יום כתום

by

rabbit-lying2

כתום זה שמש,
כתום זה תפוז,
כתום זה שמח,
אבל אין עוד חרוז…

אז שיהיה לכולנו יום כתום,
ושפנפן בצבע שאת הפוסט יהלום!

320 תגובות to “יום כתום”

  1. t Says:

    חחחח אזה יופי

  2. t Says:

    תוגה לכל בעלה השם הכחול

  3. t Says:

    תודה

  4. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש ביקשת 🙂

    עדידוש, שתפי אותנו איך זיו המבריק הצליח להפיל אותך?

  5. t Says:

    חחחחח קיפי תודה

  6. t Says:

    חחחחח קיפי תודה .

  7. t Says:

    סליחה

  8. דדהדס Says:

    נו קיפ
    מה היינו עושים בלעדייך,,,
    תמשיכי לנבוח זה בסדר לפחות מבחינתי…

  9. עדידוש Says:

    בהמשך לתגובה של קיפוש בבלוג הקודם –
    קיפוש אני לא מפחדת מחשיפת השיניים…ראיתי איך היא הפכה למרגרינה ברגע שליטפתי לה את הצוואר!

    בשל קצב החלפת הפוסטים – זו הזדמנות להזכיר לכם לשלוח בבקשה רעיונות לפוסטים לאילנה.

  10. אילנה Says:

    קיפושקהההה,יופי לראותך אבל…עייפתי מעמל היום ואזני נצלתה משיחת הטלפון,כעת הגיע הזמן לישון 🙂

  11. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אפרופו תפוזים, שיר שאני מאוד מאוד אוהבת

    אריק אינשטיין – קילפתי תפוZ

  12. אילנה Says:

    עדידוש יקרה,אילנה מפשלת עם הפוסטים,בשמחה אקבל רעיונות,אני יושבת ראש ועדת התרבות של הבלוג.

  13. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אילנוש 😦

  14. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה אילנה, רק חסר לנו צוות הווי ובידור

  15. אילנה Says:

    קיפוש,למה את עצובה? אני רק הולכת לישון ולחלום חלומות נעימים והעייפות תתפוגג לה,קבלי חיבוק!

  16. אילנה Says:

    חחחחחחחח,קיפוש,אפשר לארגן כאן,אני מזהה כאן מספרי בדיחות,זמרים וזמרות ,אוהבי שירה ומבקרת מוסיקה נפלאה.

  17. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חכי חכי עדישוש, קיפי יודעת לקרוא ואפילו להבין את הנקרא 🙂

    שתפי שגם אני אצחקק

  18. אילנה Says:

    ארנוס,תודה על הפוסט החדש!

  19. t Says:

    אילנוש לילה טוב שינה ערבה וחלומות פז חיבוק גדול מימני

    אירית ואביגייל אם אתן פה הגיעה הזמן להשמיעה קול אני מתגעגעת

  20. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    נו אילנה, עד שאת פה את נגמרת לי מהר ! ואני כה מתגעגעת

    חה חה אילנה אפילו מטגני חצילים

  21. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    LOL אילנה, ארנוס הלך לישון מזמן

  22. דדהדס Says:

    עכשיו הייתי מאד רוצה לראות את אביגייל ואירית
    זה יכל להיות מעניין
    קיפ אביגייל ואירית בפינג פונג משעשע.
    למה לא?

  23. אילנה Says:

    לילה טוב,חלומות טובים ונעימים לכל החברים,הגלויים והסמויים.

    המשך לילה מהנה לציפורי הלילה .

    תי יקרה ,תודה על החיבוק שולחת לך בחזרה חיבוק ענק.

  24. עדידוש Says:

    לילה טוב אילנה יקרה, מחר יום חדש!

    קיפוש, זיו המבריק כתב לי מייל שבו הוא אמר שהוא כועס עלי וענה לי בקרירות, כי קראתי לו "מנחם בן" בעקבות זה שהוא העליב אותי ואמר ש"כולי רוח וצלצולים"…כמובן שלקחתי את זה קשה 😕 ואז נלחצתי כהרגלי…וניסיתי לחלוב את הסיבה ורציתי להתקשר אליו, הוא אמר שהטלפון תפוס ואמרתי לו שיתקשר כשיוכל…הוא לא ענה לי למייל במשך 20 דקות ורק אז ענה לי לטלפון 😆

  25. דדהדס Says:

    אילנה
    תפסיקי לעבוד כל כך קשה על נקיונות.

    שיהיה לך לילה טוב.

  26. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    לילה טוב אילנוש יקרה ואהובה.

    דדהדס את קוראת את מחשבותי היום.

  27. אילנה Says:

    חחחחח,קיפוש,מבטיחה מחר להקדיש לך יותר,להזכירך ,איני עובדת ביום שישי ולמרות שבסטת החצילים תהייה פעילה,אולי לכל המרבה במחיר,מכירה פומבית .
    ועכשיו באמת לישון ,בחמש וחצי אני משכימה.

    נשיקות.

  28. t Says:

    תודה אילנוש לילה טוב

    דדהדס את צריכה לקרוא להן בישפת הציפורים ציף ציףציף אני קוראת גם לעמיתוש וצופה לאן נהלמת?

  29. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עדידוש… עדידוש…אני מתארת לעצמי את הסיטואציה והתחושה שבה היית, והאמת, זה די משעשע. הנער הנבון והמקסים הזה עוד יעביר אותך סדנת חיסון רגשות.

    עכשיו תנחשי מי "סתומה אטומה ומיותרת"? LOL

  30. הדר Says:

    שלום לכולם 😛

  31. t Says:

    היי הדרי עכשיו חזרת מהעבודה ?

  32. עדידוש Says:

    היי הדר!
    קיפוש, עלייך עבדו היום?
    לא הבנתי למי התכוונת במשפט, אני מניחה שאלי? 🙄 😆

  33. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    מאיזה עץ אתם עשויים

    זה הזמן לבדוק מאיזה עץ אתם עשויים.
    האם אתם עץ שכל רוח מטה אותו הצידה?
    האם אתם עץ עם שורשים עמוקים המשתרגים יחדיו עם שורשים אחרים?
    האם אתם עץ זקוף וגאה שמשקיף על העולם מצמרתו הגבוהה?
    האם אתם עץ העומד ביופיו ובשלמותו ואינו נכנע לתכתיבים ולמזיקים?

    מצאו את תאריך הלידה שלכם וגלו מאיזה עץ אתם עשויים.

    23 בדצמבר עד 01 בינואר – עץ תפוח
    02 בינואר עד 11 בינואר – עץ אשוח
    12 בינואר עד 24 בינואר- בוקיצה
    25 בינואר עד 03 בפברואר – ברוש
    04 בפברואר עד 08 בפברואר – צפצפה
    09 בפברואר עד 18 בפברואר – ארז
    19 בפברואר עד 28 בפברואר – אורן
    01 במרץ עד 10 במרץ – ערבה בוכייה
    11 במרץ עד 20 במרץ – תרזה
    21 במרץ אלון
    22 במרץ עד 31 במרץ – שקד
    01 באפריל עד 10 באפריל – פירוס אמריקני
    11 באפריל עד 20 באפריל – עץ אדר(מייפל)
    21 באפריל עד 30 באפריל – אגוז
    01 במאי עד 14 במאי – צפצפה
    15 במאי עד 24 במאי – ערמונים
    25במאי עד 03 ביוני – עץ המילה
    04 ביוני עד 13 ביוני – אלה
    14 ביוני עד 23 ביוני – עץ תאנה
    24 ביוני ליבנה
    25 ביוני עד 04 ביולי – עץ תפוח
    05 ביולי עד 14 ביולי – אשוח
    15 ביולי עד 25 ביולי – בוקיצה
    26 ביולי עד 04 באוגוסט – ברוש
    05 באוגוסט עד 13באוגוסט – צפצפה
    14 באוגוסט עד 23 באוגוסט – ארז
    24 באוגוסט עד 02 בספטמבר – אורן
    03 בספטמבר עד 12 בספטמבר – ערבה בוכייה
    13 בספטמבר עד 22 בספטמבר – תרזה
    23 בספטמבר עץ זית
    24 בספטמבר עד 03 באוקטובר – שקד
    04 באוקטובר עד 13 באוקטובר – פירוס אמריקני
    14 באוקטובר עד 23 באוקטובר – עץ אדר
    24 באוקטובר עד 11 בנובמבר – אגוז
    12 בנובמבר עד 21 בנובמבר – ערמונים
    22 בנובמבר עד 31 בנובמבר – עץ המילה
    02 בדצמבר עד 11 בדצמבר – אלה
    12 בדצמבר עד 21 בדצמבר – עץ תאנה
    22 בדצמבר עץ אשור(בוק)

    עץ תפוחים – אהבה
    אנשי עץ התפוח הם בעלי קסם אישי, מושכים ומעניינים. מאוד נדיבים, הם מקרינים נועם, מתקשרים היטב עם הסובבים, הרפתקנים, רגישים, רוצים לאהוב ולהיות נאהבים.הם נאמנים וכשותפים הם בני זוג עדינים.

    הם חיים את הרגע, פילוסופים חסרי דאגות עם דמיון עשיר ויש להם כישורים מדעיים.

    עץ המילה (עץ ממשפחת הזיתיים) – שאפתנות
    אנשי עץ המילה מושכים באופן יוצא מן הכלל, נמרצים, אימפולסיביים, תובעניים ויכולים להיות אנוכיים. הם אינם מוטרדים מביקורת של הסובבים, הם שאפתנים מאוד, אינטליגנטים, מוכשרים ואוהבים לשחק עם הגורל ולקחת סיכונים. הם מאוד מהימנים ואמינים, נאמנים וזהירים באהבה, לפעמים ההיגיון משתלט על רגשות, אבל הם לוקחים את השותפויות שלהם מאוד ברצינות.

    אשור – יצירתיות
    אנשי עץ האשור הם בעלי טעם טוב, חשוב להם מאוד איך שהם נראים, הם מקפידים להיות בכושר (דיאטות, ספורט, וכדומה). הם חומרניים, חסכנים ויש להם יכולת ארגון טובה שבאה לידי ביטוי בקריירה ובחיים בכלל. בעלי כושר מנהיגות, הם לא לוקחים סיכונים מיותרים ופועלים על פי ההיגיון. הם חברים מדהימים ויכולים להיות חברים לכל החיים.

    ליבנה – השראה
    אנשי עץ הליבנה הם אנשים נמרצים, מושכים, אלגנטיים, ידידותיים, חסרי יומרות, צנועים, לא אוהבים התנהגות או מצבים שיש בהם גסות וולגריות. הם יעדיפו לחיות בסביבה שהטבע שולט בה ובאווירה שקטה.הם מלאי דמיון, אין להם צורך להוכיח את עצמם, הם זקוקים לשקט ואיזון, וכשיש להם סביבה שכזו הם שבעי רצון.

