משקפיים

by

"יש אדם שרואה הכל באור ורוד ורוד

זה לא טוב אומרים כולם – אפילו רע מאוד

יש אדם הרואה הכל באפילה קודרת

זו אותה המחלה, רק בצורה אחרת

אל תרכיבו משקפיים

לא קודרות ולא שמחות

הסתכלו נא בעיניים

בעיניים פקוחות"

306 תגובות to “משקפיים”

  1. Amitush Says:

    פוסט חדש!! יופי טופי 🙂

  2. עדידוש Says:

    עמיתוש, שמחה שהגעת…נראה לי שאני צריכה לשלוח משלחת חיפוש לתיתוש, צופה ומ'…הן אבדו בדרך 😆

  3. צופה באח הגדול Says:

    פוסט יפה, אהבתי!

  4. Amitush Says:

    חחחחח טוב שבאתן באמת 🙂

  5. מ Says:

    עדידוש אני כאן פשוט הייתי עסוקה בדבר אחר לרגע.
    לגבי השאר השיר הזה נראה לי מתאים מלבד זה שהוא יפהhttp://www.youtube.com/watch?v=HK4UVMh_Hp4

  6. מ Says:

    שוב הקישור לשיר

  7. עדידוש Says:

    צופה, לא שמעתי מזמן את היהודים…שיר טוב!
    נראה לי שכדאי שתכתבי פה שוב את ההודעה שכתבת על התוכנית הכיפית המתוכננת…שציפורי היום והשבת ידעו עליה 😛

  8. צופה באח הגדול Says:

    😆 עמית'וש.. שאנחנו לא נבוא 😉

  9. מ Says:

    עוד אחד יפה

  10. צופה באח הגדול Says:

    בלוג יקר
    ביום שלישי ב-20:20 בערוץ 2 יש תוכנית מיוחדת של האח הגדול- “בכל שבוע קיבלו דיירי “האח הגדול” משימה שבועית שחרצה את גורל התקציב השבועי שלהם. הנה מבחר המשימות המצחיקות, המטלטלות, המפתיעות והמרגשות שדיירי העונה הראשונה של התוכנית היו צריכים לעמוד בהן. “

  11. צופה באח הגדול Says:

    מהימים של קרח 9

  12. עדידוש Says:

    צופה אחלה שיר! מדהים כמה שהשיר הזה ישן ואני עדיין זוכרת את כל המילים. 🙂
    הנה שיר מאותה תקופה – כנסיית השכל "למיה יש אקדח"

  13. מ Says:

  14. צופה באח הגדול Says:

    עדי, את מכירה את הגרסא הזאת?

  15. מ Says:

    ואם כבר אמדורסקי קבלו את אשתו(לשעבר) של… עם שיר יפה

  16. עדידוש Says:

    מ' אהבתי את השיר של אסף אמדורסקי…לא שמעתי אותו מזמן.
    צופה בטח שאני מכירה 🙂 יופי של ביצוע!
    הנה עוד שיר טוב של כנסיית השכל "ידיים למעלה"

  17. מ Says:

    עדידוש, גם אני ולכן שמתי.

  18. צופה באח הגדול Says:

  19. תיתוש Says:

    גם אני פה לקח לי זמן למצוא את הפוסט החדש ואני מבקשת פיצוי שימו קצת שירים ישראלים ישנים הרדנתםאותי עם הדירים של הצעירים

  20. מ Says:

    הנה עוד קצת רוך של אסף…

  21. תיתוש Says:

    הדירים=השירים

  22. דדהדס Says:

    אירית
    אכן הכנתי "שעורי בית " כפי שבקשת וכעת אני מבינה מדוע לא הכרתי את השיר.
    {המילים ידועות לי)

    הנוצרים האוונגליסטים האולטרא ימניים אלה שהעלו את הבושיזים לשלטון של 8 שנים בארה'ב {החברים הכי טובים של הביבי) לא מפסיקים לשיר ולהפיץ שיר זה.
    הם מגיעים כל שנה לארץ ושם את יכולה לשמוע אותם שרים את השיר הזה.
    אגב,, הביבי מקפיד כל שנה לתת להם נאום (דמגוגי) ממש בנוסח המטיפים
    שלהם עצמם.
    גם אני וגם בני לא מצאנו שום גרסה של גוספל לשיר זה.
    הפרשנות שלי,,,,חחחחח
    מאז שהם ניכסו לעצמם את "אהבת היהודים", אפילו הגוספל הכנסייתי לא מוכן
    להכניס מילים אלה לרפרטואר שלו.
    אירית
    למה להתעסק בקטנות
    הנה שיר נפלא של יעל דקלבאום שהוציאה עכשיו דיסק חדש ומשובח ביותר.

    התמונות הן מהעיר שלך ירושלים.
    אנחנו לא מפסיקים לשמוע אותה.
    כל טוב לך יקירתי.

  23. צופה באח הגדול Says:

    היי תיתוש 🙂

  24. דדהדס Says:

    שלום
    לתיתוש עמיתוש מ צופה ובעיקר עדידוש,
    חזרתי עכשיו עיפה מאד
    ואומר לכן לילה טוב.

  25. תיתוש Says:

    היי צופה שימי לי בבקשה קצת שירים בעיברית

  26. צופה באח הגדול Says:

  27. מ Says:

    ואם כבר יעל דקלבאום המופלאה הנה עוד אחד…

  28. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס ושהכל יעבור ליד

  29. עדידוש Says:

    תיתוש, שמחה שהגעת 🙂
    לילה טוב דדהדס, חלומות פז.

  30. מ Says:

    בשבילך צופה עוד קצת אסף…

  31. עדידוש Says:

    מ' למה לקפח? 😉 גם אני מאוד נהנית מהשירים של אסף 😆

  32. צופה באח הגדול Says:


    שלום חנוך הולך?

  33. תיתוש Says:

  34. מ Says:

    מצטערת עדידוש לא התכוונתי … וצופה הטלפתיה הגיעה גם אלינו

    קבלו שיר מאוד אהוב עליי של שלום

  35. צופה באח הגדול Says:

    תודה מ. אם כבר עושים סשן אסף אמדורסקי אז חייבים לשים את השיר הזה

    לילה טוב דדהדס

  36. עדידוש Says:

    צופה, תיתוש ומ', בטח ששלום חנוך הולך 😛
    שמעתי היום במשך 4 שעות, את מצעד 25 השירים שלו בגלגל"צ, הם סידרו לי יופי של פסקול ליום הולדת 😛 8)

  37. תיתוש Says:

    חחחח צופה הפעם לנו היתה טלפתיה למרות שזה לא אותו שיר

  38. מ Says:

    צופה ,נמנעתי מלשים את יקירתי כי אני תמיד נדבקת אליו וקשה להפסיק לשיר אז בכוונה נמנעתי. קבלו עוד אחד מעלף של שלום

  39. צופה באח הגדול Says:

    חח מ' זה היה רק עניין של זמן 8)

  40. עדידוש Says:

    מ', שלום אמר היום שהשיר "ככה וככה" נכתב כפרודייה ושבהתחלה כשהשיר יצא, הוא לא אהב אותו בכלל והיום הוא מאוד אוהב 🙂

  41. מ Says:

    עדידוש גם אני שמעתי ונהניתי. בשלושה ימים האחרונים אני מאזינה לחדש שלו.
    אוהבת מאוד את "אולי תדליקי" ואת "העוגן". ואם כבר אז הנה עוד אחד שכמעט נכנס למצעד

  42. תיתוש Says:

    לילה טוב

  43. עדידוש Says:

    "בגלגול הזה" היה במצעד…לא ברור למה במקום יחסית נמוך!

  44. מ Says:

    לילה טוב תיתוש חלומות שיפפז.

  45. צופה באח הגדול Says:

  46. עדידוש Says:

    ליל מנוחה תיתוש, חלומות נעימים.

  47. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב תיתוש
    חלומות נעימים 🙂

  48. מ Says:

    עדידוש, התכוונתי שהוא כמעט נכנס ל – 20 הגדולים. ואם כבר הגיע זמן ל"אהבת נעוריי"

  49. עדידוש Says:

    צופה, "מחכים למשיח" הגיע "רק" למקום שני…שיר ענק, לדעתי הגיע לו מקום ראשון! 😛
    עוד אחד חזק!

  50. צופה באח הגדול Says:

    אחד מהיפים

  51. Amitush Says:

    לילה טוב תיתוש יקרה

  52. מ Says:

    איזו טלפתיה יש לכן! אשאיר אתכן עם שיר ששלום כתב ויהודית רביץ מבצעת
    שיהיה לילה משובח עם שינה מתוקה וחלומות שיפפז.

