אם אין אני לי – פיל לי

by

elephant

על פי בקשתה של אירית, הפעם יעטר את הפוסט פיל במקום ארנב. כמובן שיש גם קשר לשפרה – בריאיון אצל יאיר לפיד היא אמרה שהחיה שהיא הכי מזדהה איתה מבחינת תכונות אופי היא פילה, בשל האופי המגונן והמטריארכליות, וגם כי זו חיה שצועדת לאט אבל משאירה חותם. כך גם שפרה שלנו.

393 תגובות to “אם אין אני לי – פיל לי”

  1. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם,
    כמובן שהחברים מאחרים אז לפני שניסע, העלתי את הפוסט החדש.
    נשתמע בערב.

  2. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם 😛

  3. אוריתי Says:

    בוקר טוב וחג שמח לכולם.

  4. אילנה Says:

    בוקר טוב וחג שמח אוריתי,הדר ולכל אלה שעדיין נמים ,מבלים והצופים בנו.

  5. אוריתי Says:

    תיתוש ואירית אם אתן פה ולא ישנות, תפתחו ערוץ 11 .

  6. אוריתי Says:

    אילנה בוקר טוב,
    תודה לכל המנחמים, מחמם את הלב.

  7. אורית Says:

    בוקר מצוין לכולם – מקווה שכולם נהנים מהחג!

  8. אילנה Says:

    אוריתי,אני מתחילה בהחלפת הכלים יקח לי כמה שעות טובות 🙂

  9. אוריתי Says:

    אילנה, מעריצה אותך, אבל היום עדיין צריל לאכול בכלי פסח, לא?

  10. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    ארנוס, פוסט מקסים – הפיל מ-ה-מ-ם! והתוכן נפלא 8)

  11. עדידוש Says:

    אוריתי, בוקר טוב, ראית שצופה ואני הוצאנו אתמול מהארכיון שלנו שתי "ידיעות" מצחיקות?
    צופה ניסחה את זה מעולה – מסתבר שגם לנו יש זכרונות משלנו 8)

  12. אוריתי Says:

    בוקר טוב עדידוש,
    ראיתי חוהתגאיתי בכן, אני חושבת שאנחנו צריכים לחפש עורך לכתבות שלנו כדי שלא יאבדו.

  13. אילנה Says:

    אוריתי,אני משאירה על השיש כלים לשימוש עד הערב,הרוב מוכנס אחר כבוד למקומו.

    עדידוש בוקר טוב וחג שמח.

  14. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל החברים
    חחחח אוריתי התעוררתי עכשיו ואני רואה איזה נחמד על הבוקר דמעות בעיניים
    את רפאל אני מקירה שנים קניתי אצלו במעדניה בלוינסקי מצחיקה המטילדה הזאת
    מה שלומך יקירתי אני מקווה שארגשתך הישתפרה קבלי חיבוק מימני

    אירית את בטח ישנה הרבה בריאות לך ולמחשבך

    אחותי היקרה בוקר טוב תודה על הלימוננה שהשארת לי לפנות בוקר אין לך מוסג כמה זה עזר לי ואירית גם שתתה את התי שהשארת לה שתנו מודות לך קבלי חיבוק של אהבה
    ארנוס תודה על הפוסט החדש תהניה מהטיול ותחזור בשלום
    בוקר\צהריים טובים הדרי אוריתי עדידוש ואילנה

    יום נעים לכולם

  15. עדידוש Says:

    אילנה, מרוב שאמרתי חג שמח בא לי להגיד עכשיו – שמח חג 😆
    אוריתי, מרבית ה"ידיעות" שמורות במקום של כבוד, אבל לצערי יש חלק שאבדו אי שם בדרך…קראתי אתמול את הקובץ ונקרעתי מצחוק מחדש 😆

  16. עדידוש Says:

    בוקר אור תיתוש 🙂

  17. תיתוש Says:

    עדידוש אני ראיתי אתמול שכתבתן והיתפוצצתי מצחוק

  18. תיתוש Says:

    יוו אוריתי שוב תודה

  19. אוריתי Says:

    תיתוש בוקר טוב,
    שלחתי לך מייל תודה.
    גם אנחנו קונים אצל חיים רפאל ומכירים את הבנים שלו.
    יסמין לוי היא הבת של כוכבה לוי שהופיעה בתוכנית עכשיו, כששומעים את כוכבה שרה מבינים מאיפה הקול המדהים של יסמין.
    י

  20. אוריתי Says:

    תיתוש, אין לך על מה להודות לי, בכיף.

  21. תיתוש Says:

    אוריתי שלחתי לך מייל בחזרה

  22. עדידוש Says:

    עכשיו סיימתי לקרוא ואני עדיין בהלם…עברה בי צמרמורת במהלך ה30 דפים האחרונים…
    "שומרת אחותי" הוא הספר הכי טוב שקראתי בתקופה האחרונה – אני מודה – בכיתי…ג'ודי פיקו כתבה מדהים. מה שעוד יותר מדהים הוא שזה מבוסס על סיפור אמיתי.

  23. תיתוש Says:

    עדידוש את עוררת בי את החשק לקרוא את הספר אני או קראתי כבר שנים ספרים אבל הספר אזה נשמה מאוד אנושי

  24. תיתוש Says:

    שכחתי לשאול האם הספר מתורגם לעיברית ? אפשר לרכוש אותו בעיברית?

  25. עדידוש Says:

    תיתוש, אני קוראת הרבה מאוד, קשה לי להירדם בלי לקרוא…הרגל מגיל 0 😉
    ממש מומלץ לקרוא את הספר הזה.

  26. אוריתי Says:

    עדידוש, הספר כאן ממש על ידי ואחרי ארוחת הצהרים אתחיל מיד לקרוא.
    תיתוש, הספר בעיברית.

  27. עדידוש Says:

    בוודאי שהוא מתורגם לעברית, זה לא ספר חדש כל כך, המהדורה המתורגמת יצאה ב2006.

  28. תיתוש Says:

    עדידוש גם אני פעם קראתי המון אבל בשנים האחרונות הפסקתי את יודעת מתבגרים והראיה יורדת והריכוז יורד וכבר אין סבלנות

  29. תיתוש Says:

    תודה אוריתי

  30. michal Says:

    היי עדידוש

    חיכיתי שתגיעי לסוף הספר- חזק ממש…כן, הסופרת נתנה בסיום את העוצמה האמיתית. אני שמעתי על הסיפור עצמו עוד לפני שהספר יצא. קראתי אותו באנגלית ובשנה שעברה קראתי בעברית.
    חייבת לומר, התרגום מצויין ולא נופל מהמקור.

    לכל אלה שנוהגים לקרוא קודם את הדף האחרון- אל תעשו את זאת, זה יקלקל לכם.

    אני עכשיו קוראת ספר מצויין וגם לא פשוט של אהרון אפלפלד- "אל ארץ הגומא".

  31. צופה באח הגדול Says:

    צהריים טובים לכולם
    לא, לא התבלבלתם השעה לא שתיים בלילה, אלא שתיים בצהריים 😉
    באתי לביקור קצרצר, רק רציתי לתפוס את אוריתי ולהגיד לך, שאני משתתפת בצערך ושלא תדעי עוד צער.

  32. עדידוש Says:

    מיכל את צודקת, האזהרה שלך חשובה ביותר!
    אשמח לשמוע ביקורת על הספר שאת קוראת עכשיו, אני לא מכירה אותו.
    הספר הבא שאני מתחילה לקרוא הוא – "אהבתה של סלטנאת" של שרה אהרוני.
    לפי "המאחורה" של הספר – סאגה משפחתית והיסטורית מרתקת, דרך סיפורה של סלטנאת מתוודעים לחייהם של יהודי איראן בשנות ה-40 של המאה העשרים.

  33. עדידוש Says:

    צופה יקרה, את זו שנפלת מהמיטה היום כנראה 😆

  34. michal Says:

    אוקי, כשתסיימי נשמח לשמוע את דעתך. לא יצא לי לקרוא משהו על החיים באירן בתקופת השאח.. צריך להיות מעניין.

    לגבי אפלפלד- כשאסיים אדווח. חייבת לומר שאני אוהבת את הכתיבה שלו, מאוד לירית ומרגשת.

  35. michal Says:

    עדידוש, עשית לי חשק להמשיך לקרוא
    לוקחת איתי את המשקפיים וחוזרת לספר.
    שנ"צ נעים לכולכם

  36. צופה באח הגדול Says:

    חח יש מצב עדי 😆
    טוב, "נתראה" מאוחר יותר..

  37. עדידוש Says:

    קריאה מהנה מיכל, אני עדיין עם מחשבות על הספר הקודם, אקח כמה דקות/שעות הפסקה מקריאה.

  38. תיתוש Says:

    צהריים טובים מיכל וצופה חחחח צופה כל הכבוד לך זאת לא שעה שיגרתית בשבילך 🙂

  39. עדידוש Says:

    דרך אגב, הסרט שראיתי אתמול, הוא הסרט הדוקומנטרי ששפרה המליצה עליו, על האחים שחזרו בשאלה. ממש מעניין ומומלץ לכולם. {גם הסרט לא פשוט, יש קטעים לא קלים בכלל}

  40. תיתוש Says:

    עדידוש אני ראיתו את הסרט לפני כמה חודשים לא זוכרת באזה ערוץ יכול להיות שבערוץ 8

  41. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    ארנוס יקר, אחלה פוסט אהבתי.

    ולכולכם, קבלו שיר להמשך יום נפלא.

  42. תיתוש Says:

    צהריים טובים מ

  43. עדידוש Says:

    צהריים טובים מ', שיר כיפי 😛 כמעט יצא לי שיר היפי 😉 אפשר להגיד על השיר הזה שהוא גורם לך להיות קצת היפר, אני רוקדת 😆

  44. מ Says:

    צהריים טובים תיתוש ועדידוש.
    עדידוש, זאת היתה הכוונה.

  45. עדידוש Says:

    שיר עם קצב מצחיק של ג'ורג' מייקל – ההתחלה ממש דרמטית 😉

  46. מ Says:

    עדידוש, ג'ורג' מייקל מאוד אהוב עליי. שיר מקסים. האמת שבא לי על השיר הבא שלו, קצב טוב ,מילים יפות כמו שצריך.

  47. עדידוש Says:

    מ' שיר טוב.
    הנה שיר שבטח מעלה אסוציאציה לסרט 😉
    זה הביצוע המקורי והטוב –

  48. אוריתי Says:

    צופה, תודה , ריגשת אותי, בכלל כל החברים פה תומכים ומקסימים , שוב תודה לכולכם.

    עדידוש- קראתי את אהבת של סלטנאת, נחמד.

  49. תיתוש Says:

    מי יכול לכתוב לי את השם כוכבה לוי בלועזית?

  50. עדידוש Says:

    COHAVA LEVI בבקשה תיתוש.
    אוריתי, אני הולכת לשנ"צ ואתחיל את הספר, אני מקווה שאתחבר לסיפור.

  51. תיתוש Says:

    תודה עדידוש מנוחה נעימה וחלומות נעימים

  52. עדידוש Says:

    תודה תיתוש.
    אשאיר אתכם עם שיר מקסים של סיימון וגרפונקל Bridge Over Troubled Water מתוך הופעה חיה ב1969.

  53. אביגייל Says:

    עדידוש, ה – שיר בכל הזמנים !!!!! מודה לך באופן אישי ….
    שלום כולם. רק עברתי לאחל יום נעים. איריתי/תי – ברכות על ראשכם.
    אפרופו ספרים – יצא לכם לקרוא את "עיר קסומה" של יהושע בר יוסף ? אני זוכרת אותו באהבה רבה מלפני שנים רבות.
    להשתמע.

