דברים שחשוב לזכור

by

 happy

דברים שחשוב לזכור:

1.המנהג ההרסני ביותר ? לדאוג
2.
כדור השינה הטוב ביותר ? שקט נפשי.
3.
השמחה הגדולה ביותר היא ? לתת.
4.
המעשה המשמח ביותר הוא ? לעזור לאחרים.
5.
התכונה המכוערת ביותר ? אנוכיות.
6.
האנשים המסוכנים ביותר ? רכילאים.
7.
האובדן הגדול ביותר? אובדן הכבוד העצמי.
8.
שתי המילים החזקות ביותר הן ? אני יכול.
9.
המתנה הגדולה ביותר ? לקבל עידוד ותמיכה.
10. "
הלבוש" היפה ביותר של האדם הוא
החיוך……
אז תנו תמיד חיוך ענקי!

314 תגובות to “דברים שחשוב לזכור”

  1. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ראשונה!!!

  2. Amitush Says:

    סחטיין!!!! הנה חיוך גדול לכולם ולעדידוש המלכה!! 🙂

  3. עדידוש Says:

    😆 קיפוש! כל הכבוד! 😆
    ובנימה אופטימית זו, אפרוש לישון, המשך הנאה לנשארים.
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  4. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש,תודה על הפוסט החדש ,חלומות נעימים

  5. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לאחר שעקפתי לראשונה את עמיתוש, אוכל להגיב ברצינות.

    עדידוש יקרה,
    מעבר לחיוך ענקי, קבלי חיבוק ענקי ואמיתי.
    כי הפוסט הזה כל כך נוגע, מחמם, מרגש ובמיוחד מעניק תחושה של :אני אנסה לאמץ את רוב התכונות ואנסה להיות אדם יותר טוב
    ובקיצור מפלל להיות אדם כזה.

    רוב תודות לך.

  6. Amitush Says:

    גם אני פורשת להיום,מתחיל המרוץ למליון 🙂
    לילה טוב לכולם

  7. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה טוב עדי המיוחדת 🙂

  8. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה טוב לעמיתוש וגם לתיתוש
    אני גם אצא מפה, ואמתין מול הטלויזיה לנסיך.

  9. תיתוש Says:

    חחח עדידוש כל מילה בסלע פוסט מקסים קבלי חיבוק גם מימני
    לילה טוב לך וחלומות פז

    עמיתוש לילה טוב וקבלי חיבוק גדול

  10. עדידוש Says:

    תודה קיפוש 😳 חברה טובה שלי כתבה את המשפטים, אני יעצתי לה בחלק קטן מהם.
    תודה עמיתוש, תהני מהמרוץ למיליון.
    תיתוש, מקווה שתגיעי מהר לפוסט החדש.
    שיר מקסים – "לילה" -שלום חנוך

    לילה טוב אחרון!

  11. תיתוש Says:

    לילה טוב קיפי אותך עוד לא חיבקתי עף פעם אבל היום בא לי אז קבלי חיבוק 🙂

  12. תיתוש Says:

    צופה ציץ ציץ

  13. עדידוש Says:

    במהלך הערב, קיפוש ואני לבשנו את הסרבלים הכחולים 😉 והכנסנו מעט שינויים והסברים בעמוד התמיכה הטכנית, כדאי ואף מומלץ להעיף מבט.
    https://viksfriends.wordpress.com/%d7%aa%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%94-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%aa/

    תיתוש, עוד 5 דקות תבואי לכסות אותי בבקשה, תודה ולילה טוב לך.

  14. תיתוש Says:

    עדידוש בדיוק כמו שביקשת 5 דקות עכשיו את מחוסה בסמיכת קייץ ובהרבה אהבה לילה אוב חלומטת פז ונידמה לי שאמרת משהו על יומולדת לאחותך אז מזל טוב לאחותך ושתמיד יהיו לכם שמחות צפופות כמו בשבוע האחרול

  15. אביגייל Says:

    למי שעדיין ער, למי שעוד מעט יתעורר – הנני לבשר לכם שחתונת הבובלילית מתנהלת כשורה, נכון לעכשיו, וששפרה היקרה לא הגיעה לנשף המסכות, למרות שהוזמנה ! אותי באופן אישי זה משמח עד מאוד. ועכשיו אני באמת יכולה ללכת לישון בשלווה, ברוגע ובסיפוק רב. לילה / בוקר טוב לכולם. וחיבוק לשפרה.

  16. תיתוש Says:

    אחותי חבל שלא כתבת איפו קראת את זה
    לילה טוב אחותי אני באה לכסות אותך

  17. אביגייל Says:

    תיתוש, נאלצתי, לצערי, להיכנס לכאן – http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-e9111d3aa067021004.htm לכתבה על בובלילה, מה שאני אף פעם לא עושה. אבל היה לי דחוף לוודא שיקירתנו מבלה הלילה בכל מקום עלי אדמות, רק לא שם ….
    לילה טוב וחיבוק.

  18. תיתוש Says:

    תודה אחותי נראה לי שחוץ מליאון המיסכן שאר הרשל"צים +שי לא היו בחתונה
    לילה תוב אחותי חלומות פז וחיבוק גדול בחזרה

  19. תיתוש Says:

    לילה טוב חברים יקרים
    היה כיף היום/הלילה היתה נוחחכות כמעת מלאה של ציפורות הלילה שלנו כותבות שנונות ומצחיקות בבלוג ומי שלא נימצה בשעות שהן נמצאות וכותבות מפסיד

    כיסיתי כבר את כולם כך שגם אני יכולה ללכת לישון
    כיסוי מיוחד לשפרתנו שהוחיחה לנו שוב שהיא אישה עםאופי

    בוקר טוב למשקימי הקום יום עבודה נעים
    בוקר טוב עולם

  20. ירין. Says:

    אחד אם לא הפוסט הכי יפה,נכון,ונוגע (לי לפחות…) שהיה כאן אי פעם.
    שיהיה לילה\בוקר(למשכימי הקום) מעולים.
    אוהבת וכמו שכתוב תמיד תחייכו 🙂

  21. חיה Says:

    הידיעה ששפרה לא היתה בחתונה של הבובלילה,
    מראה שיש לשפרתנו עמוד שדרה.

    ולכל מי שלא ראה, הכתבה על שפרה בפנאי פלוס(יום לפני הכניסה לאולפן השקוף):

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3697541,00.html

    מחכה לעוד תגובות אוהדות.

    יום משובח לכולם.

  22. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם…

    אילנה, את 3 ימים לפני 🙂

    אני הולכת ליום כיף עם החברות שלי בתל אביב..
    עכשיו שיש חופש אני יכולה להקדיש גם להן זמן 🙂

    אז שיהיה לכולם יום מקסים

    נתראה בערב 😛

  23. אורית Says:

    בוקר מצוין לכולם !

    לכל מי שבחופש שיהנה ויעשה חיים!

  24. אילנה Says:

    בוקר טוב למשכמי קום ושינה טובה לציפורי הלילה.

    עדידוש,תודה על הפוסט שכל מילה בו נוגעת וכה נכונה,קבלי חיבוקי.

    חברים ,בבקשה תצביעו גם לסקר שבקישור,הסקר נמצא מצד שמאל מעט למטה.
    http://celebs.walla.co.il/?bigmaavaron=1

  25. אילנה Says:

    שפרה הגדולה לא הלכה לחתונה!
    צבטה לי בלב המחשבה שאולי אולי היא תלך לחתונה של הקנאית החולנית,רכלנית ש-107 יום דיברה סרה בשפרה ופיזרה מסביבה אנרגיות שליליות.

  26. אורית Says:

    גם אני שמחתי מאוד לשמוע שלא הלכה!

  27. אורית Says:

    יצא לי לראות את לאון בערוץ 24 , הוא כזה חמוד, לא יכלו לעשות שידור עם שפרה ולאון ביחד ?

  28. רמה Says:

    בוקר טוב יקרים!
    עדידוש זה בדיוק המשפטים שהייתי צריכה עכשיו בתקופה כל כך קשה..
    קבלי חיבוק גדול.
    אילנה יקירתי שולחת לך הרבה כוח שיעזור לך בנקיונות וההכנות לפסח את אישה מדהימה!
    תיתוש כבר באה לכסות אותך בשמיכת קיץ 🙂
    שיהיה יום טוב עם בשורות טובות.
    חוזרת לאחיינית שלי המדהימה, היום אני בייביסיטר במשמרת בוקר. אביגייל את בטוח תאהבי אותה קוראים לה סתיו 😉

  29. אילנה Says:

    בוקר טוב רמה יקרה,תודה ותהני מהאחיינית,שיהייה לך ולסתיו יום מהנה.

    אורית,אם איני טועה המנחה המרכזית היא מיכל והיא בחרה בלאון ואולי……במהלך היום שפרה תבקר שם.

  30. אורית Says:

    אילנה, הלוואי ששפרה תבוא לבקר (יש לך איזה מידע פנימי או סתם ניחוש?!)

  31. אילנה Says:

    אורית חמדתי,אין לי שום מידע,ניחוש ומשאלת לב שלפעמים מתגשמת 🙂

  32. רוני Says:

    בוקר טוב

    אני מצטרף להוקרה לשפרה על שלא הלכה לחתונה, גאה בך 🙂

    אני בשלבי הכנות אחרונים לקראת הטיסה ללונדון, וכבר מרגיש התרגשות קלה לקראת הפגישה עם אחי הצעיר, שחי שם.

    אז אני כבר מברך: חג שמח נעים ומאושר
    שליל הסדר יעבור בשלום וברוגע…….
    "מה יפית האביב בשדה באחו……" שיר הפסח האהוב עלי

    אוהב אתכם

    ביי ביי

  33. אוריתי Says:

    בוקר טוב לכולם,
    היתה לי הרבה עבודה הבוקר, לקרוא כל מה שכתבתם אתמול.
    אני הייתי עסוקה, ניצלתי את השקט שבבית (הבנות תחזורנה כאמור רק מחר בערב) וחברה באה אלי וחרזנו לנו להנאתנו עוד צמיד.
    מזג האויר ההפכפך גורם לי לשמוח שלא עשיתי נקיון פסח, למרות שכבר לא נעים לי מכם וביקשתי מהעוזרת שתבוא במיוחד היום לנקות, למרות שזה לא היום הקבוע.
    עכשיו יש לנו במשרד הרמת כוסית, להתראות.

