בת שבע יקרה, תהיי חזקה!

by

d794d790d797d799d795d7aa-d7a7d795d7a8d7a0d7a4d79cd793-d791d792d799d790-d7a4d799d7a0d7a12

כל הבלוג רוצה לחזק את ידייך אל מול התגובות המרושעות שאנשים חסרי לב מרשים לעצמם לפרסם בכתבות אודות שפרה. האהבה ביניכן היא דבר טהור ונדיר, הרבה מעבר למה שיש בין אחיות בד"כ. ברור לנו ולכל בר דעת שאתן אוהבות זו את זו אהבת נפש ורוצות רק באושר זו עבור זו.

מצורפים הקישורים לקטעי השירה של בת שבע באולפן השקוף, לכל מי שצריך הוכחה עד כמה האחיות אוהבות – שימו לב למבט המעריץ של שפרה כשבת שבע שרה ולפרגון שבת שבע מרעיפה על שפרה, כשהיא אומרת שמאז ומתמיד שפרה זוכה לקבל מה שהיא רוצה, פשוט כי כולם אוהבים אותה.

http://www.zshare.net/download/5825762060c4d8cd/

http://www.zshare.net/download/582578574e4512b0/

וכמובן שזו גם הזדמנות להנות שוב מהשירה של בת שבע, את שרה מקסים ואנו מקווים שהדיסק הראשון יצא ממש בקרוב…

מכל אנשי הבלוג.

296 תגובות to “בת שבע יקרה, תהיי חזקה!”

  1. מ Says:

    אמן ואמן. מחכים לדיסק של בת- שבע המוכשרת! אין על שבט קורנפלד! וכל אשר נאמר נובע מקנאה וצרות עין. ולפיכך, נתעלם מ"רעשי הרקע" ונתמקד בתמיכה ואהבה.

  2. ארנוס Says:

    בד"כ עדיף להתעלם משטויות שאנשים כותבים, אבל הפעם כבר עברו את הגבול. תהיו חזקות ואל תיקחו ללב, אני יודע שזה מכעיס ומרגיז, אבל באמת שהכלבים האלו נובחים והשיירה עדיין עוברת.
    תהיו חזקות!

    ולכולם כאן- לילה טוב, אני פורש עכשיו.

  3. מ Says:

    לילה טוב, ארנוס שינה ערבה וחלומות נעימים.

  4. עדידוש Says:

    ארנוס יקר, לילה טוב, תודה רבה על הפוסט החשוב והנכון.
    מ' את צודקת כמובן לרוב צריך להתעלם מ"רעשי רקע", אבל הפעם נחצה קו אדום! לא עושים דברים כאלה ובטח שלא על גבי טוקבקים.

  5. תיתוש Says:

    ארנוס אני לא קוראת טוקבקים ולכן אני לא יודעת מה כתבו על בת שבע.
    אבל אם בחרתה להקדיש פוסט לבת שבע אזה כנראה אהיא צריכה את החיזוקים שלנו
    בת שבע יסכה ושפרה שלנו אתן האחיות החי אוהבות בעולם אני מהחלת לכן הרבה אושר בחיים ואל תתיחסו לאנשים רעים שרוצים לערוס כל דבר טוב שהם רואים אני שולחת לכן חיבוק גדול של אהבה

  6. אילנה Says:

    ארנוס יקר,תודה על הפוסט המדהים והמתבקש.
    שפרה ואחיותיה הן מלאכיות,מקסימות ומיוחדות,אני מאחלת שבכל משפחה תהייה אהבה ותמיכה כפי שיש בבית קורנפלד.
    שולחת מכאן חיבוק ענק וגדול,חופנים של אנרגיות חיוביות לבנות קורנפלד המדהימות!

  7. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס
    טוב אני חושבת שהלילה אני בכל זאת יכנס לקרוא את הטוקבקים

  8. מ Says:

    עדידוש, אני מסכימה איתך שנחצה גבול הטעם הטוב וגם אני התעצבנתי ורתחתי אך עצם ההתייחסות נותנת לטוקבקיסטים את הבמה אותה הם מחפשים ולפיכך הם ימשיכו בשיטה הזו. אם נתעלם, קיים סיכוי שהם יפסיקו. במילא, כמו ששפרה אומרת, אנשים מאמינים למה שהם רוצים להאמין ללא קשר לאמיתות הדברים.

  9. דדהדס Says:

    שלום
    קרה משהו שאני לא יודעת?
    כרגע הגעתי ומישהו נכנס לפניקה..או שאני טועה…
    מה העניין?

    ארנוס שתהיה לי בריא, איך שאתה לוקח ללב ,
    צפצף על כולם.תפסיק להתרגש מכל פיפס שהנבזים
    האלה מציפים את הרשת.
    אגב
    המ בכל מקום ברשת, לא סמפטי.
    להתראות.

  10. ora Says:

    תודה ארנום מקסים. מי שכתבה את 975 לא אוהבת את שפרה היא פגעה באחותה .כתבה ברעות.אני כל כך מקווה שזו לא מישהיא מהבלוג.גם אם חושבים כאלה דברים למה לכתוב.למה לפגוע במישהיא שאין לה שום קשר לתוכנית ריאליטי,בת שבע לא הייתה באח הגדול. חוץ מזה בת שבע שרה מקסים.

  11. DRAGONKNIGHT Says:

    איזו תמונה! חמודה זאתי…שעומדת באמצע….אני מכיר אותה מאיזה מקום?

    מה ניש?

    מישהו עדיין ער בשעה הקרובה?

    בא לי לשים לכם כמה שירים….

    ————-

    בקשר לטוקבקים המרושעים…הם לא מעניינים אף אחד….אבל למי שכן מתעצבן מהשטויות המגוחכות שכותבים אנשים משועממים על הקורנפלדיות….יש לי רק דבר אחד להגיד…

    FU*K THEM ALL

    פשוט מאוד.

    תודה.

  12. ora Says:

    בדרך ככלל אני לא מתיחסת לטיקבוקים רעים .הפעם 975 הגזימה וחצתה את כל הקווים

  13. חיה Says:

    גם אני בין המודים על הבלוג הזה.
    אחות של שפרה היא סמי אחות שלנו.

    אני מודה, כתבתי היום טוקבקי אהבה לשפרה שלנו
    וכשראיתי את כותרת הטוקבק ההזוי , אפילו לא נכנסתי.
    רק כשראיתי את התגובה של בתשבע, נכנסתי לבדוק מה קרה
    ונשארתי פעורת פה.
    כמה עזות מצח, כמה רוע….
    על פי הכתוב , הכותבת עוקבת מאוד אחרי הקורה עם שפרה (מדהים, אבל אפילו יותר ממני). איך יכלה לחשוב שאם תפגע באחותה של שפרה , זה יתקבל בטוב, בעיקר כשכל העולם ואשתו יודעים כמה שפרה קשורה לאחיותיה וברור שאם את פוגעת באחות- את פוגעת בשפרה.

    פתאום אני מרגישה שוב כבימי התוכנית כשהבובלילים פגעו בשפרה שלנו ואני/אנחנו התגייסנו לשלוח אנרגיות חיוביות. היום אני שולחת את האנרגיות האלה לך בתשבע.

    בתשבע, אני ממש נהנתי לשמוע אותך ולראות אותך בערוץ 24 ואני שומעת שאת גם מופיעה בירושלים בכל מיני מקומות.
    אין ספק שאקנה את הדיסק הראשון שלך ואני בטוחה שבהופעה הבכורה שלך עם השירים מהדיסק תראי גם הרבה מהחברים של ויק.

    בתשבע, תזכרי שכל מה שקורה, קורה לטובתך העליונה והמובחרת.

  14. Amitush Says:

    שלום לכולם
    איך שראיתי את הפוסט החדש לא הבנתי מה קרה. ואז הפנו את תשובת ליבי לטוקבק מרושע מספר 975 בכתבה על שפרה בוואלה.
    צר לי לשמוע על כך שיש אנשים כולכך חסרי חיים שכול מה שמעסיק אותם הם החיים של שפרה ושל צבר. אני לא מבינה את זה??? אין להם עבודה? תחביבים? ילדים? בית ספר? מה שלא יהיה?? מה זו הדחיפת אף הזאת בעניינים שלא שלכם?? ומאיפה כול האינפורמציה המלוכלכת הזאת??? אלוהים!!!
    הייתי חייבת לפרוק,SORRY 😦
    אנשים מטורללים יש בעולם הזה

  15. אילנה Says:

    שבוע טוב אבירנו.

    אורה,אני לא חושבת שזה/ו חברה מהבלוג,מהכרותי עם חברי הבלוג לא נראה לי שמישהו יכתוב זאת.

  16. אילנה Says:

    שבוע טוב עמיתוש וחיה יקרות.

  17. Amitush Says:

    שבוע טוב אילנה, אני פשוט המומה היום

  18. מ Says:

    שיר להרגעת העצבים, לפתחו של שבוע חדש ומוצלח.

  19. Amitush Says:

    אחלה שיר מ' 🙂

  20. עדידוש Says:

    שלום למצטרפים 😛
    מ' את אלופה! שיר מקסים 🙂
    עמיתוש, כאן המקום לפרוק.

  21. מ Says:

    אני יודעת, עמיתוש. ועוד אחד לחיזוק ….

  22. אילנה Says:

    מ,תודה על השירים,יפים וקולעים.

