה הגברים כולם
    הצבא לקח אותם
    מתי הם ילמדו
    מתי הם ילמדו

    איפה הצבאות כולם
    שלהם הרענו
    איפה הצבאות כולם
    אנה הלכו

    איפה הצבאות כולם
    הקברים כיסו אותם
    מתי הם ילמדו
    מתי הם ילמדו

    איפה הקברים כולם
    שחפרנו
    איפה הקברים כולם
    אנה הלכו

    איפה הקברים כולם
    הפרחים כיסו אותם
    מתי הם ילמדו
    מתי הם ילמדו

  318. תיתוש Says:

    יכול להיות שהפסקתי לאהוב חיות בגלל טראומת הפרדה ואולי אז החלטתי שאני מפסיקה לאהוב אותם כדי שיפסיק לכאוב ועם השנים פיתחתי אלהם גם פחדי

  319. תיתוש Says:

    אירית את זוכרת מי שר בעיברית?

    גם לכם ההודעות עולות לאט?

  320. אירית Says:

    תיתוש, שימי לב איפה אנחנו כותבות: בבלוג על שם של כלב. במשך חודשים כאשר חסינו תחת חסותה של ויק לא העזתי לכתוב את זה. זה נראה לי כמו חילול הקודש … 🙂 אני לא יודעת אם יצא לכם להציץ בבלוג הישן, אבל בפוסטים הראשונים כמעט כל המגיבים היו אוהבי חיות, ובעיקר אוהבי כלבים שנמשכו אל הבלוג בעיקר בגלל ויק, שכמובן כתבה נפלא, ונקודת המבט הכלבית שלה על החיים. רק אחר כך זה הפך יותר ויותר לשפרה ולא לסיפורי ויק על שפרה, והבלוג שינה את צביונו.

  321. אירית Says:

    תיתוש, בעברית יש לזה שני ביצועים שאני זוכרת: של גשר הירקון ושל אריק לביא. אבל לא מצאתי ביוטיוב. בכלל אין שם הרבה שירים בעברית שהושרו לפני יותר מ-10 שנים. נראה לי שכל האוצר הזה נמצא בארכיון רשות השידור והם לא משחררים אותו.

  322. Amitush Says:

    חחחח אירית איך ידעת שהייתי תינוקת מדושנת 🙂 הייתי כבת שנה לערך ועוד לא הספקתי להכניס את הרגל שלו לפה וההורים עצרו אותי בזמן חחחחח אבל רואים בתמונה שאני מרימה לו את הרגל ובודקת אותו טוב טוב 🙂 חחח
    עם כול האהבה שיש לי לבעלי חיים, לעולם לא הייתי מניחה צב על העגלה של הילדים שלי, מה הם חשבו לעצמם???
    הם גם מספרים שהייתי נכנסת לכלבים גדולים בין הרגליים ולא היה אכפת לי גם לחטט להם בפה.
    שאלת אותי קודם ולא עניתי לך, לכלב שלנו קוראים NIGHT
    כי הוא שחור כמו הלילה 🙂
    לילה טוב לכן,מתחיל אמריקן איידול.

  323. אירית Says:

    גם לי ההודעות עולות לאט. תיתוש, את לא עייפה? אני ישנתי כמה שעות טובות אבל אני דואגת לך. בטח עמיתוש עוד מעט תלך לישון בשעה נורמלית. 🙂

  324. אירית Says:

    להת' עמיתוש. שתהיה לך צפייה נעימה ושהטובים ינצחו. ומחר שיהיה יום מושלם!

  325. אירית Says:

    לכל הערים, גלויים וסמויים, שיר שאני אוהבת מאוד-מאוד.

  326. תיתוש Says:

    כן אני זוכרת מאוד אבבתי לקרוא וגם מאוד סיקרן אותי לדעת מי עומד מאחורי הכותבים בשם החיות

  327. אירית Says:

    עוד קצת ביטלס

  328. תיתוש Says:

    לילה טוב עמיתוש תהני מאמריקן היידול

    אירית הלכת?

  329. תיתוש Says:

    אחלה שירים אירית

  330. אירית Says:

    מוקדש לגברים של הבלוג: שיר של הביטלס על רקע צילומים של הנשים היפות ביותר בהוליווד ever.

  331. אירית Says:

    תיתוש, אני מתרגמת לך עכשיו מילים של שיר של הביטלס, כדי שתיהני גם מהמשמעות. אז חכי רגע.

