יום הולדת!

by

mazal-tov-adidush1

 

עדידוש אמנם יש עוד שעה, אבל הפוסט הקודם כבר איטי אז לפני שתספיקי להכניס פוסט חדש משלך…

מזל טוב!!!

329 תגובות to “יום הולדת!”

  1. ארנוס Says:

    לאן נעלמתם כולכם?
    בואו נאחל מזל טוב לעדידוש!

  2. אילנה Says:

    מזל טוב לעדידוש היקרה

    עוד הרבה אביבים טובים ומאושרים
    עד מאה כעשרים וחיים טובים,
    שמחה שאל בלוג ויק הגעת
    אוהבת אותך ותשארי כפי שאת.

    קבלי חיבוק ונשיקה!

  3. אילנה Says:

    ארנוס היקר,אין כמוך,נכס מיוחד לבלוג!!!!!!!!

  4. ארנוס Says:

    מזל שהספקתי להכניס את זה כי ראיתי בטיוטות שעדידוש כבר הכינה פוסט חדש משלה… לכן העדפתי להכניס את הפוסט הזה כבר עכשיו ולא לחכות למחר בבוקר (אחרת הפוסט שלה היה ננעל מהר מידי).

  5. ירושלמית Says:

    מזל טוב עדידוש!!!
    מאחלת לך אושר אושר ועוד קצת אושר 🙂

  6. אירית Says:

    מזל טוב עדידוש!!!! 28 אביבים עברו עליך ועכשיו את נכנסת לאביב ה-29. אולי אנשים חסרי בינה אומרים שהעולם שייך לצעירים אבל אני חייבת להגיד לך שהחיים מתחילים רק אחרי גיל 28 ומשתבחים במיוחד אחרי גיל 40. אין ספק שיש לך למה לחכות, ובינתיים עד שתגיעי לגיל שבו עושים באמת חיים תוכלי לנצל את הזמן בהשראה מרוחך על האנושות, מקרוב ועד רחוק, בהשראה משמחת החיים שבך, מן החריצות, מן הסקרנות הענקית שלך, מן היופי שבך ויכולת הנתינה ומן האהבה העצומה שעצורה בתוכך לאנשים לילדים ולבעלי-חיים. מי ייתן ותקבלי בחזרה מן האנושות – שוב, גם הרחוקה ובעיקר הקרובה – קצת ממה שאת נותנת לה. אני בטוחה שתדעי ליהנות מכל מה שיגיע ותקבלי הכול בשמחה ובהתרגשות. מאחלת לך המון התרגשויות טובות!

    לכולם, חג שמח.

    ארנוס, איזה רמאי אתה: רק 15 נרות! מקווה שהחג עובר עליך בנעימים. בתור אדם שאוהב לאכול – זה החג בשבילך. בבקשה בלי שום דיאטות! דיאטות מתחילים רק אחרי החגים, ובצדק. 🙂

    כולכם מזמנים לעוגת מצות עם שוקולד, צימוקים, אגוזים והמון יין בשעה 3 לפנות בוקר. הכנתי כמות כפולה ומכופלת.

  7. עדידוש Says:

    😆 ארנוס, המון תודה על הפוסט המקסים…ככה אתה מגלה בפומבי את כל ה"סודות"??? 😆
    תודה על הברכות אילנה וירושלמית 😛

  8. עדידוש Says:

    אירית, תודה על הברכה המרגשת 🙂

  9. אילנה Says:

    אירית וירושלמית יקרות,חג שמח וערב טוב.

    אירית,הייתי רוצה לטעום מעוגתך ולשתות מיינך אך ב שלוש לפנות אהייה בחלום 🙂

  10. אירית Says:

    אילנוש, חג שמח! סחתיין על החריזה. ידענו שאת מוכשרת, אבל לא ידענו עד כמה. 🙂
    נראה לי שפסח זה החג, בהא הידיעה, בשבילך, כשכל המשפחה באה והכול חגיגי ומצוחצח. יקירתי, יש כלל לא כתוב כזה – ואם אין כלל כזה אני ממציאה אותו ברגע זה – שחול המועד נועד למנוחה: שום ניקיונות, שום טרחות. בשביל הדברים האלה יש עוד בני משפחה שלא עבדו בפרך ובלבנים בחודש האחרון. 🙂 אני נותנת לך פטור מלא, ואז מוזמנת לעוגת מצות וירטואלית טעימה מאוד מ-3 בלילה, ואם תירדמי אל תדאגי כי אשמור לך פרוסה או כמה פרוסות גם למחר. 🙂

  11. תיתוש Says:

    מזל טוב עדידוד היקרה
    אני אוהבת את האופטמיות שלך ואת שמחת החיים שלך את מכניסה הרבה אור לבלוג
    אוהבת אותך חיבוק גדול גם ממני

  12. אירית Says:

    אילנה, איזו כימייה בינינו: עניתי לך על העוגה עוד לפני שקראתי מה שכתבת. 🙂

  13. אילנה Says:

    תודה רבה אירית היקרה,על נדיבותך ורוחב ליבך.

    אכן איני טורחת ,נחה ונהנית מהמטעמים שהשף הפרטי שלי הכין,הנקיון,הפרחים שבכל פינה,עונג אמיתי.

    שולחת לך חיבוק ותודה על העוגה הוירטואלית.

  14. ארנוס Says:

    עדידוש זה חלק מהכיף ביוזר של מנהל – מי ימנע ממני לעשות אאוטינג?

    אירית, החג הזה הוא פשוט מזימה שנועדה לגרום ליהודים להשמין אחרי שהלכו במדבר 40 שנה… ובאופן הזה לזכור את יציאת מצרים. ברור שהדיאטה תתחיל רק אחרי החג, אבל עדיין אני מנסה כמה שאפשר לא ליצור יותר מידי עודפים כבר עכשיו.

  15. אילנה Says:

    חחחחחחח,אירית,ואני חשבתי שהשבת לי ושוב כתבתי 🙂
    כימיה וקשר יש ביננו,על כך אין עוררין.

  16. ארנוס Says:

    וכמובן איך אפשר בלי תמונה יומית? הנה תמונה מהסרטון שאבי העלה כאן קודם קישור אליו. שפרה מצליחה להיראות יפהפיה אפילו עם מגבת על הראש… מדהים.

  17. עדידוש Says:

    תיתוש, תודה 🙂
    אירית, עוגת מצות – בדוק המתכון שתיארת – זו עוגת יום ההולדת שלי כבר שנייייייייים!
    ארנוס, אתה צודק, מי באמת יכול למנוע? 😉

  18. Amitush Says:

    עדידוש יקרה
    ישנם אנשים מאוד מיוחדים,
    למען כל אחד את הנשמה הם נותנים.
    תמיד מחייכים גם כשעצוב,
    יודעים להסתכל על מה שבאמת חשוב.
    אם את מכירה אדם כזה, יש לך מזל,
    כי סוג האנשים האלו כמעט כבר אזל.
    אנחנו מכירים מישהי בדיוק כזאת,
    אחת מיוחדת עם הרבה איכויות,
    אם עוד לא ניחשת – זו את כמובן,
    ואנחנו שמחים שאת איתנו בכל מובן.
    היום את חוגגת את יום הולדתך,
    נאחל שיתגשמו כל משאלות ליבך,
    שאושר ובריאות יקיפו אותך בחום
    ושתכבשי כל יעד וכל חלום!
    אוהבת הכי בעולם כולו!!
    עמיתוש 🙂

  19. אירית Says:

    שני שירי אביב שאצלי לפחות מאוד מקושרים לפסח (בכל זאת יוצאת קיבוץ)

    http://www.orianit.edu-negev.gov.il/irisshap/sites/homepage/aviv/nitzanim.htm

  20. עדידוש Says:

    😳 עמיתוש, תודה על הברכה המרגשת 😳
    אני חסרת מילים מכולכם, מזגתי לעצמי קצת יין אדום כדי להירגע…לחיי כולכם!

  21. Amitush Says:

    עדידוש זה בשבילך

  22. אירית Says:

    עמיתוש, גם את מוכשרת, אין מה להגיד. תגידו, אפשר לקבל קצת מן הכישרון הזה? אל תהיו כאלה אנוכיים, תתחלקו קצת אתנו. 🙂

  23. אירית Says:

    היי עמיתוש וחג שמח. איך יצא האוכל? טרחת כל כך הרבה וחסר לאורחים שלא ליקקו את האצבעות בתענוג וביקשו עוד… אולי בשנה הבאה נחגוג ביחד בארץ הקודש? ואם לא בשנה הבאה אז עוד שנתיים … 😛

  24. תיתוש Says:

    עדידוש מכוון שאני לא משוררת אז השאלתי משהו מאתר ברכות

    יום הולדת שמח זו רק ההתחלה
    של הברכה.
    כי בעצם רציתי לאחל לך
    הרבה מהכל ובעיקר שמחה.
    ולאחל הצלחה בחיים
    ואין סוף אהבה
    שצחוקך יהדהד מהלב
    וליבך יהיה מלא ידידות וצהלה
    שכל מי שימצא סביבך
    יחוש רק אושר וברכה
    שבריאות ומזל
    יהיו לך כל חייך
    לא רק השנה

    יום הולדת שכולו אהבה
    וברכת מלאכים
    לכל השנה

    ועוד משהו קטן

  25. אירית Says:

    תיתוש, איפה את? אהבת את המערכונים? הם נראו לי הכי מתאימים לנסיבות … 😀

    עפר, אם את קוראת, ראיתי שבירכת אותנו באמצע הסדר. "ילדה" רעה – ככה בורחים באמצע האקשן? או אולי זה נקמה מוצלחת על עודף קלוריות? 😛 את מוזמנת להיכנס יותר וגם לכתוב. שלום גם לצביה שלא כותבת הרבה. אנחנו תמיד שמחים לראות עוד נחמדים כאן.

  26. תיתוש Says:

    אירית עמיתוש אילנה ארנוס ועדידוש כולכם מוכשרים

    אירית אני מחכה לטעום בעוד 3 שעות מהעוגה

  27. Amitush Says:

    אירית, אני לא עד כדי כך מוכשרת 🙂
    הבסיס לקוח מברכה אחרת ואני רק הקדשתי לעדידוש אותה. אני לא כשרונית בכלל בכתיבת ברכות ימי הולדת ולכן החלטתי שבמקום לנסות לבד ולהוציא משהו פשוט ורגיל,החלטתי שבשביל עדידוש אני אחפש משהו הרבה יותר מגניב ומרגש!