  23. מ Says:

    אילנה, בכיף! אני אמשיך עד שיעבור זעם… העיקר שנפתח שבוע חדש באווירה טובה ואנרגיה חיובית…

  24. Amitush Says:

    מ' יקרה, צר לי אבל את הקישור השני ששמת אני לא יכולה לפתוח,רשום שאי אפשר לצפות בשיר מהמדינה שבא אני נמצאת..
    וואלה יופי! 🙂 חחחחחח

  25. Amitush Says:

    שבה

  26. מ Says:

    עמיתוש, תנסי את זה

    שיר של גארי בארלו שנקרא stronger

  27. תיתוש Says:

    בחיים שלי אני לא יבין מאיפו אנדים מביאים את הרוע הזה ולמה אני מאוד עצבנית

    אני לא חושבת שזאת בת שבע שכתבה לה את התגובה לדעתי בנות קורנפלד לא מגיבות בטוקבקים
    יש לה מזל ללילך הזאת שהיא לא עומדת עכשיו לידי אאאווווףףףףף אזה עצבים

  28. DRAGONKNIGHT Says:

    שלום לכולם…שבוע טוב אילנה…

    ועכשיו לשיר הבא…

    מוקדש למישהי (מאוד מעצבנת) מהבלוג….

    HAPPY ???

  29. תיתוש Says:

    שלום דרגון נראה לי שכולם הלכו לטקבק בוואלה כולל המעצבנת

  30. DRAGONKNIGHT Says:

    T-תוש…אל דאגה….אין כל חשיבות לטוקבקים המרושעים האלה….

    קבלי שיר להרגעת הרוחות….

    השיר הזה מוקדש לשפרה היפיופה…

    שפרה….חזרי אלינו בשלום ובבטחה מקנדה הרחוקה….

  31. תיתוש Says:

    דרגון אני מצתרפת לקריאה שלך לשפרה

  32. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT תודה רבה על השיר המקסים, קבל את הקרדיט על זה שבזכות זה ששמת אותו בבלוג הקודם הכרתי את השיר הזה 🙂
    אבל מכאן ועד לקרוא לי "מעצבנת"??? מה כבר עשיתי?
    סתם סתם, אתה לא באמת חייב לענות…

  33. מ Says:

    היי, דרגון. אחלה שיר של ג'ורג' מייקל.

  34. אירית Says:

    שלום לכולכם ולילה טוב! 🙂

    ארשה לעצמי להיות כאן מיעוט שבמיעוט ולכתוב שלדעתי הפוסט הזה מיותר לגמרי. אין שום צורך להגיב לטוקבקיסטים הזויים, שכבר ידוע לנו שחלקם כותבים דברי נאצה רק בשביל להרגיז – משקרים, ממציאים, משמיצים. מה לנו ולזה? אנחנו כאן כדי לחשוב טוב ולעשות טוב ובזה הייתי מתמקדת. למה בכלל להתעצבן מאיזה כותבת אחת שרוצה רק צומי ועסוקה בהזיות?
    לחזק את שפרה ואת בת7 ויסכה וכל משפחת קורנפלד – בטח, בכייף, תמיד אפשר. אבל מה, אנחנו ילדים קטנים שכל איזה פיפס שמישהו אומר צריך לעורר בנו כאלו ויברציות? תתייחסו אל הטוקבקיסטית הזאת כמו אל ילד שאומר פיפי וקקי ומרגיש הכי אנרכיסט ופרובוקטור שבעולם.

    וחוץ מזה, מה אתכם? הכול בסדר?

    עדידוש, שמחה שנהנית במנגל.
    ארנוס, חלומי על האש זה אכן חלומי.
    דרגון, התחלת להקדיש שירים רק לאישה אחת ספציפית? ומה אתנו? או שנרקם משהו שלא ידענו עליו? בחודש הקרוב אני אמנם עסוקה אבל אני מציעה מסיבת חתונה בחודש הבא ב-12 במאי (ל"ג בעומר). אנחנו הרי בלוג של אנשים עם הזיות רומנטיות, אז אני הולכת עד הסוף. שפרה תהיה אורחת הכבוד, כמובן. 😀

  35. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב לכולם
    אני מצטרפת לשירים של מ' על מנת להביא קצת רוגע

  36. מ Says:

    היי אירית וצופה.
    אירית- מילים כדורבנות.
    צופה- שיר ממש מתאים.

  37. DRAGONKNIGHT Says:

    עדידוש…למה את חושבת שהתכוונתי אלייך? אל תחמיאי לעצמך…OK?

    JESUS CHRIST….יש אנשים שחושבים שכל העולם סובב סביבם….

    אירית…כמובן שהתכוונתי אלייך……וגם השיר הזה מוקדש לך יקירתי….
    ….תהני! אני מקבל את ההצעה שלך…זה קצת פתאומי אבל למה לא? בואי נלך על זה!

    רק אל תספרו לשפרה…שלא תקנא….

  38. עדידוש Says:

    אירית, ב12 למאי יש ארוע חשוב אחר! לא חתונה ולא נעליים…יש יום הולדת לחברת הבלוג היקרה – עמיתוש המתוקה!
    היי צופה, שיר מעולה!

  39. תיתוש Says:

    שלום אירית וצופה היקרות
    אירית התאריך הזה לא מתעים לי ב12 למאי אחינית שלי מתחתנת אז בבקשה תארגני להם תאריך אחר 🙂

  40. חיה Says:

    פעם ראשונה אני מעלה כאן שיר…

    מוקדש לבת שבע :

    והנה המילים לשיר בקול רם יחד עם שלומי שבת ולאה שבת:
    יהיה מה שיהיה
    אני עוד אשנה
    אני אגשים את חלומי
    נושאי בשורה רעה
    מכות או עוד גזירה
    לא ישנו את מהותי.

    אני את והאל שלצידי
    עוד ננצח
    לא בגלל הכח
    רק בגלל הרוח
    הנושבת בגבי.

    רק בגלל הרוח
    בתוכי, במוחי, בנשמתי
    רק בגלל הרוח
    בתוכי, בדמי, בנשמתי.

    את שיש לי להגיד,
    אני עוד אצרח
    אפילו בירח ישמעו
    מי שיגיד: "לא כך"
    אותו לא אשכח
    יבוא היום אוכיח צדקתי.

    אני את והאל שלצידי…

  41. דדהדס Says:

    אירית, מאמצת כל מילה שלך,
    מיותר ואפילו מביך (סליחה ארנוס אהובי)
    הפוסט הזה.

  42. אירית Says:

    דרגון מותק, אתה צריך להשקיע הרבה-הרבה-הרבה יותר משיר כדי שאיעתר לך. חוץ מזה, אתה ואני לא מדברים כבר חודש. אני פשוט חשה בחושים הטלפתיים שלי שמשהו נרקם בין מי שמכנה אחרת בשמות ובין האחרת שמגיבה בשירים (ואולי גם בהסמקות, את זה אני לא יודעת). אני יוצאת רק עם זוכי פרס נובל. חשבתי שהבנת את זה. חוץ מזה, נראה לי שאתה מאוהב מדי בשפרה מכדי שאיזו אישה אחרת תזכה בתשומת לבך, פרט לזאת שהצעתי לך לשאת בל"ג בעומר. תגיד לי, אתה לא מבין רמזים?
    SHIFRA WINS BIG TIME

  43. תיתוש Says:

    יפה עמיתוש בדיוק בל"ג בעומר 🙂

  44. צופה באח הגדול Says:

    שיר שירגיע וקצת יצחיק..

  45. צופה באח הגדול Says:

    היי עדי, מ' ותיתוש החמודות 🙂
    תיתוש, ראית בסוף את אילנית?

  46. אביגייל Says:

    לילה צח לכולם. אני קוראת רגע אחורה, כבר חוזרת אל תלכו לשום מקום 🙂

  47. דדהדס Says:

    אני חייבת להחמיא לשתי כותבות בבלוג הזה.

    צביה וחיה.
    הן מופיעות תמיד כשיש משהו חדש ותמיד עקביות
    במה שהן מעלות פה בבלוג.
    אני לא מכירה אותן, אבל תמיד נעים לי לראות
    את מה שיש להן להגיד.
    שאו ברכה ממני.

  48. תיתוש Says:

    כן צופה תודה שידעת אותי אתמול

    לילה צח אותי היקרה

  49. תיתוש Says:

    אותי-אחותי

  50. אירית Says:

    שלום תיתוש, צופה, עדי, עמיתוש, אביגייל, דרגון, מ, דדהדס, חיה, אילנה וכל יתר הקוראים.
    עמיתוש, יומולדת בל"ג בעומר? איזה כייף! נוכל לאפות לך עוגת תפוחי אדמה צלויים ובצל.
    תי, איך עבר לך היום? בטח עייפתי לך את האוזן (ואת המוח). חחחח 😆
    אביגייל, יופי, תצטרפי לחגיגה.
    אני יוצאת עכשיו להפסקת מנוחה למחשב. אחזור עוד מעט.
    ביי.

  51. DRAGONKNIGHT Says:

    אירית….פתאום אני מותק אה? הנה אנחנו מתקדמים….

    אם בא לכן…אני מוכן להיות הגואל רצון של הבלוג ולהתחתן עם כל בנות הבלוג….
    ואז אף אחת לא תצטרך לקנא…מה דעתכן?

    THERE PLENTY OF ME TO GO AROUND…..

    סתם..אני צוחק כמובן…DRAGONKNIGHT בחיים לא יתחתן….הוא לא מאמין במוסד הנישואין…

  52. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT אתה אלוף!