  332. תיתוש Says:

    אירית אני נירדמת על המיקלדת אז שיהיה לך לילה טוב אני מקווה שבכל זאת תצליחי לישון שוב בשעה הקרובה קבלי חיבור ענק

    אירית עם את כבר כאן תכבי את האור בבלוג

  333. תיתוש Says:

    טוב אירית אני מחכה

  334. אירית Says:

    השיר In my life (בחיי) של הביטלס.

    בחיי

    יש מקומות שאזכור כל חיי, למרות שחלקם השתנו.
    חלקם (השתנו) לנצח, ולא לטובה,
    חלקם נעלמו וחלקם נשארים.
    לכל המקומות האלה ישנם הרגעים שלהם
    עם מאהבים וחברים שאני עדיין יכול לזכור,
    חלקם מתו וחלקם חיים.
    בחיי אהבתי את כולם.

    אבל עם כל החברים והמאהבים הללו,
    אף אחד לא משתווה אליך.
    והזכרונות האלה מאבדים את משמעותם
    כאשר אני חושב על אהבה כמשהו חדש.
    למרות שלעולם לא אאבד את חיבתי
    לאנשים ודברים שהיו בעבר.
    אני יודע שלעתים קרובות אעצור לחשוב עליהם.
    בחיי אהבתי אותך יותר.

  335. אירית Says:

    תיתוש, לילה טוב לך. אני לא יודעת איך לכבות אור בבלוגים. לוחצים על איזה כפתור? חחחח

  336. אביגייל Says:

    רגע – – – לילה טוב !!! חכו שנייה – – –

  337. אירית Says:

    אביגיילוש, אהלן! מה שלום הפינגווינים ובשר הלוויתנים המיובש? אולי ראית, אבל כל הלילה הקדשנו לשיחה בעקבות רגשות האשם שלי על היחס המזעזע שלי לכלבך החמוד. ניסינו בדי הרבה מילים להסביר את התופעה. אולי הצלחנו, ואולי סתם אני איראה לכולם די אידיוטית. 🙂

  338. אירית Says:

    יקירתי, עבדת עד עכשיו? איזו חרוצה את!!!! יש לי עוד סלט ירקות קצוץ דק-דק וקוטג', אם בא לך להתכבד. 🙂

  339. אביגייל Says:

    שלושה קילו ? עם כל הבובלה ? שערוריה!
    הקופים נורא חמודים. אבל זה לא מפצה אותי על זה שלא נהנית מהליקוק של הפאג החמוד שהבאתי, ועוד בבלוג שהיה של ויק ! תודה לגוויני וארנוס שיודעים להעריך מתיקות מהי …
    תיתוש, זהו ? אפשר לכסות אותך יקירתי ?

  340. אירית Says:

    אביגייל יקירתי, במקום העבודה שלי דיברו היום על האבטלה ועל הצלת עסקים קיימים שצריך לתת להם רק סיוע קטנצ'יק כדי שיוכלו להמשיך לפעול ולהעסיק אנשים. אבל דיברו על הדברים כל כך גבוהה-גבוהה וממש שמעתי את הציניות בין הדברים. יצאתי די מצוברחת. לפני חצי שנה התקבלה כבר תוכנית להעברת מיליארד שקל להצלת עסקים קטנים ובינוניים, אבל עד היום הועבר רק 5% מזה, ולא מתכוונים לעשות כלום עד חודש יולי לפחות. מה הם חושבים, שבינתיים העולם נעצר?

  341. אירית Says:

    אביגייל, תיתוש צנחה על המקלדת ונראה לי שהיא מאוד זקוקה לכיסוי. נכון מרשים ה-3 קילו? הייתי בהלם. אולי צריך לעבור לדיאטת מציות ובובלך. 🙂

  342. אביגייל Says:

    איריתק'לה, דווקא לא עבדתי, יצאתי לשם שינוי מהבונקר, נחטפתי לתל אביב העיר. מתאים לי סלט קצוץ דק לאללה. עם קוטג' – סביר. למרות שאני מעדיפה עם טחינה, אבל באתי מאוחר, מה לי להתלונן.
    כן, ראיתי איך המצאתן את ותיתוש כל מיני פחדים מופרכים מהחברים הכי טובים שלי …

  343. אירית Says:

    אביגייל, את כל כך צודקת. גם אני עמדתי על האירוניה בכך שאני כותבת בבלוג של כלבה. אני מאוד כפוית טובה, ואם תסלחי לי: גם אידיוטית. התגובה הראשונה שלי למראה כלב היא אימה. אבל אני לא חייבת לחשוף את קלוני ברבים, ועל הדרך להעליב אנשים שהאהבה בליבם והתכוונו רק לשתף אותנו במתוק-המתוק-הזה. סליחה. התגובה שלי בהחלט לא ראויה. 😦 😳

  344. אירית Says:

    מזל שקיפי לא כאן. היא היתה נותנת לי עם נבוט על הראש, ובדרך נושכת אותי.

