אוצרות החיים

by

desktopthemes_holiday23

האוצרות היקרים ביותר של החיים:

שמחה – בלבבך, במחשבתך, בנשמתך

שלום – עם עצמך,עם סביבתך ועם העולם

אומץ – להרגיש, להזדקק, להשיג

חופש – לתת לעצמך להיות קשור לאחר

חברות – נאמנות, הקשבה ונתינה

חוכמה – ללמוד, לשנות, להיפתח

קבלה – של האמת, של השונה והאחר ושל היופי הפנימי שלך.

התפתחות להיות פתוח לשינויים

הנאה – מכל מה שאתה רואה, נוגע, עושה

אושר – מעצמך ומהעולם

אהבה – לאהוב מכל הלב וללא תנאים.

 

כל אלה מאפיינים את שפרה ואת חבורת "הזקנות המשועממות" כאן בבלוג 🙂

הקטע מאת מורין דואן עם תוספות של אילנה ושלי 😉

437 תגובות to “אוצרות החיים”

  1. Amitush Says:

    חחח אחלה פוסט!!! 🙂

  2. גוויני Says:

    אכן מצאנו פה אוצרות…
    אני ראשונה!

  3. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    גררררר

  4. גוויני Says:

    אוף…
    damn u Amitush ׁ(פרצוף עצבני)

  5. גוויני Says:

    קיפי זה בערך הצליל שמשמיע החתול שלי ברגעים אלה ממש בעודו נח בחיקי…

  6. אילנה Says:

    אכן אוצרות חיים שלנו של כולנו 🙂

  7. עדידוש Says:

    גוויני, עמיתוש וקיפוש = אתן שולטות! 😛

  8. Amitush Says:

    חחח גוויני 🙂

  9. עדידוש Says:

    אילנה גם את בשולטות!

  10. Amitush Says:

    עדידוש,גם את! 🙂 כול הכבוד

  11. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה עדידוש

    גוויני, לא נראה לי שהקולות שהחתול משמיע הן מתוך הנאה, רצוי שתבדקי מה קורה איתו 😉

  12. t Says:

    עדידוש לא יפה לקפח 😛

  13. גוויני Says:

    הזקנות שולטות!
    ד"א זוכרים ששפרה אמרה לירין שהיא תגיע לאולפן השקוף שוב?
    נראה לי שפיענחתי מתי זה יקרה…

  14. אביגייל Says:

    אחלה פוסט !
    אחזור עוד מעט. אין עליכם 🙂

  15. עדידוש Says:

    גוויני, מתי?

  16. ירין. Says:

    לילה טוב לכל ציפורות הלילה

  17. גוויני Says:

    כשליאון ינחה!
    כאילו דא?!

  18. t Says:

    לילה טוב ירין

  19. גוויני Says:

    שלום ירין,
    תיזמון טוב יש לך… בדיוק איזכרתי את שמך.

  20. Amitush Says:

    חחח גוויני,איך לא עלינו על זה קודם לכון???? אולי בגלל שעדיף לנו לראות את שיפ שוב יום שלם?! 🙂

  21. ירין. Says:

    יש מצב שביום שליאון ינחה אני לא יודעת אם זה היום כי היא אמרה שהיא מאוד נהנתה ויכול להיות שתחזור שוב..אז יש מצב שזה ביום של ליאון

  22. גוויני Says:

    קיפי,
    זה מה שנקרא קולות גירגור בורה גמדה שכמותך 😉

  23. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תבלמי חתלתולה מגרגרת ומיררת על כל העובר ושב
    ואם לא, אנגוס בך כאילו היית עצם עסיסית.

  24. עדידוש Says:

    שיר אהבה בדואי – דיויד ברוזה ויעל לוי

  25. גוויני Says:

    לא הייתי ממליצה לכלבה קטנה שכמותך להתעסק עם החתול הג'ינג'י העצבני שלי…
    הוא לא פראייר כמו שהוא נראה, וחוצמזה יש לו גב חזק מהכלב שהוא גולדן- שזה פי 2 וחצי ממך כלבה קטנה ומרשעת.

  26. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    גולדן שמולדן, למקרה שלא ידעת, גם לי יש אחד גדול יפה ומעורב
    קוראים לו "הרובה של אבא" 😉

  27. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עדידוש, מפה אני שומעת את ליבך מקדיש את השיר ל – י"ל LOL

  28. עדידוש Says:

    סיגליות – דיויד ברוזה

    צופה…השירים מיועדים בעיקר אלייך 8)

  29. גוויני Says:

    גם כן רובה מסורס…
    עם זה את מאיימת עליי?
    כדאי שתשלפי את התותחים הכבדים למה הרובה הזה לא עושה עליי רושם.

  30. אילנה Says:

    עדידוש,אחלה שיר,תודה.

  31. אילנה Says:

    ערב טוב ירין חמודה.

  32. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    יודעת מה גוויני, אני אמלוק לך שערה שערה עם פינצטה מבית השחי.
    עכשיו נראה אותך מתמודדת עם הכאב

  33. אילנה Says:

    עדידוש,בול קליעה בטעמי האישי,שיר מקסים.

  34. ירין. Says:

    ערב טוב אילנה היית חסרה לי היום..
    לא דיברנו כל היום.

  35. עדידוש Says:

    אולי השיר הזה יביא אותך צופה יקרה? 😉 8)

  36. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ברשותך עדידוש:

    סיון שביט- נשקי אותי

  37. אילנה Says:

    נכון ירין,הייתי עסוקה במטלות הבית,קצת בישלתי ומעת לעת הצצתי לבלוג שעליו קצת קשה לי לוותר על אף הימים עמוסי המטלות.

  38. גוויני Says:

    חחח
    תנסי אפילציה זה יותר כואב…

    ירין בת כמה את?

  39. צופה באח הגדול Says:

    שלום ולילה טוב לכולם,
    איזה פוסט חיובי משהו.. חחח 🙂
    ארנוס- אולי אתה כבר ישן, אבל הייתי חייבת להגיד לך כל הכבוד ותודה על ההשקעה!!
    עדי, תודה! אני מאוד אוהבת את השירים שלו
    הנה עוד אחד יפה 🙂

  40. ירין. Says:

    אני בת 18 עוד מעט…

  41. עדידוש Says:

    יש צופה! הצלחתי במשימה 8) מעכשיו כשארצה לקרוא לך לבלוג, אשים שיר של ברוזה, קבענו? 😆

    אילנה, בכיף, גם אני מאוד נהנית מהשירים שלו 😛
    קיפוש, למה את צריכה את רשותי? 😆

    עמיתוש, מה זו הנפקדות הזו???

  42. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עם אפילציה אני לבטח אשמע אותך שרה:
    "כשזה עמוק עוצר כל העולם ואת קוטפת כוכבים"

    אני מקדישה את השיר לגולדן שלך:

    ואל תשוויצי, גם לי יש גולדן מעורב עם לברדור 🙂

  43. אילנה Says:

    תציצו בערוץ 24,הכניסו לאולפן שתי בחורות…:-)

  44. Amitush Says:

  45. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    שתדעי ותפנימי, שתמיד תמיד שומעים (בטח הבנת עדידוש= פלורסנט)

  46. גוויני Says:

    קשה שלא להשוויץ במלאך הזה…

    שוויץ שווץ!

  47. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    בדיחה

    שתי בלונדניות הלכו לגן חיות
    בלונדינית אחת אומרת לשניה: "אם את מנחשת כמה מטבעות יש לי בכיס אני נותנת לך את שלושתם… השניה אומרת לה: שתיים?…

  48. t Says:

    אילנה מי הן?

  49. עדידוש Says:

    אילנה, התכוונת ל"פוני שפרה" שיש לשתיהן? 😆
    קיפוש – אחת אפס לטובתך 😉

  50. אילנה Says:

    מצאו תחליף לבובלילית לעונה הבאה,הבחורה שבאולפן בערוץ 24,הימנית כואב וצובט בלב איך הם לועגים ומסתלבטים עליה.

  51. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    WOW איזה בוביק הוא גוויני . ממש פיצי יפיפה ומדהים
    תני לו ביסון קטן ממני
    בן כמה העולל?
    ובבקשה, אל תנסי ללמד אותו לבעול כריות 😉

  52. צופה באח הגדול Says:

    הי עדי, חח בין היתר..
    למרות שאני גם אוהבת את השיר של סיון שביט שקיפי שמה.
    סורי שאני לא באה בזמן ל"משמרת" בזמן האחרון יש לי קצת בלגן, יסתדר בקרוב.
    אילנה, ראיתי עכשיו את הבנות האלה, בואי נגיד שאינטילגנציה זה לא הצד החזק שלהם… חח

  53. אילנה Says:

    לימנית,ששמה רות הציעו להיכנס בעונה הבאה לאח הגדול והבטיחו שיפנו אליה.

  54. זיו Says:

    פוסט מקסים.

  55. אילנה Says:

    צופה,ברור,ראו אותן בחוץ,הכניסו אותן לאולפן ומסתלבטים עליהן ,לא אוהבת את זה למרות שהן פרחות מצויות.

  56. עדידוש Says:

    תודה זיו יקר, הפוסט הוא תוצאה של שיתוף פעולה טלפוני של אילנה ושלי 😛

  57. אילנה Says:

    אוי ואבוי,שמעתם מה הציעו להן? ממש בושה! זה ערוץ מוסיקה זה???????????

  58. t Says:

    איחס מגעילים אך נמנחיםמדברים

  59. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אילנוש לא ראיתי, רק כרגע הדלקתי

  60. צופה באח הגדול Says:

    קודם הם העלו את אסי עזר לשידור

  61. גוויני Says:

    קיפי העולל כבר די גדול בן 4 וקצת בשנים של בנאדם.
    נו מה כולם רואים 24?
    איזה לחץ חברתי… יאללה גם אני אדליק.

  62. אילנה Says:

    קיפוש,שאלו אותן אם הן חיפשו סקס(השתמשו במילה אחרת…) להלילה,אחת מהן חייכה ואמרה כן,הצעיו להן לעשות זאת….