  54. תיתוש Says:

    שלום אחותי היקרה מה שלומך? חבל שפספסנו אותךבלילה\בוקר תודה על השתיה שהשארת לנו את ממש אחות שדואגת לצרכים של אחיותהה הקטנות הלוואי שאני גם היתי יכולה לעשות משהו בשבילך חוץ מלשלוח לך כל הזמן חיבוקים אז קבלי עוד חיבוק ענק מימני

  55. אביגייל Says:

    אחותי תי, את עושה בשבילי הרבה מאוד בעצם קיומך 🙂
    ואנימציה מהאוסף ;
    http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/adam.html

  56. תיתוש Says:

    תודה אחותי נחמד לשמועה :oops::oops:

    חחחחחחחח אזה מצחיק הסרטון 😛 מאיפו את מביאה את הסרטונים האלה?

  57. אביגייל Says:

    תיתוש, יש לי אוסף ….. אני מתה על אנימציות …..
    אני הולכת לאכול משהו. ניפגש מאוחר יותר. ביי אחותי.

  58. תיתוש Says:

    בתאבון אחותי

  59. Amitush Says:

    בוקר טוב לי וצהריים טובים לכולכם.
    עדידוש,את רוצה להגיד לי שהסוף של הספר לא צפוי?? זה יזעזע? אולי עדיף שאני יעצור עכשיו באמצע ולא אמשיך? הממ……יש לי תחושה לא נעימה מה הולך להיות הסוף

  60. תיתוש Says:

    בוקר טוב עמיתוש יקרה

  61. Amitush Says:

    צהריים טובים תיתוש יקרה,הכול בסדר היום? לא חם מדי?

  62. תיתוש Says:

    לא עמיתוש היום הרבה יותר נעים

  63. Amitush Says:

    יופי,טוב מאוד 🙂

  64. דרומית Says:

    עדידוש היקרה והמחדשת

    כתבת שראית סרט

    "דרך אגב, הסרט שראיתי אתמול, הוא הסרט הדוקומנטרי ששפרה המליצה עליו, על האחים שחזרו בשאלה. ממש מעניין ומומלץ לכולם. {גם הסרט לא פשוט, יש קטעים לא קלים בכלל}
    "

    באיזה חב' כבלים?
    לי יש הוט, אם בהוט בבקשה באיזה ערוץ? ומה שם התוכנית.

    זיו חמוד
    אני יודעת שמבקיעים גול
    אבל נסחפתי לצערי, בצער שראיתי את משימת הכדורגל.

  65. אוריתי Says:

    דרומית יקרה,
    אני יודעת בדיוק למה את מתכוונת במשימת משחק הכדורגל, גם אני שמתי לב לזה.
    אל תצטערי, הכל לטובה.

  66. אני Says:

    אתן יכולות להגיד למה אתן מתכוונות? זה נשמע ממש מעניין

  67. michal Says:

    היי לכן

    בערוץ 8 בהוט (אפשר גם בוי.או.די ) יש את הסרט עליו עדידוש כתבה.
    מדובר במשפחה, שבעקבות האח הבכור, חמישה מילדיה יצאו בשאלה.

    תהליך קשה וכואב. התגובה של ההורים היא בלתי נתפסת (בעיקר למי שהוא עצמו הורה)

  68. עדידוש Says:

    אחה"צ טובים לכולם 😛
    דרומית, ראיתי את הסרט במחשב, קיבלתי קישור במייל אם את רוצה אעביר לך בשמחה.
    אגב קוראים לסרט – "ויהי חושך ויהי אור"

  69. עדידוש Says:

    עמיתוש, אני לא מרשה לך לעצור עכשיו! תמשיכי לקרוא בלי לעשות הצגות… 8)
    אוריתי, אני לא ראיתי שום דבר חדש במשימת הכדורגל, מה את ראית?

  70. אוריתי Says:

    עדידוש
    לא היה שום דבר חדש במשימת הכדורגל. דרומית כתבה שכשראתה את המשימה שוב נחמץ ליבה וכתבתי לה שהבנתי למה, זה הכל.

  71. עדידוש Says:

    אוריתי, תודה על התשובה, כבר חשבתי ללכת לעשות בדיקת ראייה 😆

  72. אירית Says:

    שלום לכולם! אני רק מציצה ומייד נעלמת.

    ארנוס, אהבתי מאוד את הפיל/הפילה המקסים/מה והחמוד/ה. גם בחירת הצבעים בדיוק לרוחי. כן ירבו פילים בישראל. כבר אמרו לך שאתה מוכשר? תודה.

    שיהיה לכולנו יום טוב.

  73. תיתוש Says:

    רגע אירית רק תגידי מה שלומך

  74. אירית Says:

    היי תיתוש, אותו דבר כמו אתמול 😦
    ישנתי המון. כנראה הגוף מדבר אליי בשינה (במקום בפרחים).
    ראית איזה פיל מתוק?
    מה שלומך את יקירתי?

  75. תיתוש Says:

    אירית אני מרגישה טוב היום היה מזג אויר טוב יחסית הלוואי שגם את תרגישי כבר טוב לא נורה שישנת על תשכחי שביומים האחרונים לא כול כלך ישנת ואתמול זה היה אפילו האשמתי אז אני מצתערת

    כן הפיל חמוד ומאוד שמחתי שארנוס שם אותו בפוסט לכבודך וכל היות חיכיתי שתראי אותו

  76. Amitush Says:

    זיו איפה אתה? ראית אמריקן אתמול?
    אדם הפגיז אותה כרגיל!

  77. אילנה Says:

    ערב טוב
    עדידוש,צפיתי בסרט "ויהי חושך ויהי אור" דמעתי בו בלי יכולת לחדול,כאבתי מאוד את כאב הילדים האלה ,ולצערי זה מציאותי בהרבה משפחות חרדיות,מזל גדול לאלה שהמשפחה מקבלת בהבנה את החזרה בשאלה של ילדיהם,אין ספק שזה קשה לשני הצדדים ,כלל לא פשוט לעבור תהליך כזה של שינוי.

    למי שלא צפה מומלץ בחום.

  78. ארנוס Says:

    היי כולם, חזרתי! היה ממש כיף.

    אירית, לצערי אלה לא ציורים שלי, גם הארנבים וגם הפיל, זה לרוב תמונה של פסל שאני מעתיק מעליה את קווי המיתאר בתוכנה מסויימת, מוחק את התמונה, מוסיף ומשנה כל מיני קווים ולבסוף צובע. הלוואי והייתי יודע לצייר ככה… אבל מה לעשות, אני לא שפרה.

  79. Amitush Says:

    ערב טוב אילנה,תודה על ההמלצה ,גם אני אצפה בסרט בהזדמנות.

  80. עדידוש Says:

    אירית תרגישי טוב.
    היי עמיתוש, קראת את ההודעה הקודמת שלי…אני מתכוונת לזה 8)
    אילנה, גם אני דמעתי במהלך הסרט.

  81. ארנוס Says:

    אגב אם למישהו יש עיתון "רייטינג" של היום, כתוב באחד הטוקבקים שיש תמונה של שפרה, אז למי שיש – בבקשה תעלו לבלוג.

  82. אירית Says:

    אילנה, שלום לך. בירושלים יש תופעה מצערת מאוד של "ילדי רחוב" שנזרקו מבתיהם החרדים. בכיכר ציון בערבים ובלילות מתרכזים כל מיני צעירים, חלקם פשוט חוגגים את הנעורים אבל לא מעט מהם פשוט אין להם אופציה אחרת. זה כמובן לא מאפיין את מרבית המשפחות, ממש אסור לעשות הכללות, אבל יש משפחות שרואות בחילוניות של ילדיהן חטא חמור וזורקות את הילדים מן הבית כדי שלא ישפיעו על אחיהם ולא יפריעו לסיכוי של יתר הילדים למצוא שידוך טוב. זאת תופעה עצובה מאוד. אני יודעת שמנסים למצוא לנערים ולנערות האלה דירות קלט, אבל במשך תקופה ארוכה הם נמצאים בין העולמות: העולם החרדי ובית המשפחה דחו אותם והם עדיין לא שייכים לעולם החילוני ולא מבינים כל כך את הקודים שלו של מותר ואסור. אני יודעת שאגודת "הלל" מנסה לסייע לנערים כאלה. נראה לי שהתופעה הזאת רחבה הרבה יותר מאשר אנו מעיזים לדמיין. בכל מקרה, בירושלים רואים את התוצאות החמורות והעצובות של התהליך הזה.

  83. זיו Says:

    ערב טוב לכולם ומימונה שמחה לכולם.
    עמיתו'ש אני כאן.ראיתי ממש מעט הקישור כל הזמן נתקע וזה היה בלתי נסבל.הבנתי/ראיתי שאליסון נתנה ביצוע ממש נחמד לשיר מארמגדון שמעתי שליל ענתה לסימון בצורה לא יפה וכרגיל נתנה הופעה סתמית,מאט לא היה משהו,קריס גם לא {אגב לפי מה שהבנתי יש מצב שהוא אכן הולך היום}אנופ נתן את ההופעה הכי טובה שלו ודני נתן הופעה משעממת כרגיל ואת ההופעה של אדם ל-"born to be wild" ראיתי ביוטיוב לפני שפוקס הספיקו להוריד אותה-פצצה כרגיל.

  84. עדידוש Says:

    היי ארנוס, כיף שנהנת! היום חג, איך יכול להיות שיצא רייטינג?

  85. Amitush Says:

    עדידוש,אני אמשיך לקרוא 🙂
    זיו, אכן אליסון נתנה הופעה מרשימה,מאט היה טוב אבל לא משהו משהו,כריס דווקא כן נתן הופעה טובה, לדעתי ההכי טובה שלו עד היום. דני לא משהו כרגיל אבל כולם אוהבים אותו. ליל לדעתי כנראה תלך היום,אנופ היה בסדר, לא משהו אבל שר טוב. אדם- ע-נ-ק!
    ליל באמת ענתה לסיימון בצורה לא בוגרת ולדעתי היא בהחלט הולכת הביתה היום.
    יכול מאוד להיות שגם עצם זה שאחרי שאליסון הופיעה, סיימון אמר לה שהיא היחדה בבנות שיש לה סיכוי וזה כנראה העליב את ליל בנוסף.

  86. זיו Says:

    לפי הAOL IDOL הבנתי שקריס אחרון בהצבעות אבל זה לא כולל אסמסים.ושליל ראשונה דני שני ואדם רק שלישי אחרי שהיה בראש כמה שבועות.עד כמה זה אמין אני לא יודע אני זוכר שבעונה החמישית שעקבתי אחרי זה,זה תמיד קלע.

  87. אילנה Says:

    אירית,תודה על האינפורמציה,לא ידעתי שזאת תופעה ,טוב שיש את תנועת הלל המסייעת להם כי מהמקום בו הם נמצאים להתדרדרות הדרך מאוד קצרה.

    מימונה שמחה לך זיו,הבאת מופלטות. הייתי רוצה אחת אבל…אני לא יודעת להכין .

    היי ארנוס,איך היה הטיול?איפה הייתם?

  88. עדידוש Says:

    עמיתוש, מזלך, אחרת היה לך עסק איתי 8)
    זיו ועמיתוש, גם באמריקן איידול זה יום אחרי יום? – תוכנית של השירים ולאחריה תוכנית התוצאות? וההצבעה היא באסמאסים?