    ארז – ביטחון עצמי
    אנשי עץ הארז הם בעלי יופי נדיר, יש להם כושר הסתגלות, הם אוהבים מותרות, בעלי בריאות טובה, אינם ביישנים, בעלי בטחון עצמי ונוטים להסתכל על האחרים מגבוה.הם נחושים ומסוגלים לקבל החלטות מהירות. הם אוהבים להרשים אחרים, אך לעיתים הופכים להיות חסרי סובלנות. יש להם הרבה כישרונות, הם חרוצים, יש בהם אופטימיות קבועה, הם מחכים לאהבה האמתית היחידה.

    ערמונים – הגינות
    אנשי עץ הערמונים הם בעלי יופי בלתי-רגיל, אינם רוצים להרשים, בעלי חוש צדק מפותח, נמרצים ומעניינים. הם עושים שימוש מושכל בטאקט, שקולים ונמנעים מלפגוע באחרים, אך יחד עם זאת, הם מתרגזים בקלות ורגישים מאוד. לעיתים קרובות נראה כאילו הם פועלים מתוך תחושת עליונות אך למעשה הם מכסים על חוסר הביטחון. רוב הזמן הם מרגישים שלא מבינים אותם, הם מתאהבים רק פעם אחת, אך מתקשים למצוא לעצמם בן זוג.

    ברוש – נאמנות
    אנשי עץ הברוש הם חזקים, חסונים ובעלי עוצמה. יש להם כושר הסתגלות טוב והם לוקחים את מה שהחיים מציעים להם. הם אופטימיים ומרוצים, משתוקקים לכסף והכרה, אינם אוהבים להיות לבד. הם מתרגזים במהירות, נסערים, נאמנים, קפדניים אך לעיתים לא זהירים מספיק.הם משקיעים הרבה ביחסים, כמהים לאהבה ועלולים לחוש שהיא אינה מסופקת.

    בוקיצה – אצילות רוח
    אנשי עץ הבוקיצה הם בעלי מראה נעים, מקפידים מאוד על לבושם. הם שמחים, יש בהם אצילות רוח, הם נדיבים מאוד, בעלי חוש הומור, מעשיים, אוהבים להוביל, אם כי פחות אוהבים לציית, שותפים נאמנים וישרים, אוהבים לקבל החלטות עבור האחרים, לעיתים קשה להם לסלוח על טעויות.

    עץ תאנה – רגישות
    אנשי עץ התאנה מאוד חזקים, קצת עקשנים, עצמאיים, לא נכנעים להתנגדויות או וויכוחים, אוהבים את החיים, את המשפחה, ילדים ובעלי חיים. הם מוכנים לפעול למען אחרים, התחום החברתי חשוב להם. בעלי חוש הומור, לא אוהבים לעבוד קשה, יש בהם חכמה ויכולת מעשית לממש רעיונות.

    אשוח – מסתוריות
    אנשי עץ האשוח הם בעלי טעם יוצא דופן, מעוררי כבוד ומתוחכמים. יש להם נטייה למצבי רוח ולעיתים אנוכיים. הם בעלי טביעת עין טובה ואוהבים דברים יפים, יחד עם זאת, הם מאוד צנועים.הם אמינים, יש בהם שאפתנות, הם מתמידים ומוכשרים מאוד. יש להם הרבה ידידים, אך גם הרבה אויבים.

    שקד – יוצא דופן
    אנשי עץ השקד הם מקסימים, הם מגלים הבנה רבה כלפי הסובבים, יודעים להרשים ולהקסים את כולם. הם ישרים, סובלניים, ובעלי חוש שיפוט מדויק. הם לא מהססים להילחם עבור נושאים שנראים להם חשובים, במיוחד בתחום החברתי. הם זוכים לפופולאריות, יש להם נטייה למצבי-רוח והתאהבויות קפריזיות.

    אלה – טעם טוב
    אנשי עץ האלה הם בעלי יופי קריר, דואגים מאוד למראה החיצוני ולתנאים שלהם, יש להם טעם טוב, לא אנוכיים, פועלים על מנת ליצור את החיים נוחים ככל האפשר, הם מובילים את דרכם בהיגיון ופועלים על פי החוקים והנהלים, אך לרוב הם לא בטוחים בקשר להחלטות שלהם. ביחסים רגשיים הם זקוקים לנתינה וקבלה, יש להם חלומות על אהבות לא רגילות, לעתים רחוקות הם שמחים עם הרגשות שלהם, לרוב הם חשדניים ואין להם נטייה לסמוך על אחרים.

    תרזה – ספקנות
    אנשי עץ התרזה יודעים לקבל את מה שהחיים מזמנים עבורם בדרך רגועה. הם אינם אוהבים להלחם, ונמנעים ממצבי לחץ ומתח. הם לא אוהבים עצלנות ובטלנות, הם עדינים ומתונים, מוכנים להקריב למען ידידים. יש בהם הרבה כישרונות אבל הם לא מתעקשים מספיק לפתח אותם. לעיתים קרובות הם הופכים למתלוננים ומקטרים על מה שקורה סביבם. הם בני זוג נאמנים, אבל קנאים.

    אדר – חשיבה עצמאית
    אנשי עץ האדר הם בעלי חשיבה לא שגרתית, מלאי דמיון ומקוריות. הם ביישנים ומאופקים, שאפתנים, מלאי גאווה ובעלי בטחון עצמי. הם זקוקים לאתגרים ולהתנסויות חדשות, לפעמים עצבניים, הם מורכבים מאוד, יש להם זיכרון טוב, לומדים מהר לפעמים מתוך התבוננות. חיי האהבה שלהם מסובכים.

    אלון – אומץ
    אנשי עץ האלון הם בעלי אישיות חזקה, אומץ, חוסן, יודעים לעמוד על שלהם ולא מוותרים, עצמאים, בעלי נוכחות, לא אוהבים שינויים, ניצבים עם שתי הרגלים על הקרקע, מעשיים מאוד ויוזמים.

    זית – חוכמה
    אנשי עץ הזית אוהבים, מלאי חום ורגשות, טוב לב, הגיוניים, מאוזנים, נמנעים ממצבים של תוקפנות ואלימות. יש בהם שמחה, הם שלווים וסובלניים, בעלי חוש צדק מפותח, רגישים, אמפתיים, משוחררים מקנאה, אוהבים לקרוא ולשהות בחברתם של אנשים מתוחכמים.

    אורן – ייחודיות
    אנשי עץ האורן אוהבים חברה נעימה, מאוד חזקים, יודעים כיצד ליצור לעצמם חיים נוחים, מאוד פעילים, יעילים, אמיתיים, מהימנים, חברים טובים, אבל מסתפקים במעט חברים. הם מתאהבים בקלות אבל התשוקה שלהם נכבית מהר, הם עלולים לוותר בקלות, הם חווים אכזבות עד שהם מוצאים את דרכם.

    צפצפה – חוסר וודאות
    אנשי עץ הצפצפה נראים מרשימים, לא כל כך בטוחים בעצמם. הם מגלים אומץ רק אם זה הכרחי, זקוקים לסביבה נעימה ולגילויי רצון טוב מהסביבה. הם מאוד בררנים, לעיתים קרובות בודדים כיוון שהם מעוררים התנגדות. יש להם כישרון אומנותי, כושר ארגון טוב, נטייה לתחומי הפילוסופיה, ביחסים הם אמינים ולוקחים את השותפות ברצינות.

    פירוס אמריקני – רגשנות
    אנשי עץ הפירוס הם מלאי קסם, שמחים, בעלי יכולת נתינה שאין בה אנוכיות, אוהבים למשוך תשומת לב, אוהבים את החיים. קיים בהם חוסר שקט וצורך להיות בתנועה.הם מורכבים מאוד, הם גם תלותיים וגם עצמאיים. יש להם טעם טוב, כשרון ונטייה לאומנות, הם נלהבים, רגשנים, חברים טובים, אבל אם נפגעו, הם מתקשים לסלוח.

    אגוז – התלהבות
    אנשי עץ האגוז הם שונים ומלאי ניגודים, הם לא מוותרים, לעיתים קרובות עלולים להתגלות כאנוכיים ותוקפניים. יש להם אופקים רחבים, הם ספונטניים והתגובות שלהם בלתי-צפויות. יש בהם שאפתנות בלתי-מוגבלת, הם חסרי גמישות, שותפים קשים ולא שגרתיים, לא תמיד אהובים אבל לעיתים קרובות נערצים, יכולת טובה לראות כמה צעדים קדימה, מאוד קנאים, נלהבים וחסרי פשרות.

    ערבה בוכייה – מלנכוליה
    אנשי עץ הערבה הבוכייה הם מקסימים אבל יש בהם סוג של עצב. הם מושכים מאוד, ישרים, אמפתיים, אוהבים כל דבר טעים ויפה, אוהבים לטייל, חולמניים, בעלי אינטואיציה טובה, חסרי מנוחה וקפריזיים. הם יכולים להיות מושפעים מהסביבה אבל לא קל לחיות איתם, הם תובעניים מאוד. יש להם קשיים באהבה אבל בדרך כלל הם מוצאים שותף שמעגן ומקרקע אותם.

  34. הדר Says:

    כן תיתוש ואת לא מבינה מה קרה לי בדרך חזרה איזה שוטר חצוף אחד קרא לי גברת… מה גברת ??? מה??? 👿

    אני עוד כולי ילדה!!!!

  35. הדר Says:

    היי עדידוש 🙂

    אני עץ השקד!!!!! 😛

  36. t Says:

    חחחח הדרי ולמה היא קרה לך גברת מה כבר עשית?

  37. t Says:

    קיפי אפה הית לפני חודש וחצי כשעדידו הביאה לנו את העץ?
    אני בוקיצה

  38. הדר Says:

    חחח תיתוש לא עשיתי כלום סתם בדיקת רשיונות שיגרתית…

  39. דדהדס Says:

    קיפ
    אני לפי התאריך עץ תאנה.
    קראתי , אבל מאיפה זה?
    זה פולקלור, לא?

  40. עדידוש Says:

    תיתוש, את מייל העצים גוויני העבירה אלי 😛
    קיפוש, אני פירוס אמריקני 🙂 הרוב נכון…למעט הסוף {אני לא נוטרת טינה}

  41. t Says:

    הדרי גם אני היתי כורת לך גברת עם היתי רואה אותךנוהגת באחד בלילה

    יפה הדרי איזה תכונות יש לך

    שקד – יוצא דופן
    אנשי עץ השקד הם מקסימים, הם מגלים הבנה רבה כלפי הסובבים, יודעים להרשים ולהקסים את כולם. הם ישרים, סובלניים, ובעלי חוש שיפוט מדויק. הם לא מהססים להילחם עבור נושאים שנראים להם חשובים, במיוחד בתחום החברתי. הם זוכים לפופולאריות, יש להם נטייה למצבי-רוח והתאהבויות קפריזיות.