  63. דדהדס Says:

    שלום
    אין "פרחות מצויות"
    גם אם הן כאלה עדיין לא מדברים כך בטח לא בשידור ציבורי.
    זה בהחלט לי נראה "הטרדה" מהסוג הבזויי,

  64. עדידוש Says:

    גוויני, אילנה אמרה…אז הקשבנו 😆
    וכאן מתאים המשפט: "ואם יגידו לקפוץ מהגג, תקפצו?" 😆

  65. אילנה Says:

    היי דדהדס יקרה,אכן בזוי בהחלט ,די הזדעזעתי מהשיחה שניהלו איתן וכלל לא חשוב אם הן חכמות או פרחות.

  66. גוויני Says:

    איכס…
    לאיזה רמה ירדו, טוב שלא ראיתי.
    מי המנחים שככה הרשו לעצמם להתבטות?

  67. צופה באח הגדול Says:

    גוויני, גלעד כהנא מהג'ירפות ואחד בשם מני אברהם

  68. עדידוש Says:

    ביצוע מקסים בעיני לשיר ישן – "עוד סיפור אחד של אהבה" – לי בירן –

  69. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אילנה, מצטערת, אני לא מבינה מה זה סקס בגילי המופלג

    גוויני, הוא נראה גור. שלי בן 15 על פי שנים של בן אנוש

  70. צופה באח הגדול Says:

    אהה טעות.. מני אברהם ודודו טסה הם המנחים
    גלעד כהנא הוא אורח, אבל הוא זה שלרוב דיבר

  71. אוריתי Says:

    שלום לכל הזקנות הרכלניות והמשועממות,
    הייתי עסוקה הערב ולא יכולתי לשבת ליד התנור ולרכל איתכן, עכשיו כשבאתי ראיתי שכולכן הזדקנתן בבת אחת, מזל שלא הייתי פה כי אז גם אני הייתי מזדקנת, ככה נשארתי צעירה.
    כנראה שאין גבול לרוע הלב של האנשים, אני לא מבינה למה בכל פעם זה מפתיע אותי מחדש.
    מחר אני עובדת, תורנית, הכי מייאש לעבוד ביום שישי.

  72. דדהדס Says:

    אילנה
    אני לא אוהבת את המילה "פרחה" בכלל,,,
    הרי לבחור לא תאמרי פרח,, למה..?
    אבל עיזבי את זה.
    זה לא הזמן,

    אני אמשיך לאהוב אתכם כפי שאתם ואתם אחלה
    של אנשים ובלוג ,,,חבל על הזמן….

  73. ירין. Says:

    מה עושים שמתים מעייפות אבל עם השמיכה חם מדיי ובלי קר מדיי ובנוסף לזה לא מוצאים תנוחה נוחה?

  74. עדידוש Says:

    השיר מוקדש לכל בעלי ההולכים על ארבע! 😛
    אני יודעת שלירין, גוויני, אילנה, קיפוש, עמיתוש וזיו יש כלב ולחלקכם גם חתול 😉

  75. גוויני Says:

    לא כ"כ מכירה אותם.
    לפי המלצתה של אילנה הדלקתי לדקה ראיתי את אורי חזקיה מנגן על גיטרה ולמרות שאני מאוד אוהבת אותו בתור קומיקאי כיביתי וחזרתי למחשב…

    קיפי הוא אכן גור בסרטון. אולי לך זה לא קורה אבל את יודעת רובנו מתבגרים.

  76. t Says:

    היי אוריתי
    ירין על שמיכת קייץ שמעת?

  77. עדידוש Says:

    אוריתי, עכשיו באים? 😉

  78. ירין. Says:

    אני עם שמיכת קיץ…

  79. אילנה Says:

    דדהדס,קבלי התנצלותי .
    אגב,שמעתי שדווקא כן אומרים פרח,לא שאני משתמשת במילים אך שמעתי.

    מאז ששפרה הנחתה את התוכנית אני מאזינה לערוץ בכל הזדמנות .

  80. גוויני Says:

    ירין התשובה כמובן היא לחזור לבלוג!
    כאן יש את הטמפ' הנכונה…

  81. t Says:

    סדי ן:-)

  82. אילנה Says:

    חברים יקרים,העייפות הכריעה אותי .

    לילה טוב לכולכם,שינה טובה וחלומות נעימים.
    מחר יום חדש ועימו חדשות ובשורות טובות.

  83. ירין. Says:

    באמת יש כאן את הטמפ' המושלמת!
    סדין זה גם רעיון מעולה,תודה טי.
    למרות שכשמשווים מה יותר עדיף אתכם או לישון אז ברור שלצפות פה בחשאיות
    בשיחות שנרקמות.

  84. אוריתי Says:

    עדידוש, מה זאת אומרת עכשיו באים?
    בגלל השיגרון קשה לי ללכת מהר, אז הגעתי רק עכשיו.
    ופרח זו מילה לגיטימית לגמרי, היום היתה לנו פגישה עם מישהו שנראה פרח לגמרי,
    (מזל שהוא רק נראה).

  85. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה, חלומות נעימים 🙂

  86. t Says:

    אילנה יקרה לילה טוב
    ירין ברור שלהישהר ערים בבלוג עדיף יותר אבל למה בחשהיות 🙂

  87. עדידוש Says:

    אוריתי, תכננתי לפרוש לישון ואני נשארת עוד קצת, התגעגעתי לשוחח איתך 🙂
    צופה וזיו הנעלמים! אני מבקשת מכם להתנהג בהתאם ולצייץ 8)

  88. ירין. Says:

    כי אני לא רואה איך אני משתלבת בשיחה שלכן…(תקנו אותי אם יש כאן זכרים עכשיו..)
    אתן כולכן ותיקות ואני כולי חדשה כאן ואתן מבוגרות ממני בלא מעט שנים..

  89. גוויני Says:

    אילנה לילה טוב!
    ואל תעבידי (יש כזו מילה?) עצמך כ"כ קשה.

  90. ירין. Says:

    אילנה לילה טוב מותק

  91. צופה באח הגדול Says:

    השיר הבא הוא דווקא לאוהבי הכלבים 😉

  92. עדידוש Says:

    Duran Duran – Perfect Day

  93. דדהדס Says:

    אילנה
    וחברות יקרות
    אני מצטערת על התגובה שלי ,,,
    אילנה ,,,את בכלל לא צריכה להתנצל,, זה בלוג חופשי
    וכל אחד ואחת יכולים לומר בו מה שרוצים,,,,
    אני ממש ממש ממש ממש מצטערת על התגובה שלי,,,
    אבל לא יכולתי להבליג,,, משהו שרוט אצלי…

  94. t Says:

    ירין הולי את י ? 🙂

  95. אוריתי Says:

    עדידוש, מה שלומך? הפוסטים שלך ממש יפים, אני מאוד נהנית.
    האמת שגם אני צריכה ללכת לישון כי מחר כאמור אני עובדת אבל משום מה אני כלל לא עייפה. אולי אם אכנס למיטה ותיתוש תכבה אותי טוב אצליח להרדם.

  96. זיו Says:

    לילה טוב אילנה.
    עדי אני כאן.בדיוק עכשיו הסתיים אחד ממשחקי הטניס הטובים השנה.

  97. אוריתי Says:

    *תכסה אותי

  98. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס יקרה שלי , ערב נעים לך
    אני אומר דבר אחד, אדם חייב לדעת לכבד את עצמו לפני כל ציפיה שהאחר ירכוש לו כבוד..
    אומנם לא ראיתי את המתרחש, ולא ממש מעניין לי עם אנשים טיפשים , אז כיביתי .
    קשה… קשה…לצפות במפגש בין בנות אווילות, לבין בנים עם עודף חרמנות גבוה המדברים מהבולבול
    במשפט אחד, כלוב של טיפשים.

    אוריתי, אנו "באים בימים" (תרתי) הצעירים בלילות 🙂

    גוויני את רומזת שאני מביטה על הטפל ולא על העיקר? את צודקת חה חה

  99. ירין. Says:

    מממ ממש ממש לא.

  100. עדידוש Says:

    אוריתי, תודה רבה…יש לי מחברת עם קטעים שמתאימים לכל מיני מצבים, יש עוד במלאי 😛 😳
    על איזה כפתור תיתוש צריכה ללחוץ כדי לכבות אותך? 😆

  101. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אילנה

  102. t Says:

    בטח אוריתי בדיוק רציתי להציאה לך ללכת לישון כי מחר יום עבודה אז לכי למיטה בעוד 10 דקות אני מגיעה לכסות אותך 🙂

  103. הדר Says:

    שלום לכולם 😛

  104. אירית Says:

    שלום לכולכן ולילה טוב לכל הנמים.
    למען גילוי נאות: אני בת 11 וחצי.
    אני מצרפת לכן מנגינה קצת שונה ממה שאנחנו משמיעים כאן רוב הזמן, אבל היא קפצה לי לראש ולא עזבה. אני מכירה אותה בביצוע של ג'יימס גאלווי החלילן, אבל כאן זה ביצוע אחר.

  105. עדידוש Says:

    זיו, אני שמחה לשמוע שנהנית מהמשחק! הפעם לא אמרת לי לשלוח אנרגיה…אני צריכה להבין מזה שהאנרגיות שלי לא מועילות? 😉

  106. אוריתי Says:

    עדידוש, לא יפה לצחוק על נשים מבוגרות.
    ובמקום המילה מלאי משתמשים פה במילה ארסנל, יודעת מה זה ארסנל?

  107. דדהדס Says:

    קיפ
    לגמרי,,
    לא הוסיף,, העניין סגור ,,
    אילנה
    לילה טוב,
    שוב מצטערת,,,

  108. עדידוש Says:

    😆 אוריתי, קיבלתי את התיקון! מעכשיו אומר ארסנל של קטעים 😛

  109. ירין. Says:

    יש לי קטע מוזר כזה שבא לי לשתף אתכם בו.
    יש לי חולצה שחברות שלי הכינו לי בגמר של האח הגדול עם הדפסים של תמונות של שפרה וכיתובים באנגלית כמו "vote 5 to 2020" או "yes we can" וכל פעם שאני ישנה עם החולצה הזו באים לי חלומות על שפרה..
    זה פסיכולוגי או שיש הסבר אחר?

  110. עדידוש Says:

    היי הדר ואירית, יופי שבאתן 🙂
    לילה טוב אוריתי יקרה, חלומות נעימים.