  34. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם,
    רוני, תהנה בלונדון ומהפגישה עם אחיך, שיר פסח האהוב עלי הוא:"איך יודעים שבא אביב?" הא, וכמובן, חג שמח!
    רמה וירין, אני שמחה שאהבתן את המשפטים, אצלי הם תלויים על המקרר…אתן מוזמנות לעשות בהם שימוש 😛
    אילנה, תודה על החיבוק, קבלי בחזרה.
    רמה, גם אני בדרך למשמרת אצל האחיין 🙂
    תיתוש, תודה על הכיסוי בלילה, היה נעים.
    יום טוב לכולנו!

  35. אורית Says:

    רוני, שיהיה לך חג שמח , תהנה ותעשה חיים!

  36. אילנה Says:

    רוני יקר

    טיסה נעימה,בילוי נעים ומהנה עם האח הצעיר.

    תחסר לנו כאן.

    חג שמח!

  37. אוריתי Says:

    רוני, נסיעה טובה ובילוי נעים.

  38. עדידוש Says:

    בוקר טוב אוריתי, אני שמחה שניצלת את השקט לבילוי עם חברה ול"השלמת פערים" עם החרוזים…אבל כ"עונש" על זה שנפקדת אתמול בערב כתבי לנו איזו "ידיעה" על אי ההגעה של שפרה {וגם צבר} לחתונה של דוגמנית הפיג'מות 😉

  39. רוני Says:

    אני עוד כאן, אז תודה לכן,

    אורית, האם את הנערה ההריונית ? מאחל לך הריון קל 😉

  40. אוריתי Says:

    בוקר טוב גם לך עדידוש, מה שלום האחיין?
    אני דווקא חשבתי/ פיללתי לידיעה אחרת בעניין שפרה והחתונה , אבל נעזוב את זה.
    מלשכתה של שפרה הודיעו כי התקבלה הזמנה ושפרה רבת החסד נענתה להזמנה והתכוונה להגיע עם בן זוגה אך ברגע האחרון הוזמנה ללשכתו של נשיא המדינה שרצה לברכה לקראת חג הפסח הקרב ולמנות אותה ליועצת מיוחדת בלשכתו לעניני קירוב לבבות בין חילונים לדתיים, ולכן נמנע ממנה להגיע.

  41. רוני Says:

    אוריתי , ג ד ו ל !

  42. עדידוש Says:

    אוריתי, שמחה שהרמת את הכפפה ונענית ל"אתגר", אהבתי את ה"ידיעה" – קבלי 😛 האחיין מתוק כהרגלו – בדיוק סיימתי להלביש אותו ו ושניה לפני שהג'ינג'י הקטן חטף ת'ג'ננה סיימתי 😆

  43. רמה Says:

    עדידוש הפשוש ג'ינג'י?? גם שליי
    אוריתי גדול 😛
    רוני חג שמח תעשה חיים עם האח ותחזור עם המון חוויות נעימות.

  44. עדידוש Says:

    רמה הוא בדרך להיות ג'ינג'י, כרגע עוד די קרח הקטנצי'ק, הא ולמי שלא יודע קוראים לו גור 😛

  45. עדידוש Says:

    "צה"ל" קורא לי…נשתמע 😉

  46. אורית Says:

    אוריתי – ענק 😉

    עדידוש , תהני מהאחיין "הג'ינגי'" !

  47. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    אצל הספר מצאתי עיתון "לאישה" מלפני שבועיים, והעמוד האחרון מוקדש ללאון. בסוף העמוד יש תמונה עם שפרה! צילמתי עם הפלאפון ולכן האיכות לא טובה-

    מישהו יודע מתי שפרה אמורה להגיע לאולפן השקוף?

  48. חיה Says:

    ארנוס,

    רציתי להוריד את ההקלטה של בתשבע קורנפלד באולפן הפתוח ותראה מה קיבלתי:
    The download limit has been reached for this file. Please contact the sender and ask them to resend the file

    מה קרה?
    האם יש אפשרות להעלות את זה שוב?

    המון תודה על כל מה שאתה עושה למעננו!

    המשך יום משובח!

  49. ארנוס Says:

    מוזר, לא ידעתי שיש שם מגבלה על כמות ההורדות… אני מעלה את זה עכשיו שוב, אלה חלקים לא גדולים. היא שרה מדהים, מקווה מאד שיצא דיסק בקרוב.

  50. תיתוש Says:

    בוקר טוב חברים יקרים
    אני שמחה שהבלוג פעיל הבוקר
    הדרי תהני עם החברות
    רמה ועדידוש הדודות המקסימות תהנו עםהג'נג'ים שלכן רוני חג שמח ותעשה חיים עם אח שלך באנגליה אני אוהבת את שיר פסח שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיעה פסח בא אוריתי חחחחח הצחקת אותי ותדעי לך שהית חסרה לנו אתמול
    ארנוס תודה על התמונה ירין אני משארת שאת ישנה עכשיו אז אני באה לכסות אותך אילנה אורית אוריתי חיהוכן גם אירית יום נעים בעבודה וגם אחרי העבודה
    חיבוק ענק לכל חברי הבלוג אוהבת אותכם

  51. תיתוש Says:

    חחחחח ליאון התחיל לספר שהוא בכלל לא רקד בחתונה של הבובילה ושהוא פחד אבל מיכל קטעה אותו וחבל הוא לא המשיך לספר ממה פחד

  52. ארנוס Says:

    הנה השירים המקסימים של בת שבע:

    http://www.zshare.net/download/5825762060c4d8cd/

    http://www.zshare.net/download/582578574e4512b0/

  53. אוריתי Says:

    עדידוש, כשאת זורקת כפפה , אני תמיד מרימה…..
    רמה ועדידוש, שיח הדודות שלכן מלבב,
    ארנוס- אין כמוך
    תיתוש- חיבוק גדול ותמשיכי לעדכן אותנו מה קורה בערוץ 24…אני חייבת לעבוד.

  54. תיתוש Says:

    אוריתי תודה חיבוק גדול בחזרה
    אני יעדכן כשיהיה משהו מענין למשל אם שפרתנו תופיעה פתאום או מישהוא אחר מחבורת רשל"ץ מותר לקוות נכון?

  55. ארנוס Says:

    אם מישהו יודע מתי שיפ תופיע בבקשה תודיעו לי שאוכל להקליט…

  56. תיתוש Says:

    ארנוס אנחנו לא יודעים אנחנו מקווים שהיא תתארח

  57. תיתוש Says:

    באתר של 24ליאון ועדי כהן מיתאמנים על שיר שקנראה ישירו בשידור

  58. תיתוש Says:

    עכשיו ליאון בדואט עם עדי

  59. תיתוש Says:

    החמוד שלנו שר מזעזע מיסכן

  60. עדידוש Says:

    בוקר טוב תיתוש, אני דוקא אהבתי את איך שלאון שר בחלק הראשון של השיר, כשהוא שר רגוע וגבוה.
    אוריתי, "תיזהרי", אני עוד אתפוס אותך במילה 8)

  61. תיתוש Says:

    עדידוש הוא זיף אבל בצורה מקסימה כמו שרק ליאון יודעה

  62. אורית Says:

    למישהו יצא להיות בחוץ היום?, פשוט אני יושבת במשרד ויש כזה אובך אך מצד שני אני שומעת רוחות כאילו יש סערה , האם קר או חם בחוץ?

  63. עדידוש Says:

    😆 אורית, את נשמעת מבולבלת 😆 בחוץ די קריר ויש גם אובך…לא נעים להסתובב בחוץ היום.

  64. תיתוש Says:

    בוריס ואמא של ליאון באולפן

  65. אורית Says:

    עדידוש, תודה על עידכון מזג האויר…! 🙂

  66. אורית Says:

    תיתוש, דיברו על משהו מעניין?

  67. תיתוש Says:

    אורית לא במיוחד בוריס כרגיל לא הורגש סוניה אומרת שעכשיו ליאון עסוק ולא נימצה איתה כמו פעם ומאוד קשה לה וגם משהו שלא ידענו על ליאון כשהיה קטן היה חובב חיות

  68. תיתוש Says:

    ליאון היה רק חצי שעה בחתונה של הבובילה

  69. אורית Says:

    נו טוב הוא היה צריך לעשות השקמה היום , אם הוא התחיל לשדר כבר ב- 08.00 בטח כבר היה צריך להיות בנמל ב-06.30-07.00

  70. תיתוש Says:

    חחח אורית אני חושבת שליאון השתמש בשידור באולפן כתירוץ לברוח מהר
    בחתונה של הבובילה לא היו אף אחד מהחברים שלו בהאח הגדול

  71. שיח ורדים Says:

    התגעגעתי אז באתי ומאוד רציתי להתעדכן האם שפרה היתה בחתונה של הבובלילה . במפגש היא אמרה שהיא לא תלך ואמנם אני רואה שאמנם עמדה בהבטחתה .
    חג שמח לכולם קשה לי לעקוב אחרי הבלוג עם העבודה וההכנות לפסח ( הסדר אצלי ) .

  72. אוריתי Says:

    אני רואה שהחברים עסוקים בהכנות לפסח ודי שומם פה.
    אני הולכת עוד מעט לשוטט בקניונים לראות מה חדש, להביא לכם משהו?

