מתוק לו מתוק לו

by

chocolate-bunny

 

מכיוון שהבלוג עוסק במישהי מתוקה במיוחד, הארנב הפעם יהיה ארנב שוקולד!

וקבלו ציטוט מהשיר המקסים של יגאל בשן ולהקת פיקוד צפון – "מתוק מתוק":

"מתוק, מתוק,
הוא טעם החיים,
אם רק יודעים כיצד לטעום,
אם רק יודעים!
מתוק, מתוק,
בלי למה איך ואם,
אם רק יודעים,
אם רק יודעים,
מתוק, מתוק, מתוק, מתוק,
מתוק הוא טעם החיים!
מתוק, אם רק יודעים כיצד לטעום,
אז בוא נתחיל עם זה היום!"

206 תגובות to “מתוק לו מתוק לו”

  1. ארנוס Says:

    והנה לינק לשיר, למי שרוצה גם לשמוע…

  2. תיתוש Says:

    ארנוס תודה על הפוסט החדש ועל השיר אחלה שיר

  3. ארנוס Says:

    לילה טוב אנשים, גם אני זז לישון.

  4. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס , חלומות שיפפז.

  5. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, תודה על הפוסט 🙂
    לילה טוב אחרון!

  6. ארנוס Says:

    תודה לכולם, ולילה טוב!
    זזתי

  7. דדהדס Says:

    http://israblog.nana10.co.il//blogread.asp?blog=97762&catcode=28146&catdesc=קומיקס%20ישראלי
    ב 1 במאי יום קומיקס,, ראו בלינק את הפרטים הרלוונטים.
    מידע על התרבות האלטרנטיבית הקיימת בארץ ללא צנזורה ובכל התחומים.
    נענע 10 ולהיכנס לבלוג ישראל.
    מקום מעניין מאד לאלה המעונינים להיות מעודכנים.

    להתראות.

  8. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס חלומות פז

  9. תיתוש Says:

    היי דדהדס להיתראות דדהדס 🙂

  10. מ Says:

    לילה טוב וחלומות שיפפז גם לך עדידוש.

  11. תיתוש Says:

    לילה טוב אדידוש

  12. תיתוש Says:

    עדידוש

  13. הפיה הטובה Says:

    לילה טוב לכולם! חלפתי, התעדכנתי בכל מה שפספסתי, באתי לומר שלום וכבר הולכת לישון…

  14. תיתוש Says:

    היי פיה מה שלומך איום כולם פרשו מוקדם
    שיהיה לך לילה טוב וחלומות פז

  15. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לחברי הבלוג המקסימים,

    תעשו לי מקום, מתחשק לי להתרווח עימכם בכפיפה אחת.

  16. תיתוש Says:

    שלום קיפי יקרה כמה זמן לא הית פה 🙂 היום יש הרבה מקום רוב החברים פרשו לישום החזרה לשיגרה היתה קצת קשה להם אבל אם תישארי קצת אז אולי אביגייל תבוא

  17. דדהדס Says:

    לא לא הלכתי לישון
    קיפ
    מה קרה
    איפה נעלמת,,,

  18. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אהממ… נראה שפרשתם מוקדם מהרגיל.

    טוב, גם אני אלך לישון, אנסה לנבוח עליכם מחר 🙂

    געגועי הכנים לכולם , ובפרט לדדהדס המיוחדת.

    שאו ברכה.

  19. דדהדס Says:

    וואלה כרגע יצאתי משיחה לא נעימה באחת המקומות ברשת
    ואמרתי לעצמי שאני עושה סיבוב,,,,

  20. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    טוב חרקתי חרקתי 🙂

    אושר על פני העייפות רק מלראות אתכן.

    מה שלומכן תיתוש ודדהדס?

  21. דדהדס Says:

    קיפ
    דין וחשבון אני דורשת על העדרותך ,,,,,

  22. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, השיחה הייתה קולחת ודוקרנית?

  23. תיתוש Says:

    קיפי שלומי טוב מזג אויר ניפלא מה שלומך?
    דדהדס טוב שיש לך את הבלוג הזה לבוא ולנוח מהקרבות בבלוגים האחרים

  24. דדהדס Says:

    קיפ הכנתי ארסנאל של שירים מיוחדים עבורך
    בחלקם התכוונתי להכניס ליוטיוב ,,,
    הם בבישול כעת.
    מעניין אם את שומעת את מה ששמתי עבורך עד כה..

  25. דדהדס Says:

    קיפ שיחה איומה עם כמה פשיסטים וסליחה על הביטויי ,
    לא רק אני השתתפתי בשיחה היינו מספר אנשים.
    אני שמחה ששם היה רוב לדעותיי לשם שינוי.

  26. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תראי, לקחת תיירים משוויץ לראות את סלע אנדרומדה ולגרום להם לצעוק "מפלצת מפלצת" בתקקוה שזו תגיח ותבלע אותם, לא ממש עזר לי.

  27. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בתקקוה= בתקווה.

  28. דדהדס Says:

    איפה היום אירית אביגייל
    צופה מ

  29. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אה, דווקא נחמד להתעמר מול אימפריאליסטים שבטוחים שהשמש זורחת להם מהתחת.

    לא אחדש לך אם אומר לך שאנו העם הכי גזען עלי אדמות.

  30. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש כמה כיף לקרוא אותך בריאה 🙂 בפעם האחרונה ששוחחנו, היה לך פטיש על הראש.

    דדהדס, בסוף החודש אני אוכל להשלים פערים, בבלוג
    ואת השירים הקודמים שהעלת (לפני העלמותי) שמעתי מבלי לפספס

  31. תיתוש Says:

    קיפי אירית המחשב שלה חולה אז היא נכנסת מידי פעם ואביגייל אמרה שהיא תכנס יותר מאוחר רק אני לא יודעת מה זה אצלה יותר מאוחר

  32. דדהדס Says:

    תקשיבי
    השבת נפגשנו עם מספר אנשים מאד נעימים
    בניהם היה אבא של דודי מליץ,
    הסיפורים על מה שהיה מאחורי הקלעים בתכנית
    היא פשוט מדהימה בנבזותה,,
    לא להאמין איך עובדים על אנשים במח..

  33. אוריתי Says:

    שלום לכם,
    ברוכה הבאה אביביתוש ,אם את מקסימה כמו עדידוש שלנו, אין ספק שתהי נכס גדול לבלוג שלנו.
    הדר, שמחה שהמבחן עבר בשלום.
    קיפוש, גמרת לטייל עם התיירים? אני שמחה שחזרת אלינו.
    אני עדיין עם הבגדים מהבוקר,לא היה לי רגע זמן פנוי. תארו לכם. עכשיו אני מחכה לממולאים שבתנור כדי שאוכל להתרחץ סוף סוף ולהחליף בגדים.

  34. דדהדס Says:

    הסיפורים או יותר נכון העובדות ששמענו ממנו ומאחרים
    היו ממש מדהימות.
    הם ממש קובעים לנו מה נראה ועכשיו הם התחילו עם ערוץ 24
    והם הם יחליטו עבורנו למה להקשיב ובכלל.

  35. תיתוש Says:

    נכון קיפי ואחרי זה היו לי עוד כמה פטישים אבל בשיש מזג אויר טוב אז גם אני מרגידה טוב
    אבל מה איתך מה קרה כבר חשבתי שנטשת אותנו 🙂

  36. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס יקרה שלי, אפתיע אותך אם אומר לך, שאותי לא הפתעת עם המידע?

    את זוכרת שראנה רסלן הייתה מלכת יופי?
    עוד באותו היום בצהריים, קיבלתי מידע שהיא הולכת להיות מלכת היופי הבאה.

