מעשה ב: כולם, מישהו, כל אחד ואף אחד

by

d7a7d791-d799d79cd793d799d79d

פעם אחת היתה משימה חשובה,

שכולם היה צריך לעשות.

לכולם היה ברור שמישהו יעשה זאת.

כל אחד יכל לעשות זאת אבל…

אף אחד לא עשה זאת. מישהו כעס על כך

כי זה היה תפקיד של כולם ולכולם היה

הרושם שכל אחד יעשה זאת…

אבל אף אחד לא ידע שזה לא יעשה

ע"י כולם.

בסופו של דבר, מישהו הואשם ע"י

כולם שאף אחד לא עשה

מה שכל אחד יכל לעשות.

398 תגובות to “מעשה ב: כולם, מישהו, כל אחד ואף אחד”

  1. אילנה Says:

    חחחחחחחחחח עדידוש,אהבתי את הפוסט!

  2. ארנוס Says:

    אחלה פוסט!
    אני תיכף מתקשר

  3. תיתוש Says:

    לא הבנתי כתבתי תגובה מכודם לאן היא נעלמה?

  4. עדידוש Says:

    אילנה, הפוסט הקודם נהייה איטי ולכן העלתי את הפוסט החדש, כדי להקל על כתיבת התגובות 🙂 שמחה שאהבתם, את המשל הזה הכרתי בצבא 😛

  5. תיתוש Says:

    טוב לא חשוב עדידיש פוסט נחמד

  6. עדידוש Says:

    תיתוש, יכול להיות ששלחת את התגובה לאחר שהפוסט הקודם ננעל לתגובות ולכן היא נעלמה.

  7. אירית Says:

    חחחח עדידוש, צריך אינטליגנציה גבוהה כדי להבין את התחכום הזה. 😀

    אביגייל ותיתוש, נראה לי שיצר הקיום שלנו היה מאפשר לנו להתעלם מהמקום הראשון – לו היה מקום ראשון שלא מקובל עלינו – ולהתייחס רק לדברים החיוביים: כמה אנשים שפויים בכל זאת הצביעו לשפרה ואיזה דברים נפלאים היא עשתה אחרי התוכנית. אבל אני מסכימה אתכן שהמסר היה שונה לגמרי אם משפחת ב' היתה מנצחת, מסר שיש תגמול לבהמיות ולאנוכיות ולגסות-רוח. אני מניחה שגם היינו רואים הרבה יותר את בני המשפחה, ולא רק בנסיבות שהם מארגנים לעצמם בכוח אלא בתוכניות מרכזיות בפריים טיים. היום הם נאלצים להשתחל לערוצי נישה כמו ביפ, וגם שם יש להם רק קבוצת אוהדים מאוד מוגדרת, אנשים שאוהבים את ניחוח ה"מזרחיות" וה"כל העולם על הזין שלי" וה"אני אמיתי" שהם מפיצים. (ובכוונה כתבתי "מזרחיות" במרכאות כי ברור שזה לא המזרחיות שאני מכירה). אני מאמינה שגם אם הנסיבות (הנוראיות) היו כאלה הבלוג היה ממשיך לפעול ועל-ידי אותם אנשים. 🙂

  8. michal Says:

    עדידוש הפוסט משגע

    אילנה ואביגייל, נראה כי אנחנו, הבוגרות יותר, באמת התייחסנו לשפרה קצת כמו ילדה שלנו, לטוב ולרע.

  9. אירית Says:

    תיתוש, גם לי זה קרה: רשמתי תגובה והפוסט היה כבר סגור ואז הלכתי עם החץ אחורה לצעד הקודם וזה חזר לי להודעה שכתבתי והעתקתי אותה לכאן. תנסי, אולי זה יצליח לך.

  10. תיתוש Says:

    עדידוש אני כתבתי תגובה פה בבלוג החדש אבל יכול להיות שלא שלחתי אותה

    גם קרה לי משהו מוזר לחצתי על הקידור שהדר שמה והוא תקע לי את המחשב והיתי צריכה לעשות איתחול

  11. michal Says:

    אירית

    אני בהחלט חושבת שבובליל מייצג משהו בעייתי אצלנו בחברה ולכן, מעבר לשפרה עצמה שהיא דמות מקסימה ומעוררת אהבה, חלק מההצבעות היו לא רק בעד שפרה אלא גם אנטי בובליל. נעשה מאמץ גדול להרחיק את בובליל מהניצחון.
    אגב, הוא מבחינתו צודק במרמור שלו. קשת/קופרמן השתמשו בו כשהם יודעים שיש סיכוי גדול שהוא לא יזכה.

  12. אביגייל Says:

    עוד מעט חוזרת.
    אחלה פוסט עדידוש.

  13. אירית Says:

    לאילנה, אביגייל ומיכל באנגלית, גם אני בזמן התוכנית ומייד לאחריה חשתי בצורך להגן על שפרה. אולי לא כמו אמא, אלא כמו חברה טובה או אחות גדולה. אבל לאחר שפגשנו אותה הרגשתי ששחררתי. אני כבר יודעת שהיא בסדר ושאני לא צריכה יותר "לשמור" עליה. אני גם לא עוסקת יותר בכלל ביחסים שלה עם צבר, גם את זה שחררתי, למרות שאם בכל זאת משהו היה קורה הייתי מאושרת ביותר. אבל הסיפור הזה כנראה סגור וחתום. 😦

  14. עדידוש Says:

    אירית, תקראי את הפוסט פעם נוספת 😉
    תודה מיכל, אני לא יודעת מה המקור של המשל הזה, מבחינתי המסר הוא החשוב.

  15. michal Says:

    כן אירית, נראה כי כולנו סגרנו את נושא שפרה וצבר, כי הבנו שהוא סגור אצלם (לקח קצת זמן להבין זאת)

    יחד עם זאת, נחמד לי לשמוע על שפרה, על מה שקורה איתה ואני כן מצפה להצלחתה.
    מודה, אני כבר לא קוראת את הידיעות בוואלה, אין לי סבלנות לשטויות שהם כותבים (גם הסגנון פרובוקטיבי ו"נמוך")

  16. michal Says:

    מעניין באמת מה מקור המשל אבל המסר חכם. חייבת לומר שכשקראתי קצת דקדק בלב. בחנתי את עצמי, האם אני מחכה למשיהו שיעשה את מה שכל אחד יכול לעשות? מקווה שלא.

  17. אירית Says:

    מיכל, אני דווקא חשתי שהמרמור של משפחת בובליל היה לגמרי לא מוצדק. במשך כל התוכנית ההפקה והמנחים דחפו את יוסי באופן ממש בוטה: בשעות החשיפה, בכך שהראו רק אנקוטות מצחיקות כאשר כידוע רוב הזמן הם היו משעממים ורעים, בכך שהדגישו כל אמירה בעייתית ולו הקטנה ביותר של יתר המתמודדים. אני חושבת שיוסי ועינב כרו לעצמם לבד את השוחה שאליה נפלו כאשר השתן עלה להם לראש והם התחילו להתנהג כמלכי ממלכת הזבל. מן הבחינה הזאת את צודקת, שבחודש האחרון (מאז כניסת הדיירים החדשים) הבובלילים היו כל כך נפוחים מעצמם ומגעילים שבאמת עוררו טינה וגועל וגרמו לאנשים שרצו למחות כנגד ההתנהגות הזאת להצביע גם אם לא התכוונו מלכתחילה, או להצביע יותר מאשר התכוונו. הפעילים בבלוג התאהבו בשפרה כמובן גם בלי שום קשר לבובלילים.

  18. michal Says:

    מישהוא

  19. תיתוש Says:

    אירית אני לא פגשתי את שפרה ולי יש עדיין צורך להגן עליה והצורך הזה לא יעבור ליכל אוד אני יודעת שהבובילים וההסתה שלהם נגד שפרה קימת לכן אני ימשיך לדעוג לשפרה כל בחיים

  20. אירית Says:

    עדי, בסופו של דבר גם אני הבנתי. כשמסבירים לאט …
    מתוחכם! :S ") 😛

  21. michal Says:

    נכון אירית אבל דעי לך שהתארגנו קבוצות שונות של אנשים להצביע לשפרה גם בגלל הסיפור של בובליל עם האונס.

    אני לא מצדיקה, חלילה, את ההתנהגות שלו. אני רק אומרת שהבטיחו לו הרים וגבעות, נתנו לו תחושה של מלך שעוד רגע ימשול ובסוף הוא הפסיד בפער עצום.

    קשה היה לו לעכל את זה.
    אני לא מגינה עליו ובהחלט לא מרחמת. רק מבינה.

  22. michal Says:

    תיתוש

    עושה רושם ששפרה מצליחה לדאוג לעצמה ואני לא חושבת שצריך לדאוג לה כל החיים.
    אני מאמינה שגם שפרה לא הייתה רוצה שנדאג. אני מעריכה שהיא הייתה שמחה שנאהב אותה, נעריך ונתעניין אבל בהחלט לא נדאג.

    בכלל, אילנה צודקת, כדאי רק לחשוב חיובי- אנרגיות בריאות.

  23. תיתוש Says:

    מיכל אני יודעת ששפרה יכולה לדעוג לעצמה וזה מה שהיא עשתה כל החיים שלה אבל אני מביאה כאן צורך פנימי שלי להגן עליה שחלילה אף אחד לא יפגע בה

  24. אירית Says:

    תיתוש, אולי אני טועה, אבל נראה לי שהדאגה שעוד נותרה לנו לשמור על שפרה מהבובלילים היא סוג של אנלוגיה שאנחנו עושים מן הבובלילים כשלעצמם אל דברים אחרים שקורים בארץ ושחורים לנו: בעיקר בפוליטיקה, אבל גם בכלכלה ובדת ובתרבות. אני מרגישה צורך להגן במקרה הזה על עצמי, לאו דווקא על שפרה, מפני כל התנהגות בוטה, נמוכה וכוחנית שמתעלמת מרגשותיי ומן המורכבות של החיים, שלא שומרת על זכויות המיעוט והחלש, שלועגת לאחר ומתעמרת בו. מן הבחינה הזאת ההימצאות שלנו ביחד מחזקת אותנו, נותנת לנו להרגיש פחות לבד מול אי-הצדק שניבט מול עינינו. המסר שלנו של "ואהבת לרעך כמוך" ושל "תעשה טוב – תקבל טוב", ששמשותף לנו כאן בבלוג, זה מסר מחזק שנותן המון אנרגיות, גם לנו וגם כמובן לשפרה היקרה. 🙂

  25. עדידוש Says:

    אירית, אני לגמרי מזדהה עם מה שכתבת הרגע….כל מילה בסלע!