  42. הדר Says:

    חחח כן תיתוש לפי התכונות האלה אני ממש קרובה לשלמות 😉

  43. t Says:

    הדרי העץ לא משקר 🙂 🙂 🙂

  44. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס , חברה טובה שלחה לי את "אופי טופי ועץ"(ככה אני קוראת לזה) לפני שבוע בערך
    אינני יודעת איזה גוף היה ראשון להפיץ את זה, אך סביר להניח שמדובר באמונה פולקלורית משהו.

  45. הדר Says:

    תיתוש 😳

  46. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ואני אגוז 🙂

  47. t Says:

    עדידוש למה היה נידמה לי שיש לך יומולדת בקרוב?

  48. עדידוש Says:

    תיתוש, יש לי יום הולדת בקרוב ב10/4 😛 לפי התאריך העברי, ו' בניסן, אתמול היה לי יום הולדת 😛

  49. הדר Says:

    טוב חברות העיניים נעצמות לי אז אני אזוז לישון…
    מחר עוד יום ארוך..

    עדידוש מזל טוב 😛

    שיהיה לילה טוב!!!

  50. t Says:

    הדרי היה לך יומולדת לא מיזמן למה לא אמרת לנו הינו מברכיםאותך

    קיפי לך יש יומולדת בקרוב?

  51. הדר Says:

    תיתוש היה לי יומולדת בספטמבר 😛

  52. דדהדס Says:

    קיפ
    קראתי את אגוז,
    אני לא מכירה אותך אישית
    אך יש בנאמר לא מעט ממך.
    את יודעת מה……
    תמשיכי כפי שאת,, זה הקסם שלך קיפ,,

    {מעניין אותי אם את מדברת כמו שאת כותבת, לא פעם אני לא מפסיקה לצחוק,,)

  53. עדידוש Says:

    תודה הדר, שיהיה לך לילה טוב וחלומות נעימים 🙂

  54. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    כן תיתוש, החודש אחגוג לי 42 (מזל שור)
    ואת מתי תחגגי?

  55. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    טוב, לפני כשנתיים בערך, חברה טובה הרגישה קצת מדוכדכת
    ועל מנת לעודד אותה, הכנתי לה מצגת : לשיפוטכם (המצגת + השיר)

    להכנס לקישור להמתין 20 שניות לאחר מכן תקבלו הודעה "הורד את הקובץ עכשיו"
    פשוט לחצו על ההודעה ושימרו בשולחן העבודה
    הקובץ יורד תוך כמה שניות (כ 10 שניות)
    http://www.f2h.co.il/668154594

  56. t Says:

    עדידוש כל עץ רשום פעמיים ואני ראיתי את העץ באוקטובר אז יופי לך ולקיפי יש יומולדת בקרוב קיפי אני בינואר ולא תעמיני אבל אני יותר גדולה מימך
    לילה טוב הדרי

  57. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, איך אוכל להעיד על עצמי ואני כזו ענווה?
    על משפט כזה דדהדס ,מכרי הקרובים באמת, יצחקו.

    האם עניתי על שאלתך?

  58. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש, ינואר…. ינואר עושה לי צמרמורת בגוף
    זה חודש שיצא לאויר העולם הנסיך שלנו, היצירה הכיי מופלאה של חיי.

  59. עדידוש Says:

    קיפוש, המצגת מקסימה! אהבתי את התמונות והמשפטים המעולים 😛
    השיר ששמת לא מוכר ומוסיף לאווירה 🙂

  60. דדהדס Says:

    קיפ
    זה מטורף, מאיפה הבאת את זה,,,,,
    קיפ
    מספיק לראות את הלינק שהבאת
    והבן זוג שלי זורק אותי מהבית
    כי לא יכולתי להתעפק,,, וצחקתי משהו…
    מאיפה הבאת את זה…

  61. עדידוש Says:

    דדהדס, אני יכולה להעיד על קיפוש שהיא מדברת כפי שהיא כותבת בבלוג 🙂 {קיפוש אל תחשפי לעברי שיניים}

  62. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עדידוש, תודה רבה 🙂

    יש לך אישור (לכולם) להשתמש במצגת למטרות עידוד
    כל חיוך שגרמת לאחר, אזי זה חלק בלתי נפרד מהאושר.

  63. t Says:

    קיפי אזה יופי אם לא היתי יודעת שהשית הא המצגם לחברה שלך היתי חושבת שהכנת אותה לי
    אני מקווה שהנסיך שלך נולד בסוף ינואר והוא לי גדי

  64. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, זה חלק מהראש המשוגע שלי
    הכנתי לבד לבד ללא עזרה של קיפי 🙂

  65. t Says:

    קיפי את עובדת בתחום המחשבים?

  66. דדהדס Says:

    תקשיבי
    הלוואי והיה לי את הכישרון הזה,
    גם וורבאלי וגם באיור, ,,,
    אני שמחה שאצלי בבית זה קיים,,,
    ואת וארנוס מזכירים לי הרבה,,,,,

  67. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עדידוש 😳

    תיתוש, הוא אכן גדי מאושר, חכם , מדהים, קונדסון לא קטן, קפריזות, מצבי רוח
    ועלם חמודות.
    אנו פה הוריו להגן לגונן לעטוף בצמר גפן לכעוס והכל הכל באהבה וללא תנאים
    וכמה שהוא יודע את זה 🙂

  68. עדידוש Says:

    קיפוש, את יכולה להסמיק עד מחר…את מקסימה!
    ולגבי מה שדיברנו אתמול, התשובה חיובית 😛

  69. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, אני פותחת קורס בחודש מאי , לפרטים נוספים יש לפנות ל- תיתוש ועדי 🙂

    תיתוש בעבר עבדתי בתחום.

  70. t Says:

    קיפי אין לי ספק שאתם הורים למופת ואתם מגוננים השאלה היא האם הגדי מרשה לכם לגונןן עליו הוא שהוא חושב שהוא יכול לגונןן אלכם 🙂

  71. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אה, עדי, רגע, זה מה שאני חושבת שזה? מי מי גאה בך מי?
    תאמיני לי יקרה שלי, אינך יודעת כמה עשית אותי מאושרת כרגע!!!!

  72. t Says:

    חחחחחח קיפי דדהדס רוצה להירשם? 🙂

  73. דדהדס Says:

    קיפ
    יש לי חוב כלפיי הממשלה החדשה ישנה,,,


    זה קליפ מקורי שהושמע כלופ ב "ערוץ 2 הנסיוני"( כך זה ניקרא אז ),
    באמצע שנות השמונים.
    גם בערוץ 1 לא הפסיקו להראות קליפ זה.
    היום זה אקטואלי לא פחות מאז.
    אילו קליפ זה היה נעשה היום היו שמים את תמונותיהם.של הבוש והביבי…
    חברות וחברים, תעשו הפסקה של סיגריה וקפה
    אפשר גם בלי סגריה,,,
    רק 6 דקות ותישמעו ותיראו כמה אקטואלי שיר זה..
    מוקדש לממשלת ביבי לברמן כשברק משתרך אחריו.

    לילה טוב לכולם,
    והפעם הכל חייב לעבור ממול.

    קיפ
    נעמת לי עד מאד.

  74. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תיתוש, נראה שאת מכירה היטב את הגדיים?
    המתוק הזה עושה לנו בית ספר . אני מודה שהוא וקיפי היחידים בעולם כולו
    שאני כה רכה אליהם ומיררת כל פעם שהם מביטים בי.

  75. עדידוש Says:

    קיפוש 😳 תודה רבה 8)

  76. עדידוש Says:

    לילה טוב דדהדס 🙂
    צופה, אני תיכף שולחת אלייך משלחת חיפוש! הלכת לאיבוד בפוסט הקודם??? 8)

  77. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    דדהדס, סיימתי כרגע להקשיב לשיר המצחיק עצוב הזה עם האמירות הנוגעות והרלוונטיות למילניום הזה.
    ואלה שצריכים להקשיב לשירים האלה, אינם מקשיבים.

    לילה טוב דדהדס, תמיד כיף לראותך.

  78. t Says:

    קיפי בטח שאני מכירה את הגדיים ממש על בשרי
    ואת כמו שור כל מה שאת עושה זה עם כול הלב וכל מי שאת אוהבת זה עם כל הלב

  79. t Says:

    לילה טוב דדהדס ושהכל יעבור ליד

  80. t Says:

    עדידוש את יודעת מה עם עמיתוש?

  81. עדידוש Says:

    קיפוש, שירים מעולים, במיוחד אהבתי את השיר של סטינג.

  82. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    וכשאני מתעצבנת, זה גם מכל הלב תיתוש 😆

    גם אני פורשת לישון
    לילה טוב לך, לעדידוש ולמשמרת הבאה

    ד"ש חמה לאביגייל

  83. דדהדס Says:

    קיפ יקירתי
    הרבה לילה טוב לך
    ולכולם.

  84. t Says:

    אני יודעת קיפוש אבל אני דווקה מסתדרת יפה עם שוורים אני יודעת אך לפיס אותם
    לילה טוב קיפוש חלומות דבש וחיבוק גדול לגדי

  85. עדידוש Says:

    תיתוש, עמיתוש עסוקה היום 8)
    לילה טוב קיפוש, חלומות פז על חיי ברווז 😛

  86. t Says:

    תודה עדידוש

  87. עדידוש Says:

    תיתוש, גם אני פורשת לישון, מחר יש לי משמרת אצל האחיין בבוקר 😛
    אפרד באחד השירים האהובים עלי

    לילה טוב לך ולכל החברים הגלויים והסמויים 8)

  88. t Says:

    לילה טוב עדידוש שינה ערבה וחלומות פז חיבןק גדול לך ולאחין שלך

  89. t Says:

    שיר מקסיפ שנים לא שמעתי אותו

  90. 0ra Says:

    נרדמתי מוקדם בערב התעוררתי הרגע .גיל המעבר.

    העברתי לכאןאת המייל לשליחת פידבקים חיובים בקשר להגשה של שפרה בערוץ 24 .

    mazkirut@keshet-tv.com

  91. t Says:

    היי אורה מה יהיה לא תשני עוד הלילה?

  92. t Says:

    לילה טוב לכל חברי הבלוג המקסימים
    היתי אצלכם וכיסיתי אותכם אבל לא נזעתי מספיק והערתי את אורה
    לילה טוב ציפורות הלילה אירית אביגאייל צופה ועמיתוש
    בוקר טוב אורה ובוקר טוב לכל משקימי הבוקר שישיה לכם בוקר טובויום עבודה נעים
    זהו אני הולכת לישון

  93. t Says:

    בוקר טוב חברים יקרים
    בלילה ישנתם כמו תינוקות ואני כיסיתי אותכם
    ועכשיו הגיעה הזנן להשקמה אז באתי לתת לכם חיבוק של בוקר ולהחל לכם יום טוב
    נשארו לי מלה אנרגיות משלשום ואני מחלקת לכל מי שצריך
    הרבה בריאות לכולם
    בוקר טוב עולם

  94. אורית Says:

    בוקר מצוין לכולם ,

    שיהיה לכולנו יום כתום!