    ויש לי עוד ארסנל מלא ומהימן על עבודה בעיניים

  37. אביגייל Says:

    שמעתי נביחות רכות ונעימות ? מה קורה ? קיפי, מה שלומך ?
    תיתוש, יותר מאוחר זה יותר מאוחר ! 🙂
    דדהדס, תודה על הקישור, יש שם עוד דברים מעניינים, אכנס לעיין.

  38. דדהדס Says:

    היי אביגייל, ואוריתי..
    וכמובן מחזיקת הבלוג תיתוש.

  39. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    היי אוריתי

    לא גמרתי, זה הולך להימשך עד סוף החודש.
    אוריתי, אני אמנע מאישי היקר לקרוא אותך, הוא בטוח יגיד "תלמדי מאשת חייל להכין ממולאים"

    תיתוש אני לעולם לא אנטוש ספינת מדבר מדושנת המניבה תנובות.

  40. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אביגייל אביגייל אביגייל 🙂 מה רכות? כמו שועל מדבר בליל ירח מלא.
    מתחשק לך לסחוט לי לימונדה?
    מה שלומך יקרה? ודנדוש, לו השלום?

  41. דדהדס Says:

    מותר לשאול אותך קיפ מדוע נעלמת לנו,, לא בעצם מדוע נעלמת לי…חחחח

  42. אוריתי Says:

    קיפי, הצחקת את בעלי, אשת חיל, אני?
    אני חייבת להכין אוכל לבנות, אין ברירה , וממולאים זה קל והן אוהבות אז באתי הביתה ונכנסתי ישר למטבח ועכשיו יהיה אוכל ליומיים (חלק אקפיא ואוציא בשבוע הבא).

  43. תיתוש Says:

    יי אוריתי את בטח היית אצל החברה שלך אני שולחת לך חיבוק אם אנרגיות
    אחותי יותר מאוחר זה יותר מאוחר אבל בגרון שלי כבר התיבש 🙂

  44. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לך נעלמתי כי…."כשזה עמוק הרוח כמו נושאת אותך למקומות זרים…"
    וליותר רצינות, אני באמת כרגע בתפקיד מדריכת טיולים לאורחים משוויץ
    מחר אני הולכת לאמלל אותם 🙂

  45. תיתוש Says:

    דדהדס אני רוצה לתקן אותך אני לא מחזיקת הבלוג אני שומרת הבלוג לא תנום ולא תישן שומרת הבלוג 🙂

  46. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אוריתי, .תגידי, בגבעתיים לא שמעו על טייק אווי ? בשעה כזו להיות במטבח, זה כבר לעשות חייל.

  47. תיתוש Says:

    קיפי מה תעשי תנשכי אותם? 🙂

  48. דדהדס Says:

    קיפ,, צריך להיות מאד מעניין לפחות להם ,לא,,,

  49. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה תיתוש

  50. אביגייל Says:

    פותחים שולחן ? אוריתי, יש לך זמן עד שהממולאים יהיו מוכנים – הבאתי קנקן, וודקה, ג'ין לדדהדס, מצב רוח סביר + ( בריאות זה הכי חשוב, מסתבר … )
    קיפי, הגזמת ! כמה זמן ?? ספרי מה נשמע.

  51. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש, הכנתי להם אנליזה לליזה (מונה ליזה= ג'קונדה) אחרי שנלך לראות את התמונה, הם מתבקשים להכין מצגת על הנושא הנלמד.

    דדהדס, איתי זה להיכנס לסמטאות להוציא אפים ולרחרח

  52. תיתוש Says:

    אחותי ומה איתי אני מבקשת את הלימוננה שהבתחת לי את יודעת שאני כבר מחורה לה 🙂

  53. דדהדס Says:

    ומה עם אירית?

  54. תיתוש Says:

    חחחחחח קיפי

  55. אוריתי Says:

    תיתוש, אכן בערב הייתי אצל חברה שלי עד מאוחר, באים הרבה אנשים ופגשתי חברים שלא ראיתי הרבה זמן. האבסורד ב"שבעה" שבדרך כלל צוחקים והזמן עובר בקלילות, לאחר השבעה כשהבית מתרוקן נעשה קשה.
    קיפי- יש לנו בגבעתיים טייק אווי, אל תזלזלי בנו, אבל היה לי בשר והייתי חייבת לבשל או להקפיא או לזרוק והעדפתי לבשל.
    אביגייל תודה על השתיה, ממש במקום.

  56. דדהדס Says:

    קיפ, אולי יעניין גם אותך יום הקומיקס של אנשים צעירים ומוכשרים
    שיתקיים ב 1 במאי.
    זה יום חשוב ביותר ,,כן אני טיפוס אנרכוניסטי אבל מה איכפת לי
    שאומרים לי את זה כל הזמן..

  57. אביגייל Says:

    תיתוש – בשבילך זה מובן מאליו ! אלייך אני כבר אף פעם לא באה בידים ריקות …
    קיפי, איזה מזל לאורחים שבאו אצלך ולא אצלי …. לא היו רואים אור יום …

  58. אביגייל Says:

    אוריתי, בכייף ! מי שמכין ממולאים בשעה כזאת, או בכל שעה – מגיע לו עד חצי המלכות ….

  59. דדהדס Says:

    אביגייל אני בהחלט שותה ממש ברגע זה לימונדה שאני עושה עם וודקה,
    לא, זה לא ורטואלי, זה אמיתי, עיצבנו אותי ,,,

  60. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אח אביגייל, הזכרת לי את השיר "כמה טוב שבאת הביתה…"
    אני עוד שניה אבכה, ואספר את הצד הפחות טוב של החיים.
    כך באמצע היום, קיבלתי שיחת טלפון מאמא
    "את יושבת" היא שאלה?
    עניתי לה "כן, מה קרה, אמא מה קרה"? בצד השני של הקו אני שומעת את אמא משתנקת, בלב נשאתי תפילה מהירה לבורא עולם, הייתה לי תחושה שהיא תפלוט בשורה מרה
    כן, כזו היא אמא שלי, משתנקת מהר ומלחיצה.
    ואני "הקטנה" עדיין לא למדתי להכיל אותה.

  61. תיתוש Says:

    אוריתי נכון הקושי הגדול זה אחרי השבעה אבל היא בטח תישאר בארץ לפיות חודש הבעיה בגדולה תהיה כשתחזור לארצות הברית שם היא תהיה כמעת לבד

  62. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, בטח מעניין, רק לא בטוח שאוכל לקחת חלק בימים טרופים אלו
    מתחשק לך לשתף?

  63. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אוריתי, גם קיפי ובלו מתים על ממולאים 🙂

  64. תיתוש Says:

    נווווווו קיפי מה ההמשך?

  65. אוריתי Says:

    תיתוש- לצערי הם חוזרים ביום שבת הביתה, הבנים צריכים לחזור לביה"ס ולאוניברסיטה.
    קיפי- מה המשך הסיפור? מה קרה לאמא שלך?

  66. דדהדס Says:

    זה יוצא ביום שישי, מה הבעיה,,
    שמתי לינק ובו הפרטים ליום זה..

    את מדריכת תיירים קבועה או מה זה העבודה הזו,,,
    אין חופש של שבת מה,,,

  67. תיתוש Says:

    אוריתי אנ מקווה שישה לה מספיק רברים טובים שם כדי שיוכלו לתמוך בה כי זה יהיה לה קשה מאוד

    נוווו קיפי השארת אותנו במתח

  68. אוריתי Says:

    נכנסתי קצת לקרוא טוקבקים בוואלה!
    אביגייל, אהבתי את תגובתך.
    באיזה כינויים מכנים אותנו, בחיים שלי לא העליבו אותי ככה, מה עשינו להם רע?

  69. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    איפה הלינק דדהדס?

    לא, אני לא מדריכת טיולים. צמודים אלי קרובים משוויץ שלא ממש רציתי לשעמם אותם, אז החלטתי שהשהות תהיה מעניינת ולא משעממת.