  26. אירית Says:

    מוקדש לארנוס, דרגון וצבר (ואולי גם לזיו, אפילו שאני לא בטוחה שזה בדיוק מתאים)

    השיר הזה לא מוקדש לאף אחד, ובכל זאת שיר יפה

  27. michal Says:

    אירית- צודקת במאת האחוז

  28. גוויני Says:

    אירית מיותר לציין שאני מאוד אוהבת את סגנון הכתיבה וההתבטאות שלך. ניחנת בכישרון 🙂

    עדידוש- אחלה פוסט!!!

  29. תיתוש Says:

    אירית אחלה שירים

  30. תיתוש Says:

    היי גוויני

  31. עדידוש Says:

    היי גוויני, תודה 🙂
    הקשבתי שוב היום לשיר שהעלת של יאיר זיו – "ואחרי שהכל יגמר" ובהקשבה שניה אהבתי יותר.

    אירית, שירים מעולים 🙂

  32. אירית Says:

    תודה גוויני 😳 אצלי את עדיין חתול למרות שניסיתי לנקות את הקוקיז. 😀
    אעזוב אתכם לעת עתה ואולי אחזור מאוחר יותר (אם לא אירדם – בכל זאת אני חולה 😦 ) המשך ערב נפלא לכולכם!

  33. עדידוש Says:

    ביי אירית, תרגישי טוב ותתחזקי באמצעות המנוחה.

  34. גוויני Says:

    לילה טוב אירית.
    תרגישי טוב…

    עדידוש- רק פעם שניה?
    טוחנים אותו בגלל"צ (מקום 8 במצעד הישראלי…)

  35. עדידוש Says:

    גוויני, בתקופה האחרונה לא כל כך הקשבתי לגלגל"צ, אני פחות בנסיעות ומקשיבה לדיסקים.

  36. תיתוש Says:

    לילה טוב אירית תרגישי טוב יותר מאוחר אני יבוא לכסות אותך

  37. זיו Says:

    איזה פוסט מקסים.צריך לקרוא בזהירות כדי להבין.
    התמונה הזכירה לי את השיר הזה:

  38. דדהדס Says:

    שלום
    למען הגילוי הנאות,,
    אני עמוק ב 4 בלוגים פוליטיים ושל מוזיקה, לכן בלוג זה עבורי
    הרבה יותר למען הפלג'ר והתענוג ושמחה מאד שהכרתי אנשים נפלאים
    מצחיקים וכן אירית גם יודעים לכתוב, אם זה בחוש הומור כמו
    קיפ ודרגון ואם זה ברצינות כמוך ואביגייל והפיה הטובה
    ושלא לדבר על זיו שיודע להתנסח מעולה והוא אפילו לא בן 17.
    ופיספסתי עוד כמה.
    כשאני מגיע לבלוג זה בלילה אני כבר מותשת מהבלוגים האחרים
    וגם משום שאני מגיע מאוחר הביתה.

    לעניננו,,אירית גם אני נתקלתי במקום הגס רוח שציינת ודיי התחלחלתי.
    בנוגע לדברייך על שפרה חותמת על כל מילה.
    אני בדעה שצריך פשוט להניח לה, אני ממש מתעבת את הפפרצ'י
    שזה ממש בזוי בעניי כל הריצה הזו אחריה.

    בנוגע לנושאים בבלוג,
    חברות וחברים, והיה ולא נוח לכם אם היציאות הפוליטיות שלי ובכלל
    אנא אימרו לי ואני נעלמת כלעומת שבאתי.
    אבל אמשיך מן הסתם להיות "סמויה" (המילה הזו לא לרוחי)
    אני באמת אוהבת את הבלוג ואת דייריו.
    כעת אתפנה לעניניי.
    להתראות .

  39. דדהדס Says:

    זהו
    פספסתי את היקר לי ביותר בבלוג זה
    ארנוס שבלעדיו אני בספק אם הייתי נשארת.

  40. עדידוש Says:

    דדהדס, חס וחלילה חס ושלום! את מקסימה ומעניינת ואין לך אישור לנטוש אותנו!!!

  41. גוויני Says:

    דדהדס,
    אנחנו אנשים בוגרים ויכולים להשלים עם העובדה שלאנשים שונים יש דיעות שונות.
    חוצמזה את מעשירה את ידיעותיי בעולם המוזיקה- אז אבוי לך לנטוש!

  42. ארנוס Says:

    תודה דדהדס, את כמובן רצויה כאן, אל תהפכי לסמויה. במיוחד כשאנשים מרגישים שאולי הבלוג מתפוגג, רצוי לעבות אותו עם כמה שיותר נושאי שיחה.

    והתמונה היומית – אחת התמונות הכי יפות של שיפי, היא נראית כאילו צויירה ביד אמן…

  43. תיתוש Says:

    דדהדס תבדקי בפוסט הקודם אירית כתבה לך משהו

    ולמה את תמיד באה כותבת משהו ומיד בורחת? תני לנו צ'נס להגיב לך

  44. גוויני Says:

    מישהו מבין בהכנת אלבומים בלופה?

  45. תיתוש Says:

    תודה ארנוס תמונה מקסימה

  46. תיתוש Says:

    גוויני פעם היה לי את התוכנה שלהם אבל אני לא ממש זוכרת

  47. Amitush Says:

    היי לכולם 🙂
    עדידוש, פוסט מקסים!

  48. ארנוס Says:

    טוב אנשים היום אני חותך מוקדם, קמתי מוקדם והעיניים נעצמות…
    לילה טוב!

  49. Amitush Says:

    לילה טוב ארנוס

  50. גוויני Says:

    לילה טוב ארנוס!
    sweet dreams

  51. תיתוש Says:

    הייעמיתוש מה שחומך?

    ארנוס לילה טוב חלומות שיפפז

  52. ארנוס Says:

    תודה לכולם, זזתי!

  53. תיתוש Says:

    אוףף חחחחח היי עמיתוש מה שלומך

  54. Amitush Says:

    היי תיתוש,שלומי בסדר אבל קצת מדוכדכת…אבל זה לא לבלוג
    מה שלומך?

  55. דדהדס Says:

    תיתוש
    אני לא בורחת,
    לא תמיד יש לי מה להגיד,
    חוצמזה אני מעדיפה לקרוא ולהנות
    מנהשיחות שמתקיימות בבלוג כפי
    שנעשה בשעות האחרונות כאן,
    אני מודה שיש לי את העדפות שלי לגביי הבלוג.
    אני לא כותבת דגולה שצריכה להגיב
    על כל מה שנאמר.
    בסך הכל כייף לי עם כולם.

  56. תיתוש Says:

    עמיתוש אני מרגישה בסדר אבל חבל לי שאת מדוכדכת אם תרצי לשתף אותי את יודעת את האימייל שלי

  57. Amitush Says:

    מצאתי מתכונים שווים למטעמים העשויים ממצות
    יש כאן גם את המתכון ללביבות המתוקות שהוזכרו כאן ע"י אביגייל ואירית 🙂
    http://food.walla.co.il/?w=/906/1464778

  58. Amitush Says:

    תודה תיתוש חמודה, זה קצת אישי.

  59. תיתוש Says:

    בסדר עמיתוש אני מקווה שמה שזה לא יהיה אני מקווה שיחלוף מהר

  60. דדהדס Says:

    לילה מצוין ארנוס.

    גווני ועדידוש תודה
    ואני לא מתכוונת לנטוש
    ולהניח לכם כל כך מהר.

    אירית
    השיר של ג'ון באז את לא תאמיני
    אבל היום שרנו את זה באיזה שהוא אירוע, (לא סמפאטי)
    טוב
    הלכו כולם, ,,,
    נחזור מאוחר יותר.

    קיפ
    מה יהיה?

  61. אילנה Says:

    ערב טוב דדהדס,גוויני ועמיתוש.

    עמיתוש קבלי חיבוק ענק,אל תשכחי את הסיסמא: תחשבי טוב תקבלי טוב.
    שולחת לך אנרגיות חיוביות להקל על הדכדוך.

  62. אילנה Says:

    דדהדס,כתיבתך נעימה לי ונהנית לשמוע את דעותייך,את חופשיה להביע אותן כאוות נפשך.

  63. Amitush Says:

    אילנה,תודה יקירתי 🙂

  64. עדידוש Says:

    היי עמיתוש יקרה, תאמיני שיהיה טוב.
    שיר חזק –

  65. אוריתי Says:

    ארנוס לילה טוב.
    אירית תרגישי טוב, מזדהה עם כל מה שכתבת מלבד הצבע הצהוב ומכבי ת"א.
    עמיתוש, חיבוק חם ממני, גם אני היום עצובה.
    דדהדס, לא מרשים לך לעזוב אותנו, אנחנו דווקא אוהבים חילוקי דיעות, מוסיף עניין לבלוג.
    גוויני- גם אצלי את עדיין חתולה מתוקה.

  66. עדידוש Says:

    אוריתי, קבלי חיבוק חם ושיר –

  67. תיתוש Says:

    נו מה יהיה עם הדכדוך והעצבות שלכן תכף גם אני ידבק מימכן

  68. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    קבלו שיר עידוד – עם אורח רוח הכל מסתדר.

  69. תיתוש Says:

    שלום מ

  70. Amitush Says:

    אוריתי,קבלי חיבוק ממני 🙂 אני מקווה שהעצבות שלך תתפוגג כבר היום.

  71. עדידוש Says:

    היי מ', שיר יפה של ריטה.

    "קחי לך זמן" – יציאת חירום

  72. Amitush Says:

    תודה עדידוש 🙂

  73. תיתוש Says:

    טוב נו אוריתי ועמיתוש כלם מחבקים אתכן אז קבלו חיבוק גדול גם מימני

  74. Amitush Says:

    תודה תיתוש,אל תרגישי חייבת 🙂 רק אם את רוצה

  75. עדידוש Says:

    בית הבובות – "שיר בעיפרון"

    תקשיבו למילים, מילים חזקות!

  76. תיתוש Says:

    חחחח עמיתוש נראה לך שאני מרגישה חיבת 🙂 קבלו עוד חיבוק ענק מימני

  77. Amitush Says:

    תודה תיתוש,קבלתי את החיבוק והוא מאוד חם ומפנק 🙂

  78. תיתוש Says:

    עמיתוש בגלל שהוא מכל הלב 🙂

  79. Amitush Says:

    למי שבא קצת לצחוק,הנה המערכונים המופרעים של החמישיה הקאמרית
    http://www.mako.co.il/vod-index/comedy-hamishia

  80. ora Says:

    אולי שמישהוא יתיחס אלי פה

  81. עדידוש Says:

    שלמה ארצי – "נצמדנו"

    היי אורה, מה שלומך?