  73. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם,
    חג שמח שיח ורדים, טוב שבאת לבקר, בואי יותר 😉
    אוריתי, אני מחכה להפתעה 😛
    גם אני בקרוב אצא לקניות…מקווה לשרוד את התורים הענקיים בסופר 😕

  74. תיתוש Says:

    ערב טוב לכולם
    אני כרגיל נשארת לשמור על הבלוג 😛
    עדידוש אך היה עם האחיין הג'נג' 😛

  75. עדידוש Says:

    בהשראת השיר שלאון שר היום – הביצוע המקורי והטוב של יהודית רביץ – "שבתות וחגים"

  76. עדידוש Says:

    תיתוש, היה מאוד כיף, הכנו יחד "הופעה" לאמא שלו שחגגה היום יום הולדת 😉 ואחרי האימונים הוא התעייף ונרדם 😆

  77. תיתוש Says:

    חחחחחח עדידוש את כבר מבימת אותו להופעות 🙂
    מזל טוב לאחותך כן ירבו שמחות במשפחתך

    אני יודעת שאת לא לבד בשבתות וחגים

  78. עדידוש Says:

    תודה תיתוש, האחיין הוא הכוכב ביום הולדת ובכלל 😛
    דור דניאל – "רציתי"

    נשתמע יותר מאוחר.

  79. DRAGONKNIGHT Says:

    שלום לכל חברי הבלוג הנאמנים…
    אתם יודעים…ויקניקים (או ויקביטים אם תרצו) הם באמת יצורים יוצאי דופן…אפשר ללמוד אודותם תוך חודש ימים..ועם זאת…גם לאחר מאות פוסטים….הם יכולים להפתיע אותך…

    🙂

    הייתי עסוק מאוד בשבוע האחרון…ובאמת לא היה לי זמן לשבת על המחשב ולקשקש בבלוג…כמו שצריך…

    תודה על כל העידכונים…לדעתי, אנחנו בתקופה טובה …אבל זה עוד כלום..חכו שלשפרה תהיה תוכנית משלה…

    שיר לסיפתח…

  80. אוריתי Says:

    לא להאמין, ליאון הראה את הקליפ של קובי פרץ (לא בטוחה) שבו מככבים הבובלילים בשוק הככרמל ולאחר נסיונות רבים דיבר בטלפון עם הבובלילה שסיפרה על החתונה המלכותית שלה.
    היא הודיעה שבתשיעי לחודש היא תנחה בערוץ 24 , ראו הוזהרתם.

  81. אוריתי Says:

    תיקון חשוב:
    בדקתי בלוח המשדרים והבובלילה לא מנחה ב9 לאפריל, אתם יכולים לצפות ללא חשש.

  82. תיתוש Says:

    היי אוריתי
    מזל שראיתי חדשות תודה עלך ההזהרה בתשיעי לחודש ערוץ 24 מושבת אצלי

  83. תיתוש Says:

    טובבבבב אוריתי אני מבטלת את ההשבתה 🙂

  84. עדידוש Says:

    היי DRAGONKNIGHT שתף אותנו במה הופתעת/מי הפתיע אותך? 😉
    אוריתי, מצד אחד הבאת בשורה רעה ובאותה נשימה – 3 דקות אחרי, ביטלת את רוע הגזרה 😛
    למי שהתעניין, הקניות הלכו צ'יק צ'ק, ציפיתי להרבה יותר עומס.

  85. תיתוש Says:

    עדידוש יש מיתון אנשים לא קונים כמו בשנים עברו חושבים פעמיים אם לקנות או כמה לקנות

  86. אני Says:

    אני חושבת שעינב אמרה שהיא תהיה ב-19 לחודש…

  87. תיתוש Says:

    תודה אני

  88. אילנה Says:

    ערב טוב חבריי היקרים.

    אני מאזינה ללאון,ובליבי יש עוד תקוה ששפרה תגיע לשם אם כי כבר לא כל כך נראה לי.

  89. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה יקרה אך הנקיונות?
    גם אני מקווה ששפרה תגיע יש עוד 3 שידור הכל יכול להיות

  90. תיתוש Says:

    3 שעות

  91. אילנה Says:

    היתה לי תחושת לב שקינאת בובלילית תצא,איך יתכן ששפרה תנחה והיא לא?

  92. עדידוש Says:

    תיתוש, הסופר היה עמוס באנשים, פשוט תיתקתקתי עניינים 😉
    אילנה, אם שפרה היתה מגיעה, הם היו מודיעים על זה מראש.

  93. אילנה Says:

    תיתוש יקרה,נקיונות פסח הסתיימו,אני מנקה נקיון שבועי,חלק היום וחלק מחר בבוקר,בצהריים מספרה וכיופים:-)

  94. אילנה Says:

    היי עדידוש יקרה,תודה על השיר של דור

  95. עדידוש Says:

    אילנה, השירים של דור מתנגנים נון-סטופ ברדיו 😛 ויש לי קצת חסך בתקופה האחרונה מהרדיו, אז אני עושה פלייליסט עצמאי 😉

  96. תיתוש Says:

    אילנה אני שמחה שנקיונות םסח הסתימו תהני מחר עם הקיופים מגיע לך

    עידידוש אני בכל זאת חושבת שהשנה אנשים קונים פחות

  97. DRAGONKNIGHT Says:

    עדי,
    כולכם בבלוג מפתיעים אותי לטובה לפעמים…ולעיתים רחוקות גם לרעה…מה לעשות…לכל מטבע יש שני צדדים (ולי יש לפחות איזה 86)

    מי שהפתיעה אותי לפני כמה ימים הייתה T…הידועה גם כ"תיתוש" כמדומני….
    היא הצחיקה אותי אותו יום כשדיברנו על כמה שאני קוקו…:)

    אני רוצה למסור מזל טוב לעינב בוב'ליל ולבעלה !!!!

    (פחחחח…נראה לכם? חחחחח)

    זה מה שחסר לנו…עכשיו היא כמובן תתחיל להשריץ עוד יצורים גועליים כמוה…
    YAY…

    SONG TIME:

  98. תיתוש Says:

    חחח דרגון אני שמחה שהצחקתי אותך 😳 😳 😳

  99. הדר Says:

    שלום!

    עכשיו חזרתי מיום ארוך אך מאוד מאוד מהנה… 😛

    היה ממש כיף עם חברות שלי… ראיתי גם ידיד שלי שטיילתי איתו בדרום אמריקה ולא ראיתי אותו כמעט שנתיים כי רק עכשיו הוא חזר לארץ… אז מאוד נהנתי!!

    ראיתי בת"א את טלי אורן, סמדר שיר ושלומי סרגנה… אבל רק את מי שחיפשתי לא מצאתי…

  100. תיתוש Says:

    היי הדרי שמחה שנהנית והיה לך כיף לא הלכת לראות את ליאון באולפן של 24?

  101. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT זה שאתה קוקו זה לא חדש…אבל קוקו מהסוג הטוב 😉
    תהיתי לגבי קינדר בואנו, זה כשר לפסח?
    היי הדר, איזה כיף זה לפגוש אנשים מהטיול, גם אני פגשתי בשבת חבר'ה שטיילתי איתם – אנחנו נפגשים כל שנה לפני פסח, זו שנה 6 ברציפות.

  102. הדר Says:

    היי תיתוש…
    רצינו ללכת אבל בסוף לא הסתדר לנו בגלל הפגישה עם הידיד שלי..

    איך עבר עלייך היום?
    איך היה השידור של ליאון?

  103. הדר Says:

    וואי עדידוש איזה כיף שאתם מתמידים…

    האמת שלא יצא לי לפגוש הרבה אנשים מהטיול אבל השבוע פגשתי כבר שניים שלא ראיתי אותם שנתיים אז היה ממש כיף ובכלל הפגישה היום הייתה מאוד מיוחדת כי איתו אני וחברה שלי טיילנו הכי הרבה זמן.. אבל אנחנו חזרנו לארץ והוא המשיך לטייל כל הזמן הזה..
    ואנחנו גם גרים מאוד רחוק אחד מהשני אז מזל שיש את ת"א באמצע 😛

  104. עדידוש Says:

    אוריתי, הבובלילים מופיעים בקליפ לשיר החדש של עידן יניב ולצערי חזיתי במופע האיימים 😦

  105. תיתוש Says:

    הדרי הימים שלי כולם אותו הדבר כמעת שהין שימוי

    השידור של ליאון לא ניגמר אבל עד עכשיו היה נחמד וקליל ליאון חמוד ותזזיתי

  106. תיתוש Says:

    שאין שינוי אוףףף

  107. עדידוש Says:

    הדר, אנחנו בהחלט משתדלים להיות בקשר, רוב הזמן במיילים ופייסבוק. עם אותם חבר'ה עשיתי סדר לפני 6 שנים בצפון הודו 😛
    וואו, אותו ידיד טייל המווווווווון זמן {אני מניחה שגם עבד?}

  108. הדר Says:

    כן עדידוש הוא טייל שנתיים וחצי והמשפחה שלו באה לבקר אותו פעמיים.. היה לו את אחד הטיולים הכי כייפים שיש!
    הוא עבד קצת לקראת הסוף…

    גם לי יצא לעשות את הסדר בטיול.. עשיתי אותו לפני שנתיים בברזיל! היה ממש כיף!! זה חוויה מאוד מומצלת..

  109. DRAGONKNIGHT Says:

    תיתוש…אל תסמיקי…אני בטוח שזה היה מקרה חד פעמי….את הרי לא כזאת מצחיקה…

    תודה עדי…אבל את לא באמת מכירה אותי כ"כ טוב בשביל לקבוע קביעה שכזו….נכון? אז אל תתיימרי להיות מומחית לקוקואים…את הרי בנאדם נורמלי לחלוטין…וכפי שאת יודעת…כשמדובר בקוקואים…
    IT TAKES ONE TO KNOW ONE

    חחחחחח

    בקשר לקינדר בואנו…אם זה כשר לפסח או לא….זה מעניין לי את הביצת קינדר שאני שומר מגיל 8… (קיבלתי מכונית בהפתעה אגב)
    בכל אופן כבר הכנתי מלאי של בואנו…זה יספיק עד לאחרי המימונה…

    אני אתאיסט…וחילוני קיצוני ….(אבל אני עדיין סוגד לאלה הידועה כשפרה)
    ואם כבר מדברים על זה….זה הזכיר לי שמישהו כתב משהו על זה ששפרה עובדת על קירוב לבבות בין חילונים לדתיים לקראת הפסח…(ידעה פיקטיבית כמובן)…

    אותי יותר מעניין קירוב לבבות מסוג אחר…כמו קירוב לבבות מהמנגל שלי לתוך פיתה ואז סיבוב, ונסיקה…ישר לתוך הפה….