  345. אביגייל Says:

    לוקח לתגובות שעות לעלות.
    מצברח אותי מה שאת מספרת ממקום העבודה שלך. ולא מפתיע. אני מקשיבה לכל המלל בטלוויזיה, ולא מבינה אף מילה. אני שומעת אותם כמו ששומעים מתחת למים ; בלהההה בלהההה ….. אני לא מצליחה לראות מאיפה תבוא הישועה.

  346. אירית Says:

    אביגייל, עכשיו את יודעת כבר שאנחנו לא תאומות 🙂 😦 ערכי בוודאי ירד בעינייך לפחות ב-80,000 דרגות. אני מודה שאני לא מושלמת. איך היה בתל-אביב? נהנית?

  347. אירית Says:

    אביגייל יקירתי, אני מנצלת את ההזדמנות שאת כאן ומעבירה אליך את המקל, כלומר את בקשתה של תיתוש לכבות את האור. היא בטח התכוונה לבקש לכסות את כולם אבל היא יודעת שממני לא מבקשים דברים כאלה. אני מוכנה לכל היותר לשיר לכולם שיר ערש.

    לילה טוב לך ושינה מתוקה. 🙂

  348. אביגייל Says:

    אני סולחת לך. לא יכולה לעמוד בפניך.
    היה לי כלב חבר, שהיה של משפחה מקסימה כאן בקיבוץ, ברונו היקר, היה בא לבקר אותי כל לילה, שלוש, ארבע לפנות בוקר, היינו יושבים, משוחחים, דברי טעם, כמובן. אפילו הצעתי בזמנו לבחור בו כמזכיר הקיבוץ… חבר קרוב, הכרתי אותו איזה תשע, עשר שנים. לפני חודש הרדימו אותו , היה חולה מאוד, סבל, מיסכן שלי. כמה ימים לפני שהרדימו אותו, הוא גרר את עצמו עד כאן, להגיד שלום. אני שולחת לך תמונה שלו למייל…

  349. אירית Says:

    יהי זכרו של ברונו ברוך. אין ספק שהיה כלב חכם אם ידע להגיע אליך ב-3-4 בלילה, לשוחח ולהתלטף ולומר דברי טעם. הוא עוד יותר חכם שהוא ידע לא להגיע אליי בשום שעה של היום. את רואה, כלבים כאלה אני אוהבת.
    ממש תודה שסלחת לי, אחרת לא הייתי יכולה להירדם אף פעם מרוב ייסורים.
    אני נעלמת עכשיו להתקלח ולקרוא ספר. להתראות לך יקירתי. אסתכל בברונו במייל. אזהיר את עצמי מראש לא להיבהל, אולי זה יעבוד.

  350. תיתוש Says:

    היי אחותי מה שלומך?
    אני נרדמתי על המקלדת התעוררתי רג לרגע שיהיה לכן לילה טוב אני חוזרת לישון

  351. אירית Says:

    לילה טוב תיתוש. בניגוד להרגלי אני מייד רצה לכסות אותך. תשני חזק והרבה ותחלמי חלומות טובים. את צריכה הרבה כוח כשומרת הבלוג.

  352. תיתוש Says:

    חחחח אירית תודה אני היתי לא מנומסת היום נירדמתי את עמלת ותרגמת לי שיר ואני נרדמתי אז סליחה

  353. תיתוש Says:

    חחח אירית תודה בליחה שנירדמתי כך בחוסר נימוס

  354. תיתוש Says:

    אוףףף מרוב שלא אוברות לי ההודעות אני משנה אותם קצת ואז שתה ההודעות עולות

    לילה טוב לכולם

  355. אביגייל Says:

    המחשב שלי התבלגן קצת.
    לילה טוב תיתוש ואירית. להשתמע.

  356. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם, יש פוסט חדש 😛
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/23/%d7%91%d7%95%d7%90-%d7%94%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/#respond

סגור לתגובות.