  53. עדידוש Says:

    חחחחחח צופה! טלפתיה 8) שמנו את אותו שיר 😆

  54. צופה באח הגדול Says:

    עדי?!?! תגידי את נכנסת לי לראש או מה?? חחח

  55. עדידוש Says:

    לילה טוב מ', חלומות נעימים.
    אני גם פורשת לישון, לילה טוב צופה ועמיתוש ערב טוב 😉
    ליל מנוחה גם לסמויים 8)

  56. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ'
    חלומות נעימים 🙂
    מקדישה לך שיר לילה טוב

    עדי, לא לקנא, חח סתם.

  57. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש ומ' חלומות נעימים 🙂

  58. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עדידוש. היה כיף
    חלומות נעימים
    גם לך אני מקדישה שיר לילה טוב 😉

  59. מ Says:

    תודה עדידוש . ליל מנוחה גם לך.
    צופה- תודה. תאמיני אןו לא רציתי גם אני לשים את השיר הזה ובחרתי ב"שיר ללא שם". משהו קוסמי מתרחש כאן היום.

  60. עדידוש Says:

    מ' ככה זה כשאתה בחברת אנשים קסומים…יש משהו קוסמי באוויר.
    "שיר ללא שם" הוא אחד השירים האהובים עלי!
    תודה עמיתוש 🙂 גם לך כשיגיע זמן לישון 8)
    צופה, תודה על המשך מסורת שיר הלילה טוב האולטימטיבי 😛
    לילה טוב אחרון! 8)

  61. צופה באח הגדול Says:

    מ', את אומרת קוסמי
    אני אומרת הזוי!!! 😆

  62. מ Says:

    עדידוש, גם עליי! ואת צודקת , אין לי מה להוסיף.
    צופה- הזוי זה טוב.
    לילה טוב.

  63. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ' ועדי

  64. צופה באח הגדול Says:

    עמית'וש, אם את בסביבה עדיין
    אז אני מוסרת לך לילה טוב, כי אני כבר פורשת 8)

    לילה טוב עמית'וש
    ולמי שגלוי וסמוי

  65. Amitush Says:

    לילה טוב צופה חמודה,אני קצת עסוקה.
    חלומות נעימים לכולם 🙂

  66. הדר Says:

    לילה טוב לכולם 😛

    אני עכשיו חזרתי ממועדון.. הייתי עם חברות ואני קצת שיכורה..
    אבל גם בדרך למועדון וגם במועדון עצמו שמעתי שיר שהזכיר לי אתכם ואת עמיתוש במיוחד אז לא יכולתי ללכת לישון בלי לשים לכם אותו..
    אז תהנו..

    ושיהיה לילה טוב 🙂

  67. אילנה Says:

    בוקר טוב ושבת שלום.

    ב-11.30 דור באולפן השקוף 🙂
    מותר לי להשויץ,נכון?

  68. תיתוש Says:

    בוקר טוב אילנה יקרה בטח שמותר לך להשויץ עם האחיו המוכשר שלך
    לצערי הרב אני פיספסתי את דור

  69. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג היקרים
    יום נעים לכם תעשו חיים

  70. אילנה Says:

    בוקר טוב תי יקרה

    עכשיו דור ,אחרי נחצ'ה היימן.

  71. תיתוש Says:

    חחחחחחח אילנה אני רואה אותו שיר מקסים

  72. תיתוש Says:

    אילנה מסכן אזה שאלות הם שואלים אותו

  73. אילנה Says:

    חמוד,הוא מאוד התרגש .

  74. אילנה Says:

    כעסתי על השאלות הדבליות.

  75. תיתוש Says:

    נכון אילנה השאלות היו ממש דביליות

  76. m.l Says:

    הדר וגוויני מה איפה אתן לומדות? גם אני לומדת כלכלה…

  77. עדידוש Says:

    צהריים טובים,
    שיר רגוע ברוח השבת שעוברת עלי – מאיר אריאל – "נשל הנחש"

    יום נעים לכולם 🙂

  78. הדר Says:

    צהריים טובים,
    חזרתי עכשיו מטיול עם המשפחה 🙂
    היה ממש כיף…

    M.L אני לומדת כלכלה חשבונאות במכללת רופין..
    איפה את לומדת?

  79. הדר Says:

    עכשיו קראתי את מה שצופה רשמה לגבי התוכנית ביום שלישי…
    ובגלל שזה ערב חג שני יש לנו מלא אורחים ואני לא אוכל לראות 😦

    יש אפשרות שמישהו יקליט את זה ויעלה לנו???

  80. m.l Says:

    אני לומדת בת"א…אני גם עשיתי עכשיו מחירים א'..אצלנו קוראים לזה מיקרו

  81. הדר Says:

    שמעתי שבחלק מהמקומות קוראים לזה מיקרו…
    אבל זה ששינו לזה את השם לא עושה את הקורס ליותר חביב…

    איזו שנה את?

  82. m.l Says:

    שניה..מה המייל שלך?

  83. הדר Says:

    hadar27@gmail.com

  84. ארנוס Says:

    היי אנשים, לא הייתי בבית אז פספסתי את דור וגם לא יכולתי להקליט…

  85. ארנוס Says:

    כתבה מעיתון "הארץ", כנראה שאימתו את ההופעה של לאונרד בארץ, כתוב שכתב של הארץ דיבר עם עורך הדין שמטפל בזה וזה אושר.

    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1077709.html

  86. ארנוס Says:

    שיר מקפיץ

    ועוד גירסה שלו

  87. עדידוש Says:

    ערב טוב 😛
    ארנוס, איפה היית אתמול כשחגגנו אפטר-פרטי??? השיר ששמת מתאים בול!
    אהבתי יותר את הגרסא השניה 😆

  88. ארנוס Says:

    ועוד אחד, קצת פחות מקפיץ אבל לא פחות מקסים

  89. ארנוס Says:

    חחח אני כאן ון אנד אוף…
    לצערי עכשיו אני שוב זז… נתראה אח"כ

  90. עדידוש Says:

    אחד השירים הטובים של ברי סחרוף – "חלליות"

  91. עדידוש Says:

    ביי ארנוס.
    שיר יותר רגוע ויפה של ברי – "עוד חוזר הניגון"

  92. אילנה Says:

    ערב טוב
    עדידוש,את באה מחר לתל אביב להיפגש עם אורה וקיפי?
    עוד מישהו?

  93. תיתוש Says:

    אילנה יקרה אני מאוד היתי רוצה לפגוש ולהקיר אותכם אבל לצערי זה לא יצא

  94. אילנה Says:

    לא נורא תיתוש יקרה,בפעם אחרת.

  95. תיתוש Says:

    אילנה אני מקווה

  96. תיתוש Says:

    ליאונרד כהן שירים ברצף
    http://www.deezer.com/#music/album/284691

  97. זיו Says:

    שבוע טוב לכולם.

  98. תיתוש Says:

    ערב טוב חברים יקרים

    אני חושבת שאנחנו צריכים למצוא נושאים חדשים לבלוג
    הבלוג הולך ומתרוקן וחבל יש לנו חברים כל כך היחותיים ונחמדים וחבל שהם נהלמים לנו

    אני אשמח אם תגיבו לי ותגידו לי אם גם אתם חושבים כמוני או שאתם חושבים שהבלוג בסדר ומספיק כמו שהוא עכשיו

  99. תיתוש Says:

    שבוע טוב זיו

  100. ארנוס Says:

    תיתוש,לא נראה לי שהבלוג מתרוקן, בגלל החג כנראה לאנשים יש פחות זמן להיכנס לכאן. וגם בגלל ששפרה כרגע לא על המרקע. אבל ברגע שיהיה משהו הם יחזרו, אני מקווה.

    והנה התמונה היומית – שיפ מחייכת!

  101. עדידוש Says:

    היי חזרתי ממסע קניית מתנות, וגם בחירת מתנות 😛
    אחותי פינקה אותי בדיסק החדש של לאונרד כהן {שכמובן חסר כרגע בחנויות אבל הזמנתי 😉 }ובת דודה שלי באוסף המשולש והמעולה של גידי גוב – שלל שיריו 🙂
    אילנה, אני באה בשמחה, מתי?