  111. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אירית 🙂 מנגינה נעימה ומרגיעה תודה. אני אלשין להוריך שאת ערה בשעות מאוחרות.

  112. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אוריתי אני אשיב לך כמו בלונדינית
    ארסנל = קבוצת כדורגל בריטית

  113. אוריתי Says:

    דווקא עכשיו כששמח פה אני חייבת ללכת לישון, לא פיררררררררררררר

  114. הדר Says:

    היי עדידוש!

    האמת שלא באתי להרבה זמן…
    רק קפצתי להגיד שלום כי רק עכשיו הגעתי הבייתה ואני פשוט גמורה!

  115. אוריתי Says:

    קיפי, איזה חוש הומור יש לך, חבל על הזמן………..

  116. עדידוש Says:

    Duran Duran – Ordinary World

  117. אביגייל Says:

    שלום שלום, איזו משמרת לילה מתוגברת !! רק צריך להגיד עלינו שאנחנו אוסף של זקנות משמימות או ילדים שנשבו, והבלוג קם לתחייה 🙂

  118. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מחותנת, יש אנשים שדואגים ללחם, ויש זקנים בפנסיה 🙂

    לילה טוב לך ולאילנה. תיתוש תכסי אותה.

    דדהדס, אני מאוד מאוד מעריכה אותך.

  119. צופה באח הגדול Says:

    אז תישארי אותי! 8)
    היי הדר ואירית

  120. צופה באח הגדול Says:

    *אז תישארי אוריתי! 8)
    היי הדר ואירית

  121. אוריתי Says:

    שלום אביגייל,
    את רואה, גם לזקנות יש חיי לילה,
    ודרך אגב, אהבתי מאוד את התגובה שלך לטוקבקים המטורפים.

  122. עדידוש Says:

    אביגייל, ראית מה זה? אנחנו כנראה צריכים איזה ניעור מדי פעם כדי להתעורר 😉 8)

  123. t Says:

    היי הדרי ואורית אך שהבלוג היתמלה פיתאום

    אוריתי לא נורה מחר יש עוד יום אני מחכה שתכנסי למיתה כדי שאבוא לכסות אותך

  124. אירית Says:

    אוריתי, תעמדי מייד בפינה. המילה לא פיררררררררררר היא לא עברית תקנית. בתור עונש את חייבת להישאר כאן לפחות עוד דקה חחחחחחח. אל תדאגי, אחר כך נשיר לך שיר לילה טוב, יחבקו אותך ואני בטוחה שתהיה מי שתתנדב לכסות אותך (תנחשי מי … 🙂 )

  125. גוויני Says:

    נראה לי שסופסוף פיענחתי מי זו טי הורס…
    שלום לכל המצטרפים למשמרת הלילה. טוב שבאתם כי אני מתחילה להתעייף.

  126. הדר Says:

    טוב אני פורשת לישון כי אני ממש עייפה

    אני חייבת להגיד לכם שאני ממש שמחה זה היום הראשון השבוע שאני הולכת לישון בלי לשים שעון מעורר 🙂
    כבר שכחתי איך זה לקום לבד…

    אז שיהיה לכם לילה טוב
    וחלומות מקסימים!!!! 🙂

  127. דדהדס Says:

    שלום אביגייל
    מקווה שאת בבריאות טובה וזה כבר חדשה טובה…

  128. אוריתי Says:

    קיפי,
    עכשיו אני מבינה למה את רוצה להיות מחותנת שלי. אני אביא את הכסף, ואת תנהלי לך את הבלוג , אחלה סידור מצאת לך ועוד שולחת את תיתוש לכסות אותי.

  129. עדידוש Says:

    לילה טוב הדר, חלומות נעימים 🙂

  130. גוויני Says:

    לילה טוב הדר,
    אין כמו יקיצה טבעית!

  131. אוריתי Says:

    לילה טוב הדר, חלומות נעימים!

  132. אביגייל Says:

    אוריתי, תודה, עדידוש – אני מציעה שנפנה בקריאה נרגשת למלעיזים/קוראים סמויים שיזרקו לנו עצם מדי טוקבק, לנער אותנו קצת …
    אירית יקירתי – את מתכוונת 11 וחצי בחיי כלב ????

  133. t Says:

    לעלה טוב הדרי חלומות פז אני או אביגייל נבוא לכסות אותך אוד מאט

    גוויני מי זה טי הורס?

  134. זיו Says:

    הדר לילה טוב.

  135. גוויני Says:

    נראה לי שהיא התכוונה ל- 11 וחצי מנטלית 😉

  136. דדהדס Says:

    היי אירית
    טוב שאת כאן,,
    עכשיו אני הביא כוס יין משובח,,
    קיפ עם הבדיחות צופה עם המוסיקה…..

  137. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה אוריתי
    הביטי, גם פרות שמנות מקבלות דמי עמלה על רביצה

    אירית בת 11 כמו שאביגייל בת הרב הענוגה והחסודה.
    אסופה של סכיזופרניות, אני כבר דואגת להקשות אתכן.

  138. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    להקשות= להשקות

  139. אירית Says:

    קיפי, ההורים שלי התייאשו לגמרי – בכל זאת נשארתי בת 11 וחצי אי-אלו שנים 🙂 – ומרשים לי להישאר ערה בכל שעות היום והלילה. ראיתי שהתחלתם לחשב כאן בשנות כלב אז תגידו לי, לאיזה גיל הגעתי?
    או אולי בגלל שמישהו/מישהי קראו לנו קשישות רכלניות אולי נתחיל לחשב את גילנו בשנות כלב ונבלבל את כל העולם.
    ולשם הדוגמה: מתי כספי + מתי כספי בשנות כלב

  140. אביגייל Says:

    הדר לילה טוב מאוד.
    דדהדס, אהלן. בריאה ועליזה אני . חורף לא היה השנה. מחלות חורף – למכביר …

  141. אוריתי Says:

    הייתי שמחה להישאר איתכם אבל חייבת ללכת לישון. העצמות הזקנות צריכות לנוח.
    לילה טוב אנשים יקרים, תמשיכו להיות טובים.

  142. גוויני Says:

    לא נראה לי שהיא רוצה שנדע שזו היא אחרת היא הייתה פשוט אומרת לנו,
    לכן אשמור על כך בסוד…
    אבל בואו נגיד שנתקלתי בטוקבק שלה המכיל סימן היכר הייחודי לכתיבתה.

  143. t Says:

    היי אירית גם את כאן יפה

  144. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה טוב אוריתי 🙂

  145. אוריתי Says:

    אוף, גוויני, עכשיו לא אוכל להירדם מהמתח.
    טוב, סתם, לילה טוב, מחר אנסה לנתח את הטוקבקים שלה ואראה אם אגיע לאיזו שהיא מסקנה.
    לילה טוב סופי בהחלט.

  146. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אוריתי והדר

  147. גוויני Says:

    לילה טוב אוריתי.

    אביגייל דווקא לא הייתי מתנגדת שתדביקי אותי, אני רוצה קצת חופש מהעבודה והחורף לא הייתי חולה בכלל!
    (טפו טפו טפו)

  148. t Says:

    אוריתי היום את מקבלת מימני דם משז לעצמות הזקנות שלך

  149. אירית Says:

    לילה טוב לאוריתי ולהדר ולזיו (לא הבנתי, אתה הולך עכשיו לישון? בשעת ערב מוקדמת זו?)

    אביגייל, איך המרגש? מה שלום הווירוס? נתת לו קצת מנוחה? בלבלת אותו עם מצות ומציות? שלחת אותו לנקות קצת את הבית?

  150. אביגייל Says:

    לילה טוב אוריתי. שתקומי מחר צעירה ורעננה 🙂

  151. t Says:

    דם=גם

  152. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב זיו

  153. t Says:

    לילה טוב זיו

  154. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אירית, עד עכשיו הקטע המוזיקלי התנגן לי ברקע
    שברתי שיא בהאזנה דרך youtube

  155. אירית Says:

    שיר שנקרא שלכת כדי לבלבל את הווירוסים, שלא יחשבו שעכשיו אביב.
    בביצוע בלוזי של דני ליטני

  156. עדידוש Says:

    אף אחד לא שמע את השירים של Duran Duran? 😦
    כולכם במשימת התעלמות ממני? 🙄

  157. זיו Says:

    אני לא הולך לישון.אני בשיחת טלפון חשובה עם מנהלת הבלוג {תנחשו מי} ובגלל שיש לי בעיה בקורדאנציה וקשה לי גם לדבר בטלפון וגם לכתוב רשמתי בטעות לילה טוב מבלי לציין שזה מכוון להדר. מכיוון שאני עם מנהלת הבלוג בטלפון היא הביאה את זה לתשומת ליבי ואמרתי לה שתתקן מהר ותערוך את ההודעה שוב {תסתכלו בהודעה שוב}.קמתי היום בארבע ולכן הסיכוי שאני אלך לישון בקרוב שואף לאפס אז אל דאגה.

  158. צופה באח הגדול Says:

    חח עדי, ממש לא. אישית, דוראן דוראן לא לטעמי 8)

  159. גוויני Says:

    עדידוש הקשבתי עכשיו לכמה שירים שלהם ברצף…
    התחלתי עם השיר שהבאת והמשכתי משם 🙂

  160. אביגייל Says:

    גוויני, חס וחלילות שאדביק אותך. אבל עוד מעט נצא כולנו לפנסיה, ונוכל לחגוג …
    אירית, אצלי הוירוסים אף פעם לא הולכים לשום מקום … כאן זה הבית שלהם ואני דיירת מישנה … מדי פעם הם מנמנמים, ואז אני מתגנבת לענייני , וחוזרת צ'יק צ'ק שלא יתפסו אותי נהנית מהחיים 🙂

  161. צופה באח הגדול Says:

    חח סבבה זיו

  162. Amitush Says:

  163. t Says:

  164. גוויני Says:

    הגיע זמני לפרוש…
    שיהיה לכולנו לילה מקסים.
    מקווה שהניקיונות של מחר לא יגמרו (דחיתי הכל ליום שישי) אותי ואספיק להיכנס לבלוג.
    ביי בינתיים 🙂

  165. זיו Says:

    לילה טוב גוויני.