  28. אירית Says:

    עמיתוש ותיתוש, גם לדעת למצוא ברכה שמתאימה "בול" זה כישרון. והרי מרגע זה אתן מוכשרות! 🙂 😀 😛 (ואולי גם כשרות לפסח)

  29. עדידוש Says:

    תיתוש, תודה על הברכה והקישור לסרטון.
    עמיתוש, היה כיף עם כוס היין לשמוע את שיר יום ההולדת 😛

  30. תיתוש Says:

    היי אירית היקרה בטח שאהבתי את המערכונים וגם כתבתי לך חוץ מיזה את יודעת שיש לך טלפטיה איתי ואת תמיד שולחת לי שירים שבדיוק מתעימים להלך רוחי

    אני מצתרפת לאירית וקוראת לעפר וצביה לבוא ולכתוב יותר בבלוג

  31. Amitush Says:

    חחח אירית,צודקת,האמת שלקח קצת זמן למצוא את הברכה המרגשת הזו. סבלנות יש לי זה כן 🙂

  32. ora Says:

    עדי המדהימה מזל טוב נשמה יקרה שנה הבאה קוללללללללווווווו חתונה אוהבת אותך מאד אורה

  33. Amitush Says:

    עדידוש,שמחה שנהנית,גם אני קפצתי לי על הכסא ושמחתי בשמחתך 🙂

  34. תיתוש Says:

    חחחחחחחחח מזל שיש כותבים מוכשרים באינטרנט

  35. Amitush Says:

    יום הולדת שמח לעדידוש!!!!!!!!!
    מזל טוב מתוקה שלי,לעוד המון שנים של אושר הצלחה בריאות ואהבה!!!

  36. עדידוש Says:

    😆 אורה, תודה על הברכה…הצחקת אותי עם עניין החתונה 😆

  37. ארנוס Says:

    לילה טוב אנשים, זזתי לישון.
    מקווה שגם אני אחלום על שפרה, עם או בלי גאראג' סייל…
    ביי!

  38. עדידוש Says:

    עמיתוש, תודה על השיר האהוב והמשמח 😛

  39. Amitush Says:

    חחחח ארנוס, מסתלבט עלי ??? לילה טוב ארנבון

  40. Amitush Says:

    עדידוש,בכייף!!!!!

  41. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס יקר ותודה שפתחתה לנו פוסט יום הולדת לעדידוש

  42. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, שוב תודה!

  43. תיתוש Says:

    אירית מאזה אתר לקחת את השיר נצנים נראו בארץ?

  44. Amitush Says:

    זיו,איפה אתה? סקוט הלך הביתה אתמול

  45. אירית Says:

    אני יודעת שדדהדס לא כאן. היא בטח קוראת את ההגדה 20,000 פעמים כדי ללמוד בעל-פה לקראת השנה הבאה, או לפחות לומדת את אחד מי יודע בעל-פה. דדהדס חמודה, יותר מדי קניידלעך יסתום את התיאבון ולא ישאיר לך מקום לעוגת המצות שלי. 😦 🙂
    דדהדס יקירתנו, חג שמח.
    אני מקדישה לך את ההופעה הזאת לרגל חג האביב (אהובך ג'רי גרסיה ויתר החבר'ה).

  46. Amitush Says:

    עדידוש 🙂

  47. אביגייל Says:

    מזל טוב עדידוש !!!!! חיבוק גדול !!!!!
    http://www.riversongs.com/cards/surprise_birthday.html

    חג שמח לכולם.

  48. אילנה Says:

    לילה טוב ארנוס ושינה מתוקה.

  49. Amitush Says:

  50. Amitush Says:

    היי אביגייל!! לאן את כבר הולכת?

  51. עדידוש Says:

    אביגייל, תודה על הסרטון המקסים מקסים…אין כמו דולפינים 🙂
    עמיתוש, תודה על המסיבה שאת מארגנת לי, אחלה שירים 😛

  52. אביגייל Says:

    עמיתוש, איזה הולכת, מה הולכת ????? רק הגעתי 🙂

  53. Amitush Says:

  54. Amitush Says:

    אהלן יקירתי,מה שלומך? איך היה אתמול?

  55. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    לילה משובח וחגיגי במיוחד לעדידוש והמון מזל"ט . אאחל לך ים של בריאות אושר אהבה וכיף.
    השיר הזה בשבילך

  56. עדידוש Says:

    מ' תודה על הברכה ועל השיר הכיפי 🙂

  57. Amitush Says:

  58. מ Says:

    עדידוש בכיף. קבלי עוד שיר אהוב עליך

  59. אביגייל Says:

    עמיתוש, היה מעולה ! חברה מצויינת, אוכל מעולה, לא קצר מידי לא ארוך מידי … נהניתי מאוד מאוד. ועוד ירד גשם ! מה עוד בן אדם יכול לבקש ???

  60. Amitush Says:

    אביגייל, שמחה לשמוע!!! העיקר שנהנית והכי חשוב שירד גשם לכבודך 🙂

  61. עדידוש Says:

    אביגייל, ראית שסידרתי לך גשם אתמול? זה היה במיוחד בשבילך!

  62. אילנה Says:

    חג שמח מ ואביגייל.

    אט אט מתקבצים ובאים החברים
    לחגוג ולשיר לעדידוש הנה מה טוב ומה נעים,
    טוב שיש כאלה חברים
    ונעים כי יום הולדת לך חוגגים,
    לכבודך ולכבוד המכובדים
    נרימה כוסית לחיים
    ושירו בקול,הנה מה טוב ומה נעים.

    מזל טוב עדידוש יקרה,אני במוזת כתיבה ועד שאלך לישון אחרוז לך באהבה.

  63. הפיה הטובה Says:

    עדידוש המקסימוש,
    יומולדת שמח-שמח
    ביום הכי אביבי ופורח!
    לא פלא שאדם כזה מקסים וחביב
    נולד בדיוק בתחילת האביב!
    שכל יום בחייך יהיה אביבי
    ושכל העולם יחזיר לך חיוך לבבי,
    שהשמש תמיד תאיר לך מבין העננים
    ושבגן יפרחו לכבודך כל השנה שושנים!
    מזל טובבבבבב! 🙂

  64. אילנה Says:

    חג שמח לפיתנו הטובה
    הרימי עימנו כוסית והצטרפי לחגיגה,
    לא כל יום חוגגים כאן יום הולדת
    הבכורה לעדידוש המיוחדת.

  65. עדידוש Says:

    מ' תודה על השיר האהוב 🙂
    אילנה, את מקסימה, תודה על כתיבתך, באמת כיף שיש לי חברים כמוכם 😛

  66. אילנה Says:

    למה כולכם שותקים?
    שאחדל לדבר בחרוזים?
    עד שתשובו לכתוב ברכה
    או להעביר קישור לשיר לחגיגה,
    אמזוגה לי כוסית נוספת
    לחיי כלת יום ההולדת.

  67. עדידוש Says:

    פיה טובה יקרה, תודה על הברכה המקסימה…נדבקת מאילנה ב"קדחת החריזה"? 😉
    סתם,סתם…אהבתי מאוד את רוח החריזה ששורה עליכן 😛

  68. גוויני Says:

    עדידוש היקרה,
    המון המון מזל-טוב!
    חשוב שתזכרי תמיד כי היום בו נולדת הוא היום בו החליט הקב"ה שהעולם אינו יכול להתקיים בלעדיך.
    (או שבו הוא החליט שנמאס לו שאת מסתובבת לו בין הרגליים… )

    היום שבו נולדת היה גם היום בו את בכית ושאר העולם חייך.
    חיי את חייך ככה שהיום שבו תלכי יהיה היום שבו את תחייכי והעולם יבכה…
    תנצלי כל יום וחייכי הרבה- כמו שאת יודעת לעשות 😉

    🙂 קבלי חיבוק גדול גדול 🙂
    גוויני.

  69. אילנה Says:

    חג שמח גוויני יקרה
    שמחה שבאת להשתתף בחגיגה.

  70. תיתוש Says:

    אילנה תמשיכי לכתוב חרוזים

  71. אילנה Says:

    אני לא אוהבת להשבית שמחות ,דעו שהבובלילה תהייה בערוץ 24 גם במימונה 😦

  72. תיתוש Says:

    שלום לכל המצתרפים מ אחותי פיה טובה וגוויני

  73. גוויני Says:

    הי אילנה,
    היא אוויר בשבילנו.
    ערפיח?

  74. דדהדס Says:

    איזה חגיגה עדידוש
    אני מצטרפת לדברים של אילנה אירית עמיתוש הפיה הטובה
    ושולחת לך את הקישורים של תיתוש ואביגייל והשיר של מ
    (אני לא חורזת וכותבת נכון)

    ביצוע מיוחד לשיר ידוע
    לך עדידוש המיוחדת.

  75. עדידוש Says:

    גוויני יקרה, תודה על הברכה המחכימה…אני מאמינה שהחיוך הוא הלבוש הכי יפה של האדם 😛

  76. גוויני Says:

    למה אני רואה עדיין את החתול?
    מישהו רואה את הכלב?

  77. הפיה הטובה Says:

    ערב טוב אילנה ועדידוש, היו פה מקודם גם עמיתוש, אביגייל ומ', אבל נראה שהן הלכו? גם אני רק קפצתי וכבר נפרדת… חג עמוס עבר על כוחותנו, אבל בהחלט היה שמח!!! האורחים שהתארחו כל החג עזבו, שלוש אורחות מתוקות נשארו ומחר באים עוד כך וכך אורחים לכל השבת (לא סופרים…:)). רק שמחות, רק חגים, רק ימי הולדת כל השנה. מתאים לכולנו, נכון? חג שמח, שוב מזל טוב לעדידוש המדהימה! ולילה טוב! 🙂

  78. אילנה Says:

    חחח,תיתוש יקירתי
    אהבת את כתיבתי?
    זאת תוצאה של פינוק ומנוחה
    ולבן זוגי התודה.