    RESPECT

    זמן לעוד שיר…

  110. תיתוש Says:

    חחח נכון דרגון אני בדרך כלל לא כזאת מצחיקה אבל יודעת לצחוק מאנשים מצחיקים ואולי לפעמים צריך להיות קצת קוקו כי קוקו יכול להרשות לעצמו להיות יותר חופשי ולצחוק על עצמו ועל הסובבים אותו כי מותר לו הוא קוקו

  111. 0ra Says:

    הי חמודים התגעגעתי אז נכנסתי

  112. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT בכולנו קיים צד שטותניקי – כן גם בי! {לא יודעת אם שמת לב, אבל אתמול הלכתי מלחמת כריות עם קיפוש}
    חששתי לגורלך בפסח עם הקינדר בואנו, כי הרי יש שם וואפל. טוב שדאגת למלאי 😉 אגב, אתמול סירבתי בנימוס לקינדר שהציעו לי ואז חזרתי בי, אמרתי שאני אשמור לאח"כ ושמרתי במיוחד בשבילך!

  113. 0ra Says:

    הי התגעגעתי אז נכנסתי

  114. עדידוש Says:

    היי אורה, משום מה היה צורך לאשר אותך שוב. שינית משהו בפרטים?
    מה שלומך?

  115. תיתוש Says:

    היי אורה

  116. DRAGONKNIGHT Says:

    תיתוש…אל תקחי ללב..רק צחקתי אתך….

    עדידוש…אוהה…מלחמת כריות עם קיפי אה?
    מה השלב הבא? היאבקות בוץ?
    אני בעד….אבל…. רק דבר אחד…רק אל תצלמו את זה ותעלו ליוטיוב…קצת כבוד…זה גם עלול ליצור אצלי בעיות עיכול קשות…איך אני אמור לעכל את הקינדר בואנו שהבאת לי? (תודה אגב)….

  117. הפיה הטובה Says:

    באתי להתעדכנות. מה הייתי עושה בלעדיכם? 🙂 אפילו לא ידעתי שליאון הנחה היום… חבל ששפרה לא התארחה אצלו. אולי עוד תתארח לקראת הסוף?

  118. תיתוש Says:

    דרגון מה קרה עכשיו אתה עיבדתה את חוש ההומור שלך? אני לא לקחתי ללב

  119. 0ra Says:

    עדידוש ופיה שלומי טוב

  120. סער Says:

    פיה טובה, שפרה לא תתארח אצלו.

  121. תיתוש Says:

    היי פיה לא ניגמרו הנקיונות?

  122. עדידוש Says:

    היי פיה טובה, מה שלומך? שורדת את הימים לפני החג? גם אני התגעגעתי.
    DRAGONKNIGHT נראה לי שהתבלבלת קצת…אנחנו בלוג של "זקנות משועממות" – כן גם אתה נחשב לכזה !

  123. הדר Says:

    טוב אנשים אני פורשת…
    אני מותשת מהיום הזה ומחר קמים מוקדם מאוד לעבודה

    אז שיהיה לכם לילה טוב 😛

  124. אוריתי Says:

    חזרתי מסיבוב בקניון רמת אביב, פחדתי שיהיה צפוף אבל היה די ריק.
    עדידוש, יש הפתעה .
    העוזרת ניקתה היום אבל בגלל שכבר לא נעים לי מכם אני הולכת עכשיו לנקות את התנור כדי שלא ישארו פירורים (אני מאכסנת בו את הלחם והעוגות).

  125. תיתוש Says:

    לילה טוב הדרי

    אוריתי אני לא מבינה אתם לא נוסעים בחג ליון? אז למה לנקות פירוריםמהתנור?

  126. תיתוש Says:

    לילה טוב הדרי

    אוריתי אני לא מבינה אתם לא נוסעים בחג ליון? אז למה לנקות פירורים מהתנור?

  127. תיתוש Says:

    סליחה

  128. אוריתי Says:

    תיתוש, טסים לכרתים אבל חוזרים ביום ראשון ומקפידה שבבית לא יאכלו חמץ. בחוץ שכל אחד מבני הבית יעשה מה שהוא חושב לנכון אבל אצלי בבית שומרים, כך נהגה אימי.

  129. עדידוש Says:

    לילה טוב הדר.
    אוריתי איזה כיף, הסיבוב היה מהיר 😛 מה הבאת לי?

    אמילי קרפל – "חוץ ממך"

  130. DRAGONKNIGHT Says:

    תיתוש..לא איבדתי את חוש ההומור…רק השאלתי אותו לעדידוש לדקה…וכפי שאת רואה…היא לא עשתה בו שימוש מי יודע מה….

    עדי…

    התבלבלתי? מה ? זה לא הבלוג של אחוזת פלייבוי? אופס…אז אני מבין שאת מוותרת על הקונספט של היאבקות בוץ ביוטיוב? יופי…הקיבה שלי מודה לך…אפשר לזלול קינדר בשקט….

    …אני בהחלט מסכים איתך שזה בלוג של " זקנות משועממות"…
    ממש בית אבות לדובוני איכפת לי….אבל הוא לא אמור להיות כזה…

    אני לא חושב שאני "זקן משועמם" (טוב, אולי קצת זקן)….ואני בטח לא מסכים עם התדמית שנוצרה לשפרה….(שהיא סבתא סורגת ומשעממת)

    שפרה מדליקה (בכל המובנים)…אז למה הבלוג שלה צריך להיות "דביק" ורגשני כזה?

  131. אוריתי Says:

    הדר לילה טוב.
    עדידוש, הלכתי להחליף משהו בFOX וקניתי גופיות מתוקות, הבנות שלי אומרות שתמיד צריך עוד גופיות, רוצה?

  132. תיתוש Says:

    אוריתי חשבתי שאתם נוסעים לכל החג ביגלל זה שאלתי
    אני לא מקפידה על נקיונות פסח אבל משתדלת לא לאכול חמץ

  133. תיתוש Says:

    דרגון התבלבלתה זה כבר לא הבלוג של שפרה זה הבלוג של הזקנות המשועממות והדביקות שעדין שומרות אמונים לשפרה ולא מרפות מימנה

  134. אוריתי Says:

    תיתוש, גם אני לא מקפידה ממש על הנקיונות, רק שלא יהיו פירורים.
    לעומת כל החברות החרוצות פה אני מרגישה ממש לכלוכית.

  135. עדידוש Says:

    אוריתי, הבנות שלך צודקות! אין כזה דבר, יותר מדי גופיות 🙂

    DRAGONKNIGHT אם אני לא טועה, אתה קראת לי לפני כמה זמן, "דובת איכפת-לי" {קרן אור} אנחנו אולי דביקים קצת לפעמים וגם יודעים לפרגן ותומכים זה בזה!
    ותזכור: דובוני איכפת לי שולטים!
    http://www.youtube.com/watch?v=KSv3BqtlBbg 😉

  136. ארנוס Says:

    היי כולם,
    הנה התמונה היומית – מעניין על מה שיפ חושבת?

  137. תיתוש Says:

    היי ארנוס תודה על המנונה

  138. תיתוש Says:

    התמונה

  139. אוריתי Says:

    אני מבינה שיש לנו שתי אופציות, להיות דובון איכפת לי או להיות זקנה משועממת.
    אני לא יודעת מה לבחור.

  140. DRAGONKNIGHT Says:

    טוב אני הולך לישון…עוד מעט כיבוי אורות אצלנו בבית אבות….

    תיתוש…נהניתי מאוד לדבר איתך היום…לסיום התכוונתי לתת לך קינדר אבל הוא החליק ונפל לרצפה…SORRY…פשוט איבדתי ריכוז…כשדמיינתי לרגע סצינה הזויה של דובוני איכפת לי בהיאבקות בוץ…

    עדי…תודה על הסרטון…איזה מתוקים! קוצי פוצי מוצי! — תסלחי לי רק שניה….בזמן שאני מקיא…(יותר מדי סוכר)

    ארנוס- אני יודע על מה שיפי חושבת…כמובן שהיא מתכננת לבצע בי את זממה….
    שיפ, אני מוכן! LETS GO

    JOY

    לילה טוב! סאקרס!

    http://vodpod.com/watch/282973-video-seal-walk-on-by-seal-walk-on-by-rnb-dailymotion-share-your-videos

  141. תיתוש Says:

    אני גם דבה אכפתי וגם זקנה משועממת ואין לי בעיה עם זה

  142. עדידוש Says:

    היי ארנוס, אחלה תמונה של שפרה!
    אוריתי, אני בעד דובוני אכפת לי 😛
    DRAGONKNIGHT אל תברח כל כך מהר…בעצם אתה זקן והולך לאט…תזכור לשמור תמיד על החיוך 🙂 לילה טוב וחלומות דבש!

  143. תיתוש Says:

    לילה טוב דרגון ואם באמת היתה רוצה לתת לי קינדר היתה מוציא חדש מהמלאי

  144. ארנוס Says:

    דרגון, בפעם האחרונה שבדקתי דברים כמו שאתה מפנטז קרו רק במיתולוגיה היוונית… 🙂

    אני רוצה ללכת לישון אבל מחכה עד 12, אולי בכל זאת הם שמרו את הדובדבן הכי מתוק לסוף של העוגה… לא נרצה לפספס את זה.