  166. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לא תאמינו, צברתי כרגע 1000$ מדומהבמשחק שש בש מול טורקי

    זיו, ליבי איתך 😉

  167. Amitush Says:

    לילה טוב גוויני

  168. עדידוש Says:

    לילה טוב גוויני, חלומות פז 😛

  169. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ליל מנוחה גוויני

  170. אביגייל Says:

    לילה טוב גוויני.

  171. עדידוש Says:

    קיפוש, ליבך עם זיו, כי הוא מדבר איתי בטלפון? 😆

  172. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב גוויני

  173. t Says:

    לילה טוב גוויני

  174. t Says:

  175. אירית Says:

    עוד מנגינה של ג'יימס גאלווי מתוך הסרט שר הטבעות.

  176. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה עדידוש , אני אשאיר אותך במתח עד מחר

    טוב זזתי לישון
    שאו ברכה משמרת לילה, ביי.

  177. דדהדס Says:

    אני עדיין שומעת את שלכת של דני ליטני,,,
    אני יכולה לשמוע אותו שעות,,
    בעיקר את הקוורים שלו לבוב דילן..
    שיר השלכת שלו דיי עצוב.. שמעתי פעמיים,,, למה,,, לא יודעת,,,

  178. t Says:

    לילה טוב קיפי חלומות פז

  179. אביגייל Says:

    קיפי , ליל מנוחות. אין חשש שגם את מנקה את הבית מחר, נכון ?? אני בונה על זה !

  180. עדידוש Says:

    תגובה קצת רצינית –
    זיו ואני דיברנו על נושא הטוקבקים ההזויים ולא נעים לנו לראות שהפכנו לסלבס, שהבלוג שלנו הוא נושא שיחה בטוקבקים ולכן אנו מבקשים, למרות שזה מרגיז, להתעלם ולא לענות לאותם מלעיזים…וככה הם יפסיקו וירדו לנו מהגב, ואף ישארו עם המירמור והעליבות אצלם.

  181. דדהדס Says:

    קיפ
    שיהיה לך לילה טוב
    את משהו,,,,,,

  182. Amitush Says:


    לילה טוב קיפי

  183. עדידוש Says:

    לילה טוב קיפוש, תזכרי לענות לי מחר 😉

  184. זיו Says:

    לילה טוב קיפי.

  185. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב קיפי
    t- אחלה שירים של שלום!

  186. אירית Says:

    לילה טוב גוויני וקיפי. תשתדלו לא לנחור כדי לא להעיר אותנו. 😀
    אני לא מבינה למה אנשי הבלוג לא עשו מגבית כדי לאסוף כסף ולהעסיק את איתי-זה-כדאי בכל הבתים שלנו. זה היה חוסך לנו כל כך הרבה טרחה בנקיונות פסח. או אולי כולם פשוט שכחו מקיומו. ❓

  187. t Says:

    תודה צופה 🙂

  188. אירית Says:

    דדהדס, ידעתי שתאהבי את הביצוע הזה של דני ליטני. 😀

  189. צופה באח הגדול Says:

    אירית, מי זה איתי? 8)

  190. Amitush Says:

    צופה,זה זה שהיה אומר כול הזמן תודה בבקשה וסליחה,זוכרת? היה לו סוודר על הגב 🙂

  191. צופה באח הגדול Says:

    תראו ערוץ 24 עכשיו, יש שם בחור בשם אפק, שימו לב אם הקול שלו מוכר לכם.. כי לי הוא מוכר ואני כבר יודעת מי זה

  192. אירית Says:

    צופה, בדיוק!!!!!!!!!
    ובכל זאת, נקיונות, אבק, שטיפת רצפה, ניעור מיטות ומזרונים, ניקוי כל הכלים הנידחים בכל הארונות. חבל שמיהרנו לשכוח. זה הרגע לא להיות סנילים.

  193. עדידוש Says:

    צופה, גם דיירי הבית שכחו מקיומו עוד כשהוא היה בבית 8)

  194. אביגייל Says:

    אירית, אני כבר כל כך סנילית, שאני לא זוכרת מי זה איתי, וגם לא מה זה ניקיונות פסח …..
    כולם יקרים, לילה טוב מאוד, להשתמע מחר. 🙂

  195. t Says:

    צופה גם אני יודעת מי זה

  196. צופה באח הגדול Says:

    אההה נכון, תודה עמית'וש שהזכרת לי 😈

  197. t Says:

    לילה טוב אחותי

  198. עדידוש Says:

    לילה טוב אביגייל יקרה, תרגישי טוב!

    צופה, לא יפה להשאיר במתח…למי התכוונת?

  199. Amitush Says:

    ליל מנוחה אביגייל ותרגישי טוב

  200. זיו Says:

    לילה טוב אביגייל.

  201. צופה באח הגדול Says:

    t, ישר ששמעתי את הטלויזיה ידעתי שהקול הזה מוכר לי!
    לילה טוב אביגייל

  202. אביגייל Says:

    לילה טוב אחים ואחיות.

  203. צופה באח הגדול Says:

    עדי, יש שם בחור בשם אפק (חולצה כחולה עם כיתוב לבן) הוא עורך יומי והוא היה אחד מ"האחים הגדולים" שהיו קוראים לדיירים לחדר "האח…"

  204. עדידוש Says:

    צופה! אני דורשת תשובה במיידי 8) אני מתחילה לחשוב שיש לך משהו נגדי…הסיטואציה הזו מזכירה לכם מישהו?

  205. דדהדס Says:

    אביגייל
    לילה טוב
    ובכלל לכולם,,
    אירית יקירתי,,, החודש מציינים
    40 שנה לפסטיבל וודסטוק.
    שיר שמאד מאפיין את כל מה שקרה שם,,,
    לילה טוב לכולם

    שהכל יעבור ממול.
    אוהבת אתכם ואת הבלוג וכל אחד ואחת מיכם.
    אילנה, את בעיקר יקרה לי מאד.

  206. צופה באח הגדול Says:

    חחח עדי, נזכרתי בסיטואציה

  207. עדידוש Says:

    לילה טוב דדהדס, חלומות נעימים 🙂

  208. זיו Says:

    לילה טוב דדהדס.

  209. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב דדהדס

  210. Amitush Says:

    לילה טוב דדהדס

  211. t Says:

    לילה טוב צופה שהכול יעבור ליד

    גם אני פורשת
    אירית אפשר לסמוך עליך?

  212. Amitush Says:

    לילה טוב תיתוש

  213. t Says:

    סליחה צופה הכוונה היתה לדדהדם אני פשוט עיפה

  214. עדידוש Says:

    הסיטואציה קשורה במישהו שיצא עצבני לסלון ב3 לפנות בוקר והתפרץ לשיחה של שפרה, לאון וצבר…וזכה לתגובה משפרה שהוא פועל בסגנון של PASSIVE-AGRESSIVE

    לילה טוב תיתוש ממני ומזיו 🙂

  215. צופה באח הגדול Says:

    עדי, את עדיין מרגישה שיש לנו משהו נגדך? 😉

  216. עדידוש Says:

    צופה, חס וחלילה! האנשים פה יקרים לליבי…אני בין חברים 😛

  217. צופה באח הגדול Says:

    t, בקטנה.. לילה טוב 🙂
    אנחנו נדאג לכסות אותך 8)

  218. אירית Says:

    לילה טוב אביגייל. תני לווירוסים קצת מנוחה ותשלחי אותם להתרענן בבית אחר. זה בוודאי ייטיב איתם. אל תהיי כל כך אנוכית ותקחי את כל הווירוסים לעצמך.

    דדהדס, תודה על השיר. המון זמן לא שמעתי אותו. כל כך חבל לי שאני צעירה מדי (בת 11 וחצי) ולא יכולתי להיות שם בוודסטוק ב-1969. וחבל עוד יותר שאחרי כל שנות ה"עשו אהבה ולא מלחמה" התקוות התנפצו לנוכח המציאות האלימה ונראה שלא נשאר הרבה מכל האופטימיות הזאת.
    WAR IS UNHEALTHY FOR CHILDREN AND OTHER LIVING THINGS ❗ ❗ ❗

  219. t Says:

    לילה טוב עמיתוש אני רוצה להגיד שגם אני מרגישה שהיתה מסעמת היתעלמטת מימני

  220. צופה באח הגדול Says:

    כי אם כן, אני בדיוק צריכה ללכת שנייה.. חחח 😆

  221. t Says:

    תודה צןפה לילה טוב

  222. אירית Says:

    תי, לילה טוב. עוד 10 דקות אני באה לכסות אותך.

    לילה טוב לכל הוויקניקים הצעירים והקשישים. גם אני פורשת. שתערב עליכם שנתכם. 🙂

  223. ירין. Says:

    למי שרוצה להזכר…
    תעבירו לדקה ה-13
    http://www.mako.co.il/vod-index/game_shows-bd83872be2bab110/VOD-e3e5c805e5dbb11004.htm

  224. עדידוש Says:

    חחח צופה, אני מבקשת שתישארי…ותעני לי עכשיו לשאלות…אני מרגישה שכבר שבוע לא מיישירים אלי מבט 😆

    לילה טוב אירית מזיו וממני 🙂

  225. צופה באח הגדול Says:

    t, מה פתאום?!?! אין פה שום משימת התעלמות!
    t ועדי, אני אגיד לכם משהו שמזמן לא שמענו: "צאו מזה, תשתחררו!" חחח
    אין פה שום משימות התעלמות, אלא אם כן יבוא לפה בחור בשם שאני לא בדיוק מצליחה להיזכר 😉 איתי, אמרתם? חחח

  226. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אירית

  227. צופה באח הגדול Says:

    עדי, תפסיקי לתפור פה חליפות! 😆

  228. Amitush Says:

    תיתוש,אני חצי פה וחצי עם הילדים. לילה טוב וחלומות נעימים,אני אכסה אותך יותר מאוחר 🙂

  229. צופה באח הגדול Says:

  230. Amitush Says:

    לילה טוב אירית

  231. Amitush Says:

    בעצם,גם אני אפרוש,מתחילה תוכנית שאני אוהבת. לילה טוב לכולם.