  79. גוויני Says:

    בכיף עדידוש!
    מה שבטוח הוא שהחיוך הוא אכן הלבוש המסורתי שלך 😉

  80. הפיה הטובה Says:

    הי, פתאום הגיעו גוויני, תיתוש ודדהדס, חג שמח לכן! גוויני – הולם אותך הכלבלב… הוא אמיתי?

  81. אילנה Says:

    לילה טוב פיה יקרה
    שתמיד בביתך תשרה השמחה.

  82. עדידוש Says:

    דדהדס, תודה רבה על השיר היפה 😛
    אני קצת בטלפונים, עוד מעט אשוב לחגיגה 😉

  83. אילנה Says:

    ולמה אצלי גוויני עם חתול אתמהה???????????

  84. אביגייל Says:

    פיייייה טובה, חג שמח יקירתי.
    אהלן אחותי.

  85. גוויני Says:

    אז אני מבינה שאחרים נהנים מזיו פניו של כלבי.
    הפיה- הוא הכי אמיתי שיש…

  86. אביגייל Says:

    גוויני, בשבילי את חתול ! יאמר לזכותך …..

  87. אילנה Says:

    ביום שבת דור יהייה אורח באולפן השקוף 🙂

  88. הפיה הטובה Says:

    הי אביגייייייייייל! חג שמח גם לך!!!
    ודווקא אני רואה אצל גוויני כלבלבון חביביון עם פפיון ורדרדון (והחרוזים אולי בהשפעת ארבע כוסות…? :))

  89. אילנה Says:

    למי שלא ראה את הקישור ולא טיקבק:

    http://celebs.walla.co.il/?w=/3609/1466361

  90. גוויני Says:

    אילנה,
    רק עכשיו את אומרת לנו?
    ככה שמרת על שתיקה כל הזמן הזה?

  91. דדהדס Says:

    אירית
    קודם כל טוב לדעת על עברך,

    אבל , איכות של 48 השעות האחרונות שלי היו מעולות,
    אני בן זוגי ושני בני האהובים ביחד במסעדה בתל אביב
    בשיחות צפופות כשברקע מוזיקה משובחת, זה היה פנטסטי עבורנו
    ולצערי זה קורה רק פעמיים בשנה.
    היום בילינו גם ביחד ולאחר מכן כרגיל "פיזרנו" אותם,,,
    לא, לא חזרנו לשיגרה, משום שיש לנו עוד תכניות ואפילו מדליקות…

  92. תיתוש Says:

    שלום דדהדס גם אני לא יודעת לחרוז שירים אז אני משאילה מאחרים את מה שנראלי שאני היתי רוצה לכתוב

    אילנה בטח שאהבתי את חרוזיח ויש לך למוח עד יום ראשון לפחות אז אני מצפה להרבה חרוזים
    חג שמח פיה
    ראותי אני שמחה שנהנית בחג עם חברה טובה

  93. אילנה Says:

    גוויני,הכנסתי את הקישור מספר פעמים.

  94. דדהדס Says:

    קיפ
    התגעגעתי קשות.

  95. תיתוש Says:

    ראותי=אחותי

  96. אילנה Says:

    חג שמח דדהדס יקרה
    ברוכה המצטרפת לחגיגה.

  97. גוויני Says:

    אילנה- התכוונתי לידיעה על אחיינך היקר דור…

  98. גוויני Says:

    קיפי פה?

  99. מ Says:

    תודה אילנה חג שמח גם לך ובכלל לכל חברי הבלוג. מחכה בקוצר רוח לדור המוכשר ביום שבת באולפן השקוף.

    עדידוש קבלי עוד שיר – שתמיד תהיי באור

  100. אירית Says:

    גוויני, זה לא פייייייייר, אני רואה חתול. איזה כלב ואיזה בטיח. יש כאן אפליות. דרך אגב, אני מפחדת גם מכלבים וגם מחתולים באותה מידה. לעומת זה, אם היית שמה פיל או קוף הייתי מתמוגגת. אולי בשנה הבאה. 🙂

    היי דדהדס, איך עבר עליך החג?

    אביגייל יקירתי, שמחה שנהנית מן החברה והאוכל והאורך והגשם. את רואה, יש כמה ימים בשנה שהולכים כבקשתך. אני מודה לך שצירפת לנו תמונת פרומו של האי 😀 מייד רציתי לקפוץ למים ולהשפריץ (למרות הדולפינים שבטח היו קצת מפחידים אותי).

  101. אילנה Says:

    גוויני
    רק היום נודע לי 🙂

  102. Amitush Says:

    פיה הגעתי,אני כאן שוב!!
    גוויני,אני רואה את הכלבלב החמוד בעל האוזניים הורודות 🙂

  103. דדהדס Says:

    אביגייל
    מגיע לך להנות ולשמוח מכל מה שבא.

    הגשם שהיה קצר לפחות בנסיעה חזרה הביתה
    היה קצר , אבל מה שזה עשה לבן זוגי זה לא יאומן.
    מצב הרוח משתנה בפוקס, זה סוג של היי,,,
    צריך להיות ליד זה כדיי להבין.

  104. תיתוש Says:

    אירית עוד שעה וחצי לעוגה אני כבר מתה לתעום ממנה ביחד עם לימוננה שאחותי תחין אחטתי לאן נהלמת?

  105. תיתוש Says:

    אחטתי=אחותי

  106. Amitush Says:

  107. עדידוש Says:

    מ' שוב תודה על שיר מהנה 🙂
    דדהדס, גם לי היה כיף עם הגשם בדרך הביתה!
    עמיתוש, טוב שחזרת 🙂
    גוויני, הקטע עם התמונה ממש מוזר, כי אצלי בבית אני רואה את החתול ואצל ההורים ראיתי את הכלב.

  108. אירית Says:

    פיה, אני שמחה שנהניתם אבל נשמע לי שנאלצת לטרוח הרבה. בוודאי את עושה הכול מתוך אהבה, ועדיין אחרי חג כזה חייבים לצאת לנופש (וגם לדיאטה 😀 ).

    דדהדס, נשמע שחגגתם ממש בכייף. אולי בשנה הבאה אני אאמץ את הדוגמה שלכם. אבל אני לא בטוחה שבירושלים יש מסעדות שפועלות בסדר. אולי רק בבתי-מלון. אז שהתוכניות והבילויים שלכם ימשיכו ככל שיהיה לכם כוח.

    ועל איזה עבר שלי את מדברת? על הקיבוץ? זה עבר עתיק. אני כבר מגיל 5 בירושלים ויש לי רק שביבי זכרונות מן הקיבוץ. אבל אומרים שאקס-קיבוצניק זה אופי אז אולי משהו נשאר. לאור כל הסיפורים אני שמחה מאוד שיצא לי ללמוד בבית-ספר בעיר ולא בקיבוץ כי אני יודעת שמאוד התעללו בילדים בבית-הספר הקיבוצי שאליו נשלחו הילדים מהקיבוץ שלי. חברה טובה שלי נשלחה ללמוד בתיכון במגמת עיצוב אופנה ואחיה במגמת חקלאות. שניהם "משום מה" לא מעצבי אופנה ולא חקלאים היום … 🙂 לא שאני ממש אהבתי ללמוד אבל אני יודעת שהם ממש ממש שנאו לימודים.

    שלום גם מ וחג שמח. תודה על השירים היפים.

    אילנה, אני מצטרפת לתיתוש. גם אני נהנית מהחריזה. לא כל אחד ניחן בכישרון הזה (אני למשל לא).

  109. דדהדס Says:

    אירית
    אני לא יכולה לכתוב במחשב, אבל רק במחשב
    כשאני לא שומעת משהו באזניים,,,
    אני כל הזמן עם אוזניות (טובות מאד)
    ועם מוזיקה, ללא זה אני לא יכולה להתרכז בכתיבה.
    כל השגיאות שלי נעשו כשהייתי ללא מוזיקה וזה בדוק.

  110. אביגייל Says:

    אירית, אהלן ! את כזאת מצחיקה ….
    יש הרבה יותר ימים מכמה בשנה . סה"כ – אם אני מצליחה להתעלם ממצב היקום, הארץ, מים, בריאות, רוע וטיפשות, איוולת ובובליליזם – אם אני מתעלמת מכל זה – מצבי פשוט מעולה !!!!!!
    איך את יכולה לפחד מדולפינים כלבים וחתולים ?? איך ?? הראית את הסרט שהמלצתי עליו כאן, שמשודר מדי פעם בערוץ 8 על דולפינים מצילי חיים ?? את חייבת לראות.

  111. דדהדס Says:

    אירית
    הגזמת לגמרי,
    מאיפה זה בא לך?
    יש תמיד יוצאים מין הכלל.

  112. מ Says:

    גוויני, אני רואה את הכלב.

    ועוד שיר אחד להמשך החגיגה…

  113. אילנה Says:

    לילה טוב חברים יקרים
    אני הולכת לצלול לחלומות טובים,
    שתהייה שנתכם ערבה ומתוקה
    תמשיכו לחגוג ותהנו מהעוגה,
    אותה אירית המוכשרת אפתה
    מבלי לדעת שכאן יש מסיבה.

    לילה טוב חברים יקרים.

  114. Amitush Says:

  115. עדידוש Says:

    עמיתוש, זיו מסר שהוא אמר לך שסקוט יעוף השבוע…וגם שאיתו לא מתווכחים 😉
    זיו החמוד התקשר לאחל לי מז"ט אישי ואפילו שר לי happy birthday 😛

  116. אביגייל Says:

    חתולים ? או כלב ??
    http://www.care2.com/send/card/5537
    עכשיו אפשר להביא כבר את העוגה ?????

  117. Amitush Says:

    חחח אילנה, היום שחקת אותה עם החריזה 🙂
    לילה טוב,שנה מתוקה וליל מנוחה לך אשה יקרה.

  118. דדהדס Says:

    אילנה
    לילה טוב ומשובח שיהיה לך.

  119. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה יקרה, שולחת לך חיבוק 🙂

  120. תיתוש Says:

    לילה טוב אילנה יקרה
    אני בבתיחה לשמור לך חצי מהפרוסת עוגה שאירית תכבד לי

  121. תיתוש Says:

    מבטיחה

  122. Amitush Says:

    חחח עדידוש,הפעם זיו אכן צדק. 1:0 לזיו. שבוע הבא אני יראה לו מה זה 🙂

  123. מ Says:

    לילה טוב אילנה
    עמיתוש- אחלה שיר.