  102. ארנוס Says:

    עדידוש אל תסמכי על ההזמנות. אני הזמנתי את "אורלנדו" ברשת ספרים מסויימת, אמרו לי שיגיע תוך שבועיים, ולא הגיע. הלכתי לשאול מה קורה ולא זכרו בכלל שהזמנתי. בסוף הלכתי לחנות אחרת (למרבה ההפתעה, של אותה רשת!) ומצאתי את זה שם על המדף…

    לצערי מחר זה בעייתי לי להגיע…

  103. תיתוש Says:

    היי ארנוס ועדידוש
    ארנוס אנחנו לא יודעים מתי לשפרה תהיה תכנית ומתי יכתבו עליה וברור ששפרה היא הנושא המרכזי של הבלוג אבל אולי אפשר למצוא עוד נושאה ביניים לימים שאין שם מדר על שפרה

    עדידוש ראית ששמתי קישור לשירים של לאונרד כהן?

  104. ארנוס Says:

    תיתוש כמובן שאפשר לדבר על כל נושא, יש לנו שירים, לפעמים מתפרסמים כל מיני מתכונים, ואם למישהו יש עוד מה להגיד, כמובן שיכול להגיד כאן הכל.

  105. תיתוש Says:

    ארנוס אני לא יודעת אך להסביר את זה אבל אני מרגישה שחסר משהו בבלוג אני לא ממש יודעת יש תחושה של רקנות

  106. ארנוס Says:

    עד כמה שאני רואה, תדירות החלפת הפוסטים נשארת בערך כמו שהיתה, כלומר אין ירידה משמעותית בכמות ההודעות. לדעתי קצת שקט כאן בימים האחרונים בגלל החג, אנשים עסוקים, עם המשפחה ובחופשות. אחרי החג אני מאמין שכל ה"נעדרים" יחזרו.

  107. תיתוש Says:

    גם אני מקווה

  108. ארנוס Says:

    תראי למשל ביום שלישי, הבנתי כאן שיש שידור של כל המשימות מהאח הגדול 1, אני בטוח שזה יהיה יום יחסית פעיל כאן.

  109. עדידוש Says:

    תיתוש, אני חושבת כמו ארנוס 😛
    ביום שלישי, בתוכנית הלקט אנשים ייכנסו ויהיה שמח וחוץ מזה שהחג והשבת ברצף בהחלט מעסיקים את האנשים ובצדק.
    ארנוס, אתה תוכל להקליט את התוכנית?

  110. תיתוש Says:

    תודה ארנוס על ההתיחסות ובאמת ביום שלישי נראה כמה חברים בבלוג יחזרו ויגיבו

  111. Amitush Says:

    ערב טוב לכול חברי הבלוג היקרים.
    אני פונה לכול הסמויים שמוצאים עניין בבלוג הזה. ציפור קטנה לחשה לי שמשהו שכנראה נוהג/ת לבקר כאן בבלוג באופן קבוע,החליט שאין לי חיים וכול מה שאני עושה זה לטקבק בוואלה לגבי הכתבה על שפרה. אז סמויים או סמויות יקרות:
    אני לא מטקבקת כבר המוווווון זמן לידיעתכם, אני אמרתי זאת כבר כמה פעמים על גבי הבלוג ובאופן אישי לחברי הבלוג שאינני מוצאת חשיבות לטקבוקים ושאני כבר לא מטקבקת!
    יש כאן אי אלו אנשים שהחליטו להשתמש בשם שלי בכדי לטקבק כבר די הרבה זמן. עד עכשיו שתקתי כי הטקבוקים לא היו נוראיים ולכן לא ממש היה אכפת לי.
    זה שאני וחברה נוספת מהבלוג שהזכרתן באחת התגובות,נוהגות להעלות שירים בבלוג שלנו מעצבן אתכן,אתן יכולות להפסיק להכנס לבלוג הזה ולקרוא בו!! אין לנו עניין בכן וגם לכן אין בנו אז שבו בשקט ועזבו אותנו בשקט!!
    אם אתן רוצות להמשיך לטקבק,לכו על זה,אבל חדלו מלהזכיר אותי בתגובות שלכן.
    תודה לכם והמשך ערב נעים!

  112. עדידוש Says:

    עמיתוש, מילים כדורבנות!!!

  113. תיתוש Says:

    עמיתוש מותק מה קרה מה כתבו למה עיצבנו אותך

  114. ארנוס Says:

    עמיתוש את צודקת, לא ברורה לי בכלל התופעה הזו של אנשים שקוראים כאן, לא מרוצים ממה שהם קוראים, ואז מתלוננים על זה בטוקבקים. אם התכנים בבלוג לא מוצאים חן בעיני מישהו, הוא מוזמן לא לבקר פה.

    לילה טוב, זזתי!

  115. עדידוש Says:

    ליל מנוחה ארנוס, חלומות פז.

  116. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס ותודה על התמונה שכחתי להודות קודם

  117. זיו Says:

    ערב טוב לכולם.
    אוף איזה באסה שאותי לא מזכירים בטוקבקים בהקשר של השירים.אם כבר מדברים על שירים קבלו שיר:

    עמיתו'ש ראיתי היום את פרק התוצאות של אמריקן איידול וממה שהבנתי נשאר רק עוד שבועיים בהם השופטים יכולים להשתמש בהצלה.

  118. Amitush Says:

    תודה ארנוס
    תיתוש,באחת התגובות לכתבה על שפרה בוואלה,משהו לעג לי ולמשהי נוספת מהבלוג . תגובה מ"ס 888

  119. מ Says:

    ערב/לילה טוב לכולם.
    שבוע טוב ומבורך לכולם.
    ארנוס- לילה טוב, חלומות שיפפז.
    עדידוש- תהני מהמתנות,בחירות מוצלחות.
    תיתוש- אין סיבה לדאגה כולם ישובו "הביתה"
    ועמיתוש- אין סיבה להתעצבן מטוקבקיסטים מלעיזים הם "רעשי רקע" לא רלוונטים שמחפשים להשמיץ ולפגוע. אני לא מרשה לך להפגע מאנשים לא חשובים.

  120. Amitush Says:

    היי זיו,באמת? איזה מגוחך זה! מה זה היה שווה אם ככה??
    טוב נקווה לטוב! את אנופ וכריס הם לא יצילו זה בטוח והם נראים לי הבאים בתור 🙂

  121. תיתוש Says:

    עמיתוש את יכולה לתת קישור

    וחוץ מיזה למה את קוראת תגובות יש אנשים שמאוד מקנאים בבלוג שלנו ומנסים כל הזמן לפגוע בנו אישית אנחנו לא צריכים להיתיחס אלהם

  122. זיו Says:

    כן-מה את לא מקשיבה לריאן ?חחחחח.
    יא רמאית.אני אמרתי שקריס עף שבוע הבא.ואז יהיה 2:0 לי.
    לדעתי זה מאוד תלוי מי עף שבוע הבא,ואם גם שבוע הבא הם לא יצילו אפחד עד אז בשבוע שאחריו שהוא יהיה השבוע האחרון הם ישתמשו בזה לא משנה מי זה יהיה.אחרת מה זה שווה שהם לא ניצלו את זה?

  123. Amitush Says:

    מ יקרה, תודה מתוקה 🙂 אני משתדלת לא להפגע אבל זה קצת קשה שמשמיצים אותי על לא עוול בכפי. 😦

  124. תיתוש Says:

    ערב טוב מ אני מאוד מקווה שכולם ישובו כי אני מתגעגעת אלהם

  125. עדידוש Says:

    היי זיו ומ' – אני שומעת ברקע את גידי גוב ומאוד נהנית 😛
    אני קוראת עכשיו ספר שקיבלתי ליום הולדת – "שומרת אחותי", כתוב מעולה , אבל סיפור קשה. ולמרות הקושי – שואב וסוחף! לדעתי, זו גדולה של סופר טוב.

  126. Amitush Says:

    זיו, השבוע ילך אנופ!! 🙂 אחר כך כריס. אם זה ככה,אז הם לא יצטרכו להשתמש בהצלה. אלא אם כן אליסון או מאט ישירו נורא ואיום ואז הם יבואו לעזרתם.
    אני בדרך כלל לא נוהגת להקשיב לכול מה שריאן אומר חחחחח לפעמים הוא סתם טוחן במוח.

  127. Amitush Says:

    עדי איזה קטע!!!
    אני בדיוק קוראת את הספר הזה!!! איזה ספר קשה ומרתק!!! מאוד מומלץ

  128. עדידוש Says:

    עמיתוש, אנחנו מתואמות גם בספרים 😆 אולי גם על זה יכתבו עלינו בטוקבקים?!
    אני מודה! אני תולעת ספרים לא קטנה!!! 😛

  129. תיתוש Says:

    עדידוש ועמיתוש אולי תשתפו אותנו על מה הספר

  130. מ Says:

    עמיתוש, שאני אשים לך איזה שיר שירגיע אותך?