  232. עדידוש Says:

    צופה, את צודקת במיליון אחוז 😛
    ובנימה אופטימית זו, אני פורשת לישון, מחר בבוקר אנחנו חוגגים מסיבת יום הולדת 80 לסבתא שלי היקרה.
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  233. t Says:

    תודה בנות ההתעלנות זה היה בצחוק לילה טוב לכולם

  234. עדידוש Says:

    ביי עמיתוש, תהני מהתוכנית 🙂
    צופה, אהבתי את "לתפור חליפות" 😆

  235. עדידוש Says:

    אפרד בשיר – שלום חנוך "לילה"
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3037692
    לילה טוב אחרון!

  236. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עמית'וש
    עדי, מזל טוב לסבתא שלך 🙂 ולילה טוב
    t, לילה טוב

    גם אני אפרוש להלילה.. לילה טוב לכולם

  237. זיו Says:

    לילה טוב לעדי המעצבנת שהכריחה אותי להגיד לה לילה טוב בבלוג כשאני עייף.
    גם אני פורש לישון.
    לילה טוב לכולם.

  238. צופה באח הגדול Says:

    t, אני אעבור בדרך לראות שאת מכוסה 8)
    לילה טוב אחרון!!

  239. עדידוש Says:

    צופה וזיו לילה טוב, קבלו את שיר הלילה האולטימטיבי 8)

  240. אורית Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג המקסים…!

    הגיע גם תורי לעשות יום נקיונות לפסח…אז אחזור יותר מאוחר!

    שיהיה לכולכם יום מקסים!

  241. אוריתי Says:

    בוקר טוב לכולם
    התעוררתי צעירה ויפה ומוכנה לסוף השבוע הבא עלינו לטובה.
    אני כאמור בעבודה, כיף לי.
    מזל טוב לסבתא של עדידוש,
    יום נפלא ושבת שלום לכולם!

  242. צביה Says:

    הי לכולם
    למי שמתעניין ועוד לא קנה
    הדי.וי.די החדש של לאונרד כהן – שעתיים וחצי של הנאה צרופה.
    שווה ביותר
    שבת שלום ויום טוב לכולם.

  243. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם, קמתי, לא ברור איך…אני שמה גפרורים בעיניים כדי להשאיר אותן פתוחות ועוד כמה דקות כבר צריכה לצאת, שיהיה יום מעולה לכולם 😛

    אוריתי, עוד כמה שעות תסיימי את יום העבודה ותתפני לשבת 🙂
    אורית, תנקי כמה שתוכלי, אל תכבידי על עצמך יותר מדי 🙂

  244. אוריתי Says:

    אוריץ, אני בכלל בעד לא לנקות!
    והשנה בכלל מגיע לך פטור מוחלט! תנצלי עד הסוף, מגיע לך!

  245. אוריתי Says:

    איך טעיתי בשם שלי, איזו גרועה אני.
    אורית, כמובן התכוונתי אלייך.
    ועדידוש, תבלו בנעימים עם סבתא, שיהיה לה עד מאה ועשרים!

  246. אילנה Says:

    בוקר טוב אוריתי ,שתישארי צעירה לנצח.

    בוקר אור צביה יקרה,שמחה לראותך כאן איתנו.

    סוף שבוע מהנה לכל החברים היקרים.

  247. אוריתי Says:

    בוקר טוב אילנה, אני מקווה שבסוף השבוע תנוחי , מגיע לך אחרי כל העבודה הקשה.

  248. t Says:

    בוקר טוב לכל חברי הבלוג
    אורית זעירות עם הנקיונות
    אוריתי כל הכבוד לך שהצלחת לקום לעבודה וגם להרגיש צעירה ורעננה
    עדידוש מזל טוב לסבתא שלך
    אילנה הנבואה שלך אתמול היתגשמה אני חסרת אנרגיות אז אני ישמח למי שמוכן לתת לי קצת צישלו

  249. t Says:

    צישלו=מישלו

  250. הפיה הטובה Says:

    בוקר-צהריים טובים! אני בהפסקת קפה ובלוג. איזו פעילות תוססת היתה כאן בלילה! כל הכבוד לקשישות המהוללות, שלא לומר הוללות… 🙂 הלוואי על כולנו כזו זיקנה… שולחת לכל אחת ואחת מהזקנות כאן (ארנוס, זיו ורוני – זה כולל גם אתכם), נשיקה על המצח וגם זר פורח, ואיחולים ליום נעים ושמח (כבר אמרתי שאקונומיקה עושה אותי משוררת…?) 🙂

  251. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    פיונת מקסימה, ברור שאני רוצה לראות את היצירה המופלאה
    h300@walla.co.il את מוזמנת לשוח לי, תודה.

    Barclay James Harvest – Child Of The Universe

    סוף שבוע מבורך לכל

  252. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לשוח= לשלוח

  253. 0ra Says:

    אתם נורמליים אין לכם מיטה מה זה השעות האלה שאתן כותבות .בגיל שלנו צריך לישון מוקדם,שיהיה לכל המקסימים והמקסימות שבת שלום
    האם לשבת הזו שבת שלפני פסח קוראים השבת הגדול או שאני מתבלבלת?

    שאלה לדתיות שביננו

  254. הפיה הטובה Says:

    היי אורה המקסימה, מה שלומך? שנייייים…
    כן זו "שבת הגדול", ונראה לי שהיא נקראת כך בגלל הכאב הגדוווול בגב, בעצמות ובכפתיים מכל העבודות של השבעו האחרון. מה שבוע? יש כאלו שעובדים כבר חודש… ואולי גם בגלל ה"חרופ" הגדול, כי אני – לפחות – הולכת השבת לישון כאילו אין לילי הסדר באופק.
    אבל האמת היא שהשבת נקראת כך בגלל הנס הגדול, או בגלל ה

  255. הפיה הטובה Says:

    אופס… המשך לפירושי "שבת הגדול": אולי בגלל שבהפטרה נאמר: "הנה בא יום ד', הגדול והנורא". ויש עוד כל מיני סיבות.
    העיקר שיהיה לכולנו אושר גדול!

  256. הדר Says:

    שלום!!!!

    צהריים טובים לכולם 😛

  257. t Says:

    היי הדרי חופש היום?

  258. הדר Says:

    כן 🙂

    איזה כיף!!!!!!

  259. 0ra Says:

    הפיה הטובה והמתוקה תפסיקי לעבוד כל כך קשה.מרוב שאני שומעת על נשים שמנקות וטורחות,ביומיים האחרונים התחלתי גם לנקות לא נעים.

  260. t Says:

    נכון מגיעה לך כל השבוע את לומשת ועובדת קשה 🙂

  261. t Says:

    לומשת=לומדת

  262. 0ra Says:

    t מתוקה את ישנה לפעמים?

  263. t Says:

    אורה חחחחח שעה פה שעה שם 🙂

  264. הדר Says:

    תיתוש אני כבר רגילה לזה…

    אבל חופש זה תמיד כיף!!!

    ועוד אח שלי הגיע לארץ לפסח אז בכלל הרבה יותר כיף!! "P

  265. t Says:

    בדרי יפה סיבה כפולה למסיבה באיפו 🙂 אח שלך מגיעה?

  266. t Says:

    באיפו=מאיפו והחיחן היה צריך להיות אחרי המסיבה

  267. הדר Says:

    הוא מגיע מלוס אנג'לס..

  268. ארנוס Says:

    היי לכולם,
    כל הבוקר לא הייתי בבית ובינתיים המחשב העלה את חלקים 22-25 של השידור של שיפ. בתל אביב ראיתי מישהי עם משקפי שמש וחשבתי לרגע שזו יסכה אבל כמובן התבדיתי…

    חלק22
    http://www.zshare.net/download/58127033350d9e86/

    חלק23
    http://www.zshare.net/download/58126839fb6d44ea/

    חלק24
    http://www.zshare.net/download/5812680411a3eaf9/

    חלק25
    http://www.zshare.net/download/58126718d07363c1/

  269. t Says:

    יופי הדרי תהנו ותעשו חיים

    אףףף אני מקווה שהפעם לא תהיה לי אף שפיעה

  270. t Says:

    היי ארנוס צהריים טובים אני מאחלת לך שהשבת הזאת יצאה לך לפגוש את שלישית בנות קורנפלד המופלאות 🙂

    תודה על הקישורים האם אלה הקישורים האחרוניםהאו שיש עוד

  271. הדר Says:

    תודה תיתוש 😛

    וארנוס תודה על כל הקטעים!!!!!

  272. ארנוס Says:

    תודה טי, יהיה חזירי מצידי לבקש לפגוש את כל השלישיה, אפילו אחת מהן לזכות לפגוש זה הרבה.

    יש עוד, יש סה"כ 30 קטעים. אני עכשיו מעלה עוד ארבעה, ויש אחד לפני האחרון שהוא קצת יותר גדול אז אותו אני משאיר לסוף. יש סיכוי שהיום הכל יגמור לעלות.

  273. t Says:

    ארנוס לא אמרתי שתבקש לפגוש התכוונתי שתפגוש אותן במיקרה ברחוב 🙂 ואל תתביש לגשת אלה להגיש שלום ןארי שפרה כבר מקירה אותך 🙂

  274. t Says:

    הלהן הנון ברחה לי למקום אחר להגיש=להגיד

  275. עדידוש Says:

    צהריים טובים לכולם, חזרתי מארוע מרגש – "ים של דמעות" זרם מהעיניים של כולנו 😉 8)
    אורה, הבלוג פעיל 24/7 , זה חלק מהקסם שלנו, של כל החברים פה 😛
    שבת שלום, שלווה ורגועה לכולם!

  276. ארנוס Says:

    טי אני לא בטוח שהיא תזכור אותי, בכל זאת ניגשים אליה עשרות אנשים כל יום. אי אפשר לזכור את כולם גם אם ממש מנסים. ואת יסכה ובת שבע מעולם לא פגשתי אז הסיכוי שיהיה לי אומץ לגשת הוא לא גבוה.

  277. הדר Says:

    היי עדידוש!