  145. ארנוס Says:

    עדי לא להיעלם עדיין, יש עוד 45 דקות בערך…

  146. עדידוש Says:

    ארנוס, איך הבנת שאני הולכת? רק איחלתי לDRAGONKNIGHT לילה טוב. אני פה בינתיים, גם אני אחתוך מוקדם יחסית, מחר מתחילים בכוננות בישולים לסדר 😉

  147. תיתוש Says:

    אוריתי עכשיו הם מארחים את בועז טביב ביונית

  148. תיתוש Says:

    יווו אוריתי איפו את תפתחי מהר 24

  149. אילנה Says:

    ערב טוב
    ארנוס,אני חושבת שזאת תמונה מיוחדת במינה,זאת התמונה של יום ההולדת של שפרה כשאני,חיה וגוויני קראנו ושרנו לה,היא היתה בג'קוזי והתרכזה בנו.

  150. DRAGONKNIGHT Says:

    תיתוש….

    טו -אוב!!! עכשיו באמת קבלי קינדר בואנו…מכל הלב! הרווחת את זה!

    עדי…הולך לאט אה? תדעי לך שאני אלוף בהליכה מהירה…כל עוד שמים מולי איזה חטיף טעים….(נחשי איזה)

    ארנוס… קנאה זה דבר לא יפה…תזכור, תמיד תוכל להתנחם בזרועותיה של עינבובליל…אה..לא בעצם…היא בדיוק התחתנה…מה דעתך על פנינה טורנה במקום?

    טוב…עכשיו באמת הלכתי!
    שיפי, אני בא…(בינינו..היא קצת נודניקית)

    SO LONG…CARE BEARS!!!!
    REMEMBER
    SOME ARE BORN TO SWEET DELIGHT
    OTHERS BORN TO ENDLESS NIGHT

  151. תיתוש Says:

    נכון אילנה היא היא ניסתה לשמועה טוב יותר מה אתן צועקות לה כי מהג'קוזי לא כל כך שמעו

  152. אוריתי Says:

    תיתוש, ראיתי אבל אני לא אוהבת שירים כאלה.

  153. תיתוש Says:

    אוריתי אזה שירים את אוהבת?

  154. אוריתי Says:

    אני אוהבת "שירי מולדת" יוונים, כאלה שהיו קלסיקות פעם ביוון, של הזמרים "הגדולים", יש לנו מקום שאנחנו הולכים אליו לפעמים ביום שלישי ושומעים מוסיקה יוונית שאנחנו אוהבים.

  155. תיתוש Says:

    חחחח דרגון תודה 😳 ועכשיו גם אני אומרת לך לילה טוב אמיתי ושתהיה לך שינה ערבה וחלומות ללא זימה

  156. ארנוס Says:

    דרגון, במקרה הזה גם בר רפאלי אינה תחליף הולם…

    אילנה, לא ידעתי שרצף התמונות הזה הוא מיום ההולדת! מגניב…

  157. ארנוס Says:

    עדידוש תחזיקי מעמד עוד 20 דקות, אולי פתאום תהיה לנו הפתעה נעימה?
    ותציצי במייל…

  158. תיתוש Says:

    אוריתי קזנג'טיס? או חג'דקיס"?

  159. תיתוש Says:

    רמבטיקו?

  160. עדידוש Says:

    ארנוס, עניתי לך 😉 אני פה בהקשב מלא!

  161. תיתוש Says:

    ציץ ציץ ציף ציפורות איפו אתן בואו לציץ

  162. אילנה Says:

    אוריתי,אני מבינה שמחר אתם טסים,שתהייה לכם חופשה נעימה,חג שמח ושובו בשלום.

  163. רמה Says:

    היי לכולם!
    עכשיו חזרתי מהעבודה, עייפה מתמיד..
    שיהיה לכולכם לילה טוב וחלומות נעימים 🙂
    אוריתי טיסה נעימה ובילוי נעים תהני גם בשבילנו 😉

  164. אילנה Says:

    ערב טוב רמה יקרה,לילה טוב ושינה ערבה ומתוקה.

  165. תיתוש Says:

    היי רמה היה לך היום יום ערוך בבוקר עם האחין ואחר כך עבודה
    לילה טוב לך חלומות טובים בעוד 10 דקות אני באה לכסות אותך בינתיים קבלי חיבוק גדול

    אוריתי לא ידעתי שכבר מחר את טסה

  166. עדידוש Says:

    לילה טוב רמה יקרה, חלומות פז.
    אם עקבתי נכון…אוריתי טסה ביום רביעי, נכון אוריתי?

  167. אוריתי Says:

    אנחנו טסים ביום רביעי בבוקר, תודה לכל המברכים.
    רמה ודרגון לילה טוב.

  168. ארנוס Says:

    לילה טוב אנשים, אני זז לישון, השידור די נגמר וברור ששפרה לא תתארח שם היום.
    חלומות שיפפז לכולם!

  169. אוריתי Says:

    ארנוס לילה טוב וחלומות פז.

  170. עדידוש Says:

    ליל מנוחה ארנוס, יהיו עוד הזדמנויות לראות את שפרה כמובן 😛
    אוריתי, איזה כיף ששוב הזכרון לא בגד בי 😆

  171. תיתוש Says:

    לילה טוב ארנוס על תיתעכזב אין דבר עוד יהיו לנו הרבה שעות שפרה על המסך אבתחה שלי

  172. אוריתי Says:

    עדידוש, את אומנם זקנה אבל זכרונך צעיר.
    היום הלכתי לקנות בגד ים, מדדתי ומדדתי ואמרתי למוכרת שאני זקנה דובה, בדיוק כפי שאמרת קודם:דובוני אכפת לי וזקנות משועממות. 🙂 (:

  173. תיתוש Says:

    עדידוש בנתיים את מהזקנות הצעירות של הבלוג אין סיבה שזכרונך יבגוד בך

  174. תיתוש Says:

    חחחחח אורית כתבנו אותו הדבר

  175. עדידוש Says:

    אוריתי, אני לא מסכימה איתך בכלל! מצאת בגד ים בסופו של דבר?
    ושוב נגיד שמה חשוב הגיל, חשוב התרגיל!
    זיו, בשורה משמחת…חיפה ניצחה היום!

  176. אוריתי Says:

    מצאתי בגד ים, תודה.

  177. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    קבלן ביצוע מקסים של פיונה אפל לשיר יפה. שיהיה לילה משובח וחלומות שיפפז לכולם.

  178. עדידוש Says:

    ליל מנוחה מ', תודה על השיר. חלומות נעימים.

    גם אני פורשת להיום, לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  179. תיתוש Says:

    לילה טוב עדידוש ו מ חלומות פז

    עדידוש את לא סיפרת לנו בסוף אך יצאה העוגה של אתמול

  180. Amitush Says:

    כולם פרשו כבר???? יש משהו בבית? לא הספקתי להיכנס יותר מוקדם 😦

  181. תיתוש Says:

    עמיתוש על תהיה עצובה אני תמיד כאן

  182. אוריתי Says:

    עמיתוש ברוכה הבאה, הייתי שמחה לארח לך לחברה אבל אני בדרכי למיטה.
    לילה טוב לכל מי שעדיין ער.

  183. תיתוש Says:

    לילה טוב אוריתי יקרה חלומות פז

  184. Amitush Says:

    לילה טוב אוריתי,חופשה נעימה 🙂
    היי תיתוש,ידעתי שאפשר לסמוך עלייך,מה נשמע יקירתי?

  185. תיתוש Says:

    עמיתוש אני מרגישה טוב
    מה איתך התחלת כבר עם עבודות הבית?

  186. Amitush Says:

    תיתוש,אני מתכוונת להתחיל מחר עם הבישולים. היום חזרתי די מאוחר מהעבודה ולא היה לי כוח לעבוד עוד במטבח.
    מחר אני אתחיל עם חלק. מתה כבר להיות אחרי 🙂

  187. תיתוש Says:

    חחחחעמיתוש אני מבינה אותך למי יש כוח גם חעבוד בחוץ וגם לעבוד בבית תעשי הכל באיזי לאט לאט

  188. Amitush Says:

    חחחח תיתוש,זה מה שאני משתדלת לעשות. מחר אני חייבת לעבוד קצת במטבח אחרת זה לא יהיה טוב 🙂

  189. תיתוש Says:

    מה את מבשלת?

  190. Amitush Says:

    מה אני מבשלת? הכול חחחח 🙂
    ביקשתי מהאורחת שתכין חרוסת וקינוח,כול השאר עלי 🙂
    כבד קצוץ,מרק עם קניידלעך,עוף עם בטטות וטימין,בשר בקר ביין,אורז בסמטי,סלטים. זה התכנון בינתיים 🙂

  191. זיו Says:

    היי גם אני פה.לילה טוב לכולם.
    עמיתו'ש מתי מתחיל גיבורים?

  192. Amitush Says:

    היי זיו ,אין לי מושג,אני לא צופה בזה. תיכף מתחיל רוקדים עם כוכבים אז אני בשלבי התארגנות.

  193. זיו Says:

    עמיתו'ש יש מצב שאת בודקת או שזה ממש מסובך?ערוץ nbc.

  194. תיתוש Says:

    ויי זה הרבה לפי מה שאני נבינה זה שתי זוגות הילדים לא ממש אוכלים שלוש סוגי בשר אולי אפשר פחות זאת רק עצה כמובן שתעשי מה שאת רוצה 🙂

  195. תיתוש Says:

    היי זיו מה שלומך אתה יכוללראות מהארץ את האתר של אן בי סי ?

  196. זיו Says:

    היי תיתוש.שלומי טוב מה שלומך?
    כן ניתן לראות את הערוץ אונליין.

  197. Amitush Says:

    היום זה צריך להתחיל?

  198. זיו Says:

    עמיתו'ש אני כבר יודע.סוף סוף הם טרחו להגיד מה משודר הערב.
    תודה רבה בכל מקרה.אגב באיזה ערוץ זה רוקדים עם כוכבים?CW abc FOX או משהו אחר?

