והרינו גאים…

by

pride-rabbit

כמחווה להופעה של לאון באולפן השקוף, ולקהילה הגאה באופן כללי, נפתח את הפוסט החדש עם ארנב בצבעי דגל הגאווה!

344 תגובות to “והרינו גאים…”

  1. דדהדס Says:

    אהבתי.
    ביי

  2. ארנוס Says:

    ונעלה לכאן שוב את התמונה היומית-

  3. ארנוס Says:

    זה באמת יהיה מגוחך אם הבובלילית תשחק באלופה…
    אבל לא נראה לי שזה יפריע לשפרה, היא נמצאת כמה רמות מעל זה, לא נראה לי שהיתה מסכימה לשחק בטלנובלה אם היו מציעים לה.

  4. עדידוש Says:

    דדהדס, היי וביי!
    מ' – אהבתי את השיר, לא הכרתי אותו. קובי אפללו מאוד מוכשר בעיני.

  5. ארנוס Says:

    דדהדס למה את נוטשת?

  6. מ Says:

    עדידוש, גם בעיניי. יש לו קול מאוד מרגש. גם לקובי אפללו יש דיסק מצויין.

    קבלי עוד שיר נעים

  7. עדידוש Says:

    ארנוס, פוסט נהדר! כל הכבוד על הרמת הכפפה בנושא 😛
    בעיני היה ללאון יום אדיר אתמול…מאחלת לו המון בהצלחה.

  8. ארנוס Says:

    לא ראיתי את הכל, אבל ממה שראיתי הוא אכן היה מצוין. איפה נביע תמיכה בנושאים כאלה אם לא בבלוג של אוהבי שפרה? הדעות שלה בנושא ידועות.

  9. עדידוש Says:

    אילנה, זיו, תיתוש – הלכתם לאיבוד במעבר מהפוסט הקודם? 😆

  10. תיתוש Says:

    שעה שעה לוכח לי לכתוב תגובה ועד שאני שולחת אותה אתם מחליפים פוסט וההודעה הולכת לאיבוד אףףף לא פיררר

  11. ארנוס Says:

    בסוף היום עם לאון מיכל אמדורסקי שרה את "רוק סתם" ומאז השיר לא יוצא לי מהראש, אפילו עכשיו הוא פתוח לי ביוטיוב…

  12. תיתוש Says:

    כן עדידוש

    ועכשיו בערוץ 2 מנסים לדבר עם עינב ולמזלי לא הצליחו

  13. ארנוס Says:

    מצטער תיתוש, פשוט האיטיות שם נעשתה מוגזמת, אפילו שיש שם רק 300 בודעות בערך (בד"כ האיטיות מתחילה ב-500).

  14. אילנה Says:

    היי דדהדס יקרה,למה ביי?

  15. עדידוש Says:

    מ', הקשבתי פעמיים לשיר המתוק הזה. יש לה קול מקסים.
    מחזירה לך שיר מקסים משלי

  16. זיו Says:

    אוף עכשיו בגלל הבובלילה {לשעבר} הזאת אני לא אוכל לראות האלופה.איזה עצבים.

  17. תיתוש Says:

    ארנוס זה בסדר אני לא באמת כועסת וממורמרת
    ארנוס אני שמתי לב שבדרך כלל כשיש כמה כותביםביחד והתגובות רצות אחד אחרי השני אז הבלוג נהיה איטי וזה לא תמיד קשור ל500 הודעות

  18. אוריתי Says:

    ערב טוב,
    צירוף מקרים חביב לראות את ליאון בערוץ 2 ובדיוק לראות את הבלוג החדש עם המחווה היפה לליאון, כל הכבוד.
    אנחנו כבר ארוזים ומוכנים, אני כרגיל בקושי מסוגלת לעמוד על הרגליים מרוב עייפות.
    חג שמח לכל החברים והחברות בבלוג, שיהיה לכולם חג שמח ןכשר(למי שמקפיד), שתהנו כולכם בסדר ותמצאו את האפיקומן.
    אבי- איזה יופי שאתה קופץ לפעמים.

  19. תיתוש Says:

    זיו ערב טוב גם אני כתבתי את זה בפוסט הקודם אבל לא נשלח כי בדיור עברנו פוסט גם אני יהלץ לבתר על האלופה

  20. מ Says:

    עדידוש, תודה. אכן שיר מקסים ביותר. ואם כבר מאור כהן אי אפשר בלי זה

  21. עדידוש Says:

    זיו, אני שמחה לראות שמצאת את הדרך לפוסט החדש…בפעם הבאה אני אפזר לך פירורים כסימני דרך 😆

  22. תיתוש Says:

    אוריתי אתם נוסעים בבוקר?

  23. ארנוס Says:

    תיתוש יכול להיות שזה גם עניין השעה, סביר שהרבה בלוגרים מעדכנים את הבלוגים שלהם בשעות האלה ומוסיפים פוסטים חדשים, ואולי זה מכביד על השרתים של האתר. אין מה לעשות נגד זה.

  24. אוריתי Says:

    זיו ותיתוש, אנ י חושבת שבינתיים אתם יכולים לראות בשקט את האלופה כי לא נראה לי שהוקלט כבר הפרק עם הבובלילה, בטח תפורסם התרעה לפני שיוקרן הפרק המגוחך.

  25. עדידוש Says:

    אוריתי, תהנו ותבלו, חג שמח ופורח {הרי זה גם חג האביב} 😛
    מ', את כמובן צודקת ואי אפשר גם בלי השיר הזה:

  26. זיו Says:

    עדי-כן זה היה ממש מסובך למצוא את הדרך.
    אוריתי-היא תשתתף רק כשחקנית אורחת?אם כן אז זה בסדר.נבהלתי לרגע,חשבתי שהיא תשחק באופן קבוע.

  27. תיתוש Says:

    ארנוס יכול להיות את מבין בזה הרבה יותר מימני

  28. ארנוס Says:

    אוריתי תהנו!

    אגב, סיימתי לקרוא את כל הטרילוגיה של "חומריו האפלים", אחלה ספרים, ממש ממליץ בחום למי שלא קרא. במיוחד אהבתי שהוא מתייחס למיתולוגיות אמיתיות ויש שם דמויות עם הקשרים גם מחוץ לספרים שלו (כמו מטטרון למשל).

  29. מ Says:

    עדידוש , דן תורן מקסים ביותר! ואם כבר אז יש עוד אחד ששווה להזכיר

  30. תיתוש Says:

    אוריתי בינתיים אין אוד האלופה כנראה שרק מצלנים ויקח זמן עד שהסידרה תשוב למסך

  31. אוריתי Says:

    טוב, אני ממש לא מבינה ב"אלופה" אבל קראתי שהכלה תהיה רק אורחת, אז תצאו מהמקלטים.
    אנחנו טסים מחר בבוקר אז עכשיו אני צריכה ללכת לישון כי בעלי הלחוץ בטח ירצה שנצא מוקדם (שלא יברח המטוס) .
    אז לילה טוב לכולכם, להתראות ביום ראשון ושיהיה חג שמח לכוווווווולם.

  32. עדידוש Says:

    פיטר רוט מקסים, "היא אוהבת" זה אחלה שיר, כשהייתי בהופעה של שלמה ארצי, הוא ליווה אותו בגיטרה כמובן וביצע את "טלפני טלפני" של שלמה מדהים 🙂
    ארנוס, הטרילוגייה מצויינת!

  33. אוריתי Says:

    אילנה, שמעתי הבוקר את דור החמוד מתראיין בגל"צ, אהבתי.

  34. ארנוס Says:

    זהו אנשים, נראה לי שסיימתי להיום, עייף.
    לילה טוב לכולם!

  35. מ Says:

    לילה טוב ארנוס , חלומות שיפפז.
    לילה טוב, אוריתי, נסיעה טובה וחג שמח!

  36. עדידוש Says:

    לילה טוב וחלומות נעימים ארנוס ואוריתי 😛
    אוריתי מקדישה בשבילך את השיר המקסים "טלפני טלפני" 🙂 תהנו בכרתים.

  37. תיתוש Says:

    אוריתי שתהיה לכך נסיעה ובילוי נעים תעשו חיים חג שמח לך ולכל מישפחתך תסעו בשלום ותחזרו בשלום ואני מבטיחה לכסות אותך גם ביון

  38. תיתוש Says:

    אוריתי שתהיה לכך נסיעה ובילוי נעים תעשו חיים חג שמח לך ולכל מישפחתך תסעו בשלום ותחזרו בשלום ואני מבטיחה לכסות אותך גם ביון .

  39. מ Says:

    עדידוש, אחלה שיר שבמקרה מאוד אהוב עליי.