  131. Amitush Says:

    חחח עדידוש, הפעם זה יצא מצחיק! ממש במקרה קבלתי ספר במתנה בפסח מהחברים שבאו להתארח לסדר וזה יצא הספר שגם את קוראת חחחח 🙂 איזה צרוף מקרים .
    תיתוש, נושא הספר מאוד לא פשוט, מסופר על ילדה שההורים שלה הביאו אותה לעולם בכדי להיות התורמת של אחותה. אחותה חולת סרטן מסוג מאוד נדיר וקשה ונאלצו להביא ילד נוסף לעולם עם תאי גזע תואמים לאחות החולה בכדי שהיא תוכל לתרום לאחותה מוח עצם ועוד. הנושא לא קל לקריאה ובהחלט לא לבעלי לב רגיש במיוחד.
    מי שהנושא מעניין אותו מוזמן.

  132. עדידוש Says:

    מ', נראה לי שכדאי…למרות שאני לא מייחסת חשיבות לאותם מלעיזים! הם בהחלט נחשבים בעיני כ"רעשי רקע"…
    תיתוש, הספר מספר סיפור משפחתי קורע לב, איך כל דמות מתייחסת למצב.

  133. Amitush Says:

    מ, את תמיד מוזמת להרגיע אותי 🙂

  134. מ Says:

    עמיתוש ועדידוש בשבילכן שיר קיטשי אבל מאוד מרגיע…

  135. תיתוש Says:

    תודה ע&ע שמעתי על מיקרה כזה בארץ אני לא יודעת אם מדובר במשפחה בזאת

  136. עדידוש Says:

    תיתוש, הסופרת, ג'ודי פיקו, מארה"ב.

  137. מ Says:

    עדידוש ועמיתוש, תאמינו או לא יש לי את הספר בבית וטרם הגעתי אליו.

  138. תיתוש Says:

    עדידוש יש גם משפחה בארץ שהביאו ילד לעולם כדי שיציל את אח\ות שלו\ה

  139. עדידוש Says:

    מ' אני מאמינה, דיברנו על זה אתמול כשנפרדנו – קורה כאן משהו קוסמי 😛

  140. אילנה Says:

    ערב טוב.

    עמיתוש יקרה,אל תקחי ללב,גם בשמי נרשמות הודעות שלא אני כותבת,אל תתיחסי ,מי שצופה בנו וכותב עלינו בבלוג אות היא כי אנו מעניינים ואם מלעיזים בטוקבקים אות היא ששפרה מעניינת.

  141. Amitush Says:

    מ, תודה על השיר,בהחלט שיר מרגיע ויפה 🙂
    תיתוש, גם בארץ היה סיפור דומה אבל זה לא אותו סיפור.

  142. מ Says:

    ואם כבר שירים רגועים ומרגשים…

  143. צופה באח הגדול Says:

    שלום לכולם,
    עמית'וש ועדידוש, כך אתן ידועות בציבור, אל תקחו ברצינות את מה שנכתב ב"מקומות רחוקים", כבר נכתב פה לפני ע"י מ', שהגדירה במדוייק- "רעשי רקע". תתרכזו בלשים שירים ולכתוב טוב וזהו.
    חוץ מזה אין לכן ממה לכעוס אתן ממש סלב, אפשר חתימה?!?!?!? אני אומרת לכן, אני אהיה המעריצה/מעריכה (כפי שאחרים אוהבים להגיד) הכי גדולה שלכן!!! חחחחח
    עדי, כבר הומלץ שתלכי לאח הגדול 2, כנראה שהתוכנית כנראה לא תצא לפועל, כי מהבלוג ,זה כבר ישר לאח הגדול v.i.p 2. 8)

    וכמובן איך אפשר בלי שיר.. אולי גם עליי ירשמו? 😆
    השם ארוך מדי 😉

  144. אילנה Says:

    ואתם כל הצופים הסמויים,אתם מוזמנים להיות גלויים,לכתוב כאן,אנו אוהבים ושמחים לארח כל אוהד שפרה.
    ביתנו חמים ונעים,הדיירים מקסימים ומיוחדים,אני בטוחה שתמצאו כאן מקום טוב ונעים שאין בו רכילות ,רק אהבה,פרגון,מוסיקה ובמילה אחת,כיף!

  145. תיתוש Says:

    עדידוש לזה התכוונתי כשאמרתי שהפשר להביא גם נושאים אחרים תראי את כתבת שאת קורות ספר שמסתבר שגם עמיתוש קוראת וגם למ יש אותו וזה כבר נותן עוד עינין

  146. אילנה Says:

    חחחחחח,צופה,אהבתי!

  147. עדידוש Says:

    צופה יקרה, את אלופה! אני מוכנה לחתום לך כבר עכשיו 😉

  148. מ Says:

    אכן צופה, קבלי ח"ח!!!
    ואגב, הערצה קבלו עוד שיר מקסים…

  149. Amitush Says:

    אילנה,מי שכותב עלי שאני מטקבקת ומשמיץ אותי על דרך ההתנהלות שלי בבלוג לא מוזמן לבלוג מבחינתי. זו דעתי. אני חושבת שכול הסמויים שאוהבים את הבלוג ואת חבריו כבר הפכו להיות אקטיבים 🙂
    תודה יקירה,אני מאוד משתדלת לא לקחת ללב.

  150. תיתוש Says:

    שלום לאילנה וצופה
    אני בעד עדידוש ב V.U.P2

  151. תיתוש Says:

    V.I.P

  152. Amitush Says:

    חחח צופה,את מתוקה!! רוצה חתימה?? 🙂

  153. עדידוש Says:

    תיתוש, אם כבר הייתי מעדיפה להיכנס לאח הגדול הרגיל ולא לגירסת ה- VIP כי אני מעדיפה להיות עם אנשים נורמלים ולא עם משוגעים 😆 רק שאין מצב שזה יקרה… 😛

  154. מ Says:

    קבלו קישור לכתבה שהיתה היום בחדשות השבת בערוץ 10 על אסף אבידן

    http://bidur.nana10.co.il/Article/?ArticleID=629275&sid=123

  155. צופה באח הגדול Says:

    עמית'וש ועדידוש, ברור שאני רוצה! אל תשכחו עם הקדשה מיוחדת חחח
    היי תיתוש, בסוף נריץ פה קמפיין הרצת עמיתו'ש ועדידוש לאח הגדול v.i.p2.
    אתם תראו, הם יהיו הדבר החם הבא
    בקרוב יתחילו לשאול מי הן חנה ומרגלית? רק עמית'וש ועדידוש! 8)
    אחחח איזו סיסמא!!!!

  156. אילנה Says:

    אני קוראת את מלכים ג',קיבלתי ליומולדת ורק עכשיו התפנתי למדף הספרים,יש לי שישה ספרים חדשים לקריאה.

  157. צופה באח הגדול Says:

    עדי, תני לי לרענן את זיכרונך, גם בבית שבו יש אנשים אנונימיים קיים הסיכוי שיהיו בו משוגעים… 😆

  158. עדידוש Says:

    צופה, יש לעמיתוש ולי כבר כמה וכמה סטיקרים! 😆
    מה שאת הצעת: בקרוב יתחילו לשאול מי הן חנה ומרגלית? רק עמית’וש ועדידוש! 8)
    ע&ע, מבית היוצר של אוריתי, "עיניים שלי" כפי שאילנה קוראת לנו ויש עוד שאני לא זוכרת 😆 עמיתוש, את זוכרת עוד הצעות? 😆

  159. צופה באח הגדול Says:

    מ', אני עוברת על השירים ששמת פה ואני נהנית מכל אחד ואחד!! שירים מעולים

  160. עדידוש Says:

    אילנה, הבנתי שהוא ספר טוב, של יוכי ברנדס, נכון?

  161. תיתוש Says:

    צופה אני בעד להריץ אותן כיחידה אחת ע&ע את האס אם אסים שלי כבר יש להן

  162. מ Says:

    צופה יקרה, אני שמחה שאת נהנית. קבלי עוד אחד שונה אבל לא פחות מדליק

  163. צופה באח הגדול Says:

    עדי בואי נצמצם ל-"מי הן חנה ומרגלית? רק עמית’וש ועדידוש! "
    אם אתן מחפשות קופירייטרית, אז אני פה! חחחח
    אני כבר רואה על זה תגובות בוואלה 😆 . אם ככה בונים תדמית בתעשייה אנחנו בדרך הנכונה 8)

  164. תיתוש Says:

    עדידוש אפשר להשתמש בכל הסטיקרים

  165. Amitush Says:

    חחחח צופה, היום את בהחלט במצב רוח מבדח 🙂 עדידוש, לא זוכרת כבר את כול הכינויים אבל את כולם אהבתי.
    עדידוש,יאללה את באה אתי לאח הגדול ? 🙂 נעשה שמייח!!!