  199. תיתוש Says:

    חשבתי שהם חוסמים לישראל אתה מדבר על הערוץ או האתר?

  200. זיו Says:

    בעצם CW זה לא יכול להיות כי יש היום גם מגרש ביתי.

  201. זיו Says:

    על הערוץ תיתו'ש.

  202. Amitush Says:

    הלכתי לבדוק,זה מתחיל בשעה 9 ,עוד שעה לחכות.
    רוקדים עם כוכבים ב ABC
    הלכתי לראות,לילה טוב תיתוש וזיו,אחזור יותר מאוחר לבדוק אם צריך לכסות אתכם 🙂

  203. זיו Says:

    כן עמיתו'ש כבר הבנתי את זה.תודה.
    יאללה תהני לך.
    לילה טוב.

  204. תיתוש Says:

    לילה טוב עמיתוש וכן אני ישמח שתכסי היום את את כולם

    זיו אך אתה רואה את הערוצים האלה?

  205. זיו Says:

    כאן תיתוש:{בדרך כלל אני רואה כאן טניס אבל זאת פעם ראשונה שאני אראה היום את הערוץ הזה כי מן הסתם אני בדרך כלל לא ער בשעות האלה}
    http://www.channelsurfing.net/

  206. תיתוש Says:

    תודה זיו
    אני נפרדת מימך נפלה עלי עיפות ואני הולכת לישון לילה טוב וצפיה מענינת לך ביי ביי

  207. זיו Says:

    אין בעד מה.
    תודה.
    לילה טוב.

  208. סתונית Says:

    בוקר טוב .
    מציצה לכאן רגע בין עבודה ובין קדחת הפסח…
    לאחל לכל החברים של ויק חג שמח עם אנשים שאוהבים.
    עדידוש, יופי של שם בחרה אחותך. מנסיון 🙂

  209. אורית Says:

    בוקר מצוין לכולם!

    סתונית יקרה, שמחה שבאת להציץ , שיהיה לך חג פסח שמח! (:

  210. עדידוש Says:

    בוקר טוב ויום טוב לכולם!

    סתונית, תודה על ההתייחסות, כמובן שמיד אמא שלי – הסבתא הגאה – קנתה את הספר המקסים: "גן-גורים" 😛 חג שמח ומהנה.

  211. אוריתי Says:

    בוקר טוב,
    עדידוש, יש עוד ספר שאני לא זוכרת כרגע מי כתבה אותו ויש בו סיפור על הילד גור.
    אני אבדוק.

  212. אוריתי Says:

    עדידוש,
    מרים ילן שטקליס בספרה שיר הגדי כתבה את"בוקר טוב לגורי" ו"יש אחות לגור".

  213. michal Says:

    שלום לכולכם

    נכנסתי כדי לאחל לכולנו חג שמח ובעיקר שקט.
    שנצליח להנות מהחג ומהאביב.

    שלכולנו יהיה רק טוב

  214. תיתוש Says:

    בוקר טוב לכולם
    לעובדים למתבטלים ולנוסעים לחו"ל
    שיהיה לכולם יום מקסים
    סתונית ומיכל כנראה שלא נשמע ממכן עד החג אז שיהיה לכן חג שמח

  215. michal Says:

    אכן תיתוש אני נוסעת היום בערב וחוזרת ביום ראשון

  216. תיתוש Says:

    מיכל נסיעה נעימה וחג שמח ונעים לך ולכל משפחתך

  217. אוריתי Says:

    מיכל, נסיעה טובה וחג שמח.

  218. תיתוש Says:

    בוקר טוב אוריתי בקרוב אצלך

  219. אוריתי Says:

    תודה תיתוש, האמת שכבר צהרים ואני במשרד לחוצה להספיק כמה שיותר.

  220. תיתוש Says:

    חחחח אוריתי אצלך צהריים אצלי הבוקר התחיל לפני שעתיים
    אני סומכת עליך שתספיקי הכל ובלי לחץ 🙂

  221. זיו Says:

    שלום לכולם.

  222. עדידוש Says:

    אחה"צ טובים לכולם, הימים לפני החג עמוסים כנראה אצל כולם. העיקר שיהיה חג שמח ומהנה כמה שיותר…חייב להיות אחרי כל הטרחה שמשקיעים 😛 8)

  223. עדידוש Says:

    זיו, שיר מעולה! אחלה נוסטלגיה 😆

  224. אוריתי Says:

    אכן שומם פה.

  225. רונה Says:

    בנות!!! גם בנים. אני מהסמויות שמכסים ומאחלים להן לילה לילה ליל מנוחה.

    בעבר הרחוק לפני שניייים שיתפתי אתכן , מעט אומנם,בהגיגי כיום כבר לא אבל
    סתם מעצלות ובעיקר כי אין לי ממש מה להגיד. יחד עם זאת אני נהנית מאד לקרוא
    בכל פעם שאני לוקחת לעצמי "טיים אאוט" עם קפה וסיגריה. כן גם אני מהמעשנות
    המצורעות.
    מתגלגלת מצחוק מקיפי,עדידוש ואירית. מתפעלת מאהבתו שאינה תלויה בדבר
    של ארנוס, מדרגונייט שלא יודה עד כמה…גם אם יענו אותו קשות, מתיתוש עם הלב
    המפרגן והנותן עד בלי דיי ואילנה שיכולה לעורר רק כבוד והערצה.

    אז בעצם כל זה נאמר כדי להודות לכם ולאחל לכולכם חג אביב מהממם, תהנו בכל אשר תהיו בפסח 2009.
    ושפרה, שפרה כמובן גדולה מהחיים לה אני מאחלת שיתגשמו כל חלומותיה הסמויים והגלויים שנה נפלאה לה ולכולנו, חג שמח!!!

    ביי

  226. עדידוש Says:

    היי אוריתי, חיפשתי את השירים שכתבה מרים ילן-שטקליס והיא כתבה שלושה שירים מקסימים על גור 😛 תודה שידעת אותי לגביהם 🙂

  227. אבי Says:

    חג חרות שמח לחברים בבלוג ולכל עם ישראל.

  228. גוויני Says:

    הי אבי,
    חג כשר ושמח גם לך!
    שמחה לראות שאתה קופץ לפה לפעמים…
    אתה תמיד מוזמן 🙂

  229. עדידוש Says:

    גוויני, התגעגעתי אלייך…עסוקה עם ההכנות לחג?
    חג שמח אבי.

  230. תיתוש Says:

    ש/לום אבי חג שמח גם לך

    היי גוויני מה שלומך?

  231. גוויני Says:

    הי עדידוש ותיתוש,
    האמת היא שלא כ"כ עם הניקיונות…
    יש לי הפתעה בשבילכן.
    כבר מביאה אותה-

  232. אירית Says:

    שלום לכולכם וחג שמח ומבדח!
    קפצתי רק להגיד שלום ולשתף אתכם שצפוי לי – כמו ודאי לרובכם – ערב של בישולים, סירים, חיתוכי ירקות, בחישות, תיבולים ואפילו קצת טיגונים. איזה כיף לי. העיקר שבסוף ייצא טעים. כולכם מוזמנים לטעום וליהנות. 🙂

    אבי שמחה שהצצת.

    אחזור מאוחר יותר בלילה כאשר הכול יהיה כבר מוכן, או כאשר יימאס לי להסתכל על אוכל, מה שיבוא קודם. 😀

  233. ארנוס Says:

    חג שמח לכולם!
    אבי, טוב שקפצת לבקר, אתה יותר ממוזמן להישאר!

  234. תיתוש Says:

    היי אירית לי לא מצפה לא בישולים לא נקיונות לא סלטים ולא טיגונים אז כולם בבקשה לשלוח טעימות

  235. תיתוש Says:

    חג שמח אבי

  236. אירית Says:

    גוויני, בלי אפליות 😈 גם אני רוצה לדעת מה ההפתעה 😀
    חג שמח וכשר גם לך יקירתי.

    אוריתי ורוני, נסיעה טובה. תיהנו מן החו"ל ותחזרו אלינו בשלום, מאושרים ושמחים.

    אורית, המון מזל טוב! הרבה בריאות לך ולעוברה. רק שמחות.

    אילנה, תזכרי מידי פעם לעשות עצירות של רגל-על-רגל + קפה + חברה טובה. העצירות האלה הן חלק חשוב מן החיים. 😛

    היי תיתוש, אם את נמצאת כאן. התגעגעתי אליך. 🙂 🙂

  237. גוויני Says:

    אז מי אמר שפרה ולא קיבל?

    שימו לב לקשקוש שהם כתבו.
    קשה לי להאמין שהיא אכן פוחדת מכלבים כאשר היא מגדלת את ויק הקטנה…

  238. אירית Says:

    היי עדידוש. חג ראשון שלכם עם גורון חמודון. בתור ג'ינג'ית בעצמי אני חייבת לומר שהוא בחר לעצמו אחלה של צבע לשיער. עכשיו הוא רק צריך להפוך להיות אוהד של הפועל ירושלים והוא יהיה מושלם! שיהיה לך ולבני משפחתך חג נפלא! 😀

    אהלן ארנוס, אני מאחלת גם לך ולבני משפחתך חג שמח וקצת מנוחה מכל ההתרוצצויות. איך אתה עם הבישולים? מה ה"מומחיות" שלך בענייני קולינריה?