  89. Amitush Says:

    מה? נשמע ממש לא הגיוני!! אתה תראה שהיום יעלו לבוטום 3 -ליל,אנופ וכנראה שמאט. מי שילך זאת ליל לפי ההרגשה שלי. ותשאל את עדי,בדרך כלל התחושות שלי נכונות 🙂

  90. Amitush Says:

    כן עדידוש. ההצבעה עד כמה שזכור לי גם בטלפון. כבר לא ממש יודעת כי אני לא משתתפת בזה יותר.

  91. עדידוש Says:

    😆 עמיתוש – מה שנכון נכון! 😆 אולי את בכלל נביאה ולא ידענו? 😉

  92. Amitush Says:

    חחחחחח עדידוש, לא נראה לי 🙂

  93. עדידוש Says:

    עמיתוש, אני יודעת שהיו כבר כמה מקרים שתחושות הבטן שלך התבררו כנכונות 8)

  94. Amitush Says:

    עדידוש,גם היו מקרים שלא חחח 🙂

    אגב,מאט שר אתמול את השיר האהוב עלי ביותר!!

  95. תיתוש Says:

    ערב טוב ארנוס ברוך השב שמחה שנהניתה בטיול

  96. זיו Says:

    עמיתו'ש עד כמה שאני זוכר אני צדקתי שבוע שעבר לא?חוץ מזה תשאלי את עדי והיא תגיד לך שהתחושות שלי לא פחות טובות.
    פוקס כבר הורידו את הביצוע של מאט חחחח.

  97. ארנוס Says:

    עדידוש, לא יודע אם זה עיתון מהיום, כנראה התכוונו שם בטוקבק ההוא לעיתון רייטינג האחרון שיצא, הכי עדכני.

    אילנה, היינו ב"גני חוגה" בצפון, זה מקום דומה מאד לסחנה אבל הרבה פחות אנשים כי הוא פחות מוכר. היה ממש נחמד.

  98. ארנוס Says:

    תיתוש ה מקום ממש מומלץ, בדיוק כמו סחנה רק עם פחות בלגן. ממש כיף.

  99. עדידוש Says:

    זיו, אני מודה שגם לך היו כבר כמה וכמה הברקות עם התחושות שלך 8)
    וחוץ מזה, מה אתם מערבים אותי בעסק?! אתם שניכם הנביאים ואני מה? העז?

  100. אילנה Says:

    אני מכירה את "גני חוגה" הייתי שם מספר פעמים,מקום יפה ולדעתי נעים הרבה יותר מהסחנה.

  101. זיו Says:

    איזה קטע-בכתבה עכשיו בערוץ 2 על ג'יין פונדה הראו חלק שהיא באה לארץ וביקרה בישוב נווה שלום ואמרה שהיא הכירה שלושה ילדים ובניהם אמרה את השם של רנין ואז הראו את רנין כשהייתה ילדה.

  102. תיתוש Says:

    באמת זיו? אני מקווה שישימו את הכתבה במאקו

  103. שיח ורדים Says:

    חברים יקרים זמן רב שלא הגעתי למקום המקסים הזה ,כמה נחמד לראות שאתם עדין כאן מקסימים ונעימים כרגיל .

  104. אוריתי Says:

    תרבחו ותסעדו.
    הייתי במימונה אצל חברה, היו המון ממתקים שהוכנו בבית וכמובן מופלטות ומוסיקה מרוקאית ברקע והרבה אנשים, שמח.

  105. צביה Says:

    חג שמח לכולם כולם
    מישהו יודע אולי איפה אפשר לראות את הסרט ויהי חושך ויהי אור

  106. אוריתי Says:

    יו, איזה מגעיל הישרדות, אוכלים אברים פנימיים , איכס.

  107. אילנה Says:

    ברוכה הבאה שיח ורדים,שמחה לראותך.

    צביה,אדאג להעביר לך את הסרט במייל.

  108. צביה Says:

    אילנה
    מליון תודה.

  109. תיתוש Says:

    אוריתי את צודקת והאיגור הזה גועל נפש אין לא בעיה לאחות כלום בעעעע

    שלום שיח ורדים צביה ואילנה

  110. תיתוש Says:

    לאחות=לאכול

  111. אילנה Says:

    צביה יקרה,שלחתי לך.

  112. Amitush Says:

    סיימתי הרגע לראות הסרט" ויהי חושך ויהי אור "
    לא להאמין פשוט… עכשיו אני מבינה מה הולך בראש של שפרה קצת יותר ממקודם(במובן של האחות הגדולה)
    כמה עצוב. לפחות האחים החוזרים מאוחדים ואוהבים. מקווה שהאחות יצאה מ"הטרוף" והיא אמא חמה ,מסורה ודואגת..
    לא פשוט

  113. אילנה Says:

    עמיתוש,אצל שפרה זה יותר קל מכיוון שגם האמא חזרה בשאלה והאבא מקבל את ילדיו כפי שהם,הדאגה של שפרה כאחות הגדולה לאחיותיה בא ממקום אחר,אני בטוחה שגם לה ולאחיה לא היה קל השינוי .

  114. ארנוס Says:

    היי צביה ושיח ורדים!

    התמונה היומית – שפרה המקסימה שלנו, היופי שבעוצמה.

  115. אילנה Says:

    איזו עברית קלוקלת בניסוח יש לי לפעמים 🙂
    המשפט הנכון: אני בטוחה שהשינוי לה ולאחיה לא היה קל.

  116. Amitush Says:

    אילנה,ברור לי שאצל שפרה המקרה קצת שונה. אני יודעת שהאמא חזרה בשאלה והאבא שמר על קשר עם הילדים ,אבל, שפרה בכול זאת שימשה תקופה מסויימת כאמא לכול דבר בזמן שהאם התחבאה בקנדה והאב התחתן בשנית וחי בנפרד עם אשתו וילדיה. שפרה לקחה על עצמה את גידול הבנות ונשארה מסורה להן ולשאר אחיה עד עצם היום הזה.
    כמה כואב היה לראות אותם יושבים יחד בארוחת הסדר ורואים באח הגדול שלהם כ האבא שמעולם לא היה להם. המסירות והאהבה האין סופית של האחים אחד לשני פשוט מדהימה.

  117. ארנוס Says:

    עמיתוש, תחשבי על זה שבסופו של דבר הכל לטובה, שפרה גידלה את יסכה ובת שבע וזה חלק ממה שעיצב את האישיות שלה לאדם המקסים שאנחנו מכירים היום.

    אני לא יודע בדיוק מה הלך שם, ממה שנחשף באח הגדול הבנתי שכשהבנות היו בערך בנות 10, האם לקחה אותן לקנדה כי היתה בירושלים תקופה קשה של פיגועים, ולכן כדי להגן על הילדים הקטנים היא לקחה לקנדה את יסכה, בת שבע ואלי. אח"כ האב תבע שהם יוחזרו לארץ לפי "אמנת האג" והם אכן הוחזרו למשמורתו. מכאן והלאה לא ידוע מה בדיוק קרה, אבל בסופו של דבר שיפ גידלה אותן בערך מגיל 10 ועד שבגרו. אין ספק שהיא אדם מאד מיוחד.

  118. הפיה הטובה Says:

    ערב טוב לכולם!

  119. תיתוש Says:

    ארנוס שפרה גידלה את כל האחים שלה מהרגע שההורים שלה היתגרשו למעשה היא ואח שלה הגדול טיפלו בילדים שפרה היתה אז רק בת 15

  120. Amitush Says:

    ארנוס,לא קראת את הכתבה עליה בשבע לילות?
    האם לקחה אתה את שלושת האחים כי החליטה שהיא לא רוצה לחיות בארץ יותר.
    האב אכן חזר אתם ארצה אבל זה לא היה כה פשוט. הסיפור שלהן גם קצת עצוב.
    כולם כעסו על האם,לא דברו אתה . הקטנות בעיקר..
    היא אדם מאוד מיוחד ,מקסים ובוגר מאוד. אני מסכימה! 🙂

  121. תיתוש Says:

    ערב טוב פיה טובה מה שלומך?

  122. Amitush Says:

    היי פיה טובה ומקסימה!!
    חג שמח! אני חייבת לעוף, נדבר יותר מאוחר 🙂
    ביי

  123. תיתוש Says:

    שפרה סיפרה את הסיפור כשהיתה באח הגדול נידמה לי שלצבר

  124. ארנוס Says:

    וזה מה שמדהים, שלמרות כל הבלגן שהיה שם, היום הם כולם ביחסים טובים, גם עם ההורים וגם זה עם זה. ובנוסף לזה הקשר בין שפרה – יסכה – בת שבע חזק בצורה לא רגילה ופשוט מחמם את הלב. זו הגדולה של אנשים כאלה – להצליח להוציא טוב אפילו ממשהו שלילי. אני מוריד בפניהם את הכובע.

  125. הפיה הטובה Says:

    היי, תיתוש, עמיתוש, ארנוס ואילנה (מי עוד פה כעת?)
    זכור לי ששפרה אמרה בתוכנית שאמא שלה היא הדבר הכי הזוי בחיים שלה. דבר מאוד עצוב לומר.

  126. הפיה הטובה Says:

    ארנוס – הפיל חמוד, וגם אם "רק" העתקת – ציירת יפה מאוד!! שמחה בשבילך שטיילת ב"גני חוגה". אהבתי לטייל שם פעם, לפני שלקחו כסף בכניסה. אז המקום היה יותר טבעי, ובקושי היו אנשים.

    ראיתי שעדידוש קראה את "שומרת אחותי" ועמיתוש קוראת כעת. מעניין, ביתי בת ה-13 קראה אותו השנה וחשבתי שהוא ספר לנוער. היא מאוד התרגשה ממנו. חבל, הספר היה בבית, טוב, אקח בספרייה.
    רוצה להמליץ על ספר מצוין – "זיכרון הריצה" מאת רון מקלארטי. ספר קסום ורגיש במיוחד.

  127. תיתוש Says:

    נכון ארנוס ומשום מה אני חושבת שדווקה מי שעיצבה את האופי המשפחתי זאת היתה שפרה ולא ההורים שלה נראה לי שהיא היתה גם קצת אמה שלהם אני זוכרת ששפרה סיפרה שכבר בגיל 10 היא היתה מספרת את אבא שלה ובדרך כלל זה אפוך ההורים מספרים את ילדיהם וגם פעם ראיתי תמונה ששפרה טיילה אם האחים שלה ואמה שלה הילדים היו מאחורי שפרה ושפרה סידרה לאמא שלה את השערות למעשה יוצא ששפרה היתה האדם הבוגר בבית

  128. ארנוס Says:

    אבל עם זאת שפרה אוהבת אותה, ויש לה חלק בעיצוב האישיות של שפרה, גם אם באופן קצת מפותל ולא כמו שבד"כ אימהות מסייעות לעיצוב האישיות של בנותיהן. כמו שאומרים, "מעז יצא מתוק".

  129. הפיה הטובה Says:

    תיתוש – במקרה אני זוכרת על איזו תמונה את מדברת. נדמה לי שבתמונה שפרה לא מסדרת את השערות של אמה, אלא שמה לה פרח בשיער, שזה עוד יותר מרגש בעיניי.

  130. ארנוס Says:

    אני יודע תיתוש, זו אחת הסיבות שאני סומך עליה ב-100% ונותן אמון מלא בכל בחירה שהיא עושה, בכל תחום אפשרי. לכן מצחיקים אותי כל הטוקבקים שמנסים לייעץ לה בעניינים כאלה ואחרים – הם באמת מאמינים שמישהי כמו שפרה זקוקה לעצות כלשהן? היא הרי מקבלת החלטות עבור עצמה ועבור בני משפחתה כשהיו זקוקים לזה, מאז שהיתה ילדה בעצמה. לכן גם הצעתי בזמנו שהיא תקרא לספר אוטוביוגרפי שלה (שהלוואי והיא תכתוב בעתיד) "הולכת בדרכי", כי יש לה דרך משלה והיא הולכת בה בכבוד, ולא צריכה הכוונה מאף אחד.