  95. t Says:

    בוקר טוב אורית ויום עבודה נעים

  96. עפר Says:

    הי t בוקר טוב,
    איזה יום קסום היה לנו שלשום, חבל שלא כל הימים כאלה.

    המשך יום טוב לכולם.

  97. אילנה Says:

    בוקר טוב ויום מהנה לכל החברים.

    עופר,אכן יום קסום עבר עלינו ,נהנתי מכל רגע של צפיה ואני מניחה שיהיו לנו עוד הרבה ימים כאלה.

    תי יקרה,תשמרי על עודף האנרגיות לצפורי הלילה ,תשתמשי באנרגיות הרגילות לנו,למשכימי הקום,שיהייה לך יום מהנה.

  98. t Says:

    היי עפר טני שמחה לשמועה מימך 🙂 מקווה שבעתיד תעתבי יותר
    הילנה יקרה אני כך כך רוצה לחלק לכולם וכנובן שציפורות הלילה מקבלות מימני כמות של אנרגיות כפולה 🙂

    לילה טוב אירית אחותי אביגייל צופה ועמיתוש היקרות

  99. t Says:

    טני=אני תעבי=תכתבי חחח אילנה מה יהיה אפילו את השם שלך אני משבשת
    וכנובן=וכמובן

  100. אוריתי Says:

    בוקר טוב לכולם,
    אני רואה שהיה לילה פעיל, כל הכבוד.
    תיתוש,
    שמחתי לקבל את התואר מומחית ללדינו, ואכן אתמול הייתי באוניברסיטת בר אילן במפגש עם מוסיקולוגית בנושא שירי לידה וברית בלאדינו והיה מאוד מעניין.
    לא ראיתי את יסמין לוי מתארחת אצל שפרה , אבל יש לי את הדיסק ואני יכולה לבדוק אם אתן רוצות שיר מסוים.
    יום נעים ושמח לכולם!

  101. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    במשך היום אמשיך להעלות את השידור של שפרה מהאולפן השקוף.

  102. t Says:

    אוריתי וארנוס בוקר טוב ויום טוב

    אוריתי למעשה צופה רצתה לדעת אזה שיר יסמין לוי שרה אצל שפרה
    אני חושבת שיסמין לא בדיוק שרה בלדינו לי זה נישמה יותר מוזיקה של צוענים
    יש לה קול יפה אבל היא שרה שונה מזמרי הלדינו מהדור הישן

  103. עדידוש Says:

    בוקר טוב ויום דבש לכולם!
    ארנוס, הארנב הכתום והפוסט בכלל מעלים במיידי חיוך ענק על השפתיים 😛
    תודה רבה!

  104. אוריתי Says:

    תיתוש,
    יש לה בדיסק שירים בלדינו בעיבוד שונה ממה שאנחנו מכירים וגם הביצועים שלה שונים.
    אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך דיסק שלה, את הרי יודעת שאני כבר מומחית בזה-
    חחחח.

  105. t Says:

    בטח אוריתי אני אשמח מאוד ותודה ואם כבר תרשי לי להיות חוצפנית ולבקש אם יש לך עוד דיסקים בלדינו או בספרדית רגילה אני גם ישמח חחחחחחחח אזה חוצפנית אני אבל פתחת לי אל התאבון

  106. t Says:

    בוקר טוב עדידוש

  107. רוני Says:

    ארנוס, אני מרחם עליך שאתה מעביר את הזמן,הלוך וחזור, עם השידור המשעמם שהיה שלשום (לא באשמתם של שפרה וקובי אריאלי-אלא בגלל האורחים שלהם) אתה נהנה כמובן מזיו פניה של שפרה, זה ברור לי,
    אבל איזה הבדל היה אתמול באולפן שהינחה גורי אלפי, ממה שראיתי- אסף אמדורסקי, ואחרי משחק הכדורגל המעפן, התארחה להקה ששרה משירי הביטלס-בצורה יוצאת מהכלל וקרובה למקור, וגורי אלפי שר איתם כמה שירים ו"הרים את האולפן"
    היה פשוט אדיר !!!!

  108. t Says:

    בוקר טוב רוני תרשה לי לתקן אותך ממש לא היה משעמם שפרה מלעה את האולפן בנוחחות ובאנרגיה שלה ותאמין לי לא היה צריך יותר מיזה

  109. רוני Says:

    תי בוקר טוב

    לבריאות ….. 😉

    לי היה משעמם

  110. עדידוש Says:

    בוקר טוב תיתוש.
    בוקר טוב רוני, מי ביצע את הCOVER'S של הביטלס?

  111. רוני Says:

    עדידוש בוקר טוב

    להקה בשם "מיוסיק מיסטרי טור"

  112. t Says:

    רוני כמו שנאמר על טעם ועל ריח אין מה לנתווקח

  113. t Says:

    להיתראות לכולם אני צריכה לצאת אני ישוב החרי המהצריים

  114. רוני Says:

    עדידוש , תיקון קל

    "מג'יקל מיסטרי טור"

  115. עדידוש Says:

    תודה רוני 🙂
    אני מאוד אוהבת את הביטלס ונהנית לשמוע COVER'S שלהם, במיוחד אם הוא איכותי…
    אחד השירים שאני יותר אוהבת שלהם – The Beatles – Across The Universe

  116. רוני Says:

    עדידוש, תודה על השיר

    גם אני, כפי שאפשר היה להבין, מאוד אוהב את הביטלס, ואני מבטיח לך שהלהקה
    איכותית ביותר.

    אגב, הם מופיעים במועדונים ברחבי הארץ, אנסה לראות אותם אם תהיה
    הופעה בתל אביב.

  117. אילנה Says:

    היי רוני, אני לעומתך נהנתי מהצפיה, שפרה הגישה תוכנית לראשונה בחייה,עניין אותי איך תעשה זאת ולא סוג האורחים,לדעתי היא עשתה זאת בצורה מעולה,משוחררת,בחוכמה ,עם הרבה הרבה חן וכמגישה שזו אינה לה הפעם הראשונה ,זה היה המדד שלי לתוכנית ואני צופה לה הגשות נוספות .

    היי עדידוש,תהני מחופשתך ויום נפלא.

  118. ירין. Says:

    בוקר טוב חברים 🙂

  119. אילנה Says:

    צהריים טובים ירין.

  120. אורית Says:

    רוני , אומנם באותו יום לא היו את ההופעות הכי מוכרת אך הנחייתה של שפרה עם הקסם האישי שלה עשתה את היום !!!

  121. רוני Says:

    אילנה , אני מבין אותך.

    העניין הוא ששפרה לא דיברה על עצמה או עם עצמה, היא אירחה אנשים , והם היו התוכן של התוכנית.

    אם היא היתה מדברת, נניח, עם צבר- אז בטח הייתי נהנה 🙂

  122. אילנה Says:

    חחחחחחח רוני יקר
    כל כך קיויתי ורציתי שצבר יתארח בתוכנית עם לאון ורנין ובטוח שהייתי קורנת מאושר ושמחה מאוד מעין התגשמות משאלת לב .

  123. רוני Says:

    אילנה, קבלי נשיקה

  124. אילנה Says:

    כתבה על שפרה,טקבקו ופרגנו.

    http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/874/606.html

  125. אילנה Says:

    תודה רוני,קבל בחזרה.

  126. ארנוס Says:

    רוני,
    האמת היא שאת רוב התוכנית טרם ראיתי… אבל ממה שראיתי הנוכחות של שפרה לבדה מספיקה כדי ליצור עניין והנאה. הקלטית וצפיתי באינטרנט כך שלמעשה את רוב הקליפים לא ראיתי (כשבטלוויזיה היה קליפ או פרסומות, באינטרנט נמשך השידור עם שיפ מתוך האולפן).

    הנה חלק 5 של השידור:

    http://www.zshare.net/download/58072564c3ed3330/

  127. ירין. Says:

    ארנוס סליחה על הבורות אבל איפה אפשר להשיג את חלקים 3,4?

  128. ארנוס Says:

    והנה חלק 6 של השידור:

    http://www.zshare.net/download/5807285500a99d94/

  129. ארנוס Says:

    חלק03
    http://www.zshare.net/download/58050812f31e26aa/
    חלק04
    http://www.zshare.net/download/58072564c3ed3330/

  130. ירין. Says:

    תודה רבה..ועוד עזרה קטנה שביקשתי בפוסט הקודם מזה זה הקודקים האלה ומאיפה אני מתקינה חדשים?

  131. ארנוס Says:

    שלחתי לך מייל בבוקר, לא ראית?
    תכתבי לי moguz@netvision.net.il

  132. ארנוס Says:

    קודקים זה כמו שפה שבה סרטונים מקודדים. זה כמו שאם מישהו לא יודע אנגלית הוא לא יכול לקרוא ולהבין ספר באנגלית, אותו דבר מחשב לא יכול לקרוא סרט שקודד לפי קודק שאין לו.

  133. ירין. Says:

    ארנוס עכשיו ראיתי תודה רבה רבה רבה רבה!!!!

  134. ירין. Says:

    הנה מתחילים לראות תמונה אחרי הדקה ה-5 אבל משום מה אני לא יכולה להריץ את הסרטון קדימה :S
    זה אצל כולם ככה או רק אצלי?

  135. ארנוס Says:

    אצלי יש בעיה להריץ רק את חלק 1 שהוא 350 מגה, השאר זזים יחסית בסדר. אבל זה כבר תלוי כמה חזק המחשב שלך.

  136. גוויני Says:

    הי לכולם,
    בעבודה לכן לא יכולה להישאר הרבה.
    בדיוק קראתי ב'המגזין' של מעריב על אודי דוידי והכפייה הדתית שלו וממש רתחתי.
    באתי לספר לכם אבל ראיתי שכבר אילנה שמה קישור…

    ארנוס אל תטרח על חלק 1- אין בו כלום… שפרה הגיעה ב-10 דקות האחרונות של הסרטון ודווקא אז המסך עובר לכחול ולא רואים כלום אלא רק שומעים.

  137. אורית Says:

    ארנוס , קטע מס' 5 מוריד את קטע מס' 4 ?

  138. ארנוס Says:

    טוב שאמרת לי גוויני, כבר חשבתי לחלץ ממנו את הקטע עם הקורקינט.

    אלה הקישורים הנכונים:
    חלק04
    http://www.zshare.net/download/58072564c3ed3330/
    חלק05
    http://www.zshare.net/download/5807285500a99d94/

    בכל מקרה השמות של הקבצים עצמם זה מה שקובע, אל תשנו אותם.

  139. ארנוס Says:

    אבל תחשבי על הגדולה של שפרה, במקום להתעמת היא פשוט החליפה את הבגד. זה סדיוק מה שהיא דיברה עליו אצל דב אלבוים – התנגדות שקטה במקום עימות חזיתי. פשוט מלכה.