    שמחה שנהנת… 🙂

  278. עדידוש Says:

    היי הדר, תודה, היה כיף ומרגש 🙂

    קבלו משהו חמוד לקראת השבת –

    ועכשיו הגיע הזמן לשנ"צ של שישי, נשתמע 😉

  279. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עדידוש, אני מנסה לחייג אלייך (לא בטוח שאני מחייגת את המספר הנכון) ואינך משיבה
    תוכלי לצלצל אלי?

  280. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה מה את הולכת לישון עכשיו בדיוק כשאני מגיעה?

  281. הדר Says:

    עדידוש לילה טוב..
    חלומות טובים 🙂

  282. t Says:

    היי עדידוש מזל טוב לסבתא שלך אני בתוחה שהיה מרגש

    היי קיפי מה שלומך

    ארונס שפרה בתוח תזקור אותכה אל תשכח שאותך היא פגשה והיתם ביחד 3 שעות והמתנות שהבאתה לה תבתך בעצמך לדעתי כשיהיה מפגש כזה שפרה בעצמה תפני אלך ותצעק ארנוסססססס 🙂

  283. ארנוס Says:

    טי זה לא יהיה טוב, אם היא תצעק את זה אני נופל על המקום…

  284. t Says:

    חחחח טוב ארנוס אל תפגוש את שפרה ואחיותייה הבריאות שלך הרבה יותר חשובה לנו 🙂

  285. ארנוס Says:

    הכי טוב לפגוש אותן בידיעה שזה עומד לקרות ולא בהפתעה, ככה באים רגועים ואין סכנה… כמו שהיה במפגש.

  286. t Says:

    ארנוס כל מה שרציתי זה שיהיה לך כיף לפגוש אותן ולא משנה באזו דרך אבל שחלילה שלא תיפצע אז בוא נסכם שאתה פוגש אותן ויוצא מהפגישה ברי ושלם 🙂

  287. סער Says:

    שלום לכולם. רציתי לשאול האם יצא אולי למישהו לראות בשעות הבוקר את מירי נבו בערוץ המוזיקה. רציתי לדעת האם היא החליפה חולצה או שהיא עם אותה חולצה מהבוקר?
    תודה מראש 🙂

  288. רמה Says:

    צהריים טובים לכם 🙂
    שתהיה שבת שלום וסופ"ש נעים.
    אוהבת את כולכם אפילו אם אתן זקנות משועממות 😛
    נשתמע מחר בלילה.

  289. רמה Says:

    -אתם

  290. עדידוש Says:

    אני כותבת לכם מתוך חלום…אורה המקסימה ביקשה שאשים קישור ל"מי הם כוכבי ההגדה שלכם?" {אורה בהזדמנות אלמד אותך להעביר קישורים 😉 }
    אני מתנצלת, אבל התמונה קצת קשה לעיכול…כנסו לסקר והצביעו!
    שימו לב איפה כתובה שפרה וכמה זה מתאים 😛
    ולעומתה הבובלילה! 😆

    http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-47b885543d66021004.htm

  291. גוויני Says:

    עדידוש,
    תודה על הלינק!
    לדעתי יהיה קרב צמוד בין שיפ למנחם.
    (ד"א חזרתי אלייך קודם… כנראה ישנת…)

    סער- לא ראיתי ערוץ 24 אז אין לי מושג לגבי החולצה, אבל למה זה מעניין אותך
    כ"כ?

    זהו, שיהיה לכולנו שבת שלום!
    נתראה במוצ"ש…

  292. t Says:

    עדידוש תודה על הלינק תמשיכי לישון

    גוויני שבת שלום וכל טוב

  293. חיה Says:

    עדידוש תודה על הקישור
    הקדמת אותי.
    מובן שצריך מכל מחשב להצביע לשפרה
    כי הזכרון של הציבור קצר
    ויהיה עצוב אם שפרה תפסיד למנחם.

  294. ארנוס Says:

    הנה חמשת החלקים האחרונים של השידור:

    חלק26
    http://www.zshare.net/download/58135099be8773dd/
    חלק27
    http://www.zshare.net/download/5813540424419a4a/
    חלק28
    http://www.zshare.net/download/581350495d9eebc2/
    חלק29
    http://www.zshare.net/download/581399114bd94d18/
    חלק30
    http://www.zshare.net/download/581323286306c893/

  295. ארנוס Says:

    וכמובן שהצבעתי לשיפ… לא רואה איך מנחם בן מהווה תחרות בכלל.

  296. ארנוס Says:

    והנה לסיכום כל חלקי השידור של שפרה, יש כאן את כל השידור למעט חצי שעה בערך בין עשר וחצי לאחת עשרה באותו ערב, שמשום מה זה לא הקליט.

    חלק01
    http://www.zshare.net/download/580293123480641c/
    חלק02
    http://www.zshare.net/download/5804879008c2a049/
    חלק03
    http://www.zshare.net/download/58050812f31e26aa/
    חלק04
    http://www.zshare.net/download/58072564c3ed3330/
    חלק05
    http://www.zshare.net/download/5807285500a99d94/
    חלק06
    http://www.zshare.net/download/58076873bc156050/
    חלק07
    http://www.zshare.net/download/58074085bc348cf4/
    חלק08
    http://www.zshare.net/download/5807698521f88755/
    חלק09
    http://www.zshare.net/download/58084515e2b7ebfc/
    חלק10
    http://www.zshare.net/download/580846708d1a5e17/
    חלק11
    http://www.zshare.net/download/5808135374d3e511/
    חלק12
    http://www.zshare.net/download/580933010c089d35/
    חלק13
    http://www.zshare.net/download/5808947505a256d7/
    חלק14
    http://www.zshare.net/download/580928363e9d9c5d/
    חלק15
    http://www.zshare.net/download/5809496275834426/
    חלק16
    http://www.zshare.net/download/58095238ed07b27b/
    חלק17
    http://www.zshare.net/download/580956258b103b89/
    חלק18
    http://www.zshare.net/download/580955576dddd764/
    חלק19
    http://www.zshare.net/download/5809601712b956df/
    חלק20
    http://www.zshare.net/download/5809607209652f8a/
    חלק21
    http://www.zshare.net/download/5809899979e28ea1/
    חלק22
    http://www.zshare.net/download/58127033350d9e86/
    חלק23
    http://www.zshare.net/download/58126839fb6d44ea/
    חלק24
    http://www.zshare.net/download/5812680411a3eaf9/
    חלק25
    http://www.zshare.net/download/58126718d07363c1/
    חלק26
    http://www.zshare.net/download/58135099be8773dd/
    חלק27
    http://www.zshare.net/download/5813540424419a4a/
    חלק28
    http://www.zshare.net/download/581350495d9eebc2/
    חלק29
    http://www.zshare.net/download/581399114bd94d18/
    חלק30
    http://www.zshare.net/download/581323286306c893/

  297. מ.ל Says:

    הדר הבנתי שאת לומדת כלכלה חשבונאות, איפה את לומדת?

  298. סער Says:

    אלפי תודות ארנוס, כל הכבוד איש יקר. מה היינו עושים בלעדיך 🙂
    אוהבים אותך המון 🙂

  299. t Says:

    תודה ארנוס יקר

  300. 0ra Says:

    ארנוס אין אנשים כמוך אתה זן נדיר איזה כייף שהתברכנו בך תודה

  301. הדר Says:

    ארנוס תודה רבה!!!
    עזרת מאוד לאנשים כמוני שלא יצא להם לראות את השידור 🙂

  302. ארנוס Says:

    תודה אנשים, בבקשה תעבירו לכמה שיותר אנשים את הלינקים כדי ששיפ תקבל מקסימום חשיפה.

  303. עדידוש Says:

    ערב טוב לכולם 😛
    בחדשות שישי בערוץ 2 היתה היום כתבה מאוד מרגשת על סולן להקת מופע הארנבות של ד"ר קספר – אורן ברזילי.
    הסיפור המרגש הוא שבמהלך הקאמבק של הלהקה אורן הרגיש שנרדמות לו הידיים ותוך יומיים הידרדר מצבו עד שיתוק בכל הגוף, למעט מערכת הנשימה…הוא היה בסכנת חיים ובעזרת המון כוח רצון ופיזותרפיה אינטנסיבית הוא חזר לחיים תקינים, עדיין עם קשיים ואפילו חזר להופיע. בקרוב יוצא דיסק חדש ללהקה.
    השיר "תראו אותי" שאחרי האה"ג, מיד נמרח לנו חיוך על הפנים כשאנחנו שומעים אותו נזכרים ברגע היציאה של שפרה מהבית, שלהם 🙂

  304. זיו Says:

    שבת שלום לכולם.

  305. זיו Says:

  306. עדידוש Says:

    היי זיו, שיר מעולה!
    קבל שיר טוב

  307. t Says:

    ערב טוב ושבת שלום זיו ועדידוש

  308. זיו Says:

    היי עדי.המון זמן לא דיברנו.
    אני מת על הלחן של השיר הזה.

  309. עדידוש Says:

    היי תיתוש, מה שלומך?
    נכון זיו, שניייייייים שלא דיברנו 😉

  310. זיו Says:

    ערב טוב תיתוש.

  311. t Says:

    עדידוש שלומי ככה ותרכה לא משהו

  312. עדידוש Says:

    תיתוש, תרגישי טוב 🙂
    זיו שירים מעולים…נא להמשיך את הפלייליסט, תודה 😛

  313. זיו Says:

    תיתוש מה קרה?
    עדי-חבל שאני לא יכול להגיד את אותו דבר על השירים שלך.

  314. עדידוש Says:

    זיו, גם אני לא התחברתי לשיר האחרון ששמת! קבל ביטול על המילים "שירים מעולים" 8)

  315. t Says:

    עדידוש תודה
    זיו לא קרה כלום פשוט היתי קצת בהיי בימים האחרונים ועכשיו אני בירידה אבל לא נורה יעבור

  316. זיו Says:

    עדי-את לא חייבת זה בסדר.ותפסיקי למחזר שירים שכבר שמתי בעבר -be creative.

  317. Amitush Says:

    ערב טוב ושבת שלום 🙂

  318. עדידוש Says:

    זיו, מה לעשות יצירתיות ואני לא גרות באותה דירה 😉

    תיתוש השיר בשבילך –

  319. עדידוש Says:

    היי עמיתוש, שבת שלום 🙂

  320. זיו Says:

    ערב טוב עמיתוש.
    עדי-שמנו לב.