  70. אביגייל Says:

    דדהדס, אני בעד. לא בעד שיעצבנו אותך …
    אוריתי, בהקשר למה שסיפרת על השבעה, נזכרתי בסיפור ששמעתי פעם, והוא מסוג הסיפורים המכוננים שיוצא לי לחשוב עליהם מידי פעם ; זוג שחגג יובל לנישואיו, הכין מסיבה, ושלח בין היתר הזמנה גם לחבר טוב שגר מעבר לים. לא שעלה על דעתם שיבוא, ובכל זאת שלחו. בעודם חוגגים – הדלת נפתחת ובפתח עומד שמח וטוב לב – חברם שמעבר לים … התנפלו עליו כולם בשמחה ושאלו בהשתוממות – מה, טסת במיוחד לכבוד המסיבה שלנו ???? ענה להם החבר ; קיבלתי את הזמנתכם, ושאלתי את עצמי ; אם היו מודיעים לי חס וחלילה שאחד מכם הלך לעולמו , הייתי בא להלוויה ? הייתי בא. וזה היה משמח אותכם ? לא. אז למה ללוויה כן ולשמחה לא ??? עליתי על מטוס, ובאתי לשמוח איתכם …

  71. דדהדס Says:

    אוריתי
    תפסיקי להעלב מהנבזים האלה.
    אני לא מבינה מדוע צריך להגיב לכל כתבה עלובה?,

  72. תיתוש Says:

    אוריתי לא עשינו להם שום רה הם מקנאים בנו

  73. דדהדס Says:

    קיפ
    למעלה יותר. אבל לא עכשיו,

  74. אביגייל Says:

    אוריתי, תודה. ותארי לך, אם אנחנו ככה נעלבים, מה מרגישה שפרה שלנו, ומה מרגישות האחיות.
    קיפי – מה בישרה לך אמא שלך ?

  75. אירית Says:

    אני רק אומרת שלום ורצה לקרוא מה קרה כאן בהיעדרי. למדתי מן הטובים ביותר, או שמא נאמר מן הטובות ביותר … 🙂

    קיפי, קיפ, כל כך חששתי לגורלך. פחדתי שהמצות מיצקו אותך במקום אחד ולא הצלחת יותר לזוז, או שטבעת בקערת חרוסת. את רואה, היו לי הרבה דאגות מוצדקות.
    עוד רגע אהיה אתכם.

  76. אוריתי Says:

    אביגייל- אהבתי את הסיפור.
    באמת חבל שיש חברים שפוגשים רק לאחר אסונות וטרגדיות במקום להיפגש בשמחות ובמסיבות.

  77. דדהדס Says:

    היי אירית
    מה שלום המחשב ובעיקר מה שלומך?,,,

  78. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    התישבתי כשפני מחפשות תנועה מבעד לחלון
    כמו מחפשת דבר מעניין אחר להישען עליו, להתמקד בו
    רק לא להתמקד בהשתנקות של אימי הלחוצה
    אני רוצה להקפיא את הרגע, אני רוצה לברוח , ולמה אין לי כנפיים עכשיו?
    הייתי מתעופפת ללפלנד
    שם בטח לא היו מספרים לי על אחותי
    האחות הקטנה שלי, האחות האנורקטית שלי זקוקה לעזרה

  79. אביגייל Says:

    אירית יקירתי, שילמתי מחיר כבד עד שלמדתי קודם לבשר על בואי ורק אח"כ לרוץ לקרוא …. קצב הכתיבה כאן בבלוג הזקנות הנירגנות הוא כזה, שעד שהייתי מסיימת לקרוא כולם חוץ מתי. היו בעיצומו של החלום השביעי ….

  80. אביגייל Says:

    כן , קיפי ?

  81. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    או, הנה אירית שמצמידה לי לזנב מצה ומרור 🙂

  82. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מה כן אבי?

  83. תיתוש Says:

    אחותי חוץ מימני ומאירית שגם היא בדרך כלל לא יושנת בליליות

    נוווו קיפי מה זה סיפור בהמשכים?

  84. דדהדס Says:

    היה קטע שאחד מבני שיחנו דיבר על קופרמן ממש כדמון,,
    הוא סיפר לנו שהבן אדם הזה מוכשר בצורה בלתי רגילה במניפולציות עיסקיות
    ובעיקר בתחום של לתחזק אנשים במצביי לחץ.
    והכל נעשה במניפולציה שאפילו הנפגע עצמו לא מרגיש איך עבדו עליו.
    הם כל הזמן לקחו את רנין ועיינב כדוגמא איך אפשר לתמרן ריגשית באדם שמולך.
    יש לי סיפורים בנושא זה מאד מעניינים ,קשה לי בשעה זו לכתוב ,,,

  85. אוריתי Says:

    נו, קיפי, היה לי יום ארוך, תסיימי כבר את הסיפור.
    יש כאן קבוצת זקנות נרגנות, עלובות נפש, פתטיות,חסרות חיים (ובטח שכחתי עוד כינויים) שמחכות לסוף הסיפור.

  86. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    את כל זה קיבלת היום , אוריתי?:)

    למען האמת, אני אדע רק מחר אם הסיפור הולך לכיוון טוב או לא.

  87. אביגייל Says:

    קיפי, אבי יש רק אחד בבלוג, והוא לא אני … בסדר, אוותר לך הפעם.
    אז מה נהיה ? והאם אפשר במשהו לעזור ?

  88. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אביגייל, נשמה טובה אחת. כאמור, רק מחר אדע פרטים.

  89. אביגייל Says:

    קיפי, ליבי אתך. יצא לי להכיר נערה כזו. זה קשה מנשוא, והיא לא היתה אחותי .. הלוואי שיכולתי לעזור. את יודעת איך למצוא אותי אם תרצי לחלוק.

  90. תיתוש Says:

    קיפי אני מקווה שהכל יפתר על הצד הטוב רק תעשי טובה על תשאירי אותנו במתח ומחר תספרי לנו

  91. אירית Says:

    אני קוראת לאט אבל היה מעניין. זה כמו לקרוא סיפור מתח + דרמה + טרגדיה בעת ובעונה אחת. החיים עצובים ומצחיקים אז אנחנו בוכים בעין אחת וצוחקים בשנייה, ורוב הזמן רק משתדלים לשמור על שפיות.

    קיפי, סחתיין על ההשקעה וההפעלות. נראה לי שבחייייייים הם לא ישכחו את מה שעשית להם בארץ הקודש.
    אביגייל, אהבתי מאוד את הסיפור. כל כך נכון.
    דדהדס, המחשב שלי מאושפז טוטלית במעבדה אבל בינתיים קיבלתי מחשב חילופי. יש יתרון כלשהו בלהיות "עובדת מדינה אוכלת חינם" (לא באמת, סתם בצחוק. דווקא יש לי אחלה עבודה ואני כמובן חרוצה 🙂 ) . אשמח מאוד לשמוע ממך סיפורים על מה שקורה מאחורי הקלעים בתוכניות של קופרמן. אני יצאתי מהתוכנית עם שפרה בהרגשה איומה שאסור לשתף יותר פעולה עם דברים כאלה אף פעם. הרגשיתי ממש מרומית ומנוצלת רגשית, ובעיקר שמה שאני עוברת כצופה הוא כאין וכאפס לעומת מה שעוברים המשתתפים בתוכנית, למרות שכביכול הכניסו את עצמם ביודעין לסיפור. כיהיה לך כוח וחשק.
    תיתוש, שתית לי את כל המיץ. יש עוד כמה יפות בקנקן? כי נראה לי שמספיקות לי כמה טיפות מהמתוק-מתוק הזה ואם נוסיף לזה המון מים זה יכול להיות טעים.
    דדהדס, תיהני מן המשקה שלך. עכשיו צריך רק מוזיקה וריקודים.

  92. אוריתי Says:

    קיפי, ראית כמה מחמאות ביום אחד? ויש עוד ארסנל שלם.
    תגידי, הסיפור שלך אמיתי? כי הדאגת כמה אנשים פה.