  82. Amitush Says:

    שלום אורה 🙂

  83. תיתוש Says:

    אורה אני מתיחסת לכולם יפה רוצה חובוק? 🙂

  84. ora Says:

    היי עדידוש נרגעת מאתמול

    תיתוש תודה שולחת גם לך חיבוק

    ושלום אמיתוש חמודה

  85. אילנה Says:

    הלווו אורה,מזמן לא דיברנו:-)

    הקטנה שלי חזרה מיוהנסבורג והביאה לי….ערמה של ממתקים,ילדה מתוקה ,כל מה שאני אוהבת ובכמויות 🙂

  86. ora Says:

    היי אילנה מתוקה שנייייייים

  87. עדידוש Says:

    אילנה, כל הכבוד לבת ואולי תכבדי גם אותנו? בא לי משהו מתוק 🙂

  88. אוריתי Says:

    תודה על החיבוקים.
    אורה, קבלי חיבוק ממני.

  89. אילנה Says:

    חחח,אכן שניייייייייייייים .

  90. תיתוש Says:

    תודה אורה

    אילנה אפשר להתכבד בממתק אחד?

  91. עדידוש Says:

    ואח"כ אתן מתפלאות למה DRAGONKNIGHT טוען שאנחנו חבורה של "דובוני אכפת -לי" 😆 חיבוק לכולם!

  92. אילנה Says:

    עדידוש,הרי לך שוקולדים למינהם ,פירות יבשים טעימים ושונים מהתוצרת בארץ,מרשמלו בטעמים שונים ומשונים תבחרי מה שנפשך חפצה.

    אוריתי יקירה,קבלי ממני חיבוק ענק וחופן של אנרגיות חיוביות להעלמת הדכדוך.

  93. ora Says:

    תודה אוריתי חמודה גם אני מחבקת ומנשקת אותך. אני מאד אוהבת חיבוקים ונשוקים. עדידוש את עו אוהבת אותי אחרי אתמול?

  94. תיתוש Says:

    עדידוש חיבוק גם לך 🙂

  95. אילנה Says:

    בוודאי תיתוש,קחי מכל התקרובת שרשמתי כאוות נפשך.

  96. אילנה Says:

    חחחחחחחחחחחחחחח,אורה.

    אני מדמיינת את עדידוש מתגלגלת מצחוק לשאלתך 🙂

  97. תיתוש Says:

    אילנה לא יפה לקפח גם אני ביקשתי ממתק

  98. עדידוש Says:

    אורה בטח שאני אוהבת אותך, הצחקת אותי כהוגן!
    תודה אילנה, אני בוחרת במרשמלו משובח 🙂
    תודה תיתוש.

  99. עדידוש Says:

    חחחחחחח אילנה, זו בדיוק היתה התגובה שלי 😆

  100. תיתוש Says:

    חחחחח אילנה יקרה תודה וקבלי גם את חיבוק גדול מימני 🙂

  101. אוריתי Says:

    תיתוש, קבלי ממני ממתקים, הבאתי הרבה מכרתים.

  102. תיתוש Says:

    יו אוריתי אך אני אוהבת את הממתקים ניון תודה וקבלי עוד חיבוק ענק מימני 🙂

  103. תיתוש Says:

    מיון

  104. Amitush Says:

    אילנה,תהני 🙂

  105. אוריתי Says:

    תודה תיתוש, ואת יכולה לבחור מה שאת רוצה(אני מזהירה שיש גם לא כשרים שאותם אני שומרת לאחרי פסח).

  106. Amitush Says:

    אוריתי,יש לוקום? 🙂 בא לי דווקא לוקום עם פיסטוקים

  107. עדידוש Says:

    אחד השירים המצחיקים של שלמה ארצי – "בשל תפוח"
    אל תפספסו את איך שהוא נראה 😉

  108. תיתוש Says:

    אוריתי תני פיטות של של הממתקים

  109. אוריתי Says:

    עמיתוש יש לוקום, לא עם פיסטוקים כי אני אוהבת לוקומים עם תוספות אז יש הרבה חתיכות לוקום בכל מיני צבעים, מסוג מסוים שאני אוהבת, תתכבדי.

  110. תיתוש Says:

    פירוט

  111. Amitush Says:

    חחחח עדידוש, מזה הקיפצוצים האלו והשפם המצחיק הזה? גדול!

  112. אוריתי Says:

    תיתוש,
    לא יודעת אפילו להסביר כי כל השמות ביוונית אבל יש לוקום, יש עוגיות חמאה ושקדים מדהימות, יש נוגט, חטיפי שקדים ואגוזים, שוקולדים, יין ואוזו מטובל בלימון ודבש שמיוחד לכרתים.

  113. תיתוש Says:

    שנות ה70 היפות תודה עדידוש מגיעה לך עוד חיבוק בסולם תיתוש

  114. Amitush Says:

    תודה אוריתי,טעים טעים!! 🙂

  115. אוריתי Says:

    לבריאות עמיתוש, מקווה ששיפר לך את מצב הרוח.

  116. תיתוש Says:

    אוריתי אני מוכנה לאכול גם חמץ אני ישמח לטעימה ורטואלית מהכול גם לך מגיעה עוד חיבוק בסולם תיתוש 🙂

  117. עדידוש Says:

    עמיתוש, שנות ה-70 העליזות 😆
    קטע קצר וקורע של הגשש החיוור – זרבובית – הצ'ופצ'יק של הקומקום

    מחזיר אותי לימי שבת בבוקר עם אבא שלי כשהייתי קטנה 🙂

  118. אוריתי Says:

    תיתוש תתכבדי.

  119. תיתוש Says:

    תודה אוריתי יש לך משמה מתוקה 🙂

  120. תיתוש Says:

    חחחח תודה עדידוש זרבוביתי זרבוציתה זרבוביתנו 🙂

  121. עדידוש Says:

    לילה טוב לכולם, לחברים הגלויים והסמויים 8)

  122. תיתוש Says:

    רגע עדידוש קבלי שיר יפה

  123. אוריתי Says:

    לילה טוב, גם אני פורשת, מחר צפוי לי יום קשה, צריכה לאגור כוחות.

  124. Amitush Says:

    לילה קסום עדידוש 🙂

  125. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי תודה שהמתקת לי את הלילה קבלי חיבוק אחרון להלילה חיבוק של אנרגיות חיוביות

    לילה טוב עדידוש חובוק גדול גם לך

  126. Amitush Says:

    ראיתם את "זה היה ביתי " תוצרת האח הגדול VIP???
    יצא טוב

    http://www.mako.co.il/music-news/local/Article-60684cf44c65021004.htm

  127. Amitush Says:

    לילה טוב אוריתי,תודה רבה על הלוקום!
    מקווה שמחר העצבות כבר לא תהיה.

  128. אילנה Says:

    לילה טוב אוריתי,שמחר יומך יעבור בקלות ותשובי אלינו עם חיוך ותחושת הקלה.

    לילה טוב עדידוש.

  129. אילנה Says:

    לילה טוב לחברי הבלוג היקרים,שינה טובה וערבה.
    מחר יום חדש,שיהייה יום טוב ובשורות טובות עימו.

  130. תיתוש Says:

    עמיתוש כן אני גם ראיתי כשהם קיבלו את המשימה שימי תבורי לא היה בטוח בעצמו ועשה הרבה שעות של חזרות

  131. Amitush Says:

    לילה טוב אילנה,חלומות נעימים
    תיתוש,פעם ראשנה שאני רואה את זה. יצא להם לא רע בכלל,שימי היה הכוכב.

  132. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה יקרה תודה על הממתקים היה טעים
    מהפה שלך לאלוהים שיהו רק בשורות טובות לכולם

  133. תיתוש Says:

    כן נכון שימי אמר שהוא בכלל לא הקיר את השיר ואת הזמר מני בגר חלק מהמשימה של השיר היה שהם היו צריכים לשנות את המילים של השיר ורק הפיזמון נשאר אותו הדבר

  134. תיתוש Says:

    עמיתוש זה השיר המקורי

  135. דדהדס Says:

    אירית
    קראתי שוב את כל מה שכתבת וכמובן את האחרים,
    והזכרת את ברוס ספרינגסטין,
    הוא הוציא דיסק שלם בשנה שעברה עם שירי עם
    של פיט סיגר ו–וודי גאטרי
    אלה השניים שנחשבו ממש למעמד הפועלים,
    עשו המון למעמד הפועלים במיוחד בתקופת השפל הכלכלי,
    הם היו בין הראשונים שהתארגנו בקבוצות של זכויות אדם.
    וכמובן ברשימה השחורה של מקרתי ,(את בטח מכירה)
    ברוס ספרינגסטין היה מהבולטים שהתארגנו עבור אובמה.
    ולא במקרה שר את השירים הללו כולל "אנו נתגבר"

    זה שיר שבכל הופעה הוא לא רק שר
    קודם כל מדבר לקהל מה זה ומי זה וודי גאטרי
    וכמובן מזכיר את פיט סיגר שכתב את "אנו נתגבר"
    לילה טוב לך ולכולם.

  136. Amitush Says:

    תיתוש,אני מכירה את הביצוע המקורי. שיר מעולה!!

  137. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס

  138. דדהדס Says:

    תיתוש
    חמודה שלי
    אני מקווה שאת לא כועסת עלי
    בשל הנירגנות שלי.

  139. אירית Says:

    נכנסתי רק להגיד לכולכם לילה טוב.
    ראיתי בפורום ריאליטי ב-Ynet דיון מעניין על תוכניות ריאליטי. בעיקר מעניין מה שכתבה חברה שלנו: "שושנת העמקים", שבעבר כתבה בבלוג של ויק.
    מי שזה מעניין אותו מוזמן להציץ.
    http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-860-18165-26086063,00.html

  140. תיתוש Says:

    חחח דדהדס מה יש לך היום שאת כזאת חסרת ביטחון באזה פורום עיצבנו אותך והורידו לך את הביטחון אני לא כועסת עליך ואין לי סיבה לכעוס ואת גם כיבלת חיזוקים היום מהחברים בבלוג שהם לא מוותרים עליך ואם מעצבנים אותך בפורומים\בלוגים אחרים את יכולה לבו לנוח אצלנו ואנחנו נתמוך בך אז קבלי מימני גם את חיבוק גדול ותדעי לך שכולם אוהבים אותך פה

  141. תיתוש Says:

    אירית אני באמצה כתיבת אימייל אליך

  142. דדהדס Says:

    אירית
    הלכת?

  143. אירית Says:

    לילה טוב לכל הבלוג.
    דובי דובי שן

  144. אירית Says:

    דדהדס, אהלן, אני כאן. מה קרה לכולם היום – או מדוכדכים או נרגנים. זה כנראה מרוב מצות, או מרוב ממרח שוקולד על מצות, או מרוב בובלה עם מצות. מה יהיה? חבר'ה, עוד כמה ימים יהיו כבר פיתות. 🙂

  145. אירית Says:

    השיר דובי דובי שן מביא לי נוסטלגיה חזקה לאבא שלי, שהיה מעריץ של שושנה דמארי וזה היה שיר שלה.