    קבלו שיר שעושה טוב ושמח על הלב

  40. תיתוש Says:

    מצתערת

  41. עדידוש Says:

    מ' אני שמחה שאהבת, גם אני מאוד אוהבת את השיר הזה ובכלל שירים של שלמה ארצי. גם אם אחרים מבצעים אותם – כמובן, אם הביצועים מעניינים ויפים, כמו זה למשל – http://www.youtube.com/watch?v=FTD0Ao-AvUk&NR=1

  42. תיתוש Says:

    לילהטוב ארנוס חלומות פז

    אוריתי מרוב התרגשות על הנסיעה שלך שכחתי לברך אותך ללילה טוב אז לילה טוב אני כבר באה לכסות אותך

  43. תיתוש Says:

    היי ציפורות איפו אתן אביגייל אירית עמיתוש וצופה שכבר כמה ימים לא היתה פה וקיפי ופיה וגויני וכל מי ששכחתי אני מקווה שתבואו להגיד חג שמח

  44. אילנה Says:

    לילה טוב ארנוס,חלומות טובים.
    לילה טוב אוריתי,טיסה נעימה ,בילוי נעים,חג שמח ושובו בשלום.

  45. אוריתי Says:

    תודה תיתוש, חג שמח לך,
    כשאת ועדידוש תשטופנה את ערימות הכלים מחר בערב תחשבו על תורן הכלים של יום שישי בבית האה"ג ותראו שהכלים ישטפו מעצמם.
    לילה טוב בהחלט.

  46. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב לכולם! וחג שמח למי שבארץ ולמי שלא 🙂
    וטיסה נעימה לכל הטסים והטסות
    תיתוש- מזל"ט על הכינוי החדש ואני שמחה להגיד לך שהטלפתיה הגיע גם אל שתינו 8)

    ישן, אבל מתאים

  47. רמה Says:

    היי,
    רציתי לאחל לכולכם חג אביב שמח ומהנה!
    מצטערת שלא יוצא לי לכתוב פשוט העייפות מהעבודה מכניעה אותי..
    שיהיה לילה טוב וחלומות נעימים 🙂
    חיבוק ענק לכולכם.

  48. אילנה Says:

    חג אביב שמח לכל חברי הבלוג,תפתחו את הקישור :
    אביב הגיע פסח בא ניצנים נראו בארץ ניצנים נראו נראו בארץ עת זמיר … – [ Translate this page ]

  49. אילנה Says:

    אופססס,לא הצליח

  50. אילנה Says:

    1. אביב הגיע פסח בא ניצנים נראו בארץ ניצנים נראו נראו בארץ עת זמיר …
    – [ Translate this page ]

  51. צופה באח הגדול Says:

    *הגיעה

  52. אילנה Says:

    מצליח רק במייל:-(

  53. עדידוש Says:

    היי צופה, הצלחת לנטוש את הניקיון קצת לטובתינו?
    גם אני עם שירים של פעם…יהודית רביץ בשיר "וידוי"

  54. אילנה Says:

    רמה יקרה,לילה טוב ושינה טובה ,חג אביב שמח .

  55. תיתוש Says:

    היי צופה מה שלומך באמת לא היתמיזמן אפילו התגעגעתי אליך

    חחח אוריתי נכון אך שחחתי אני יחשוב על התורן ועל עוזרתו
    שוב נסיעה טובה ולילה טוב חלומות פז

  56. אילנה Says:

    היי צופה יקרה.

  57. צופה באח הגדול Says:

    עדי, די!! נגמר לנקות!! חחח אני לא יכולה עוד, נהייתי כבר מסטולה מחומרי ניקוי.

    שיר לציפורי הלילה 😉

  58. עדידוש Says:

    לילה טוב רמה יקרה, חג שמח 🙂
    אילנה, אם זו מצגת, צריך להעלות את הקובץ דרך אתר כלשהו להעלאת קבצים.

  59. צופה באח הגדול Says:

    היי תיתוש, גם אני התגעגעתי אלייך, בלי "אפילו" 😆
    שלום אילנה 🙂

  60. תיתוש Says:

    רמה יקרה דעגתי לך היום שלא כתבת אני מקווה שהכל בסדר
    שיהיה לך חג אביב שמח לילה טוב וחלומות פז אני באה לכסות אותך אבל בנתיים קבלי חיבוק עמק מימני

  61. תיתוש Says:

    חחחח צופה תודה אזה כיף שהיתגעגעת אלי 🙂

  62. אילנה Says:

    לכל חברי הבלוג היקרים

    חג שמח ומהנה לכולם
    חג של פריחה ומנוחה,
    של צחוק ושמחה
    של ביחד עם המשפחה.

    לילה טוב ,שינה ערבה ומתוקה .

  63. צופה באח הגדול Says:

    תיתוש, את אוהבת לדינו נכון?
    נתקלתי בפרומו "פסטילדינו" משהו כזה.. אז זה ישודר ביום חמישי הזה ה-20:15 בערוץ 1. כשראיתי את זה ישר חשבתי עלייך

  64. עדידוש Says:

    אילנה תודה על הברכה היפה, ליל מנוחה וחלומות פז.

  65. אירית Says:

    שלום לכולכם.

    חברה שלחה לי ברכה מקסימה לחג ואני מבקשת לברך את כולכם בדיוק במילים הללו:

    מאחלת לכם חג של שמחה, פריחה והתחדשות

    ההתחדשות יכולה לקרות במצב של שחרור,

    שחרור של כל אשר אינו רלבנטי לנו יותר,

    מה שמפנה מקום לדברים חדשים להתרחש.

    התחדשות דורשת התבוננת מחודשת,

    התבוננות מחודשת ואמיצה על חיינו ועל האופן בו אנו חולמים לחיות ולהיות.

    התחדשות דורשת התכווננות,

    לקום כל בוקר עם הזיכרון על אותו חלום ולהתקרב אליו,

    ואז רק נותר ליהנות מהבריזה המרעננת הזורמת לתוך חיינו,

    ולהמשיך…

    חג שמח לכל החברים של ויק! 😀

  66. צופה באח הגדול Says:

    חג שמח, אילנה ולילה טוב

  67. עדידוש Says:

    אירית הברכה מקסימה, תודה! 😛
    ברשותך אעביר אותה הלאה 😉 אפשר?

  68. צופה באח הגדול Says:

    אירית, ברכה יפה מאוד
    חג שמח גם לך! 🙂

  69. תיתוש Says:

    אילנה חג שמח מאוד לך ולכל משפחתך שתהנו מכל רגע מהחג
    לילה טוב וחלומות פז

    תודה צןפה אני יצפה בזה

  70. עדידוש Says:


    שיר כיפי 😉

  71. תיתוש Says:

    אירית חבל שאני לאיודעת לשורר שירים אבל אם היתי יודעת היתי כותבת משהו דומה אז תמסרי תודה לחברה שלך

  72. אירית Says:

    אני עדיין לא אתכם. נותרו עוד איזה 4 דברים שאני רוצה לבשל, וגם עוגה לאפות. אז תיהנו לעת עתה בלעדי.

    משהו נחמד על אפיית עוגות. מוקדש לכל מי שרוצה לאפות במקומי, וגם כמובן לעדידוש שהצליחה לעשות נפלאות עם עוגת יומולדת שנדבקה, ולצבר שהצליח לאפות עוגות בלי שום חומרים פרט לאוויר ואהבה. 🙂

  73. תיתוש Says:

    אירית נישארתי רעבה חיכית לאוכל שלך 🙂

  74. צופה באח הגדול Says:

    עדי, שיר מעולה!
    😆 אירית, גדול!

  75. עדידוש Says:

    אוףףףף העדכונים האלה של המחשב…אירית תודה על הקדשת הקטע, אבל לצערי המחשב שלי מסרב להתעדכן ולהראות את הקטע המדובר.
    בהצלחה בהמשך הבישולים והאפייה 😉 גם אני מחר אופה, מקווה להצליח יותר הפעם 😆

  76. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    שינה מתוקה וערבה לכולם. אשאיר אתכם עם יהודית רביץ…

  77. עדידוש Says:

    צופה, אם התחלנו עם עלמה זוהר, אי אפשר בלי –

  78. תיתוש Says:

    עדידוש תסגרי את הבלוג ותפתחי אותו בחזרה

  79. אירית Says:

    עדי, כמובן שאת יכולה לאמץ את הברכה של החברה שלי (בדיוק כפי שאני עשיתי …).
    תי, אולי את לא יודעת לשורר שירים (ובינינו – כמה אנשים כבר יודעים? חחח), אבל אני אוהבת לקרוא את מה שאת כותבת. יש לך הרבה מה להגיד, יש לך חוש הומור מצוין ולב ענק וזה מתבטא גם כשאת כותבת, למרות שאת מרגישה תמיד שלא יצא בדיוק מה שרצית.
    ווי, מה עשיתי, עכשיו אקבל תגובה עם 80,000 מסמיקנים 😳

  80. תיתוש Says:

    לילה טוב מ חג חרות שמח

  81. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ
    עדי, זה חובה!