  93. דדהדס Says:

    אירית
    אני מבטיחה לספר הכל ויותר מזה.

  94. דדהדס Says:

    קיפ, זו פעם ראשונה ואחרונה שאת ככה נעלמת, ברור,,,,,,,,

  95. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    רגע, את חושבת שההפרעה של הכלבה כתבה את הסיפור אוריתי?
    לתת לך לנחש? מה את אומרת, יש לי הכישרון לכתוב ספר?

  96. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה אירית, יותר נראה לי שהם לא ישובו לבקר בארץ הקודש

  97. אירית Says:

    אם אנחנו כבר מדברים על יחסים בתוך המשפחה, הנה שיר יפה על אבא ובן

  98. אוריתי Says:

    אני גמורה מעייפות, הולכת לישון. גם אשת חייל צריכה לישון לפעמים.
    יצאו אחלה ממולאים, בעצם זה חצאי עגבניות, אולי תיתוש מכירה: "מדיאס דה תומט או תומטס אריינדוס".
    אז לילה טוב לכולם .

  99. אוריתי Says:

    קיפי, את כישרון מהלך. בואי לאכול ממולאים.
    לילה טוב.

  100. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה טוב אוריתי חייל 🙂

  101. אירית Says:

    ועוד שיר על הקשר בין אמהות ובנות

  102. אביגייל Says:

    אירית, מה שיש אצל תי. בקנקן זה תרכיז …
    אין שום דבר שיכול להפתיע אותי על קופרמן. אפילו בלי לקרוא את הכתבה – תסתכלו רק על הבעת הפנים שלו ושפת הגוף …..
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000407348&fid=821

  103. אביגייל Says:

    אוריתי, לילה טוב יקירתי. את אשה צעירה יפה וענוגה ומנומסת, תענוג להכיר אותך, ואת אפילו מכינה ממולאים ! את גדולה מהחיים, ואל תקשיבי לאף אחד שאומר עלייך דברים רעים !!!

  104. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אירית, השיר השני כל כך נכון, וכל כך לא
    כל כך מלא רגש, ומאידך מלא רחמים עצמיים

  105. תיתוש Says:

    אוריתי בטח שאני מכירה אזה תעים זה אבל לא אכלתי את זה מעז שהיתי נערה
    שיהיה לך לילה טוב וחלומות פז שתתעוררי מחר עם אנרגיות חדשות קבלי חיבוק מימני

  106. אירית Says:

    קיפי, בדיוק לזה התכוונתי כשאמרתי שהם לא ישכחו את מה שעשית להם בחיייים. 😆 דרך אגב, ממני אל תצפו לממולאים. פעם במיליון שנה כשאני נכנעת לגחמה של הבטן ומחליטה למלא פלפלים אני תמיד חושבת שהיה יכול להיות הרבה יותר טעים אם הכול היה חתוך ומעורבב ולא היה צריך לעבוד כל כך קשה כשאוכלים (אתן יודעות: לחתוך, לכוון זוויות, לדאוג שבדיוק הטעמים שאתה רוצה ייכנסו לפה). אבל האמת שאני נורא עצלנית בבישולים.
    אבא שלי היה בדיוק כך: כל אורח מחו"ל שהיה מגיע לירושלים היה עובר סיור עם אבא שלי, וגם לא רק אורחים שלנו אלא לפעמים אורחים של אנשים אחרים ש"זרקו" אותם על אבא שלי כי ידעו שהוא כל כך אוהב את זה. 😀
    יש בירושלים כביש – שהיום אני כבר לא מגיעה אליו כי קצת מסוכן שם – שנקרא "הכביש המכושף": נוסעים בעלייה, אפילו די תלולה, ומרגישים כאילו אנחנו בירידה. יש שם איזו טעות אופטית. בקיצור, חצי מהתיירים בירושלים בשנים מסוימות נסעו עם אבא שלי כדי לראות את הפלא הירושלמי. חחחחח. לפחות יש שם גם נוף יפה. וזה לא שהוא היה מורה דרך או משהו. לפעמים אני מתגעגעת אליו.

  107. תיתוש Says:

    אירית אני לא הצאתי לך כי אני יודעת שאת לא אוהבת לא מתוק ולא חמוץ אבל אם את רותה נשאר עוד אחותי שתהיה בריאה הביאה קנקן מלה

  108. דדהדס Says:

    אוריתי , לילה טוב,

    אביגייל,, הבן אדם הזה הקופרמן, כל כך מרוצה מעצמו
    והוא בטוח שהוא עושה רק טוב "לעם ישראל" עם התכנית שלו..
    הם ממש משבחים את עצמם בכך ש"הטובים הם המנצחים"
    אני מוכנה להישבע שהם ידעו מראש מי ינצח,
    גם בסיבוב הראשון וגם בסיבוב השני של התכנית.

  109. דדהדס Says:

    זהו
    אני מתחילה להתרגז כל פעם שאומרים לי את השם קופרמן
    אז בזה אני מפסיקה לדבר עליו, כי הוא מביא לי את הסעיף,,,,

  110. אירית Says:

    אביגייל: על הדמות של קופרמן הומצאה המילה זחוח. ועוד איך זחיחות תהומית.

  111. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אירית, קצת לפני ירושלים ישנו מנזר בשם בית ג'בל או נבאל משהו כזה נכון?
    סיפר לי מכר שמאוד מומלץ לבקר במקום. כי המקום מזכיר את טוסקנה וקסום
    תוכלי לאשר?

  112. אביגייל Says:

    אירית, נראה לי שגם אני מתגעגעת לאבא שלך … ( גם הוא היה מכין סלט ירקות קצוץ דק דק, וטחינה ????) יותר מאשר לאבא שלי, בכל אופן ….

  113. אירית Says:

    קיפי, מסכימה לגמרי עם הניתוח שלך את השיר. ריקי גל מכניסה הרבה מעצמה בשיר הזה והיו לה יחסים מאוד קשים וטעונים עם אמא שלה וסיפור ילדות קשה. אבל אני חושבת שגם אם אנחנו מתות על האימהות שלנו ומעריכות אותן ואף פעם לא היה קושי גדול איתן, ובוודאי אם לא זה המצב, תמיד היחסים טעונים ומורכבים. גם כמבוגרים אנחנו כל כך מצפים שהאמא הכל יכולה שלנו תסלק את כל המכאובים, תפתור את כל הקושיות, תבין אותנו באופן מדויק, תעביר לנו תמיד חיזוקים – ופשוט אין דבר כזה, באף משפחה, בשום מקום בעולם, ותמיד זה קצת מאכזב. ותמיד אנחנו באיזשהו מקום עמוק בבטן עדיין מאוד רוצים לרָצות את האימהות שלנו, להשביע את רצונן, וגם זה כמובן בלתי אפשרי.

  114. אירית Says:

    תיתוש, את הקנקן אני באמת משאירה אצלך. רק רציתי קצת לקנטר. וזה באמת נשמע כמו תרכיז. אבל מה עם שוקו? תכיני לי שוקו? 😛
    רק שתזדעזעו מהתשוקות הקולינריות שלי: אכלתי קודם מצה עם גפילטע פיש מצנצנת + חזרת. אני חושבת שזה הולך טוב עם שוקו.