  166. אילנה Says:

    כן עדידוש.
    יש ספר נוסף ששפרה המליצה עליו כשהיתה בבית האח הגדול,אחות רחוקה,מישהו קרא?

  167. עדידוש Says:

    שמעו קטע מצחיק שקשור בחנה ומרגלית, או יותר נכון ב: "צ'יקי, צ'יקי צ'יק – היי היי היי"
    אתמול הייתי אצל חברה שיש לה בת בגיל 3 וחצי…פתאום הילדה מתחילה לעשות את צ'יקי…האמא היתה בהלם, הם לא רואים את המרוץ למיליון בבית. זה היה כל כך מצחיק 😆 עמיתוש, אני מבינה אותך עכשיו 😆

  168. מ Says:

    עדידוש ועמיתוש, אתן לא יכולות להיכנס לבית האח הגדול יש לכן כבר 4 חודשי תהילה… אתן סופר VIP ! צריך פורמט חדש לתוכנית בכדי ששתיכן תכנסו…

  169. עדידוש Says:

    אילנה, לא שמעתי על "אחות רחוקה".
    אבל על הספר "אחות ליבי" אני ממליצה בחום, הוא מעולה. מי שאוהב סיפורים עלתרבות המזרח, הודו – הנאה מובטחת.

  170. תיתוש Says:

    עדידוש כמה לפני פסח חנה ומרגלית היו להיט בערוץ 2 וכמעט כל יום אן התארחו בתכנית אחרת לפעמים אפילו בשתי תכניות ביום

  171. עדידוש Says:

    😆 מ' , לא כל כך הבנתי את ארבעת חודשי התהילה, אבל נשמע מצחיק! 😆
    עמיתוש, ברור שנעשה שמח! יחד אנחנו צוות מנצח!
    צופה, בכיף תהיי קופירייטרית, אבל גם שומרת אישית 8)

  172. מ Says:

    לפי הבנתי חנה ומרגלית מקבלות תוכנית בערוץ 2.

  173. צופה באח הגדול Says:

    מ'- אחלה שיר!
    תיתוש, עכשיו כשהן חותמות לי, אני גם אשלח להן את האסמסים שלי.
    עמית'וש, זו הדרך הכי טובה. אגב, הכי חשוב שתזכרו!!- לנהל אסטרטגיה טובה, אתן יודעות כבר מה קורה לאנשים שבאים עם ברית מהבית (לאון ובוריס) חחח
    אילנה- לא קראתי, אבל ציפיתי לראות בערוץ 8 דווקא סרט דוקו ששפרה המליצה עליו כשהכרתי אותו לפני, על קבוצת האחים שחזרה בשאלה. סרט מוצלח, חבל שלא היה…

  174. מ Says:

    עדידוש התכוונתי שבלוג ויק הראשון נפתח עם כניסתה של שיפ לבית ואמור היה להיות עד יציאתה … בפועל הוא נשאר באוויר יותר מ- 3 חודשים , עוד מעט 4 חודשים מאז ששיפ יצאה לחופשי. לפי הבנתי את ועמיתוש הייתן פעילות בבלוג מההתחלה כך שמבחינתי אתן בעלות ותק של 4 חודשי תהילה…

  175. תיתוש Says:

    צופה אני יסמס להן בלי אינטרס אישי אל רק בגלל מה שהן

  176. אילנה Says:

    חברות יקרות,לילה טוב,שינה מתוקה ומועדים לשמחה.
    שיהייה לנו שבוע טוב ומבורך עם בשורות טובות.

    עדידוש,אתקשר אלייך מחר לפני צאתי.

    לילה טוב.

  177. Amitush Says:

    חחח מ,אני ממש לא בין הוותיקים, אני נכנסתי לבלוג רק אחרי הזכייה. לפני הזכייה הייתי מרותקת למצלמות לא היה לי זמן לנשום,לאכול או ללכת לשרותים 🙂
    צופה, לי כבר יש אסטרטגייה 🙂 הבנתי איך המשחק הזה עובד חחחחח

  178. Amitush Says:

    לילה טוב אילנה

  179. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, חלומות נעימים על חיי ברווזים 😉

  180. מ Says:

    צופה- שמחה שאהבת את השיר.
    קבלי עוד אחד שסתם בא לי עליו ללא כל סיבה

  181. עדידוש Says:

    עמיתוש, שתפי אותי באסטרטגיה 😆
    מ' גם אני לא מבין הותיקים, התחלתי לכתוב בערך שבועיים-שלושה לפני הזכייה, הייתי סמוייה כמה שבועות לפני כן ואני שמחה על החלטתי לכתוב בויק, ככה הכרתי אנשים מקסימים אחד אחד 😛

  182. Amitush Says:

    תיתוש,את מתוקה,תודה על האסמסים,אנחנו נזדקק להם 🙂 נכון עדידוש?

  183. מ Says:

    לילה טוב אילנה.
    עמיתוש, אז פרגנתי לך בשבילי את "סלב" . בכל מקרה הכוונה היתה שאת ועדידוש שוות הרבה יותר מכל תוכנית.

  184. צופה באח הגדול Says:

    עדי, כבר שומרת אישית? טוב, אבל אני מבקשת לקבל אחוזים על כל מעריץ ומעריצה שינסו לקפוץ עליכן.
    יופי עמית'וש! אסטרטגייה- יש, עמוד שדרה- יש, מעכשיו זה כבר תלוי בכן ובאסמסים שלנו! חחחח
    לילה טוב אילנה

  185. Amitush Says:

    עדידוש, האסטרטגיה היא בלגן!!! ואני אלופה בזה 🙂 את תדאגי,אני אלמד אכניס אותך לעניינים ..חחחחח 🙂

  186. Amitush Says:

    יצא מבולבל, אני אכניס אותך לעניינים 🙂

  187. עדידוש Says:

    ברור עמיתוש! המון תודה מראש תיתוש וצופה 😉 סביר להניח שנועמד להדחה הרבה מאוד, אנחנו נהווה איום לשאר 😆

  188. עדידוש Says:

    מ' וצופה, תודה רבה על הפרגון הרב 😛
    עמיתוש, אני מבינה בבלגן 😆

  189. צופה באח הגדול Says:

  190. צופה באח הגדול Says:

    נוכל גם לשנות את השם של הבלוג באישור קיפי, ארנוס, אילנה ועדי
    "מתגעגעים ל-ע&ע" 😆

  191. Amitush Says:

    חחחחחחחחחח צופה, את גדולה 🙂
    דיי, שאני ועדידוש נלך לאח הגדול?? מה אין לנו חיים 🙂

  192. עדידוש Says:

    ברור עמיתוש! לי הספיק לצפות בבית המשוגעים הזה בטלויזיה. לא נכנסת לזה בעד שום הון שבעולם 😛

  193. צופה באח הגדול Says:

    עמית'וש, למה לא? את לא רוצה להוציא איזה סינגל? נקליט לפני שאתן נכנסות ונעשה לכן "הפתעה" כשתיהיו בבית
    יש לי תוכנית גדולות עבורכן!! 8) חח

  194. עדידוש Says:

    צופה, שירה ואני לא גרים באותה הדירה…את יכולה לשאול את זיו 😉

  195. דדהדס Says:

    מצטערת שאני מגיעה מאוחר אבל הנסיבות…..

    עמיתוש עמיתוש עמיתוש,,,,,,,
    מה את בכלל מתרגשת מהטוקבקים
    העלובים והניבזים וסליחה שכך אני אומרת,,
    מה לעשות ושפתי עילגת ואני כותבת מה שאני אומרת…
    תמשיכי את ועדי עם המוזיקה ועם כל מה שבא לך,,,
    מה העניין בכלל,,,
    מגילי המופלג אני בהחלט יכולה לדבר כך,


    מכל הלב.
    לך ולכל הבלוג הניפלא הזה.