    עוד עלמה זוהר אחד

  82. עדידוש Says:

    לילה טוב מ', תודה על השיר המקסים של יהודית רביץ. אהבתי מאוד את השירים ששמת הערב בבלוג, חג שמח!
    תיתוש, אני צריכה לעשות עידכונים למחשב, בהזדמנות 😉

  83. אביגייל Says:

    שלום שלום, איזה ריח טוב יש כאן בבלוג, של נקיון ופרחים ובישולים, ודיוטי פרי …

  84. עדידוש Says:

    צופה, עלמה זוהר שרה טוב – זה השיר של השעון המעורר שלי –

  85. תיתוש Says:

    חחח אירית 😳 😳 😳 😳 😳 😳 תכםילי אותם עד שיצא 80.000 אלף מסמיקים

  86. תיתוש Says:

    תכפילי

  87. תיתוש Says:

    היי אחותי אך אני שמחה שבאת 😛

  88. זיו Says:

    היי צופה ואביגייל-ציפורות לילה שכמותכן.

  89. תיתוש Says:

    זיו ניסיתי לראות היום סרט מהאתר שנתתה לי אתמול ורחרי רבע שעה זה התחיל לעיתרע כל רגע גם לך זה קורא?

  90. עדידוש Says:

    היי אביגייל, ראית איזה חרוצים כולם כאן בבלוג – מנקים, מבשלים מתארגנים…ממש הילולה וטרללה 😆 כאילו שחג מתקרב 😉

  91. תיתוש Says:

    להיתקע

  92. תיתוש Says:

    אחותי אך עושים ליל סדר בקיבוץ כולם ביחד או כל אחד בבית שלא?

  93. זיו Says:

    תיתוש זה תלוי.כשאני רואה טניס זה באיכות נהדרת.אני לא רואה כל כך דברים אחרים שם.אתמול כשניסיתי לראות גיבורים זה נתקע הרבה אז וויתרתי.אני מניח שיש קישורים פחות ויותר טובים.

  94. עדידוש Says:

    זיו, אני רוצה לשים שירים שנראה לי שתאהב…אבל מפחדת מהתגובה שלך 😕 שמא תגיד שאני ממחזרת…
    מקווה שחידשתי בשיר הזה –

  95. תיתוש Says:

    תודה זיו דבקה איחות הצפיה טובה רק חבל שנעתקע

  96. צופה באח הגדול Says:

    היי זיו, אתה גם חלק ממועדון ציפורי לילה!

  97. צופה באח הגדול Says:

    היי אביגייל, חג שמח!

  98. צופה באח הגדול Says:

  99. עדידוש Says:

    צופה! שיחקת אותה עם השיר, אהבתי!

  100. זיו Says:

    צופה-אני יודע.לא אמרתי שלא 😉

  101. תיתוש Says:

    לרן נעלמתם?

  102. תיתוש Says:

    לרן=לאן

  103. אביגייל Says:

    עדידוש, אפילו אני , שהחגים לא עושים עלי רושם מי יודע כמה , נדבקתי באווירת העליצות ששורה כאן בבלוג שלנו … ניצוצות רוח החג הגיעו עד לכאן…
    תיתוש, בקיבוץ שלנו מתקיים הסדר הכי מרובה משתתפים בכל הארץ … (1500 איש, אם אני לא טועה ) כל שנה מראיינים את הטורחים עליו אצל רפי רשף, וכל שנה הוא מתפעל מחדש מגודל כפות העץ שבוחשות בסירים … וכך היה גם אתמול… אני כבר שניייייייים לא הולכת לליל הסדר בקיבוץ.
    אהלן זיו וצופה יקרים.

  104. צופה באח הגדול Says:

    פה! תי

  105. תיתוש Says:

    ווהוו אחותי אני משארת שהרוב זה אורחים בתשלום או שלא? כמה חברים יש בנען?

  106. דדהדס Says:

    אביגייל
    אני כל כך מבינה לליבך.
    ואני כמו מטומטמת שומעת את זה
    שנה אחרי שנה..
    אותו טקסט ללא שינוי,, כמה בנאלי ומשעמם…
    (אני לא גרה רחוק ממך)

  107. עדידוש Says:

    היי דדהדס, קודם הצצת וברחת…עכשיו את מתרווחת קצת אחרי היום הארוך?

  108. אביגייל Says:

    תיתוש, על פי ויקיפדיה – 1200 איש …. ועד כמה שאני יודעת, קהל המשתתפים מורכב מהחברים ובני משפחותיהם ומכריהם, מבית ומחוץ.
    דדהדס, תפסיקי להעליב אותך ! וגם אני שומעת את זה כל שנה, והכפות אותן כפות… רק האקונומית מדי פעם משתנה …

  109. דדהדס Says:

    סוף סוף בני פינה לי את המחשב
    לפחות לעת עתה.

  110. Amitush Says:

    אהלן חברה,הגעתי 🙂

  111. זיו Says:

    אהלן דדהדס.
    ערוץ 24 חייבים לברור את האנשים שהם מביאים בלילה לשידור.כי זה ממש תת רמה לפעמים.עכשיו הם ירדו על לאון.חבורה של מטומטמים.

  112. תיתוש Says:

    אחותי אתב באמת קיבוץ גדול לפחות לפי מספר החברים

  113. צופה באח הגדול Says:

    היי עמית'וש, חג שמח! 🙂

  114. Amitush Says:

    זיו,ראית אתמול רוקדים עם כוכבים בסוף??

  115. עדידוש Says:

    אצלנו בבית אנחנו עורכים סדר של 40 איש, עם ההגדה הרגילה אך מצומצמת ולאחריה ישנה מסורת של שירה בציבור לכבוד האביב ושירי ארץ ישראל הישנה והטובה, אנשים מחכים לזה שנה אחר שנה 😛

  116. זיו Says:

    לא עמיתו'ש איפה.אין קישור לabc.מי המשתתפים בכלל העונה ?
    האמת היא שאני מחפש עכשיו בנרות קישור לאמריקן איידול היום-אני מקווה שאני אמצא.

  117. Amitush Says:

    היי צופה,חג פסח שמח וכשר!! 🙂

  118. צופה באח הגדול Says:

    זיו, ראיתי עכשיו, באמת מגעיל.. טוב שהעברתי.

    בקשר לאמריקן איידול, ראיתי קצת בהתחלה.. הבלונדינית עם השיער הארוך והקעקועים עדיין בתחרות?

  119. זיו Says:

    ואת לא רוצה לדעת על מה הם עכשיו דיברו.ממש תת רמה-ואם לפני רגע הם ירדו על לאון רצוי שיבדקו את עצמם אחרי מה שהם דיברו עכשיו.
    חחחח היא בדיוק עפה.

  120. Amitush Says:

    זיו,גם אני לא הבנתי איפה באמת אתה יכול לראות את זה אונליין. אני מאוד אוהבת משתתפת אחת שם בשם שון ג'ונסון. היא מתעמלת שזכתה במדליית זהב באולימפיאדה. מתוקה אמיתית ומוכשרת מאוד. כול השאר לא מוכרים לי. העונה דווקא מאוד נחמדה,יש כמה מאוד מוכשרים.

  121. זיו Says:

    את הרוקדים עם כוכבים?אני מניח שאם הייתי מחפש הייתי מצליח למצוא.
    הא-היא מתוקה.היא זכתה במדליית זהב על הקורה אם אני לא טועה.אבל זה לא הכי הוגן היא מתעמלת אומנותית.זה ממש כמו ריקוד.

  122. דדהדס Says:

    שלום זיו
    אותך לא ראיתי המון זמן.

  123. אביגייל Says:

    אהלן עמיתוש יקרה ביותר 🙂
    תיתוש, כן, קיבוץ גדול. אני כבר לא מזהה את כל האנשים שאני פוגשת בשבילים … אבל זה גם בגלל שאני כבר זקנה פאתטית וסנילית ….

  124. Amitush Says:

    לא צופה,לצערי היא הודחה שבוע שעבר.

  125. צופה באח הגדול Says:

    עזוב אותם, אחד סטנדאפיסט בשקל והשני תסריטאי או עושה משהו בארץ נהדרת..
    דווקא חשבתי שהיא תגיע לאחרונים.. אבל מצד שני, ראיתי רק את הפרקים הראשונים.

  126. Amitush Says:

    זיו,היא מתעמלת מכשירים וקרקע ולא אומנותית. אז זה כן פייר 🙂 היא ממש היתה צריכה ללמוד לרקוד ולא לעשות את התנועות המהירות של מתעמלי הקרקע.
    עדידוש- איזה כיף שאתם שרים יחד בסוף שירי ארץ ישראל,אני מאוד אוהבת והייתי בכייף מצטרפת אליכם 🙂
    היי אביגייל יקירתי,מה נשמע??

  127. אביגייל Says:

    עמיתוש, נשמע מעולה . קראתי אמש את התפריט אצלך בליל הסדר, וזה כל כך נשמע לי טעים, שהחלטתי להצטרף ..