  146. אירית Says:

    דדהדס, לא הכרתי את התקליט הזה של ברוס ספרינגסטין. אני אוהבת שמחדשים שירים ישנים ונותנים כבוד לראשונים שהובילו את הדרך. להורים שלי היה תקליט של פיט סיגר אז נחשפתי אליו בילדותי. כך אריק איינשטיין עשה בזמנו כשהציא 3 או 4 תקליטים של "שירי ארץ ישראל הישנה והטובה" וגאל כל מיני שירים ישנים משכחה.

  147. תיתוש Says:

    אירית את עדיין כאן?

  148. אירית Says:

    כן תיתוש, חיכיתי לך. אני צריכה להגיד לך מתי בדיוק לכסות אותי. 🙂

  149. תיתוש Says:

    אירית שמת כבר פעם את יונית שקד נכון?
    את יכולה להגיד לי מתי לכסות אותך ולדעתי הית צריכה לישון כבר מיזמן שכחת שאת חולה אז בבקשה רוצי למיטה שאני יבוא לכסות אותך וגם מחכה לך אימייל

  150. דדהדס Says:

    אירית
    חשבתי שהלכת

  151. דדהדס Says:

    אירית
    אני קוראת דיי הרבה את מה ששושנת העמקים כותבת
    והיא לוקחת מאד ברצינות את התכניות האלה, אבל תענוג לקרוא אותה.

  152. אירית Says:

    כן דדהדס, גם אותי די מצחיק היחס הסופר מעמיק ורציני לתוכניות ריאליטי. כאילו, דה, אלה תוכניות בידור קלילות. אבל שושנת העמקים כותבת נהדר. לקראת סוף התוכנית האה"ג היא כתבה קטעים ממש מקסימים על שפרה, בכמה רמות מעל כולנו.
    מה קורה איתך? הבנים כבר עזבו לעיסוקיהם?

    תיתוש, קראתי וכבר הגבתי (אני זריזה 🙂 )

  153. אירית Says:

    תיתוש, אפילו לא זכרתי שקוראים לזמרת הזאת יונית שקד. הנוסטלגיה שלי היא לשיר הספציפי הזה שאתו אבא שלי היה מרדים אותי בהיותי תינוקת-ילדה קטנטנה.
    למען האמת אני עוד לא רדומה כך שאם את רוצה לדקדק במצוות, אז אני מבקשת כיסוי רק בערך עוד שעה. 🙂 אם לא קשה לך.

  154. דדהדס Says:

    tאירית
    בן אחד יטוס ביום שישי ללונדון ל 5 ימים
    ל 2 הופעות
    השני עסוק בצילומים בלימודים שלו

  155. אירית Says:

    דדהדס, בקיצור הבנים מתרוצצים ונהנים. אני מקווה שגם את ובן זוגך מוצאים דרכי בילוי לרוחכם. אני רק חוששת, מהכרותי אתך, שכל היום את מתרוצצת בהפגנות בשמש הקופחת. יקירתי, יש עת למחאה ועת לכיופים. אני מקווה שאת מצליחה לאזן בין כל הדברים. 🙂

  156. דדהדס Says:

    אירית
    אני חייבת לספר לך משהו אפרופו הפגנות,,
    פעם הייתי מאד פעילה בנשים נשחור
    והיגענו לכיכר פריז בירושלים ושם חתפנו את כל הזועמה
    שאת ואביגייל דיברתם על כך,
    הרבה קללות ויותר מיכך,,,,

  157. אירית Says:

    דדהדס, גם אני הייתי מפגינה פעם עם הנשים בשחור בכיכר פריז. לא באופן קבוע אבל מידי פעם. אולי אפילו נפגשנו. 🙂 כשאתה ירושלמי אתה כנראה הופך להיות מחוסן אחרי כמה זמן. אלינו מגיעים כל המשוגעים והקיצוניים. אבל כבר כמה שנים אני לא הולכת כמעט בכלל להפגנות, בשל כל מיני סיבות שלא אפרט כאן. יש לי קרובי משפחה בני 80 ומשהו, קרוב ל-90, שעדיין משתתפים בכל ההפגנות שמתקיימות בירושלים. אני מאוד גאה בהם.

  158. דדהדס Says:

    אירית
    התכוונתי לנשים בשחור
    ו לזוהמה.

  159. תיתוש Says:

    אירית לא מפריאה לי לכסות אותך מתי שאת רוצה מה שמפריעה לי שאת חולה ולא נותנת לעצמך מנוחה וזה לא טוב
    יונית שקד מאוד נעימה לי לאוזן והיא לא מנסה לתת לשיר אופי אחר וזה מוצה חן בעיניי

  160. דדהדס Says:

    אירית
    האמת שהיום אני פחות הולכת
    אני גם מאד מאוכזבת מהשמאל בארץ.
    אני מודה שדעותיי י לא השתנו.

  161. תיתוש Says:

    דדהדס הדעות שלנו לא הישתנו הפוליטיקאים הישתנו

  162. דדהדס Says:

    אירית
    לפני שאת הולכת
    אני מבקשת להשמיע לך שיר פנטסטי
    ולו רק בשל צבע החולצה חחחחחח
    אבל השיר מדהים ויש קטע של פסנתר סולו
    אני משוגעת על השיר הבן שלי עוד יותר
    זה שיר שצריך להקשיב לו יותר מפעם אתת
    ואז ממש מתאהבים

    אני מאחלת לך בריאות טובה
    ומה זה כייף לי לדבר איתך.
    אני לא הולכת לשום מקום אני רק לא רוצה שתפספסי את השיר.
    אל תשמעי אותו עכשיו. אחר כך.

  163. אירית Says:

    דדהדס, אני אתך בעניין הזה. יש הרגשה של חוסר מנהיגות ואובדן דרך בשמאל הישראלי. וגם אני מרגישה שדעותי לא השתנו, אבל המציאות השתנתה. קודם כול, דעות שנחשבו בעבר קיצוניות מאוד של השמאל למעשה אומצו על ידי רוב החברה במשך הזמן. ומן הצד השני, שנאה וגזענות כלפי שכנינו הערבים תפסו להן חזקה בחברה כדבר לגיטימי וניתן למצוא תפיסות כאלה גם בקרב רבים שנחשבים מכל בחינה אחרת כאנשים נאורים. מאוד מרגיז ומפחיד לראות את זה. שלא נדבר על כך שהיום יש מפלגה בכנסת שזכתה לתמיכה עצומה ודוגלת באופן גלוי בגזענות ובשנאת ערבים. כל המחלות האלה ייפתרו ביום שיהיו כאן מנהיגים שיובילו לשלום, או כאשר מדינות העולם יכפו עלינו שלום. אז יוכלו אולי להפנות סוף-סוף אנרגיה לבנייה וליצירה ולא להרס ולהרג. אני לא יכולה לוותר על אופטימיות בעניין הזה.

  164. אירית Says:

    תיתוש, הערנות שלי עכשיו היא כנראה תוצאה של יומיים רצופים של שינה. כמה כבר אדם יכול לישון? אבל הגוף עוד עייף, אז עוד מעט. אני יודעת שאת דואגת לי אז לא אגרום לך לדאגה נוספת. 🙂
    מחר יהיה יום טוב יותר, מקווה שלכולנו. 😀

    לילה טוב תיתוש ודדהדס. היה נעים מאוד (גם אם הקוראים בבוקר יתרעמו שאנחנו מדברות על פוליטיקה מאחורי גבם, אבל מה אכפת לי). שינה מתוקה וחלומות פז לשתיכן.

    דדהדס, אקשיב לשיר מייד כשאלך מכאן. את רואה, אני מצייתת לך (למרות שאני לא צייתנית בטבעי … חחחח).

  165. דדהדס Says:

    אירית
    ככל שאני מבינה ומכירה אותך יותר
    את ממש יותר ויותר כלבבי, (ואני מאד סלקטיוית )חחחחחחח
    כל מילה נוספת שלי ממש אבל ממש מיותרת ,

  166. דדהדס Says:

    לילה טוב לך
    חביבתי אירית.

  167. דדהדס Says:

    תיתוש
    שיהיה לך לילה מצוין.

  168. תיתוש Says:

    לילה טוב אירית היקרה אני מקווה שמחר את תקומי בריאה לגמרי ושכל הוירוסים ילכו לשכון אצל אויבנו אני נותנת לך להיתארגן לשינה ואני באה לכסות אותך רוצה אולי ממתק לילה שאוריתי ואילנה השאירו לנו? 🙂

    דדהדס גם את מוזמנת לממתק רוצה? 🙂

  169. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס אני מקווה שאת כבר מבינה שאף אחד לא כועס עליך

  170. אירית Says:

    תיתוש, אני מוותרת על מתוקים. נדמה לי שכבר סיפרתי לך שאני בעד מלוח וחריף, אז אם יש לך מלוחים או חריפים הייתי הולכת עליהם גם בשעה מופרכת זאת. ממתקים אני משאירה לך ולאוריתי. תיהנו. 😛 לילה טוב שוב.

  171. תיתוש Says:

    לילה טוב אירית היקרה וחלומות על עולם טוב יותר

  172. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים
    עברתי אצלכם וכיסיתי אותכם וחיבקתי כל אחד ממכם

    עמיתוש ואוריתי יקרות אני מקווה שתתעוררו בבוקר ליום ורוד ואופטימי מגיעה לכן כל הטוב שבעולם

    אירית היקרה החלמה מהירה ושכל המיקרופים ילכו לשונאנו
    לילה טוב לכל ציפורי הלילה

    שיהיה לכל חברי הבלוג מחר יום חדש עם מלה אופטמיות

  173. אילנה Says:

    בוקר טוב לחברי הבלוג ושינה ערבה לציפורי הליל.

  174. אוריתי Says:

    בוקר טוב לכל החברים!

  175. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    קמתי עייפה היום ואני ממש לא אוהבת לקום עייפה…מקווה להתאושש מהר 😉
    אוריתי, אני מקווה שקמת עם שיר חדש בלב אחרי שינת הלילה.
    אילנה יום חופש נעים 🙂
    המשך שינה נעימה לישנים,
    וכמובן – חג שמח ופורח לכולם – היום ערב חג שני!
    שיהיה יום דבש 😛

  176. אוריתי Says:

    בוקר טוב עדידוש, אולי תחזרי לנוח?
    אני כבר במשרד, לצערי יש לי יום קשה, חבר שלנו נפטר והיום ההלויה, אתמול בערב בדיוק חזרתי מביקור אצל חברתי, אישתו, אבל לא רציתי להתחיל לספר בלילה.
    אז זהו, בבניין ציון ננוחם ושנשמע רק בשורות טובות.