  124. אביגייל Says:

    לילה טוב אילנה יקרה.

  125. מ Says:

  126. גוויני Says:

    לילה טוב לכולם, ויומולדת שמח לעדידוש!
    XOXO

  127. מ Says:

    לילה טוב גוויני.

  128. עדידוש Says:

    לילה טוב גוויני, תודה 🙂

  129. תיתוש Says:

    לילה טוב גוויני

  130. Amitush Says:

    מ' תמשיכי 🙂 אחלה מסיבת שירים
    הנה בצוע של בון ג'ובי להללויה

  131. Amitush Says:

    לילה טוב גוויני, נשיקות לכלבלב המחופש לארנב 🙂

  132. מ Says:

    עמיתוש אל תפתי אותי להתחיל עם בון ג'ובי – זה סיפור אהבה שלא נגמר…

    דווקא בא לי על זה עכשיו

  133. עדידוש Says:

    עמיתוש, אני מאוד אוהבת את הביצוע הזה של בון ג'ובי 🙂

  134. אביגייל Says:

    לילה טוב גוויני.

  135. גוויני Says:

    אביגייל ענק!
    אהבתי!

    ד"א היום אני ובני דודי הצלנו חתול מלהיטרף ע"י 2 כלבים.
    זה היה מחזה נורא. שניהם החליטו להתנפל על חתולה שחורה רזונת מסכנונת. שמענו קרב ורצנו לראות מה קורה.
    התחלנו לצרוח את המילה "לא" ומהצרחות אחד הכלבים שיותר ממושמע נסוג, אבל הכלבה הרצחנית של דודיי (שכבר חיסלה 2 חתולים בעברה המפוקפק) לא הרפתה. נאלצנו למשוך לה בזנב ולהסתכן בביס…
    לחתולה שלום.

    והפעם באמת- לילה טוב!

  136. אביגייל Says:

    גוויני, מקומך בגן עדן מובטח ! נורא מסוכן מה שעשיתם, וכל הכבוד. חיבוק גדול !

  137. אירית Says:

    דדהדס, חס וחלילה לי מלהשמיץ את כל התנועה הקיבוצית. דיברתי רק על הקיבוץ שלי, שאיך נאמר במילים עדינות: לא שם דגש על החינוך הפורמלי של הנוער. אבל זה היה לפני המון שנים ואולי היום הדברים שונים לגמרי גם שם. לא אריב אתך, ידידתי.
    באמת מוזר שאת לא מצליחה להתרכז בכתיבה אלא אם כן את שומעת מוסיקה. וככל שאני מכירה אותך, בטח מוסיקה מעולה! ראית שצירפת לך קליפ של הגרייטפול דד לכבוד פסח?

  138. תיתוש Says:

    חחחחח אחותי מאיפו את מביאה את הסרטונים האלה?

  139. מ Says:

    ראיתם את זה? בשורות משמחות מאוד!

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3699623,00.html

  140. Amitush Says:

    גוויני,כול הכבוד על התושיה,זה אכן היה מעשה אמיץ מאוד ומסוכן.

  141. Amitush Says:

    מ, אכן בשורות משמחות מאוד!! שפרה תהיה בעננים 🙂

  142. דדהדס Says:

    אירית
    איך אני יכולה להתעלם ממך?

  143. עדידוש Says:

    מ' את פשוט קוסמת! כל יום את מפתיעה אותנו בידיעות משמחות 😛

  144. אירית Says:

    אביגייל, סרטון מאוד מצחיק, וגם העומדים מלפניו ומאחוריו ומצדדיו מצחיקים. שיחקת אותה 😛

  145. מ Says:

    עדידוש, הלוואי והייתי . אבל ברוח הדברים שלך נזכרתי בשיר מדליק אז קבלו

  146. זיו Says:

    לעדידוש:
    רציתי לאחל לך שהשמש תחייך אלייך
    שהקשת תגן עלייך,
    שהגשם יבכה בשבילך,
    והפרחים יפרחו למענך.

    שכל בוקר עם חיוך תתעוררי,
    שלשמוח ולצחוק לא תשכחי,
    שלעולם לא תפסיקי לחלום,
    ותמיד תשמרי על התום.

    שראשך יגע בעננים
    ושתדעי רק ימים מאושרים.
    שתגשימי את כל חלומותייך
    ובהצלחה בכל מעשה ידייך.

    יש יום בשנה, יום חשוב,
    יום מיוחד יום שמח,
    יום כתום,
    וזהו יום הולדתך
    היום

    אזזזז ההההיום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לעדי,חג {תרתי משמע} לה שמח וזר לה פורח היום יום הולדת לעדי.
    עדי מתוקה המון המון מזל טוב-עד 120.תמשיכי להיות הכי מקסימה שיש כמו שאת עכשיו.
    מאחל מכל הלב זיוי.
    קבלי שיר ששנינו מאוד אוהבים:

  147. Amitush Says:

    זיו,מה שכתבת מאוד מאוד מרגש ויפה. קבל ח"ח!! 🙂

  148. זיו Says:

    עמיתו'ש-תודה. כולך רוח וצלצולים-את תראי לי מה זה?פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,שבוע הבא קריס עף.ואז יהיה 2:0.אזהרה:נא לא להתווכח איתי.

  149. תיתוש Says:

    חחחחחח זיו חבל שאין לעדידוש כל יום יום הולדת כדי שתכתוב עוד שירים יפים

  150. עדידוש Says:

    זיוי יקר, תודה ענקית על הברכה המרגשת ועל השיר HERO החזק והאהוב 😛
    תודה גם על אזכור הצבע הכתום! שהוא הצבע האהוב עלי 🙂

  151. Amitush Says:

    זיו,אתה באמת רוצה להתחיל אתי??? שבוע הבא אנופ הולך הביתה!!
    ראה הוזהרת 🙂

  152. זיו Says:

    חחחחחחחח איזה מצחיקות אתן תיתוש ועמיתוש.את החלק הראשון של הברכה שלי לקחתי מאתר ברכות.כל קשר ביני לבין כתיבה הוא מקרי בהחלט.

  153. אביגייל Says:

    זיו, מלך אתה !
    תי ואירית, הסרטונים הם פיצוי על ילדותי האבודה … אני משלימה פערים ….

  154. Amitush Says:

  155. Amitush Says:

    חחחח זיו,למדת ממני הא?

  156. אירית Says:

    זיו, איזה מוכשר! 😀
    נהניתי! (למרות שזה לא מיועד אליי) 😛
    קבל חח.
    עדידוש, את בטח מתמוגגת. מגיע לך, יקירתי. 😆

  157. אירית Says:

    אביגייל, את מפצה לא רק על ילדותך האבודה אלא גם על ילדותי שלי החשוכה (בצחוק, בצחוק). אני גדלתי על פופאי וכאן את משדרגת את ההומור המצויר שלי באלפי דרגות. הייתי ממש בהלם כשראיתי שמצויר לא חייב לאכול תרד ולהרביץ לשמנים מכוערים (ברוטוס) או להתחתן עם שחצניות מכוערות ודקיקות במיוחד (שאף פעם לא עושות דיאטה).

  158. דדהדס Says:

    זיו
    אתה בטוח שאתה בן 17 ?
    מרגש ביותר.
    השיר הוא בתזמון מעולה.

  159. אירית Says:

    זיו, כבר הכתרתי את כל מי שיודע למצוא ברכות שמתאימות בול לאירוע ומרגשות את כל הקוראים כמוכשר בפני עצמו. לפיכך גם אתה מוכתר כמוכשר, על אפך ועל חמתך. 😛

  160. זיו Says:

    דדהדס-עוד לא,עוד פחות מחודש.

  161. Amitush Says:

  162. מ Says:

    לילה טוב לכולם. חלומות מתוקים.
    קבלו שיר יפה ללילה טוב.

  163. Amitush Says:

    לילה טוב וחלומות נעימים מ 🙂

  164. עדידוש Says:

    אירית, נהנתי מכל הברכות של כל החברים היקרים כאן בבלוג וכמובן מהאווירה השמחה והכיפית 😛
    כמובן שהסמקתי אי אלו פעמים הערב 😳
    כיף שיש חברים כמוכם,
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  165. תיתוש Says:

    ליןההטוב מ חלומות פז

    אירית את יכולה לעזור לי למצאו את השיר זאת ילדותי השניה מצאתי אק בנגינת גיטרה ואנינ רוצה בשירה

  166. תיתוש Says:

    רגע עדידוש עוד חמש דקות יש עוגה של אירית

  167. אירית Says:

    תיתוש, בשבילך עד חצי המלכות 😆

  168. תיתוש Says:

    חחחחחחח אירית למה אני לא מצאתי ? תודה רציתי להגדיש את השיר הזה לאחותי אביגייל

    נו עדידוש את מחכה לעוגה?

  169. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש,מזל טוב שוב.
    תחלמי הרבה חלומות יום הולדת מתוקים 🙂

  170. אירית Says:

    כל החוגגות והחוגגים מוזמנים לכוס תה ולפרוסת עוגת מצות עם אגוזים וצימוקים. אני כבר מזהירה אתכם שאחרי שני ביסים מן העוגה תהיה מבוסמים קלות ואחרי פרוסה שלמה תהיו מבוסמים כלוט וכל העולם ייראה לכם הרבה יותר מצחיק. מומלץ! 😀

  171. עדידוש Says:

    תיתוש, אני פה ל-5 דקות הקרובות וזהו, העיניים כבר שורפות לי מרוב עייפות.
    תודה עמיתוש יקירתי 🙂
    דרך אגב, היום הולדת שלי מתחיל בעשרה לשבע בבוקר…אני מצפה לשיחה הקבועה מאמא בשעה הזו 😛

  172. תיתוש Says:

    טוב עדידוש אם אתלאנשארת לעוגה אז שיהיה לך לילה טוב ומתוק
    ושוב יום הולדת שמח עד 120 שניםמאושרות ובריאות
    קבלי חיבוק של אהבה

  173. דדהדס Says:

    גם אני הולכת לישון אחרי יום עמוס שכזה.
    תמיד נעים לי להיות בחברתכן,
    ניפרד בשיר שמדבר על חופש,,,
    אתמול והיום לא הפסיקו להשמיע שיריי חופש
    מכל הסוגים בכל תחנות הרדיו ,בניהם גם השיר הזה.