  131. תיתוש Says:

    שפרה אואבת את ההורים שלה כי זאת שפרה היא תמצא בכולם את התכונות הטובות וברור שיש להם חלק בעיצוב האישיות שלה

  132. תיתוש Says:

    אוהבת

  133. אוריתי Says:

    היי פיה טובה, איזה כיף שאת פה.
    גם אני התחלתי לקרוא את "שומרת אחותי" זה ספר השבוע אצלנו. לא חשבתי לתת אותו לבנותי לקרוא אבל אם את אומרת שבתך אהבה, אולי אמליץ להן.

  134. עדידוש Says:

    תרבחו ותסעדו 😛 חברים הפתיעו אות בבית והיה כיף לשבת יחד.
    פיה טובה, כדאי לך להשיג את הספר בשנית, פשוט מדהים.

  135. ארנוס Says:

    הצלחתם לסקרן אותי, גם אני אשיג את הספר!

  136. הפיה הטובה Says:

    היי אוריתי ועדידוש.
    אוריתי – אני ביליתי כל היום בספינלונגה… איזה כיף לך שטיילת שם. כמה ימים הייתם בכרתים? נסעתם עם רכב או בתחבורה ציבורית?

  137. ארנוס Says:

    ונראה לי שעכשיו אני אפרוש למיטה… היה יום ארוך ומהנה בגני חוגה, אבל גם מעייף…

    לילה טוב לכולם!

  138. אילנה Says:

    ערב נפלא פיה טובה שלנו,השלום לך? איך עבר החג?

  139. הפיה הטובה Says:

    ספינלונגה – אגב, הוא אי המצורעים מהספר "האי של סופייה"…

  140. אילנה Says:

    אני ממליצה בחום על הספר:עמודי תבל של קן פולט
    אחד הספרים היפים שקראתי.

  141. עדידוש Says:

    פיה טובה, לקח לי כמה רגעים להבין שדיברת על הספר המצויין "האי של סופייה" 😉

  142. צופה באח הגדול Says:

    תרבחו ותסעדו 🙂
    מה שלומכם? 😉

  143. אילנה Says:

    ארנוס ,לילה טוב ושענה ערבה .

  144. תיתוש Says:

    נכון פיה ובתמונה השאת הרגשתי כהילו הן התחלפו בתפקידים

    ארנוס גם אני סומכת עליה ב100% אבל אני גם מודעת לזה שלשפרה יש את התכונה לתת את מעצמה 100% וזה גם מסבך אותה ריגשית

  145. אילנה Says:

    חחחח,שינה כמובן.

  146. תיתוש Says:

    השאת=הזאת

  147. הפיה הטובה Says:

    היי אילנוש היקרה, שלום לי גם שלום. החג מאחורינו ופנינו לימים הבאים. הימים האהובים עליי ביותר בשנה הם אלו שבין יום הזיכרון לשואה לבין יום העצמאות. אני אוהבת את מזג האוויר ההפכפך, את ההתרגשות באוויר ואת התחושה הזו של "משואה לתקומה". צ'טערת, אני נורא סנטימנטלית… 🙂

  148. אילנה Says:

    יש האומרים : תרבחו ותסעדו
    ויש האומרים: שנתק חדרה- ובתרגום פשוט שתהייה לך שנה ירוקה.

  149. עדידוש Says:

    ליל מנוחה ארנוס, חלומות פז.
    ארנוס הזכיר לי שיר נוסטלגי ומרגש – MY WAY

    היי צופה יקרה, זו שעה סבירה לביקור בבלוג 😉

  150. אילנה Says:

    אני מברכת את כל חברי הבלוג והצופים בו שתהייה להם שנה ירוקה וברוכה.

  151. אוריתי Says:

    ארנוס, לילה טוב וחלומות פז.
    פיה, היינו רק ארבעה ימים בכרתים, שכרנו רכב וטיילנו די הרבה.
    בעקבות בספר האי של סופיה ביקרנו בספינלונגה, כמו שכתבתי המקומיים לא ממש מכירים את הספר, אני ציפיתי שימכרו אותו שם בכל דוכן ספרים או מזכרות אבל לא ראיתי כלל שם את הספר.

  152. צופה באח הגדול Says:

    היי עדי, כן אה… חחח. קצת שינוי לא יזיק לי 😉

  153. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס ותודה על התמונה
    שלום פיה טובה את מפתיעה אותנו היום בשעות הכניסה שלך לבלוג 🙂

  154. אילנה Says:

    פיה יקירתי ,למה להצטער למה? נפלא להיות סנטימנטלית.

    אני אוהבת את יום העצמאות,היום שבו אני חשה גאווה על היותי חלק מהעם והמדינה הזאת,יום שמרגש אותי במיוחד.

  155. אילנה Says:

    ערב טוב צופה יקרה.

  156. צופה באח הגדול Says:

    ערב טוב אילנה, שתיהיה לך שנה נפלאה וירוקה

  157. עדידוש Says:

    למרות שזה מוזר, אני אוהבת את החיבור ואת הסמליות שיש בין היום העצוב ביותר – יום הזכרון לחללי מערכות ישראל, לבין היום השמח – יום העצמאות.
    יש בזה משהו יפה ומיוחד שלמרות הקושי, מתוך העצב יוצאים לשמוח על עצם קיום המדינה.

  158. אוריתי Says:

    היי צופה., ריגשת אותי הבוקר

  159. צופה באח הגדול Says:

    באוירת החג.. 😉

    חבל שעמית'וש לא פה, אני מצפה ממנה לעלות על כיסא ולהתחיל לרקוד 😆

  160. תיתוש Says:

    אני התבלבלתי שוב בן פיה טובה ובן צופה אז צופה אנטי מברכת תותך שוב
    שלום צופה את מפתיעה אותנו היום בשעות הכניסה שלך לבלוג 🙂

  161. אוריתי Says:

    לאחר שהמלצת בחום על הסרט אני מנסה כבר שעה להוריד את ויהי אור ויהי חושך ולא מצליחה, איך כולם מצליחים להוריד סרטים ורק אני הסתומה היחידה?
    אני ממש מיואשת מאוזלת היד שלי.

  162. צופה באח הגדול Says:

    היי אוריתי מתוקה, היה לי חשוב להיכנס ולמסור לך את תמיכתי, למרות שאנחנו "במרחק" מסויים.
    שיהיה רק טוב ושתדעי רק שמחות

  163. עדידוש Says:

    אוריתי, אני שולחת לך קישור במייל 🙂

  164. צופה באח הגדול Says:

    שלום תיתוש יקרה 🙂
    היום אני מלאה בהפתעות 😉
    היית חסרה לי אתמול בלילה

  165. תיתוש Says:

    עדידוש את יכולה לשלוח גם לי?

  166. תיתוש Says:

    צופה אני היתי איתכם כל הזמן רק לא כתבתי

  167. צופה באח הגדול Says:

    אהה.. אז היית "סמויה" אתמול, תיתוש? 8) חחח

  168. עדידוש Says:

    תיתוש, תרשמי לי את המייל החדש שלך ואשלח בשמחה 🙂

  169. תיתוש Says:

    חחחח צופה אתמול היה לי כל כך חם שאפילו לא הצלחתי לכתוב 🙂 אבל מאוחר יותר בלילה לא ויתרתי על איחולי הלילה טוב שלי לכולם 🙂

  170. אוריתי Says:

    עדידוש, תודה קיבלתי ועכשיו אני רואה.
    רציתי פשוט להצליח להוריד לבד.

  171. תיתוש Says:

    תודה עמיתוש קיבלתי בישן אבל קבלי גם את האימייל החדש שלי
    teenabd84@gmail.com

    אוריתי תודה קיבלתי גם מימך ותרשמי גם את את האיממיל הזה שיהיה לך כי של וואלה עושה לי הרבה בעיות

  172. תיתוש Says:

    אוףףףף מה קורא לי היום הכוונה היתה לעדידוש וכמובן שגם עמיתוש וכל מי שרוצה יכול לשמור אצלו את האימייל

  173. תיתוש Says:

    אוריתי מאיפו ניסית להוריד?

  174. עדידוש Says:

    תיתוש, זה בסדר, קורה שמתבלבלים…זה לא סוף העולם 😉

  175. אוריתי Says:

    מ"הורדות נט", עזבי כבר התיאשתי.

  176. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, זה בסדר. הרי עדידוש ועמית'וש הן צוות אחד
    אנחנו מריצים אותן לאח הגדול 2 8) חחח מפורסמות שכמותן 😆

  177. צופה באח הגדול Says:

    סליחה, טעיתי טעות גדולה- התכוונתי לכתוב האח הגדול V.I.P 2 8)
    חח

  178. עדידוש Says:

    צופה, אני שמחה לשמוע שמריצים אותי 😆 חשבת על דרך לעבור את האודישנים? 8)

  179. תיתוש Says:

    אוריתי השעות אחי טובות להוריד הן שעות הלילה המאוחרות אז ההורדה יותר מהירה את גם צריכה שלא יהיו לך תוכנות כבדות פתוחות
    בדרך כלל הורדות נט נותנים כמה שרתים להורדה

  180. צופה באח הגדול Says:

    עדי, חסר קומבינות בהפקה? נסדר כבר משהו.. 8) 😆

  181. צופה באח הגדול Says:

    😆

  182. תיתוש Says:

    חחחחחח צופה נכון שכחתי 🙂
    עדידוש אתן כל כך מפורבמות שאתן לא צריכות לעבוק אודישין אתן רכ צריכות להגיד כן 🙂

  183. עדידוש Says:

    אה, סליחה שכחתי…את הרי הקופירייטרית ושומרת הראש שלנו 😉 8)

  184. תיתוש Says:

    אוףףף אוףףף [עם רקיעת רגל] מפורבמות=מפורסמות לעבוק=לעבור רכ=רק ועל השגיעות שאני לא יודעת עליהן אני לא מדברת

  185. צופה באח הגדול Says:

    עדי, ושכחת גם המעריצה הכי גדולה!! חחחח

  186. תיתוש Says:

    עדידוש וצופה אפשר שידור חוזר של הידיעות המפוברקות שלכן?

  187. תיתוש Says:

    אני מעריצה מס' 2

  188. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, עזבי בקטנה… הכל בסדר

  189. עדידוש Says:

    צופה, אני מתנצלת ששכחתי את העובדה החשובה הזו, כנראה שזכרון ואני לא גרים באותה הדירה 😉 סתם סתם 😆

  190. תיתוש Says:

    צופה זה מתסקל אותי מאוד

  191. עדידוש Says:

    צופה, מה את אומרת, נעלה לכאן את ה"ידיעות" – המיטב? 8)

  192. תיתוש Says:

    כןן כןן תעלו אתמול ניקרעתי ממכן

  193. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, בגלל שאת עלית על הרעיון של ע&ע אז שתינו נהיה מס' 1 8)
    הנה ידיעה מהארכיון 😉
    -ידיעה שנראתה זה עתה – “אשר סימוני, החליט להדיח את צבר גדיש מדירתו החדשה, מהסיבה שהוא אפה בשבת וערבב בשר עם חלב”. אשר סימוני בתגובה – “אני לא מוכן שהוא יפתח מאפייה בשבת!” צבר גדיש בתגובה – “אשר, אתה בנאדם קטן ולא ספורטיבי וכל מה שנשאר לי לאחל לך, לאישתך ולילדתך החדשה רק בריאות ואושר. אמן. עכשיו תעשה לי שוקו!”