  177. עדידוש Says:

    אוריתי, צר לי לשמוע על החבר, לצערנו זו דרכו של העולם וכפי שאמרת, שנשמע בשורות טובות.

    לגבי, אני לא יכולה לחזור לנוח,קבעתי עם השותפה שלי למחקר לעבוד קצת ולא יפה להבריז 😉 אני מתכננת על שנ"צ!
    חייבת לצאת, ביי.

  178. עדידוש Says:

    "הכניסיני" – בביצוע של ריטה

  179. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג היקרים
    אוריתי היקרה קבלי חיבוק ענק צר לי על החבר שנפתר קשה לאבד אנשים שהיו חלק מחיינו
    עמיתוש הלוואי שכל הדיכדוך שלך יעלם יעלם כשתתעוררי בבוקר קבלי חיבוק גדול
    אירית אני שולחת לך חיבוק עם אנרגיות של בריאות לילה טוב לך

    אילנה המשך חופש נעים

    עדידוש עבודה נעימה על המחקר

    כולם לשתות הרבה מים חם היום ואני התעוררתי היום עם בן זוגי בימים כאלה המיגרנה

  180. ארנוס Says:

    אוריתי, משתתף בצערך…

  181. תיתוש Says:

    בוקר טוב ארנוס

  182. אוריתי Says:

    תודה ארנוס ותיתוש יקרים.

  183. ארנוס Says:

    בוקר טוב תיתוש, אני תיכף יוצא, אחזור מאוחר יותר.

  184. תיתוש Says:

    ארנוס לך לשלום ושוב בשלום 🙂

  185. michal Says:

    אורית יקרה, קבלי תנחומי

    החברה שלך זקוקה עכשיו לכל האהבה והתמיכה האפשרית.
    קשה קשה להתמודד עם אובדן. לצערי, הביטוי "הזמן עושה את שלו" אינו נכון.

    שלא תדעי צער יותר

    ה ל וו א י

  186. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם!

    אוריתי משתתפת בצערך…

  187. תיתוש Says:

    בוקר טוב הדרי

  188. הפיה הטובה Says:

    צהריים טובים! אוריתי – את בוודאי לא פה עכשיו, אבל גם אני משתתפת בצערך ובצער חברתך. שלא תדעו עוד צער.

  189. עדידוש Says:

    עדיין עובדת…רק מציצה 😉
    תודה תיתוש…הדרך עוד ארוכה וכמו שאומר השיר – "לא קלה דרכינו…"
    פיה טובה, חג שמח ותהני עם האורחים 😛

  190. עדידוש Says:

    השיר" דרכנו" – החידוש לשיר מהסדרה "הבורגנים"

  191. תיתוש Says:

    צהריים טובים פיה טובה וחג שמח

    עדידוש הדרך ארוכה אבל כדאית אני מקווה שהמחקר מעניין
    קבלי לא קלה דרכינו

    דרך ארוכה

  192. תיתוש Says:

    חחחחחחחח עדידוש

  193. הדר Says:

    צהריים טובים לכולם!

    שמעתי את השיר הזה היום ותהחשק לי לשים לכם אותו!
    זה אחד השירים האהובים עלי.. מזכיר לי מאוד את הטיול שעשיתי לדרום אמריקה.

    תהנו 😀

  194. גוויני Says:

    אוריתי,
    הצטערתי לשמוע…
    שלא תדעו עוד צער 😦

  195. גוויני Says:

    איזכור קטן לשפרה והזוגיות עם מולי שגב למי שמעוניין-
    http://www.mako.co.il/entertainment-tv-media/tv/Article-5e04b354d0f9021006.htm

  196. ארנוס Says:

    תודה גוויני, כרגיל השאירו את שפרה לסוף כי היא הכי מעניינת. לא יודע גם למה איחדו את "בנות האח הגדול", הרי שפרה כבר מזמן לא במשבצת הזו של "ההיא מהאח הגדול". טוב נו, העיקר שזו ידיעה חיובית – "מערכת יחסים יציבה וסולידית", זו בדיוק שיפ שלנו.

  197. הדר Says:

    ארנוס יש אפשרות שתקליט את התוכנית היום בערב עבור אלה שלא יוכלו לראות אותה??

  198. הדר Says:

    חחח ארנוס רשמתי לך את ההודעה עוד לפני שידעתי שאתה פה.. 🙂

  199. ארנוס Says:

    כתבה קצרה על השידור הערב, עולה ממנה שמשימת ה"אח בורגר" ומשימת ההתעלמות ישודרו.

    http://www.nrg.co.il/online/47/ART1/878/751.html?hp=0&loc=131&tmp=9630

  200. ארנוס Says:

    הדר זה בעייתי כי אין לי כרטיס טלוויזיה, אני אוכל להקליט ולהעלות להורדה רק אם יעלו את זה גם לאתר של ערוץ 2. אני יכול להקליט רק מהאינטנרט.

  201. גוויני Says:

    הדר אולי יעלו את זה ל- tvnetil

  202. הדר Says:

    אהה הבנתי ארנוס..
    טוב נקווה שיעלו את זה לאתר של ערוץ 2 😛

  203. הדר Says:

    גווני מה זה tvnetil?

    כמו שכבר אמרתי. בכל מה שנוגע למחשבים או לאינ' אין לי שמץ של מושג.. 😳

  204. גוויני Says:

    אתר שמקליט ומעלה תכנים ישראליים.
    תראי פה-
    http://www.tvnetil.co.il/

  205. זיו Says:

    צהריים טובים לכולם.
    ארנוס תודה על הקישור.איזה כיף לחזור לימי לאון שפרה וצבר {ואיזה כיף שרשמו את זה ככה בכתבה}.
    איזה מצחיקים הם שהם לא השתמשו בחרוז המתבקש:
    "אם ביקשתם להיות מופתעים, ולא רק מביקור ספונטני וחגיגי של הדודה מגדרה, תוכלו לצפות בביקור המפתיע של שי מחדרה".
    אני עם עדי בטלפון-יש לכם ד"ש ממנה. היא אומרת שתבוא לבקר אחרי השנ"צ.

  206. הדר Says:

    תודה גווני 😀

  207. תיתוש Says:

    הדר זה אתר הורדות של סדרות טלויזיה ישראליות בדרך כלל הם מעלים כמה שעות אחרי השידור

  208. הדר Says:

    טוב אני אחזור ללימודים..
    שיהיה לכם המשך יום מקסים 😛

  209. תיתוש Says:

    תודה ארנוס על הקישור
    גוויני ד"ש חזרה לעדידוש ושיהיה לה שנת צהאיים טובה

  210. תיתוש Says:

    אני מתה חם לי איפו אחותי עם הלימוננה שלה

  211. זיו Says:

    תיתוש, למה גוויני ? 🙄 אני דיברתי עם עדי.

  212. תיתוש Says:

    צהריים טובים זיו

  213. תיתוש Says:

    סליחה זיו אני התבלבלתי

  214. זיו Says:

    תיתוש-מה אני עד כדי כך דומה לארנב של גוויני?

  215. תיתוש Says:

    חחחחחחחח לא זיו פשוט החום מבלבל אותי וחוץ מיזה אני לא יודעת אך אתה נראה 🙂

  216. גוויני Says:

    חחח תיתוש אנחנו אכן לא יודעים איך זיו נראה…
    as far as we know יכול להיות שהוא דומה לארנב שלי 😉

  217. תיתוש Says:

    חחח גויני הכל יכול להיות

  218. אני Says:

    היי,
    זה קצת ישן אבל יש כמה קטעים מהתכנית שרציתי לדעת אם יש לכם מוקלטים-
    הראשון הוא מיום שישי אחד שצבר, שפרה ולאון ישבו בפינת עישון, לאון וצבר שרו באותו יום את מנה מנה ואז הכינו מזה קליפ ואחרי זה שלושתם רקדו בגשם עם המטריות…
    השני זה כשלאון שכתב את ספר החוקים של האח הגדול והמציא חוקים ממש מצחיקים
    והשלישי הוא מהשיחה המפורסמת של שפרה וצבר במקלחת…
    אם במקרה יש לכם אותם אני אשמח לקבל קישור.. תודה!

  219. גוויני Says:

    אכן ישן…
    השיחה המפורסמת במקלחת?
    אתה מתכוון ללילה ששפרה נשברה ורצתה לפרוש?

  220. ארנוס Says:

    מצטער אני אבל אין לי את הקטעים האלה…

  221. אני Says:

    כן…

  222. אני Says:

    ואני בת..

  223. גוויני Says:

    שיחת האמבטיה ב- 3 חלקים:

    http://video.google.com/videoplay?docid=9127971190289913506

    http://video.google.com/videoplay?docid=2381228024708452880

    http://video.google.com/videoplay?docid=-476957233888401657

    אולי מישהו יוכל לעזור לך עם שאר הקטעים…

  224. ארנוס Says:

    גוויני ההודעה שלך נחסמה כי יש בה יותר מ-2 קישורים, שחררתי אותה.

  225. אני Says:

    ארנוס, אפילו לא את הקטע במקלחת? 😦
    תודה בכל זאת, אני מקווה שיש את זה למישהו פה…

  226. אני Says:

    תודה רבה!

  227. אבי Says:

    שיחת המקלחת חלק 1

    http://video.google.com/videoplay?docid=2381228024708452880

  228. אבי Says:

    שיחת המקלחת חלק 1 (הקודם היה קטע 2 אופס…)
    http://video.google.com/videoplay?docid=9127971190289913506

  229. אבי Says:

    שיחת המקלחת קטע 3 ואחרון:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-476957233888401657
    אוסיף רק שהקטעים באדיבות טל.

  230. אבי Says:

    מנה מנה (באדיבות פליקס):
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2948225

  231. תיתוש Says:

    חג שמח לכולם
    אבי מה שלומך?

  232. אבי Says:

    חג שמח.
    תיתוש – טוב מתמיד.

  233. תיתוש Says:

    אבי אני שמחה לשמועה

  234. אני Says:

    אבי, תודה אבל אני מתכוונת לשיחה שהייתה ביום שהם שרו את מנה מנה…לא השיר עצמו

  235. רמה Says:

    ערב טוב וחג שמח!
    אירית רפואה שלמה מקווה שאת מרגישה טוב יותר,
    אוריתי משתתפת בצערכם,
    עמיתוש מקווה שמצב הרוח שלך הישתפר,
    אבי ברוך הבא שמחה לשמוע ממך,
    אילנה התגעגעתי שולחת לך חיבוק ענקי,
    תיתוש המקסימה, נשמה טובה שכמותך נשיקות,
    ולכל החברים היקרים שלא הזכרתי את שמם מי יתן ונשמע רק בשורות טובות 🙂
    חיבוק לכולם.