  196. תיתוש Says:

    צופה אפשר לשנות את שם הבלוג החברים של ויק מתגעגים לע&ע

  197. עדידוש Says:

    היי דדהדס, הבלוג פעיל במיוחד בשעות הערב והלילה…במשך היום אנשים עסוקים איש איש בעינייניו הרבים 🙂

  198. צופה באח הגדול Says:

    עדי, טוב נו… אז נדאג שההפקה תמציא משימה שתפורה לך 😉
    תיתוש, אפשר… חחח

  199. תיתוש Says:

    שלום דדהדס

  200. עדידוש Says:

    דדהדס, תודה רבה על השיר המקסים מקסים מקסים! הביצוע נהדר 😛

  201. Amitush Says:

    דדהדס יקירה,אני בסדר עכשיו,חברי הבלוג המקסימים עזרו לי לצאת מהתחושה הלא נעימה שחשתי אחרי שגיליתי את שנאמר עלי. אני מבינה שאין מה להתייחס לתגובות גועליות שכאלו , אני אנסה להשתדל להבא.
    תודה לך 🙂 את נפלאה

  202. אביגייל Says:

    טוב, האמת שהתכוונתי ללכת לישון, כי אני עייפה מתה. אבל אז עודכנתי שיש בבלוג בלגן, ואיך יהיה בלגן ואני לא כאן ?????? אז באתי. וקראתי. וראיתי שתי . עצובה וחוששת. על תהיי חוששת תי. אחותי, יש ימים כאלה וכאלה. יהיה בסדר. וראיתי גם שקבוצה של פסיכופטיות שפנות קוראות כאן בבלוג בחריצות ראויה לציון, ורצה לטקבק דברי הבל ורעות רוח על זה שלנו, הכותבים כאן, אין חיים ….. לנו ….. כי להם יש …. ובכן, שני דברים יש לי להגיד לכן, פסיכופטיות ; אם אתן מתכוונות לכתוב בשמי , אז קודם כל שאלה יהיו דברי טעם לפחות כמו הדברים שאני כותבת ! אל תביישו את הפירמה ! דבר שני ; אביגייל – עם שני יודים. כמו ששפרה בלי יוד , ככה אביגייל + שני י' ! והדבר הכי חשוב – תמצאו לעצמכן חיים ואל תתעלקו על החיים שלנו ! קרציות.
    וחוץ מזה הכל בסדר ? 🙂

  203. Amitush Says:

    מ יקרה וחמודה!! תודה על הפירגון 🙂

  204. עדידוש Says:

    היי אביגייל, שבוע טוב! ומנוחה נעימה 😆 ברור שהכל בסדר, אני משתעשעת ונהנת בחברת אנשים מקסימים 🙂

  205. צופה באח הגדול Says:

    מה, גם את סלב אביגייל?
    מה קורה פה?!?! מה אני לא עושה בסדר??? הייתכן שאני ה"איתי" של הבלוג?!?!? אבל בכלל לא עשיתי כלים!!

  206. דדהדס Says:

    אביגייל
    אהבתי.

  207. Amitush Says:

    אביגייל!!!!!! את ענקית מהחיים!!!! מתה עלייך. יופי שבאת, התגעגעתי מאודדדדדדדדד
    מה שלומך? 🙂

  208. תיתוש Says:

    אחותי היקרה היתגעגעתי אליך אך את מרגישה
    זה בסדר אחרי שהבלוג התמלה הרגשתי

  209. עדידוש Says:

    😆 צופה, עם היצירתיות שלך, אשמח לשמוע איזו משימה? 😆

  210. תיתוש Says:

    הרגשתי הוטבה

  211. Amitush Says:

    צופה,את איתי????????????????? נראה לך?????? אין מצב כזה! לך יש עמוד שידרה איתן ויציב!! את תבואי לעזרת כולם אם יהיה צורך. להבדיל מהסמרטוט הזה 🙂

  212. מ Says:

    אפרופו איתי תראו את זה

    http://celebs.nana10.co.il/Article/?ArticleID=629194&sid=216

    ספרו לנו משהו שלא ידענו.

  213. עדידוש Says:

    צופה, בשבילי את הרבה יותר מסלב! קבלי חיבוק חם.
    מ', לשלוח גם היום משלחת חיפוש? 😉

  214. Amitush Says:

    לאיפה נעלם זיו?

  215. עדידוש Says:

    מ' – כבר אמרתי לך אתמול שאת קוסמת! אני עומדת מאחורי המילים שלי…רק הוזכר שמו וכבר הבאת ידיעה עליו 😛 קבלי ח"ח!!!
    אני בדיוק שומעת את "יש אי שם" של גידי גוב ונזכרת בשפרה שרה 🙂

  216. Amitush Says:

    חחחח מ, לו הכי קל ללכת ברחוב מבלי שאנשים יקפצו עליו 🙂 זה מה שקורה לסמרטוטים!

  217. אביגייל Says:

    אהלן כל יקיריי – שלומי אחלה ! התעוררתי לחלוטין בגללכם …
    צופה, זהו , שאני עדיין לא סלב, גם אני לא מבינה איך לא, אבל אני מקדימה תרופה למכה … ואיזה קונץ קטן זה לרדת על אנשים בלי להזדהות בשם … כזאת עליבות נפש. שיא העליבות נפש. אני בזה להם מעומק לבי.
    טוב, יאללה, נעבור לעינוגים. מה להכין לשתות, עם כבר הערתם אותי לגמרי ???? לתי אחותי – לימוננה, זה לא חדש …. מי רוצה מה ? למי נשאר כיבוד להציע ????

  218. מ Says:

    עדידוש, ממש לא. אגב, "יש אי שם" ממש מתאים לשפרה . יש לה שובל אנשים שתמיד חושב עליה ורוצה בטובתה.

  219. עדידוש Says:

    אביגייל, אני אשמח לקפה, את יודעת איך אני שותה 😉
    לי יש עוגת יומולדת – עוגת מצות עם קקאו והרבה יין 😛 מי שרוצה מוזמן להתכבד 😛

  220. Amitush Says:

    אביגייל, יופי שנשארת 🙂
    אני מלאה עוד מהצהריים כך שאני מוותרת על שתיה ועל כיבוד.

  221. זיו Says:

    אני כאן.

  222. Amitush Says:

    מ', נכון כתבת 🙂

  223. עדידוש Says:

    עכשיו יש את הביצוע המקסים שלו ל"אחלה עולם" {תרגום לא רע בכלל} רק שאין את שני השירים ביוטיוב, אם היה הייתי שמה לכם קישורים כמובן!

  224. Amitush Says:

    ברוך הבא! לא רואים אותך,לא שומעים אותך, מה אתך?? 🙂

  225. Amitush Says:

    אותך

  226. צופה באח הגדול Says:

    תודה על העידוד.. חחחח כמובן שצחקתי
    כל הכבוד למ' על הידיעות שהיא מביאה לנו.
    עמית'וש, מזל שהוא לא עצר לשנייה עם האופניים, אחרת היו מתבלבלים ובטעות מנקים איתו את המדרכה.. זה נורא מלוכלך 8)

  227. Amitush Says:

    חחחחחחחחחחח צופה, היום את מאוד משעשעת, קבלי ח"ח!!

  228. תיתוש Says:

    אחותי את הסלבריטית אחי ותיקה במעריב ובוינט שחכת
    תודיעי לי מתי יגמרו לך הלימונים כדי שאני יהרגן לך משלוח של לימונים

  229. אביגייל Says:

    קפה לעדידוש. באהבה. תשמרי פרוסה לדן, זאת העוגה שהוא הכי אוהב .
    איפה אירית ? יש לי בשבילה מתכון לבוב'לה, שלא תגיד שהמצאתי את המאכל המופלא הזה … הנה הוכחה – http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3698748,00.html כאן דווקא מומלץ לקרוא את הטוקבקים, הפסיכופטיות מהכתבות על שפרה עוד לא תפסו תחת כאן …

  230. דדהדס Says:

    מ
    שמתי לב שאת עם נענע 10 שזה כבר טוב,,
    גם לא פעם הבאת לינק של פיונה אפל שהיא ממש פנטסטית
    ויעל דקלבאום וכמובן הפניה לכתבה של אסף אבידן
    שאנחנו לא מפסיקים לשמוע אותו..
    בקיצור מעניין מאד..

  231. צופה באח הגדול Says:

    אביגייל, אני מאמינה שנשמע או שמא נקרא עלייך בקרוב חח
    רק אל תשכחי מאיפה התחלת 😉
    עדי, בדקת ב-flix?

  232. מ Says:

    צופה, אהבתי. שיר לאיתי

  233. זיו Says:

    אני צופה מהצד.