  128. זיו Says:

    צופה-היא הגיעה יחסית רחוק.
    עמיתו'ש-כן ברור התבלבלתי.יש להם את החלק הזה בהתעמלות שיש את התרגיל קרקע.שהם עושים כל מיני סלטות ותנועות.זה לא ריקוד אבל יש שם אלמנטים של ריקוד.בוא נגיד שיותר קל לה משחקנים או דוגמנים.

  129. תיתוש Says:

    חחחח אחותי אם את פאתטיט וסנילית אז מה אני ? ארי ביגללי המציאו את נמילים האלי ואני גם אינפנטילית וזקנה נשועממת

  130. דדהדס Says:

    אביגייל
    מה את עוד עושה שם? (שאלה רטורית)
    ההפסד הוא כולו שלהם.
    אני יכולה להגיד את אותו הדבר
    על עצמי ובני ביתי.
    בנוגע לאקונומית מיותר לי להגיב.,,,,,

  131. אביגייל Says:

    תיתוש, לא יפה ! למה את לוקחת לעצמך את כל הקרדיט ????? עד שנהיינו סלבס את לוקחת לנו את כל התהילה ????? 🙂

  132. Amitush Says:

    חחח אביגייל יקירה שלי,הלוואי והייתי יכולה לארח אותך,איזה כייף זה היה!!!
    זיו, יש אלמנטים של ריקוד אבל מאוד מאוד לא משמעותיים,היא היתה צריכה לעבוד די קשה אבל למרות זאת , היא בין המובילים כי היא אכן ילדה מוכשרת מאוד ובעלת נחישות רבה. מעבר לזה,היא בובה מקסימה וזה תענוג לראות אותה רוקדת.

  133. עדידוש Says:

    עמיתוש, את מוזמנת להצטרף בכיף 😉 אוכל בטוח יהיה, לגבי מקום…אני לא סגורה על זה 😆
    חג אביב שמח לכל החברים היקרים,
    שתמיד שמחה תמלא את ליבכם
    שהלב יפתח כמו ניצן,
    פריחה באהבה,
    וגם אושר, בריאות ותקווה,
    לבלוב בעבודה ובחיים בכלל,
    וגם לא יזיק קצת מזל…
    שקלילים תהיו ככנפי פרפר,
    ותרגישו כאילו האביב לעולם לא נגמר!

    המשך לילה מהנה למי שנשאר, לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  134. זיו Says:

    עמיתו'ש-אין ספק.בכלל תענוג רק להסתכל עליה.היא מאוד מוכשרת אני לא זוכר בת כמה היא אבל היא מאוד צעירה וכבר לקחה זהב.אני מקווה בשבילה שתגיע רחוק.
    לילה טוב עדידוש.

  135. זיו Says:

    עמיתו'ש זה מה שמשודר עכשיו ב-FOX ?:
    http://www.channelsurfing.net/watch-fox.html

  136. תיתוש Says:

    חחחחחחחח אחותי אני לא יכולה עליך 😛

  137. Amitush Says:

    עדידוש,לילה טוב יקירתי,חג שמח לך ולכול משפחתך. תהנו מחר 🙂
    זיו,היא בת 17.

  138. אביגייל Says:

    דדהדס, אני לא סובלת כאן בכלל. פשוט לא מעורבת. אני חייבת לציין שרוב האנשים קיבלו אותי כאן בנדיבות ובמאור פנים. לא אגיד לך שלא היו דברים שהוציאו אותי מדעתי לאורך השנים. אבל בכל מקום יש ויהיו דברים שלא אוכל לקבל. זה גם תלוי בגישה שלי לדברים. אני יותר נינוחה היום, כשנקודות החיכוך הצטמצמו – היה יותר קשה כשהייתי תלויה יותר במוסדות , בתי ילדים וכו'.

  139. אביגייל Says:

    עדידוש, לילה טוב יקירתי. נשתמע.

  140. Amitush Says:

    זיו,בשעה הזאת אין פוקס. יש ערוץ מקומי עד שעה שמונה. אם אמריקן איידול משודר בפוקס אז כרגע משודר בערוץ הזה FAMILY GUY

  141. תיתוש Says:

    עדידוש לילה טוב וחלומות פז
    חג אביב שמח לך ולבני משפחתך
    בעוד יומים יש לך יום הולדת ולי בא לברך אותך כבר מעכשיו אז מזל טוב עד 120 אביבים מאושרים
    קבלי חיבוק ענקי

  142. דדהדס Says:

    אביגייל
    עכשיו אני מבינה יותר.
    זה בדיוק מה שקורה וקרה אצלינו.

  143. זיו Says:

    עמיתו'ש לא הבנתי כלום {אמריקה בכל זאת},אבל אם אני לא טועה עוד ארבעים דקות מתחיל אמריקן איידול.נחכה ונראה.אני מקווה שאני אוכל לצפות עימך.

  144. דדהדס Says:

    עדי לילה טוב.
    עמיתוש איך מתקדם עם הבישולים?
    אתמול נתת פירוט לתפריט וזה עשה לי תאבון,,,

  145. Amitush Says:

    כן זין,קצת מסובך. מקווה שתצליח לראות את זה לייב כמוני.

  146. אביגייל Says:

    נכון עמיתוש, הוצאת לנו את הנשמה אתמול …. את יכולה לשים לנו כאן איזה מדגם מייצג של מה שכבר מוכן ?

  147. Amitush Says:

    חחח היי דדהדס,היום לא הספקתי הרבה, הכנתי רק את המרק והכבד הקצוץ. מחר יש לי יום שלם לבשל. 🙂 גם את מוזמנת

  148. צופה באח הגדול Says:

    עד, המתוקה,
    לילה טוב עם חלומות נעימים
    וחג שמח! 🙂

  149. צופה באח הגדול Says:

    *עדי

  150. Amitush Says:

    חחח אביגייל,מה את רוצה תמונות?? 🙂
    הכבד קצוץ כבר מסודר על צלחת יפה עם פרוסות מלפפון חמוץ ועגבניה מלמעלה.
    המרק בסיר,מריח נפלא 🙂 מחר אני אוסיף את הקניידלעך

  151. דדהדס Says:

    נו,,,,
    ומה קורה עם אירית?
    עדיין מתגנת,,, מבשלת,,,?
    אם היא מבשלת כמו שהיא כותבת
    אני רצה לירושלים,,, מה זה..
    זה חייב להיות טעים,,,לא ?

  152. אביגייל Says:

    עמיתוש, רעיון לא רע ! החברים מתבקשים לצלם את שלחן ליל הסדר, ולהעביר לכאן !
    ועד אז אני נפרדת מכם ידידי וידידותי. אחזור מחר לברך לקראת החג. לילה טוב, תודה על רוח החג שאתם מביאים בחן כה רב .
    תודה לארנוס על הפוסט שהוא מחוות חיבה ללאון שלנו החביב.

  153. צופה באח הגדול Says:

    עמית'וש, אני מתחילה להיות רעבה בגללך ואני בכלל לא אוהבת כבד קצוץ! חח

  154. Amitush Says:

  155. תיתוש Says:

    לילה טוב אחותי

  156. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אביגייל
    חלומות נעימים

  157. Amitush Says:

    לילה טוב אביגייל יקרה שלי,חג שמח וכשר והמון המון אהבה וכיף.
    צופה,שווה לך לנסות את שלי 🙂 אולי תשני את דעתך חחח

  158. דדהדס Says:

    אביגייל
    לילה טוב ומצוין.

  159. Amitush Says:

  160. צופה באח הגדול Says:

    חח עמית'וש, עד כמה ששלך טעים ואני בטוחה שהוא טעים. אני בכלל לא אוהבת כבד

  161. Amitush Says:

    חחח צופה,על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. אני עד היום אוכלת כבד רק עם קטשופ 🙂 אבל לא כשהוא קצוץ כמובן חחחח.

  162. זיו Says:

    לילה טוב אביגייל.

  163. Amitush Says:

    טוב יקיריי, אמריקן איידול בפתח ואני במתח 🙂
    חג שמח לכולם ולילה טוב.

  164. זיו Says:

    לילה טוב עמיתו'ש {לא יכלת לרשום את זה שניה לפני חחח?}

  165. תיתוש Says:

    לילה טוב עמיתוש חג שמח לך לילדודס ולבעלול

  166. תיתוש Says:

    ואך שכחתי עמיתוש קבלי חיבוק גדול

  167. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עמית'וש 🙂

  168. דדהדס Says:

    חג שמח
    לדתיים לחופשיים ולאטאיסטים שבנינו,
    לאלה שטרחו קשה לקראת החג
    ראו ברכה מעמלכם,

    אל "תשפכו חמתכם" אל עף אחד.
    חג שמח
    וטוב לכל.