  236. תיתוש Says:

    חג שמח רמה יקרה
    מה שלומך לא שמענו ממך כמה ימים אני מקווה שהכל כשורה אצלך
    קבלי חיבוק ונשיקה בחזרה 🙂

  237. עדידוש Says:

    ערב טוב וחג שמח 😛
    מתחילה התוכנית – אמור להיות מצחיק 😆
    זיו אחלה חרוז – אתה רוצה לעבוד בוואלה? 😉

  238. תיתוש Says:

    ערב טוב וחג שמח עדידוש 🙂

  239. יפה Says:

    ערב טוב וחג שמח לכולם, בערוץ 2 יש את כל קטעי המשימות מהאח הגדול
    צפיה נעימה לכולם

  240. עדידוש Says:

    היי יפה ותיתוש – תהנו מהשידור 🙂
    אני נהנת מהשידור – כמובן מלראות את שפרה, צבר, לאון, רנין ושי – גם ערן וג'ני לא מפריעים לי…אבל יש כמה אנשים שהייתי משמיטה בעריכה 😆

  241. תיתוש Says:

    חחחחח עדידוש כמוני כמוך כל פעם שאני רואה את הבובלילים איחסססס יש לי צמרמורת של עצבים בקוף וכשאני רואה את הרשל"צים נמרך לי חיוך רחב על הפנים אזה חנודים הם 🙂

  242. תיתוש Says:

    קוף=גוף נמרך=נמרח חנודים=חמודים

  243. עדידוש Says:

    הנה המשפט הענקי שחברת חשמל פיספסו שלא לקחו את צבר שיפרסם אותם!
    אני…יש לי אלקרודה !!!!!

  244. תיתוש Says:

    חחחחחחחחחח מיסכנים עם החישנים

  245. תיתוש Says:

    מי גבר מי גבר ליאון גבר

  246. תיתוש Says:

    חחחחח איזה עונג הכבנה לליאון וצבר

  247. עדידוש Says:

    הבחירות שלהם מוזרות מאוד!!! איך הם לא שידרו את משימת השינה, את משימת הבנג'י ההפוך ואת משימת ההתעלמות??? 🙄

  248. תיתוש Says:

    נכון עדידוש גם לי זה נראה מוזר אבל יכול להיות שהם לא הולכים לפי הסדר ואז כן ישדרו

  249. הדר Says:

    מה הראשי תיבות של רשל"צ?
    ראשון לצון..
    אתם בטוחים שזה לא
    רנין שפרה לאון וצבר…

  250. תיתוש Says:

    חחחחחח הדר

  251. הדר Says:

    חחח תיתוש ברחתי לאורחים 😛

  252. עדידוש Says:

    שפרה כמו שפרה – מקסימה, חכמה, אינטיליגנטית, משעשעת 😛
    הציטוט הענק מקזבלנקה ששפרה נתנה במיידי: "אין ספק שזו תחילתה של ידידות מופלאה" 🙂
    וכמובן שמות נשים משירים של לאונרד כהן! – קטן על שפרה 😉

  253. תיתוש Says:

    אוףףף היתעלמו ממשימת ההתעלמות חבל

  254. עדידוש Says:

    קופרמן כהרגלו ניצל את התוכנית לפרומו אחד גדול לעונה של "מונית הכסף" שמתחילה ביום ראשון!

  255. הדר Says:

    חחח תיתוש התעלמו ממשימת ההתעלמות 😆

  256. תיתוש Says:

    אני היתי מעדיפה את משימת ההתעלמות על המשימה הראשונה שהיתה כולה של הבובליל

  257. עדידוש Says:

    היי הדר, חג שמח 🙂

  258. הדר Says:

    וואי איזה גשם בחוץ!!! מה זה??

  259. זיו Says:

    ערב טוב לכולם.
    אני-עד כמה שאני יודע אין הקלטה של הקטע הראשון שביקשת וגם לא של השני.הקטע השני עם ספר החוקים היה אחד הקטעים הבאמת מצחיקים שהיו וחבל שזה לא הוקלט.

  260. הדר Says:

    היי עדידוש!!
    חג שמח 😛

  261. תיתוש Says:

    נכון עדידוש וגם הראה את המשימות של הבובלילים כי התכנית שלהם צריכה להתחיל בביף

  262. זיו Says:

    גם אצלנו התחילה סופת ברקים ורעמים.

  263. תיתוש Says:

    ערב טוב זיו
    הדרי את יכולה לחזור לאורחים הם בטח נעלבים מההתעלמות שלך מהם 🙂

    יאסו אריס

  264. ארנוס Says:

    בסוף לא ראיתי אבל הקליטו לי ואראה בימים הקרובים… מקווה שיש שם הרבה משפרה בקטעים שהם בחרו להראות. כמה שיותר יותר טוב.

    אני אפרוש מוקדם היום, מחר אני נוסע עם כמה חברים לצפון וצריך לקום מוקדם. אז הנה התמונה היומית – שיפי עם צמה חמודה, מבשלת משהו במטבח ונראית מיליון דולר!

  265. הדר Says:

    תיתוש בני הדודים שלי הלכו..
    והדודים שלי עם ההורים שלי אז הם מסודרים 😉

  266. עדידוש Says:

    היי זיו, קבל שיר יפה

  267. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!

  268. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, תהנה מחר בטיול 🙂

  269. הדר Says:

    לילה טוב ארנוס!

    זהו הפסיק הגשם…

  270. תיתוש Says:

    ארנוס לא הפסדתה הרבה ולדעתי לא הראו את שפרתנו הרבה הבליטו יותר את הבובלילים תודה על התמונה ולילה טוב לך

    הדרי מה גשם איפו גשם ? אצלי אין כלום את גרה באזור המרכז נכון?

  271. הדר Says:

    תיתוש אני גרה בצפון 🙂
    היה גשם לכמה דק' והפסיק

  272. ארנוס Says:

    תודה אנשים, לילה טוב!

  273. עדידוש Says:

    אני מתיישבת לראות סרט, אחזור אח"כ 😉

  274. הדר Says:

    עדידוש תהני 😛

  275. תיתוש Says:

    הדרי גם זיו גר בצפון לכן רק לכם היה גשם

  276. תיתוש Says:

    עדידוש תהיני מהסרט

  277. הדר Says:

    זיו איפה אתה גר??

  278. זיו Says:

    לילה טוב ארנוס.
    עדי תהני מהסרט.
    הדר-בקריות.

  279. הדר Says:

    חחחח פתחו אצלנו בבית ערב שירה בציבור..
    האחים שלי עם הגיטרות ודודים שלי אחראים על השירה 🙂

  280. הדר Says:

    חחח זיו אז עכשיו אני מבינה למה רק אצלנו ירד גשם..
    גם אני מהקריות 🙂

  281. תיתוש Says:

    הדרי מאיפו את בצפון

  282. זיו Says:

    הדר-חחחחחחח מאיזה קריה?
    אצלנו היה ממש ברק אחד ורעם אחד התחילו רוחות חזקות אבל זה נפסק ממש מהר.

  283. הדר Says:

    זיו מאתא..
    ואתה?

  284. זיו Says:

    הדר-במקור אני משם {זאת אומרת במקור אני בכלל נולדתי בתל אביב} אבל גדלתי באתא.עברנו לפני שלוש שנים לביאליק.

  285. זיו Says:

    מכירה את גבעת רם ?

  286. הדר Says:

    חחחחחח זיו בטח מכירה …

    אני למדתי בביאליק 🙂

  287. הדר Says:

    לפני ביאליק גרת בגבעת רם?

  288. אני Says:

    זיו, כן, זה אחד הקטעים הטובים.. גם הראשון…
    בגלל זה זה נראה לי מוזר שאין הקלטה דווקא של הקטעים האלה..

  289. זיו Says:

    אז שם גדלתי.
    וואלה?למדת באורט ביאליק?

  290. הדר Says:

    חחח זיו אתה לא מבין כמה אני צוחקת עכשיו 🙂
    אני גרה בגבעה… 🙂 היינו ממש שכנים…

    בתיכון למדתי באורט ביאליק..

  291. רוני Says:

    שלום אני הבן של רוני חזרנו מלונדון היה כיף
    אנחנו רואים כדורגל אבא שמח כי אנחנו ביתרון שתיים אפס אבל אי אפשר לדעת איך זה יגמר
    להתראות

  292. זיו Says:

    אני-כן,חבל אבל לא נורא.
    הדר-לא נכון…….חחחחחחחח יוואו איזה קטע יאללה.
    אל תגידי לי שאת גרה באשל {את מרם או טל?}???
    תגידי כשאת למדת ניר ארגוב ושמעון הלפרין לימדו כבר?

  293. הדר Says:

    חחחח זיו אתה לא רציני שגרת באשל… זה כבר יותר מידי צירוף מקרים.. חחחחחח
    אני מרם 🙂

    הם לא לימדו.. אני הייתי המחזור השני בבי"ס.. המחנכת שלי הייתה יעל כץ 🙂

  294. הדר Says:

    תיתוש לאן נעלמת???

  295. אילנה Says:

    חג שמח

    רמה יקרה,קבלי חיבוק ענק ממני.

    מה קרה לאוריתי ????????

  296. זיו Says:

    לא נכון????????את גרה באשל???????????אמאלה.בהתחלה או בסוף?
    הא אוקיי.יעל כץ?המחנכת שלי ביסודי בבית ספר גבעת טל קראו לה יעל כץ והיום היא המנהלת אבל לא היא כזאת מבוגרת.

  297. תיתוש Says:

    הדרי אני כאן ונהנית מהשיחה שלך ושל זיו וגם אני מהמקור מהצפון ואפילו היתי 3 שנים בקרית ביליק

  298. אילנה Says:

    לא ראיתי את התוכניתשל המשימות,בדיוק מאותה סיבה שיש לי קושי לצפות בקטעים ובסרטונים.

    אבי,שמחה שהגחת ואשמח אם תישאר עימנו.

  299. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה יקרה
    אחד החברים של אוריתי נפתר אתמול והיום היתה הלוויה

  300. הדר Says:

    חחח זיו התחלה או סוף זה תלוי מאיזו כניסה אתה מסתכל…

    חחחחחחחח התכוונתי שהמחנכת שלי ביסודי הייתה יעל כץ 🙂
    ולגבי ניר ארגוב ושמעון הלפרין.. אין לי מושג.. מה הם לימדו?

    תיתוש איזה כיף בקריות אהה?

    היי אילנה חג שמח 😛

  301. אילנה Says:

    אויייש אוריתי ,משתתפת בצערך ובכאבך,רק בשורות טובות.