  115. אביגייל Says:

    דדהדס ואירית, הבן אדם הזה קופרמן הוא לא בן אדם. הוא מכונה , ואפילו לא מכונה מתוקנת. אבל הוא לא הבעיה, הוא הסימפטום. בעובדה הוא גורף מיליונים מהמניפולציות שלו, ויש לו צוות ענק שהולך בדרכו, וקהל רב שמשתף פעולה …

  116. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אירית,ללא ספק. והאמת, כמה שתנסי להיות אמא טובה, תמיד לילד היה איזה אישו כלפי אימו
    אולי רצוי שריין מעכשיו תור לפסיכולוג טוב?;)

  117. תיתוש Says:

    אירית אירית כמה אני מצתערת להכזב אותך אני לא מחזיקה שוקו בבית כי אני לא אוהבת אבל אניט מבטיחה לך שמחר אני יוצאת במיוחד מהבונקר שלי וקונה חלב סויה ושוקו כדי שיהיה לי מה להכין לך

    אחותי קבלי חיבוק מימני סתם כי בא לי

  118. אירית Says:

    קיפי, זה נקרא בית נבאלה. היום אני קצת חוששת לנסוע בכל האזורים האלה במזרח העיר. את יודעת איך זה: יום אסל, יום בסל. אנחנו חיים ביחד בכייף ויום אחד אתה יכול לקבל אבל בראש או סטירה (ועניין הסטירה זה סיפור אמיתי שכבר קרה לי ולאחים שלי כשטיילנו בעיר העתיקה). מסובך אצלנו.

    אביגייל, אני בטוחה שהיית אוהבת את אבא שלי, ועוד יותר אני בטוחה שהוא היה מאמץ אותך באהבה. כלומר לא סתם מאמץ כאורחת אלא מקבל אותך כבת נוספת. הוא היה מוכן שיהיו לו 20 ילדים לפחות אך לרוע מזלו אמא שלי לא הסכימה. היתה לי גם סבתא מאומצת, ודודה מאומצת ואח מאומץ לתקופה מסוימת (באמת!). פשוט הכרנו קצת מאוחר מדי, יקירתי. הוא היה מכין סלט ירקות חתוך דק ובעיקר טחינה מ-ע-ו-ל-ים!

  119. תיתוש Says:

    אחותי אני חושבת בדיוק כמוך על קופרמן

  120. אביגייל Says:

    אירית וקיפי – וזה במקרה הטוב שיש לך אמא שמגדלת אותך …..

    תיתוש, קבלי גם את חיבוק ממני …

  121. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חברים, בואו לא נשכח:

    http://hlcst.haveruta.co.il/

  122. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    או, חבל, רציתי לקחת את המצלמה וללכת לצלם .

    אירית, מקום בטוח באזור לפיקניק וצילומים, תוכלי להמליץ?

  123. אירית Says:

    קיפי, אכן, תור לפסיכולוג טוב זה רעיון מצוין. אבל לפני כן עדיף לשדוד בנק. את יודעת, כדי לממן את ה"תור לפסיכולוג טוב". 🙂 אני לא אמא, אבל אני מניחה שכאימהות אנחנו משתדלות להימנע מהטעויות שעשו אתנו האימהות שלנו, להימנע בעיקר מהדברים שהרגיזו והעליבו אותנו, וכמובן עושות טעויות אחרות כי אין אדם מושלם. אולי זה השיעור הכי טוב שאפשר ללמד את הילדים, ובהקשר הזה את כל היקום: שאין אדם מושלם, שהכול מורכב. ולמען האמת, טוב שכך. אם הייתי צריכה לשחק אותה מושלמת אני חושבת שכבר אחרי 5 דקות הייתי יוצאת מדעתי או פשוט מתעייפת עד מוות. עדיף להיות מי שאנחנו. ואביגייל כבר ציינה שכבר התרגלנו למי שאנחנו ואנחנו יודעות לחיות עם עצמנו מצוין, על הטוב והרע, בתוך הבונקר או מחוץ לו.

  124. דדהדס Says:

    אירית, משום מה את ממש נשמעת כמו הבן שלי אחת לאחת זה לא יאומן,,
    כך הוא מפרש את הדברים,,,,,

  125. אירית Says:

    אביגייל, כשאין אמא שמגדלת אותך, או כשההורים לא מתפקדים, זה כמובן מורכב יותר. אבל עדיין הרצון הבסיסי לקבל את ההגנה והחום וההדרכה מההורים קיים בנו, ולא משנה איזה הורים. זה טבע האדם. אם החיים מובילים אותנו בלית ברירה לוותר על החלום הזה, יש לכך מחיר, וכמובן שלא תמיד, או אולי בדרך כלל זה לא בשליטתנו, בוודאי לא כילדים. ולפעמים פשוט מאמצים כל מיני דמויות בחיינו שממלאות כל מיני צרכים – אף פעם לא באופן מלא, אבל נותנות לנו משהו שאנחנו זקוקים לו מאוד. הגענו לדבר על נושא עצוב קמעה.

  126. אביגייל Says:

    http://www.7wonders.co.il/%D7%90%D7%A8%D7%A5-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C/%D7%9E%D7%A0%D7%96%D7%A8+%D7%94%D7%90%D7%97%D7%99%D7%95%D7%AA+%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%9F+%D7%A2%D7%99%D7%9F+%D7%9B%D7%A8%D7%9D

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%92'%D7%9E%D7%9C
    קיפי, שני מקומות שאולי אליהם התכוונת – הראשון, האחיות ציון, השני – בית ג'מל , מקום מקסים מקסים.

  127. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אינך יודעת כמה שאת צודקת, אירית.
    אני זוכרת שכשהייתי קטנה , מאוד רציתי שאימי תיכנס איתי לים עם גלשן
    זה לא קרה, גם לא בחלומי.
    בניגוד, כשהנסיך רצה שאכנס איתו עם בוגי לים, ועשיתי זאת בהנאה מרובה,
    הוא יצא מהמים לרטון לאביו, שאני משטלתת לו על הבוגי

  128. אירית Says:

    תיתוש, למען האמת אני קצת מאוכזבת. טוב, אחזיק מעמד עם הנס הנצחי שלי. אבל את מבטיחה שוקו מחר, כן?

    קיפי, בירושלים יש המון מקומות יפים. אם אתם רוצים לשבת בגנים יפים אז יש את גן הוורדים על יד הכנסת, ויש בו גם מין אגם מלאכותי ובכלל נחמד שם, וזה ממש על יד בית המשפט העליון שאני ממש ממליצה לבקר בו. לדעתי יש בו משהו מדהים. ויש את הגן הבוטני, גם באותה סביבה. וכמובן בכל זאת אפשר ללכת לעיר העתיקה ולאכול שם באיזו מסעדה. מזמן לא היו שם עניינים. ואפשר ללכת לאזור הטיילת בארמון הנציב, או לבית הכרם – בית הכרם מדהימה.

  129. אביגייל Says:

    קיפי, סליחה, הכתובת השנייה לא נכונה . בית ג'מל –
    http://www.shvilim.co.il/Articles.asp?id=356

  130. דדהדס Says:

    קיפ, אותה קיפ מצחיקה,,,

  131. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    או אביגייל, מנזר האחיות ציון עין כרם נשמע מעניין, וגן הוורדים שהציע אירית, גם נלקח בחשבון
    ולדעתי התכוונתי לבית ג'מל

    אם אתן מקומיות (יודעת שאירית כן) האם ניתן לשלב את מסלול המנזרים וגן הוורדים ללא בעיות הביטחון שאירית ציינה?

  132. תיתוש Says:

    אירית הבטחה זאת הבטחה מחר שוקו עלי

  133. אירית Says:

    קיפי, אמא שלי כילדה היתה זוכה כל שנה בכל תחרויות התחפושות ברמת-גן כי אבא שלה השקיע בבניית כל מיני קונסטרוקציות מורכבות שהיא נאלצה ללבוש על עצמה (היא התחפשה למשל לאדנית פרחים ונאלצה ללבוש אדנית על עצמה! ופעם אחרת לשובך יונים, והוא הכריח אותה להחזיק יונה אמיתית מעל הראש 🙂 ), אז כתגובה היא אף פעם לא חיפשה אותנו בפורים, ואנחנו בתגובה מאוד כועסים על זה. את רואה, יש היגיון בשיגעון.