  140. ארנוס Says:

    חלק 7 של השידור

    http://www.zshare.net/download/58074085bc348cf4/

  141. ארנוס Says:

    בטעות העלתי קודם את 7-8 ולא את 6, אל דאגה, כל זמן שלא תשנו את שמות הקבצים זה ישמור על הסדר.

  142. ירין. Says:

    איכשהו חסר לי חלק 6 :S ועכשיו שלחצתי על הקיושר לחלק 6 זה כתב שזה חלק 5

  143. ירין. Says:

    הבנתי תודה ארנוס

  144. ארנוס Says:

    ירין עוד לא העלתי את 6, כתבתי שטעיתי והעלתי קודם את 7 ואני מעלה עכשיו את 6 ו-8. רק אל תשני את שמות הקבצים אחרי ההורדה, ויהיה לך הכל.

  145. ירין. Says:

    כן כתבתי לך שהבנתי חחח תודה רבה על כל המאמצים!

  146. עדידוש Says:

    סליחה שנעלמתי קודם…נקראתי ל"דגל" 😉 האחיין התעורר והיה זקוק ל"צוות טיפול, הווי ובידור" 😆
    תודה אילנה, אני נהנית 🙂

  147. הפיה הטובה Says:

    צהריים טובים לכולם! באתי לומר שלום ולהמשיך. גם לעבוד, גם לנקות, גם לשעשע את הילדה בחופש… בשביל זה בני ישראל יצאו ממצרים? איפה החרות? איפה משעבוד לגאולה? אגב, אתמול הילדה ואני הלכנו לקנות כוננית ספרים ו— בנינו אותה לבדנו! בינתיים היא עוד לא התפרקה… זו היתה בהחלט חוויה מכוננת לילדה (מלשון כוננית… :))
    אני עדיין נזכרת בשידור של שפרה ומתמוגגת מנחת. היא פשוט מעבירה איזה נועם וקסם, שעוברים מצוין דרך זגוגית המסך. זה באמת איזה "בייגל'ה" על הראש. מין מלאכיות כזו. אגב, אני ממש מעריכה את שפרה שכיבדה את בקשתו של הזמר ושמה על עצמה צעיף. דווקא חשבתי שהיא עשתה זאת מתוך כבוד לקובי אריאלי. ובכלל, לא ראיתי את אודי דוידי מופיע (הוא איש מאוד נחמד, תאמינו לי). פספסתי אותו? מישהו זוכר שהוא הופיע?

  148. אילנה Says:

    צהריים טובים פיה טובה שלנו

    שותפה לתחושתך על שפרה בתוכנית.

    שפרה מכבדת את השונה מתפיסתה שלה ,לא הופתעתי מהמחווה ,כל כך אופייני ומתאים לה.

    פיונת שלנו,כל הכבוד על התושיה ובניית הכוננית עם הבת.

  149. אילנה Says:

    שיר ששמעתי עכשיו ברדיו והכניס אותי לשלווה ורוגע,האזינו ותהנו

  150. ארנוס Says:

    הנה חלק 6 גמר לעלות

    http://www.zshare.net/download/58076873bc156050/

  151. ארנוס Says:

    וחלק 8

    http://www.zshare.net/download/5807698521f88755/

  152. אורית Says:

    ארנוס, תודה רבה על כל ההשקעה!

  153. ארנוס Says:

    בכיף אורית, תעבירו את הלינקים גם לאנשים שלא מהבלוג, המטרה לתת כמה שיותר חשיפה לשפרה. מי שיראה בטוח יתאהב.

  154. הפיה הטובה Says:

    ארנוס – כל הכבוד לך על המאמץ עם הסרטונים של שפרה, ובכלל על ההשקעה בבלוג (ביחד עם אילנה, עדידוש וקיפי). אנחנו יודעים שכל זה לא בא בקלות – וכולנו מלאי הערכה כלפיכם.

    רוצים לצחוק? באווירת הכוננית שלי – קבלו שיר של גורי אלפי, ששר אותו אתמול בערוץ 24. כל כך צחקתי אתמול, שרציתי לשתף גם אתכם, אז מצאתי את השיר במקום אחר. הגבירו את הרמקולים בגוף הסרטון ותכינו את הצחוקים…
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3671931,00.html

  155. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    תודה על הקישור פיה 🙂
    מאוד אהבתי את גורי עם ליאור ועינב גלילי בתוכנית"משחק מכור"
    הומור משובח ומפיל, שתמיד, אבל תמיד, מתקבל אצלנו בברכה .

    פיונת, אם מתחשק לך להציג בפנינו תמונה של הכוננית המדוברת, אשמח.

    אביגייל…….? מה קורה איתה ? להיכן היא נעלמה ? למה היא נאלמת ונאלמת ? כל היודע דבר על העלמותה, מוזמן לעדכן.

  156. רוני Says:

    ערב טוב

    למי שמתעניין בשידורי ערוץ המוסיקה 24 –
    ביום שני 6/4 – ישדרו מיכל אמדורסקי וליאון שניידרובסקי !

    סופ"ש נעים ורגוע לכל העמלים וגם ל"בטלנים"

    ש"יעבור הכל ממול"

  157. ארנוס Says:

    הנה עוד כמה חלקים שעלו מהשידור של שיפ:

    חלק09
    http://www.zshare.net/download/58084515e2b7ebfc/

    חלק10
    http://www.zshare.net/download/580846708d1a5e17/

    חלק11
    http://www.zshare.net/download/5808135374d3e511/

  158. t Says:

    ערב טוב לכל בחברים היקרים
    ארנוס יקר תודה רבה רבה רבה כל הכבוד לך אזה עבודה אתה עושה שתהיה בריא מה הינו עושים בלעדיך?

  159. רמה Says:

    ערב טוב חברים יקרים!
    ארנוס תודה רבה רבה אין עלייך!
    קיפוש התגעגעתי!
    אילנה יקרה מה שלומך? איך מתקדם הנקיון? מקווה שאת לא מתעייפת מדיי.
    תי יקירתי קבלי חיבוק 😛
    איפה אביגייל נעלמה? אביגייל השמיעי קול אנחנו דואגים..

  160. t Says:

    ערב טוב רמה יקרה קבלי חיבוק גדול בחזרה

  161. ירין. Says:

    בייב איי מיס יו

  162. רמה Says:

    גם אני בייב שלי! 🙂

  163. הפיה הטובה Says:

    היי תיתוש, ירין ורמה. מה שלומכן?
    אני בהפסקת קפה ובלוג. אצל אחרים זה קפה ומאפה, אצלנו זה קפה ובלוג (טוב, וגם מאפה… :))
    קיפוש – את באמת רוצה שאשלח לך תמונה של הכוכנית? נו, טוב, מכיוון שאנחנו הרי בלוג של "20 זקנות ממורמרות" ואין לנו שום דבר אחר לעשות בחיים מלבד לשלוח זו לזו תמונות של כונניות, אשלח לך. מה המייל שלך? לא אסתכן בפרסום כונניתי לעיני קהל רחב מדי… 🙂 המעוניינים יקבלו את התמונה במייל, אבל אל תצפו ליותר מדי… חחחחח… 🙂

  164. רמה Says:

    היי פיה, איך הולך עם ההכנות לפסח?

  165. t Says:

    ערב טוב פיה טובה שלנו
    אני מבינה שנוסף לכל מעלותיך את גם נגרית 🙂 הזקנה הממורמרת הזאת גם רוצה לראות את הכוננית 🙂

    teenab@walla.com

  166. הפיה הטובה Says:

    היי, רמה, את רואה, בונים כונניות…
    איך אצלך בעבודה החדשה? נהנית?

  167. הפיה הטובה Says:

    תיתוש, זה די מבדח אותי לשלוח, אבל נו, מילא… נניח שאת שכנה שלי או חברה טובה שאני קוראת לה הביתה לראות. את יודעת… 🙂 כבר שולחת.

  168. עדידוש Says:

    היי לכולם 🙂

  169. t Says:

    היי דודה עדידוש אך היה היום עם האחיין 🙂
    פיה אני מעדיפה חברה טובה 🙂

  170. עדידוש Says:

    תיתוש, היה ממש כיף 😛 הוא מקסים ומתוק, צחק וקישקש המון {מילמולי תינוקות} 😆
    פיה טובה, אפשר לעשות הזמנה לכוננית? באמת נגמר לי המקום לספרים 😉

  171. t Says:

    חחחחח עדידוש אני מקנאה בך 🙂 אני זוכרת את האחינים שלי כשהיו תינוקות כל כך כיף להיות דודה 🙂

  172. הפיה הטובה Says:

    היי עדידוש, רק הגעת ואני כבר חייבת ללכת. 😦 הקפה שלי (יותר נכון התרוץ שלי) – כבר מזמן נגמר והספירה לאחור לקראת ערב פסח בשיאה. טוב, כבר אמרתי שאני מעדיפה את ראש השנה?
    ערב טוב ונעים לכולם…

  173. רמה Says:

    פיה אני עדיין מתרגלת לשגרה.. זה ממש מעייף 🙂
    עדידוש אני בטוחה שעשית חיים היום!

  174. עדידוש Says:

    המשך ערב טוב פיה טובה, נשתמע מתישהו בקרוב 😉 8)
    רמה היה סופר-דופר 😛

  175. הפיה הטובה Says:

    רמה – העיקר בחיים זה לעסוק במה שאוהבים. לא תמיד זה קל, אבל צריך לשאוף לזה.
    עדידוש – אני פותחת לכם את הערב עם שיר מקסים – בתקווה למצב רוח מצוין, אושר, בריאות ואהבה לכולם!
    ואילנה – כשתגיעי – צלילי הגיטרה המקסימים הם בשבילך…

  176. אביגייל Says:

    שלום ואהבה לבני ובנות גיל הזהב, חמלה רבה לכולכן 🙂 🙂 אגב, מאיזה גיל זה גיל הזהב ???
    הייתי חולה כמה ימים, והיום אני נאלצת לזרז את החלמתי, על מנת לטקבק במרץ … הזמנתי את י, שבזה לנו מעומק לב, לבוא להתארח אצלנו בבלוג … נראה לי שהיא זו שזקוקה לחמלה ואהדה …
    עברתי כמובן על כל מה שנכתב כאן בהעדרי, ולא נותר לי אלא להוסיף שגם אני התמוגגתי משפרה יקירתנו, שזכתה סוף סוף לבמה נטולת בובלילים. נהניתי מהחן הרב והכישרון ונועם הליכותיה, ואהבתי ביותר את האהבה שהרעיפו עליה.
    ערב טוב לכולכם יקירי, אחזור יותר מאוחר. תודה על הדאגה.