  53. תיתוש Says:

    אירית את מרמזת שאני עייפתי לך את האוזן [ואת המוח] 🙂 אז כן אירגשתי טוב אים זה 🙂

  54. תיתוש Says:

    אים-עם

  55. אביגייל Says:

    אהלן תיתוש. על הדרך הבאתי כבר קנקן עם סוכר. ושוקולד מריר לעדידוש. היום מגיע לנו איזה פינוק, לא ?
    אני דווקא מברכת על הפוסט החדש. ומזדהה עם הכתוב בו. ולמרות שאולי להתעלם זה לפעמים הכי חכם, במקרים מסויימים אי אפשר שלא להגיב ולהוקיע. אני באופן אישי לא הייתי יכולה לכתוב הלילה כאילו כלום.

  56. אירית Says:

    דרגון דירסט, פשוט החלטת להתמסר לרעיון כל כך מהר, בלי שום הסתייגויות, שהייתי חייבת לרכך את המכה – כלומר הדחייה המיידית של הצעתך – באיזה מילת "יקירי" חסרת משמעות.
    אני מבינה שעכשיו אתה הולך על אורגיות. אה מחייע, זה יותר הדרגון שאנחנו מכירים ואוהבים.
    ובשפרה ננוחם!
    SHIFRA WAITS FOR DRAGON-KNIGHT

  57. תיתוש Says:

    דרגון מה זה אם בא לך לי למשל לא בא להיתחתן איתך 🙂

  58. עדידוש Says:

    אביגייל כמוני כמוך ותודה על השוקולד 🙂

  59. אביגייל Says:

    אהלן אירית, מה עשית לדרגון ????? ישמור השם …
    מה זה החתונות האלה שקפצו עליכם ? אני לא בעסק !

  60. תיתוש Says:

    אחותי היקרה מה היתי עושה בילעדיך בדיוק חשבתי על לימוננה תודה רבה
    מישהוא רוצהלהתכבד בלימוננה מתוקה מאוד?

  61. חיה Says:

    דדהדס
    תודה על המילים החמות, זה בהחלט לא מובן מאליו.
    לא תמיד אני כותבת אבל תמיד קוראת ומעודכנת.
    לא היית במפגש?

  62. DRAGONKNIGHT Says:

    T תוש…את אומרת שלא בא לך? זה בסדר גמור…ממליא הצעתי רק לבנות הבלוג…
    DRAGONKNIGHT לא משחק בשתי הקבוצות….
    —————————————-

    אירית… אורגיות? למי יש מיטה מספיק גדולה בשביל זה? אני חשבתי יותר בכיוון של תור ארוך כמו בבנק….כל אחת יכולה לקחת מספר….כמובן שהיפות ביותר תקבלנה מספרים טובים יותר…ועם כל השאר…אני כבר אזרום…

    אומנם עוד לא זכיתי בפרס נובל אבל אני יודע שאני אלוף עדידוש…

    אבל אני אביר צנוע….אני לא משוויץ….זה נגד הקוד.

  63. תיתוש Says:

    אירית לאן נעלמת?או שזה שוב המחשב?

  64. אביגייל Says:

    אהלן חיה, מזמן לא יצא לנו להיות באותה משמרת …

  65. אביגייל Says:

    תיתוש, לבריאות …
    אירית יצאה רגע לצנן את המחשב ….

  66. אילנה Says:

    לילה טוב לכל חברי הבלוג היקרים,שינה מתוקה וערבה .

    לכל החברים,לשפרה ואחיותיה,שבוע טוב ומבורך,שבוע של בשורות טובות .

  67. תיתוש Says:

    חחח דרגון ואני חשבתי שאני בת מהבלוג 🙂

  68. אביגייל Says:

    אילנה יקרה שלי, לילה טוב וחיבוק.

  69. עדידוש Says:

    אירית, גרמת לי לחוש לא בנוח…ביני לבין DRAGONKNIGHT יש קשר ידידותי, כפי שאני חברה של כל אחד אחר בבלוג.

    DRAGONKNIGHT אתה צודק, במיוחד לאור הקוד של אבירי השולחן העגול 😉

  70. תיתוש Says:

    אחותי שמתי לב שהבאת לי רק את הסוכר בלי הלימון והנענע 🙂

  71. דדהדס Says:

    אני חזרתי עכשיו מהפגנה בתל אביב בשל הריגת תושב מכפר בילעין
    בעת הפגנה של יהודים וערבים כנגד חציית הכפר בגדר.
    באתי לכאן אחרי סיבוב ברשת עם חבריי להפגנה ותאמינו לי
    שכמה שאני אוהבת את חבריי, אני ממש אבל ממש אוהבת את האנשים
    פה בבלוג ולו רק בשל חוש ההומור שקיים פה גם במצבים לא נעימים.
    אירית ודרגון ואביגייל ובכלל,,,
    אתם מעבירים בהחלט אנרגיות חיוביות וכן, גם אופטימיות לא מעטה
    לפחות זה מה שאני מרגישה.
    עם מצביי רוח של היי ופתאום דאוון טוטלי, עבורי בלוג זה ממש כייף.

  72. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, מחר יום חדש.

  73. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה יקרה שינה ערבה וחלומות טובים

  74. אביגייל Says:

    כן אחותי, רציתי לראות אם תשימי לב 🙂 הנה, אני מוסיפה לימון ונענע …

  75. תיתוש Says:

    חחחחחח תודה אחותי 🙂

  76. אביגייל Says:

    תאמינו לי, בגלגול הבא אני רוצה להיות חתול. החתיך הזה שוכב לו על ערימה של בדים רכים, מכורבל, מנמנם וחולם חלומות מתוקים. אותו לא מעניין הפגנות, לא קורא טוקבקים, מה רע לו ???

  77. אביגייל Says:

    עמיתוש ?? לא היית כאן קודם ?

  78. תיתוש Says:

    אחותי מעניין על מה חושבים חתולים?

  79. תיתוש Says:

    אחותי אני חושבת שהשאירו אותנו לבד

  80. תיתוש Says:

    עדידוש עמיתוש צופה אירית לאן נעלמתם?

  81. אביגייל Says:

    אחותי, כל חתול זה סיפור אחר. כל אחד והמזג שלו. יש חתולים נדיבים וטובי לב, יש בריונים ( בובלילים ) יש פחדנים ואמיצים, אבל כולללללללם – אם אין להם משהו ממש דחוף , הכי הרבה הם מנמנמים ….
    בגלגול הבא, כשנשב לנו בנחת על האי שלנו, ואכתוב סוף סוף ספר על כל החתולים שזכיתי להכיר – אקדיש לך אותו !

  82. אביגייל Says:

    תיתוש, גם לבד זה בסדר. יחזרו כשיוכלו. הכל בסדר.
    את רוצה נובלס ?

  83. עדידוש Says:

    אני פורשת להיום, היה יום ארוך…מחר יום חדש ומתחיל שבוע חדש.
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)
    אחד השירים היפים שאני מכירה.

  84. אוריתי Says:

    תיתוש ואביגייל, ערב טוב לכן,
    חזרתי עכשיו, היינו במועדון הגנקי ושרנו עם עינת שרוף, כל המשרד לרגח החלמתה של חברתנו לעבודה, היה שמח ועליז, אבל מעייף, לא נתנה לשבת הגברת שרוף, כל הזמן האיצה בכולם לעמוד על הכסאות והשולחנות ולרקוד.
    אני רואה שהיה בלאגן, צריכה עוד להשלים את שהחסרתי.

  85. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, אני פה.
    שקטה.. אבל פה

  86. אוריתי Says:

    עדידוש לילה טוב וחלומות מתוקים.

  87. DRAGONKNIGHT Says:

    שיר אחרון להיום…

    לילה טוב לכל אנשי הבלוג…ובמיוחד לכל בנות הבלוג החביבות…אלה עם הדמיון המפותח וההזיות הרומנטיות….

    אתן באמת חושבות שאתן מספיק טובות בשביל DRAGONKNIGHT האחד והיחיד?

    DREAM ON…

    GOOD NIGHT….

  88. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עדי
    חלומות נעימים

  89. אביגייל Says:

    עדידוש, לילה טוב יקרה. אוהבים אותך !

  90. דדהדס Says:

    אביגייל, הייתי מוכנה להיות כל חתול לא אכפת לי איזה,,
    העיקר שאוכל להיות ולחיות באי שאת מדברת עליו.,,

  91. אביגייל Says:

    דדהדס, בטח ! הולכים כולנו ! אולי את דרגון נשאיר כאן, הוא עושה יותר מדי בלגן, מתחתן כל רגע ועוד דברים משונים ….

  92. דדהדס Says:

    אביגייל
    את מעשנת נובלס? אני לא מאמינה,,,
    אני זו שהכנסתי את הנובלס בישוב שלנו בשנת 1973.

  93. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש חלומות פז
    ברוכה הבאה אוריתי יופי שבילית ושמחה לאחלמתה של חברתך 🙂

    אחותי אם יש לך רק נובלס אז גם זה בסדר למרות שלי הסיגריה קצת חזקה 🙂
    צופה אני שמחה שאת פה 🙂

  94. אביגייל Says:

    דדהדס, לצערי ובטפשותי אני מעשנת נובלס , רק נובלס, וב – 73 כבר היה לי וותק של חמש או שש שנים ….

  95. אביגייל Says:

    צופה, אהלן.