    תקשיבו למילים ותראו את התמונות.
    (לא, אני לא רוצה לעצבן אותכם).
    לילה טוב
    ושהכל יעבור ממול.

  174. עדידוש Says:

    תיתוש, תודה על החיבוק.
    אירית, יאמי, תודה על העוגה הטעימה…היין ירדים אותי עוד יותר מהר ממה שתכננתי 😛
    לילה טוב אחרון!

  175. אירית Says:

    אביגייל את מוזמנת לפרוסת עוגת מצות רק בתנאי שאמפולת אינסולין מוכנה בהיכון וניידת מד"א ממתינה מחוץ לדלת. אחרת אני לא לוקחת אחריות. אבל אני בהחלט מוכנה לאכול גם את הפרוסה שלך … 😆

    תיתוש, עמיתוש, זיו, דדהדס, מ וכל הסמויים – כולכם מוזמנים לעוגה + תה. תיהנו.

  176. תיתוש Says:

    עדידוש אני שמחה שאת נשארת לעוגה ובטח התכוונת שהיום ב7 בבוקר יד לך יומולדת

    אירית תודה על העוגה ואני ישמח לאכול אותה עם כוס לימוננה של אחותי

  177. אביגייל Says:

    אז אם כבר מסיבת יומולדת – הכנתי הפתעה !!!!!
    http://www.millan.net/funp/20/bdayhunk.html
    לילה טוב עדידוש יקרה, יום שמח !

  178. אביגייל Says:

    אירית יקרה, את לא נוגעת בעוגה שלי ! עם כל הכבוד ! ויש כבוד !

  179. דדהדס Says:

    אירית
    תודה על ההזמנה בתזמון הכי מטורף ומעניין.

    אביגייל עמיתוש תיתוש זיו מ ובכלל לכולם,
    שיהיה לכם לילה טוב מאד.

  180. אביגייל Says:

    תיתוש – לימוננה !

  181. אביגייל Says:

    דדהדס יקרה, לילה טוב ומבורך.

  182. תיתוש Says:

    חחחח אחותי הרגת אותי

    דדהדס לילה טוב ושאכל יעבור ליד
    לילה טוב אחרון לעדידוש

    אירית תודה טעים מאוג היה שווה לחכות

  183. תיתוש Says:

    תוןדה אחותי עכשיו יש עם מה להרטיב את הגרון אחרי העוגה

  184. דדהדס Says:

    אביגייל
    זה גדול.
    חחחחחחחח
    זה שאמרתי, את מצחיקה ברמות,,,,,
    הקטע הוא שאת מביאה לינקים שהם לא ניפסקים בכלל חחחחח
    לילה מצוין יקירתי.

  185. אביגייל Says:

    תיתוש, כבר סיימת את העוגה ??? לבריאות שיהיה לך.
    עמיתוש ? היכן את יקירתי ?

  186. תיתוש Says:

    אחותי אני שוטה עם כל ביס

  187. אביגייל Says:

    דדהדס, נכון שזה אדיר ?
    יופי. תודה, לילה טוב יקירתי. מחר יום חדש. לא פחות טוב אני מקווה.

  188. תיתוש Says:

    טוב אחרי שסבעתי ורויתי אני ילך לישון לילה טוב לאותי אירית עמיתוש וזיו

    אחותי את עושה הלילה כיבוי אורות?

  189. אביגייל Says:

    בנים בנות, אני מברכת אותכם בשינה מצויינת, והולכם לנמנם. יש תוכניות למחר, שמחייבות יציאה מהבונקר בשעה מוקדמת יחסית ….
    אירית, רק מלפנטז את העוגה עלה לי הסוכר …
    לילה טוב.

  190. אביגייל Says:

    תיתוש, כולם ברחו … נראה לי החשפן הבריח אותם ….
    לילה טוב יקירתי. נשתמע.

  191. Amitush Says:

    לילה טוב לתיתוש,דדהדס,אירית ואביגייל היקרות.
    הלכתי להאכיל את החברה וחזרתי לראות אם אתן עדיין פה. פספסתי אתכן בכמה דקות.
    שינה ערבה וחלומות מתוקים.

  192. תיתוש Says:

    חחח לילה טוב אחותי שינה ערבה
    חיבוק גדול

  193. אביגייל Says:

    עמיתוש, את לא מפספסת אותנו בחיים ! חיבוק לך יקירתי, לילה טוב טוב.

  194. תיתוש Says:

    לילה טוב עמיתוש חיבוק גם מימני לך ולילדודס

  195. Amitush Says:

    חחחח כנראה שאני באמת לא מפספסת אתכן!!
    לילה טוב יקירותיי.

  196. אירית Says:

    איך שכחתי את שיר פסח האולטימטיבי, ותודה לדדהדס שהזכירה לי את שירי החופש: שלח נא את עמי! בילדותי נהגנו לשיר את השיר הזה למען שחרורם של אסירי ציון מברית-המועצות: נתן (אנטולי) שרנסקי, אידה נודל וחבריהם. היום נשיר את השיר למען שחרורו המהיר של גלעד מכלא החמאס.

    באנגלית

    ובעברית

  197. אירית Says:

    לילה טוב עמיתוש, אביגייל, תיתוש, זיו, דדהדס ולכל הסמויים. תחלמו על יציאת מצרים של גלעד מכלא החמאס.

  198. תיתוש Says:

    אירית כבר דעגתי לך אהלמת לנו מאז העוגה

  199. אירית Says:

    אביגייל, עכשיו ראיתי. את מבינה שהדוגמן הזה מצטרף אלינו לאי ויהי מה! בלעדיו אני לא באה. ❗ 😆 ובמחשבה שנייה באי חייבות להיות גם מצות כדי שנוכל להכין מציות ועוגות מצה מדהימות, ועץ לימונים עם ייחור מהעץ שלך בשביל תיתוש ושאר המעריצים.

  200. אירית Says:

    תיתוש, נכנסתי ליוטיוב בשביל למצוא את השיר "שלח את עמי" וכל המחשב נתקע. אבל הצלחתי לחזור משם בשלום. את עייפה כבר? אני ישנתי אחר הצהרים וזו עוד לא השעה שלי. אבל יש כמה תוכניות מוקלטות שאני רוצה לראות אז אפרד ממך עוד רגע. 🙂

  201. תיתוש Says:

    אירית אם את רוצה אני יכולה לסחוב עוד קצת תביאי כמה שירים יפים

  202. דדהדס Says:

    אירית
    מוזר, אבל את שני השירים האלה אני ממש לא מכירה.
    סליחה על הבורות.
    זה בהחלט מתאים למצבו של שליט,
    לוי יהי וגלעד יהיה עמנו.
    לילה טוב יקירתי אירית.

  203. אירית Says:

    תיתוש, זו בדיוק הבעיה, שהמחשב שלי תקוע ולא כל כך רוצה לאפשר לי לשמוע שירים. אני כנראה צריכה לכבות אותו ולהדליק שוב, ואין לי חשק. אז אולי נגיד לילה טוב עכשיו ותכסי אותי וירטואלית עוד מעט. הנה, גם דדהדס יקירתנו נפרדה מאתנו.

    דדהדס, מפתיע אותי שאת לא מכירה את השיר. אני מכירה את זה בדרך כלל בביצועים של מקהלות כנסייתיות של שחורים, בביצועים של ברל אייבז (אם אני לא מתבלבלת בשם) ואחרים. כאן דווקא לא הביצועים הכי-הכי טובים. שווה לך לחפש ביצועים אחרים לשיר הזה. הוא ממש המנון לחופש.

  204. אביגייל Says:

    אירית, מזל שעברתי שוב בדרך למיטה, לראות אם שלום לך …
    עד כה, דרישותייך לגבי מה לוקחים איתנו לאי – סבירות ביותר … הדוגמן – חבל על הזמן. וזה כמובן בתנאי שהוא יתחייב לאהוב את רעהו כמוהו … את יודעת מה, לפנים משורת הדין – ניקח אותו בכל מקרה …
    לילה טוב לך ידידה מצויינת.

  205. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים
    ללילה טוב לכלת יום ההולדת עדידוש היקרה שתקומי בבוקר מאושרת ושמחה [אפילו יותר ממה שאת בדרך כלל]
    לילה טוב לרוני ולאוריתי ולעמיתוש בחו"ל
    לילה טוב לציפורות הלילה
    לילה טוב לסמויים
    ואחי לילה טוב לגלעד שליט שתצה מחושך לאור עוד בפסח הזה

  206. אירית Says:

    לילה טוב אביגייל. הדוגמן מנענע כל כך יפה שבאמת לא חשוב אם הוא חותם על העצומה שלנו. בסופו של דבר הוא יהיה מומר לטוב. אם הוא יעשה בעיות אני מוכנה לעבוד עליו, ואני בטוחה שיהיו עוד מתנדבות (ואולי גם מתנדבים). ובאמת לקחתי את פרוסת העוגה שלך מתוך דאגה אמיתית לשלומך (חה, את מי אני מרמה: בוודאי בגלל שאני גרגרנית וזללנית כרונית ורק רוצה להאשים אותך בקלוריות הנוספות שאני מתכוונת לדחוס אל תוכי).
    תחלמי על אוכל מרזה ובלי סוכרים בכלל, ואת יכולה לחלום גם על שפרה או על האי או על מה שבא לך ועושה לך מצב רוח טוב. כבר שולחת לך חלום טוב מכאן.
    להת' ידידתי המקסימה.

  207. הדר Says:

    עדידוש שיהיה לך המון מזל טוב!!!
    ויום הולדת שמח…
    מכיוון שאני מאלו שלא יודעים לרשום ולחרוז מצאתי לך מרשם ליום הולדת מוצלח
    לפי איך שזה נראה יש לך כבר את כל החומרים 😛

    החומרים הדרושים
    הם בעצם אנשים
    כפית גדולה של צחוק
    וחיוך אחד מתוק
    לשפוך מזל והצלחה
    ולערבב עם המון שמחה
    להוסיף אושר לתבנית
    ולצפות בברכה לבבית
    זהו מרשם אישי- חשוב לזכור
    עבר בסודי סודות מדור לדור
    וביום שמחתך עם המון איחולים
    מגישים אנו לך " יום הולדת טעים"

  208. הדר Says:

    שמתם לב שבקישור שמ' הביאה להופעה של לאונרד כהן רשום שהוא יופיע ב24 בספטמבר???