  134. תיתוש Says:

    מהתמונות שראיתי בית ג'מל מאוד יפה ונקי

  135. דדהדס Says:

    אירית, הסיפור שלך על התחפושות ממש מדהים,,,

  136. אביגייל Says:

    קיפי, נראה לי שהתכוונת לבית ג'מל. אני לא מירושלים, אבל בבית ג'מל ביקרתי מספר פעמים בטרם הסתגרתי בבונקר, ואהבתי מאוד מאוד. אני חושבת שזה לא באזור של סכנה ביטחונית. כדאי ביותר. אם אני לא טועה, הנזירות שם שותקות, לפחות זה מה שהן עושות עד שיפגשו אותך …. מה יהיה אח"כ – אלוהים גדול 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  137. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה סיפור משעשע , אירית.
    ישנה אמונה טפלה האומרת שאם יונה עושה את צרכיה על ראשך, אזי אתה בר מזל.
    תוסיפי לאחר המילה שיגעון, גם את המילה, מזל 😀

  138. אירית Says:

    תודה תיתוש, ידעתי שאני יכולה לסמוך עליך.

    קיפי, בעין כרם יש גם סיורים מאורגנים שיוצאים כל הזמן ואולי בדיוק ייצא לכם להצטרף. יש שם כמה כנסיות ושווה לבקר בהן אבל אני לא יודעת את שעות הפתיחה שלהן. דווקא יש לי חברה מורת דרך שמדריכה בדיוק בעין כרם. את בית ג'מל אני לא זוכרת, אבל זה באזור בטוח. האזורים הפחות בטוחים הם במזרח ירושלים, ודווקא יש שם הרבה דברים לראות. יש תצפית מדהימה על ירושלים מהר הזיתים ויש שם כמה כנסיות יפות. ואפשר לנסוע גם לסטף. אולי עכשיו אחרי החג לא יהיו שם מיליון אנשים וממש יפה שם. ואם בכל זאת הולכים לעיר העתיקה אפשר ללכת לנקבת חזקיהו ולדשדש במים קפואים ולמערת צדקיהו (על יד שער שכם). אה, ואיך שכחתי את גבעת התחמושת (גדלתי שם) שאפשר להסתובב בכל השוחות. כל המקומות האלה לא מסוכנים.

  139. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה אביגייל, שכה אחיה שקראת את מזימותי
    ברגע שקראתי את השורה שלך "הנזירות שותקות" מייד עלה בפני גיחוך ובראשי מזימה לנזירות.

    אביגייל, טיול מנזרים עם כניסה לירושלים (כפי שאירית המליצה) נראה לי מעניין ומלא ניחוחות אותנטיים
    יאלה תבואו גם? לאוכל אין מה לדאוג, ניקח את הממולאים של אוריתי.

  140. תיתוש Says:

    אחותי בית ג'מל זה מנזק השתקנים?

  141. דדהדס Says:

    קיפ כייף לראות ולשמוע ממך שהכל בסדר,
    אביגייל אירית תיתוש וכמובן קיפ

    זה קטע שהייתי רוצה שתראו ותשמעו לפני שאתן הולכות לישון.
    גם אנימציה וגם שיר מתאים,, (אתן מכירות אותי מספיק)
    כל כך כייף לי איתכן חבל על הזמן.
    לילה טוב לכן יקירותיי.
    קיפ
    לא להעלם להרבה זמן בבקשה.

  142. אביגייל Says:

    קיפי, יודע צדיק נפש חסידיו 🙂 🙂 רק דמיינתי לעצמי אותך מוקפת חבורת נזירות שותקות, ומיד פרחה נשמתי מרוב צחוק על כל שנות השתדלותן המיותרת שיורדות לטימיון …

  143. אירית Says:

    איך הזמן רץ כשנהנים. אבל נראה לי שאני בדרך לפרישה מכובדת, ובתור שוחד אני מקדישה לכולכן שיר.

    הרבה חיבוקים לכולכן. שיהיה כאן טוב, בטוח ונעים.
    וקיפי, תיהני מטיולייך וממזג האוויר והנוף והחברה ומקיפי המכשכשת (כבר קלטנו שאת לא המכשכשת האמיתית 🙂 )
    לילה טוב!

  144. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס שינה ערבה ושבכל יעבור ליד

  145. תיתוש Says:

    לילה טוב אירית שינה ערבה לך אני יכטוב לךם מחר אימייל קבלי חיבוק ענק מימני

  146. תיתוש Says:

    יכטוב-אכתוב

  147. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אורית, לפני כמה שנים טובות, בתקופה שעוד היה אפשר, אני זוכרת שגלשתי בוואדי עוז'ה
    איך נכנסתי "לצינור" וירדתי במהירות את כל הוואדי עד האגם הקטן.

    חבל שאני לא יכולה לקחת את הנסיך "לגלוש" שם

  148. אירית Says:

    דדהדס, איזה יופי! תודה לך.
    ולילה טוב.

  149. דדהדס Says:

    קיפ אביגייל אירית
    מתה עליכן.

  150. תיתוש Says:

    קיפי בן כמה הנסיך?

  151. אביגייל Says:

    דדהדס, זה מקסים. ליל מנוחה.
    אירית – הסיפורים נורא מגרים לשמוע עוד …. לילה טוב גם לך נחמודת …
    תי, אני לא יודעת אם זה ה – מנזר השתקנים המפורסם. אבל שותקים שם גם …. יש תורנות של דיבור לנזירות שמארחות … מקום מהמם.

  152. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, תודה על השיר המצויין והאנימציה המדהימה
    איזה אנשים מוכשרים

    אביגייל , הרגת אותי עם השיר. אחד המצויינים שנכתבו

    לילה טוב לכן יקירותי
    היה לי לעונג, לעונג לעונג

    אוהבת אתכן,
    שאו ברכה.

  153. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    טעות, לא אביגייל הרגה אותי עם השיר
    אלא אירית

    לילה טוב, יצאתי.

  154. תיתוש Says:

    אחותי לפני הרבה שנים אני היתי במנזר השתקנים והאמת שזה נראה כמו המנזר בית ג'בל אבל אם אני זוכרת נדמה לי שהיו שם נזירים לא נזירות אבל אני לא בטוחה

  155. אביגייל Says:

    קיפי, איזה כייף שאירית הרגה אותך ולא אני …. עוד זה היה חסר לי 🙂
    לילה טוב קיפי, תבלי יפה, הלוואי שתשמעי בשורות טובות. אל תשכחי שיש לך כאן חברים !
    תיתוש, נלך גם אנחנו לנמנם ?

  156. תיתוש Says:

    לילה טוב קיפי יקרה שיהיה לכם טיול מהנה ותחזרי אלנו בימהרה אל תעלמי שוב לכל כך הרבה זמן

  157. תיתוש Says:

    כן אחותי נלך לישון

  158. אביגייל Says:

    תיתוש, במנזר הזה יש אני חושבת גם אגף של נזירים. אקרא על זה ואספר לך.

  159. אביגייל Says:

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%92'%D7%9E%D7%9C
    תיתוש, בשבילך.

  160. תיתוש Says:

    לילה טוב אחותי היקרה שינה ערבה לך וחלומות על האי שלנו גם אני אכלום בלילה על האי קבלי חיבוק של אהבה

  161. תיתוש Says:

    אחותי הקישור לא טוב

  162. אירית Says:

    שוב לילה טוב לכן יקירותי וחלומות פז.

    שכחתי רק לכתוב לארנוס: הארנב הזה לאכילה? כי הוא מאוד חמוד ולא הייתי רוצה שיזללו אותו כל כך מהר, גם אם הוא עשוי משוקולד. ארנ', בכל זאת, למרות מה שטענת על עצמך, אתה מוכשר, אין ספק. שיהיה גם לך יום מוצלח, ותודה לך ולעדי ולאילנה ולכל העוסקים במלאכה על כל הטרחה והכישרון.