  96. צופה באח הגדול Says:

    חח תודה תיתוש 🙂
    היי אביגייל 🙂

  97. אביגייל Says:

    ואוריתי היקרה גם, כמובן. ולהדר שלנו בהצלחה מחר ! ( מבחינתי כבר הצלחת וקיבלת ציון מעולה , אבל אני יודעת שזה לא נחשב ….)

  98. תיתוש Says:

    אחותי ותודה על הספר שתגדישי לי 🙂

  99. אוריתי Says:

    הסתקרנתי והלכתי לקרוא את הטוקבק ההזוי.קשה להאמין . ראיתי גם את התגובות של החברים בבלוג והתגאיתי.
    אני רואה שיש נוכחות יפה הלילה כאן אבל אני נאלצת לפרוש, מחר יום עבודה.
    אז לילה טוב לכולם, אוהבת אתכם מאוד.

  100. אביגייל Says:

    טוב, באווירה הקצת מהורהרת שיש כאן בבלוג הלילה, אין לי ברירה, אני חייבת לשים אנימציה כלשהי.
    http://www.biomotionlab.ca/Demos/BMLwalker.html

    תשחקו עם המתגים משמאל .

  101. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי יקרה שינה ערבה וחלומות טובים קבלי חיבוק של אהבה

  102. אביגייל Says:

    אוריתי, גם אני אוהבת אותך. לילה טוב.

  103. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אוריתי

  104. מ Says:

    חברים יקרים , אני פורשת לישון. שיהיה לילה משובח עטוף בחלומות נעימים.
    אשאיר אתכם עם שיר אהוב עלי. שיהיה שבוע טוב ומוצלח וכפי שאומרת דדהדס, שהכל יעבור ממול. הדר, בהצלחה בבחינה – תחשבי טוב תקבלי טוב!
    לילה טוב לכולם.

  105. תיתוש Says:

    מ יקרה לילה טוב וחלומות פז

  106. צופה באח הגדול Says:

    תודה אביגייל 😉

    לילה טוב מ' שיהיה גם לך חלומות נעימים

  107. דדהדס Says:

    מ
    שיהיה לך לילה טוב מאד.

  108. תיתוש Says:

    חחחח אחותי אזה אנימציה נחמדה וכמובן ששיחקתי עם המתגים

  109. דדהדס Says:

    אביגייל
    אני לא מצליחה, טוב מחר אנסה שוב.

  110. אביגייל Says:

    תיתוש, לחצת על הכפתורים גם ?

  111. תיתוש Says:

    אחותי כן הדמות עברה מנקודות לקווים

  112. דדהדס Says:

    טוב
    גם אוריתי וצופה לא פה וגם תיתוש ואביגייל ואירית
    אז מה שנשאר לי לומר לכן יקירותי
    הרבה לילה טוב


    לשיר זה יש הרבה קליפים, זה הקליפ המתאים ביותר…
    לילה טוב
    ובאמת שהכל יעבור ממול.

  113. צופה באח הגדול Says:

    טוב, אני פורשת להלילה
    אביגייל, תיתוש ודדהדס היקרות
    שיהיה לכן לילה טוב עם חלומות נעימים
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  114. אירית Says:

    היי שבתי אליכם.
    שיר שמתחשק לי:

    אני מבקשת להתנצל בפני כל חברי הבלוג הנכבדים והרציניים, על שתי עוולות שעשיתי היום ברוב רשעותי וילדותיותי. 👿 😥
    קודם כול, התבדחתי ובמקום לצחוק על עצמי, כרגיל, עירבתי אנשים שלא היה להם שום קשר לבדיחה ויצא שסתם השמצתי והמצאתי דברים שלא היו ולא נבראו. אז סליחה עדי ודרגון.
    שנית, פתחתי את תבת פנדורה ויצא משם אביר חש. אבירצ'יק, זו היתה בדיחה. JOKE. Plaisanterie. אתה יכול לחלום על טורים של נערות יפות שממתינות לשירותיך הטובים, אבל בינתיים תסתפק בטורים במכולת או בקופת חולים. C'est la vie. 🙂

    אביגייל, אהבתי את האנימציה. מה שלומך?

  115. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס וצופה היקרות שיהיו לכן חלומות נעימים ושהכל יעבור ממול ושיהיה לכולנו רק טוב

  116. אירית Says:

    אוריתי, אני מאוד שמחה על החלמתה של חברתך לעבודה. היא הצליחה להפחיד את כולנו אז כשהתמוטטה ואני מקווה שהיא כבר רואה לפניה את סוף ההתמודדות.

    הדרי, המון הצלחה מחר בבחינה! כולנו מאחוריך. אז תקחי קצת אוויר ו"תשפכי" על הנייר את כל מה שאת יודעת. אני בטוחה שתצליחי.

  117. תיתוש Says:

    היי אירית ראית את התשובה שנתתי לך על שאלתך הערב 🙂

  118. תיתוש Says:

    אירית אחלה שיר

  119. אירית Says:

    תיתוש יקירתי, היה ברור שתמצאי דרך להשמיץ את עצמך, ואני ברוב טפשותי ממש הרמתי לך להנחתה. 🙂

  120. אביגייל Says:

    http://www.nobodyhere.com/toren.hier
    לילה טוב דדהדס וצופה. בוקר טוב אירית, שלומי מ ע ו ללללה !

  121. תיתוש Says:

    חחחחח אירית את השמצת את עצמך קודם 🙂

  122. אירית Says:

    אביגייל, איזה מזל שאת כאן להצחיק אותנו. אני לא יכולה להתנתק מהאוי-אוי-אוי-אוי-אוי-בוינג הדובי הזה. איזה חסך ילדות יש לנו. "בזמננו" לא היו דברים כאלה.

  123. אביגייל Says:

    אירית, נכון … הבנים שלי צוחקים עלי , חבל על הזמן ….

  124. תיתוש Says:

    אני חושבת שגם עכשיו יש חי חסך מה זה האויארויאוי בוינג הזה ?

  125. תיתוש Says:

    אוי אוי אוי בוינג

  126. אירית Says:

    שני שירים על ילדים: ילדים זה שמחה וילדים של החיים

  127. אירית Says:

    תיתוש, בקישור שאביגייל שמה. תגעי בדובים ותראי מה קורה.
    אביגייל, העברתי מייד לאחייניות שלי, אבל רק בתור תירוץ, אני בטוחה שאחי 0אבא שלהן) ייהנה יותר. 😀

  128. אביגייל Says:

    איריתיתי, מתחיל שיעור קבלה עם לייטמן בערוץ קארמה, עד 6 בבוקר. אז אני נפרדת מכן בצער רב, אם עמיתוש תגיע תנו לה חיבוק ממני.
    אירית, החלמה מהירה למחשב שיטופל מחר כמו שהבטחת, אני מקווה, תיתוש, את מכסה, תשאירי לי את הכלים …. לילה מעולה.

  129. תיתוש Says:

    חחחחח לא שמתי לב לקישור הזה של אחותי אבל תעלי עוד קצת למעלה אחותי סמה עוד קישור נחמד

  130. אירית Says:

    לילה טוב אביגייל. תיהני מן התוכנית.
    אני אומרת גם לך לילה טוב תיתוש. כידוע לך אני צריכה לקום מוקדם בבוקר, ולמטרות טובות. 🙂
    אז שינה מתוקה לשתיכן ולכל אנשי הבלוג.
    שמחר לא יעצבנו אף אחד מאתנו, ובוודאי לא את משפחת קורנפלד.

  131. אביגייל Says:

    אירית, יופי שאת יודעת להעריך יצירת מופת שכזו 🙂 אני יכולה להשתעשע אתם ככה שעות … תתארי לך … אשה בגיל הזהב, זקנה משועממת ונירגנת שכמותי …

  132. תיתוש Says:

    לילה טוב אחותי אז את חזק בקבלה? אני יכסה את כולם כבלי חיבור ענק של אהבה מימני

  133. דדהדס Says:

    אביגייל
    חזרתי בגלל הדובים וזה מזכיר לי דבר מה וזה סיפור ארוך
    אבל נורא מצחיק,,
    הקומיקס מכל הסוגים מאד חזק אצלינו בבית
    הלוואי והיית יכולה להגיע ליום קומיקס שהולך להיות
    אבל בלי שום קשר אני מבטיחה לעדכן אותך בנושא
    ניראה לי שתוהבי את זה.

  134. אירית Says:

    אביגייל, ואני חשבתי שאת משוטטת כל היום ומחפשת איפה אפשר לכתוב טוקבקים עם הרבה קללות והשמצות. מזל שאת מתעסקת ב"קטנות". תארי לעצמך מה היה קורה אם את כל הזקנה, השיעמום והנרגנות היית מפנה לאפיקים אלימים. 😛

  135. דדהדס Says:

    לילה טוב אחרון ובאמת.

  136. תיתוש Says:

    לילה טוב אירית אחלמה מהירה לך ולמחשבך אני יבוא עוד מעת לכסות אותך

    אחותי יש לך אוד זמן לגיל הזהב 🙂

  137. אירית Says:

    לילה טוב דדהדס. שינה מתוקה וחלומות טובים.
    אהבתי כמובן את השיר של ג'פרסון איירפליין ששמת.

  138. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס

  139. אירית Says:

    תיתוש, אביגייל כבר לפני שניייייים הגיעה לגיל הזהב. אביגייל שלנו שווה זהב, יהלומים, כסף, פנינים ואזמרגדים מלוא החופן!