  194. צופה באח הגדול Says:

    כן עדידוש, נעלה 8)
    למרות שכבר העליתי אחד.. סורי. ראיתי רק עכשיו את ההודעה שלך 😳

  195. עדידוש Says:

    לפני שמתחילים בסשן – מיטב ה"ידיעות" המפוברקות – ראוי לציין שהו נכתבו על ידי צוות כותבות מוכשרות ויצירתיות – הרעיון היה של צפייה מהנה (רוית), בר, סיונבולה, יעל, אירית, אוריתי, צופה ואני. {אם שכחתי מישהי או מישהו אני מתנצלת}

    "יצרנית בחירה בתחום הויטרינות הזמינה אמש את יוסי לבצע בדיקת אמינות של הויטרינות"
    אחד מבכירי החברה: חשוב מאוד שנבדוק האם הויטרינה עמידה במפגש עם ראש אדם”

  196. תיתוש Says:

    צופה תודה על הכבוד שאת מסכימה לחלק איתי את את התואר מעריצה מס' 1

    חח חח תמשיכו

  197. עדידוש Says:

    הנה עוד אחת מעולה –
    והרי ידיעה שהתקבלה זה עתה: רנין נראתה בשעת לילה מאוחרת במצפה התת ימי באילת מנסה לתקשר עם כלבי ים. וואלה סלבס: “רנין, מה לך ולכלבי ים באמצע הלילה?” רנין:” לילה שלם ניסיתי לשכנע את עינב לצאת מהמים. אבל מסתבר שכלב ים זאת חיה מאוד עקשנית וקולנית.”
    -"השבוע הוגשה תביעה ייצוגית נגד בובליל הבת מטעם כלבי הים בטענה לגניבת זכויות”

  198. אילנה Says:

    לילה טוב ,שינה טובה וערבה לכולם.

  199. צופה באח הגדול Says:

    אני מקדישה את הידיעה הבאה לעדי 😉
    מקבץ חברים מבית “האח הגדול” הגיעו לפתיחת המאפייה החדשה של שפרה וצבר. תקרית נרשמה בכניסה עם הגעתו של ערן זילברמן כאשר הודיע “יואו, אני מריח מנדרז’”. שפרה בתגובה: “גם כן גברים! הם לא מזהים שזו עוגת תפוחים?”. שי בתגובה: “שפרה תלמדי אותו כבר לסרוג, שלא יאפה עוד עוגות…”
    צבר בתגובה: אני יכול לאפות עוגה גם בלי קקאו, קמח וביצים… אינה בתגובה: “ממתי צריכים קקאו, קמח וביצים בשביל לאפות עוגה?”

  200. תיתוש Says:

    חחחחחחחחחח אזה מצחיק

  201. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, חלומות נעימים 🙂

  202. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה יקרה חלומות נעימים

  203. עדידוש Says:

    חחחח צופה, תודה על ההקדשה 😉 אני מבינה את הרמז 8)

    החדשות החמות – “צבר גדיש סוף סוף החליט להגיד לרכילאי גיל משעלי מה הוא חושב עליו, כאשר הוא לא פצה פה ורק סימן לו באצבעותיו –
    “שלוש מילים –
    1- אני 2-שם 3- *** עליך”.

  204. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אילנה
    חלומות נעימים

  205. צופה באח הגדול Says:

    ידיעה שמעולם לא פורסמה – אחרי יציאתו של לאון מבית האח הגדול, התארח הסנשיין האהוב על כולנו, בתוכנית האחות הקטנה בהנחייתה של אפרת אברמוב. מה שלא ראינו זה בשנייה הראשונה שאפרת פגשה את לאון מאחורי הקלעים, שלח לה סטירה בדואר אויר ואמר “זה בשביל צבר".

  206. עדידוש Says:

    צופה, זו היתה ידיעה מעולה!

    הנה עוד אחת –
    פיינליסט “האח הגדול”, לאון שניידרובסקי, נתבע ע”י אנשי הסאונד של התכנית שבשל צווחותיו שיצא להם דם מהאוזניים.
    עו”ד גדיש בתגובה: “אני לא עו”ד, אפילו לא סטאז’ר, אבל מה אתם רוצים מהבן שלי? אנחנו כופרים באשמה וממליצים לאנשי הסאונד לפנות בהאשמות לעינב ואינה. במקרה זה אשמח להצטרף לתביעה ולהפוך אותה לתביעה ייצוגית”.

  207. תיתוש Says:

    גם לי יש את הרשימה

    כותרת:”פליט האח הגדול בובליל נצפה כאשר הוא נכנס לבלוקבאסטר ומבקש להשאיל את הסרט המרוץ למיליון ויוצא בידיים ריקות”

  208. עדידוש Says:

    "פיינליסט האח הגדול, איתי זיו, שידוע בכינויו "הסמרטוט", איבד את שיווי המשקל ונפל לאחר שישב על הגדר – רגל פה רגל שם."
    איתי, איך דבר כזה קורה לאקרובט כמוך? "זה מה שקורה שהשתן עולה לראש"
    עדכון שהתקבל זה עתה: מערכת וואלה בודקת מי זה איתי ואיך הוא בכלל הגיע לגמר,
    מבירור קצר, התברר שאפילו דיירי הבית שכחו שההוא נמצא איתם ולכן לא העמידו אותו להדחה 😉

  209. צופה באח הגדול Says:

    חח עדי, בדיוק התכוונתי לשים את הידיעה הזאת
    תיתוש, הנה תגובת בלוקבאסטר 8) –
    תגובת בלוקבאסטר אשקלון: " הוסבר ללקוח שהסרט הושאל לתקופה בלתי מוגבל ללקוחה ירושלמית אך הומלצו עבורו הסרטים הבאים, “האקדמיה למפסידים מתחילים 1-7″ או “צ’רלי וחצי” הלקוח טען שאינו דובר את שפת הסרטים הללו ויצא בכעס.”

  210. Amitush Says:

    חש מסיבה,אומרים בעיר חגיגה נה נהנ ה….. 🙂
    צופה חמודה שלי,מה השיר הזה ששמת לי? מה לי וחגיגות המימונה? ידוע לך שמעולם לא טעמתי מופלטה???? למי יש ויכול לכבד? 🙂

  211. Amitush Says:

    יש מסיבה 🙂 אופסססס

  212. עדידוש Says:

    היי עמיתוש, אנחנו חוגגים במסיבה משלנו, או יותר נכון, מעלים את ה"ידיעות" המיטב! 😉

    ידיעה שהתקבלה זה עתה:” יוסי נצפה ברחוב החלונות האדומים בעודו מנסה לעבור דרך החלונות ולא מבין למה הוא לא מצליח”
    עינב בתגובה:” יא וולי אבא תפנה לביל גייטס שמעתי שהוא מומחה לחלונות”.

  213. צופה באח הגדול Says:

    היי עמית'וש. אני פשוט יודעת שיש לך חיבה מסויימת לשיר מסויים 😉 אז חשבתי שאולי את תאהבי את השיר ששמתי למימונה חחח
    אבל הנה, במיוחד בשבילך…

  214. אוריתי Says:

    עדידוש- חזק ביותר.

  215. צופה באח הגדול Says:

    ריקי גל הציעה לשפרה לבצע עימה דואט עם הקדשה לאינה, שם השיר – “היי שקטה”
    שפרה בתגובה – “אני אשמח לשיר עם ריקי”
    ריקי גל בתגובה – “אני אשמח אם אינה תשתוק”

  216. עדידוש Says:

    אוריתי, בדיוק רציתי לשאול איפה את? אנחנו מעלות את ה"ידיעות" מהארכיון 8)
    רק בידיעה על הסמרטוט, הוספתי "מידע" שהתקבל עכשיו 🙂

  217. תיתוש Says:

    אוריתי הצלחת לראות את הסרת?

  218. צופה באח הגדול Says:

    עדי, אהבתי את התוספת לידיעה על איתי. כל הכבוד! 8)

  219. עדידוש Says:

    עוד ידיעה חמה מהבלוקבאסטר:" יוסי מתבקש להחזיר מייד את הסרט שבו הוא חי.
    הרקולס? נו באמת.
    כמו כן אנו מבקשים ליידע אותו שגם הסרט “בת הים הקטנה” נמצא אצלו יותר מידיי זמן ואף נלקח בניגוד לחוק."

    תודו שזה קורע מצחוק 😆

  220. Amitush Says:

    צופה יקירה,עכשיו את מדברת!!
    אתן ממציעות ידיעות חדשות או שאתן ממחזרות?

  221. תיתוש Says:

    לא פיר לי יש את הגירסה המקוצרת של הידיעות אני זוכרת שכתבתן אותם במשך כמה ימים

  222. צופה באח הגדול Says:

    ממחזרות, אבל מוסיפות עידכונים חמים 😉

  223. עדידוש Says:

    עמיתוש, אנחנו ממחזרות 8)
    תיתוש, לצערנו מה שנשאר זה המיטב המקוצר שצופה בזמנו העתיקה, כל השאר אבד.

  224. Amitush Says:

    סליחה, ממציאות 🙂 אופססססס
    מה יהיה היום? עדידוש, זה לא רק בבוקר משום מה…

  225. אוריתי Says:

    אני מנסה לראות את הסרט. הגעתי לחצי ואז נתקע.
    אני ממש לא מצליחה למצוא אף ידיעה, כנראה שאני כבר ממש לא שם. הדבר היחיד שעולה בראשי הוא:
    איתי זיו (מי זה?) יוביל את הקמפיין החדש של סמרטוטי הרצפה של סנו.
    והידיעה שהתבררה כנכונה- בובלילה ג'וניור תוביל קמפיין פיג'מות של חברת גו אנדר ואף תדגמן בתצוגת האופנה שלהם.

  226. Amitush Says:

    עדידוש, ראיתי את הסרט אגב, ממש חזק!! בעיקר מה שקרה לאחות.

  227. תיתוש Says:

    אני יודעת עדידוש חבל אני זוכרת שהיו הרבה ידיעות מצחיקות אז אני עוד היתי סמויה אבל בכל זאת ביקשתי שתשלחו לי את הידיעות ופיה שלחה לי

  228. עדידוש Says:

    ידיעה שהגיעה זה עתה –
    “רנין נצפתה כשהיא מנסה לעבור דרך סורגים וצועקת
    “they are so narrow minded

  229. תיתוש Says:

    אוריתי לי הסרת ניתקע כבר בהתחל לכן עצרתי אותו ואני מחכה שיגמור להיתען

  230. תיתוש Says:

    הסרט

  231. עדידוש Says:

    את זה כבר כתבנו לקראת סוף ימי ה"ידיעות" –
    מה יעשו מתמודדי האח הגדול עם – מערוך:
    איתי – יגלגל אחריות על כל מי שבסביבה.
    לאון – יוריד אותו לאינה על הראש.
    יוסי – ירדד את הבדיחות שלו. בעצם, יותר נמוך מזה לא יכול להיות.
    צבר – יכין עוגה. אז מה אם אין קמח, קקאו וביצים? העיקר שיש מערוך.
    שפרה – תפסל ממנו משהו כך כך יצירתי עד כדי כך שאני לא מצליחה לחשוב על זה בעצמי.