  163. תיתוש Says:

    חחחחחח אירית לילה טוב

  164. אביגייל Says:

    תיתוש, הקישור הזה לא עובד משום מה. תקישי בויקיפדיה על הערך ; בית ג'מל . יש שם באמת אגף גברים ואגף נשים.

  165. תיתוש Says:

    בסדר אחותי תודה רבה

  166. אביגייל Says:

    לסמויים למיניהם, אכלתם אותה. אין לכם שום דבר פיקנטי לצטט מכאן לטוקבקים של מחר ….. אבל זה לא צריך להפריע לכם, אתם יכולים להמציא, כהרגלכם … לסמויים השפויים – אתם מוזמנים לכתוב לנו.
    אביבית, תשמרי לנו על עדידוש שתהיה שמחה … וחיזרי כשתוכלי. וגם את רמה יקרה, את חסרה.
    כולם כולם, לילה /בוקר מעולה לכם, ולתי אחותי – חיבוק.

  167. תיתוש Says:

    לילה טוה חברים יקרים אני באה לכסות אותכם ולתת לכם חיבוק
    ציפורות הלילה אתן האחרונות בתור כדי שיהיה לכן זמן להתארגן לשינה
    לילה טוב לאביבית חברת הבלוג החדשה אני מקווה שנשמה ממך הרבה
    לילה טוב לחברה של מיכל תנוחומי לך ולמשפחתך לילה טוב רמה אני לא יודעת למה את לא יכולה להיכנס לבלוג אני מקווה שלא קרא כלום
    בוקר טוב למשכימות הקום
    בוקר טוב עולם רק בשירות טובות

  168. תיתוש Says:

    חחחחח אחותי שתנו כתבנו את ברכת הלילה טוב לחברים

    לילה טוב לך וחיבוק ענק לך תודה שאת קימת

  169. אביגייל Says:

    תיתוש, חיבוק גדול גם לך יקירתי, היתה מישמרת כייפית ! ואת דאגת שלא יהיה על מה לדבר בבלוג … אוסף של פטפטניות חביבות שכמותנו … מה לך לדאוג ?
    לילה מעולה 🙂

  170. תיתוש Says:

    אחותי הלוואי שכל יום יהיה כל היה מאוד נעים וכייף איתכם
    שוב לילה טוב וחלומות נעימים על אי החלומות חיבוק ענק

  171. עדידוש Says:

    בוקר טוב, אחלה של משמרת לילה היתה אתמול – לקח לי רבע שעה להשלים את החסר 😉 קיפוש, שמחתי שהגחת מבין ה"עננים", אבל למה דוקא בערב שבו אני קורסת מוקדם??? סתם סתם סתם 🙂
    גוויני, אני מקווה שבעיות האינטרנט סודרו ותחזרי לשורותינו מהר 🙂
    שיהיה יום טוב לכולם.

  172. סתונית Says:

    בוקר טוב לכולם.
    מכיוון שהבוקר שלי התחיל עם חיוך וקפה,
    אני מעלה כאן את הסיבה לחיוך. מתוך העלוקה של ידיעות אחרונות הבוקר.
    ולכולנו יום נפלא.

  173. חיה Says:

    בוקר טוב
    בעיתון ידיעות הבוקר במדור "העלוקה"
    יש תמונה של שפרתנו (נראה שזו הפעם שצילמו את שיפ יוצאת ממסעדה אחרי שנפגשה עם מישהי בלונדינית, כאן רואים אותה בתוך המסעדה) והכתבה הנילוות לתמונה:
    שפרה הופתעה
    באחד הראיונות שהעניקה לאחרונה השחקנית נתי קלוגר,
    היא הצהירה שהיא מאוד אוהבת את זוכת "האח הגדול" שפרה קורנפלד
    ואפילו מאוד מתחברת לאישיות שלה. ובכן, מסתבר
    שלקלוגר יש הרבה מזל כי קורנפלד נתקלה בכתבה,
    יצרה איתה קשר והשתיים נפגשו באחת המסעדות בתל אביב
    שם הן ניהלו שיחת בנות על זוגיות וקריירה. זו אגב הזדמנות לפרגן
    לקורנפלד על השדרוג, ולא אנחנו לא מדברים על שינוי בתסרוקת (חלילה)
    אלא על השלת הקילוגרמים הגדולה.

  174. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    אחחח איזו ידיעה נהדרת לפתוח איתה את הבוקר. והתמונה… תענוג. כל כך יפה. זה באמת נראה מאותה מסעדה שהופיעה בידיעה בוואלה לא מזמן (ככל הנראה זה "הבראסרי" בתל אביב).
    איזה כיף לנתי קלוגר…

  175. ארנוס Says:

    אירית, תודה על המחמאות.
    אני מפנטז לי שמתישהו נארח כאן את שפרה, ואולי אפילו נזכה לאיזה ציור פרי עטה שיעטר את הפוסט…

  176. אורית Says:

    בוקר טוב….לאחר "חופשה ארוכה במיטה" חזרתי …!

    מה שלומכם?

    תעדכנו אותי עם קרו דברים מעניינים בשבוע האחרון…!

    שיהיה לכולכם יום מקסים!

  177. אילנה Says:

    בוקר טוב

    משמרת הלילה חגגה ועלזה
    קיפושקה יקרה,הגחת בנביחות שמחה וקשקושי זנב,לא נשכת אף אחד,הן הבטחת לי שתתאפקי,אין כמוך,ולאות תודה שולפת מחטיפי נילה שלי חטיף מיוחד וטעים וממני הבעלים חיבוק וליטוף,תהני עם אורחייך ,ושיהייה לכם יום נפלא ומהנה,שובי הלילה לספר חוויות.

    אירית ,אביגייל ותיתוש,היה לכן לילה מרתק ומהנה ,הצטערתי שהעייפות השתלטה עלי והלכתי לנום,אך החלומות החלומות העירוני מספר פעמים ובאחרון התעוררתי שטופת זיעה.

    אוריתי יקרה,את אכן אשת חיל,אל תזלזלי,הנסיכות תהננה ממולאייך שהושקעה בהם אהבה בשעת לילה מאוחרת,בתאבון להן.

    סתונית יקירה,בוקר טוב,שמחה לראותך עימנו ותודה על התמונה.

    ארנוס יקר,לפעמים חלומות מתגשמים ולפעמים נשארים בגדר חלום,תקווה ששלך יתגשמו 🙂

    עדידוש,יום מהנה לך.

    יום מהנה לכל החברים,הגלויים ולאלה הצופים בנו ולא מעיזים לכתוב,תעיזו תעיזו,אנו לא נושכים,האומנם יש לנו כלבה בהפרעה אך היא מיוחדת במינה,אנו חבורה מקסימה ומיוחדת,תנסו ותיוכחו בעצמכם.

  178. אילנה Says:

    אורית יקרה,בוקר טוב

    איך את מרגישה,מה שלום עוברנו?

  179. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל החברים היקרים
    הפבדתם איזה לילה כייפי עברנו פה
    בוקר טוב עדידוש סתונית חיה וארנוס
    סתונית תודה על התמונה שלשפרה

    לילה טוב לציפורות הלילה כבר כיסיתי אותכן הבוקר

  180. תיתוש Says:

    בוקר טוב אורית ואילנה היקרות
    אורית למה במיטה מקרה אני מקווה ששלומך ושלופ עברך טובים
    אילנה יקרה מה כל כך מתריד אותך שמפריע לשנתך מה שזה לא יהיה אני מקווה שיחלוף מהר שיהיה לכן יום עבודה קל ונעים עפ אנרגיות חיוביות קבלו חיבוק גדול מימני

  181. michal Says:

    בוקר טוב

    נעים להתחיל את הבוקר עם חיוך. עברתי על "פעילות הלילה" נחמד וכייפי היה לכן.

    קיפי, במנזר האחיות מציון יש גם מקסים שהן מטפחות, כדאי לבקר.