  140. אביגייל Says:

    דדהדס – מדליקים הדובים, נכון ? אני בעיקרון משתדלת מאוד לנהל את העולם מהבונקר …. היציאה לפגישה עם שפרה שלנו ועם חברי הבלוג היתה יחידה ומיוחדה במינה … מזל שלא ויתרתי.
    תיתוש, אני לא חזק בשום דבר. לוקחת מה שעושה לי טוב מהכל. בודהה, לייטמן, גורג'ייף, אושו, שטיינר, החתול שלי – הכל …..
    לילה מעולה לכולנו.

  141. תיתוש Says:

    חחחחחח אירית נכון אחותי שווה אוצרות

  142. אביגייל Says:

    אירית, ברכות על ראשך …. 🙂

  143. תיתוש Says:

    לילה טוב אחותי רק עוד שאלה אחד מה זה או מי זה גורג’ייף

  144. אירית Says:

    אני שוב נפרדת מכן בצער רב. אתן יודעות, המחשב התחמם. ברכות גם על ראשכן. שיהיה טוב. 😀

  145. תיתוש Says:

    לילה טוב אירית קבלי חיבוק ענק

  146. אביגייל Says:

    תיתוש – גורג'ייף – מורה דגול ! הגדול מכולם !
    ואיך שכחתי את ניסים אמון, יקיר לבי. ברכות על ראשו גם. וימימה.

  147. תיתוש Says:

    אחותי מורה למה?

  148. אביגייל Says:

    תיתוש, מורה לחיים … לצפונות הנפש.

  149. תיתוש Says:

    טוב אחותי תודה אני יחפס גם בגוגל ובויקיפדיה כדי לדעת יותר

  150. אביגייל Says:

    מעולה תיתוש. אם תרצי כתבות או משהו רק תגידי. אשלח לך באהבה. לילה טוב אחותי, חיבוק.

  151. תיתוש Says:

    כן אחותי אם לא יהיה לך קשה אני אשמך לילה טוב וחיבוק ענק

  152. תיתוש Says:

    לילה טוב לכל חברי הבלוג היקרים
    היתי אצלכם וכיביתי אותכם כולכם ישנים כמו תינוקות חוץ מאחותי שהיא כמובן ערה ומבלה עם הרב לייטמן
    הדרי באצלחוה במבחו אני יחזיק לך אצבאות וישלח לך אנרגיות חיוביות

    לילה טוב לבנות קורנפלד היקרות שפרה אני מקווה שהיתה לך חופשה נעימה
    בוקר טוב למשקימי הקום
    שבוע טוב ונעים לכולם

  153. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    בד"כ אני מתעלם מהשטויות בטוקבקים ובטח שלא פותח פוסט לכבוד כותביהן, אבל הפעם נחצה גבול אדום לדעתי, יש גבול למה שאפשר לכתוב אפילו מתוך שנאה ורצון להרגיז.

    אבל בואו נשאיר את זה היכן שזה היה – אתמול. היום יום חדש, ונקווה שיהיה מעולה לכולם.

  154. עדידוש Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב לכולם 😛
    אירית, תדה על ההתייחסות, קיבלתי את התנצלותך, אני יודעת ובטוחה שכתבת את הדברים שלא מתוך כוונה רעה. אינך רשעית או ילדותית או כל כינוי אחר, פשוט לדעתי, עלינו לזכור שכל אדם רואה את הדברים באור שונה וכך מה שכותבים עלול להתפרש כפגיעה גם אם אין הכווונה לכך.
    הדר, המון בהצלחה.
    יום טוב לכולנו 🙂

  155. אילנה Says:

    בוקר טוב לכל החברים ,יום נעים ,מהנה ושבוע טוב ומבורך.

  156. michal Says:

    בוקר טוב

    נכנסתי עכשיו, עברתי על "החדשות" ואפילו קראתי את הטוקבאקים שדיברתם עליהם.
    אמנם זה שייך לאתמול אבל חייבת לומר כמה מילים:
    העולם מלא במפורעים,אשר מגלים מעורבות יתר בחיים של אחרים וכך, מספקים לעצמם "חיים אחרים".
    כל התייחסות אליהם, רק מגבירה את הצורך שלהם להמשיך ולהתעסק בחייהם של האחר.
    לפיכך, לדעתי, הדבר הנכון הוא להתעלם (עד כמה שזה קשה). כל כל טוקבאק אוהד לשפרה, יביא אחריו תגובות מבקרות/רעות/מופרעות ואני חוששת שאפילו מפחידות.

    הבחורה שכתבה נגד בת שבע, מקנאת ביחסים של שפרה עם אחיותיה, אין ספק. אבל מי שקרא את הטוקבאק ראה שהוא בא ממקום מופרע ולא שקול.
    ברגע שהיו תגובות לדברים המופרעים הללו, הבחורה הזו השיגה את מבוקשה וסיפקה את הצורך המופרע שלה.

    אני מציעה, להתאפק. לא להגיב בכלל, לא לטוב ולא לרע.

    ואחרי שכתבתי את מה שהיה לי לומר, אני מאחלת לכולנו יום טוב ושבוע נפלא

    לשפרה ואחיותיה- שאהבה והקשר המיוחד שיש להן, ימשיך לחזק אותן. אין ספק, הם מרגישות עכשיו את הצד האפל של הפרסום.

    שבוע טוב

  157. michal Says:

    אגב ארנוס, התמונה של שלוש האחיות מקסימה
    הן כל כך דומות ובכל זאת, לכל אחת את הייחוד שלה

  158. אוריתי Says:

    בוקר טוב ושבוע מקסים לכולם!

  159. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום נפלא אוריתי ומיכל.

  160. תיתוש Says:

    בוקר טוב ושבוע טוב לכולם
    לכל העובדים יום נעים ועבודה קלה
    לכל הלומדים לימודים נעימים
    הדרי באצלחה במבחן כמו שהבטחתי אני מחזיקה לך אצבעות ושולחת לח אנרגיות תהדכני אותנו אך היה
    אירית בוקר טוב באצלחה אצל רופא המחשבים9 אני מקווה שמחשבך יתוקן במהרה
    בוקר טוב בנות קורנפלד היקרות תחגגו את שובה של שפרה ואל תתיחסו לטוקבקים הרעים אתן שלשיה מנצחת ויכולות לעמוד ביחד מול הרשע ולנצח אותו
    אחותי היקרה לילה טוב אני כבר היתי אצלך וכיסיתי אותך

  161. תיתוש Says:

    בוקר טוב אילנה יקרה יום עבודה נעים

  162. michal Says:

    בוקר טוב אילנה

    שיהיה לכולנו יום של בשורות טובות
    הרגע הודיעו לי על חבר שנפטר אתמול אחרי חודשים של ייסורים

    שלא נדע ושיהיה רק טוב

  163. תיתוש Says:

    בוקר טוב מיכל היקרה אני משתתפת בצערך על פטירתו של החבר

  164. עדידוש Says:

    צהריים טובים,
    מיכל, משתתפת בצערך, שתדעי ימים טובים יותר.

  165. אוריתי Says:

    מיכל יקרה, משתתפת בצערכם, חיבוק חם ממני.

  166. תיתוש Says:

    צהריים טובים עדידוש ואוריתי

  167. תיתוש Says:

    צהריים טובים עדידוש ואוריתי.

  168. תיתוש Says:

    מצתערת על הכפילות

  169. אוריתי Says:

    צהרים טובים תיתוש,
    מה שלומך?

  170. תיתוש Says:

    אוריתי אני מרגישה טוב מה שלומך?

  171. עדידוש Says:

    היי תיתוש ואוריתי, אחרי שישנתי מעט מאוד בלילה ותפקדתי היום עם ה"בטריה" החלופית…הגיע הזמן "לטעון את הבטריות" מחדש 😉 אני הולכת קצת לשנ"צ ואז אקום להמשך היום, נשתמע יותר מאוחר.

  172. תיתוש Says:

    מיכלי אורית ורמה שלום אני רגילה שאתן כותבות בבלוג בבוקר והיום לא כתבתן
    חשבתי שאחרי שהחג יגמר ואתן תחזרו לשיגרה אני אשמה ממכן אני מקווה שהכל קשורה אתכן אני מתגעגעת אלכן אז אם אתן קוראות בבלוג אז תכתבו כמה מילים כדי שאני ארגע

  173. תיתוש Says:

    היי עדידוש שנ"ץ טובה קבלי חיבוק במקום שמיכה

  174. אילנה Says:

    צהריים טובים תיתוש.

    שינה ערבה לך עדידוש,גם אני צריכה להטעין מצברים,אמש לא נרדמתי עד 4 לפנות בוקר,עיניי נעצמות אך יש לי עבודה רבה .

  175. תיתוש Says:

    אילנה יקרה אני שולחת לך חיבוק עם הרבה אנרגיות חיוביות
    את יודעת אולי מה קורה עם מיכלי ואורית לא שמענו מהן הרבה זמן

  176. אילנה Says:

    תיתוש,לא שמעתי מהן,אשלח להן מייל.

    תודה על החיבוק,קבלי בחזרה.