  169. תיתוש Says:

    חג שמח דדהדס לך ולכל בני היתך תרגישו טוב
    לילה טוב לך

  170. תיתוש Says:

    היתך=ביתך

  171. צופה באח הגדול Says:

    חג שמח דדהדס 🙂

  172. תיתוש Says:

    לילה טוב צופה וזיו שיהיה לכם חג חרות שמח

  173. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב תיתוש
    חג שמח וחלומות נעימים 🙂

  174. זיו Says:

    לילה טוב תיתוש,חג שמח.
    גם אני פורש לישון-לילה טוב צופה.

  175. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב זיו
    גם אני אלך לישון

    לילה טוב בלוג וחג שמח! 🙂
    להמשך המסורת אני באה לכסות את כולכם

  176. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים מקסימים שלי
    אהיתי אצלכם וכיסיתי אותכם אתםישנים שינה עמוקה יש לכם חיוך של התרגשות וצפיה
    שיהיה לכולנו חג חרות שמח שנצה באמת מעבדות לחרות
    לילה טוב לציפורות הלילה שעדיין לא ישנות היתי גם אצלחם חלקכן מבשלות חלק רואים טלויזיה ואחק סתם מתבטלים
    לילה טוב לרונה שאפכה מסמויה לגלויה לילה טוב וחג שמח לכל הסמוים
    אוריתי טיסה טובה וחג שמח מיכלי יקרה חג שמח ובילוי נעים עם משפחתך באילת
    וכולם ביחד כבלו חיבוק גדול של אהבה

    חג אביב שמח לכולם
    חג של בשורות טובות לעולם
    חג של התפתחות
    חג של התפנקות
    חג של פריחה
    חג של מנוחה
    חג של צחוק
    ושל שמחה,
    חג של "ביחד"
    חג של נחת
    חג של תקווה
    חג של חום ואהבה

    ובקיצור נאחל במקהלה,
    שיהיה לכם החג – הכי נפלא

    על תדעגו לא אפכתי פתאום למשוררת פשוט העתקתי מאתר ברכות
    לילה טוב

  177. תיתוש Says:

    מצתערת צופה לא ראיתי שכבר כיסית

  178. אורית Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג המקסים!

    רציתי לאחל לכולכם

    חג פסח שמח

    הרבה אהבה ואנרגיות חיוביות עם בוא האביב

    הרבה הזדמנויות טובות שיקפצו, הרבה חופש לחג החירות

    ושיהיה לנו רק טוב – כי מגיע לנו!!!!

    ונתחיל בלחייך ולהיות בני אדם זה לזה

    אז תפרחו ותלבלבו, כל אחד בדרכו שלו…!

  179. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    חג שמח לכל אנשי הבלוג וכמובן לשפרה ולכל משפחת קורנפלד. היום השמחה שם כפולה, כי זה גם יום ההולדת של אלי, אחיה של שפרה שהיה חייל והשתחרר לא מזמן.

    אז יום הולדת שמח אלי!

  180. אירית Says:

    לכל המשכימים, משהו קטן כדי להיכנס לאווירה.

    חג שמח!!!!!!

  181. יפה Says:

    בוקר טוב לכול חברי הבלוג הפעילים, המתעניינים והנסתרים, למשפחותיכם לשפרה ובני ביתה, לצבר ומשפחתו, לרנין ומשפחתה ,ולסינשיין לאון ומשפחתו, לכול בית ישראל בארץ ובתפוצות!!!
    רוצה אני לאחל לכם:
    חג פסח(א) שמח וכשר, וחג שמח לאביב (בבקשה בלי סופות חול) ,
    א ושר
    ה בנה
    ב ריאות
    ה צלחה
    שנתבשר בשמחות וחגיגות,
    ושהטוב יגבר על הרע,
    שהורוד יישאר ורוד,
    שהשפיות תיהיה אור לרגלינו,
    שלבנו יפעם כבני 18,
    שבננו ישובו הביתה בשלום
    ושמשפחת שליט תתאחד במהרה עם בנם ואחיהם גלעד
    ויבוא השקט והשלום על ארצנו והאזור, כן יהי רצון, אמן.

    😀

  182. עדידוש Says:

    קפצתי לרגע מהמטבח, או יותר נכון לומר, קיבלתי שחרור לקצת זמן, כדי להגיד לכם בוקר טוב ושיהיה יום נפלא.
    אורית יקרה, ברור שלהתחיל בחיוך 😉
    יפה, תודה על הברכה המקסימה, אני מצטרפת לתפילה לשחרור גלעד שליט במהרה בימינו!
    ארנוס, סחטיין על הידע הרב…

  183. גוויני Says:

    חג שמח לכולנו ולכל בית ישראל!

  184. אילנה Says:

    חג שמח גוויני יקרה.
    חג שמח לכל חברי הבלוג היקרים.

  185. אילנה Says:

    אורית,ארנוס,עדידוש,אירית,יפה ,תי ,אביגייל,צופה,זיו,דדהדס ועמיתוש תודה על ברכתכם,חג שמח,מהנה,נעים ומאושר.

  186. תיתוש Says:

    חג שמח לכל חברי הבלוג הגלוים והסמוים
    אלוי שגלעד שליט יצא בחג הזה לחרות

    נשאר לכם כסא בשולחן החג? שפרה תשמח
    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-b77e83e2c708021006.htm
    חג שמח שפרתנו וכל משפחתך

  187. עדידוש Says:

    בוקר טוב תיתוש, תודה על הקישור 😛
    שפרה מקסימה כהרגלה, ענתה לשאלות בחן האופייני לה, אהבתי גם את החיוך 😉

  188. ארנוס Says:

    איזה תענוג לראות תמונה של שיפ ולקרוא מה היא אמרה לגבי הפסח… מישהו יודע מאיפה התמונה הזו?

  189. ירושלמית Says:

    חג שמח לכולם!!! שיהיה סדר מגניב.
    ארנוס, אני חושבת שהתמונה היא מהתוכנית המקדימה ל"אח הגדול VIP".

  190. תיתוש Says:

    ועכשיו אני מצתערת שאני לא עושה ליל סדר אצלי בבלית אולי שפרה ואחיותהה היו מסקימות להתארח אצלי 😛

  191. תיתוש Says:

    חג שמח ירושלמית

  192. ארנוס Says:

    יש מצב באמת שזה משם… בכל מקרה תמונה משגעת. אי אפשר לעמוד בפני החיוך הזה.

    הנה התמונה למי שרוצה לשמור:

  193. תיתוש Says:

    תודה ארנוס הורדתי

  194. גוויני Says:

    יש פה מקום לעוד ארנב?

  195. אביגייל Says:

    ארנוס, מה יהיה אתך ????? איזה בן אדם מקסים אתה, ומשקיען, והכל בטוב טעם – אין, אין עליך ! תודה על כל מה שאתה עושה בשבילנו. ואהבתי מאוד את הפוסט/מחווה ללאון. לך ארנוס ולכל האנשים היקרים כאן, שזו פעם ראשונה שאני חוגגת אתכם את חג החרות, ( בפסח שעבר בכלל לא ידעתי על קיומכם ועכשיו אתם אחים ואחיות .. ) – חג שמח. שנזכה כולנו שרוחנו תהיה מרוממת, שבורא עולם יחוס עלינו ויחדיר טיפת בינה ושאר רוח לליבנו, ונוכל לצאת לחרות אמת.
    חג שמח לשפרה היקרה ולמשפחתה, ולמשפחת שליט – חיבוק גדול ואת כל התקווה והאמונה והתחינה – ישוחרר גלעד לאלתר !

  196. עדידוש Says:

    גוויני, תמונה ענקית! רק איך קוראים לכלב המהמם?
    אביגייל, את בעצמך משהו מיוחד! איזו ברכה כיפית 😛
    ירושלמית, חג שמח ותבואי יותר 🙂

  197. עדידוש Says:

    עידכונים מגזרת המטבח 😆 המאכלים המסורתיים מוכנים – יצאה חרוסת שווה ביותר 🙂 ולא חירבשתי את העוגה הפעם למי שהיה מודאג 😉
    {מ8 בבוקר התייצבתי לעבודה והיד עוד נטוייה}

  198. אביגייל Says:

    עדידוש, תודה. ותודה שהרגעת אותי בקשר לחירבוש העוגה …
    הצעתי אתמול מיצג צילומים משלחן החג … שנוכל להתרשם ולהנות ממעשה ידיכם להתפאר …

  199. תיתוש Says:

    גוויני תתחדשי על התמונה 🙂

    אחותי אני יכולה להיות שותפה למה שכתבת?

    עדידוש מטעויות לומדים כל הכבוד על פעילותך במטבח

  200. אביגייל Says:

    אחותי, את כבר שותפה ממילא …
    איפה אתם רואים תמונה חדשה של גוויני ???? הפכתי את כל הבלוג, אני לא רואה כלום ??????

  201. ארנוס Says:

    תודה אביגייל!