  177. ארנוס Says:

    חלק 13 של השידור של שיפ

    http://www.zshare.net/download/5808947505a256d7/

    (12 עדיין בהעלאה)

  178. t Says:

    אחותי היקרה אני שמחה שאת כותבת לנו שזה אומר שאת מרגישה יותר טוב
    זכותו של כל מי שרוצה לבוז לנו זה גם מראה שי באמת זקוקה לחמלה על זה שהיא מפסידה אותנו
    אחותי תבריאי מהר ושובי אלנו אלנו בימהרה
    קבלי חיבוק של אהבה

  179. אביגייל Says:

    חיבוק חזרה. נשתמע.

  180. t Says:

    ארנוס תודה אני מורידה הכל

  181. ירין. Says:

    ארנוס,כמה שאומר תודה זה לא יספיק.

  182. רמה Says:

    אביגייל יקרה תרגישי טוב שמחה ששבת אלינו 🙂

  183. אילנה Says:

    ערב טוב חברים יקרים
    כזקנה משועממת לקחתי לעצמי הפוגה מעמל היום עם כוס קפה ובאתי לבקר את חברותיי היקרות,הזקנות,בעלות הלב הגדול והרחב שבו הרבה נתינה ,רגש,כבוד ואהבת הזולת,חברות חכמות,נאמנות,בעלות חוש הומור,כתיבה יפה,יצירתיות,מוסיקליות ,רגישות ובעלות יושרה,אשרי שמצאתי חברות שכאלה ותודה רבה לשפרה היקרה שלי שבזכותה אני כאן איתכם.

    פיה יקרה,תודה על השיר המקסים.

    רמה מתוקה,אני בסדר ,עובדת וגם נחה.

    שיהייה לכולנו ערב מקסים ומהנה.

  184. מ Says:

    ערב טוב לכולם.

    ארנוס יקר , אני מצטרפת לדבריה של ירין ומחזקת את ידיך על ההשקעה הרבה וכמובן על כך שאתה מאפשר לנו להתמוגג שוב ושוב משיפ.
    קבל שיר במיוחד בשבילך

  185. אילנה Says:

    אביגייל יקרה,תרגישי טוב,שולחת לך אנרגיות חיוביות וחיבוק גדול.

  186. Amitush Says:

    ערב טוב לכולם
    ארנוס,תודה רבה רבה גם ממני!!! חזק ואמץ 🙂
    אביגייל יקירתי,החלמה מהירה ותרגישי טוב 🙂

  187. t Says:

    חחח אילנה ערב טוב
    את זקנה משועממת את? 🙂 אני מציאה שאלי נפתח בית אבות וניקרה לא הבלוג של ויק 🙂
    אילנה כל מה שאמרת נכון אבל לא צריך לשכוח שגם וביזכות מנהלת הבלוג
    ולא לשכוח את אדידוש קיפי וארנוס היקרים שבלעדיהם לא הינו היום פה
    אני מודה לכל חברי הבלוג על שאתם קימום

  188. t Says:

    ערב טוב מ ועמיתוש
    עמיתוש הית חסרה אתמול

  189. עדידוש Says:

    אילנה, כתבת מקסים על חברות וחברי הבלוג 😛
    מעניין אם גם אני נכללת בהגדרה של זקנה משועממת…בעוד 8 ימים אחגוג 28 😛

    אביגייל יקרה, החלמה מהירה, תנוחי הרבה 🙂

  190. Amitush Says:

    תיתוש,מצטערת אתמול הייתי עסוקה קצת. גם אתם חסרתם לי מאוד:)

  191. אילנה Says:

    ערב טוב תי,עמיתוש ,עדי ו-מ.

    עדידוש,לא חשוב מהו גילה של כל אחת מאיתנו,כולנו עונות להגדרה זקנות משועממות 🙂

  192. ארנוס Says:

    חלקים 12 ו-14

    חלק12
    http://www.zshare.net/download/580933010c089d35/

    חלק14
    http://www.zshare.net/download/580928363e9d9c5d/

  193. t Says:

    עמיתוש את לא צריכה להיצתער אני קצת דעגתי לך והעיקר שאת היום פה איתנו 🙂

    אילנה את הבת אדם האחרון שהיתי מגדירה זקנה משועממת 🙂

  194. זיו Says:

    ערב טוב לכולם.
    האם גם אני נחשב לזקנה ממורמרת ומשועממת?

  195. Amitush Says:

    אילנה סליחה אבל אני מוחה!! אני לא זקנה משועממת,אני אולי משועממת לפעמים אבל עדיין לא זקנה 🙂 חחחחחח

  196. t Says:

    חחחחח זיו

  197. Amitush Says:

  198. אילנה Says:

    חחחחחחחח,עמיתוש
    ככה הוגדרנו בטוקבקים לשפרה,אני צעירה בנפשי וגילה אך מקבלת באהבה את ההגדרה שהוענקה לנו היום.

    זיו יקר,התגעגעתי אליך,מה שלומך?
    אתה עונה להגדרה הנער המתוק,החכם והמדהים של הבלוג.

  199. Amitush Says:

    חחח מי בכלל קורא את הטוקבקים האלו,חשבתי שיעצנו לך להפסיק עם המנהג הזה 🙂 חחחח

  200. זיו Says:

    היי אילנה-אני ברגע זה קצת מרוגז כי גיליתי שעד שהורדתי סדרה כלשהי אחרי כמה שעות משהו התפקשש ובניתי עליה להערב.לא נורא נוריד מחדש.
    מה איתך?

  201. Amitush Says:

    תראו מי הופיעה אתמול באמריקן איידול 🙂

  202. Amitush Says:

    תגידו, לא היה המרוץ למליון ביום שבת??

  203. t Says:

    עמיתוש אני חושבת שלא אבל עכשיו יש

  204. אילנה Says:

    זיו,אני בסדר ,עובדת ובין לבין מבקרת בבלוג.

  205. עדידוש Says:

    עמיתוש, השיר הזה של "ליידי גגה" משעשע אותי כל פעם מחדש שאני שומעת אותו, אם זה בנסיעה…נהגים אחרים תמיד מחייכים/צוחקים כשהם רואים אותי רוקדת 😆
    זה ביצוע שאני אוהבת יותר

  206. גוויני Says:

    תרגישי טוב אביגייל!
    ואל תקחי קשה את י שמתי לב שתמיד כשיש כתבות על שיפ היא מטקבקת דברים שליליים ומשתלחת בנו.
    תגידו- יש מצב שזו יוד שהיתה כותבת בבלוג?
    זיו- כבר התחלתי לדאוג לך אתה לאט לאט נעלם לנו…

  207. Amitush Says:

    עדידוש,כשאני על ההליכון בג'ים והשיר הזה מושמע,אני ישר מעבירה לריצה 🙂
    כמובן שאני גם שרה(בלי קול) 🙂 גם ככה מסתכלים עלי מוזר שם חחחחח

  208. Amitush Says:

  209. זיו Says:

    גוויני-אל דאגה,אני תמיד כאן.הפכתי להיות חצי סמוי 8)
    עכשיו קראתי שאני מהחברה הצעירים ושהזקנות מפוצצות לי את הראש אז נרגעתי.

  210. Amitush Says:

    חחחח זיו,איך כשקראתי את התגובה הזו ישר חשבתי עליך 🙂 מסכנצ'יק ,איפה אמא שלך? איפה? 🙂

  211. עדידוש Says:

    עמיתוש, אחלה שיר! תודה, ממש במקום – כוחה של אהבה!
    זיו, טוב שאתה פה 😛

  212. ארנוס Says:

    חלקים 15 16 17 18

    חלק15
    http://www.zshare.net/download/5809496275834426/

    חלק16
    http://www.zshare.net/download/58095238ed07b27b/

    חלק17
    http://www.zshare.net/download/580956258b103b89/

    חלק18
    http://www.zshare.net/download/580955576dddd764/

  213. ארנוס Says:

    עוד שני קטעים ממש קטנים

    חלק19
    http://www.zshare.net/download/5809601712b956df/

    חלק20
    http://www.zshare.net/download/5809607209652f8a/

  214. ארנוס Says:

    תודה לכולם על המחמאות, שמח שאתם נהנים.

  215. עדידוש Says:

    רמי קליינשטיין בשירו המרגש "צעיר לנצח"

  216. זיו Says:

    אחד השירים העצובים בעייני:

  217. הפיה הטובה Says:

    ודניאל סלומון בשירו המרגש "עדיף"

    איזה מקסים היה דניאל סלומון באירוח אצל שפרה?

  218. עדידוש Says:

    פיה טובה, איזה כיף שחזרת 😛
    גם אני מאוד נהנתי מדניאל סלומון, במיוחד מהביצוע המתורגם שלו ל"הללויה" של לאונרד כהן. ראו על שפרה שגם היא נהנתה מהביצוע.
    זיו, זה באמת שיר עצוב…

  219. michal Says:

    היי, אל תקחו לי את התואר. נראה לי שאני באמת הכי זקנה פה. ואל תשכחו שאני סבתא

    מאיפה נולד סיפור הזקנות?
    מעניין אם אבי לא נעלב, בטח לא רוצה להחשב דווקא לזקנה…

  220. michal Says:

    דניאל סלומון מבצע מדהים כמעט כל שיר.

    יש לו רקע קלאסי ורואים את זה

  221. הפיה הטובה Says:

    היי עדידוש, גם אני אהבתי את הביצוע של הללויה. עמדה לי דמעה בקצה העין. הזכיר לי נשכחות מלפני הרבה הרבה שניייים (עוד שנייייים ייקח לנו להיגמל מלומר שנייייים. נכון?) 🙂 אבל כאן בבלוג מותר לומר כל מה שיושב בלב…

  222. עדידוש Says:

    היי מיכל, סיפור הזקנות הגיע מטוקבקיסטית משועממת שרצתה להקניט אותנו, החברים בבלוג.
    {טוקבקים לכתבה בNRG בקישור שאילנה העלתה היום בצהריים.}

  223. ארנוס Says:

    והתמונה יומית – תמונה מקסימה של שפרה בג'קוזי מהיום האחרון בוילה…

  224. עדידוש Says:

    פיה טובה, היום כשדיברתי עם אחותי נפלטה לי המילה "שניייייים" בצורה הזו…נפלתי חזק 😆

  225. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ערב נעים למחלקה הגריאטרית 🙂

    בעוד כחצי שעה אתפנה לחלק תה ירוק לישישים
    הערב צפוי לכם הפתעה, אין חלוקת כדורים בשעה 24:00 , במקום כדורים תקבלו חוקן וזונדה לוריד

    נשתמע בעוד כחצי שעה.