    אילנה אחלה מתנת יומולדת בשבילך!!!! 🙂

  209. יפה Says:

    בוקר טוב, חג שמח ושבת שלום לכולם!!!
    עדידוש מזל טוב ויום הולדת שמח!!!
    מצטרפת לכול הברכות והאיחולים,
    והוסיף בריאות, אושר והצלחה
    ושהעולם ימשיך לחבקך ולחייך אליך
    כפי שאת מחבקת ומחייכת אליו
    שהשנה תחבקי ותאהבי את אהבת חייך
    ותקבלי ממנו כפליים
    מכול הלב
    יפה.

  210. תיתוש Says:

    בוקר לכל החברים
    למשקימים לעובדים ולנמים

    http://anatweb.com/yom_shishi.htm

    עדידוש יקרה עוד ברכה אחת ממני ודי

    http://anatweb.com/huledet6.htm

  211. עדידוש Says:

    בוקר טוב ויום מעולה לכולם!
    הדר – תודה על הברכה ועל הקישור המוצלח לשיר 😛
    יפה – תודה על הברכה היפה 🙂
    תיתוש, אין כזה דבר יותר מדי ברכות, תודה על הקישור 🙂
    אביגייל – תודה על הקישור לשעות הלילה המאוחרות 😉

  212. אילנה Says:

    צהריים טובים ויום נעים לכל החברים,הסמויים והגלויים.

    הדר,נכון מאוד ,בדיוק ביום הולדתי 🙂

  213. עדידוש Says:

    לאוהבי שלום חנוך, כמוני, יש עכשיו 4 שעות של מצעד השירים שלו בגלגל"צ!!!
    איזה כיף שלכבוד יום ההולדת שלי סידרו לי כזה פסקול 😛 🙂 8)

  214. ארנוס Says:

    היי כולם!
    היום בתל אביב כמובן ששוב לא פגשתי את שפרה, ושוב ראיתי פאג מתוקה וקיוויתי שזו ויק, אבל לא.

    עדידוש, שוב המון המון מזל טוב!

  215. ארנוס Says:

    הנה לינק לעוד סרטון פליקס, אבי שלח לי (תודה אבי!)

    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2981438

    מיום ההולדת של שיפי…

  216. ארנוס Says:

    ריאיון עם דור דניאל

    http://www.nrg.co.il/online/47/ART1/876/859.html?hp=0&loc=131&tmp=3512

  217. DRAGONKNIGHT Says:

    OK….NOW IT'S MY TURN

    טוב…אני מבין שזה הפוסט שבו כולם סוגדים לעדי…הידועה גם כ"עדידוש"…?

    אני לא מתפלא בכלל שהיא קיבלה פוסט משלה…פרוטקציה מההנהלה…כמובן…

    מה כבר אפשר להוסיף? טובים ממני כבר אמרו ואיחלו את כל הברכות הידועות (והצפויות)….אז מה אני אגיד?
    ואולי בכלל לא מגיע לה? מישהו חשב על זה? מי היא בכלל? כולה דובת איכפת לי….ביג דיל….

    חוץ מזה…אנחנו אמורים לסגוד למישהי אחרת בבלוג הזה…אז מבחינתי לסגוד לחברת בלוג מן המניין זה קצת חילול הקודש…………אתם חושבים ששפרה תסכים לכל מה שקורה פה?

    נו טוב…אני מסכים ומאשר…אבל רק הפעם…. ורק בגלל שאני במצב רוח טוב…
    (שניה..תנו לי לשחרר קצת את הלשון….לה לה לה לה לה)

    🙂 …עכשיו ברצינות…(כן, בטח)

    עדי,
    אני לא מאמין במזל או גורל …אני חושב שאנחנו יוצרים לעצמנו את ה"מזל" שלנו…בלה בלה בלה…
    אז..אין מזל טוב…תשכחי מזה עדידוש…
    אבל אני כן מאחל לך הרבה בריאות…זה הכי חשוב…בריאות פיזית (וכמובן בריאות נפשית…במקרה שלך זה מאוד חשוב)

    כמובן…המון המון עושר וממון…זה גם מאוד חשוב….(מאיפה תממני את כל הקינדר בואנו? אה…סליחה…אצלך זה שוקולד מריר….איזה סוג את אוהבת? איחצ' משהו?)

    כפי ששמת לב, אני שוב פונה אלייך כ-"עדידוש"….תואר שאיבדת (מבחינתי) לעדי נוימן בתקופת האח הגדול VIP….אז אני שמח לבשר לך שהתואר חוזר אלייך לצמיתות…וזה רק בגלל שעדי נוימן כבר לא מעניינת אותי יותר (וגם בגלל שאני לא מכיר עוד עדי)

    מה עוד? מה שכחתי?
    אה….כמובן…אושר….בואי נהיה ריאליסטים לרגע…את לא מצפה ממני לאחל לך את כל האושר שבעולם…נכון? אל תהיי חמדנית…
    אני מאחל לך מידה סבירה של אושר …. עד 120…(אם תחזיקי מעמד עד אז)…זה אמור להספיק….

    ד"א…28 זה המספר האהוב העליי…..איזה כיף לך…..

    זהו…נגמר…עשיתי את שלי…יצאתי מידי חובה…THANK GOD
    מה עוד את רוצה? אנחנו רק מתכתבים בבלוג באינטרנט…..אז תסלחי אם אני לא רץ לקנות לך פרארי…..

    תצטרכי להסתפק בשיר….באדיבות ידידנו…מר יוטיוב…
    הייתה התלבטות קשה…איזה שיר לבחור בשבילך….לגמר הגיעו שני שירים…וזה הזוכה…..
    שיר שמאלצי ורגשני…כמו שאת אוהבת….

    נשתמע….

  218. תיתוש Says:

    צהריים טובים לאילנה עדידוש וארנוס
    תודה לארנוס ואבי על הקישור לסרטון של שיף
    עדידוש את רואה אפילו בגלגל"ץ מפרגניםלך ושמו במיוחד בשבלך את שלום חנוך
    ושוב מזל טוב יקירת הבלוג חיבוק ענקי

  219. תיתוש Says:

    וצהריים טובים לדרגון

  220. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם,
    DRAGONKNIGHT תודה על הברכה/הנאום הכיפי והמעניין, איזה כיף שחזרתי לכינוי שלי!!!
    עוד לא יצאת מספיק לידי חובה…עוד כמה שירים טובים יעשו את העבודה 😛
    ולמה אתה כל כך אוהב את המספר 28?
    תודה תיתוש וארנוס 🙂

  221. מ Says:

    צהריים טובים לכולם.

    עדידוש ,שמעתי את השיר הזה בבוקר וישר חשבתי עליך אז קבלי

    המשך יום כיפי.

  222. ארנוס Says:

    דרגון אם שיפ לא היתה מסכימה she would strike me down where i stand…. וזה לא קרה אז כנראה היא מסכימה!

  223. ארנוס Says:

    חבר הסב את תשומת ליבי לתגובה 99… נראה לכם שיש מצב או שמישהו חמד לצון?

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3699623,00.html

  224. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT וארנוס…נראה לכם ששפרה היתה מתנגדת???
    מה פתאום!!! היא הרי אוהבת ימי הולדת וראינו איך חגגה לרנין אחרי שבועיים שהכירה אותה – עם הבחירה ללכת איתה לסוויטה 😛
    מ' – תודה על השיר האהוב 🙂
    ארנוס, אני לא רואה את התגובות לכתבה אצלי, אשמח אם תעתיק לכאן את הנוסח 🙂

  225. DRAGONKNIGHT Says:

    T-תוש…אנחנו כבר באחה"צ….שלום גם לך…..

    עדידוש….YOURE WELCOME
    מגיע לך….

    רק אל תגרמי לי להתחרט על זה!

    את רוצה עוד שירים ? מה עשית ממני? די.ג'יי בגלגל"צ?

    לא משלמים לי מספיק בבלוג הזה….

    בבקשה…

    http://vodpod.com/watch/1496662-mr-big-wild-world

    למה אני אוהב את המספר 28? נדבר על זה ביום אחר….

  226. זיו Says:

    צהריים טובים לכולם ובמיוחד לילדת היומולדת.
    דרגון-אתה צריך להגיד תודה,אתה אמור לשלם לנו על זה שאנחנו בכלל שומעים את השירים שלך.

  227. מ Says:

    ארנוס, לא נראה לי שזו שפרה. בכלל נתקלתי כבר בכתבה אחרת על ליאונרד כהן
    ביקורת על ה- DVD ש"תפסו טרמפ" על שפרה וכתבו כביכול בשמה כך שלא נראה לי.
    עדידוש, בכיף , העיקר שתחייכי ותהיי מאושרת זה היום שלך!

  228. עדידוש Says:

    היי זיו 🙂 צהריים טובים.
    DRAGONKNIGHT אהבתי את השיר השמאלצי, אני מבינה שהוא הגיע למקום השני בגמר?

  229. DRAGONKNIGHT Says:

    כן…עדידוש…זה היה מקום שני….הבנת את זה לבד או שעזרו לך? 🙂

    ארנוס…99.9 אחוז שזה זיוף….נראה לכם שלשפרה יש זמן לטקבק ? ואם כן…היא הייתה כותבת משהו יותר ארוך ורציני….

    זיו ידידי משכבר….
    מי בכלל הרשה לך לשמוע את השירים שנועדו לאוזניה של עדידוש?
    בכל זאת, אם אתה מתעקש…. אני מודה לכל לכולכם שאתם מקדישים מזמנכם היקר לשמוע את השירים שאני מעלה…
    כמובן שאם יש תלונות…אפשר לשלוח מכתב ל"תיבת התלונות" המפורסמת שלי
    ת.ד. 6661
    כתובת: RIGHT UP YOUR ASS !!!

    תודה.

  230. רמה Says:

    צהריים טובים לכולכם!
    עדידוש יקרה המון המון מזל טוב בריאות אושר ועושר.
    השיר הבא מוקדש לך, מצטערת אם הקדישו אותו קודם…
    חיבוק גדולללל 😛

  231. עדידוש Says:

    DRAGINKNIGHT ציפור קטנה לחשה לי 😉
    השיר "אדם בתוך עצמו" הגיע רק למקום ה-7 לדעתי הגיע לו מקום הרבה יותר מכובד!!!