    תיתוש, בינתיים רק שני דברים מוכנים אז תתאפקי ותוכלי להצטרף לחגיגת הזלילות עוד כמה שעות. בינתיים – דיאטה. 🙂 😀 😛

  239. תיתוש Says:

    אירית ברור שאני כאן אפו אני יכולה להיות עוד גם אני התגעגעתי אליך ואל כל ציפורות הלילה אני מצפה לכן היום בלילה

    גוויני כך זה כשאין מה לכתוב ממציעין גם סיפורים

  240. תיתוש Says:

    אירית בנתיים אני לא אוכלת כלום כדי לא ליסתום את התאבון רק תגידי לי שאת מבשלת בלי בצל ושום ואז אני באה עד ירושליים לטעום

  241. אירית Says:

    גוויני, באמת איזה שטויות. לא רק שהיא מגדלת את ויק ומתה עליה, אלא גם ראינו בשידור בערוץ 24 איך היא התלהבה משפרה הכלבה ורצתה כל הזמן להחזיק אותה. אדם שפוחד מכלבים (כמוני) לעולם לא יחזיק כלב ככה על הידיים ואם כבר כלב יתקרב אליו נחזה מייד בהבעת אימה על פניו.
    באיזה עיתון זה פורסם?
    אבל בכל זאת יופי שהם פרסמו. איזו יפהפיה שפרה בתמונה הימנית. גם שמלה יפה מאוד.

    מאחלת לשפרה, ליסכה ובת-שבע, לאבי ולכל משפחת קורנפלד חג פסח שמח ונעים והרבה אושר.

  242. עדידוש Says:

    רונה, ברוכה הבאה ככותבת, נשמח אם תכתבי גם בהמשך 😛
    אירית, תודה על הברכות, אכן ההתרגשות גדולה במשפחה, פסח מאז ומתמיד נחגג אצלנו כארוע משמעותי – חג האביב, בפורום של 40 איש לפחות, עם ההגדה המסורתית ולאחריה שירה בציבור של שירי אביב וארץ ישראל 😛
    גוויני, תודה על ההפתעה 😉

  243. תיתוש Says:

    ברוכה הבאה רונה היקרה אני שמחה שהחלתת להתגלות מקווה שתמשיחי לכתוב את יצאת מהחושך אל האור בבלוג קבלי חיבוק גדול חג שמח לך ולמישפחתך

  244. תיתוש Says:

    הכוונה היתה רמה=רונה

    רמה שלנו לא שמענו מימך היום אני מקווה שהכול בסדר קבלי גם את חיבוק

  245. תיתוש Says:

    אוףף אזה מבולבלת אני

  246. ארנוס Says:

    אירית, לצערי הכישרון הקולינרי העיקרי שלי הוא לאכול… ואני מאד מאד טוב בזה!

    הכתבה הזו לגבי שפרה מגוחכת, הם מתים לפרסם משהו אז לא טורחים אפילו לבצע תיאום גרסאות עם המציאות. שיפ כל כך אוהבת את ויק, וגם החזיקה את הכלבה שפרה בשידור לפני כמה ימים, אדם שיש לו פוביה מכלבים בחיים לא יוכל לעשות דברים כאלה.
    והתמונה הימנית באמת מדהימה, השמלה כאילו נתפרה במיוחד בשבילה והרגליים, אוי הרגליים…

    תודה גוויני על הסריקה!

  247. דרומית Says:

    לכל החברים
    חג שמח
    מאחלת לכם ,את כל הטוב שבעולם.
    שולחת לכם ים של אהבה.
    שפע,בריאות ואושר.

    מאחלת לשפרה וצבר חג שמח
    חג של נקיון הנפש מסיפורי העבר
    ושיקבלו יחדיו את האביב בזרועות פתוחות

  248. תיתוש Says:

    חג חרות שמח לך דרומית ולבני משפחתך

  249. DRAGONKNIGHT Says:

    ערב טוב…דובונים!

    כחילוני קיצוני אני מנסה להימנע מכל טקסיות ומסורת שקשורה לדת…(כל דת)…(כמובן שיש מקרים יוצאי דופן…כשמדובר במאכלים מסוימים)
    אז אני לא משתתף בליל הסדר…כבר 13 שנה…וטוב לי כך…אני מעדיף לראות את הסרט הקלאסי והמעולה, " עשרת הדיברות" במקום …(אני כבר מכיר אותו בע"פ) וזה מספיק לי….חחחחחח

    אבל כל זה לא מונע ממני לאחל חג שמח לכולכם…ואם לא יוצא לכם לאכול קינדר בואנו..כי יש מצב שיש בזה חמץ (אוי ויי!) גם מצה עם ממרח שוקולד ("השחר" כמובן) היא תחליף הולם!

    —————————————————————————-

    רונה…ברוכה הבאה לבלוג…
    …במה בדיוק אני לא מוכן להודות? גם תחת עינויים?
    שאני מאוהב בשפרה? נא לספק הסבר בבקשה! אני קצת קשה הבנה…

    מעניין גם כמה קוראים סמויים יש לנו בבלוג…

    =========
    שיר מס. 1 להיום………..

  250. עדידוש Says:

    חג שמח דרומית יקרה.
    תיתוש, אני חייבת לך תשובה מאתמול בלילה לדעתי, לגבי העוגה…אז למרות החששות והספקות, יצאה עוגה פגז! אחותי ואורחיה נהנו 😛

  251. עדידוש Says:

    היי DRAGONKNIGHT אתה צודק…אין כמו מצה עם שוקולד "השחר" כמובן 😉 ואחלה שיר לסיפתח!

  252. ארנוס Says:

    אחלה שיר שנחשפתי אליו במקרה בתוכנית של נאור ציון, זו גרסת הרמיקס המהירה יותר:

  253. DRAGONKNIGHT Says:

    אני ממליץ גם על חרוסת מתוקה (סילאן + אגוזים) אוכלים עם חסה (או מצה)..והטעם מעולללללללה!!! נסו ותראו…

    שלום עדידוש…
    תזכרי…זה מאוד חשוב להרטיב קודם את המצה! זה משפר מאוד את הטעם והמרקם….
    ———————————

    אגב, מי שכתב ששפרה מפחדת מכלבים (WTF?) הוא כנראה בנאדם יותר הזוי וקוקו ממני….
    לפחות יש תמונות….תודה גוויני!

    שיר מס.2:

  254. תיתוש Says:

    עדידוש אני שמחה שבסופו של דבר העוגה היתה אכילה וכולם נהנו ממנה 🙂

    דרגון אלוי שגם אני יכולתי להיתחמק מסדר פסח אבל אצלי התהליך אפוך אני יוצאת מחרות לעבדות רק המחשבה על הכלים שאני יעשה כל הערב אןףף 🙂

  255. עדידוש Says:

    ארנוס, שיר מעניין 🙂
    תיתוש, גם אני בכוננות כלים מחר 😉

  256. תיתוש Says:

    חחחח עדידוש קשה קשה 🙂

  257. עדידוש Says:

    אה, שכחתי לציין שאני שונאת מחשבים !!! העכבר שלי לא תיפקד קודם כמה דקות טובות וגרם לי להחליף צבעים…מזל שארנוס היה פנוי לעזור לי מרחוק, תודה ארנוס!

  258. תיתוש Says:

    מזל לכולנו שיש לנו את ארנוס בבלוג

  259. DRAGONKNIGHT Says:

    חזרתי…איזה בלגאן יש לי בבית…כמובן שכל הצביעות והשיפוצים נעשים בדקה ה-90…כמו תמיד אצלנו…

    תיתוש ועדידוש…אל תהיו פרייאריות! אתן לא חייבות לשטוף את הכלים לבדכן!
    אולי תתקשרו לסמרטוט הזה, מה שמו…איתי? הוא מת על דברים כאלה…יש לי הרגשה שהוא יודה לכן…
    את הכלים המלוכלכים שלי אני תמיד שוטף מיידית… ואני אף פעם לא עושה את שאר הכלים לבדי…לא כל עוד יש עוד מישהו בבית…למה מה?

    ============

    שיר 3:

  260. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT תזכיר לי מי זה איתי? הא, אולי ההוא שאמר 3 מילים: "תודה, סליחה, בבקשה".
    וחוץ מזה, שאם מדובר בו, אני מעדיפה לעמוד גם כמה ערבים ולרחוץ כלים {לא לשכוח שאצלנו, הסדר הוא של 40 איש}

  261. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT
    אתה קורא לנו דובוני איכפת-לי? אתה בעצמך דובון איכפת-לי! אהבתי את השיר מהיפה והחיה 😛

  262. תיתוש Says:

    דרגון אני מעדיפה שבוע של כאבי גב ולא לקבל את שירותיו של מה שמו בכל אופן תודה בבקשה סליחה

  263. Amitush Says:

    שלום חמודים 🙂
    לקחתי פסק זמן מהבישולים,מחר אני הרי ביום חופש אז יש לי עוד את כול היום מחר להתעסק במטבח.
    הכתבה על שפרה ממש מצחיקה 🙂 ,העיקר פרסמו קצת תמונות יפות לשטוף את העיניים,זה מה שחשוב.
    חג שמח לכולם!!

  264. DRAGONKNIGHT Says:

    סליחה..הייתי באמצע משחק שחמט…(ניצחון מוחץ שלי מול המחשב …YAY)

    עדידוש…אני לא דובון איכפת לי…(אבל את כן) מקסימום דרקון איכפת לי…וחוץ מזה…זה שיר מעולה…אז …..מה קשורררר ???

    אם את מתכוונת להמשיך ללגלג עליי בצורה מחפירה שכזו אני פשוט אפסיק לשים שירים….תצטרכו להסתפק בשטויות שאני כותב פה…בלי שום בונוס…

    איך זה?

  265. תיתוש Says:

    היי עמיתוש מה שלומך? 🙂 אני מקווה שאת לא עובדת קשה מידי

  266. עדידוש Says:

    היי עמיתוש, בהצלחה בבישולים 😛 חג שמח!
    DRAGONKNIGHT איפה חוש הומור שלך? שכחת אותו בקרב האחרון שהשתתפת בו?
    ומחכה לך הודעה 😉

  267. Amitush Says:

    תודה עדידוש
    תיתוש,אני בבסדר,עוד לא עובדת קשה מדי. 🙂

  268. DRAGONKNIGHT Says:

    אני רוצה להבין משהו…כל פעם שאני אשים איזה שיר שמאלצי\פלצני\רגשני וכו' אני אחטוף את "הירידה" הזאת?