  232. צופה באח הגדול Says:

    -"אשר סימוני, האיש והכיפה, עומד לצנוח צניחה חופשית”
    אשר בתגובה: “אני מפחד? מה פתאום, אני רק עושה בכאילו, שיחשבו שאני חלק מהם.
    באהההה, כמה שקרים בבת אחת, עכשיו היה יום כיפור.”
    צבר בתגובה: “רק את הכיפה תוריד בפעם הבאה”

  233. עדידוש Says:

    חחחחחח צופה, חשבתי לשים את ה"ידיעה" הזו

  234. עדידוש Says:

    "הסוף לביקיני/חוטיני
    מקורות מקורבים לאינה {יש כאלה והם עוד בקו השפיות???}
    מסרו שהיא התחילה ללבוש בגדים, אבל רק חשופים.”
    אינה בתגובה: “לא קר לי, אני רגילה” (בצעקות כמובן)
    צבר בתגובה: “את והגיון לא גרים באותו בית”.
    שפרה בתגובה: “את צודקת”

  235. צופה באח הגדול Says:

    "דיווח חם מפיו הרכילאי, גיל משעלי – משעלי טוען, כי השחקנית נטע גרטי ששיחקה ב- “הבורר”, “אהבה בסימן ונוס” ועוד.. מנהלת רומן חדש מחוץ לנישואים עם פליט האח הגדול צבר גדיש.”
    משעלי בתגובה – “מה, השמות משפחה של שניהם מתחיל ב-ג’, זה יכול להיות נכון…"
    צבר גדיש בתגובה -”זה מה שקורה שלא מאשרים מישהו שיהיה חבר שלך בפייסבוק”

  236. עדידוש Says:

    ידיעה חדשה וחמה: "ארומה בקשו מאינה שתפרסם עבורם את הרשת אך ברגע האחרון התחרטו והחליטו לקחת דוגמנית."
    אינה בתגובה:” טוב אני מבינה אותם”.
    עדכון חם:
    רנין בתגובה: "אם היא דוגמנית אז אני דוגמנית על על על".
    לאון בתגובה: "אני מסוגל לזרוק עליה את הכוס, בעצם חבל להרוס פנים כל כך יפות"
    רנין בתגובה: "חבל על הכוס" 8)

  237. צופה באח הגדול Says:

    😆 עדי, אהבתי!!

  238. עדידוש Says:

    צבר גדיש נצפה במסעדה תל אביבית כאשר מרחוק הוא קלט את שחר וכשניגש להגיד שלום וחזה במראה השולחן של שחר כל מה שנותר לו לומר זה: “זוהי חזירנות וגרגרנות שכמותה לא נראתה שנייייייייים”

  239. עדידוש Says:

    צופה, מה אני אעשה…יש דברים שגם בעוד שניייים לא יצאו לי מהראש 😆

  240. עדידוש Says:

    "בקרוב במחזמר HAIR שחקנים חדשים”
    שפרה בתפקיד הספרית, צבר ולאון בתור מי שבאים להסתפר.
    שפרה בתגובה: “אתה מודע לעובדה שאין לי מושג מה אני עושה”
    צבר בתגובה: “זה לא דבר שנעים לשמוע ממישהי עם מספריים ביד”
    עדכון שהתקבל עכשיו:
    שי בתגובה לתספורת של לאון: "מה זה? מי עשה לך את זה?"
    לאון בתגובה: "שפרהההה הוא צוחק עלי"

  241. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    עדידוש וצופה- אני קוראת את ה"ידיעות" וצוחקת מחדש.
    קבלו שיר טוב.

  242. צופה באח הגדול Says:

    ידיעה חדשה שהתקבלה זה עתה- מקורות יודעי דבר דיווחו למערכת שעינב בובליל שקלה להוסיף בהזמנה לחתונה במילים קטנות ליד שם אביה, יוסי בובליל, "המנצח האמיתי של האח הגדול"
    שפרה בתגובה- אני מציעה ששיר החופה יהיה "אשליות"

  243. עדידוש Says:

    צופה ג-ד-ו-ל!!!!! 😆
    היי מ', גם אני נקרעת מצחוק 😛

    מופע חדש בקאמל קומדי קלאב- צבר גדיש ושי שטרית במופע סטנד אפ
    “תודה, סליחה, בבקשה”.
    http://video.google.com/videoplay?docid=20626074786818002
    {הקטע באדיבות טל היקר}

  244. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ', אני שמחה שאת נהנית
    אם יש לך ידיעות חדשות את מוזמנת להוסיף 😉
    תיתוש, נעלמת?

  245. צופה באח הגדול Says:

    חח עדי, הרשיתי לעצמי לכתוב אחת חדשה 🙂
    כיף לראות את הסרטון הזה! אחד מהקטעים שהכי זכורים לי! 🙂

  246. עדידוש Says:

    צופה וטוב שכך! לדעתי כיסינו את מרבית ה"ידיעות" במיטב 8)

  247. עדידוש Says:

    הנה עוד אחת טובה –
    ”אינה מבית האח הגדול נצפתה במסעדה בלב תל אביב, אוכלת לסועדים את המוח”
    ביציאה מהמסעדה כפיצוי על עוגמת הנפש חילקו לסועדים כדורי וליום חינם

  248. מ Says:

    ידיעה חדשה שהגיעה זה עתה: לאון שיינדרובסקי שנאלץ להגיע לחתונה של עינב בובליל ,נמלט מהמקום תוך חצי שעה, בצעקות " אימא'לה" , "שמע ישראל" ו"השם ישמור". דרשנו בשלומו של לאון לברר על מה ההיסטריה. לאון, מדוע נמלטת בצעקות? לאון בתגובה: "עינב, כפרה עליה, קצת נדפקה, היא הגיעה לאולם שהיא לבושה בשמלת קצפת מזעזעת ומלווה בצלילי שופר… אתם לא הייתם בורחים מאסון?!"

  249. עדידוש Says:

    מ' אהבתי! קבלי 😛 ) 😛

  250. צופה באח הגדול Says:

    יפה מ'!! 🙂

    עוד ידיעה ישנה-
    -"רנין בולוס הודיעה אתמול כי היא עוזבת את בית האח הגדול”
    תגובת ההפקה-”אנחנו כבר מזמן עזבנו אבל היא עוד תחזור בה מהחלטתה”

  251. תיתוש Says:

    חחחחח אתם ממלאים את הארסנל בידיעות חדשות יפה

  252. עדידוש Says:

    שיר טוב {נכון חרוש בגלגל"צ, אבל אני אוהבת אותו}

  253. אוריתי Says:

    גמרתי לראות את הסרט, איזה הורים נוראים, אי אפשר בכלל לתפוס איך הורה מחרים את ילדיו.
    פורשת לישון, לילה טוב וחלומות נעימים.
    ודרך אגב אהבתי את הידיעות , כולכן יכולות להתקבל לכל מערכת עיתון שרק תרצו.

  254. עדידוש Says:

    לילה טוב אוריתי, חלומות פז.

  255. מ Says:

    רנין בולוס, חברתו של לאון לבית ה"אח הגדול" בהחלט הבינה לליבו של לאון ומסרה לנו את תגובתה לתקרית : it's a fucking disaster אני לא מבינה איך לא עצרו אותה על גרימת עוגמת נפש לציבור?"

  256. עדידוש Says:

    גדול מ'! את בהחלט שופעת היום 😆
    אני מנסה לחזור לעניינים, בינתיים ללא הצלחה יתרה 😦 אולי זה עוד יגיע 😉

  257. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי שינה ערבה חלומות טובים ושתדעי רק שמחות בחיים

  258. מ Says:

    לילה טוב , אוריתי.
    עדידוש, ואם כבר עסקנו בעינב בובליל, הנה שיר שמאוד יתאים לה לשיר אחרי כל צעקות ה- "זה לא פייר" שלה.

  259. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אוריתי
    חלומות נעימים

  260. עדידוש Says:

    מ' נתת לי רעיון לידיעה:
    "עינב בובליל הגישה תביעה נגד הזמרת לילי אלן, לטענתה, הזמרת הוציאה שיר שכבש את המצעדים בעקבות הצעקות שלה באח הגדול "זה לא פיייייייר".
    {נכון, צולע, אני יודעת….אבל זה מה שיצא}

  261. צופה באח הגדול Says:

    עדי, זה חביב.. 😉

  262. מ Says:

    ידיעה חמה שהגיעה באמצעות המייל האדום למערכת, מקורבים לעינב בובליל טוענים כי היא עדיין מתקשה לעכל את ההפסד (ומיליון השקלים) לשפרה קורנפלד
    בגמר "האח הגדול". עינב בתגובה: "אולי הפסדתי מיליון שקל אבל הגדלתי בשקל תשעים וקיבלתי את אלי בניסטי לכל החיים".

  263. תיתוש Says:

    יפה מ

  264. מ Says:

    תודה תיתוש.

  265. צופה באח הגדול Says:

    😆 גדול מ'!

  266. אירית Says:

    שיר שאני מקדישה לכל כותבי הידיעות המוכשרים והמצחיקים על עינב – זה לא פייר – בובליל: השיר נקרא: לא פראיירים.

  267. Amitush Says:

  268. תיתוש Says:

    היי אירית מה שלומך הלילה ?

  269. עדידוש Says:

    ידיעה חמה:
    "יוסי בובליל, האיש והסיגריה, ניסה להיכנס למועדון בתל אביב אך נחסם בכניסה"
    יוסי בתגובה: אתה יודע מי אני?
    הסלקטור: לא, מי?
    יוסי: "אני זה שכמעט ניצח ב"אח הגדול" וברגע האחרון מישהי ירושלמית לקחה בענק את הניצחון, וגם זה רק בגלל המהמרים"

  270. אירית Says:

    שיר עוד יותר מצחיק שנקרא: זה לא פייר! (בהשראה מהבנות נחמה)

  271. מ Says:

    תודה אירית, אכן לא פראיירים.

  272. Amitush Says:


    מוקדש ל…

  273. צופה באח הגדול Says:

    😆 יפה עדי!
    היי אירית

  274. עדידוש Says:

    היי אירית, תודה על השירים, לבנות נחמה יש גרוב מדליק.
    עמיתוש, שיר טוב – "שירים פשוטים" הוא נגמר לי מהר מדי 😉

  275. מ Says:

    עדידוש, ממשיכה את הידיעה שלך: יוסי בובליל, האיש והסיגריה, לא מתייאש גם השבוע ניסה להיכנס למועדון נחשב בת"א ,אך ללא הצלחה. שפנה לסלקטור בשאלה , אתה יודע מי אני ? ענה לו הסלקטור: " אני אמור לדעת מי אתה?"
    ענה הבובליל, "אני הדורבן שאף פעם לא קולע בזמן!" השיב הסלקטור , " אז בשביל מה אתה עוד עומד כאן?".

  276. תיתוש Says:

    עמיתוש שיר מקסים

  277. עדידוש Says:

    מ' אהבתי את התוספת 😛

  278. תיתוש Says:

    אירית לאן נעלמת?

  279. מ Says:

    חברות יקרות, אני פורשת לישון. תודה על מנת הצחוק הבריאה שסיפקתן לי להערב. אשאיר אתכן עם שיר אהוב עלי ללילה משובח ומבורך בשינה נעימה ומתוקה.

  280. תיתוש Says:

    לילה טוב מ תודה לך על הידיעות המצחיקות שתהיה לך שינה ערבה וחלומות פז

  281. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ'
    חלומות נעימים

  282. עדידוש Says:

    ליל מנוחה מ', היית ממש משעשעת היום 😛
    צופה, הראש שלי די יבש היום, אולי נחזור לשירים? יש לך העדפה?