  234. עדידוש Says:

    בפליקס, יש את "יש אי שם" בביצוע של צעירי תל אביב…שגם הם היו תופעה חולפת חחחחחחחח
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1962648
    מ' אמרת נכון על שפרה 😛

  235. מ Says:

    דדהדס, אני ועדידוש כבר דיברנו על זה שמשהו קוסמי קורה כאן בבלוג.
    יעל דקלבאום ממש מדליקה היא היתה באולפן השקוף כבר פעמיים. קבלו ביצוע מיום שישי ל-Alice

    http://www.mako.co.il/music-clips/videoGallery-07df1c02d5ccc11006.htm&send=1&cat=486d47cc1c150210VgnVCM2000002a0c10acRCRD&vcmid=137dc7116e160210VgnVCM2000002a0c10acRCRD

  236. Amitush Says:

    היה המרוץ למליון היום?

  237. אביגייל Says:

    עמיתוש, מה זה טוב שנשארתי ??? הרי גררו אותי מהמיטה, שכחת ???? טוב, אז אם לא כיבוד – קבלי חיבוק ! ( כבר ירדו עלינו על זה בטוקבקים …. 🙂 )
    זיו, אהלן. אתה שותה איתנו משהו ?
    תיתוש, לימונים עוד יש קצת. אבל צריך לשתול נענע אצל השכנים …. ונכון, בכלל שכחתי כבר מהקרבות בטוקבקים במעריב ווינט בימי מלחמת האח הגדול 1 … אוי, היו זמנים… זה היה משעשע, לא ?

  238. צופה באח הגדול Says:

    😆 מ' אהבתי!

  239. דדהדס Says:

    קיפ
    אני מתגעגעת,,
    כמה גע גע גע אני יכולה לומר ,,,,,
    אני לא הברווז ההוא מהבדיחה…

    משובח ביותר עבורך.
    תשמיעי קול.

  240. מ Says:

    קישור ליעל דקלבאום -אליס

    http://www.mako.co.il/music-clips/videoGallery-07df1c02d5ccc11006.htm&send=1&cat=486d47cc1c150210VgnVCM2000002a0c10acR
    CRD&vcmid=a2f5837c02580210VgnVCM2000002a0c10acRCRD

  241. Amitush Says:

    אביגייל,שולחת חיבוק חם בחזרה

  242. מ Says:

    פעם שלילשית ואחרונה בהחלט קישור ליעל דקלבאום

    http://www.mako.co.il/music-clips/videoGallery-07df1c02d5ccc11006.htm&send=1&cat=486d47cc1c150210VgnVCM2000002a0c10acRCRD&vcmid=a2f5837c02580210VgnVCM2000002a0c10acRCRD

  243. צופה באח הגדול Says:

    לא, עמית'וש. לא היה היום

  244. אביגייל Says:

    צופה, האמת שלא התחלתי בבלוג של ויק, אבל בכל זאת אשמור לכם חסד נעורים … לבלוג שלכם כבר הגעתי פצועה וחבולה מקרבות רחוב שהלכתי בטיקבוק היסטרי ברחובות אחרים, שם נלחמתי בחרוף נפש בגדודי בובלילים חסרי בינה.

  245. תיתוש Says:

    אחותי זה הזמן לשתול נענה כדי שיהיה לקיץ

    דדהדס תנסי לקרוא לקיפו בשפת הציפורים ציץ ציף ציף

  246. זיו Says:

    אהלן אביגייל.לא תודה.

  247. אביגייל Says:

    תיתוש, אני אמליץ על כך לשכנים מהם גנבנו נענע כל החורף ….

  248. מ Says:

    קבלו עוד ביצוע מהאולפן השקוף עם הפתעה נעימה בהתחלה….

    http://www.mako.co.il/music-clips/videoGallery-07df1c02d5ccc11006.htm&send=1&cat=486d47cc1c150210VgnVCM2000002a0c10acRCRD&vcmid=4d1405a8b0c50210VgnVCM100000290c10acRCRD

  249. עדידוש Says:

    אביגייל, תודה על הקפה, היה מעולה!

  250. תיתוש Says:

    חחחחח אחותי בטח אם לה הבינו אך הנענה שלהם הידלדלה בפתאומיות

  251. אביגייל Says:

    עדידוש, בעונג ובאהבה. תשאלי את זיו אם הוא רוצה לשתות משהו. הוא עונה רק לסלבס ……

  252. אביגייל Says:

    אהלן זיו. אני לוקחת את ההשמצות שלי בחזרה…..

  253. מ Says:

    מאיה רוטמן -ממשיכים אחורה מהאולפן השקוף

    http://www.mako.co.il/music-clips/videoGallery-07df1c02d5ccc11006.htm&send=1&cat=486d47cc1c150210VgnVCM2000002a0c10acRCRD&vcmid=4d1405a8b0c50210VgnVCM100000290c10acRCRD

  254. עדידוש Says:

    שיר מקסים של שינייד אוקונור –

    זיו, כדאי לך להקשיב 🙂

  255. Amitush Says:

    צופה, תודה על העדכון, חבל 😦

  256. מ Says:

    חברים יקרים, אני פורשת לישון. אשאיר אותם עם שיר מפנק ומתאים לשעה זו.
    לילה טוב לכולם.

  257. עדידוש Says:

    לילה טוב מ', חלומות פז. תודה על השירים היפים 🙂

  258. תיתוש Says:

    לילה טוב מ שינה ערבה

  259. Amitush Says:

    לילה טוב ממצ'וק 🙂 שינה מתוקה

  260. אביגייל Says:

    תיתוש, למזלי יש לי שכנים מקסימים. ממש. ועוד יותר למזלי, שהבן שלהם אוסף ואוהב נחשים !!!!! זוועת אלוהים ! לפני שנתיים התארח אצלי בחדר נחש. לא פחות ולא יותר. בשארית כוחותי הגעתי אליהם חצי מעולפת, והבן החמוד בא ואסף את הנחש בזרועותיו בחיבה, ואמר לי – איך את יכולה לפחד מכזאת חיה חמודה … ברררררר … עד עכשיו יש לי צמרמורת …

  261. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ

  262. אביגייל Says:

    לילה טוב מ

  263. דדהדס Says:

    אביגייל
    חחחחחחחחחחחחח
    הנחש בביתך<חחחחחחחחחחחחחחח

  264. Amitush Says:

    חחחח אביגייל,בסופו של דבר ,מזל גדול שהשכן אוהב נחשים,תארי לך אלו הוא לא היה? אז היית צריכה להישאר עם הנחש בבית עד שלוכד נחשים היה מגיע 🙂
    מבינה אותך,גם אני לא אוהבת נחשים ברררררר

  265. תיתוש Says:

    אמא לה אחותי אזה פחד נחש יה ולי מה לא אני היתי ישר מתעלפת אני מוינה שזה לא היה נחש ערסי ?

  266. תיתוש Says:

    מבינה

  267. עדידוש Says:

    אני דווקא מסתדרת עם נחשים 😛 אביגייל, בפעם הבאה שזה קורה, את יכולה להרים טלפון 😉

  268. תיתוש Says:

    יפה עדידוש יש לך חברים נחשים? מה זאת אומרת את מסתדרת עם נחשים? בבקשה נמקי והסבירי

  269. אביגייל Says:

    האמת, הנחש היה באמת חתיך. זה התברר לי אח"כ כשהתאוששתי … הנער המקסים הסביר לי שזה נחש סימפטי ובלתי מזיק לחלוטין … איך לא מזיק אם אני כמעט חטפתי התקף לב ???
    היה כאן פעם מקרה שנחש הקיש חברת קיבוץ, והחברים היו המומים איך הנחש לא מת מהארס שלה …

  270. Amitush Says:

    חחחחח אביגייל,את גדולה 🙂

  271. תיתוש Says:

    חחחחחחחחחח אחותי

  272. אביגייל Says:

    עמיתוש, ככה את מכירה אותי, שהייתי נשארת בבית עם נחש ??? הייתי בורחת אל מעבר להרי החושך …
    עדידוש, אני מאוד מאוד מקווה שלא אזדקק לשרותיך בתחום זה … אני חושבת שלנחש מחמד הזה קראו זיתוני. הוא היה בצבע זית.

