צעדים

by

footstep11

כל דבר בחיים מורכב מהרבה צעדים.

צעד אחר צעד ועוד אחד ועוד

יש כל כך הרבה מה לראות.

נכון, פה ושם יש גם סלעים וקוצים

המכאיבים עד דמעות…

צריך רק להרים את הרגליים

קצת יותר גבוה

ולהמשיך לצעוד…!

110 תגובות to “צעדים”

  1. Amitush Says:

    חחחח פוסט מגניב עדידוש!!

  2. מ Says:

    קבלו שיר מגניב שמתקשר לפוסט באופן מושלם!

  3. אילנה Says:

    עדידוש יקרה,אחלה פוסט.

  4. Amitush Says:

    חחחח מ', מגניב 🙂

  5. עדידוש Says:

    היי לאן נעלמתן? שוב לשלוח משלחת חיפוש? 😉
    נראה לי שהשארתי לכן יופי של שביל אבנים צהובות 🙂

  6. מ Says:

  7. Amitush Says:

    אני כאן, הלכת לבקר את הקוסם מארץ עוץ עדידוש??? 🙂
    שיר חזק

  8. אוריתי Says:

    עדידוש, לא פיייייר, שולחת אותי למייל ואז פותחת פוסט חדש.
    נו ואחר כך את שואלת איפה אנחנו?
    ודרך אגב, פוסט מגניב, ברכות.

  9. צופה באח הגדול Says:

    עדי, פוסט יפה

  10. מ Says:

  11. עדידוש Says:

    תודה על המחמאות 😳
    אוריתי, אמרתי לך כבר שיש לי ארסנל של קטעים 😉 8)
    עמיתוש יקירתי, אני פה 😛

  12. אוריתי Says:

    עדידוש, אכן ארסנל מפואר.

  13. אילנה Says:

    לילה טוב ,שינה מתוקה והמשך לילה ענוג ומוסיקלי לכולכן.

  14. מ Says:

    לילה טוב אילנה, חלומות נעימים.

  15. עדידוש Says:

    Red Hot Chili Peppers – Californication

    אוריתי, השבתי לך 8)

  16. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, חלומות פז.

  17. זיו Says:

    עדידוש פוסט ממש מקסים.אהבתי.
    לילה אילנה.

  18. צופה באח הגדול Says:

  19. מ Says:

    עדידוש, ממשיכה עם הקו שלך , שיר יפה שמזמן לא שמעתי

  20. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אילנה

  21. אוריתי Says:

    לילה טוב אילנה, חלומות פז.
    איפה תיתוש? פרשה בלי להודיע?

  22. עדידוש Says:

    תודה זיו 🙂
    צופה – אחלה שיר של קלפטון אהובי לאחרונה 😉 אני שומעת אותו הרבה מאוד.
    מ' – רד הוט צ'ילי פפרס מצויינים למצב הרוח שלי 😛

  23. Amitush Says:

    לילה טוב אילנה

  24. צופה באח הגדול Says:

  25. עדידוש Says:

    צופה, שיר מעולה! חשבתי עליו כבר כמה זמן, זימזמתי אותו ושכחתי איך קוראים לו…לכן לא שמתי אותו קודם 8)

  26. מ Says:

    עדידוש, את השיר הזה של קלפטון את מכירה?

  27. זיו Says:

    קבלו את אחד השירים היפים והעצובים בעייני:

  28. צופה באח הגדול Says:

    היי זיו

  29. עדידוש Says:

    מ' בטח שאני מכירה, שיר מקסים!
    הנה עוד אחד –
    Eric Clapton – Have you ever loved a woman

  30. זיו Says:

    אהלן צופה.

  31. Amitush Says:

    עדידוש,TESTING 123…. עבור??

  32. מ Says:

    זיו, אחלה שיר. קבל קישור לביצוע של השיר בתוכנית של אופרה וינפרי .

  33. עדידוש Says:

    חחחחח עמיתוש! צדקת, באמת לא מצליח.

  34. צופה באח הגדול Says:

  35. מ Says:

    שיר אהוב של להקה אהובה שמזמן לא שמעתי

  36. עדידוש Says:

    צופה, חיכיתי לשיר הזה 😛 למרות הקצב המהיר, אני שרה את המילים 😉

  37. צופה באח הגדול Says:

    עדי, לדעתי זה אחד מהטובים שלהם

  38. עדידוש Says:

    צופה את צודקת שזה אחד הטובים, אבל הוא רועש לי לשעת לילה זו 😉
    אני פורשת לישון, תודה על ערב מוזיקלי במיוחד, היה כיף כרגיל 😛

    לילה טוב זיו, צופה, מ', עמיתוש ואוריתי.

  39. זיו Says:

    לילה עדידוש אני גם אצטרף.
    לילה טוב כולם.

  40. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש 🙂

  41. מ Says:

    לילה טוב עדידוש, שינה ערבה וחלומות נעימים.