    גוויני, בטח שיש מקום לעוד ארנב, אבל בתמונה אני רואה חתול?

  202. תיתוש Says:

    אחותי תודה
    מצד ימין איפה שכתוב השם היא שמה תמונה של הכלב שלה עם אוזניים של ארנב

  203. תיתוש Says:

    לארנוס יש תמונה של ארנב לעדידוש של דולפין ולגוויני של הכלב

  204. אביגייל Says:

    תיתוש, מה שרואים אצלי זה אותה תמונה של אותו חתול אפרוח שראו תמיד ….

  205. תיתוש Says:

    לא אחותי היא החליפה לכלב אולי תסגרי את הבלוג ותפתחי אותו שוב

  206. אביגייל Says:

    סגרתי ופתחתי ועדיין החתול חתול …. הוא צודק מבחינתו – מה פתאום שיחליפו אותו ???? אני בעדו !

  207. עדידוש Says:

    תיתוש, ברור שלומדים מטעויות…זו הלמידה הכי משמעותית 🙂
    אביגייל את צודקת 😉

  208. תיתוש Says:

    אחותי הכלב לא פחות חמוד אבל החתול יודעה שאת חובבת חתולים ולכן נשאר רק בשבילך 🙂
    צריך לשאול את ארנוס למה זה כך

  209. תיתוש Says:

    נכון עדידוש ואם הטעויות הם גם מתוקים ותעימים אז מה רה בזה
    מה את רואה בתמונה של גוויני כלב או חתול?

  210. ארנוס Says:

    זה מוזר, גם אני רואה חתול… למרות שנכנסתי ויצאתי מהבלוג. לא ברור לי למה זה ככה.

  211. גוויני Says:

    גם אני עדיין רואה חתול…
    לא נורא ככה אף אחד מהם לא ירגיש מקופח 😉

  212. תיתוש Says:

    צריך לשאול אוד אנשים מה הם רואים שלא יצה בסוף שרק אני רואה כלב 🙂

  213. עדידוש Says:

    תיתוש, אני רואה את הכלב של גוויני.
    גוויני, לפעמים לוקח לתמונות זמן להתעדכן.

  214. תיתוש Says:

    חחחח אפילו בעלת התמונה לא רואה את הכלב אולי למחשב שלי יש כוחות על 🙂

  215. תיתוש Says:

    תודה עדידוש נרגעתי כבר חשבתי שמשהו לא בסדר במחשב או בעניים שלי 🙂

  216. מ Says:

    צהריים טובים וחג שמח לכולם.

    הנה משהו שבטוח ישמח אתכם ויגרום לכם לחייך…..

    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-629a1cdacc08021004.htm

  217. גוויני Says:

    תודה מ'
    זה באמת משמח 🙂 🙂 🙂

  218. תיתוש Says:

    צהריים טובית וחג שמח לך מ תודה על הקישור

    זה ברורר מישהוא פיקפק בזה ביכלל 58% לא משקרים יותר מחצי אמרו ששפרתנו החכמה מכולם אזה טיפשים ה42% שלא הצביעו לה

    והבובילה חח אחי קשה להיכול אני היתי נותנת לה גם את אחי טפשה חחחח

  219. ארנוס Says:

    תודה מ', זה אכן משמח אבל ממש לא מפתיע. מי יכול עליה בכלל?

  220. עדידוש Says:

    בשעה טובה ומוצלחת הכל מוכן לערב ואפשר ללכת לנוח קצת 😛
    מ' את אלופה! באמת בשורה משמחת לקראת החג!

  221. תיתוש Says:

    עדידוש שמחה בשבילך כבר דעגתי שלא יהיה לך זמן לנוח ותגיעי לסדר עיפה 🙂

  222. Amitush Says:

    עדידוש,הכול כבר מוכן אצלכם?? שיחקתן אותה !!!
    אני עדיין לא התחלתי לעבוד היום,אני כבר יוצאת לסופר להשלמת חוסרים.
    נחשו מי הופיע לי בחלום ביזארי ביותר???
    כן,כן,החכמה מהאגדה 🙂 חחח אין עליה!!
    יאללה חברס,חג שמח וכשר,אקפוץ לבקר בין לבין.

  223. מ Says:

    ערב טוב וחג שמח לכולם.

    שמחה שגרמתי לכם לחייך…
    רק רציתי לאחל שוב לכולם חג פסח שמח ומאושר מלא באנרגיות חיוביות ,חיוכים
    ואנשים שאוהבים.

  224. ארנוס Says:

    עמיתוש מה חלמת על החכמה, המדהימה, היפה והיצירתית?

  225. אילנה Says:

    מ יקרה,תודה על הקישור.
    היה לי ברור ולא מפתיע,חכמה ,יפה מבפנים ומבחוץ.

  226. אילנה Says:

    תי,תודה על הקישוק,צחקתי כשקראתי,מה שהיא אוהבת על המצה זה מה שאני הכי אוהבת רק בלי מיונז 🙂

  227. אילנה Says:

    אופססס,קישור 🙂

  228. חיה Says:

    חג שמח לכל חברי הבלוג המדהימים.

    אני מצרפת מאמר שכתב אלי רייפמן (אני לומדת אצלו קבלה),
    הסבר על סדר פסח וחג פסח בראי הקבלה

    http://www.onekabbalah.info/var/1540/201090-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8_%D7%A4%D7%A1%D7%97.pdf

  229. ארנוס Says:

    אין לדעת מתי אחזור מליל הסדר, אז קבלו כבר עכשיו את התמונה היומית. לכבוד החג בחרתי תמונה מדהימה במיוחד – היא כל כך יפה שקשה להאמין שיש דבר כזה.

  230. תיתוש Says:

    חג שמח לכל החברים של ויק ושלי אוהבי שפרה
    תהנו תחגגו תארחו ותתארחו תפגשו עם משפחה קרובה ואורחים רחוקים תעשו שמח
    שג שמח לעמיתוש חברתנו בגולה חג שמח לרמי באנגליה חג שמח לאוריתי ומשפחתה תעשו חיים ביון
    בכל זאת חג שמח לדרגון למרות שאתה לא חוגג את החג
    חג שמח לצפורי הלילה ולציפורי הבוקר
    חג שמח מאוד למיכלי ומשפחתה
    חג שמח ללובשי הסרבלים הכחולים ותודה לכם בילעדיכם לא היה לנו הבלוג המקסים הזה
    חג שמח לסמוים ולאלה שהתגלו לנו לאחרונה
    חג אביב שמח ויציעה לחרות לולנו
    חיבוק ואהבה לכולם

  231. Amitush Says:

    תיקון= החכמה מההגדה:) והיפה מהאגדה 🙂 חחחחח
    ארנוס,חלמתי חלום טוב אבל די מוזר, קשור בגארג' סייל 🙂 חחחחח אל תשאל.

  232. עדידוש Says:

    עמיתוש יקירתי, נשמע חלום מעניין 😆 מה שפרה מכרה? ומה את קנית? או שחלילה רבתן על אחד המוצרים מהמכירה? 😆

  233. הדר Says:

    שלום לכולם

    שיהיה חג פסח שמח וכשר 😛

  234. עדידוש Says:

    שיהיה לכולנו ערב פסח מהנה, שמח וטעים כמובן! נשתמע מתישהו בלילה עם חוויות 😛 חיבוק חם לכולם. {גם או במיוחד למי שעבורו הערב הזה הוא חוויה קשה…}

  235. תיתוש Says:

    תודה עדידיוש אני יקח את החיבוק אותי מקווה שיעזור

  236. רמה Says:

    ערב מצויין וחג שמח!
    אצלנו הסדר נגמר מוקדם מהרגיל..
    מקווה שכולכם נהנים עם המשפחות והאהובים שלכם 🙂

  237. עפר Says:

    הי ברחתי מהסדר

    שיהיה לכולכם ולשפרה האהובה חג שמח ונפלא עם הרבה חום ואהבה.

    אוף אני צריכה לחזור…

  238. צביה Says:

    סוף סוף נגמר ליל הסדר.
    חגשמח והמון כייפים לכולם וכמובן גם לשפרה המתוקה ולכל משפחתה
    ולילה טוב .

  239. ארנוס Says:

    גם אצלנו הסדר נגמר.
    חג שמח לכולנו בבלוג וכמובן לשיפי המשגעת ולמשפחה שלה!

    לילה טוב!

  240. דדהדס Says:

    אילנה
    לפי התשובה שלך אלי ,אין לי מילים להודות לך על הסבלנות,
    מאיפה קונים או מקבלים סבלנות כמו שיש לך.
    תחושת האי נעימות שלי, נעלמה עם התשובה האחרונה שלך.
    אוהבת אותך על אמת.