  177. תיתוש Says:

    תודה אילנה

  178. מיכלי Says:

    הי יקיריי, התגעגעתי. תיתוש מתוקה, תודה על הדאגה. הכל בסדר. בדיוק עכשיו סוף סוף הצלחתי להגיע לכאן ואיזה כיף לדעת שלא נשכחתי…. 🙂
    חופשת החג באילת הייתה ממש במקום. כמה שהיינו זקוקים לזה, במיוחד אחותי. אילת תמיד עושה לנו טוב על הלב ולכמה רגעים הצלחנו להתנתק, לשים את הצרות מאחור ולהתחבר לניחוחות של אביב וחופש. מזג האוויר היה נפלא, המים לעומת זאת עדיין קפואים, כך שלא נכנסתי לבריכה או לים אבל תפסתי צבע… הנחיתה בחזרה למציאות לא קלה, אבל נטענו באנרגיות מחודשות שיעזרו להתמודד. וכמה כיף שיש לי גם את הפינה החמה הזו כאן, איתכם.
    פספסתי כל כך הרבה, לא מאמינה שאצליח להשלים הכול. אבל ממה שקלטתי – מיכל, משתתפת בצערכם ושולחת את תנחומיי.
    ולהבדיל, עדידוש, למרות האיחור המטורף לא יכולה שלא לאחל לך מזל טוב ליום ההולדת. שמחה לשמוע שחגגת כמו שצריך ומאחלת לך את כל שאת מאחלת לעצמך. שתהיי תמיד מוקפת בהמון בריאות, אושר ואהבה. קבלי נשיקות וחיבוקים.
    וחוץ מזה, הופתעתי לגלות עכשיו שיש חברת בלוג יקרה ששותפה ליום הולדתי, ה- 12 במאי. זה תמיד מסקרן למצוא מישהו שנולד בתאריך שלך. מניחה שלא נולדנו באותה שנה עמיתוש (אני 1973) אבל מן הסתם אנחנו חולקות תכונות אופי דומות אחרות. אני כבר יכולה לחשוב על אהבה משותפת שלנו שהביאה אותנו לכאן…:)
    ודבר אחרון, בעניין הפוסט הנוכחי והרוחות הסוערות, הצצתי לראות במה מדובר ובאמת שאני לא רואה שום מקום לקחת ללב את הדברים ההזויים, ובכלל יש לי הרגשה שבנות משפחת קורנפלד היקרות כבר מזמן הפסיקו לקרוא טוקבקים. בלתי אפשרי לסנן את הטוקבקים הראויים בתוך ים הרפש הוירטואלי. ואם הן מחפשות מילות הערכה, תמיכה ואהבה, אני בטוחה שהן יודעות את הכתובת…
    יום נפלא וחיבוק גדול לכולם.

  179. ארנוס Says:

    מיכל, משתתף בצערכם…

    מיכלי, שמח שנהנית באילת.

  180. תיתוש Says:

    שלום מיכלי יקרה ברוכה השבה אלינו היתגעגעתי וגם קצת דעגתי אני שמחה שנהניתם כל המישפחה באילת ובמיוחד שאחותך נהנתה אני מאחלת לכל משפחתך בריאות שלמה כבלו מימני חיבוק של אהבה ואנרגיות חיוביות

    הדרי ואותך לר שכחתי אני כל היום עם אצבעות שחובות את מוכנה לבוא ולספר לי אך היה במבחן אני כבר רוצה לשחרר את האצהעות

  181. michal Says:

    תודה לכל המנחמים

    רק לפני כמה ימים כולנו ניחמנו חברת בלוג אחרת, שהתמודדה עם מות חבר. העולם הזה קשה, אבל אין מה לעשות.
    התארגנו כולנו, כל החברים, להיות עם אשתו של החבר בכל זמן במהלך השבעה לתמוך ולסייע.

    לידיעתכם, היא קוראת סמויה בבלוג זה (הייתה גם בבלוג הקודם) והיא שייכת למשמרת הלילה. אמנם לא תמיד הסכימה עימי ועם דעותי אבל גם היא שייכת למחנה שפרה.
    אז, אני מרשה לעצמי לכתוב כאן, עבורה, בשמכם, מילות תנחומים.

  182. Amitush Says:

    בוקר טוב לי,צהריים טובים לכולם 🙂
    תנחומיי הכנים לחברה של מיכל,שלא תדעו יותר צער.
    מיכלי, אחלה תאריך של יום הולדת יש לך 🙂 אנחנו בטוח חולקות תכונות אופי דומות
    בנות מזל שור או לא 🙂 אגב, אני ילידת 1975
    יום טוב לכולם עם בשורות טובות ונעימות 🙂
    אביגייל יקרה, עוגה מתפוחי אדמה ובצל??? לא ממש נשמע לי טעים אלא אם כן מדובר בפשטידה 🙂 חחחחחח

  183. תיתוש Says:

    לחברה של מיכל היקרה אני משתתפת בצערך על מות בעלך קבלי את תנחומי
    את תמיד מוזמנת לבלוג לקבל חיזוקים את כקוראת סמויה בטח יודעת שאנחנו בבלוג מאוד תומכים ומחזקים את חברינו קבלי חיבוק גדול מימני ושלא תדעי עוד צער

    מיכל חברה שלך אולי לא תקרא בימים הקרובים בבלוג אבל אני מבקשת ממך להעביר לה את המסר וקבלי גם את את תנחומי

  184. תיתוש Says:

    בוקר טוב עמיתוש יקרה שיהיה לך יום ניפלא

  185. הדר Says:

    שלום לכולם!

  186. תיתוש Says:

    היי הדרי מה שלומך אך היה המבחן? אני יכולה לשחרר את האצבעות שלי? שמתי לב שלא שמת את הסמיילי שאת תמיד שמה אני מקוו שלא היה כל כך נורא

  187. הדר Says:

    תיתוש את יכולה לשחרר את האצבעות המבחן נגמר לפני שעתיים…
    היה ארוך ומתיש! אני מקווה שיהיה בסדר…

  188. תיתוש Says:

    הדרי אני בטוחה שיהיטה בסדר ושאת עברת את המבחן רק שחסרים לי הסמיילי שאת שמה תמיד

  189. תיתוש Says:

    שהיטה-שהיה

  190. הדר Says:

    תיתוש פשוט ממש כואב לי הראש…
    אבל חוץ מזה הכל בסדר 😛

    מה איתך? מה שלומך?

  191. תיתוש Says:

    הדרי אני מרגישה טוב תלכי לנוח היה לך יום מעיף היום אני בטוחה שאחרי המנוחה תרגישי יותר טוב תשטי הרבה מים

  192. Amitush Says:

    תודה תיתוש גם לך 🙂
    היי הדר,איך הרגליים ?

  193. הדר Says:

    תיתוש איזה לנוח ואיזה נעליים יש לי עוד עבודה לעשות למחר… אני אעשה אותה ואז אנוח 🙂

    היי עמיתוש! מה נשמע?? הרגלייים הרבה יותר טוב…

  194. תיתוש Says:

    אווי הדרי אולי תנוחי קודם ואחר כך תעשי את העבודה?

  195. הדר Says:

    טוב עכשיו סיימתי להשלים את כל מה שרשמתם…
    אז קודם תודה לכל מי שאיחל לי בהצלחה! אתם מקסימים!!! 😀

    ותיתוש את מקסימה במיוחד!!!!
    (רק אל תסמיקי לי עכשיו 😉 )

  196. הדר Says:

    תיתוש כמו שאני מכירה את עצמי אם אני לא אעשה עכשיו אני לא אעשה אותה בכלל… אז עדיף עכשיו…

  197. Amitush Says:

    הדר, קדימה לעבודה 🙂 שמחה שאת מרגישה יותר טוב ושהמבן עבר בשלום

  198. Amitush Says:

    מבחן

  199. תיתוש Says:

    הדרי אין לי שליטה בזה 😆 😆 הם את יכולה לעשות עכשיו אז תעשי פשוט אני יודעת שאחרי מנוחה הרוש יכול לקלוט יותר האם גם מחר יש לך בחינה?

  200. הדר Says:

    חחח עמיתוש אני עושה את העבודה תוך כדי הכתיבה פה… 🙂
    זה רר לפתור 20 תרגילים… ואז סוףסוף המנוחה תגיעה…

  201. תיתוש Says:

    עמיתוש אתם בחופש היום נכון?

  202. הדר Says:

    תיתוש בחודשיים הקרובים אין לי בחינות יותר 😀 😀 😀

    ולחשוב אני לא ממש מסוגלת אבל בשביל זה יש לי את הידיד המקסים שלי מהלימודים שעוזר לי לפתור…

  203. Amitush Says:

    חחח הדרוש, כנראה שזה קטן עלייך אם את עושה את זה במקביל לכתיבה בבלוג.
    תיתוש, לא היה המרוץ למליון אתמול??

  204. תיתוש Says:

    יופי הדרי אני שמחה שבקרוב לא יהיו לך בחינות כי האצבעות כבר כעבו לי 🙂 🙂
    שיהיה לך ולידיד שלך פיתרון תרגילים קל

  205. הדר Says:

    חחחח עמיתוש אין על זה ציון אז אני לא משקיעה כל כך… 🙂

  206. תיתוש Says:

    עמיתוש לא במקום זה היה 1 נגד 100

  207. Amitush Says:

    אז עכשיו זה יהיה רק פעם בשבוע??
    הידעת שעמיחי (הזוג מאיה ועמיחי) הוא הבן של אילנית??? אני בהלם!!
    אני לא מחבבת אותו בכלל

  208. הדר Says:

    אוייי תיתוש מסכנה שלי!!!!