    🙂

  226. זיו Says:

  227. michal Says:

    כן קראתי אבל לא הבנתי מאיפה היא לקחה את עניין הזקנות. לי דווקא תמיד הייתה תחושה שבבלוג הזה יש חבר'ה צעירים ואני בין הזקנים ביותר (יוצאת דופן)
    ארנוס- אחד הפעילים הוא לא זקו, זיו, רוני, ראיתי שישנן גם בנות צעירות.
    בקיצור, לא מבינה מהיכן התדמית הזו של הבלוג.
    טוב, כשהייתי צעירה היה משפו שאמרו החבר'ה- "לא חשוב הגיל, העיקר התרגיל"- נ

  228. זיו Says:

    נכון מיכל.אני ממש לא זקן.אני בן 14.

  229. michal Says:

    זיו, אני רואה שעד מותי לא תשכח לי את זה.. טוב אני מספיק זקנה שמותי יהיה קרוב ואז, אולי תשכח את העניין

  230. עדידוש Says:

    קיפוש, אני מחכה בקוצר רוח 😛 מתאים לי תה עם נענע ואם אפשר איזה רקיק בצד, תודה.
    זיו, שיר מ-ד-ה-י-ם! תמשיך בבקשה את הפלייליסט!

  231. זיו Says:

    חחחחחח מיכל ממש לא.כבר שכחתי.זה פשוט התבקש 🙂

  232. אילנה Says:

    ערב טוב פיה יקרה שלנו
    אני משתמשת רבות במילה שנייייייייייייים,המילה הוטבעה בי.

  233. אילנה Says:

    חחחחחחחח,קיפושקה.
    ערב נפלא לך.

  234. זיו Says:

  235. michal Says:

    אכן, באמת התבקש…
    טוב חבורת זקנות, הזקנה ביותר עייפה והולכת לישון

    לילה טוב לכולכם

  236. זיו Says:

    לילה טוב מיכל.

  237. זיו Says:

  238. עדידוש Says:

    ליל מנוחה מיכל 🙂
    ריטה ושלמה ארצי בשיר "שניים"

  239. ירין. Says:

    נחמד לדעת שיש פה מישהו יותר קטן ממני (:

  240. זיו Says:

    ירין אני לא באמת בן 14 😆

  241. גוויני Says:

    לילה טוב מיכל!
    וירין זיו כבר בן 17. תקן אותי זיו אם אני טועה…

  242. t Says:

    בגלל שאני לא קוראת טוקבקים חשבתי ש20 קשישות משועממות זאת בדיחה של פיה ושאחותי התכתבה עם י ונפל לי האסינון רק ליפני חצי שעה והלחתי לקראו את הטוקבקים

    אז י שלום אני לא חושבת שאת יוד שכתבה פעם בבלוג אבל אני יודעת שאת נמצאת בבלור וקטראת אותו לא פחות מאיתנו שזה אומר שגם את קשישה משועממת ומתה מקנאה אז אני מזמינה אותך להזדהות ולהיפתר מהקינאה והמירמור
    את לא צריכה לעשות הרבה רק להיפטר מהשנאה והתיסקול שלך ואז גם את תכבלי כיסוי מצפורות הלילה וברכת השקמה בבוקר ותמיכה וחיבוקבכל שעות היום כדי לך מה את אומרת? פשות אני כמו אחותי אביגייל חושבת שאת זקוקה לחמלה ואהדה

  243. זיו Says:

    גוויני קבלי תיקון.עוד לא. בקרוב מאוד.

  244. t Says:

    בבלוג וקוראת

  245. זיו Says:

  246. ירין. Says:

    הוא עדין יותר קטן ממנו בגיל

  247. עדידוש Says:

    שיר נבואי קוסמי – יוני רכטר, עלי מוהר ואביטל פסטרנק.

  248. עדידוש Says:

    העולם שמח – כוורת

    קיפוש, תגיעי כבר…נראה לי שכולם מחכים רק לך כדי לכתוב 😆 השאירו אותי לבד במערכה 😆

  249. Amitush Says:

  250. זיו Says:

    עמיתו'ש את מוכנה להסביר לי למה האמריקקים האלה כבר פעם שנייה שמו את אליסון בבוטום 3?

  251. עדידוש Says:

    זיו, מה זה "בוטום 3"???

  252. זיו Says:

    עדי-בפורמט האמריקאי הם מגלים את שלושת המתמודדים שקיבלו את מספר ההצבעות הנמוך ביותר בכל תוכנית.כלומר הבוטום 3 {באנגלית כמובן}.

  253. Amitush Says:

    כן זיו,גם אני לא מבינה מה הסיפור שלהם. אבל תסכים אתי שלשניים האחרים היה בהחלט מגיע. התבאסתי על מייגן,העדפתי שאנופ ילך הביתה . היא באמת הצליחה להרגיז את סיימון הפעם,הוא הרי מאוד חיבב אותה והיא ממש פגעה בו עם ה "לא אכפת לי" הזה. אם היא לא היתה מתבטאת ככה,הוא היה משאיר אותה.
    אליסון ענקית!! לדעתי היא ואדם ישארו השניים האחרונים.

  254. ארנוס Says:

    חלק 21 של השידור, החלק האחרון להיום. נשארו עוד 9 חלקים שאני אשתדל להעלות מחר ובשבת.

    http://www.zshare.net/download/5809899979e28ea1/

  255. Amitush Says:

    אבל אין לי ספק שאדם לוקח בגדול!!!

  256. ארנוס Says:

    וכדי שיהיה סדר, אלה הקטעים שהועלו עד עכשיו מהשידור של שיפ:

    חלק01
    http://www.zshare.net/download/580293123480641c/
    חלק02
    http://www.zshare.net/download/5804879008c2a049/
    חלק03
    http://www.zshare.net/download/58050812f31e26aa/
    חלק04
    http://www.zshare.net/download/58072564c3ed3330/
    חלק05
    http://www.zshare.net/download/5807285500a99d94/
    חלק06
    http://www.zshare.net/download/58076873bc156050/
    חלק07
    http://www.zshare.net/download/58074085bc348cf4/
    חלק08
    http://www.zshare.net/download/5807698521f88755/
    חלק09
    http://www.zshare.net/download/58084515e2b7ebfc/
    חלק10
    http://www.zshare.net/download/580846708d1a5e17/
    חלק11
    http://www.zshare.net/download/5808135374d3e511/
    חלק12
    http://www.zshare.net/download/580933010c089d35/
    חלק13
    http://www.zshare.net/download/5808947505a256d7/
    חלק14
    http://www.zshare.net/download/580928363e9d9c5d/
    חלק15
    http://www.zshare.net/download/5809496275834426/
    חלק16
    http://www.zshare.net/download/58095238ed07b27b/
    חלק17
    http://www.zshare.net/download/580956258b103b89/
    חלק18
    http://www.zshare.net/download/580955576dddd764/
    חלק19
    http://www.zshare.net/download/5809601712b956df/
    חלק20
    http://www.zshare.net/download/5809607209652f8a/
    חלק21
    http://www.zshare.net/download/5809899979e28ea1/

  257. עדידוש Says:

    ארנוס, בטח הראש שלך כבר כואב מרוב עבודה על העלאת הקטעים, אני אצטרף לאחרים ואגיד לך כל הכבוד על ההתמדה 🙂
    תודה זיו, הבנתי את זה שהתכוונת למילה בוטום = תחתית באנגלית 😆

  258. אילנה Says:

    ארנוס יקר,תודה על השקעתך הרבה למעננו.

  259. זיו Says:

    לא סתם הם זוכים לכינוי אמריקקים.וזה שמאט היה בבוטום 2 שבוע שעבר אחרי ההופעה המצוינת שלו?גם השבוע הוא נתן הופעה טובה והם סתם קטלו אותו.בכלל השופטים מתחילים מאוד להרגיז ולמחזר את עצמם יותר מדי.לא סתם מישהו מהקהל זרק את ההערה broken record לקארה.
    לדעתי דני ממש overrated.וליל שהתחילה ממש מצוין לא ממריאה.היא קצת מזכירה לי את לקישה שהתחילה כהבטחה וסיימה כסתם עוד מתמודדת.
    אני מאוד מקווה שאליסון תגיע לגמר אבל אחרי שהופיעה פעם שנייה בבוטום 3 אני בספק אם זה יקרה.גם את אדם אני מאוד אוהב.הוא מיוחד ויש לו ביצועים גאוניים.
    לגבי מייגן-תסכימי איתי ששבוע שעבר היא נתנה את אחת ההופועות הגרועות בתולדות התוכנית ולא נכנסה לבוטום 3 בכלל.מן הראוי שהיא תעוף השבוע למרות שאני מאוד אוהב אותה.
    קראתי שהיא אמרה את זה לסיימון {לא ראיתי את תוכנית התוצאות רק את תוכנית ההופעות},אין לי מושג למה אמרה את זה אבל אני מניח שזה בגלל שהם היו ממש אכזריים אליה.

  260. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    _____________________

  261. ארנוס Says:

    בכיף, האמת שעכשיו זה פשוט אחת לכמה שעות לשים כמה חלקים ולתת למחשב לעבוד. ההעלאה היא איטית אבל אוטומטית, אני צריך להתערב בזה רק כשמתחילים העלאה וכשמסיימים, את השאר זה עושה לבד.

    תוך כדי אני קורא ספר מצויין, טרילוגיית "חומריו האפלים" של פיליפ פולמן, ממש ממש מומלץ.

  262. t Says:

    כל הכבוד לך ארנוס בדיוק רציתי לבקש ממך שתשים את כל הקישוריםברצף
    תודה על כל העבודה שלך חשבת שתצתרך שבועיים כדי להעלות לנו הכול אבל בזכות העבודה הקשה שלך אתה הבאתה לנו כמאט הכל ביומים

  263. ארנוס Says:

    טי קצב ההעלאה יותר גבוה ממה שחשבתי…

    לילה טוב לכולם!
    זזתי לישון.

  264. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ארנוס, באיזה מ"ס ספר אתה?

  265. זיו Says:

    ארנוס-תודה רבה.וואלה ??????? איזה קטע אני ועדי לא מזמן דיברנו על זה.טרילוגיה מדהימה,באיזה ספר אתה?

  266. ארנוס Says:

    אני באמצע "הסכין המעודן", הספר השני… גם גאוני הרעיון לשים בצדדים סמל של העולם שהם נמצאים בו בכל עמוד כדי לא לבלבל את הקורא.

  267. t Says:

    לילה טוב ארנוס יקר חלומות שיפפז

  268. עדידוש Says:

    זיו, אתה רואה, אנחנו לא היחידים שקראנו בשקיקה את הטרילוגייה 😛
    היי קיפוש, הבאת לי תה נענע עם רקיק?

  269. ארנוס Says:

    לילה טוב אנשים, עכשיו אני באמת זז, העיניים כבר נסגרות מעצמן…

  270. Amitush Says:

    זיו,מצטערת שגיליתי לך. היא אכן אמרה את זה לסיימון אבל זה לא היה מוצדק,הם צריכים לקבל את הביקורת ולנסות ולהשתפר ולא להתחיל ב -אני יעשה מה שנראה לי ואיך שטוב לי ולא אכפת לי וכו'. בכול זאת,הפעם יש לשופטים אפשרות בלתת צ'אנס נוסף ,מה שלא היה בפעמים הקודמות כך שצריך לנצל את זה ולא להתחכם.
    הם באמת קשים אבל בד"כ צודקים,זה מה שעושה את המתמודדים לטובים יותר.
    מייגן לדעתי ממש מוכשרת ומיוחדת בסגנון שלה וחבל שהיא עזבה.
    לדעתי הבא בתור יהיה אנופ.