  241. עדידוש Says:

    לילה טוב לכולם, חזרתי הביתה אחרי סדר האביב…היה ערב אדיר 😛
    עדיין עם אנרגיות 😆

  242. תיתוש Says:

    שלום לכל החברים
    נוווווו אך היה אני? מקווה שכולם נהנו
    שלום לרמה היקרה נקווה שנהנית מהחג
    מה שלומך עפר חג שמח אני שמחה שקפצת לביקור וגם כתבת אני ישמך עם תמשיכי לכתוב
    צביה ארנוס ודדהדס חג שמח לכם
    חג שמח לשפרה ומשפחתה

  243. תיתוש Says:

    חג שמח עדידוש שמחה שנהנית 😛

  244. עדידוש Says:

    היי תיתוש, תודה. אני מקווה שגם את נהנית הערב.
    אחד השירים מהערב:

  245. ora Says:

    חג שמח לכל חברי הבלוג

  246. עדידוש Says:

    היי אורה, חג שמח! {שוב נדרש אישור}

  247. זיו Says:

    חג שמח לכולם.היה ליל סדר נדיר.
    http://celebs.walla.co.il/?w=/3609/1466361 {בעזרת השם יום אחד אלוהים יעניש את כל האתר הזה}.

  248. עדידוש Says:

    היי זיו, מה היה נדיר הערב?
    אתה צודק כמובן לגבי וואלה באסה!

  249. תיתוש Says:

    עדידוש כן הצלחתי להנות קצתהשנה הינו פחות אנשים אבל היו הילדים של האחינים שלי והם כהלה חמודים אני היתי היתם כל הערב והעסקתי אותם לא עשיתי כלים כיאני הגעתי כבר עם כאבים בגב כך שדי היתי מושבתת
    שיר נחמד שרתם 😛

  250. זיו Says:

    היה סדר מצחיק במיוחד.היינו גם במסגרת מצומצמת אז קריאת ההגדה הייתה הרבה יותר קלילה ולא פורמלית כבדרך כלל ויותר אהבתי.

  251. ora Says:

    היי עדידוש חג שמח מה שלומך?

  252. מ Says:

    לילה טוב לכולם.
    מקווה שעבר עליכם סדר נעים וטעים. קבלו שיר ללילה משובח.

  253. תיתוש Says:

    היי זיו ואורה
    ממש מגעילים הוולה האלה קנאים שכמותם ראיתם אזה יפה שפרה?

  254. עדידוש Says:

    תיתוש, שמחה לשמוע ששוחררת מתורנות הכלים לטובת משחק עם הילדים, מקווה שיעבור מהר כאב הגב.
    זיו,ספר בבקשה משהו מצחיק שהיה, זה קשור בקלמזיות שלך? 😉
    אורה שלומי מעולה! עדיין מזמזמת שירים ששרנו 😛

  255. עדידוש Says:

    הנה עוד שיר ששרנו –
    בת 60 – הגרסה המקורית של הגבעטרון, כשאבא שלי הסולן 🙂

  256. זיו Says:

    היי תיתוש.
    לא עדי ממש לא.סתם מצחיק באופן כללי לא משהו ספציפי.

  257. תיתוש Says:

    לילה טוב מ

  258. תיתוש Says:

    עדידוש אני לא מבינה אבא שלך סולן בגבטרון? סליחה אבל הגב והראש כואבים והם משבשים לי את הבינה

  259. עדידוש Says:

    זיו, אז לי יש סיפור CLAMZY משלי –
    שטפתי ערימת כלים ענקית יחד עם בת דודה שלי ותוך כדי, שרנו ורקדנו כמובן! , ואז בלי לשים לב נפלה קערה ענקית מזכוכית, שהיו בה תותים עם קצפת … מזל שהיא כבר היתה שטופה – אחרת בכלל, אמא שלי היתה שוחטת אותנו 😆

  260. עדידוש Says:

    תיתוש, אבא שלי ממש לא סולן בגבעטרון…התכוונתי שכששרנו את השיר – שמנו פלייבק, קריוקי, ואז אבא שלי היה הסולן ששר את ההתחלה, לפני שהשאר מצטרפים 🙂

  261. תיתוש Says:

    חחחחחח עדידוש זה לא הסתדדר לי מבחינה גאוגרפית

  262. זיו Says:

    שיר שאני מאוד אוהב ונזכרתי בו אתמול:

  263. אבי Says:

    ריקוד ספונטני בתחנת הרכבת באנטוורפן.
    שווה צפיה

  264. ora Says:

    זיו מה זה איכותית

  265. ora Says:

    מה זה איכוצית

  266. עדידוש Says:

    אבי, מדליק לאללה! תודה 🙂
    למרות שזה לא נראה ספונטני בכלל…לדעתי הם מכירים את הריקוד יותר מדי טוב וזה מתוזמן מדי בשביל להיות ספונטני.

  267. זיו Says:

    אבי-איזה יפה,אם זה באמת ספונטני ולא מבויים אז הבלגים האלה ממש מוכשרים.
    אורה-מה?

  268. ora Says:

    בכתבה על שפרה כתוב איכוצית מה זה?

  269. זיו Says:

    אורה-הא,הכוונה לאיכותית בסוג של סלנג.

  270. עדידוש Says:

    חג אביב שמח ולילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  271. אילנה Says:

    בוקר טוב וחג שמח לכל חברי הבלוג היקרים.

    אבי,שמחה עד מאוד שאתה איתנו ובבקשה תישאר .

    דדהדס יקרה,תודה רבה על מילותייך.

    הסדר שלנו היה מעולה,שרנו בקול רם את כל ההגדה עד סופה,התעכבנו קצת על מילים לא ברורות,בתום קריאת ההגדה עברנו קצת לשיר השירים פסוקים רבים משם הולחנו לפני שנים רבות,שרנו את כולם בקול רם,התבדחנו והיה נפלא!

  272. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברעם יקרים
    חג חרות שמח

  273. תיתוש Says:

    בוקר טוב וחג שמח אילנה יקרה

  274. אילנה Says:

    מה שלומך תיתוש יקירתי?

  275. תיתוש Says:

    אילנה היום האני מרגישה יותר טוב מאתמול אתמול היתי עם כאבה גב ומיגרנה חזקה אני מקווה שאת הספקת לנוח

  276. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    התמונות שם מהממות, היא כל כך יפה…
    וואלה כרגיל עם משחקי המילים המעצבנים שלהם, אבל לא יוכלו להסתיר את האמת – היא הכי הכי איכותית שיש.

  277. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם 😛

    שמחה לשמוע שכולכם נהנתם אתמול בסדר…

  278. אילנה Says:

    ארנוס,זוכר את שאורה ביקשה ? קדימה לעבודה 🙂

    תיתוש,תרגישי טוב! הרבה הרבה בריאות.
    נחתי המון ,צברתי כוחות חדשים והחזרתי לעצמי שעות שינה.

  279. אילנה Says:

    חברים יקרים,לא לשכוח לפרגן לשפרה
    http://celebs.walla.co.il/?w=/3609/1466361

  280. תיתוש Says:

    בוקר טוב ארנוס והדרי שיהיה לכם יום ניפלה

    אילנה תודה
    אני שמחה שנחתוצברת כוחות שיהיה לך המשך יום נעים עם משפחתך

  281. תיתוש Says:

    אילנה יקרה בבקשה לא לכקרוא טוקבקים רק ליתר ביטחון כדי שלא יאהרס לנו היום
    אני לא קוראת ולא יודעת מה כותבים

  282. ארנוס Says:

    בטח זוכר!

  283. תיתוש Says:

    לכקרוא=לקרוא

  284. אילנה Says:

    ארנוס יקר,אתה מתוק אמיתי.

  285. אילנה Says:

    תודה רבה תיתוש,את הסדר ערכנו עם משפחתו של בן זוגי והיום נבלה עם משפחתי.

  286. עדידוש Says:

    בוקר טוב ויום נפלא לכולם 😛

  287. אילנה Says:

    אנחנו יוצאים להורים,המשך יום מהנה לכם ואל תשכחו לטקבק :

    http://celebs.walla.co.il/?w=/3609/1466361

    תודה 🙂

  288. אבי Says:

    שפרה ולאון בגמר האח הגדול.
    כל כך יפה שאף פעם לא נמאס…
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2984547

  289. תיתוש Says:

    בוקר טוב עדידוש ואבי וחג שמח
    אבי תודה על הסרטון של שפרה וליאון כל כך מחמד להיזכר זה מאוד מרגש
    גם אני יוצאת עכשיו למשפחה
    שיהיה לכולם המשך חג שמח

  290. ארנוס Says:

    אבי תודה על הסרטון, יש שם כמה תמונות שלא הכרתי. שמרתי את הטובות ביותר, שלא מטושטשות וכו'… והנה הן להורדה-

    http://www.yousendit.com/download/UmNMZm1heFhKV01LSkE9PQ

  291. אילנה Says:

    ערב טוב חברים יקרים.
    עבר עלי יום נעים ומהנה,מקווה שגם על כולכם.

  292. אילנה Says:

    אבי,זה הסרט שהעברת לי והועבר לשפרה?