  321. Amitush Says:

    היי לכם עדידוש וזיו,מה קורה?

  322. t Says:

    היי עמיתוש

  323. עדידוש Says:

    תיתוש, הפעם שיר של אילן ואילנית –

    זיו, אולי תלמד אותי מהי יצירתיות?

    עמיתוש, אחלה שיר 🙂

  324. t Says:

    עדידוש תודה 🙂

  325. אילנה Says:

    שבת שלום,שבת נעימה ומהנה.

  326. עדידוש Says:

    זיו, קבל שיר טוב

    תיתוש, הפעם גלי עטרי – דרך ארוכה

    אל תיבהלו, ארנוס לבש את הסרבל הכחול והוא עובד על הבלוג 😉

  327. t Says:

    שבת שלום אילנה מה שלומך?

  328. זיו Says:

    עדי-זה קל,כל מה שאת לא {שיר יפה}.
    אילנה אהלן.

  329. אילנה Says:

    היי תי יקרה,שלומי טוב,הילדים צופים בסרט והמהומה רבה 🙂

  330. עדידוש Says:

    זיו, תודה על ההסבר…"מכל מלמדי השכלתי" 8)

    מוקדש לכל הנשים בבלוג – "מה שאת אוהבת"

  331. אוריתי Says:

    ערב טוב ושבת שלום לכולם,
    היום הייתי כל כך עייפה שישנתי בצהרים מארבע עד שמונה, אפילו לא הדלקתי נרות שבת.
    עכשיו גמרתי לעזור לקטנה לארוז לטיול צופים, מחר אני צריכה לחזור על התהליך עם הגדולה שנוסעת לסדנת מחול. היאוש הגדול ששתיהן חוזרות ביום שלישי בערב וצריך שוב לארוז כי למחרת אנחנו טסים לכרתים.
    הצבעתי כמובן לכוכבת הגדת הפסח שלי. תודה על הקישור, רק על תתקבקו שם , אין צורך להוסיף רייטינג לחתונה המאוסה הזו.

  332. t Says:

    עדידוש תודה רבה אני כבר מרגישה יותר טוב עם השירים שאת שמה 🙂

  333. עדידוש Says:

    היי אוריתי, שהקטנה תהנה בטיול פסח, איזה כיף זה. 😛 היא הכינה צ'ופרים?

  334. אילנה Says:

    היי אוריתי,שבת שלום.

    גופך היה זקוק למנוחה ושינה,טוב שישנת.
    הבנות מכייפות וזה נהדר.

  335. t Says:

    שבת שלום אוריתי אתם בחודש על מיזוודות קשה קשה קשה 🙂
    גם אני הצבעצי לשפרתנו ואני לא מטקבקת וגם לא קוראת תגובות

  336. עדידוש Says:

    תיתוש יקרה, בשמחה, מוזיקה עושה טוב על הנשמה.
    שיר נוסטלגי ויפה – "בארץ אהבתי" – צוות הווי צנחנים.

  337. t Says:

    קום והיתהלך בארץ

  338. אוריתי Says:

    היי עדידוש, אילנה ותיתוש,
    הקטנה לא הכינה צ'ופרים משום מה וגם אני לא הכנתי לה, בדרך כלל אני שמה לה בתיק מתנה קטנטונת ופתק קטן לכל ערב. הפעם זה טיול מים אל ים ונראה לי שיהיו עסוקים.
    תיתוש, אכן צרות של עשירים, אבל מה לעשות שאני אומנם לא פולניה אבל חושבת כל הזמן על הכביסות שאצטרך לעשות:(
    עדידוש, ספרי קצת על יום ההולדת של סבתא.

  339. t Says:

    ארת ישראל יפה

  340. t Says:

    ארץ ישראל יפה

  341. t Says:

    סליחה

  342. עדידוש Says:

    אוריתי, טיול מים אל ים הוא הטיול הכי כיפי שיש 🙂 בכיף הייתי מצטרפת אליה אם זה היה אפשרי 😉 אני עדיין זוכרת חוויות מהטיול שלי שהיה כבר לפני 14 שנה 😆
    לגבי יום ההולדת, כבר כתבתי כאן שהיה ארוע מאוד מרגש, הכנו לסבתא שלי הרבה הפתעות, בין היתר ספר עם תמונות וסיפורים מכל תקופה בחיים ואנחנו הנכדים אמרנו משפטים אופיינייים שסבתא אומרת לנו – כמו: "עבודה היא חיינו אבל לא בשבילנו",
    "כשיוצאים מהבית, תמיד להשאיר אותו מסודר כי אף פעם לא יודעים עם מי חוזרים".

  343. t Says:

    אוריתי תחשבי רק על הטוב ותשכחי את את כל השאר סך הכל הבנות יהנו בטיול ואחר כל הטיול ליון כל המשפחה אז שטויות מה זה קצת כביסה 🙂

  344. ארנוס Says:

    הנה התמונה יומית, תראו איזה לחיים מדהימות יש לשפרה.

    נראה לי שאפרוש עכשיו, העיניים נעצמות…
    אגב, אם היו שינויים בבלוג הם לא ממני, לא התעסקתי עם זה היום.

    לילה טוב לכולם!

  345. עדידוש Says:

    קבלו תיקון!
    מי שלבשה הערב את הסרבל הכחול היא קיפוש היקרה 🙂 תודה קיפוש.

  346. אילנה Says:

    עדידוש,מזל טוב והרבה בריאות לסבתא.

  347. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס יקר, חלומות נעימים.

  348. אוריתי Says:

    עדידוש, איזה כיף לחגוג יום הולדת לסבתא.
    לגבי טיול הצופים, אני סבלתי בטיולים האלה מאוד ואני מעריצה את הקטנה שיוצאת
    לכל הטיולים והמחנות האלה ואפילו נהנית.

  349. עדידוש Says:

    תודה אילנה, סבתא שלי היא אישה מדהימה, פשוט להסיר בפניה את הכובע.
    לסבתא שלי יש הומור נהדר, היום למשל, דודה שלי אמרה, לאסוף את כל הברכות והדברים שהכנו שיהיו לסבתא שלי בבית כדי שהיא תראה אותם למי שיגיע אליה.
    וסבתא שלי ענתה לה:"מי שמגיע אלי נמצא פה" 😛
    – כל המשפחה והחברים שלה היו בארוע!

  350. t Says:

    תודה ארנוס ולילה טוב חלומות פז

  351. אילנה Says:

    לילה טוב ארנוס ,חלומות טובים ונעימים.

  352. אוריתי Says:

    לילה טוב ארנוס יקר וחלומות מתוקים.

  353. t Says:

    לילה טוב לכולם אני הולכת לישון

  354. אילנה Says:

    לילה וב תי,חלומות טובים ושינה ערבה.

  355. t Says:

    תודה אילנוש
    ביי

  356. עדידוש Says:

    לילה טוב תיתוש, אני מאחלת לך שתקומי מחר בבוקר עם שיר חדש בלב.

    יהודה פוליקר – "חלון לים התיכון"

    הנגינה בתחילת השיר פשוט מדהימה.

  357. אוריתי Says:

    תיתוש לילה טוב וחלומות מתוקים, מייד אבוא לכסות אותך.
    מה קרה לתי שהלכה לישון מ וקדם היום?

  358. אוריתי Says:

    לילה טוב לכל מי שנותר ער, גלוי או סמוי ושבת נעימה לכולם!

  359. אילנה Says:

    לילה טוב לכולם,שינה ערבה,שבת מהנה ונעימה.

  360. עדידוש Says:

    ליל מנוחה אילנה ואוריתי יקרות, חלומות פז 😛
    מישהו נשאר ער?

  361. אביגייל Says:

    מישהו בבית ????

  362. זיו Says:

    בגלל קשיים טכניים נפתח פוסט זמני.
    פוסט זמני:

  363. עדידוש Says:

    קבלו ביטול…אין פוסט זמני חדש, עד להודעה חדשה.
    זיו ואביגייל, תודה על ההתגייסות לעזור במשימה, אתם מקסימים 🙂

  364. אביגייל Says:

    שלום שלום – אני במקום הנכון ???
    תי הלכה לישון ? אז אפשר לכסות אותה סוף סוף פעם אחת במקום שהיא תכסה את כולנו ??
    מי ער ?

  365. אביגייל Says:

    שמעת זיו ?? אנחנו מקסימים !!! ובכלל לא ידענו 🙂

  366. עדידוש Says:

    אביגייל, אני פה…עירנית להפליא! לא ברור איך ומה קורה 😆

  367. זיו Says:

    אביגייל-תדברי בשם עצמך,אני תמיד ידעתי שאני מקסים.

  368. אביגייל Says:

    עדידוש, זה האביב הטפשי הזה, והריחות המשכרים בחוץ ..

  369. אביגייל Says:

    זיו, אתה צודק למחצה … שנינו ידענו שאתה מקסים …

  370. עדידוש Says:

    זיו אתה צודק! אתה סופר-מקסים 😛 וגם את אביגייל יקרה…בלי ויכוחים 😉
    אביגייל, איך את אומרת על האביב שהוא טפשי? יש כל כך הרבה פריחה, העצים מלבלבים, יש אווירת חג בכל מקום, תענוג!

  371. זיו Says:

    אביגייל באמת איך את מעיזה להגיד על האביב טיפשי.אביב זאת העונה הכי יפה.

  372. אביגייל Says:

    עדידוש, מפאת יום הולדתך הקרב ובא עלינו לטובה, אפרגן לך הפעם את הניחוחות והפריחה והלבלוב והחגיגיות … אבל רק הפעם 🙂

  373. זיו Says:

    אממ אממ גם היומלדת שלי קרב ובא וגם אני נולדתי באביב.

  374. עדידוש Says:

    מזל שיש לי יום הולדת 😆 אני אוהבת את האביב גם בלי קשר 🙂
    זיו, טוב שיש מישהו בצד שלי {ולא תיאמנו ביננו גירסאות} 😆

  375. עדידוש Says:

    זיו, קבל שיר שהתנגן לי כבר כמה ימים בראש 😉

  376. אביגייל Says:

    תסלחו לי מאוד . זה מאוד בנאלי לאהוב אביב. מי לא אוהב אביב ?? מילא סתיו. יש סיכוי קלוש שיבוא אחריו איזה חורף סמלי … אבל אביב מביא בעקבותיו קיץ וחום ולחות ויותר מדי אור ויתושים ונחשים וג'וקים ומה לא ??? לא כייף בכלל.