    והוא כבר פתר הכל החרשן… זה רק אני שמציקה לו בטלפון כל שניה.. 🙂

  209. צביה Says:

    דדהדס
    סליחה שרק עכשיו שמתי לב.
    תודה לך על המילים הטובות שכתבת אפילו שאיננו מכירות.
    נכון אני לא מרבה לכתוב רק כשבאמת אני רוצה לומר משהו אני כותבת.אבל אני כאן אם כולכם כל יום ועוקבת אחרי מה שקורה באדיקות .
    יום טוב ורק טוב לכולם.

  210. תיתוש Says:

    הדרי זה בסדר מתיי שתצתרחי אני יחזיק לך אצבעות 🙂

  211. תיתוש Says:

    יום טוב ורק טוב גם לך צביה

  212. הדר Says:

    תודה תיתוש 🙂

    אבל לשמחתי יש לאצבעות שלך חודשיים לנוח… 😛

  213. תיתוש Says:

    חחחח גם לשימחתי 🙂

  214. Amitush Says:

    תיתוש,פספסת אותי שם למעלה 😦

  215. תיתוש Says:

    עמיתוש אני לא יודעת כמה פעמים השבוע יהיה המרוץ למליון ועל עמיחי שמעתי רק אתמול כשאילנית התארחה באולפן השקוף של 24

  216. תיתוש Says:

    נחון עמיתוש סליחה אבל תיקנתי 🙂

  217. תיתוש Says:

    נכון

  218. רוני Says:

    שלום לכולם

    חזרנו לעבודה ולימי החול

    אהיה קצת עסוק השבוע, אחרי החופשה ה"כאילו" ארוכה

    שימרו על המורל, הפרופורציות , והחיוך אם אפשר 😉

    ערב ט ו א ו ב ב !

  219. תיתוש Says:

    ערב טוב רוני שתהיה לך חזרה לשיגרה קלה

  220. עדידוש Says:

    אחה"צ/ערב טוב לכולם,
    מיכלי, שמחתי לראות את שכתבת, תודה על הברכות, את מקסימה 🙂
    הדר, יופי שנגמר 😛

  221. תיתוש Says:

    ערב טוב עדידוש

  222. הדר Says:

    היי עדידוש!!

    הכי כיף שנגמר 😛

  223. Amitush Says:

    תודה תיתוש,זה בסדר 🙂
    היי עדידוש ורוני

  224. עדידוש Says:

    ארקדי דוכין באחד השירים היפים שלו

  225. רוני Says:

    היי עמיתוש, בוקר טוב
    איך מצב הרוח הכללי, עכשו עם אובמה ?
    יש תקוות לשינוי לטובה, מרגישים את זה כבר באוויר ?

    ומה יש לנו…….

  226. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    עדידוש תראי מה מצאתי ביו-טוב

  227. עדידוש Says:

    היי מ'! תודה רבה רבה 🙂 ביצוע מושלם! נראה לך שהם קראו בבלוג שלנו בשבת? 😉

  228. מ Says:

    לא יודעת, אולי. בכל מקרה במאקו לא העלו את זה… ישר חשבתי עליך שראיתי את זה … פשוט קסם!!!

  229. הדר Says:

    זהו!!!! סוףסוף סיימתי את העבודה…
    עכשיו אני הולכת לנוח אז שיהיה לכם המשך ערב טוב 😛

  230. עדידוש Says:

    מנוחה נעימה הדר.
    מ' ביצוע מקסים של הראל סקעת ומירי מסיקה ל"בקצה השמיים"

  231. עדידוש Says:

    חברים יקרים, רמה מוסרת לכולכם ד"ש חמה, היא לא יכולה להיכנס לבלוג ומקווה שתוכל להיכנס בקרוב. היא מוסרת לכולם לקחת בקלות כל מה שקורה מסביב ונשיקות.

  232. תיתוש Says:

    רמה יקרה אני מקווה שהכל בסדר אצלך חיבוק ונשיקות גם לך

  233. אילנה Says:

    ערב טוב
    אני אחרי שנ"צ,השלמתי שעות שינה וכעת נינוחה ואיתכם.

    מיכלי,שמחה לשמוע שנהנתם ושאת מגיחה מעת לעת,נשיקות.

    מיכל,תנחומיי על מות החבר,שמשפחתו לא תדע עוד צער.

    הדרוש,המבחן מאחורייך,בהצלחה בהמשך.

  234. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה

  235. מ Says:

    עדידוש, תודה על השיר. תיקון קטן השיר נקרא : "מקום לדאגה".

  236. ארנוס Says:

    יש לכולם ד"ש מקיפי, אולי היא תיכנס אח"כ!

  237. עדידוש Says:

    מ', אופססס 😉 כתבתי את זה תוך כדי שיחת טלפון.

  238. Amitush Says:

    היי רוני, מרגישים קצת הקלה ומקווים לטוב!! מצב הכלכלה כאן הוא בכי רע והנשיא בהחלט מנסה לשפר את המצב. אני מחזיקה ממנו, הוא בהחלט מאוד רציני.

  239. ארנוס Says:

    התמונה היומית – קלוז אפ משגע של שפרה, מאתר רייטינג. יפהפיה!

  240. עדידוש Says:

    תתייחסו אלי אני פה 😉 למדתי ממישהי חמודה ביותר! {אורה את מוזמנת לכתוב גם היום בבלוג, זה שכתבת אתמול לא אומר שיש לך פטור היום 🙂 }

  241. Amitush Says:

    אני פה עדידוש אבל עוד מעט הולכת. יש לי פגישה היום עם …. נחשי 🙂

  242. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    תשמעו קטע, ראיתי "מונית הכסף" ואלה שעלו על המונית קלטו את שחר , "נמו" , נוסע לצד המונית אז הם התחילו לצעוק לו, " מה נהיה איתך? אכלת להם את כל האוכל באח הגדול" , "את כל הביצים לקחת לשפרה!".

  243. עדידוש Says:

    חחחחח עמיתוש, תמסרי ד"ש לג'ים 😛

  244. Amitush Says:

    חחחחח מ', גדול!!!
    עדידוש, ניחשת נכונה!!! קבלי צל"ש 🙂

  245. תיתוש Says:

    היי מ
    עדידוש אני מתייחסת אליך 🙂

  246. עדידוש Says:

    מ' אהבתי את הקטע על שחר והביצים 😉
    היי תיתוש, ערב טוב.

  247. תיתוש Says:

    היי עדידוש ערב תוב

  248. עדידוש Says:

    מ' את רואה מונית הכסף, נכון?
    את חושבת כמוני שהבנות האלה היו מהמכורים לאח הגדול? כל מילה שניה שלהן היא משם {אבל נראה לי שהן בובליליות…}

  249. מ Says:

    היי תיתוש ועדידוש.

    עדידוש, גם אני. נקרעתי מצחוק.

    קבלו שיר יפה שמזמן לא שמעתי

  250. תיתוש Says:

    בבי אני מתה הן זכו ב8000 שקל

  251. מ Says:

    עדידוש, כן. אחת מהן כל הזמן אומרת : "באבי ,אני מתה" וכאלה. לא ממש התרשמתי ממנה. אבל מה, שיחקו אותה , לקחו הביתה 8000 שקל!

  252. מ Says:

    קבלו קישור לראיון עם אסף אבידן לכל המתעניינים…

    http://www.mako.co.il/music-Magazine/articles/Article-5373bb5a2efa021006.htm

  253. אירית Says:

    שלום לכולכם וערב טוב. אני מקווה שאצליח לכתוב.

    קצת עדכוני מחשב: המחשב שלי הלך לאשפוז עמוק – כלומר לא הסתפקו ב"רופאים" שבמקום העבודה אלא שלחו אותו למעבדה. אני אמורה לקבל אותו בחזרה בעוד 5 ימים, אבל מי יודע? הסיבה שאני לא במצב רוח איום ובאטרף גמילה – כי קיבלתי מחשב חלופי. אמנם אני עדיין צריכה להתקין בו כל מיני דברים, ועדיין אין לי מייל, אבל גם זה יסתדר בטח .

    צר לי על החבר של מיכל. למרות שהחבר סבל מאוד וכביכול עכשיו נגאל מייסוריו, אני בטוחה שאין בכך שום הקלה למשפחתו. אני שמחה מאוד שהחברים הטובים נערכו לסייע לאשתו ואני מקווה שתהיה בכך ולו נחמה פורתא עבורה.

    מיכלי, אני כל כך שמחה לשמוע ממך. את ואחותך במחשבותיי. אני שמחה שהיתה לכם אתנחתת שמחה באילת. מקווה שלא רחוק היום שתוכלו לחגוג את החיים באופן רצוף.

    רוני, אני רואה שכבר נחתת על הרגליים. כאילו שיש לך ברירה … 🙂 טוב, עכשיו צריך להתחיל לתכנן את הבילוי/הנסיעה/ הכיוף הבא.

    הדרי, אני שמחה שאת אחריי ושאין עוד בחינות באופק. 🙂

    עמיתוש, הרעיון (הנלוז) של עוגת תפוחי אדמה צלויים ובצל היה שלי. מה לעשות שאני לא אוהבת מתוק … 😛 ובכל זאת התכוונתי לשים עליה כמה נרות. זה לא תופס? 😀

    עדי, אני נדהמת מהשעות המוקדמות שבהן את כבר על הרגליים. ממש אשת חיל.

    ארנוס, אני מקווה שהיום מצב רוחך טוב יותר.

    תיתוש, התגעגעתי, כמובן. מה שלומך יקירתי?