  283. מ Says:

    ולפני השינה, עוד ידיעה שהגיעה זה עתה למערכת. אינה, פליטת ה"אח הגדול" נצפתה מחפשת דירה ברחובות ת"א עם לא אחרת מאשר הסטייליסטית, ליאת אשורי. פנינו לאינה לברר את העניין, אינה, למה דווקא צירפת את ליאת אשורי לחיפושי הדירה? אינה השיבה(לא נגענו) : " הרי צבר כבר אמר לי שאני והיגיון לא גרים באותה דירה".

    לילה טוב לכולם.

  284. צופה באח הגדול Says:

    עדי, אני מבינה אותך. המוח שלי התחיל להתנוון פתאום חח
    שירים- מתאים לי. אין לי כ"כ העדפה. סשן כללי
    קבלו

  285. תיתוש Says:

    חחחחחחחחח מ לילה טוב

  286. עדידוש Says:

    ידיעה מעולה מ', כל הכבוד 😛 8)
    צופה, אנחנו במוד רומנטי היום? סבבה 😆 אחלה שיר!

  287. Amitush Says:

    לילה טוב מ' 🙂

  288. Amitush Says:

  289. צופה באח הגדול Says:

    אהבתי מ' 😉
    לילה טוב

  290. אירית Says:

    לעדידוש, מ, תיתוש, עמיתוש וצופה, אהלן! הצחקתן אותי מאוד.
    המחשב שלי חולה אנוש ושוב התחמם וכבה לי בדיוק כשכתבתי לכן.
    הוא יילך לאשפוז ביום ראשון ועד אז צריך להחזיק מעמד ולא לשבוק חיים לגמרי. תחזיקו לי אצבעות כי קשה לי לשמור על שפיותי בלי מחשב.
    שיהיה לכל הוויקניקים לילה טוב, ויום מוצלח מאוד מחר.

    ארנוס, בעיניי גם הדבקה, גזירה, קביעת גבולות, צביעה, בחירת קונסטרוקציות, שימוש בתוכנות והתאמה מושלמת לבקשות – כל אלה הם כישרון מופלג. חצי פרס נובל!
    אני אוהבת גם קופים …

  291. צופה באח הגדול Says:

    יש עוד גרסא

  292. עדידוש Says:

    שיר רומנטי מהסרטים

    עמיתוש, שיר מקסים של גידי גוב.

  293. Amitush Says:

    סחטיין צופה,אחלה קצב !

  294. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אירית
    אני מחזיקה אצבעות בשבילך 😉

  295. עדידוש Says:

    לילה טוב אירית, תנוחי ותרגישי טוב. ותמסרי למחשב – תיזהר לך! אתה שומע, תתנהג יפה לאירית, אחרת יהיה לך עסק איתי! 8)

  296. Amitush Says:

    אירית,אני מקווה מאוד שהמחשב יחזור מהר מהתיקון כדי שלא תעלמי לנו יותר מדי!!

  297. צופה באח הגדול Says:

    עדי, שיר מעולה!! אני מתה על השיר הזה

  298. עדידוש Says:

    עוד אחד מדהים של קלפטון –

  299. תיתוש Says:

    אירית החלמה מהירה לך ולמחשה מה את רוצה יש לך מחשב נאנן ומרוב הזדהות איתך חלה בעצמו אני מקווה שהמחשב יחזור מהר מתקון כי אני לא יודעת מה אני יעשה בלי המחשב שלך חוץ מיזה תבקשי בנתיים מחשב חליפי
    לילה טוב אירית יקירתי וחלומות פז קבלי חיבוק ענק

  300. צופה באח הגדול Says:

  301. עדידוש Says:

    טוב אי אפשר בלי השיר הזה –

  302. Amitush Says:

  303. צופה באח הגדול Says:

  304. צופה באח הגדול Says:

    עמית'וש איזה שיר מעולה! שמעתי אותו אתמול

  305. עדידוש Says:

    צופה, את השיר של אנוק, שמעתי אתמול בערב, עשיתי לי פלייליסט של שירים אהובים.
    עמיתוש, שיר נהדר של לאונרד כהן, ביצוע מעניין.

  306. צופה באח הגדול Says:

    שיר טוב שעוזר לי לפעמים
    תקשיבו למילים

  307. צופה באח הגדול Says:

    בכיף עדי 😉

  308. Amitush Says:

    צופה,אכן שיר טוב,אני מאוד מזדהה אתו 🙂
    אגב,יש לו קשר לעוזי חיטמן ז"ל?

  309. עדידוש Says:

    שיר שאני מאוד אוהבת, בביצוע מעניין של אריק קלפטון –

    אני פורשת להיום, היה מצחיק וכיף להיזכר במיטב ה"ידיעות" וטוב לדעת שלא איבדנו את זה 😉 מסורת זו מסורת 😆 אני מבקשת: "נא להתנהג בהתאם" ולחשוב על עוד ידיעות מפוברקות בהמשך 8)
    לילה טוב עמיתוש, צופה ותיתוש וגם למי שסמוי 8)

  310. צופה באח הגדול Says:

    כן, הוא האחיין של עוזי חיטמן ז"ל

  311. צופה באח הגדול Says:

    😆
    לילה טוב עדי
    חלומות נעימים

  312. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש חלומות פז וחיבוק גדול מימני

  313. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש,שינה טובה ומתוקה

  314. צופה באח הגדול Says:

    טוב, אני כבר ממש מתה מעייפות
    אני לא רואה מה אני כותבת
    לילה טוב לכולם, חלמות נעימים ושנדע בשורות טובות ודברים טובים.
    חיבוק גדול לתיתוש, עמית'וש ולא לזנוח את עדידוש, למרות שהיא כבר הלכה.. 🙂
    לילה טוב

    שיר יפה

  315. Amitush Says:

    לילה טוב צופה יקרה 🙂

  316. תיתוש Says:

    לילה טוב צופה יקרה שינה ערבה וחלומות מקסימים קבלי חיבוק גדול בחזרה

  317. Amitush Says:

    לילה טוב תיתוש, שינה מתוקה 🙂

  318. תיתוש Says:

    לילה תוב עמיתוש חיבוק גדול לך ולילדיך

  319. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים שתהיה לכם שינה ערבה

  320. זיו Says:

    עמיתו'ש אחרי התוכנית היום {לא קריס ולא אנופ הולכים,אני רק מקווה שזה לא יהיה מאט וסוף סוף אמריקה תגאל אותנו מליל} זה עדיין עומד על 1:0,אז אני רגוע.

  321. זיו Says:

    אני בשוק-לא יאמן שאמריקה המטומטמת הזאת העיפה את מאט.מזל שהשופטים הצילו אותו למרות שזה היה סופר צפוי.שבוע הבא עפים שניים.בעזרת השם אנופ וליל.ואז יש טופ 5 אידיאלי.

  322. Amitush Says:

    ואני באה להודיע לך על כול מה שקרה היום ואתה כבר הספקת להקדים אותי!!!
    כול הכבוד זיו!!!!
    תסכים אתי אבל שאני הייתי בכיוון 🙂
    אין ספק שהפעם ממש הגזימו בבחירה,ממש לא הגיע לו,לדעתי ליל היתה צריכה לעוף!
    לא נורא,שבוע הבא היא תלך בטוח.
    שבוע הבא דיסקו 🙂

  323. זיו Says:

    כן-מצאתי קישור מצוין.
    היית בכיוון ?גם אני ידעתי שאנופ יהיה בבוטום 3,הייתה לי תחושה רעה לגבי קריס שלשמחתי לא התממשה.
    ברור שלא הגיע לו-לפני ליל ואנופ?ממש לא.הבעיה היא שכשאתה נמצא בבוטום 2 זה מעיד על קהל מעריצים יחסית חלש והשבוע אחרי הופעה חלשה הוא אכל אותה.קת'רין הייתה מקרה יוצא דופן.

  324. זיו Says:

    אני עפתי לישון.היה ממש כיף לצפות בתוכנית לייב,זה יותר מותח ככה מאשר לקרוא הודעות חחחח.
    לילה טוב.

  325. Amitush Says:

    תראה זו היתה פעם ראשונה שלו בבוטום 3, זה עדיין לא מעיד על קהל מעריצים חלש,הביצוע אתמול (וגם היום) לא היה ממש מוצלח ולכן הוא נפל.
    אני דווקא אמרתי את שלושתם ,לך תבדוק,אמרתי שכריס נתם הופעה מצויינת אתמול ולא נראה לי שהוא ירד לבוטום 3 ולכן כנראה שמאט ירד.
    הייתי בטוחה שליל הולכת…איזה באסה.

  326. Amitush Says:

    ברור!!! שמחה שמצאת קישור טוב 🙂
    לילה טוב זיו

  327. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם!

    שיהיה יום מקסים 😀

  328. אוריתי Says:

    בוקר טוב לכולם.

  329. אילנה Says:

    בוקר טוב יום נעים לכולם.

  330. ארנוס Says:

    בוקר טוב לולם!
    בעיתון "ישראל היום" ברכילות יש ידיעה שהצחיקה אותי – לא ברור האם בגלל הזכייה או בגלל מולי, אבל שפרה מתרחקת מהדת. את הקניות לחג היא עשתה ברשת "טיב טעם" שאינה כשרה…

    לא ברור האם זה סוג של בדיחה או שכתבו את זה ברצינות, אבל אותי זה הצחיק, הרי תהליך ההתרחקות של שפרה מהדת החל הרבה הרבה לפני האח הגדול, אז מה הקשר?

  331. דרומית Says:

    מיכל באנגלית תודה לך
    עדידוש את מתוקה אמיתית
    אוריתי
    כנראה שאת ואני לא על אותו גל
    תכתבי לי את המייל שלך?
    יום נעים

  332. אוריתי Says:

    דרומית יקרה
    המייל שלי
    oritk@d-u.co.il

  333. רמה Says:

    בוקר טוב לכולם!
    איך עבר החג? 🙂
    שיהיה יום מקסים

  334. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל החברים היקרים
    בוקר טוב למשקימי הקום אלה שעובדים היום ואלה שלא הדרי אוריתי אילנה ארנוס דרומית ורמה
    לילה טוב לנמים עמיתושה אני בא5ה לכסות אותך אירית תרגישי טוב אחותי יום טוב
    אני ההיה עסוקה היום אז להיתראות אחר הצהריים
    יום טוב לכולם

  335. עדידוש Says:

    בוקר/צהריים טובים, את היום האחרון של החופש אני מקדישה לאחיין המתוק שלי 😛
    דרומית תודה על המחמאה.
    ארנוס, הם חיפשו בכל דרך לכתוב אייטם על שפרה, אין מה להתרגש…
    שייהיה יום דבש לכולנו, נשתמע 😉

  336. אני Says:

    דרומית
    אפשר לדבר איתך בפרטי?
    זה המייל שלי
    mayak224@walla.com

  337. זיו Says:

    צהריים טובים לכולם.
    עמיתו'ש-מה קרה לך,הוא היה בבוטום 2 כשמייקל סרבר הלך.

  338. עדידוש Says:

    היי זיו 😛 חלמת בלילה על אמריקן איידול שזה הדבר הראשון שכתבת פה? 😉

  339. ארנוס Says:

    השגתי את התמונות של שפרה מעיתון רייטינג (זה מה-13/4), לפי הבגדים נראה לי שזה צולם ביום של האולפן השקוף. הכיתוב אוהד מאד – "חגיגות ה-100 לתל אביב לא הושלמו עד ששפרה, יפה ואיכותית, צעדה לאורך הנמל והקציפה את מי הים התיכון". לא הייתי מנסח את זה טוב יותר בעצמי…

    העמוד כולו-

    והתמונות מוגדלות (תענוג – היא יפהפיה במיוחד כשהיא מחייכת)-



  340. זיו Says:

    עדידוש-הלילה לא חלמתי על כלום.הייתי כל כך עייף שלמוח שלי לא היה כוח.