  42. מ Says:

    גם אני אפרוש, העיניים לאט לאט נעצמות. אשאיר אתכם עם שיר יפה שגם הוא מתקשר לפוסט. לילה משובח לכולם, חלומות פז!

  43. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עדי
    חלומות נעימים 🙂

  44. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ'
    חלומות נעימים 🙂

  45. עדידוש Says:

    לילה טוב זיו ומ' 🙂 חלומות נעימים!
    ערב טוב עמיתוש 🙂
    צופה, תודה על שיר הלילה טוב האולטימטיבי 8)
    לילה טוב אחרון!

  46. Amitush Says:

    לילה טוב מ' וזיו,שינה מתוקה

  47. צופה באח הגדול Says:

  48. תיתוש Says:

    היי מי פה ?
    אני נרדמתי כמה שעות ופספסתי אותכם אוריתי את עדין פה?
    צופה הכל בסדר ניננו נכון?
    לילה טוב לכל הישנים

  49. תיתוש Says:

    ניננו-ביננו

  50. צופה באח הגדול Says:

    עמית'וש אם את עדיין בסביבה, שיהיה לילה/ ערב טוב
    תיתוש, יש סיכוי שתקראי את זה בבוקר. זכור לי שאת אוהבת את אילנית, אז היא מתארחת בשבת (מחר/היום), בסביבות השעה 16:00 בערוץ 24. רצוי לעקוב כי האירוחים לא תמיד מדוייקים

    לילה טוב 🙂

  51. תיתוש Says:

    חחחחחחחח צופה תודה

  52. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, הטלפתיה עובדת! חשבתי עלייך ובאת! 🙂
    ברור שהכל בסדר, לא קרה שום דבר. הייתה בינינו שיחה שעשתה קצת "מעניין" לבלוג הייתי אומרת 😉

  53. תיתוש Says:

    כן צופה את צודקת 🙂

  54. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, שיהיה גם לך לילה טוב עם חלומות נעימים
    וקבלי ממני חיבוק גדול שאני חייבת לך מאתמול + שיר

    לילה טוב לכולם 🙂

  55. תיתוש Says:

    תודה צופה יקרה לילה טוב לך וחלומות פז קבתי חיבוק ענק מימני ואני יבאו לכסות אותך בעוד כמה דקות 🙂

  56. תיתוש Says:

    לילה טוב לכל חברי הבלוג היקרים
    עברתי אצלכם וראיתי שכולכם ישנים
    סידרתי לכם את הסמיכות ועטפתי אותחם בחיבוק של אהבה

  57. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם!!!

    עדידוש אחלה פוסט!!

    שיהיה יום מקסים 🙂

  58. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל החברים
    שיהיה לכך יום מקסים חיבוק גדול לכולם

  59. אוריתי Says:

    בוקר טוב לכולם,
    אתמול נרדמתי על הכורסא ואז זחלתי למיטה. תיתוש איפה היית? דאגתי לך.
    אנחנו מוזמנים לבראנץ אז חייבת להתכונן.
    שתהייה שבת מקסימה לכולנו.

  60. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם, אני מוזמנת ל"על האש" למרות שאני צמחונית…לא נורא, גם ירקות על האש זה אחלה 😉 שיהיה יום דבש לכולם, נשתמע בערב 😛

  61. עדידוש Says:

    אוריתי, חשבתי שזה מה שקרה אתמול וזה עוד אחרי ששאלת את תיתוש אם היא פרשה בלי להודיע 😉 לא קרה כלום, זה קורה לכולנו 🙂 בתאבון!

  62. אילנה Says:

    שבת שלום ובוקר נפלא

    אנו יוצאים להוריי,נשתמע מאוחר יותר.

  63. תיתוש Says:

    בוקר טוב אוריתי ועדידוש
    חחח גם אני נרדמתי התחלתי לראות את בחירתה של סופיה ונרדמתי התעוררתי ב3 לפנות בוקר לכסות אותכם מה לעשות האחריות מחיבת 🙂 אוריתי תהני מהבראנץ עדידוש תהני מעל האש תלכו ותהמו ואני כרגיל אחכה לכן פה בבלוג 🙂

  64. תיתוש Says:

    בוקר טוב אילנה בילוי נעים עם ההורים

  65. אביגייל Says:

    ברשת ב' – תוכנית שלמה מוקדשת ללאונרד כהו !
    רק עברתי ….. חיבוק לתי.

  66. אביגייל Says:

    לאונרד כהן !

  67. תיתוש Says:

    אחותי היקרה בוקר טוב וחיבוק ענק גם לך

  68. ארנוס Says:

    עדידוש המלצה ממני – תקני גבינת חלומי ותעשי שיפודי חלומי, עשיתי כאלה בגני חוגה לפני כמה ימים וזה נפלא…

  69. תיתוש Says:

    אחר צהריים טובים לכולם איפו אתם?