    קצת מקוריות…אני מבקש…

    ואם זה לא היה ברור עד עכשיו…אני לא מוכן שיכנו אותי בבלוג הזה בשמות הבאים: דובון איכפת לי…ו\או "זקנה משועממת"…

    זה הגבול! אני מוכן לצחוק על עצמי אבל גם לי יש קווים אדומים!

    שיר 4………………………………………………………………

  269. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT קיבלתי, רשמתי, הפנמתי 😉 ואני אשמח לעוד שירים מהסוג ה: שמאלצי\פלצני\רגשני 😛

  270. שיח ורדים Says:

    חג אביב שמח לכל חברי הבלוג הנפלא הזה .

  271. עדידוש Says:

    חג שמח שיח ורדים 😛

  272. תיתוש Says:

    חג שמח שיח ורדים 🙂

  273. Amitush Says:

    חג אביב ו שמח שיח ורדים היקרה

  274. אילנה Says:

    ערב טוב חבריי היקרים
    הבית נקי וממורק,פרחים בכל פינה והלב שמח.

  275. אילנה Says:

    ובבניין ממול עואכים מסיבה,מוסיקה נעימה ואני מתנועעת לצליליה למרות העייפות 🙂

  276. Amitush Says:

    ערב טוב אילנה,חג שמח וכשר 🙂

  277. אילנה Says:

    עורכים…

  278. אילנה Says:

    ערב טוב עמיתוששש יקירה.

    שיח ורדים יקרה,התגעגעתי,ברוך שובך.

  279. תיתוש Says:

    ערב טוב אילנה יקרה מה שלומך? אני מקווה שפינקת את עצמך היום ובילית ונהנית ועשית תספורת 🙂

  280. אילנה Says:

    תי יקירתי,אכן הייתי במספרה וקינחתי במסעדה עם הבן זוג שלי ,עכשיו חזרנו,המוני בית ישראל צובאים על פתחן של המסעדות,אוירת חג.

  281. תיתוש Says:

    אילנוש לא אמרת שנהינית אבל אני בטוחה שנהנית ומגיעה לך
    שיהיה לך ולבני ביתך חג חרות שמח 🙂

  282. עדידוש Says:

    ערב טוב אילנה, שמחה שהבית נקי ועם פרחים לכבוד חג האביב 🙂

  283. מיכלי Says:

    הי יקיריי, אני בדרך לישון, צריכה לקום ב- 4 כי נוסעת עם המשפחה לאילת כדי לבלות שם את החג עד ליום ראשון. כמה שאנחנו זקוקים לחופש הזה…
    הייתי חייבת לקפוץ לכאן להגיד שלום, ובעיקר לאחל חג שמח, נפלא ומאושר. הלוואי שכל השנה הזו תימשך בסימן אביב, פריחות ובשורות טובות לכולנו.
    רוצה להרעיף עליכם בחזרה את כל האנרגיות החיוביות שאתם תמיד מעניקים לי. חיבוק גדול לכולכם.

  284. עדידוש Says:

    מיכלי, חג שמח יקרה, תהני באילת ותנוחי.

  285. DRAGONKNIGHT Says:

    שלום אילנה…איך זה שאת תמיד באה כשאני הולך? אני באמת לא מנסה להתחמק ממך או משהו…
    מעניין מתי ייצא לנו לקשקש קצת? כמה כבר אפשר לדבר עם T ועדי (הדובת איכפת לי הזאת)….??
    ============================

    תיהנו מחר ואל תאכלו יותר מדי! תשאירו מקום לקינוח…(רצוי חטיף אהוב…עם שם גרמני\ספרדי משהו…מתחרז עם המילה TIMBER למשל)
    =======================================

    איפה מר ארנבי עם התמונה היומית??
    טוב…הנה שלי…

    כן..עוד פעם שפרה…מה? יש בעיה?

    …אני צריך לזוז…שיר אחרון להיום…ביי לכולם!

    GOOD NIGHT SUCKERS!!!!

  286. אילנה Says:

    מיכלי יקרה,חג שמח,חג מאושר ושהימים הבאים יהיו טובים יותר מאלה שחלפו.

    שולחת לך חיבוק ענק וחופן של אנרגיות חיוביות.
    תבלו ותהנו,נשיקות.

  287. תיתוש Says:

    חג חרות שמח מיכלי היקרה וגם לכל משפחתך תאנו תעשו חיים ושיהיה לכם רק טוב
    קבלי חיבוק ענק שיעתוף גם את משפחתך הרבה בריאות לכולם

  288. אילנה Says:

    עדידוש,שאלה לי אלייך
    האם ניתן להצביע ללא הגבלה לסקר הזה?
    articles/0,7340,L-3698540,00.html

  289. תיתוש Says:

    דרגון אני לא מדברת איתך יותר אם אתה כל כך משתעמם וסובל 🙂
    רגע יש לי עוד 3 מילים להגיד לך ודי אזו תמונה יפה זהו פניטו 🙂

  290. עדידוש Says:

    DRAGONKNIGHT – No more kinder for you חג שמח ולילה טוב.

  291. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    חג שמח ומאושר לכל חברי הבלוג. שיהיה זה חג מלא באנרגיות חיוביות חיוכים
    ואנשים שאוהבים.

  292. אילנה Says:

    אביר יקר,בשבילי תישאר עוד קצת.

  293. אילנה Says:

    עדידוש,התכוונתי לסקר הזה,אורה משגעת אותי בבקשה תצביעו לסקר,היא לא יכולה לשאת את העובדה שהבובלילה מעל שפרה.
    http://celebs.walla.co.il/?w=/13825/@poll.results

  294. אילנה Says:

    ערב טוב מ.

  295. תיתוש Says:

    ערב טוב מ חג שמח ומאושר גם לך ומהפב שלך לאלוהים חג עם הרבה אנרגיות חיוביות ופיזיות

  296. עדידוש Says:

    אילנה יקרה ואורה שמשגעת את אילנה 😉 כפי שאנחנו יודעים, מנסיוננו עם "וואלה באסה", הסקרים שם מוזמנים ותוצאותיהם ידועות מראש…ללא קשר להצבעות.
    עם כל הכאב והצער שבדבר, וואלה כנראה מעדיפים שאלה יהיו התוצאות הפעם.

  297. ארנוס Says:

    הנה התמונה היומית שלי – היוגה המדהימה של שיפ. עד עכשיו אני לא מבין איך אפשר לסובב את הגוף למצב כזה, אבל שפרה עושה הרבה דברים מדהימים…

  298. עדידוש Says:

    אילנה, מכל מחשב אפשר להצביע פעם אחת, אלא אם מתנתקים מהאינטרנט ומתחברים מחדש, או שמוחקים קוקיז.
    לדעתי הסתיימה ההצבעה לסקר הנוכחי.

  299. אילנה Says:

    ארנוס,אורה מבקשת לשוחח איתך דחוף בטלפון,תפתח את הנייד.

  300. ארנוס Says:

    אילנה כתבתי לך מייל

  301. תיתוש Says:

    חחח ארנוס נכון אזה גמישה היא יש לה מצב דומה באחד הסרטונים רואים את שפרה שוכבת במיטה והרגל שלה למעלה בצורה משונה באתחלה חשבתי שזאת היד של שפרה ושאלתי את עצמי מה קרה ולמה היד שלה מעובתת עד שהבנתי שזאת בעצם הרגל שפרתנו מאוד גמישה

  302. עדידוש Says:

    "עניין של זמן" – גידי גוב

  303. אילנה Says:

    חחחחחחח,עדידוש,עכשיו תור ארנוס…אורה לא תעבור בשלום את החג אם בובלילה תעבור את שפרה,אני שומעת את השיחה עם ארנוס ופשוט מתגלגלת מצחוק,היא מוכיחה אותו על כך שהוא לא עושה כלום,צריך להצביע והרבה…:-)

  304. מ Says:

    אילנה, רק רציתי להגיד לך שהאחיין שלך מאוד מאוד מוכשר. אני לא מפסיקה להאזין לדיסק הבכורה המצויין שלו.

  305. אילנה Says:

    מ יקרה,תודה רבה,גם אני מאזינה לו כל היום.

  306. עדידוש Says:

    אילנה ואורה היקרות, גם לי עולה תחושת קבס כשאני רואה שהבובלילה מעל שפרה בסקר הזה…אך לצערי כי רב, אין לנו יותר מדי מה לעשות 😕
    לתחושתי, מיד לאחר שהתוכנית ההזוייה עליהם תעלה בביפ הם יעלמו…כפי שכבר לא שומעים על האבא ה"מהולל".
    ארנוס, ליבי איתך 😉

  307. עדידוש Says:

    ערב טוב מ', יש שיר נעים באמתחתך?

  308. מ Says:

    אני בטוחה. האמת, כבש אותי משמיעה ראשונה. אני מאחלת לו שהוא יראה את זה בנתוני המכירות לאחר החג.

  309. ארנוס Says:

    עדידוש אולי נפתח את הפוסט החדש? כבר נהיה איטי כאן…

  310. אילנה Says:

    עדידוש,הלוואי שיעלמו אך לצערי הבובלילה הולכת לשחק באלופה,לא שאני מכירה את התוכנית אך כך היה כתוב.

  311. מ Says:

    עדידוש לבקשתך שיר נעים ומיוחד.

  312. עדידוש Says:

    ארנוס, אפשרי אם נראה לך 😉
    אילנה, אני בשוק!!! מה לה ולמשחק??????
    כנראה נפל להם בורג אחד או שניים לאותם מפיקים מהוללים של הסדרה!!!

  313. ארנוס Says:

    טוב אנשים יש פוסט חדש, האיטיות כאן בלתי נסבלת…

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/07

  314. זיו Says:

    ערב טוב לכולם.
    נסיעה טובה מיכלי מיכל ואוריתי תעשו חיים.
    אילנה-לא נכון?באמת ?אוי ואבוי לי.ידוע לך אם זה תפקיד אורח או תפקיד קבוע?

התגובות סגורות.