  293. ארנוס Says:

    היי אילנה,
    היה כאן קצת שקט היום…

  294. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם, שרדתם את ארוחות החג?
    אני מותשת מרוב עבודה, אבל המאמץ היה שווה, מאוד נהנתי 😛

  295. אילנה Says:

    ערב טוב עדידוש וארנוס.

    עדידוש לשאלתך, קשה קשה עם כל מעדניי החג 🙂

  296. עדידוש Says:

    אילנה, אירחנו אצלנו בבית אתמול 40 איש והיום 25 ועדיין נשאר המווווווון אוכל מעולה! פשוט לא יאמנו הכמויות והסוגים השונים של המטעמים…מה שנשאר חולק כמובן כשכל אחד לקח את הדברים שהוא אוהב 😉

  297. אילנה Says:

    וואווו עדידוש,40 איש לסדר זה המון עבודה.

  298. עדידוש Says:

    אכן אילנה, אבל מי שיכל נתן יד ויחד התמודדנו 😉 מה גם שאלה כולם אנשים קרובים, אז הטרחה מתגמדת 🙂

  299. ארנוס Says:

    למזלי התארחתי בסדר אצל קרובים ולא עשיתי אותו אצלי, כך שזה פחות בלגן. האוכל של פסח הוא אוכל כבד, אין מה לעשות. אבל היה כיף, לראות אנשים שלא רואים כל יום ומאד מאד אוהבים.

  300. ארנוס Says:

    אחלה שיר ששמעתי בתוכנית של נאור ציון

  301. עדידוש Says:

    ארנוס, אחלה שיר! איזה תוכנית יש לנאור ציון?

  302. ארנוס Says:

    "החברים של נאור", עונה שניה. הוא צוחק שם על כל מיני דברים שמוכרים לכולנו מחיי היום יום (למשל היריבות עתיקת היומין בין המלצריות למארחת במסעדות, פריחות סמויות וכו'). קורע מצחוק.

  303. Amitush Says:

    ערב טוב,היה אתמול סדר מהנה מאוד!! והאוכל יצא מאוד מוצלח 🙂
    לקקנו את האצבעות ואפילו נשאר לנו להיום ואף למחר חחחח

  304. עדידוש Says:

    תודה על ההסבר ארנוס, אני לא מכירה את התוכנית, למרות שזו כבר עונה שניה 😆
    אני רואה במקביל את הסרט המקסים "נשים קטנות", עם וינונה ריידר, סרט מעניין 🙂

  305. עדידוש Says:

    עמיתוש, איזה כיף לשמוע! ברור שיצא אוכל טוב, את אלופה 🙂

  306. אילנה Says:

    חג שמח עמיתושששש,כמו אצל כולם,עיניים גדולות,הרבה אוכל שחלילה לא יחסר 🙂

  307. Amitush Says:

    היי עדידוש,חחחח כן, כשרוצים אז זה מצליח טוב. הכנתי באמת כמות גדולה מדי.
    לא נורא,לא אצטרך לבשל היום ואפילו מחר 🙂
    הבנתי שהיה אצלכם שמחח!! שגעון 🙂

  308. Amitush Says:

    היי אילנוש,חג שמח 🙂
    אני רגילה עוד מהבית שבליל הסדר מכינים הרבה אוכל חחחח למרות שכמות האנשים קטנה בכול זאת רוצים שיהיה מבחר והרבבבבבה אוכל 🙂

  309. ארנוס Says:

    נשתמע אח"כ, זזתי…

  310. עדידוש Says:

    עמיתוש, זה כנראה מאפיין את כל המשפחות 😆

  311. Amitush Says:

    עדידוש,יכול להיות 🙂 בעיקר למארחים חחחחחח
    ביי ארנוס

  312. Amitush Says:

    את המארחים

  313. עדידוש Says:

    עמיתוש, מי שאל אצלכם את הקושיות?

  314. Amitush Says:

    כולנו ביחד שרנו את זה. יוני היה המוביל 🙂

  315. עדידוש Says:

    אצלנו הכי צעיר היה בן דוד שלי, בן 24 😆 והוא שאל את הקושיות… שר בקול גברי, נמוך…נקרענו מצחוק 😛

  316. Amitush Says:

    חחחחחח נשמע מבדר לאללה 🙂
    עשיתם סדר שני גם היום?

  317. עדידוש Says:

    אנחנו לא קוראים לזה סדר שני…אלא ארוחת צהריים ארוכה ועמוסה, עם הרבה יין 😆 גם לסדר עצמו, אנחנו קוראים סדר האביב 😛

  318. Amitush Says:

    נחמד מאוד. אני מקווה שהפעם לא שתית יין על בטן ריקה חחחח 🙂

  319. עדידוש Says:

    איך אפשר לשתות על בטן ריקה כשיש מול העיניים כל כך הרבה דברים טובים? רק ה"לחיים" הראשון נעשה על בטן ריקה 😆

  320. Amitush Says:

    חחח,בפעם הקודמת זה בכול זאת הספיק לך לא? 🙂

  321. עדידוש Says:

    בואי נגיד שהיתה אווירה שמחה ועליזה 😆

  322. Amitush Says:

    חחחח זה בטוח!!
    הלכנו לאכול צהריים 🙂 יש מה לאכול היום חחחחחח

  323. אילנה Says:

    עמיתוש,בתאבון.

  324. עדידוש Says:

    בתאבון עמיתוש 🙂
    "נשים קטנות" סיפור מרגש, למי שלא ראה את הסרט, מומלץ בחום. {כמובן שלקרוא את הספר לוקח ובגדול!}

  325. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם
    רק שתדעו שלהתארח זה לא פחות מתיש מלארח

  326. אילנה Says:

    לאלה שטרם טקבקו,הנה הקישור

    http://celebs.walla.co.il/?w=/3609/1466361

    תודה 🙂

  327. עדידוש Says:

    היי תיתוש, ערב טוב.
    ביצוע מקסים לשיר "יש בי עוד כוח" מהפרוייקט של עידן רייכל

  328. אילנה Says:

    ערב טוב תיתוש,את צודקת רק לגבי אלה שלא אוהבים שישרתו אותם ונוטלים חלק בארוח.

  329. Amitush Says:

    תודה לכולם,היה טעים מאוד 🙂

  330. תיתוש Says:

    ערב טוב עדידוש ואילנה
    עדידוש תודה על השיר אילנה למען האמת השנה לא עזרתי בכלום בדרך כלל אני עוזרת מעוד במיטח בהגשה ובכלים הבל החג הזה אני לא הרגשתי טוב ולכן לא עזרתי אני לא הרגשתי נוח לאו עזרתי ניסיתי לפצת והעסקתי את הדור הצעיר של המשפחה

  331. תיתוש Says:

    היי עמיתוש

  332. Amitush Says:

    היי תיתוש,מקווה שאת מרגישה יותר טוב היום. גם להעסיק את הדור הצעיר זו עבודה קשה לא?? עד כמה צעירים הם היו??

  333. עדידוש Says:

    אני מתיישבת לראות סרט, נשתמע אח"כ.

  334. רמה Says:

    ערב טוב יקרים!
    רציתי להזהירכם מצפייה בערוץ 24, הבו….. מגיעה להתארח.
    אני רואה שהחג עבר טוב ושמחה על כך.
    עדידוש מחר יום הולדתתתתתת 🙂
    חיבוק גדול לכולכם.

  335. Amitush Says:

    צפיה מהנה עדידוש 🙂
    רמה,תודה על ההזהרה!!
    אין המרוץ למליון היום?

  336. תיתוש Says:

    עמיתוש עכשיו אני מרגישה טוב יותר אני אחרי מנוחה נכון גם להעסיק רת הדור הצעיר זאת עבודה אבל מהנה מאוד הם בני האחינים שלי בני 12. 8. 7. ושלוש וחצי ילדים מקסימים ואנרגתים מאוד חחחח

  337. תיתוש Says:

    ערב טוב רמה תודה על ההזהרה אך עבר עליך החג?

  338. Amitush Says:

    עבודה בהחלט מהנה,במיוחד שזה לא יום יום 🙂 שמחה שאת חשה בטוב היום.

  339. תיתוש Says:

    עדידוש תהני מהסרט

  340. תיתוש Says:

    תודה עמיתוש

  341. רמה Says:

    תודה תיתוש עבר בסדר גמור אך מעייף מאוד

  342. תיתוש Says:

    ועל זה נאמר חזרנו עיפים אך מרוצים

  343. עדידוש Says:

    רמה, אכן מחר יום הולדת, או ליתר דיוק…מתחיל עוד שעה ו-5 דקות 😛
    עמיתוש, לא היה היום "המרוץ למיליון" בגלל החג.
    כולם הלכו לישון בזמן שראיתי סרט? 🙄

  344. ארנוס Says:

    יש פוסט חדש!

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/09

התגובות סגורות.