  232. ארנוס Says:

    עדידוש זה כתוב ככה:

    כותרת: כמה חיכיתי לזה.
    תוכן: אני אהיה שם
    שם: שפרה

    כלומר יש נקודה בסוף הכותרת אבל לא בסוף התוכן. עם זאת, הנוסח התמציתי והכיתוב הנכון (אהיה ולא יהיה) וכמובן השם "שפרה" ללא י', לדעתי מעידים שאולי באמת היא כתבה את זה…
    מה דעתכם?

  233. זיו Says:

    דרגון-מודה מודה אבל אני עדיין מחכה לתשלום.

  234. זיו Says:

    ארנוס אני לא יודע אם תופתע לשמוע את זה או לא אבל יש הרבה אנשים במדינה שרושמים בעברית תיקנית.

  235. זיו Says:

    רמה-מה אורה הגיעה גם אלייך?גם את התחלת למחוק קוקיז?

  236. ארנוס Says:

    זה נכון שאין לה זמן לטקבק, אבל נראה לי שאם היתה מטקבקת היתה עושה את זה בדיוק ככה – קצר ותמציתי, ללא יותר מידי מלל ובלי להבליט יותר מידי את העובדה שזו היא. אז נכון שהסיכוי קלוש מאד, אבל עדיין…

  237. עדידוש Says:

    רמה, תודה על הברכה והשיר השמחחחחחח 😛
    ארנוס, זה לא נשמע כמו שפרה וDRAGONKNIGHT צודק לא נראה לי שהיא מטקבקת…

  238. עדידוש Says:

    זיו, אתה אלוף! באמת הייתי צריכה לאשר שוב את רמה 😆
    רמה שינית משהו בהגדרות של כתיבת התגובות בבלוג?

  239. ארנוס Says:

    נכון שהיא בד"כ לא אבל אולי על ידיעה כזו במקרה כן? אני נאחז כאן בכל הכח באיזה שביב של סיכוי…

  240. תיתוש Says:

    עדידוש אני לא כל כך אוהבת את שלום חנוך אבל השיר אדם בתוח עצמו הו אחד השירים שאני אחי אוהבת ומתחברת אלהם

  241. DRAGONKNIGHT Says:

    זיו…אתה יכול להמשיך לחכות…אבל לדעתי המשיח יבוא עוד לפניי….
    בינתיים, אתה יכול לבקש מעדידוש את השיר משיח של שלום חנוך…היא המומחית בכל מה שקשור אליו….(ממש כמו ששפרה מומחית לליאונרד כהן)

    (או שהיא כבר באה בעצם? אה..שפרה…עלינו עלייך!)

    הייתי פה…..

    נתראה בקרוב !!!!! (או שלא)

  242. זיו Says:

    דרגון-כן עדיף שלא,תחזור אחרי ביאת המשיח עם הכסף.

  243. זיו Says:

    ארנוס-כן שפרה מאוד עסוקה בתקופה האחרונה,אם כבר לדברים בסיסיים אין לה זמן אז לטקבק?

  244. רמה Says:

    עדידוש מכל הלב! 🙂
    לא שיניתי הגדרות אבל האינטרנט שלי עושה בעיות ומתנתק לי יכול להיות בגלל זה?

  245. DRAGONKNIGHT Says:

    זיו…

    …."אני אחזור…עם המשיח או בלעדיו…

    ביום הדין….ואז נראה כבר מי ישלם למי"….

    חחחחחח

    מתוך :"נבואת הדרקון השניה"…פרק כ' פסוק ד')

    סיונארה

  246. עדידוש Says:

    ביי DRAGONKNIGHT, נשתמע 😉 אתה צודק לגבי שלום חנוך, אני מאוד אוהבת אותו ומכירה כמעט את כל השירים המקסימים והמרגשים שלו!

  247. זיו Says:

    רמה-איזה מזל,הייתי בטוח שאורה הגיעה אלייך {אורה הכל בצחוק כן,את יודעת שאני מת עלייך}.
    דרגון-לא יעזור לך,יש לי מין תסביך כזה שאני חייב להגיד את המילה האחרונה.
    אדיוס.

  248. רמה Says:

    זיווש הייתי שמחה אם אורה הייתה מגיעה אליי 🙂
    שיהיה לכולכם שבת שלום וסופ"ש נעים!

  249. עדידוש Says:

    סוף המצעד היה כלבבי 😛
    "הולך נגד הרוח"

    "בגלגול הזה"

    "לא יודע איך לומר לך"

    אגב שלום חנוך אמר שלדעתו המצעדים לא מהווים פקטור לשום דבר, אלא הזדמנות להנות משירים מכל התקופות…מה שנכון נכון!
    אני יוצאת להמשיך בחגיגות, נשתמע 😉

  250. Amitush Says:

    מזל טוב עדידוש!!

  251. עדידוש Says:

    תודה עמיתוש, אני חייבת לרוץ 😉
    DRAGONKNIGHT השיר מחכים למשיח" הגיע למקום השני במצעד 😛

  252. ארנוס Says:

    טוב נו הצלחתם לחסל לי את שביב התקווה ששיפ כתבה את הטוקבק…

    שכחתי לספר, אבל ראיתי את אסי עזר בתל אביב היום, הוא הלך עם בחור נוסף (אולי בן זוגו). לא ניגשתי אליו, ההתנהלות שלו בזמן התוכנית הרגיזה אותי (היה בעד הבובלילים נראה לי).

  253. DRAGONKNIGHT Says:

    זיו…הבנתי אותך….
    אם מישהו מבין פה בתסביכים אז זה אני….

    טוב…איך אומרים אצלנ…פעם שלישית קינדר….

    אסטה לה ויסטה

    SUCKERS
    🙂

    SHIFRA RULES

  254. זיו Says:

    עדי-תהני.
    ארנוס-לא הבנתי מה זה משנה אם שפרה כתבה או לא את הטוקבק?
    דרגון-גם אני יכול לתרום לא מעט בנושא,תשאל את עדי.טוב לא אמרת שאתה הולך כבר לפני חצי שעה.
    אחד הביצועים הגדולים בהיסטורית אמריקן איידול {אני לא זוכר מעולם את סיימון עומד ומוחא כפיים}:

  255. עדידוש Says:

    טוב, לא באמת חשבתם שאשאיר אתכם במתח לגבי "איזה שיר הגיע למקום הראשון?" 😉
    אז לשמחתי הגיע השיר המרגש "אהבת נעורי"

    למרות שכמו ששלום אמר – הדירוג של השירים ממש לא משמעותי, העיקר המוסיקה המעולה 😛

  256. Amitush Says:

    זיו,אכן בצוע מדהים של אדם! הוא יהיה המנצח העונה, זה כבר ברור לכולם.

  257. ארנוס Says:

    זיו זה לא באמת משנה, אבל תמיד משמח אותי לשמוע ממנה, אפילו אם זה רק משהו קטן כמו הטוקבק הזה. אבל כבר שוכנעתי שכנראה זו לא היא…

  258. זיו Says:

    עמיתו'ש-כן,אם הוא לא ינצח זאת תהיה חתיכת הפתעה.

  259. Amitush Says:

    אין מצב שהוא לא ינצח עם השינוי החדש בשיפוט. הפעם יש להם את האפשרות להשאיר את אלו שנראה להם שמגיע להם להישאר. עד עכשיו הם היו מאוד מרוצים מאדם והחיוך לא יורד להם מהפה כשהם רואים אותו. הוא גם מן הסתם כוכב עליון כך שהוא לוקח את הניצחון .
    לדעתי יגיעו אתו לגמר מאט ואליסון.

  260. זיו Says:

    שבת שלום לכולם.
    עמיתו'ש-הוא במאה אחוז יהיה בגמר השאלה מי יהיה לצידו.אני לא חושב שהשינוי החדש בשיפוט איכשהו יעזור לו כי השופטים יצילו מישהו לפני החצי גמר והגמר ולכן לא יוכלו להציל מישהו בשלבים האלו.לא הבנתי איך גם מאט וגם אליסון יכולים להגיע איתו לגמר.בגמר מתחרים רק 2.בינתיים אליסון הייתה פעמיים בבוטום 3 ומאט פעם אחת בבוטום 2.אני מקווה שזה לא יעיד על ההמשך אחרת נצטרך לראות גמר של אדם-דני.

  261. Amitush Says:

    וואלה צודק,שכחתי שלגמר מגיעים רק שניים. אם כך אני מאוד מקווה שזה יהיה מאט או אליסון. דני זמר טוב אבל לא משהו מיוחד. בכול אופן,אני חושבת שאם הם שוב יגיעו לבוטום 3 ויודחו השופטים יצילו אותם. הם לא הצילו עד עכשיו אף אחד כך שהם שומרים את ההצלה שלהם לשלבים החשובים.
    מה כן,אדם לוקח בגדול כי זה כבר ברור, כול ביצוע שלו זה פצצה.

  262. Amitush Says:

    ושבת שלום לכולם!! איפו אתם? 🙂
    עדידוש בטח חוגגת ומבלה 🙂

  263. תיתוש Says:

    שבת שלום עמיתוש יקרה

  264. זיו Says:

    עמיתו'ש איך שכחת דבר כזה? זה כמו שתשכחי שבגמר האח הגדול היו ארבעה מתמודדים ותגידי שהיו חמישה.
    משום מה יש לי תחושה שדווקא ההצלה תלך לליל מתישהו.למרות שלא מגיע לה.

  265. צופה באח הגדול Says:

    עדידוש המתוקה והמדהימה 🙂
    האוירה הטובה שאת משרה גורם להרגשה נעימה
    אפילו שיש גורמים חיצוניים לא נעימים, עדיין יש על מי לסמוך בשביל לעודד את העיניינים 8) כש"שקט" בבלוג ואת לא נמצאת, תמיד עולה השאלה – איפה עדידוש? 😉
    את באמת בנאדם מיוחד שרואה את חצי הכוס המלאה ולא חשוב מה. אני מאחלת לך באמת מכל הלב יום הולדת שמח, אושר, עושר, בריאות, אהבה והצלחה בכל מטרה שתרצי להשיג כי אני מאמינה בך שתצליחי להשיג.
    מכל החיבוקים ששלחנו אחת לשנייה, אני שולחת לך את החיבוק הכי גדול וחם. והכי חשוב למרות שכבר עוד מעט נגמר היום הולדת, תמצי עד הסוף ותהני. אוהבת מאוד 🙂

  266. אילנה Says:

    שבת שלום .