  254. אירית Says:

    שלום לך מ. נשמטת מן ההודעה הקודמת שלי. תמיד את מכניסה מצב רוח טוב לבלוג ושירים מקסימים. אני נהנית ממך. 🙂

  255. עדידוש Says:

    ערב טוב אירית, השעות המוקדמות הן לא מבחירה…לדעתי יום העבודה היה צריך להתחיל ב9 מינימום, גם האפקטיביות היתה גבוהה יותר…איך סבתא שלי אומרת: "העבודה היא חיינו, אבל לא בשבילנו" 😉

  256. תיתוש Says:

    היי אירית גם אני התגעגעתי אלייך תודה על האימייל שהשארת לי בבוקר

  257. אירית Says:

    עדידוש, לא תמצאי אותי מתווכחת אתך בעניין הזה. אני אפילו הייתי מחזקת ואומרת: למה 9 אם אפשר 11? 🙂 נכון שהדברים נהיים פשוטים יותר כאשר אתה מכניס עצמך להרגל, ועדיין באמת המוח לא ערני בשעות מוקדמות. את בטח רואה את זה גם על התלמידים שלך, לא רק על עצמך.

  258. אירית Says:

    היי תיתוש. עכשיו את צריכה "לפנק" אותי ולשלוח לי אימייל, כדי שמתי שאוכל סוף-סוף לקרוא אימיילים יקדם את פניי מכתב שישמח את ליבי. 😀 (את כמובן לא חייבת 😛 , רק אם בא לך).

  259. תיתוש Says:

    אירית מה היתה הבחנת הרופאים מה אמרו שיש למחשב למה הישפוז כל כך ארוך ביקשת שיגבו לך כל מה שיש לך במחשב?

    ,
    שיגבו לך כל מה שיש לך במחשב?

  260. תיתוש Says:

    אל תתיחסי לשורה האחרונה אני לא יודית אך זה קרה

  261. עדידוש Says:

    אירית, את צודקת כמובן, כשנכנסים לשגרה זה באמת נהיה קל יותר…התפקוד שלי היום הזכיר לי את ימי האה"ג…הטייס האוטומט נכנס לפעולה…הצרה היא שעכשיו אני מרגישה בתוצאות, הראש מדבר ואומר: "תני מנוחה", מה שאומר שאני אחתוך יחסית מוקדם היום. {עוד לא 😉 }

  262. אילנה Says:

    ערב טוב אירית,העיקר שקיבלת מחשב חלופי ואת איתנו.

  263. תיתוש Says:

    אירית אני מזמן שלחתי לך את האימייל 🙂

  264. תיתוש Says:

    אירית לא צריכה להיות לך בעיה לקרוא אימיילים גם עכשיו את צריכה להכנס לאתר שממנו יש לך את האיימייל ולכתוב את שם המשתמש שלך והסיסמה

  265. עדידוש Says:

    שיר חזק – "הכל דבש"

  266. אביביתוש Says:

    שלום לכולם
    מקווה שעובר עליכם ערב מקסים.
    אני חברה של עדידוש וכשמה כן היא מקסימה ומלאת חיים גם בעבודתה.
    מי שמכיר אותה יודע שהיא פצצת אנרגיה צהובה.
    אני שמחה להיצטרף לאנשים המקסימים שנמצאים פה.
    שיהיה לכם ערב פורה.
    נ.ב בקשר לבנות ממונית הכסף הבנות האלה שיחקו אותה בסוף. סתומות סתומות אבל מצדיקות את המשפט: "יותר מזל משכל".

  267. עדידוש Says:

    אביביתוש יקירתי, איזה כיף שאחרי שכנועים {לחץ פיזי מתון 😉 } החלטת להצטרף לבלוג…סתם סתם, האמת היא שמהרגע הראשון שהראתי לך את הבלוג רצית להצטרף, אני שמחה שמצאת את הזמן 😛 ברוכה הבאה 😛

  268. אילנה Says:

    ערב טוב אביביתוש וברוכה הבאה לצל קורתנו החמים,תהני מהחברותא ומהאנשים המקסימים והמיוחדים שכאן.
    האנרגיות של עדידוש אהובות עלי 🙂

  269. אביביתוש Says:

    תודה. אחרי שעות בחדר מורים בין הפסקה להפסקה ובדיקת הבלוג ביחד.
    איך אפשר שלא. גם אני שמחה שמצאתי את הזמן להצטרף.

  270. תיתוש Says:

    שלום אביביתוש ברוכה הבאה לבלוג החברים של ויק כל חברה של עדידוש מתקבלת בברכה אנחנו מאוד אוהבים את עדידוש ואת האנרגיות שלה ואת השירים שהיא שמה ואת שמחת החיים שלה

  271. עדידוש Says:

    אביביתוש, ככה את חושפת סודות "מדינה" ? 😉
    כן מודה ומתוודה, אני מכורה לבלוג 😛

  272. תיתוש Says:

    עדידוש כמו כולנו 🙂

  273. אביביתוש Says:

    אין ספק כי עדידוש בחורה מיוחדת במינה.
    תודה לכולכם.
    על קבלת הפנים החמה.

  274. עדידוש Says:

    טוב, עכשיו מספיק להביך אותי בבקשה, תודה סליחה 😳

  275. ארנוס Says:

    היי אביביתוש 🙂
    עדידוש סחתיין על הגיוס, "מעולה לעולה כוחנו עולה"!

  276. אילנה Says:

    עדידוש,ובהמשך לסליחה תודה,יש לי כמה כלים בכיור 🙂

  277. תיתוש Says:

    חחחחחחחחחחח אילנה עדידוש גם לי יש כלים בקיור וכביסה ושתיפה והחלפת מצאיים 🙂

  278. עדידוש Says:

    ארנוס, ושתדע לך שזה אחלה "גיוס"! אביביתוש היא מאוהבי שפרה עוד מהימים הראשונים של האה"ג ואגלה לך עוד "סוד" מדי פעם היא היתה קוראת סמוייה גם בבלוג הקודם ואפילו המציאה את אחת ה"ידיעות" המפוברקות שכתבתי אז 😛

  279. ארנוס Says:

    טוב מאד, כל אוהב שפרה מתקבל כאן בברכה. אולי זה גם יעודד עוד סמויים לחשוף את עצמם ולהצטרף.

    מה אתם אומרים, היא כבר בארץ?

  280. אילנה Says:

    ארנוס,אין לי מושג ובכל מקרה מאחלת לה שתשוב בשלום ורק טוב.

  281. אירית Says:

    שלום אביביתוש, ברוכה הבאה. כמובן שמקבלים אותך בברכה. אבל תיזהרי עם חשיפת יותר מדי סודות סודיים ביותר על עדידוש שלנו, פשוט היא מסמיקה בקלות ואנחנו חוששים לצבע עורה. 🙂

    עדי, מזל שיש גם בשבוע הבא וגם בעוד שבועיים ימים חריגים (ימי זיכרון ויום העצמאות) אז נוכל לחזור לשגרה ביתר הדרגתיות. אני בטוחה שאת עייפה נורא כעת.

    זהו, הצלחתי לסדר את המייל שלי. 😀

  282. תיתוש Says:

    ארנוס אני היתי רוצה ששפרה תנוח עוד קצת קנדה עם אמא שלה אחותה וסבתא

  283. אביגייל Says:

    רק עברתי…..
    אני עדיין עובדת, אבוא יותר מאוחר – שהרי עכשיו רק אחה"צ המוקדמים ….
    ברוכה הבאה אביביתוש, ברכות על הצטרפותך לבלוג הכי יוקרתי במזרח התיכון ….. לפחות על פי מספר הטוקבקיסטים שמשמיצים אותו …. יופי שאת איתנו, להשתמע .

  284. תיתוש Says:

    יופי אירית אז מחכים לך שתי אימיילים מימני

  285. תיתוש Says:

    שלום אחותי בדיוק חשבתי עליך

  286. אביגייל Says:

    ביי תיתוש. אביא אתי קנקן כשאחזור ….

  287. תיתוש Says:

    חחחחחח אחותי קנקן בלי כלום אני לא צריכה אני מקווה שיהיה מלה בלימוננה 🙂

  288. עדידוש Says:

    אירית, את צודקת לגבי צבע עורי שכבר עכשיו הלחיים אדומות, אבל זה מהשמש שהיתה היום כשהייתי בחוץ 😛
    אביגייל, עבודה נעימה.

  289. עדידוש Says:

    אביביתוש מוסרת לילה טוב לכולם, תודה רבה על קבלת הפנים החמה ושהיא כאן כדי להישאר 🙂
    {המחשב שלה קרס 😦 }

  290. תיתוש Says:

    לילה טוב אביבית שינה ערבה וחלומם פז וגם את מצתרפת לרשימת הכיסוי שלי אז יותר מאוחר אני יבוא לכסות אותך 🙂

  291. תיתוש Says:

    לילה טוב אביבית שינה ערבה וחלומם פז וגם את מצתרפת לרשימת הכיסוי שלי אז יותר מאוחר אני יבוא לכסות אותך :-).

  292. עדידוש Says:

    אני פורשת להיום, גם האנרגיות שלי נגמרו, מחר יום חדש 😛

    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  293. תיתוש Says:

    רגע עדידוש אולי תפתחי פובט חדש לכח לי 5 דקות עד שההודעה עלתה

  294. תיתוש Says:

    פוסט לקח

  295. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש שינה ערבה ונינוחה שתקומי מחר עם אנרגיות חדשות אני יכסה אותך הלילה הזה טוב טוב

  296. ארנוס Says:

    יש פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/19/

סגור לתגובות.