  302. תיתוש Says:

    אילנה לא הפסדת כלום לדעתי התכנית היתה פרו בובליל

  303. אילנה Says:

    מה חדש תיתוש יקרה,היה לי ברור שזה יהייה הדגש 😦

  304. זיו Says:

    הדר-נכון יש את האשל ואז יש את ההדס ואז שוב האשל.ההתחלה היא מאיפה שניתן להכנס {הרי מהיותר תחתון יש "אין כניסה"}.
    רגע בת כמה את תזכירי לי ?כי התבלבלתי לחלוטין עכשיו.

  305. תיתוש Says:

    כן הדרי אבל לא כל כך כיף אני היתי בפנמיה בקרית ביליק אבל זה היה לפני הרבה מאוד שנים

  306. זיו Says:

    הא ומרוב התרגשות שכחתי לענות לך לשאלה חחחחח.שמעון מתמטיקה וניר היסטוריה.

  307. תיתוש Says:

    כן אילנה את צודכת
    אני מאוד סובלת מהחום מה שלומך?

  308. זיו Says:

    תיתוש קוראים לפנימיה במקרה "מוסד האהבה"?

  309. תיתוש Says:

    צודקת

  310. הדר Says:

    חחחח זיו אז אם מסתכלים מהכניסה אז אני דיי בהתחלה…
    איפה אתה גרת?
    אני בת 23…
    באמת לא מוכרים לי… מתמטיקה לימדה אותי מרים והיסטוריה רחל.. אני לא זוכרת את השמות משפחה שלהן 😦

  311. תיתוש Says:

    כן זיו

  312. זיו Says:

    אוי אנחנו התבלבלנו.כשאמרת שאת מחזור שני התכוונת ליסודי,אני חשבתי שהתכוונת לתיכון ושאלתי אותך לגבי המורים בתיכון.
    איזה קטע שהייתה לנו אותה מחנכת.את יודעת שהיא גרה באורן והיום היא המנהלת נכון?
    לא נכון-וואי אז את גרה שני מטר מהחבר של אחותי.איזה קטע הזוי.מה השם משפחה?-אני אשאל אותו אם הוא מכיר חחחחח.
    אני גרתי בסוף {למרות שלפי המספרים זה הפוך אבל לא נורא}.

  313. הדר Says:

    חחח זיו זה ממש מצחיק אותי!!!
    אני יודעת שהיא המנהלת יוצא לי לפגוש אותה מדי פעם בהליכות 🙂
    עכשיו בונים בי"ס חדש ליד אלמוגן…

  314. Amitush Says:

    לא פייר!!! למה אני לא מצאתי כאן משהו שגר ממש לידי 🙂
    שלום חבר'ס! איך היה לצפות במשימות?

  315. זיו Says:

    הדר-השם סיון גנס אומר לך משהו ?חחחחחחחחחחח.
    כן אני יודע.אלה עד שבונים יקח זמן.

  316. עדידוש Says:

    חג שמח ופורח אילנה יקרה 🙂
    הדר וזיו אולי אתם תאומים שהופרדו בלידתם? סתם סתם! השיחה שלכם משעשעת ומוזרה כאחד – צירוף מקרים אדיר 😛

  317. הדר Says:

    חחחחחח זיו מאיפה אתה מכיר את סיון??

  318. עדידוש Says:

    היי עמיתוש יקרה, באמת מעניין למה לא מצאת מישהו שגר לידך? 😉

  319. זיו Says:

    הדר-בוא נגיד שאת מכירה את אחותי.ובזה נסיים 🙂

  320. Amitush Says:

    נכון מעניין???!! איך זה ? 🙂 לא בסדר

  321. הדר Says:

    חחחח נראה לי אני יודעת מי זאת אחותך…

  322. תיתוש Says:

    היי עמיתוש יקרה מה שלומך?
    לא הפסדת הרבה היו המשימה של בוביל עם החרקים ואחר כך המשימה של ההתחשמלות משימת הכדורגל ומשימת מונית הכסף

    חחחח יש אק אחת שהיתה פעם בבלוג מהרצות הברית
    אבל אם תגידי איפו גרת בארץ אז אולי גן לך נימצא מישהו שגר בסביבה

  323. זיו Says:

    הדר-זרקי ניחוש.

  324. הדר Says:

    חחחח זיו אם אני טועה זה יהיה לא נעים 🙂

  325. זיו Says:

    מזאת אומרת לא נעים,למה?

  326. Amitush Says:

    היי תיתוש,אני בסדר 🙂
    אחלה של משימות בחרו.
    את מדברת על חגית? אם כן,אז יצא לי לדבר אתה בבלוג הקודם איזה יום אחד. היא אומנם גרה בארה"ב אבל לא שכנה שלי 🙂

  327. הדר Says:

    חחחח זיו סתם…
    קוראים לה עדי?

  328. תיתוש Says:

    עמיתוש אני שמחה שאת בסדר 🙂
    ואני היתי נוחחת סמויה בשיחה שלך ושך חגית 🙂

  329. זיו Says:

    הדר-ניחוש טוב חחחחחחחחחחחחח.איזה קטע יאללה.

  330. Amitush Says:

    חחח תיתוש,באמת דברנו בשעות שבארץ כולם כבר נחרו,חוץ מתיתוש כמובן 🙂

  331. הדר Says:

    חחח זיו זה אכן ממש מצחיק 😀

  332. תיתוש Says:

    חחחחחחחחח נחון עמיתוש 🙂

  333. תיתוש Says:

    חחחחחחחחח נכון עמיתוש 🙂

  334. עדידוש Says:

    ביצוע מקסים להללויה של לאונרד כהן

  335. אילנה Says:

    תיתוש,אני בסדר,הבנות הראו לי תמונות שצילמו בחו"ל.

    חג שמח עדידוש,זיו,עמיתוש והדר.

  336. Amitush Says:

    חג שמח אילנה 🙂
    אנחנו הולכים לקרטה. אחזור בעוד שעה. זיו,אתה מוכן להיום? יש אמריקן 🙂

  337. הדר Says:

    אני פורשת להיום…
    זיו היה מצחיק 😛

    תיתוש, עמיתוש, עדידוש ואילנה שיהיה לכם לילה טוב..

  338. Amitush Says:

    לילה טוב הדר!! לא לשכוח לחרוש 🙂
    ביי

  339. עדידוש Says:

    לילה טוב הדר, חלומות פז 🙂

  340. תיתוש Says:

    לילה טוב הדרי
    עמיתוש להיתראות
    אילנה תהני בערב המשפחתי

  341. אילנה Says:

    לילה טוב הדר,שינה ערבה.

  342. זיו Says:

    חג שמח אילנה.
    עמיתו'ש-אני מוכן,אני מקווה שהקישור יעבוד.
    הדר-היה קטע ביזארי לחלוטין.לילה טוב.

  343. עדידוש Says:

    REM בביצוע מעולה ומיוחד לשיר אדיר – Losing My Religion

  344. ירושלמית Says:

    עדידוש במיוחד בשבילך, אם כבר אז כבר:

    🙂
    לילה טוב

  345. עדידוש Says:

    ירושלמית, תודה על השיר – ביצוע מקסים! חג שמח ולילה טוב 🙂

  346. אילנה Says:

    חג שמח ירושלמית.

    לילה טוב לחברי הבלוג שינה ערבה וטובה.

  347. תיתוש Says:

    חג שמח ירושלמית ולילה טוב
    לילה טוב אילנה שינה ערבה וחלןמות טובים

  348. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, חלומות פז.

  349. דרומית Says:

    יום שהתחיל לי נחמד,כולם הגיעו לחג.
    ראיתי את התוכנית
    שמחתי לראות את צבר ושפרה, לאון ורנין הם התוספת להנאה.
    ראיתי כמה פעמים את משימת הכדורגל ושמחתי שלאון וצבר תקעו גולים.
    אבל היום ראיתי מה שלא ראיתי (בהבנה) אז.
    היום זה בלט יותר,חיזק יותר, את מה שקורה היום.
    רע לי, פשוט רע לי.
    אני מצטערת שלא יכולתי להתאפק ולא לראות.
    אני יודעת שגם בפעם הבאה אני הראה.

  350. זיו Says:

    לילה טוב אילנה וירושלמית.

  351. זיו Says:

    דרומית-אהלן,*הבקיעו חחחח לא תקעו {תכף תגידי קלעו כמו לאון חחחחחח}.

  352. עדידוש Says:

    חג שמח דרומית, שולחת לך חיבוק לעידוד 🙂
    לא הבנתי מה עשה לך רע כל כך בתוכנית?
    אני צפיתי ממקום של תוכנית בידור ותו לא.

  353. מ Says:

    ערב/לילה טוב לכולם.
    איך עברה עליכם הצפייה בלקט? נהניתם? אני חייבת להגיד שלראות את שפרה צבר לאון רנין ושי עשה לי טוב. כל העריכה (בחירת המשימות) היתה לא לטעמי.
    קבלו שיר שעושה טוב

  354. עדידוש Says:

    מ' את כמובן צודקת 🙂 גם אני חשתי כמוך 😛

  355. עדידוש Says:

  356. מ Says:

    עדידוש – אחלה שיר! אוהבת מאוד.

  357. עדידוש Says:

    בכיף מ', הנה עוד אחד שלהם, פחות גלגל"צי 😉

  358. מ Says:

    עדידוש, הנה שיר בשבילך לא יודעת אם את מכירה שיר די ישן (1999) אבל מגניב מאוד.

  359. עדידוש Says:

    לא הכרתי את השיר, שיר טוב.

    גירסא פחות מוכרת לשיר Snow Patrol – Open Your Eyes

  360. עדידוש Says:

    עוד שיר טוב, שלא שמעתי שניייייים!

  361. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב לכולם!
    חג שמח 🙂
    אולי שייגמר כבר פסח? כמה אוכל!! חחח
    טוב, אז חוויותיי.. אם ערוץ 2 היה מתקמצן בפרסומות ולא היה תוקע כל משימה או שתיים שלל כאלה, יכולנו לראות יותר. משימת ה"סוטול סוטול" הייתה מיותרת לטעמי. אני בדעה של עדי, כמובן שיינצלו כל רגע מלקדם את מונית הכסף. אגב, כבר אמרו לכם שזה ביום ראשון, כי מזמן לא שמעתי על זה.. לפחות לא ב-10 דקות האחרונות 😕
    הייתי מוסיפה משימות כמו הבנג'י, משימת השינה, התעלמות ומשימת ונסה. משימת ההתחשמלות הצחיקה והחזירה אותי בחזרה אחורה, כמעט שנשאבתי שוב.. אבל היו אנשים שמנעו ממני חחח
    עדי, אני חייבת לתקן אותך, חיפשתי בארכיון שלי ומצאתי ידיעה שאכן מאשרת שמר צבר גדיש יכהן כפרזנטור לחברת החשמל
    "שקע ותקע – אאוט צבר גדיש – אין. "הישר מתחנת הכוח ברידינג, נגלה שצבר גדיש הולך להיות הפרזנטור החדש של חברת החשמל” צבר גדיש בתגובה – “לי… יש אלקטרודה!!”"
    מסתבר שגם לנו יש זכרונות משל עצמנו 8)

  362. מ Says:

    עדידוש, Snow Patrol הן אחת הלהקות האהובות עליי ! קלטתי אותם ישר בהתחלה.
    מכירה את הגרסה ששמת אבל תמיד תענוג לשמוע שוב. ואישית אני אוהבת את רוב השירים שלהם ובמיוחד את זה (כך גיליתי אותם, אחרי השיר Run שהיום מקבל הרבה קאברים).