  271. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס, חלומות פז.

  272. זיו Says:

    ארנוס-השני מדהים.בעצם שלושתם.
    חחחחחחחחחחחח איזה קטע.לא הבנתי מה אמרת על הסמלים ועכשיו כשפתחתי ראיתי שהתכוונת לציורים שבצד.עד עכשיו חשבתי שהציורים סתם ליופי.
    טוב מה לעשות כשקוראים טרילוגיה כזאת ביומיים לפעמים לא עוצרים ושמים לב לפרטים.

  273. Amitush Says:

    לילה טוב ארנוס,תודה רבה!!

  274. אביגייל Says:

    שלום לכולם,
    ארנוס, לילה טוב , מלך אתה !
    תודה לכולכם על איחולי ההחלמה. זה עזר ….
    נדמה לי שקיפי הבטיחה איזה תה עם רקיקים, אבל בגילי המופלג והסניליות המתקדמת, יכול להיות שבכלל חלמתי 🙂

  275. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עדידוש, יקרה שלי 🙂
    מצטערת , מכוון שאת "זקנה" לא ארשה שתחנקי לי פה מרקיק
    אבל הבאתי לך גרבר עוף

  276. Amitush Says:

    אגב זיו,אתה יודע שאדם יהודי? ואפילו שר בעברית?

  277. גוויני Says:

    לילה טוב ארנוס,
    תודה רבה על ה-כ-ל!

  278. עדידוש Says:

    קיפוש, שכחת שאני צמחונית???
    אביגייל, אני שמחה לשמוע שאת מרגישה יותר טוב !

    שלום חנוך כתב ושר את זה מדהים – "בגלגול הזה"

  279. זיו Says:

    עמיתוש לא גילית לי כלום.ידעתי שהיא הלכה וידעתי שהיא אמרה את זה.רק התכוונתי שקראתי שהיא אמרה את זה אבל לא ידעתי אם זה בא כתגובה למשהו.
    כן היא הייתה מאוד מיוחדת.
    לדעתי הבא לעוף הוא סקוט.
    אני ממש לא חושב שהשופטים צודקים בדרך כלל.אני מוצא את עצמי המון העונה ממש לא מסכים איתם לטוב ולרע.

  280. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אביגייל, שמחה לראותך פה איתנו, ועוד יותר שמחה לקרוא שאת מחלימה .
    אל תשאלי אביגייל, ההזיות שלך על רקיק גרמו לי ל- ^^__________^^^^____ (דופק מהיר ואז דום נשימה)

  281. Amitush Says:

    אביגייל 🙂 התגעגעתי!!!!!
    איך המרגש היום??? קבלי חיבוק גדול!

  282. זיו Says:

    עמיתוש לא גילית לי כלום.ידעתי שהיא הלכה וידעתי שהיא אמרה את זה.רק התכוונתי שקראתי שהיא אמרה את זה אבל לא ידעתי אם זה בא כתגובה למשהו.
    כן היא הייתה מאוד מיוחדת.
    לדעתי הבא לעוף הוא סקוט.
    אני ממש לא חושב שהשופטים צודקים בדרך כלל.אני מוצא את עצמי המון העונה ממש לא מסכים איתם לטוב ולרע.
    לילה טוב ארנוס.

  283. t Says:

    אחותי אני מעדיפה את התי שלך את כבר יודעת אך אני אוהבת אותו

  284. זיו Says:

    היי אביגייל.
    עמיתו'ש כן.ראיתי את הקטעים שהוא שר עם ישראלית {שכחתי את שמה} ביוטיוב.איך את יודעת את זה?

  285. אילנה Says:

    לילה טוב ארנוס וחלומות טובים.
    ערב צח גוויני וקיפושקה.

  286. Amitush Says:

    זיו,סקוט לא יעוף כולכך מהר. הוא שר ומנגן מאוד יפה ובנתיים עושה רושם שהקהל אוהב אותו. וגם קצת מרחם עליו….
    אני חושבת שהכי חלש בחבורה עכשיו זה אנופ ולכן לדעתי הוא ילך.
    כן,לפעמים גם אני לא מבינה את השופטים אבל לרוב כן מסכימה.

  287. זיו Says:

    השבוע הוא נתן הופעה טובה אז לא נכנס לבוטום אבל זה תלוי בהופעה הבאה שלו.לדעתי אנופ לא ילך כל כך מהר.לדעתי גם קריס יעוף לפניו.
    ברור גם אני לרוב מסכים איתם אבל העונה כמו שאמרתי אני מוצא את עצמי ביותר מדי מקרים לא מסכים איתם וזה לא אמור להיות ככה.

  288. אביגייל Says:

    אהלן, הרבה יותר טוב. וגם משועשעת …. ברגע שקיפי תפסיק לעשות את עצמה מעולפת ותביא איזה רקיק או שניים, נא להודיע לי. שאספיק להרכיב את השינים התותבות …

  289. Amitush Says:

    זיו,קראתי בזמנו איזה כתבה שכתבו עליו באחד האתרים הישראלים ושם הזכירו את זה ואפילו שמו קישור. כנראה שקראנו את אותה כתבה.

  290. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אילנוש כמה כיף שאת פה, מרוב התרגשות אני מכשכשת בעצם הזנב שלי 😉

    תגידו, גם אתם סובלים מאיטיות בשליחת תגובה?

  291. זיו Says:

    הא ,לא אני לא קראתי את הכתבה.אני עוקב קצת אחרי הפורום בתפוז אז משם זה נודע לי.

  292. Amitush Says:

    חחחחחחח אביגייל,שילוב של ההומור שלך ושל קיפי ביחד יגרום לי בסוף להחנק מצחוק 🙂 יש לי עוגיות טעימות במילוי תמרים ואגוזים,יותר טוב מסתם רקיק. 🙂
    כולם יכולים להתכבד 🙂

  293. עדידוש Says:

    קיפוש, זה מוזר שיש איטיות בשליחה, אנחנו עוד לא הגענו ל300 תגובות!
    🙄

  294. אביגייל Says:

    היי זיו, היי אילנה.

  295. Amitush Says:

    זיו,ראית את הביצוע שלו בעברית?
    תיתוש,איך היה המרוץ בלי מרגלית וחנה 😦

  296. עדידוש Says:

  297. זיו Says:

    כן.

  298. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    את יכולה להלוות לי את התותבות שלך? מאוד מתחשק לי לערבב מיצים

  299. עדידוש Says:

    קיפוש את יכולה להתקשר אלי? תודה 🙂

  300. t Says:

    עמיתוש היה כאסח ביו שתה החברות השחרחרות לא זוכרת את ממם

  301. Amitush Says:

    מי אליאנה ויעל? באמת?

  302. גוויני Says:

    עמיתוש אני היום לא ראיתי המירוץ לנ\מיליון אלא דווקא כתבה מרגשת (עד דמעות) על ילדה שיצאה מתרדמת לאחר 11 חודשים כנגד כל הסיכויים.
    ערוץ 10 משחקים אותה עם הכתבות של ימי חמישי…

  303. אביגייל Says:

    קיפי, קודם רקיקים, אחר כך נראה …. את רוצה לעבוד עלי, אני מכירה אותך …. את תביאי רקיקים למי שאין לו שינים 🙂 או אגוזים ?? איך זה הולך ??? בגילי אני כבר לא זוכרת 🙂

  304. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    טוב, נו, אהיה נחמדה
    @<— שטרודל תקבלו ממני ואפילו גם (_)C
    רק לא לגעת ב (_)~ הכשרה לפסח של אילנה.

    קדימה תפנקו אותי בתשר מעניין
    רצוי ב- $$$

  305. Amitush Says:

    גוויני קראתי על זה קצת בYNET
    בהחלט מרגש ויותר ענייני מהמרוץ למליון.

  306. עדידוש Says:

    גוויני, הסיפור נשמע מאוד מרגש.
    קיפוש, קבלי 😛 😛

  307. אביגייל Says:

    גוויני, באמת היתה כתבה בלתי רגילה !
    ובערוץ 8 היה היום סיפור פנטסטי על דולפינים – חבל על הזמן ! מי מכם שיש לו ערוץ 8 – ישדרו את זה עוד כמה פעמים מחר. שווה שווה.

  308. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    חה חה אביגייל

    גוויני גוויני גוויני, אני זקוקה לך כמו אויר לנשימה. לייתר דיוק, כמו בלון חמצן לקשיש באסטמה.
    עדידוש דברה איתך?

  309. t Says:

    עמיתוש לאחת מהן היה נקע ברגליים והיה לך קשה ללכת והשנהיה לא התחשבה בה

  310. עדידוש Says:

    קיפוש, את במשימת ההתעלמות ממני???
    לא הספקתי לדבר עם גוויני 😦

  311. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    צ'יקי צ'יקי צ'י היי היי היי מדהימות בעיני.

  312. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אבל…אבל… הבטחת לי 😦 (זה לעדידוש)

  313. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    אופסי עדידוש, צלצלי לסלולרי שלי ואצלצל אליך הביתה טוב?

  314. אילנה Says:

    קיפוש,הבטחתי ואני כאן משתעשעת מחידודי הלשון וההומור.

  315. עדידוש Says:

    קיפוש, מחר גם יום…

  316. גוויני Says:

    חחח קיפוש את בטוחה שאת לא זקוקה לי כמו לגז מזגנים 😉
    עדידוש על מה היית צריכה לדבר עימי? עכשיו סיקרנתם אותי…

  317. Amitush Says:

    חחחח קיפי,מכיוון שצ'יקי צ'יקי היי היי היי השפיע עלי כולכך,למדתי את הקטן שלי בן השלוש וחצי להגיד את זה. פעם אני אומרת והוא חוזר ופעם הוא אומר לי עכשיו אני אגיד ואת תעני. איזה מתוק זה נשמע 🙂

  318. עדידוש Says:

    אל תכתבו תגובות בבקשה, מיד יעלה פוסט חדש 😛
    הפוסט הזה מאוד כבד ואיטי…
    קיפוש אשמה…הכל בגללה 😉
    הכותרת של הפוסט החדש: "אוצרות החיים"

  319. גוויני Says:

    לא יכולה להתאפק 😉
    חתיכת אוצר מצאנו פה!

  320. עדידוש Says:

    הפוסט הזה נסגר לתגובות, יש פוסט חדש 😛
    הכותרת: "אוצרות החיים"
    https://viksfriends.wordpress.com/2009/04/03/%d7%90%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d/#comments

סגור לתגובות.