  273. עדידוש Says:

    חחחחח תיתוש, חס וחלילה, החברים שלי ממש לא נחשים!
    האמת שיש לי סיפור מצחיק מימי הכנרת העליזים – כשהייתי קטנה הייתי נוסעת עם אבא שלי בחופשים לכמה לילות באוהל על שפת הכנרת, כמו כל עם ישראל 😉 היתה לנו מזוודה עם כלי אוכל ופעם ניגשתי להוציא צלחת ממנה ולתדהמתי, כשהרמתי את המכסה היתה שם נחשה שהסתתרה, לא נלחצתי יותר מדי…רק טיפסתי על העץ הקרוב וחיכיתי שהיא תסתלק 😆 נראה לי שהיא יותר פחדה ממני 😉 אח"כ הסתבר מאיזה סוג היא היתה – חצי ארסי.

  274. Amitush Says:

    חחחח עדידוש,איך ידעת שזאת היתה נחשה ולא נחש?
    זה היה מעניין לראות אותך על העץ 🙂

  275. דדהדס Says:

    אביגייל חחחחחחחחחח
    הלואיי והייתי יכולה לומר זאת על הישוב שלי,,
    למה זה לא קורה אצלינו?….
    הוי,,, זה חחחחחח

  276. תיתוש Says:

    חחחחחחחחח עדידוש מה זה מסתדרת תוב עם נחשים מענין מה בית עושה אם הנחשה היתה יוצאת מהמזודה והולכת לטייל על העץ חחחחחחח

  277. עדידוש Says:

    חברות וחברים, אני סיימתי להיום, מחר צפוי לי מפגש מהנה עם חברות יקרות 🙂
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים נחמדים 8)

  278. תיתוש Says:

    טוב

  279. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש,היה כיף היום 🙂

  280. אביגייל Says:

    עדידוש, לילה מעולה. תבלי יפה מחר.
    אני יכולה גם ללכת לנמנם ? או שעוד פעם תתלשו אותי מהמיטה ?

  281. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש ד"ש חפ לאלנה קיפי ואורה תגידי לקיפי שהיא מאוד חסרה לנו בבלוג אני כבר עכשיו צוחקת ממה שהיא עם ההומור שלה היתה מספרת לנו על נחשים חחחחח

  282. עדידוש Says:

    עמיתוש, לפי הצבע שלה 😛 עשיתי עבודה ביסודי על משפחת הנחש ועל הנחשים בארץ 😆 ומקרה הנחש היה בערך באותה תקופה 😉
    תיתוש, הייתי קופצת ישר למים 🙂 ויש לי עוד כמה סיפורי נחשים…נשמור אותם לפעם אחרת.
    אפרד מכם בשיר המקסים של רונה קינן וגידי גוב – "הריקוד המוזר של הלב"

    לילה טוב אחרון!

  283. דדהדס Says:

    עדידוש
    לילה טוב
    ודרישת שלום ממני לקיפ…

  284. תיתוש Says:

    חם לאילנה

  285. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש,תבלו מחר
    אביגייל,את משוחררת,היה כיף בחברתך כרגיל! שמחה שבאת לבקר 🙂
    לילה טוב וקסום יקירה

  286. תיתוש Says:

    אחותי את יכולה ללכת למיטה למרות שאני תמיד שמחה שאת פה איתנו

  287. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עדי מתוקה, תהנו מחר במפגש
    אנשים יקרים, אני פורשת לישון, העייפות התגברת והעיניים נעצמות
    לילה טוב לכולם וחלומות נעימים 8)
    קחו הכל בצחוק 😉

    שיר לילה

  288. דדהדס Says:

    טוב חברות יקרות
    לילה טוב לכן ,

    ולא, לא לסמויים שאין לי שום עניין איתם.

    הה,, כן,, לילה מצוין לאירית וקיפ. יקירותי..

  289. אביגייל Says:

    גם לי היה כייף. לילה טוב לכולכם, נשתמע מחר.
    לסמויים הידידותיים – לילה טוב גם לכם. לרעים והפחדנים ועלובי הנפש – לכו תח'פשו ת'חברים שלכם !

  290. Amitush Says:

    לילה טוב וקסום צופה ודדהדס 🙂
    תודה מיוחדת ממני על הפירגון היום ועל התמיכה.
    צופה, היום בהחלט היית משעשעת,אהבתי מאוד 🙂
    שינה מתוקה וחלומות נעימים.

  291. תיתוש Says:

    ילה טוב צופה יקרה

    לילה טוב אחותי היקרה
    חלמות פז לכן קבלו חיבוק גדול

  292. Amitush Says:

    חחחח אביגייל, לילה טוב מתוקה 🙂 שינה ערבה!

  293. תיתוש Says:

    לילה טוב דדהדס ושהכל יעבור ליד.

  294. צופה באח הגדול Says:

    *העייפות מתגברת.. רק עכשיו שמתי לב שטעיתי
    לילה טוב למי שהלך לישון
    עמית'וש, תזכרי אותי כשיתחילו לכתוב עלייך במאקו. היום זה וואלה ומחר… השמיים הם הגבול 😉
    ולילה טוב אחרוווווווןןן 🙂

  295. Amitush Says:

    תיתוש, אני הולכת לארגן ארוחת ערב 🙂
    לילה טוב יקירתי,שינה מתוקה וחלומות נעימים.

  296. Amitush Says:

    חחח צופה,את מתוקה 🙂 אני תמיד אזכור אותך ,גם אם אזכה במליון חחחחח

  297. תיתוש Says:

    לילה טוב עמיתוש שיהיה לכם בתאבון
    ובבקשה תפסיקי לקרוא טוקבקים ותפסיקי להיפגע הם לא שוים את זה
    קבלי חיבוק ענק לך ולילדודיס ואני מקווה שתצליחו למצוא כרטיסים זולים ולהגיע לארץ בימהרה

  298. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים
    בילוי נעים לאילנה עדידוש קיפי ואורה
    ברוכות השבות אוריתי מיון ומיכלי מאילת מקווה שנהנתן
    לילה טוב לציפורי הלילה ובוקר טוב למשקימי הקום
    שבוע טוב וחיבוק גדול לכולם

  299. Amitush Says:

    תיתוש, אני לא קוראת טוקבקים ואני גם לא מטקבקת. מישהו דאג לעדכן אותי בדבר ולכן ראיתי זאת. מקווה שהגורמים בדבר יבינו כבר שהגיע הזמן להמשיך הלאה. אני כבר עשיתי זאת,מה אתכם??

  300. תיתוש Says:

    עמיתוש להם אין חיים להם יש פיצול אישיות מצד אחד הם מבלים כל היום בבלוג וקוראים כל מה שכותבים פה ואולי גם כותבים אצלנו בבלוג ומצד שאני הולכים ומלכלכים עלנו באתרים אחרים זה מובן שאלה הם אנשים חולים בראשם לצערי אני מתחילה להשתכנע שזה אחד מחברי הבלוג שמצליח להתל בנו

  301. Amitush Says:

    מאוד יכול להיות תיתו, אני מקווה מאוד שלא…
    לילה טוב, מה עוד לא הלכת לישון? 🙂

  302. אורית Says:

    בוקר מצוין לכולם,

    נעלמתי לכמה ימים אך רק לשם הנאות…!!!

    טיילנו בצפון ובדרום וביקרנו אצל המשפחות מארוחה לארוחה שנמשכה עד אתמול…!
    היום חזרו קצת לשגרה (חצי יום עבודה) ,

    מה שלומכם ? התגעגעתי!

    עדידוש , קצת באיחור אך מגיע לך מזל טוב שתהיי מאושרת ושכל משאלתייך יתגשמו (יש לך תאריך כמעט כמו של בעלי 09.04)

    שיהיה לכולנו יום מקסים!

  303. רמה Says:

    בוקר טוב יקרים!
    ע&ע הספר שומרת אחותי ממש חזק ויפה תספרו לנו כשתסיימו לקרוא את דעתכן 🙂
    אילנה, עדי, קיפי,ואורה תעשו חיים 😛
    שיהיה יום מקסים לכולם!

  304. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם,
    אורית, כיף לשמוע שבילית בטיולים – כן ירבו! ויום עבודה נעים 🙂
    תודה על הברכה 😛
    שיהיה יום מעולה!

  305. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכל החברים היקרים

    בוקר טוב אורית רמה ועדידוש היקרות שיהיה לכן יום ניפלא
    אורית אני שמחה שטיילת מצפון לדרום התארחת ונהנת בחג תמשיכי להנות מהחייםמגיע לך
    רמה בטח גם את עובדת היום שיהיה לך יום עבודה נעים
    עדידוש תעשו חיים את אילנה קיפי ואורה

  306. ארנוס Says:

    היי כולם, יש פוסט חדש-

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/12/

סגור לתגובות.