  363. עדידוש Says:

    צופה את אלופה 😛 8)
    את בטח לא תאמיני, אבל לפני 5 דקות רציתי לכתוב לך את המשפט: "אם את פה זה הזמן לצייץ" , אבל עצרתי את עצמי 😆 הזוי משהו! 8)

  364. עדידוש Says:

    מ' שמעתי את השיר הזה לפני השיר ששמתי פה 😆

  365. מ Says:

    היי צופה לילה טוב. מסכימה איתך לחלוטין.

  366. מ Says:

    עדידוש, שוב העניין הקוסמי הזה ? מה יהיה ? ואני רציתי לשים את הקילרז ועצרתי בעצמי…

  367. מ Says:

  368. צופה באח הגדול Says:

    עדי, זה כבר הזוי, מוזר, קוסמי ולא נראה שיש מספיק מילים כדי לתאר את זה חחח
    היי מ', מה קורה?

    אם כבר killers אז קבלו שיר מעוווולהה 😉

  369. עדידוש Says:

    מ – אני אגיד לך את המשפט שאמרתי כבר הרבה פעמים ומתברר כמתאים ונכון כל פעם מחדש 😆
    GREAT MINDS THINK ALIKE 😛
    {צופה לא לקנא 😉 }

  370. עדידוש Says:

    אני עברתי על הארכיון שלי 8) ומצאתי את הידיעה השווה הזו –
    "ידיעה מרעישה חברת KENWOOD שכרה לשורותיה את אינה כפרזנטורית של קולקציית המקסרים החדשה הבעיה שאינה כלל לא יודעת למה המיקסר משמש ולכן נשלחת לסדנא אצל צבר במטבח.”
    צבר בתגובה: “אני שותק ושותק, אבל יש גבול!!! קיבלתי מכות חשמל, עבדתי 24 שעות על ריקוד על הליכונים, לא ישנתי 48 שעות, ישבתי על ביצים וגרתי עם אנשים שלא יודעים מה זה זולתנות, אבל לעונש הזה אני לא מוכן!!!!!”

  371. מ Says:

    צופה- שיר אדיר שמשום מה תמיד אני שרה בווליום (כמו קמרון דיאז בסרט "החופשה". )
    עדידוש- אכן כן. גם את שמת שיר משגע של הקילרז!

  372. צופה באח הגדול Says:

    עדי, רק הפעם אני לא אקנא!!! 😆
    אגב, זאת הייתה אחת מהידיעות החזקות חחח
    מ', הרשי לי לענות לך כמו שאני עונה בדר"כ לעדי וזה הולך ככה…
    את מפחידה!!!!! 😆
    גם אני אוהבת להגביר כשיש את השיר הזה כמו בסרט!!!

  373. מ Says:

    צופה – המצחיק הוא שעשיתי זאת הרבה לפני הסרט רק שמאז שהסרט יצא יש לי לגיטימציה לעשות את זה בלי שיחשבו שהשתגעתי….
    ויש לי רק דבר אחד לומר … המשפט של עדידוש מקבל עוד אישוש!

  374. עדידוש Says:

    יותר מדי שקט לי ברקע…עוד קצת הKillers

  375. צופה באח הגדול Says:

    עוד אחד 8)

  376. עדידוש Says:

    צופה שיר מעולה של הKillers

    מ – ציפור קטנה לחשה לי שאת אוהבת אותם –

  377. מ Says:

    צופה ועדידוש, אחלה רצף קילרז…
    עדידוש, בון ג'ובי הם הלהקה שלי!!! אמת ויציב. שיר טוב! ואם כבר אז נלך על האהוב ביותר שלי….

  378. עדידוש Says:

    וזה השיר האהוב עלי של בון ג'ובי –

  379. מ Says:

    עדידוש, היתה לי הרגשה… וזה לא שאני לא אוהבת …. אם רק היית יודעת כמה שנים אני אוהבת אותם… את מוזמנת לנחש…

    קבלו ביצוע מיוחד

  380. עדידוש Says:

    מ' אני מניחה שמשהו כמו 15 שנה? {זה בערך הזמן שאני אוהבת אותם}
    באמת ביצוע מיוחד

    צופה, נרדמת? 8)

  381. מ Says:

    יותר. 17 שנה מגיל 12. ונראה לי שזה לכל החיים…
    השיר מתאים כ"כ הרבה זכרונות…

  382. צופה באח הגדול Says:

    לא עדי, אני פה.. הייתי שקטה לרגע 😉

    בון ג'ובי ישן וטוב

  383. עדידוש Says:

    מ' שיר טוווואוב!!!

    שיר מקסים – סולו הגיטרה בהתחלה הורס

  384. צופה באח הגדול Says:

    אחד מהאהובים עליי

  385. עדידוש Says:

    צופה, טוב שאת פה 😛 גם השיר שאת שמת טוווואוב!

    קצת coldplay

  386. מ Says:

    עדידוש, ממשיכה עם קולדפליי

    למרות שאני מעדיפה את גרסת הדיסק של 6 ומשהו דקות…

  387. צופה באח הגדול Says:

    שנייה לפני קולדפליי
    קבלו עוד שיר של בון ג'ובי שיכול להיות שיר מעולה למשמרת הבוקר ושיעזור להתחיל את היום בחיוך 8)

  388. עדידוש Says:

    אני פורשת לישון, אפרד עם השיר המקסים ,שאף פעם לא נמאס לי ממנו

    לילה טוב צופה ומ' יקרות, תזכרו את המשפט שלי 😉 😛
    לילה טוב גם למי שסמוי 8)

  389. מ Says:

    צופה- שיר טוב! אכן ממלא אנרגיות.
    עדידוש – "ליל מנוחה וחלום, לילה טוב!"
    גם אני אפרוש לי לישון … אשאיר אתכם עם ביצוע מהמם לשיר ישן וטוב. שיהי לילה משובח עם חלומות נעימים, לילה טוב לכולם!

  390. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עדי,
    חלומות נעימים 🙂
    קבלי שיר לילה, אומנם הוא לא האולטימטיבי שאנחנו מכירות, אבל עדיין הוא אחד היפים שאני אוהבת של קולדפליי

  391. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ'
    חלומות נעימים 🙂

  392. אירית Says:

    לילה טוב לכולם. אחי המחשב כל כך הזדהה אתי שהחליט גם הוא לחלות, אז אנחנו חולים במקביל ומקנחים זה לזה את האף. עכשיו אחרי הפסקה של כמה שעות שהמחשב שלי השתעל שיעול ארוך ולאות אבל נשאר שחור משחור, הסכים לעבוד. זינקתי מייד לנצל את ההזדמנות ולכתוב לכם שלא נעלמתי. זה לא אני אלא המחשב.
    אני רוצה כמובן לאחל לכולכם חג שמח ודיאטה נעימה ממש בעוד יומיים.

    הדר וזיו – אין דברים כאלה. כל כך הצחקתם אותי. אין ספק שהעולם קטן ו"כל הדרכים מובילות לרומא" (או לפחות לקריות). 😆

    גם אני התגעגעתי מאוד לרשל"צ. הייתי שמחה לקבל מנה יותר ממוקדת והרבה יותר ארוכה של יקירינו. והבובלילים כבר לא מזיזים לי בכלל, אני נותנת להם לחלוף לידי מבלי לגעת. הרי ידוע כבר שהטובים ניצחו.

    ודבר אחרון, אוריתי, אני משתתפת בצערך על מות חברך ושולחת לך, וכמובן לבני משפחתו, חיזוקים בתקופה קשה זאת. שלא תדעו עוד צער.

    לילה טוב לציפורי הלילה ולציפורי היום. מאחלת הרבה בריאות לכולכם.

  393. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים
    אני מקווה שעבר עליכם יום יותר קר ונעים מאשר לי ססבלתי כל כך מהחום
    אוריתי היקרה אני משתתפת בצערך על עובדן חברך קבלי חיבוק ענק מימני
    אירית יקרה החלמה מהירה לך ולמחשב שלך
    אחותי היקרה בילוי נעים עם דן דן
    חיבוק גדול לכולם אני אוהבת אותיכם וכמובן מכסה את כולם

  394. תיתוש Says:

    חחחחחחחחחח אירית כתבתי לפני שראיתי שכתבת

  395. אביגייל Says:

    איריתיתוש 🙂 – תפסתי שתי ציפורות בבת אחת ….
    באתי רק להגיד שאני לא באה 🙂 דן כבר הלך לענייניו בפאב המקומי …. ואני עייפה מתה הולכת לישון. לא בטרם אשים לך אחותי קנקן משקה צונן ליד המיטה, ולך אירית, אחותי גם, כוס תה חם עם דבש ולימון ( פעם אחת בחיים אל תתווכחי איתי, תשתי, ותבריאי וזהו ! ) הולך ?

  396. אביגייל Says:

    לילה / בוקר טוב.
    אוריתי, משתתפת בצערך.
    להשתמע.

  397. אירית Says:

    אביגייל יקירתנו, תיתוש ואני מחליפות רשמים בטלפון, ולהלן התרשמותנו המשותפת: מה זה מודות לך!!!!! אין כמוך מחיית נפשות!!!!!! 🙂 🙂 תיתוש שתתה כבר חצי קנקן וסוף כל סוף הפסיקה להתלונן על החום. ציטוט: "עכשיו כבר נעים סוף כל סוף". אירית מוכנה רק בשבילך להיות לא וכחנית, לא מרדנית וקצת נחמדה. שתינו משגיחות בשבע עיניים שהווירוס לא יחשוב אפילו לנסוע לנען שוב. שתינו ביחד מאחלות לדן-דן לחזור שיכור כלוט ומאושר. נרים לכבודו עוד כוס יין או בירה וירטואלית, וגם לכבודך. שיהיה לך לילה טוב, שינה ערבה. תיתוש אומרת: "אני מייד באה לכסות אותך!" 😆

  398. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם, יש פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/15/

התגובות סגורות.