  70. ארנוס Says:

    היי תיתוש, אני מידי פעם קופץ לכאן לכמה רגעים, הולך ושוב חוזר…

  71. הדר Says:

    תיתוש את עוד פה??
    באתי להפסקה קצרה מהלימודים…

  72. תיתוש Says:

    היי ארנוס והדרי אני פה 🙂

  73. תיתוש Says:

    הדרי שבת היום מה לימודים?

  74. הדר Says:

    יש לי מחר מבחן….

  75. ארנוס Says:

    אני מניח שבערב יהיה פה יותר אקשן (למרות שאני דווקא אגיע רק מאוחר יותר).

  76. תיתוש Says:

    הדרי נכון שכחתי שיהיה לך בהצלחה אני אחזיק לך אצבעות מחר

  77. הדר Says:

    תודה תיתוש…
    זה אחד המבחנים הכי חשובים שיש לי השנה וגם אחד הקשים…
    האמת אני מתה מפחד… אבל מקווה לטוב..

  78. תיתוש Says:

    הדרי אני מאמינה שאת תעברי את הבחינה כמו גדולה את חששת גם בבחינה הקודמת ובכל זאת עברת אותה כמו שאמרתי אני יחזיק לך אצבעות וישלך לך אנרגיות חיוביות. באזה שעה הבחינה?

  79. הדר Says:

    חחח תיתוש תודה את מקסימה… 🙂
    המבחן מ9 עד 14….

  80. תיתוש Says:

    טוב אני אהיה ערה ועל תדעגי יהיה בסדר

  81. ארנוס Says:

    הדר זה מה שנקרא "מבחן השלמה", בגני התערוכה?

  82. הדר Says:

    חחח תיתוש אני מרשה לך ללכת לישון זה בסדר…

    ארנוס זה לא המבחן שאני עושה..

  83. ארנוס Says:

    חשבתי אולי אמא שלי תהיה משגיחה שם (יש לה מחר יום שלם בגני התערוכה בבחינה ההיא).
    בכל מקרה – שיהיה המון המון בהצלחה!

  84. הדר Says:

    תודה 😛

  85. תיתוש Says:

    הדרי אני יספיק לישון וגם להתעורר ב9 מקסימום 🙂

  86. הדר Says:

    תודה תיתוש את ממש מתוקה!!! 😀

  87. תיתוש Says:

    חחחח 😳

  88. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם, היה יום כיפי 😛 מזג האוויר היה איתנו 😉

  89. עדידוש Says:

    הדר בהצלחה בבחינה, תאמיני בעצמך ויהיה בסדר 🙂

  90. תיתוש Says:

    ערב טוב עדידוש אני שמחה שנהנית בעל האש 🙂

  91. עדידוש Says:

    תודה תיתוש, באמת היה מוצלח ומעייף…חזרתי וצנחתי למיטה 😉

  92. תיתוש Says:

    עדידוש כמו שנאמר עיפה אך מרוצה 🙂
    אחלה שירים

  93. תיתוש Says:

  94. עדידוש Says:

    תיתוש, שיר מקסים 🙂
    "אהבת נעוריי" – השיר שזכה במקום הראשון במצעד שירי שלום חנוך בגלגל"צ.

  95. תיתוש Says:

    עדידוש אני אחי מתחברת לשיר אדם בטוח עצמו של שלום חנוך

  96. תיתוש Says:

    שלום חנוך

  97. עדידוש Says:

    תיתוש, "אדם בתוך עצמו" באמת אחד השירים המוצלחים של שלום, אני אוהבת ומתחברת להמווווון שירים שלו.
    "הדרכים הידועות"

  98. תיתוש Says:

    כי האדם עץ השדה

  99. עדידוש Says:

    איזה כיף שסוף סוף יש תוכנית ידע כללי בפריים טיים, "אחד נגד 100" זה אחלה פורמט. {בינתיים ידעתי את כל התשובות 😉 }

  100. תיתוש Says:

    שלום חנוך למה לי לקחת ללב

  101. תיתוש Says:

    אני רואה את הישרדות

  102. אילנה Says:

    שבוע טוב ומבורך לכל החברים,הגלויים והצופים בנו.

  103. תיתוש Says:

    שבוע טוב אילנה

  104. ארנוס Says:

    התמונה היומית – שפרה מחייכת, ללא שום איפור. הכי הכי יפה שאפשר להיות.

  105. זיו Says:

    שבוע טוב לכולם.

  106. תיתוש Says:

    שבוע טוב ארנוס וזיו
    ארנוס תודה על התמונה

  107. עדידוש Says:

    שבוע טוב לכולם,
    אילנה יש לך מייל.

  108. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    שבוע טוב ומבורך לכולם.
    הדר, בהצלחה בבחינה- תחשבי חיובי תקבלי חיובי!

  109. עדידוש Says:

    "נגד הרוח" – ביצוע מההופעה המשותפת של שלמה ארצי ושלום חנוך

  110. ארנוס Says:

    יש פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/18/

התגובות סגורות.