  341. עדידוש Says:

    ארנוס, תודה על ההשקעה, אכן ניסוח אוהד וחיובי! תענוג 🙂
    זיו, תיארתי לעצמי, הרי הלכת לישון בבוקר 😉 8)

  342. Amitush Says:

    בוקר טוב 🙂
    זיו, לא זכור לי מתי מאט היה בבוטום 3 אבל מה אכפת לי,העיקר שהוא נשאר.
    אבל אני חזיתי ששלושתם יהיו בבוטום 3 ולכן אני הייתי הכי קרובה!
    אני גם אמרתי שלדעתי או אנופ או ליל ילכו כך שגם פה הייתי קרובה. אתה היית בטוח לגבי כריס.
    מה נצ'מע ככה?
    ראיתי את התמונות של שפרה,מקסימה אמיתית. מעניין למה היא החליטה להאריך את השיער בסוף, הרי היא אמרה שהיא רוצה להישאר עם התסרוקת הזו לפחת בשנה וחצי הקרובות. כנראה שהיא מתכננת משהו אחר 🙂

  343. צביה Says:

    ארנוס
    תודה על התמונות היפות ובכלל על ההשקעה והמאמץ
    יום טוב וכייפי לכולם

  344. מ Says:

    אחה"צ נעימים לכולם.

    ארנוס, יקירי, אתה מלך!!!! תודה מקרב לב על התמונות של שיפ (כולל ההגדלות).

    המשך יום מקסים לכולם.

  345. זיו Says:

    עמיתו'ש-חחחח בקיצור עדיין 1:0 לי.

  346. תיתוש Says:

    שלום לכולם ובוקר טוב לעמיתוש וזיו

    ארנוס אני מודה מודה מודה לך על קבצי התמונות של שפרתנו יפפיה אמיתית

  347. ארנוס Says:

    היא באמת מדהימה… הכיתוב עצמו בכתבה הזו חיובי, אבל רייטינג הצליחו להרגיז אותי באופן כללי בגיליון הזה. הגיליון כולו עוסק ב"הישראלית היפה" ויש שם 25 מקומות. אז ברור לכולנו ששפרה אמורה להיות במקום הראשון, נכון?
    אז לא רק שנתנו אותו למישהי אחרת, הרבה פחות יפה משפרה, אלא ששפרה לא מופיעה בכלל בדירוג! כנראה מישהו נפל שם על השכל…

  348. ארנוס Says:

    אבל לפחות הם מציינים בעמוד הראשון שמדור הרכילות "עיקר החדשות" (איפה שהתמונות של שיפ מופיעות) – "חוגג השבוע עם פפראצי של סלבריטאיות יפות בלבד". נסלח להם הפעם, אבל בפעם הבאה רצוי ששיפ תהיה במצעד עצמו, רצוי בראשו. 🙂

  349. michal Says:

    היי לכם

    ארנוס, אכן תמונות מקסימות. שפרה נראית מאושרת, חופשיה ולא במתח.
    תודה

  350. עדידוש Says:

    "קפה אצל ברטה" יגאל בשן

    עכשיו כבר five o' clock 😉
    נשתמע בערב, ביי.

  351. אביגייל Says:

    שלום שלום,
    ארנוס – תודה על כל מה שאתה טורח. אני לא מצליחה לראות את התמונות, זה מביא אותי לדף שגיאה. למה ?

  352. תיתוש Says:

    שלום אחותי לפעמים כשלוחצים על רענון אז האתר ניפתח

  353. אביגייל Says:

    אהלן תיתוש, ניסיתי, זה לא נפתח.
    מה שלומך ? אחלה יום היום, לא ?

  354. תיתוש Says:

    כן אחותי אני מרגישה טוב מזג אויר אחלה מה שלומך?

  355. ארנוס Says:

    אביגייל, אין לי מושג למה זה לא נפתח לך. אולי תנסי אח"כ שוב?

  356. תיתוש Says:

    אחותי שלחתי לך למייל אולי יפתח לך משם

  357. אביגייל Says:

    תיתוש, תודה, אבל לא הצלחתי לפתוח.
    ארנוס, אנסה שוב יותר מאוחר.
    שלומי מעולה, תיתוש. ואם אצליח לראות מתישהו את התמונות יהיה אפילו עוד יותר טוב … מתגעגעת לשפרה שלנו …

  358. ארנוס Says:

    אביגייל תנסי מכאן-

    http://www.yousendit.com/download/dVlyaXRFNkdnYU9Ga1E9PQ

  359. תיתוש Says:

    אחותי אני הורדתי את התמונות ואני יחולה לשלוח לך את הקובץ להורדה אולי תצליחי אני שמחה שאת מרגישה מעולה מגיע לך להרגיש כך

  360. אביגייל Says:

    ארנוס, הצלחתי לראות את מה שתי שלחה לי, ואני מבסוטית. אתה צודק, זה מיום השידורים. איזה מקסימה.
    אחותי, תודה רבה, שיחקת אותה !

  361. מ Says:

    ראיתם את זה?

    http://celebs.walla.co.il/?w=/3601/1469390

  362. עדידוש Says:

    מ' תודה על הקישור, תמיד כיף להתעדכן מה קורה עם שפרה 🙂
    אביגייל, שניייייים שלא השתמענו 😉

  363. ארנוס Says:

    תודה מ'!
    רק אתמול דיברנו על איזו משפחה חמה ומלוכדת הם, והנה הוכחה.

  364. תיתוש Says:

    בבקשה אחותי אני תמיד אשמח לעזור במה שאני יכולה

    מ תודה רבה על הקישור

  365. אביגייל Says:

    מ. – תודה רבה.
    עדידושק'לה – לא השתמענו, אבל אני יכולה לנחש שהיה לך יום מקסים היום 🙂

  366. הדר Says:

    שלום לכולם!

    רק עברתי להגיד לכם שלום..
    אין לי הרבה זמן..

    שיהיה ערב מקסים 😛

  367. תיתוש Says:

    היי הדרי שתהיה לך עבודה קלה ונעימה

  368. הדר Says:

    תיתוש אני עדיין בחופש מהעבודה.. 🙂
    אבל עוד מעט אני עושה הפסקה מהלימודים.. אני אלך קצת לחדר כושר לנקות את הראש וזה גם הזדמנות לראות את חברה שלי שניא דיי מזניחה בזמן האחרון בגלל הלימודים..

  369. אביגייל Says:

    היי הדר, מגיע לך לבלות קצת, לא ??

  370. תיתוש Says:

    הדרי את צודקת תנקי את הראש ותהני עם החברה שלך

  371. הדר Says:

    חחח אביגייל עם כל העבודה והלימודים לא יוצא לי ממש לבלות…
    אבל אני משתדלת מתי שאפשר 🙂

  372. הדר Says:

    תודה תיתוש 😀

    טוב אני זזה….

    נתראה יותר מאוחר..

  373. ארנוס Says:

    האמת שעכשיו כשקראתי את זה עוד פעם, אני ממש מקווה ש"תוגת החגים" הזו היא פרי מוחו הקודח של הכתב. מקווה ששפרה לא עצובה בגלל משהו.

  374. עדידוש Says:

    הדר תהני 🙂
    אביגייל, את כמובן צודקת, היה לי יום קסום, אני אשפית בבידור והרדמה 😉
    היה קטע ממש מצחיק – גור היה אצלי בידיים {כיאה לפינוקי} , קישקש והסתכל על הכל עם עיניים ענקיות וסקרניות ואז בשניה בערך, הניח את הראש ונרדם, הרג אותי מצחוק –
    הוא פשוט התעייף והחליט שהגיע זמן לישון, בלי הודעה מוקדמת 😆

  375. שיח ורדים Says:

    ארנוס תודה על התמונות ול מ על הידיעה חבל שלא שומעים כמעט משפרה לאחרונה . היא חסרה מאוד .
    דרומית מה עם צבר ? גם ממנו לא שומעים שום דבר .

  376. שיח ורדים Says:

    ארנוס יש לנו נסיון עם כתבים כמעט בטוח ש”תוגת החגים” היא פרי מוחו הקודח של הכתב.

  377. עדידוש Says:

    ערב טוב שיח ורדים, את כמובן צודקת, הנסיון שלנו עם מוחם הקודח של אותם כתבי רכילות הוליד את ה"ידיעות" המפוברקות שלנו 😛

  378. ארנוס Says:

    אני מקווה… מגיע לשיפי להיות הכי מאושרת שאפשר, אבל אל דאגה – היא בידיהן האמונות של אפרת, רותי והסבתא ואני מניח שהן כבר תשפרנה את מצב רוחה. וגם אנחנו תמיד פה בשבילה. 🙂

  379. אביגייל Says:

    עדידוש, איזה מצחיקון …. צוות אש אתם שניכם ….

  380. עדידוש Says:

    אביגייל, צוות אש? אני מכירה את המושג מהצופים, אבל בטוח שזו לא אותה המשמעות שאת השתמשת במושג 😆

  381. אביגייל Says:

    עדידוש, לא הייתי בצופים 🙂
    בפגישה הבאה עם הפעוט – בבקשה למסור לו חיבוק מדודה אחת ממש משונה 🙂

  382. עדידוש Says:

    אביגייל יגיע 😉
    ארנוס, ראית שהכתב הוא גיל משעלי? אותו כתב שהמציא דברים לכתוב עליהם…הוא פשוט רצה למשוך אנשים – ברור שהשם של שפרה מספיק – אבל כדי להוסיף "אש למדורה" הוא השתמש במושג "תוגת חגים".
    כאילו ששפרה צריכה סיבה כדי לטוס, היא הרי מתה על טיסות 🙂

  383. ארנוס Says:

    אני מקווה עדידוש. מצד שני זה גם הכתב שכינה אותה "תו האיכות", שכמובן עם זה אנחנו מסכימים. אי אפשר לדעת. מקווה שהיא מחייכת עכשיו…

  384. עפר Says:

    שלום לכולם,
    היום ב"ערב טוב עם גיא פינס" בשעה 22:45 יש שידור חוזר של התוכנית שהייתה אחרי הגמר, עם רגעים אחרונים של הדיירים לפני השידור החי והחגיגות של שפרה בירושלים.
    כדאי לראות, זה כיף להיזכר.

  385. שיח ורדים Says:

    ארנוס גיל משעלי לא טיפש הוא יודע ששפרה היא “תו האיכות”, אך כאשר הוא צריך לצאת עם כתבה ואין לו תוכן לכתוב בה הוא צריך לגבב כמה מילים שימשכו את תשומת לב הקוראים.

  386. שיח ורדים Says:

    עפר באיזה ערוץ משדר גיא פינס?

  387. עפר Says:

    השידור של הערב משודר בהוט 3 , אבל יש גם שידורים חוזרים
    בערוץ 7

  388. שיח ורדים Says:

    תודה

  389. תיתוש Says:

    היי עפר תודה על המידע
    מה שלומך?

  390. עפר Says:

    תיתוש שלומי טוב.
    מה שלומך?

  391. תיתוש Says:

    עפר בימים קרירים כמו היום אני מרגישה טוב

  392. תיתוש Says:

    עדידוש ארנוס אני חושבת שצריך פוסט חדש עתגובות עולות לאט

  393. עדידוש Says:

    תיתוש, את צודקת 😉

    נפתח פוסט חדש שכותרתו: "חייבים להתעורר לשינוי"
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/16/%d7%97%d7%99%d7%99%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%aa%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%a8-%d7%9c%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%99/#respond

סגור לתגובות.