  377. אביגייל Says:

    אתה יכול לגלות מתי יום ההולדת שלך ?

  378. עדידוש Says:

    אביגייל, במקרה הזה, אין לי שום בעיה להואשם בחטא הבנאליות…אני עוד אמשיך להפתיע אותך ואגיד שגם עם הקיץ הישראלי אני מסתדרת לא רע 8)

  379. אביגייל Says:

    עדידוש, יש לך ערוץ 8 ?

  380. זיו Says:

    עדי-שיר חביב ביותר.
    אביגייל-בכייף.ב7.5

  381. אביגייל Says:

    כן כן עדידוש, עלייך אני מאמינה הכל …. לך בכלל מתאים לאהוב את כל עונות השנה … לקבל ברוח טובה כל עונה עם מה שהיא מביאה 🙂

  382. עדידוש Says:

    כן אביגייל 🙂 יש לי ערוץ 8
    זיו, עוד אחד של סלין, הפעם קצת יותר קצבי.

  383. זיו Says:

    עדי אני רואה טניס עכשיו אז זה קצת בעייתי לשמוע מוזיקה.

  384. דדהדס Says:

    אביגייל
    כל מה שאמרת עכשיו על האביב את צודקת ב 100 אחוז
    אין כמו הסתיו שחבל שהוא קצר ואת זה אני הכי אוהבת.
    חזרתי עכשיו מבילוי אני עיפה מאד ,,,,,
    באתי לכמה דקות,,,
    היי זיו אותך לא ראיתי הרבה זמן
    היי עדי,,

  385. עדידוש Says:

    זיו, תהנה מהמשחק! 🙂 אני אשים שירים יפים לעצמי 8)

  386. זיו Says:

    אהלן דדהדס.
    תשימי אני אשמע אחר כך ואראה עד כמה הם מגעילים.

  387. עדידוש Says:

    היי דדהדס, אני שמחה שנהנית 🙂

  388. אביגייל Says:

    זיו, נרשם בזכרוני .
    עדידוש, אני פונה אלייך גם כי את דולפינה, וגם כי אני זוכרת שלזיו אין את הערוץ. אם מתחשק לך , תדפדפי בתפריט, יש סרט מקסים מקסים על דולפינים מצילים חיים. שני סיפורי אמת מהממים ! מאוד ממליצה.

  389. עדידוש Says:

    זיו, נראה לי שאם תדע איזה שירים אני מתכננת לשמוע עכשיו, תתחרט על המשפט שאמרת עליהם 8)
    אחרון של סלין

    שיר שאתה מאוד אוהב 😉

  390. אביגייל Says:

    אהלן דדהדס. הסכמתך מבורכת ….

  391. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב לכולם

  392. זיו Says:

    עדי-זה ממש אמין.אולי השיר לא מגעיל אבל המחזור שלך גורם לי לבחילה {מזכיר לך משהו לא?}.
    היי צופה.

  393. עדידוש Says:

    תודה אביגייל, אני אבדוק 🙂
    היי צופה, שיר מ-ד-ה-י-ם! 8)

  394. אביגייל Says:

    אהלן צופה. אני מפקידה בידייך הנאמנות את עדידוש העירנית במיוחד לכבוד האביב, שבת שלום לכם דדהדס וזיו וצופה ועדידוש, נשתמע מחר.

  395. עדידוש Says:

    זיו, אם אתה פותח פה את הקלפים…גם אני יכולה? 😉 להגיד מה קורה עם הפלייליסט היומיומי שלך? 8)

  396. עדידוש Says:

    ביי אביגייל, שבת כיפית 🙂

  397. צופה באח הגדול Says:

    היי עדי וזיו

  398. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אביגייל,
    תנסי להנות מהאביב 😉

  399. עדידוש Says:

    אביגייל, זיו מוסר לך לילה טוב, משום מה הבלוג לא מאפשר לו לשלוח את ההודעה.

  400. אביגייל Says:

    תודה תודה, שבת אביבית נעימה לכולכם 🙂

  401. Amitush Says:

    TESTING 123

  402. צופה באח הגדול Says:

  403. אביגייל Says:

    טוב מה – – – אני לא אחזור להגיד לילה מעולה לעמיתושק'לה ????????

  404. עדידוש Says:

    חחחחח עמיתוש, את אלופה! תודה יקירתי 🙂
    צופה, תודה על השירים, הם מעולים, קצת שינוי…זיו האשים אותי במיחזור בלתי פוסק! ודי בצדק.

  405. Amitush Says:

    חחחח אביגייל שלי!! את כבר הולכת לישון?? טוב בעצם כבר די מאוחר ואת בשלבי החלמה אז אני בהחלט מבינה 🙂
    אגב,אני נולדתי באביב כך שאת חייבת לחבב אותו אולי במקצת?

  406. Amitush Says:

    תיקון-בשלבי החלמה
    לילה מעולה יקירתי 🙂

  407. אביגייל Says:

    עמיתוש, זהו , שברתם אותי ! גם את , גם עדידוש , גם זיו , גם כלתי היקרה – אין , אין על האביב ! השתכנעתי ! תאריך מדוייק בבקשה, אם אפשר ?? ומה שלומך ?

  408. צופה באח הגדול Says:

    עדי, אין בעיה. יש לי עוד ארסנל 8)
    לא משנה כמה זמן עבר מאז, עדיין "הביטויים" לא נמאסו עליי חחח

  409. Amitush Says:

    חחחח אביגייל , את מתוקה!
    אני נולדתי ב 12 למאי ,שנת 1975 🙂

  410. אביגייל Says:

    עמיתוש, הכל נרשם ! את צעירה בשנתיים מהבן הבכור שלי .
    עמיתוש, איך אתם חוגגים את ליל הסדר ?

  411. עדידוש Says:

    גם אצלי צופה יקרה, יש ביטויים שטבועים היטב בזכרון ובחלקם אני משתמשת … היום למשל בשיחה עם זיו על היצירתיות – תעלי קצת למעלה ותראי את התגובה שלי וכמובן "שניייייים" ואני אגלה לך סוד –
    ששששש שאף אחד לא ישמע, זיו אמר לי בשיחה אתמול "חזירה וגרגרנית" חחחחחח

  412. Amitush Says:

    אנחנו עושים את הסדר אצלנו ומארחים זוג חברים עם הבן הקטן שלהם,יהיה שמח 🙂
    את עושה עם הבנים בטח נכון??
    אני כבר רוצה להיות אחרי ולהנות מחופשת האביב 🙂

  413. Amitush Says:

    שיר אהוב במיוחד

  414. אביגייל Says:

    עמיתוש, נכון לעכשיו רק דן ואני , במתכונת ששי בערב – שקט ושלווה , כמו שאנחנו אוהבים …

  415. צופה באח הגדול Says:

    חחח עדי, אל תדאגי אני לא אספר לאף אחד

  416. Amitush Says:

    אביגייל,נשמע כיף אמיתי!! אני אוהבת לעשות את הסדר רק עם אנשים שאני אוהבת ובנחת. אישית,הייתי מעדיפה לעשות את הסדר לבד רק המשפחה הגרעינית שלנו אבל אני יודעת שלילדים יהיה יותר מעניין עם אורחים אז בשבילם הכול 🙂
    תהיה לי הרבבבבבה עבודה במטבח,אני כבר מקטרת חחחח 🙂

  417. צופה באח הגדול Says:

  418. עדידוש Says:

    חברות יקרות וזיו יקר, עייפתי ואני צריכה לקום מחר יחסית מוקדם.
    לילה טוב לכולם, לגלויים ולסמויים 8)

  419. אביגייל Says:

    עמיתוש, בצדק את מקטרת …
    טוב, כייף שהספקתי לפגוש גם אותך יקירתי. עכשיו אני יכולה ללכת לנמנם קצת. חיבוק, לילה טוב לכולם פעם שנייה …

  420. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב וחלומות נעימים עדי
    😉 http://www.youtube.com/watch?v=SjtIdtwdVmo

  421. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש ואביגייל, שינה מתוקה וחלומות נעימים 🙂

  422. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אביגייל

  423. זיו Says:

    לילה טוב עדידוש ואביגייל.

  424. Amitush Says:

  425. צופה באח הגדול Says:

    עמית'וש תמיד אני יכולה לסמוך עליך מאלה שיתנו לי השראה למרות השעה 😉

  426. Amitush Says:

    חחחח צופה, אני תמיד לשרותך

  427. צופה באח הגדול Says:

    למרות שאביגייל כבר הלכה, שיר בשבילה "הביאו את הסתיו" חח

  428. Amitush Says:


    היתה אחלה להקה

  429. זיו Says:

    אני פרשתי למיטה.
    לילה טוב לכולם.

  430. Amitush Says:

    באמת לא הבנתי לאן נעלמת אדון זיו! 🙂
    לילה טוב וחלומות נעימים

  431. Amitush Says:

  432. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב זיו

    עמית'וש, אני מקדישה לך את השיר הבא.. "בואי ניפרד" חח
    אני הולכת לישון, המשך לילה טוב 😉

    אז בואי ניפרד ונעשה את זה יפה 🙂

  433. Amitush Says:

    חחחח לילה טוב צופה 🙂

  434. צופה באח הגדול Says:

    אביגייל ביקשה ממני לכסות את כולם, אז אני בדרך 😉
    אני אכסה אותך קצת לפני השינה חח. טוב, זה הזמן שלי לישון!!
    לילה טוב

  435. הדר Says:

    לילה טוב לציפורי הלילה… 😛

    מישהו עוד פה ?

  436. הדר Says:

    טוב כנראה שאין פה אף אחד אז אני אזוז לישון

    שיהיה לילה טוב לכולם!!!!! 🙂

  437. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם, נפתח פוסט חדש שכותרתו – חברים יקרים.

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/04/%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%99%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%9d/#respond

התגובות סגורות.