    ארנוס,תודה על הקישור.

  267. תיתוש Says:

    שבת שלום זיו צופה ואילנה

  268. ארנוס Says:

    התמונה היומית – אולי התמונה הכי אהובה עלי של שפרה. כל כך הרבה יופי, רוך ועדינות מלאכית, ובו זמנית, כל כך הרבה עוצמה. זו אישה שפשוט יכולה לעשות הכל, ורואים את זה עליה.

  269. תיתוש Says:

    תודה ארנוס

  270. עדידוש Says:

    שבת שלום, איזה כיף לחזור לקבלת פנים חמה שכזו 😛
    עמיתוש, עם התחושות שלך אסור להתווכח! כמובן שחגגתי בכיף עם אנשים שאני אוהבת 😛
    צופה יקירתי, תודה רבה על המילים החמות, כמובן שכשקראתי בפעם הראשונה הסמקתי ונדרשה קריאה שניה כדי להפנים, הרגשתי את החום שבחיבוק 😳 8)

  271. תיתוש Says:

    היי עדידוש
    אני שמחה לשמועה שחגגת בכיף עם אהוביך
    נותרו לך עוד 20דקות לסיום יום זה אז י
    ום הולדת הולדת שמח שתהיה מאושרת בריאה ועשירה כל חייך

  272. ארנוס Says:

    עדידוש הכי כיף זה להעביר את יום ההולדת עם החברים!
    מאחל לך המון המון אושר, עושר, בריאות וכל מה שרק תרצי.
    מזל טוב!

  273. ארנוס Says:

    לילה טוב אנשים, זזתי לישון!

  274. עדידוש Says:

    תודה תיתוש וארנוס 🙂
    שיר כיפי –

  275. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, חלומות פז.

  276. צופה באח הגדול Says:

    שלוווום!! חח מה קורה?

    שיר כיף שמחזיר אותי לקיץ

  277. עדידוש Says:

    היי צופה 8) אחלה שיר…בהחלט מעורר ומחזיר לקיץ או לחילופין לריקודים בחתונה 😆

  278. עדידוש Says:

    צופה, הנה עוד טרק מסיבות אולטימטיבי! חחחח זהירות רעש 😉

  279. צופה באח הגדול Says:

    היי עדי, חח יצא לי בקיץ לשמוע אותו בכמה חתונות

  280. צופה באח הגדול Says:

    עדי, כמה פעמים הוא נחרש לי באוזן!!

    עוד שיר מעולה שעדיין לא שמו פה וחבל… 8)

  281. Amitush Says:

    היי לכולם, מה קורה?
    הגעגועים השתלטו עלי אז אני בכול זאת מנסה לחפש כרטיסים מוזלים לארץ. נראה אם אני אצליח,זה לא פשוט….

  282. עדידוש Says:

    היי עמיתוש, איזה כיף לשמוע…בהצלחה בתהליך החיפוש 🙂
    צופה, באמת שיר מדליק, את צריכה לראות אותי מרקדת על הכסא 😆

  283. צופה באח הגדול Says:

    היי עמית'וש. הכל טוב, אנחנו עושים פה אפטר פארטי לכבוד היום הולדת של עדי, את מוזמנת לשים שירים 8)
    מה קורה?

  284. תיתוש Says:

    עמיתוש אני מאחלת לך שתצלילי למצוא כרטיסים

  285. צופה באח הגדול Says:

    עוד אחד

  286. Amitush Says:

    היי צופה ותיתוש 🙂 תיכף אני נכנסת לעניינים
    תיתוש תודה, אני מנסה.

  287. Amitush Says:

    יאללה בלגן!!!
    עדידוש,תתחילי לרקוד ,את מלכת היום הולדת היום 🙂

  288. עדידוש Says:

    חחחחחחחחחח צופה!!! הטלפתיה מכה שנית 😆 זה בדיוק הטרק שרציתי לשים 😛

  289. צופה באח הגדול Says:


    אני כרגע הולכת על כיוון של קצת טראנס ודאנס חח

  290. עדידוש Says:

    עמיתוש, אני רוקדת יקירתי…נגמרה לי כבר היום הולדת 😉 כמו שצופה אמרה אנחנו באפטר-פרטי 😛
    ליידי גגה מדליקות, הנה שיר שאני מאוד אוהבת שלהן –

  291. צופה באח הגדול Says:

    חח עדי, דווקא התפלאתי לאן נעלמה הטלפתיה שלנו. שמחה שהיא חזרה! 🙂

  292. צופה באח הגדול Says:

  293. עדידוש Says:

    שיר מסיבות של פעם – הקספרים 😉

    כשהשיר הזה יצא, הוא היה להיט במסיבות {קפיצות "פוגו" למי שהשם מוכר} 🙂

  294. צופה באח הגדול Says:

  295. Amitush Says:

  296. עדידוש Says:

    צופה ועמיתוש, אתן מתאמות בינכן את הזמנים של לשים שירים? 😆

  297. צופה באח הגדול Says:

    חחח לא. כנראה שהטלפתיה מדבקת

  298. צופה באח הגדול Says:

  299. עדידוש Says:

    מחווה לאמיר פיי-גוטמן 😆 "כולם רוקדים עכשיו"

    אני מודה, בתקופה שהיי-פייב היו הערצתי אותם מאוד 😆

  300. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    אפטר פארטי שמחה. זוכרים את זה?

  301. מ Says:

    ויש גם את הגרסה העכשיוית יותר

  302. עדידוש Says:

    היי מ' 🙂 ברוכה הבאה לאפטר-פרטי…בטח שזוכרים 8)

  303. צופה באח הגדול Says:

    רשום שביום שלישי ב-20:20 בערוץ יש תוכנית מיוחדת של האח הגדול- "בכל שבוע קיבלו דיירי "האח הגדול" משימה שבועית שחרצה את גורל התקציב השבועי שלהם. הנה מבחר המשימות המצחיקות, המטלטלותהמפתיעות והמרגשות שדיירי העונה הראשונה של התוכנית היו צריכים לעמוד בהן. "

  304. Amitush Says:

    http://www.youtube.com/user/kellyclarkson?blend=1&ob=4

  305. צופה באח הגדול Says:

    היי מ' לילה טוב.
    אני יותר אוהבת את הגרסא החדשה 🙂

  306. Amitush Says:

    היי מ,באיזה ערוץ מדובר?

  307. מ Says:

    שיר טוב ומדבק

  308. עדידוש Says:

    צופה, באיזה ערוץ? נשמעת אחלה תוכנית!
    בואו נהמר איזה משימות יהיו…
    אני אומרת משימת החשמל 😆

  309. צופה באח הגדול Says:

    ערוץ 2

  310. מ Says:

    משימת הבאנג'י וההתעלמות.

  311. מ Says:

  312. עדידוש Says:

    יכול להיות באמת שישדרו את זה ביום שלישי…זה ערב חג שני 🙂
    משימת "אדונים-משרתים", סצנת הקרמבו או הנקיון… שלא היתה כזו מצחיקה…אבל בטוח תהיה בלקט.

  313. מ Says:

    מעניין מה פתאום הם משדרים את זה? מנסים למשוך רייטינג? בעצם, מה זה חשוב
    נזכה לחזות שוב בחמשת המופלאים.

  314. צופה באח הגדול Says:

    יהיה הכל
    כספת
    משימת ההיכרות
    48 שעות ללא שינה
    הליכונים
    בנג'י
    התחשמלות
    ונסה
    כדורגל
    המבורגרים
    מונית הכסף
    אדונים ומשרתים
    קריוקי
    והתוכניות האישיות

  315. עדידוש Says:

    עמיתוש, חיכיתי לראות מתי תשימי את השיר שאת אוהבת 😉 אחלה שיר של קלי קלרקסון 8) איזה אתר יפה יש לה…בדיוק בצבע שלי 8)

  316. צופה באח הגדול Says:

    שכחתי "התעלמות"!!! בושה לי!!!! 😆

  317. Amitush Says:

    צופה סחטיין!!! איזה זכרון מהסרטים 🙂
    איזה יופי,מקווה שאוכל גם לראות

  318. מ Says:

  319. עדידוש Says:

    צופה, הלכת לעשות מחקר? 😆 או ששלפת מהזכרון את כל שמות המשימות? 😆 במקרה של הזכרון שלך לפרטים שקשורים לאה"ג אני מסירה את הכובע 8)

  320. מ Says:

  321. Amitush Says:

    חחח עדידוש, שאני אשכח את קלי???
    הנה עוד אחד

  322. צופה באח הגדול Says:

    עדי, מהזיכרון.
    אין מה לעשות, יש דברים שנכנסו לי עמוק לראש שלא יצאו 😉
    אני מקרה אבוד! 😆

  323. עדידוש Says:

    מ' שירים מעולים…את השניים האחרונים לא הכרתי 🙂
    שיר שמתאים לעוד שעתיים, אבל התחשק לי…אז תוותרו 😉

  324. מ Says:

    עדידוש בכיף אני שמחה לחדש לך למרות שהשירים לא חדשים.
    ולגבי טיפקס -אחלה שיר.

  325. עדידוש Says:

    צופה שאפו! את לא מקרה אבוד ולא נעליים…את פשוט התמכרת ולהתמכרות יש השלכות 😆 כל עוד זה ברמת הצחוק ומשעשע ולא פוגע – הכל טוב 😛 8)

  326. מ Says:

  327. מ Says:

    קבלו שיר חדש ומדליק , לא יודעת אם אתם מכירים אבל שווה להקשיב…

  328. עדידוש Says:

    לטיפקס יש שיר מדליק שמדבר על השבת! אני אוהבת את הקצב שלו 🙂

  329. עדידוש Says:

    הפוסט הזה נהיה כבד מאוד ולוקח המון זמן להעלות תגובות.
    יש פוסט חדש, כותרת: "משקפיים"
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/11/%d7%9e%d7%a9%d7%a7%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9d/

התגובות סגורות.