  182. אורית Says:

    תיתוש , את זוכרת לגבי מה שרשמתי לך במייל לפני כמה שבועות אז זה בוצע ולכן הייתי צריכה להיות במנוחה וכרגע חושבת רק באופטמיות ובחיוב!

    מתחילים לגדול ולהרגיש תזוזות , זה מאוד משעשע!

  183. תיתוש Says:

    כן אורית והבנתי שהכל בסדר נכון? יופי שאת חושבת אופטימי וחיובי קבלי עוד אנרגיות חיוביות מימני חיבוק ענק

  184. תיתוש Says:

    בוקר טוב מיכל מה שלומך?

  185. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    אורית, יופי שהכל בסדר וחזרת אלינו, דאגנו.
    גם אני התעוררתי בבוקר וראיתי את הידיעה והתמונה של שפרה בעיתון, איזה כיף שיש פירגון.
    אביביתוש, שוב ברוכה הבאה.
    הממולאים כבר ארוזים בצידנית, מוכנים לטיול שתכננו הבנות בלילה, אז אפשר לצאת לדרך, רעבים לא נהייה.
    יום נעים לכולם.

  186. עדידוש Says:

    איזה בוקר פעיל, כמה כיף 😛
    אני התחלתי אותו על הבמה עם תלמידי, היה מוצלח ומרגש!
    אורית יקרה, טוב לשמוע ממך – מסיפוריה של אחותי אני זוכרת את ההתרגשות מהתזוזות, תהני 🙂
    אילנה תודה ויום מהנה גם לך.

  187. אביביתוש Says:

    בוקר טוב יום מקסים לכולם עם הרבה אנרגיות חיוביות.
    בהתאם למסורת של הבלוג

  188. תיתוש Says:

    חחחח אביביתוש בוקר טוב אני רואה שעדידוש פצצת האנרגיות החיובית באמת הדביקה אותך

    בוקר טוב אוריתי אך יצאו המדייס?

  189. michal Says:

    הי תיתוש
    לקח לי זמן לענות לך.
    אני היום עצובה ובמתח. הלוויות זה דבר קשה ולי במיוחד. אך, אין ברירה.

    ההלוויה של החבר שלנו תהייה היום בשעה 14.30 בצפון הארץ. עד אז, אני מנסה למלא את הזמן בתעסוקה, לקרוא, לעשות סדר בניירת ולדבר בטלפון.
    מדי פעם גם נכנסת לבלוג

  190. אוריתי Says:

    תיתוש, בוקר טוב, למה את לא ישנה קצת עכשיו?
    המדיאס יצאו נהדרים, כך זה נראה לפחות, תבואי לאכול.

  191. אורית Says:

    תיתוש , כרגע מחכה לתוצאות עוד כמה שבועות!

    שמחתי לקרוא את הידיעה של שפרה בעיתון – כן ירבו ידיעות מפרגנות!

  192. תיתוש Says:

    מיכל אני מבינה אותך יום קשה היום אני משתתפת בצערך ובצער החברה שלך את גם תצתרכי הרבה אנרגיות כדי לתמוך בחברה שלך אתמול בבוקר אני כתבתי משהוא לחברה שלך וביקשתי שתמסרי לה כמובן שלא היום אבל אחרי השבע כבלי חיבוק

    חחחחחח אוני אשמח להתכבד וירטואלית אני בטוחה שיצא טעים

    אורית אני מחזיקה לך אצבעות באזרת השם יהיה בסדר

  193. תיתוש Says:

    אוריתי אני ישנתי 3 וחצי שעות מספיק לי אבל את ראויה להערצה אתמול כל היום הית עסוקה ובלילה עוד עמדת ובישלת ובבוקר קמת מוקדם לעבודה עם היה לי כובע היתי מורידה אותו בפנייך קבלי חיבוק

  194. אוריתי Says:

    תיתוש, השתגעת?
    תודה על החיבוק , התקבל באהבה אבל אני לא ראויה להערצה, ואגלה לך בסוד שאני שונאת לבשל אבל אין לי ברירה, זהו. גם לעבודה אני חייבת להגיע, אז זהו, עושים מה שחייבים.

  195. תיתוש Says:

    אוריתי לא השתגעתי 🙂
    את כן ראויה להערצה עצם שה שאת מצליחה לעשות את מטלות החיים אפילו שאת לא אוהבת אותם זה מראה שאת כן ראויה להערצה לא כול אחד יכול לעשות את זה

  196. אילנה Says:

    תיתוש,תודה על החיבוק.

    ידיעה נחמדה על לאון במעריב :

    * האירוע השני, דרמטי לא פחות, פליט האח הגדול, לאון שניידרובסקי יקבל מעמד סלב רשמי כשצוות "יום בחיי" יתלווה אליו ויצלם כל צעד שלו. בלוז: ביקור מפתיע בטייבה, אצל אחותו הגדולה, שיעור משחק עם הסלב בהתהוות ועוד.

    שניידרובסקי, ברכות:
    "אין תגובה

  197. תיתוש Says:

    אילנה תודה על הידיעה על ליאון
    בוואלה יש ידיעה על הבובילהאיכססס אבל אני לא מביאה אותה

  198. דדהדס Says:

    קיפ
    אני לא אהיה פה בזמן הקרוב ורציתי מאד לאחל לך ובעיקר ליקיריך את הטוב
    ביותר ותזכרי מה שאביגייל אמרה לך "אל תשכחי שיש לך כאן חברים"
    אני לא יודעת אם תראי הודעה זו (עדידוש תעביר לך) מקווה שתהני בהמשך
    עם האורחים שלך, תהני ותעשי חיים כמה שרק אפשר.


    הרבה בריאות טובה לך וליקירתך עם בשורות טובות כמובן.
    להתראות.

  199. עדידוש Says:

    צהריים טובים,
    דדהדס, ההודעה הועברה 🙂
    כמה כיף לשמוע על לאון, האינטואיציה של שפרה כמובן היתה נכונה – "אתה עוד לא התחלת" 😛 אני שמחה בשביל לאון!

  200. אביגייל Says:

    רק עברתי …
    תודה לסתוונית על התמונה המקסימה.
    כתבה על לאון שלנו –
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-82e3413e77eb021006.htm
    יום טוב לכולם, נשתמע.

  201. תיתוש Says:

    בוקר\צהריים טוב אחותי ותודה על הכתבה של ליאון החמוד

  202. אבי Says:

    הערב יחול יום הזכרון לשואה ולגבורה.
    בימים כאלה כדאי מן הסתם לזכור כי למרות הביביזם הליברמניזם וחמסתאן, זו המדינה היחידה שיש לנו, ושומא על כולנו , פרידמנים כבובלילים לשמור עליה מכל משמר.
    מדינת ישראל היא הערובה היחידה ששוב לא תחול שואה על עמנו.

  203. תיתוש Says:

    אבי אתה צודק

  204. ארנוס Says:

    שלום לכולם, קבלו את התמונה היומית כבר עכשיו, שפרה יושבת על המיטה ומחייכת ליד לאון.

    מאוחר יותר יעלה פוסט מיוחד לכבוד יום השואה והגבורה.

  205. הדר Says:

    ערב טוב לכולם!!

    רק עברתי להגיד לכם שלום…
    עכשיו חזרתי מהלימודים ואני הולכת לבקר חברה שלי שלא ראיתי הרבה זמן…
    עכשיו כשהמבחנים נגמרו אני משלימה פערים עם כולם!!! 😀

    אז שיהיה המשך ערב מהנה….

    אביביתוש ברוכה הבאה 😛

    נתראה בערב…

    תיתוש קבלי חיבוק!!!!

  206. עדידוש Says:

    נפתח פוסט המוקדש ליום הזכרון לשואה והגבורה.
    לזכור ודבר לא לשכוח!
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/20/

התגובות סגורות.


